Dat is mij net iets te heftig 👀Xgar schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:51: met Amon Amarth op de achtergrond.
Heilung en Danheim zijn mij al leip genoeg 😁
Dat is mij net iets te heftig 👀Xgar schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:51: met Amon Amarth op de achtergrond.
Het zal mij verbazen als het er anders uit ziet op de PS5 eerlijk gezegd.jori040 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:56:
Deze AC met Series X gaat het worden in november voor mij.4K/60fps gaat op de Series X echt nice zijn denk.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dat zegt hij toch ook niet?Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:23:
[...]
Het zal mij verbazen als het er anders uit ziet op de PS5 eerlijk gezegd.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat klopt maar ik zeg toch ook niet dat hij dat wel zegt? Ik zeg alleen dat het mij zou verbazen.
Sure...Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:22:
[...]
Dat klopt maar ik zeg toch ook niet dat hij dat wel zegt? Ik zeg alleen dat het mij zou verbazen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wat dan? Jij maakt ervan dat ik zeg dat hij iets zou zeggen over dat de Series X er beter uit zou zien ofzo, dat zeg ik toch niet? Hij vergeet alleen te melden dat de PS5 versie er net zo sweet uit zal zien
[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 04-10-2020 20:45 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
4K60 is op zowel XSX als PS5 bevestigd. Voor PS5 is die bevestiging er nog niet vanuit ubisoft lees ik. Als de XSX 4K60 draait dan doet de PS5 dat ook. Ook nog maar de vraag of het native 4K is of niet. Native 4K is wat mij betreft geen must met de next-gen consoles. Beter slim omgaan met CB/DLSS technieken dan native 4K draaien.Kalder schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:23:
[...]
Het zal mij verbazen als het er anders uit ziet op de PS5 eerlijk gezegd.
[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 05-10-2020 08:48 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De pro gaat op 4K30 draaien, dus de one X ook. De pro zal max op 1440p draaien en dat upscalen. One X zal mogelijk 1800p draaien en dat upscalen, maar weet ik niet zeker. Odyssey was iig echt wel de max van wat mijn pro kon draaien. Enorme laadtijden en super traag inladen van assets en textures. Framerate was wel steady. Soms reed ik minuten lang in een stadje zonder high-res textures of überhaupt enige vorm van herkenbare texturesG_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:48:
Is er ook al bekend hoe de game op de Xbox One X zal gaan draaien?
[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 05-10-2020 08:54 ]
'' Enorme laadtijden en super traag inladen van assets en textures. Framerate was wel steady. Soms reed ik minuten lang in een stadje zonder high-res textures of überhaupt enige vorm van herkenbare texturesHulleman schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:53:
[...]
De pro gaat op 4K30 draaien, dus de one X ook. De pro zal max op 1440p draaien en dat upscalen. One X zal mogelijk 1800p draaien en dat upscalen, maar weet ik niet zeker. Odyssey was iig echt wel de max van wat mijn pro kon draaien. Enorme laadtijden en super traag inladen van assets en textures. Framerate was wel steady. Soms reed ik minuten lang in een stadje zonder high-res textures of überhaupt enige vorm van herkenbare texturesBen dan ook heel benieuwd hoe Valhalla gaat draaien op de huidige generatie consoles.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik lees mee, want wil mijn save ook meenemen van de Xbox One X naar de Series XSlideR NL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:32:
Weet er iemand of er cross gen saves / play bij de game zit? Dat als ik hem speel op de PS4 ik weer verder kan spelen waar ik ben gebleven op de PS5?
Ik heb internet al doorzocht en meerdere pagina's in dit topic maar geen antwoord kunnen vinden.
Voor de Xbox heb ik mijn antwoord al gevondenCross-save functionality between Xbox One and Xbox Series X and Xbox Series S will also be supported on both games so you can keep your progression from one platform to another.
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 05-10-2020 14:54 ]
Een week geleden nog niks over bekend. "Ubisoft is still checking this"SlideR NL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:32:
Weet er iemand of er cross gen saves / play bij de game zit? Dat als ik hem speel op de PS4 ik weer verder kan spelen waar ik ben gebleven op de PS5?
Ik heb internet al doorzocht en meerdere pagina's in dit topic maar geen antwoord kunnen vinden.
[ Voor 22% gewijzigd door SlideR NL op 05-10-2020 15:48 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
[ Voor 33% gewijzigd door Nol_NL op 08-10-2020 01:52 ]
Cyberpunk is wel de enige game zonder directe next-gen ondertsteuning. Grote kans dat die gewoon op 30fps loopt, tenzij er een unlocked framerate modus aanwezig is op de huidige gen versies, maar verwacht van niet. AC odyssey pushte de huidige gen hardware over het randje. Heb echt wel zin in een 60fps 4K Valhalla ervaring zonder lange laadtijden op mn PS5.Nol_NL schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 01:48:
Ik twijfel nog... Op mijn nieuwe X verwacht ik eigenlijk iets meer, dit lijkt weer meer van hetzelfde. FIFA, CoD en zo'n Assassin's Creed. Be there done that. Ik kijk eigenlijk het meest uit naar Cyberpunk.
Ik verwacht eigenlijk wel dat alle games die nu nog uitkomen, gewoon getest worden op next-gen en in ieder geval 60fps toestaan in een 4k modus. Misschien nog wel meer ookHulleman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:26:
[...]
Cyberpunk is wel de enige game zonder directe next-gen ondertsteuning. Grote kans dat die gewoon op 30fps loopt, tenzij er een unlocked framerate modus aanwezig is op de huidige gen versies, maar verwacht van niet. AC odyssey pushte de huidige gen hardware over het randje. Heb echt wel zin in een 60fps 4K Valhalla ervaring zonder lange laadtijden op mn PS5.
Ligt wel aan de versie van de game. Cyberpunk krijgt alleen een PS4/xbox one versie bij release. Die draait dus in BC modus op de XSX en PS5. De XSX/PS5 kunnen daar niet ineens native 4K/60fps van maken als dergelijke modi niet in de huidige gen versie van de game zit.Martinspire schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:26:
[...]
Ik verwacht eigenlijk wel dat alle games die nu nog uitkomen, gewoon getest worden op next-gen en in ieder geval 60fps toestaan in een 4k modus. Misschien nog wel meer ook
Dit klopt niet toch? Het is een beetje off topic maar ik had begrepen dat er direct bij de release van Cyberpunk een patch beschikbaar komt voor de XSX/PS5 die er voor zorgt dat hij beter draait en dat er ergens in 2021 een echt grote next gen update komt.Hulleman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:43:
[...]
Ligt wel aan de versie van de game. Cyberpunk krijgt alleen een PS4/xbox one versie bij release. Die draait dus in BC modus op de XSX en PS5. De XSX/PS5 kunnen daar niet ineens native 4K/60fps van maken als dergelijke modi niet in de huidige gen versie van de game zit.
Hmm oké, zou wel tof zijn. Ik haal mijn info overigens hier vandaan en heb dat altijd zo begrepen. Ik lees nu overigens ook een tweakers artikel die jouw stelling onderbouwt. Ik wacht met CP sowieso op de echte next-gen versie.alarma2nd schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:43:
[...]
Dit klopt niet toch? Het is een beetje off topic maar ik had begrepen dat er direct bij de release van Cyberpunk een patch beschikbaar komt voor de XSX/PS5 die er voor zorgt dat hij beter draait en dat er ergens in 2021 een echt grote next gen update komt.
Het is al bevestigd dat er een patch is:Hulleman schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:04:
[...]
Hmm oké, zou wel tof zijn. Ik haal mijn info overigens hier vandaan en heb dat altijd zo begrepen. Ik lees nu overigens ook een tweakers artikel die jouw stelling onderbouwt. Ik wacht met CP sowieso op de echte next-gen versie.
We zitten echter in het Valhalla topic en daarover is dit nieuws:On the subject of Cyberpunk 2077 being playable on PS5 and Xbox Series X, the company said that the current-gen game will be playable on those consoles at launch with a next-gen patch that adds some improvements based on the horsepower of those consoles. "It will look better on next-generation consoles," the company said. However, a "more robust update" will come later
In a press release, Ubisoft stated that "On Xbox Series X, Assassin's Creed Valhalla will run at 60 FPS in full 4K resolution."
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 08-10-2020 15:32 ]
Was al bevestigd toch? Voor PS5 is dit nog niet door ubisoft bevestigd, wel door gamingsites.Martinspire schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:32:
We zitten echter in het Valhalla topic en daarover is dit nieuws:
https://www.windowscentra...-60-xbox-series-x-ubisoft
That's what she said 😋G_Dragon schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:43:
Installatiegrootte van Assassin’s Creed: Valhalla is ongeveer 50GB
Mooie grote, niet overdreven groot!
PSN: Zwartkijker
Unity an sich was een prima game. Leuk verhaal en goede setting. De problemen zaten vooral in de grafische kant (engine was echt onstabiel bij launch) en dat coop niet goed uit de verf kwam. Simpelweg met meerderen tegelijk inhakken op een enemy maakt het gewoon te makkelijk.Zwartkijker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:59:
Ben bijna klaar met de goede piratengame maar slechts AC game 😉
Dan nog AC 3 remastered, dan Syndicate en dan kan ik beginnen aan de odyssee.
Hopelijk heb ik daarna een PS5 staan om England te verkennen...
Unpopular opinion: Unity is een van mijn favorieten deze generatie. Heb ik al 2 x doorgespeeld.
psn: taker-mart
De upgrade van PS4 naar PS5 is volledig gratis. Staat zo op de site van ubisoft zelf, dus is het zeer officieel 😉taker1987 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:50:
Wat ik mij nu afvraag is hoe het straks in zijn werk gaat .. stel ik koop valhalla op de ps4 en ik koop later een ps5 , heb ik dan de ps4 versie op de 5 draaien of krijg ik echt de 5 versie die daadwerkelijk volledig werkt met de nieuwe controller en de share button
Snap ik , maar heb ik dan de ps4 of de ps5 versie 😂Zwartkijker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:39:
[...]
De upgrade van PS4 naar PS5 is volledig gratis. Staat zo op de site van ubisoft zelf, dus is het zeer officieel 😉
Bij de launch, of kort erna, is me niets opgevallen in de zin van de beelden die zijn rondgaan (denk aan het gezicht maar dan zonder de huid). Framerate issues, dat wel, ondertussen nog steeds eigenlijk. Maar als je ziet hoe prachtig het er uit ziet, zelfs voor de huidige tijd, en hoeveel npc's in beeld kunnen zijn, hebben ze echt een technisch hoogstandje afgeleverd (jammer genoeg te vroeg op de markt gebracht ipv uit te stellen om het af te werken). In tegenstelling tot Black Flag has ik hier wel het gevoel een Assassin te zijn.Martinspire schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:07:
[...]
Unity an sich was een prima game. Leuk verhaal en goede setting. De problemen zaten vooral in de grafische kant (engine was echt onstabiel bij launch) en dat coop niet goed uit de verf kwam. Simpelweg met meerderen tegelijk inhakken op een enemy maakt het gewoon te makkelijk.
Als je de upgrade naar ps5 doorvoert, heb je de ps5 versie (dus identiek met de gekochte ps5 versie).taker1987 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Snap ik , maar heb ik dan de ps4 of de ps5 versie 😂
jah oke dan lijkt het me helder, als ik inderdaad de ps4 versie koop en ik heb later een ps5 , dan doe ik de upgrade en heb dan ook daadwerkelijk de ps5 versie draaiend op de ps5 .. ik vind het een onwerkelijke situatie , hoe zit dit dan met de disc versie , dan doe ik een ps4 disc in de ps5 en heb dan ineens de ps5 upgrade met een ps4 disc .... ik ben gewoon bang dat je toch de ps4 versie hebt met een soort patch voor de ps5 alleen dan zonder de ps5 functie,s (shared button etc )Zwartkijker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Als je de upgrade naar ps5 doorvoert, heb je de ps5 versie (dus identiek met de gekochte ps5 versie).
Of begrijp ik niet wat je bedoelt?
[ Voor 24% gewijzigd door taker1987 op 09-10-2020 21:16 ]
Quit worrying 😃taker1987 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:13:
[...]
jah oke dan lijkt het me helder, als ik inderdaad de ps4 versie koop en ik heb later een ps5 , dan doe ik de upgrade en heb dan ook daadwerkelijk de ps5 versie draaiend op de ps5 .. ik vind het een onwerkelijke situatie , hoe zit dit dan met de disc versie , dan doe ik een ps4 disc in de ps5 en heb dan ineens de ps5 upgrade met een ps4 disc .... ik ben gewoon bang dat je toch de ps4 versie hebt met een soort patch voor de ps5 alleen dan zonder de ps5 functie,s (shared button etc )
en dan doel ik eigenlijk hier op
Sony waarschuwt wel dat 'sommige functies' van de PS4-games niet werken op de PS5, al noemt het daarbij geen voorbeelden. "Daarnaast kunnen sommige PS4-games error en onverwacht gedrag vertonen' als ze op de PS5 worden gespeeld", zegt het bedrijf.
nieuws: Sony: tien PlayStation 4-games werken niet op PlayStation 5
Oh zeker, die game is een mooie start geweest voor wat vernieuwing in het genre. Maar idd net wat te vroeg. Ik heb hem toen ook een maandje weggelegd (vanwege de verhalen, ik had hem al wel gekocht) en toen ging het hier ook prima. Maar performance bleef toch wel een ding en sommige cutscenes waren toch wat minder goed uitgewerkt (tijdsgebrek waarschijnlijk).Zwartkijker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:53:
[...]
Bij de launch, of kort erna, is me niets opgevallen in de zin van de beelden die zijn rondgaan (denk aan het gezicht maar dan zonder de huid). Framerate issues, dat wel, ondertussen nog steeds eigenlijk. Maar als je ziet hoe prachtig het er uit ziet, zelfs voor de huidige tijd, en hoeveel npc's in beeld kunnen zijn, hebben ze echt een technisch hoogstandje afgeleverd (jammer genoeg te vroeg op de markt gebracht ipv uit te stellen om het af te werken). In tegenstelling tot Black Flag has ik hier wel het gevoel een Assassin te zijn.
En bij de coop heb ik eigenlijk toch ook coole momenten beleefd, ook al speel ik zonder headset.
Net verhaal van Black Flag doorgespeeld en helaas moet ik zeggen: I couldn't care less.
Veel te veel tail missies vond ik.
Op naar de volgende 😃
Als bij toeval heeft Digital Foundry AC Unity getest op de Series X en draait het nu zonder problemen op 60 FPS. Is echt een wereld van verschil 😋Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:05:
[...]
Oh zeker, die game is een mooie start geweest voor wat vernieuwing in het genre. Maar idd net wat te vroeg. Ik heb hem toen ook een maandje weggelegd (vanwege de verhalen, ik had hem al wel gekocht) en toen ging het hier ook prima. Maar performance bleef toch wel een ding en sommige cutscenes waren toch wat minder goed uitgewerkt (tijdsgebrek waarschijnlijk).
Cool! Voor mij echt geen touw aan het overkoepelende verhaal vast te knopen. Ik vond AC geen reet aan tot Origins. Logisch aan de naam dat t daar allemaal begon. AC odyssey helemaal grijs gespeeld, maar begreep niet zo goed wat dat verhaal met het overkoepelende verhaal te maken had eigenlijk.gamerboy schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 00:03:
Leuke video van een lore guide die ubisoft maakt. meerdere delen komen binnen kort uit.
[YouTube: Assassin’s Creed Lore Guide Volume 1 – The Assassins]
Dat zei Sony ook bij de boostmodus van de pro. Daarnaast zijn het 10 games die niet werken. 99,9% werkt dus wel. Niet te druk om maken, al helemaal niet bij de crossgen games die het komende jaar uit gaan komen.taker1987 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 21:13:
[...]
en dan doel ik eigenlijk hier op
Sony waarschuwt wel dat 'sommige functies' van de PS4-games niet werken op de PS5, al noemt het daarbij geen voorbeelden. "Daarnaast kunnen sommige PS4-games error en onverwacht gedrag vertonen' als ze op de PS5 worden gespeeld", zegt het bedrijf.
nieuws: Sony: tien PlayStation 4-games werken niet op PlayStation 5
Snap ik heel goed, voor mij begon het verhaal wel al wat eerder. Origins is voor mij nog steeds de beste. Goed verhaal en goeie game (met volledig nieuw systeem).Hulleman schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:55:
[...]
Cool! Voor mij echt geen touw aan het overkoepelende verhaal vast te knopen. Ik vond AC geen reet aan tot Origins. Logisch aan de naam dat t daar allemaal begon. AC odyssey helemaal grijs gespeeld, maar begreep niet zo goed wat dat verhaal met het overkoepelende verhaal te maken had eigenlijk.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
[ Voor 71% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2020 13:37 ]
Of beiden zelfs 😁G_Dragon schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:46:
Nog minder dan een maandje![]()
Edit: Haha ik bedenk me nu net dat waar ik heel erg uitkijk naar Assassin's Creed: Valhalla, daar kijken anderen uit naar de release van de nieuwe Xbox
[ Voor 47% gewijzigd door PepieNL op 13-10-2020 07:29 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 13-10-2020 07:34 ]
Hoop dat Intertoys op 10 november een console voor mij klaar heeft staan want nu met corona weet je maar nooit hoe het gaat.G_Dragon schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:46:
Nog minder dan een maandje![]()
Edit: Haha ik bedenk me nu net dat waar ik heel erg uitkijk naar Assassin's Creed: Valhalla, daar kijken anderen uit naar de release van de nieuwe Xbox
Tja, heeft het nut? Als je de season pass koopt op het moment dat de eerste DLC uit is, dan ben je doorgaans duurder uit. Het voordeel is dat je eventuele reviews kunt checken, zodat je een miskoop zou kunnen voorkomen. Maar dat geldt dan alleen voor de eerste DLC.Dubrillion schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:33:
Misschien een stomme vraag. Maar ik koop normaal altijd de Gold Edition. Zodat de season pass er direct bij zit. Heeft dit nut? Of is het veel handiger om de Season Pass aan te schaffen op het moment dat er wat nieuws komt!?
Ik weet dus echt niet meer of het nut heeft vanaf dag 1, omdat ik al jaren standaard de Gold Edition koop!
Cunning linguist.
Spoilers over gameplay, verhaal, settlements, etc.PepieNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:27:
https://www.gamespot.com/...viking-life/1100-6483135/
Spoilers over gameplay, verhaal, settlements, etc.
Enjoy 😎
[...]
Of beiden zelfs 😁
[ Voor 69% gewijzigd door gamerboy op 13-10-2020 10:23 ]
Anoniem: 525104
Vet! Is die codex hetzelfde als de database zoals we die kennen uit de oude Assassins Creed games? Dat vond ik altijd heel interessant. Als je dan Leonardo da Vinci tegenkwam, kreeg je een klein biografietje in je database over hem. Dat zat in Odyssey en Origins alleen in die tour DLC.gamerboy schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:21:
Er is weer een hoop informatie vrijgekomen hier een lijstje (onderaan de links van de sources)er zijn nog veel meer leuke details dus hier zijn de sources
- De map heeft alleen het oostelijke gedeelte van het Engelse landschap
- De settlement gaat ravensthorpe heten. Jij bepaalt wat er gebouwd wordt in de settlement. Iedereen interact met elkaar en ieder persoon in de settlement is uniek en kan (bijvoorbeeld) een winkel hebben. Het zou 6 levels moeten hebben en evolueert op zich zelf over time.
- mytische wezens en gevechten zullen aangepakt worden zoals in Origins waarbij gezegd is dat magie niet in AC zit.
- de codex is terug
- Er zal in je settlement een hidden ones bureau komen, net als origins en odyssey zal er dan een mogelijkheid zijn informatie te vinden en leden van de order of ancients te vermoorden
- je kunt het uiterlijk van je lieutenant customizen. hetzelfde geldt voor je raaf!
- er kunnen discussies komen in je settlement waar jij dan als eivor invloed op hebt en op in kan gaan
- assassinaztion contracts zijn terug
Daar lijkt het wel op echter is er over de codex nog maar weinig bevestigd naast het feit dat het erin zitSoccer98 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:46:
[...]
Vet! Is die codex hetzelfde als de database zoals we die kennen uit de oude Assassins Creed games? Dat vond ik altijd heel interessant. Als je dan Leonardo da Vinci tegenkwam, kreeg je een klein biografietje in je database over hem. Dat zat in Odyssey en Origins alleen in die tour DLC.
[ Voor 43% gewijzigd door gamerboy op 14-10-2020 18:19 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Odyssey dwingt een 2080ti onder de 60fps op 4K met ultra settings. Met deze “ultra” systeemeisen kom je niet verder dan 1440p ultra 60fps.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 68% gewijzigd door jori040 op 14-10-2020 22:24 ]
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 15-10-2020 13:03 ]
Zou de game ook graag even op een Series X of PS5 zien.De beelden die er zijn op het web zijn volgens mij van PC+Xbox controller.Kalder schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:32:
Als deze 10 november binnen komt, is de PS5 nog niet uit, maar ga deze wel eerst op de PS4 pro spelen en als ik een PS5 heb gaat hij gelijk over natuurlijk, ben benieuwd hoe groot het grafisch verschil zal zijn! De game ziet er in de nieuwe beelden echt wel mooi uit vind ik, maar ben benieuwd of het vergelijkbaar zal zijn op de PS5.
Is er overigens iets bekend over dat je je PS4 save game kunt meenemen naar de PS5 versie?
https://forums.ubisoft.co...-PS4-to-PS5-save-transfer[b]Kalder in "[Multi] Assassin's Creed: Valhalla".
Is er overigens iets bekend over dat je je PS4 save game kunt meenemen naar de PS5 versie?
[ Voor 5% gewijzigd door Buddha_ op 15-10-2020 14:47 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Awesome! We gaan voor de ultra high settings met een 1080TI overclocked en zien wel hoe ver we komen.
Cunning linguist.
Gelukkig is dit bij Xbox niet het gevalBuddha_ schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:45:
[...]
https://forums.ubisoft.co...-PS4-to-PS5-save-transfer
https://www.tomsguide.com/news/ps4-save-data-ps5
Daarom ga ik alleen op de PS5 spelen en ook alleen de PS5 Disc besteld.
Geen zin in 10 uur dubbel spelen..... stop ik liever de 10 uur in de lengte van de game
Same here, deze game en Cyberpunk staan op de wishlist zodra de 3080 binnen is, geen seconde eerder haha.
PSN/Steam: Xamsix
Nope, ik vond die ook geweldig. Al vond ik de tweaks in Revelations wel beter: een detectiemeter die vol moet lopen ipv leeglopen en contested kills, en de maps waren ook beter + meer gamemodes.Anoniem: 525104 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:58:
Ben ik echt de enige die de pvp gameplay van Brotherhood mist?![]()
Vind het echt jammer dat ze dat niet meer doen.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Inderdaad, cyberpunk wacht ik ook mee!Xamsix schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:18:
[...]
Same here, deze game en Cyberpunk staan op de wishlist zodra de 3080 binnen is, geen seconde eerder haha.
Cunning linguist.
Hier ook veel vertrouwen in deze game gekregen.Soccer98 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 03:59:
Ik moet zeggen dat ik toch wel wat enthousiast begin te worden voor Valhalla. Een paar pagina's terug had ik nog een discussie met een aantal anderen over het formulewerk in de serie, maar aangaande previews lijkt Valhalla meer voor een kwaliteit boven kwantiteit-aanpak te gaan en dat juich ik enorm toe.
Ik ben hyped voor beide games. Dus heb 9 dagen de tijd om Valhalla uit te spelen
Oh ik ben ook zeker hyped hoor! Maar ik kan me inhoudenDubrillion schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:55:
[...]
Ik ben hyped voor beide games. Dus heb 9 dagen de tijd om Valhalla uit te spelen
Ik was ook beetje bang dat het weer een Odessey werd. Enorm mee vermaakt en 100 uur ingestoken begrijp me niet verkeerd. Alleen het is dat je tijdens het menu een Assassins Creed muziekje hoorde anders had ik totaal niet het idee dat ik een Assassins Game aan het spelen was.
Cunning linguist.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik haal ook CP77 en Valhalla, zal in het begin hoofdzakelijk Valhalla spelen en van CP77 misschien alleen ff het begin doorlopen ofzo, die zal ik dan pas uitgebreid gaan spelen zodra de PS5 patch er is.Dubrillion schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:55:
[...]
Ik was ook beetje bang dat het weer een Odessey werd. Enorm mee vermaakt en 100 uur ingestoken begrijp me niet verkeerd. Alleen het is dat je tijdens het menu een Assassins Creed muziekje hoorde anders had ik totaal niet het idee dat ik een Assassins Game aan het spelen was.
Inderdaad, ik had ook dat gevoel. Verder kan ik ook Norsemen aanraden op Netflix. Is wat luchtiger dan Vikings (echt grappig soms). Daar hebben ze dan de vrouwelijke Eivor rondlopen 😅Oxigeon schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:54:
Hier ook wel zin in dese game gekregen. Gisterem gestart met de serie Vikings op Netflix. Gewoon 1 aflevering gekeken maar toch al flink wat gelijkenissen met AC Valhalla.
Het hoofdpersonage heeft wel wat weg van Eivor. Ze spreken in de serie ook steeds over Valhalla.
Nog minder dan een maand en de game valt op de mat. Nog eventjes geduld dus
Haha ja ik kan Norsemen ook wel aanraden, toppunt van droge humor.Zwartkijker schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:41:
[...]
Inderdaad, ik had ook dat gevoel. Verder kan ik ook Norsemen aanraden op Netflix. Is wat luchtiger dan Vikings (echt grappig soms). Daar hebben ze dan de vrouwelijke Eivor rondlopen 😅
Daar worden op grappige wijze enkele fouten over de vikingen rechtgezet (denk aan de gehoornde helm).
We're extremely proud to share that Assassin’s Creed Valhalla has gone gold! 🎺
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 16 oktober 2020
On behalf of everyone working on the game, we can't wait to see how your own Viking saga unfolds.
Your journey to glory starts on November 10. #AssassinsCreed pic.twitter.com/jeAcOSMHO3
Grappig om te zien dat de games al 1 maand voor tijd gold gaan. Soms gaan ze pas net voor tijd goud.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dit is gewoon om de schijfjes te kunnen gaan persen. Dat er daarna nog updates komen is prima, maar in principe kun je dus met een offline xbox/ps/pc deze game erin steken en niet de haren uit je kop trekken van de bugs die ze day-0 oplossenOxigeon schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:44:
[...]
Grappig om te zien dat de games al 1 maand voor tijd gold gaan. Soms gaan ze pas net voor tijd goud.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq