Thanks voor de uitleggamerboy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:43:
[...]
Zo ver ik weet is smart delivery voor de Xbox
Alhoewel ik die zelfde verhalen ook hoor op de ps4/ps5. Dit zou betekenen dat ook als je het op disc koopt je het gewoon door kan zetten naar de next gen 😁.
Hou de sites goed in de gaten daar zal het op komen te staan. Als je niet zeker ben wacht dan even met pre-orderen
[quote]gamerboy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:43:
[...]
Mmh ja dit is de informatie die beschikbaar is gekomen. Je hebt inderdaad gelijk hoor misschien dat ze Altair op een andere manier in de game gaan stoppen maar het lijkt er in ieder geval op dat Altair een rol gaat spelen.
In welke vorm is alleen nog niet duidelijk
[...]
Altair was geboren in 1165
Viking Era was tot ongeveer 1060
Zelfs Al Mualim was eigenlijk al te laat voor Vikingen.
Misschien dat er iets met de tempels gedaan wordt, zodat je soort van voorspelling kan zien
[...]
Mmh ja dit is de informatie die beschikbaar is gekomen. Je hebt inderdaad gelijk hoor misschien dat ze Altair op een andere manier in de game gaan stoppen maar het lijkt er in ieder geval op dat Altair een rol gaat spelen.
[...]
Misschien dat er iets met de tempels gedaan wordt, zodat je soort van voorspelling kan zien
oeh interessante gedachten. misschien ook wel een combinatie met de modern day en Altair. dat zou de modern day ook wel een flinke boost geven want die valt in de laatste 2 AC games erg tegenLawfulHamster schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:55:
[quote]gamerboy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:43:
[...]
[...]
anytime man!
[ Voor 8% gewijzigd door gamerboy op 14-05-2020 13:57 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
The classic hood and social stealth are back! In our first Dev QA video, @AshrafAIsmail answers how these iconic elements are brought to life in #AssassinsCreedValhalla #ACFacts pic.twitter.com/zdyEmtBD51
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 15 mei 2020
@AccessTheAnimus: Even more #AssassinsCreedValhalla news coming from Jeuxvideo.com!
• The game will feature three gameplay archetypes as for Assassin's Creed Odyssey (for that game they were Assassin, Warrior and Hunter), but it's not specified if they will be the same archetypes
• The Skill Tree will offer even more personalization / customization than in previous iterations of the franchise. Compared to Odyssey, it will be "more 'granular' than just a selection of skills"
• Both mounts and the Drakkar ship can be called at any time (players will have to be close to rivers to call the ship)
• The Drakkar will hold 8 crew members
• The Drakkar will be customizable
• The crew of the Drakkar can disembark to help in fights, but only for activities that can be found near waterflows.
• The Viking companions on the Drakkar will either be NPCs or characters met in the game with their own backstory. Even the customizable Viking mercenary that players can create can be part of the raiding crew.
• The game will feature big quest arcs which will start and end at the settlement
• The dev team is aiming at making the experience from each arc different from that of the other arcs
• These quest arcs will generally advance the Viking cause in England or be focused on the settlement itself (pushing Eivor into looking for resources).
• Because of the nature of these quest arcs, Producer Julien Laferrière compared each arc to an episode of a TV series.
• Fish at the docks
• Consult with a war chief
• Check on other inhabitants
• Sit down on specific seats
• Interact with objects
• Lay down on Eivor's bed
• The game will feature three gameplay archetypes as for Assassin's Creed Odyssey (for that game they were Assassin, Warrior and Hunter), but it's not specified if they will be the same archetypes
• The Skill Tree will offer even more personalization / customization than in previous iterations of the franchise. Compared to Odyssey, it will be "more 'granular' than just a selection of skills"
• Both mounts and the Drakkar ship can be called at any time (players will have to be close to rivers to call the ship)
• The Drakkar will hold 8 crew members
• The Drakkar will be customizable
• The crew of the Drakkar can disembark to help in fights, but only for activities that can be found near waterflows.
• The Viking companions on the Drakkar will either be NPCs or characters met in the game with their own backstory. Even the customizable Viking mercenary that players can create can be part of the raiding crew.
• The game will feature big quest arcs which will start and end at the settlement
• The dev team is aiming at making the experience from each arc different from that of the other arcs
• These quest arcs will generally advance the Viking cause in England or be focused on the settlement itself (pushing Eivor into looking for resources).
• Because of the nature of these quest arcs, Producer Julien Laferrière compared each arc to an episode of a TV series.
• Fish at the docks
• Consult with a war chief
• Check on other inhabitants
• Sit down on specific seats
• Interact with objects
• Lay down on Eivor's bed
Volgens de geruchten zou een release in oktober mogelijk zijn
https://www.vg247.com/202...-valhalla-release-date-2/
https://www.vg247.com/202...-valhalla-release-date-2/
https://www.psx-sense.nl/...oodie-en-sociale-stealth/
Ik heb er een dubbel gevoel bij, vind het ontzettend leuk dat ze weer deze kant opgaan maar vond daarin tegen Orgins en Odyssey echt legendarisch goed. Zolang het maar een sterk verhaal heeft met prachtige side quests zonder invloed van multiplayer ben ik tevreden.
Ik heb er een dubbel gevoel bij, vind het ontzettend leuk dat ze weer deze kant opgaan maar vond daarin tegen Orgins en Odyssey echt legendarisch goed. Zolang het maar een sterk verhaal heeft met prachtige side quests zonder invloed van multiplayer ben ik tevreden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heerlijk!
Je wilt toch gewoon soms ergens een plek inlopen of ontsnappen en dan gewoon even de hood op doen en je casual gedragen om te blenden of ontsnappen!
Assassins Creed is normaliter een Day One Pre-Order. Ik wacht nog even de eerste echte gameplay beelden af en ga dan zoals gewoonlijk voor de Gold-Edition. Als ik net als in Odessey er 120u in kan steken is het de centen meer dan waard!
We hebben weer een klein lijstje:
• Hidden blade kan “regular” one hit kills uitvoeren. Hiermee is bevestigd dat het een ander systeem wordt dan in Odyssee en Origins maar ook weer niet het simpele systeem zoals in de eerdere games.
• Eivor is niet een getrainde assassin, zijn vechtstijl wordt specifiek Viking like met een assassins aspect (door de hidden blade).
• Er gaan geruchten dan om de perfecte kill uit te voeren (en dus een instant kill) je een soort parry moet uitvoeren en de instant kill moet verdienen.
• De Vikings zijn in Engeland en zijn daar niet welkom. Dit duid op een rumour dat de Vikings zich anders moeten kleden om in de steden in Engeland binnen te komen en on opgemerkt rond te lopen.
• Er zijn verschillende subtiele referenties naar eerdere games.
• De hood is een manual actie die je zelf op en af kan doen, zoals in origins, met het verschil dat het een bepaald effect gaat hebben.
• Er is bevestigd dat er een manier is om je dood te faken. Wat dit voor effect gaat hebben is niet gezegd maar daar kunnen jullie goed over speculeren
• Er is bevestigd dat de raven welke ons gaat vergezellen Synin heet (uitgesproken als SUE-nin).
• Net als in odyssey zijn er opties om same sexs “interacties” te hebben.
• Met de blacksmith in je settlement kun je de geat customizen en zelf veranderen kwa uiterlijk.
• In de Longships kunnen groepen van 8 Vikings zitten en deze kunnen we blijkbaar zelf kiezen.
• Er zullen 25 verschillende enemie types zijn.
• De hidden blade heeft waarschijnlijk een Egyptische of Perzische afkomst.
• Navigation puzzles zijn terug!
• Weapon customization is een optie in de game
• Enemies gaan verschillende tools en ingrediënten gebruiken. Het is nog niet duidelijk wat dit precies inhoudt.
• Dynamische weer mechanics zitten in de game en zijn bevestigd
• Er zal volgens Ashraf Ismail nog een hele hoop gameplay komen voor launch en ze lopen goed op schema voor de release dat
• Hidden blade kan “regular” one hit kills uitvoeren. Hiermee is bevestigd dat het een ander systeem wordt dan in Odyssee en Origins maar ook weer niet het simpele systeem zoals in de eerdere games.
• Eivor is niet een getrainde assassin, zijn vechtstijl wordt specifiek Viking like met een assassins aspect (door de hidden blade).
• Er gaan geruchten dan om de perfecte kill uit te voeren (en dus een instant kill) je een soort parry moet uitvoeren en de instant kill moet verdienen.
• De Vikings zijn in Engeland en zijn daar niet welkom. Dit duid op een rumour dat de Vikings zich anders moeten kleden om in de steden in Engeland binnen te komen en on opgemerkt rond te lopen.
• Er zijn verschillende subtiele referenties naar eerdere games.
• De hood is een manual actie die je zelf op en af kan doen, zoals in origins, met het verschil dat het een bepaald effect gaat hebben.
• Er is bevestigd dat er een manier is om je dood te faken. Wat dit voor effect gaat hebben is niet gezegd maar daar kunnen jullie goed over speculeren
• Er is bevestigd dat de raven welke ons gaat vergezellen Synin heet (uitgesproken als SUE-nin).
• Net als in odyssey zijn er opties om same sexs “interacties” te hebben.
• Met de blacksmith in je settlement kun je de geat customizen en zelf veranderen kwa uiterlijk.
• In de Longships kunnen groepen van 8 Vikings zitten en deze kunnen we blijkbaar zelf kiezen.
• Er zullen 25 verschillende enemie types zijn.
• De hidden blade heeft waarschijnlijk een Egyptische of Perzische afkomst.
• Navigation puzzles zijn terug!
• Weapon customization is een optie in de game
• Enemies gaan verschillende tools en ingrediënten gebruiken. Het is nog niet duidelijk wat dit precies inhoudt.
• Dynamische weer mechanics zitten in de game en zijn bevestigd
• Er zal volgens Ashraf Ismail nog een hele hoop gameplay komen voor launch en ze lopen goed op schema voor de release dat
[ Voor 3% gewijzigd door gamerboy op 18-05-2020 22:04 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Heerlijke berichten overal dat de game groter zal zijn dan Odyssey 
They made my day
They made my day

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Ben nu zo’n 40 uur in Origins bezig en de map is nog half grijs. Odyssey is nog gekker en Valhalla gaat daar weer overheen. Maandje vrij nemen?G_Dragon schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:49:
Heerlijke berichten overal dat de game groter zal zijn dan Odyssey
They made my day
Aangezien ik vakantie moet gaan opnemen denk ik dat ik de maand oktober vakantie neem 😝Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:29:
[...]
Ben nu zo’n 40 uur in Origins bezig en de map is nog half grijs. Odyssey is nog gekker en Valhalla gaat daar weer overheen. Maandje vrij nemen?
Waarom moet het in een maandje af?Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:29:
[...]
Ben nu zo’n 40 uur in Origins bezig en de map is nog half grijs. Odyssey is nog gekker en Valhalla gaat daar weer overheen. Maandje vrij nemen?
Odyssey ben ik ook bijna een jaar mee bezig geweest om hem 100% te spelen.
Verwijderd
Hoeft niet, maar speel ook graag andere games. Ik speel meestal niet meer dan 1-2 games tegelijkertijd. Op dit moment bijv. PES2020 en AC:Origins. Als je meerdere games synchroon speelt hoeft het idd geen probleem te zijn, maar met mijn persoonlijke manier van speler is groter niet vanzelfsprekend beter. Zeker niet als het veel van hetzelfde is.G_Dragon schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:54:
[...]
Waarom moet het in een maandje af?
Odyssey ben ik ook bijna een jaar mee bezig geweest om hem 100% te spelen.
Ben benieuwd of Origins mij nog gaat verrassen want ik merk dat ik nu ongeveer halverwege al wel veel herhalende missies krijg voorgeschoteld. Stel dat Origins groter zou zijn geweest, puur door meer dezelfde soort content, dan vind ik dat eerder een nadeel. Kans is dan aanwezig dat ik afhaak.
Ja dan snap ik je wel, ik speel zelf ook wel andere games tussendoor.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:01:
[...]
Hoeft niet, maar speel ook graag andere games. Ik speel meestal niet meer dan 1-2 games tegelijkertijd. Op dit moment bijv. PES2020 en AC:Origins. Als je meerdere games synchroon speelt hoeft het idd geen probleem te zijn, maar met mijn persoonlijke manier van speler is groter niet vanzelfsprekend beter. Zeker niet als het veel van hetzelfde is.
Ben benieuwd of Origins mij nog gaat verrassen want ik merk dat ik nu ongeveer halverwege al wel veel herhalende missies krijg voorgeschoteld. Stel dat Origins groter zou zijn geweest, puur door meer dezelfde soort content, dan vind ik dat eerder een nadeel. Kans is dan aanwezig dat ik afhaak.
Hoor veel mensen zeggen dat Odyssey veel van hetzelfde was maar zo heb ik het totaal niet ervaren en heb hem met plezier 100% gespeeld. Ben ontzettend blij dat de focus langzaam weer meer op Single Player en grote werelden komt, dit was toch een lange tijd multiplayer links en rechts.
Hopelijk gaat Origins je nog verassen want het is een prachtige game en het zeker waard om 100% te spelen.
Weet iemand of een uplay coupon nog werkt met pre-order games? Ik heb 90 punten die vervallen mar niet direct rewards om in te lossen.
had eens gelezen dat pre-order games niet meer in aanmerking komen, maar ben niet zeker
had eens gelezen dat pre-order games niet meer in aanmerking komen, maar ben niet zeker
Ik heb mijn besteld met 20% korting door Uplay punten in te ruilen, dus dat werkt nog steeds. Volgens mij heb je 100 punten nodig om 20% korting te krijgen. https://club.ubisoft.com/nl-NL/discount/
Of doel je op een ander soort coupon?
Latin capital letter y with diaeresis
AntiChrist7 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:23:
Weet iemand of een uplay coupon nog werkt met pre-order games? Ik heb 90 punten die vervallen mar niet direct rewards om in te lossen.
Same here. Heb dat altijd al gebruikt sinds Ubi dit aanbiedt, ook voor pre-orders. Scheelt toch aanzienlijk als je de CE neemt bijv.YdieresiS schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:56:
Ik heb mijn besteld met 20% korting door Uplay punten in te ruilen, dus dat werkt nog steeds. Volgens mij heb je 100 punten nodig om 20% korting te krijgen. https://club.ubisoft.com/nl-NL/discount/
Ik heb Valhalla besteld met 20% korting door gebruik te maken van 100 Uplay punten. Dat werkt dus nog steeds. Het wordt ook breeduit geadverteerd op de Ubisoft website.AntiChrist7 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:23:
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 20-05-2020 11:29 ]
"When you grow up your heart dies"
ja heb het ook altijd gebruikt, maar had ergens gelezen dat er restricties op kwamen vorig jaar ergens. of miss was dat enkel dat het niet cumuleerbaar is.Notna schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:05:
[...]
[...]
Same here. Heb dat altijd al gebruikt sinds Ubi dit aanbiedt, ook voor pre-orders. Scheelt toch aanzienlijk als je de CE neemt bijv.
Weet je nog hoelang de code geldig is eenmaal aangemaakt? Ben nog niet 100% zeker dat ik hem ga pre-orderen, als ik de code aanmaak de 30ste en hij is een maand geldig, heb ik nog even bedenktijd
https://club.ubisoft.com/shop-discountAntiChrist7 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 12:34:
[...]
ja heb het ook altijd gebruikt, maar had ergens gelezen dat er restricties op kwamen vorig jaar ergens. of miss was dat enkel dat het niet cumuleerbaar is.
Weet je nog hoelang de code geldig is eenmaal aangemaakt? Ben nog niet 100% zeker dat ik hem ga pre-orderen, als ik de code aanmaak de 30ste en hij is een maand geldig, heb ik nog even bedenktijd
Note:
- The coupon is valid for 3 months from the date of acquisition.
- One coupon obtained against Club Units can be used per order.
- The coupon can be used on any product sold on the Ubisoft Store, other than virtual currency packs, clearance products, Uplay+ subscription and publishing products (books, BD, etc...)
Viking rap battles, you say? @AshrafAIsmail will get you up to speed on how this all-new feature works in Assassin's Creed Valhalla.#AssassinsCreed #ACFacts pic.twitter.com/WB9BEYO0yC
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 22 mei 2020
We hebben weer een nieuw rijtje voor deze week:
- Settlements gaan volgens Ashraf de belangrijkste rol spelen.
- Je kunt dieren vangen voor voedsel voor je settlements.
- Een aantal van de opties in je settlements zijn; vissen bij de kade, advies vragen aan je warchief, check je mede settlementgenoten, zitten op bepaalde stoelen, interactie met objecten en liggen op je eigen bed.
- Je kunt ook voedsel en resources doneren aan je settlement. Denk hierbij aan Red dead redemption.
- Verschillende regio’s zullen verschillende culturen en geloven hebben.
- In de game krijg je maar 1 settlement en die komt op 1 vaste plek te staan.
- Er zullen microtransactions zijn zoals skins voor je schips , paarden en je settlement (een beetje zoals Origins dat had)
- er kan weer net zoals in origins tegen de goden gestreden worden
[ Voor 15% gewijzigd door gamerboy op 25-05-2020 19:12 ]
Learn more about how @DarbyMcDevitt and his team approached Eivor's character in Assassin's Creed Valhalla.#AssassinsCreed #ACFacts pic.twitter.com/OACmocyQuh
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 25 mei 2020
Tijdslurpende game, leuk als je nog student bent of je eigen zolder kamertje hebt bij paps en mams. Ik als vader, werk, gezin. Die tijd is geweest.
Je bedoelt dat je slecht bent in prioriteiten stellen.rutgergron schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:32:
Tijdslurpende game, leuk als je nog student bent of je eigen zolder kamertje hebt bij paps en mams. Ik als vader, werk, gezin. Die tijd is geweest.
Cunning linguist.
Klinkt wel alsof ze de nodige verandering hebben door gevoerd en dat was imho ook wel nodig. Ben wel erg benieuwd naar de eerste gameplay beelden.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb zelf 3 (jonge) zonen, maar mag graag AC spelen als ze lekker liggen te slapen.rutgergron schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:32:
Vader van een 3 maanden oude baby hier. Ik heb bijna iedere avond wel de kans om 1-2 uurtjes AC te spelen, in het weekend soms iets meer. Hij vind het prachtig om mee te kijken naar de beweging op het scherm. Het scheelt dat mama het ook leuk vindt om mee te kijken.rutgergron schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:32:
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ook leuk als je gewoon werkt, maar geen vader bent of een gezin hebt. Ik weet niet of ik nu minder tijd heb om te spelen dan toen ik student was of mijn eigen kamer had bij paps en mams. Paps en mams slurpten meer tijd op toen ik bij hun woonde dan dat ze nu doenrutgergron schreef op maandag 25 mei 2020 @ 20:32:
Geen vader zijn en geen gezin hebben is waarschijnlijk de belangrijkste factor.
*volg*
eens zien of die Assssisisssaasinsnsis Creed-games ook wat voor mij zijn
Zit op de PS4 en heb me uitstekend vermaakt met o.a. Fallout 4,The Last of Us, The Division 1&2 en nu Generation Zero
.
Heb nog het een en ander op de plank maar ik zag Valhalla op de FP en dat zag er flink gelikt uit
Nu eens uitzoeken waar ik het beste kan beginnen in deze reeks, is het aan te raden echt bij AC II uit 2009 te beginnen of kan ik beter later instromen qua gameplay en een betere experience? Advies is welkom
eens zien of die Assssisisssaasinsnsis Creed-games ook wat voor mij zijn
Zit op de PS4 en heb me uitstekend vermaakt met o.a. Fallout 4,The Last of Us, The Division 1&2 en nu Generation Zero
Heb nog het een en ander op de plank maar ik zag Valhalla op de FP en dat zag er flink gelikt uit
Nu eens uitzoeken waar ik het beste kan beginnen in deze reeks, is het aan te raden echt bij AC II uit 2009 te beginnen of kan ik beter later instromen qua gameplay en een betere experience? Advies is welkom
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Ik ben zelf onlangs begonnen in de reeds met Origins en vind het een heel leuke game. Zowel qua gameplay, story als qua graphics (zelfs al komt die uit 2017) is het top.Fraggert schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:04:
Heb nog het een en ander op de plank maar ik zag Valhalla op de FP en dat zag er flink gelikt uit![]()
Misschien dat ik hierna nog Odyssey speel. Al blijkt die wel heel lang te duren.
Oe, een AC maagdFraggert schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:04:
*volg*
eens zien of die Assssisisssaasinsnsis Creed-games ook wat voor mij zijn![]()
Zit op de PS4 en heb me uitstekend vermaakt met o.a. Fallout 4,The Last of Us, The Division 1&2 en nu Generation Zero.
Heb nog het een en ander op de plank maar ik zag Valhalla op de FP en dat zag er flink gelikt uit![]()
Voor het verhaal zou ik zelfs met AC 1 beginnen. Ja, die heeft wat schoonheidsfoutjes (de missies zijn erg herhalend) maar het geeft je wel de beste start in het verhaal. AC II + Brotherhood is een must; wordt door vele beschouwd als de beste in de serie. AC III zou ik overslaan; beetje vreemde eend in de bijt. Voor het verhaal zou ik daartoe gewoon een samenvatting opzoeken op YT. Tenzij je graag het overkoepelende verhaal helemaal mee maakt (er gebeurt wel het eea buiten de Animus namelijk). Ik heb de game wel gespeeld, maar het is wel de minste in de reeks voor mij. AC IV (Black Flag) is (erg) leuk; eerste AC waarbij het varen met schepen compleet werd ingezet, maar dat is een typische 'love it or hate it' deel. Ik vond het geweldig
AC V (Unity) was bij de launch geplaagd met bugs maar die zijn er inmiddels allemaal uit. Kon mij meer boeien dan AC III maar meh. Zelfde geldt voor AC VI (Syndicate) hoewel mij die weer meer kon bekoren dan Unity (en dus nog meer dan ACIII).
AC VII (Origins) en AC VIII (Odyssey) zijn eigenlijk vrij gelijk aan elkaar, waarbij Odyssey de overtreffende trap is in zowel schaal als content. Maar het overkoepelende verhaal is weer anders. Grof gezegd heb je het verhaal met Desmond Miles tot en met AC III, daarna gaat et over naar een ander. De rode lijn is wel aanwezig over alle verhalen.
Als je helemaal niets met het overkoepelende verhaal hebt kan je starten waar je wilt, hoewel ik dan zou starten met Origins. Dat is de eerste met de nieuwe set-up welke Ubi lijkt aan te gaan houden met ook Valhalla.
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 26-05-2020 11:14 ]
OK thanks, wat mindere graphics stoor ik me niet zo aan, Fallout 4 was ook geen hoogvlieger to see the leastgibsonneke schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:09:
[...]
Ik ben zelf onlangs begonnen in de reeds met Origins en vind het een heel leuke game. Zowel qua gameplay, story als qua graphics (zelfs al komt die uit 2017) is het top.
Misschien dat ik hierna nog Odyssey speel. Al blijkt die wel heel lang te duren.
Please be gentleNotna schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:10:
[...]
Oe, een AC maagd
Voor het verhaal zou ik zelfs met AC 1 beginnen. Ja, die heeft wat schoonheidsfoutjes (de missies zijn erg herhalend) maar het geeft je wel de beste start in het verhaal. AC II + Brotherhood is een must; wordt door vele beschouwd als de beste in de serie. AC III zou ik overslaan; beetje vreemde eend in de bijt. Voor het verhaal zou ik daartoe gewoon een samenvatting opzoeken op YT. Tenzij je graag het overkoepelende verhaal helemaal mee maakt (er gebeurt wel het eea buiten de Animus namelijk). Ik heb de game wel gespeeld, maar het is wel de minste in de reeks voor mij. AC IV (Black Flag) is (erg) leuk; eerste AC waarbij het varen met schepen compleet werd ingezet, maar dat is een typische 'love it or hate it' deel. Ik vond het geweldigDie shanty's heb ik nog in mijn hoofd (helpt ook niet dat ik ze op LP heb
)
AC V (Unity) was bij de launch geplaagd met bugs maar die zijn er inmiddels allemaal uit. Kon mij meer boeien dan AC III maar meh. Zelfde geldt voor AC VI (Syndicate) hoewel mij die weer meer kon bekoren dan Unity (en dus nog meer dan ACIII).
AC VII (Origins) en AC VIII (Odyssey) zijn eigenlijk vrij gelijk aan elkaar, waarbij Odyssey de overtreffende trap is in zowel schaal als content. Maar het overkoepelende verhaal is weer anders. Grof gezegd heb je het verhaal met Desmond Miles tot en met AC III, daarna gaat et over naar een ander. De rode lijn is wel aanwezig over alle verhalen.
Als je helemaal niets met het overkoepelende verhaal hebt kan je starten waar je wilt, hoewel ik dan zou starten met Origins. Dat is de eerste met de nieuwe set-up welke Ubi lijkt aan te gaan houden met ook Valhalla.
thanks voor die uiteenzetting, ook jjij @Who Am I?
Ik zal ook V&A eens in de smiezen houden, die oudere games zijn niet zo duur, mochten de eerste games nou wat tegenvallen is dat niet zo heel erg.
Ook ACIII is een love it or hate it game. Ik heb die juist als een van de weinige helemaal tot 100% gespeeld, ik vond het een heel tof spel.Notna schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:10:
[...]
Oe, een AC maagd
Voor het verhaal zou ik zelfs met AC 1 beginnen. Ja, die heeft wat schoonheidsfoutjes (de missies zijn erg herhalend) maar het geeft je wel de beste start in het verhaal. AC II + Brotherhood is een must; wordt door vele beschouwd als de beste in de serie. AC III zou ik overslaan; beetje vreemde eend in de bijt. Voor het verhaal zou ik daartoe gewoon een samenvatting opzoeken op YT. Tenzij je graag het overkoepelende verhaal helemaal mee maakt (er gebeurt wel het eea buiten de Animus namelijk). Ik heb de game wel gespeeld, maar het is wel de minste in de reeks voor mij. AC IV (Black Flag) is (erg) leuk; eerste AC waarbij het varen met schepen compleet werd ingezet, maar dat is een typische 'love it or hate it' deel. Ik vond het geweldigDie shanty's heb ik nog in mijn hoofd (helpt ook niet dat ik ze op LP heb
)
@Fraggert Het ligt er een beetje aan wat je zelf interessant vindt. AC heeft als het ware twee verhaal lijnen. Een verhaal van de game zelf, die zich afspeelt in de historische setting waarbij alleen bij AC II, Brotherhood en Revelations het verhaal over meerdere games loopt. Daarnaast is er een modern day story line. De eerste games tot en met ACIII hebben een verhaal met Desmond, die ik erg boeiend vond. Dan van Black Flag - Syndicate is er wat random stuff die niet heel boeiend is en soms gewoon meer context schetst van de modern day. Vanaf Origins begint weer een nieuwe verhaal lijn met Layla, en de vraag is nog of dat boeiend is of niet (ik ben zelf nog bezig met Odyssey).
In het kort: als je de strijd tussen Templars en Assassin's wilt begrijpen zou ik bij AC1 beginnen, en ze allemaal door spelen. Ze zijn allemaal toffe games, maar daar zit wel een grote uren investering in.
Je kan ook op youtube het verhaal opzoeken en kijken tot en met Origins. En dan beginnen met spelen bij Origins. Dan maak je het verhaal van Layla mee en raak je wat gewend aan de nieuwe gameplay setup die ook bij Valhalla lijkt te gaan komen. Echter zijn Origins en Odyssey wel echt grote games waar sowieso ook veel tijd in gaat zitten en je moet dan uitkijken dat je niet uitgekeken bent op de gameplay voor Valhalla..
Als je de games wat goedkoop wilt krijgen: Op Epic Games zijn ze momenteel in de sale en je krijgt daar gratis 10 euro voucher voor elke game die duurder is dan 15 euro. Als je dat slim speelt kan je ze allemaal kopen voor onder de 10 euro. (je koopt bijv Odyssey voor 9,95 (is 19,95 zonder voucher). Je krijgt dan weer een 10 euro voucher die je vervolgens kan toepassen op Origins voor 4,95 (14,95 zonder voucher) etc.
Let er daarbij wel op dat als je de season pass van odyssey koopt je ACIII remasterd erbij krijgt. Dat is een veel betere deal dan dat je ACIII remasterd los zou kopen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik heb bij mijzelf gemerkt dat als ik niet alle sidequests en collectables voltooi die ik wil voltooien, voordat ik het verhaal uitgespeeld heb, ik het ook niet meer doe. Daar ben ik eigenlijk keer op keer tegenaan gelopen en pas bij Origins heb ik het tot 100% uitgespeeld.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Oh, ik heb all games tot 100% gespeeld, behalve de laatste 2. Reden: teveel te doenMelantrix schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:31:
[...]
Ook ACIII is een love it or hate it game. Ik heb die juist als een van de weinige helemaal tot 100% gespeeld, ik vond het een heel tof spel.
@Fraggert Het ligt er een beetje aan wat je zelf interessant vindt. AC heeft als het ware twee verhaal lijnen. Een verhaal van de game zelf, die zich afspeelt in de historische setting waarbij alleen bij AC II, Brotherhood en Revelations het verhaal over meerdere games loopt. Daarnaast is er een modern day story line. De eerste games tot en met ACIII hebben een verhaal met Desmond, die ik erg boeiend vond. Dan van Black Flag - Syndicate is er wat random stuff die niet heel boeiend is en soms gewoon meer context schetst van de modern day. Vanaf Origins begint weer een nieuwe verhaal lijn met Layla, en de vraag is nog of dat boeiend is of niet (ik ben zelf nog bezig met Odyssey).
In het kort: als je de strijd tussen Templars en Assassin's wilt begrijpen zou ik bij AC1 beginnen, en ze allemaal door spelen. Ze zijn allemaal toffe games, maar daar zit wel een grote uren investering in.
Je kan ook op youtube het verhaal opzoeken en kijken tot en met Origins. En dan beginnen met spelen bij Origins. Dan maak je het verhaal van Layla mee en raak je wat gewend aan de nieuwe gameplay setup die ook bij Valhalla lijkt te gaan komen. Echter zijn Origins en Odyssey wel echt grote games waar sowieso ook veel tijd in gaat zitten en je moet dan uitkijken dat je niet uitgekeken bent op de gameplay voor Valhalla..
Als je de games wat goedkoop wilt krijgen: Op Epic Games zijn ze momenteel in de sale en je krijgt daar gratis 10 euro voucher voor elke game die duurder is dan 15 euro. Als je dat slim speelt kan je ze allemaal kopen voor onder de 10 euro. (je koopt bijv Odyssey voor 9,95 (is 19,95 zonder voucher). Je krijgt dan weer een 10 euro voucher die je vervolgens kan toepassen op Origins voor 4,95 (14,95 zonder voucher) etc.
Let er daarbij wel op dat als je de season pass van odyssey koopt je ACIII remasterd erbij krijgt. Dat is een veel betere deal dan dat je ACIII remasterd los zou kopen.

AC in zijn geheel vind ik echt geweldig. Maar AC III was de minste imo. Toch plezier aan beleeft, maar Connor was toch wel... vreemd. Die Native American delen in het spel waar je geforceerd doorheen moest
Eens; ik ga bewust niet verder met de main story in een AC game totdat ik alle side quests en dingen gedaan hebWho Am I? schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:36:
Ik heb bij mijzelf gemerkt dat als ik niet alle sidequests en collectables voltooi die ik wil voltooien, voordat ik het verhaal uitgespeeld heb, ik het ook niet meer doe. Daar ben ik eigenlijk keer op keer tegenaan gelopen en pas bij Origins heb ik het tot 100% uitgespeeld.
Dat vond ik in ACII overigens wel stom; je kon het legendarische armorset pas krijgen als het spel al praktisch uitgespeeld was

Ik had hetzelfde hoor, dat ik side quests/verzamel dingen liet liggen als ik de main story klaar had, maar dat was me bij ACIII dus wel gelukt, het bleef me boeien en de side content vond ik ook wel tof.Notna schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:37:
[...]
Oh, ik heb all games tot 100% gespeeld, behalve de laatste 2. Reden: teveel te doen![]()
AC in zijn geheel vind ik echt geweldig. Maar AC III was de minste imo. Toch plezier aan beleeft, maar Connor was toch wel... vreemd. Die Native American delen in het spel waar je geforceerd doorheen moest
[...]
Eens; ik ga bewust niet verder met de main story in een AC game totdat ik alle side quests en dingen gedaan hebZorgt er meteen voor dat je meer in de game zit en meer tijd er aan besteed. En vaak ook gewoon alle coole wapens hebt voordat je het spel uitspeelt.
Dat vond ik in ACII overigens wel stom; je kon het legendarische armorset pas krijgen als het spel al praktisch uitgespeeld was
Moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk vooral geinteresseerd ben in de modern day story, en dat was juist wel goed in ACIII, Conner kon ik wel waarderen maar is ook zeker niet mijn favoriet.
Geef mij een game waar ze eindelijk écht verder gaan met de story line van Desmond en ik verslind het spel.
Overigens komt Odyssey nu ook wel in de buurt, ik ga pas naar een nieuw gebied als ik alles heb gecomplete in de omgeving.
Ik vind dat hele modern day gebeuren dan weer helemaal niks, daar probeer ik altijd zo snel mogelijk doorheen te komen.
ACIII was mijn favoriete game om te spelen. ACII vond ik qua verhaal e.d. het beste.
ACIII was mijn favoriete game om te spelen. ACII vond ik qua verhaal e.d. het beste.
ThanksMelantrix schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:31:
[...]
Ook ACIII is een love it or hate it game. Ik heb die juist als een van de weinige helemaal tot 100% gespeeld, ik vond het een heel tof spel.
ik ga me eens rustig verdiepen, het moet nog een keer Sinterkerstklaasmis worden dus tijd zat
Ikzelf ben ook nieuw in de AC reeks. Lang geleden wel eens een stukje van 2 gespeeld, maar daar herinner ik mij niet veel meer van.
Onlangs Origins gekocht en vind dit echt een supergame, maar nu ben ik aan het twijfelen.
Het hoofdverhaal is uitgespeeld en ik heb ook heel wat sidequests voltooid (zit nu aan 70 completed quests).
Langs de ene kant wil ik graag verder spelen, maar heb dan wat schrik dat ik tegen dan uitgekeken ben op het spel en geen zin meer zal hebben in Odyssey en Valhalla.
Onlangs Origins gekocht en vind dit echt een supergame, maar nu ben ik aan het twijfelen.
Het hoofdverhaal is uitgespeeld en ik heb ook heel wat sidequests voltooid (zit nu aan 70 completed quests).
Langs de ene kant wil ik graag verder spelen, maar heb dan wat schrik dat ik tegen dan uitgekeken ben op het spel en geen zin meer zal hebben in Odyssey en Valhalla.
Dan begin je eerst met Odysseysandpatt schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:01:
Ikzelf ben ook nieuw in de AC reeks. Lang geleden wel eens een stukje van 2 gespeeld, maar daar herinner ik mij niet veel meer van.
Mja gewoon verder gaan met Odyssey dan. Ik zelf speel meestal gewoon de content uit die ik leuk vind (wat voor mij alles met cinematics/verhaal is). Random fetch missions heb ik dus weinig zin in. Maar wellicht is het beter om effe een maandje iets anders te doen voordat je aan Odyssey begint. Dan voelt dat weer een beetje vers. Je moet het sowieso nog een paar maanden rekkensandpatt schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:01:
Tip: haal voor Odyssey ook de DLC. Die erbij is ook weer huge en zeker indrukwekkend.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2020 09:10 ]
Ik zag dat er al veel antwoorden kwamen op je vraag maar ik dacht ik geef even ook mijn 2 cents, so here it goes;Fraggert schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:04:
*volg*
eens zien of die Assssisisssaasinsnsis Creed-games ook wat voor mij zijn![]()
Zit op de PS4 en heb me uitstekend vermaakt met o.a. Fallout 4,The Last of Us, The Division 1&2 en nu Generation Zero.
AC1: de basis van alle AC games, hier begint het verhaal echt mee en zeker de oudere games zullen altijd terug refereren naar het hoofdcharacter in deze game (Altaïr Ibn-La'Ahad). daarnaast is dit wel de game die je moet gespeeld hebben voor deze serie. echt een aanrader ondanks de al eerder benoemde schoonheid foutjes!
ACII/Brotherhood/Revelations: assassin's creed 2 is het begin van één van de beste characters in de series (Ezio Auditore da Firenze) dit character is zo gelieft in de series dat hij niet alleen assassin's creed II maar ook brotherhood en revelations op zijn naam krijgt.
Hoewel ACII en Brotherhood echte aanraders zijn, zou revelations dat voor mij niet zijn, ook dit is heel erg menings gebonden en als je de tijd hebt raad ik ook deze zeker aan. voor mij is het alleen geen must!
ACIII: Het is een leuk verhaal met een prachtige wereld. de eerste game met echt wat nieuwere graphics in de serie en een relatief goed verhaal. echter is het inderdaad een love it or hate it game in de reeks. enige wat ik hier over ga zeggen voordat ik een oorlog begin (

ACIV: AC IV of ook wel black flag is een revolutionaire AC game, met nieuwe mechanics en voor het eerst de mogelijkheid om de 7e zeeën te ondekken. scheepsvaart is hier een enorme mechanic en zal een groot onderdeel van de game worden. deze game is een echte MUST voor 2 redenen:
1. Het is een fantastisch verhaal en een van de betere games in de serie (ja ja ja mening hier)
2. De game director achter deze game, Asraf Ismail is ook de gene achter Origins (kom ik zo op terug) en de opkomende valhalla. tot nu toe is iedereen wel positief als hij een game oplevert omdat hij vaak met zijn team de AC reeks in het hoofd neemt en er een gigantische spin aan geeft.
AC Rogue: mislukte kopie van AC Black Flag. enige leuke twist is dat je gaat spelen als een templar (sort of) in plaats van een assassin. als je de game wilt spelen zal ik niet meer zeggen anders zijn er genoeg video's
AC Unity: dit is een beetje het zwarte schaap in de familie. bij launch in 2014 is de game enorm mislukt. niet door het verhaal maar door de grapics. er zaten enorm veel fouten in het spel en mensen hebben deze game volledig afgebrand. daar is nu enorm veel aan verbetert en de game heeft ondanks de fouten bij launch een enorm goed verhaal en is zeker een aanrader. daarna is het Parijs uit de revolutie een prachtige setting met een paar van de iconische gebouwen uit deze tijd.
AC Syndicate: een leuke game, maar een hele slechte AC game. volgens mij is iedereen het hier wel over eens dat dit het uitmelken van de serie was en dat deze game snel vergeten mag worden.
AC Origins: één van mijn persoonlijke favorieten. het ontstaan van de AC brotherhood (sort of). terug naar het oude Egypte met alle corruptie en bekende personen zoals Cleopatra en Julius Cesar. De eerste game in de AC series die RPG elementen toepast in plaats van de redelijk verouderde standaard elementen. het verhaal is enorm sterk en de wereld is gigantisch groot met enorm veel te verkennen. Ik raad deze aan als een must voor de series.
btw het verkennen van de Piramide van Giza en de sphinx is ook echt fantastisch
AC Oddysey: Een enorm goeie game, het varen is weer actief terug en dat is iets waar iedereen wel blij mee was met verbeterde RPG elementen zoals deze in Origins waren. in mijn mening is het RPG element in deze game beter dan die van Origins. Echter vind ik persoonlijk het verhaal wat zwakker en is de grind van deze game wel een stuk groter. ondanks alles een enorm goeie game (twijfel alleen of het een goeie AC game is maar nogmaals mening mening mening).
en dat is een beetje mijn 2 cents. hoop dat jij en misschien andere er wat aan hebben
p.s. ik snap het als mensen het niet helemaal hier mee eens zijn want het blijft een stukje kunst waar iedereen andere interpretatie voor heeft
@gamerboy bedankt voor het exact weergeven van mijn mening over de games t/m Origins. Ik ben het met je hele statement eens behalve het stukje Odyssey.
Edit: Revelations is verhaal technisch juist heel goed. Zelfde schrijver als AC: BF en AC:V dan nu.
Ik hoop dat Valhalla een mix is tussen Unity en Origins. Dat zou perfect zijn voor mij.
Edit: Revelations is verhaal technisch juist heel goed. Zelfde schrijver als AC: BF en AC:V dan nu.
Ik hoop dat Valhalla een mix is tussen Unity en Origins. Dat zou perfect zijn voor mij.
[ Voor 18% gewijzigd door Razorbite op 27-05-2020 10:14 ]
nice! ben blij om te horen. ben wel benieuwd wat je van Odyssey vindtRazorbite schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:11:
@gamerboy bedankt voor het exact weergeven van mijn mening over de games t/m Origins. Ik ben het met je hele statement eens behalve het stukje Odyssey.
In principe is dit het Valhalla topic, dus ik zal het on-topic houden:
Ik hoop dat ze ten opzichte van Odyssey verbeteren:
- Acting - met name Alexios is verschrikkelijk slecht, ik knapte daar direct op af
- Missies moeten meer inhoud hebben, Odyssey heeft zo veel zinloze side content
- Minder fantasty gehalte
- Meer Assassins/hidden blade/stealth
- Minder number based combat
- Beter map design. Odyssey bestaat vooral uit copy-paste locaties (camps zijn werkelijk allemaal exact hetzelfde)
Hier ben ik het 100% mee eens en dat is waarom ik odyssey niet perce een goeie AC game vondtRazorbite schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:23:
- Acting - met name Alexios is verschrikkelijk slecht, ik knapte daar direct op af
- Beter map design. Odyssey bestaat vooral uit copy-paste locaties (camps zijn werkelijk allemaal exact hetzelfde)
Inderdaad 100% eens.Razorbite schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:23:
Ik zou persoonlijk wel willen toevoegen dat de modern day verhaal verder uitgewerkt moet worden zoals Desmond.
Dat is een wat unpopular opinion, maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe dat verder afloopt enzo.
De hoofdreden om AC3 te spelen is imo de soundtrack. Beste van de hele serie:
Gemaakt door Lorne Balfe die ook regelmatig met Hans Zimmer samenwerkt, dus dan weet je een beetje wat zijn invloed is geweest
Hier heb je ze allemaal trouwens:
In de eerste comment staan links naar het begin van elk nummer.
Gemaakt door Lorne Balfe die ook regelmatig met Hans Zimmer samenwerkt, dus dan weet je een beetje wat zijn invloed is geweest
Hier heb je ze allemaal trouwens:
In de eerste comment staan links naar het begin van elk nummer.
[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2020 12:09 ]
@gamerboy @Razorbite thanks guys 
oewh.........nice, ik ben erg gevoelig voor een soundtrack, dat maakt een game, film of serie. Bij The Division (vooral #1) was die ook erg goed en beklemmend.Martinspire schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:05:
De hoofdreden om AC3 te spelen is imo de soundtrack. Beste van de hele serie:
[YouTube: Assassin's Creed III: Main Theme | Soundtrack | Ubisoft [NA]]
Ubisoft is sowieso wel goed met soundtracks. Andere favoriet is van Prince of PersiaFraggert schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:10:
@gamerboy @Razorbite thanks guys
[...]
oewh.........nice, ik ben erg gevoelig voor een soundtrack, dat maakt een game, film of serie. Bij The Division (vooral #1) was die ook erg goed en beklemmend.
Die van origins is steen goed 😁 elke keer weer kippenvelMartinspire schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:11:
[...]
Ubisoft is sowieso wel goed met soundtracks. Andere favoriet is van Prince of Persia
Nieuwe info:
- Sýnin can find monasteries for Eivor to plunder
- There are Roman and Celtic ruins and monuments that can be discovered, and even some Neolithic tribes that we have to explore to find.
- The hidden blade's positioning fits with Eivor's culture to be upfront in your battles, so it's his philosophical reason to do so.
- Your settlement's storylines will parallel and overlap, and as it evolves, you as a leader have to make "tough decisions."
- The location for your settlement is decided by a "very specific narrative reason."
- Valhalla will bridge the gap between the Hidden Ones and the Assassins, and the Order of the Ancients and the Templars
[ Voor 7% gewijzigd door Razorbite op 27-05-2020 12:40 ]
Eivor's Hidden Blade is on top of the wrist in Assassin's Creed Vallhalla. Why is that? 🤔 @DarbyMcDevitt has got you covered!#AssassinsCreed #ACFacts pic.twitter.com/2y37P1y7hy
— Assassin's Creed (@assassinscreed) 27 mei 2020
En we hebben weer een nieuw lijstje hoor. hoop dat jullie er van genieten 
- De longships heet de drakkar, in het echt zou het rond de 70/80 mensen vervoeren (is historisch accuraat). In de game zal er plek zijn voor 8.
- De figuurheads zijn customizable (op de longships)
- De Draggar is overal bij een haven te summonen. Maar we kunnen het raidteam niet overal oproepen.
- Er zal geen naval combat zijn. Dit heeft er mee te maken dat de longships hier historisch gezien niet voor gemaakt omdat ze geen ranged options hadden. Hierdoor zul je geen naval combat terug zien.
- Op de longships heb je een kaart waarmee je langs de kust raidplekken kunt vinden. Misschien zullen er ook wel andere functies in de map zitten. Wie weet
- Asraf Ismail heeft geconfirmed dat er gedrinkt en boordspellen gespeeld kunnen worden in de game. MINIGAMES!
- Er zijn “deep forgotten” grotten welke we kunnen exploren. Waarschijnlijk vergelijkbaar hoe dit in Origins en Odyssey is gedaan met de verschillende tempels, grotten en ruinen
- Huzzlewood, een oud bos met rare steenformaties en oude ijzer mijnen uit de romeinse tijd. Waar grotten die verkend kunnen worden. Dit zal een mythische plek zijn.
- De map zal meer focussen op kwaliteit dan kwantiteit maar de map zal daardoor niet klein zijn.
- De map is iets groter dan Odyssey ter vergelijking
- Ter vergelijking met AC2 zal de settlement veel meer aandacht en impact hebben dan hoe de villa (en het dorp er omheen) in AC2 vroeg. (gaat steeds meer lijken op settlements in RDR2)
- Als een raid succesvol is kan het fort niet verloren worden (dit is half confirmed).
- Een fort aanvallen zal altijd gekoppeld zijn aan de story.
- Er zullen enorm veel puzzels en mysteries in de game zitten.
- We kunnen niet alleen vissen in de settlements maar ook in het water (eigenlijk overal waar een kust is).
- Er wordt gesuggereerd dat de tattoo praler gekoppeld is aan een online feature. Hier is verder nog geen informatie over bekend gemaakt maar volgende week zal hier meer over op komen.
- Stonehenge zal een geheim hebben over de oude stammen welke het gebouwd hebben welke we kunnen ontrafelen.
- Het oplossen van schatten en puzzels heeft minder AI en zal meer “rewarding” zijn dan ooit te voren.
- Vergelijkbaar met Origins en Odyssey zal de skill tree 3 verschillende takken hebben. De mogelijkheden hierin zijn gigantisch veel meer dan in beide games.
- Er zal een nieuw toolwheel systeem zitten in Valhalla.
- Ubisoft heeft progressie muren tegen gehouden. Dus zonder te grinden en transacties kan de game uitgespeeld worden.
- Over microtransacties willen ze nog maar weinig los laten bij Ubisoft maar Asraf lijkt te hinten op alleen booster packs zoals we dat nu ook in Origins en Odyssey hebben
- Ondanks dat Valhalla wat onderdelen heeft die vergelijkbaar zijn met de vorige 2 games is het totaal anders ontwikkeld zonder veel te kijken naar deze 2 gamen. Het idee hierachter is dat Valhalla totaal moet serveren op het ontdekken van een nieuw landschap en zodoende dus bepaalde mechanics anders zal toepassen dan we tot nu toe gezien hebben.
- Er zijn veel quest lijns die afhankelijk zijn van politieke beslissingen zoals dit historisch gezien ook in die tijd zou zijn.
- Het geavanceerde AI systeem is gebouwd op de bestaande games en veel verder ontwikkeld waardoor de basis al aanwezig was.
- Er zit een narative keuze achter het kiezen van de man of vrouwelijke Eivor. Hier zal later meer over bekend worden.
- Er zullen veel historische karakters in de Vikings kant te zien zijn.
- Voor de story zijn verschillende sources gebruikt in de game, zo verteld Darby McDevitt op twitter. Een aantal van deze sources zijn; The Sagas of the Icelands, The Life of King Alfred by Asser, Beowilf, Skaldic Poetry, The Poetic Edda en nog vele meer.
- Database entries komen waarschijnlijk terug. (ik vind dit echt super want ik mis dit in de laatste games).
- Eivor zal een assassin heel snel in de game tegen komen welke hem/haar de basis zal leren.
- Er zullen veel connecties met eerdere en latere AC games zijn. Volgens Asraf zal onze kin op de grond liggen voor sommige connecties.
- De vikings kiezen een settlement volgens een hele specifieke reden, wat zou dit kunnen betekenen?
- Bij het bouwen van nieuwe gebouwen in de settlements komen ook nieuwe karakters kijken.
- De settlement zal altijd de terugkerende basis zijn. Denk hierbij aan je begint in je settlement gaat een paar uur buiten je settlement quests doen en keert weer terug naar je settlement.
- Er zal meer verbintenis zijn met de karakters en hierdoor zal er meer waarde komen bij het oplossen van problemen voor deze verschillende karakters
- Er wordt gesuggereerd dat er naast king Alfred een groter kwaad zal zijn voor de vikings (templars?)
- Er zit mogelijk een aspect in de game over het kiezen van je geloof. In de historie van Vikings is het bekend dat zei in de latere periodes omkeerde van de goden naar het christendom. Wie weet gaat dit ook in de game een bepaalde rol spelen.
Een van mijn grootste irritaties, is dat als je een fort gecleared hebt, die bij het volgende bezoek weer helemaal vol zit met bad-guys... Ik zie liever dat zo'n fort daarna overgenomen wordt door gewone mensen of misschien zelfs overgenomen wordt door de natuur ofzo. Hopelijk lossen ze dit op in Valhalla.
Verder hoop ik dat je niet te veel bezig bent met het bouwen van je settlement, ik heb bijvoorbeeld geen zin om bomen om te gaan hakken ofzo. Gewoon geld er tegenaan gooien vind ik prima, maar het moet niet te veel tijd kosten. De villa in ACII vond ik eerlijk gezegd perfect qua tijd die je er aan kwijt was, maar ik laat mijzelf graag verrassen!
Verder hoop ik dat je niet te veel bezig bent met het bouwen van je settlement, ik heb bijvoorbeeld geen zin om bomen om te gaan hakken ofzo. Gewoon geld er tegenaan gooien vind ik prima, maar het moet niet te veel tijd kosten. De villa in ACII vond ik eerlijk gezegd perfect qua tijd die je er aan kwijt was, maar ik laat mijzelf graag verrassen!
Wauw dit is perfect, alles valt op zijn plek na het lezen van deze informatie.gamerboy schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:58:
En we hebben weer een nieuw lijstje hoor. hoop dat jullie er van genieten
- De longships heet de drakkar, in het echt zou het rond de 70/80 mensen vervoeren (is historisch accuraat). In de game zal er plek zijn voor 8.
- De figuurheads zijn customizable (op de longships)
- De Draggar is overal bij een haven te summonen. Maar we kunnen het raidteam niet overal oproepen.
- Er zal geen naval combat zijn. Dit heeft er mee te maken dat de longships hier historisch gezien niet voor gemaakt omdat ze geen ranged options hadden. Hierdoor zul je geen naval combat terug zien.
- Op de longships heb je een kaart waarmee je langs de kust raidplekken kunt vinden. Misschien zullen er ook wel andere functies in de map zitten. Wie weet
- Asraf Ismail heeft geconfirmed dat er gedrinkt en boordspellen gespeeld kunnen worden in de game. MINIGAMES!
- Er zijn “deep forgotten” grotten welke we kunnen exploren. Waarschijnlijk vergelijkbaar hoe dit in Origins en Odyssey is gedaan met de verschillende tempels, grotten en ruinen
- Huzzlewood, een oud bos met rare steenformaties en oude ijzer mijnen uit de romeinse tijd. Waar grotten die verkend kunnen worden. Dit zal een mythische plek zijn.
- De map zal meer focussen op kwaliteit dan kwantiteit maar de map zal daardoor niet klein zijn.
- De map is iets groter dan Odyssey ter vergelijking
- Ter vergelijking met AC2 zal de settlement veel meer aandacht en impact hebben dan hoe de villa (en het dorp er omheen) in AC2 vroeg. (gaat steeds meer lijken op settlements in RDR2)
- Als een raid succesvol is kan het fort niet verloren worden (dit is half confirmed).
- Een fort aanvallen zal altijd gekoppeld zijn aan de story.
- Er zullen enorm veel puzzels en mysteries in de game zitten.
- We kunnen niet alleen vissen in de settlements maar ook in het water (eigenlijk overal waar een kust is).
- Er wordt gesuggereerd dat de tattoo praler gekoppeld is aan een online feature. Hier is verder nog geen informatie over bekend gemaakt maar volgende week zal hier meer over op komen.
- Stonehenge zal een geheim hebben over de oude stammen welke het gebouwd hebben welke we kunnen ontrafelen.
- Het oplossen van schatten en puzzels heeft minder AI en zal meer “rewarding” zijn dan ooit te voren.
- Vergelijkbaar met Origins en Odyssey zal de skill tree 3 verschillende takken hebben. De mogelijkheden hierin zijn gigantisch veel meer dan in beide games.
- Er zal een nieuw toolwheel systeem zitten in Valhalla.
- Ubisoft heeft progressie muren tegen gehouden. Dus zonder te grinden en transacties kan de game uitgespeeld worden.
- Over microtransacties willen ze nog maar weinig los laten bij Ubisoft maar Asraf lijkt te hinten op alleen booster packs zoals we dat nu ook in Origins en Odyssey hebben
- Ondanks dat Valhalla wat onderdelen heeft die vergelijkbaar zijn met de vorige 2 games is het totaal anders ontwikkeld zonder veel te kijken naar deze 2 gamen. Het idee hierachter is dat Valhalla totaal moet serveren op het ontdekken van een nieuw landschap en zodoende dus bepaalde mechanics anders zal toepassen dan we tot nu toe gezien hebben.
- Er zijn veel quest lijns die afhankelijk zijn van politieke beslissingen zoals dit historisch gezien ook in die tijd zou zijn.
- Het geavanceerde AI systeem is gebouwd op de bestaande games en veel verder ontwikkeld waardoor de basis al aanwezig was.
- Er zit een narative keuze achter het kiezen van de man of vrouwelijke Eivor. Hier zal later meer over bekend worden.
- Er zullen veel historische karakters in de Vikings kant te zien zijn.
- Voor de story zijn verschillende sources gebruikt in de game, zo verteld Darby McDevitt op twitter. Een aantal van deze sources zijn; The Sagas of the Icelands, The Life of King Alfred by Asser, Beowilf, Skaldic Poetry, The Poetic Edda en nog vele meer.
- Database entries komen waarschijnlijk terug. (ik vind dit echt super want ik mis dit in de laatste games).
- Eivor zal een assassin heel snel in de game tegen komen welke hem/haar de basis zal leren.
- Er zullen veel connecties met eerdere en latere AC games zijn. Volgens Asraf zal onze kin op de grond liggen voor sommige connecties.
- De vikings kiezen een settlement volgens een hele specifieke reden, wat zou dit kunnen betekenen?
- Bij het bouwen van nieuwe gebouwen in de settlements komen ook nieuwe karakters kijken.
- De settlement zal altijd de terugkerende basis zijn. Denk hierbij aan je begint in je settlement gaat een paar uur buiten je settlement quests doen en keert weer terug naar je settlement.
- Er zal meer verbintenis zijn met de karakters en hierdoor zal er meer waarde komen bij het oplossen van problemen voor deze verschillende karakters
- Er wordt gesuggereerd dat er naast king Alfred een groter kwaad zal zijn voor de vikings (templars?)
- Er zit mogelijk een aspect in de game over het kiezen van je geloof. In de historie van Vikings is het bekend dat zei in de latere periodes omkeerde van de goden naar het christendom. Wie weet gaat dit ook in de game een bepaalde rol spelen.
Groter dan Odyssey is echt geweldig, meer puzzels & mini games.
Geen probleem, goed om te horenG_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:34:
[...]
Wauw dit is perfect, alles valt op zijn plek na het lezen van deze informatie.
Groter dan Odyssey is echt geweldig, meer puzzels & mini games.
In het lijstje wat ik net heb geplaatst is dit een van de punten die ik heb besproken dus dat hebben ze bevestigd en opgelostWho Am I? schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:33:
Een van mijn grootste irritaties, is dat als je een fort gecleared hebt, die bij het volgende bezoek weer helemaal vol zit met bad-guys... Ik zie liever dat zo'n fort daarna overgenomen wordt door gewone mensen of misschien zelfs overgenomen wordt door de natuur ofzo. Hopelijk lossen ze dit op in Valhalla.
Herken je punt heel goed vond dat ook altijd super irritant
[ Voor 51% gewijzigd door gamerboy op 28-05-2020 10:36 ]
Mag ik vragen waar je de informatie weghaalt?gamerboy schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:34:
[...]
Geen probleem, goed om te horenvind het ook echt leuk om al die informatie van verschillende bronnen op te nemen. dus kleine moeite om dat vervolgens op dit forum met jullie te delen!
Want het is toch allemaal 100% legit neem ik aan
Zeker! op 1/2 punten na waar ik ook aangeef dat het een sugestie is en nog bevestigd moet worden is alles bevestigd. de informatie haal ik vooral van Reddit, forums en twitter. daarnaast het een en ander op youtube.G_Dragon schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:35:
[...]
Mag ik vragen waar je de informatie weghaalt?
Want het is toch allemaal 100% legit neem ik aan, want wat in deze lijst staat is gewoon precies wat ik had gehoopt na Odyssey.
Ga vooral zo doorgamerboy schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:38:
[...]
Zeker! op 1/2 punten na waar ik ook aangeef dat het een sugestie is en nog bevestigd moet worden is alles bevestigd. de informatie haal ik vooral van Reddit, forums en twitter. daarnaast het een en ander op youtube.
Voor de helderheid zou bronvermelding nog wel aan te raden zijn. Ik zit veel op reddit en zal daar de source ook altijd linken. Vaak is de informatie onderdeel van een interview oid, misschien vinden medetweakers dat ook leuk om te lezen (en te beoordelen hoe credible de source is).
Goeie zal ik de volgende keer proberen!Razorbite schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:43:
Voor de helderheid zou bronvermelding nog wel aan te raden zijn. Ik zit veel op reddit en zal daar de source ook altijd linken. Vaak is de informatie onderdeel van een interview oid, misschien vinden medetweakers dat ook leuk om te lezen (en te beoordelen hoe credible de source is).
Denk dat het wel enorm veel werk wordt gezien de lijstjes maar is het denk ik zeker waard.
Ik neem dit de volgende keer mee!
Er is zojuist bevestigd dat het loot systeem in de Valhalla niet het zelfde gaat zijn als in origins en odyssey
Source; https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Source; https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Ik vind de lijstjes al erg fijn om te lezen. Kan me voorstellen dat bronvermelding prettig is maar daar kunnen mensen ook zelf op Googlen.. ga vooral zo door 😉
okey hier is dan me eerste lijstje waar ik geprobeerd heb zoveel mogelijk sources te koppelen. helaas bij een aantal weet ik de source niet meer of heb ik het niet meer kunnen terug vinden
Ik hoop dat jullie het wat vinden;
Ik hoop dat jullie het wat vinden;
- Mythology will be treated in the game more like in origins than in Odyssey, where the gods exist through the belief of the characters. Source: https://twitter.com/Acces.../1265635469041205248?s=20
- Spelers kunnen de map gebruiken om te scannen voor mogelijke raid en trade plekken. Source: https://twitter.com/Acces.../1265634958208577536?s=20
- The game zal een brug vormen tussen de hidden ones/order of the ancients en assassins/templars.
- Er zal een mogelijkheid zijn in de game om te raiden maar er kan ook gekozen worden om een alliance op te zetten. Het lijkt erop dat als er een dorp/stad/fort gevonden is dat er dus 2 opties zijn om er mee om te gaan. Met de allianties kan helpen met het omvormen van het land en het accepteren van de Vikings in de steden. Source: reddit (kon de post even niet snel vinden)
- Valhalla zal gebruik maken van een vertical map design. dit is vergelijkbaar met AC unity waar je in de huizen kunt en deze volledig ingericht zijn.
- Sidequest zullen in verschillende storylines vallen en zullen met elkaar verbonden worden vergelijkbaar met the witcher 3. De mensen die je tegenkomt in de sidequests of waarvoor je de sidequest moet uitvoeren kunnen je joinen in je settlement. Source: https://twitter.com/Acces.../1265634386617270272?s=20
- Het lootbox systeem zoals in Origins en Odyssey zal niet aanwezig zijn in Valhalla. Source: https://www.reddit.com/r/..._happy_i_just_got_when_i/
Er zijn gameplay beelden op youtube te vinden (al een tijdje schijnbaar maar ben ze hier nog niet tegen gekomen... het lijkt wel een compleet andere game te worden dan odyssey en origins waar ik op zich geen moeite mee heb, maar het ziet er allemaal een beetje traag uit.
Weer eens in de maling genomen door youtube, dit zijn beelden van For Honor. Nothing to see here, move on!
Hier zie je een of andere veldslag (erg lage kwaliteit video maar toch) edit2: Is dus schijnbaar ook For Honor.
En hier zie je verschillende finishing moves ofzo: edit: Dit schijnt For Honor te zijn, niet AC Valhalla.
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla Gameplay - Killing Mechanisms Be Like This ?]
Weer eens in de maling genomen door youtube, dit zijn beelden van For Honor. Nothing to see here, move on!
Hier zie je een of andere veldslag (erg lage kwaliteit video maar toch) edit2: Is dus schijnbaar ook For Honor.
En hier zie je verschillende finishing moves ofzo: edit: Dit schijnt For Honor te zijn, niet AC Valhalla.
[YouTube: Assassin's Creed Valhalla Gameplay - Killing Mechanisms Be Like This ?]
[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 14-06-2020 13:37 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Bleh, dit oogt voor mij helemaal niet AC zo log en sloom.
Ik betwijfel of dit echte gameplay beelden zijn.
In het eerste filmpje zie je alleen maar Vikingen worden verslagen. Aangezien je in Valhalla juist als viking speelt is dat heel raar. Kan natuurlijk multiplayer / co op zijn maar dan is het een hele slechte keuze om dan juist deze beelden te laten zien.
Ondanks dat de kwaliteit van het filmpje slecht is,zijn de graphics slecht en zie je gewoon dat de omgeving en objecten slechte kwaliteit zijn. (voor een 2020/2021 game)
Daarbij ook de UI die eruit als een cheap ass game van 5 / 10 jaar terug.
Tweede filmpje is bevestigd een filmpje van 'for honor'. Zie de comments onder het filmpje.
Als dit echte gameplay beelden zijn hebben ze 10 stappen achteruit gedaan..
In het eerste filmpje zie je alleen maar Vikingen worden verslagen. Aangezien je in Valhalla juist als viking speelt is dat heel raar. Kan natuurlijk multiplayer / co op zijn maar dan is het een hele slechte keuze om dan juist deze beelden te laten zien.
Ondanks dat de kwaliteit van het filmpje slecht is,zijn de graphics slecht en zie je gewoon dat de omgeving en objecten slechte kwaliteit zijn. (voor een 2020/2021 game)
Tweede filmpje is bevestigd een filmpje van 'for honor'. Zie de comments onder het filmpje.
[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 14-06-2020 13:25 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
edit:vinom schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:10:
Het tweede filmpje is niet eens AC, maar for Honor.
Ah ok, tweede filmpje schijnt dus For Honor te zijn.
[ Voor 59% gewijzigd door Kalder op 14-06-2020 13:18 ]
Neem aan dat het gelekte beelden zijn (dat eerste filmpje iig) De game komt pas in 2021 uit dus die UI zal waarschijnlijk niet de uiteindelijk UI zijn.thijsco19 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:10:
Ik betwijfel of dit echte gameplay beelden zijn.
Ondanks dat de kwaliteit van het filmpje slecht is,zijn de graphics slecht zijn en zie je gewoon dat de omgeving en objecten slechte kwaliteit zijn.
Mag hopen dat dit niet de beelden van valhalla zijn. Vindt dit er erg amateuristisch en sloom uit zien
Eerste filmpje is volgens mij ook gewoon for honor. Ik denk niet dat dit betrouwbare beelden zijn..
Dat begin ik me nu ook af te vragen, maar de UI in die beelden ziet er wel heel anders uit dan de UI van for honor....Melantrix schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:25:
Eerste filmpje is volgens mij ook gewoon for honor. Ik denk niet dat dit betrouwbare beelden zijn..
Nee hoor, Alpha versie. Komt me vaag bekend voorKalder schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:27:
[...]
Dat begin ik me nu ook af te vragen, maar de UI in die beelden ziet er wel heel anders uit dan de UI van for honor....
https://youtu.be/e1K53sKVZPE
Ok is dat ook weer duidelijkMelantrix schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:29:
[...]
Nee hoor, Alpha versie. Komt me vaag bekend voor![]()
Hoeven we ons dus geen zorgen te maken
Wel vreemd dat niemand in de comment sectie van dat eerste filmpje door lijkt te hebben dat het niet Valhalla is... Heb er maar meteen een comment bij gezet met de link naar deze video
[ Voor 27% gewijzigd door Kalder op 14-06-2020 13:42 ]
Geweldig!Melantrix schreef op zondag 14 juni 2020 @ 13:29:
[...]
Nee hoor, Alpha versie. Komt me vaag bekend voor![]()
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Wanneer denken jullie dat Ubisoft wat echte gameplay beelden gaat laten zien? Zal zeker nog wel lang duren aangezien de game pas voor 2021 gepland staat
Verwachte releasedatum staat nog steeds op 2020 op de Ubisoft store. Ik zou dus ergens in juli of augustus best gameplaybeelden verwachten. Bij Odyssey waren ze niet zuinig met vrijgeven van gameplaybeelden. Kan zijn doordat er nu geen beurzen zijn dat de marketingstrategie wat anders wordt, maar misschien dat in Augustus, waar normaal de gamescom zou zijn, nog wel wat vrijgegeven wordt.Kalder schreef op zondag 14 juni 2020 @ 23:15:
Wanneer denken jullie dat Ubisoft wat echte gameplay beelden gaat laten zien? Zal zeker nog wel lang duren aangezien de game pas voor 2021 gepland staat
Maar het is allemaal gissen omdat we de marketingstrategie niet kennen en die ook niet goed te voorspellen is door de corona crisis.
Ik gok zelf 12 juli.
Waarom 12 juli? Omdat ubisoft dan een game event houdt ala E3:
https://www.google.com/am...e3-style-showcase-july-12
Scherp, die had ik nog over het hoofd gezien. Dat zou een mooi moment zijn om inderdaad meer te laten zien en wat gameplay te tonen.Melantrix schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:19:
Ik gok zelf 12 juli.
de game staat gepland voor 2020Kalder schreef op zondag 14 juni 2020 @ 23:15:
Ik vermoed deze week tijdens de IGN summer of gaming!
dat betwijfel ik, een aantal van die streams half gekeken, maar kwam echt niet veel bijzonders tegen, zowat allemaal indies en onbekende gamesRazorbite schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:01:
Ik vermoed deze week tijdens de IGN summer of gaming!
Omdat de laatste 2 weken weinig nieuws naar buiten is gebracht en 12 juli de ubisoft forward gepland staat (waar hoogstwaarschijnlijk meer bekend zal worden gemaakt over AC Valhalla) dacht ik, laat ik jullie eens vermaken met wat offtopic maar nog steeds ontopic content.
Hier een leuk hiddenblade project wat ik tegenkwam;
Hier een leuk hiddenblade project wat ik tegenkwam;
Geweldig!
'Vroegah' weken het hele internet afgezocht voor werkende hidden blades. Volgens mij kwam ik toen inderdaad zijn '7 jaar geleden' prototype ook tegen.
Zo waren er nog aantal die dual action werkende hidden blades hadden gemaakt. Uiteraard nog niet zo compact en netjes zoals deze.
Het was toen toch echt wel bijzonder om een goed werkend prototype te hebben.
Was mooi om de discussies te lezen over hoe het zou of zou moeten werken.
'Vroegah' weken het hele internet afgezocht voor werkende hidden blades. Volgens mij kwam ik toen inderdaad zijn '7 jaar geleden' prototype ook tegen.
Zo waren er nog aantal die dual action werkende hidden blades hadden gemaakt. Uiteraard nog niet zo compact en netjes zoals deze.
ik heb het zelfde gehad. deze kwam ik vandaag tegen en dacht hier zullen mensen op dit forum vast waardering voor hebben!thijsco19 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:46:
Geweldig!
De game staat als release title voor de PS5 en Xbox Series X gepland. Maar ik hoop toch nog steeds op begin oktober dit jaar, net als de voorgaande titels in de Assassins Creed reeks.
"When you grow up your heart dies"
12 juli weten we het denk zeker maar de hoeveelheid leaks die er al zijn over begin/halverwege oktober laten het wel heel erg lijken op oktober.sjaool schreef op maandag 15 juni 2020 @ 18:04:
De game staat als release title voor de PS5 en Xbox Series X gepland. Maar ik hoop toch nog steeds op begin oktober dit jaar, net als de voorgaande titels in de Assassins Creed reeks.
ik zou me dus niet zoveel zorgen maken
Maar als het launch / release titels zijn voor de PS5 en XSX dan zouden deze toch gelijktijdig met de consoles uitkomen? Dat betekent dat de consoles dus ook in oktober uitkomen.
Of, via een snelle google search en de eerste beste 'leak' zou de ps5 pas in november (mid tot eind) uitkomen. Dus dan zou ook pas AC:V uit moeten komen.
Of, via een snelle google search en de eerste beste 'leak' zou de ps5 pas in november (mid tot eind) uitkomen. Dus dan zou ook pas AC:V uit moeten komen.
Launch title houdt in dat een game bij de release van een console gelijk voor die console te koop is. Dat zegt dus helemaal niets over de release van die game op andere platforms.thijsco19 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:10:
Maar als het launch / release titels zijn voor de PS5 en XSX dan zouden deze toch gelijktijdig met de consoles uitkomen? Dat betekent dat de consoles dus ook in oktober uitkomen.
Cunning linguist.
precies, er is al bekend gemaakt dat als je de game nu koopt/pre-orderd (voor XBOX) voor de huidige gen, je gratis kan upgrade naar next gen en dat de game gelijk bij release beschikbaar is. dit verwijst dus dat de game eerder uit komt dan de consoles!Bart ® schreef op maandag 15 juni 2020 @ 19:21:
[...]
Launch title houdt in dat een game bij de release van een console gelijk voor die console te koop is. Dat zegt dus helemaal niets over de release van die game op andere platforms.
Ah, op die manier.
Wist niet dat die ook al op huidige gen uitkomt. Dacht alleen next gen en dus pas bij release next gen uitkwam.
Wist niet dat die ook al op huidige gen uitkomt. Dacht alleen next gen en dus pas bij release next gen uitkwam.
Iemand heeft een hele zieke xbox series X gemaakt met valhalla theme
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
!belangrijk!
Assassin's creed origins is gratis te spelen op Uplay van 19 juni t/m 21 juni!
Zeker een aanrader!
Assassin's creed origins is gratis te spelen op Uplay van 19 juni t/m 21 juni!
Zeker een aanrader!
heb een interessant artikel gevonden over wat niet zo weid bekende feiten van AC valhalla
https://www.looper.com/21...assassins-creed-valhalla/
Daarnaast is er momenteel wat gerommel over de releasedate van ACV.
Dit heeft te maken met de verschoven releasedate van Cyberpunk 2077. hierdoor wordt de release van Valhalla en Cyberpunk waarschijnlijk dichter bij elkaar dan Ubisoft wilde waardoor de verkoop mogelijk lager komt te liggen dan ze hadden verwacht.
overigens wordt cyberpunk nu 17 november gereleased en gezien ubisofts reactie hierop zou Valhalla dus ergens in deze tijd gerelased moeten worden
Dit heeft te maken met de verschoven releasedate van Cyberpunk 2077. hierdoor wordt de release van Valhalla en Cyberpunk waarschijnlijk dichter bij elkaar dan Ubisoft wilde waardoor de verkoop mogelijk lager komt te liggen dan ze hadden verwacht.
overigens wordt cyberpunk nu 17 november gereleased en gezien ubisofts reactie hierop zou Valhalla dus ergens in deze tijd gerelased moeten worden
Heb inmiddels Odyssey uitgespeeld, vond het echt een hele fijne game. Origins heb ik uiteindelijk in de steek gelaten na een uur of 10-15, somehow pakte die game me niet echt. Odyssey daarentegen vond ik prachtig, ook de map heel mooi. Was erg onder de indruk van de sfeer, het licht als de avond viel, het water als je vaart and so on. Verhaal was ook wel prima. En leuk dat je keuzes kon maken die het verloop van de game beïnvloeden, zoiets zie ik graag terugkomen in de volgende.
Al met al erg excited voor Valhalla, waarbij het builden van je eigen forts iets is wat mij enorm trekt. Ben er erg benieuwd naar. Zal toch niet pre-orderen, eerst maar even kijken wat ze ervan maken.
Al met al erg excited voor Valhalla, waarbij het builden van je eigen forts iets is wat mij enorm trekt. Ben er erg benieuwd naar. Zal toch niet pre-orderen, eerst maar even kijken wat ze ervan maken.
PSN/Steam: Xamsix
Mja ik denk dat het niet heel raar is dat ze wat meer omzet verwachten. Ik denk dat het voor die 2 games beter is als ze niet in dezelfde maand uitkomen. Meer tijd ertussen kan ook, maar is op zich niet nodig. Ik denk dat het belangrijkste is dat ze als bundel beschikbaar zijn voor next-gen. Cyberpunk zou alleen al met de huidige generatie lanceren (zie Xbox bundel). Maar ik snap CD Projekt ook wel, dit levert gewoon veel knaken op. Ding is wel: als ze zo lanceren, zijn de verwachtingen wel wat hoger, gezien meer mensen de next-gen versie willen halen.gamerboy schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:34:
heb een interessant artikel gevonden over wat niet zo weid bekende feiten van AC valhalla
Ik denk overigens dat met die 2 titels, de launch op beide platformen al best tof is. Tel er een COD bij, een Fifa en je hebt toch aardig wat populaire bundels, alleen al van 3rd party.