Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:48
Ik heb AC Valhalla opnieuw gekocht nu het weer in de aanbieding was, laatste keer was in November dat ik het gespeeld had.
Was eigenlijk gestopt omdat er nog wel wat bugs soms waren en beetje de diversiteit mis. Is het nu wat verbeterd met al die updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timetje100 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:45:
Ik heb AC Valhalla opnieuw gekocht nu het weer in de aanbieding was, laatste keer was in November dat ik het gespeeld had.
Was eigenlijk gestopt omdat er nog wel wat bugs soms waren en beetje de diversiteit mis. Is het nu wat verbeterd met al die updates?
Ik moet zeggen dat ik al sinds het begin weinig last van bugs heb gehad, wel hier en daar wat kleine dingetjes met animaties of een quest object dat niet goed ingeladen werd (wat na een save reload meestal verholpen was). Het ergste dat ik ben tegengekomen was in mijn eerste save een aantal map objectives waarvan de NPC dood was toen ik erbij kwam.

Ik heb wel het idee dat het spel voor mij beter draait dan bij launch, en ik zie ook minder geklaag over bugs dan voorheen, wat wel overeenkomt met de waslijst aan bugs die ze opgelost hebben in de diverse patches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:56
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:58:
Ik kom voor één gebouw supplies tekort om level 6 Raventhorpe te behalen. Online lees ik dat ik dan terug moet gaan naar oude raid locaties en kleine kistjes openen :( wat een gedoe, ze zijn niet eens meer gemarkeerd op mijn map.
Als je met de cursor over de map gaat hoor je het muziekje dat bij een monastery hoort. Als je dan inzoomt kun je ook de kleine gouden puntjes zien van die kleine kistjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren weer begonnen met spelen omdat ik toch graag die eerste DLC wil uitspelen, dus nu een paar uurtjes gespeeld. Alleen moest net mijn Ubisoft Connect ineens updaten, en daarna iedere paar minuten crasht mijn spel. Lekker die launchers allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42
Ik ben nou begonnen aan de game op XSX... Was even lastig er in te komen maar ben nu in Engeland aangekomen en daar lijkt het spel wel echt veel beter te worden.

Alleen... Ik lijk een bug te hebben waardoor Eivor op willekeurige momenten spontaan een stuk lijkt te teleporteren?! Had het al een paar keer gezien maar toen sprong hij maar een paar meter. Nu had ik een monastery grotendeels met stealth gecleared (blijkt ook ineens dat ik per ongeluk een 160 power gebied in gegaan ben met mijn 21 power, was niet echt te merken tot ik in open combat kwam), en terwijl ik over de muur naar de rivier beneden kijk spring ik ineens 50 meter of zo naar voren, sta beneden aan de overkant van de rivier in het water en ben mijn meeste health kwijt :X

Herkennen mensen dit? Ik dacht dat ik hopelijk lang genoeg gewacht had om niet zo last van bugs te hebben maar het enige wat ik zo even online vind is dat het misschien juist met een dlc update geïntroduceerd is...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:48:
Ik ben nou begonnen aan de game op XSX... Was even lastig er in te komen maar ben nu in Engeland aangekomen en daar lijkt het spel wel echt veel beter te worden.

Alleen... Ik lijk een bug te hebben waardoor Eivor op willekeurige momenten spontaan een stuk lijkt te teleporteren?! Had het al een paar keer gezien maar toen sprong hij maar een paar meter. Nu had ik een monastery grotendeels met stealth gecleared (blijkt ook ineens dat ik per ongeluk een 160 power gebied in gegaan ben met mijn 21 power, was niet echt te merken tot ik in open combat kwam), en terwijl ik over de muur naar de rivier beneden kijk spring ik ineens 50 meter of zo naar voren, sta beneden aan de overkant van de rivier in het water en ben mijn meeste health kwijt :X

Herkennen mensen dit? Ik dacht dat ik hopelijk lang genoeg gewacht had om niet zo last van bugs te hebben maar het enige wat ik zo even online vind is dat het misschien juist met een dlc update geïntroduceerd is...
Ik heb dit wel vaker gezien, eigenlijk al sinds launch. Soms ook dat je ineens heel hoog in de lucht belandt, wat dan weer wel mooie screenshots oplevert. Het lijkt iets te maken hebben met de animaties waarbij je tegen een object gehouden wordt, in mijn geval was het vooral als in in cover zat en dan probeerde over ongelijk terrein heen te lopen of zoals jij zegt over een muurtje heen te springen, maar ik heb ook meldingen gezien van mensen die het bij gewoon paardrijden hadden.

Ik zou overigens niet te veel waarde hechten aan de power levels, ik ben begonnen met clearen van de map (alles op de kleine kistjes na) in het bovenste gebied en heb ook geen problemen ervaren. Sommige map bosses (Lost Drengrs en die Alpha beesten) zijn niet te doen als je erg underleveled bent, maar de meeste gebieden gaan goed als je stealth gear gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
ISSUES PLANNED TO BE ADDRESSED WITH FUTURE UPDATES:

......
World events or side activities-related issues:
[NEW] Saint Faith - NPC doesn't interact with Eivor
googlen waarom een NPC niks doet |:(

:( :(
:X :X :X
Irritante bugs,

Ik wacht wel even met het verder spelen naar de 100% game completion totdat deze bug gefixed is. Straks heb ik 99% na 100+ uur spelen en dan 1 world event missen door een bug :+

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 06-07-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

Oon schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:53:
[...]

Ik heb dit wel vaker gezien, eigenlijk al sinds launch. Soms ook dat je ineens heel hoog in de lucht belandt, wat dan weer wel mooie screenshots oplevert.
Al 3x gehad tijdens 3x spelen. Zwaar irritant. Vooral om het opnieuw opstarten zo lang duurt. Ik blijf heel lang in de lucht hangen en val opeens dood.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
..Christiaan.. schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:03:
[...]

Al 3x gehad tijdens 3x spelen. Zwaar irritant. Vooral om het opnieuw opstarten zo lang duurt. Ik blijf heel lang in de lucht hangen en val opeens dood.
Ik heb op PC gelukkig niet zoveel last van lange loadtimes (hooguit 4-5 seconden als ik al in hetzelfde gebied zat), maar het is inderdaad heel irritant als het op het verkeerde moment gebeurt of als je loadtimes wel significant zijn.

Je kan soms wel fast travellen (als je in een open of veilig gebied zit, en niet buiten de map gestuurd bent), afhankelijk van hoe ver weg je bent zou dat niet zo lang moeten duren als herladen wanneer je dood gaat. Misschien dat dat je kan helpen, maar ook dan is het natuurlijk geen fijne bug om vaak tegenaan te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrdemc schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:20:
[...]

Als je met de cursor over de map gaat hoor je het muziekje dat bij een monastery hoort. Als je dan inzoomt kun je ook de kleine gouden puntjes zien van die kleine kistjes.
ik heb hetzelfde probleem. Ook na de laatste expansion toen ik in elk geval wel iets minder materials nodig had.
Ik mis nog enkele honderden raw materials (let op: geen supplies, die kan je nog steeds overal vinden) maar ik heb alle raids al gedaan voor zover ik kan zien.
Inzoomen op de monasteries met geluid toont geen icoontjes van raw materials.

Ik ben dus ook onderdeel van het legioen die nog de laatste upgrade van de fowl farm moet (heb dat huis van svanhild ofzo al wel).
Ik dacht blij te worden van de River raids totdat ik zag dat die andere soort materials dropten.
Jammer weer.
Ik weet niet wat ik nog moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:58:
[...]

ik heb hetzelfde probleem. Ook na de laatste expansion toen ik in elk geval wel iets minder materials nodig had.
Ik mis nog enkele honderden raw materials (let op: geen supplies, die kan je nog steeds overal vinden) maar ik heb alle raids al gedaan voor zover ik kan zien.
Inzoomen op de monasteries met geluid toont geen icoontjes van raw materials.

Ik ben dus ook onderdeel van het legioen die nog de laatste upgrade van de fowl farm moet (heb dat huis van svanhild ofzo al wel).
Ik dacht blij te worden van de River raids totdat ik zag dat die andere soort materials dropten.
Jammer weer.
Ik weet niet wat ik nog moet doen.
Dan heb je waarschijnlijk nog niet alle monasteries ontdekt of je moet nog het verhaal verder afspelen. In sommige story missions krijg je namelijk ook materials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet ook niet dat er echt veel dingen op de map zijn om te ontdekken. Gebruik die vraagtekentjes die rondlopen om hints te kopen indien nodig, maar zelfs als je de MTX collectibles maps koopt dan missen er nog icoontjes en dus heel veel resources!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrdemc schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 18:36:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk nog niet alle monasteries ontdekt of je moet nog het verhaal verder afspelen. In sommige story missions krijg je namelijk ook materials.
dan zal er nog ergens een monastery verstopt moeten zijn onder een stukje 'fog of war'. Vind het slecht te zien op de kaart moet ik zeggen. Alle rode icoontjes voor raids zijn weg namelijk.
Heb de story allang klaar. Een vorige update heeft wel eea gefixed qua raw materials in m'n inventory maar dus nog steeds niet genoeg.
Ben langzaam begonnen met completionist maar is best veel werk in Engeland (Noorwegen en Ierland wel klaar).
Oon schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 18:37:
Vergeet ook niet dat er echt veel dingen op de map zijn om te ontdekken. Gebruik die vraagtekentjes die rondlopen om hints te kopen indien nodig, maar zelfs als je de MTX collectibles maps koopt dan missen er nog icoontjes en dus heel veel resources!
owww... de collectible maps in je settlement? en/of de rondwandelende vraagtekens? Die wijzen ook naar raw materials?
Hm ik dacht dat ik alle maps inmiddels wel gekocht had.

Ik kijk wel even naar de status als ik alle areas completed heb.

Dank voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:50:
[...]

dan zal er nog ergens een monastery verstopt moeten zijn onder een stukje 'fog of war'. Vind het slecht te zien op de kaart moet ik zeggen. Alle rode icoontjes voor raids zijn weg namelijk.
Heb de story allang klaar. Een vorige update heeft wel eea gefixed qua raw materials in m'n inventory maar dus nog steeds niet genoeg.
Ben langzaam begonnen met completionist maar is best veel werk in Engeland (Noorwegen en Ierland wel klaar).

[...]

owww... de collectible maps in je settlement? en/of de rondwandelende vraagtekens? Die wijzen ook naar raw materials?
Hm ik dacht dat ik alle maps inmiddels wel gekocht had.

Ik kijk wel even naar de status als ik alle areas completed heb.

Dank voor de info!
Ja, helemaal compleet is een hoop werk en gaat veel tijd in zitten :P Ondertussen heb ik alle vinkjes inderdaad bij alle landen en is het enige dat ik nog kan doen de Mastery Challenges, maar die gaan niet helemaal lekker bij mij (nog best wat glitches), dus dat maakt het wat lastiger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:59

g0tanks

Moderator CSA
Voor de bordspelliefhebbers onder ons, er is nu een Kickstarter actief met een fysieke versie van Orlog: https://www.kickstarter.c...-valhalla-orlog-dice-game

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:46:
Voor de bordspelliefhebbers onder ons, er is nu een Kickstarter actief met een fysieke versie van Orlog: https://www.kickstarter.c...-valhalla-orlog-dice-game
Ik heb er over nagedacht om een setje te 3D-printen, maar toen bedacht ik me dat ik niemand heb om mee te spelen. Wel jammer, want Orlog is toch wel een van de leukere minigames die ik ooit in een spel ben tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
g0tanks schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:46:
Fysieke versies zijn ook al wel te krijgen via bijv. Etsy: https://www.etsy.com/nl/search?q=orlog

Verschil is vooral dat deze versie op Kickstarter naar eigen zeggen official licensed is door Ubisoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mrdemc schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:34:
[...]

Fysieke versies zijn ook al wel te krijgen via bijv. Etsy: https://www.etsy.com/nl/search?q=orlog

Verschil is vooral dat deze versie op Kickstarter naar eigen zeggen official licensed is door Ubisoft.
Jammer dat die van Etsy zoveel hogere kwaliteit zijn dan zelfs de stretch goals van die kickstarter. Kan me voorstellen dat productie lastig zou kunnen zijn als ze alle stukken echt maken zoals die op Etsy, maar daarmee vind ik licensing toch minder belangrijk, zeker als je ziet dat er hele nette houten sets zijn (wel met een laser gemaakt, maar gewoon 10x betere kwaliteit voor dezelfde prijs)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:09
Hopelijk komt die Paris uitbreiding snel, want ik heb niet zoveel meer te doen. Verhaal is wel klaar, river raids klaar, mastery challenges kom ik niet doorheen :') en àlle collectables in de wereld heb ik niet zo trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:03:
Hopelijk komt die Paris uitbreiding snel, want ik heb niet zoveel meer te doen. Verhaal is wel klaar, river raids klaar, mastery challenges kom ik niet doorheen :') en àlle collectables in de wereld heb ik niet zo trek in.
De Mastery Challenges zijn inderdaad ff lastig maar ik heb gemerkt dat als je niet gefrustreerd raakt en blijft proberen het op een gegeven moment wel lukt :p Heb zelf eerst alle challenges in ieder geval 1x gedaan op brons, en toen de makkelijkste herhaalt voor goud/zilver. Je krijgt daarna nog een ronde waarbij ik hetzelfde deed en toen kwam ik er uiteindelijk wel doorheen.
spoiler:
Was wel enigzins teleurgesteld over de moeite die ik moest doen en wat het uiteindelijk opleverde, enigzins een anti-climax :x

Ik vermaak me vooralsnog met alles op 100% te krijgen, al zal ik helaas (hoogstwaarschijnlijk) nooit alle achievements halen omdat een van de achievements is om volledig goud te halen op de Mastery Challenges. Hoef nu alleen nog maar te vissen, maar hoop inderdaad ook dat ze snel met nog een uitbreiding komen! Begreep dat er deze zomer nog de Parijs-DLC zou komen, dus dat duurt niet lang meer zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
Ik startte de game van het weekend voor het eerst sinds lange tijd weer op. Ik speel met Xbox-controller op PC met alternate controls (ingesteld zoals in AC Origins). Helaas blijkt dat na de laatste update deze controls niet meer werken, waardoor bijvoorbeeld crouch niet meer kan.

Als 'oplossing' wordt geadviseerd om weer naar default controls te gaan ;w

Ik parkeer de game wel weer tot dit bij een volgende update is gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:03:
Ik heb gisteren een flinke slag gemaakt in collectibles, ben nu met de laatste twee gebieden in Engeland bezig, Jotunheim klaar, Asgard bijna klaar (volgens mij alleen nog inleveren van de tear stones). Dan kan ik eindelijk echt aan de DLC beginnen, waar ik nu alleen heen ben gereisd en het eerste stukje story heb gedaan.

Mastery challenges heb ik bij twee alledrie goud, maar dus ook nog niet allemaal. Vooral die waar je stun attacks moet doen kom ik niet doorheen, want die zijn lastig te forceren, maar er zal vast een cheese guide op het internet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjurm schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:48:
Ik startte de game van het weekend voor het eerst sinds lange tijd weer op. Ik speel met Xbox-controller op PC met alternate controls (ingesteld zoals in AC Origins). Helaas blijkt dat na de laatste update deze controls niet meer werken, waardoor bijvoorbeeld crouch niet meer kan.

Als 'oplossing' wordt geadviseerd om weer naar default controls te gaan ;w

Ik parkeer de game wel weer tot dit bij een volgende update is gefixt
Ik vind de controls in Valhalla ook wel tegenvallen. Bij Unity hebben ze een hele mooie stap vooruit gezet in een beetje een middenweg tussen 'druk knopje en er gebeuren allemaal vette animaties' en toch wel goeie controle over wat je doet, maar in Valhalla is dat weer helemaal weg. Zo kun je blijkbaar met dezelfde knop als crouchen over lage obstakels heen springen, maar dat werkt de helft van de tijd niet en dan ben je ineens weer aan het sneaken. Hetzelfde met ergens naar beneden klimmen, als je te vroeg de knop indrukt ga je ook sneaken.

Was mooi geweest als ze sneaken los hadden gehouden, en gewoon datzelfde 'parkour omhoog' en 'parkour omlaag' systeem als Unity weer terug hadden gezet, want dat was toch wel echt geweldig imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
Oon schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Ik vind de controls in Valhalla ook wel tegenvallen. Bij Unity hebben ze een hele mooie stap vooruit gezet in een beetje een middenweg tussen 'druk knopje en er gebeuren allemaal vette animaties' en toch wel goeie controle over wat je doet, maar in Valhalla is dat weer helemaal weg. Zo kun je blijkbaar met dezelfde knop als crouchen over lage obstakels heen springen, maar dat werkt de helft van de tijd niet en dan ben je ineens weer aan het sneaken. Hetzelfde met ergens naar beneden klimmen, als je te vroeg de knop indrukt ga je ook sneaken.

Was mooi geweest als ze sneaken los hadden gehouden, en gewoon datzelfde 'parkour omhoog' en 'parkour omlaag' systeem als Unity weer terug hadden gezet, want dat was toch wel echt geweldig imo.
Ja ik vind het vrij waardeloos. En ik ben van alle voorgaande games gewend om de alternate controls te gebruiken (dus niet de triggers voor attack, dat vind ik niks). Bij AC Valhalla hadden ze deze optie niet toegevoegd, dus dit heb ik zelf soort van ingesteld. Deze werken nu niet meer en ik heb er geen trek in om nieuwe controls aan te leren. Zeker omdat ik ook nog af en toe Origins en andere AC tussendoor speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sjurm schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:07:
[...]

Ja ik vind het vrij waardeloos. En ik ben van alle voorgaande games gewend om de alternate controls te gebruiken (dus niet de triggers voor attack, dat vind ik niks). Bij AC Valhalla hadden ze deze optie niet toegevoegd, dus dit heb ik zelf soort van ingesteld. Deze werken nu niet meer en ik heb er geen trek in om nieuwe controls aan te leren. Zeker omdat ik ook nog af en toe Origins en andere AC tussendoor speel.
Ik heb vorig jaar een keer alle AC spellen opnieuw gespeeld vanaf het begin, en het is echt vreemd hoe ze die controls van spel naar spel veranderen. De ene keer maken ze een hele goeie keuze (zoals B inhouden op een controller om over dingen heen te springen/dingen te ontwijken), en dan daarna is die optie er ineens niet meer of wordt die gecombineerd met een hele andere functie. Dat alles terwijl de mogelijkheden in parkour eigenlijk sinds AC3 zo goed als gelijk zijn gebleven, en sinds AC2 al niet heel veel groter zijn geworden, er zit alleen wat 'AI' tussen die slimmer kiest waar je heen springt bijvoorbeeld.

Maar goed, ik ben nu aan Valhalla gewend en heb er zelf niet zo veel moeite mee nu ik eigenlijk altijd met muis en toetsenbord speel, behalve dat ik steeds de Windows-toets indruk ipv Alt wanneer ik in combat probeer aan de kant te duiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Oon schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:11:
[...]

Ik heb vorig jaar een keer alle AC spellen opnieuw gespeeld vanaf het begin, en het is echt vreemd hoe ze die controls van spel naar spel veranderen. De ene keer maken ze een hele goeie keuze (zoals B inhouden op een controller om over dingen heen te springen/dingen te ontwijken), en dan daarna is die optie er ineens niet meer of wordt die gecombineerd met een hele andere functie. Dat alles terwijl de mogelijkheden in parkour eigenlijk sinds AC3 zo goed als gelijk zijn gebleven, en sinds AC2 al niet heel veel groter zijn geworden, er zit alleen wat 'AI' tussen die slimmer kiest waar je heen springt bijvoorbeeld.

Maar goed, ik ben nu aan Valhalla gewend en heb er zelf niet zo veel moeite mee nu ik eigenlijk altijd met muis en toetsenbord speel, behalve dat ik steeds de Windows-toets indruk ipv Alt wanneer ik in combat probeer aan de kant te duiken 8)7
Ken dit gevoel wel, had laatst de Ezio Collection gekocht voor de PS4. Controls zijn totaal anders.

Zou best wel weer eens alle ACs opnieuw willen spelen, vermoed dat AC1 niet beschikbaar is voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ac Valhalla story is bijna klaar. Ben skill level 240+ maar inmiddels al wel alle main quests af (ben nu in Holy End). Heb mijn gear bij elkaar en volledig geupgrade.

Ik ben niet iemand die alle collectables etc gaat zoeken noch alle gear die ik toch niet ga gebruiken.

Nog tips om alsnog te doen en / of is de DLC de moeite waard? Of is het nu gewoon nagenoeg klaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
crimby schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:08:
Ac Valhalla story is bijna klaar. Ben skill level 240+ maar inmiddels al wel alle main quests af (ben nu in Holy End). Heb mijn gear bij elkaar en volledig geupgrade.

Ik ben niet iemand die alle collectables etc gaat zoeken noch alle gear die ik toch niet ga gebruiken.

Nog tips om alsnog te doen en / of is de DLC de moeite waard? Of is het nu gewoon nagenoeg klaar?
Ik vond de Ierland uitbreiding erg leuk om te doen en wat mij betreft is dat zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
mrdemc schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:23:
[...]

Ik vond de Ierland uitbreiding erg leuk om te doen en wat mij betreft is dat zeker een aanrader!
Is het dan meer van hetzelfde of toch wel echt anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
crimby schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Wat is echt anders? Het is dezelfde gameplay as de mainstory, maar dan met een nieuw (voor mij leuk) verhaal en wat andere elementen. Vergelijkbaar met wat de dlc's van bijvoorbeeld AC Odessey zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
crimby schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Je hebt wel een aantal nieuwe elementen er inzitten. Ook natuurlijk een nieuwe story wat met Ierland te maken heeft. Dus wat mij betreft, hoewel dezelfde game en basis toch wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Nu online
Thanks! Dan ga ik AC toch nog maar even houden hehe!

Andere AC’s heb ik nooit gespeeld. Of nja, tot aan Unity wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben bezig met de eerste dlc. Is er al een release datum voor de tweede?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gunner schreef op maandag 26 juli 2021 @ 17:54:
Ben bezig met de eerste dlc. Is er al een release datum voor de tweede?
12 augustus:

https://www.ign.com/artic...elease-date-level-scaling

Ook echt net bekend, dus mooie timing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah excuses, ik heb zelf wel doorgeklikt maar niet de link van Ubi zelf gekopiëerd.

Mooi om te zien dat ze ook nog fixes voor de basegame uitbrengen, zoals die Banshee sidequest/mystery die ik ook een hele tijd niet heb kunnen completen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Oon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:15:
[...]

Ah excuses, ik heb zelf wel doorgeklikt maar niet de link van Ubi zelf gekopiëerd.

Mooi om te zien dat ze ook nog fixes voor de basegame uitbrengen, zoals die Banshee sidequest/mystery die ik ook een hele tijd niet heb kunnen completen!
Inderdaad weer een hoop fixes en een nieuw festival, dus ben erg benieuwd. Ben zelf lid van de Assassins Creed Discord, krijg je het laatste nieuws altijd vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik loop tegen een bug aan in de expansion. Kan de Trial of the Morrigan niet voltooien. Is een bekende bug

https://www.ubisoft.com/e...valhalla-title-update-130

Zie er geen fix voor staan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:41:
Ik loop tegen een bug aan in de expansion. Kan de Trial of the Morrigan niet voltooien. Is een bekende bug

Speel jij toevallig ook op een Series X? Die lijkt daar populair te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:44:
[...]

Speel jij toevallig ook op een Series X? Die lijkt daar populair te zijn
Klopt. Viel me ook op in de reacties dat het daar geïsoleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:58
Ik heb net de master challenges gedaan. Is het iets waard om voor goud op alles te gaan (behalve de acheivement?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:49:
Ik heb net de master challenges gedaan. Is het iets waard om voor goud op alles te gaan (behalve de acheivement?)
Je kan er gear en cosmetics mee kopen (spoilers: https://game8.co/games/As...alla/archives/334054#hl_3) en hogere score betekent volgens mij meer punten om dat mee te doen. Meer dan dat heb je er verder niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Oon schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:51:
[...]

Je kan er gear en cosmetics mee kopen (spoilers: https://game8.co/games/As...alla/archives/334054#hl_3) en hogere score betekent volgens mij meer punten om dat mee te doen. Meer dan dat heb je er verder niet aan.
ja maar storywise ofzo is er niets meer he? vond het een nogal mager verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 22:59:
[...]

ja maar storywise ofzo is er niets meer he? vond het een nogal mager verhaal
Nope, het is puur side content, je krijgt niet nieuwe abilities of echt meer story ofzo. Was wel leuk geweest als je zoals bijv. in de Atlantis DLC in Odyssey een paar abilities kon upgraden of nieuwe abilities kreeg, maar helaas, het zijn alleen cosmetics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gunner schreef op maandag 26 juli 2021 @ 18:41:

Nice. De patch heeft het dus wel gefixt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:27:
[...]

Nice. De patch heeft het dus wel gefixt. :7
Maar dat staat dus niet in de patch notes?

Dan ben ik wel benieuwd of het een symptoom van een ander probleem is dat ze ook gefixt hebben, of dat ze het gewoon vergeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:49:
[...]

Maar dat staat dus niet in de patch notes?

Dan ben ik wel benieuwd of het een symptoom van een ander probleem is dat ze ook gefixt hebben, of dat ze het gewoon vergeten zijn
Nee die heb ik gister bekeken. Stond echt niets van in en is ook door anderen opgemerkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrdemc
To celebrate the glorious incandescence of the community and the Sigrblot Festival, players will get 50 Opals for free! Log in to Ubisoft Connect to claim this reward when the festival begins on July 29 and spend them on premium items in Reda’s Shop.
Op dit moment kun je de 50 opals al ophalen via Ubisoft connect of de ubi connect app bij de rewards/beloningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ooh ik heb gisteren meeste van mijn opal gebruikt op Dvalinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:03
Quick resume werkt bij mij niet,ik krijg continu een foutmelding,snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maurieske72 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 17:26:
Quick resume werkt bij mij niet,ik krijg continu een foutmelding,snap er niks van.
Lukt het gewoon opstarten van het spel wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Oon schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 19:11:
[...]

Lukt het gewoon opstarten van het spel wel?
Ja dat lukt gewoon maar ik krijg een paar seconden later een melding in beeld dat die niet heeft kunnen saven en dat ik de game opnieuw moet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maurieske72 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:16:
[...]

Ja dat lukt gewoon maar ik krijg een paar seconden later een melding in beeld dat die niet heeft kunnen saven en dat ik de game opnieuw moet opstarten.
Ook vanuit een cold boot? En lukt het bij andere spellen wel gewoon?

Klinkt alsof je savegame stuk is ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Oon schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 15:33:
[...]

Ook vanuit een cold boot? En lukt het bij andere spellen wel gewoon?

Klinkt alsof je savegame stuk is ofzo
Ja ook bij een cold boot.Bij andere spellen werkt het prima,snap er ook niks van.

Edit: Ik word gek,nu werkt het opeens wel. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door maurieske72 op 01-08-2021 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Waar hopen jullie op bij de Parijs DLC? Ik hoop dat er genoeg te doen is qua verhaal en in de wereld :) Ierland was leuk maar voor mijn gevoel was ik er best snel doorheen. Gelukkig komen er ook wat extra river raids las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ja komen idd extra river raids.

Heb gemerkt dat er flink wat skillpoints zijn bijgekomen, dus hopelijk genoeg xp om die allemaal te vullen, want heb al 60 punten in master levels gestoken.

Ik ben benieuwd hoe stedelijk Parijs gaat zijn, want Londen was niet echt interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:12:
Ja komen idd extra river raids.

Heb gemerkt dat er flink wat skillpoints zijn bijgekomen, dus hopelijk genoeg xp om die allemaal te vullen, want heb al 60 punten in master levels gestoken.

Ik ben benieuwd hoe stedelijk Parijs gaat zijn, want Londen was niet echt interessant
Lijkt me toch wel dat ze genoeg nieuwe ability points toevoegen om de nieuwe skills ook te halen als je je spel al 100% hebt, zeker omdat de Parijs DLC ook meer gericht gaat zijn op end-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09 14:58
Vanmiddag ook maar is starten met Assassin's creed Valhalla..

Tips/tricks voor de eerste paar uur?

Ben bekend met Assassin's creed reeks, echter is dat wel weer laaaaaaang geleden (black flag...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

lowskilled-ftw schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:50:

Ben bekend met Assassin's creed reeks, echter is dat wel weer laaaaaaang geleden (black flag...)
Deze is redelijk easy, zeker als je de stealth kill skill hebt.
Je bent ontzettend snel overpowered.

Ik heb wel eens gewisseld met gear om te proberen maar heb eigenlijk de hele story gespeeld met de pre-order bonus gear 8)7

Wil hem wel weer eens opstarten voor de DLC's, hopelijk zijn de bugs wat minder, voornamelijk Fast Travel.
Heb al meerdere keren gehad dat deze helemaal niet werkt en een goede oplossing is er niet voor.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gewoon lekker spelen, niet te veel nadenken over wat je het beste kan doen.

Ik begin alle saves met eerst van de ene naar de andere kant van de map rijden (of varen in dit geval). Gewoon bootje op auto waypoint zetten en dan even koffie halen. Dan stap je aan de andere kant uit, pik je een paar waypoints op en van daaruit heb je steeds minder tijd nodig om zelf echt de map rond te gaan omdat er altijd wel een waypoint net iets dichter bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:57:
[...]

Deze is redelijk easy, zeker als je de stealth kill skill hebt.
Je bent ontzettend snel overpowered.

Ik heb wel eens gewisseld met gear om te proberen maar heb eigenlijk de hele story gespeeld met de pre-order bonus gear 8)7

Wil hem wel weer eens opstarten voor de DLC's, hopelijk zijn de bugs wat minder, voornamelijk Fast Travel.
Heb al meerdere keren gehad dat deze helemaal niet werkt en een goede oplossing is er niet voor.
die Huldufolk-armor is eigenlijk gewoon allround het beste.
Wel eens wat andere gear-sets geprobeerd maar keer toch altijd weer terug naar Huldufolk set.

Die aantrekken in het begin en nooit meer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Meerdere saves gebruiken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Verwijderd schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 16:41:
[...]

die Huldufolk-armor is eigenlijk gewoon allround het beste.
Wel eens wat andere gear-sets geprobeerd maar keer toch altijd weer terug naar Huldufolk set.

Die aantrekken in het begin en nooit meer uit.
Die armor kan ik me zo niet meer herinneren. Ik heb in het begin erg veel mijn best gedaan om de Mentors set te verkrijgen en te upgraden, gewoon omdat ik die beter bij de Assassin's stijl vind passen. Eigenlijk ben je zo overpowered met je gear en skills dat het uiteindelijk niet meer uitmaakt welke armor je draagt volgens mij.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:49:
[...]

Die armor kan ik me zo niet meer herinneren. Ik heb in het begin erg veel mijn best gedaan om de Mentors set te verkrijgen en te upgraden, gewoon omdat ik die beter bij de Assassin's stijl vind passen. Eigenlijk ben je zo overpowered met je gear en skills dat het uiteindelijk niet meer uitmaakt welke armor je draagt volgens mij.
Ik gebruik in mijn huidige playthrough voornamelijk de juten zak die je op het begin aanhebt. Vind het altijd wel wat hebben als je main character 'gewone' kleren aan heeft in plaats van echte armor, en als je eenmaal power level 300+ bent maakt het inderdaad maar heel weinig uit. Zo nu en dan word ik een keer geraakt door een speer of pijl, maar dat is eigenlijk het enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YdieresiS schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 07:49:
[...]

is of was te koop in de store volgens mij. Ik ben niet zo'n meta-speler. Heb de mentor set wel verzameld maar uiteindelijk gewoon bij de Huldufolk set gebleven. Dual dagger en boog.
#kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik neem mezelf ook altijd voor eens de beste builds te checken, maar uiteindelijk kom ik er niet toe en ben ik tevreden met wat ik heb.

Moet wel eens de hunter en vis challenges afmaken

Die boog van orige week voor de weekly challenges hebben ze wss geannuleerd daar die bugged was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
AntiChrist7 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:24:
Ik neem mezelf ook altijd voor eens de beste builds te checken, maar uiteindelijk kom ik er niet toe en ben ik tevreden met wat ik heb.

Moet wel eens de hunter en vis challenges afmaken

Die boog van orige week voor de weekly challenges hebben ze wss geannuleerd daar die bugged was?
Klopt, maar komt wel weer terug:
quote: Discord
Hey everyone,

We are temporarily removing the Egghead Community Challenge following issues with some players not having their contributions tracked or rewards granted.

The Einherjar bow will return to Ubisoft Connect as a reward in the future after the problems are resolved for all players.

-Your Assassin's Creed Community and Development Team
Edit:
En nog wat nieuws vers van Twitter:
The Festival is just the beginning. ⚔ A storm of swords is coming in Sigrblot Season – here's a sneak preview of the inbound arsenal. Our favorite is [redacted].
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDJUXFu7WIguZTw4rf2VQc-kSIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HLOqHnNPOxMiO2j1AMSTHKIS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door mrdemc op 06-08-2021 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Vraagje, ik ben halverwege Valhalla van PS4 naar PS5 overgestapt. Ga nu met dezelfde dave verder alleen al m'n trophies zijn weg op de PS5 versie. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen om die allemaal te synchroniseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vorige week Druids angeslingerd en story gedaan, evenals alle map zut enzo (behalve de kleine chests)

Vond de content erg mager. Enemy scaling is nice, maar de combat met 1h swords valt mij erg tegen. Sickle swords doen het beter,

Blijf erbij dat het teveel combat gericht is tov steath oldschool AC.

Benieuwd wat Parijs gaat doen, maar ik mis toch wel de oudere gameplay wat meer eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
SemperFidelis schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 02:49:
Vraagje, ik ben halverwege Valhalla van PS4 naar PS5 overgestapt. Ga nu met dezelfde dave verder alleen al m'n trophies zijn weg op de PS5 versie. Moet ik daar nog iets speciaals voor doen om die allemaal te synchroniseren?
Volgens mij, maar weet het niet zeker, als je op dezelfde Dave verder gaat, zouden je trophies op een gegeven moment vanzelf tevoorschijn moeten komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bokkie schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:27:
Blijf erbij dat het teveel combat gericht is tov steath oldschool AC.

Benieuwd wat Parijs gaat doen, maar ik mis toch wel de oudere gameplay wat meer eigenlijk.
Ik mis het ook steeds meer. Aan de ene kant probeer ik positief te blijven want ook deze nieuwe richting heeft wel wat leuke dingen, en bijvoorbeeld Odyssey had wel echt wat hele mooie story momenten, maar ik mis toch het kleine knusse van de eerdere AC-spellen.

Wat me altijd bij zal blijven is die missie in AC1 waar je een 'dokter' als target hebt, je hebt daar een gebouw waar je over de balken van het dak heen kan klimmen en 'm uiteindelijk helemaal stealth kan assassinaten, waarna je weer zonder dat iemand je ziet naar buiten gaat.

Dat gevoel hebben een aantal andere missies in de eerdere AC games ook wel gehad, maar na Brotherhood vrij weinig. Syndicate had dan nog een missie waar je een bankier op vrijwel dezelfde manier achterna zit, en in Unity had je die missie in de kerk waar je ook helemaal stealth doorheen kan, maar verder heel weinig waar je je echt een assassin voelt.

De latere AC spellen hebben zo goed als niks met assassins te maken. Ik speel ze wel nog omdat de gameplay gewoon oké is en het toch het AC universe weer verder uitbreidt met backstory, maar dit zijn geen assassins. Unity was wat mij betreft de laatste echte AC game, Syndicate had geen leuke freerunning meer en was al teveel gericht op combat, Origins had heel vet kunnen zijn maar daar hebben ze het freerunnen nog verder versimpeld en ging het over een medjay, maar daar was dan wel het einde van het spel relevant voor de assassins. Daarna had Odyssey weer helemáál niks met de assassins te maken tot de DLC, het was verder gewoon een open world RPG, en nu in Valhalla heb je dan wel Hytham en Basim, maar ik vind Eivor ook weinig met assassins te maken hebben.

Maar goed, het zijn gewoon hele andere spellen dan de eerdere. Ik vind het ook jammer dat er zo veel ingezet wordt op grote locaties en combat, en zo weinig op echt goeie stealth opties. Ze hebben veel uitgebreid in de beschikbare moves in het freerunnen en de combat, maar de stealth opties zijn eigenlijk alleen maar minder geworden.

Wie weet wat het volgende spel brengt, maar wat we tot nu toe van Infinity weten belooft voor de fans van de originele spellen niet veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik deze link (en vergelijkbare artikelen) moet geloven is het bij Valhalla niet zo dat je automatisch de trophies krijgt omdat het twee losse spellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Oon schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:39:
[...]

Als ik deze link (en vergelijkbare artikelen) moet geloven is het bij Valhalla niet zo dat je automatisch de trophies krijgt omdat het twee losse spellen zijn
Hm die lijst is sowieso niet accuraat want Hitman staat er niet tussen en daar triggerde ik direct alle trophies. Sowieso weet ik dat 't bij Valhalla ook gebeurt, ik speel wel iets langer door dan (tot ik wellicht eerste trophy haal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Ik speel hem afwisselend op ps4 en ps5 met dezelfde save die via de cloud loopt. De trophies synchroniseerd hij tussen ps4 en 5. Alleen zit daar wat tijd tussen, maar heb dezelfde trophies op 4 en 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
KookSpook schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:38:
[...]

Ik speel hem afwisselend op ps4 en ps5 met dezelfde save die via de cloud loopt. De trophies synchroniseerd hij tussen ps4 en 5. Alleen zit daar wat tijd tussen, maar heb dezelfde trophies op 4 en 5
Bij een willekeurige assassination syncte die.. Maar niet allemaal, beetje vreemd. 80% wel gedaan maar moet dus nog wat dingen overnieuw doen, oh well.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaanB12345
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-09-2024
Zijn er nog meer mensen die er last van hebben dat de game soms op de meest random momenten ineens crasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Het is wel zo dat het wat minder Assassins wordt, maar het is nog steeds mogelijk. In oddyssey kon je enkel op normaal spelen want one hit assassinations waren anders niet mogelijk, nu is het wat meer mogelijk. Mensen zeggen wel dat Unity de laatste echte assassin game was, maar die game was mechanisch gewoon zo slecht... Je kon niet eens wachters deftig lokken.

Je hebt veel vrijheid nu en daar vind ik niet direct iets negatief aan. Wat me wel zorgen maakt is het vertrek van Lead writer Darby. Hij heeft een uitstekende job gedaan met het het samenbrengen van verschillende uiteenlopende verhaallijnen, maar geen idee wat het nu wordt

Gisteren nog wat door noorwegen gelopen op zoek naar ijsberen en vossen. Heerlijke atmosfeer met de visuals en sound design :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4rKy21
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-05 14:20
DaanB12345 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 17:40:
Zijn er nog meer mensen die er last van hebben dat de game soms op de meest random momenten ineens crasht?
Ik had ze ook probeer het ff zonder msi afterburner en riva tuner zonder die twee is het spel best wel crash vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 18:31:
Het is wel zo dat het wat minder Assassins wordt, maar het is nog steeds mogelijk. In oddyssey kon je enkel op normaal spelen want one hit assassinations waren anders niet mogelijk, nu is het wat meer mogelijk. Mensen zeggen wel dat Unity de laatste echte assassin game was, maar die game was mechanisch gewoon zo slecht... Je kon niet eens wachters deftig lokken.

Je hebt veel vrijheid nu en daar vind ik niet direct iets negatief aan. Wat me wel zorgen maakt is het vertrek van Lead writer Darby. Hij heeft een uitstekende job gedaan met het het samenbrengen van verschillende uiteenlopende verhaallijnen, maar geen idee wat het nu wordt

Gisteren nog wat door noorwegen gelopen op zoek naar ijsberen en vossen. Heerlijke atmosfeer met de visuals en sound design :)
Unity deed inderdaad een aantal dingen heel slecht, er is gewoon iets flink misgegaan in de rewrite van de engine, maar daarmee hebben we wel weer de mogelijkheid tot de open world die we nu hebben gekregen, want zonder de focus op die black box missies hadden ze dat punt nooit gehaald.
Maar ik vind het freerunnen in Unity zoveel beter dan z'n voorgangers en alles dat erna kwam dat dat, gecombineerd met de hele knusse sfeer die de eerdere spellen hadden (en na Revelations weggevallen was) en toch wel leuke combat (op de onontwijkbare ranged aanvallen na) uiteindelijk een heel leuk spel was om te spelen.

Maar ik ben toch zeker gewoon voorzichtig benieuwd wat ze met Infinity gaan doen. Aan de ene kant gaan ze nog groter, dus dat belooft niet veel goeds, maar aan de andere kant hebben ze gezegd dat ook oldschool fans deze leuk zouden moeten vinden. Een spel zoals AC1 t/m Brotherhood maar dan de schaal van Odyssey of Valhalla zal niet binnen het budget vallen, maar aangezien dit 'de ultieme Assassin's Creed' zou moeten zijn weet je dat natuurlijk niet zeker.

Dus ik ben benieuwd, stiekem een beetje hoopvol, maar we zullen het wel zien. Ik ben zelf ook heel blij met de atmosfeer in Valhalla, maar niet vergeten dat Jesper Kyd hier weer aan heeft meegewerkt! De muziek is toch wel echt een heel groot deel van wat de eerdere AC's zo sfeervol maakte, en dat is nu ook wel weer te merken. Ben benieuwd of ze 'm weer weten te strikken voor Infinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanB12345
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-09-2024
D4rKy21 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:37:
[...]
Ik had ze ook probeer het ff zonder msi afterburner en riva tuner zonder die twee is het spel best wel crash vrij.
beide programma's maak ik geen gebruik van.
moet zeggen dat ik gister weer nergens last van heb gehad, het is echt op de meest random momenten soms ineens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E8bz-18XoBUJQjJ?format=jpg&name=large

Releasetijden voor de nieuwe DLC.
Season pass-houders dus een dag eerder?

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 11-08-2021 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Gunner schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 11:00:
[Afbeelding]

Ik heb een xbox en de season pass, maar ik kan hem nog niet downloaden helaas :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrdemc
jacolc schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:34:
[...]

Ik heb een xbox en de season pass, maar ik kan hem nog niet downloaden helaas :(
Ik ook en heb m al wel kunnen downloaden. Gewoon blijven proberen. Ik heb m tevoorschijn gekregen door naar "games en invoegtoepassingen beheren" te gaan als je Valhalla selecteert. Als je dan op de bovenste klikt waar staat dat er drie invoegtoepassingen zijn geïnstalleerd heb je na een paar keer dat scherm openen de kans dat siege of Paris er komt te staan. Vanuit daar moet je m aanvinken en dan op de knop rechts drukken voor "wijzigingen opslaan". Daarna wordt ie gedownload en had ik m binnen 5min. binnen!

[ Voor 4% gewijzigd door mrdemc op 11-08-2021 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
mrdemc schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:53:
[...]

Ik ook en heb m al wel kunnen downloaden. Gewoon blijven proberen. Ik heb m tevoorschijn gekregen door naar "games en invoegtoepassingen beheren" te gaan als je Valhalla selecteert. Als je dan op de bovenste klikt waar staat dat er drie invoegtoepassingen zijn geïnstalleerd heb je na een paar keer dat scherm openen de kans dat siege of Paris er komt te staan. Vanuit daar moet je m aanvinken en dan op de knop rechts drukken voor "wijzigingen opslaan". Daarna wordt ie gedownload en had ik m binnen 5min. binnen!
Wow nice, dat werkt inderdaad.
Raar dat het bij mij via de store niet werkte..

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Dan moet ik de eerste DLC maar eens gaan afronden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik ben voor deze armor gegaan:

Zijn allemaal goed te doen in het begin (soms wel ff stealth en rennen). Flink geüpgrade en nooit meer wat anders aan hoeven doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[Afbeelding]

Gadverdamme. Ik kwam net kijken wanneer de DLC nou precies uitkomt om er vervolgens achter te komen dat hij al uit is voor de season pass houders, heb ik mij voor niets “zitten vervelen” vanavond 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Het kan erger. Had het net gedownload en dan besloot mijn provider kuren te hebben. Hele avond jojo internet... Vanavond technieker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet echt weer een keer verder met deze game ..
Heb het al een lange tijd niet meer gespeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Piet_Piraat7
Hoe begin je de uitbreiding? Ik krijg geen melding of iets in mijn dorpje

• mrdemc
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:11:
Hoe begin je de uitbreiding? Ik krijg geen melding of iets in mijn dorpje
Heb je de game herstart nadat je de uitbreiding hebt geïnstalleerd? Je krijgt namelijk direct een melding en een brief van Randvi.

• Piet_Piraat7
mrdemc schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:16:
[...]
Heb je de game herstart nadat je de uitbreiding hebt geïnstalleerd? Je krijgt namelijk direct een melding en een brief van Randvi.
Spel afgesloten, naar ander punt reizen en terug reizen, opnieuw laden.. ik krijg geen melding. Ik heb wel versie 1.3.0 zegt die.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Spel afgesloten, naar ander punt reizen en terug reizen, opnieuw laden.. ik krijg geen melding. Ik heb wel versie 1.3.0 zegt die.
Heb dat gehad bij de Wrath of the Druids. Heb de uitbreiding toen weggehaald en opnieuw geïnstalleerd dat werkte toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:42
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 11:18:
[...]

Ik kreeg de melding pas toen ik richting randvi ging lopen.
Sokucho schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

Ik kreeg de melding pas toen ik richting randvi ging lopen.
Ik ook inderdaad pas toen ik in de buurt kwam, de vorige keer kreeg ik 'm na iets van 10 minuten spelen

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Wat zijn die ratten irritant !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:56
Ik denk dat ze dat ook zeiden in die tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Het zijn dan ook Franse ratten :X

Hier ging dochterlief lekker aan de gang met de DLC. Krijgt ze opeens een melding dat ze de controller opnieuw niet activeren. Xbox dus helemaal nergens meer op reageren.

2e controller gepakt, ook niets. Xbox uit, niet reageren. Xbox via de knop op de voorkant aanzetten, zelfs geen beeld meer krijgen...

Na het eten ff stekker eruit en daarna opgestart met de knop ingedrukt houden. Kan gelukkig weer beeld en de controller deed het daarna ook weer. Was toch ff schrikken.

Gelukkig heeft ze daarna nog ff een uurtje in Parijs kunnen rondrennen.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Misschien te vroeg om te zeggen maar tot nu toe nog niet omvergeblazen door de uitbreiding. Niet echt een groot gebied, tot nu toe geen leuke world events, zeer simpele rebel missies en die ratten heb je na twee keer ook wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had er ook wel iets meer van verwacht. Ik had begrepen dat dit dit “de grote DLC” worden maar voor nu verlies ik de eerste DLC boven deze.

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste