G_Dragon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:38:
[...]
Die fast travel bug was bij mij gefixed door een raid te gaan doen of een feast, jammer dat dit bij jou niet de oplossing is! Ik hoop dat je na 99 uur spelen nog veel van de map moet doen? want zou het zonde vinden als je bij 99 uur de map al 100% hebt.
Ik had alle raids al gedaan en veel missies waar men aangeeft dat het werkt, heb ik ook al gedaan. Feast werkt niet, net als de andere zaken, maar ik pak hem na de volgende patch wel weer op om af te maken. Ik neem aan dat de volgende patch ook wel weer bijna klaar staat.
Overigens heb ik nog wel genoeg te doen hoor, maar qua missies ben ik gewoon klaar. Order moet ik nog 2 belangrijke personen (weet nog niet wie de laatste is en heb ook nog niet gekeken). Ik kan nog een paar zealots doen, ik heb nog 30% van de mysteries te gaan en moet nog een stuk of 10 achievements (waarvan vissen waarschijnlijk de meeste tijd kost).
Ik denk dat ik nog wel een uurtje of 20 erin kan steken, maar ik heb geen haast. Net aan Fynix begonnen en straks ook Cyberpunk nog, dus deze game maak ik met de kerst wel af.
Is het slecht game design als je als speler heel snel door de game wilt gaan en 90% van de content laat liggen? Sorry maar het is echt niet moeilijk om die 340 te halen, maar als je geen enkele side missie doet, dan krijg je ook een heleboel zaken niet mee. Bovendien is die overige content (imo) dit keer een stuk beter uitgewerkt dan voorheen. En als je de 3 overige locaties ook nog bezocht hebt en voltooid, dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je veel moeite gaat hebben met 340. Maar dan neem ik aan dat je bij het gebied van 260 ook geen 260 was toen je daar startte.
Goed, gevalletje eigen schuld dikke bult imo. Het is een open world game, als je die open world niet bezoekt dan heb je het imo gewoon niet begrepen.