Hebben jullie ook vaak dat je bij een plek aankomt waar bijv. goud ligt en je geen mogelijkheid ziet om bij dat goud te komen? Nu al regelmatig huisjes gezien waar ik minstens 5 rondjes omheen gelopen ben (en op het dak gekeken), maar echt niet zie hoe ik binnen kom.
Via een raam een balk kapot schieten met een boog?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:27:
Hebben jullie ook vaak dat je bij een plek aankomt waar bijv. goud ligt en je geen mogelijkheid ziet om bij dat goud te komen? Nu al regelmatig huisjes gezien waar ik minstens 5 rondjes omheen gelopen ben (en op het dak gekeken), maar echt niet zie hoe ik binnen kom.
Ik heb een i5 9600K en een RTX 2070 Super. De Benchmark was alles High / Very High.
Eigenlijk de hele tijd rond de 75 a 80 fps. Met soms wel een enorme dip naar 20 a 25 ofz. Maar als die stabiel 60 fps draait vind ik prima!
[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 10-11-2020 15:29 ]
Oeh dat heb ik nog niet geprobeerd, dankjewel voor de tipDubrillion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:28:
[...]
Via een raam een balk kapot schieten met een boog?
Stomme vraag misschien, maar als ik Ubisoft+ pak voor deze maand, kan ik de game dan gewoon downloaden of is het dan een stream dat ie ergens op een server draait?
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Kun je gewoon lokaal spelen/installeren.3clectic schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:31:
Stomme vraag misschien, maar als ik Ubisoft+ pak voor deze maand, kan ik de game dan gewoon downloaden of is het dan een stream dat ie ergens op een server draait?
Streamen is ook mogelijk.
nieuws: Abonnementsdienst Uplay+ wordt Ubisoft+ en krijgt streaming via Stadi...
[ Voor 36% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2020 15:32 ]
Gaat werken, maar met "medium" settings.Sjurm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:26:
[...]
Ik heb de MSI Gaming X 6GB variant. Maar mijn CPU gaat de bottleneck zijn, dat is een gedateerde i7 3770.
Ach, ik moet eerst Origins nog uitspelen (die overigens prima 60fps draait). Daarna zoek ik wel even wat benchmarkvideo's van AC Valhalla op of dat hem gaat worden op mijn PC. Anders wijk ik binnenkort (wanneer ze ooit weer leverbaar zijn) uit voor één van de nieuwe consoles. Ik heb geen zin in veel geld voor een nieuwe PC uit te geven, qua prijs/prestatie zijn de nieuwe consoles betere opties.
Is dat niets voor je, dan is de game voor een console een betere optie.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik ben net klaar met de Series X patch downloaden (lees: de hele game, opnieuw). Dus hopelijk zo directMartinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:38:
Al wat reviews of eerste indrukken van Tweakers hier? En is er al iemand die met die meid speelt die kan vertellen of het een beetje goede keuze is geweest?
Nvm
[ Voor 101% gewijzigd door PepieNL op 10-11-2020 15:56 ]
Dit had ik dus ook. Zit nu op die mail van Ubisoft te wachten met de code. Heeft iemand die al gehad ? lees dat er wat problemen zijn met ubisoft connectKalder schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
Ok ik kreeg een code van bol, maar de mail niet goed gelezen, ik probeer de code in te voeren op playstation maar dat lukte niet omdat het 16 letters waren ipv 12, maar je krijgt dus een code die je op een website in moet voeren die dan weer een code naar mij terug stuurt die ik wel op de playstation kan invoeren lol.
Een code om een code te krijgen.
@Martinspire Veel meer 'mass combat', lekker bot hakken en daardoor veel minder subtiel zoals Ezio.
Das de oneliner voor nu (anders spoilt ut teveel
)
Das de oneliner voor nu (anders spoilt ut teveel
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:27:
spoiler:
Afhankelijk van het type huis kun je via het dak naar binnen en soms is er een soort rieten afsluiting van een raam boven de ingang van het huis. dat kun je kapot schieten met een pijl waarna je erin kunt klimmen. Soms werkt het ook door de odin sight te gebruiken en te zoeken naar rood oplichtende onderdelen, dat zijn dan onderdelen die je kapot kunt slaan/schieten.
Updateje over de ubisoft store levering van de PS5 discversie. Levering vertraagd, ze zorgen dat de game sowieso voor 19 november in de bus ligt. Ze houden me goed op de hoogte en levering voor 19 november lijkt mij prima.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Net een half uurtje erop zitten; gamen met 60 fps is wel een verademing
Spel zelf oogt prachtig, hoewel het in het begin (indoor) wat houterig is. Maar deze game moet het meer hebben van de open buitenlucht denk ik en daarin zitten wel prachtige beelden.
Laadtijden zijn heerlijk (zeker vergeleken met Odyssey ) en het speelt als vanouds. Voor mijn gevoel lekkerder dan dat ik van Origins naar Odyssey ging.
Laadtijden zijn heerlijk (zeker vergeleken met Odyssey ) en het speelt als vanouds. Voor mijn gevoel lekkerder dan dat ik van Origins naar Odyssey ging.
Je kan van geslacht veranderen tijdens het spelen wanneer je wilt. Heb ze beide geprobeerd, allebei wel tof. Maar vind de mannelijke personage toch wat beter bij het thema van de game passen. ben nu ongeveer 4 uur bezig. Toffe game, maar die Noorse bergen doen niet zoveel voor me. Kijk vooral erg uit om naar Engeland te gaan. Wel goed verhaal tot nu toe, combat is wat simplistisch, maar dat wordt steeds uitgebreider naar mate je verder komt in de game. Graphics zijn goed, alhoewel de gezichten van personages wel wat te wensen over laten.Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:38:
Al wat reviews of eerste indrukken van Tweakers hier? En is er al iemand die met die meid speelt die kan vertellen of het een beetje goede keuze is geweest?
Nee maar die k*t desktop app faciliteert geen kortingscodes, dus heb ik refund gedaan na de aankoop.Jeroenske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:47:
[...]
Dit had ik dus ook. Zit nu op die mail van Ubisoft te wachten met de code. Heeft iemand die al gehad ? lees dat er wat problemen zijn met ubisoft connect
Nu zit ik hier ook te wachten want ik kan het niet spelen en niet opnieuw kopen, en naar verluidt kan dit best een week duren. Kopen gaat rap; refund is blijkbaar zeeer moeilijk. Op de steam store gaat dit letterlijk in 10 seconden. Nog iemand argumenten nodig tegen al die voze game clients...
[ Voor 14% gewijzigd door SideShow op 10-11-2020 16:39 ]
Kvind dr meer lijken op de lelijke tweelingzus van Kassandra. Maar getuigd iig van weinig inspiratie.Jackson6 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:33:
Die Randvi heeft echt precies hetzelfde gezicht als Kassandra in Odyssey.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Anoniem: 996723
Als je last hebt van frame spikes of stutter kun je "full screen optimization" uitzetten, heeft het bij mij vrijwel geheel opgelost. (Dit werkte bij de vorige 2 delen ook al)
Maakt het een stuk speelbaarder iig.
Poe! het is me gelukt om een Series X te scoren.Dat gaat straks met deze game genieten worden
Zie die optie nergens onder graphics.Anoniem: 996723 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:
Als je last hebt van frame spikes of stutter kun je "full screen optimization" uitzetten, heeft het bij mij vrijwel geheel opgelost. (Dit werkte bij de vorige 2 delen ook al)
Het is geen optie in het spel. In de folder waar het spel geinstalleerd is rechtsklik je op het .exe bestand (ACValhalla , blauw logo), vervolgens kies je "properties" , daarna "compatibility en dan kun je "disable full screen optimization" aanvinken.
(Sorry, mijn Windows staat op Engels, maar ik neem aan dat het zichzelf wijst in het NL)
Nog even dit: Dit werkt alleen als je last hebt van korte "micro-freezes" / extreme frame spikes. (Het spel lijkt dan regelmatig een fractie van een seconde te blijven hangen)
Voor andere performance problemen , veroorzaakt doordat het spel gewoon ontzetten belastend is voor je systeem helpt dit niks, en kan het zelfs erger worden.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 10-11-2020 17:12 ]
Ook hier nog niet gehad, heb de eerste code rond 13:00 ingevoerd en heb nog steeds niet de code die ik op de PS kan invullen.Jeroenske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:47:
[...]
Dit had ik dus ook. Zit nu op die mail van Ubisoft te wachten met de code. Heeft iemand die al gehad ? lees dat er wat problemen zijn met ubisoft connect
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Klopt het dat er geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar is in deze game? Ik speel het op de PS4, zie ik iets over het hoofd?
Net begonnen met de game. Verwachtingen waren niet heel erg hoog. Ik beschouw de AC serie als een “tussendoor” game. Dat gezegd hebbende...
Game begint erg lekker. Sfeer zit er meteen goed in. Na de controle te krijgen over Eivor valt me meteen op dat het exact hetzelfde aanvoelt als voorgaande AC games. Erg? Nee, maar wel meteen een gevoel van: daar gaan we weer.
Direct naar de eerste quest objective gegaan waar ik het eerste groep gevecht aan moet gaan. Hierbij valt me op dat het combat systeem ontzettend saai en basic aanvoelt. Komt (in het begin) alleen aan op button bashen, waarbij ik geen echte oomph ervaar bij het raken van vijanden. Lastig uit te leggen, maar alsof de vijanden niet echt reageren op het feit dat je ze met een axe aan het bewerken bent.
Speel sessie vroegtijdig moeten stoppen, maar tot nu toe (nog) niet echt onder de indruk. Toegegeven heb nog niet veel gespeeld (45 min), maar de eerste indruk valt toch wel tegen. Misschien dat Ghost of Tsushima (wat betreft combat) de lat wat hoog heeft gelegd 😊 Morgen even verder spelen.
Game begint erg lekker. Sfeer zit er meteen goed in. Na de controle te krijgen over Eivor valt me meteen op dat het exact hetzelfde aanvoelt als voorgaande AC games. Erg? Nee, maar wel meteen een gevoel van: daar gaan we weer.
Direct naar de eerste quest objective gegaan waar ik het eerste groep gevecht aan moet gaan. Hierbij valt me op dat het combat systeem ontzettend saai en basic aanvoelt. Komt (in het begin) alleen aan op button bashen, waarbij ik geen echte oomph ervaar bij het raken van vijanden. Lastig uit te leggen, maar alsof de vijanden niet echt reageren op het feit dat je ze met een axe aan het bewerken bent.
Speel sessie vroegtijdig moeten stoppen, maar tot nu toe (nog) niet echt onder de indruk. Toegegeven heb nog niet veel gespeeld (45 min), maar de eerste indruk valt toch wel tegen. Misschien dat Ghost of Tsushima (wat betreft combat) de lat wat hoog heeft gelegd 😊 Morgen even verder spelen.
Helaas werkt de game niet op mn Windows Bootcamp Imac 2020 met AMD 5700 XT, kom niet verder dan loading screen, welke blijft hangen.
Patches afwachten,... erg balen
Patches afwachten,... erg balen
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Zat net al te denken, morgen even kijken of ik het anders kan testen dan in-gameJackson6 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:17:
[...]
Werkt hier wel perfect, reboot?
Cutscenes in 21:9 hebben weer zwarte balken, jongens anno 2020 kan dat echt niet meer pff.
Thanks, ga het zo ff proberen, mijn Windows staat ook in het Engels dus had het zo gevondenAnoniem: 996723 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:06:
[...]
Het is geen optie in het spel. In de folder waar het spel geinstalleerd is rechtsklik je op het .exe bestand (ACValhalla , blauw logo), vervolgens kies je "properties" , daarna "compatibility en dan kun je "disable full screen optimization" aanvinken.
(Sorry, mijn Windows staat op Engels, maar ik neem aan dat het zichzelf wijst in het NL)
Nog even dit: Dit werkt alleen als je last hebt van korte "micro-freezes" / extreme frame spikes. (Het spel lijkt dan regelmatig een fractie van een seconde te blijven hangen)
Voor andere performance problemen , veroorzaakt doordat het spel gewoon ontzetten belastend is voor je systeem helpt dit niks, en kan het zelfs erger worden.
Werkt dit dan alleen als je full screen speelt of ook borderless?
Klopt het dat het best een tijdje duurt voordat je een email van Ubisoft krijgt met een code voor de The Way of the Berserker DLC?
Ja ik heb hem ook nog niet, vanmiddag de code ingevoerd om de code voor the way of the berserker te krijgen, duurt lang...Ike. schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:15:
Klopt het dat het best een tijdje duurt voordat je een email van Ubisoft krijgt met een code voor de The Way of the Berserker DLC?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Je zou zeggen dat 1440p 60fps met een Ryzen 3700x en een RTX3070 niet zo'n probleem moet zijn maar na watch dogs legions ziet ook deze game mijn PC aan voor een stuk oud versleten bonk ijzer.
Zet je shadows op medium en volumetric clowds op medium, scheelt zo 15 fps bij mij.schumi1986 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:27:
Je zou zeggen dat 1440p 60fps met een Ryzen 3700x en een RTX3070 niet zo'n probleem moet zijn maar na watch dogs legions ziet ook deze game mijn PC aan voor een stuk oud versleten bonk ijzer.
Zal wel hiermee te maken hebben;Kalder schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:23:
[...]
Ja ik heb hem ook nog niet, vanmiddag de code ingevoerd om de code voor the way of the berserker te krijgen, duurt lang...
https://support.ubisoft.c...zigingen-in-onze-services
Bij mij na uren ook nog niet binnen 😉
Heb de game nu ongeveer 5 uurtjes gespeeld, maar pakt me nog niet. Verder valt me op (ik speel op Series X) dat wanneer je daadwerkelijk gamed alles prachtig is, maar de cutscenes er over het algemeen niet uitzien.
Hopelijk fix Ubisoft dit nog met een update.
Exact dit dus. Die filmpjes lijken wel een soort wazige filter er over heen te krijgen. Ook de gameplay in het donker heeft hier last van. Ziet er niet uit en haalt mij tot nu toe weg uit de gameMichael_1980 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:19:
Heb de game nu ongeveer 5 uurtjes gespeeld, maar pakt me nog niet. Verder valt me op (ik speel op Series X) dat wanneer je daadwerkelijk gamed alles prachtig is, maar de cutscenes er over het algemeen niet uitzien.
PSN ID Binloading_nl
Ik zit redelijk stabiel op 60 fps op 4K. Ik heb echter net geprobeerd om de controller layout te veranderen zoals het freerunnen naar de rechter trigger, lichte en zware aanval op X/Y maar iedere keer blijft de game hangen. Dan moet ik even eruit tabben en weer terug en dan kan ik verder. Echter zie ik de toegepaste wijzigingen niet terug komen. Ik denk achja, dan ga ik wel met de standaard layout verder. Echter zijn nu de knoppen voor het freerunnen (A) en de rechtertrigger niet meer te gebruiken en dan kan ook niet terug naar de default want daar staat ie nog op. Supermooi
En nog iets vreemds: Watch Dogs en de rest van mijn library zijn prima te spelen met de DS4 controller, alleen Valhalla herkent de controller niet.
En nog iets vreemds: Watch Dogs en de rest van mijn library zijn prima te spelen met de DS4 controller, alleen Valhalla herkent de controller niet.
[ Voor 11% gewijzigd door 3clectic op 10-11-2020 21:58 ]
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Heb denk ik 60 fps maar het beeld schampert vaak. Iemand enig idee wat ik kan doen? Graphics settings bijstellen?
Eerste impressie Vahalla 2h gespeeld (ik ben nu nog bezig met Odyssey)
Combat is wat uitdagender (ik speel op hard)
Visueel is het net allemaal wat mooier (settings high 60 fps)
Looting is even wennen, net wat anders
Behoorlijke irritatie is dat wanneer je iemand dood, het lichaam vaak meters ver weg vliegt, zelfs over hekken, tonnen of manden heen, maakt niet uit hoe groot of dik die tegenstander is. Dit is wel heel erg jammer.
De brutaliteit van de viking krijg ik nu nog niet echt mee. Af en toe zie je iets wegvliegen van de tegenstander zijn romp (waarschijnlijk dus hoofd) , maar visueel is dit niet echt zichtbaar.
Tot op heden niet overtuigd.
Combat is wat uitdagender (ik speel op hard)
Visueel is het net allemaal wat mooier (settings high 60 fps)
Looting is even wennen, net wat anders
Behoorlijke irritatie is dat wanneer je iemand dood, het lichaam vaak meters ver weg vliegt, zelfs over hekken, tonnen of manden heen, maakt niet uit hoe groot of dik die tegenstander is. Dit is wel heel erg jammer.
De brutaliteit van de viking krijg ik nu nog niet echt mee. Af en toe zie je iets wegvliegen van de tegenstander zijn romp (waarschijnlijk dus hoofd) , maar visueel is dit niet echt zichtbaar.
Tot op heden niet overtuigd.
Ah ja dat dacht ik al. Ook de ubi code nog niet binnen.SpeedyNick schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:39:
[...]
Zal wel hiermee te maken hebben;
Ik heb dankzij een tip van iemand op de ubisoft forums wel de andere special edition beloningen weten te unlocken door terwijl in game rond te lopen de internet verbinding even te verbreken en weer te verbinden. Paar seconden later unlockte alles.
Sinds vandaag de series X binnen en meteen aan valhalla begonnen icm een LG C7.
Mag ik vragen waar andere de “exposure” op hebben staan bij HDR?
Heb het idee dat ik hem best hoog moet zetten omdat de game anders te donker oogt.
Heb het idee dat ik hem best hoog moet zetten omdat de game anders te donker oogt.
Bij mij is HDR grayed out. Beetje vreemd. Speel op LG C9 OLED icm 3080 via hdmi 2.1. Iemand enig idee wat de oorzaak daarvan kan zijn?
Bij mij is de code binnengekomen vannacht rond 3 uur. Blijf het raar vinden een code om een code te ontvangen.SpeedyNick schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:39:
[...]
Zal wel hiermee te maken hebben;
Blizzard: Speakerrrr#2714
Ik ben ook nog op zoek naar de beste setting hier voor (CX).swoutr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:23:
GT: The Bozzz88
Ik heb de mijne ook binnen. Ja het is vreemd maar misschien doet ubisoft dit omdat er in het verleden mee gesjoemelt is? Nu zit er een extra stap tussen en kunnen ze het beter in de gaten houden. Daar naast vind ik hun gewoon een vreemd bedrijf en is dat de redendi-Rossi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:25:
[...]
Bij mij is de code binnengekomen vannacht rond 3 uur. Blijf het raar vinden een code om een code te ontvangen.
zo heb eerst op de PC gepeeld. dat zier er strak uit en speelt soepel.
na 2 uurtjes ben ik op de PS4 Pro gaan spelen. en dat was niet verkeerd. iets minder soepel maar zeker goed.
je progressie word meegenomen maar de extra's die je op de PC hebt via Ubisoft+ ben je na enige tijd kwijt.
straks proberen of het andersom ook weer werkt.
Ben zeer content met Valhalla.
na 2 uurtjes ben ik op de PS4 Pro gaan spelen. en dat was niet verkeerd. iets minder soepel maar zeker goed.
je progressie word meegenomen maar de extra's die je op de PC hebt via Ubisoft+ ben je na enige tijd kwijt.
Gister toch overstag gegaan en Valhalla gekocht. Ik speel nu nog op ps4pro. Volgende week op ps5. Maar de game voelt echt mega oud op ps4. Lage resolutie facial textures, hele slechte lypsycning van de voice acting. Houterige camera, frame stutters. Het voelt als of er 0 aandacht in de optimalisatie gestopt is. Wat ik heel apart vind, want ik heb Odessey gespeeld 2 jaar terug, ook op de pro en die game loopt als een zonnetje. Geen stutters, geen clunky controls, lipsyncing is goed.
Heeft iemand anders deze ervaring ook?
Ik zou ook willen dat de camera iets verder van m'n character was, zoals in eerdere games. Het voelt best claustrofobisch aan op sommige momenten.
Maar goed, ik ga de game toch niet uitspelen voordat ik m'n PS5 heeft dus het zal zich in principe vanzelf oplossen.
Ik zou ook willen dat de camera iets verder van m'n character was, zoals in eerdere games. Het voelt best claustrofobisch aan op sommige momenten.
Maar goed, ik ga de game toch niet uitspelen voordat ik m'n PS5 heeft dus het zal zich in principe vanzelf oplossen.
Wacht, de game heeft crosssave tussen platforms? Das cool.Mr-Music schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:57:
[ Voor 25% gewijzigd door ye-roon op 11-11-2020 07:58 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Je moet even je TV kalibreren via HDR Game Calibration.swoutr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:23:
Dit kun je doen via Settings > TV & display options > Calibrate TV
Je moet even je TV kalibreren via HDR Game Calibration.Bozznl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:01:
[...]
Ik ben ook nog op zoek naar de beste setting hier voor (CX).
Ik had hetzelfde probleem denk ik: als ik de benchmark draai zie je ook telkens hele korte dipjes en het beeld stottert af en toe, terwijl het gemiddelde wel gewoon 45 FPS is.fietsorkest schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:22:
Heb denk ik 60 fps maar het beeld schampert vaak. Iemand enig idee wat ik kan doen? Graphics settings bijstellen?
Een tip die ik gevonden had op internet en die leek te helpen bij mij is de .exe opzoeken, daar eigenschappen van openen en bij compatibility iets van 'disable fullscreen optimalisations' aanvinken.
Voor de mensen die niet verder komen dan loading screen. Vele mensen met relatief kostbare videokaarten hebben last zo las ik op het Forum. Ik draai met de 5700XT 16GB (Imac 2020 via Bootcamp)
Ik heb een fix gevonden.
Installeer Valhalla op een NON microsoft disk ( bij mij loopt hij via een externe usb ssd fris NTFS geformateerd)
MS Firewall , virus scan uit.
start de game maar kies dan meteen dat Valhalla geen update installeert (offline modus) in het ubisoft loading screen.
Heb nu 10 min gespeelt en ben niet zo tevreden over de cut scenes kwaliteit.
Spel ziet er mooi uit op 1440p HIGH quality en bijna overal 60FPS (nog geen grote gevechten)
Ben benieuwd naar het avontuure
Ik heb een fix gevonden.
Installeer Valhalla op een NON microsoft disk ( bij mij loopt hij via een externe usb ssd fris NTFS geformateerd)
MS Firewall , virus scan uit.
start de game maar kies dan meteen dat Valhalla geen update installeert (offline modus) in het ubisoft loading screen.
Heb nu 10 min gespeelt en ben niet zo tevreden over de cut scenes kwaliteit.
Spel ziet er mooi uit op 1440p HIGH quality en bijna overal 60FPS (nog geen grote gevechten)
Ben benieuwd naar het avontuure
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Ik zit nog in het eerste gebied maar het is in 4K/60fps genieten op de Series X.
Wel her en der een bug gezien.
Dat is in orde. Meer opzoek naar specifiek de instelling in-game: maximum Luminance (staat op 800 nu) en Exposure (staat op 0,0). Of wordt dit automatisch ingesteld door de HDR game calibration van XBOX?Michael_1980 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:01:
[...]
Je moet even je TV kalibreren via HDR Game Calibration.
Verder zelf al mee geëxperimenteerd maar nog geen sweet spot gevonden, ben benieuwd naar jou/jullie ervaring (specifiek combi met CX en series X dus).
[ Voor 3% gewijzigd door Bozznl op 11-11-2020 08:54 ]
GT: The Bozzz88
Xbox controller opnieuw gepaird, lijkt het nu wel te doen...Tazzy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:04:
[...]
Zat net al te denken, morgen even kijken of ik het anders kan testen dan in-game

Tot nu toe leuke indruk van de game. Loopt lekker soepel op max settings. Ik had ook de genoemde issues met het loadingscreen, maar met wat driver updates en herstarten snel verholpen gelukkig.
Zit nog in het begin stuk en ben benieuwd hoe de rest er straks uitziet. De magie van de grote pyramides enz. heeft de game nog niet voor mij.
Zit nog in het begin stuk en ben benieuwd hoe de rest er straks uitziet. De magie van de grote pyramides enz. heeft de game nog niet voor mij.
Mijn ervaring na een korte playsessie gister op de PS4:
Visueel ziet het er prachtig uit, de cutscenes, de omgeving e.d. is gewoon erg netjes. Maar de bugs, voor een product wat in de schappen ligt heeft dit spel wel echt enorm veel bugs. Om maar te beginnen:
Visueel ziet het er prachtig uit, de cutscenes, de omgeving e.d. is gewoon erg netjes. Maar de bugs, voor een product wat in de schappen ligt heeft dit spel wel echt enorm veel bugs. Om maar te beginnen:
- Ik heb een compleet gedeelte van een missie gemist doordat direct een boss-fight beschikbaar kwam
- Mijn paard kwam vast te zitten op een onzichtbare steen en hoverde omhoog en ik zat vervolgens vast
- Meerdere NPCs waarvan het gezicht niet ingeladen kan worden
- Tijdens een boss-fight zat één van mijn allies in de boss zelf vast en dit gaf rare grafische glitches
- Controller layout weer gewijzigd.
- Free running voelt als Assassin's Creed 1, wanneer je rent pak je niet altijd het punt waar je naar toe wilt en krijg je van die awkward situaties dat je 5cm van de grond hangt, i.p.v. door het raam gesprongen bent.Voelt heel vervelend wanneer je achter iets of iemand aan moet rennen.
Yup had hem al gevonden, scheelt al een hoop!Michael_1980 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:01:
[...]
Je moet even je TV kalibreren via HDR Game Calibration.
Ik heb dus wel een C7 maar luminance op 1000 (daarna zie ik ook geen verschil meer) en exposure op 1.0Bozznl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:52:
[...]
Dat is in orde. Meer opzoek naar specifiek de instelling in-game: maximum Luminance (staat op 800 nu) en Exposure (staat op 0,0). Of wordt dit automatisch ingesteld door de HDR game calibration van XBOX?
Verder zelf al mee geëxperimenteerd maar nog geen sweet spot gevonden, ben benieuwd naar jou/jullie ervaring (specifiek combi met CX en series X dus).
Ik vind het echt een top game. Paar bugs tegen gekomen maar die waren eerder grappig dan vervelend, zoals een viking die met zijn handen in de lucht rondjes blijft draaien als een ballerina.
Ik heb zelf de C8. In de game staat het standaard op de instellingen die jij aangeeft. Dat was al zo voordat ik die calibratie gedaan had. Ik vond dit er zelf wel goed uitzien.Bozznl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:52:
[...]
Dat is in orde. Meer opzoek naar specifiek de instelling in-game: maximum Luminance (staat op 800 nu) en Exposure (staat op 0,0). Of wordt dit automatisch ingesteld door de HDR game calibration van XBOX?
Heb je op je TV ook Dynamic Tone Mapping aanstaan? Dit is zeker aan te raden voor HDR gaming.
Over de game zelf, ik heb gisteren een uur of 3/4 zitten spelen op mijn gloednieuwe series X. De game ziet er echt allereerst echt schitterend uit. De setting weet me veel meer te boeien dan oddysey. Vond die game sowieso een Origins 1.5 met een ongeïnspireerde wereld, daarnaast voelde alles enorm generiek en cliche. Ik heb dat gevoel veel minder bij Valhalla. De game speelt wat lomper wat ik alleen maar een pluspunt vind. En ik vind de nieuwe mechanics als stamina en de inventory ook een verfrissing.
En uiteraard is de gore met onthoofdingen etc ook heerlijk, lekker lomp!
Een ander enorm pluspunt vind ik de sidemissions. Het zijn gewoon punten en locaties op de map. Het voelt veel meer als onderdeel van de wereld ipv quest 25 die open staat in mijn quest lijst. Of vraagteken 20 in een stad praten met een character om iemand te bevrijden op een totaal andere locatie.
De quests hebben nu betrekking op de locatie ipv een willekeurige andere plek. Het doet me denken aan de witcher 3 (overigens wel veel generieker) maar niet irritant generiek, so far teminste.
Al met al een enorm positieve eerste indruk.
Een ander enorm pluspunt vind ik de sidemissions. Het zijn gewoon punten en locaties op de map. Het voelt veel meer als onderdeel van de wereld ipv quest 25 die open staat in mijn quest lijst. Of vraagteken 20 in een stad praten met een character om iemand te bevrijden op een totaal andere locatie.
De quests hebben nu betrekking op de locatie ipv een willekeurige andere plek. Het doet me denken aan de witcher 3 (overigens wel veel generieker) maar niet irritant generiek, so far teminste.
Voelt mega oud op de PS4 ?ye-roon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:57:
Gister toch overstag gegaan en Valhalla gekocht. Ik speel nu nog op ps4pro. Volgende week op ps5. Maar de game voelt echt mega oud op ps4. Lage resolutie facial textures, hele slechte lypsycning van de voice acting. Houterige camera, frame stutters. Het voelt als of er 0 aandacht in de optimalisatie gestopt is. Wat ik heel apart vind, want ik heb Odessey gespeeld 2 jaar terug, ook op de pro en die game loopt als een zonnetje. Geen stutters, geen clunky controls, lipsyncing is goed.
[...]
Wacht, de game heeft crosssave tussen platforms? Das cool.

Ik beleef het op mijn PS4 Pro gelukkig heel anders.
Heb gisteren even 3 uurtjes gespeeld maar ik vind het echt een heerlijke game.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de laatste generatie PS4 Pro heb (CUH7216) en de standaard HDD destijds gelijk vervangen heb voor een SSD.
Ik speel op een 55" Sony Bravia KDL-55W805B full HD en het ziet er prachtig uit.
Helaas geen HDR dat is misschien het enige gemis.
Als alle cross-gen games er zo uit zien dan voor mij voorlopig nog geen noodzaak om een PS5 te halen.
Ik heb helaas geen TV die alle pracht en praal van de PS5 kan weergeven en gezien we net zijn verhuisd heb ik een diep gapend gat waar ooit een bankrekening was
Net afgelopen maandag Days Gone uitgespeeld, ook een heerlijke game trouwens.
Moet zeggen dat m'n PS4 Pro het daar moeilijker mee had dan met Valhalla.
Het zou geen Assassin's creed zijn als je iemand om zeep kon helpen met dezelfde knop als het voorgaande deel....Nemean schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:07:
Mijn ervaring na een korte playsessie gister op de PS4:
Visueel ziet het er prachtig uit, de cutscenes, de omgeving e.d. is gewoon erg netjes. Maar de bugs, voor een product wat in de schappen ligt heeft dit spel wel echt enorm veel bugs. Om maar te beginnen:Andere lichte frustraties:
- Ik heb een compleet gedeelte van een missie gemist doordat direct een boss-fight beschikbaar kwam
- Mijn paard kwam vast te zitten op een onzichtbare steen en hoverde omhoog en ik zat vervolgens vast
- Meerdere NPCs waarvan het gezicht niet ingeladen kan worden
- Tijdens een boss-fight zat één van mijn allies in de boss zelf vast en dit gaf rare grafische glitches
- Controller layout weer gewijzigd.
- Free running voelt als Assassin's Creed 1, wanneer je rent pak je niet altijd het punt waar je naar toe wilt en krijg je van die awkward situaties dat je 5cm van de grond hangt, i.p.v. door het raam gesprongen bent.Voelt heel vervelend wanneer je achter iets of iemand aan moet rennen.
Free Running en klimmen voelt idd echt alsof je Black flag ofzo zit te spelen, en is vaak een bron van frustratie, ook de oude "spring doodleuk van een rots terwijl je omhoog aan het klimmen bent" is weer terug.
Qua bugs valt het nog mee tot dusver; Heb een groep herten zien rondschaatsen zonder hun poten te bewegen en een vrouw zonder textures zien rennen terwijl ze stil stond.
Grafisch blijft het een beetje tegenvallen vind ik, ben inmiddels in Engeland aangekomen en daar valt de pop-in nog meer op dan in de lege sneeuwlandschappen. Op de PC zien zowel Origins als Odyssey er gewoon aanzienlijk beter uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 996723 op 11-11-2020 09:49 ]
Grappig hoe de meningen zo verschillen!
Ik heb tot nu toe een goede ervaring ermee. Tuurlijk zijn er dingen die in Odessey vloeiender liepen. Tuurlijk zijn er dingen die nu mooier zijn als toen. Maar het valt me vooral op dat de ene persoon het een prachtige game vind en de ander zich stoort aan z'n beetje alles. Dan zou je zeggen dat de optimalisatie per platform niet optimaal is!
Ik heb tot nu toe een goede ervaring ermee. Tuurlijk zijn er dingen die in Odessey vloeiender liepen. Tuurlijk zijn er dingen die nu mooier zijn als toen. Maar het valt me vooral op dat de ene persoon het een prachtige game vind en de ander zich stoort aan z'n beetje alles. Dan zou je zeggen dat de optimalisatie per platform niet optimaal is!
Hoe vind jij de game vergeleken met Odessey? Ik heb Odessey letterlijk misschien maar 5-10 uur gespeeld en daarna haakte ik gewoon af, het was gewoon een instant repeat voor mij, ga naar die quest, doe dit doe dat. En ik zag door de bomen het bos niet meer met alle quests......Dubrillion schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:40:
Grappig hoe de meningen zo verschillen!
Ik vond de speelwereld van Odessey veel en veel leuker. Maar volgens mij is er in deze game meer te doen in de wereld.timetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:44:
[...]
Hoe vind jij de game vergeleken met Odessey? Ik heb Odessey letterlijk misschien maar 5-10 uur gespeeld en daarna haakte ik gewoon af, het was gewoon een instant repeat voor mij, ga naar die quest, doe dit doe dat. En ik zag door de bomen het bos niet meer met alle quests......
Check mijn comment hierboven. Ook absoluut geen fan van oddysey.timetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:44:
[...]
Hoe vind jij de game vergeleken met Odessey? Ik heb Odessey letterlijk misschien maar 5-10 uur gespeeld en daarna haakte ik gewoon af, het was gewoon een instant repeat voor mij, ga naar die quest, doe dit doe dat. En ik zag door de bomen het bos niet meer met alle quests......
Dus de savegame van de pc werkt ook op de ps4?Mr-Music schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:57:
Mooi dan zitten wij op een lijnswoutr schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:52:
[...]
Check mijn comment hierboven. Ook absoluut geen fan van oddysey.
Ook iemand waarbij hij soms vasthangt/volledig lockt als je naar de world map kijkt?
Ik deel deze mening ook. Vond Oddysey ook echt een Origins 1.5, paar uur gespeeld toen in het begin en ook echt pas een half jaar of nog later weer aan begonnen om toch maar uit te spelen.swoutr schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:31:
Over de game zelf, ik heb gisteren een uur of 3/4 zitten spelen op mijn gloednieuwe series X. De game ziet er echt allereerst echt schitterend uit. De setting weet me veel meer te boeien dan oddysey. Vond die game sowieso een Origins 1.5 met een ongeïnspireerde wereld, daarnaast voelde alles enorm generiek en cliche. Ik heb dat gevoel veel minder bij Valhalla. De game speelt wat lomper wat ik alleen maar een pluspunt vind. En ik vind de nieuwe mechanics als stamina en de inventory ook een verfrissing.
Valhalla vind ik qua setting ook veel toffer persoonlijk.
Heb pas paar uurtjes gespeeld maar volgens mij is het looten van wapens etc ook veel minder geworden lijkt het? (Wat ik positief vind). Is het het waard om bestaande wapens te upgraden aangezien ik zag dat je dat best een aantal keren kan doen? Of Ga je toch weer snel naar legendaries zoals in vorige delen?
Mijn PS4 Pro is gekalibreerd in het HDR menu van de PS4 en in de game heb ik de luminance veranderd net zo lang er in het voorbeeld geen verandering meer zichtbaar is. Dat is volgens mij de waarde waar mijn tv het HDR signaal afgekapt en dat is op 1100 in mijn geval. Exposure staat op 0.4 zodat het zwart iets lichter is. Als ik bij brightness kijk wat niet veranderd kan worden is het symbooltje net zichtbaar. Ziet er prima uit wat mij betreft al is het wel wat donkerder dan de andere games.Bozznl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:52:
[...]
Las in een review inderdaad dat loot veel schaarser is. Dus denk dat upgraden idd wel een stuk interessanter is.Scrtz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:17:
[...]
Ik deel deze mening ook. Vond Oddysey ook echt een Origins 1.5, paar uur gespeeld toen in het begin en ook echt pas een half jaar of nog later weer aan begonnen om toch maar uit te spelen.
Heb pas paar uurtjes gespeeld maar volgens mij is het looten van wapens etc ook veel minder geworden lijkt het? (Wat ik positief vind). Is het het waard om bestaande wapens te upgraden aangezien ik zag dat je dat best een aantal keren kan doen? Of Ga je toch weer snel naar legendaries zoals in vorige delen?
Als je ook upgrade krijgt je gear een ander uiterlijk. Ik heb nu de axe die je vindt/krijgt een keer ge-upgrade. En de standaard gear van alle promotie.
Ja klopt dat zag ik ook al. Ook al keer gedaan. Best wel gaaf systeem en het past ook veel beter bij de game/setting vind ik. Bij Oddysey en Origins salvagede je toch alleen maar alles voor materials en was het wachten tot je de eerste legendaries vond.Dubrillion schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:30:
Als je ook upgrade krijgt je gear een ander uiterlijk. Ik heb nu de axe die je vindt/krijgt een keer ge-upgrade. En de standaard gear van alle promotie.
Ik had gelezen dat jij zelfs de hele game met je beginwapens kan spelen als je dat wilt. Dus er zit weinig invloed op nieuwe wapens, sommige hebben wel nieuwe abilities.Scrtz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:17:
[...]
Ik deel deze mening ook. Vond Oddysey ook echt een Origins 1.5, paar uur gespeeld toen in het begin en ook echt pas een half jaar of nog later weer aan begonnen om toch maar uit te spelen.
Na 14 uur spelen krijgen we eindelijk het wel bekende Assassins Creed logo in beeld
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ben je lang in het eerste gebied geweest dan ?G_Dragon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:39:
Na 14 uur spelen krijgen we eindelijk het wel bekende Assassins Creed logo in beeld
Ik ben daar nu en het is genieten!
Ah oke, nja ze krijgen wel nieuwe abilities ook volgens mij als je blijft upgraden en ook nieuwe looks. Prima genoegtimetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:34:
[...]
Ik had gelezen dat jij zelfs de hele game met je beginwapens kan spelen als je dat wilt. Dus er zit weinig invloed op nieuwe wapens, sommige hebben wel nieuwe abilities.
Ik merkte overigens dat ik continu uit automatisme vanuit de vorige 2 AC games ik op de spatiebalk zat te rammen om aanvallen te ontwijken maar dat werkt niet meer? Kun je eigk iets doen van blocken of ontwijken als je bijv 2 axes gebruikt?
Sorry speel op een PS4Pro. Maar het heeft moeite met 30fps, textures in gezichten waren echt slecht. Haperingen tijdens actie momenten. Wat ik in odessey helemaal niet had, daar liep alles super soepel en was de camera ook verder van je character. Ik zal die game er vanmiddag is inhangen kijken hoe die loopt.Supershiva schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:31:
[...]
Voelt mega oud op de PS4 ?dat is wel jammer van je spelervaring.
Ik beleef het op mijn PS4 Pro gelukkig heel anders.
Heb gisteren even 3 uurtjes gespeeld maar ik vind het echt een heerlijke game.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de laatste generatie PS4 Pro heb (CUH7216) en de standaard HDD destijds gelijk vervangen heb voor een SSD.
Ik speel op een 55" Sony Bravia KDL-55W805B full HD en het ziet er prachtig uit.
Helaas geen HDR dat is misschien het enige gemis.
Als alle cross-gen games er zo uit zien dan voor mij voorlopig nog geen noodzaak om een PS5 te halen.
Ik heb helaas geen TV die alle pracht en praal van de PS5 kan weergeven en gezien we net zijn verhuisd heb ik een diep gapend gat waar ooit een bankrekening wasdus nieuwe TV zit er voorlopig nog niet in.
Net afgelopen maandag Days Gone uitgespeeld, ook een heerlijke game trouwens.
Moet zeggen dat m'n PS4 Pro het daar moeilijker mee had dan met Valhalla.
De game crashte gister ook. Ik had een auto path naar nieuwe quest objective (na wat story in eerste stadje). Ik kom daar aan, game softlock. Goed, het was 0.15 dus goede tijd om te gaan slapen. Dus ik zie vanmiddag wel. Maar tot nu toe het gevoel dat ze beetje geslacked hebben met de ps4 versie en meer tijd in de ps5 versie gestopt hebben.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
mmm, dat klinkt niet veelbelovend 
Ik ben echt nog helemaal in het begin van de game, net pas de beschikking over m'n schip.
ff kijken hoe dit zich verder ontwikkeld, wat jij nu noemt zijn wel echt dingen waar ik me ook aan ga storen op den duur. Af en toe een fps dipje ok, maar structureel onder de 30fps is gewoon ruk.
Maar goed, een PS5 disc versie scoren op dit moment is waarschijnlijk nog moeilijker dan een unicorn spotten...
Ik ben echt nog helemaal in het begin van de game, net pas de beschikking over m'n schip.
ff kijken hoe dit zich verder ontwikkeld, wat jij nu noemt zijn wel echt dingen waar ik me ook aan ga storen op den duur. Af en toe een fps dipje ok, maar structureel onder de 30fps is gewoon ruk.
Maar goed, een PS5 disc versie scoren op dit moment is waarschijnlijk nog moeilijker dan een unicorn spotten...
Dank, zal even kijken. Had een nieuwe GeForce driver nog niet gedownload, misschien verhelpt dat wel wat.Aurelium schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:29:
[...]
Ik had hetzelfde probleem denk ik: als ik de benchmark draai zie je ook telkens hele korte dipjes en het beeld stottert af en toe, terwijl het gemiddelde wel gewoon 45 FPS is.
Een tip die ik gevonden had op internet en die leek te helpen bij mij is de .exe opzoeken, daar eigenschappen van openen en bij compatibility iets van 'disable fullscreen optimalisations' aanvinken.
Ik heb het eerste gebied 100%, alleen kan het bovenste bebied nog niet doen vanwege het power level.jori040 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:41:
[...]
Ben je lang in het eerste gebied geweest dan ?
Ik ben daar nu en het is genieten!
Nu op naar de 2e map!
/f/image/lpW7gI3qDDDpDowUhk8Ulfs2.png?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wow opeens veel Screen Tearing
Meer mensen hier last va op de Xbox One ?

Meer mensen hier last va op de Xbox One ?
Ik speel op Series X.
Game loopt super vloeiend en is ontzettend tof tot nu toe. Echter, in de cutscenes heb ik last van af en toe wat korte stotters. Meer mensen die dit hebben? Zo niet, dan probeer ik vanavond de HDMI-kabel eens direct in de TV in plaats van via de receiver (die 4K etc. wel aan kan).
Game loopt super vloeiend en is ontzettend tof tot nu toe. Echter, in de cutscenes heb ik last van af en toe wat korte stotters. Meer mensen die dit hebben? Zo niet, dan probeer ik vanavond de HDMI-kabel eens direct in de TV in plaats van via de receiver (die 4K etc. wel aan kan).
Heb HDR nu werkend. Moest in nvidia cp handmatig uitvoer op YCbCr444 zetten. Wel vreemd dat 10 bit niet werkt, dan heb ik geen signaal. Ook meer dan 60hz en meteen geen signaal, ook op 1440p niet. Verder ziet t er nu wel beter uit met HDR, loopt prima op 4k alles op max.Len84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 03:18:
Bij mij is HDR grayed out. Beetje vreemd. Speel op LG C9 OLED icm 3080 via hdmi 2.1. Iemand enig idee wat de oorzaak daarvan kan zijn?
Ik had mezelf al voorgenomen om Valhalla niet meer op de PS4 te spelen.ye-roon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:
[...]
Sorry speel op een PS4Pro. Maar het heeft moeite met 30fps, textures in gezichten waren echt slecht. Haperingen tijdens actie momenten. Wat ik in odessey helemaal niet had, daar liep alles super soepel en was de camera ook verder van je character.
Volgens performance vergelijkingen is de Pro versie nagenoeg locked 30fps. Zal grafisch hetzelfde zijn als Odyssey, maar die games was al te hoog gegrepen voor mijn pro. Framerate was opzich oké, maar ik had heel erg last van streaming issues. Assets worden zeer laat ingeladen waardoor ik soms hele stukken op mijn paard zat zonder gras-, bloemen- en gebouwentextures.
Gezichtstextures waren in Odyssey al niet de mooiste. Zal met Valhalla ook hetzelfde zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 11-11-2020 11:39 ]
Nice. Staat vanmiddag op de planning om die effe 100% te scoren en dan met upgrades verder de main stories in te trekkenG_Dragon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:58:
[...]
Ik heb het eerste gebied 100%, alleen kan het bovenste bebied nog niet doen vanwege het power level.
Nu op naar de 2e map!
[Afbeelding]
Oddysey ook liggen, 10 uur gespeeld, nogal veel rinse and repeat. Bij deze toch stuk minder het gevoel tot dusver
HDR nog niet helemaal tevreden mee, maar lees al dat ik de xdoos zelf nog ff moet calibreren
[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 11-11-2020 11:41 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Klopt het dat je in het begin nog geen stealth kills kan maken? Als ik een kamp binnen sluip in Noorwegen, dan lukt het me niet om in stealth het kamp leeg te maken....
Zonde dat je Odyssey niet eerst hebt voltooid, dat is toch een van de beste AC's. Ik hoop dat de 2e map een stuk grooter is dan de eerste mapMu.siQ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:40:
[...]
Nice. Staat vanmiddag op de planning om die effe 100% te scoren en dan met upgrades verder de main stories in te trekken![]()
Oddysey ook liggen, 10 uur gespeeld, nogal veel rinse and repeat. Bij deze toch stuk minder het gevoel tot dusver
HDR nog niet helemaal tevreden mee, maar lees al dat ik de xdoos zelf nog ff moet calibreren
Odyssey was veel te groot met teveel quests, als ik dan een lijst zie met alle quests die ik nog moet doen voelt het meer als werken dan fun gamen. Het was teveel en te herhalend.G_Dragon schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:45:
[...]
Zonde dat je Odyssey niet eerst hebt voltooid, dat is toch een van de beste AC's. Ik hoop dat de 2e map een stuk grooter is dan de eerste map
Net gearriveerd in Alrekstad, moet nu Sigurd vinden. Een uurtje of 5 aan't spelen.
Enig idee hoe lang het nog is naar England? Vind het tot nu toe erg leuk, maar ben de sneeuw een beetje beu
Speel op PC, draait voorlopig erg lekker, nog geen opvallende bugs tegengekomen.
Enig idee hoe lang het nog is naar England? Vind het tot nu toe erg leuk, maar ben de sneeuw een beetje beu
Speel op PC, draait voorlopig erg lekker, nog geen opvallende bugs tegengekomen.
Snap je punt , maar vond zelf de grote juist een uitdaging om hem te voltooientimetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:46:
[...]
Odyssey was veel te groot met teveel quests, als ik dan een lijst zie met alle quests die ik nog moet doen voelt het meer als werken dan fun gamen. Het was teveel en te herhalend.
Ik had exact hetzelfde. Ik heb de CE van Odyssey en dus all uitbreidingen etc, maa rik heb zelfs de main game nog niet uitgespeeld omdat het mij te chaotisch was geworden. Toen ik de hele map had ontdekt en ik zag wat er allemaal nog gedaan moest worden haakte ik instant af.timetje100 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:46:
[...]
Odyssey was veel te groot met teveel quests, als ik dan een lijst zie met alle quests die ik nog moet doen voelt het meer als werken dan fun gamen. Het was teveel en te herhalend.
Hopelijk is dat met Valhalla nu anders. De previews gaven aan van wel, en de huidige reviews ook.
BasGrunn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:45:
Klopt het dat je in het begin nog geen stealth kills kan maken? Als ik een kamp binnen sluip in Noorwegen, dan lukt het me niet om in stealth het kamp leeg te maken....
spoiler:
Dat klopt, je hebt nog geen hidden blade verkregen
Klopt je moet eerstBasGrunn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:45:
spoiler:
De Hidden blade unlocken, als je de story volgt dan heb je deze redelijk snel
Jazeker. je savegame wordt opgeslagen in de cloud en via Ubisoftconnect beschikbaar gemaakt.3clectic schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:54:
[...]
Dus de savegame van de pc werkt ook op de ps4?
Reviews zijn (nog) niet heel positief. Ik twijfel een klein beetje om deze game aan te schaffen. Vind de setting beduidend minder dan de twee voorgaande AC's.
Wat ik vreselijk irritant vind is het saven, er is een quest waar je tegelijkertijd ook een raid kan doen. Nou doe je die quest en de raid tegelijk. Daarna moet je ergens heen reizen, hier moet je ook een persoon killen. Doordat ik die laatste persoon niet krijg moet ik de heletijd opnieuw beginnen en dus ook weer vanaf het begin van de raid. Hierdoor ben ik al bijna een uur kwijt op 1 quest. Saven kon je tijdens de quest niet maar wat is dit vreselijk irritant.