Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-05-2023
KaiseRRuby schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:01:
Ik zit toch enorm te twijfelen om deze game te kopen. Ik vond Odyssey enorm vet maar begrijp dat veel van jullie Valhalla toch minder vinden. Wil het op de PS5 gaan spelen. Ik vond inderdaad de wereld van Odyssey super vet, misschien toch even wachten totdat Valhalla 50% korting is ofzo..
persoonlijk vind ik Valhalla een heel gave game, dan moet ik zeggen dat ik de collectors edition had gepre-ordered en nu pas rond de 60uur zit, ik speel de game niet veel en ik rush de story niet, over het algemeen verzamel ik eerst alles en zo kam ik de map gebied voor gebied uit, ik vermaak me prima. Odyssey was een heel andere game met zijn sterke en zwakke punten en zo heeft Valhalla die ook.
Op dit moment is Valhalla ook in een kleine korting, als je hem graag wilt spelen dan is dit een leuke aanbieding en zeker zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:01:
Ik zit toch enorm te twijfelen om deze game te kopen. Ik vond Odyssey enorm vet maar begrijp dat veel van jullie Valhalla toch minder vinden. Wil het op de PS5 gaan spelen. Ik vond inderdaad de wereld van Odyssey super vet, misschien toch even wachten totdat Valhalla 50% korting is ofzo..
Het is echt een 50/50. Valhalla is weer een heel ander spel dan Odyssey, waar sommige dingen flink verbeterd zijn en andere dingen weer wat minder zijn.

Ik denk dat het grootste waar veel mensen tegenaanlopen is dat het gewoon een enorm spel is, en je echt minimaal 150-200 uur bezig bent als je alles gezien wil hebben. Heel veel mensen haken af na 30-40 uur (wat ergens ook wel logisch is), maar dan heb je nog niet genoeg van het spel gezien om echt een oordeel te vormen.

Dus ja, als je de tijd hebt is het zeker een mooi spel en echt wel z'n geld waard, maar het moet je liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik vind Valhalla ook zeker een goede game, maar Odyssey was imo wel beter. De veranderingen die zijn doorgevoerd, vind ik vaker een minpunt dan een pluspunt. Zoals bijvoorbeeld hoe je gear verkrijgt, de skill tree, hoe abilities 'ontdekt' worden, hoe je raven zijn ding doet, dat vond ik in Odyssey allemaal fijner werken. Die minpunten maken de game Valhalla niet gelijk slecht, maar wel minder goed dan Odyssey. Maar goed, daar zal iedereen wat anders van vinden, zat mensen die de door mij genoemde minpunten juist weer pluspunten vinden :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bart ® schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:06:
Ik vind Valhalla ook zeker een goede game, maar Odyssey was imo wel beter. De veranderingen die zijn doorgevoerd, vind ik vaker een minpunt dan een pluspunt. Zoals bijvoorbeeld hoe je gear verkrijgt, de skill tree, hoe abilities 'ontdekt' worden, dat vond ik in Odyssey allemaal fijner werken. Die minpunten maken de game Valhalla niet gelijk slecht, maar wel minder goed dan Odyssey. Maar goed, daar zal iedereen wat anders van vinden, zat mensen die de door mij genoemde minpunten juist weer pluspunten vinden :).
Ik denk dat het hele idee dat je in Valhalla echt naar locaties toe 'moet' om dingen te ontdekken en nieuwe gear/abilities te krijgen wel goed is, maar dat ze er gewoon 40 stappen te ver in zijn gegaan.

Wat unieke gear die alleen op bepaalde locaties dropt was super geweest, maar je hebt nu maar 10-20 gear sets, en ze zijn allemaal uniek, waarmee het RPG-element dat ze in Origins toegevoegd hebben toch wel een beetje wegvalt. Het is ook niet zo dat alle gear super interessant is, dus echt verklaren doen ze het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Ik mis aan Valhalla wel een echt "einde". Nadat je alle gebieden hebt uitgespeeld qua main storyline, dan gebeurt er eigenlijk... niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Basekid schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:09:
Ik mis aan Valhalla wel een echt "einde". Nadat je alle gebieden hebt uitgespeeld qua main storyline, dan gebeurt er eigenlijk... niks.
Er zijn drie eindes; de ene is als je het laatste gevecht hebt gedaan, en het koninkrijk 'afrondt', de ander is het persoonlijke verhaal van twee broers, en het derde is het moderne verhaal dat eindigt.

Ze hebben allemaal niet echt het gevoel van een einde en er zijn geen credits, maar dat zijn wel de punten waar een verhaallijn sluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Jurre_0527 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 11:48:
Ik heb een vraag over de cross-platform, ik heb dus de collectors edition voor de Xbox One gekocht, nu game ik ook regelmatig op de PC, in eerste instantie heb ik Valhalla gekocht voor de Xbox want ik vind de nieuwere AC's fijner spelen op consoles. Alleen merk ik dat ik nu vaker toch de laptop pak (dan maak ik gebruik van de Xbox stream functie) zodat ik in andere ruimtes kan spelen thuis.

Ik zit nu te twijfelen om Valhalla te kopen voor pc zodat ik gebruik kan maken van cross-platform (met dat Xbox streamen verlies ik heel veel kwaliteit van de game doordat de wifi niet overal even sterk is), maar als ik de standard editie koop en gebruik maak van mijn cross-save heb ik dan wel de DLC's van mijn collectors edition van de xbox, of zal ik de ultimate edition dan óók voor PC moeten kopen?
Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb sinds de laatste update, eigenlijk sinds de een na laatste update, last van een bug dat mijn paard tijdens het rijden geen geluid maakt. Als ik hem fluit hoor ik hem aankomen, maar zodra ik erop zit maken zijn hoeven geen geluid meer. Meer mensen last van?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 11:07
Chaoss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:08:
Ik heb sinds de laatste update, eigenlijk sinds de een na laatste update, last van een bug dat mijn paard tijdens het rijden geen geluid maakt. Als ik hem fluit hoor ik hem aankomen, maar zodra ik erop zit maken zijn hoeven geen geluid meer. Meer mensen last van?
Das zo'n nieuwe elektrisch paard. Die hoor je niet ;). Nee sorry geen idee. Ik hoor m gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:19
Chaoss schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:08:
Ik heb dat ook en als ik fluit hoor ik dat ook niet.
Ik heb het gevoel dat de laatste update voor meer bugs zorgde, zo was er gisteren een conversatie tussen randvi en eivor en ik zag geen een van beide.
Ook kan er soms ineens iemand tevoorschijn komen op open plekken.
En bij sommige conversaties verdwijnt er eens iemand en dan is die ineens terug.

Dit is sowieso de meest buggy game dat ik ooit gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AppleFan2007 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:48:
Dan heb je niet heel veel games gespeeld, of toevallig net altijd de goede :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Ik heb dat ook en als ik fluit hoor ik dat ook niet.
Ik heb het gevoel dat de laatste update voor meer bugs zorgde, zo was er gisteren een conversatie tussen randvi en eivor en ik zag geen een van beide.
Ook kan er soms ineens iemand tevoorschijn komen op open plekken.
En bij sommige conversaties verdwijnt er eens iemand en dan is die ineens terug.

Waarop speel je? PC of consoles?

Ik heb het gevoel dat er op console nogal wat meer bugs zijn bij recente games, mogelijk doordat ze ineens allemaal cross-save hebben en op meerdere platformen tegelijk releasen. PC daarentegen heeft geen 'next gen', dus die is wat stabieler.

Ik heb met Valhalla weinig echte harde bugs. Ik heb op het begin één mystery gehad waar de NPC van dood was toen ik daar kwam, en wel zo nu en dan eens physics glitches, maar eigenlijk zo goed als geen grote bugs die mij zouden doen denken dat dit spel heel buggy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op de Series X heb ik nog geen van bovenstaande bugs gehad. Wel 1 keer dat ik een crash had. Maar wel direct na een savepunt, en dat na 160 uur spelen. (overigens had ik wel die moonlight axe bug van een poos terug.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Op de PS5 vind ik hem ook prima spelen, al had ik gehoord dat nieuwe patches voor nieuwe bugs zorgen en ik heb de game al een tijdje niet meer gespeeld, maar in mijn ervaring waren er maar weinig bugs. Het is bij lange na niet zo erg als AC Unity op release of meer recentelijk cyberpunk.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op de Series X ook geen last gehad van de bovenstaande bugs, ik merk zelf dat Quick Resume eindelijk een beetje fatsoenlijk werkt. Wel heb ik ooit last gehad van 1 game bug sinds de release, alleen wist ik niet dat het een game bug was lol :P

De dronken game bug , ik dacht dat het erbij hoorde tot ik hier las dat het niet zo hoorde :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Bart ® schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:32:
[...]

Meestal wacht ik wel 3 maand voor ik een game koop, dan zijn er wel al wat bugs weg.
Met Valhalla heb ik ook ongeveer 3 maand gewacht maar ik blijf bugs tegenkomen.
Oon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:34:
[...]

Waarop speel je? PC of consoles?

Ik heb het gevoel dat er op console nogal wat meer bugs zijn bij recente games, mogelijk doordat ze ineens allemaal cross-save hebben en op meerdere platformen tegelijk releasen. PC daarentegen heeft geen 'next gen', dus die is wat stabieler.

Ik heb met Valhalla weinig echte harde bugs. Ik heb op het begin één mystery gehad waar de NPC van dood was toen ik daar kwam, en wel zo nu en dan eens physics glitches, maar eigenlijk zo goed als geen grote bugs die mij zouden doen denken dat dit spel heel buggy is.
Ik speel op de PS5, het zou wel kunnen dat de console versies minder stabiel zijn. Al verwacht ik dat 4 maanden na release je weinig tot geen bugs tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hier op de pc wel heel af en toe een CTD, maar verder niets noemenswaardig. Praat het niet goed hoor, dat zou ook gewoon niet voor moeten komen. Maar ik heb echt wel ergere games meegemaakt (Mass Effect Andromeda anyone?).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 19:10
Ik zit pas ~25 uur in de game, maar ik begin nu wel een beetje het sleur gevoel te krijgen, ik ben overigens helemaal niet negatief over de game, maar ik merk wel pledge -> assorti quests -> pledge.

Ik wissel voor mezelf nog wat af met exploration, maar ik mis een beetje de uitdaging, wanneer je blocken en fast attack onder de knie hebt merk ik dat ik vrij gemakkelijk een hele groep enemies aan kan, hunter bow met de juiste skill tree helpt ook mee (gebruik overigens vanaf de start van de game dezelfde wapens en armor omdat ik simpelweg niet de nut/behoefte heb gehad om te experimenteren met andere weapons (1h axe + 1h flail en armor (raven clan).

Ik heb voor Valhalla toevallig Odyssey gespeeld, en dat was toch wel heel wat anders, ik denk dat ik daar wat meer uitdaging in had. Tijdens de sale heb ik Origins gekocht (nog niet gespeeld) dus misschien dat ik die maar eens aanslinger en Valhalla even laat liggen.

Volgens mij zijn er meer mensen met dit probleem in dit thread, hebben ze de plank misschien een beetje mis geslagen met Valhalla, of word het beter later in de game (ik ben op de 4e pledge) power level ~70 dacht ik, dus verschrikkelijk ver in het verhaal (1x uit de animus geweest) ben ik ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Bart ® schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:32:
[...]

Ik heb ook die ervaring hoor. Speel veel Sony firat party en die zijn over het algemeen stabiel. Daarnaast speel ik veel games pas na een paar maand en dan is het bij de meeste games wel gepatched. Nu zal Valhalla in het begin nog erger zijn geweest maar het is nu x maand na de release nog steeds een vrij buggie game.

Ikh eb al een aantal keer een crash gehad, naast de gebruikelijke open wereld glitches heb ik regelmatig Audio problemen, dat tijdens een cutscene de audio hapert of helemaal weg is.Gister had ik ineens het effect dat de begroeiing steeds verdween.een herstart lost het wel op, maar het is niet bepaald een ideale game ervaring.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 30-03-2021 11:44 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Chaoss schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:26:
[...]

Ik heb ook die ervaring hoor.
Ik noemde net al Mass Effect Andromeda. Daarnaast heb ik nog andere aanzienlijk slechtere ervaringen dan Valhalla... Sim City 2013, Batman Arkham Knight, Titan Quest, Rainbow Six Siege, om maar wat te noemen. Cyberpunk schijnt ook niet al te best te zijn, alhoewel ik die persoonlijk nog niet gespeeld heb... Maar zoals ik al zei, misschien speel je dan net de goede games, en ik net de verkeerde :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaNightmare schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:02:
Ik zit pas ~25 uur in de game, maar ik begin nu wel een beetje het sleur gevoel te krijgen, ik ben overigens helemaal niet negatief over de game, maar ik merk wel pledge -> assorti quests -> pledge.

Ik wissel voor mezelf nog wat af met exploration, maar ik mis een beetje de uitdaging, wanneer je blocken en fast attack onder de knie hebt merk ik dat ik vrij gemakkelijk een hele groep enemies aan kan, hunter bow met de juiste skill tree helpt ook mee (gebruik overigens vanaf de start van de game dezelfde wapens en armor omdat ik simpelweg niet de nut/behoefte heb gehad om te experimenteren met andere weapons (1h axe + 1h flail en armor (raven clan).

Ik heb voor Valhalla toevallig Odyssey gespeeld, en dat was toch wel heel wat anders, ik denk dat ik daar wat meer uitdaging in had. Tijdens de sale heb ik Origins gekocht (nog niet gespeeld) dus misschien dat ik die maar eens aanslinger en Valhalla even laat liggen.

Volgens mij zijn er meer mensen met dit probleem in dit thread, hebben ze de plank misschien een beetje mis geslagen met Valhalla, of word het beter later in de game (ik ben op de 4e pledge) power level ~70 dacht ik, dus verschrikkelijk ver in het verhaal (1x uit de animus geweest) ben ik ook weer niet.
Het is ook zeer zeker geen Dark Souls ofzo. In Origins en Odyssey was de combat ook geen uitdaging meer als je de mechanics een beetje begint te snappen. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant is het Assassin's Creed, een spel over een groep mensen waarbij echt combat letterlijk het allerlaatste zou moeten zijn, en de focus op stealth zou moeten liggen.

Ik merk dat ik in Valhalla combat wel leuker vind dan in Odyssey omdat het in Odyssey nog erger was als je underleveled was en je daar allemaal rare superkrachten had, Valhalla is iets meer gegrond en de combat wat lomper, wat ook mooi aansluit op de setting.

25 uur is wel heel kort, als je op de 4e pledge zit moet je misschien eens een paar uurtjes gewoon Engeland in je op nemen en wat mysteries doen enzo. Er is echt heel veel te zien in het spel, en hoewel de pledges zeer zeker veel van hetzelfde zijn is er meer dan genoeg content om je tussendoor een goeie paar uur te vermaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb net Lincolnscire afgerond, klopt het dat er daar maar een verhaal is dat beperkt op de oppervlakte is. Normaal gesproken heb ik na de story vaak nog wel wat open plekken, maar ik heb nu echt dat ik enorm veel moet exploren daar. Vraag me af of ik daar later terug kom of dat als ik het gebied leeg wil maken dat gewoon net zo goed nu kan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
Oon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:20:
[...]

Het is ook zeer zeker geen Dark Souls ofzo. In Origins en Odyssey was de combat ook geen uitdaging meer als je de mechanics een beetje begint te snappen. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant is het Assassin's Creed, een spel over een groep mensen waarbij echt combat letterlijk het allerlaatste zou moeten zijn, en de focus op stealth zou moeten liggen.

Ik merk dat ik in Valhalla combat wel leuker vind dan in Odyssey omdat het in Odyssey nog erger was als je underleveled was en je daar allemaal rare superkrachten had, Valhalla is iets meer gegrond en de combat wat lomper, wat ook mooi aansluit op de setting.

25 uur is wel heel kort, als je op de 4e pledge zit moet je misschien eens een paar uurtjes gewoon Engeland in je op nemen en wat mysteries doen enzo. Er is echt heel veel te zien in het spel, en hoewel de pledges zeer zeker veel van hetzelfde zijn is er meer dan genoeg content om je tussendoor een goeie paar uur te vermaken
Grappig, ik heb dat verschil Odyssey / Valhalla combat juist niet zo gezien, ik vond juist Odyssey beter, maar jou standpunt dat je rare superkrachten had en dat de meer brute wijze van combat in Valhalla beter past bij de setting van de game heb je helemaal gelijk in, grappig om dat een heel andere insteek van te lezen.

Ik stop er nog wel wat uurtjes in voordat ik hem op pauze zet, wil hem uberhaubt uitspelen voor ik aan een volgend spel begin, maar het begon een beetje te knagen. Ontdekken etc is wel erg leuk om tussendoor te doen dus dat wissel ik wel af, ik heb alleen nog amper wat meegekregen van het verhaal buiten de animus, misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen, het eerste "tussenstukje" vond ik wel goed gedaan, in iedergeval zat ik voor de verandering niet op skip te rammen om weer verder in de game te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:23:
Ik heb net Lincolnscire afgerond, klopt het dat er daar maar een verhaal is dat beperkt op de oppervlakte is. Normaal gesproken heb ik na de story vaak nog wel wat open plekken, maar ik heb nu echt dat ik enorm veel moet exploren daar. Vraag me af of ik daar later terug kom of dat als ik het gebied leeg wil maken dat gewoon net zo goed nu kan.
Ik ben nu bezig met mijn laatste pledge, hoop dat er daarna weer een beter verhaal ontstaat.
Want dat overnemen van die gebieden is het saaiste stuk van de main story in de game.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:46
Ik had ook even een pauze van een maandje ingelast. Moet nog 3 regio's doen, met 105 uur op de teller. Het werd mij op een gegeven moment ook echt te repetitief. Maar nu na een maandje, heb ik toch wel weer zin om 'm af te gaan ronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
G_Dragon schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:24:
[...]

Ik ben nu bezig met mijn laatste pledge, hoop dat er daarna weer een beter verhaal ontstaat.
Want dat overnemen van die gebieden is het saaiste stuk van de main story in de game.
haha... dat is het eind. heb hem gister uitgespeeld, tenminste alle pledges gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shakespeare schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:54:
[...]

haha... dat is het eind. heb hem gister uitgespeeld, tenminste alle pledges gedaan.
Neeeeee... ? serieus?
Dit is erg jammer om te horen, ik hoopte nog dat ik nog wel minimaal 40% had te gaan na het lange saaie gedeelte (pledgen) :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaNightmare schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:43:
[...]

Grappig, ik heb dat verschil Odyssey / Valhalla combat juist niet zo gezien, ik vond juist Odyssey beter, maar jou standpunt dat je rare superkrachten had en dat de meer brute wijze van combat in Valhalla beter past bij de setting van de game heb je helemaal gelijk in, grappig om dat een heel andere insteek van te lezen.

Ik stop er nog wel wat uurtjes in voordat ik hem op pauze zet, wil hem uberhaubt uitspelen voor ik aan een volgend spel begin, maar het begon een beetje te knagen. Ontdekken etc is wel erg leuk om tussendoor te doen dus dat wissel ik wel af, ik heb alleen nog amper wat meegekregen van het verhaal buiten de animus, misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen, het eerste "tussenstukje" vond ik wel goed gedaan, in iedergeval zat ik voor de verandering niet op skip te rammen om weer verder in de game te gaan.
Je ziet met heel veel meningen dat er echt een splitsing is, wat logisch is want het zijn vrij flinke verschillen tussen Odyssey en Valhalla, waar natuurlijk niet iedereen blij mee is.

Al met al heb ik nog niet veel mensen gehoord die echt na een uurtje of 10 al geen zin meer hadden, het meest veelvoorkomende is dat er na 25+ uur wat veel herhaling in zit, en daar kan ik eigenlijk niemand ongelijk in geven.

Het verhaal buiten de animus is heel minimaal, er is ook geen combat segment zoals je in Origins had, maar voor het grotere verhaal van het Assassin's Creed universum zijn er wel flinke stappen gemaakt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke een bug moment, je moet birstan volgen.
Maar er gebeurd niks en meneer volgt mij, heb de missie uiteindelijk wel gehaald. Maar wat een lachertje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaNightmare
Ok, nieuwe vraag aan de oud en nieuw gediende hier.

Welke wapen/armor combi gebruiken jullie?

Zoals hierboven beschreven gebruik ik eigenlijk alleen 1H axe en 1H flail, met raven clan armor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
YaNightmare schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:59:

Zoals hierboven beschreven gebruik ik eigenlijk alleen 1H axe en 1H flail, met raven clan armor.
Ik gebruik Sepulcher axe en de Dwarven axe (hiervoor moet je wel twee 2H kunnen dual wielden.
Als boog gebruik ik de spartan bow en een predator bow (als ik stealth gebruik ik predator en als ik een bossfight doe wissel ik naar de spartan bow)
Armor set, de volledige mentor set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Inmiddels heb ik antwoord van Ubisoft op mijn eerder gestelde vraag.
Zie hieronder hun antwoord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NGNahxV4B2iUpwlG3o_h0s7QMo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H0IaUbw80jtGfP7Qwdd1Hy05.png?f=user_large

Dat betekend dus dat als je de Ultimate edition hebt en beschikt over de Season pass, je deze nog een keer mag aanschaffen als je gebruik wilt maken van de cross-platform saves.
Erg spijtig van Ubisoft als je al zo veel geld uit geeft aan een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
Jurre_0527 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:19:
Inmiddels heb ik antwoord van Ubisoft op mijn eerder gestelde vraag.
Zie hieronder hun antwoord

[Afbeelding]

Dat betekend dus dat als je de Ultimate edition hebt en beschikt over de Season pass, je deze nog een keer mag aanschaffen als je gebruik wilt maken van de cross-platform saves.
Erg spijtig van Ubisoft als je al zo veel geld uit geeft aan een spel
Als ik het goed begrijp is alleen de ultimate content niet beschikbaar. (geen idee wat dat precies inhoudt). Maar zou je in principe qua savegame wel moeten kunnen verder gaan op een andere platform als het maar base game stuff is.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Melantrix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:23:
[...]

Als ik het goed begrijp is alleen de ultimate content niet beschikbaar. (geen idee wat dat precies inhoudt). Maar zou je in principe qua savegame wel moeten kunnen verder gaan op een andere platform als het maar base game stuff is.
Ultimate content is een extra missie (die ik al gedaan heb), een skin voor je schip (die ik nu gebruik, dus ben benieuwd hoe die er dan ineens uitziet haha), een wolf mount (die gebruik ik nu ook, zou die gaan buggen of word het ineens weer een paard).
En de volledige toegang tot de Season pass en alle andere betaalde DLC's, en dat is mijn grootste struikelblok want volgende maand komt de eerste season pass DLC uit, maar die kan ik dan dus niet op de PC spelen als ik alleen standard edition koop, maar wel op de Xbox, en als ik dan de basegame heb uitgespeeld heb ik er alsnog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Jurre_0527 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:28:
[...]

Ultimate content is een extra missie (die ik al gedaan heb), een skin voor je schip (die ik nu gebruik, dus ben benieuwd hoe die er dan ineens uitziet haha), een wolf mount (die gebruik ik nu ook, zou die gaan buggen of word het ineens weer een paard).
En de volledige toegang tot de Season pass en alle andere betaalde DLC's, en dat is mijn grootste struikelblok want volgende maand komt de eerste season pass DLC uit, maar die kan ik dan dus niet op de PC spelen als ik alleen standard edition koop, maar wel op de Xbox, en als ik dan de basegame heb uitgespeeld heb ik er alsnog niks aan.
Dat begrijp ik inderdaad, maar ansich is dat niet een vreemd iets. Iedere uitgever wil geld verdienen en gaat geen pakket aanbieden voor alle platformen.

Je zou wel kunnen kijken naar Uplay+, Daar zit namelijk de Ultimate edition van AC valhalla in, en kan je dus voor ong 15 euro per maand het op de pc spelen. Je kan het dus ook voor een maandje aanzetten om het te proberen en je weer afmelden als je het niet meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Melantrix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:42:
[...]

Dat begrijp ik inderdaad, maar ansich is dat niet een vreemd iets. Iedere uitgever wil geld verdienen en gaat geen pakket aanbieden voor alle platformen.

Je zou wel kunnen kijken naar Uplay+, Daar zit namelijk de Ultimate edition van AC valhalla in, en kan je dus voor ong 15 euro per maand het op de pc spelen. Je kan het dus ook voor een maandje aanzetten om het te proberen en je weer afmelden als je het niet meer nodig hebt.
Ja dat begrijp ik ook zeker, dat ze geld willen verdienen, maar ik vind het wel achterlijk als iemand al zoveel uitgeeft aan een spel alsnog deze service te geven, laat ze dan de standard edition nog een keer kopen dat je de DLC's kan overnemen vanuit het andere console.

Dat is wel een goeie wat je daar zegt, met Uplay+, ik zal ook eens kijken wat voor games er nog meer bij zitten. Ik beschik al over veel Ubisoft games, maar ik kan het wellicht een keer proberen om het te testen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Melantrix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:42:
[...]

Nu ik het zo bekijk denk ik dat ik Ubisoft+ wel ga overwegen, al helemaal als Far Cry 6 daar ook bij in komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Jurre_0527 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:49:
[...]

Ja dat begrijp ik ook zeker, dat ze geld willen verdienen, maar ik vind het wel achterlijk als iemand al zoveel uitgeeft aan een spel alsnog deze service te geven, laat ze dan de standard edition nog een keer kopen dat je de DLC's kan overnemen vanuit het andere console.

Dat is wel een goeie wat je daar zegt, met Uplay+, ik zal ook eens kijken wat voor games er nog meer bij zitten. Ik beschik al over veel Ubisoft games, maar ik kan het wellicht een keer proberen om het te testen inderdaad.
Ik denk eerder dat ze die functie hebben toegevoegd naar aanleiding van de next-gen consoles.
Dat als je bijvoorbeeld de PS4 editie koopt en nadien upgrade naar de PS5 dat je je voortgang nog steeds hebt.

Blijft natuurlijk jammer dat je de game opnieuw moet kopen voor de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
AppleFan2007 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:23:
[...]

Ik denk eerder dat ze die functie hebben toegevoegd naar aanleiding van de next-gen consoles.
Dat als je bijvoorbeeld de PS4 editie koopt en nadien upgrade naar de PS5 dat je je voortgang nog steeds hebt.

Nee dat is geen cross progression. Dat is iets wat ze sowieso aanbieden.

Ik vind het niet zo vreemd hoor. Er zijn wel meer bedrijven die de laatste tijd cross progression aanbieden, maar je moet wel gewoon de game op het platform kopen. Zo gek is dat toch niet?

Dat het consument vriendelijk zou zijn om een pakket aan te bieden voor een meerprijs waarin je op alle platformen zou kunnen spelen enz ben ik met jullie eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
AppleFan2007 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:23:
[...]

Voor de next gen consoles is de overstap gratis (PS4>PS5 of Xbox One>Xbox Series X)
Wat ik bedoel is dat Ubisoft nu een functie heeft waarbij je saves op de cloud zijn opgeslagen zodat je op een andere console verder kan spelen als je het spel daarop koopt.
Zo speel ik nu Valhalla op de Xbox maar omdat ik ook veel gebruik maak van mijn laptop zou ik daar ook af en toe op willen spelen, en dat kan, maar dan moet je de game voor beide consoles kopen en dat begrijp ik best wel.
Maar mijn punt is dus, ik heb de ultimate edition met de season pass, en om de season pass te kunnen spelen op het 2e console (mijn laptop) moet ik de ultimate edition ook hierop kopen, en dat vind ik best ver gaan.
Dat ik de standaard editie moet kopen snap ik, en vind ik prima, maar jammer dat ik de rest dan ook een tweede keer moet kopen om voluit gebruik te kunnen maken van deze functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Melantrix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:26:
[...]

Nee dat is geen cross progression. Dat is iets wat ze sowieso aanbieden.

Ik vind het niet zo vreemd hoor. Er zijn wel meer bedrijven die de laatste tijd cross progression aanbieden, maar je moet wel gewoon de game op het platform kopen. Zo gek is dat toch niet?

Dat het consument vriendelijk zou zijn om een pakket aan te bieden voor een meerprijs waarin je op alle platformen zou kunnen spelen enz ben ik met jullie eens.
Ik vind het ook niet vreemd om de game een tweede keer te kopen op een ander platform, begrijp mij niet verkeerd dat snap ik echt wel. Maar ik zou dan graag zien dat ik alle extra content wel gewoon kan gebruiken omdat die al een keer heb gekocht.
Dus dat je de standard edition meerdere keren moet kopen, maar alle DLC en extra content maar één keer, want zeg nou eerlijk als je 2x€80+ moet uitgeven om gebruik te kunnen maken van deze functie, dat doet toch niemand? Dan koop ik liever een game die ik nog niet heb gespeeld.

Ik snap dat Ubisoft geld moet verdienen, maar een functie als dit moet ook wel aantrekkelijk blijven toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaNightmare schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 07:59:

Ik gebruik zelf meestal een 2H axe, met een flail en schild voor bosses (omdat de flail zo'n lekkere chain attack heeft). Ook raven clan armor, puur op basis van uiterlijk want de stats maken me niet zo heel veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Jurre_0527 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:38:
[...]

Ik vind het ook niet vreemd om de game een tweede keer te kopen op een ander platform, begrijp mij niet verkeerd dat snap ik echt wel. Maar ik zou dan graag zien dat ik alle extra content wel gewoon kan gebruiken omdat die al een keer heb gekocht.
Dus dat je de standard edition meerdere keren moet kopen, maar alle DLC en extra content maar één keer, want zeg nou eerlijk als je 2x€80+ moet uitgeven om gebruik te kunnen maken van deze functie, dat doet toch niemand? Dan koop ik liever een game die ik nog niet heb gespeeld.

Ik snap dat Ubisoft geld moet verdienen, maar een functie als dit moet ook wel aantrekkelijk blijven toch?
Ik snap je punt inderdaad, het is ook een van de redenen dat ik het niet gebruik. Ik hoop dat dit een fase is, en we meer de kant op gaan zoals Microsoft met de gamepass doet. Als je daar gamepass ultimate hebt kan je alle games in de gamepass spelen op pc, xbox en cloud (mits op dat platform beschikbaar) en vrijwel alle games hebben ook cross progression. Plus, de meeste microsoft games hebben wat jij graag wilt: koop je dlc's is dat voor pc én xbox. (uberhaupt is dat bij hen zo, koop je iets is dat neit platform afhankelijk, maar account afhankelijk). Ik hoop dat dat de trent is waar heen wordt bewogen, en niet dat ubisoft hierin blijft hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
Melantrix schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:04:
[...]

Ik snap je punt inderdaad, het is ook een van de redenen dat ik het niet gebruik. Ik hoop dat dit een fase is, en we meer de kant op gaan zoals Microsoft met de gamepass doet. Als je daar gamepass ultimate hebt kan je alle games in de gamepass spelen op pc, xbox en cloud (mits op dat platform beschikbaar) en vrijwel alle games hebben ook cross progression. Plus, de meeste microsoft games hebben wat jij graag wilt: koop je dlc's is dat voor pc én xbox. (uberhaupt is dat bij hen zo, koop je iets is dat neit platform afhankelijk, maar account afhankelijk). Ik hoop dat dat de trent is waar heen wordt bewogen, en niet dat ubisoft hierin blijft hangen.
Ja dat is veel beter, dat word voorlopig maar gebruik maken van de xbox stream functie en binnenshuis blijven, had wel graag valhalla willen spelen bij bijvoorbeeld LAN parties of tijdens tussenuren op school, maar tevergeefs.
Ik hoop inderdaad dat dit een fase is, ubisoft heeft deze functie ook pas vorig jaar in het leven geroepen, ik heb ze mijn mening gegeven hierover, misschien doen ze er in de toekomst wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Met de PSN sale vanaf vandaag gekocht, heb er zin in. Was de laatste dagen weer Origins aan het spelen (vond ik qua setting een hele toffe AC, net als Valhalla, waar Odyssey mij totaal niet trok) en gaandeweg kreeg ik steeds meer zin in een nieuwe AC, en toen was er ineens vandaag een aanbieding :).

Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor ik begin met spelen (zonder spoilers uiteraard)? Tips?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrummie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:41:
Met de PSN sale vanaf vandaag gekocht, heb er zin in. Was de laatste dagen weer Origins aan het spelen (vond ik qua setting een hele toffe AC, net als Valhalla, waar Odyssey mij totaal niet trok) en gaandeweg kreeg ik steeds meer zin in een nieuwe AC, en toen was er ineens vandaag een aanbieding :).

Zijn er nog dingen die ik echt moet weten voor ik begin met spelen (zonder spoilers uiteraard)? Tips?
Enige tip die ik zou hebben is lekker veel exploren. Als je alleen de story volgt dan ben je veel underleveled en zit er erg veel herhaling in, terwijl er enorm veel te zien is. Je hoeft niet alles 100% te krijgen voor je met de story verder gaat, maar ik zou toch zeker alle grotere locaties in de regio even bezoeken wanneer je toch al in de buurt bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
Scrummie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:41:

Probeer in het begin alle mogelijke wapencombinatie's uit die je kan bedenken, zo creëer je een eigen vechtstijl, en maak je gebruik van alle wapens en combo's die het spel je biedt.
Verder zou ik je in het begin focussen op een paar raids doen om je dorp wat uit te breiden en de omgeving ontdekken (zodra je in Engeland bent).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Bedankt beiden :). Ga ik rekening mee houden!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help:

spoiler:
Zit er ook een eind aan dat gevecht met Odin? Ben al bijna een uur aan het vechten zonder dat die doodgaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:36:
Help:

spoiler:
Zit er ook een eind aan dat gevecht met Odin? Ben al bijna een uur aan het vechten zonder dat die doodgaat......
Als je niet underleveled bent zou dat gevecht maar een paar minuten moeten duren maar
spoiler:
Eivor gaat wel een paar keer verplicht 'dood'

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oon schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:10:
[...]

Als je niet underleveled bent zou dat gevecht maar een paar minuten moeten duren maar
spoiler:
Thanks, kwam er rond 9 uur achter ( anderhalf uur vechten ) dat ik naar die deur moest lopen. Ik ben geen een keer dood gegaan , daarvoor was het een te makkelijk gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:58
Oon schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:10:
[...]

spoiler:
G_Dragon schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:27:
[...]

Thanks, kwam er rond 9 uur achter ( anderhalf uur vechten ) dat ik naar die deur moest lopen. Ik ben geen een keer dood gegaan , daarvoor was het een te makkelijk gevecht.
spoiler:
Dat overkwam mij ook, als je het volhoudt zonder dood te gaan ga je oneindig door. Ik heb toen maar besloten om dood te gaan omdat dit nog het enige was dat ik niet had geprobeerd en inderdaad, dat was de oplossing :p

[ Voor 23% gewijzigd door mrdemc op 01-04-2021 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrdemc schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:41:
[...]

[...]

spoiler:
Dat overkwam mij ook, als je het volhoudt zonder dood te gaan ga je oneindig door. Ik heb toen maar besloten om dood te gaan omdat dit nog het enige was dat ik niet had geprobeerd en inderdaad, dat was de oplossing :p
Haha wat een drama als je dit niet weet, werd ook niet duidelijk aangegeven.

spoiler:
Ik dacht dat het gevecht tegen Odin expres een lang gevecht moest zijn, maar na een uur begon ik er toch aan de twijfelen. Maar gelukkig zag ik opeens je broer staan in een half open deur, toen ik daarheen liep kreeg ik een cutscene.

Vind wel raar dat ik met de moeilijkheidsgraad drengr niet dood ben gegaan, want ben nog geen eens power level 400..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 07:05:
[...]

Haha wat een drama als je dit niet weet, werd ook niet duidelijk aangegeven.

spoiler:
Ik dacht dat het gevecht tegen Odin expres een lang gevecht moest zijn, maar na een uur begon ik er toch aan de twijfelen. Maar gelukkig zag ik opeens je broer staan in een half open deur, toen ik daarheen liep kreeg ik een cutscene.

Vind wel raar dat ik met de moeilijkheidsgraad drengr niet dood ben gegaan, want ben nog geen eens power level 400..
De meeste gevechten zijn niet echt lastig, zeker niet de story bosses. Duren gewoon enorm lang als je er niet op bent voorbereid.
Ik denk dat iedereen die over de 50 uur zit de combat wel genoeg onder de knie heeft om bijna oneindig lang vol te houden zonder geraakt te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
Oon schreef op donderdag 1 april 2021 @ 08:45:
[...]

De meeste gevechten zijn niet echt lastig, zeker niet de story bosses. Duren gewoon enorm lang als je er niet op bent voorbereid.
Ik denk dat iedereen die over de 50 uur zit de combat wel genoeg onder de knie heeft om bijna oneindig lang vol te houden zonder geraakt te worden
Zodra je de aanvallen van de bosses kent kun je ze allemaal wel doen. Zo heb ik een boss op de map met een powerlevel van 220 gekilled toen ik op 130 zat (zit nu op 80 uur in-game en power level 170)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik heb geen consoles. Ik game wat casual op de pc en geniet op dit moment van ACV. Maar ik vraag me af. Als ik op de PC de Ultra High setting selecteer (de hoogst mogelijke). Is dat dan vergelijkbaar, mooier of minder mooi dan de game met next-gen patch op de PS5 of XBX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre_0527
Remmersmaak schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:02:
Ik heb geen consoles. Ik game wat casual op de pc en geniet op dit moment van ACV. Maar ik vraag me af. Als ik op de PC de Ultra High setting selecteer (de hoogst mogelijke). Is dat dan vergelijkbaar, mooier of minder mooi dan de game met next-gen patch op de PS5 of XBX?
Mooier, PC graphics zullen altijd beter zijn wanneer op het hoogst toegepast, er zal direct niet gek veel verschil inzitten, maar ik denk effecten van het weer, bloed en gore, schaduwen etc dat die wel stukken beter op PC zullen zijn.
Daarbij komt ook dat je met een PC ook een veel smoothere gameplay hebt en snellere laadtijden, uiteraard hangt dit af van wat voor PC je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Ik ben aangekomen bij de missie Holy Day, geen idee waarover die gaat.
Maar dat gaan we vanzelf zien wanneer we hem starten.

Ik vind het wel een erg eng en raar idee dat Basim nu in de Animus zit, hoe gaat dit eindigen straks als je bij het eind van de game komt. Ik hoop goed maar vrees het ergste.. want hij is behoorlijk sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmersmaak schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:02:
PC op hoogste settings gaat veel verder dan PS4/XBO, en een stukje verder dan PS5/XBX. Je zult vooral op een high-end PC gewoon altijd nette FPS halen met super graphics, waar de huidige generatie consoles nog wel eens een dipje zien in hele drukke gebieden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:14:
spoiler:
Ik ben aangekomen bij de missie Holy Day, geen idee waarover die gaat.
Maar dat gaan we vanzelf zien wanneer we hem starten.

Ik vind het wel een erg eng en raar idee dat Basim nu in de Animus zit, hoe gaat dit eindigen straks als je bij het eind van de game komt. Ik hoop goed maar vrees het ergste.. want hij is behoorlijk sterk!
Ik vond het ook een beetje een naar idee, maar uiteindelijk vond ik het wel een mooi einde. Geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:55:
[...]

Ik vond het ook een beetje een naar idee, maar uiteindelijk vond ik het wel een mooi einde. Geniet ervan!
Dank u :), ik ben erg benieuwd!

spoiler:
Vond het wel erg fijn dat Desmond weer terugkwam in het verhaal, alleen waar is Juno momenteel.
Want die stem bij Basim was geen Juno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:30
G_Dragon schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:58:
[...]

Dank u :), ik ben erg benieuwd!

spoiler:
Vond het wel erg fijn dat Desmond weer terugkwam in het verhaal, alleen waar is Juno momenteel.
Want die stem bij Basim was geen Juno.
spoiler:
Juno zit niet meer in de game, die is gedood door de zoon van Desmond.

Moest het ook lezen uit op de wiki, dit is allemaal stuff uit de comics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:12:
[...]

spoiler:
Juno zit niet meer in de game, die is gedood door de zoon van Desmond.

Moest het ook lezen uit op de wiki, dit is allemaal stuff uit de comics...
Dat had ik ook helemaal gemist, ik wist wel dat

spoiler:
Alethia in de staf zit, en Basim's doel is om haar eruit te krijgen

maar verder is er niet veel gebeurd met de Isu in dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Oon schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:28:
[...]

Dat had ik ook helemaal gemist, ik wist wel dat

spoiler:
Alethia in de staf zit, en Basim's doel is om haar eruit te krijgen

maar verder is er niet veel gebeurd met de Isu in dit spel
heb je de Jotunheim en Asgard arc uitgespeeld + alle animus anomalies? In present day is er idd niet veel Isu gedoe, maar vond het wel één van de meer lore rijke games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:06:
[...]

heb je de Jotunheim en Asgard arc uitgespeeld + alle animus anomalies? In present day is er idd niet veel Isu gedoe, maar vond het wel één van de meer lore rijke games
Ja er is veel informatie die het verhaal horizontaal verbreedt, maar niet zo heel veel dat verder de diepte in gaat. Ik denk dat Valhalla toch wel wat belangrijke links duidelijk maakt, maar er zijn verder niet veel bommen gevallen. Het grootste stukje verhaal was
spoiler:
Basim == Loki, Alethia == Kassandra's staf, en Desmond zit in de 'Isu Animus'

Of sla ik hierbij iets groots over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Nadat onthuld word wie de leider van The Order is en je weer naar Ravensthorpe gaat om met Randvi te praten gaat komt er geen main missie meer? Eindigd het spel zo? Zonder een goed leuke eind filmpje en met Basim in de Animus? Nee dit kan niet kloppen want dan hebben ze een erg zwak en slecht eind uitgekozen.. please iemand zeg me dat dit niet het einde is???

Ik mis serieus 900 resources en dan kan ik settlement level 6 bereiken, maar heb alle raids al gedaan. Hoe dan?

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2021 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Oon schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:44:
[...]

Ja er is veel informatie die het verhaal horizontaal verbreedt, maar niet zo heel veel dat verder de diepte in gaat. Ik denk dat Valhalla toch wel wat belangrijke links duidelijk maakt, maar er zijn verder niet veel bommen gevallen. Het grootste stukje verhaal was
spoiler:
Basim == Loki, Alethia == Kassandra's staf, en Desmond zit in de 'Isu Animus'

Of sla ik hierbij iets groots over?
Wel de grote revelatie is natuurlijk dat er niet één soort isu is, maar dat je verschillende subklasses hebt. Hiervoor was het vooral gedacht dat alle mythes teruggingen op de main gods en het er afleidingen van waren. Nu weet je dat er nast de griekse ook scandinavische zijn, en dat opent heel wat mogelijkheden. Denk je bijvoorbeeld eens in wat ze zouden kunnen doen met het hindoeisme, of de azteekse cultus.

En ook het einde opent heel wat mogelijkheden, daarom dat ik het lore-wiise wel een hele goede vond. Misschien niet overdreven veel nieuws, maar veel referenties naar oudere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
G_Dragon schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:02:
spoiler:
Nadat onthuld word wie de leider van The Order is en je weer naar Ravensthorpe gaat om met Randvi te praten gaat komt er geen main missie meer? Eindigd het spel zo? Zonder een goed leuke eind filmpje en met Basim in de Animus? Nee dit kan niet kloppen want dan hebben ze een erg zwak en slecht eind uitgekozen.. please iemand zeg me dat dit niet het einde is???

Ik mis serieus 900 resources en dan kan ik settlement level 6 bereiken, maar heb alle raids al gedaan. Hoe dan?
spoiler:
Nee zo eindigde die niet. Je moet haitham spreken bij de longhouse, volgens mij moet je daarvoor alle order members én zealots gedood hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 12:36:
[...]

spoiler:
Nee zo eindigde die niet. Je moet haitham spreken bij de longhouse, volgens mij moet je daarvoor alle order members én zealots gedood hebben..
spoiler:
Die heb ik allemaal al :) heb het goede eind want mijn broer ging met mij terug naar Engeland. Het laatste wat ik heb gedaan is die koning vangen, dan weer terug naar Randvi. Daarna was een bruiloft en verder nog geen main missies meer gehad en Basim zit nog in de Animus.

Mijn settlement heb ik inmiddels ook level 6

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:03:
[...]

Wel de grote revelatie is natuurlijk dat er niet één soort isu is, maar dat je verschillende subklasses hebt. Hiervoor was het vooral gedacht dat alle mythes teruggingen op de main gods en het er afleidingen van waren. Nu weet je dat er nast de griekse ook scandinavische zijn, en dat opent heel wat mogelijkheden. Denk je bijvoorbeeld eens in wat ze zouden kunnen doen met het hindoeisme, of de azteekse cultus.

En ook het einde opent heel wat mogelijkheden, daarom dat ik het lore-wiise wel een hele goede vond. Misschien niet overdreven veel nieuws, maar veel referenties naar oudere dingen
Ah ja dat is inderdaad waar ja. Ik denk dat ze hiermee een goeie basis hebben gelegd voor andere spellen, bijvoorbeeld ook in Aziatische landen waar iedere shrine zijn eigen 'god' heeft, en inderdaad de grotere culturen waar wel bekende goden van zijn.

Ik hoop dat ze een beetje de kant op gaan van de Supernatural TV-serie, waar al die goden langs elkaar bestaan en alle verhalen 'waar' zijn, want met de Isu als basis hebben ze niet echt een reden om dat niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben eerst maar gaan exploren, want krijg geen main missies meer nu The Order helemaal klaar is, de bruiloft is geweest en dat
spoiler:
Basim in dr Animus zit
, alleen dit kan niet het juiste eind zijn..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lheCtBmoyk9RYlo3F_FkKY0yNt4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ohSa4Po3rOD2KX91B5SaJ7LR.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8_pmkAxKLV8g4gpSKeXMaGYxZw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/hJowAzPF7sghuDYFUZYEXDGs.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 64% gewijzigd door G_Dragon op 04-04-2021 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 4 april 2021 @ 10:27:
Ben eerst maar gaan exploren, want krijg geen main missies meer nu The Order helemaal klaar is, de bruiloft is geweest en dat
spoiler:
Basim in dr Animus zit
, alleen dit kan niet het juiste eind zijn..

[Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb dat punt ook een paar keer bereikt, toen ben ik alle NPC's langs gegaan (Randvi, Hytham, kijken of er iemand in de longhouse stond, naar buiten lopen en kijken of daar iemand begint te praten, etc.). Bij mij bleek toen dat er dus inderdaad nog wat te doen was (volgens mij bij Hytham, maar weet ik niet zeker)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
G_Dragon schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 12:45:
[...]

spoiler:
Die heb ik allemaal al :) heb het goede eind want mijn broer ging met mij terug naar Engeland. Het laatste wat ik heb gedaan is die koning vangen, dan weer terug naar Randvi. Daarna was een bruiloft en verder nog geen main missies meer gehad en Basim zit nog in de Animus.

Mijn settlement heb ik inmiddels ook level 6
Heb je ook alle tokens oid ingeleverd bij hytham? Kijk anders in deze lijst of je nog wat mist: [Spoilers] Assassin's Creed Valhalla Mission, Legendary Weapons, and Romance Guide - https://www.reddit.com/r/...ns_creed_valhalla_mission

Wellicht heb je nog wat dingen die je moet doen zodat je t beter kan afronden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Melantrix schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:47:
[...]

Heb je ook alle tokens oid ingeleverd bij hytham? Kijk anders in deze lijst of je nog wat mist: [Spoilers] Assassin's Creed Valhalla Mission, Legendary Weapons, and Romance Guide - https://www.reddit.com/r/...ns_creed_valhalla_mission

Wellicht heb je nog wat dingen die je moet doen zodat je t beter kan afronden..
Ja ik heb alle tokens ingeleverd , want heb de hamer van Thor ook al :). Thanks zal die link nog even doorkijken

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 04-04-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:02
Ik ben onlangs begonnen met het spel, toch maar gekocht toen het in de aanbieding was. Doe tot nu toe gewoon wat ik altijd doe, de main missie laat ik altijd heel lang liggen en ga eerst de Poi's oppakken enzo. Dat ben ik dus aan het doen in het eerste gebied. Zit daar ergens al een knaap die veel te sterk is dus daar kom ik dan later even terug.

Tot nu toe vind ik het vet, ook op de PS5. Goede setting, toffe effecten en ziet er serieus goed uit. Ik vind het wel vaak een beetje donker, is er iets wat ik daar aan kan doen? Zo donker dat ik echt ingespannen moet kijken om wat te zien.

Ik snap dat de setting donker is van het spel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
@KaiseRRuby Dan moet je via de instellingen van de game de helderheid wat hoger zetten. Niet via de instellingen van je TV, want dan word het beeld alleen maar faag en wit.

Dus gewoon naar de in-game settings en je helderheid omhoog schroeven, dan gewoon zoeken naar voor jou de goede instelling. Ik heb dit zelf ook gedaan.

Ik speel ook op de manier zoals jij het doet, dat wil wel mooi in het spel, je hebt dan altijd een goede powerlevel voor missies en als je een nieuw gebied in moet ben je er vaak al geweest waardoor je makkelijk naar havens of synchronisatiepunten kan travelen, ook makkelijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:58
KaiseRRuby schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:43:
Ik ben onlangs begonnen met het spel, toch maar gekocht toen het in de aanbieding was. Doe tot nu toe gewoon wat ik altijd doe, de main missie laat ik altijd heel lang liggen en ga eerst de Poi's oppakken enzo. Dat ben ik dus aan het doen in het eerste gebied. Zit daar ergens al een knaap die veel te sterk is dus daar kom ik dan later even terug.

Tot nu toe vind ik het vet, ook op de PS5. Goede setting, toffe effecten en ziet er serieus goed uit. Ik vind het wel vaak een beetje donker, is er iets wat ik daar aan kan doen? Zo donker dat ik echt ingespannen moet kijken om wat te zien.

Ik snap dat de setting donker is van het spel..
Afaik, weet alleen niet hoe het zit bij de PS5, kun je de beeldinstellingen aanpassen in het spel.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/cloudcast/AGY_3L-WMPZZYX3a4R2mYJv58tI4XZvoVDNKqjuiocvBve0QfJ3KICN3d8if=w3840-h2160-no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Ik ben nu zo overpowered voor mijn main missie dat de meeste standaard vijanden in 2 klappen dood zijn en een hit van een enemy kost ongeveer 1 procent health... Denk dat ik de moeilijkheid omhoog moet schroeven mocht ik nog een beetje uitdaging willen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
@mrdemc @KaiseRRuby Dat moet volgensmij wel kunnen op PS5, ik kon het ook op Xbox one S. Lijkt me niet dat daar verschil in moet zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Melantrix
Waar ik dus al bang voor was, ik heb het spel uitgespeeld zonder een bevredigend eind.
  • Ik heb de hele order uitgeschakeld
  • Heb alle main missies gedaan
  • Ben nu bezig in de wereld van Thor en Loki ( die er trouwens totaal niet uitzien )
  • Ik heb de loot voor 65% gok ik
Het missen van de Credits is al een groot minpunt en ook heb je geen duidelijke afsluiting van het verhaal.
Dit was in Assassin's Creed Odyssey wel veel beter uitgewerkt en is echt een gemis.
Ik wacht nu eerst even af, want hoop dat er een hogere moeilijkheidsgraad word toegevoegd ( speel nu op Drengr ).

spoiler:
Nadat Basim in de Animus gaat en je verder speelt in Valhalla, had ik nog een stuk verhaal verwacht.
Dit is een vaag en raar eind in mijn ogen, totaal niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Jurre_0527 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:02:
Daarbij komt ook dat je met een PC ook een veel smoothere gameplay hebt en snellere laadtijden, uiteraard hangt dit af van wat voor PC je hebt.
De PS5 laadt menig game sneller dan een pc ;) Dat de pc verder superieur kan zijn lijkt me duidelijk. Daar is de prijs dan ook naar.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
KaiseRRuby schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:43:
Ik vind het wel vaak een beetje donker, is er iets wat ik daar aan kan doen? Zo donker dat ik echt ingespannen moet kijken om wat te zien.
Exposure verhogen in de beeldsettings in het spel zelf.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre_0527
@Hulleman Dat hangt af van wat voor harde schijf je gebruikt in je PC. De SSD van de PS5 heeft een leessnelheid van 5.5GB (5500MB) per seconde. Voor de PC zijn er echter SSD's te koop die een leessnelheid hebben tot wel 8GB (8000MB) per seconde. Als je zo'n SSD in je PC zou hebben is je laadtijd toch wel sneller dan een PS5 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:54:
@Melantrix
Waar ik dus al bang voor was, ik heb het spel uitgespeeld zonder een bevredigend eind.
  • Ik heb de hele order uitgeschakeld
  • Heb alle main missies gedaan
  • Ben nu bezig in de wereld van Thor en Loki ( die er trouwens totaal niet uitzien )
  • Ik heb de loot voor 65% gok ik
Het missen van de Credits is al een groot minpunt en ook heb je geen duidelijke afsluiting van het verhaal.
Dit was in Assassin's Creed Odyssey wel veel beter uitgewerkt en is echt een gemis.
Ik wacht nu eerst even af, want hoop dat er een hogere moeilijkheidsgraad word toegevoegd ( speel nu op Drengr ).

spoiler:
Nadat Basim in de Animus gaat en je verder speelt in Valhalla, had ik nog een stuk verhaal verwacht.
Dit is een vaag en raar eind in mijn ogen, totaal niet duidelijk.
Inderdaad een heel raar einde waar je toch het gevoel blijft hebben dat er nog iets is blijven hangen. Ben benieuwd of DLC misschien nog een stukje echte story gaat brengen om het toch af te ronden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 09:52
Dat hoop ik persoonlijk ook, dat je na de laatste DLC een bevredigend einde hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg genoten van Valhalla. Maar er staan nog een hoop vraagtekens open, want nadat je de game hebt ''uitgespeeld'' is voor mij meestal de drijfveer weg.

Ook heb ik laatste een filmpje zitten kijken over alle Assassin games. En als ik dan AC 1 en 2 voorbij zie komen denk ik: pooehh maakte ze nog maar zulke games! Of gewoon weer eens een game waar je na 10% van de game echt een Assassin wordt. En niet in de Credit scene zoals Origins. Of Odessey..... oh laat maar. Of Valhalla, waar je gek wordt gemaakt met het leren van de Leap of Faith en vervolgens.... oh wacht laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:04:
Dat hoop ik persoonlijk ook, dat je na de laatste DLC een bevredigend einde hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg genoten van Valhalla. Maar er staan nog een hoop vraagtekens open, want nadat je de game hebt ''uitgespeeld'' is voor mij meestal de drijfveer weg.

Ook heb ik laatste een filmpje zitten kijken over alle Assassin games. En als ik dan AC 1 en 2 voorbij zie komen denk ik: pooehh maakte ze nog maar zulke games! Of gewoon weer eens een game waar je na 10% van de game echt een Assassin wordt. En niet in de Credit scene zoals Origins. Of Odessey..... oh laat maar. Of Valhalla, waar je gek wordt gemaakt met het leren van de Leap of Faith en vervolgens.... oh wacht laat maar.
Mee eens over het eind :), je weet geen eens dat je Valhalla hebt uitgespeeld.
Er zijn zoveel topic op het internet geopend met de vraag of ze het spel hebben uitgespeeld, dit is echt een misser voor Ubisoft.
  • Geen Credits
  • Geen duidelijk einde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
G_Dragon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:15:
[...]

Mee eens over het eind :), je weet geen eens dat je Valhalla hebt uitgespeeld.
Er zijn zoveel topic op het internet geopend met de vraag of ze het spel hebben uitgespeeld, dit is echt een misser voor Ubisoft.
  • Geen Credits
  • Geen duidelijk einde
Plus daarbij dat je dus eigenlijk de DLC moet hebben om een goed einde te krijgen. Dat zou niet zo moeten zijn. Je moet een spel zonder DLC helemaal uit kunnen spelen en de DLC moet een leuk extraatje zijn om nog een ander stuk verhaal te kunnen spelen. Lijkt nu alsof je nog extra content moet kopen om je spel compleet te krijgen.

Ik koop zelf al jaren de Gold varianten met season pass, puur omdat de content dat waard is in mijn ogen, maar in andere games in de serie had je wel het gevoel een einde te hebben.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:16:
[...]

Plus daarbij dat je dus eigenlijk de DLC moet hebben om een goed einde te krijgen. Dat zou niet zo moeten zijn. Je moet een spel zonder DLC helemaal uit kunnen spelen en de DLC moet een leuk extraatje zijn om nog een ander stuk verhaal te kunnen spelen. Lijkt nu alsof je nog extra content moet kopen om je spel compleet te krijgen.

Ik koop zelf al jaren de Gold varianten met season pass, puur omdat de content dat waard is in mijn ogen, maar in andere games in de serie had je wel het gevoel een einde te hebben.
Daar ben ik dus heel nieuwsgierig naar of dit ook daadwerkelijk zo is dat we de DLC nodig hebben voor het goede einde, want dit is natuurlijk nog niet bevestigd. Eerst moet die DLC nog uitkomen, wanneer is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
G_Dragon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:18:
[...]

Daar ben ik dus heel nieuwsgierig naar of dit ook daadwerkelijk zo is dat we de DLC nodig hebben voor het goede einde, want dit is natuurlijk nog niet bevestigd. Eerst moet die DLC nog uitkomen, wanneer is dat?
Dat is ook waar. Maar daar lijkt het wel op. Het is gewoon een onbevredigend einde zo en dat kan eigenlijk alleen maar recht worden getrokken in DLC naar mijn idee.

De eerste DLC (Wrath of the Druids) komt op 29 april:
https://nl.ign.com/assass...releasedatum-aangekondigd

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:21:
[...]

Dat is ook waar. Maar daar lijkt het wel op. Het is gewoon een onbevredigend einde zo en dat kan eigenlijk alleen maar recht worden getrokken in DLC naar mijn idee.

De eerste DLC (Wrath of the Druids) komt op 29 april:
https://nl.ign.com/assass...releasedatum-aangekondigd
Ja ik ben er zelf ook wel ergens bang voor, want dit einde kunnen ze in mijn ogen niet laten staan.
Er moet toch een beter eind komen en die kan volgens mij alleen nog maar via de DLC.
Wat niet zou moeten |:(

Oh.. 29 April, nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:16:
[...]

Ik speel nu gewoon via Uplay+ (of Ubisoft+ of hoe ze het ook genoemd hebben), waarbij je de volledige versie meteen krijgt. Tzt koop ik wel een keer het hele pakket op Steam als die voor een paar euro te krijgen is, maar ik vind ze tegenwoordig gewoon veel te duur worden om in één keer voor de volle prijs te kopen.

Inderdaad jammer dat de DLC nodig zou kunnen zijn voor het hele verhaal, maar vergeet niet dat de Isu in de nu bekende vorm ook pas geïntroduceerd zijn in een DLC. Het lijkt wel of ze bewust een kern van verhaal in het spel bouwen, en dat als platform gebruiken voor DLC. Op zich niks mis mee, maar hopelik gaan ze dat wel iets duidelijker communiceren zodat wij niet met zo'n raar gevoel zitten aan het einde van het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I am a god, no damage?!.

[Streamable: https://streamable.com/t5mxrw]

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 08-04-2021 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat stukje was bij mij enorm buggy, dacht zelfs even dat mijn GPU ermee opgehouden was omdat hij allemaal rare dingen deed qua renderen. Heb het idee dat dat een van de laatste effecten is die is toegevoegd want het voelde enigszins out of place

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:58:
[...]

Dat stukje was bij mij enorm buggy, dacht zelfs even dat mijn GPU ermee opgehouden was omdat hij allemaal rare dingen deed qua renderen. Heb het idee dat dat een van de laatste effecten is die is toegevoegd want het voelde enigszins out of place
Oh dat is niet zo fijn om te lezen, heb je een oude console?
Want anders zou ik erna laten kijken onder garantie :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:17:
[...]

Oh dat is niet zo fijn om te lezen, heb je een oude console?
Want anders zou ik erna laten kijken onder garantie :o
Nee op PC met een 2070 super, verder ook weinig grafische issues gehad (op maxed settings, 1440p), alleen dat bliksem effect bij dat stukje terwijl het sneeuwde vond hij lastig. Andere vergelijkbare effecten zijn ook geen probleem, dus wel een beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whut....

spoiler:
Daar ging Havi zijn oog, zieke scene dat bij het water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Nou, ik speel het spel al een tijdje en een beetje hetzelfde gevoel als in de andere twee AC's die ik vet vond, Odyssey en Origins: je moet er even inkomen maar dan zit ik er zelf al best wel snel ook echt in.

Twee avonden spelen denk ik en heb wel steeds zin om te spelen, dat is goed. Stomme vraag wellicht, ik heb die Brigandine Gear set bij elkaar gesprokkeld (best wel lastig als je power level 57 bent, maar wel gelukt). Nu ga ik aan de slag met upgraden natuurlijk, maar zag dat de set Melee damage boost.

Wat is dat precies en welke wapens en skills zou ik het beste kunnen gebruiken?

Edit: is me al duidelijk, ik ga voor Suttung's Claw (meteen weer een plekje afvinken van 'the history of the hidden ones') en de Yngling Seax (die heb ik al).

[ Voor 11% gewijzigd door KaiseRRuby op 12-04-2021 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:11:
Nou, ik speel het spel al een tijdje en een beetje hetzelfde gevoel als in de andere twee AC's die ik vet vond, Odyssey en Origins: je moet er even inkomen maar dan zit ik er zelf al best wel snel ook echt in.

Twee avonden spelen denk ik en heb wel steeds zin om te spelen, dat is goed. Stomme vraag wellicht, ik heb die Brigandine Gear set bij elkaar gesprokkeld (best wel lastig als je power level 57 bent, maar wel gelukt). Nu ga ik aan de slag met upgraden natuurlijk, maar zag dat de set Melee damage boost.

Wat is dat precies en welke wapens en skills zou ik het beste kunnen gebruiken?

Edit: is me al duidelijk, ik ga voor Suttung's Claw (meteen weer een plekje afvinken van 'the history of the hidden ones') en de Yngling Seax (die heb ik al).
Ik heb zelf het meeste gespeeld met :

Linkerhand: Varin's Axe
Rechterhand: Suttungrs claw ( voor super snelle kills & hoge damage )

Maar.... sinds ik Mjolnir unlocked heb, heb ik die omgewisseld met Suttungrs Claw.
Afgelopen zaterdag het verhaal uitgespeeld in Jotunheim, was een beter eind dan het spel zelf.
De boos fights waren ook iets lastiger maar niet zo moeilijk waarvan je zweethanden kreeg.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 12-04-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
G_Dragon schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:54:
[...]

Ik heb zelf het meeste gespeeld met :

Linkerhand: Varin's Axe
Rechterhand: Suttungrs claw ( voor super snelle kills & hoge damage )

Maar.... sinds ik Mjolnir unlocked heb, heb ik die omgewisseld met Suttungrs Claw.
Afgelopen zaterdag het verhaal uitgespeeld in Jotunheim, was een beter eind dan het spel zelf.
De boos fights waren ook iets lastiger maar niet zo moeilijk waarvan je zweethanden kreeg.
Check, dank voor je bericht!

Wat ik nog niet zo goed begrijp, hoe is je speelstijl dan? Ik moet zeggen dat ik erg weinig parry of block via het schild, speelde hiervoor met een groot zwaard (dan kun je dus alleen dat grote zwaard equippen). Wordt tijd dat ik meer ga parry'en. Ik krijg bijvoorbeeld die Goneril absoluut nog niet down. Nu is dat ook aanbeveling power level 90 terwijl ik op 57 zit, maar toch. En die ridders die rond lopen kan ik ook nog niet aan.

Speel op de PS5 overigens. Normaal parry je met de L1, snelle aanval met R1. Die gebruik ik het meest, af en toe een heavy aanval met R2.

Hoe speel je met twee daggers?
Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste