Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 20:08
LawfulHamster schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:55:
[...]

Ik verwacht niet dat er een verkrachtingsminigame komt. Maar gore is wel wat omhoog vanwege afscheurende ledematen.
Dat hoeft van mij ook niet, maar als ze het helemaal negeren, dan vind ik het ook wel een behoorlijke klap in het gezicht van de slachtoffers van die tijd.

Gezien ze zowel man als vrouw speelbaar maken, zal er inderdaad weinig gebeuren door de hoofdpersoon, maar dat maakt van de rest van de troepen geen lieverdjes.

Ik vraag me af of het bij deze game leuker is om de man te spelen. Vrouw is toch wel weer wat cliché in dit soort settings. Bij Odyssey was Kasandra imo de leukste om mee te spelen. Die leek beter in de setting te passen dan die gozer. Ik vraag me verder af of velen die hier de game wat minder vonden, allemaal met die gozer zijn gaan spelen, ik vond hem al vanaf de eerste scene wat teveel een karikatuur en onsympathiek.

Dus voor wie Odyssey nog eens een kans wil geven met Kassandra, ga dat zeker proberen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 20:13
Mij maakt het dan weer helemaal niet uit met wat ik speel. Neon roze viking met een opblaaszwaard is ook oké :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFGNMCO_GsXTO8_QpZAuH0vB53Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U8jbBpukg47eW3L1bodm3yJ9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Martinspire schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 13:48:
[...]
Ik verwacht eigenlijk ook weinig tot geen stealth. Maar voor mij maakt het geen reet uit of het een AC game is of niet: ik wil een toffe game spelen en als dit tof is, dan ga ik hem gewoon spelen.

Wellicht dat je voor een raid bepaalde items moet doen om de basis aan te vallen met weinig slachtoffers, maar we gaan het zien.
Sowieso eens, niet elke game serie moet hetzelfde zijn. Maar de titel blijft Assassin's Creed, niet Viking's Creed, en dan moet je IMHO de speler ook de kans geven een assassin te zijn. Hoeft niet de hele game, maar wel genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 15:49

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Chrosser schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:18:
[...]

Door middel van de natuur toch? Insmeren met modder, takken ombinden dat soort dingen. Lijkt me ook vet om gecamoufleerd vanuit de bossen aan te komen vallen.

Ik gaf verder aan dat ik nog niet zo goed wist hoe ze het zouden willen implementeren. Wat dat betreft ben ik dus echt benieuwd naar de gameplay!
Ik vermoed in de style van Tom Clancy's: Ghost Reacon Breakpoint:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Origins en Odyssey helemaal kapot gespeeld, Origin letterlijk want na 50 uur mijn savegame corrupt, Odyssey 200uur gespeeld, alle vraagtekens, platinum en DLC op 100%. Ik kijk dus echt echt naar AC Vikings.

Kan bijna niet wachten tot de Next-Gen gameplay van donderdag.

Edit: Ik ben overigens wel blij dat het geen “echte AC game” meer is, ik vond de eerste de mindere en de mix van oudheid en die moderne gameplay waar je zo af en toe in geforceerd werd vond ik vreselijk. Van mij mag het wel wat meer een RPG worden.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 01-05-2020 23:26 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-05 10:55

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Hier een interessant interview met de Narrative Designer. Geeft best wat kijkjes in de wereld en het verhaal (zonder echte spoilers).
https://wccftech.com/batt...e-most-immersive-to-date/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Eh ik krijg een bfv artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@LawfulHamster Zoals @SemperFidelis al zegt, je linkt nu naar een BF V artikel (en dan ook nog een van 31 mei 2018 :P).

Ik vermoed dat je deze bedoelde: https://wccftech.com/assa...logy-not-like-god-of-war/

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

LawfulHamster schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:40:
Hier een interessant interview met de Narrative Designer. Geeft best wat kijkjes in de wereld en het verhaal (zonder echte spoilers).
https://wccftech.com/batt...e-most-immersive-to-date/
Dit was natuurlijk de verkeerde. Excuses
https://www.gamespot.com/...__twitter_impression=true
Dit had hem moeten zijn
Bedankt voor de scherpte 😬
FlipFluitketel schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 11:15:
@LawfulHamster Zoals @SemperFidelis al zegt, je linkt nu naar een BF V artikel (en dan ook nog een van 31 mei 2018 :P).

Ik vermoed dat je deze bedoelde: https://wccftech.com/assa...logy-not-like-god-of-war/
Bijna, dit is een samenvatting van het interview.

[ Voor 36% gewijzigd door LawfulHamster op 02-05-2020 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Omnomnomnom die trailer :9~
Ik heb hier enorm veel zin in! Ben alleen bang dat het ongeveer tegelijk met Cyberpunk uit gaat komen, en dan moet ik kiezen ;(

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-05 16:59
Volgens mij komt CyberPunk in september (17 septebemer vooralsnog). AC:V komt op zn vroegst in oktober. Precies een maand om te no-lifen op CyberPunk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Razorbite schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:38:
Volgens mij komt CyberPunk in september (17 septebemer vooralsnog). AC:V komt op zn vroegst in oktober. Precies een maand om te no-lifen op CyberPunk!
Alsof ze het zo timen! :9

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bart ® schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:08:
[...]

Alsof ze het zo timen! :9
Als ze slim zijn wel he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Razorbite schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:38:
Hoewel het begint te kriebelen, zit ik nog wel te twijfelen om wat te wachten en hem dan op next-gen te spelen. Ik wil eerst meer weten over die verschillen en bepaal dan wel wat ik doe. Misschien komt er nog geen next-gen dit jaar en koop ik hem wel als het volgend jaar wat rustiger is qua games.

Ik vond de afgelopen jaren de belichting wat te nep waardoor cutscenes toch nog wat te nep eruit zagen, maar wie weet is dat met next-gen zoveel beter dat het toch wel de moeite waard is om wat langer te wachten. En dan bedoel ik nep in de zin van dat je goed kunt zien dat het gewoon een game is en niet een interactieve film :P

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 02-05-2020 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ben wel erg benieuwd naar gameplay beelden en dan vooral of het er echt veel beter uit ziet dan Oddysey (gezien het op de next gen komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 15:49

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zijn er meer mensen die het oude AC gevoel krijgen bij die trailer eigenlijk? Zeker als ik terug kijk naar AC: Revelations waar Ezio tijdens een gevecht Altaïr ziet.

Zou tof zijn als er weer een knipoog terug zou zijn naar vorige Assassin's / Hidden Ones.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Moet zeggen dat ik best we hyped bent dat deze AC kwa tijdsperiode het dichts bij de eerste assasins creed zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:02

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

CE is weer te bestellen met 20% korting bij de Ubi store als je Ubi punten inlevert.

Ook dit jaar weer de CE gepreorderd bij Ubi zelf. Altijd op de dag van release afgeleverd :Y

Dan heb ik vanaf AC III steeds de CE te pakken :9 Mooie toevoeging aan de collectie :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Notna schreef op zondag 3 mei 2020 @ 12:42:
CE is weer te bestellen met 20% korting bij de Ubi store als je Ubi punten inlevert.

Ook dit jaar weer de CE gepreorderd bij Ubi zelf. Altijd op de dag van release afgeleverd :Y

Dan heb ik vanaf AC III steeds de CE te pakken :9 Mooie toevoeging aan de collectie :Y
Ik blijf het jammer vinden dat ze nog steeds geen digitale versies in hun store hebben voor consoles. Het is niet moeilijk om een serial key te verkopen daar met wat korting. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik hoop vooral dat Ubisoft er wat vets kan maken van de sieges op kastelen/forten en de slachtvelden.

Wat vinden jullie dan van het gedeelte van de CGI trailer, waar het op lijkt dat de vikings op eens de good guys waren? vooral dat gedeelte waar de vikings de vrouwen spaarde vond ik nogal typisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:21
Ben weer benieuwd, alles even volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
Nieuwevolger schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:30:
Ik hoop vooral dat Ubisoft er wat vets kan maken van de sieges op kastelen/forten en de slachtvelden.

Wat vinden jullie dan van het gedeelte van de CGI trailer, waar het op lijkt dat de vikings op eens de good guys waren? vooral dat gedeelte waar de vikings de vrouwen spaarde vond ik nogal typisch.
Het zogenaamde barbaarse van de Vikingen is opgeschreven door: jawel de Christelijke Saxonen. Ofwel, niet helemaal objectief. Ik ontken het niet, maar onderdeel van de kolonisatie zal niet het en masse afslachten van je potentiële handelspartners zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:04
Als wat in deze post (link in de spoiler) staat waar is moet ik mijn eerdere mening over AC:V wat bijstellen (let op zouden voor sommigen als spoilers gezien kunnen worden):

En bij de Inside Xbox showcase van Microsoft op donderdag 7 mei om 17:00 uur worden gameplaybeelden getoond van AC:V. Ik ben heel benieuwd. Na de eerste gameplay zal ik zelf besluiten of ik een pre-order plaats. Nog een paar dagen geduld dus.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op maandag 4 mei 2020 @ 07:29:
Als wat in deze post (link in de spoiler) staat waar is moet ik mijn eerdere mening over AC:V wat bijstellen (let op zouden voor sommigen als spoilers gezien kunnen worden):

En bij de Inside Xbox showcase van Microsoft op donderdag 7 mei om 17:00 uur worden gameplaybeelden getoond van AC:V. Ik ben heel benieuwd. Na de eerste gameplay zal ik zelf besluiten of ik een pre-order plaats. Nog een paar dagen geduld dus.
Hier sluit ik me bij aan :), ben ontzettend benieuwd hoe de gameplay zou zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:32

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Mensen lezen te veel aan die scène af. Ik zie alleen de hoofdpersoon er voor waken een onschuldige af te slachten. Die scène zegt verder helemaal niets over hoe de vikingen in het algemeen worden gepresenteerd.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Zie de trailerbreakdown door Ubisoft. Deze scene is heel bewust neergezet als indicatie dat ze aandacht hebben voor de juiste representatie van de historie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ben wel benieuwd. Voor Engelsen is het natuurlijk wel een dingetje om als Noorman te spelen en uiteindelijk Engelse troepen te bevechten. Het waren en blijven natuurlijk invaders die echt wel bruut te werk gingen. Ze werden vroeger zelfs verwelkomd door de lokale bevolking (zonder wapens) maar die werden afgeslacht. Het grote Viking leger van 865 waren niet bepaald lieverdjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Blijkbaar is de groep Vikingen in dit verhaal de good guys. Ze zijn niet heartless, ze zijn niet godless, ze moorden niet blindly, ze scarren Engeland niet. Prima, ik vind het allemaal goed, als het een mooi verhaal en een mooie game oplevert. Of het waarheidsgetrouw is, geen idee, maar dat weet ik evenmin van alle andere Vikingverhalen. Ik was er niet bij toen het gebeurde. Maar ik zou het dus niet als 'typisch' willen omschrijven. Het is gewoon een verhaal. We gaan het beleven.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 17:47
Uiteindelijk wordt de geschiedenis geschreven door de winnaars. Oftewel, vaak is geschiedenis eenzijdig. Extremen blijven ook langer herinnerd, ook als dit een uitzondering was. Kijk maar naar hoeveel aandacht en geld er wordt besteed aan terrorisme, terwijl er veel meer mensen omkomen in het verkeer. Ik wil zelf altijd de goodguy spelen (dus vooral vriendelijke antwoorden geven in RPG's enzo), geen onschuldige burgers doodmaken is dus wel een vereiste daarbij. We gaan het zien, ik heb er erg veel zin in! Alleen bij Origins was ik meer hyped voor een AC dan nu.

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Who Am I? schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:49:
Uiteindelijk wordt de geschiedenis geschreven door de winnaars. Oftewel, vaak is geschiedenis eenzijdig. Extremen blijven ook langer herinnerd, ook als dit een uitzondering was. Kijk maar naar hoeveel aandacht en geld er wordt besteed aan terrorisme, terwijl er veel meer mensen omkomen in het verkeer. Ik wil zelf altijd de goodguy spelen (dus vooral vriendelijke antwoorden geven in RPG's enzo), geen onschuldige burgers doodmaken is dus wel een vereiste daarbij. We gaan het zien, ik heb er erg veel zin in! Alleen bij Origins was ik meer hyped voor een AC dan nu.
Gewoon desynchroniseren als je burgers wat aan doet :P

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Who Am I? schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:49:
Uiteindelijk wordt de geschiedenis geschreven door de winnaars. Oftewel, vaak is geschiedenis eenzijdig.
Van de Vikingen zijn genoeg bronnen die onafhankelijk van elkaar een kijk gaven in het Vikingen tijdperk. Anglo-Saxons waren heus niet de enigen die met de Vikingen te maken hadden. Plus, geschiedenis vindt (zeker tegenwoordig) niet meer puur op basis van geschreven bronnen, maar bijvoorbeeld opgravingen die duiden op slavernij tijdens de Viking age of menselijke offers die ze brachten (!).

Het is wel erg makkelijk om geschiedenis zo makkelijk af te doen als eenzijdig vind ik. Niemand ontkent de wreedheden van de geallieerden tijdens WOII, van grote koningen als Djenghis Kahn en Alexander de Grote is genoeg bekend. Zo simpel werkt de wetenschap van geschiedenis niet. Je kunt uiteraard wel zeggen dat hoe de geschiedenis tegenwoordig vertelt wordt dat daar een zekere subjectieve basis is, maar dat is niet de schuld van historici, maar diegene die de verhalen van historici vertellen. Je voorbeeld over terrorisme snap ik even totaal niet.

[ Voor 11% gewijzigd door SemperFidelis op 04-05-2020 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:28
Stel dat de next-gen consoles naar 2021 gaan dan ben ik benieuwd of ze de game wel dit jaar nog naar de huidige platformen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jori040 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:46:
Stel dat de next-gen consoles naar 2021 gaan dan ben ik benieuwd of ze de game wel dit jaar nog naar de huidige platformen brengen.
Zeker weten dit jaar volgens planning! Next-gen is nog 0 keer verkocht. Hun volledige doelgroep zit in de current gen + pc. De volgende titels zullen pas echt next-gen zijn.

Overigens is AC ook gerekend bij de 2020 prognose van Ubisoft. Net als Watch Dogs Legion en Gods and Monsters. Verschuiven heeft nogal een nadelig effect op de resultaten en daardoor unhappy aandeelhouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Razorbite schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:33:
[...]

Zeker weten dit jaar volgens planning! Next-gen is nog 0 keer verkocht. Hun volledige doelgroep zit in de current gen + pc. De volgende titels zullen pas echt next-gen zijn.

Overigens is AC ook gerekend bij de 2020 prognose van Ubisoft. Net als Watch Dogs Legion en Gods and Monsters. Verschuiven heeft nogal een nadelig effect op de resultaten en daardoor unhappy aandeelhouders.
Ik moet het namelijk nog maar zien of de PS5 dit jaar nog uitkomt.Zou mooi zijn als we naast AC ook nog Watch Dogs kunnen spelen dit jaar.

Ben benieuwd donderdag naar de AC gameplay. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Razorbite schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:33:
[...]

Ubisoft heeft trouwens zoveel games voor Q4 2020, dat het financieel niet echt een probleem is dat er een paar worden verschuift, helemaal omdat ze met elkaar gaan concurreren. Voor September t/m december hebben ze god & monsters, rainbow six quarintine, AC valhalla en watch dogs legions. Maar goed, de laatste 2 zijn dan wel weer zo groot voor Ubisoft, dat ze die het liefst in de holiday periode willen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nieuwevolger schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:57:
[...]

Ubisoft heeft trouwens zoveel games voor Q4 2020, dat het financieel niet echt een probleem is dat er een paar worden verschuift, helemaal omdat ze met elkaar gaan concurreren. Voor September t/m december hebben ze god & monsters, rainbow six quarintine, AC valhalla en watch dogs legions. Maar goed, de laatste 2 zijn dan wel weer zo groot voor Ubisoft, dat ze die het liefst in de holiday periode willen verkopen.
Ik gok AC begin oktober & WD midden november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:03
Ik vond dit wel een interessante discussie. wordt valhalla een goede RPG met assassins creed elementen zoals de ambities waren voor odyssey (wat in mijn mening daarin gefaald is maar nog steeds een enorm goeie game was)

[ Voor 13% gewijzigd door gamerboy op 05-05-2020 17:37 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

jori040 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:46:
De consoles komen dit jaar nog wel daar ben ik niet bang voor. China is namelijk alweer volop aan het produceren. Het is vooral de game productie die door Corona vertraging op zou kunnen lopen. Maar ik denk dat het uiteindelijke wel meevalt.
jori040 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:21:
[...]

Ik gok AC begin oktober & WD midden november.
Bij mijn preorder stond holiday 2020. Maar ik hoop ook op begin oktober.

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 05-05-2020 19:50 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• gamerboy
Ik heb vandaag aardig wat video's en interviews zitten kijken en heb even wat punten op een rijtje gezet.

25 verschillende enemies met elk zijn eigen abilities

Je kunt vikings requiten welke je kan uitlenen aan vrienden welke dan XP voor jou verdienen

Een traditioneel leveling system ipv wat origins en odyssey had met een nummer leveling system.

Settlements gaan een grote rol spelen in de story zoals de camps in Red Dead Redemption. Hoogstwaarschijnlijk ook met reputatie onder je clan. Soms zul je dan ook moeten vissen en andere activiteiten om de resources van de clan hoog te houden.

Trouwen met andere clans gaat een optie zijn om je eigen clan en settlement te vergroten.

Je begint in Noorwegen en volgens de game director zal de story ook hier een enorm groot deel uitmaken en genoeg te doen zijn.

Er zijn 4 kingdoms in Engeland waarmee in de game gespeeld gaat worden.

Eivor gaat een impact hebben op de realistische historie van het Engelse rijk.

Enemies kunnen samenwerken om het jou moeilijker te maken in gevecht. Ze kunnen samen combo' s maken.

Zowel London, Winchester en jorvik (nu York) zullen uitmaken van de game.

Er zijn verschillende hints op Reddit (sommige beter onderbouwt dan andere) dat Denemarken (en mogelijk frankrijk) een deel gaan uitmaken in de game (maar significant kleiner dan Engeland en Noorwegen)

Er zijn hints dat wanneer een fort geraid wordt er een impact wordt achtergelaten en dat de status van het fort er anders uit ziet dan wanneer je er weer aan wilt vallen.

Misschien weet je er al veel van maar vond het zelf een mooie recap met wat weetjes die voor mij nog niet bekend waren dus ik dacht ik deel ze even hier :

Het conflict tussen templars/hidden ones/ order of ancients en de assassins gaat weer een hoofdrol spelen.

Eivor zal met een cleansheet de assassins en templars meeten. Wat betekend dat hij zoals Edward in blackflag vanaf niks erin gezogen zal worden en niet in het assassins schap geboren wordt

De norse goden gaan een duidelijke rol spelen in het dagelijks leven en de lore van de game

Settlements zijn customizable en uitbreidbaar. Dit kan bereikt worden door verschillende missies te doen met je clan

Modern day gaat weer door zoals in origins en odyssey. De game director geeft aan dat de present day op een volledig nieuwe manier geïmplementeerd is.

First civilisation gaat weer duidelijker een rol spelen in de game.

Er zitten gigantisch veel eastern eggs in de game meer dan we gewend zijn en er wordt gezegd dat het langer dan een jaar kan duren voor ze allemaal gevonden zijn (dit betwijfel ik)

Ik hoop dat jullie hier ook wat aan hebben :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Mogelijk al in oktober: https://www.psx-sense.nl/...erschijnt-mogelijk-al-in-

Speel het zoals je zelf wil: https://www.psx-sense.nl/...l-het-zoals-je-zelf-wilt/

Heel benieuwd hoe de gameplay morgen oogt tijdens het Xbox event. :)

[ Voor 50% gewijzigd door jori040 op 06-05-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 09:31

thechib12

aka ChiB

jori040 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:53:
Mogelijk al in oktober: https://www.psx-sense.nl/...erschijnt-mogelijk-al-in-

Speel het zoals je zelf wil: https://www.psx-sense.nl/...l-het-zoals-je-zelf-wilt/

Heel benieuwd hoe de gameplay morgen oogt tijdens het Xbox event. :)
Volgens mij is dat vandaag als ik dit moet geloven:

https://realsport101.com/...tracing-inside-xbox-more/

edit: ik lees verkeerd

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YdieresiS
Mijn tabel skills zijn met UBB code zijn niet zo heel goed, maar hierbij een overzicht van wat er in welke editie zit, dan kunnen mensen misschien beter een keuze maken wat ze zouden willen.

Assassin's Creed ValhallaDrakkars EditionGold EditionUltimate EditionCollectors Edition
De Game
V
V
V
V
V
Pre-Order bonusmissie The Way of the Berserker (alleen bij een pre-order)
V
V
V
V
V
The Berseker Settlement Pack
V
V
V
Hati Wolf Mount
V
V
V
Set runen om ingame gear te verbeteren
V
V
V
Season pass
V
V
V
Ultimate pack (extra gear en skins)
V
V
Fysiek: beeld van vrouwelijke Eivor en haar Drakkar
V
Fysiek: Collector's case met uniek artwork
V
Fysiek: Steelbook
V
Fysiek: Klein beeldje van mannelijke Eivor
V
Fysiek: Echtheidscertificaat met nummer van je collector's Edition
V
Fysiek: Drie litho's met concept art
V
Fysiek: Gamesoundtrack
V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
YdieresiS schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:11:
Mijn tabel skills zijn met UBB code zijn niet zo heel goed, maar hierbij een overzicht van wat er in welke editie zit, dan kunnen mensen misschien beter een keuze maken wat ze zouden willen.

Assassin's Creed ValhallaDrakkars EditionGold EditionUltimate EditionCollectors Edition
De Game
V
V
V
V
V
Pre-Order bonusmissie The Way of the Berserker (alleen bij een pre-order)
V
V
V
V
V
The Berseker Settlement Pack
V
V
V
Hati Wolf Mount
V
V
V
Set runen om ingame gear te verbeteren
V
V
V
Season pass
V
V
V
Ultimate pack (extra gear en skins)
V
V
Fysiek: beeld van vrouwelijke Eivor en haar Drakkar
V
Fysiek: Collector's case met uniek artwork
V
Fysiek: Steelbook
V
Fysiek: Klein beeldje van mannelijke Eivor
V
Fysiek: Echtheidscertificaat met nummer van je collector's Edition
V
Fysiek: Drie litho's met concept art
V
Fysiek: Gamesoundtrack
V
Is er al ooit een keer een ubi-game geweest waar je ingame currency kreeg waar je ook echt wat mee kon? Want volgens mij is het altijd nog een hele magere toevoeging geweest en de moeite van kopen ook niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:35
Martinspire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:58:
[...]

Is er al ooit een keer een ubi-game geweest waar je ingame currency kreeg waar je ook echt wat mee kon? Want volgens mij is het altijd nog een hele magere toevoeging geweest en de moeite van kopen ook niet waard...
Hoeven ze van mij ook niet toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Martinspire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:58:
[...]

Ik heb het nog nooit gebruikt in ieder geval. Volgens mij is het alleen interessant als je snel door de game heen wil door je portemonnee te trekken. Ik zou dat nooit doen, aangezien ik van de game wil genieten.

Ik heb vandaag zelf de collector's edition in de pre-order gezet. Mochten de trailers die uitkomen niet voldoende interessante dingen tonen kan ik die altijd nog annuleren. Maar de informatie die er tot nu toe is heeft mij wel voldoende laten zien om alvast die pre-order te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwacht niet te veel vandaag rondom de nieuwe AC: https://www.gamekings.tv/...s-creed-valhalla-vandaag/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
assassins creed komt nu

het was inderdaad niet veel, waren een paar leuke cut-scenes maar totaal niks vernieuwds op het eerste oog. interview met game director (kort) was ook meer over de xbox smart delivery dan over assassins creed zelf (logisch) helaas hopen dat de komende weken gameplay vrij komt 8)

[ Voor 61% gewijzigd door gamerboy op 07-05-2020 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LawfulHamster

LawfulHamster

PSN - LawfulHamster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:17
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 14:40:
Mij maakt het dan weer helemaal niet uit met wat ik speel. Neon roze viking met een opblaaszwaard is ook oké :)

[Afbeelding]
dat ze nog geen lego setting hebben gemaakt van Assassin's Creed want dat is ook wel een games serie die aardig alles netjes probeert te jatten van andere games of films _/-\o_

Maar de volgende AC is Space of in Nederland aub

Maar naar deze versie kijk ik ook we uit , heb met plezier Rune 1 en 2 gespeeld

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 07-05-2020 18:26 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kansloos om dit een gameplay trailer te noemen. Zag er verder prima uit.
Dat interview was ook lekker spontaan, hij las letterlijk de marketingtekst van z'n scherm op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

gamerboy schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:16:
Ik heb vandaag aardig wat video's en interviews zitten kijken en heb even wat punten op een rijtje gezet.

[...veel punten...]

Ik hoop dat jullie hier ook wat aan hebben :)
Wow, de meeste van die punten spreken me zeer aan, en het schijnt dat de game minder groot zal zijn dan Odyssey, wat ik echt een te grote game vond. Klinkt allemaal erg goed!

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Tom schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:59:
Kansloos om dit een gameplay trailer te noemen. Zag er verder prima uit.
Dat interview was ook lekker spontaan, hij las letterlijk de marketingtekst van z'n scherm op.
Het was idd te weinig om een goed beeld van de game te krijgen.Het voor nu wachten op een Ubisoft event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Zo, aangekondigd als een Gameplay trailer, terwijl ze het betere een in-game trailer hadden kunnen noemen. Lijkt erop dat het alleen cutscenes zijn van de game. Ik wacht met smart op wat Gameplay beelden in ieder geval.

Het was een mooie trailer, maar niet wat ik ervan had verwacht. Wel een aantal mooie omgevingen en beelden gezien. Ik vraag me alleen af hoe dit uit de verf komt op de huidige generatie consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
Even een keer iets anders dan valhalla nieuws maar een rapvideo over valhalla.vond hem zelf wel goed verzonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
YdieresiS schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:11:
Zo, aangekondigd als een Gameplay trailer, terwijl ze het betere een in-game trailer hadden kunnen noemen. Lijkt erop dat het alleen cutscenes zijn van de game. Ik wacht met smart op wat Gameplay beelden in ieder geval.

Het was een mooie trailer, maar niet wat ik ervan had verwacht. Wel een aantal mooie omgevingen en beelden gezien. Ik vraag me alleen af hoe dit uit de verf komt op de huidige generatie consoles.
Cross-gen games halen nooit het uiterste uit een next-gen console dus ik verwacht dat de game er op de huidige consoles er prima uitziet.

Of heb jij bij deze cutscenes echt een WAUW! gevoel ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik hoop vooral dat deze assassins creed gewoon weer een goede protagonist heeft. Origins vond ik toch wel leuk, maar vooral omdat ik helemaal werd opgezogen in het verhaal en omgeving. De sfeer was top. Ik speelde voor mijn gevoel niet echt een game, maar meer een film/verhaal. Zelfde gevoel als met AC1, AC2 en de opvolgers, AC3 enzo. AC Odyssey had ik dit niet, voelde echt als een game met teveel RPG elementen en een maar matig boeiende protagonist. Kon er na een tijdje niet meer inkomen en heb m aan de kant gelegd ook.
De sfeer neergezet in de beelden lijkt iets moois te worden. Dus blijf hem uiteraard volgen, maar even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

XBOX ONE PHY-ASSASSIN'S CREED VALHALLA-COLLECTOR STORE-EFIGS

Platform : XBOX ONE
Hoeveelheid: 1 159.99 EUR
Verzending:
0 EUR
Totaal:
159.99 EUR
Het is weer een smak geld, maar het aantal uren dat je er mee bezig bent maakt het weer best OK

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik vind het met Ubisoft games toch best een gok of je nu voor een Gold Edition moet gaan of niet. Far Cry 5 was een totale flop qua DLC's, terwijl de Odyssey DLC (Atlantis dan) erg goed was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 11:09
jori040 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:26:
[...]

Cross-gen games halen nooit het uiterste uit een next-gen console dus ik verwacht dat de game er op de huidige consoles er prima uitziet.

Geen wauw gevoel qua graphics iig. Maar wel zin in een nieuw AC verhaal en nieuwe wereld om te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:06:
Ik vind het met Ubisoft games toch best een gok of je nu voor een Gold Edition moet gaan of niet. Far Cry 5 was een totale flop qua DLC's, terwijl de Odyssey DLC (Atlantis dan) erg goed was.
Beste idee met Ubisoft games is ze na half tot een jaar na release te halen voor 20-30 euro met alle DLC.

Nou ja eigenlijk is tegenwoordig dat bijna bij elke publisher wel het geval met overvloed aan dlc en andere shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
jori040 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:26:
[...]

Niet direct, ik zag wel effecten die ik mijn PS4 niet direct zie maken, maar verder leek het wel een beetje op de kwaliteit die Red Dead Redemption 2 ook uit mijn PS4 trok. Ik verwacht dus ook niet direct de meest grote verschillen en ik denk dat ik me ook wel prima vermaak met de gameplay ook als het er toch iets minder uitziet dan op een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
YdieresiS schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:01:
[...]

Niet direct, ik zag wel effecten die ik mijn PS4 niet direct zie maken, maar verder leek het wel een beetje op de kwaliteit die Red Dead Redemption 2 ook uit mijn PS4 trok. Ik verwacht dus ook niet direct de meest grote verschillen en ik denk dat ik me ook wel prima vermaak met de gameplay ook als het er toch iets minder uitziet dan op een nieuwe console.
Het is al jaren heel gebruikelijk dat demo's niet op een console, maar op een überdikke PC gedraaid worden. Deze beperkte beelden zouden dus ook zomaar niet heel goed vergelijkbaar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
DingK schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:02:
[...]

Het is al jaren heel gebruikelijk dat demo's niet op een console, maar op een überdikke PC gedraaid worden. Deze beperkte beelden zouden dus ook zomaar niet heel goed vergelijkbaar kunnen zijn.
Hetzelfde hebben we bij de release van WatchDogs gezien destijds. Als het op dezelfde voet verder gaat als Odyssey zal het prima te spelen zijn qua beeldkwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Uiteindelijk gaat het toch vooral om gameplay, toch? Ik word vrolijker van een zeer goed gevulde wereld waarin van alles te doen en ontdekken is dan de allermooiste graphics.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DingK
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 12:06:
Uiteindelijk gaat het toch vooral om gameplay, toch? Ik word vrolijker van een zeer goed gevulde wereld waarin van alles te doen en ontdekken is dan de allermooiste graphics.
Zeer eens! Ik vind het dan ook frappant hoe anderen hier, ogenschijnlijk op basis van het beeldmateriaal dat er nu is, een besluit nemen om wel of niet al te pre-orderen.
Als je AC een toffe serie vindt, en de lijn van de laatste delen graag doorgezet ziet worden, kan ik me heel slecht voorstellen dat je Valhalla niet leuk gaat vinden. En andersom geldt dat net zo goed. Dat heeft allemaal niks met graphics te maken, en alles met gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
oh god toch niet weer dat pre-order debate/gezeik?

ieder mag doen met zijn geld wat ie wil en een ander heeft zich er niet mee te bemoeien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DingK
Een Ubisoft medewerker (althans, dat moeten we maar op z'n blauwe ogen geloven) praat op Reddit wat vrijer over meer details. De comments bevatten veel vraag- en antwoord-blokjes, zeker de moeite waard van het lezen.
EDIT: OP heeft intussen opgebiecht dat hij alles uit z'n dikke duim heeft gezogen, en is uiteraard geen Ubi medewerker.

https://www.reddit.com/r/...h_havent_officially_been/

[ Voor 15% gewijzigd door DingK op 08-05-2020 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ziet er redelijk betrouwbaar uit. Zegt stuff die we niet kunnen weten en die niet uit de dikke duim komen, maar binnenkort wel geverifieerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-05 07:01
En inmiddels is het startpost aangepast met een opbiechting dat het fake is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Well, that sucks...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite
Nu dit was nog eens een manier van een game aan de wereld presenteren! Ik weet nog in welke staat van flabbergasted ik was. :)

Als AC:Valhalla hier op verder bouwt ben ik een blij mens!

[ Voor 27% gewijzigd door Razorbite op 08-05-2020 22:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 192266

Razorbite schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:21:
Nu dit was nog eens een manier van een game aan de wereld presenteren! Ik weet nog in welke staat van flabbergasted ik was. :)

[YouTube: Assassin's Creed Origins - World Premiere at Microsoft E3 Press Conference]

[YouTube: Assassin's Creed Origins: E3 2017 Official Conference Presentation | Ubisoft [NA]]

Als AC:Valhalla hier op verder bouwt ben ik een blij mens!
Ik ben sinds afgelopen weekend begonnen aan mijn eerste Assassins Creed game. Gekozen voor Origins op mijn One X op een LG OLED. _/-\o_ Mijn mond valt nog dagelijks open van verbazing. De steden, uitzichten, HDR lichteffecten... ik vind het nog steeds fenomenaal. Series X met Valhalla is voor mij een no-brainer, die komt er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Excuses van Microsoft en Ubisoft nat Inside Xbox uitzending: https://www.gamed.nl/view/138168

Ik ging er ook vanuit dat we een stukje gameplay te zien kregen.Hopen dat we nu niet lang hoeven te wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 09-05-2020 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jason Schreier zegt dat een Ubisoft direct pas in Juli kan gebeuren. (Waarschijnlijk een maandje uitgesteld door covid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Mogelijke leak voor de DLC's.

Draken?????

[ Voor 6% gewijzigd door gamerboy op 11-05-2020 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
4K/30fps op Xbox Series X: https://gamer.nl/artikele...it-op-30-fps-op-series-x/

Tja het is en blijft een cross-gen titel.persoonlijk zou ik de optie 1440p/60fps heel netjes vinden.

@Ambition88Was idd een foutje.

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 12-05-2020 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:21
jori040 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:05:
4K/60fps op Xbox Series X: https://gamer.nl/artikele...it-op-30-fps-op-series-x/

Tja het is en blijft een cross-gen titel.persoonlijk zou ik de optie 1440p/60fps heel netjes vinden.
Je link werkt niet en volgens mij is het 30 fps geen 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

4K/30fps op Xbox Series X: https://gamer.nl/artikele...it-op-30-fps-op-series-x/

In het begin van de ps4 pro is er destijds ook hard geroepen dat je een optie krijgt om 1080P 60fps te selecteren of 30fps met betere graphics/resolutie. De enige die het echt goed had toegepast was tomb raider, daarna nooit meer wat gehoord. Veel games gewoon 30fps. Terwijl mijn voorkeur eerder uitgaat naar 1080P hoge textures met HDR en 60FPS. Op de pc kan je altijd al kiezen wat je voorkeur is. Waarom niet deze optie op een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@snefkens
Microsoft & Sony kunnen hier weinig tot niets aan doen.Verwacht dat de exclusieve titels nu wel dat soort opties gaan bieden.

Gezien AC een groot casual achtig publiek heeft denk ik dat 4K belangrijker is dan hoge framerate.

Ben het met je eens hoor. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door jori040 op 12-05-2020 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dat lijkt de duiden op de 'vuur spuwende worm' in het Beowulf verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
janvanmil schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:22:
[...]

Dat lijkt de duiden op de 'vuur spuwende worm' in het Beowulf verhaal.
dat verhaal gaat toch over een draak niet een worm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
gamerboy schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:35:
[...]

dat verhaal gaat toch over een draak niet een worm?
Klopt, al wordt in het verhaal geen draak maar worm (wyrm) genoemd. Worm en draak zijn hier synoniem aan elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-05 10:56

Dazzler2120

FP ProMod
janvanmil schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:54:
[...]

Klopt, al wordt in het verhaal geen draak maar worm (wyrm) genoemd. Worm en draak zijn hier synoniem aan elkaar.
Bijna, een worm is gewoon een worm in het engels. Een Wyrm is een mythologisch wezen, draakachtig wezen zonder vleugels. Geen synoniem van elkaar, gewoon een ander type draak.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dazzler2120 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:09:
[...]

Bijna, een worm is gewoon een worm in het engels. Een Wyrm is een mythologisch wezen, draakachtig wezen zonder vleugels. Geen synoniem van elkaar, gewoon een ander type draak.
En wyrm wordt vanuit het Engels vertaald in of Worm of Draak. Maar belangrijker we weten dat het in dit geval om een draakachtige zal gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-05 10:56

Dazzler2120

FP ProMod
janvanmil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:48:
[...]

En wyrm wordt vanuit het Engels vertaald in of Worm of Draak. Maar belangrijker we weten dat het in dit geval om een draakachtige zal gaan. :P
Tbh zou het wel grappig vinden als de de "wyrm" in deze story gewoon een regenworm oid is :')

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online

Was wel voorspelbaar, die mooie woorden van 4k60fps, ja in your dreams Sony en Microsoft, dat gaat met een console voorlopig nog niet lukken met dit soort titels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
Dazzler2120 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:00:
[...]

Tbh zou het wel grappig vinden als de de "wyrm" in deze story gewoon een regenworm oid is :')
Dat zou eigenlijk wel geniaal zijn. We dan ook nog eens in een normaal formaat ;). Zoiets als de killer rabbit uit Monty Python

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
https://www.usgamer.net/a...sination-same-sex-romance

Eivor schijnt zich zelf voor te kunnen doen als dood als onderdeel van de social stealth abilities. Klinkt cool!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 17:47
Zoiets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSLChGznpOyEyriqrc5HoJws_1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/APADytU6ITNuIdrLf9Zewk12.jpg?f=fotoalbum_large

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Jackson6 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:16:
[...]

Was wel voorspelbaar, die mooie woorden van 4k60fps, ja in your dreams Sony en Microsoft, dat gaat met een console voorlopig nog niet lukken met dit soort titels.
Even afwachten hoe het met de first-party titels zit. ;) Kans is groot dat er in Juni een PS5 event komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Kotaku sprak met Ashraf Ismail, met name over de brug tussen 'klassieke' AC-delen en de recentere titels.

https://kotaku.com/assass...k-the-instakil-1843417623

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• gamerboy
zoals vorige week heb ik weer een lijstje gemaakt met punten van deze week. zolang er genoeg nieuwe informatie bij komt en jullie het fijn vinden natuurlijk maak ik dit lijstje graag wekelijks :)

Laat maar weten of het bevalt, hier zijn de punten;
  • Jesper Kyd is terug gekomen voor Assassins Creed. Hij gaat de soundtrack voor AC valhalla componeren (zo zegt hij zelf op twitter). Dit heeft hij voor AC1 tot revelation gedaan dus gaaf om hem weer terug te zien!
  • Ook de componist van AC Origins is terug en deze 2 gaan samen werken aan Valhalla de soundtrack.
  • Ubisoft Forward (vervanging voor E3) komt op Juli 12 en er zijn veel bevestigende geruchten dat we hier de eerste daadwerkelijke gameplay gaan zien voor AC Valhalla. Daarnaast heeft Ashraf Ismail bevestigd op twitter dat er binnenkort een echte gameplay trailer zal komen. Dit zou dus perfect passen bij de Ubisoft Forward maar hopelijk krijgen we al iets eerder te zien.
  • Ashraf Ismail heeft zich overigens verontschuldigd voor de “gameplay” die we bij de xbox live zagen waar overigens zo ongelofelijk veel dislikes op waren. Wat een goede reden is voor een echte gameplay trailer/video op de Ubisoft Forward.
  • In AC valhalla zal de “Instakill Hidden Blade” terug komen. Waarbij het volgende is gezegd (vrij vertaald vanuit het engels); We wilde terug kijken naar de oude games en zien hoe de grootheid van deze games was. Dit moeten we erkennen het het formule wat hierbij gebruikt is update naar de huidige game. De identiteit en uniekheid van deze oudere AC games moeten met Valhalla terug gebracht worden en dit is dan ook ons streven.
  • Ook een klein detail over Eivor en de hidden blade is naar buiten gekomen. Eivor zal deze vrij vroeg in de game ontvangen en zal zijn training als Assassin doorstaan. Hij zal daarbij leren dat met de juiste timing hij vrijwel iedereen “instant” kan killen. Dit hint ook naar een stukje timing mechanisme wat erbij zal komen wat in mijn mening wel kicke lijkt in plaats van klik het knopje in en de vijand is dood.
  • Social stealth is terug maar met een “new spin” zo heeft Ashraf Ismail zelf gezegd. Hij gaf aan dat dit een van de onderdelen is die niet had mogen missen in de laatste games en dat hij blij is hoe ze het terug gaan brengen.
  • Het nieuwe combat systeem gaat veel bruter zijn dan we eerder hebben gezien in alle andere AC games. Dit is natuurlijk niet meer dan passend voor een AC met vikings.
  • De hidden blade is upgradable waarschijnlijk vergelijkbaar met origins waarmee de hidden blade bij elke upgrade er anders uit komt te zien.
  • Tattoo customization is een onderdeel wat in je settlement kan wanneer je het gebouw hiervoor hebt unlocked. Het zelfde geldt voor een barber waar je het hair en facepaint kunt customizen.
  • Allianties vormen gaat een optie zijn. Ze zijn hier nog heel vaag over maar het kan goed mogelijk zijn dat dit ook met engelse kan en niet alleen met vikings. Er is wel al bekend gemaakt dat hier grote beslissingen aanhangen wat opbrengt dat allianties vormen er voor kan zorgen dat een andere party automatisch je vijand wordt.
  • Ik heb dit eerder vorige week al genoemd maar AC Valhalla komt met een smart delivery system waardoor je hem (als je hem koopt voor current gen) je de game gratis krijg voor next gen.
  • Er zitten verschillende raiding scenario’s in de game. In de “gameplay trailer” was te zien dat een fort werd geraid met een ram. Er blijken nu verschillende scenario’s te zijn wat om verschillende tactische beslissingen vraagt.

[ Voor 4% gewijzigd door gamerboy op 13-05-2020 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
gamerboy schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:38:

Jesper Kyd is terug gekomen voor Assassins Creed. Hij composteert de soundtrack voor AC valhalla (zo zegt hij zelf op twitter). Dit heeft hij voor AC1 tot revelation gedaan dus gaaf om hem weer terug te zien!
Composteert? Zonde!
Sorry, flauw, waarschijnlijk je autocorrect die wat enthousiast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
DingK schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:45:
[...]

Composteert? Zonde!
Sorry, flauw, waarschijnlijk je autocorrect die wat enthousiast is.
haha heb het gelijk even aangepast zag het ook nu pas :D

[ Voor 91% gewijzigd door gamerboy op 13-05-2020 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:14

vhal

ಠ_ಠ

Dazzler2120 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:00:
[...]

Of Jörmungandr. :P Geen idee of Valhalla deze kant op wil gaan ala God of War.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Er is een leak dat altair in valhalla zit. De schrijver van ACV heeft op Twitter een secretcode geplaatst en de code is stuk bij stuk uit elkaar gehaald en gaat over 3 delen. Deze 3 delen gaan over de timelines in AC en gaan terug naar altair.

Een kleine spoiler naar een bijrol voor Altair in valhalla. Misschien is Altair wel de assassins die onze protagonist gaat opleiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
YouTube: LIVE at 3:00 p.m. ET: Discussing Assassin’s Creed Valhalla with Ubis...

Ashraf Ismael, creative director momenteel live bij The Washington Post

Interessante comments tot nu toe:

1. De edelstenen op de hidden blade verraden de afkomst en hoe Eivor er aan komt
2. De hood is op en af te doen en heeft een direct effect op gameplay (Evie style misschien?)
3. De Assissins heten ook deze game nog Hidden Ones
4. Viking rappers confirmed: "flighting"

[ Voor 8% gewijzigd door Razorbite op 13-05-2020 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:35
gamerboy schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 21:33:
Er is een leak dat altair in valhalla zit. De schrijver van ACV heeft op Twitter een secretcode geplaatst en de code is stuk bij stuk uit elkaar gehaald en gaat over 3 delen. Deze 3 delen gaan over de timelines in AC en gaan terug naar altair.

Een kleine spoiler naar een bijrol voor Altair in valhalla. Misschien is Altair wel de assassins die onze protagonist gaat opleiden ;)
Altair is wel een stuk later (eind 12e eeuw) dan wanneer Valhalla zich afspeelt (waarschijnlijk eind 9e eeuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-05 23:16
gamerboy schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:38:
zoals vorige week heb ik weer een lijstje gemaakt met punten van deze week. zolang er genoeg nieuwe informatie bij komt en jullie het fijn vinden natuurlijk maak ik dit lijstje graag wekelijks :)
  • Ik heb dit eerder vorige week al genoemd maar AC Valhalla komt met een smart delivery system waardoor je hem (als je hem koopt voor current gen) je de game gratis krijg voor next gen.
OK, maar dit is mij niet helemaal duidelijk. Ik wil graag AC Valhalla spelen, maar zit eraan te denken te wachten tot de PS5 uitkomt.

Als ik Valhalla voor de PS4 op disc koop, dan gaat het hele verhaal over spelen op de PS5 niet op vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Sjurm schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 06:48:
[...]

Altair is wel een stuk later (eind 12e eeuw) dan wanneer Valhalla zich afspeelt (waarschijnlijk eind 9e eeuw)
Mmh ja dit is de informatie die beschikbaar is gekomen. Je hebt inderdaad gelijk hoor misschien dat ze Altair op een andere manier in de game gaan stoppen maar het lijkt er in ieder geval op dat Altair een rol gaat spelen.

In welke vorm is alleen nog niet duidelijk
ArnoldSmiley schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 08:41:
[...]

OK, maar dit is mij niet helemaal duidelijk. Ik wil graag AC Valhalla spelen, maar zit eraan te denken te wachten tot de PS5 uitkomt.

Als ik Valhalla voor de PS4 op disc koop, dan gaat het hele verhaal over spelen op de PS5 niet op vermoed ik?
Zo ver ik weet is smart delivery voor de Xbox

Alhoewel ik die zelfde verhalen ook hoor op de ps4/ps5. Dit zou betekenen dat ook als je het op disc koopt je het gewoon door kan zetten naar de next gen 😁.

Hou de sites goed in de gaten daar zal het op komen te staan. Als je niet zeker ben wacht dan even met pre-orderen

[ Voor 26% gewijzigd door gamerboy op 14-05-2020 08:45 ]

Pagina: 1 2 ... 37 Laatste