AntiChrist7 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:07:
Grappig dat rockstar wordt genoemd als goeie voorbeeld. hoeveel keer gaan zij nog GTAV recycleren? Tot de PS10 uitkomt wss
En idd, zoals thijsco zegt, deze games worden niet jaarlijks gehergebruikt zoals een FIFA. Oddyssey bijvoorbeeld was 3 jaar in ontwikkeling door 10 verschillende teams:
https://www.gamesindustry...lt-without-massive-crunch
Dus de mensen die Ubisoft "uitkotsen" omdat ze hun games te snel jaarlijks uitbrengen zonder erin te investeren, die kotsen uit hun nek en kennen niks van gamedevelopment. Het is niet omdat je met veel bent en luid bent, dat je automatisch gelijk hebt....
Smaken verschillen, maar dat betekent niet dat je onzin moet verkopen
Nu begin je zelf een beetje uit je nek te kotsen door o.a. mijn mening zo weg te zetten. Ik heb prima verstand van o.a. game ontwikkeling en ik speel genoeg games om verschil in dit soort dingen te zien. Je kan gewoon niet ontkennen dat er een heel hoop assets zijn hergebruikt, en dan heb ik het niet over een kist oid, maar complete kampen.
Hoeveel kampen heb je wel niet gecleared waar je vanaf de poort het volgende ziet:
- links een rots met een stellage naar boven waar een wachter heen loopt en je pijlen kan oppakken
- vanaf het hoogste punt loopt een touw naar het midden waar een verhoging is waar een kist staat die je moet pakken voor het clearen
- rechts van deze verhoging is een cage waar een dier in kan zitten, of is leeg, en daar naast staat een doos met resources die je moet verbranden
- tegenover, dus vanaf de poort in de meest rechterhoek is een cage met een dier, of is leeg.
- achtering de kamp is een tafel met een kleine kist die je ook moet pakken voor het clearen.
- de rest is gevuld met een zooi tenten, volgens mij is mn punt wel duidelijk dus ik ga niet elke positie van de tenten beschrijven als je het niet erg vindt.
en ja, dit was uit mn hoofd zonder screenshots oid te pakken én heb ik het spel al een tijd niet meer aangeraakt.
oftewel, ja Ubisoft mag wel iets meer tijd besteden in unieke forts en camps aangezien dat precies is wat je de hele tijd doet en waar de quests op zijn gebouwd. Alle quests bestaan zo'n beetje uit, ga hierheen en haal op of kill deze. En dan kom je dus steeds terug in dergelijk camps.. Met zo weinig variatie daarin, worden de quests uit zich zelf repititef, omdat je gewoon steeds dezelfde route doorloopt om t te clearen..
Ubisoft is niet heilig, ze maken leuke games maar de games zijn zeker niet van hetzelfde kwaliteits niveau als bijvoorbeeld een Rockstar neerzet. En ja Rockstar melkt z'n games ook uit, maar Ubisoft doet dat ook.
Nu heb ik even genoeg gekotst..