Acties:
  • +1 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:05:
[...]

Check, dank voor je bericht!

Wat ik nog niet zo goed begrijp, hoe is je speelstijl dan? Ik moet zeggen dat ik erg weinig parry of block via het schild, speelde hiervoor met een groot zwaard (dan kun je dus alleen dat grote zwaard equippen). Wordt tijd dat ik meer ga parry'en. Ik krijg bijvoorbeeld die Goneril absoluut nog niet down. Nu is dat ook aanbeveling power level 90 terwijl ik op 57 zit, maar toch. En die ridders die rond lopen kan ik ook nog niet aan.

Speel op de PS5 overigens. Normaal parry je met de L1, snelle aanval met R1. Die gebruik ik het meest, af en toe een heavy aanval met R2.

Hoe speel je met twee daggers?
Haha wil je het echt weten hoe mijn speelstijl is? Toen ik de game begon was ik nog sneaky en wat meer assasin, maar al snel werd de game veeeeeeeeeeeel te makkelijk en ben ik echt een rambo speelstijl gaan aanhouden. Gewoon naar een kamp door de voordeur, iedereen uitmoorden, looten en repeat..

Met twee daggers? Je kan zelf kiezen wat je in beide handen wil houden en je kan altijd gewoon een parry doen, maakt niet uit welke combo je gebruikt. Parry is wel iets belangrijks in deze game vind ik zelf, bij bossfights kan je daardoor snel hun stamina naar beneden halen en als je ook nog eens de skill hebt dat je damage doet bij parry gaat het helemaal snel.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:36
G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:11:
[...]

Haha wil je het echt weten hoe mijn speelstijl is? Toen ik de game begon was ik nog sneaky en wat meer assasin, maar al snel werd de game veeeeeeeeeeeel te makkelijk en ben ik echt een rambo speelstijl gaan aanhouden. Gewoon naar een kamp door de voordeur, iedereen uitmoorden, looten en repeat..

Met twee daggers? Je kan zelf kiezen wat je in beide handen wil houden en je kan altijd gewoon een parry doen, maakt niet uit welke combo je gebruikt. Parry is wel iets belangrijks in deze game vind ik zelf, bij bossfights kan je daardoor snel hun stamina naar beneden halen en als je ook nog eens de skill hebt dat je damage doet bij parry gaat het helemaal snel.
Gisteren even mijn skilltree gereset en opnieuw ingevoerd, wilde de Perfect Dodge ability unlocken. Dat allemaal even gedaan, plus ik kwam erachter dat ik een key onderdeel van het spel totaal heb gemist, namelijk dat je voor de main missie dus die Alliances moet afsluiten.

Maargoed, met dat perfect dodge zijn die lvl 90 gasten easy te pakken. Dus ben inmiddels doorgestoomd naar lvl 90 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12:11
STOP DE TIMER,

eindelijk dit spel uitgespeeld....na 63 uur zwoegen.

Ik weet niet zeker wat ik van deze game moet vinden, story is bagger slecht (MO) maar de game ziet er prachtig uit. ook de mechanics zijn stukken beter geworden. Vooral de skill tree is echt een stuk fijner geworden.

nu nog wachten op de DLC's en kijken of die beter worden dan de base game. iig ooit nog een keer de game opstarten om 100% te halen ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gamerboy schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:03:
STOP DE TIMER,

eindelijk dit spel uitgespeeld....na 63 uur zwoegen.

Ik weet niet zeker wat ik van deze game moet vinden, story is bagger slecht (MO) maar de game ziet er prachtig uit. ook de mechanics zijn stukken beter geworden. Vooral de skill tree is echt een stuk fijner geworden.

nu nog wachten op de DLC's en kijken of die beter worden dan de base game. iig ooit nog een keer de game opstarten om 100% te halen ;)
Ik vind de story van Valhalla toch wel 10x beter dan Odyssey eerlijk gezegd, daar kon ik helemaal niet inkomen met alle rare superkrachten enzo. Misschien niet het niveau van de oude AC games (pre-Syndicate), maar het was wel vermakelijk en had toch meerdere lagen die enigszins interessant waren in de main story.

Ben wel benieuwd wat de DLC gaat brengen, ik hoop wel op wat meer verdieping en niet alleen meer van hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Oon schreef op woensdag 14 april 2021 @ 14:31:
[...]

Ik vind de story van Valhalla toch wel 10x beter dan Odyssey eerlijk gezegd, daar kon ik helemaal niet inkomen met alle rare superkrachten enzo. Misschien niet het niveau van de oude AC games (pre-Syndicate), maar het was wel vermakelijk en had toch meerdere lagen die enigszins interessant waren in de main story.

Ben wel benieuwd wat de DLC gaat brengen, ik hoop wel op wat meer verdieping en niet alleen meer van hetzelfde
Ja ben ik met je eens hoor, odyssey is wel echt stukken minder, valhalla stukken beter

Hoop op het zelfde, fingers crossed voor een diepere DLC kwa story

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beter uitstellen dan allemaal bugs zoals bij veel van de content die ze nu nieuw hadden uitgebracht. Zo was het Yule festival echt een bugfest, en zijn die river raids ook niet altijd helemaal super.

Een maandje extra wachten is dan niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:10
^^ idd, en dit geeft me tijd om eens deftig aan watch dogs legion te beginnen. Was er aan begonnen bij release maar de de savegame bug zorgde ervoor dat ik stopte. ook mooi voorbeeld dat je beter je tijd neemt ipv iets te rushen

Ostaraeindigt vandaag trouwens denk ik. Weinig speciaals aan, maar verwachtte ik ook niet. De fighting ring was tenminste niet gebugged zoals vorige keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:28
Ik heb het spel uiteindelijk ook maar gehaald.
Had in het begin enorm last van random freezes. Waardoor ik het spel volledig moest sluiten.
Dit is pas onstaan wanneer ik naar Engeland ben gegaan.
Nu heb ik iets gefixed met dedicated memory in te stellen in Windows en is het probleem tot dusver niet meer voorgekomen. Maar zijn er meer die hier last van hebben, viel me ook op dat qua ram memory gebruik het spel aardig oploopt, maar telkens wel verschillend per keer wat hij in gebruik heeft. Wisselend tussen 2.3gb tot wel 5.0 GB. Vind dat maar een raar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
Spel gescoord (UE voor €20 via ARG op xbox series x). Speelt lekker weg! Bizar dat ze zo’n real money store hebben in een single player game. Blij dat ik de volle mep niet heb betaald. Voor die skins, ach, boeiend. Gameplay is OK, werkt goed met de controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:36
Snap wel wat jullie zeggen. Bij Odyssey vond ik het echt leuk om alles vrij te spelen en alles uit te zoeken. Hier begint het toch wel snel een verplichting te worden.

Als ik een beetje kijk naar de game zit ik ongeveer op de helft en het begint nu toch wel wat eentonig te worden. En dan moet ik dus Essexe, Lincolnscire, Eurvicscire, Snothinghamscire, Glowecestrescire, Hamtunscire, Wincestre.. Plus Asgaard en en Vinland..

Ik speel eigenlijk heel eentonig, Doe de main missie in het gebied waar het hoort en tegelijkertijd speel ik daar alles vrij. Dat is wel behoorlijk repetitief inderdaad.

Heb bijvoorbeeld mijn dorp wel redelijk uitgebouwd maar niks gedaan met de boottochten of met het upgraden van de boot. Heeft dat eigenlijk zin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:10:
Snap wel wat jullie zeggen. Bij Odyssey vond ik het echt leuk om alles vrij te spelen en alles uit te zoeken. Hier begint het toch wel snel een verplichting te worden.

Als ik een beetje kijk naar de game zit ik ongeveer op de helft en het begint nu toch wel wat eentonig te worden. En dan moet ik dus Essexe, Lincolnscire, Eurvicscire, Snothinghamscire, Glowecestrescire, Hamtunscire, Wincestre.. Plus Asgaard en en Vinland..

Ik speel eigenlijk heel eentonig, Doe de main missie in het gebied waar het hoort en tegelijkertijd speel ik daar alles vrij. Dat is wel behoorlijk repetitief inderdaad.

Heb bijvoorbeeld mijn dorp wel redelijk uitgebouwd maar niks gedaan met de boottochten of met het upgraden van de boot. Heeft dat eigenlijk zin?
Het lastige aan Valhalla is dat je heel makkelijk het spel op zo'n manier speelt dat je veel hetzelfde aan het doen bent. Alleen de main story ben je zo doorheen, maar als je ook alles eromheen wil doen dan duurt het een poosje. Het is alleen niet echt duidelijk wat story is en wat side quests zijn.

Ik heb zelf mijn boot eigenlijk alleen gebruikt om op het begin een groot deel van de map te unlocken; waypoint ver weg en automatisch laten varen terwijl ik koffie pak. Later in het spel wordt dat wat gevaarlijker, maar op het begin heb ik (op goed geluk) zo wat grote plekken verspreid over de map heel vroeg ontdekt zodat ik kon fast travelen, wat het hele spel al meteen wat sneller laat voelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, uit. 221 uur en 8 minuten.

spoiler:
wel een enorme anticlimax hoor. Ik dacht na dat gevecht dat we aan het begin of midden van dat hoofdstuk waren.

als het goed is heb ik echt alles gedaan wat er te doen was, inclusief elke chest overal :D

Nu mijn supergekleurde blik. Ik vond het best een aardige game,
spoiler:
maar het verhaal pakte me niet echt. Ook de enorme overmacht die je had op je vijanden, je kunt wel voor de sluipmoorden gaan, maar nut heeft het niet. Gewoon in je eentje tegen 25 man werkt prima. Soms koos ik wel voor het sluipen, maar vaak had ik ook iets van ach waarom ook eigenlijk?
wat me ook tegenvalt (ik kom bij RDR2 vandaan, dat heb ik ruim 2 jaar alleen maar gedaan) zijn de npcs. Je loot voor hun ogen en ze doen niks. Je breekt hun huizen in en ze negeren je. Als ik zo kijk vond ik de sidequests en puzzels nog het leukst :X :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Oon schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:52:
[...]

Het lastige aan Valhalla is dat je heel makkelijk het spel op zo'n manier speelt dat je veel hetzelfde aan het doen bent. Alleen de main story ben je zo doorheen, maar als je ook alles eromheen wil doen dan duurt het een poosje. Het is alleen niet echt duidelijk wat story is en wat side quests zijn.

Ik heb zelf mijn boot eigenlijk alleen gebruikt om op het begin een groot deel van de map te unlocken; waypoint ver weg en automatisch laten varen terwijl ik koffie pak. Later in het spel wordt dat wat gevaarlijker, maar op het begin heb ik (op goed geluk) zo wat grote plekken verspreid over de map heel vroeg ontdekt zodat ik kon fast travelen, wat het hele spel al meteen wat sneller laat voelen.
En toch is het best verslavend. Enige tijd geleden heb ik mijn playthrough 'gepauzeerd' en andere spellen uitgespeeld. Valhalla voelt voor mij veel groter aan, en, nu begin ik er weer fijn terug in te komen. I.t.t. WD:Legion begin ik toch weer van dit spel het verhaal op te pakken en heb ik de behoefte het uit te spelen.

Echt álles afronden lijkt mij onmenselijk danwel onmogelijk, maar de main game en een hoop zaken er rondom heen moet toch wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:16
ArthurMorgan schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:56:
Zo, uit. 221 uur en 8 minuten.

spoiler:
wel een enorme anticlimax hoor. Ik dacht na dat gevecht dat we aan het begin of midden van dat hoofdstuk waren.

als het goed is heb ik echt alles gedaan wat er te doen was, inclusief elke chest overal :D

Nu mijn supergekleurde blik. Ik vond het best een aardige game,
spoiler:
maar het verhaal pakte me niet echt. Ook de enorme overmacht die je had op je vijanden, je kunt wel voor de sluipmoorden gaan, maar nut heeft het niet. Gewoon in je eentje tegen 25 man werkt prima. Soms koos ik wel voor het sluipen, maar vaak had ik ook iets van ach waarom ook eigenlijk?
wat me ook tegenvalt (ik kom bij RDR2 vandaan, dat heb ik ruim 2 jaar alleen maar gedaan) zijn de npcs. Je loot voor hun ogen en ze doen niks. Je breekt hun huizen in en ze negeren je. Als ik zo kijk vond ik de sidequests en puzzels nog het leukst :X :D
De punten die je geeft is precies de reden dat ik na ongeveer de helft gespeeld te hebben gestopt ben met het spel. Ik moet ook eerlijk zeggen dat de games van Rockstar de lat ongelooflijk hoog gelegd heeft wat betreft de open wereld games. RDR2 is een pareltje waar ik nadat ik gestopt ben met AC weer opgepakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crackanimal schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:47:
[...]

En toch is het best verslavend. Enige tijd geleden heb ik mijn playthrough 'gepauzeerd' en andere spellen uitgespeeld. Valhalla voelt voor mij veel groter aan, en, nu begin ik er weer fijn terug in te komen. I.t.t. WD:Legion begin ik toch weer van dit spel het verhaal op te pakken en heb ik de behoefte het uit te spelen.

Echt álles afronden lijkt mij onmenselijk danwel onmogelijk, maar de main game en een hoop zaken er rondom heen moet toch wel lukken.
Ik ben mijn tweede playthrough gestart met het idee om die wel 100% af te maken, maar ik merk dat het toch lastig is om interesse te houden wanneer je echt alle locaties af moet en alles moet vinden, zeker omdat het niet altijd duidelijk is wat een puzzel is en wat gewoon nog story locked is. Ik heb ook heel weinig met het open houden van een kaart in m'n browser en afgaan van het lijstje, dus die 100% inclusief alle resource kistjes ga ik denk ik sowieso niet halen, wat ook de motivatie voor de rest er wel een beetje uit haalt.

Maar toch veel mensen hier die het wel gedaan hebben. Aan de ene kant groot respect voor hun uithoudingsvermogen, maar aan de andere kant heb ik denk ik wel wat beters te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22

..Christiaan..

..zwll..

spijkerhoofd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:01:
[...]

De punten die je geeft is precies de reden dat ik na ongeveer de helft gespeeld te hebben gestopt ben met het spel. Ik moet ook eerlijk zeggen dat de games van Rockstar de lat ongelooflijk hoog gelegd heeft wat betreft de open wereld games. RDR2 is een pareltje waar ik nadat ik gestopt ben met AC weer opgepakt heb.
Ik ben geen gamer, maar RDR2 is volgens mij de enige game die ik helemaal uitgespeeld heb samen AC: Odyssey; de verhaallijnen dan hè. Elk kaartje en botje in RDR2 heb ik niet gedaan. Misschien trek ik 'm binnenkort weer uit de kast. Valhalla word ik een beetje zat om de kutten om een harnas te vinden.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:16
..Christiaan.. schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Ik ben geen gamer, maar RDR2 is volgens mij de enige game die ik helemaal uitgespeeld heb samen AC: Odyssey; de verhaallijnen dan hè. Elk kaartje en botje in RDR2 heb ik niet gedaan. Misschien trek ik 'm binnenkort weer uit de kast. Valhalla word ik een beetje zat om de kutten om een harnas te vinden.
Ik heb kaartjes en botjes en andere collectables op het laatst gedaan nadat het verhaal afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ja, ik begon er ook aan, maar als je verhaal 'uit' is, heb je opeens ook geen side missies meer. Dat maakte het spel zo leuk vond ik.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Oon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:03:
[...]

Ik ben mijn tweede playthrough gestart met het idee om die wel 100% af te maken, maar ik merk dat het toch lastig is om interesse te houden wanneer je echt alle locaties af moet en alles moet vinden, zeker omdat het niet altijd duidelijk is wat een puzzel is en wat gewoon nog story locked is. Ik heb ook heel weinig met het open houden van een kaart in m'n browser en afgaan van het lijstje, dus die 100% inclusief alle resource kistjes ga ik denk ik sowieso niet halen, wat ook de motivatie voor de rest er wel een beetje uit haalt.

Maar toch veel mensen hier die het wel gedaan hebben. Aan de ene kant groot respect voor hun uithoudingsvermogen, maar aan de andere kant heb ik denk ik wel wat beters te doen :+
Idd! Asgard en Vinland, als ook het eerste gebied in Norway, heb ik wél helemaal 100% kunnen krijgen. Maar engeland - daar begon ik vrij ijverig aan - maar die ga ik niet zo 100% krijgen helaas. Heb idd wel wat anders te doen :-P en zal de aandacht toch snel weg zijn.
Probeer wel die order te doen, als ook de main game, maar wanneer die laatste afgerond is, zal de game zeer waarschijnlijk in het archief belanden. Dan maar geen 100% completion op achievements. Want wat is deze gruwelijk groots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben geen completionist maar gister wel gelukt alle achievements te halen. Alle collectibles scheelde door de time saver te kopen O-) maa die 700+ is wel een redelijke grind ja.

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 07-05-2021 14:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Toch hoop ik dat er veel gamemakers hier een voorbeeld aan gaan nemen, want Red Dead Redemption 2 zeker een heel goed voorbeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het nou dat de eerste echte DLC deze week uitkomt?

Kan online niet zoveel vinden, alle artikelen gaan over het uitstel enz, ook op de Ubisoft pagina vind ik niets

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Donstil schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:38:
Klopt het nou dat de eerste echte DLC deze week uitkomt?

Kan online niet zoveel vinden, alle artikelen gaan over het uitstel enz, ook op de Ubisoft pagina vind ik niets
Nog steeds 13 mei voor zover ik weet.

https://www.trueachieveme...f-the-druids-release-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kick, twijfelde om aan iets nieuws te beginnen of op de DLC te wachten.

Met 13 mei is dat een makkelijke beslissing :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
Ik heb er ook wel weer zin in.

Nieuwe armor sparen, verhaaltje doorlopen. Lekker wat casual gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie niet genoeg kan krijgen van lore:

https://www.telegraaf.nl/...ugd-aan-het-lezen-krijgen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beetje een raar artikel, AC heeft al heel lang comics en de discovery tour is ook niet nieuw. Leuke samenwerking, maar alleen al de database in AC2 of Brotherhood was enorm, laat staan alle info die in de recentere spellen beschikbaar is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntiChrist7
Voor wie echt geintresseerd is in de lore, raad ik het YT kanaal Acces the Animus aan, goede analyses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb de standaard AC Valhalla voor de PC. Kan ik de update Wrath of the Druid ook tegemoet zien morgen?
Of heb ik dikke pech?

Whoeei lezen is ook een vak :P Moet dus season pass er naast dus kopen. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Xtr3me4me op 12-05-2021 16:18 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:16:
Ik heb de standaard AC Valhalla voor de PC. Kan ik de update Wrath of the Druid ook tegemoet zien morgen?
Of heb ik dikke pech?
Dit is één van de expansions, dus daar heb je de Season Pass foor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oon schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:19:
[...]

Dit is één van de expansions, dus daar heb je de Season Pass foor nodig.
Zijn die dingen los te kopen bij Ubisoft online?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Zijn die dingen los te kopen bij Ubisoft online?
Je kan de Season Pass los kopen: https://store.ubi.com/nl/...7e350d253c0b04b0d9cf.html

Ik kan niet zien of je een upgrade van Standard naar Gold kan kopen (ipv los de Season Pass), maar de Season Pass is het enige verschil tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
😒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woesaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-08 22:47
Goe bezig Ubisoft! 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
op 2:46 uur mag ik downloaden.

[ Voor 22% gewijzigd door GlorixJim op 13-05-2021 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Meer mensen met season pass die de DLC niet kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Heeft er iemand de DLC wat gespeeld? Is het dan waard om de season pass te kopen?
Ik vind er nog eens 40 euro bijleggen voor een game die ik al eens gekocht heb nogal wat overdreven maar zou wel graag de DLC spelen als het de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Is de dlc al te downloaden. Of pas vanavond ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ik kan hem op een Windows computer in de Nederlandse tijdzone nog niet downloaden, ik heb de Gold editie gekocht waar een Season Pass bij zit.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
https://discussions.ubiso...-of-the-druids?lang=en-US

https://discussions.ubiso...elease-timings?lang=en-US
Afbeeldingslocatie: https://discussions.akamaized.net/static/prod/files/b4e62cc4-ca49-473a-bac7-e8205128e8ad.png
Maar dit klopt dus niet zoals een hoop mensen al gemerkt hebben. :P

[ Voor 48% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-05-2021 11:25 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat is jammer zeg. Ben vrij en wilde zo lekker gaan gamen. Dan nog maar even geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
Speel op de Xbox one S & heb ultimate edition. Ik kan nu de DLC downloaden sinds 10min.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Er is een omweg voor het probleem op de Xbox. Ga naar de winkelpagina van Assassin's Creed Valhalla Gold Edition -> In deze bundel -> Assassin's Creed Valhalla Season Pass -> In deze bundel -> Wrath of the Druids. Als je dan daar vervolgens op klikt, kan je 'm downloaden als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
MissMe NL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:36:
Is de dlc al te downloaden. Of pas vanavond ergens?
Ubisoft kennende zal het donderdagnamiddag/avond zijn, dan doenze meestal hun wekelijkse reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
Soccer98 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:49:
Er is een omweg voor het probleem op de Xbox. Ga naar de winkelpagina van Assassin's Creed Valhalla Gold Edition -> In deze bundel -> Assassin's Creed Valhalla Season Pass -> In deze bundel -> Wrath of the Druids. Als je dan daar vervolgens op klikt, kan je 'm downloaden als het goed is.
Bij mij is het zonet op de gewone manier gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Download van de PC is zojuist begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dubrillion schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 13:17:
Download van de PC is zojuist begonnen
Hier nu ook :) Nog een 10min wachten en dan kan het eindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zojuist ook de download gestart (op PC), ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou eerste uren (5 ofz) zitten er in.
Leuke nieuwe wereld, de kliffen etc van Ierland zitten er goed in.

Het nieuwe Trading Post systeem zou ook wel leuk kunnen worden maar dan moet er wel een beetje diepgang in komen. Het is mij nog niet helemaal duidelijk of dat ook zo is.

Wel erg jammer dat ik zo overpowered ben voor deze DLC. Ik heb de main game uitgespeeld en zit daardoor op Power 406 (en mastery 54 op Bear). Ik wandel dus overal zo doorheen. Twee vingers in de neus. Had wel wat beter gebalanceerd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren een uurtje of twee gespeeld, maar het nog niet af hebben van de story in deze save zorgt ervoor dat ik eigenlijk nog niet aan de DLC wil beginnen :+

Dus dit weekend maar eens flink story completion pushen en dan hopelijk komende week verder met de story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:50

sjaool

Every life should have 9 cats

Oon schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:48:
Ik heb gisteren een uurtje of twee gespeeld, maar het nog niet af hebben van de story in deze save zorgt ervoor dat ik eigenlijk nog niet aan de DLC wil beginnen :+

Dus dit weekend maar eens flink story completion pushen en dan hopelijk komende week verder met de story.
Ik zit er net zo in. De DLC doe ik pas als ik de main story klaar heb.

Dat vind ik dan ook het leuke aan de AC games, ik kan er jaren mee vooruit. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ben ook nog niet aan de dlc begonnen, k ga eerst wat losse eindjes afmaken zoals treasure hoard maps en hunter deliveries

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zojuist voor het eerst afgereisd naar Ierland, om toch even wat voortgang te zien. Ondertussen in Engeland bijna op 1/3e van de gebieden (met 100% in ieder gebied), maar dat schiet echt niet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
Net de volledige DLC gecleared en vond het nogal magertjes, zeker voor de mensen die hem apart aankopen voor 25€.

Had eigenlijk liever gehad dat ze dit onderdeel van het spel hadden gemaakt & dan de 2 potion trips als DLC releasen

Ik kijk uit naar Parijs 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woesaka schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:23:
Net de volledige DLC gecleared en vond het nogal magertjes, zeker voor de mensen die hem apart aankopen voor 25€.

Had eigenlijk liever gehad dat ze dit onderdeel van het spel hadden gemaakt & dan de 2 potion trips als DLC releasen

Ik denk dat de waarde lastig te bepalen is. Ze hebben best wel veel land toegevoegd en wat nieuwe enemies e.d., de vraag is dan of de story belangrijker is.
Bij Parijs gaan ze het voordeel hebben dat Parijs een super locatie kan zijn, maar als je Londen in Valhalla bekijkt dan heb ik daarvoor niet echt hele hoge verwachtingen, en zeker vergeleken met Parijs in AC Unity zal het tegen gaan vallen.

Ben zeker wel benieuwd wat ze daar precies mee gaan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:56
Woesaka schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:23:

Grappig, ik vind het dan weer een hele mooie toevoeging. Ik heb het nu ook afgerond en was blij verrast. Goed verhaal, goeie actie en mooie toevoegingen gedaan. Qua bedrag vind ik het ook een goede prijs/kwaliteit. Zelfs als je het los koopt (al snap ik niet waarom je dat zou doen als je voor nog geen tientje meer de season pass hebt :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Oon schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:26:
[...]

Ik denk dat de waarde lastig te bepalen is. Ze hebben best wel veel land toegevoegd en wat nieuwe enemies e.d., de vraag is dan of de story belangrijker is.
Bij Parijs gaan ze het voordeel hebben dat Parijs een super locatie kan zijn, maar als je Londen in Valhalla bekijkt dan heb ik daarvoor niet echt hele hoge verwachtingen, en zeker vergeleken met Parijs in AC Unity zal het tegen gaan vallen.

Ben zeker wel benieuwd wat ze daar precies mee gaan doen
Parijs was in die tijd dan ook nog niet zo groot met bij lange na nog geen 50.000 inwoners terwijl er nu circa 2.2 miljoen wonen. ;)

Londen zal in die tijd ongeveer net zo grroot of misschien nog iets kleiner zijn geweest. In het jaar 800 werd het inwoneraantal op 10.000 geschat. Nu wonen er circa 8.9 miljoen mensen in Londen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de wereld van de DLC juist wel lekker. Heb alles gecleared op de map maar dat beviel goed, je hebt echt het gevoel in Ierland te zijn, met al die kliffen, hoogte verschillen, etc.

Nu het verhaal nog even doen en dan maar weer op de volgende DLC wachten. Toch wel blij dat ik de Gold edition gekocht heb op release, zo heb ik door het jaar heen steeds weer even wat te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
was verrast toen er een avenge quest opdook in ierland, hopelijk kan ik die achievement nog volmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 01:13:
was verrast toen er een avenge quest opdook in ierland, hopelijk kan ik die achievement nog volmaken.
Ik heb er ook ineens 3 of 4 gezien in mijn laatste sessie, terwijl ik in de ~200 uur spelen daarvoor geen enkele kreeg. Misschien dat ze toch iets gefixt hebben, of dat ze nu zoals veel andere spellen (Shadow of War bijv.) doen gewoon neppe data injecteren om het drukker te laten lijken.

Hoe dan ook, het lijkt wel te werken nu, dus dat is mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Oon schreef op maandag 17 mei 2021 @ 01:14:
[...]

Ik heb er ook ineens 3 of 4 gezien in mijn laatste sessie, terwijl ik in de ~200 uur spelen daarvoor geen enkele kreeg. Misschien dat ze toch iets gefixt hebben, of dat ze nu zoals veel andere spellen (Shadow of War bijv.) doen gewoon neppe data injecteren om het drukker te laten lijken.

ja bij mij was het bij de Dublin barracks daar, dus ik ga er nog wat rondhangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Oon schreef op maandag 17 mei 2021 @ 01:14:
[...]

Ik heb er intussen 13 gehad in 126 uur.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 18-05-2021 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:49:
[...]

ja bij mij was het bij de Dublin barracks daar, dus ik ga er nog wat rondhangen
Ik kreeg er dus gewoon een in Cent, waar je in het Oosten een of ander kasteel ofzo hebt met een grot onderin.

Lijkt er dus op dat ze het gewoon gefixt hebben, en dat met de boost in spelers die nu terugkomt het nog meer opvalt misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ze altijd gehad. Enige wanneer ik ze niet had als ik met quick resume werkte op de xbox en ik geen verbinding met ubisoft connect had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jammer dat de pc dlc nu al in de sale is en console nog steeds volle mep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:12
Klopt het dat de river raids pas kunnen vabaf level 130. Als ik er op klik op de quest dan komt er op gain an allience, wert niet wat te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Wolverine9000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 01:58:
Klopt het dat de river raids pas kunnen vabaf level 130. Als ik er op klik op de quest dan komt er op gain an allience, wert niet wat te doen
Ik ben iets van 118 dacht ik maar ik doe ze gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Een allience gainen lijkt me dan.
https://www.ubisoft.com/e...-creed-valhalla/000080304

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe ver ben je in de story? Ik heb ongeveer een derde klaar nu en ik kan river raids doen, ook voor ik 130 was volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
..Christiaan.. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:09:
[...]

Ik ben iets van 118 dacht ik maar ik doe ze gewoon hoor.
Ik ben level 61 zie ze staan en kan het aanvinken bij de quest maar dan kan ik niets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Oon schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:00:
[...]

Hoe ver ben je in de story? Ik heb ongeveer een derde klaar nu en ik kan river raids doen, ook voor ik 130 was volgens mij
Ben power level 61, ben nu bezig grantebridgescire. Moet met drie mannen meegaan. Zal waarschijnlijk nog niet ver genoeg zijn want er staat op requested level 20 en ben 61. Heb wel Noorwegen alles gedaan, alles voltooid enz...
Zie de river quest staan kan er op klikken en dan komt er gain an allience en dan moet er persoon gevonden worden oo de docks vagn, maar die komt niet te voorschijn. Zal waarschijnlijk nog niet ver genoeg zijn denk ik zoals je zegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:47
Ik had t idee dat ik die river raids kon doen vanaf t moment dat de quest beschikbaar kwam. Level was altijd +1 level ofzo van welk level ik zelf was en op t eind dus iets van 400 ofzo als level was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sjoerdje131 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:49:
[...]

Ik had t idee dat ik die river raids kon doen vanaf t moment dat de quest beschikbaar kwam. Level was altijd +1 level ofzo van welk level ik zelf was en op t eind dus iets van 400 ofzo als level was.
Toch vind ik het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Hmm super weird, dat moet dan wel een bug zijn? Ik kon gewoon zoals omschreven hier: https://www.vg247.com/202...iver-raids-start-rewards/ de quest tracken, die dude spreken en op z'n bootje stappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sjoerdje131 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:03:
[...]

Hmm super weird, dat moet dan wel een bug zijn? Ik kon gewoon zoals omschreven hier: https://www.vg247.com/202...iver-raids-start-rewards/ de quest tracken, die dude spreken en op z'n bootje stappen :/
Als ik quest river raids klik zie ik gewoon staan gain an alliance. Zie vagn op de dock niet staan en ben naar de juiste dock geweest zoals op de kaart. Moest ik dit in het begin gedaan hebben toen we ons kamp op maakten. Geen flauw idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:22:
[...]

Als ik quest river raids klik zie ik gewoon staan gain an alliance. Zie vagn op de dock niet staan en ben naar de juiste dock geweest zoals op de kaart. Moest ik dit in het begin gedaan hebben toen we ons kamp op maakten. Geen flauw idee
Ahhh! My bad. Volgens deze https://guides4gamers.com...la/quest/a-river-to-raid/ moet je idd eerst 1 alliance krijgen (dus 1 gebied volledige story uitspelen na een pledge) en daarna moet je de barracks hebben gebouwd it seems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sjoerdje131 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Ahhh! My bad. Volgens deze https://guides4gamers.com...la/quest/a-river-to-raid/ moet je idd eerst 1 alliance krijgen (dus 1 gebied volledige story uitspelen na een pledge) en daarna moet je de barracks hebben gebouwd it seems :)
Ah ben mee zie drie gebieden staan lunden is laatste, ben met twee tegelijk bezig. Dus als ik één gebied verover is dat in orde dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wel veel mogelijkheden in dit spel zeg' zo veel te doen. Mooie game vind ik dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
Sjoerdje131 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Precies wat ik zei dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Idd dank je wel voor de info.
Zijn de daily challenges beetje leuk of niet of nog niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:17:
[...]

Ben power level 61, ben nu bezig grantebridgescire. Moet met drie mannen meegaan. Zal waarschijnlijk nog niet ver genoeg zijn want er staat op requested level 20 en ben 61. Heb wel Noorwegen alles gedaan, alles voltooid enz...
Zie de river quest staan kan er op klikken en dan komt er gain an allience en dan moet er persoon gevonden worden oo de docks vagn, maar die komt niet te voorschijn. Zal waarschijnlijk nog niet ver genoeg zijn denk ik zoals je zegt
61 is ook wel erg laag, ik weet niet of het veel nut heeft om dan al die raids te gaan doen. Ik merk nu nog dat ik bij die raids echt veel minder krachtig ben dan in Engeland zelf, zelfs in de eerste raid map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Oon schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:54:
[...]

61 is ook wel erg laag, ik weet niet of het veel nut heeft om dan al die raids te gaan doen. Ik merk nu nog dat ik bij die raids echt veel minder krachtig ben dan in Engeland zelf, zelfs in de eerste raid map.
Zal het wel metken of lukt of niet en anders later e. Ben ondertussen al 76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Iemand de dlc al gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben naar de nieuwe map gereisd en heb de intro gedaan, maar nog niet de quests zelf. Ben nu eerst Engeland nog aan het afronden (tweede save file)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
Wolverine9000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Idd dank je wel voor de info.
Zijn de daily challenges beetje leuk of niet of nog niet gedaan
Bedoel je die van de Ubi connect? Die doe ik vaak onbewust, zijn vaak toch dingen die je uiteindelijk toch wel een keer doet :p
Ik heb m zelf helemaal uitgespeeld al qua story, vond m erg leuk.

[ Voor 46% gewijzigd door mrdemc op 21-05-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb de twee clues gevonden in de river raid enz... Dan wil ik de derde starten. En da spel wil niet laden als je derde rivier krijgt via vagn.. Zwart scherm en loading constant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:09
Help :( ik begreep dat Ubisoft cross platform saves kent via Ubisoft Connect. Nu heb ik al 78 uur in Valhalla zitten op de pc en deze nu ook in bezit op de PS5. Via Ubi connect op de PS5 zie ik wel meldingen dat ik er zoveel uur in heb zitten en alle achievements e.d., maar de enige optie is "New Game". Ik kan niet continue kiezen. Iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://www.ubisoft.com/e...-creed-valhalla/000079360

even kijken of je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@ArthurMorgan thanks :) inmiddels is het gelukt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vandaag was er weer een update voor AC:V te downloaden.

Meer info: https://www.ubisoft.com/n...y-challenge-gratis-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wou terug aan Siege beginnen met het nieuwe seizoen, maar dit ziet er wel leuk uit, hou van verschillende aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er uit als een leuke update, ik vind het alleen wel jammer dat 2/3 rewards cosmetics zijn, want ik gebruik al sinds het begin dezelfde tattoeages en met m'n dorp heb ik helemaal niks gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
iemand ook een sound bug met de laatste update dat je maar uit 1 oor geluid hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik kom voor één gebouw supplies tekort om level 6 Raventhorpe te behalen. Online lees ik dat ik dan terug moet gaan naar oude raid locaties en kleine kistjes openen :( wat een gedoe, ze zijn niet eens meer gemarkeerd op mijn map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:34:
iemand ook een sound bug met de laatste update dat je maar uit 1 oor geluid hebt?
Ik heb hier gelukkig geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:58:
Ik kom voor één gebouw supplies tekort om level 6 Raventhorpe te behalen. Online lees ik dat ik dan terug moet gaan naar oude raid locaties en kleine kistjes openen :( wat een gedoe, ze zijn niet eens meer gemarkeerd op mijn map.
Er zijn inderdaad net genoeg resources te vinden om alles te upgraden, had liever gehad dat er veel meer dan nodig was en dan gewoon een sink zoals feesten in je longhouse voor wat er over blijft, want nu moet je echt goed je best doen om ook die kleine kistjes te vinden

[ Voor 6% gewijzigd door Oon op 22-06-2021 12:00 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste