Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 00:46
Track en trace van UPS geeft aan dat het in het sorteercentrum van Bielefeld is. Het is dus maar afwachten of het nog aankomt, want die stad bestaat helemaal niet. Morgen aan het einde van de dag moet het aankomen, dat zal een 'avondje' gamen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zo op het eerste oog lijkt de map best klein, vergeleken Odyssey dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:24
Jackson6 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:05:
Zo op het eerste oog lijkt de map best klein, vergeleken Odyssey dan.
Mag ook wel wat kleiner dan oddesey, voordeel is daardoor dat deze wereld veel levendiger en gevarieerder is.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:20:
[...]

Mag ook wel wat kleiner dan oddesey, voordeel is daardoor dat deze wereld veel levendiger en gevarieerder is.
Het eerste eiland is bijna alleen maar sneeuw en bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 20:32
De site van ubisoft is erg onduidelijk met betrekking tot of een xbox game een digitale versie of op disc is. Iemand die via ubisoft heeft besteld en mij hopelijk kan vertellen dat je er ook een xbox code kan krijgen met 20% korting? Ik doe verder niks met die punten en een 20% korting code met die punten zal wel chill zijn nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Stylze schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:20:
[...]

Blijkt dat ik nu pas alleen Noorwegen zie, zijn nog meer maps dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
Dubrillion schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:38:
Gaaf! Ik twijfel nog voor Male of Female! Gelukkig kan het altijd achteraf aangepast worden!
Mja ik twijfel ook nog. De meeste games speel ik dan met een meid, bij Odyssey was dat ook de betere keuze, maar voor deze Vikings twijfel ik nog. Ik heb het idee dat het hier minder goed past. Het staat of valt ook een beetje met de motion capture en cinematics. Is er al ergens een video die ze beiden goed laat zien?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:14
@Martinspire Ik twijfel ook nog tussen mannelijke of vrouwelijke Eivor.
Odyssey deed ik met Kassandra en heb daar geen spijt van gehad.
Hmmm, keuzes keuzes ;)

Maar @Dubrillion zeg jij nou dat je het ook tussendoor kan veranderen??

[ Voor 9% gewijzigd door Vortigen op 09-11-2020 19:24 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 13:45
Vortigen schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:23:
Hmmm, keuzes keuzes ;)

Ik had ook Kassandra maar ik weet nu toch wel zeker dat ik met de mannelijke Eivor ga. De vrouwelijk vind ik iets te veel manwijf thb :X

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

@Vortigen Ja, in het keuze menu staat erbij dat je ieder moment kan wisselen van personage. (volgens alle plaatjes en filmpjes op het internet)

Overigens zal ik nu ook voor de mannelijke Eivor gaan. Ook ik had Kassandra gekozen, geen verkeerde keuze maar nu ga ik wel voor male Eivor. Lijkt mij toch iets beter passen in deze setting.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:22
Vortigen schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:23:
Hmmm, keuzes keuzes ;)

Je hebt 3 opties:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjmJgR8Rb_q58ZjXnueCpVxdgIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6s5bsNI4uJib8lT5nE4nzhUi.jpg?f=fotoalbum_large

En je kunt op ieder moment tijdens de game wisselen van gender.

[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 09-11-2020 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17
Razorbite schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:33:
[...]

Je hebt 3 opties:

[Afbeelding]

Haha, echt van deze tijd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 22:14
Dankjewel @thijsco19 en @Razorbite dat wist ik nog niet. Daar ga ik eens mee spelen :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-06 22:11
Op de valreep digitaal gekocht op de officiële Ubi Store, maar zie het niet verschijnen in mijn library. Volgens support blijkt nu dat er vertragingen zijn en dat het 24u kan duren eer de bestelling doorkomt.

En dan vraagt men zich af waarom die key reseller sites zo populair zijn: goedkoper en betere service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:49
SparksNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:38:
Iemand hier die er al wat uurtjes in heeft zitten en wat over het combat systeem kan vertellen? Een van mijn favoriete reviewers (ACG) is namelijk niet echt enthousiast over Valhalla en is met name negatief over het combat systeem. Schijnt slechter te zijn dan voorgaande delen. Een van de redenen dat hij adviseert om te wachten tot een deep sale. Ook het aantal bugs en glitches schijnt bijzonder hoog te zijn (gaf IGN ook al aan).

https://m.youtube.com/watch?v=teX3reR6uvI
Na deze reviews begon ik ook wat twijfels te krijgen inderdaad 😞

Acties:
  • +4 Henk 'm!
:) na 5 uurtjes spelen heb ik bijna de eerste map " Norway" helemaal compleet, ben nog steeds bij de eerste main quest nadat je vrij kan rondlopen. Vind het nieuwe loot systeem erg wennen, weet nog niet of het een positieve verrandering is in de game.

Want heb namelijk het idee dat er een stuk minder te looten is en je sneller de map kan voltooien, waardoor het te makkelijk zal gaan worden en de uitdaging misschien wegvalt op dat gebied. MAAR ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten en het wachten is tot je naar de 2e map gaat, hopelijk is er daar kwa loot al een stuk meer te vinden.

Tot nu vind ik het een heerlijke game die voldoet aan alle verwachtingen, want ze hebben gelukkig de rpg elementen nog meer uitgebreid. Waardoor je nu veel meer moet opletten voordat je een gevecht aangaat en je niet zomaar meer een kamp kan binnen rennen, heerlijk!

Hoop dat iedereen hier op het forum er een leuke game ervaring van gaat hebben en hoop veel filmpjes/screenshots te gaan zien!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1LhhBThsAUEARS3ZmdD58yoRxA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/vnJQioBmwgH2dYbRYuDdwbaK.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7e5a6EHnJLC2FAubh-oCSSthedY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/NzsFr504eUWpCcgIGCjStXiH.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVLeN7QdR-h01qYJyQsYb3c2YVc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uQj0jneKVgEIZFTHiNw4RVco.jpg?f=fotoalbum_tile

@SparksNL

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 09-11-2020 22:41 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
PearlChoco schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:16:
Op de valreep digitaal gekocht op de officiële Ubi Store, maar zie het niet verschijnen in mijn library. Volgens support blijkt nu dat er vertragingen zijn en dat het 24u kan duren eer de bestelling doorkomt.

En dan vraagt men zich af waarom die key reseller sites zo populair zijn: goedkoper en betere service.
Voor pc of console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-06 22:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:43
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:36:
:) na 5 uurtjes spelen heb ik bijna de eerste map " Norway" helemaal compleet, ben nog steeds bij de eerste main quest nadat je vrij kan rondlopen. Vind het nieuwe loot systeem erg wennen, weet nog niet of het een positieve verrandering is in de game.

Want heb namelijk het idee dat er een stuk minder te looten is en je sneller de map kan voltooien, waardoor het te makkelijk zal gaan worden en de uitdaging misschien wegvalt op dat gebied. MAAR ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten en het wachten is tot je naar de 2e map gaat, hopelijk is er daar kwa loot al een stuk meer te vinden.

Tot nu vind ik het een heerlijke game die voldoet aan alle verwachtingen, want ze hebben gelukkig de rpg elementen nog meer uitgebreid. Waardoor je nu veel meer moet opletten voordat je een gevecht aangaat en je niet zomaar meer een kamp kan binnen rennen, heerlijk!

Hoop dat iedereen hier op het forum er een leuke game ervaring van gaat hebben en hoop veel filmpjes/screenshots te gaan zien!

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

@SparksNL
Loot systeem is inderdaad op de schop gegooid. Je vindt blijkbaar veel minder loot, maar dat klinkt mij als iets positiefs. 80 keer dezelfde kansloze bijlen looten zoals in Odyssey is ook redelijk kansloos.

Wat vind je van het combat systeem? Wat ik er van gehoord heb is dat het veel saaier en recht toe rechtaan is dan vorige delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SparksNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:48:
[...]

Loot systeem is inderdaad op de schop gegooid. Je vindt blijkbaar veel minder loot, maar dat klinkt mij als iets positiefs. 80 keer dezelfde kansloze bijlen looten zoals in Odyssey is ook redelijk kansloos.

Wat vind je van het combat systeem? Wat ik er van gehoord heb is dat het veel saaier en recht toe rechtaan is dan vorige delen.
Ik ben erg benieuwd hoeveel meer loot je gaat vinden op de tweede map, want momenteel vind je te weinig loot. Vind het grootste minpunt dat je al snel kan zien waar iets ligt en wat het is, de verassing is er daardoor af..

Uh de combat? Tot nu toe easy, veel van hetzelfde.
Maar vergeet niet ik heb nog maar twee books of knowledge gevonden en 3 skills aangezet, dus kan er daarin tegen ook nog niet erg veel over zeggen. Wil voordat ik echt mijn mening geef eerst meer skills vrij hebben....

Trouwens sommige kampen ren ik gewoon in voor de kistjes en dan ga ik weer weg.

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 09-11-2020 22:56 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:44
Heb toch maar ubisoft + genomen om deze game te testen, best zonde omdat ik watch dogs vorige week nog heb gekocht maar goed :p

Unlocked de game om 0:00?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-06 15:41
Nog minder dan 10 minuten (de game unlocked om 00:01) en dan kunnen we van start.

Allemaal veel speel plezier en succes. ik hoor graag jullie ervaringen. ik ga nu alvast wat uurtjes maken!

Spreek jullie allemaal op dit fantastische forum over deze geweldige game!

beetje feelgood bagger moet af en toe ook kunnen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door gamerboy op 09-11-2020 23:55 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-05 12:08
Wou hem ook nog testen maar ga toch maar slapen. Morgen op de Series X.

Is er trouwens navel combat? Nog in geen één review tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
gamerboy schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:53:
Nog minder dan 10 minuten (de game unlocked om 00:01) en dan kunnen we van start.

Allemaal veel speel plezier en succes. ik hoor graag jullie ervaringen. ik ga nu alvast wat uurtjes maken!

Spreek jullie allemaal op dit fantastische forum over deze geweldige game!

beetje feelgood bagger moet af en toe ook kunnen 8)7
Wacht je niet op je nieuwe console of speel je pc haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
To easy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:01:
[...]

Wacht je niet op je nieuwe console of speel je pc haha?
speel op pc ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Poah geniet ervan dan haha. Moet nog 1 halve dag wachten hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
To easy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:02:
[...]

Poah geniet ervan dan haha. Moet nog 1 halve dag wachten hier!
zonde! maar de hype zal er niet minder onder worden

mijn avontuur begint iig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8T4kITavfUTYA8-2e7JNlGT9Ee0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FXU3qLY2jIU6cNjJtODUmWxb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een paar keer opnieuw opstarten van Ubisoft Connect ben ik ook zover:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5_f17b63XDucNqK5d6aidukpvPw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ooANjGCfHdoD9UvdFikLYH5L.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-06 09:47
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:53:
[...]

Ik ben erg benieuwd hoeveel meer loot je gaat vinden op de tweede map, want momenteel vind je te weinig loot. Vind het grootste minpunt dat je al snel kan zien waar iets ligt en wat het is, de verassing is er daardoor af..

Maar vergeet niet ik heb nog maar twee books of knowledge gevonden en 3 skills aangezet, dus kan er daarin tegen ook nog niet erg veel over zeggen. Wil voordat ik echt mijn mening geef eerst meer skills vrij hebben....

Vind je hem tot nu toe minder of beter dan die vorige twee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14
Razorbite schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:33:
[...]

Je hebt 3 opties:

[Afbeelding]

Ik hoor graag ervaringen van beide varianten (de random snap ik dan wel). Ik denk zelf ook dat de man bij deze game wat beter past, maar heb nog te weinig gezien van die vrouw om haar weg te zetten.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
G_Dragon schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:53:
[...]

Waarom speel je dan niet op pathfinder difficulty? Moet je met Senu rondvliegen om loot te ontdekken.

Heb er nu een 6u op zitten en zit nog steeds in norway. Belange nog niet alles unlocked. Ga ik wel doen voor ik naaf Engeland afvaar.

Combat is aanpassen. Heb het op hard difficulty gezet en dan is het toch wel niet zo makkelijk. Parry en dodge moet je goed met elkaar afwisselen. Mijn wapens ook al wat geupgraded.

Dit is een game waar ik me goed mee zal vermaken.

Enkel da bordspel versta ik niks van. Daar moet ik mij nog in verdiepen.

Drinking challenges nog niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:23:
[...]

Vind je hem tot nu toe minder of beter dan die vorige twee ?
Lastig.. hier kom ik nog op terug als ik hem heb uitgespeeld :)

Edit: de game heeft wel snelle laadtijden op de Xbox One X :o

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 10-11-2020 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maditude schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 06:19:
[...]

Waarom speel je dan niet op pathfinder difficulty? Moet je met Senu rondvliegen om loot te ontdekken.

Heb er nu een 6u op zitten en zit nog steeds in norway. Belange nog niet alles unlocked. Ga ik wel doen voor ik naaf Engeland afvaar.

Combat is aanpassen. Heb het op hard difficulty gezet en dan is het toch wel niet zo makkelijk. Parry en dodge moet je goed met elkaar afwisselen. Mijn wapens ook al wat geupgraded.

Dit is een game waar ik me goed mee zal vermaken.

Enkel da bordspel versta ik niks van. Daar moet ik mij nog in verdiepen.

Drinking challenges nog niet gedaan.
Ga dit zo gelijk aanpassen, thanks!
Was ook zo dat deze optie er was, word het in ieder geval stukken moeilijker :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:19
Ik loop vast, waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd. Ik ben voor het eerst in mijn eigen dorp, daar moet ik met wat mensen praten. Ik zie geen markers meer maar de quest is ook niet klaar. Geen idee waar ik heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:25:
Ik loop vast, waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd. Ik ben voor het eerst in mijn eigen dorp, daar moet ik met wat mensen praten. Ik zie geen markers meer maar de quest is ook niet klaar. Geen idee waar ik heen moet.
Oef dat is niet zo leuk!
Ik ben daar nog niet dus kan je niet helpen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:25:
Er zit in AC toch altijd een functie om alle quests te herladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 12:28
Vanmorgen opgestart en een goed uur gespeeld. Draait prima op de PC met High/Very High en moet zeggen dat ik nog geen bugs heb gezien. Het is wel altijd weer even zoeken hoe alles werkt met deze nieuwe opzet. Ik vind het persoonlijk fijn dat niet elke hoek, hut of ton een zakje silver heeft!

Het verhaal begint interessant. Vanavond lekker even wat uurtjes spelen.

Edit: ik zie in Ubisoft Connect Bayek zijn robes. Deze moest/moet je unlocken door Twitch te kijken ofz? Iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 15% gewijzigd door Dubrillion op 10-11-2020 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-09-2024
Mijn PS5-versie die ik besteld heb via de Ubistore is nog steeds niet verzonden, is dit normaal ? Hebben nog anderen hetzelfde voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-06 11:59
Voor de mensen die al gespeeld hebben: hoe voelt deze game aan in vergelijking met Odyssey? Voor mijn gevoel was het laatste deel een oceaan van één meter diep. Ik ben zelf al blij als dit een Noordzee van één meter diep is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:47
dhondtjes schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:05:
Mijn PS5-versie die ik besteld heb via de Ubistore is nog steeds niet verzonden, is dit normaal ? Hebben nog anderen hetzelfde voor ?
Same here. Release van de PS5 versie is 12 november.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Soccer98 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:15:
Voor de mensen die al gespeeld hebben: hoe voelt deze game aan in vergelijking met Odyssey? Voor mijn gevoel was het laatste deel een oceaan van één meter diep. Ik ben zelf al blij als dit een Noordzee van één meter diep is.
Anders maar ook veel voelt vertrouwd aan, het loot systeem is nieuw en wennen. Maar tot nu een heerlijke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 14:47
G_Dragon schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:26:
[...]

Anders maar ook veel voelt vertrouwd aan, het loot systeem is nieuw en wennen. Maar tot nu een heerlijke game
Volgende week vrijdag ga ik er aan beginnen op PS5. Ben benieuwd naar de performance. Tot nu toe alleen maar XSX materiaal te vinden online.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:31:
[...]

Volgende week vrijdag ga ik er aan beginnen op PS5. Ben benieuwd naar de performance. Tot nu toe alleen maar XSX materiaal te vinden online.
Ik speel hem op de Xbox One X op 30 fps, speelt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 19:07
Vanochtend bij de EPIC Store draaide die bij mij helaas nog niet.. Vanavond maar weer proberen. Erg veel zin in.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Maditude heb je die Erik Loyalskull al gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 996723

Eerste indruk:

Loopt niet echt lekker op PC, zelfs op 75fps voelt het niet "smooth" , (I9 9900 , RTX3080) , regelmatig ook merkbare framedrops. Erg vermoeiend voor de ogen.
Het is een erg zwaar spel, en het terugschroeven van grafische opties geeft nauwelijks prestatie verbetering. (Hooguit een paar procent van ultra naar high)
De CPU belasting is wel veel lager dan in vorige delen. (DX12?)

Gameplay voelt allemaal erg "houterig" aan vergeleken met Odyssey en Origins, vechten maar ook klimmen is extreem glitchy/choppy: Je personage "glijdt" en teleporteert van de ene naar de andere vijand waarbij je regelmatig op een onverwachte plek uitkomt. Animaties lijken vaak niet te kloppen tijdens het vechten en verslagen tegenstanders vliegen meters ver weg. Ook lijkt er vaak een soort vertraging te zitten tussen het indrukken van een knop en de bijbehorende actie.
De camera mag ook nog wel even benoemd worden, deze heeft de neiging om op onhandige momenten spontaan heel dicht op je character te komen staan, waardoor het vechten erg overzichtelijk wordt en veel van de "spectaculaire" finishing moves niet, of slecht in beeld komen.
Kortom: het mist de precisie , controle en "polish" van de voorgaande delen.

Ondanks de zeer zware last op de GPU vind ik hem grafisch ook best tegenvallen:De omgevingen kunnen soms erg mooi zijn, maar andere gebieden zijn ronduit lelijk. De tessellation problemen uit vorige delen (Bepaalde oppervlakken die bewegen als je de camera beweegt) zijn ook weer terug, en aanzienlijk erger/opvallender dan in Odyssey en Origins.
De character models zijn ook minder dan O&O: Voor veel van de sieraden en kleding worden lage resolutie textures gebruikt en bont en haar zier er erg last-gen uit.
Ook hebben ze vaak in cut-scenes een rare heldere gloed om hun ogen (Stargate anyone...) en hebben ze die typische "2010-game-animatie" tijdens gesprekken: Raar geflapper met de armen , vreemd verspringende gezichtsuitdrukkingen en schuddende hoofden etc. etc.

De wereld en setting zijn veelbelovend maar Ubisoft heeft hier nog flink wat werk te doen, het voelt eigenlijk niet echt als een AAA game, maar meer iets wat Piranha Bites zou maken ofzo: Vermakelijk als het je ding is, maar wel janky, clunky , buggy en vast nog wat Engelse termen die op "y' eindigen...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 10-11-2020 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Krijg je nu daadwerkelijk 20% korting met de ubi punten? Zoals gewoonlijk is hun belabberde webshop helemaal niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:36
SideShow schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
Krijg je nu daadwerkelijk 20% korting met de ubi punten? Zoals gewoonlijk is hun belabberde webshop helemaal niet duidelijk.
Ja, zo heb ik hem gister aangeschaft. werkt gewoon

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-06 09:29
SideShow schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
Ben ik niet met je eens, die 20% korting is al jaren standaard. Gewoon code voor 20% opvragen en je krijgt hem direct te kopieren die je dan in het afreken scherm kan toepassen, makkelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Rob SOS schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:00:
[...]

Ben ik niet met je eens, die 20% korting is al jaren standaard. Gewoon code voor 20% opvragen en je krijgt hem direct te kopieren die je dan in het afreken scherm kan toepassen, makkelijk zat.
Ja en dat moet je manueel doen, via een andere weg dan de checkout. Net ervaren, er staat bij: 20% korting met 100 punten, en de checkout gebeurt vrolijk met het volledige bedrag. Om ziek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:56
Beetje vreemd maar eh, game lijkt xbox controller op win10 wel te detecteren maar kan er niet mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is momenteel 1 irritatie puntje in de game voor mij, het looten gaat soms niet zo soepel als in de vorige game! Je moet nu soms echt stil gaan staan voordat hij goed loot, dit is natuurlijk aangepast voor de speelervaring. Ik vind het erg wennen en durf te zeggen dat ik hierdoor in het begin veel loot heb laten liggen omdat ik gewoon Y aan het smashen was terwijl ik alles wou looten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Anoniem: 996723 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
Eerste indruk:

Loopt niet echt lekker op PC, zelfs op 75fps voelt het niet "smooth" , (I9 9900 , RTX3080) , regelmatig ook merkbare framedrops. Erg vermoeiend voor de ogen.
Het is een erg zwaar spel, en het terugschroeven van grafische opties geeft nauwelijks prestatie verbetering. (Hooguit een paar procent van ultra naar high)
De CPU belasting is wel veel lager dan in vorige delen. (DX12?)

Gameplay voelt allemaal erg "houterig" aan vergeleken met Odyssey en Origins, vechten maar ook klimmen is extreem glitchy/choppy: Je personage "glijdt" en teleporteert van de ene naar de andere vijand waarbij je regelmatig op een onverwachte plek uitkomt. Animaties lijken vaak niet te kloppen tijdens het vechten, verslagen tegenstanders vliegen meters ver weg en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Kortom: het mist de precisie , controle en "polish" van de voorgaande delen.

Ondanks de zeer zware last op de GPU vind ik hem grafisch ook best tegenvallen:De omgevingen kunnen soms erg mooi zijn, maar andere gebieden zijn ronduit lelijk. De tessellation problemen uit vorige delen (Bepaalde oppervlakken die bewegen als je de camera beweegt) zijn ook weer terug, en aanzienlijk erger/opvallender dan in Odyssey en Origins.
De character models zijn ook minder dan O&O: Vaak hebben ze in cut-scenes een rare heldere gloed om hun ogen en hebben ze die typische "game-animatie" tijdens gesprekken: Raar geflapper met de armen , vreemd verspringende gezichtsuitdrukkingen etc. etc.

De wereld en setting zijn veelbelovend maar Ubisoft heeft hier nog flink wat werk te doen.
Nog meer die zo denken? Misschien dat ik eerst Odyssey afmaak, totdat er een paar patches zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ik vraag me af of deze game uberhaupt beetje lekker loopt op de PS4. Misschien dan maar 'bewaren' als ik een PS5 koop (wanneer zou dat kunnen? pff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
SemperFidelis schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:53:
Ik vraag me af of deze game uberhaupt beetje lekker loopt op de PS4. Misschien dan maar 'bewaren' als ik een PS5 koop (wanneer zou dat kunnen? pff)
Merk dat hij op de base PS4 niet zo soepel loopt als de voorgaande delen. De framerate hapert een beetje. Zeker speelbaar, maar het valt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:19
Mooi spel tot nu toe. Wel een hoop cutscenes in gelul in het begin, maar dat is logisch als je een verhaal moet opbouwen lijkt mij. Ik zal straks vast wat meer vrijheid en mogelijkheden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Tazzy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:07:
Beetje vreemd maar eh, game lijkt xbox controller op win10 wel te detecteren maar kan er niet mee spelen?
Werkt hier wel perfect, reboot?

Cutscenes in 21:9 hebben weer zwarte balken, jongens anno 2020 kan dat echt niet meer pff.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackson6 op 10-11-2020 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 18:23
Wat ik erg interessant zou vinden om te weten te komen is de mate in hoe steden in Valhalla zich verhouden tot steden in bijv Odyssey.
Ik vind het heerlijk in alle AC's om een grote stad door te gaan, met mooie architectuur.

Ik verwacht, jammer genoeg, dat de steden in Valhalla erg klein zijn.

Kan iemand daar al wat zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06 15:30
Is die Randvi nou gewoon een copy paste van Kassandra? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Zironako schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:33:
Is die Randvi nou gewoon een copy paste van Kassandra? :+
Daar lijkt het wel op haha, maar ze heeft wel een net iets ander gezicht en de kleur van het haar klopt ook niet helemaal. Maar ze lijkt er enorm veel op ja haha.

Krijg vandaag de game binnen als het goed is. Toch een beetje jaloers dat series x bezitters nu al de next-gen versie kunnen spelen, ik moet nog 9 dagen wachten daarop :-(

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prachtige kwaliteit op de Xbox One X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xG1tAVFt_2DO-JCv-TKnvmR1WNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hyDQMYwTMA8sIvvfAK7tD6D7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Intertoys krijgt geen XSX binnen dus AC spelen vadaag kan ik vergeten. :( Geld voor iedereen die een pre-order in de winkel had gedaan. :(

Shit! :(

[ Voor 36% gewijzigd door jori040 op 10-11-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:16:
Intertoys krijgt geen XSX binnen dus AC spelen vadaag kan ik vergeten. :( Geld voor iedereen die een pre-order in de winkel had gedaan. :(

Shit! :(
Wtf Intertoys.. wel pre-orders aannemen maar vervolgens niet leveren? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:30
Eerste uren in de game zitten en ben erg positief! Leuke story en het gaat niet vervelen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Norway helemaal compleet, nu maar is beginnen met de eerste Story missie :)! Het gebied waar je over de 200 power nodig hebt kan ik nu nog niet heen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cgf6m3XY-wQqRQtHBWEvZaflMoo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lpW7gI3qDDDpDowUhk8Ulfs2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:21:
[...]

Wtf Intertoys.. wel pre-orders aannemen maar vervolgens niet leveren? :/
Zoon van de baas flipt er ook van.Hij had er op zijn minst een paar verwacht in de winkel.

Ik baal enorm man. :(

Had ik gisteren maar bij de knop van Coolbue gezetten.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 10-11-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:25:
[...]

Zoon van de baas flipt er ook van.Hij had er op zijn minst een paar verwacht in de winkel.

Ik baal enorm man. :(

Had ik gisteren maar bij de knop van Coolbue gezetten.
Ja volkomen logisch! Vraag me af hoe zoiets heeft kunnen gebeuren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:22:
Norway helemaal compleet, nu maar is beginnen met de eerste Story missie :)! Het gebied waar je over de 200 power nodig hebt kan ik nu nog niet heen.

[Afbeelding]
Misschien even spoiler tags gebruiken mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:28:
[...]

Ja volkomen logisch! Vraag me af hoe zoiets heeft kunnen gebeuren..
Hij gaat zijn best doen om er een te scoren voor mij.Hier in Eindhoven is verder nergens iets te krijgen.

Ik blijf m'n best doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-06 09:55

FeaR

In GoT we trust

WTF :N
Ik heb altijd een zwak gehad voor de CE-versies, speciaal om de beelden die bij Assassin's Creed zaten. Ik heb ze dan ook tot en met Origins. Oddyssey heb ik niet besteld omdat de gameplay me sinds Origins niet meer aanstaat. Te veel RPG (levellen, craften) ten opzichte van de oudere Assassin's Creed games. De beelden bij die versie waren wel tof maar die heb ik (helaas) niet. Valhalla was een twijfel, wederom RPG maar wel een setting die me meer doet dan Oddyssey. Maar terug naar de foto, dit ziet er toch niet uit?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackson6 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:30:
[...]

Misschien even spoiler tags gebruiken mensen.
Hoezo de game is uit en er is geen spoiler te zien in die screenshot? :) Wil best eentje gebruiken maar zie niet waarom nu iedereen hem kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

FeaR schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:36:
[...]

WTF :N
Ik heb altijd een zwak gehad voor de CE-versies, speciaal om de beelden die bij Assassin's Creed zaten. Ik heb ze dan ook tot en met Origins. Oddyssey heb ik niet besteld omdat de gameplay me sinds Origins niet meer aanstaat. Te veel RPG (levellen, craften) ten opzichte van de oudere Assassin's Creed games. De beelden bij die versie waren wel tof maar die heb ik (helaas) niet. Valhalla was een twijfel, wederom RPG maar wel een setting die me meer doet dan Oddyssey. Maar terug naar de foto, dit ziet er toch niet uit?
De kwaliteit is wel als voorgaande jaren, maar ik heb ook problemen met het hoofd. Ik had ook graag gezien dat ik óf de keuze had gehad tussen de mannelijke of de vrouwelijke lead character, of dat ze bij mannen waren gebleven zoals de voorgaande CE's

Waarom man? Afgezien van 'in reeks blijven met voorgaande jaren' ; die heeft een wat meer passent kapsel wat er minder vreemd uitziet op een dergelijke figurine

Afbeeldingslocatie: https://store.ubi.com/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog/default/dwd05a2433/images/large/5e8b45295cdf9a12c868c876-1.jpg

Overigens was de afbeelding op de Ubistore toch echt wel anders:

Afbeeldingslocatie: https://store.ubi.com/dw/image/v2/ABBS_PRD/on/demandware.static/-/Sites-masterCatalog/default/dw04193c0f/images/large/5e84b6f95cdf9a21c0b4e746-2.jpg?sw=1450&sh=815&sm=fit

[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 12:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ok ik kreeg een code van bol, maar de mail niet goed gelezen, ik probeer de code in te voeren op playstation maar dat lukte niet omdat het 16 letters waren ipv 12, maar je krijgt dus een code die je op een website in moet voeren die dan weer een code naar mij terug stuurt die ik wel op de playstation kan invoeren lol.
Een code om een code te krijgen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-06 09:55

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:39:
[...]
De kwaliteit is wel als voorgaande jaren, maar ik heb ook problemen met het hoofd.
Gelukkig, ligt het niet aan mij :P

Kwaliteit is ook niet altijd je van het geweest. Ik raap gemiddeld om de week Senu van de vloer omdat deze van zijn poot is gevallen :P De afwerking was altijd wel redelijk goed. Vriend van me is into Collector's Editions en van wat hij heeft staan komt het qua afwerking veelal op hetzelfde neer tussen alle uitgevers. Enkele uitgezonderd natuurlijk die nog een stap verder gaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:19
Kon hem alleen even vanmiddag opstarten, maar benchmark is al een stuk beter dan Watch Dogs (en hij neemt ook direct very high als default ipv low zoals bij legion) en hij hapert tenminste niet.

Alles op hard gezet (pas ik misschien nog aan). ook al wat streams gezien en lijkt wel iets waar ik urenlang bezig kan zijn. Consensus lijkt toch te zijn dat het de beste AC is ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:00
Waarom moet ik tijdens het installeren ruim 46GB downloaden, en staat er maar een kleine gig op het schijfje zelf? Zit je dan met je instap internet van Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DutchOwnage schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:13:
Waarom moet ik tijdens het installeren ruim 46GB downloaden, en staat er maar een kleine gig op het schijfje zelf? Zit je dan met je instap internet van Ziggo.
Bij de XBO versie is het altijd al zo geweest dat hij effectief een game download van de servers en alleen de schijf gebruikt ter verificatie. Verbaast mij niets dat dit ook zo is met Valhalla (en dan moet je de Series X patch ook nog downloaden denk ik zo maar)

Ik heb Valhalla op de One X ge-preload gisteren (48 GB) op de externe schijf. Als de Series X binnen is ga ik het dan van de externe schijf naar de interne SSD gooien. Ik heb berichten gezien dat het systeem dan automatisch een melding maakt van eventuele patches die gedownload moeten worden.

Ik ga het meemaken, maar in het kort; jouw observatie klinkt mij niet vreemd in de oren. Je zou kunnen proberen offline te gaan en zo een installatie van de disc te forceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-06 21:35
Ferio schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:
[...]

Nog meer die zo denken? Misschien dat ik eerst Odyssey afmaak, totdat er een paar patches zijn geweest.
Hier totaal nier herkenbaar. Loopt erg soepel, geen rare framedrops of glitching. Dat van die camera is me nog niet overkomen, maar heb pas 2 uurtjes gespeeld tot nu toe, voornamelijk het land verkent.
Speel op high vanwege m'n wat oudere specs (ryzen 5 2600 , Rx 590 )

Als ik hem vergelijk met WD Legion, dan is Valhalla een stuk minder zwaar voor mn pc. Er komt beduidend minder warmte de kast uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Notna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:15:
[...]

Bij de XBO versie is het altijd al zo geweest dat hij effectief een game download van de servers en alleen de schijf gebruikt ter verificatie. Verbaast mij niets dat dit ook zo is met Valhalla (en dan moet je de Series X patch ook nog downloaden denk ik zo maar)

Ik heb Valhalla op de One X ge-preload gisteren (48 GB) op de externe schijf. Als de Series X binnen is ga ik het dan van de externe schijf naar de interne SSD gooien. Ik heb berichten gezien dat het systeem dan automatisch een melding maakt van eventuele patches die gedownload moeten worden.

Ik ga het meemaken, maar in het kort; jouw observatie klinkt mij niet vreemd in de oren. Je zou kunnen proberen offline te gaan en zo een installatie van de disc te forceren
Hmm dank je voor je antwoord. Series X idd :9. Op zich geen ramp allemaal hoor, maar dit is voor mij de eerste keer dat er tijdens het nieuw installeren van een game zoveel moet installeren van de servers. Dat er grote updates zijn, daar ben ik wel bekend mee.

Later ook nog Borderlands 3 op schijf installeren. Eens kijken of die hetzelfde hanteert.

Nou ja, toch maar eens gaan kijken of ik mijn internet moet gaan upgraden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:52
Zit in twijfel om deze aan te schaffen.
Heb afgelopen weken origins weer eens opgestart om me bezig te houden, maar man wat ben ik in twijfels gebracht of ik deze wel voor de volle pond wil kopen.

Wat een domme ai en klungelige animaties van cutsenes.
En dan nog de missie opbouw, draag die, kill die camp en draag dan weer die.
Lever die dan weer af, staat op en loopt weg, had dan zelf gelopen!

Is deze nu wel een verbetering of niet, de setting spreekt me erg aan, maar na het zien van de reviews heb ik geen betere hoop gekregen.

Is hij het echt nu al waard of moet ik een tijdje wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Laatst online: 22-06 10:58
Ferio schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:
[...]

Na een half uur game play:

Nee.. niet eens. Daar waar de bench mij twijfels geeft over mijn hardware, laat de game zich soepel draaien.
Mijn uitleg van soepel: Alles boven de 32-35fps
Hardware: TR 3970x (standaard), 128 GB RAM (DDR4-3200), Asus Dual GTX1060 (Oc-ed naar 1.6 GHz base), Samsung 860 pro (S-ata)

Even voor de goede orde: RTX3080 heeft issues en zijn nog niet opgelost.
Verder heeft Nvidia gisteren een nieuwe driver uitgegeven, special voor deze game release. Installeer die eens

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-06 10:50

RoamingZombie

Watching the sheeple...

DutchOwnage schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:24:
[...]

Hmm dank je voor je antwoord. Series X idd :9. Op zich geen ramp allemaal hoor, maar dit is voor mij de eerste keer dat er tijdens het nieuw installeren van een game zoveel moet installeren van de servers. Dat er grote updates zijn, daar ben ik wel bekend mee.

Later ook nog Borderlands 3 op schijf installeren. Eens kijken of die hetzelfde hanteert.

Nou ja, toch maar eens gaan kijken of ik mijn internet moet gaan upgraden dan :)
Serieus?? Ik wou hem vanavond halen maar met zo'n update duurt het nog eens 13 uur voor dat ik aan de slag kan. Ruk!

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
13 uur is misschien enigzins overdreven, maar een kleine 3 uur ben ik wel verder ja :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maditude
  • Laatst online: 29-07-2024
G_Dragon schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:45:
@Maditude heb je die Erik Loyalskull al gevonden?
Is da die lost drengr? Ja ma die was op het moment da ik hem tegen kwam nog veel te sterk voor mij. Ga deze doen eens mijn armor sterker is.

Heb ook even moeten zoeken naar de ingang van zijn grot

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
@Maditude @G_Dragon
Spoilertags misschien? Kthanxbye.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Net een Ubisoft+ abo genomen. Mooi een maandje met ACValhalla bezig en dan is Cyberpunk er ook al.
Eerste uurtje erin en moet zeggen, heerlijk spel. Goede sfeer en je wordt gelijk goed het verhaal ingezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-06 10:50

RoamingZombie

Watching the sheeple...

DutchOwnage schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:41:
13 uur is misschien enigzins overdreven, maar een kleine 3 uur ben ik wel verder ja :'(
Van mijn kant is het helaas geen overstatement. Met 7Mbit is dat ongeveer 13 uur...

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
ik heb alvast wat foto'tjes gemaakt, dacht misschien wel leuk om te delen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gi7PS3cNFYUKhshjK2Me05V-ENs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/naWc8FICWGLosG4bm6Eekmv7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4EDCRwfhm3rtPxp18uBI6uvRyE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KDiN2nFD5Wu5BWOnXL1Zy8XE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
En de eerste / tweede patch voor PC is alweer een feit.
Was niet heel erg groot, zou zelfs met 7Mbit binnen een kwartier binnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:15
D_Jeff schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:33:
[...]

Na een half uur game play:

Nee.. niet eens. Daar waar de bench mij twijfels geeft over mijn hardware, laat de game zich soepel draaien.
Mijn uitleg van soepel: Alles boven de 32-35fps
Hardware: TR 3970x (standaard), 128 GB RAM (DDR4-3200), Asus Dual GTX1060 (Oc-ed naar 1.6 GHz base), Samsung 860 pro (S-ata)

Even voor de goede orde: RTX3080 heeft issues en zijn nog niet opgelost.
Verder heeft Nvidia gisteren een nieuwe driver uitgegeven, special voor deze game release. Installeer die eens
Jij speelt de game dus rond de 30+ fps? Ziet dat er een beetje vloeiend uit, voor zover dat kan met 30 fps?

30 fps op consoles is nog goed te doen vind ik, maar op de PC lijkt dit toch een stuk minder vloeiend. Waar dit precies aan ligt weet ik niet.

Ik heb namelijk ook een GTX 1060. Als de game stabiel (zoals op console) op 30 fps kan draaien, wil ik game nog wel overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DutchOwnage schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:41:
FYI: Ik had de game pre-loaded op een externe schijf (One X). Net op de Series X ( :9 ) aangesloten en 'Move to' Internal Device. Helemaal lekker!

Schijf erin, play...

'There is an update of 42.9 GB to download'

:')

Kost toch weer een 35 minuten @ 180 Mbps, maar preloaden is dus ook niet een garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-06 12:49
Nvm

[ Voor 118% gewijzigd door PepieNL op 10-11-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Notna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:05:
[...]

FYI: Ik had de game pre-loaded op een externe schijf (One X). Net op de Series X ( :9 ) aangesloten en 'Move to' Internal Device. Helemaal lekker!

Schijf erin, play...

'There is an update of 42.9 GB to download'

:')

Kost toch weer een 35 minuten @ 180 Mbps, maar preloaden is dus ook niet een garantie :P
Haha. Ben bijna klaar hier, heb wel ondertussen even de intro gespeeld wat m'n dl speed ook niet ten goede komt :+

Wat is dan de totale installatie grootte inclusief XSX patch? Die van mij zet ik direct op de interne SSD, dus hoop niet dat ik straks nog eens 43GB moet gaan downloaden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DutchOwnage schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:13:
[...]

Haha. Ben bijna klaar hier, heb wel ondertussen even de intro gespeeld wat m'n dl speed ook niet ten goede komt :+

Wat is dan de totale installatie grootte inclusief XSX patch? Die van mij zet ik direct op de interne SSD, dus hoop niet dat ik straks nog eens 43GB moet gaan downloaden..
Ik denk dat het nog steeds 43 GB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Sjurm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
[...]

Jij speelt de game dus rond de 30+ fps? Ziet dat er een beetje vloeiend uit, voor zover dat kan met 30 fps?

30 fps op consoles is nog goed te doen vind ik, maar op de PC lijkt dit toch een stuk minder vloeiend. Waar dit precies aan ligt weet ik niet.

Ik heb namelijk ook een GTX 1060. Als de game stabiel (zoals op console) op 30 fps kan draaien, wil ik game nog wel overwegen.
De Bench laat het zien als "net wel, net niet" -- de game zelf: geen enkel moment van lag gehad.
Maar ik moet zeggen: Valhalla lust resources alsof het niets is.

Wat heb je als CPU en SSD?
Edit: Als je GTX1060 de 3 GB editie is, kan je ultra settings al vergeten.
Alles op max setting bij Full HD lust ongeveer 5800MB VRAM, voor 4k is dat ongeveer 5900MB

[ Voor 10% gewijzigd door D_Jeff op 10-11-2020 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thx, maar echt ik moet sneller internet van Ziggo. Tis alleen dan van 50Mbps naar 250 Mbps (alles in 1), tussenweg is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sileh
  • Laatst online: 23-06 11:27
Sjurm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
[...]
Heel veel Motion Blur en consistent frame pacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:08
Ik moet ook zeggen dat hij bij mij niet heel soepel draait. Ik heb een 3600 x, een 2070 (met 700 mhz mem overclock en 180 gpu) en 16 GB 3200CL16.

Ik heb heel veel frame pacing issues. Stuttering etc. CPU usage is prima, maar GPU stuitert alle kanten op. Framerates tussen de 45 en 60 (soms), maar hij schokt regelmatig. Dan een flinke dip in de frame time graph en dan gaat ie weer verder. Ik draai hem op 80% 4k, maar ik zet hem op 70% denk ik. Voor de vorige ging 80% prima.

Ik heb de laatste drivers/updates geinstalleerd. Maar ok, dit wordt vast wel over een tijdje gefixed. Heb toch Uplay+ of hoe dat ook heet.

[ Voor 7% gewijzigd door Adlermann op 10-11-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
RoamingZombie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:27:
[...]

Van mijn kant is het helaas geen overstatement. Met 7Mbit is dat ongeveer 13 uur...
Aai, dat is wel pittig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:15
D_Jeff schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:16:
[...]

De Bench laat het zien als "net wel, net niet" -- de game zelf: geen enkel moment van lag gehad.
Maar ik moet zeggen: Valhalla lust resources alsof het niets is.

Wat heb je als CPU en SSD?
Edit: Als je GTX1060 de 3 GB editie is, kan je ultra settings al vergeten.
Alles op max setting bij Full HD lust ongeveer 5800MB VRAM, voor 4k is dat ongeveer 5900MB
Ik heb de MSI Gaming X 6GB variant. Maar mijn CPU gaat de bottleneck zijn, dat is een gedateerde i7 3770.

Ach, ik moet eerst Origins nog uitspelen (die overigens prima 60fps draait). Daarna zoek ik wel even wat benchmarkvideo's van AC Valhalla op of dat hem gaat worden op mijn PC. Anders wijk ik binnenkort (wanneer ze ooit weer leverbaar zijn :P ) uit voor één van de nieuwe consoles. Ik heb geen zin in veel geld voor een nieuwe PC uit te geven, qua prijs/prestatie zijn de nieuwe consoles betere opties.
Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste