Ik klaag wel, maar ik vermaak me verder goed. Mijn geklaag is ook meer dingen die ik hoop dat ze volgend jaar beter doen, niet zozeer dingen die Valhalla zelf voor mij onspeelbaar (zouden moeten) maken.Ambition88 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:52:
Mensen die klagen maar door blijven spelen daar kan ik niet zoveel mee. Ik heb dit spel ook opgepikt en na 20 uur besloten dat diepgang in dit spel ver te zoeken is, je constant dezelfde dingen aan het doen bent en de loot om te janken is. Weet je wat ik heb gedaan? ben er lekker mee gestopt en een ander spel gaan spelen, waar ik wel plezier uit haal.(Fenyx rising grappig genoeg ook een Ubisoft game, maar vind ik een stuk vernieuwender en erg vermakelijk.)
Ik heb Fenyx Rising ook geprobeerd maar dat vond ik juist helemaal niks. Tegenover Valhalla of Odyssey vond ik Fenyx Rising echt op een indie game lijken waar gewoon niet goed over nagedacht is. Viel mij wel een beetje tegen, want ik had gehoopt op diezelfde ervaring omdat het weer wat anders is. Maar goed, daar is dit het verkeerde topic voor natuurlijk.