Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:52:
Mensen die klagen maar door blijven spelen daar kan ik niet zoveel mee. Ik heb dit spel ook opgepikt en na 20 uur besloten dat diepgang in dit spel ver te zoeken is, je constant dezelfde dingen aan het doen bent en de loot om te janken is. Weet je wat ik heb gedaan? ben er lekker mee gestopt en een ander spel gaan spelen, waar ik wel plezier uit haal. :) (Fenyx rising grappig genoeg ook een Ubisoft game, maar vind ik een stuk vernieuwender en erg vermakelijk.)
Ik klaag wel, maar ik vermaak me verder goed. Mijn geklaag is ook meer dingen die ik hoop dat ze volgend jaar beter doen, niet zozeer dingen die Valhalla zelf voor mij onspeelbaar (zouden moeten) maken.

Ik heb Fenyx Rising ook geprobeerd maar dat vond ik juist helemaal niks. Tegenover Valhalla of Odyssey vond ik Fenyx Rising echt op een indie game lijken waar gewoon niet goed over nagedacht is. Viel mij wel een beetje tegen, want ik had gehoopt op diezelfde ervaring omdat het weer wat anders is. Maar goed, daar is dit het verkeerde topic voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:16
Mensen die klagen maar door blijven spelen daar kan ik niet zoveel mee. Ik heb dit spel ook opgepikt en na 20 uur besloten dat diepgang in dit spel ver te zoeken is, je constant dezelfde dingen aan het doen bent en de loot om te janken is. Weet je wat ik heb gedaan? ben er lekker mee gestopt en een ander spel gaan spelen, waar ik wel plezier uit haal. :) (Fenyx rising grappig genoeg ook een Ubisoft game, maar vind ik een stuk vernieuwender en erg vermakelijk.)
Die ga ik halen als ik wat meer tijd heb. Leek me ook wel interessant, en je ziet dat ze voor de setting hun fate of atlantis toolbox hebben bovengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
spelen jullie dit op de ps4/ps5? ik op ps5 op 60 fps is het echt een lekker spel en ziet er goed uit. vindt dit echt wel 1 van de betere games na spiderman/demon souls uitgespeeld te hebben.

uiteindelijk is iedere game op den duur wat saai.. ik vindt het alleen jammer dat ze er geen mp in hebben zitten dit is een gemiste kans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Tom schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Dat is niet helemaal waar. De lengte is behoorlijk toegenomen door de jaren heen.
Hier de speelduur main story / main + extra / completionist per game (volgens howlongtobeat.com):
AC 1: 15 / 20 / 31
AC 2: 19 / 26 / 35
AC 3: 16 / 31 / 54
AC Black Flag: 23 / 40 / 59
AC Unity: 16 / 33 / 77
AC Origins: 30 / 51 / 82
AC Odyssey: 42 / 81 / 133
AC Valhalla: 52 / 84 / 123

Vanaf Origins zag je meer klachten over de lengte. Ik denk dat een game als Black Flag een beetje de sweet spot is. Ik heb persoonlijk liever zo'n game en dan nog een (betaalde) DLC, ook omdat verhaallijnen in DLC vaak iets beter uitgewerkt worden.
Dit is precies mijn punt. Deel 1,2 en Black Flag erg van genoten. Valhalla trekt met wel qua wereld. Maar 84 uur! en dan is alleen de eerste 30 uur interessant en dan moet je nog 50 uur....

Ik mag toch wel zeggen dat ik hier teleurgesteld over ben? Had deze game graag gespeeld, vind het prima om alle optionele content naast me neer te leggen, maar het moet wel een leuk blijven voor de volledige spelduur. Ik vind "ja maar het is een Ubisoft/AC game dus wat had je dan verwacht" geen argument. Ik speel graag goede spellen, heb AC altijd leuk gevonden, maar een game rekken en maar vullen om te kunnen roepen dat je de grootste hebt is dan kansloos. Ook vind ik best dat ik dit mag roepen voordat ik de game heb geprobeerd. Als ik eraan begin speel ik hem graag uit, maar als ik daardoor 30 uur plezier heb en dan nog 50 uur moet aanmodderen dan is dat een dikke teleurstelling. Net als met Heroes of Lost. Trek dan na 3 goede seizoenen de stekker eruit en brei er een eind aan en ga niet nog een keer 3 seizoenen lang kansloos lopen melken in de hoop dat er nog wat mensen blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tom schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Dat is niet helemaal waar. De lengte is behoorlijk toegenomen door de jaren heen.
Hier de speelduur main story / main + extra / completionist per game (volgens howlongtobeat.com):
AC 1: 15 / 20 / 31
AC 2: 19 / 26 / 35
AC 3: 16 / 31 / 54
AC Black Flag: 23 / 40 / 59
AC Unity: 16 / 33 / 77
AC Origins: 30 / 51 / 82
AC Odyssey: 42 / 81 / 133
AC Valhalla: 52 / 84 / 123

Vanaf Origins zag je meer klachten over de lengte. Ik denk dat een game als Black Flag een beetje de sweet spot is. Ik heb persoonlijk liever zo'n game en dan nog een (betaalde) DLC, ook omdat verhaallijnen in DLC vaak iets beter uitgewerkt worden.
31 uur voor AC1 met al die verzamel items (flags) die in het spel verstopt waren?
Ik heb mij compleet verloren gezocht op die maps, zelfs met guides. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
Tja wat zal ik zeggen, ben wel een completionist en dan vooral bij AC games, maar heb er nu tegen de 80 uur inzitten en ik ben er echt spuugzat van. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik van 18 december tot 4 januari vakantie had en dacht ik speel valhalla even uit. I was wrong lol

Ik ga
spoiler:
excalibur
niet eens vrijspelen, Asgard had ik sowieso al besloten te laten voor wat het is. Maar ben nu zelfs zover dat ik enkel nog de main quest ga voltooien.. Moet alleen nog Vinland, Glowecestrescire, en Hamtunscire. (ik wil de 4 opperhoofden als laatste uitschakelen voor ik de big dog pak. Waarvan het ook zo obvious is wie het is. Ik zag hem voor het eerst ingame en wist het direct...)

[ Voor 11% gewijzigd door Hamkaasbroodje op 05-01-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Nemean schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:00:
[...]

31 uur voor AC1 met al die verzamel items (flags) die in het spel verstopt waren?
Ik heb mij compleet verloren gezocht op die maps, zelfs met guides. :+
Ik geloof dat ze de mediaan pakken. En hoe accuraat het is ligt ook weer aan de hoeveelheid spelers die het opgegeven hebben, daar heb ik verder niet op gelet (maar het AC dus zal genoeg zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hamkaasbroodje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:48:
Tja wat zal ik zeggen, ben wel een completionist en dan vooral bij AC games, maar heb er nu tegen de 80 uur inzitten en ik ben er echt spuugzat van. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik van 18 december tot 4 januari vakantie had en dacht ik speel valhalla even uit. I was wrong lol

Ik ga
spoiler:
excalibur
niet eens vrijspelen, Asgard had ik sowieso al besloten te laten voor wat het is. Maar ben nu zelfs zover dat ik enkel nog de main quest ga voltooien.. Moet alleen nog Vinland, Glowecestrescire, en Hamtunscire. (ik wil de 4 opperhoofden als laatste uitschakelen voor ik de big dog pak. Waarvan het ook zo obvious is wie het is. Ik zag hem voor het eerst ingame en wist het direct...)
spoiler:
Wie denk je dat het is? Excalibur had ik trouwens pas ook op het allerlaatste vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:06
shakespeare schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:40:
[...]

spelen jullie dit op de ps4/ps5? ik op ps5 op 60 fps is het echt een lekker spel en ziet er goed uit. vindt dit echt wel 1 van de betere games na spiderman/demon souls uitgespeeld te hebben.

uiteindelijk is iedere game op den duur wat saai.. ik vindt het alleen jammer dat ze er geen mp in hebben zitten dit is een gemiste kans imo.
Ik heb juist liever een vette ervaring waarbij ik na het einde snak naar meer dan een game als Vallaha die ik saai vind worden en ik me ertoe moet zetten om verder te gaan.

Ik speel daarom zelden de open wereldgames van Ubi, want die worden imo enorm eentonig en duren me gewoon te lang. Ik ben dan ook niet zo van dat verzamelen van dingen in games. Maar te zien aan de verkopen van deze games, zijn er genoeg mensen die ervan genieten. Alleen maar mooi voor hen, maar de 100+ uren games zijn aan mij niet besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
JDFS schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:53:
[...]

spoiler:
Wie denk je dat het is? Excalibur had ik trouwens pas ook op het allerlaatste vrijgespeeld.
spoiler:
Ik denk aan Halfdan Ragnarsson, die vent is lang niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik denk dat de fout ze gemaakt hebben is dat je per se alles moet pledgen alvorens je het verhaal kan uitspelen. Dat wordt op een gegeven moment langdradig en had ik optioneler gemaakt.

Duidelijk is dat de Sigurd-verhaallijn de échte main Story is en dat het veroveren van Engeland daar net onder staat qua belang. Ik had daar dan ook de structuur op ingezet, dat een aantal regio’s gewoon meer sidequest dan mainquest waren.

Uiteindelijk heb ik de game na 125 uur uitgespeeld, waarvan de laatste 30 uur enkel story. Halverwege de regio’s plegen had ik geen zin meer om die icoontjes af te gaan en ging ik enkel hoofdmissies doen. Alsnog lang bezig dus.

Als ik dan kijk naar het lijstje van Tom en dat mensen gemiddeld 55 uur bezig zijn met de main quests, vind ik dat echt te lang. Ik had liever een soort Skyrim-methode gezien. Die game speel je in principe 200 uur, maar als je zin hebt kun je de main Story in 20 uur afronden. In Valhalla moet je echt door die 14 a 15 regio’s heenwerken.

[ Voor 3% gewijzigd door Soccer98 op 06-01-2021 04:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat heeft Ubisoft wederom weer een heerlijke game neergezet, zit nu boven de 80 uur en vermaak me nog prima. Wat main missies daar en dan weer terug naar de wealth, beetje afwisselen en zo langzaam de game voltooien totdat ik hem 100% heb. De story heeft een interessante verhaallijn die mij wel bezig houdt, ben vooral benieuwd naar het einde van het verhaal.

Hopelijk maken ze de volgende Assassins Creed ook weer zo goed, maar dan wel weer iets groter.
Want ik heb wel het idee dat je best snel door Valhalla heen speelt en het allemaal net iets te makkelijk is als je Assassin's Creed Odyssey bent gewend. Maar kan ook puur alleen mijn mening zijn, want lees veel andere berichten in topic over de game :) .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:37:
Wat heeft Ubisoft wederom weer een heerlijke game neergezet, zit nu boven de 80 uur en vermaak me nog prima. Wat main missies daar en dan weer terug naar de wealth, beetje afwisselen en zo langzaam de game voltooien totdat ik hem 100% heb. De story heeft een interessante verhaallijn die mij wel bezig houdt, ben vooral benieuwd naar het einde van het verhaal.

Hopelijk maken ze de volgende Assassins Creed ook weer zo goed, maar dan wel weer iets groter.
Want ik heb wel het idee dat je best snel door Valhalla heen speelt en het allemaal net iets te makkelijk is als je Assassin's Creed Odyssey bent gewend. Maar kan ook puur alleen mijn mening zijn, want lees veel andere berichten in topic over de game :) .
Ja, jij zou de volgende echt nog groter willen?

Ik hoop vooral dat ze wat hogere dichtheid gaan creëren, want bij Valhalla vind ik dat er nogal wat gaten vallen waarin je eigenlijk niks te doen hebt tot je zelf een keuze maakt. Ik had in Odyssey veel meer het gevoel dat ik altijd wel een doel had, en dat vond ik wel fijn.

Maar goed, beide zijn m.i. al een enorme verbetering t.o.v. Origins, en ze moeten zeker zo doorgaan. Hopen dat de volgende iteratie ook de verbeteringen van Odyssey mee krijgt, waar ze voor Valhalla toch wel wat UI-regressie hebben door hoe Ubisoft meerdere spellen tegelijk ontwikkelt. Als ze Odyssey en Valhalla combineren en dan ook nog een mooie wereld en nette story bouwen dan moet het helemaal super worden wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
G_Dragon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:37:

Inderdaad, afwisseling en moderation is key, zo heb ik het ook gespeeld. Niet 5u per da en erdoor rushen, want dan heb je een burnout :)

Voor de volgende zou ik graag weer een echte stad hebben. Lunden stelde niet veel voor en heb ik ook totaal niet lang bezocht. Iets zoals Rome in ACB meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:14:
[...]

Ja, jij zou de volgende echt nog groter willen?

Ik hoop vooral dat ze wat hogere dichtheid gaan creëren, want bij Valhalla vind ik dat er nogal wat gaten vallen waarin je eigenlijk niks te doen hebt tot je zelf een keuze maakt. Ik had in Odyssey veel meer het gevoel dat ik altijd wel een doel had, en dat vond ik wel fijn.

Maar goed, beide zijn m.i. al een enorme verbetering t.o.v. Origins, en ze moeten zeker zo doorgaan. Hopen dat de volgende iteratie ook de verbeteringen van Odyssey mee krijgt, waar ze voor Valhalla toch wel wat UI-regressie hebben door hoe Ubisoft meerdere spellen tegelijk ontwikkelt. Als ze Odyssey en Valhalla combineren en dan ook nog een mooie wereld en nette story bouwen dan moet het helemaal super worden wat mij betreft.
Mwa eerlijk gezegd mis ik de moeilijkheidsgraad van Odyssey een beetje in deze game, het is allemaal wat makkelijker en meer voor de hand liggend. Natuurlijk hoeft dat niet direct een minpunt te zijn, maar persoonlijk speelt het daardoor allemaal wat makkelijker en sneller weg dan ik zou willen. Klopt wel wat je zegt, in deze game heb je minder veel keuzes die het verhaal of eind beinvloeden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiChrist7 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:36:
[...]

Inderdaad, afwisseling en moderation is key, zo heb ik het ook gespeeld. Niet 5u per da en erdoor rushen, want dan heb je een burnout :)

Voor de volgende zou ik graag weer een echte stad hebben. Lunden stelde niet veel voor en heb ik ook totaal niet lang bezocht. Iets zoals Rome in ACB meer.
Een stad zoals Assassin's Creed 2 had bijvoorbeeld?
Dat was ook heel erg gaaf!
Want wij zijn nu in Seizoen 2 van Da Vinci's Demons en ik herken veel van Asssassin's Creed 2 terug O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

G_Dragon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:24:
[...]

Een stad zoals Assassin's Creed 2 had bijvoorbeeld?
Welke van de vier?

Florence
San Gimignano
Forli
Venice

:P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bas170 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:29:
[...]

Welke van de vier?

Florence
San Gimignano
Forli
Venice

:P
Vond ze allemaal geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik hoop dat de volgende Assassin's Creed inderdaad ook weer meer de focus gaat leggen op freerunning en dus ook grote steden meer terug brengt. Ik vond Lunden namelijk ook enorm tegenvallen. Het voelde klein en kaal aan. Maar het zal er vast en zeker zo uit gezien hebben in die tijd.

Ze mogen van mij ook wel een remaster doen van AC1 of de Ezio series. Met nieuwe combat en graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nemean schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:43:
Ik hoop dat de volgende Assassin's Creed inderdaad ook weer meer de focus gaat leggen op freerunning en dus ook grote steden meer terug brengt. Ik vond Lunden namelijk ook enorm tegenvallen. Het voelde klein en kaal aan. Maar het zal er vast en zeker zo uit gezien hebben in die tijd.

Ze mogen van mij ook wel een remaster doen van AC1 of de Ezio series. Met nieuwe combat en graphics.
De Ezio series zijn op zich nog prima te doen. AC1 kan wel een remaster gebruiken, die heb ik niet uitgespeeld omdat ik gefrusteerd raakte van de controls.

En omdat de 3 missies die je in elke wijk moest doen letterlijk hetzelfde patroon volgen

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Bas170 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:46:
[...]

De Ezio series zijn op zich nog prima te doen. AC1 kan wel een remaster gebruiken, die heb ik niet uitgespeeld omdat ik gefrusteerd raakte van de controls.

En omdat de 3 missies die je in elke wijk moest doen letterlijk hetzelfde patroon volgen
Ik moet zeggen dat ik bij de lancering van elke nieuwe AC weer moet wennen aan de controls van de vorige games en daardoor ook weer sneller afhaak bij het spelen van die games. Klinkt misschien vreemd maar het voelt heel onwennig. Bij de Ezio reeks was het ook voornamelijk wachten tot er een aanval gedaan werd en je kon iedere enemy 1 voor 1 afslachten.

Unity heb ik tijd terug nog wel gespeeld, de graphics alleen al maakt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Bas170 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Deel 1 was natuurlijk ontzettend beperkt en repetitief. Ik zou die nu niet zo snel meer oppakken. Toentertijd wel van genoten en uitgespeeld. Het liet de potentie van de AC serie zien. Helaas zijn ze compleet een andere kant op gegaan. AC 1 had de focus namelijk echt op de “assassinations” en de planning hiervan. Ok, het kwam niet helemaal uit de verf, maar het stealthen naar je target op verschillende manieren zat er wel in. Vervolgens is dit steeds meet naar de achtergrond verdwenen in de volgende delen. Stealth kills zijn er wel, maar het stealthen is slecht uitgewerkt en niet meer het hoofddoel.

Van de Ezio collection is al een remaster toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Erapaz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:50:
[...]
Deel 1 was natuurlijk ontzettend beperkt en repetitief. Ik zou die nu niet zo snel meer oppakken. Toentertijd wel van genoten en uitgespeeld. Het liet de potentie van de AC serie zijn. Helaas zijn ze compleet een andere kant op gegaan. AC 1 had de focus namelijk echt op de “assassinations” en de planning hiervan. Ok, het kwam niet helemaal uit de verf, maar het stealthen naar je target op verschillende manieren zat er wel in. Vervolgens is dit steeds meet naar de achtergrond verdwenen in de volgende delen. Stealth kills zijn er wel, maar het stealthen is slecht uitgewerkt en niet meer het hoofddoel.

Dat is ook iets wat ik mis in de nieuwe AC games. Je ben niet zozeer meer bezig met het plannen van je assassination attempt. Wat ik ook enorm mis aan de nieuwe Assassin's Creed games is de angst die Ezio opriep bij sommige enemies. Ze lieten hun wapen vallen, rende weg van je. Of de schreeuw: "ASSASSINO". :D

Van de Ezio collection is inderdaad een remaster nu, maar de combat is daar onaangetast gebleven. Had van mij wel iets beter gemogen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nemean schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Ik moet zeggen dat ik bij de lancering van elke nieuwe AC weer moet wennen aan de controls van de vorige games
Daar heb ik altijd last van als ik van spel wissel :P Lekker constant op de verkeerde knop drukken om te dodgen :F
Erapaz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:50:
[...]
Deel 1 was natuurlijk ontzettend beperkt en repetitief. Ik zou die nu niet zo snel meer oppakken. Toentertijd wel van genoten en uitgespeeld. Het liet de potentie van de AC serie zijn. Helaas zijn ze compleet een andere kant op gegaan. AC 1 had de focus namelijk echt op de “assassinations” en de planning hiervan. Ok, het kwam niet helemaal uit de verf, maar het stealthen naar je target op verschillende manieren zat er wel in. Vervolgens is dit steeds meet naar de achtergrond verdwenen in de volgende delen. Stealth kills zijn er wel, maar het stealthen is slecht uitgewerkt en niet meer het hoofddoel.

AC1 wil ik eigenlijk wel een keer uitspelen, puur omdat daar toch wel een aardig stuk verhaal in zit (en nee, ik ga geen video's kijken, dat voelt toch anders dan het zelf spelen)

Ezio Collection is idd geremastered, voor PC, PS4 en Xbox One (heet de vorige zo?)
Verwacht geen 4K graphics, maar het speelt wel lekker weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ezio en Florence is geweldig. Maar het concept was toen nog nieuw, toen vond ik het ook leuk om torens af te gaan en winkeltjes te upgraden. Na een paar games werd dat ook wat herhalend. Wat ik wel echt mis is inderdaad het assassination (stealth), het freerunnen en en ik vond de verhaallijn vroeger beter. Er zat ook wat meer historie in de verhaallijn (met belangrijke figuren die je tegenkwam), nu is het vooral de setting.

Ik hoop in ieder geval dat we weer terug naar de stad gaan. En de mogelijkheid om echt stealth te spelen, desnoods optioneel om beide kampen tevreden te houden. Ben benieuwd waar het volgende deel zich af gaat spelen :) Gaan ook al een tijdje geruchten over Amsterdam . In combinatie met VOC zou je daar ook iets heel gaafs mee kunnen doen, aangezien het varen ook wel onderdeel is geworden van AC.

Lunden hadden ze wel meer mee kunnen doen. Of misschien had ik er wat meer van verwacht toen ik erheen kon. Een stad tussen de missies op het platteland en in kastelen is wel een kans om iets meer afwisseling te brengen, maar uiteindelijk was je er zo weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tom schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:04:
Ik hoop in ieder geval dat we weer terug naar de stad gaan. En de mogelijkheid om echt stealth te spelen, desnoods optioneel om beide kampen tevreden te houden. Ben benieuwd waar het volgende deel zich af gaat spelen :) Gaan ook al een tijdje geruchten over Amsterdam . In combinatie met VOC zou je daar ook iets heel gaafs mee kunnen doen, aangezien het varen ook wel onderdeel is geworden van AC.
Zou een leuke wending kunnen zijn voor het spel. Zeker als je dan bijvoorbeeld ook naar Vlissingen (Michiel de Ruyter)/Middelburg (VOC-hoofdkantoor eens in de zoveel tijd) zou kunnen gaan. Ben dan ook wel benieuwd hoe de Nederlandse NPC zouden klinken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:25

Patrice Désilets (creative director van de eerste AC-games) scheen met een game dat zich in Amsterdam afspeelt bezig te houden (Amsterdam 1666). Hij werkt niet meer bij Ubisoft en de rechten voor die game zijn in zijn handen. Ik denk overigens niet echt dat die game er ooit nog komt. Maar ik verwacht hierom niet dat AC naar Amsterdam gaat in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Patrice Désilets (creative director van de eerste AC-games) scheen met een game dat zich in Amsterdam afspeelt bezig te houden (Amsterdam 1666). Hij werkt niet meer bij Ubisoft en de rechten voor die game zijn in zijn handen. Ik denk overigens niet echt dat die game er ooit nog komt. Maar ik verwacht hierom niet dat AC naar Amsterdam gaat in ieder geval.
ohja, die titel heb ik al lang iet meer gehoord. en google ook nie meer in de laatste 18 maanden lijkt het op het eerste zicht. dus daar zou ik niet direct te veel op hopen, maar wie weet.

Had ie ook niet recent iets anders uitgebrackt, Ancestors ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 06-01-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:23:
[...]

Mwa eerlijk gezegd mis ik de moeilijkheidsgraad van Odyssey een beetje in deze game, het is allemaal wat makkelijker en meer voor de hand liggend. Natuurlijk hoeft dat niet direct een minpunt te zijn, maar persoonlijk speelt het daardoor allemaal wat makkelijker en sneller weg dan ik zou willen. Klopt wel wat je zegt, in deze game heb je minder veel keuzes die het verhaal of eind beinvloeden.
Ik vond Odyssey ook niet echt uitdagend, zowel qua combat als qua 'puzzels' (die er zo goed als geen waren in Odyssey). Ik zou Valhalla wel een stuk vlakker noemen, want er zijn gewoon niet zo veel echte drempels, en alles is een beetje low risk low reward.

Dat zorgt inderdaad wel dat het makkelijker speelt, waardoor je snel een paar uur verder bent en door het spel heen vliegt, maar zoals jij aangeeft kan ik ook niet zo goed plaatsen of dat nou een pluspunt of een minpunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Ik denk niet dat Ubisoft zich hierdoor laat tegenhouden, maar er zijn nou ook niet echt goeie settings in Amsterdam, of überhaupt in Nederland. Misschien de eerste of tweede wereldoorlog een stukje (als externe locatie waar je heen kan) of een flink stuk van Europa op kleinere schaal, maar verder is er in ons kikkerlandje niet veel gebeurd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Ezio en Florence is geweldig. Maar het concept was toen nog nieuw, toen vond ik het ook leuk om torens af te gaan en winkeltjes te upgraden. Na een paar games werd dat ook wat herhalend. Wat ik wel echt mis is inderdaad het assassination (stealth), het freerunnen en en ik vond de verhaallijn vroeger beter. Er zat ook wat meer historie in de verhaallijn (met belangrijke figuren die je tegenkwam), nu is het vooral de setting.

Lunden hadden ze wel meer mee kunnen doen. Of misschien had ik er wat meer van verwacht toen ik erheen kon. Een stad tussen de missies op het platteland en in kastelen is wel een kans om iets meer afwisseling te brengen, maar uiteindelijk was je er zo weer klaar.
Amsterdam zou geniaal zijn, en dan de meer richting Black Flag qua game, dat was wat mij betreft de sweet spot. Zeker als ze naval battle's nog iets kunnen uitbreiden zodat er ook tactiek met de wind mogelijk is, lekker op de Zuiderzee scheepjes afknallen. Ook zou het mooi zijn als je gewonnen schepen echt aan een vloot zou kunnen toevoegen, dus niet in een companion app, maar in je haven en dat je dan kan kiezen om met je gestolen Man of War een rondje te gaan varen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Oon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Ik denk niet dat Ubisoft zich hierdoor laat tegenhouden, maar er zijn nou ook niet echt goeie settings in Amsterdam, of überhaupt in Nederland. Misschien de eerste of tweede wereldoorlog een stukje (als externe locatie waar je heen kan) of een flink stuk van Europa op kleinere schaal, maar verder is er in ons kikkerlandje niet veel gebeurd toch?
Nee, maar rond halverwege 17e (Gouden) eeuw zou dan wel het meest logisch zijn. De Opstand tegen Spanje, zee-oorlogen met o.a. Engeland, de invasie van Lodewijk XIV, 'invasie' van Willem III in Engeland. Maar op wereldschaal is dat niet heel interessant voor mensen buiten Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjurm schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Nee, maar rond halverwege 17e eeuw zou dan wel het meest logisch zijn. De Opstand tegen Spanje, zee-oorlogen met o.a. Engeland en de invasie van Lodewijk XIV. Maar op wereldschaal is dat niet heel interessant voor mensen buiten Nederland.
Ik denk dat dat het ook vooral is. We hebben wel wat geschiedenis binnen ons land, maar i.t.t. Amerikanen zijn we daar vrij bescheiden over. We eisen niet van de hele wereld dat ze onze achtergrond kennen. Misschien dat dat nuchtere dat wij als Nederlanders hebben ook wel precies is waarom we zo'n rijk maar klein landje zijn.

Maar goed, dat maakt geen geweldige locatie voor een heel spel. We hebben ook niet echt mooie omgevingen om tentoon te stellen, en de meeste buitenlandse bedrijven (waaronder ook Ubisoft) zijn nogal oppervlakkig in hoe ze landen laten zien, dus Nederland zou alleen windmolens, tulpen, kaas en klompen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Oon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Pardon? De 80-jarige oorlog zou een schitterend backdrop zijn voor een AC game. Zeker met wat creatieve vrijheid die toch altijd wordt toegepast. Het zou zelfs een prequel kunnen zijn voor Black Flag, als je de Nederlandse piraatjes erbij pakt. Beetje uitlopers naar de VOC/gouden eeuw, lekker compacte, maar volle versie van Amsterdam met de grachtengordel en de Jordaan erin en je hebt een wereldgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu alweer aantal uurtjes zoet met de game (goh dit voelt stuk fijner dan Cyberpunk..), maar ik kan me volgens mij uit Odessy herinneren dat je een perk had dat je 'soort van' zware aanvallen ook kon blokken, maar merk dat hier de parry enkel normale attacks kan blokken en anders moet je echt dodgen, of mis ik hier wat? Het is even opnieuw leren van motoriek met dodge/block op verschillende knoppen (LB en X volgens mij), dat ik regelmatig de grotere gevechten verlies puur omdat ik weer de verkeerde indruk. Of is dodgen 'the way to fight' in principe?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:19:
Ben nu alweer aantal uurtjes zoet met de game (goh dit voelt stuk fijner dan Cyberpunk..), maar ik kan me volgens mij uit Odessy herinneren dat je een perk had dat je 'soort van' zware aanvallen ook kon blokken, maar merk dat hier de parry enkel normale attacks kan blokken en anders moet je echt dodgen, of mis ik hier wat? Het is even opnieuw leren van motoriek met dodge/block op verschillende knoppen (LB en X volgens mij), dat ik regelmatig de grotere gevechten verlies puur omdat ik weer de verkeerde indruk. Of is dodgen 'the way to fight' in principe?
Als je de Brush with Death skill hebt dan is dodgen zeker weten de beste manier om te vechten, want dan kun je vaak dodgen, 2 of 3 hits doen, en dan weer dodgen.

Voor een parry helpt het om ook een schild als tweede wapen te pakken, daar is de timing voor een parry het grootste en ook als je de timing mist blokkeer je de hit gewoon. Bij dual wielden of een 2h wapen moet je heel precies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oon schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Als je de Brush with Death skill hebt dan is dodgen zeker weten de beste manier om te vechten, want dan kun je vaak dodgen, 2 of 3 hits doen, en dan weer dodgen.

Voor een parry helpt het om ook een schild als tweede wapen te pakken, daar is de timing voor een parry het grootste en ook als je de timing mist blokkeer je de hit gewoon. Bij dual wielden of een 2h wapen moet je heel precies zijn.
Ja die had ik eerder unlocked, maar heb gereset naar 2x heavy, moet ik nog wat verder komen, die slow-motion is achteraf best wel gemis, misschien maar weer terug speccen.

Alleen zit ik met die 'rode' attacks, zeker bij bosses/shielded druk ik vaak genoeg parry maar zo'n heavy hit gaat daar dwars doorheen. Ook bij die brawl event tijdens die winterfest vergeet ik steeds te dodgen ipv parry te doen.

Dacht eerst dat een heavy shield alles kon blokken, maar werd ik ook meteen flink aangepakt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:00:
[...]

Ja die had ik eerder unlocked, maar heb gereset naar 2x heavy, moet ik nog wat verder komen, die slow-motion is achteraf best wel gemis, misschien maar weer terug speccen.

Alleen zit ik met die 'rode' attacks, zeker bij bosses/shielded druk ik vaak genoeg parry maar zo'n heavy hit gaat daar dwars doorheen. Ook bij die brawl event tijdens die winterfest vergeet ik steeds te dodgen ipv parry te doen.

Dacht eerst dat een heavy shield alles kon blokken, maar werd ik ook meteen flink aangepakt.
Dat is het idee ook van die rode attacks, die kun je niet blocken. Je kan wel de ability unlocken waarmee je naar ze toe kan dodgen en over ze heen kan rollen.

Heavy shields vallen eerlijk gezegd een beetje tegen. Ze doen meer damage dan een light shield als je ze als primary gebruikt, maar ze zijn dan ook langzaam. Als secondary doen ze niks heel speciaals.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
Zijn er meer mensen die eigenlijk rond de 50 +/- uur zijn afgehaakt?
Ik heb er nu 50 uur inzitten, lvl 220 maar ik vind het op dit moment zeer reptitive geworden waar ik eigenlijk geen plezier meer heb in het verder spelen. Ook de verhaallijn vind ik maar mager, het is telkens hetzelfde. Zorg dat een gebied een alliantie met je aangaat, doe een paar missies voor ze en het is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timetje100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:52:
Ik heb er nu 50 uur inzitten, lvl 220 maar ik vind het op dit moment zeer reptitive geworden waar ik eigenlijk geen plezier meer heb in het verder spelen. Ook de verhaallijn vind ik maar mager, het is telkens hetzelfde. Zorg dat een gebied een alliantie met je aangaat, doe een paar missies voor ze en het is goed.
Geen last van, zit bijna op de 90 uur en ben druk bezig met de 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timetje100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:52:
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die rond de 50 uur afgehaakt zijn, maar daar hoor je weinig van. De rest prikt er doorheen en begint het daarna pas echt leuk te vinden of vond het al leuk genoeg om door te spelen.

Dit is echt zo'n spel waar zo enorm veel in te doen en over te zeggen is dat er niet veel zinnigs over te zeggen is na 40-50 uur, en als het niet klikt je beter kan stoppen en iets anders kan gaan spelen. Helemaal niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:23
Nu ruim 100 uur er in zitten en de subverhalen worden steeds beter. Dat het principe steeds gelijk is stoort me niet. Al probeer ik de hoofd verhaallijn nu te rekken, door de gebieden waar ik eerder ben geweest te completen. Dus door die vliegende dingen te pakken en de laatste vergeten mysteries te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
janvanmil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:01:
Nu ruim 100 uur er in zitten en de subverhalen worden steeds beter. Dat het principe steeds gelijk is stoort me niet. Al probeer ik de hoofd verhaallijn nu te rekken, door de gebieden waar ik eerder ben geweest te completen. Dus door die vliegende dingen te pakken en de laatste vergeten mysteries te doen.
ow ik doe wel voornamelijk main quests met de wat zijmissies, beetje upgraden. ga echt niet alles 100% doen.. vindt het een erg goed spel btw.. ziet er goed uit op de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
janvanmil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:01:
Die tattoo designs zijn voor mij echt nummer 2 op meest irritante collectibles. Niet erg genoeg dat ik ze wil overslaan, maar ik heb vaak dat ik bijv. een boom probeer te volgen en Eivor ineens naar beneden springt of dat Eivor vast komt te zitten op de nok van een dak en ik net te laat weer bij ben.

Maar inderdaad mee eens dat hoe verder je komt hoe interessanter/dieper de hele wereld wordt. Alsof ze de gebieden met hogere levels meer aandacht hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

JSchut

.....

Ik schommel een beetje. Dan ben ik het wel weer even beu en dan heb ik er wel weer zin in.

Ben nu power level 210.

Heb net onderstaande afgerond:
spoiler:
Jotunheim

Wat vond ik dat een verschrikkelijk stuk van het spel zeg. Heb alles van de map gehaald behalve het level 400 onderdeel. Ben blij dat ik dat uit heb.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
JSchut schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:04:
Ik schommel een beetje. Dan ben ik het wel weer even beu en dan heb ik er wel weer zin in.

Ben nu power level 210.

spoiler:
Jotunheim

Wat vond ik dat een verschrikkelijk stuk van het spel zeg. Heb alles van de map gehaald behalve het level 400 onderdeel. Ben blij dat ik dat uit heb.
Ja ik heb wel eerder last gehad bij de AC games dat ik er na een tijdje klaar mee was, origin ook rond de 50 uur en odysses 10+ uur zag ik door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 27-09 20:29
Oon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:03:
[...]

Die tattoo designs zijn voor mij echt nummer 2 op meest irritante collectibles. Niet erg genoeg dat ik ze wil overslaan, maar ik heb vaak dat ik bijv. een boom probeer te volgen en Eivor ineens naar beneden springt of dat Eivor vast komt te zitten op de nok van een dak en ik net te laat weer bij ben.

Maar inderdaad mee eens dat hoe verder je komt hoe interessanter/dieper de hele wereld wordt. Alsof ze de gebieden met hogere levels meer aandacht hebben gegeven.
Dat heb ik ook idd. Ben er wel achter dat het anders werkt dan bij AC3. Je kan gewoon dat ding triggeren en dan naar het eindpunt rennen en het daar op wachten, hij blijft daar eventjes hangen voordat hij weer reset. Bij AC3 was het zo dat als je mis sprong je het opnieuw kon beginnen, hier is het gelukkig zo dat als dat gebeurd je het iig nog wel kan halen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melantrix schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:17:
[...]

Dat heb ik ook idd. Ben er wel achter dat het anders werkt dan bij AC3. Je kan gewoon dat ding triggeren en dan naar het eindpunt rennen en het daar op wachten, hij blijft daar eventjes hangen voordat hij weer reset. Bij AC3 was het zo dat als je mis sprong je het opnieuw kon beginnen, hier is het gelukkig zo dat als dat gebeurd je het iig nog wel kan halen.
Ja inderdaad, deze hebben geen checkpoints ofzo waar ze op je wachten tot je opnieuw in de buurt bent, dat scheelt wel. Alleen moet je dan wel het eindpunt weten.

Ik probeer het altijd 1x zoals de bedoeling is, als het mislukt dan ren ik de tweede keer direct naar het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 10:23
[...]

Die tattoo designs zijn makkelijker als je de 'blinding rush' ability gebruikt. De paper blijft dan even hangen en kan je er in veel gevallen zo naar toe lopen. Al moet je soms uitkijken dat je dan niet perongeluk door springt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
janvanmil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Die tattoo designs zijn makkelijker als je de 'blinding rush' ability gebruikt. De paper blijft dan even hangen en kan je er in veel gevallen zo naar toe lopen. Al moet je soms uitkijken dat je dan niet perongeluk door springt...
Oh dat is wel een super tip, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:58
JSchut schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:04:

Ben nu power level 210.

spoiler:
Jotunheim

Ik vind allebei die stukken vreselijk. Speel liever gewoon in Engeland. Ben nu power level 350 en ik wil het spel graag afmaken maar door een game breaking bug kán ik het spel niet afmaken. Nu is het wachten op een patch, dan het spel maar afmaken. No way dat ik al die collectables ga doen.

Het leukste vond ik de raids en zaelots toen ik zelf nog een lager power level was. Nu fiets ik overal doorheen, geen uitdaging meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:55:
[...]

Ik vind allebei die stukken vreselijk. Speel liever gewoon in Engeland. Ben nu power level 350 en ik wil het spel graag afmaken maar door een game breaking bug kán ik het spel niet afmaken. Nu is het wachten op een patch, dan het spel maar afmaken. No way dat ik al die collectables ga doen.

Het leukste vond ik de raids en zaelots toen ik zelf nog een lager power level was. Nu fiets ik overal doorheen, geen uitdaging meer.
Alle collectables ga ik ook niet meer doen. Ze leveren ook nog eens niks op. Die 5 extra points voor alle wealths zijn het ook niet waard imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:56:
[...]

Ik denk dat er heel veel mensen zijn die rond de 50 uur afgehaakt zijn, maar daar hoor je weinig van. De rest prikt er doorheen en begint het daarna pas echt leuk te vinden of vond het al leuk genoeg om door te spelen.

Dit is echt zo'n spel waar zo enorm veel in te doen en over te zeggen is dat er niet veel zinnigs over te zeggen is na 40-50 uur, en als het niet klikt je beter kan stoppen en iets anders kan gaan spelen. Helemaal niks mis mee.
Ik zit ook rond de 50 uur en de interesse is veel minder inmiddels. Ik had wel die klik met de game, vanaf het begin gebied al. Heb ieder stukje in norway bezocht en alles afgevinkt voordat ik naar engeland ging. In engeland ook nog meerdere gebieden afgerond waarbij ik best genoot, maar opeens bij gebied nummer ** dacht ik; uhm dit blijft zo door gaan?
Ergens vind ik het wel jammer en hoop dat na een paar dagen break de zin weer terug komt. We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna 90 uur gespeeld :) lekker rustig aan het genieten van de game

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UMx8ofjbfPByUZxaRKk4VrMCvrQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yblv4jwYnEylhJNTuyUaoFyT.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 08-01-2021 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zucht weer een nieuwe bug. Ik kan Raventhorpe niet meer uit. Lopen gaat niet want mijn character wilt gewoon niet. En zodra ik een fast travel point gebruikt. Bugged mijn game uit naar lelijke graphics en nog steeds niet kunnen lopen. Wederom op de PS4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPBOpXJBJThd9pP5gdc9gA7b4lc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B1rpDcREhDXON8IzqQ2ATR5D.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: ook een oude save pakken werkt niet. Als mijn savegame bugged is, ga ik echt gillen. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 08-01-2021 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nemean schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:57:
Zucht weer een nieuwe bug. Ik kan Raventhorpe niet meer uit. Lopen gaat niet want mijn character wilt gewoon niet. En zodra ik een fast travel point gebruikt. Bugged mijn game uit naar lelijke graphics en nog steeds niet kunnen lopen. Wederom op de PS4.

[Afbeelding]

Edit: ook een oude save pakken werkt niet. Als mijn savegame bugged is, ga ik echt gillen. |:(
En als je eens probeert een heeeele oude save te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Oon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:49:
[...]

Welke mis je dan (screenshot van de Order pagina evt)?

Volgens mij kom je al de laatste in de story tegen, dus het kan goed zijn dat je gewoon de story verder moet volgen
Helaas niet dus.
Ik heb alles uitgespeeld qua quests en Father is nog steeds niet unlockt. De laatste van de order kan ik nog steeds niet zien dus kan niet verder.

Nouja, ben er ook eigenlijk wel klaar mee :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijzelaar
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-01-2021
Goedenavond. Ik ben pas bij level 170 maar alles wordt kleurloos, bijna zwart wit, soort sephia kleur tijdens het spel. Behalve in het menu. Heeft iemand dit eerder gehad of een oplossing? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:33
Gijzelaar schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:04:
Goedenavond. Ik ben pas bij level 170 maar alles wordt kleurloos, bijna zwart wit, soort sephia kleur tijdens het spel. Behalve in het menu. Heeft iemand dit eerder gehad of een oplossing? Alvast bedankt
Ik heb het wel gehad tijdens het vechten met picts, in de Halfdan story arc. volgens mij wordt je dan vergiftigd of zo. Dat duurt dan een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gijzelaar schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:04:
Waar zit je in de story? Blijft het na fasttravelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben ondertussen level 400 en zit in het laatste gebied, heb alle gebieden op 100% behalve wat die heksen zitten. Zie op YouTube mensen met veel lager level die 3 zussen verslaan maar ik krijg het nu niet eens voor elkaar, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:38:
Ik ben ondertussen level 400 en zit in het laatste gebied, heb alle gebieden op 100% behalve wat die heksen zitten. Zie op YouTube mensen met veel lager level die 3 zussen verslaan maar ik krijg het nu niet eens voor elkaar, wat doe ik fout?
Dat ligt er geheel aan wat je doet, wat wij helaas niet kunnen ruiken.

Welke gear en wapens gebruik je? Welke tactiek gebruik je? Hoe ziet je skilltree eruit? Krijg je teveel damage, of doe je niet genoeg damage? Heb je belangrijke skills zoals Brush with Death?

Iets meer info helpt ons jou helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Oon schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:39:
[...]

Dat ligt er geheel aan wat je doet, wat wij helaas niet kunnen ruiken.

Welke gear en wapens gebruik je? Welke tactiek gebruik je? Hoe ziet je skilltree eruit? Krijg je teveel damage, of doe je niet genoeg damage? Heb je belangrijke skills zoals Brush with Death?

Iets meer info helpt ons jou helpen!
Qua skilltree kan ik heel kort zijn want heb alles unlocked (level 400) Heb nu masterypoints om uit te delen. Ik heb wel wat gelezen over dat je per heks je gear zou moeten aanpassen aangezien de ene met poison werkt en weer een andere met vuur. Maar als iemand die ze verslagen heeft tips daarover kan geven dan zou het toch moeten lukken lijkt mij. Is ook echt belachelijk het verschil in moeilijkheidsgraad met de rest van de game want maakt echt niet uit wat ik verder tegen kom aan legendarische dieren of zealots of wat dan ook het gaat er allemaal even gemakkelijk aan behalve dus die drie dames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:55:
[...]

Qua skilltree kan ik heel kort zijn want heb alles unlocked (level 400) Heb nu masterypoints om uit te delen. Ik heb wel wat gelezen over dat je per heks je gear zou moeten aanpassen aangezien de ene met poison werkt en weer een andere met vuur. Maar als iemand die ze verslagen heeft tips daarover kan geven dan zou het toch moeten lukken lijkt mij. Is ook echt belachelijk het verschil in moeilijkheidsgraad met de rest van de game want maakt echt niet uit wat ik verder tegen kom aan legendarische dieren of zealots of wat dan ook het gaat er allemaal even gemakkelijk aan behalve dus die drie dames.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen moeite mee had. De enige lastige ability vond ik die waar er ineens allemaal clones op je af komen, want het is lastig (of zelfs onmogelijk) om die allemaal te dodgen.

Maar Brush with Death is m.i. toch wel de sterkste skill daar, dat was eigenlijk het enige dat ik nodig had en ik zit momenteel nog ver onder de 400. Mijn eerste playthrough heb ik ze wel rond de 400 gedaan en dat was bijna te makkelijk.

Welke wapen/wapens gebruik je? Dat verschilt ook al veel qua aanpak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ik heb het verhaal uitgespeeld maar
spoiler:
ik heb geen animus filmpje gezien, zal wel niet alle plekken gevonden hebben. Maar omdat ik Sigurds saga heb uitgespeeld is Layla in de virtuele wereld gebleven dus die kan dan neem ik aan de puzzle niet m,eer overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tw_gotcha schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:36:
ik heb het verhaal uitgespeeld maar
spoiler:
ik heb geen animus filmpje gezien, zal wel niet alle plekken gevonden hebben. Maar omdat ik Sigurds saga heb uitgespeeld is Layla in de virtuele wereld gebleven dus die kan dan neem ik aan de puzzle niet m,eer overnemen?
spoiler:
Als je nu zo'n glitch ingaat dan switch je naar Basim, die nu in de Animus ligt in plaats van Layla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Scavy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:38:
Ik bedoel dit niet lullig maar hoe kun je lvl 400 zijn en die zussen niet verslaan? Ik was 280 geloof ik en na wat spammen van mijn powers (zoals die speer) waren ze dood. Zeker die laagste twee moeten toch wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ze hebben sinds 14 december wel level scaling toegevoegd met de patch. Dat zal het ook niet eenvoudiger hebben gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Haha ja die zijn heel irritant.
Vooral die bomen waar je van tak naar tak rent zonder kruisje te drukken. Ik druk daar dan vaak kruisje en duikt hij de verkeerde kant op 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Piet_Piraat7 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 08:13:
[...]

Ik bedoel dit niet lullig maar hoe kun je lvl 400 zijn en die zussen niet verslaan? Ik was 280 geloof ik en na wat spammen van mijn powers (zoals die speer) waren ze dood. Zeker die laagste twee moeten toch wel lukken?
Dat snap ik dus ook niet, ik heb de paar keer dat ik het nu geprobeerd heb een hamer en een mes gebruikt. Heb nu wel een schild gepakt met een Axe maar dat vind ik tegen alle andere tegenstanders helemaal niks.
Ik heb al gelezen dat je vooral moet pareren en dodgen, laat nou vooral dat pareren iets zijn wat ik nooit doe, hoeft voor de rest ook helemaal niet zelfs niet tegen een level 400 stenen beer....

Maar goed zal het vanmiddag nog eens proberen, er is verder weinig meer te doen dus moet ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
kan ik tijdens het verhaal zien hoever ik ben met die animus flimpjes? in AC2 bijv kon ik steeds terugkijken.
Ik weet niet of ik alles al gehad heb namelijk.

edit: laat maar, ik heb ze nu allemaal gehad en dan krijg je alles te zien

[ Voor 19% gewijzigd door tw_gotcha op 10-01-2021 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Scavy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:12:
[...]

Dat snap ik dus ook niet, ik heb de paar keer dat ik het nu geprobeerd heb een hamer en een mes gebruikt. Heb nu wel een schild gepakt met een Axe maar dat vind ik tegen alle andere tegenstanders helemaal niks.
Ik heb al gelezen dat je vooral moet pareren en dodgen, laat nou vooral dat pareren iets zijn wat ik nooit doe, hoeft voor de rest ook helemaal niet zelfs niet tegen een level 400 stenen beer....

Maar goed zal het vanmiddag nog eens proberen, er is verder weinig meer te doen dus moet ook wel.
de snelle boog wil ook wel helpen als ze nog op afstand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Nou vandaag dus nog maar eens de drie zussen bezocht en was geen enkel probleem, vraag me nu zelf ook af waarom ik met eentje zoveel moeite had. Had wel mijn fire en poison resistance geupgrade misschien dat dat iets van verschil maakt maar het ging nu echt heel simpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsorkest
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-08 20:33
tw_gotcha schreef op zondag 10 januari 2021 @ 13:20:
kan ik tijdens het verhaal zien hoever ik ben met die animus flimpjes? in AC2 bijv kon ik steeds terugkijken.
Ik weet niet of ik alles al gehad heb namelijk.

edit: laat maar, ik heb ze nu allemaal gehad en dan krijg je alles te zien
Voor eenieder met dezelfde vraag: indien je uit de Animus gaat, kan je de filmpjes bekijken op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Oon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:16:
[...]

En als je eens probeert een heeeele oude save te laden?
Ook geprobeerd inderdaad, maar kreeg direct hetzelfde probleem. Paar keer de PS4 gereset, een blokje rond gelopen en vervolgens meerdere fast travel point geprobeerd, daarna weer de PS4 herstart, paar keer honderdduizend miljard bliksembommen en dondergranaten gemompeld. Daarna weer een fast travel point geprobeerd waardoor ik uiteindelijk zwevend boven het syncpoint vloog, vervolgens schreeuwt Eivor en ik val naar beneden, last checkpoint wordt geladen en het probleem was verholpen. Geen idee wat het geweest is, maar ik ben er vanaf. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:22:
[...]

Ook geprobeerd inderdaad, maar kreeg direct hetzelfde probleem. Paar keer de PS4 gereset, een blokje rond gelopen en vervolgens meerdere fast travel point geprobeerd, daarna weer de PS4 herstart, paar keer honderdduizend miljard bliksembommen en dondergranaten gemompeld. Daarna weer een fast travel point geprobeerd waardoor ik uiteindelijk zwevend boven het syncpoint vloog, vervolgens schreeuwt Eivor en ik val naar beneden, last checkpoint wordt geladen en het probleem was verholpen. Geen idee wat het geweest is, maar ik ben er vanaf. :D
Dat is toch wel heel raar, maar mooi dat het opgelost is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Oon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:28:
[...]

Dat is toch wel heel raar, maar mooi dat het opgelost is!
Ik vond het ook enorm vaag, maar ben enorm blij dat het verholpen is. Ik was even bang dat ik hetzelfde probleem ging ondervinden als met Unity. Waarbij ik mijn complete save game na een crash kwijt was op de PC.

Vanavond nog maar eens verder kijken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nemean schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Ik vond het ook enorm vaag, maar ben enorm blij dat het verholpen is. Ik was even bang dat ik hetzelfde probleem ging ondervinden als met Unity. Waarbij ik mijn complete save game na een crash kwijt was op de PC.

Vanavond nog maar eens verder kijken. d:)b
Ik had gister ineens 2 keer een crash in de game terwijl ik de voirge 60 uur nergens last van had gehad. (PS5) Heel apart. Ook had ik dat ik ergens vast stond en na veel dodgen/rollen/meppen kwam ik in een val animatie die +/- 20 sec duurde. Toen was ik plots dood en kon ik mijn checkpoint reloaden. Deze was op de plek waar ik als vast stond maar stond gelukkig na de load niet meer vast. Begon even te zweten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Even mijn frustratie over onderstaande bossfight:

spoiler:
Fenrir (tweede keer). Wat een ongelofelijk slecht ontworpen boss fight is dat zeg. Het lijkt wel alsof het niet af is gemaakt. Er is geen muziek, geen spanning. Het is vooral heel stil. Fenrir heeft geen stun bar. Je kan pijlen schieten op zijn "zwakke" plek maar dan nog gaat die nauwelijks iets af. Geen mooi gevecht met spanningsopbouw maar gewoon buttonmashen voor een hele lange tijd. Vaak verdwijnt die uit beeld omdat die te groot is en je er te dicht op staat. Verder is die vooral "moeilijk" gemaakt door hem heel veel HP te geven ipv er een episch gevecht van te maken man man :N wat een slecht gevecht is dit zeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 11-01-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:10:
Even mijn frustratie over onderstaande bossfight:

spoiler:
Fenrir (tweede keer). Wat een ongelofelijk slecht ontworpen boss fight is dat zeg. Het lijkt wel alsof het niet af is gemaakt. Er is geen muziek, geen spanning. Het is vooral heel stil. Fenrir heeft geen stun bar. Je kan pijlen schieten op zijn "zwakke" plek maar dan nog gaat die nauwelijks iets af. Geen mooi gevecht met spanningsopbouw maar gewoon buttonmashen voor een hele lange tijd. Vaak verdwijnt die uit beeld omdat die te groot is en je er te dicht op staat.. man man wat een slecht gevecht is dit zeg.
Ik moet zeggen dat ik die hele arc een beetje vreemd vond, alsof hij er op het laatst tussen gestopt is. Raar genoeg voelde
spoiler:
Jotunheim
weer veel beter doordacht en had die ook een veel leukere sfeer.

Ik had overigens geen moeite met die boss, maar vond 'm vooral heel saai (mede doordat ik underleveled was en dus echt een kwartier bezig geweest ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
Scavy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:53:
Nou vandaag dus nog maar eens de drie zussen bezocht en was geen enkel probleem, vraag me nu zelf ook af waarom ik met eentje zoveel moeite had. Had wel mijn fire en poison resistance geupgrade misschien dat dat iets van verschil maakt maar het ging nu echt heel simpel...
Ik heb gisteren die laatste zus gedaan terwijl ik level 298 was. Met dual spear was dat eigenlijk een fluitje van een cent. Proberen zo goed mogelijk alle aanvallen te ontwijken en toeslaan met je special powers op het juiste moment en binnen een paar minuten was ik er doorheen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik had blijkbaar de laatste zus als eerste gedaan haha (De level 340) ik was toen 260/270. Was goed te doen.

Spel inmiddels uitgespeeld na 68 uur. Nu nog even wat opruimen (Paar legendary animals en misschien nog even mijn settlement afmaken) maar dan heb ik het wel even gezien.

Uiteindelijk wel een leuke en vermakelijke game. Voor mijn gevoel alleen wel iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
JSchut schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:26:
Ik had blijkbaar de laatste zus als eerste gedaan haha (De level 340) ik was toen 260/270. Was goed te doen.

Spel inmiddels uitgespeeld na 68 uur. Nu nog even wat opruimen (Paar legendary animals en misschien nog even mijn settlement afmaken) maar dan heb ik het wel even gezien.

Uiteindelijk wel een leuke en vermakelijke game. Voor mijn gevoel alleen wel iets te lang.
Dat doe je best snel. Ik zit op bijna 90 uur en loop nog in level 160 gebieden rond om daar de story arc te doen. Ik kam steeds eerst een hele regio uit en doe daarna de story in die regio. Zo werk ik ze allemaal af en dat heeft me tot nu toe best wat uurtjes gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

YdieresiS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Dat doe je best snel. Ik zit op bijna 90 uur en loop nog in level 160 gebieden rond om daar de story arc te doen. Ik kam steeds eerst een hele regio uit en doe daarna de story in die regio. Zo werk ik ze allemaal af en dat heeft me tot nu toe best wat uurtjes gekost.
Ik heb alleen in Asgard en die andere (Jotunheim?) de map 100%. Verder niet. Heb mn gear verder allemaal op de max quality moet alleen nog wat items upgraden naar max (witte blokjes)

Op een gegeven moment was ik het wel zal met al die kistjes zoeken :D Ben inmiddels ergens in de 340 power level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
JSchut schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Ik heb alleen in Asgard en die andere (Jotunheim?) de map 100%. Verder niet. Heb mn gear verder allemaal op de max quality moet alleen nog wat items upgraden naar max (witte blokjes)

Op een gegeven moment was ik het wel zal met al die kistjes zoeken :D Ben inmiddels ergens in de 340 power level.
Asgard heb ik ook klaar, Jotunheim trekt me nog niet echt, kan me er nog niet toe zetten om dat af te maken :O

Gisteren power level 317 gehaald, ik ga dus nog rustig verder. Ik ben wel van plan om hem echt 100% uit te spelen, dus ik moet van mezelf wel alles gestructureerd afwerken. Daarom is de afwisseling tussen story en alles afwerken wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 07:45:
[...]

Ik heb gisteren die laatste zus gedaan terwijl ik level 298 was. Met dual spear was dat eigenlijk een fluitje van een cent. Proberen zo goed mogelijk alle aanvallen te ontwijken en toeslaan met je special powers op het juiste moment en binnen een paar minuten was ik er doorheen.
Welke speren gebruik je hiervoor? Ik heb deze combi altijd een beetje ongemakkelijk gevonden, heb steeds het gevoel dat ik te weinig damage doe en niet echt iets win ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Oon schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Welke speren gebruik je hiervoor? Ik heb deze combi altijd een beetje ongemakkelijk gevonden, heb steeds het gevoel dat ik te weinig damage doe en niet echt iets win ermee
Dat moet ik later even bekijken, zit nu niet bij mijn PS4 in de buurt. Maar het zijn twee standaard speren uit de game die ik in de loop van het spel heb verzameld. Naar mijn idee deed ik (onder andere door dual wield heavy weapon) wel meer damage hiermee dan met twee 1 handed axes. Ik kreeg vijanden in ieder geval veel sneller neer dan met andere wapens.

edit:

Ik denk dat het deze zijn:
Fafnir's Fang (Spear)
Fyrd Spear

Enige nadeel is dat ik in drukke gebieden nog wel eens een omstander raak en als je dat te vaak hebt dan wordt je desynchronised. Maar verder bevalt die combinatie me wel erg goed.

Ik weet niet of het nog invloed heeft, maar ik speel de hele game nu met de standaard raven clan armor set. Ik heb de berserker set uit de bonus nog gehad, maar die vond ik niet mooi. Deze set vind ik wel mooi, maar ik heb niet echt verdiept in het feit of een andere set beter bij mijn speelstijl past. Ik heb deze set helemaal geupgrade, ik moet alleen de boog en mijn speren nog updaten naar het laatste level (gold).

[ Voor 3% gewijzigd door YdieresiS op 12-01-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Dat moet ik later even bekijken, zit nu niet bij mijn PS4 in de buurt. Maar het zijn twee standaard speren uit de game die ik in de loop van het spel heb verzameld. Naar mijn idee deed ik (onder andere door dual wield heavy weapon) wel meer damage hiermee dan met twee 1 handed axes. Ik kreeg vijanden in ieder geval veel sneller neer dan met andere wapens.

Enige nadeel is dat ik in drukke gebieden nog wel eens een omstander raak en als je dat te vaak hebt dan wordt je desynchronised. Maar verder bevalt die combinatie me wel erg goed.

Ik weet niet of het nog invloed heeft, maar ik speel de hele game nu met de standaard raven clan armor set. Ik heb de berserker set uit de bonus nog gehad, maar die vond ik niet mooi. Deze set vind ik wel mooi, maar ik heb niet echt verdiept in het feit of een andere set beter bij mijn speelstijl past. Ik heb deze set helemaal geupgrade, ik moet alleen de boog en mijn speren nog updaten naar het laatste level (gold).
Ik zou het eens moeten proberen dan, ik had vooral het gevoel dat ik heel veel om me heen sloeg (en dus alles behalve mijn target raakte) en de uiteindelijke single target DPS te laag was, maar misschien heb ik niet de juiste spren gebruikt

Kan ook niet wachten tot we zelf kunnen kiezen welk uiterlijk gear heeft, want ik loop een hele hoop defense mis (en mogelijk een klein beetje damage) omdat ik veel armor sets echt heel erg lelijk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Oon schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:45:
[...]

Ik zou het eens moeten proberen dan, ik had vooral het gevoel dat ik heel veel om me heen sloeg (en dus alles behalve mijn target raakte) en de uiteindelijke single target DPS te laag was, maar misschien heb ik niet de juiste spren gebruikt

Kan ook niet wachten tot we zelf kunnen kiezen welk uiterlijk gear heeft, want ik loop een hele hoop defense mis (en mogelijk een klein beetje damage) omdat ik veel armor sets echt heel erg lelijk vind
Hier is nog een lijstje met wapens te vinden:
https://www.ign.com/wikis...Locations#Thegn_Armor_Set
Als ik daar kijk moet ik mijn Fafnir fang nog vervangen voor een andere om compleet Raven aligned te zijn.

Ik denk ook dat ik inderdaad veel stats mis loop omdat ik bepaalde gear gewoon niet mooi vindt. Ik had ook verwacht dat hier het systeem in zou zitten dat je het uiterlijk weer zelf kon kiezen. Ik heb niet het idee dat ik bepaalde stukken uit de game niet haal door deze stats, maar dat gaan we in de endgame meemaken. Ik mis nu nog wat van die goude upgrade metalen om de rest te upgraden, ik verwacht zelf ook niet dat ik dus twee sets aan armor en weapons zo ver kan krijgen dat het helemaal geupgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:47:
[...]

Hier is nog een lijstje met wapens te vinden:
https://www.ign.com/wikis...Locations#Thegn_Armor_Set
Als ik daar kijk moet ik mijn Fafnir fang nog vervangen voor een andere om compleet Raven aligned te zijn.

Ik denk ook dat ik inderdaad veel stats mis loop omdat ik bepaalde gear gewoon niet mooi vindt. Ik had ook verwacht dat hier het systeem in zou zitten dat je het uiterlijk weer zelf kon kiezen. Ik heb niet het idee dat ik bepaalde stukken uit de game niet haal door deze stats, maar dat gaan we in de endgame meemaken. Ik mis nu nog wat van die goude upgrade metalen om de rest te upgraden, ik verwacht zelf ook niet dat ik dus twee sets aan armor en weapons zo ver kan krijgen dat het helemaal geupgrade is.
Ik heb een volledige playthrough gedaan waarin ik ook puur op uiterlijk mijn gear selecteerde en nergens echt moeite gehad, alleen sommige bosses duren wat lang (zoals Fenrir waar ik echt een kwartier op geslagen heb). Ik heb momenteel ook eigenlijk alleen moeite met de damage die ik doe bij bosses, die nogal eentonig worden als je overal meer dan een minuut of twee op bezig bent. Buiten bosses om heb ik alles wel in 1 of 2 hits dood, dus dat valt heel erg mee.

De mogelijkheid om het uiterlijk van gear te kiezen zoals Odyssey had is wel bevestigd als iets dat gaat komen. Het was ook voor launch gemeld dat dit een feature zou zijn, maar dus blijkbaar pas ver na launch. Beetje jammer, maar het komt er nog een keer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Oon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:33:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die hele arc een beetje vreemd vond, alsof hij er op het laatst tussen gestopt is. Raar genoeg voelde
spoiler:
Jotunheim
weer veel beter doordacht en had die ook een veel leukere sfeer.

Ik had overigens geen moeite met die boss, maar vond 'm vooral heel saai (mede doordat ik underleveled was en dus echt een kwartier bezig geweest ben)
Als je alle Animus Anomalies hebt verzameld, bied die Arc wat meer perspectief op de gebeurtenissen in het heden.

Niet veel, maar iets (heb het spel nog niet uitgespeeld, ben nog bezig met de Hamtunscire arc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Gisteren
spoiler:
Erik Loyalskull
tegen gekomen op 9 power in het begin van het spel... Pfoe ik had even Sekiro flashbacks. Dit was wel even een hele zware skillchecks om te testen of je je Parry op orde hebt. Maar goed, hij is uiteindelijk gelukt op hard.
Iemand ervaring hoe het wapen
spoiler:
Fafnir's Fang
is?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bas170 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:53:
[...]

Als je alle Animus Anomalies hebt verzameld, bied die Arc wat meer perspectief op de gebeurtenissen in het heden.

Niet veel, maar iets (heb het spel nog niet uitgespeeld, ben nog bezig met de Hamtunscire arc)
Ik heb het filmpje in z'n geheel nog niet bekeken, maar ik heb wel genoeg puzzelstukjes verzameld om ongeveer te weten wie wie is. Moet zeggen dat ik aan de ene kant een beetje baalde van het hele Isu verhaal dat ze erbij verzonnen hebben, maar nu stiekem toch wel benieuwd ben hoe het verder gaat, gezien het einde van Valhalla :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Ikzelf ben lvl 400 nu en heb er iets van 145u inzitten. Ben 84% ver in het spel. Moet nu Hamtunscire nog clearen, jotumheim en dan terug naar Noorwegen. Dan is de story uitgespeeld.
Ik zal nog zien daarna om die vis- wilde dieren opdrachten te doen. Kzou graag het spel 100% hebben ma ik heb het wel een beetje gezien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maditude schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:58:
Ikzelf ben lvl 400 nu en heb er iets van 145u inzitten. Ben 84% ver in het spel. Moet nu Hamtunscire nog clearen, jotumheim en dan terug naar Noorwegen. Dan is de story uitgespeeld.
Ik zal nog zien daarna om die vis- wilde dieren opdrachten te doen. Kzou graag het spel 100% hebben ma ik heb het wel een beetje gezien nu.
Dit is ook wel echt een beest van een spel om 100% te krijgen, vooral dat vissen heb ik echt geen zin in en laat ik lekker voor het laatst over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Zit inmiddels op 75 uur en heb de m'n settlement op level 6. Ben nu zelf level 380.

Nog een stuk of 60 titanium en dan heb ik mijn tweede set max (Thor) Ben nu ingot wealth aan het doen en koop elke keer als ik een level up ga 5 titanium.

Wil nog wel even naar level 400 en de Thor set max. Dan ben ik er wel even klaar mee tot de eerste DLC.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
Patch in aantocht, vanmiddag om 1 uur. Bug met 12 pijlen opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erick81 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:55:
Aan de ene kant stoor ik me wel een beetje aan hoe lang na launch het spel nog zo kapot is, maar aan de andere kant is het wel super om te zien dat ze bezig blijven met fixes en ook in deze minor patch gewoon weer een hele lap aan quests gefixt aangepakt hebben. Vanmiddag maar eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
Oon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Aan de ene kant stoor ik me wel een beetje aan hoe lang na launch het spel nog zo kapot is, maar aan de andere kant is het wel super om te zien dat ze bezig blijven met fixes en ook in deze minor patch gewoon weer een hele lap aan quests gefixt aangepakt hebben. Vanmiddag maar eens testen
Er worden natuurlijk nog veel meer zaken opgelost! Maar voor mij waren die 12 pijlen toch wel heel irritant :)

Alle bugs/fixes/etc. staan op https://www.ubisoft.com/e...es/5VJh2nOs6Mmyf8k7pfsCsf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Erick81 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:55:
Addressed an issue that prevented players from completing Clues and Riddles.

Zou ik dan eindelijk verder kunnen met mijn game? Halelujah. Duurde maar twee maanden.
Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste