Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
devilsnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:05:
Zo'n vraagteken op de map, blijkt het een dude te zijn die informatie verkoopt.

Dus ik vraag om Gear. Hij zegt dat hij iets noteert op mijn map, maar ik zie het vervolgens niet. Naar welk icoontje moet ik kijken?
Die zijn heel lastig te zien. Soms flikkeren ze een beetje als je daarna je map opent. Maar over het algemeen zou er of een puntje bijgekomen moeten zijn, of moet er een puntje zijn gewijzigd in een icoontje. Ik ontdek over het algemeen nu zelf de map en laat die travelers (vraagtekens) nu links liggen. Die voegen naar mijn idee weinig toe. Met Odin sight kom ik erg veel tegen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
devilsnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:05:
Zo'n vraagteken op de map, blijkt het een dude te zijn die informatie verkoopt.

Dus ik vraag om Gear. Hij zegt dat hij iets noteert op mijn map, maar ik zie het vervolgens niet. Naar welk icoontje moet ik kijken?
gear heeft wel een eigen icoontje (zie legenda) maar wat die vent geeft hoeft niet in de buurt te zijn, kan heel ergens anders op duiken. Goed om even voor je vraagt de kaart te openen en te bestuderen zodat je makkelijker het verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Valhalla is wel erg last gen. Mis welde nextgen ervaring op de PS5. Sommige textures zijn van bizar lage kwaliteit. En sowieso geen 4k textures. En de quality mode lijkt wel 15fps, dat is zo schokkerig, zelfs de cursor in de menus. Ik vind 30 anders altijd prima, maar hier....?

En die sisters zijn echt belachelijk, gaan zo snel, doen zoveel damage en jij maar zo weinig. En met maar 4 adrenaline en max 6 health houdt het niet echt over... en pijlen zijn al helemaal onbruikbaar

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

tw_gotcha schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:13:
[...]

helaas, het schijnt dat hij af en toe aan kinderen wat vertelt en als je daarop wacht kun je weer met hem praten. Maar dat heb ik gehad en het lukt nog steds niet. Ik heb al veel meer dan 10 contracten gedaan. Dus helaas ....

er is ook een speak to randvi bug waarvoor een oplossing is, verander van geslacht of reis naar noorwegen en terug ...! https://www.powerpyx.com/...eak-to-randvi-bugged-fix/
misschien werkt dat hier ook wel
Net stond Reda bij mij ook een verhaal aan een aantal kinderen te vertellen. aan de rechterkant van de groep heb je de optie om mee te luisteren. Nadat hij klaar was met zijn verhaal kon ik weer met Reda praten en de shop zien.

Dus niet zomaar wachten maar echt in de groep mee luisteren. Je ziet vanzelf een wit stipje op de plek waar je kan gaan meeluisteren.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Man man wat is die game soms buggy hé. Nu ben ik ergens en heb je geen wapens maar is vechten met je vuisten ook nog eens bugged 😡

Lijkt wel steeds erger te worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
In het gebied Saint Albanes Abbey moet ik ondergronds zijn voor een schat. Ik heb een sleutel nodig. In een YouTube video zag ik dat een specifieke enemy deze bij zich heeft. Deze dude is dood, geen sleutel. Bug? Op te lossen op andere manier of laat maar?

En ik zag in die video dat deze speler pijlen immens snel weg schiet, is dit een skill of kun je dit altijd doen? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:02
thijsco19 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:26:
[...]

Net stond Reda bij mij ook een verhaal aan een aantal kinderen te vertellen. aan de rechterkant van de groep heb je de optie om mee te luisteren. Nadat hij klaar was met zijn verhaal kon ik weer met Reda praten en de shop zien.

Dus niet zomaar wachten maar echt in de groep mee luisteren. Je ziet vanzelf een wit stipje op de plek waar je kan gaan meeluisteren.
Vond dat verhaal een heerlijke referentie :)

Heb net Glowecestre gedaan, vond ik een goed geschreven/interessante Arc.

Iemand veel succes met die slaappijlen? Ik wil ze gebruiken voor wat stealth, heb zelfs de upgrade, maar als ik op een groep vijanden mik doet het de helft van de tijd neits lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:50:
In het gebied Saint Albanes Abbey moet ik ondergronds zijn voor een schat. Ik heb een sleutel nodig. In een YouTube video zag ik dat een specifieke enemy deze bij zich heeft. Deze dude is dood, geen sleutel. Bug? Op te lossen op andere manier of laat maar?

En ik zag in die video dat deze speler pijlen immens snel weg schiet, is dit een skill of kun je dit altijd doen? Zo ja, hoe?
Dat is een boog.
Ik loop daar ook mee. De super light als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Donstil schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:19:
[...]

Dat is een boog.
Ik loop daar ook mee. De super light als ik het mij goed herinner.
Oh, ok dan. Ik dacht even dat het een ability was die ik zag staan in de game. Ik heb wel verschillende bogen gezien in de settlement shop ook. Morgen eens kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:07:
[...]

Nope. Wel filmpje idd, maar geen credits. Betekend dat ik iets nog niet heb gedaan? 🤔

Wat me verder opvalt op diverse (Engelstalige) fora is dat veel spelers de maps sinds Origins te groot vinden. Ik hoop ook echt dat dit de laaste AC was die so massive was.
Ik kan nergens vinden of de credits ooit automatisch getriggered worden, dus blijkbaar is dat alleen als je ze vanuit het menu aanklikt. Jammer, want dat is toch wel altijd een mooi seintje dat het spel nu écht 'afgelopen' is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Oon schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:31:
[...]

Ik kan nergens vinden of de credits ooit automatisch getriggered worden, dus blijkbaar is dat alleen als je ze vanuit het menu aanklikt. Jammer, want dat is toch wel altijd een mooi seintje dat het spel nu écht 'afgelopen' is
Daarom vroeg ik er ook naar :D Gelukkig ben ik niet de enige die er zo instaat. Geen credits = voelt alsof het niet afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:31:
[...]

Dat is een minpunt, credits zijn altijd al het signaal geweest dat je weet dat je een game hebt uitgespeeld :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:15
Alle raids voltooid, maar ik kom nog 200 materials te kort om mijn settlement naar level 6 te brengen. Echt geen zin om nog heel de wereld af te zoeken naar zo'n kistje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sandpatt schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:51:
Alle raids voltooid, maar ik kom nog 200 materials te kort om mijn settlement naar level 6 te brengen. Echt geen zin om nog heel de wereld af te zoeken naar zo'n kistje...
Als je op PC speelt zou je er voor kunnen kiezen om een CheatEngine table of trainer te gebruiken voor die laatste 200. Als je al op dat punt zit maakt dat ook niet meer zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
Je krijgt het ook met missies, dus wellicht ben je iets te snel ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandpatt
De main story is uitgespeeld...
Zal mij eens verdiepen in zo'n trainer, ik speel idd op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:49
Misschien mis ik iets heel obvious, maar hoe kom ik aan nieuwe pijlen (voor mijn pijl en boog) in Asgard? In de reguliere wereld vind je ze overal en nergens, maar in Asgard zie ik ze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
200, dat zijn 2 kistjes? Ik had er op een ochtendje 30 bij elkaar om level 6 te halen.

Gewoon ff gele polletjes in de steden & kloosters doen.

[ Voor 7% gewijzigd door ArnoldSmiley op 08-12-2020 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:50:

Wat je kan proberen wat ik ook in Vinland deed voor de nieuwe wealth die met 1.0.4 was toegevoegd: zorg dat de ability hebt om lichamen te boobytrappen (ergens in de gele skill tree, assassin), boobytrap het lichaam dat de sleutel dient te hebben, draag het lichaam naar een plek waar meerdere vijanden zijn en leg het neer. Trek de aandacht van de guards daar (via bijv. een pijl die je in hun richting schiet) zodat ze de geboobytrapte persoon zien liggen. Als ze in de buurt komen moet de boobytrap getriggerd worden. Fast travel dan heen en weer zodat je na een tijdje weer terug komt op die locatie. Als het werkt zoals in Vinland, is de persoon weer levend en kun je hem nu wel doden voor de key. Of je steelt de key van hem (ook een skill).

Ben benieuwd of dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDFS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:33:
[...]

Wat je kan proberen wat ik ook in Vinland deed voor de nieuwe wealth die met 1.0.4 was toegevoegd: zorg dat de ability hebt om lichamen te boobytrappen (ergens in de gele skill tree, assassin), boobytrap het lichaam dat de sleutel dient te hebben, draag het lichaam naar een plek waar meerdere vijanden zijn en leg het neer. Trek de aandacht van de guards daar (via bijv. een pijl die je in hun richting schiet) zodat ze de geboobytrapte persoon zien liggen. Als ze in de buurt komen moet de boobytrap getriggerd worden. Fast travel dan heen en weer zodat je na een tijdje weer terug komt op die locatie. Als het werkt zoals in Vinland, is de persoon weer levend en kun je hem nu wel doden voor de key. Of je steelt de key van hem (ook een skill).

Dit is geniaal, een bug gebruiken (die waarschijnlijk ooit gepatched gaat worden, want een boobytrap zou iemand niet levend moeten maken) om een andere bug op te lossen.

Ik ben niet degene waar je op reageert maar ben toevallig hetzelfde probleem tegen gekomen, dus ik gat het zeker ook eens proberen als ik het weer tegenkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Oon schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:34:
[...]

Dit is geniaal, een bug gebruiken (die waarschijnlijk ooit gepatched gaat worden, want een boobytrap zou iemand niet levend moeten maken) om een andere bug op te lossen.

Ik ben niet degene waar je op reageert maar ben toevallig hetzelfde probleem tegen gekomen, dus ik gat het zeker ook eens proberen als ik het weer tegenkom
Kudos naar de trophy hunter PowerPyx en de comments hier: https://www.powerpyx.com/...ealth-locations/#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:00:
[...]

200, dat zijn 2 kistjes? Ik had er op een ochtendje 30 bij elkaar om level 6 te halen.

Gewoon ff gele polletjes in de steden & kloosters doen.
200 supplies idd. Ga dan eens kijken of deze makkelijk te vinden zijn in steden. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
sandpatt schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:41:
[...]

200 supplies idd. Ga dan eens kijken of deze makkelijk te vinden zijn in steden. Thanks!
Ik deed met die raids alleen het noodzakelijke: die tonnetjes openen, raod finishen en weg weer. Bij al die monastries lagen daarnaast ook nog minimaal 3 kistjes. Die ben ik gaan oppikken.

In Jorvik, Glowcestre en Winchester ben ik daarna kiatjes gaan jagen. Die van Winchester zijn makkelijk; hoop boerederijen net buiten de stad zonder veel gedoe on binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
JDFS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:33:
[...]

Ik hoop dat het ook werkt bij Zealots, dan zou ik verder kunnen met het verhaal.

Edit: Spijtig genoeg kan ik de Zealot alleen maar oppakken, ondanks dat ik de boobytrap-skill in bezit heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Pterad0n op 08-12-2020 15:17 ]

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Pterad0n wat is er met de Zealot aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
I had net deze actie
spoiler:
met die sukkel Dag vechten

en nu is Reda weer een verhaal aan het vertellen dus ik kan daarna weer met hem praten. Hij geeft zelfs commentaar op bovenstaande dus dat was een trigger denk ik die "de stilte" doorbreekt. Dus ook als je de spiler niet wil zien, gewoon doorgan met het verhaal lijkt me

[ Voor 32% gewijzigd door tw_gotcha op 08-12-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
JDFS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:26:
@Pterad0n wat is er met de Zealot aan de hand?
Ik moet van de Order nog 1 Zealot (Cudberct) en The Father nog uitschakelen.
Deze zealot is nog onbekend in het Order-overzicht.
Door op het internet te zoeken kwam ik erachter dat het Cudberct betrof en in welke regio hij zich ophoudt.
Vervolgens heb ik hem ingame gezocht en trof ik hem al levenloos aan op een weg. Hierdoor kan ik hem niet uitschakelen, de order-medallion bemachtigen en de story voltooien.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al iets voorbij zien komen over een nieuwe patch? Want na zoveel weken mag je er toch wel vanuitgaan dat ze die screen tearing fixen, ontzettent irritant op de Xbox One X :(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik wordt onder tussen wel schijt ziek van de bugs.

Is het niet grafisch is het de movement wel dat je in eens vast zit. Je character simpel weg een raam niet door wilt. En als je vervolgens langs het zelfde raam naar boven wilt klimmen klim je alleen nog maar door het raam naar binnen.

Nu heb ik al twee keer een boss fight tijdens The Saga Stone verloren dankzij dit soort bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:53
thijsco19 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:26:
[...]

Nadat ik heb meegeluisterd met het verhaal kan ik weer met Reda praten en de shop/contracten zien :) (voor zolang het duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

G_Dragon schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:26:
Heeft iemand al iets voorbij zien komen over een nieuwe patch? Want na zoveel weken mag je er toch wel vanuitgaan dat ze die screen tearing fixen, ontzettent irritant op de Xbox One X :(
Niet alleen op de X hoor. Speel op de PS5 en daar is het ook erg. eerst voornamelijk in de cut scenes, maar ben nu in Jorvik en heb het daar ook gedurende gameplay en de eagle en het rondkijken. Erg irritant. Begin haast te geloven dat mijn PS% niet goed is en down clockt ofzo. En de quality 3o fps mode is te schokkerig voor woorden, en dat terwijl ik generaties zonder probs 30fps heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:11:
[...]

Niet alleen op de X hoor. Speel op de PS5 en daar is het ook erg. eerst voornamelijk in de cut scenes, maar ben nu in Jorvik en heb het daar ook gedurende gameplay en de eagle en het rondkijken. Erg irritant. Begin haast te geloven dat mijn PS% niet goed is en down clockt ofzo. En de quality 3o fps mode is te schokkerig voor woorden, en dat terwijl ik generaties zonder probs 30fps heb gespeeld.
Oh daar ook? Wat vervelend ...
Ik heb het vooral bij het exploren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Sjurm schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:11:
[...]

Nadat ik heb meegeluisterd met het verhaal kan ik weer met Reda praten en de shop/contracten zien :) (voor zolang het duurt)
na een tijdje verdwijnt deze optie ook (bij mij tenminste) maar verder in het verhaal (wanneer je sussex veroverd hebt) gebeurt er iets waardoor je daarna weer met Reda kunt praten want die reageert op wat er gebeurd is. Daarna heb je weer toegang tot de shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik wil wat raids gaan doen, maar alle raids op de map zijn in het rood en veel te hoog. Ik wil echter graag mijn settlement verbeteren.

Nou kwam ik gisteren super random ineens bij gebieden waar ik raids kon doen en die stonden niet op de map. Hoe weet ik nou waar ik de lower level raids kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:11:
Ik wil wat raids gaan doen, maar alle raids op de map zijn in het rood en veel te hoog. Ik wil echter graag mijn settlement verbeteren.

Nou kwam ik gisteren super random ineens bij gebieden waar ik raids kon doen en die stonden niet op de map. Hoe weet ik nou waar ik de lower level raids kan vinden?
Gewoon per regio wat je aan het pledgen ben, daarvan de beschikbare raids doen? Daarvan zijn de raids ook op jouw niveau. Tenminste, zo doe ik het. Het upgraden van je settlement brengt eigenlijk niets bijzonders, afgezien van een quest om naar Asgard te kunnen en wat side quests voor de bewoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
DutchOwnage schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:26:
[...]

Gewoon per regio wat je aan het pledgen ben, daarvan de beschikbare raids doen? Daarvan zijn de raids ook op jouw niveau. Tenminste, zo doe ik het. Het upgraden van je settlement brengt eigenlijk niets bijzonders, afgezien van een quest om naar Asgard te kunnen en wat side quests voor de bewoners.
Ik begrijp niet helemaal wat je met het eerste bedoeld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIg-N5XhhS6ULh8Ck683LXtm0R8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4oWcVY3gsixvzXBQvNGDUZ0o.jpg?f=fotoalbum_large

En daar gaan we weer. Is de derde crash vandaag. Iemand ook dit probleem op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:41:
[...]

Ik begrijp niet helemaal wat je met het eerste bedoeld. :)
Het gebied waar je op dat moment de quests voor aan het doen bent(pledgen, onder controle krijgen). Ik kam dat gebied dan helemaal uit, inclusief uiteraard de beschikbare raids daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
DutchOwnage schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:09:
[...]

Het gebied waar je op dat moment de quests voor aan het doen bent(pledgen, onder controle krijgen). Ik kam dat gebied dan helemaal uit, inclusief uiteraard de beschikbare raids daar.
Ah duidelijk! Ja ik ben nu voornamelijk echt naar random plekken aan het toegaan.

Ik vind de settlement shizzle wel leuk, een eigen thuis en alles erop en eraan. Zo te zien hoef je niet teveel te managen zoals je bijvoorbeeld wel in State of Decay moet doen. Dat is niks voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:13:
[...]

Ah duidelijk! Ja ik ben nu voornamelijk echt naar random plekken aan het toegaan.

Ik vind de settlement shizzle wel leuk, een eigen thuis en alles erop en eraan. Zo te zien hoef je niet teveel te managen zoals je bijvoorbeeld wel in State of Decay moet doen. Dat is niks voor mij.
Ik ben ook begonnen met gewoon alle rivieren een keer afvaren. Duurt even, maar als je gewoon een waypoint aan de andere kant van de map zet en follow river aanzet en dan naar dat waypoint vaart, dan kun je ondertussen even koffie en wat te eten halen en als je terugkomt heb je een hele hoop dingen om te raiden ontdekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Nemean schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:42:
[Afbeelding]

En daar gaan we weer. Is de derde crash vandaag. Iemand ook dit probleem op de PS4?
Soortgelijke crashes heb ik nu 2 keer gehad op de PS4, ben nu zo'n 40 uur onderweg in de game. Vreemde is wel dat je vervolgens op hetzelfde stuk wel gewoon door gaat, dus het lijkt niet aan de missie te liggen waar je dan in bezig bent. Gelukkig tot nu toe nog geen blocking issues tegengekomen en ik hoop dat dat zo blijft. Het is wel vervelend dat je spel crasht en dat je het opnieuw moet starten, maar als ik daarna verder kan dan klaag ik niet zo heel hard. Wordt anders als je door een bug een missie niet meer kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Nog niet gehad sinds de release op mijn Xbox One X, wel liep het spel gisteren vast toen ik van een te hoog gebouw sprong en doodging. Doen had ik even een freeze :P maar zo'n vastlopen als jou heb ik nog nooit gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
[Afbeelding]

Ik werd echt helemaal doodziek van deze crashes. Sommige avonden gewoon tot 6x aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 14:48

..Christiaan..

..zwll..

ArnoldSmiley schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:08:
[...]

Ik werd echt helemaal doodziek van deze crashes. Sommige avonden gewoon tot 6x aan toe.
Volgens mij 1x gebeurd en ik speel vanaf release op de ps4 pro

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Oon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 03:39:
[...]

Ik ben ook begonnen met gewoon alle rivieren een keer afvaren. Duurt even, maar als je gewoon een waypoint aan de andere kant van de map zet en follow river aanzet en dan naar dat waypoint vaart, dan kun je ondertussen even koffie en wat te eten halen en als je terugkomt heb je een hele hoop dingen om te raiden ontdekt
Plus nieuwe Fast Travel punten. Zeer handig als een Viewpoint ver weg is van deze plek :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDFS schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:53:
[...]

Plus nieuwe Fast Travel punten. Zeer handig als een Viewpoint ver weg is van deze plek :)
Ja precies, ik begin altijd met een keer naar de andere kant van de map gaan zodat ik aan beide kanten een fast travel punt heb, en dan van daar uit kun je de afstand doe je handmatig moet reizen steeds nog een keer door twee delen hoe mee je er krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Oon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:55:
[...]

Ja precies, ik begin altijd met een keer naar de andere kant van de map gaan zodat ik aan beide kanten een fast travel punt heb, en dan van daar uit kun je de afstand doe je handmatig moet reizen steeds nog een keer door twee delen hoe mee je er krijgt
Dat en het varen is wel een goede tactiek. Ik denk dat ik die ook eens ga toepassen.

Heb je bij het varen niet dat je dan aangevallen wordt? Ik heb dat nu 1 keer gehad.
spoiler:
Ik voer ergens in East Anglia langs de kust en toe kwamen er obstakels uit het water en werd ik vanaf de kant aangevallen.

Wel erg leuk om mee te maken als random event, maar niet handig als je in gebied zit dat ver boven je level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:39:
[...]

Dat en het varen is wel een goede tactiek. Ik denk dat ik die ook eens ga toepassen.

Heb je bij het varen niet dat je dan aangevallen wordt? Ik heb dat nu 1 keer gehad.
spoiler:
Ik voer ergens in East Anglia langs de kust en toe kwamen er obstakels uit het water en werd ik vanaf de kant aangevallen.

Wel erg leuk om mee te maken als random event, maar niet handig als je in gebied zit dat ver boven je level is.
Gebeurt wel eens ja, maar ik heb 2x de hele map doorgevaren zonder problemen meteen aan het begin van m'n savegame, dus misschien dat ik geluk heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Oon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:41:
[...]

Gebeurt wel eens ja, maar ik heb 2x de hele map doorgevaren zonder problemen meteen aan het begin van m'n savegame, dus misschien dat ik geluk heb gehad
Dan ga ik dat ook maar eens proberen op de wat hogere level gebieden, scheelt daarna weer veel gedoe met erheen varen enzo en maakt het verkennen wel een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

ArnoldSmiley schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:08:
[...]

Same here, en dan ook gewoon op verschillende momenten. Niet zozeer in een missie maar ook gewoon wanneer je door een dorpje loopt. Echt pure ellende.

Playstation 4 hier overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ik snap die armor niet. Ik heb een Raven build en kom dus in de skill tree langs de skills die de raven armor boosten. Waarom zou ik dan een andere armour kiezen? Een complete set met hetzelfde upgade level is veel slechter. Dat nodigt niet uit om te wisselen, of mis ik iets?
raven Brigandine
health 220 172 +27%
armor 228 190 +20%
weight 79 93 +29%
evasion 166 93 +78% !
Dit gaat toch nergens over?
de enige misschien interessante is berserker die ik via Reda gekocht heb

Overigens: ik krijg nooit mijn helm te zien (PC), ik draag hem wel maar ik zie hem niet en ik zie niet of dat een toggle is

[ Voor 10% gewijzigd door tw_gotcha op 09-12-2020 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

@tw_gotcha Ja is een toggle. Spatiebalk dacht ik zo snel effe.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
thijsco19 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:33:
@tw_gotcha Ja is een toggle. Spatiebalk dacht ik zo snel effe.
:o 8)7 dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
tw_gotcha schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:13:
ik snap die armor niet. Ik heb een Raven build en kom dus in de skill tree langs de skills die de raven armor boosten. Waarom zou ik dan een andere armour kiezen? Een complete set met hetzelfde upgade level is veel slechter. Dat nodigt niet uit om te wisselen, of mis ik iets?
raven Brigandine
health 220 172 +27%
armor 228 190 +20%
weight 79 93 +29%
evasion 166 93 +78% !
Dit gaat toch nergens over?
de enige misschien interessante is berserker die ik via Reda gekocht heb
Klopt. Je bent teveel kwijt aan het upgraden van andere armor dat het nooit echt verstandig is om mid-game te wisselen. Tenzij je alle secties 100% zet voor je door gaat, maar dan ben je toch wel overpowered en maakt het al weer geen reet uit. Het is dus wel zaak om aan het begin wat armor te kiezen en dan daarbij te blijven want anders is het gewoon te duur. Ik vind dat de game hier ook anders mee om had moeten gaan. De stats loszetten van de graphics bv.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

tw_gotcha schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:13:
Ik draag ook vanaf het begin de Raven set en die heb ik steeds upgraded. Maar als je alle kistjes enzo doet heb je wel genoeg om nog een armor set te levellen zodat je nog eens kan wisselen. Ik heb zelf die behoefte niet. Gebruik ook vanaf het begin dezelfde bearded axe. Ben alleen een paar keer van shield geswitched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomvang
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-05-2024
DutchOwnage schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:26:
[...]

Door de gebouwen met een feast buff te bouwen kan je voor een kleine zilver prijs een langdurige buff (meer HP, armor, assassination damage etc) voor je personage krijgen telkens je een feast houdt door de bel te luiden. Hoe meer gebouwen in je settlement, hoe steviger de buffs die je krijgt. Zeker het vermelden waard als pluspunt om je settlement te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Nemean schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:07:
[...]

Same here, en dan ook gewoon op verschillende momenten. Niet zozeer in een missie maar ook gewoon wanneer je door een dorpje loopt. Echt pure ellende.

Playstation 4 hier overigens.
Same here. Gewoon random, maakte niet waar ik zat. Kansloos.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Moet bekennen dat het een erg leuk spel is, en was, maar bemerk toch wel dat na ~75 uur spelen, en pas op de helft van de main story lijk te zijn, de interesse wat aan het afzwakken is. Mensen klagen dat die wat kort kan zijn, maar voor mij lijkt het toch wel te lang te worden.

De basis herhaalt zich steeds (sneaken/onderzoeken, camps raiden, kasteel raiden en eindbaasje afmaken), en het verhaalt boeit me wat minder. Screen tearing valt me ook steeds meer op, als ook visuele bugs. Ook vind ik de Xbox Achievements wel erg weinig oppoppen, ondanks de vele uren die er al in zitten.

Het ziet er mooi uit allemaal, en zo rond je heen slaan blijft wel leuk om te doen, maar ik begin wat af te dwalen. Ik denk nu Cyberpunk te gaan starten, maar weet niet of ik dan nog naar Valhalla terug zal keren....meer mensen hier 'last van'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:41
crackanimal schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:19:
Moet bekennen dat het een erg leuk spel is, en was, maar bemerk toch wel dat na ~75 uur spelen, en pas op de helft van de main story lijk te zijn, de interesse wat aan het afzwakken is. Mensen klagen dat die wat kort kan zijn, maar voor mij lijkt het toch wel te lang te worden.

De basis herhaalt zich steeds (sneaken/onderzoeken, camps raiden, kasteel raiden en eindbaasje afmaken), en het verhaalt boeit me wat minder. Screen tearing valt me ook steeds meer op, als ook visuele bugs. Ook vind ik de Xbox Achievements wel erg weinig oppoppen, ondanks de vele uren die er al in zitten.

Het ziet er mooi uit allemaal, en zo rond je heen slaan blijft wel leuk om te doen, maar ik begin wat af te dwalen. Ik denk nu Cyberpunk te gaan starten, maar weet niet of ik dan nog naar Valhalla terug zal keren....meer mensen hier 'last van'?
Jep idem hier. Zit op ~55 uur ongeveer denk ik, doe al vooral main story nog. Die lokale storylines in de gebieden die je moet pledgen skip ik sowieso, kijk alleen nog de cutscenes van de main story. Maar zelfs als je door die cutscene skipt krijg je al ‘genoeg’ verhaal mee om het te begrijpen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Nope, totaal geen interesse in cyberpunk.

ik zorg voor wat afwisseling. Soms wat amin story, soms wat treasure hunten, dan wat zijmissies of een raid, dan wat ordermembers hunten,... en amuseer me nog goed na 80u. Ben benieuwd waar het main verhaal naartoe gaat. Zit momenteel in Jorvik

spoiler:
Heb Fulke gedood en Sigurd is aan het doordraaien. het is duidelijk dat hij een finale boss wordt, maar wordt afwachten hoe. En moet Vinland ng eens goed inspecteren.

het is eigenlijk voor mij meer de vraag of ik Legion nog ga aanraken.

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 09-12-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
ArnoldSmiley schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:31:
[...]

Same here. Gewoon random, maakte niet waar ik zat. Kansloos.
Same here. Redelijk random die crashes. Soms complete reboots. Speel op Xbox Series X. Heb dit alleen bij Valhalla.

Ondertussen wel uitgespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door MGBoom op 09-12-2020 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Mijzelf even boos gemaakt en Asgard uitgespeeld. Nu bijna op het einde van Jotunheim, alleen nog zo’n 10 steentjes te verzamelen en wat mysteries. De Legendary Animal na 3 pogingen dood gekregen. Schijnt ook de sterkste in het hele spel te zijn en ik moet die heksen nog doden. Dat wordt dan hopelijk een stuk makkelijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 2 sync punten te gaan en dan heb ik ze allemaal *O*

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Jups, helemaal hetzelfde hier. Bijna klaar met Suthsexe en het voelt als een grote herhaling. Vooral ook omdat je eigenlijk de hele game amper iets interessants loot en ik weinig gevoel van progressie heb. Heb bij deze AC het meest van alle delen dat ik gebiedjes aan het afwerken ben. En waarom eigenlijk ...? Zo'n 80u op de teller, power level 280 ofzo en nog lang niet klaar ... :|

Heb bijna alle gevonden zealots down, maar als ik zie moet ik nog de helft van de order omleggen ... lijkt wel werk :9

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 10-12-2020 09:56 ]

JDFS schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:31:
Mijzelf even boos gemaakt en Asgard uitgespeeld. Nu bijna op het einde van Jotunheim, alleen nog zo’n 10 steentjes te verzamelen en wat mysteries. De Legendary Animal na 3 pogingen dood gekregen. Schijnt ook de sterkste in het hele spel te zijn en ik moet die heksen nog doden. Dat wordt dan hopelijk een stuk makkelijker...
Mm wees blij dat je Asgard überhaupt kunt uitspelen.
Ik heb alles gedaan maar tijdens de laatste missie komt de "Baas" niet 8)7

Heb je rekening gehouden met de Mysteries in Jotunheim? Want ik las online dat er 2 zijn die je alleen tijdens een missie daar kunt halen, doe je dat niet dan zijn ze niet meer te unlocken.

Donstil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:15:
[...]
Heb je rekening gehouden met de Mysteries in Jotunheim? Want ik las online dat er 2 zijn die je alleen tijdens een missie daar kunt halen, doe je dat niet dan zijn ze niet meer te unlocken.
Serieus? Enig idee welke dat zijn?

• crackanimal
-SaveMe- schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:54:
[...]

Jups, helemaal hetzelfde hier. Bijna klaar met Suthsexe en het voelt als een grote herhaling. Vooral ook omdat je eigenlijk de hele game amper iets interessants loot en ik weinig gevoel van progressie heb. Heb bij deze AC het meest van alle delen dat ik gebiedjes aan het afwerken ben. En waarom eigenlijk ...? Zo'n 80u op de teller, power level 280 ofzo en nog lang niet klaar ... :|

Heb bijna alle gevonden zealots down, maar als ik zie moet ik nog de helft van de order omleggen ... lijkt wel werk :9
Hier nu een paar gebieden verder, Eurvicscire, en na een welkome afwisseling (no spoilers :)), voor mijn gevoel nu weer méér van hetzelfde. Niet rampzalig, maar als ik dan naar de map kijk en hoeveel ik nog niet gedaan heb....zakt de moed me in de schoenen :)

Het zal zeker een persoonlijke zaak zijn, maar bij mij gaat hij waarschijnlijk 'even' de kast in.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

crackanimal schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:19:
[...]

Het zal zeker een persoonlijke zaak zijn, maar bij mij gaat hij waarschijnlijk 'even' de kast in.
Ik ga vanavond aan Cyberpunk beginnen en twijfel of ik dan nog ooit terug kom. Daarom voorgenomen zo eens in de week een Valhalla sessietje te doen om er in te blijven en hem te finishen. Kijken of ik me er kan houden ...

Oon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:18:
[...]

Serieus? Enig idee welke dat zijn?
Ja, althans het internet wist het.

here are 2 confirmed Wealth Collectibles in Jotunheim that are missable (these are needed to complete that region): Wealth #12 & Wealth #13 in Jotunheim. These are only accessible during Chapter 2 of the Jotunheim story arc. After completing the story in that region you can no longer enter the area that contains the Wealth. This seems to be rather a bug or oversight by the developers because everything else seems to be accessible after the story.

Donstil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:21:
[...]

Ja, althans het internet wist het.

here are 2 confirmed Wealth Collectibles in Jotunheim that are missable (these are needed to complete that region): Wealth #12 & Wealth #13 in Jotunheim. These are only accessible during Chapter 2 of the Jotunheim story arc. After completing the story in that region you can no longer enter the area that contains the Wealth. This seems to be rather a bug or oversight by the developers because everything else seems to be accessible after the story.
Valt gelukkig nog mee dan, is alleen die twee in Jotunheim in het hele spel. Maar goed om te weten voor wanneer ik daar weer langs kom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:15:
[...]

Mm wees blij dat je Asgard überhaupt kunt uitspelen.
Ik heb alles gedaan maar tijdens de laatste missie komt de "Baas" niet 8)7

Welke baas is dat? Die in Asgard of in Jotunheim?

Ik heb beide territories nu volledig uitgespeeld. Je doelt denk ik op 2 wealth kistjes, die kun je alleen tijdens chapter 2 in Jotunheim halen. Je moet namelijk ergens naar binnen en dat kan schijnbaar alleen tijdens die missie. Ik heb alles in elke territory me laten voorzeggen door PowerPyx en zijn Trophy Guides. Wellicht niet helemaal de manier om te spelen, maar ik wil voor het eerst sinds de Xbox 360 eens een spel Platinum uitspelen :9~

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 07:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Same here. Had ik ook al met Odyssey. Hopelijk is de volgende Creed weer iets kleiner, ik vind ze wat teveel van het goede worden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Willybubba schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:50:
[...]

Same here. Had ik ook al met Odyssey. Hopelijk is de volgende Creed weer iets kleiner, ik vind ze wat teveel van het goede worden.
Komt denk ik ook voornamelijk doordat er zoveel lege vlaktes land worden toegevoegd aan deze game. Voor mij voelde AC1 en AC2 (en de andere games in de Ezio Reeks) ook vrij groot, maar dat kwam omdat er zoveel straatjes en steegjes in de steden te verkennen waren. Ze zouden wat mij betreft weer terug mogen gaan naar de city gameplay.

Wel vraag ik mij af hoe die NPCs hun woning verlaten wanneer beide deuren van binnenuit gesloten zijn, maar niemand aanwezig is. :+

• crackanimal
Nemean schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:16:
[...]

Komt denk ik ook voornamelijk doordat er zoveel lege vlaktes land worden toegevoegd aan deze game. Voor mij voelde AC1 en AC2 (en de andere games in de Ezio Reeks) ook vrij groot, maar dat kwam omdat er zoveel straatjes en steegjes in de steden te verkennen waren. Ze zouden wat mij betreft weer terug mogen gaan naar de city gameplay.
De steden als Jorvik en Lunden voelen voor mij ook 'fijner' aan om missies in te doen, dan dat uigestrekte land. Geen ervaring met eerdere AC's.
Nemean schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:16:
[...]

Wel vraag ik mij af hoe die NPCs hun woning verlaten wanneer beide deuren van binnenuit gesloten zijn, maar niemand aanwezig is. :+
Haha, exact dat vroeg ik me ook al meermaals af :-) Hoe doen ze die op slot!! Binnen komen - gewoon met
spoiler:
de Valkyries skill
natuurlijk, doe ik thuis nu ook altijd :-P

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind het ook vrij dom dat je een ability hebt dat je dwars door muren enzo enemies kan dood schieten, maar dat dat dan niet werkt op die houtblokjes aan de binnenkant van de deur. Over die blokjes gesproken, ik probeer ze vaak als ik eenmaal binnen ben kapot te slaan om pijlen te sparen, maar de hit detectie is echt zo gaar als wat, moet soms wel 5 keer slaan voordat het kapot gaat en dan ook nog met een heavy attack ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDFS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:20:
[...]

Welke baas is dat? Die in Asgard of in Jotunheim?

Ik heb beide territories nu volledig uitgespeeld. Je doelt denk ik op 2 wealth kistjes, die kun je alleen tijdens chapter 2 in Jotunheim halen. Je moet namelijk ergens naar binnen en dat kan schijnbaar alleen tijdens die missie. Ik heb alles in elke territory me laten voorzeggen door PowerPyx en zijn Trophy Guides. Wellicht niet helemaal de manier om te spelen, maar ik wil voor het eerst sinds de Xbox 360 eens een spel Platinum uitspelen :9~
Nee die in Asgard idd, als ik ergens verf moet brengen start de boss fight niet.
bekende bug helaas.

Haha ja precies, PowerPyx is ook mijn Go to voor Platinum games :)

Oon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:23:
[...]

Valt gelukkig nog mee dan, is alleen die twee in Jotunheim in het hele spel. Maar goed om te weten voor wanneer ik daar weer langs kom!
En Mysterie 10 ook, die kan je alleen halen als je 4 fabric schenkt.
Wat je alleen schijnt te kunnen doen als je nog niet je Pouch hebt geüpdatet.

Donstil schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:06:
[...]

En Mysterie 10 ook, die kan je alleen halen als je 4 fabric schenkt.
Wat je alleen schijnt te kunnen doen als je nog niet je Pouch hebt geüpdatet.
Welke is dat dan? Ik zie die er op powerpyx niet bij staan
Oon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:08:
[...]

Welke is dat dan? Ik zie die er op powerpyx niet bij staan
Ooh ik zie het, de guide is daar op aangepast.

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik speel zonder guide, dus die 100% zal ik dus wel missen. Heb ook al wat bugged mysteries, dus ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Nog 15 Trophies te gaan hier, waarvan het rammen van die longboats mij niet lukte (de boot stopt steeds met volle snelheid als je ramt waardoor de 2 minuten amper te halen zijn in de wateren van Lincolnshire) en ik even creatief te werk moet gaan bij de Overdesign Trophy. Plus de fishing master staat mij helemaal niet aan...

Zojuist alle Orlog spelers verslagen, waarvan ik de meeste moeite had met de speler in Sciropescire: mega overpowered God Skill (Skadi's Hunt) dat je met 14 tokens 3 (!) pijlen kunt toevoegen aan je reeds beschikbare pijlen. Ook al had ik nog bijna al m'n tokens, hij had 4 pijlen en daarmee dus 16 schade aan mij toegebracht. Bijna de joystick kapot gegooid, maar de vijfde keer had ik geluk.

Uiteraard daarna zijn strategie gehanteerd. Ergo: de beste strategie mijns inziens is het behalen van die God Skill in Sciropescire, zorgen dat je zoveel mogelijk tokens spaart en dan bij minimaal 14 tokens (na de normale ronde) zorgen dat je zoveel mogelijk pijlen hebt. Potje kan in drie beurten klaar zijn :)
-SaveMe- schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:50:
Valhalla is wel erg last gen. Mis welde nextgen ervaring op de PS5. Sommige textures zijn van bizar lage kwaliteit. En sowieso geen 4k textures. En de quality mode lijkt wel 15fps, dat is zo schokkerig, zelfs de cursor in de menus. Ik vind 30 anders altijd prima, maar hier....?

En die sisters zijn echt belachelijk, gaan zo snel, doen zoveel damage en jij maar zo weinig. En met maar 4 adrenaline en max 6 health houdt het niet echt over... en pijlen zijn al helemaal onbruikbaar
Heb je de sisters inmiddels verslagen? Beste tactiek is dodgen, 2 keer de rune attack afwachten en bij die tweede attack dodgen zodat je in slo-mo komt en dan toeslaan met de heavy strikes. Zo heb ik ze alle drie verslagen zonder dood te gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door JDFS op 10-12-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDFS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:52:

Zojuist alle Orlog spelers verslagen, waarvan ik de meeste moeite had met de speler in Sciropescire: mega overpowered God Skill (Skadi's Hunt) dat je met 14 tokens 3 (!) pijlen kunt toevoegen aan je reeds beschikbare pijlen. Ook al had ik nog bijna al m'n tokens, hij had 4 pijlen en daarmee dus 16 schade aan mij toegebracht. Bijna de joystick kapot gegooid, maar de vijfde keer had ik geluk.

Uiteraard daarna zijn strategie gehanteerd. Ergo: de beste strategie mijns inziens is het behalen van die God Skill in Sciropescire, zorgen dat je zoveel mogelijk tokens spaart en dan bij minimaal 14 tokens (na de normale ronde) zorgen dat je zoveel mogelijk pijlen hebt. Potje kan in drie beurten klaar zijn :)
Dit zegt mij nou echt helemaal niets. Is dat iets van de EndGame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:14:
[...]

Dit zegt mij nou echt helemaal niets. Is dat iets van de EndGame?
Orlog is het spel dat je kunt spelen bij die dobbelsteentjes, en voor iedere speler die je verslaat krijg je zo'n steen waarmee je voor die speciale punten iets kan doen. Skadi's Hunt in Sciropescire kan extra pijlen toevoegen, waarmee je dus heel veel damage kan krijgen in 1x

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:22:
[...]

Orlog is het spel dat je kunt spelen bij die dobbelsteentjes, en voor iedere speler die je verslaat krijg je zo'n steen waarmee je voor die speciale punten iets kan doen. Skadi's Hunt in Sciropescire kan extra pijlen toevoegen, waarmee je dus heel veel damage kan krijgen in 1x
Ooh shit die link had ik helemaal niet gelegd 8)7
Ik zat aan die “sterke” tegenstanders te denken die op de map lopen.

Orlog vind ik overigens best wel leuk. Kan je goed strategisch spelen wel. Heb al al best wat gewonnen maar dan neem ik deze tip zeker mee :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgend jaar komt het waarschijnlijk als bordspel uit, ben echt van plan die te kopen.

https://www.dicebreaker.c...d-valhalla-orlog-physical

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-12-2020 11:29 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:28:
Volgend jaar komt het waarschijnlijk als bordspel uit, ben echt van plan die te kopen.

https://www.dicebreaker.c...d-valhalla-orlog-physical
Ik ben benieuwd of ze echt hout gaan gebruiken, of dat het allemaal spuitgegoten plastic wordt zoals vrijwel ieder bordspel, met dan een laagje verf eroverheen. Ik zou veel liever 50 euro betalen voor een bordspel met houten poppetjes (zelfs al is het met een CNC gemaakt en niet met de hand gesneden) dan plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh gaaf. Dat zou ik ook wel kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Oon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:31:
[...]

Ik ben benieuwd of ze echt hout gaan gebruiken, of dat het allemaal spuitgegoten plastic wordt zoals vrijwel ieder bordspel, met dan een laagje verf eroverheen. Ik zou veel liever 50 euro betalen voor een bordspel met houten poppetjes (zelfs al is het met een CNC gemaakt en niet met de hand gesneden) dan plastic.
Ik gok op plastic, laten we hopen dat er een Kickstarter verschijnt die daarna op AliExpress verschijnt met hout _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDFS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:16:
[...]

Ik gok op plastic, laten we hopen dat er een Kickstarter verschijnt die daarna op AliExpress verschijnt met hout _/-\o_
Ja of een Etsy store ofzo die een fatsoenlijke versie maakt, maar het zal ook niet lang duren voor Ubisoft die laat sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 14:48

..Christiaan..

..zwll..

Ik heb van ubisoft de code 'way of the berserker' gekregen bij mijn pre order. Ik kan 'm echter niet verzilveren. Mijn code bestaat uit 3 blokjes maar op de site moet ik 4 blokjes invullen...

https://redeem.ubisoft.com/assassins-creed-valhalla/nl-NL

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

..Christiaan.. schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:59:
Ik heb van ubisoft de code 'way of the berserker' gekregen bij mijn pre order. Ik kan 'm echter niet verzilveren. Mijn code bestaat uit 3 blokjes maar op de site moet ik 4 blokjes invullen...

https://redeem.ubisoft.com/assassins-creed-valhalla/nl-NL
PlayStation? Xbox? PC?
Ik weet dat ik na het invullen van de 4 blokjes een code kreeg van 3 blokjes voor de PS Store, misschien moet je hem in de PS Store of Steam of Xbox store invullen?

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ff checken: er is light damage en heavy damage, dat is toch ongeacht het wapen? dus een twee handige bijl geeft light damage als je gewoon loopt te hakken en een klein bijltje geeft heavy damage met shift mouse (op PC).

ik dacht eeen tijdje dat een trwee handig wapen altijd heavy damage geeft...

Ik reed vandaag een tijdje langs Hadrians wall vanaf de kust bij ondergaande zon, dat is toch wel erg mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tw_gotcha schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:22:
ff checken: er is light damage en heavy damage, dat is toch ongeacht het wapen? dus een twee handige bijl geeft light damage als je gewoon loopt te hakken en een klein bijltje geeft heavy damage met shift mouse (op PC).

ik dacht eeen tijdje dat een trwee handig wapen altijd heavy damage geeft...

Ik reed vandaag een tijdje langs Hadrians wall vanaf de kust bij ondergaande zon, dat is toch wel erg mooi hoor!
Ja, ook met grote bijlen blijft het gesplitst, maar hoeveel damage ze doen verschilt wel per wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Oon schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:31:
[...]

Ja, ook met grote bijlen blijft het gesplitst, maar hoeveel damage ze doen verschilt wel per wapen.
dank. maar heeft dan een tweehandige bijl met dezelfde stats als een kleine bijl dezelfde damage? met andere woorden maakt het (bijna) niet uit wat je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Een 2-hander is langzamer en doet meer damage per klap (light or heavy). 1-handed wapens zijn sneller en delen minder damage per klap uit, maar je kunt vaker slaan. ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tw_gotcha schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:17:
[...]

dank. maar heeft dan een tweehandige bijl met dezelfde stats als een kleine bijl dezelfde damage? met andere woorden maakt het (bijna) niet uit wat je gebruikt?
Wat @-SaveMe- zegt speelt mee, het is een afweging tussen snelheid en per-hit damage. De snelheid is mij niet duidelijk genoeg om echt een DPS-berekening te doen, maar ik merk dat bij een flinke bijl ik in twee klappen vrijwel alle enemies dood heb, maar bij bijv. een mes is er een grote kans dat ze een aanval blokken. Ook is de afstand bij een flinke bijl groter.

Dus het is een beetje wat je fijn vindt en waar je je op voorbereidt. Ik pak voor zealots meestal een kleine bijl rechts en een mes links, want de special van de messen is een stunlock voor de meeste enemies. Voor groepen pak ik meestal een grote bijl of een groot zwaard.

Stel je vindt een kleine bijl met precies dezelfde damage (zowel heavy als light) als een grote bijl, dan is de DPS van de kleine waarschijnlijk hoger, maar de afstand lager en je kan niet zo makkelijk een grote groep neermaaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oon schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:08:
[...]

Wat @-SaveMe- zegt speelt mee, het is een afweging tussen snelheid en per-hit damage. De snelheid is mij niet duidelijk genoeg om echt een DPS-berekening te doen, maar ik merk dat bij een flinke bijl ik in twee klappen vrijwel alle enemies dood heb, maar bij bijv. een mes is er een grote kans dat ze een aanval blokken. Ook is de afstand bij een flinke bijl groter.

Dus het is een beetje wat je fijn vindt en waar je je op voorbereidt. Ik pak voor zealots meestal een kleine bijl rechts en een mes links, want de special van de messen is een stunlock voor de meeste enemies. Voor groepen pak ik meestal een grote bijl of een groot zwaard.

Stel je vindt een kleine bijl met precies dezelfde damage (zowel heavy als light) als een grote bijl, dan is de DPS van de kleine waarschijnlijk hoger, maar de afstand lager en je kan niet zo makkelijk een grote groep neermaaien
Complete analyse met DPS berekeningen 😀
Ik ben een simpele ziel, kies meestal wat ik tof vind staan en wat past in het game-beeld. In dit geval 2 kleine bijlen 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Heb nu volgens de savegame 38 uur en volgens de launcher een progress van 20%.
Ik dacht dat Valhalla minder crowded ging zijn ??? Echt niet normaal hoeveel dingetjes er op de map liggen.

Deze is volgens mij echt de "ergste" van de 3 laatste AC's als het over grind gaat.
Bij de vorige 2 heb ik dat zelfs nooit gemerkt eigenlijk, ik deed gewoon side quests, ging vanzelf het levelen?

Nu krijg ik plots een quest voor level 160 en ik ben 100. Huh? Dan moet je zelf op zoek gaan naar dingetjes op de map, maar het is ook niet zo da plots 5000xp krijgt van een mystery op te lossen.

Hoe kan je dit spel ooit completen zeg :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tw_gotcha
SideShow schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:01:
Ik dacht dat Valhalla minder crowded ging zijn ??? Echt niet normaal hoeveel dingetjes er op de map liggen.

Deze is volgens mij echt de "ergste" van de 3 laatste AC's als het over grind gaat.
Bij de vorige 2 heb ik dat zelfs nooit gemerkt eigenlijk, ik deed gewoon side quests, ging vanzelf het levelen?

Nu krijg ik plots een quest voor level 160 en ik ben 100. Huh? Dan moet je zelf op zoek gaan naar dingetjes op de map, maar het is ook niet zo da plots 5000xp krijgt van een mystery op te lossen.

Je kunt heel veel punten scoren door headshots uit te delen. Voor ik een raid op een klooster of kamp begin sluip ik naar binnen en leg ik iedereen om met hheadshots, vaak 300+ punten per shot. Dat tikt lekker aan. Soms een echte raid voor de afwisseling. De myteries (witte vlekken) doe ik niet veel, niet zo interessant. Ik had dit zelf bij Egypte, dat was zo groot, nooit afgemaakt. Valhalla gaat bwel lukken denk ik, tot nu toe zit er genoeg verhaal in hhet bevrijden van shires.

[ Voor 6% gewijzigd door tw_gotcha op 14-12-2020 07:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
SideShow schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:01:

Als je door de main story wilt rushen zal je onderpowered zijn, maar voor de rest is het te doen. Ik werk mijn provincies ook niet volledig af, doe wel vrij veel sidequests voor de sfeer, en ben continu 50 levels te hoog.

Standing stones, fly agaric en altar offerings geven ook direct een skillpoint als je ze complete, geen xp. Dus check wat zijmissies/world events zou ik zeggen. Ze zijn het ook best waard vind ik
Pagina: 1 ... 23 ... 37 Laatste