Game director Ashraf Ismael stapt op. Hele shitshow op het internet vanwege overspel.
Ben ik de enige die dit de omgekeerde wereld vind? Vroeger hielden we politici en beleidsmakers, mensen die ons dagelijks leven sturen, aan de hoogste morele standaard en was een blowjob grond genoeg om afzetting te vragen.
Nu zijn de populisten moreel zo bankroet als maar kan zijn, en wordt er massaal op gestemd en toegejuicht en geeft niemand een snars wat ze uitsteken of zeggen. Maar o wee als iemand in de entertainment sector (vroeger de verderfput van dit soort zaken) nu iets "uitsteekt", is het hek van de dam....
mannen/mensen die overspel plegen liegen, wow big shocker. Heeft dat invloed op zijn werk? Lijkt me sterk. En dat het een "fan" is? Ook nieuwsflash; je komt beter overeen met mensen die een zelfde passie hebben.... Het gaat hier toch om volwassen mensen,... Iemand in die positie moet gewoon een goede game maken. Als ik morele hoogstandjes wil, ga ik wel naar een priester (best geen katholieke wel)
Nu zijn de populisten moreel zo bankroet als maar kan zijn, en wordt er massaal op gestemd en toegejuicht en geeft niemand een snars wat ze uitsteken of zeggen. Maar o wee als iemand in de entertainment sector (vroeger de verderfput van dit soort zaken) nu iets "uitsteekt", is het hek van de dam....
mannen/mensen die overspel plegen liegen, wow big shocker. Heeft dat invloed op zijn werk? Lijkt me sterk. En dat het een "fan" is? Ook nieuwsflash; je komt beter overeen met mensen die een zelfde passie hebben.... Het gaat hier toch om volwassen mensen,... Iemand in die positie moet gewoon een goede game maken. Als ik morele hoogstandjes wil, ga ik wel naar een priester (best geen katholieke wel)
Ik ben het grotendeels met je eens. Het enige probleem wat hier speelt is dat hij zijn positie heeft gebruikt om dit voor elkaar te krijgen. Publieke positie misbruiken = publiekelijk aan de schandpaal.
Maar heeft hij zijn positie misbruikt ? het enige wat ik kan opmaken uit dit artikelRazorbite schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 07:53:
Ik ben het grotendeels met je eens. Het enige probleem wat hier speelt is dat hij zijn positie heeft gebruikt om dit voor elkaar te krijgen. Publieke positie misbruiken = publiekelijk aan de schandpaal.
https://www.pcgamer.com/a...of-infidelity-with-a-fan/
is dat hij loog tegen haar over getrouwd te zijn (zoals vele mannen/vrouwen die een scheve schaats rijden). Er staat niets over hoe hij zijn positie gebruikte.
Moest het nu met een werknemer zijn die onder hem staat, of een minderjarige fan, dan heb je inderdaad een legaal probleem en mag hij tegen de schandpaal. Dit lijkt mij gewoon twee mensen die een gemeenschappelijke interesse hebben, waarvan één toevallig een bepaalde job heeft te maken met die interesse, en getrouwd is.
Er is meer aan de hand geweest, er is sprake van een patroon.AntiChrist7 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:26:
[...]
Maar heeft hij zijn positie misbruikt ? het enige wat ik kan opmaken uit dit artikel
https://www.pcgamer.com/a...of-infidelity-with-a-fan/
is dat hij loog tegen haar over getrouwd te zijn (zoals vele mannen/vrouwen die een scheve schaats rijden). Er staat niets over hoe hij zijn positie gebruikte.
Moest het nu met een werknemer zijn die onder hem staat, of een minderjarige fan, dan heb je inderdaad een legaal probleem en mag hij tegen de schandpaal. Dit lijkt mij gewoon twee mensen die een gemeenschappelijke interesse hebben, waarvan één toevallig een bepaalde job heeft te maken met die interesse, en getrouwd is.
As the scope of Ashraf's actions becomes clearer, it only further validates to me Dani's original decision to publicly talk about her experience. I hope it does for all of you as well.
— Loomer (@loomer979) 24 juni 2020
(source: https://t.co/5MDNOkLvfo) pic.twitter.com/6RjGoi8B1i
Verder wil ik niet te veel discussie over iemand z'n fouten hebben. Ik vond het vooral meldenswaardig omdat Ashraf voor mij echt een held is vanwege z'n passie voor de games die hij maakt. Ik vind het heel jammer dat hij niet de kans neemt/krijgt om Valhalla aan ons te laten zien in aanloop naar de release.
Serial cheaters bestaan he. Natuurlijk moet het uitgezocht worden hoeveel er misbruik was van positie. Maar ik blijf het hypocriet vinden dat er hier schande word geroepen en het gebrek aan respect voor vrouwen aangehaald. Ondertussen halen we de schouders op als Trump het over pussygrabbing heeft of een vrouwelijk nieuwsanker volscheldt, of baudet zegt dat hedendaagse vrouwen te bevrijd zijn...
Anyway, ik denk dat er bij Ubisoft wel genoeg volk zit om zijn plaats in te nemen. En aangezien dergelijke games zo'n 3jaar in ontwikkeling zijn en de release voor dit najaar is, zal het niet teveel invloed hebben op de ontwikkeling van Walhalla. Mogelijk wel op toekomstige games
Anyway, ik denk dat er bij Ubisoft wel genoeg volk zit om zijn plaats in te nemen. En aangezien dergelijke games zo'n 3jaar in ontwikkeling zijn en de release voor dit najaar is, zal het niet teveel invloed hebben op de ontwikkeling van Walhalla. Mogelijk wel op toekomstige games
Als er 10 medewerkers naar voren komen, dan zou ik hem er ook uit gooien. Maar dan vraag ik me af waarom het nu pas boven tafel komt.
Overigens heb ik er geen probleem mee om mensen gewoon in hun positie (of wellicht een treetje lager) te laten zitten en te laten leren van hun fouten. Maar dit lijkt me een HR actie en op zich kan ik wel zien waarom.
Overigens heb ik er geen probleem mee om mensen gewoon in hun positie (of wellicht een treetje lager) te laten zitten en te laten leren van hun fouten. Maar dit lijkt me een HR actie en op zich kan ik wel zien waarom.
Ashraf Ismael lijkt misbruik gemaakt te hebben van zijn positie binnen Ubisoft en van zijn status als game developer om vrouwen te benaderen voor een relatie. Het zit hem in het woord misbruik. In welke mate je aanstoot neemt aan het gebruiken van iemands bekendheid of het hebben van een bepaalde positie binnen een bedrijf/organisatie zal voor iedereen verschillend zijn. Maar tegenwoordig zijn veel mensen minder tolerant ten opzichte van dit soort gedrag.
Het feit dat figuren als Trump en Baudet nog steeds (veel) stemmen trekken ondanks vrouwonvriendelijke uitspraken betekent nog niet dat de rest van de wereld maar mag doen wat ze willen.
Het feit dat figuren als Trump en Baudet nog steeds (veel) stemmen trekken ondanks vrouwonvriendelijke uitspraken betekent nog niet dat de rest van de wereld maar mag doen wat ze willen.
Is dat niet een beetje contradictorisch?RoseSolane schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:59:
Maar tegenwoordig zijn veel mensen minder tolerant ten opzichte van dit soort gedrag.
Ik heb logica gedaan, ik heb een meer dan normale hekel aan zo'n inconsistenties van mensen. Dat is een persoonlijke flaw, dat geef ik toe
Lets stay on subject: ik verwacht dat dit minimale impact gaat hebben op de release van Valhalla. De game moet alleen nog gepolished worden.
Ik denk wel dat Ubisoft een andere marketing strategie zal kiezen, gezien het feit dat Ashraf echt hun selling face is. Ben benieuwd!
Ik denk wel dat Ubisoft een andere marketing strategie zal kiezen, gezien het feit dat Ashraf echt hun selling face is. Ben benieuwd!
Voor mijn part laten ze de stemacteur van het hoofdpersonage de gameplay beelden inspreken. Laat hem alles in de 'ik' vorm vertellen, hoe cool is dat?
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Hier, voor de leuk, als je ervan houdt 
Dit kanaal, Shadiveristy, is van een kerel die helemaal zwaard/armor/kastelen/schilden/whatever-nerd is! Hij weet ontzettend veel en is altijd veel te enthousiast
Ook zijn andere filmpjes zijn vaak zeker de moeite
Hier een historische breakdown van Valhalla:
Dit kanaal, Shadiveristy, is van een kerel die helemaal zwaard/armor/kastelen/schilden/whatever-nerd is! Hij weet ontzettend veel en is altijd veel te enthousiast

Ook zijn andere filmpjes zijn vaak zeker de moeite
Hier een historische breakdown van Valhalla:
Iemand heeft wat screenshots gevonden van de opkomende world trailer https://imgur.com/t/ubisoft/YEzCnBk
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
gameplay video van 30 minuten van AC Valhalla is geleaked
https://www.joyfreak.com/...ute-gameplay-leaked.8356/
Oehh, cinematic camera is wel heeeel erg tof!gamerboy schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:11:
Ik ga deze keer denk ik voor het mannelijke karakter, ben een beetje allergisch voor vrouwenstemmen die geforceerd stoer proberen te praten. "You know nothing John Snow" kon ik ook moeilijk tegen...
[ Voor 23% gewijzigd door Who Am I? op 06-07-2020 10:27 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Inderdaad, ik ben hem nu even aan het analyseren want op reddit zijn er maar weinig positieve woorden voor. veel mensen daar zeggen dat het een vieze copy van oddysey is en ze zijn niet tevreden met hoe het eruit ziet.Who Am I? schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Oehh, cinematic camera is wel heeeel erg tof!
ik kijk hem zelf eerst even rustig af voordat ik ga oordelen
Voor de volledigheid, die komen hieruit:gamerboy schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 18:29:
Iemand heeft wat screenshots gevonden van de opkomende world trailer https://imgur.com/t/ubisoft/YEzCnBk
Cunning linguist.
Engine/gameplay/mechanics lijkt gewoon Origins/Odyssey in een nieuw jasje, zie daar geen vernieuwing. In die video helaas ook weer veel vechten weinig stealth.
Ik hoop dat het verhaal en de opbouw tof is. Of dat ze iets met dat kamp doen wat leuk is. Weer 100 uur een map met generieke dingen afwerken zie ik niet zo zitten, dan sla ik 'm wel weer een jaartje over.
Ik hoop dat het verhaal en de opbouw tof is. Of dat ze iets met dat kamp doen wat leuk is. Weer 100 uur een map met generieke dingen afwerken zie ik niet zo zitten, dan sla ik 'm wel weer een jaartje over.
Wauw precies zoals ik hoopte!gamerboy schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:11:
Breng maar uit die game..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog makkelijker:G_Dragon schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:52:
[...]
Wauw precies zoals ik hoopte!![]()
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb hem nu ook helemaal bekeken. Ben erg blij maar ook een beetje sceptisch. Uiteraard het is een early dev omgeving waar nu op gespeeld wordt. Maar in mijn analyse van de 30 minuten video zie ik enorm veel foutjes, objecten die niet goed worden ingeladen en de graphics vind ik vrij slecht.G_Dragon schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:52:
[...]
Wauw precies zoals ik hoopte!![]()
Ik hoop dat dit bij de release echt een enorm stuk beter is want dit is anders een aanfluiting
Door deze gameplay heb ik nog meer zin in deze game!spartacusNLD schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:54:
[...]
Nog makkelijker:
[YouTube: Assassins Creed Valhalla 30 min Gameplay Leaked]
WAUW!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ga er maar vanuit dat ze echt nog niet klaar zijn. Er staat niet voor niets 'Work in Progress' rechtsonder in beeld. Ze zien zelf natuurlijk ook wel dat dit soort dingen nog niet goed werken. Daarnaast is het voor een gameplay voorbeeld niet heel boeiend dat de graphics niet super zijn. Het is niet voor niets een leak. Het kan ook een interne demo zijn. Als Ubisoft officiële gameplay beelden uitbrengt zal het ongetwijfeld veel gelikter zijn en zullen ze er voor zorgen dat de schoonheidsfoutjes er uitgeknipt zijn.gamerboy schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:00:
[...]
Ik heb hem nu ook helemaal bekeken. Ben erg blij maar ook een beetje sceptisch. Uiteraard het is een early dev omgeving waar nu op gespeeld wordt. Maar in mijn analyse van de 30 minuten video zie ik enorm veel foutjes, objecten die niet goed worden ingeladen en de graphics vind ik vrij slecht.
Ik hoop dat dit bij de release echt een enorm stuk beter is want dit is anders een aanfluiting
Mij viel vooral op dat op een goed moment allemaal mannetjes een beetje apatisch voor zich uit stonden te staren terwijl het hoofdpersonage allemaal vijanden aan het neermaaien was. Verder kan ik mij totaal niet vinden in de opmerkingen op reddit dat het Oddysee is met een nieuwe skin. Het is echt wel heel erg anders.
Terugkomend op de cinematic camera. Zou het ook mogelijk worden om bijvoorbeeld de laatste 5-10 min als cinematic op te slaan? Het lijkt mij erg vet om mijzelf achteraf als een soort film hoofdpersoon een fort uit te zien schakelen waarbij er toffe camerastandpunten en vertragingen worden gebruikt.
Ja helemaal met je eens hoor, maakte me er alleen een beetje zorgen omWho Am I? schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:27:
[...]
Ga er maar vanuit dat ze echt nog niet klaar zijn. Er staat niet voor niets 'Work in Progress' rechtsonder in beeld. Ze zien zelf natuurlijk ook wel dat dit soort dingen nog niet goed werken. Daarnaast is het voor een gameplay voorbeeld niet heel boeiend dat de graphics niet super zijn. Het is niet voor niets een leak. Het kan ook een interne demo zijn. Als Ubisoft officiële gameplay beelden uitbrengt zal het ongetwijfeld veel gelikter zijn en zullen ze er voor zorgen dat de schoonheidsfoutjes er uitgeknipt zijn.
Mij viel vooral op dat op een goed moment allemaal mannetjes een beetje apatisch voor zich uit stonden te staren terwijl het hoofdpersonage allemaal vijanden aan het neermaaien was. Verder kan ik mij totaal niet vinden in de opmerkingen op reddit dat het Oddysee is met een nieuwe skin. Het is echt wel heel erg anders.
Terugkomend op de cinematic camera. Zou het ook mogelijk worden om bijvoorbeeld de laatste 5-10 min als cinematic op te slaan? Het lijkt mij erg vet om mijzelf achteraf als een soort film hoofdpersoon een fort uit te zien schakelen waarbij er toffe camerastandpunten en vertragingen worden gebruikt.
op je punt van cinematic camera, dat zou echt een enorm gave feature zijn als je de laatste delen kan opslaan! hopen dat ze het toevoegen
Vond het wel meevallen. Zo speel ik ook ongeveer...🤭Martinspire schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:31:
Wat mij bij dit soort video's altijd opvalt, is hoe enorm slecht de speler is. Serieus, wat voor Josti hebben ze dit laten doen? Ik heb er even doorheen gespoeld, maar doordat het zo slecht gespeeld wordt, heb ik weinig zin om de hele video te kijken.
Ik hoop dat je sarcastisch bent toch? Ik had echt niet verwacht dat het er zo gaar uit zou zien. Gewoon weer een reskin met gare animaties en infantiele voice acting. De combat is ook totaal niet vooruit gegaan. Ik hoop dat dit hele vroege footage is van 2 jaar geleden, anders wordt het tijd om AC een tijdje met rust te laten.G_Dragon schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:00:
[...]
Door deze gameplay heb ik nog meer zin in deze game!
WAUW!
Nee om heel eerlijk te zijn hoopte ik dat Valhalla de zelfde controls en basis zou krijgen als Odyssey, dat is voor mij tot nu toe wel de grootste en mooiste AC game. Natuurlijk hoop ik dat wanneer de game in de winkels ligt dat de game er dan stukken beter uitziet en dit beta gameplay is, maar de basis is goed.bram1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:52:
[...]
Ik hoop dat je sarcastisch bent toch? Ik had echt niet verwacht dat het er zo gaar uit zou zien. Gewoon weer een reskin met gare animaties en infantiele voice acting. De combat is ook totaal niet vooruit gegaan. Ik hoop dat dit hele vroege footage is van 2 jaar geleden, anders wordt het tijd om AC een tijdje met rust te laten.
Ik weet dat veel er anders over denken of juist liever meer de stealth kant wouden zien.
Nou ik mag echt hopen dat het allemaal wat zwaarder en minder arcade gaat aanvoelen. Zei het al in het PS5 topic: net TLoU2 uitgespeeld en dat ligt gewoon 10 jaar voor op wat ik hier zie. Echt zonde.G_Dragon schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:55:
[...]
Nee om heel eerlijk te zijn hoopte ik dat Valhalla de zelfde controls en basis zou krijgen als Odyssey, dat is voor mij tot nu toe wel de grootste en mooiste AC game. Natuurlijk hoop ik dat wanneer de game in de winkels ligt dat de game er dan stukken beter uitziet en dit beta gameplay is, maar de basis is goed.
Ik weet dat veel er anders over denken of juist liever meer de stealth kant wouden zien.
Deze gameplay is meer dan een jaar oud. Heel veel bugs en placeholders. Animaties die nog niet af zijn. Ik zou er nog niet te veel waarde aan hechten.
Ik vind het voor nu al best tof als je een beetje door de matige graphics heen kijkt.
AC Odyssey vond ik een van de fijnste games van deze generatie (Alles uitgespeeld, platinum en c.a 220uur). Als het dat is maar dan met Vikings ben ik al meer dan happy denk ik.
Met als extra wens dat het door de NextGen consoles wat meer oogt als Odyssey op de pc.
AC Odyssey vond ik een van de fijnste games van deze generatie (Alles uitgespeeld, platinum en c.a 220uur). Als het dat is maar dan met Vikings ben ik al meer dan happy denk ik.
Met als extra wens dat het door de NextGen consoles wat meer oogt als Odyssey op de pc.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inmiddels ook de FP bereikt
nieuws: Half uur aan gameplaybeelden van Assassin's Creed Valhalla lekt uit
nieuws: Half uur aan gameplaybeelden van Assassin's Creed Valhalla lekt uit
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Hmm.. Paar punten die mij opvallen.
(negatief)
- Die vuurpijlen regen van het kasteel, zijn er wel erg veel en snel achterelkaar. Ziet er wel erg slecht en nep uit, ook de plek waar ze vandaan komen hebben ze slecht gedaan.
- Dat stukje paar tellen later waarbij ze een boot door een kasteel muur heen 'varen' ???
Ja tuurlijk..
- De boogschutters (12:50) schieten in 1x een handvol pijlen af. (nouja, lijkt erop dat ze per keer 3 pijlen schieten maar wel aantal keer direct achter elkaar aan) Net zoals punt 1 is dat gewoon heel slecht en nep.
- Die trap die ze af en toe doet waarbij de vijand meters naar achter valt. ???
(positief)
- Dat je jezelf kan wisselen met iemand die aan de ram staat om mee te doen om een poort open te rammen. Leuk bedacht en geeft net wat meer interactie met het geheel.
- Skill-tree, moeilijk om te zeggen of dat nou direct een plus punt is maar daar ga ik voorlopig wel vanuit.
Effe een paar snelle observaties.
Al met al moet ik het nog gaan zien. Punt 2 zie ik niet meer veranderen en vind ik toch een grote foute keuze. De rest is misschien nog finetunen en kan nog veranderen.
Benieuwd of dit ook de beelden waren die Ubisoft wilde laten zien of dat ze andere / nieuwe beelden uit te kast halen.
(negatief)
- Die vuurpijlen regen van het kasteel, zijn er wel erg veel en snel achterelkaar. Ziet er wel erg slecht en nep uit, ook de plek waar ze vandaan komen hebben ze slecht gedaan.
- Dat stukje paar tellen later waarbij ze een boot door een kasteel muur heen 'varen' ???

- De boogschutters (12:50) schieten in 1x een handvol pijlen af. (nouja, lijkt erop dat ze per keer 3 pijlen schieten maar wel aantal keer direct achter elkaar aan) Net zoals punt 1 is dat gewoon heel slecht en nep.
(positief)
- Dat je jezelf kan wisselen met iemand die aan de ram staat om mee te doen om een poort open te rammen. Leuk bedacht en geeft net wat meer interactie met het geheel.
- Skill-tree, moeilijk om te zeggen of dat nou direct een plus punt is maar daar ga ik voorlopig wel vanuit.
Effe een paar snelle observaties.
Al met al moet ik het nog gaan zien. Punt 2 zie ik niet meer veranderen en vind ik toch een grote foute keuze. De rest is misschien nog finetunen en kan nog veranderen.
Benieuwd of dit ook de beelden waren die Ubisoft wilde laten zien of dat ze andere / nieuwe beelden uit te kast halen.
[ Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 06-07-2020 14:18 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik kan me niet voorstellen dat als je met 15!!!! Studios aan een game werkt, je met dit op de proppen komt.
- Voor mijn gevoel bliezen ze de boot op om zo de poort op te blazen. Iedereen leek ook van de boot af te zijn gesprongen.thijsco19 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:16:
Hmm.. Paar punten die mij opvallen.
(negatief)
...
- Dat stukje paar tellen later waarbij ze een boot door een kasteel muur heen 'varen' ???Ja tuurlijk..
...
- Dat kan in Odyssee ook met de Spartan Kick. Niet heel gek dat ze die ability meegenomen hebben.
Voor de rest met je eens
Ben ook teleurgesteld door de gelekte footage, ik heb ze altijd leuk gevonden maar niet allemaal gespeeld, meestal sla ik er 1 over en dan doe ik de volgende weer. Had echt gehoopt op wat meer innovatie, Origins was echt een goeie stap vooruit en Odyssey (deze 2 wel na elkaar gespeeld) was een mooie doorvertaling, voelde iets meer als een herhaling maar in eigenlijk alles wel beter. Nu met weer wat meer tijd er tussen en een nieuwe generatie consoles hoopte ik op weer een innovatie slag. Is natuurlijk nog wat vroeg maar voor nu denk ik dat ik deze oversla en de de volgende pas weer ga spelen, hopelijk dan full-on next gen (ook gemeplay wise) en weer verfrissend om te spelen.
Ah dat wist ik niet, dat geeft weer wat hoop.Razorbite schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:20:
Deze gameplay is meer dan een jaar oud. Heel veel bugs en placeholders. Animaties die nog niet af zijn. Ik zou er nog niet te veel waarde aan hechten.
Dat weet hij ook niet
Dat vermoeden krijgen we naar aanleiding van de beelden.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Haha, ok, dat geeft weer minder hoop. Het zou natuurlijk kunnen maar ik denk dat als de beelden een jaar oud zijn ze ook minder snel in handen komen van iemand die wil lekken. Maarja, niets is zeker.thijsco19 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:38:
[...]
Dat weet hij ook niet.
Dat vermoeden krijgen we naar aanleiding van de beelden.
Op basis van deze footage zeg ik Nee.Het oogt te erg Odyssey & Origins.
met andere woorden: het wordt tijd dat de nieuwe prince of persia deze reeks en de luie ubisoft van zijn troon afstoot.
Wel interessant dat er maar weinig devs zijn die een echt levendige grote open wereld neer kunnen zetten. Duurt gewoon ontzettend lang. Ubisoft brengt er veel uit maar herhaalt daardoor veel, ik word er ook een beetje moe van. De devs die unieke dingen neerzetten als Guerilla, Bethesda, Rockstar, CD Projekt Red etc. hebben gewoon 5> jaar nodig. Kan me ook voorstellen dat je er bijna niet tussen komt omdat het zo veel geld en resources kost.Hamazaki schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:43:
met andere woorden: het wordt tijd dat de nieuwe prince of persia deze reeks en de luie ubisoft van zijn troon afstoot.
Hoe stoot een nieuwe Prince of Persia de luie Ubisoft dan precies van zijn troon?Hamazaki schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:43:
Cunning linguist.
Als de nieuwe die eraan komt niet van ubi is in ieder geval hahaBart ® schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:11:
[...]
Hoe stoot een nieuwe Prince of Persia de luie Ubisoft dan precies van zijn troon?
Lijkt wel veel op Odyssey vind ik..
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vindt dit er echt super slecht uitzien, ook hoe ze vechten, het ziet er gewoon niet realistisch uit. Keek er zo naar uit, maar opeens totaal niet mij game. Hoop dat er nog wat gaat veranderen de komende tijd....
En dat terwijl juist Ubisoft het voordeel heeft van schaalgrootte. Zij hebben meerdere IP's maar hebben één engine, kunnen veel 3D modellen hergebruiken etc. En dat doen ze ook, maar soms teveel. Ik koop veel Ubisoft games maar vaak voelt het teveel als een productiewerk. Voordeel van zo'n open wereld game is ook dat je heel veel teams tegelijkertijd eraan kunt laten werken. Ze zijn minder afhankelijk van elkaar dan in een lineaire (verhalende) game waar omgeving-verhaal perfect op elkaar moet aansluiten. Bij Ubisoft is het is gewoon een icoontje op de kaart. Daardoor mist er soms wat liefde voor het grote geheel. Dat had ik bij AC2 en Far Cry 3 wel meer.Sluw schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:02:
[...]
Wel interessant dat er maar weinig devs zijn die een echt levendige grote open wereld neer kunnen zetten. Duurt gewoon ontzettend lang. Ubisoft brengt er veel uit maar herhaalt daardoor veel, ik word er ook een beetje moe van. De devs die unieke dingen neerzetten als Guerilla, Bethesda, Rockstar, CD Projekt Red etc. hebben gewoon 5> jaar nodig. Kan me ook voorstellen dat je er bijna niet tussen komt omdat het zo veel geld en resources kost.
Ik ben ontzettend teleurgesteld door de beelden. Ik hoop dat het echt een vroege build is, waardoor het er nu wat anders uitziet, maar ik heb er een hard hoofd in. Letterlijk alles in de HUD, qua looks en qua mechanics komt uit Odyssey, maar dan met een andere skin, letterlijk alles.
Odyssey vond ik zo'n bijzonder ongeïnspireerde game. Het was net leuk genoeg, maar de grind was enorm en de map zat vol met filler content. Die hele game werd kunstmatig uitgerekt met dertig van dezelfde soorten kampen en grotten om maar meer uren erin te stoppen. Zoals Tom hierboven zegt: je proeft geen liefde. Ubisoft is gewoon een luie game-ontwikkelaar, dat bevestigt dit maar weer. Je hebt next-gen hardware tot je beschikking, maar doet er vrijwel niets mee.
Odyssey vond ik zo'n bijzonder ongeïnspireerde game. Het was net leuk genoeg, maar de grind was enorm en de map zat vol met filler content. Die hele game werd kunstmatig uitgerekt met dertig van dezelfde soorten kampen en grotten om maar meer uren erin te stoppen. Zoals Tom hierboven zegt: je proeft geen liefde. Ubisoft is gewoon een luie game-ontwikkelaar, dat bevestigt dit maar weer. Je hebt next-gen hardware tot je beschikking, maar doet er vrijwel niets mee.
Sinds de leak heb ik via reddit veel mensen gezien die klagen over pre-alfa beelden. Nou, hier zijn enkele positieve dingen die ik heb geëxtraheerd na het bekijken van de hele 30 minuten gameplay. De punten staan in de volgorde waarin ik ze op de video heb gezien.
1. De omgeving en de wereld voelen veel dynamischer aan in vergelijking met de vorige twee games (misschien is het ook de setting).
2. Ze hebben eindelijk de animatie met één arm voor paardrijden opgelost.
3. Ambient Music komt veel vaker voor en ze klinken zo geweldig als we hadden verwacht (merkte verschillende briljante soundtracks op in de loop van de hele video).
4. Ontwijken kost uithoudingsvermogen. Geen spammen meer van ontwijkingen en grote aandacht voor parries.
5. Verfijnde beelden in de animus pulse / eagle pulse.
6. Nieuwe toevoeging van Cinematic Camera tijdens paardritten.
7. bosjes zien er veel dichter uit en grastexturen hebben zeker upgrades gekregen.
8. We horen enkele NPC-gesprekken op de achtergrond tijdens het reizen, dit duidt mogelijk op dynamische gebeurtenissen die vergelijkbaar zijn met RDR2.
9. het door Einar Selvik ingesproken nummer dat tijdens de aanval wordt gespeeld, klinkt geweldig.
10. Vijanden voelen minder sponzig.
11. Zo'n vreselijke gameplay-showcase. Degene die dit spel speelt is er erg slecht in, daarom kan ik het gevecht niet beoordelen op basis van dit specifieke spel.
12. Finishers met uiteenvallen.
13. Alle NPC-gevallen wapens kunnen worden opgepakt en gegooid.
14. Schilden breken. Eindelijk.
15. NPC's laten ook snuisterijen vallen. Eindelijk. (Dit had eigenlijk al sinds de oorsprong moeten zijn)
16. Mogelijke verandering van verlichting. Nachtgamen ziet er veel meeslepender uit dan de vorige twee herhalingen.
17. Insta-kill na perfect pareren op voedervijanden? Game zegt dit als een stun-aanval.
18. Het gesprek met de kasteelbaas: Eivor is een ander soort viking in die zin dat hij / zij vriendschap wil sluiten met de Saksen en niet over hen wil heersen, aangezien Eivor de koning van East Anglia redt.
19. De Skill Tree / Skill-grafiek ziet er veel uitgebreider uit dan alle andere eerdere AC-spellen. (Skyrim-achtig)
20. Visuele aanpassing identiek aan odyssey is aanwezig.
21. Elk item kan tot 10 keer worden geüpgraded (item zeldzaamheid factor tho)
22. Power Level vervangt het levelingsysteem dat mogelijk vergelijkbaar is, maar dieper dan God of War.
23. Nieuw versnellingssysteem met verschillende categorieën statistieken.
24. Nieuw wapenstatussysteem dat omvat: Aanval, Snelheid, Impact, Kritisch percentage.
25. Nieuw gear stat-systeem, waaronder: Armor, Evasion, Weight.
26. Valschade is terug.
Ik heb het gevoel dat mensen dit lek serieus nemen. Dit ziet eruit als een eeuwenoude build en we moeten het spel echt niet beoordelen op basis van dergelijke lekken. We zullen waarschijnlijk de echte deal zien op de Ubisoft Forward op 12 juli.
27. Er zijn nu tabbladen voor vaardigheden en vaardigheden in het menu. We zien alleen het tabblad Vaardigheden, die passieve statistieken verhogen en passieve vaardigheden, waarvoor geen adrenaline nodig is (zoals de stomp of de stun-aanval).
28. De vaardigheidsboom en buit zijn onderverdeeld in 3 soorten: beer (rood), raaf (geel) en wolf (blauw). De versnelling is nu gekleurd op basis van een van deze. Door punten op een van de takken te plaatsen, wordt hun respectievelijke type versnelling sterker.
29. Elke keer dat u een punt in de vaardighedenboom doorbrengt, krijgt u een punt in uw "Kracht" -tarief. Regio's hebben nu "Power" -nummers aanbevolen. De speler bevond zich in een regio met 55 als voorgestelde kracht.
30. Regio's lijken 3 meter te hebben die vollopen om je voortgang daarin te laten zien: rijkdom, mysteries en geheimen.
31.De Animus Pulse / Revelations Skill is terug en lijkt vijanden in het rood te markeren (de wolven aan het begin). Het ziet ook planten die je kunt eten om de gezondheid te herstellen.
32.Over gezondheid lijkt het alsof het getal in het hart aangeeft hoeveel "genezende itens" (rantsoenen?) Je hebt.
33. Je hebt de mogelijkheid om te hurken terwijl je in je paard zit. Ik neem aan dat het een stealth-positie is tijdens het rondrijden
34.Sommige huizen kunnen worden betreden, in de 2 dorpen die Eivor passeert is het mogelijk een interactiebord op de deuren te zien.
35. De arendspuls onthult zwakke punten van de vijand. De linkervoet van de baas Rued was een zwak punt. Je ziet het op een kort moment oranje gloeien.
1. De omgeving en de wereld voelen veel dynamischer aan in vergelijking met de vorige twee games (misschien is het ook de setting).
2. Ze hebben eindelijk de animatie met één arm voor paardrijden opgelost.
3. Ambient Music komt veel vaker voor en ze klinken zo geweldig als we hadden verwacht (merkte verschillende briljante soundtracks op in de loop van de hele video).
4. Ontwijken kost uithoudingsvermogen. Geen spammen meer van ontwijkingen en grote aandacht voor parries.
5. Verfijnde beelden in de animus pulse / eagle pulse.
6. Nieuwe toevoeging van Cinematic Camera tijdens paardritten.
7. bosjes zien er veel dichter uit en grastexturen hebben zeker upgrades gekregen.
8. We horen enkele NPC-gesprekken op de achtergrond tijdens het reizen, dit duidt mogelijk op dynamische gebeurtenissen die vergelijkbaar zijn met RDR2.
9. het door Einar Selvik ingesproken nummer dat tijdens de aanval wordt gespeeld, klinkt geweldig.
10. Vijanden voelen minder sponzig.
11. Zo'n vreselijke gameplay-showcase. Degene die dit spel speelt is er erg slecht in, daarom kan ik het gevecht niet beoordelen op basis van dit specifieke spel.
12. Finishers met uiteenvallen.
13. Alle NPC-gevallen wapens kunnen worden opgepakt en gegooid.
14. Schilden breken. Eindelijk.
15. NPC's laten ook snuisterijen vallen. Eindelijk. (Dit had eigenlijk al sinds de oorsprong moeten zijn)
16. Mogelijke verandering van verlichting. Nachtgamen ziet er veel meeslepender uit dan de vorige twee herhalingen.
17. Insta-kill na perfect pareren op voedervijanden? Game zegt dit als een stun-aanval.
18. Het gesprek met de kasteelbaas: Eivor is een ander soort viking in die zin dat hij / zij vriendschap wil sluiten met de Saksen en niet over hen wil heersen, aangezien Eivor de koning van East Anglia redt.
19. De Skill Tree / Skill-grafiek ziet er veel uitgebreider uit dan alle andere eerdere AC-spellen. (Skyrim-achtig)
20. Visuele aanpassing identiek aan odyssey is aanwezig.
21. Elk item kan tot 10 keer worden geüpgraded (item zeldzaamheid factor tho)
22. Power Level vervangt het levelingsysteem dat mogelijk vergelijkbaar is, maar dieper dan God of War.
23. Nieuw versnellingssysteem met verschillende categorieën statistieken.
24. Nieuw wapenstatussysteem dat omvat: Aanval, Snelheid, Impact, Kritisch percentage.
25. Nieuw gear stat-systeem, waaronder: Armor, Evasion, Weight.
26. Valschade is terug.
Ik heb het gevoel dat mensen dit lek serieus nemen. Dit ziet eruit als een eeuwenoude build en we moeten het spel echt niet beoordelen op basis van dergelijke lekken. We zullen waarschijnlijk de echte deal zien op de Ubisoft Forward op 12 juli.
27. Er zijn nu tabbladen voor vaardigheden en vaardigheden in het menu. We zien alleen het tabblad Vaardigheden, die passieve statistieken verhogen en passieve vaardigheden, waarvoor geen adrenaline nodig is (zoals de stomp of de stun-aanval).
28. De vaardigheidsboom en buit zijn onderverdeeld in 3 soorten: beer (rood), raaf (geel) en wolf (blauw). De versnelling is nu gekleurd op basis van een van deze. Door punten op een van de takken te plaatsen, wordt hun respectievelijke type versnelling sterker.
29. Elke keer dat u een punt in de vaardighedenboom doorbrengt, krijgt u een punt in uw "Kracht" -tarief. Regio's hebben nu "Power" -nummers aanbevolen. De speler bevond zich in een regio met 55 als voorgestelde kracht.
30. Regio's lijken 3 meter te hebben die vollopen om je voortgang daarin te laten zien: rijkdom, mysteries en geheimen.
31.De Animus Pulse / Revelations Skill is terug en lijkt vijanden in het rood te markeren (de wolven aan het begin). Het ziet ook planten die je kunt eten om de gezondheid te herstellen.
32.Over gezondheid lijkt het alsof het getal in het hart aangeeft hoeveel "genezende itens" (rantsoenen?) Je hebt.
33. Je hebt de mogelijkheid om te hurken terwijl je in je paard zit. Ik neem aan dat het een stealth-positie is tijdens het rondrijden
34.Sommige huizen kunnen worden betreden, in de 2 dorpen die Eivor passeert is het mogelijk een interactiebord op de deuren te zien.
35. De arendspuls onthult zwakke punten van de vijand. De linkervoet van de baas Rued was een zwak punt. Je ziet het op een kort moment oranje gloeien.
De setting is tof. De voice acting en debiele verhaaltjes in quests verpesten bij mij deze hele game. Kunnen ze niet een fatsoenlijke schrijver aannemen? Tis nu telkens zo zonde van de wereld.
De schrijver van AC Valhalla met een mooie vergelijking over de leaks:
[Twitter: https://twitter.com/DarbyMcDevitt/status/1279956282343075840]
Centerstrain01 bevestigd de game gespeeld te hebben:
Ik denk dat we zondag een enorme lading aan gameplay content over ons heen gestort krijgen. Ik ben benieuwd! Tot nu toe heel sceptisch, maar de gelekte content kan misleidend zijn.
[Twitter: https://twitter.com/DarbyMcDevitt/status/1279956282343075840]
Centerstrain01 bevestigd de game gespeeld te hebben:
Played 4 hours of #AssassinsCreedValhalla and have lots of gameplay ready to show you all soon! Can’t wait!
— Centerstrain01 (@Centerstrain01) 6 juli 2020
Ik denk dat we zondag een enorme lading aan gameplay content over ons heen gestort krijgen. Ik ben benieuwd! Tot nu toe heel sceptisch, maar de gelekte content kan misleidend zijn.
Die schrijver kan dat wel roepen, maar de beelden zijn duidelijk en in bijna alles zie je 1-op-1 features van Odyssey terug.
Ik denk waar hij meer op doelt dat het een oude versie van de game is, en dat je deze leak niet kan beoordelen met de final game. Daarom is het een leak.Soccer98 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:09:
Die schrijver kan dat wel roepen, maar de beelden zijn duidelijk en in bijna alles zie je 1-op-1 features van Odyssey terug.
Wacht rustig af tot zondag voordat je gaat oordelen misschien zal je verrast worden
7 minuten durende video van een baasgevecht is gelekt op YouTube (check de post hierboven voor de video). Het lijkt hier te gaan om een nieuwere versie dan die in de 30 minuten video leak
Verbeteringen en veranderingen die ik heb gezien:
camera is een stuk dichterbij
Het gezicht van Eivors is gedetailleerder
betere gezichtsanimatie
een blik op het wiel dingetje, ik zag een vis icoon, meditatie icoon, kap icoon, fakkel icoon, paard icoon, fluit en een hoorn.
lijkt een nevenactiviteit zoals de War Elephants in Origins, omdat de mysterietab voor East-Anglia na het gevecht veranderde
de vaardigheden worden niet verdiend door vaardigheidspunten, maar door boeken.
En we hebben de menu's en kaarten van dichterbij bekeken.
Verbeteringen en veranderingen die ik heb gezien:
camera is een stuk dichterbij
Het gezicht van Eivors is gedetailleerder
betere gezichtsanimatie
een blik op het wiel dingetje, ik zag een vis icoon, meditatie icoon, kap icoon, fakkel icoon, paard icoon, fluit en een hoorn.
lijkt een nevenactiviteit zoals de War Elephants in Origins, omdat de mysterietab voor East-Anglia na het gevecht veranderde
de vaardigheden worden niet verdiend door vaardigheidspunten, maar door boeken.
En we hebben de menu's en kaarten van dichterbij bekeken.
Oh die lijkt snel neer te zijn.Razorbite schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:40:
[YouTube: Assassin's Creed: Valhalla Bossfight]
Een nieuwe leak, voor wie geinteresseerd is.
Ik heb in iedergeval gezien dat de animaties en het vechten er echt honderd keer beter uitziet dan de vorige video. Bevestigt vooralsnog mijn vermoeden dat dat om echt een vroege build ging.
Hier is hij ook nog te bekijken:
YouTube: Assassin's Creed: Valhalla BOSSFIGHT GAMEPLAY Leaked l 7 MIN OF GAME...
Kwaliteit van het filmpje is beter dan de vorige leak, maar verder zie ik weinig verbetering. Als je mij had verteld dat dit DLC van Odyssey was met een nieuw personage had ik het ook geloofd.
YouTube: Assassin's Creed: Valhalla BOSSFIGHT GAMEPLAY Leaked l 7 MIN OF GAME...
Kwaliteit van het filmpje is beter dan de vorige leak, maar verder zie ik weinig verbetering. Als je mij had verteld dat dit DLC van Odyssey was met een nieuw personage had ik het ook geloofd.
Ik vind het ook wel prima. Verwacht echt geen enorme ingrijpende veranderingen, wat meer de Origins kant op, beter verhaal en meer kwaliteit ipv kwantiteit dan ben ik een hele blije jongen.
Release date is geleaked/gereleased.
Het wordt 17 november
Het wordt 17 november
Dat weten we waarschijnlijk vanavond definitief. Verwacht ook een grote golf aan gameplay en previews na het Ubisoft Forward event.
Wereld ziet er nog best grappig uit. Maar ik geloof dat ik al te lang game om hier nog zin in te hebben. Dit hebben we toch allemaal al 10.000 x gedaan? De voices zijn daarnaast echt heel slecht die je direct uit de immersie halen. En dan is het waarschijnlijk ook nog een 100+ uur game omdat er een vocaal groepje internethelden zijn die geen genoegen nemen met kortere originele games die niet voor de duizendste keer de witcher na doen.
[ Voor 48% gewijzigd door giantgiantus op 12-07-2020 21:42 ]
Ik vind het er tof uit zien, ik heb er zin in!
Ik heb niet alle AC games gespeeld, ben sinds kort begonnen aan AC Origins (geweldige game!). Kan me wel voorstellen dat na Origins en Odyssey (van wat ik ervan heb gezien) dit er wat meer van hetzelfde uitziet qua gameplay. Ik ga Odyssey overslaan, dus voor mij speelt het gevoel van herhaling wat minder mee.
Setting lijkt me fantastich en spreekt mij meer aan dan het oude Egypte uit Origins (hoewel prachtig gemaakt) of het oude Griekenland van Odyssey
Ik heb niet alle AC games gespeeld, ben sinds kort begonnen aan AC Origins (geweldige game!). Kan me wel voorstellen dat na Origins en Odyssey (van wat ik ervan heb gezien) dit er wat meer van hetzelfde uitziet qua gameplay. Ik ga Odyssey overslaan, dus voor mij speelt het gevoel van herhaling wat minder mee.
Setting lijkt me fantastich en spreekt mij meer aan dan het oude Egypte uit Origins (hoewel prachtig gemaakt) of het oude Griekenland van Odyssey
Ik heb het idee dat ik naar een game van 3 jaar geleden zit te kijken. Prima voor mij als midrange gamer, maar dit is toch geen materiaal om je publiek mee te overtuigen?
Wat zien die animaties van de mensen er ontzettend onnatuurlijk uit, ik had verwacht dat we onderhand wel op een punt zouden komen dat dat nagenoeg realistisch lijkt, in ieder geval in een demo als deze waarbij alles uit de kast wordt gehaald om het er op zijn allerbest uit te laten zien. Misschien is het toch wel heel moeilijk om mensen realistisch te maken, maar ik denk eerder dat Ubisoft lui is of tegen de grenzen van z'n engine aanloopt.
Wat zien die animaties van de mensen er ontzettend onnatuurlijk uit, ik had verwacht dat we onderhand wel op een punt zouden komen dat dat nagenoeg realistisch lijkt, in ieder geval in een demo als deze waarbij alles uit de kast wordt gehaald om het er op zijn allerbest uit te laten zien. Misschien is het toch wel heel moeilijk om mensen realistisch te maken, maar ik denk eerder dat Ubisoft lui is of tegen de grenzen van z'n engine aanloopt.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
@DirtyBird Ik heb niet het idee dat dit beelden waren van een next gen console of een high end PC, zowel dan zou ik dat zeer teleurstellend vinden, want dit zag er grafisch niet heel indrukwekkend uit, zag enorm veel pop-in, dat moet op de next gen toch beter kunnen lijkt me.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Even applaus voor de hoeveelheid stealh die ze in deze gameplay hebben weten te stoppen. Het ligt er echt dik bovenop dat Vikings meesters erin waren (zoals geclaimd door Ubisoft): not
Wat een mooie game word dit, zeer tevreden na het zien van de gameplay. Blij dat de leaked gameplay niet fake was, deze game word een instant pre-order
Het ziet eruit als een leuke game. Toffe moves en aardig wat te doen weer. Hier nog een video van JackFrags:
Hij heeft er in ieder geval veel plezier in. Niet de allermooiste game ooit, maar wel fun
Hij heeft er in ieder geval veel plezier in. Niet de allermooiste game ooit, maar wel fun
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2020 23:08 ]
Veel assassin's creed zit er niet meer in, maar dat was al een tijdje zo. Maar als je nu al dorpen gaat raiden kan je niet meer de pretentie hooghouden dat je the good guys bent.
Los daarvan ziet het er wel een leuke game uit. zal hem wss wel binnenhalen met een uplay coupon
Los daarvan ziet het er wel een leuke game uit. zal hem wss wel binnenhalen met een uplay coupon
Zo ik zit die Ubisoft presentatie terug te kijken.
AC Vikings ziet er wel gaaf uit zeg, vooral dat dorp bouwen en uitbouwen spreekt mij wel aan.
Hier ga ik weer een hoop uur in verliezen vermoed ik
AC Vikings ziet er wel gaaf uit zeg, vooral dat dorp bouwen en uitbouwen spreekt mij wel aan.
Hier ga ik weer een hoop uur in verliezen vermoed ik
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit is een goeie video vind ik, ben het met hem eens dat dit niet zomaar een copy and paste is van origins en/of odyssey, er is best veel anders zo te zien. Ook zien de graphics er in deze videos er beter uit dan wat ik in de Ubisoft stream gezien heb, waar het me opviel dat er veel pop-in was.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ziet er wel weer leuk uit. Als de gameplay maar goed genoeg is.
De game gaat er sowieso komen. Bij Odessey wist ik zeker dat ik met het vrouwelijk karakter wilde spelen. Vond de gesproken tekst van de mannelijke bijna komisch slecht. Voor nu weet ik het nog even niet!
De game gaat er sowieso komen. Bij Odessey wist ik zeker dat ik met het vrouwelijk karakter wilde spelen. Vond de gesproken tekst van de mannelijke bijna komisch slecht. Voor nu weet ik het nog even niet!
Meh ik vind de beelden tegenvallen. Wat mij echt irriteert is dat het een brute game moet zijn, maar als ik iemand met een axe oid bewerk vallen er geen lichaamsdelen af, dat doet voor mij echt af aan de geloofwaardigheid. Animaties lijken zo achterhaald, jammer.
Als ik de preview hier op Tweakers zie ga ik nog wel even wachten met kopen tot zeker een week ná release. Previews / reviews kunnen soms nog wat rooskleurig zijn, als het echt een bugfest is dan wordt dat na release wel snel duidelijk.
Altijd wel AC fan geweest maar die nieuwe richting en vele vechten vind ik minder.
Jezelf ergens vestigen en dat uitbouwen lijkt mij wel een leuke vernieuwing.
Echt overtuigd ben ik niet, wacht de reviews wel af.
Grafisch vind ik het in ieder geval echt tegenvallen. Totaal geen upgrade ten opzichte van Odessey. Ik ben ook bang dat ze daar weinig aan kunnen doen voordat het november is. Mag je al blij zijn dat het gros van de bugs er dan uit zijn. Setting is heel tof en volgens mij ook wel divers. Maar tot nu toe vind ik het maar mweh.
Ik wacht in ieder geval nog even af. Pre-order doe ik sowieso niet.
Ik wacht in ieder geval nog even af. Pre-order doe ik sowieso niet.
Ik heb nog de stille hoop dat de beelden die we nu hebben gezien niet van een next-gen console zijn. Aan de andere kant leert de ervaring dat een eerste release van AC op een next-gen console nauwelijks vooruitgang in graphics betekent. Ik kijk vooral uit naar kortere laadtijden door de SSD...ik ben eindloos aan het wachten als ik tussen viewpoints 'quick'travel doe.
hog zo nieuw is dat niet he. denk aan de villa in AC2, rome in ACB, de homestead in AC3... Maar het was inderdaad wel een leuke toevoeging;Tom schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:26:
Altijd wel AC fan geweest maar die nieuwe richting en vele vechten vind ik minder.
Vind het voor de rest ook wel spijtig dat het qua overspannend verhaal wss nihil zal zijn Er zou toch nog een deel stealth in moeten zitten zeggen ze.
Al is het beste dit gewoon niet meer als AC games te bekijken.
[ Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 13-07-2020 11:49 ]
Vind het er wel tof uit zien. Vond de richting van Origins en Odyssey wel nice, dit is natuurlijk wel weer meer van hetzelfde. Maar sowieso vind ik deze settings ook gruwelijk. Heb er wel weer zin in om beetje hersenloos deze Witcher kloon te spelen! Bring it on.
Wel jammer dat er steeds meer fantasy in komt (buiten de Animus/ISU om dus). Dat spreekt me minder aan.
Wel jammer dat er steeds meer fantasy in komt (buiten de Animus/ISU om dus). Dat spreekt me minder aan.
[ Voor 16% gewijzigd door SemperFidelis op 13-07-2020 12:01 ]
Deze mening deel ik ook. Gewoon lekker rond rennen en gamen zonder er voor de volle 100% altijd bij te blijven, omdat je anders een belangrijk dialoog mis.SemperFidelis schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:00:
Vind het er wel tof uit zien. Vond de richting van Origins en Odyssey wel nice, dit is natuurlijk wel weer meer van hetzelfde. Maar sowieso vind ik deze settings ook gruwelijk. Heb er wel weer zin in om beetje hersenloos deze Witcher kloon te spelen! Bring it on.
Ik vind het inderdaad ook jammer dat je flaming swords kan oproepen. Het is geen Game of Thrones!
Deze skills heb ik dan ook altijd vermeden in de andere games!
[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 13-07-2020 12:06 ]
Lekker sfeertje wordt er neergezet, kan me goed voorstellen dat 's avonds in de bossen bezig zijn erg creepy gaat worden met HDR aan op een OLED!
Zag ook aardig wat variatie in de trailer qua omgeving (sneeuw zelfs!).
Helaas in de verschillende playthroughs op YT wel wat bugs gezien..hoop dat ze dat nog wel ff kunnen rechtzetten!
Tot ie uit is maar even lekker wegdromen met playlists van Danheim en Heilung
Jammer dat hij niet wat eerder uitkomt dan November, immers dezelfde maand als Cyberpunk..
Zag ook aardig wat variatie in de trailer qua omgeving (sneeuw zelfs!).
Helaas in de verschillende playthroughs op YT wel wat bugs gezien..hoop dat ze dat nog wel ff kunnen rechtzetten!
Tot ie uit is maar even lekker wegdromen met playlists van Danheim en Heilung
Jammer dat hij niet wat eerder uitkomt dan November, immers dezelfde maand als Cyberpunk..
[ Voor 60% gewijzigd door PepieNL op 13-07-2020 12:26 ]
@Ambition88 Iirc zag je in de filmpjes weldegelijk af en toe een lichaamsdeel vliegen.
Betreft de stealth, het verstoppen tussen een groepje mensen die rondlopen is weer terug. Ook kan je nu net doen alsof je op de markt aan het shoppen bent, oid. Hij/zij stond in ieder geval iets te doen terwijl er een Engelse langs liep.
Toch wel mooie pluspunten.
Betreft de stealth, het verstoppen tussen een groepje mensen die rondlopen is weer terug. Ook kan je nu net doen alsof je op de markt aan het shoppen bent, oid. Hij/zij stond in ieder geval iets te doen terwijl er een Engelse langs liep.
Toch wel mooie pluspunten.
Cordelia Boss Fight
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Cordelia Boss Fight #2 (4K 60FPS)
Regan Boss Fight
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Regan Boss Fight #1 (4K 60FPS)
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Cordelia Boss Fight #2 (4K 60FPS)
Regan Boss Fight
YouTube: ASSASSIN'S CREED VALHALLA Regan Boss Fight #1 (4K 60FPS)
Denk dat dit niet de meest verstandige keuze is. Ik denk dat heel veel mensen Valhalla links laten liggen hierdoor.PepieNL schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:15:
The narrative director van AC heeft getweet dat er een 9th century hidden one in de trailers e.d. verstopt is:
[Twitter: https://twitter.com/DarbyMcDevitt/status/1282429753870491649?s=20]
en hij gaf ook het volgende aan:
[Twitter: https://twitter.com/DarbyMcDevitt/status/1282443253124661249?s=20]
Dit maakt mij een stukje enthousiaster dan de rest van de content die ze laten zien moet ik eerlijk zeggen. Mij heeft dit deel van het verhaal een stuk meer getrokken omdat het de games aan elkaar koppelt dan het afzonderlijke verhaal per game.
[Twitter: https://twitter.com/DarbyMcDevitt/status/1282429753870491649?s=20]
[Twitter: https://twitter.com/DarbyMcDevitt/status/1282443253124661249?s=20]
Dit maakt mij een stukje enthousiaster dan de rest van de content die ze laten zien moet ik eerlijk zeggen. Mij heeft dit deel van het verhaal een stuk meer getrokken omdat het de games aan elkaar koppelt dan het afzonderlijke verhaal per game.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Wauw !
Shut up and take my money
is er nog echt een touw aan vast te knopen aan het einde van heel de reeks? eerlijk, hoeveel AC spellen heb ik ondertussen uitgespeeld, maar waar draait het nou allemaal om?
[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 13-07-2020 17:13 ]
maakt niet uit hoeveel games je gespeeld hebt, ze hebben het merendeel van het verhaal verplaatst naar de comicsHamazaki schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:46:
is er nog echt een touw aan te knopen aan het einde? eerlijk, hoeveel AC spellen heb ik ondertussen uitgespeeld, maar waar draait het nou allemaal om?
Hmm good to know. Heb die nog helemaal niet gelezen..AntiChrist7 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 17:00:
[...]
maakt niet uit hoeveel games je gespeeld hebt, ze hebben het merendeel van het verhaal verplaatst naar de comics
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik ook niet, enkel de samenvattings op de wikia's. Maar als je die niet had gelezen/van gewetenMelantrix schreef op maandag 13 juli 2020 @ 17:31:
[...]
Hmm good to know. Heb die nog helemaal niet gelezen..
spoiler:
.had je bijvoorbeeld totaal niet kunnen weten dat Desmond zijn zoon (ook een sage) Juno heeft gedood, je weet wel de main villain sinds AC3....
Ik vind het ook spijtig, want het was een interessant idee, de originele plotlijn, maar is totaal niet meer relevant. Verwacht een Vikings game, geen AC
Op basis van de nu getoonde beelden verwacht ik inderdaad géén AC game, maar een Viking game.
Wat op zichzelf niet erg is als je daar trek in hebt, maar eerder werd nog aangekondigd dat men in veel opzichten echt weer terug zou gaan naar de AC core values.
RPG en skill trees? Geen probleem. Mythische elementen? Ook leuk, dat is onderdeel van de setting.
Maar waar zijn de struiken en hooibalen om in te verstoppen? Waar is de assassination-missie? Corridor assassinations zouden terug zijn, maar ik heb ze niet gezien.
De voice-acting pakt mij ook nog niet. Mannelijke Eivor vind ik té zachtaardig klinken, vrouwelijke Eivor daarentegen klinkt tryhard grof.
Wat op zichzelf niet erg is als je daar trek in hebt, maar eerder werd nog aangekondigd dat men in veel opzichten echt weer terug zou gaan naar de AC core values.
RPG en skill trees? Geen probleem. Mythische elementen? Ook leuk, dat is onderdeel van de setting.
Maar waar zijn de struiken en hooibalen om in te verstoppen? Waar is de assassination-missie? Corridor assassinations zouden terug zijn, maar ik heb ze niet gezien.
De voice-acting pakt mij ook nog niet. Mannelijke Eivor vind ik té zachtaardig klinken, vrouwelijke Eivor daarentegen klinkt tryhard grof.
Klinkt erg goed, en maakt het voor mij nog meer een must buy! Ik vind dat ook het meest interessante stuk van de serie. Ik zit hier meer op te wachten dan Cyberpunk heel eerlijk gezegd...Melantrix schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:07:
The narrative director van AC heeft getweet dat er een 9th century hidden one in de trailers e.d. verstopt is:
[Twitter]
[Twitter]
Die zijn er in overtal.DingK schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:17:
One kills met de hidden blade is er.
Stealth maakt een comeback.
Je kunt zelfs eindbazen besluipen en met je hidden blade pakken ipv de cinematic fight aan te gaan.
De AC lore krijgt een grotere rol.
Gewoon een AC game in het verlengde van Origins en Odyssey, dus wel degelijk Assassin's Creed.
[ Voor 29% gewijzigd door SemperFidelis op 14-07-2020 13:36 ]
Had ik het nou goed gehoord dat ze zeiden dat je health niet meer vanzelf terugkomt?
Dat je nu moet eten om je health weer aan te vullen
Ik hoop dat dat optioneel is?G_Dragon schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:50:
Had ik het nou goed gehoord dat ze zeiden dat je health niet meer vanzelf terugkomt?
Vind het wel een leuke optie, die natuurlijk wel wennen word.MN-Power schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:53:
[...]
Ik hoop dat dat optioneel is?Ik heb echt een hekel aan health management, met healthpacks potions, eten of wat dan ook
Maar ik wil eerst weten of dit wel echt zo is of dat ik dit verkeerd heb gehoord.