Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:44:
Ik moet een quest doen in asgard, maar ik moet level 90 zijn? Ik ben nu 55.
Deze dus: https://www.ordinarygamin...d-valhalla-well-traveled/
Hoe moet ik al deze levels verzamelen? Ik heb niet echt side quests ofzo. Ik kan toch geen 40 levels grinden met schatten te verzamelen en mannetjes (en vrouwtjes) hun kop in te slaan?
Je krijgt bakken met exp door gewoon wat rond te reizen, de story zelf te doen, maar ook door side content zoals mysteries krijg je genoeg.

Overigens is Asgard volgens mij helemaal niet verplicht, ik ben zelf Asgard meteen weer uit gegaan en verder gegaan met de story tot ik hoger level was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Oon schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:49:
[...]

Je krijgt bakken met exp door gewoon wat rond te reizen, de story zelf te doen, maar ook door side content zoals mysteries krijg je genoeg.

Overigens is Asgard volgens mij helemaal niet verplicht, ik ben zelf Asgard meteen weer uit gegaan en verder gegaan met de story tot ik hoger level was.
Ah OK, dan zal ik eens op de mysteries focusen, momenteel heb ik die een beetje geskipt. Maar blijkbaar zijn dat een beetje de (mini) side quests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Na 147 uur gameplay, mijn eerste "fatal error".
Valhalla crashed nadat ik de "Raven shield" wilde upgraden naar de "gold" status. Na herstart geen probleem meer met de upgrade.

Tot nu vermaak ik me prima met de game, echter blijft bij mij het gevoel dat Oddessy beter was afgewerkt. Daarnaast had Valhalla wel wat meer variatie en diepgang mogen hebben.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 16:33

thijsco19

KTM 990 SMT

Hoe zit het met de ingots? Is er meer dan genoeg om verschillende armor / weapons te upgraden?
Ik doe nu nog erg zuinig met de carbon en nickel ingots.

Maar als er dus meer dan genoeg is kan ik natuurlijk wat meer upgraden en spelen met verschillende wapens.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interessant detail voor zij die het spel al uitgespeeld hebben:

spoiler:
Als je het spel uitgespeeld hebt en Basim als protagonist speelt, verander je ook in hem wanneer je zo'n glitch opent, en geeft hij ook specifiek aan dat hij die veroorzaakt heeft
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIUUCHgj9bf-E3KwLcvsU3Ux38I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KcbRa08wev6JLz9GZxUuapyA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsco19 schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:23:
Hoe zit het met de ingots? Is er meer dan genoeg om verschillende armor / weapons te upgraden?
Ik doe nu nog erg zuinig met de carbon en nickel ingots.

Maar als er dus meer dan genoeg is kan ik natuurlijk wat meer upgraden en spelen met verschillende wapens.
Ik heb geen moeite gehad met genoeg hiervan verzamelen voor de 3-4 gearsets die ik volledig geupgraded heb. Of je ze allemaal kan doen weet ik niet, maar ik heb toch nog flink wat extra over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Zeer benieuwd naar deze game. Heb de PS4 versie, maar wacht toch op de PS5 zodat ik 'm in alle glorie kan spelen. Syndicate, Origins en Odyssey laatst allen platinum gehaald. Dit wordt hopelijk de volgende.

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Wanneer kun je het beste Asgard doen?

En wat vinden jullie beste wapen voor de raven skill tree?

[ Voor 45% gewijzigd door -SaveMe- op 30-11-2020 19:27 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vraagje betreffende de audio, voornamelijk stemmen.

Intro stukje bij die valka in tent, stem van 'Eivor' klinkt luid en duidelijk maar andere stemmen zijn zachter?
Merkte dit ook op andere plekken, het klinkt ook een beetje 'plat' itt b.v. Odyssey.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-SaveMe- schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:52:
Wanneer kun je het beste Asgard doen?

En wat vinden jullie beste wapen voor de raven skill tree?
Wanneer je wil, enige blocks zijn de boss power lvl's

Wapens, heb weinig vershil gemerkt, speel wat je leuk vind en fijn, elk wapen is er voor elke tree.
Engie reden voor mij voor Raven zijn de assassin perks voor dmg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
SideShow schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:44:
Ik moet een quest doen in asgard, maar ik moet level 90 zijn? Ik ben nu 55.
Deze dus: https://www.ordinarygamin...d-valhalla-well-traveled/
Hoe moet ik al deze levels verzamelen? Ik heb niet echt side quests ofzo. Ik kan toch geen 40 levels grinden met schatten te verzamelen en mannetjes (en vrouwtjes) hun kop in te slaan?
Die is prima te doen met level 55.

Eindbaas in Asgard is level 280....en ze schrijven 90 voor Asgard. Daar kom ik dus niet mee weg met 190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
prutser001 schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:33:
Vraagje betreffende de audio, voornamelijk stemmen.

Intro stukje bij die valka in tent, stem van 'Eivor' klinkt luid en duidelijk maar andere stemmen zijn zachter?
Merkte dit ook op andere plekken, het klinkt ook een beetje 'plat' itt b.v. Odyssey.
Staan ook veel klachten over op het Ubisoft forum. Geluid van Valhalla is niet erg helder en het klinkt bijna overal alsof je in een grot staat.

Vond geluid in Origins heel mooi. Was Dolby Atmos op de Xbox (dus 360 graden ook van onder en boven). Helaas bij Odyssey niet meer en bij Valhalla hebben ze helemaal geen aandacht aan het geluid besteed.

Vlak na de 1.04 update hoorde ik nog af en toe muziek. Daarvoor nooit en nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:13

hellknight

Medieval Nerd

Ben net tegen een vervelende bug aangelopen die in bepaalde gevallen onmogelijk maakt om de verhaallijn in
Eurvicscire (Honor's Hubris) af te ronden.
spoiler:
Bij de veldslag in Suthsexe,quest "Storming the Walls", voor je verder gaat met " Get inside the keep", check dan even of Ljufvina, 1 van de NPC's, niet KO ligt .Als dit wel het geval is, revive haar dan.
Als je hier nog wel KO is, dan zal tijdens Honor's Hubris het " Report to Ljufvina" objective niet triggeren, en ligt haar lichaam daar, ipv dat ze hier staat. Het feit dat ze in cutscenes na "Storming the Walls" nog wel leeft / bij bewustzijn is, zegt niets

Bug is al herhaaldelijk gerapporteerd bij Ubisoft, en staat ondertussen op de "will be adressed in future update" lijst

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Bokkie schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:15:
[...]

3 zealots en 8 mysteries verspreid over alle gebieden
spoiler:
die treasures of england oid, dat zijn die grafsteentjes als logo
Mm, maar eens zien of ik dat een zwaardje waard vind. Speel sinds Noorwegen met dezelfde bijl, heb er een 2e lichte bijl naast nog, beiden geupgrade naar Mythical en vind het wel prima zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Hulleman schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:19:
[...]

Ik heb al wel vaker gelezen dat boss battles, ook die in de mysteries zitten, énorm uit balans zijn ivm de rest van de game. Ik speel op hard, lvl 80 en veeg kampen super simpel leeg. Kwam laatst zo'n heks oid tegen (iig gesloopt door valkyries) in lvl 55 gebied. Suggested power 340 :') Vraag me af of ik dat level uberhaupt ooit ga halen :P
Fenrir. Level 90 suggested, Fenrir is 280 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 20:29
Vandaag toch maar begonnen aan AC valhalla zonder watch dogs af te maken, bug fest.

Echter wilde ik wat foto's maken en kreeg ik nu steeds een online service error elke keer als ik een foto maak en als ik over een foto hover op de map. Ik had hier ook last van in AC odyssey maar nu is t consequent.

Hebben hier meer mensen last van? Heb al van alles geprobeerd, het enige wat ik me kan bedenken is dat ik IPv6 heb, wat wellicht voor problemen zorgt?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Melantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:38:
Vandaag toch maar begonnen aan AC valhalla zonder watch dogs af te maken, bug fest.

Echter wilde ik wat foto's maken en kreeg ik nu steeds een online service error elke keer als ik een foto maak en als ik over een foto hover op de map. Ik had hier ook last van in AC odyssey maar nu is t consequent.

Hebben hier meer mensen last van? Heb al van alles geprobeerd, het enige wat ik me kan bedenken is dat ik IPv6 heb, wat wellicht voor problemen zorgt?
hier ook, geen idee waar 't aan ligt.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@HaterFrame @Melantrix gebruik je iets van een Pi-Hole in je netwerk? Ik ken die erros als zijnde dat die die URL van Ubisoft blocked.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Gunner schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:40:
@HaterFrame @Melantrix gebruik je iets van een Pi-Hole in je netwerk? Ik ken die erros als zijnde dat die die URL van Ubisoft blocked.
Jep (adguard in mijn geval) maar mijn xbox is excluded dus die laat alles door.. Heb je voor de zekerheid de url die gewhitelist moet zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Melantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:41:
[...]

Jep (adguard in mijn geval) maar mijn xbox is excluded dus die laat alles door.. Heb je voor de zekerheid de url die gewhitelist moet zijn?
ubiservices.data.ubi.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Wordt niet geblokt nee, maar ik ga het even onderzoeken, bedankt voor de houvast iig.

Wat me nu al wel opvalt is dat er alleen ipv4 adressen worden geresolved, ik ga er dan vanuit dat ipv6 dan niet in de weg mag zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gunner schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:40:
Nope, geen van dat alles. Maar goed, mij maakt t dan ook weer niet zo veel uit :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Echt, wat ze allemaal uit de kast trekken om de game maar te rekken 😪😪

Ik wil alle gebieden pledgen voor ik de story afrond. Op basis van level en beetje logisch nadenken weet je welk gebied je dan als laatste moet pledgen.

Ik ga nu eerst Glowcestershire afronden.
spoiler:
Moet ik Gunners vrouw gaan zoeken

Zo kan ik ook wel een game van plus 100 uur maken 😪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:49:
spoiler:
Moet ik Gunners vrouw gaan zoeken
Euh.... wat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
spoiler:
Ja, die smid is verliefd en naait eruit in het dorp. Dat is dan de pledge missie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:02:
[...]

spoiler:
Ja, die smid is verliefd en naait eruit in het dorp. Dat is dan de pledge missie
Kijk eens naar de naam van de smid en mijn username en zie waarom ik me verbaasde :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Gunner schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:03:
[...]

Kijk eens naar de naam van de smid en mijn username en zie waarom ik me verbaasde :+ ;)
🙈🙈🙈🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hier ook hoor. Soms werkt het wel, maar als ik dan een paar foto's bekijk in game klapt het er ineens uit met een error dat het niet beschikbaar is.

Geen Pihole, gebruik wél de DNS servers van Google, middels een Ziggo verbinding, op een Series X.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley

AC is ook een bug fest. Denk inmiddels meer als 30 fatal errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:13
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:18:
[...]

Op PS5 1 crash gehad (in het 1e uur van het spel) en 1x in de lucht blijven hangen. Ben al zeker 20uur bugvrij.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:18:
[...]

Nou bij watch dogs heb ik het probleem dat ik nu al meerder malen missies opnieuw moet spelen omdat het niet wordt opgeslagen. Dat heb je niet bij AC, of iig heb je daar wél een manual save button.

Als een paard een keer gaat vliegen of het spel crasht en je kan daarna weer gewoon verder spelen vind ik het wel prima, dan vermaak ik me wel. MAar als ik dezelfde missie voor de 20e keer opnieuw moet spelen, ja sorry dat ga ik gewoon niet meer doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 18:54
Melantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:24:
[...]

Nou bij watch dogs heb ik het probleem dat ik nu al meerder malen missies opnieuw moet spelen omdat het niet wordt opgeslagen. Dat heb je niet bij AC, of iig heb je daar wél een manual save button.

Als een paard een keer gaat vliegen of het spel crasht en je kan daarna weer gewoon verder spelen vind ik het wel prima, dan vermaak ik me wel. MAar als ik dezelfde missie voor de 20e keer opnieuw moet spelen, ja sorry dat ga ik gewoon niet meer doen. |:(
Helaas had ik afgelopen weekend dat ik een uur aan gameplay op de Xbox heb verloren omdat de auto save bleef hangen. Daardoor kon ik ook geen manual save doen, dus daar baal ik wel van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:19

Heb ik ook. volgens mij is dat iets aan de kant van ubisoft. Het gaat alleen maar om de fotos, dus zo'n ramp is het niet.
heb al een paar crashes gehad (voornamelijk in het begin, laatste tijd gaat ie goed), maar inderdaad de autosave + manual save wert goed, dus is geen ramp. Bij Watch Dogs al mijn eerste save kwijt, en dan in ijn 2de al meermaals vooruitgang verloren door de main menu bug... Nee dan is valhalla een stuk beter. Ook nog niets gek gehad met NPC's die uitbuggen of andere ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
Ik ben nog geen gamebreaking bugs tegengekomen in de 20 uur dat ik in de game heb zitten. Enige wat serieuzere bug was een chest in de raid die ik niet kon openen omdat de NPC niet meewerkte. Het terrein af lopen en weer terug loste dit probleem op. Dit is inmiddels met de patch verholpen.

Ik vermaak me prima met de game. Ben tot nu toe alle puntjes op de kaart aan het clearen, maar ik verwacht niet dat ik de game 100% ga uitspelen. Dat heb ik met geen enkele AC gedaan tot nu toe. Ik probeer wel altijd de main story uit te spelen, al lijkt dat bij deze game wel even te gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik kan niet meer verder met het spel :( missie Clues and Riddles. Je moet je cloak op zetten voor een druid je helpt. Ik heb hem op gezet maar kan niet interacten met zijn voordeur om de missie te starten. Meerdere reloads gedaan, missies tussendoor gedaan.. niks. Geen idee wat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 18:54
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:56:
Ik kan niet meer verder met het spel :( missie Clues and Riddles. Je moet je cloak op zetten voor een druid je helpt. Ik heb hem op gezet maar kan niet interacten met zijn voordeur om de missie te starten. Meerdere reloads gedaan, missies tussendoor gedaan.. niks. Geen idee wat nu.
dit al geprobeerd? https://discussions.ubiso...s-post-here/34?lang=en-US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ja helaas wel. Meerdere reloads, huis benaderd met en zonder cloak. Het groene bolletje van de quest blijft op de voordeur van het huis maar is niet selecteerbaar.

Het is wel zuur. Ik was een heel eind in de game en kan nu gewoon niet verder :(

[ Voor 9% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 01-12-2020 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat een heerlijke game!
Ik blijf mezelf herhalen sorry.. maar elke keer wanneer ik deze game opstart zit ik daar van Yeah Lets Go oOo

De map ( moet nog 11 sync points) is misschien wat snel klaar, maar daarin tegen heb je een stuk meer story en intressante random encounters, echt Ubisoft heeft weer goed werk geleverd. Momenteel heb ik 71 uur in de game zitten en heb ik alle raids gehad en kan ik mijn kamp en order niet meer verder halen zonder de main missies te gaan spelen, mijn power level zit op 173 terwijl ik nog main quests heb openstaan van power level 20 oeps.. :o

Je bent zo makkelijk afgeleid van de main story dat hem bijna vergeet verder te spelen, dus laten we daar maar snel mee verder gaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRJnuRcyfY_NO03qwofoUH0UgIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSWORBsFgadvwWhuiZndSF2v.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Melantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:24:
[...]

30 keer crashen in 75 uur is niet ok. Blauw scherm, alles opnieuw starten. Gewoon ondermaats klotezooi van Ubisoft, sorry hoor. Als je in de bios zit en de film moet 4x herstart worden, dan zit je ook niet echt lekker obtspannen meer he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:59:
[...]

30 keer crashen in 75 uur is niet ok. Blauw scherm, alles opnieuw starten. Gewoon ondermaats klotezooi van Ubisoft, sorry hoor. Als je in de bios zit en de film moet 4x herstart worden, dan zit je ook niet echt lekker obtspannen meer he
Ik ben op de ps5 nog nooit gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zelfs op de Xbox One X heb ik nog geen enkele crash gehad :/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymike74
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-02-2023
[...]

Op mijn PS4 Slim ook nog geen crash meegemaakt. Wel last gehad van de Save bug, maar dat is inmiddels opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Mikeymike74 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:41:
[...]

Op mijn PS4 Slim ook nog geen crash meegemaakt. Wel last gehad van de Save bug, maar dat is inmiddels opgelost.
Hier ook een slim, en nog relatief nieuw ook.

Zou het kunnen als je cutscenes skipt ie moeilijk gaat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
detail:
wat zijn er absurd veel vossen in Engeland! Vossen zijn op zich solitair maar zijn constant in groepen te vinden.

Ik kan me een discussie herinneren met far cry 2 in Afrika dat men zich afvroeg waarom er geen roofdieren zijn, alleen zebras en zo. Het antwoord was dat die er wel inzaten oorspronkelijk, maar dat het gedrag model verkeerd afgesteld stond zodat de leeuwen in no time alle zebras opvraten en dat kregen ze niet meer op tijd gekalibeerd. Weet niet of dat waar is, maar achter dier gedrag zitten vaak wel allerlei biologische modellen in games. Ben benieuwd of dit voor AC valhalla ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Blauw scherm als in bluescreen van je PC zelf? Dan duidt het namelijk toch echt op problemen binnen je PC.

Ik heb misschien 3 crashes gehad in ~60 uur speeltijd, waarvan ik twee had kunnen voorkomen (alle drie waren dezelfde glitch waarbij Eivor vast zat, wat opgelost kan worden door te fast travellen of een save te herladen, maar als je dan te wild gaat doen dan kan het spel helemaal crashen), dus ik kan op zich niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik word een beetje gek hier :( jullie hebben allemaal schik met de game en ik heb een volledig game blokkerende bug. Een 'known issue' op het Ubisoft forum, ook al voor de laatste patch, maar geen fix. Baal echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:12
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:56:
Ik kan me niet herinneren daar mn cloak op te hebben gezet. Ik neem aan dat je ook niet op een andere manier naar binnen kunt?
Of dat ie ook niet werkt als je een andere cloak equipped?

Ik maak zelf om de zoveel tijd een manual save, ook een beetje om dit soort shit te voorkomen. Ja je raakt dan een middag/avond aan voortgang kwijt, maar je kunt wel verder als het echt niet gaat.

Je kunt ook kijken of je de game kunt breken door alles al in de fik te zetten van wat je daar moet doen en dan wellicht 1 of andere nieuwe branch in gaat van de missie. Zie https://www.ign.com/wikis...alhalla/Clues_and_Riddles voor meer info wat te doen.

Overigens heb ik ook nog een andere bug gehad met de cloak. Dat je nog van een andere missie zo'n masker op hebt. Misschien gaat ie daarom fout en moet je even proberen om daar vanaf te komen.

Oh wacht, dit gaat om dat Mari Lwyd masker? https://twinfinite.net/20...halla-mask-clues-riddles/
En van deze missie dus: https://www.ign.com/wikis...he_First_Night_of_Samhain
Heb je deze wellicht alweer weg gehaald en dus niet meer op? Dan is het idd bugged denk ik. Misschien dat je op 1 of andere manier nog even wat kunt proberen (bv die cloak weer af te doen en weer op te zetten of whatever). Dit gaat namelijk niet om je normale cloak maar om dat vage schedel masker. Bij mij bleef dat masker na die missies nog op, dus ik denk dat dit sowieso een massive bug is voor deze missieboom. Iets zegt me dat de volgende patch dit wel gaat fixen.

Wat je kunt proberen is teleporten naar een ander gebied. Weer terug naar die regio en kijken of dat masker er weer op zit. Volgens mij was het verbonden aan die regio namelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2020 13:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
@Martinspire thanks voor het meedenken maar ik heb eigenlijk alles al geprobeerd wat je zegt. In de link die eerder is gepost naar het Ubisoft forum zie je ook dat meer mensen al dagen vast zitten. Niets anders te doen dan afwachten tot het is gepatcht. Manual saves nog voor deze missie gaan erg ver terug in speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:49:
@Martinspire thanks voor het meedenken maar ik heb eigenlijk alles al geprobeerd wat je zegt. In de link die eerder is gepost naar het Ubisoft forum zie je ook dat meer mensen al dagen vast zitten. Niets anders te doen dan afwachten tot het is gepatcht. Manual saves nog voor deze missie gaan erg ver terug in speeltijd.
Mja erg balen en ik snap dat het mis gaat als dat masker blijft hangen of niet (ik vond het sowieso raar gaan daar). Ik zelf had dus in elke cutscene in die hele regio dat dat masker er telkens voor zat, maar was doorgegaan en blijkbaar was dat toch een goede keuze op dat punt. Maar het is wel frustrerend.

Ik snapte sowieso niet waarom bij die missies je niet gewoon een cloak-item kreeg om mee te wisselen. En dat je dan even alles inlevert (want ze zeggen bij die missie ervoor dat je je cloak pas terug krijgt als je wat gedaan hebt).

Ik zou als ik jou was gewoon terug gaan naar die andere save. Ja het is jammer, maar ik denk dat als je wacht op een patch, dit langer gaat duren dan verwacht. Zie maar Watch Dogs waar bepaalde bugs pas ergens deze dagen opgelost gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag ook begonnen met Valhalla (op de pc met Uplay+) en ben erg onder de indruk hoe het er allemaal uit ziet. Ook de kleurenfilter is erg mooi gedaan en het spel ademt een enorme sfeer uit. in mijn optiek een stuk beter dan in Origins en in Odyssey.

Ik ben pas een kleine 2 uur bezig dus nog helemaal in het begin. Het is in ieder geval een verademing om eens een ander soort landschap (lees: sneeuw) te hebben. Ik ben benieuwd wanneer ik naar Engeland ga en weer wat "bekender" terrein tegen ga komen. Van wat ik heb gezien ziet ook Engeland er erg mooi uit. Als ik af moet gaan op de benchmark dan heeft het een hoog "The Shire" (LOTR) gehalte.

Qua performance en stabiliteit heb ik niets te klagen. Alles behalve schaduwen en Anti Aliasing staat op het het hoogste en de performance is in de benchmark 75 fps (3440x1440). Fornburg schommelt zo rond de 60-70 fps. Verder nog geen crashes, etc. gehad.
Ik heb geen idee hoeveel allemaal gepatched is de afgelopen weken, maar op basis van de reviews en ervaringen rond de release had ik me voorbereid op het ergste...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Martinspire schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:44:
[...]

Ik kan me niet herinneren daar mn cloak op te hebben gezet. Ik neem aan dat je ook niet op een andere manier naar binnen kunt?
Of dat ie ook niet werkt als je een andere cloak equipped?

Ik maak zelf om de zoveel tijd een manual save, ook een beetje om dit soort shit te voorkomen. Ja je raakt dan een middag/avond aan voortgang kwijt, maar je kunt wel verder als het echt niet gaat.

Je kunt ook kijken of je de game kunt breken door alles al in de fik te zetten van wat je daar moet doen en dan wellicht 1 of andere nieuwe branch in gaat van de missie. Zie https://www.ign.com/wikis...alhalla/Clues_and_Riddles voor meer info wat te doen.

Overigens heb ik ook nog een andere bug gehad met de cloak. Dat je nog van een andere missie zo'n masker op hebt. Misschien gaat ie daarom fout en moet je even proberen om daar vanaf te komen.

Oh wacht, dit gaat om dat Mari Lwyd masker? https://twinfinite.net/20...halla-mask-clues-riddles/
En van deze missie dus: https://www.ign.com/wikis...he_First_Night_of_Samhain
Heb je deze wellicht alweer weg gehaald en dus niet meer op? Dan is het idd bugged denk ik. Misschien dat je op 1 of andere manier nog even wat kunt proberen (bv die cloak weer af te doen en weer op te zetten of whatever). Dit gaat namelijk niet om je normale cloak maar om dat vage schedel masker. Bij mij bleef dat masker na die missies nog op, dus ik denk dat dit sowieso een massive bug is voor deze missieboom. Iets zegt me dat de volgende patch dit wel gaat fixen.

Wat je kunt proberen is teleporten naar een ander gebied. Weer terug naar die regio en kijken of dat masker er weer op zit. Volgens mij was het verbonden aan die regio namelijk.
Ik had dat schedwlmasker idd ook nog toen ik weer in Ravensthorpe kwam. Cloak afgedaan, toen was ie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:31:
[...]

Blauw scherm als in bluescreen van je PC zelf? Dan duidt het namelijk toch echt op problemen binnen je PC.

Ik heb misschien 3 crashes gehad in ~60 uur speeltijd, waarvan ik twee had kunnen voorkomen (alle drie waren dezelfde glitch waarbij Eivor vast zat, wat opgelost kan worden door te fast travellen of een save te herladen, maar als je dan te wild gaat doen dan kan het spel helemaal crashen), dus ik kan op zich niet klagen
Gaat hier om een PS4 slim. Scherm wordt blauw, krijg een errorcode en dan herstart ie weer. Bizar toch?
Nou druk ik die cutscene van die bullshitpledges wel snel door; wellicht heeft dat er wat mew te maken. Ik ben sowieso door de game aan het rausen, heb het er mee gehad en wil Winchester en dus de main story afronden.

Alle gebieden zijn inmiddels alliances, op 1 na dus. Ik val in herhaling, maar er zitten echt teveel nutteloze, flauwe, niet story gerelateerde pledges tussen. Die met
spoiler:
Gunnar
spande echt de kroon. Wat een flauwekul.

Excalibur...laat ik zitten. Zealots....tja....liefst heb ik ze allemaal neer maar van de 15 heb ik er nog maar 10 gespot. Ik denk dat ik youtube maar eens ga raadplegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:29:
[...]

Gaat hier om een PS4 slim. Scherm wordt blauw, krijg een errorcode en dan herstart ie weer. Bizar toch?
Nou druk ik die cutscene van die bullshitpledges wel snel door; wellicht heeft dat er wat mew te maken. Ik ben sowieso door de game aan het rausen, heb hwt er mee gehad en wil Winchester en dus de main story afronden.

Alle gebieden zijn inmiddels alliancea, op 1 na dus. Ik val in herhaling, maar er zitten echt teveel nutteloze, flauwe, niet story gerelateerde pledges tussen. Die met
spoiler:
Gunnar
spande echt de kroon. Wat een flauwekul.

Excalibur...laat ik zitten. Zealots....tja....liefst heb ik ze allemaal neer maar van de 15 heb ik er nog maar 10 gespot. Ik denk dat ik youtube maar eens ga raadplegen.....
Ah dat scheelt dan weer, gelukkig maar, was wel heel erg geweest als het spel het hele OS meetrekt.

Ik ben inmiddels aan mijn tweede playthrough begonnen in de hoop nu wel 100% te kunnen behalen. De story zelf vind ik daarin niet zo heel interessant, ik denk dat als je een beetje doorspeelt de story wel in een paar uurtjes op een goede middag/avond te doen is als je eenmaal alle sync points hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:31:
[...]

Ah dat scheelt dan weer, gelukkig maar, was wel heel erg geweest als het spel het hele OS meetrekt.

Ik ben inmiddels aan mijn tweede playthrough begonnen in de hoop nu wel 100% te kunnen behalen. De story zelf vind ik daarin niet zo heel interessant, ik denk dat als je een beetje doorspeelt de story wel in een paar uurtjes op een goede middag/avond te doen is als je eenmaal alle sync points hebt.
In een paar uurtjes? Ja en nee. Als je hem al eens gedaan hebt wel ja. Maar een eerste run weet je niet welke territory's je moet pledgen voor de story. Kan je dus zomaar pledge X aan het doen zijn met 0 storyinvloed 😉

Vraag: hoe kan dat toch met die bugs? Ubisoft heeft de game zelf toch ook grijsgespeeld en getest?

[ Voor 6% gewijzigd door ArnoldSmiley op 01-12-2020 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadver ik heb nu ook een progression bug.

Zit vast op
spoiler:
Asgard
in de missie The Big Finish.

Ik moet daar opzoek naar verf en dan met de verf terug naar “het bouwwerk”. Alleen als ik daar kom start de cutscene niet.

Helaas ben ik daarin verre van alleen lees ik, oudere savegame laden lijkt geen resultaat te geven.

Best wel balen 😡

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGBoom
Mijn Series X is naast crashes van Valhalla zelf, nu al 2x spontaan geherstart bij het spelen van Valhalla. Bij andere games geen problemen.

Andere mensen met een series X ook spontane herstarts gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

2x Vastloper op Series X

Blijft een ubisoft game :X

Dual dagger valt tegen, wel snel maar inderdaad ook veel te weinig range, dus weer terug naar Excalibur en dagger, met ignite op parry en poison op parry, wel fire dmg gestackt, poison is extra en voor miasma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
MGBoom schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:43:
Mijn Series X is naast crashes van Valhalla zelf, nu al 2x spontaan geherstart bij het spelen van Valhalla. Bij andere games geen problemen.

Andere mensen met een series X ook spontane herstarts gehad?
In de 67 uur die nu op de teller staan, nog geen probleem gehad met m'n XSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
DutchOwnage schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:15:
[...]

In de 67 uur die nu op de teller staan, nog geen probleem gehad met m'n XSX.
Alleen al 4 crashes vanavknd. CE3408 error 🤔

Speelt gewoln k.u.t., sorry dat ik het zeg. Midden in een order assasinatoon loopt ie vast nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dat is idd vervelend. Google is ook niet echt behulpzaam wbt die error code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Code had ik verkeerd. Staar nu weer in beeld: CE-34878-0
CE-34878-0
Er is een fout opgetreden met de applicatie.

Sluit de applicatie, installeer de nieuwste systeemsoftware en game-updates, en start het systeem opnieuw op. Als je de harde schijf (HDD) van je systeem hebt geüpgraded, moet je de oorspronkelijke HDD opnieuw installeren. als het probleem aanhoudt, maak je een back-up van je opgeslagen gegevens en ga je naar Instellingen > Initialisatie en kies je PS4 initialiseren. Als het probleem bij elke applicatie optreedt of zodra de applicatie opstart, neem je contact op met PlayStation-ondersteuning
🤔🤔

[ Voor 84% gewijzigd door ArnoldSmiley op 01-12-2020 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Kan ik die game niet gewoon terugsturen? Dit is gewoon niet meer speelbaar. Hoe verder het einde naderd, des te vaker loopt ie vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MGBoom
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:42:
Kan ik die game niet gewoon terugsturen? Dit is gewoon niet meer speelbaar. Hoe verder het einde naderd, des te vaker loopt ie vast
Is bij mij idd ook, ik merk dat hoe verder ik in het spel kom, hoe vaker het fout gaat. Nu ook veel last van stutter en, wat dan meestal een voorteken van een crash is. Ook duurt het laden van een savegame even, terwijl in het begin instant was. Lijkt alsof ie er even op hikt.

Ik heb hem digitaal gekocht dus terugsturen (Als ik dat al zou willen) geen optie. Als je echter al zover in het spel bent is terugsturen ook niet echt eerlijk toch? Want om zo ver te komen, moet je je er ook al wel een flink tijdje mee vermaakt hebben. Zelf erger ik me enorm aan de bugs, maar vind dit qua gameplay de beste AC van de laatste 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

MGBoom schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:23:
[...]

Is bij mij idd ook, ik merk dat hoe verder ik in het spel kom, hoe vaker het fout gaat. Nu ook veel last van stutter en, wat dan meestal een voorteken van een crash is. Ook duurt het laden van een savegame even, terwijl in het begin instant was. Lijkt alsof ie er even op hikt.

Ik heb hem digitaal gekocht dus terugsturen (Als ik dat al zou willen) geen optie. Als je echter al zover in het spel bent is terugsturen ook niet echt eerlijk toch? Want om zo ver te komen, moet je je er ook al wel een flink tijdje mee vermaakt hebben. Zelf erger ik me enorm aan de bugs, maar vind dit qua gameplay de beste AC van de laatste 3.
Gister ook wat problemen ontdekt nadat ik naar Engeland vertrok op PC dan wel.

3440x1440 / Ultra High (100%)

- Na verloop van tijd zakt FPS in? Verse start zit rond de ~60 fps (soms 50 dan weer 80) maar voelt opzich goed aan. Maar na ~4 uur aan staan (gewoon idle moest ff bellen) zakte de FPS naar ~22 en bleef daar ook, om in cutscenes gewoon naar de 18 te zakken. Spel opnieuw gestart en weer ok.

CPU 71C/~30% load.
GPU 76C/98% load.

- In start gebied bleef de FPS gewoon stabiel waar het in Engeland veel meer fluctueert.

Andere bijzonderheden,

- Deed een Chain Assassination, camera vliegt ineens door de lucht en ik zit in een plaats met de naam Cent?! zo'n ~5000 'afstand' van waar ik was.. Ik dacht eerst dat ik door de map was gevallen maar ik vloog ineens.

- 'Stealth' ? Meerdere malen gehad dat ik netjes in bosje zat en dat de NPC die me achterna liep gewoon buiten het bosje zat zonder gespot te worden. Of ik klim op 1 punt omhoog waar de NPC ineens weg rent om zo ineens weer totaal ergens anders vandaan te komen om mij te vinden?

- Het 'taggen' zoals in AC Odyssey/Origin krijg ik niet meer voor elkaar? Het hele gebruik van de vogel lijkt weinig meerwaarde te hebben? Zie een groene cirkel maar lijk geen vijanden te kunnen taggen?

- Autoloot skill doet het maar willekeurig.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Aaahhh bugs. Ik heb gister de main story uitgespeeld, maar zit nu ook met de fast-travel bug. Ik heb al de gebruikelijke dingen geprobeerd die ik her en der vindt (feast, meditate, missie). Ik heb die ene muts al als lover dus daar kon ik verder weinig doen en verder zag ik ook nog niks anders. Ik vind het erg irritant en denk dat ik dan maar de game volledig laat liggen. Dit is geen doen als je het verhaal verder al klaar hebt. Als iemand nog een idee heeft, dan graag. Opslaan gaat wel gewoon (al deed ik dat na elke sessie toch wel handmatig).

Gister overigens ook level 400 geworden dus, heeft even geduurd maar viel wel mee. Kwam pas erg laat erachter dat als je in het midden staat met je cursor je alles automatisch kunt laten toewijzen, want eigenlijk maakte het me na de abilities weinig meer uit.

Overall nog wel tevreden met de game. Het is jammer van de bugs en gebrek aan updates om dat snel te fixen (een paar hadden toch imo met een hotfix moeten komen), maar ik vond het verder wel leuk om te spelen en met mijn vrouwelijke Eivor ging het ook wel prima. Die is trouwens door de game/community gekozen, maar beviel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Hoeveel uur had je er in gestoken om level 400 te worden? Ik zit na een kleine 70 uur pas rond level 150-170. Ik doe rustig aan, heb ook pas 4 gebieden ingelijfd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

DutchOwnage schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:18:
Hoeveel uur had je er in gestoken om level 400 te worden? Ik zit na een kleine 70 uur pas rond level 150-170. Ik doe rustig aan, heb ook pas 4 gebieden ingelijfd :9
Ben je niet seriously overpowered voor de zones waar je in speelt? Ik had dit ook voor een stuk of 3 zones gedaan. Explore op basis van powerlevel. Maar op een gegeven moment was ik level 80 of zo en zat story mode voor level 20 zones te doen. Toen ben ik maar gauw main quests gaan doen want het werd allemaal erg makkelijk (op hard difficulty). Nu loop ik bijna gelijk en ben level 250. Net een 190 zone gedaan maar dat was de laatste lagere zone. Ben veel side quests geskipped (world events). Asgard heb ik laten liggen na de eerste paar missies. Trok me niet echt.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
DutchOwnage schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:18:
Ik zit op 99 uur. Maar na de eerste 2 gebieden bijna helemaal voltooid te hebben, vond ik het allemaal wel prima en ben ik vooral dingen gaan doen die ik zelf wilde doen. Met raids en missies gaat het heel snel. Vrijwel elke missie levert een upgrade op en dat gaat dus een stuk sneller dan met het verslaan van dieren of uitmoorden van kampen. Ik had met 270 alle abilities overigens binnen en daarna is het random aanklikken geweest. Of nouja, eerst de beer/raven/dinges items en de puntjes voor de wapens, maar verder niet heel bijzonder omgegaan met de tech-tree.

Ik vond mezelf al vrij snel te sterk worden en met 100 punten verschil op de meeste locaties is er qua combat ook weinig meer aan. Maar goed, die vond ik sowieso al niet zo heel sterk ivm andere games.

Verder dus alle gebieden ingelijfd voor ik aan de laatste missies begon en de meeste belangrijke zaken wel gehad.

Ik wil nog wel voor alle achievements gaan, gezien de meesten toch nog wel uitdagend genoeg zijn om te halen, maar daarna ben ik toch druk met andere titels. Ik twijfel alleen nu nog wel of ik meteen verder ga, want zonder quick travel is het niet bepaald een spannende game om nog af te maken. Tuurlijk, paard in cruise control en ondertussen beetje browsen kan nog wel, maar het duurt wel lang.

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 02-12-2020 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Laatst online: 23:19
Zit momenteel ook 50 levels te hoog voor het gebied waar ik zit, maar maal er niet zoveel om, ga op mijn gemak erdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:58
AntiChrist7 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:48:
Zit momenteel ook 50 levels te hoog voor het gebied waar ik zit, maar maal er niet zoveel om, ga op mijn gemak erdoor.
Ik was een idiot en helemaal vergeten dat je bij het alliance board de volgende missies moest selecteren.

Dus ik heb echt de halve map vrijgespeeld, asgard tot en met de builder gedaan. toen was ik opeens level 95 en had ik door dat ik via die alliance board verder moest. Laat ik het zo zeggen. Spel is nu even niet moeilijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tw_gotcha
Adlermann schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:51:
[...]

Ik was een idiot en helemaal vergeten dat je bij het alliance board de volgende missies moest selecteren.

Dus ik heb echt de halve map vrijgespeeld, asgard tot en met de builder gedaan. toen was ik opeens level 95 en had ik door dat ik via die alliance board verder moest. Laat ik het zo zeggen. Spel is nu even niet moeilijk :)
misschien het spel zelf op de hoogste moeilijkheid zetten?

Ik ben nu aan het sneaken in een te hoog gebied (ik ben 170 en het gebied 250) en dat is wel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
Die assaults zijn wel vrij suf trouwens. Met de ram de poort openbreken om erachter te komen dat daarachter allang mensen van jou lopen. Verder doen de tegenstanders niet veel, het lijkt alsof ze in een scripted animatie elkaar een beetje bezig houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jivebunny schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:39:
[...]

Ben je niet seriously overpowered voor de zones waar je in speelt? Ik had dit ook voor een stuk of 3 zones gedaan. Explore op basis van powerlevel. Maar op een gegeven moment was ik level 80 of zo en zat story mode voor level 20 zones te doen. Toen ben ik maar gauw main quests gaan doen want het werd allemaal erg makkelijk (op hard difficulty). Nu loop ik bijna gelijk en ben level 250. Net een 190 zone gedaan maar dat was de laatste lagere zone. Ben veel side quests geskipped (world events). Asgard heb ik laten liggen na de eerste paar missies. Trok me niet echt.
Ja, wel iets inderdaad. Ben ook zo'n beetje 50 punten te hoog voor het gebied waar ik nu ben. Daarom de combat inderdaad ook op hard gezet.

In mijn tempo hoe ik speel ga ik wel de 120/130 uur aantikken vermoed ik. Ik moet zeggen, het verveeld me eigenlijk nog steeds niet. Alleen Asgard vond ik niet zo fijn, ik had gelezen dat het gebied wat daarna komt ook niet zo prettig is. Na ja, zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 11:49
Heb nu 45 uur in het spel gestoken, ben nog niet volledig klaar met de main missie.
Het spel is erg mooi en de verhaal lijn is soms spannend, maar op andere momenten voelt het aan als een slechte B film of zelfs werk. Zou een 7 gegeven hebben als eind cijfer.
Vele map missies als ook gebieden veroveren voelt helaas zeer repetitief of als je te lang speelt, als saai werk.
Asgard vond ik zo vreselijk dat ik snel weer terug ging naar de normale wereld ...
Het eerste kasteel gevecht is dan ook de mooiste, alles daarna gaat zo snel (Mits je geleert heb hoe je die efficient inneemt) dat je alle andere binnen ongeveer 5-10 min inneemt. Had veel meer verwacht van deze gevechten.
Speel nog twee weken door en dan wissel ik naar Cyberpunk. Ik wacht dan wel op de beide expansions en speel het over een jaar of twee nog een keer. Had namelijk de Golden versie gekocht met expansions.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-10 08:51
Sjurm schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:14:
Die assaults zijn wel vrij suf trouwens. Met de ram de poort openbreken om erachter te komen dat daarachter allang mensen van jou lopen. Verder doen de tegenstanders niet veel, het lijkt alsof ze in een scripted animatie elkaar een beetje bezig houden.
Ik heb ook niet het idee, los van de ram, dat je veel invloed hebt op de battle. Ik heb wel eens geprobeerd alle vijanden uit te schakelen, als je je vervolgens omdraait, staan ze er gewoon weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PureLOOD schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:31:
[...]

Ik heb ook niet het idee, los van de ram, dat je veel invloed hebt op de battle. Ik heb wel eens geprobeerd alle vijanden uit te schakelen, als je je vervolgens omdraait, staan ze er gewoon weer.
Nee je kan veel beter gewoon doorrennen naar de volgende objective, absoluut geen reden om überhaupt mee te doen. Dat is bij raids overigens hetzelfde, gewoon lekker looten en de rest negeren..

[ Voor 8% gewijzigd door Oon op 02-12-2020 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Luxurydiver schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:29:
Heb nu 45 uur in het spel gestoken, ben nog niet volledig klaar met de main missie.
Het spel is erg mooi en de verhaal lijn is soms spannend, maar op andere momenten voelt het aan als een slechte B film of zelfs werk. Zou een 7 gegeven hebben als eind cijfer.
Vele map missies als ook gebieden veroveren voelt helaas zeer repetitief of als je te lang speelt, als saai werk.
Asgard vond ik zo vreselijk dat ik snel weer terug ging naar de normale wereld ...
Het eerste kasteel gevecht is dan ook de mooiste, alles daarna gaat zo snel (Mits je geleert heb hoe je die efficient inneemt) dat je alle andere binnen ongeveer 5-10 min inneemt. Had veel meer verwacht van deze gevechten.
Speel nog twee weken door en dan wissel ik naar Cyberpunk. Ik wacht dan wel op de beide expansions en speel het over een jaar of twee nog een keer. Had namelijk de Golden versie gekocht met expansions.
Ik zou je aanraden om dan toch wat meer tijd tussen speelsessie te doen of uit te vinden welke activiteiten je wel leuk vindt om te doen en daar wat meer op te focussen. De game is redelijk veelzijdig.

Je kunt ook gewoon even een potje Orlog doen natuurlijk. Daar zit sowieso een achievement aan vast, dus het is verder ook nog wel nuttig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-10 08:51
Oon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:38:
[...]

Nee je kan veel beter gewoon doorrennen naar de volgende objective, absoluut geen reden om überhaupt mee te doen. Dat is bij raids overigens hetzelfde, gewoon lekker looten en de rest negeren..
Wat dat betreft was het systeem van Odyssey wel beter. Daar had je tenminste nog invloed op de uitkomst van de veldslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PureLOOD schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:01:
[...]

Wat dat betreft was het systeem van Odyssey wel beter. Daar had je tenminste nog invloed op de uitkomst van de veldslag.
Dat niet alleen, in Odyssey voelde het ook echt alsof je midden in een gevecht zat. Hier is het gewoon een karretje duwen, een muurtje kapot maken met een oliekan en dan de boss zoeken. Had niet veel minder interessant kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Kalder schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:17:
[...]

Bij mij is de save game wel goed overgekomen, echter de trophies die ik al op de PS4 gehaald had moet ik opnieuw halen op de PS5.
Ben vandaag weer verder gegaan met AC Valhalla, en tot mijn positieve verbazing kreeg ik na het loaden van mijn save-game ineens alle trophies die ik al op de PS4 gehaald had. Mooi :D hoef ik de game niet opnieuw te beginnen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ik kan maar niet met Reda opraten. Als je ernaar zoekt zijn er mensen die er wel weer in slagen nadat hij een verhaal vertelt aan kinderen, daarna kon ik weer mnet hem praaten maar dat doet hij al tijden niet meer. Ook staat er dat je 10 opdrachten moet doen maar ik heb er al veel meer. Jammer want het zou best leuk zijn om wat speciale gear te kopen. Ik hoop dat dit gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

tw_gotcha schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:14:
ik kan maar niet met Reda opraten. Als je ernaar zoekt zijn er mensen die er wel weer in slagen nadat hij een verhaal vertelt aan kinderen, daarna kon ik weer mnet hem praaten maar dat doet hij al tijden niet meer. Ook staat er dat je 10 opdrachten moet doen maar ik heb er al veel meer. Jammer want het zou best leuk zijn om wat speciale gear te kopen. Ik hoop dat dit gefixed wordt.
Moet zeggen dat de gear die langs komt tot nu toe niet echt noemenswaardig is. Gewoon gear die je ook in de wereld kan vinden of kopen, maar dan vaak nog niet helemaal upgraded, en bij hem wel.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Oon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:03:
[...]

Dat niet alleen, in Odyssey voelde het ook echt alsof je midden in een gevecht zat. Hier is het gewoon een karretje duwen, een muurtje kapot maken met een oliekan en dan de boss zoeken. Had niet veel minder interessant kunnen zijn.
Ik kwam er op een gegeven moment achter, toen ik de olie boven de deur wilde aanpakken, dat je gewoon omhoog kon klimmen. Vervolgens stond half mijn leger ineens boven op de gate. Eroverheen en hoppa, nog meer van mijn mensen. Toen kon het karretje op z'n gemakje doortuffen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jivebunny schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:46:
[...]

Ik kwam er op een gegeven moment achter, toen ik de olie boven de deur wilde aanpakken, dat je gewoon omhoog kon klimmen. Vervolgens stond half mijn leger ineens boven op de gate. Eroverheen en hoppa, nog meer van mijn mensen. Toen kon het karretje op z'n gemakje doortuffen haha.
Het is lang niet altijd zo, maar bij veel kun je gewoon de deur open maken in plaats van dat karretje gebruiken, en na de eerste deur kun je soms gewoon verder klimmen zonder dat je die barriëre kapot maakt. De eerste twee die ik gedaan heb was ik wel even mee bezig maar daarna waren ze allemaal in een paar minuten klaar omdat het eigenlijk niks voorstelt, maar jammer dat ze niet consequent zijn in het aanbieden van meerdere paden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
MGBoom schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:23:
[...]

Mwa, niet helemaal eerlijk klopt. Maar je klanten op dag 1 65 euro laten neerleggen voor een product dat technisch rammelt aan alle kanten vind ik zeker van een studio als Ubisoft op zijn zachtst gezegd schofterig. Je vern*kt wel echt mijn game ervaring ermee. Gisteren bijna 10 erros terwijl ik de end story zit.

Vraag: moet je nou echt alle Zealots omleggen voor de laatste clue voor The Father? 😳😳😳

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Maar dit is toch inherent aan Ubisoft-games spelen? Ergens in een review werd het goed verwoord: het is een zesjescultuur-developer. Alles wat er in zit is wel prima, maar is eigenlijk tegelijk niet goed genoeg. Dan denken ze: 'Ja, het werkt zo wel, we vinden het prima zo.' Denk daarbij aan grafische inconsequenties, ander technisch gerammel, gerecyclede content en halfbakken missies.

Voor een quest moest ik een dorp afbranden om daarna met mijn kompaan te gaan vissen om 'tot rust te komen'. Visplek was tien meter naast het dorp, terwijl de boel nog afbrandde en NPC's gillend wegrende. Gingen we vissen. Een tafereel van niks natuurlijk, maar ik gok dat de developers 'het wel prima vonden' zo. Een zesje.

Kijk bijvoorbeeld ook naar de pop-in van vegetatie als je op een paard zit en PS3-achtige kale textures op afstanden. Waarom krijgt Rockstar dit in Red Dead Redemption 2 wel perfect? Omdat zij hun tijd nemen en alleen genoegen nemen met perfectie.

Toch vermaak ik me wel met Valhalla trouwens, maar dit gaat meer over Ubisoft. Kijk bijvoorbeeld ook naar de waardeloze wateranimaties in Watch Dogs Legion. Na één testronde moet dat al opgemerkt zijn, wordt niks mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Soccer98 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:57:
Maar dit is toch inherent aan Ubisoft-games spelen? Ergens in een review werd het goed verwoord: het is een zesjescultuur-developer. Alles wat er in zit is wel prima, maar is eigenlijk tegelijk niet goed genoeg. Dan denken ze: 'Ja, het werkt zo wel, we vinden het prima zo.' Denk daarbij aan grafische inconsequenties, ander technisch gerammel, gerecyclede content en halfbakken missies.

Voor een quest moest ik een dorp afbranden om daarna met mijn kompaan te gaan vissen om 'tot rust te komen'. Visplek was tien meter naast het dorp, terwijl de boel nog afbrandde en NPC's gillend wegrende. Gingen we vissen. Een tafereel van niks natuurlijk, maar ik gok dat de developers 'het wel prima vonden' zo. Een zesje.

Kijk bijvoorbeeld ook naar de pop-in van vegetatie als je op een paard zit en PS3-achtige kale textures op afstanden. Waarom krijgt Rockstar dit in Red Dead Redemption 2 wel perfect? Omdat zij hun tijd nemen en alleen genoegen nemen met perfectie.

Toch vermaak ik me wel met Valhalla trouwens, maar dit gaat meer over Ubisoft. Kijk bijvoorbeeld ook naar de waardeloze wateranimaties in Watch Dogs Legion. Na één testronde moet dat al opgemerkt zijn, wordt niks mee gedaan.
Eigenlijk bizar. Zo grote studio, en dan zulke kwaliteit..maar wat ik al eerder zei: ik houd het zelf ook in stand. Een nieuwe AC game laat ik ook.niet liggen en koop hem toch maar weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb op de kaart geen Wealths meer staan in Asgard maar staan er nog wel 2 open.

Iemand hier bekend mee?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ricloo86 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:21:
Ik heb op de kaart geen Wealths meer staan in Asgard maar staan er nog wel 2 open.

Iemand hier bekend mee?
spoiler:
1 is quest locked dus als je nog geen quests gedaan hebt moet je die eerst doen, de ander is locked achter een mysterie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik krijg Goodwin maar niet verslagen.

Level 278 vs 340. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 16:17
Meer sidequests/mysteries doen en wealth oppakken. iig alles waar je XP van krijgt om je levels omhoog te krikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Jaguar645 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:26:
Meer sidequests/mysteries doen en wealth oppakken. iig alles waar je XP van krijgt om je levels omhoog te krikken
Slecht game design dat je opeens 340 moet hebben. Voorgaande gebied had ik 260 nodig. Dus om de game te kunnen enden verplichten ze je als een malle al die side onzib te doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Martinspire schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:35:
[...]
Ik zou je aanraden om dan toch wat meer tijd tussen speelsessie te doen of uit te vinden welke activiteiten je wel leuk vindt om te doen en daar wat meer op te focussen. De game is redelijk veelzijdig.

Je kunt ook gewoon even een potje Orlog doen natuurlijk. Daar zit sowieso een achievement aan vast, dus het is verder ook nog wel nuttig ;)
Veelzijdig? Zo repetief als de nete man 😪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op donderdag 3 december 2020 @ 00:01:
[...]

Slecht game design dat je opeens 340 moet hebben. Voorgaande gebied had ik 260 nodig. Dus om de game te kunnen enden verplichten ze je als een malle al die side onzib te doen.....
Of gewoon eerst leren hoe de combat werkt, want het is vrij simpel. Ik heb in mijn eerste playthrough eerst de story afgemaakt en er was geen enkele boss waar ik moeite mee had, en het is gelukkig niet zoals Origins en Odyssey waar je tegen alles boven je level 0 damage doet. Je kan vrijwel alle content gewoon doen als je rond de level 150-200 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:42:
[...]

Ik zit op 99 uur. Maar na de eerste 2 gebieden bijna helemaal voltooid te hebben, vond ik het allemaal wel prima en ben ik vooral dingen gaan doen die ik zelf wilde doen. Met raids en missies gaat het heel snel. Vrijwel elke missie levert een upgrade op en dat gaat dus een stuk sneller dan met het verslaan van dieren of uitmoorden van kampen. Ik had met 270 alle abilities overigens binnen en daarna is het random aanklikken geweest. Of nouja, eerst de beer/raven/dinges items en de puntjes voor de wapens, maar verder niet heel bijzonder omgegaan met de tech-tree.

Ik vond mezelf al vrij snel te sterk worden en met 100 punten verschil op de meeste locaties is er qua combat ook weinig meer aan. Maar goed, die vond ik sowieso al niet zo heel sterk ivm andere games.

Verder dus alle gebieden ingelijfd voor ik aan de laatste missies begon en de meeste belangrijke zaken wel gehad.

Ik wil nog wel voor alle achievements gaan, gezien de meesten toch nog wel uitdagend genoeg zijn om te halen, maar daarna ben ik toch druk met andere titels. Ik twijfel alleen nu nog wel of ik meteen verder ga, want zonder quick travel is het niet bepaald een spannende game om nog af te maken. Tuurlijk, paard in cruise control en ondertussen beetje browsen kan nog wel, maar het duurt wel lang.
Die fast travel bug was bij mij gefixed door een raid te gaan doen of een feast, jammer dat dit bij jou niet de oplossing is! Ik hoop dat je na 99 uur spelen nog veel van de map moet doen? want zou het zonde vinden als je bij 99 uur de map al 100% hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:09:
[...]

Of gewoon eerst leren hoe de combat werkt, want het is vrij simpel. Ik heb in mijn eerste playthrough eerst de story afgemaakt en er was geen enkele boss waar ik moeite mee had, en het is gelukkig niet zoals Origins en Odyssey waar je tegen alles boven je level 0 damage doet. Je kan vrijwel alle content gewoon doen als je rond de level 150-200 zit
Mwa....ik heb echt moeite met die Goodwin 😪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 01-10 18:55
Ik had deze game gekocht maar na een uur of circa 25 ben ik er wel klaar mee, voor mijn gevoel ben ik echt alleen maar hetzelfde aan het doen, er is bijna geen goeie loot te vinden en de game zit echt ontzettend veel bugs en glitches. Gister gewoon 4 keer gecrasht binnen een uur.

Spijt van mn aankoop, oh well eige schuld ik wilde hem eerst niet halen omdat ik hier al bang voor was, lesje geleerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
G_Dragon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:38:
[...]

Die fast travel bug was bij mij gefixed door een raid te gaan doen of een feast, jammer dat dit bij jou niet de oplossing is! Ik hoop dat je na 99 uur spelen nog veel van de map moet doen? want zou het zonde vinden als je bij 99 uur de map al 100% hebt.
Ik had alle raids al gedaan en veel missies waar men aangeeft dat het werkt, heb ik ook al gedaan. Feast werkt niet, net als de andere zaken, maar ik pak hem na de volgende patch wel weer op om af te maken. Ik neem aan dat de volgende patch ook wel weer bijna klaar staat.

Overigens heb ik nog wel genoeg te doen hoor, maar qua missies ben ik gewoon klaar. Order moet ik nog 2 belangrijke personen (weet nog niet wie de laatste is en heb ook nog niet gekeken). Ik kan nog een paar zealots doen, ik heb nog 30% van de mysteries te gaan en moet nog een stuk of 10 achievements (waarvan vissen waarschijnlijk de meeste tijd kost).

Ik denk dat ik nog wel een uurtje of 20 erin kan steken, maar ik heb geen haast. Net aan Fynix begonnen en straks ook Cyberpunk nog, dus deze game maak ik met de kerst wel af.
[...]

Is het slecht game design als je als speler heel snel door de game wilt gaan en 90% van de content laat liggen? Sorry maar het is echt niet moeilijk om die 340 te halen, maar als je geen enkele side missie doet, dan krijg je ook een heleboel zaken niet mee. Bovendien is die overige content (imo) dit keer een stuk beter uitgewerkt dan voorheen. En als je de 3 overige locaties ook nog bezocht hebt en voltooid, dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je veel moeite gaat hebben met 340. Maar dan neem ik aan dat je bij het gebied van 260 ook geen 260 was toen je daar startte.

Goed, gevalletje eigen schuld dikke bult imo. Het is een open world game, als je die open world niet bezoekt dan heb je het imo gewoon niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Martinspire schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:47:
[...]

Ik had alle raids al gedaan en veel missies waar men aangeeft dat het werkt, heb ik ook al gedaan. Feast werkt niet, net als de andere zaken, maar ik pak hem na de volgende patch wel weer op om af te maken. Ik neem aan dat de volgende patch ook wel weer bijna klaar staat.

Overigens heb ik nog wel genoeg te doen hoor, maar qua missies ben ik gewoon klaar. Order moet ik nog 2 belangrijke personen (weet nog niet wie de laatste is en heb ook nog niet gekeken). Ik kan nog een paar zealots doen, ik heb nog 30% van de mysteries te gaan en moet nog een stuk of 10 achievements (waarvan vissen waarschijnlijk de meeste tijd kost).

Ik denk dat ik nog wel een uurtje of 20 erin kan steken, maar ik heb geen haast. Net aan Fynix begonnen en straks ook Cyberpunk nog, dus deze game maak ik met de kerst wel af.

[...]

Is het slecht game design als je als speler heel snel door de game wilt gaan en 90% van de content laat liggen? Sorry maar het is echt niet moeilijk om die 340 te halen, maar als je geen enkele side missie doet, dan krijg je ook een heleboel zaken niet mee. Bovendien is die overige content (imo) dit keer een stuk beter uitgewerkt dan voorheen. En als je de 3 overige locaties ook nog bezocht hebt en voltooid, dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je veel moeite gaat hebben met 340. Maar dan neem ik aan dat je bij het gebied van 260 ook geen 260 was toen je daar startte.

Goed, gevalletje eigen schuld dikke bult imo. Het is een open world game, als je die open world niet bezoekt dan heb je het imo gewoon niet begrepen.
Ben het absoluut niet met je eens. Open World prima, hoop side missies: prima, mits toegevoegde waarde. En die vind ik echt minimaal. Daarbij is de game naar mijn smaak gewoon veel te groot. Vindland, Asgard completed, zit nu op 268. Alle raids gedaan. Alle order members op de Zealots na gecleared. Enige wat mij nu nog rest is de map clearen voor XP, wat ik boring as fuck vind. Schat hier zoeken, deurtje rammen, sleutel zoeken, kampje clearen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Waarom zijn die side dingen direct onzin? :)
Dat is juist een onderdeel van een open world game, vind je misschien open world games niet zo?
Want je kan heel snel al boven het gemiddelde level komen als je wat meer gaat exploren voordat je door de story heen vliegt :)

Pagina: 1 ... 21 ... 37 Laatste