Haha wil je het echt weten hoe mijn speelstijl is? Toen ik de game begon was ik nog sneaky en wat meer assasin, maar al snel werd de game veeeeeeeeeeeel te makkelijk en ben ik echt een rambo speelstijl gaan aanhouden. Gewoon naar een kamp door de voordeur, iedereen uitmoorden, looten en repeat..KaiseRRuby schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:05:
[...]
Check, dank voor je bericht!
Wat ik nog niet zo goed begrijp, hoe is je speelstijl dan? Ik moet zeggen dat ik erg weinig parry of block via het schild, speelde hiervoor met een groot zwaard (dan kun je dus alleen dat grote zwaard equippen). Wordt tijd dat ik meer ga parry'en. Ik krijg bijvoorbeeld die Goneril absoluut nog niet down. Nu is dat ook aanbeveling power level 90 terwijl ik op 57 zit, maar toch. En die ridders die rond lopen kan ik ook nog niet aan.
Speel op de PS5 overigens. Normaal parry je met de L1, snelle aanval met R1. Die gebruik ik het meest, af en toe een heavy aanval met R2.
Hoe speel je met twee daggers?
Met twee daggers? Je kan zelf kiezen wat je in beide handen wil houden en je kan altijd gewoon een parry doen, maakt niet uit welke combo je gebruikt. Parry is wel iets belangrijks in deze game vind ik zelf, bij bossfights kan je daardoor snel hun stamina naar beneden halen en als je ook nog eens de skill hebt dat je damage doet bij parry gaat het helemaal snel.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †