Nog 15 Trophies te gaan hier, waarvan het rammen van die longboats mij niet lukte (de boot stopt steeds met volle snelheid als je ramt waardoor de 2 minuten amper te halen zijn in de wateren van Lincolnshire) en ik even creatief te werk moet gaan bij de Overdesign Trophy. Plus de fishing master staat mij helemaal niet aan...
Zojuist alle Orlog spelers verslagen, waarvan ik de meeste moeite had met de speler in Sciropescire: mega overpowered God Skill (Skadi's Hunt) dat je met 14 tokens 3 (!) pijlen kunt toevoegen aan je reeds beschikbare pijlen. Ook al had ik nog bijna al m'n tokens, hij had 4 pijlen en daarmee dus 16 schade aan mij toegebracht. Bijna de joystick kapot gegooid, maar de vijfde keer had ik geluk.
Uiteraard daarna zijn strategie gehanteerd. Ergo: de beste strategie mijns inziens is het behalen van die God Skill in Sciropescire, zorgen dat je zoveel mogelijk tokens spaart en dan bij minimaal 14 tokens (na de normale ronde) zorgen dat je zoveel mogelijk pijlen hebt. Potje kan in drie beurten klaar zijn

-SaveMe- schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:50:
Valhalla is wel erg last gen. Mis welde nextgen ervaring op de PS5. Sommige textures zijn van bizar lage kwaliteit. En sowieso geen 4k textures. En de quality mode lijkt wel 15fps, dat is zo schokkerig, zelfs de cursor in de menus. Ik vind 30 anders altijd prima, maar hier....?
En die sisters zijn echt belachelijk, gaan zo snel, doen zoveel damage en jij maar zo weinig. En met maar 4 adrenaline en max 6 health houdt het niet echt over... en pijlen zijn al helemaal onbruikbaar
Heb je de sisters inmiddels verslagen? Beste tactiek is dodgen, 2 keer de rune attack afwachten en bij die tweede attack dodgen zodat je in slo-mo komt en dan toeslaan met de heavy strikes. Zo heb ik ze alle drie verslagen zonder dood te gaan.
[
Voor 28% gewijzigd door
JDFS op 10-12-2020 13:54
]