Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zaratrass schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:03:
Hoe is de laatste update? Is de game een stuk beter speelbaar?
Was het daarvoor dan niet speelbaar? Ik ben in de 20 uur dat ik er nu mee bezig ben echt nog niets tegen gekomen (Series X) die het niet speelbaar zou maken. Geen tearing, geen game breaking bugs, geen performance issues; nada.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:01
Mwoa ik ben toch best wat ernstige bugs tegen gekomen in mijn 65 uur speeltijd.

- Raiders die niet helpen kisten/deuren open te maken
- Randvi die naar de Alliance Map staart maar er gebeurt niets
- Randen waar ik van af wil springen maar blijf vallen
- Volledige shutdown van de game
- Rotsen/bloempotten waar ik in blijf hangen
- Zaelots die zichzelf instant healen (is inmiddels gefixt)
- Missie objectives die er niet zijn

In al deze gevallen was een reload nodig om verder te kunnen. Ik vind het nog steeds echt een leuke game hoor, maar er zijn genoeg bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:22:
Geldt dit ook voor "normale" enemies? Heb nog geen zealots gedaan maar ik heb het ook al een paar keer gezien. Deed het echter af als; "oh zij kunnen nu ook healen? Oké." nooit gedacht aan een bug haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:01
@Hamkaasbroodje er zijn redelijk wat enemies die zichzelf healen, die zie je dan een potion nemen :) dat is geen bug. Je merkt het snel zat als werkelijk elke klap die jij doet, direct weer geheald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:22:
Mwoa ik ben toch best wat ernstige bugs tegen gekomen in mijn 65 uur speeltijd.

- Raiders die niet helpen kisten/deuren open te maken
- Randvi die naar de Alliance Map staart maar er gebeurt niets
- Randen waar ik van af wil springen maar blijf vallen
- Volledige shutdown van de game
- Rotsen/bloempotten waar ik in blijf hangen
- Missie objectives die er niet zijn

In al deze gevallen was een reload nodig om verder te kunnen. Ik vind het nog steeds echt een leuke game hoor, maar er zijn genoeg bugs.
Volgens mij is alles wat je noemt al gefixed in de 1.0.4 update ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
Gisteren na de update geen nieuwe problemen tegengekomen. Wel nog wat bugs, zoals opklimmen tegen onzichtbare muren. Of tijdens de missie met Soma wilde zijn mij alleen te voet volgen. Met paard of schip gaat ze wel netjes mee in eerste instantie, maar dan springt ze er na een paar meter zo vanaf.
Midden op het water, ze staat op, gaat op de rand staan en springt zo het water in. Zag er vrij komisch uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:40

-SaveMe-

-klik-

Ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil pre patch en post patch in de performance mode. Heb ook nog steeds tearing in cut scenes.
En normal vind ik 30fps prima, maar ik ging ff naar de resolution mode en dat leek me een party stroperig? Leek wel of dat 15fps was ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 19:10
Ik viel in het prille begin in het water in dat kamp met recreërende mensen waar je een kist moet pakken en kist was weg. Die quest is nu gefixed gelukkig en kist respawned nu zelfs weer als je al klaar bent met de quest.

Een keer een opal gevonden die ik niet kon oppakken. Dit waren verder de enige bugs die ik ben tegengekomen in ~50 uur speeltijd. Vreemd dat sommige tegen zoveel meer aanlopen.

Zou sommige speelstijlen meer bugs uitlokken dan andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
-SaveMe- schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:39:
Ik merk eerlijk gezegd niet veel verschil pre patch en post patch in de performance mode. Heb ook nog steeds tearing in cut scenes.
En normal vind ik 30fps prima, maar ik ging ff naar de resolution mode en dat leek me een party stroperig? Leek wel of dat 15fps was ....
Bij mij leek die quality mode inderdaad ook wel 15fps ofzo. Performance mode is heerlijk smooth op 60fps (XSX).

Zou blij zijn als ik straks Asgard gedaan heb zeg. Vind daar echt niet veel aan. Ben ook niet van plan om al het goud te gaan verzamelen daar.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchOwnage op 27-11-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
Hoeveel uur hebben jullie al in Valhalla zitten en hoever zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaratrass schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:03:
Hoe is de laatste update? Is de game een stuk beter speelbaar?
Ik merk weinig verschil in performance, hier en daar voelt het alsof de graphics er net iets beter uit zien, en ik heb weinig tot geen last van screen tearing (lijkt de meest voorkomende klacht).

Wel kan ik de kleurenblind instelling niet meer vinden, wat heel irritant is als je op 2/3e van een spel zit en tot nu toe deze aan gehad hebt staan. Ben gelukkig zelf niet 'echt' kleurenblind, maar alles is wel net iets minder duidelijk nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timetje100 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:51:
Ik zit op zo'n 34 uur gespeeld, volgens Uplay heb ik 73% total progress

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YgKcCTjlNATPp6P1OC-ElMMmjfY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5gwUp2YgsP19cbTDCcKoTV4i.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STK-sYu7wngp6-_DGRfFWGMfOJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OYhNvo9H4y1OiUuTqdX5YfHz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
tomvang schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:46:
Verandert de Animus eigenlijk dikwijls van geslacht als je voor die optie kiest? Heb nu drie of vier regio's gepledged en speel al sinds het begin met vrouwelijke Eivor. De stemactrice valt mee maar Kassandra vond ik beter.
spoiler:
Volgens mij verander je naar man - althans wel in mijn geval - toen ik een bepaalde regio aandeed die niet in Engeland ligt. Iets met goden enzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
Al geprobeerd tussen de kinderen te gaan zitten en het verhaal af te luisteren? Daarna zou het weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
Versie 1.02 was voor mij door de screen tearing onspeelbaar op de XB series X. 1.04 is stukken beter bij mij. Bijna geen screen tearing. Helaas nog wel een beetje. Verder hoor ik nu ineens muziek in het spel. Bij versie 1.02 geen noot gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
MGBoom schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:36:
[...]

Al geprobeerd tussen de kinderen te gaan zitten en het verhaal af te luisteren? Daarna zou het weer moeten werken.
verhaal afluisteren hielp maar nu zie ik oopnieuw zo'n quest teken bij Reza en er zijn geen kinderen. De quest heet to viking for hire en het gesprek activeert niet. Ik kan ook niet zien of er iets te koop is van Reza, eerst wel. Ondertussen kan ik wel van helpers nieuwe taken krijgen. Blijkbaar moet je er 10 doen om dit te laten slagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
tomvang schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:46:
Verandert de Animus eigenlijk dikwijls van geslacht als je voor die optie kiest? Heb nu drie of vier regio's gepledged en speel al sinds het begin met vrouwelijke Eivor. De stemactrice valt mee maar Kassandra vond ik beter.
Die vraag heb ik hier al paar keer gedropt, echter zonder reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
tw_gotcha schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:48:
[...]

verhaal afluisteren hielp maar nu zie ik oopnieuw zo'n quest teken bij Reza en er zijn geen kinderen. De quest heet to viking for hire en het gesprek activeert niet. Ik kan ook niet zien of er iets te koop is van Reza, eerst wel. Ondertussen kan ik wel van helpers nieuwe taken krijgen. Blijkbaar moet je er 10 doen om dit te laten slagen
Af en toe zijn er toch ook geen contracten bij Reda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:32:
[...]

Ik zit op zo'n 34 uur gespeeld, volgens Uplay heb ik 73% total progress

Ja, maar telt ie zuivere speeltijd of storytijd? Bij mijn staat ie op 54 uur maar volgens heb ik veel meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
JDFS schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:00:
[...]

spoiler:
Volgens mij verander je naar man - althans wel in mijn geval - toen ik een bepaalde regio aandeed die niet in Engeland ligt. Iets met goden enzo :).
spoiler:
Asgard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

tw_gotcha schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:48:
[...]

Dit.
Ik heb inderdaad geen verhaal om naar te luisteren.

Hij zit daar maar maar de Vikings for hire kan ik onmogelijk accepteren.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik zit nu in die present day stukken, eigenlijk direct nadat je de echte intro gehad hebt en het grote logo ziet ook.

Moet ik de vorige twee of echt allemaal gespeeld hebben om dit te begrijpen? Want het zegt me allemaal niks wat hier nu gaande is. Ben sowieso nooit een fan geweest van die animus/present day shit. Toch wil ik alles zo goed mogelijk begrijpen hier.

Dan druk ik op start en is er allemaal extra leesvoer en media, ik wil dit allemaal best lezen....maar het zegt me niks.

[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 27-11-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
spoiler:
Fenrir is een level 280 boss. Ik ben nu 170. Asgard heeft als advies level 90.

Ik kan die Fenrir echt niet aan. 1 hit en ik ben dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Famous schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:31:
[...]

Dit.
Ik heb inderdaad geen verhaal om naar te luisteren.

Hij zit daar maar maar de Vikings for hire kan ik onmogelijk accepteren.
ik las ergens dat deze quest zicn oplost als je 10 contracten hebt gedaan, dus ik ga nog maar even door

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:56:
[...]

Ja, maar telt ie zuivere speeltijd of storytijd? Bij mijn staat ie op 54 uur maar volgens heb ik veel meer gespeeld.
Volledige speeltijd want dit is zeker weten inclusief heel wat freeroamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timetje100 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:51:
Ik ben afgelopen donderdag pas begonnen toen de Ps5 kwam. Zit nu op 30 uur en heb nu 3 regio’s aangesloten.

Vind het altijd heerlijk om alvast lekker te exploren, dus heb alle uitzichtpunten bijna allemaal al, doe de gele, blauwe en witte puntjes voor ik in een gebied de missie start etc.

Vermaak mij weer uitstekend. Had verwacht de boot en het water van Odyssey te missen maar valt reuze mee. Varen over de riviertjes is eigenlijk ook wel leuk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Heb er nu 60 uur opzitten, en de game valt mij erg tegen al bij al:

* De main story is echt heel tof. Eivor & Sigurd, heel erg benieuwd naar de afloop.

* Setting en sfeer: top

Dat gezegd hebbende:

* Game is voor mij gewoon veeeeel te groot. Maar das persoonlijk. Ik heb het langzamerhand gehad met al die rotkistjes zoeken achter gesloten deuren, zijn er teveel en teveel van hetzelfde.

* The Acient Order. Ik heb er op 3 na alles uitgemoord. Waarbij er echt maar een stuk of 3 story related zijn vind ik.

De Zealots zijn een drama. 0 toegevoegde waarde, en waar ik de Order bijna heb uitgeroeid heb ik nog maar 2 Zealots gekilled, nog eens 2 gespot en de rest kom ik niet tegen. Daarbij heb ik nogal wat moeite met die gasten. Volgens mij zijn er 16 Zealots, wat is de fun hiervan?

* Main Story meer als OK. Echt tof. Maar alles wat eromheen hangt voelt zo gemaakt: Ga naar gebied X, praat met lokale edelman om een alliantiente vormen. Om dat voor elkaar te krijgen moet je tig klusjes fixen die eindeloos gerekt worden. Voordat we eindelijk dan eens een kasteel gaan aanvallen, moeten we toch eerst nog even een paar scouts lokaliseren, en als we dat gedaan hebben toch ook nog maar paar supplies gaan vernietigen etc etc. Voelt nep, voelt alsof ehet gedaan is om de game te rekken en draagt niet echt bij aan de story.

* Het bizarre aantal bugs. Teveel om op te noemen. Na de patch van gisteren vanavond weer 3 fatal errors gehad. Gewoon zwaar ondermaats en tijd dat Ubisoft gewoon zijn rotzooi eens fixed. Ik betaal 65 euro; een bugje kan, maar dit?

* Gameplay wise: Het is gewoon een repeat van Orgins en Odyssey, alleen in een ander jasje. Niks nieuws, en merk dat ik er na Origins en Odyssey op uitgekeken raak. Je wordt de hele kaart over gejakkerd om de meest zinloze dingen te doen, er lopen een x aantal verhalen door elkaar heen zoals dat geneuzel met Asgard .

* Skill level. In begin...leuk hoor je skills uitzoeken die je wilt assignen. Maar met level 170 heb je dus 170 bollwtjes aangeklikt. Ik druk maar wat nu, boeit toch allemaal.niwt heel erg aangezie je naar de 320 moet ofzo.

Ik ga hem uitspelen, maar met moeite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Exact hetzelfde sentiment @ArnoldSmiley. Het enige verschil is de bugs. Heb in totaal 3 crashes gehad in 65 uur.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vind Valhalla erg leuk en het bevalt mij veel beter dan de vorige twee delen! Origins vond ik qua karakter en verhaal niet leuk, ook aan de gameplay kon ik niet echt wennen. Egypte vond ik wel mooi neergezet. Odyssey had een betere gameplay, maar ook te groot, te generiek (zowel landschap, gebouwen en kampen), teveel items die je telkens moest vervangen in het menu, irritant level-systeem waar je toch in mee moest gaan omdat je anders niet verder kwam in het verhaal.

Bij Valhalla was ik daar ook bang voor (had me hier in het topic al kritisch uitgelaten), maar ze hebben erg veel punten opgelost waar ik me aan stoorde. Ik focus me wel op de story en laat me af en toe afleiden door dingen in de omgeving mee te pakken. Per se de hele map willen afwerken heb ik losgelaten, ben bang dat het door de omvang teveel als werken aan gaat voelen, zeker richting het eind.

Het verhaal heeft een fijne opbouw en is erg gaaf. Eivor (met de mannelijke speel ik) is goed neergezet. Leuke intro van je eigen crew richting Engeland. Vanaf daar kom je elke keer in een nieuw gebied met weer z'n eigen verhaallijn, missies en karakters. Dat voelt allemaal meer als de oude AC's aan. Ook lijkt de omgeving veel minder generiek: minder copy/paste "kamp" in de middle-of-nowhere maar mooie dorpjes en kastelen die bewaakt worden en passen bij het deel van het verhaal waar je mee bezig bent.

Qua gameplay blijft het jammer dat de nadruk op vechten ligt. Tof dat de hidden blade terug is, maar het is bijzaak terwijl dat voorheen andersom was. Verder blijf ik steden en gebouwen leuker vinden dan platteland en water/varen. Met The Order ben ik niet heel bewust bezig geweest. Nu ik wat verder in het spel zit lijkt het ineens sneller te gaan. Die Zealots laat ik voor wat het is, voegt volgens mij niks toe.

Deze review kan ik mij erg in vinden:
YouTube: Assassin's Creed Valhalla | My Thoughts After 30+ Hours (No Spoilers!)

Bugs kom ik ook wel tegen, maar op een enkeling na niet vervelend. Grafische glitches, camera die verkeerd staat, vast komen zitten in terrein, missies die niet starten of doorgaan. Dat soort dingen. Door Corona en de omvang van het spel snap ik het wel en stoor mij er niet aan. En als het goed is heeft de laatste patch het nodige verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roysonny112
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-09 21:13
Voor de quest 'Heavy is the Head' moet ik Leofrith verslaan. Echter kan ik deze met geen mogelijkheid verslaan ik krijg er max de helft af door te schieten met pijlen (wat opzich goed werkt totdat mijn pijlen op zijn.) Met Axe lukt het me haast niet om hem te raken.

Heb al verschillende filmpjes bekeken hoe ik dit baasje zou moeten kunnen verslaan. Jullie nog tips?

Mijn power lvl is 33. Ben ik nog te laag powerlvl om hem te verslaan? Eigenlijk loop ik vast in de game tegen hem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fietsorkest
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-08 20:33
roysonny112 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:50:
Voor de quest 'Heavy is the Head' moet ik Leofrith verslaan. Echter kan ik deze met geen mogelijkheid verslaan ik krijg er max de helft af door te schieten met pijlen (wat opzich goed werkt totdat mijn pijlen op zijn.) Met Axe lukt het me haast niet om hem te raken.

Heb al verschillende filmpjes bekeken hoe ik dit baasje zou moeten kunnen verslaan. Jullie nog tips?

Mijn power lvl is 33. Ben ik nog te laag powerlvl om hem te verslaan? Eigenlijk loop ik vast in de game tegen hem...
Ik zou je aanraden om wat meer mysteries en books of knowledge te vinden. Upgrade je wapens zo goed als je kunt. Tegen tegenstanders zoals Leofrith helpt het ook om goede abilities te hebben. De harpoon ability werkt altijd, en gaat door enig object heen dat tegenstanders vast hebben - incluis schilden. Indien je echt vast zit zou ik proberen Leofrith te doden d.m.v. die harpoon ability te gebruiken en je Ynglin Saex in je rechterhand. Net zoals deze manier van het doden van Zealots.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:25:
De Zealots zijn een drama. 0 toegevoegde waarde, en waar ik de Order bijna heb uitgeroeid heb ik nog maar 2 Zealots gekilled, nog eens 2 gespot en de rest kom ik niet tegen. Daarbij heb ik nogal wat moeite met die gasten. Volgens mij zijn er 16 Zealots, wat is de fun hiervan?
Ik denk dat ik op dit moment drie grote klachten heb, één ervan is die zealots. Hadden ze maar gewoon het systeem van Odyssey gehouden (als zealots), dat was vele malen beter en los van dat het zo'n beetje oneindig door ging, gingen die ook naar jou op zoek in plaats van dat je gewoon een halfuur in een gebied moet rondrijden en geluk moet hebben. Die zealots is echt een flinke regressie.

Een uitbreiding hiervan is dat ze de Order leden zo verwikkeld hebben in de story. Ik ben fan van alles uitspelen, daarna de story, maar dat kan dus niet. Je loopt daarme (m.i.) altijd achter de feiten aan, terwijl ik het juist fijn vind om zo halverwege de story echt helemaal klaar te zijn met de rest. Nu is het zo dat je gewoon tot het einde de story moet doen om de Order af te maken, en dat vind ik gewoon niks.

Het tweede probleem is de wapens. Super dat ze gear nu semi-uniek hebben gemaakt, maar de stats zeggen absoluut niks en ik ben echt helemaal klaar met de simpele puzzels (9/10 keer dezelfde asset van stenen met wat roods er doorheen kapot schieten met vuur pijlen of een kast opzij schuiven, of naar de andere kant van een huis lopen om iets dat voor de kast staat kapot te schieten en dan de kast opzij schuiven) om daarna een wapen te krijgen dat voor mij niet meer relevant is. Het enige positieve aan de RPG-elementen van Origins en Odyssey vond ik toch wel dat er constante progressie was, en die mis ik compleet hier.

En het derde probleem (ook al genoemd) is dat het spel zo belachelijk groot is. Ik speel met een trainer om rond te teleporten, wat mij denk ik al een goeie 2-3 uur aan reistijd gescheeld heeft. Paard kan alleen van A naar B lopen als beide punten op een weg zitten en niet voorbij iets dat geen weg is (sommige steden kun je niet automatisch heen lopen omdat je paard dan over een hobbeltje heen moet). Er is zo belachelijk veel te doen en het meeste wordt helemaal niet uitgelegd en heeft niks met de story te maken. Ik ben nu een mysterie tegen gekomen waar ik een meisje moest helpen met stenen stapelen, maar dat is ook de eerste semi-story interactie die ik daarmee gehad heb, verder worden ze niet eens genoemd. Hetzelfde met cursed objects en die saga scrolls.

Maar al met al, blij dat ik het spel via Uplay+ speel en ik vermaak me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
heeft niemnand van jullie al een de skill tree gereset? ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:10
tw_gotcha schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:46:
heeft niemnand van jullie al een de skill tree gereset? ben benieuwd
Mijn skill tree heb ik ondertussen al eens gereset. Eerst had ik vooral de Bear skills, nu heb ik de Raven skill tree eerst helemaal gevuld. Maar waar ben je precies benieuwd naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Even een vraagje want ik zit vast in het verhaal. Ik heb geen mainmissie meer gekregen nadat ik East Anglia helemaal heb gedaan. Ik moet enkel nog die 2 dochters verslaan. Moet ik die eerst doen voor ik verder kan?
Ik kan nu enkel missies doen van de mensen uit mijn settlement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kun je niet naar Randvi en op de Alliance Map een nieuw gebied selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Tom schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:11:
Kun je niet naar Randvi en op de Alliance Map een nieuw gebied selecteren?
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Kzal daar eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Maditude schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:08:
Even een vraagje want ik zit vast in het verhaal. Ik heb geen mainmissie meer gekregen nadat ik East Anglia helemaal heb gedaan. Ik moet enkel nog die 2 dochters verslaan. Moet ik die eerst doen voor ik verder kan?
Ik kan nu enkel missies doen van de mensen uit mijn settlement.
nee hoor, die dochters zijn aparte gevechten. Als je de story arc van een gebied voltooid hebt ga je terug naar huis en praat je met Ranvi en kun je een pledge doen voor een nieuw gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
mrdemc schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:53:
[...]

Mijn skill tree heb ik ondertussen al eens gereset. Eerst had ik vooral de Bear skills, nu heb ik de Raven skill tree eerst helemaal gevuld. Maar waar ben je precies benieuwd naar?
nu ook een keer reset. Ik vond dat ik nogal weinig melee damage deed. Nu iets minder raven en wat meer van de anderen. Heb daarna niet veel gedaan dus merk nog niet veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oon schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat ik op dit moment drie grote klachten heb, één ervan is die zealots. Hadden ze maar gewoon het systeem van Odyssey gehouden (als zealots), dat was vele malen beter en los van dat het zo'n beetje oneindig door ging, gingen die ook naar jou op zoek in plaats van dat je gewoon een halfuur in een gebied moet rondrijden en geluk moet hebben. Die zealots is echt een flinke regressie.

Een uitbreiding hiervan is dat ze de Order leden zo verwikkeld hebben in de story. Ik ben fan van alles uitspelen, daarna de story, maar dat kan dus niet. Je loopt daarme (m.i.) altijd achter de feiten aan, terwijl ik het juist fijn vind om zo halverwege de story echt helemaal klaar te zijn met de rest. Nu is het zo dat je gewoon tot het einde de story moet doen om de Order af te maken, en dat vind ik gewoon niks.

Het tweede probleem is de wapens. Super dat ze gear nu semi-uniek hebben gemaakt, maar de stats zeggen absoluut niks en ik ben echt helemaal klaar met de simpele puzzels (9/10 keer dezelfde asset van stenen met wat roods er doorheen kapot schieten met vuur pijlen of een kast opzij schuiven, of naar de andere kant van een huis lopen om iets dat voor de kast staat kapot te schieten en dan de kast opzij schuiven) om daarna een wapen te krijgen dat voor mij niet meer relevant is. Het enige positieve aan de RPG-elementen van Origins en Odyssey vond ik toch wel dat er constante progressie was, en die mis ik compleet hier.

En het derde probleem (ook al genoemd) is dat het spel zo belachelijk groot is. Ik speel met een trainer om rond te teleporten, wat mij denk ik al een goeie 2-3 uur aan reistijd gescheeld heeft. Paard kan alleen van A naar B lopen als beide punten op een weg zitten en niet voorbij iets dat geen weg is (sommige steden kun je niet automatisch heen lopen omdat je paard dan over een hobbeltje heen moet). Er is zo belachelijk veel te doen en het meeste wordt helemaal niet uitgelegd en heeft niks met de story te maken. Ik ben nu een mysterie tegen gekomen waar ik een meisje moest helpen met stenen stapelen, maar dat is ook de eerste semi-story interactie die ik daarmee gehad heb, verder worden ze niet eens genoemd. Hetzelfde met cursed objects en die saga scrolls.

Maar al met al, blij dat ik het spel via Uplay+ speel en ik vermaak me goed.
Herkenbaar, bijna zelfde punten als ik aanhaalde. Vooral het repeterende met die pokkedeuren die overal op slot zitten. De game is al mega groot, had gewoon die deuren vrij toegangelijk gemaakt. Dikke onzin om telkens met oiljars te gaan lopen slepwn, die soms ook nog eens 50m terugstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door ArnoldSmiley op 28-11-2020 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tw_gotcha
zealots zijn idd vrij waardeloos.
Ik ben wel blij dat de order verweven is want ik bij Odessey was het verhaal van de broer niet verweven met de order, je kon ze apart uitspelen maar waarom zou je nog iets met je broer moeten als de order al weg is... op mij kwam het over als mosterd naar de maaltijd.

dat van die paarden begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. Met spacebar springen ze over hekken en hobbels, niet te hoog natuurlijk, en op een weg rijden ze veel sneller dan in het wild maar dat is eigenlijk wel logisch. Verder zo snel mogelijk uitzichtspunten en anker plaatsen vastleggen, dan kun je redelijk teleporteren. Ik hoef eigenlijk nooit verder dan een kilometer of zo te rijden, en kan zeker om steden heen rijden. Je kunt met een paard niet een steile rand af, net als in het echt.

[ Voor 3% gewijzigd door tw_gotcha op 28-11-2020 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:39:
[...]

Herkenbaar, bijna zelfde punten als ik aanhaalde. Vooral het repeterende met die pokkedeuren die overal op slot zitten. De game is al mega groot, had gewoon die deuren vrij toegangelijk gemaakt. Dikke onzin om telkens met oiljars te gaan lopen slepwn, die soms ook nog eens 50m terugstaan.
als je een deur of barriere kan laten ontploffen, kun je dat ook met een vuurpijl skill doen... weet niet of je dat wist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tw_gotcha schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:45:
[...]

zealots zijn idd vrij waardeloos.
Ik ben wel blij dat de order verweven is want ik bij Odessey was het verhaal van de broer niet verweven met de order, je kon ze apart uitspelen maar waarom zou je nog iets met je broer moeten als de order al weg is... op mij kwam het over als mosterd naar de maaltijd.

dat van die paarden begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld. Met spacebar springen ze over hekken en hobbels, niet te hoog natuurlijk, en op een weg rijden ze veel sneller dan in het wild maar dat is eigenlijk wel logisch. Verder zo snel mogelijk uitzichtspunten en anker plaatsen vastleggen, dan kun je redelijk teleporteren. Ik hoef eigenlijk nooit verder dan een kilometer of zo te rijden, en kan zeker om steden heen rijden. Je kunt met een paard niet een steile rand af, net als in het echt.
Er is inderdaad wel iets te zeggen over het begeleiden van de speler door de 'juiste' volgorde, maar ik heb toch liever de vrijheid om (zeker op een bepaald punt) gewoon zelf clues te kunnen verzamelen om alles af te ronden voordat ik de story af maak. Misschien persoonlijke voorkeur, maar zoals jij ook al terecht aangeeft is het ook raar als je alles al klaar hebt en dan in de laatste missie een gesprek moet aanhoren over dat de Order zo gevaarlijk is en dat ze overal zitten terwijl ze allemaal al dood zijn.

Dat met paarden ging puur over het automatisch reizen, ik heb heel vaak dat hij zegt dat het punt niet te bereiken is omdat of ik op dat moment in een settlement zit of mijn doelpunt in een settlement is, en het alleen echt vloeiend werkt als je al op een weg zit die daar direct op aansluit. Ik heb sterk het gevoel dat dit in Origins en zelfs Odyssey een stuk minder erg was, al hadden die natuurlijk wel veel grotere architectuur met meer open ruimte ertussen en dit spel is wat dat betreft een stuk realistischer in hoe groot gebouwen en wegen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
Oon schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:57:
[...]

Dat met paarden ging puur over het automatisch reizen, ik heb heel vaak dat hij zegt dat het punt niet te bereiken is omdat of ik op dat moment in een settlement zit of mijn doelpunt in een settlement is, en het alleen echt vloeiend werkt als je al op een weg zit die daar direct op aansluit.
a ik snap het, ik reis nooit automatisch, nooit geprobeerd eigelijk! (behalve per boot dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
tw_gotcha schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:47:
[...]

als je een deur of barriere kan laten ontploffen, kun je dat ook met een vuurpijl skill doen... weet niet of je dat wist
Die skill heb ik nog niet gevonden. Maar buiten dat....kom op....met die raids beuken we elke deur in, maar zodra je in een gehucht loopt kan je gaan lopen vogelen naar sleutels of andere routes. Kijk, als dat een paar keer is, prima. Maar de map is al zooo groot, sommige delen wil ik er gewoon ff snel doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:14:
[...]

Die skill heb ik nog niet gevonden. Maar buiten dat....kom op....met die raids beuken we elke deur in, maar zodra je in een gehucht loopt kan je gaan lopen vogelen naar sleutels of andere routes. Kijk, als dat een paar keer is, prima. Maar de map is al zooo groot, sommige delen wil ik er gewoon ff snel doorheen.
Dive of the Valkeries en je beukt iedere deur (die van binnen zijn geblokkeerd) open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:26
Oon schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:57:
[...]

Er is inderdaad wel iets te zeggen over het begeleiden van de speler door de 'juiste' volgorde, maar ik heb toch liever de vrijheid om (zeker op een bepaald punt) gewoon zelf clues te kunnen verzamelen om alles af te ronden voordat ik de story af maak. Misschien persoonlijke voorkeur, maar zoals jij ook al terecht aangeeft is het ook raar als je alles al klaar hebt en dan in de laatste missie een gesprek moet aanhoren over dat de Order zo gevaarlijk is en dat ze overal zitten terwijl ze allemaal al dood zijn.

Dat met paarden ging puur over het automatisch reizen, ik heb heel vaak dat hij zegt dat het punt niet te bereiken is omdat of ik op dat moment in een settlement zit of mijn doelpunt in een settlement is, en het alleen echt vloeiend werkt als je al op een weg zit die daar direct op aansluit. Ik heb sterk het gevoel dat dit in Origins en zelfs Odyssey een stuk minder erg was, al hadden die natuurlijk wel veel grotere architectuur met meer open ruimte ertussen en dit spel is wat dat betreft een stuk realistischer in hoe groot gebouwen en wegen zijn
Ik zit eigenlijk zelden op dat paard, meestal ga ik wandelend overal heen. Kom ik soms onverwachts de mooiste dingen tegen (pathfinder) en natuurlijk veel foto's schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Hoe win ik die dobbelgame die mij de Order clue geeft? Ik snap geen kloot van dat spelletje als ik eerlijk ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
Ben na ongeveer 50 uur gameplay wel uitgekeken op deze game. Het is toch allemaal te veel hetzelfde en merk dat ik er geen plezier meer aan beleef. Nee, deze game kan ik helaas niet hoger beoordelen dan “okay”. Vond Odessey is een stuk vetter.

[ Voor 22% gewijzigd door Michael_1980 op 29-11-2020 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:24:
Hoe win ik die dobbelgame die mij de Order clue geeft? Ik snap geen kloot van dat spelletje als ik eerlijk ben
Je hebt ook een tutorial die je aan kunt roepen, daar staat een uitleg. Die steentjes zijn je leven en die van de vijand wil je eerder weg hebben gespeeld dan die van jou. Die vierkantjes zijn speciale punten voor een God aanval. Je hebt bijlen en pijlen om mee aan te vallen (daarmee gaat je leven er af). De pijlen hou je tegen met een schild, de bijlen met een helm.
Als de vijand:
  • 3 pijlen heeft,
  • 1 bijl
  • en 2 schilden
en jij hebt:
  • 2 schilden,
  • 1 bijl,
  • 1 helm
  • en 2 pijlen
Zullen 2 pijlen tegen gehouden worden door de schilden, maar 1 pijl zal je raken wat je een leven kost. De bijl wordt tegen gehouden door jouw helm. Jij vuurt jouw 2 pijlen af maar die worden tegen gehouden door zijn schilden. Vervolgens val je aan met je bijl en die is raak, er gaat 1 leven van de vijand af.

Vervolgens hebben sommige kanten een stippelrand er omheen, daarmee krijg je die vierkantjes. Met de ‘klauw’ kun je vierkantjes van de vijand stelen.

Als je minimaal 4 vierkantjes hebt kun je die gebruiken voor de God kracht. Deze verschilt, daar kun je er meerdere van hebben en ze hebben elk een eigen speciale kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
mrdemc schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:52:
[...]

Je hebt ook een tutorial die je aan kunt roepen, daar staat een uitleg. Die steentjes zijn je leven en die van de vijand wil je eerder weg hebben gespeeld dan die van jou. Die vierkantjes zijn speciale punten voor een God aanval. Je hebt bijlen en pijlen om mee aan te vallen (daarmee gaat je leven er af). De pijlen hou je tegen met een schild, de bijlen met een helm.
Als de vijand:
  • 3 pijlen heeft,
  • 1 bijl
  • en 2 schilden
en jij hebt:
  • 2 schilden,
  • 1 bijl,
  • 1 helm
  • en 2 pijlen
Zullen 2 pijlen tegen gehouden worden door de schilden, maar 1 pijl zal je raken wat je een leven kost. De bijl wordt tegen gehouden door jouw schild. Jij vuurt jouw 2 pijlen af maar die worden tegen gehouden door zijn schilden. Vervolgens val je aan met je bijl en die is raak, er gaat 1 leven van de vijand af.

Vervolgens hebben sommige kanten een stippelrand er omheen, daarmee krijg je die vierkantjes. Met de ‘klauw’ kun je vierkantjes van de vijand stelen.

Als je minimaal 4 vierkantjes hebt kun je die gebruiken voor de God kracht. Deze verschilt, daar kun je er meerdere van hebben en ze hebben elk een eigen speciale kracht.
Zeer attent van je 👍👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Michael_1980 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:47:
Ben na ongeveer 50 uur gameplay wel uitgekeken op deze game. Het is toch allemaal te veel hetzelfde en merk dat ik er geen plezier meer aan beleef. Nee, deze game kan ik helaas niet hoger beoordelen dat “okay”. Vond Odessey is een stuk vetter.
Same here. Maar ergens wil ik hem ook wel weer uitspelen. Ik rush nu door de main heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:26
Hier hetzelfde gevoel. 40u ver in de game, maar ga me vanaf nu enkel focussen op het verhaal, want dat blijft wel boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
sandpatt schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:11:
Hier hetzelfde gevoel. 40u ver in de game, maar ga me vanaf nu enkel focussen op het verhaal, want dat blijft wel boeien.
Ja en nee. Je moet en zal die hele map moeten pledgen. Sommige zijn wel leuk (want onderdeel main story), anderen zijn echt geen zak aan en echt een doelloos flinterdun verhaaltje om je wat te doen te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

sandpatt schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:11:
Doe maar niet..
Ik volgende van alles maar blijkbaar vooral de main story.
Stond opeens tegen de final boss terwijl ik bij een aantal delen van Engeland niet eens geweest was.

Liet mezelf dood gaan en ben nu weer aan het verkennen en dat heeft alweer wat uurtjes gekost (en flink wat skill points opgeleverd).

Mijn Opal dealer zit helaas nog steeds vast en de nieuwe quest van Randvi is ook weer bugged hier :(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfoe, ik denk dat ik het spel nu uitgespeeld heb (?). Ik heb alleen [spoiler]geen idee wat ik in die kamer van koning Alfred zou moeten vinden, er zijn 3 dingen die ik kan lezen maar het triggert verder geen quest oid?[/quote]. Ook weet ik nu niet
of Basim ooit nog uit de Animus komt, of ik nu echt daadwerkelijk 'klaar' ben met de story. Iedereen die nog leeft hangt maar een beetje rond en verder gebeurt er niks
.

Lukt me overigens ook niet om mijn dorpje level 6 te krijgen, hij zegt dat er voor 3 gebouwen nog de laatste upgrade beschikbaar is als ik naar Eivor z'n kamer ga en op dat blaadje kijk, maar die gebouwen zijn helemaal geüpgraded en hebben geen bordje meer voor een volgende upgrade. Ik heb ook een aantal andere rare dingen zoals een Lost Drengr die al dood is terwijl ik geen vinkje bij het map icoontje heb en zijn item nog niet heb, wat vreemd is, want ik ben in zijn gebied nog helemaal niet geweest dus mijn savegame is gewoon kapot ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:26
ArnoldSmiley schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:18:
[...]

Ja en nee. Je moet en zal die hele map moeten pledgen. Sommige zijn wel leuk (want onderdeel main story), anderen zijn echt geen zak aan en echt een doelloos flinterdun verhaaltje om je wat te doen te geven
Dank voor de tip!
Met de main story bedoelde ik inderdaad in ieder gebied de missies voltooien (ik heb er nog 5 te gaan in Engeland denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
mrdemc schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:52:
[...]

Als de vijand:
  • 3 pijlen heeft,
  • 1 bijl
  • en 2 schilden
en jij hebt:
  • 2 schilden,
  • 1 bijl,
  • 1 helm
  • en 2 pijlen
Zullen 2 pijlen tegen gehouden worden door de schilden, maar 1 pijl zal je raken wat je een leven kost. De bijl wordt tegen gehouden door jouw schild. Jij vuurt jouw 2 pijlen af maar die worden tegen gehouden door zijn schilden. Vervolgens val je aan met je bijl en die is raak, er gaat 1 leven van de vijand af.

Volgend jaar komt als het goed is een fysieke versie van Orlog uit. Kan niet wachten om die te spelen :) - echt een heel leuk, tactisch en toch weer wat geluk-spel. Tactiek van de AI is in ieder geval: zoveel mogelijk munten scoren om dan aan te vallen. Mijn tactiek, welke vaak werkt: zoveel mogelijk munten scoren en weggritsen bij de tegenstander, een attack van 8 steentjes en dan proberen met reguliere aanvallen (dus voor de god-fase) de tegenstander kapot te maken. Dit laatste kan ten koste gaan van het sparen van munten, maar op een gegeven moment is je tegenstander toch alleen maar bezig om zijn health te regeneraten met die munten. Als je dan 5 bijlen/pijlen speelt, komt die zelf niet eens toe aan aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
JDFS schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:26:
[...]

Volgend jaar komt als het goed is een fysieke versie van Orlog uit. Kan niet wachten om die te spelen :) - echt een heel leuk, tactisch en toch weer wat geluk-spel. Tactiek van de AI is in ieder geval: zoveel mogelijk munten scoren om dan aan te vallen. Mijn tactiek, welke vaak werkt: zoveel mogelijk munten scoren en weggritsen bij de tegenstander, een attack van 8 steentjes en dan proberen met reguliere aanvallen (dus voor de god-fase) de tegenstander kapot te maken. Dit laatste kan ten koste gaan van het sparen van munten, maar op een gegeven moment is je tegenstander toch alleen maar bezig om zijn health te regeneraten met die munten. Als je dan 5 bijlen/pijlen speelt, komt die zelf niet eens toe aan aanvallen :)
Mja als je vooral met je godpower die damage doet, dan zal de AI daar weinig aan doen. Doe je het via de dobbelstenen, dan gaat ie alles proberen te blocken. Als je vooral die gestreepte zijkanten pakt en dus inderdaad die godpowers gaat spelen, waarbij je de rest vooral gebruikt om te verdedigen, dan gaat de meeste AI wel stuk.

Ikverwacht wel dat er nog een patch komt om te de AI aan te passen, maar voorlopig kan ik op deze manier nog even alle potjes winnen om de achievement te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fietsorkest
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-08 20:33
Heb er nu rond de zestig uur opzitten en moet zeggen dat ik aardig fan ben van de game. Ben zelf niet al te veel glitches tegengekomen, maar de wereld is ontzettend groot en biedt voor alles wat je wil wel wat. De game draait stabiel op m'n PC. Sommige quests zijn uitdagend en je weet niet precies wat er van je verwacht wordt, wat ik dan wel weer leuk vindt, een beetje uitdaging.

Over het vechtsysteem ben ik nog niet echt uit. Er zijn talloze tegenstanders, maar je tactiek aanpassen in het midden van een gevecht kan volgens mij niet (want dat blokkeert de game). Dus waar je, stel dat je compleet verrast zou worden, nog snel voor andere wapens zou kunnen kiezen, is dat niet mogelijk in één-op-één gevechten in bijvoorbeeld kloosters. Ik heb een aantal berichten gelezen over de raids en dat je niet "stealth" zou kunnen gaan. Maar in wezen kan je zonder boot naar het klooster gaan, binnen de stadsmuren een raid starten en zodoende (tenminste, dat is wat ik doe) als een assassin wat mensen neerhalen waar je jomsvikings je later mee tegen zullen helpen vechten.

Over de stealth in het algemeen ben ik redelijk tevreden. Ik ben best ver heen in de skill tree wat dat betreft, en er zijn een aantal toffe mechanics die er voor zorgen dat je een aantal sterkere tegenstanders d.m.v. je stealth skills toch mooi en vrij eenvoudig kan doden. Zelf speel ik graag op stealth, en upgrade ik mijn vechtskills maar weinig, als een soort voor boetedoening wanneer ik gesnapt wordt.

Wat ik wel vervelend vindt zijn de Zealots, de Legendary Beasts en de Lorcelian Daughters. Dit zijn allemaal mystery quests waarvoor je veel te laag in power bent wanneer je begint tot zo'n beetje level 90 en dat vergt wel flink een aantal uur spelen. Maargoed, dat is iets voor later, wanneer ik verder in de main story ga, denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of dit soort “puzzels” nog resetten na een bepaalde periode?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoQF4Ja4Zhl1v8uZ9QLrhjzhoxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzwaU7EJEs3xvQ7dZTpDW3C7.jpg?f=fotoalbum_large

Hierachter zit een geel kistje alleen ik kan de unit die verschoven moet worden niet meer selecteren. Dit was wel wel even kort mogelijk, alleen toen liet ragnar automatisch los en nu kan ik niet verder 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Donstil schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:54:

[Afbeelding]

Hierachter zit een geel kistje alleen ik kan de unit die verschoven moet worden niet meer selecteren. Dit was wel wel even kort mogelijk, alleen toen liet ragnar automatisch los en nu kan ik niet verder 8)7
die kan je alleen van binnen verschuiven waarschlijk
dus je moet op een andere manier naar binnen

Mits de kast vanuit jouw oogpunt van je af geduwt kan worden kan je een dive of the valkyrie proberen, anders moet je denk ik van bovenaf naar binnen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc

[Afbeelding]

Volgens mij moet je daar vanuit een andere kant de benadering zoeken :)

[ Voor 7% gewijzigd door mrdemc op 29-11-2020 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrdemc schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:11:
[...]

Volgens mij moet je daar vanuit een andere kant de benadering zoeken :)
Bokkie schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:01:
[...]

die kan je alleen van binnen verschuiven waarschlijk
dus je moet op een andere manier naar binnen

Mits de kast vanuit jouw oogpunt van je af geduwt kan worden kan je een dive of the valkyrie proberen, anders moet je denk ik van bovenaf naar binnen
Nou naar mijn idee kan je niet anders naar binnen. Er staan van die grote palen rondom met punten erop.

Links, rechts en achter dit “schuif ding” staat een kistje welke je met vuur (althans dat heb ik gedaan) kapot moest maken.

Daarna kon ik maar heel kort even schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:27:
[...]

[...]

Nou naar mijn idee kan je niet anders naar binnen. Er staan van die grote palen rondom met punten erop.

Links, rechts en achter dit “schuif ding” staat een kistje welke je met vuur (althans dat heb ik gedaan) kapot moest maken.

Geef maar even aan waar je staat, dan zoeken we wel even mee ;)

Er zijn er genoeg waar je via verder boven (bv een boom) naar binnen moet, of juist via onder via een grot of ander gebouw. Ik kan niet echt zien waar je staat, dus kan je niet verder helpen...

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2020 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:58
Donstil schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:27:
[...]

[...]

Liggen daarachter geen explosieve kruiken, waarmee je de kistjes daarachter kan opblazen d.m.v. bijvoorbeeld een fakkel eroverheen te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:34:
[...]

Geef maar even aan waar je staat, dan zoeken we wel even mee ;)

Er zijn er genoeg waar je via verder boven (bv een boom) naar binnen moet, of juist via onder via een grot of ander gebouw. Ik kan niet echt zien waar je staat, dus kan je niet verder helpen...
Dat is natuurlijk altijd tof.
Het is hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xm0Kg1Uha9Dhc2ZUctDx0WTpC68=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1O8pw9bF9OcdCMH2q3jNorro.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OhfHbau6JDR9Xai_mzYp4hdP_U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHTBCT8v03roFbc974hbYUO7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjurm schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:51:
[...]

Liggen daarachter geen explosieve kruiken, waarmee je de kistjes daarachter kan opblazen d.m.v. bijvoorbeeld een fakkel eroverheen te gooien?
Zoiets is het wel ja. Ik heb de baal hooi aangestoken en dan gaan de kistjes kapot.

Die lijken nu ook stuk overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pfft sinds de patch is stealth detectie is nog dommer en slechter geworden

Ben detected, ga ervandoor, al achter 3 gebouwen langsgelopen, en 5x die "woosh"gehad dat je verstopt zit, maar nog steeds weten alle archers op 600 meter afstand zonder line of sight perfect waar je zit en blijven op je schieten, pijlen komen nooit aan, maar je blijft in combat..

Yup Ubisoft. Zo fucking jammer altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

@Donstil Ik ben nu op de locatie. Links staat een boom waar je in kan klimmen. ;)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsco19 schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:44:
@Donstil Ik ben nu op de locatie. Links staat een boom waar je in kan klimmen. ;)
Echt? fuck dan heb ik daar helemaal langs gekeken.

Ik ben nu even in
spoiler:
Asgard
maar ga straks gelijk ff kijken.

Wordt vervolgd. Thanks all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:40

-SaveMe-

-klik-

Over Asgard gesproken, kun je dat laten liggen totdat je klaar bent met de game, of is het toch wel handig om eerder te doen en zo ja, wanneer ?

Begin nu ook wat minder enthousiast te worden. Heb 3 gebieden in England geplegded en ben power level 100. Het is wel erg copy and paste allemaal, zelfs de churches enzo zijn allemaal hetzelfde. Je pledged een gebied, doet de main quest daar en als die voorbij is ruim je wat over is op. Rinse and repeat.

Als je dan nog een gevoel van progressie zou hebben, maar dat heb ik totaal niet. Heb gekozen voor de Raven skill tree en dus raven clan armor. Verder een axe en een shield. Voor de normale content ben ik meer dan powerful genoeg, maar voor de rest, witches, zealots, drengr, pffft, daar sla ik nog geen deuk in een pakje boter. En gisteren een soort wolf tegengekomen, die kon ik niet eens raken, zo snel bewoog die. Net of je een andere game aan het spelen bent dan.

Abilities zijn ook niet echt geweldig en sowieso max 4 adrenaline slots, dus je kunt ze niet eens heel vaak gebruiken en de regen is sloom. And ik speel dus raven (stealth/assassins), maar aan die vaardigheden heb je niks bij al die special enemies. Je kunt niet eens openen met een stealth attack op die zealots. Heb het idee dat je full bear moet gaan voor zealots, witches, etc . Beetje gare mix is de game zo.

En looten is ook totaal niet interessant, je blijft bij dezelfde wapens armor en af en toe kun je een upgrade material looten.... spannend hoor ...

Mja, ik weet het niet, speel door tot aan Cyberpunk, maar ben bang dat ik daarna nooit meer terugkom ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 19:26
CyberPunk laat ik liggen tot de X update en de eerste patches zijn geweest. Ik krijg er steeds minder gevoel bij. Ik vermoed ook dat Covid uiteindelijk meer met de technische staat van games heeft gedaan, dan wij vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ik had hetzelfde heb toen mijn skill tree reset en geprobeerd veel meer melee en heavy damage te doen. ik speelde met twee hamers nu met een twee handigd bijl. maakt wel wat uit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:19
Zit zo'n 60u en 40% ver, en amuseer me er nog altijd mee. Vind het heel leuk om door de glooiende heuvels van Engeland te reizen (het voelt authentieker en gevarieerder dan Griekenland), en zorg voor mijn eigen afwisseling. Soms wat main quest, dan eens een kamp clearen, of een zijmissie doen of wat dingen collecten. vantijd ook eens een raid of siege, tussendoor een order member.

het is de 3de AC in deze format (en al de tiende maingame denk ik?) dus ja, ik verbaas me altijd een beetje dat er mensen het niet zien aankomen hoe Ubisoft deze games opbouwen. De kritiek is zeker niet onterecht. Er zit veel filler en repetitie in, maar het zijn dingen waar ik me wel mee amuseer. Iets dan Legion dan, heb ik spijt dat ik geen 4 maand gewacht heb.

Het assassin verhaal is natuurlijk flinterdun, maar de main story is best intrigerend
spoiler:
Heb Sigurd zijn afgesneden arm ontdekt, mijn gok is dat ze hem gaan fusen met wat Apple of Eden materiaal en dat ie de final boss wordt.

Ben vooral benieuwd of we meer gaan leren of bassim en zijn zoon later in het verhaal. Ceolbert en Ivar was natuurlijk ook wel een goeie twist. Dag zag je aankomen dat het zo ging eindigen....

Ironisch genoeg vind ik dat er te weinig special gear is op dit moment in de game (terwijl je er in oddyssey in overspoeld werd). Nog altijd geen legendary of Tungsten Ingot gezien

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 29-11-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25
🤬🤬🤬 degene die de Cairn puzzels bedacht heeft in dit spel... bloed irritant! zelfs de blaadjes verzamelen is nog prima te doen. Vooral dat stoeien met de camera de hele tijd...

Voor de rest een prima spel weer hoor :P heb nu 15 mastery punten verdiend ondertussen en ben bezig met legendary animals/drengr/zealots af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:04
AntiChrist7 schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:59:
Zit zo'n 60u en 40% ver, en amuseer me er nog altijd mee. Vind het heel leuk om door de glooiende heuvels van Engeland te reizen (het voelt authentieker en gevarieerder dan Griekenland), en zorg voor mijn eigen afwisseling. Soms wat main quest, dan eens een kamp clearen, of een zijmissie doen of wat dingen collecten. vantijd ook eens een raid of siege, tussendoor een order member.

het is de 3de AC in deze format (en al de tiende maingame denk ik?) dus ja, ik verbaas me altijd een beetje dat er mensen het niet zien aankomen hoe Ubisoft deze games opbouwen. De kritiek is zeker niet onterecht. Er zit veel filler en repetitie in, maar het zijn dingen waar ik me wel mee amuseer. Iets dan Legion dan, heb ik spijt dat ik geen 4 maand gewacht heb.

Het assassin verhaal is natuurlijk flinterdun, maar de main story is best intrigerend
spoiler:
Heb Sigurd zijn afgesneden arm ontdekt, mijn gok is dat ze hem gaan fusen met wat Apple of Eden materiaal en dat ie de final boss wordt.

Ben vooral benieuwd of we meer gaan leren of bassim en zijn zoon later in het verhaal. Ceolbert en Ivar was natuurlijk ook wel een goeie twist. Dag zag je aankomen dat het zo ging eindigen....

Ironisch genoeg vind ik dat er te weinig special gear is op dit moment in de game (terwijl je er in oddyssey in overspoeld werd). Nog altijd geen legendary of Tungsten Ingot gezien
Kan ik mij volledig in vinden. Ben ook ongeveer net zo ver als jou, paar uurtjes minder playtime. Merk nu wel dat de ' zin/drang' om te spelen nu wel iets minder wordt en het repetitie gehalte wat aan het groeien is maar heel erg is het niet. Veel waar voor je geld dat zeker. Wellicht dat ik een deel laat liggen voor de kerstvakantie.

En inderdaad, weet iemand wanneer je ongeveer die eerste tungsten ingot's gaat vinden? Ik loop nu ook wel heel erg lang rond met dezelfde gear die ik maar niet kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jaguar645 schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:34:
🤬🤬🤬 degene die de Cairn puzzels bedacht heeft in dit spel... bloed irritant! zelfs de blaadjes verzamelen is nog prima te doen. Vooral dat stoeien met de camera de hele tijd...

Voor de rest een prima spel weer hoor :P heb nu 15 mastery punten verdiend ondertussen en ben bezig met legendary animals/drengr/zealots af te maken :)
Moet zeggen dat ik die cairn puzzels wel leuk vind, ik maak er een sport van om zo hoog mogelijk te komen :D dwars stapelen zeg maar enzo.
Scrtz schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:24:
[...]

Kan ik mij volledig in vinden. Ben ook ongeveer net zo ver als jou, paar uurtjes minder playtime. Merk nu wel dat de ' zin/drang' om te spelen nu wel iets minder wordt en het repetitie gehalte wat aan het groeien is maar heel erg is het niet. Veel waar voor je geld dat zeker. Wellicht dat ik een deel laat liggen voor de kerstvakantie.

En inderdaad, weet iemand wanneer je ongeveer die eerste tungsten ingot's gaat vinden? Ik loop nu ook wel heel erg lang rond met dezelfde gear die ik maar niet kan upgraden.
Tungsten ga je vinden in de 200+ gebieden, dat is 260 volgens mij, powerlevel van gebieden springt van 190 naar 260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvang
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-05-2024
Voor Tungsten moet je idd in de hogere regio's gaan, daar in een kamp sneaken om een kist open te maken. Combat best vermijden, loopt niet goed als als je zelf geen hoog level hebt ;)

Gebruik momenteel die gratis set van Amazon Prime, die is volledig goud van kleur. Zou anders lang duren om mijn Raven set op dat niveau te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Famous schreef op zondag 29 november 2020 @ 02:04:
[...]

Doe maar niet..
Ik volgende van alles maar blijkbaar vooral de main story.
Stond opeens tegen de final boss terwijl ik bij een aantal delen van Engeland niet eens geweest was.

Liet mezelf dood gaan en ben nu weer aan het verkennen en dat heeft alweer wat uurtjes gekost (en flink wat skill points opgeleverd).

Mijn Opal dealer zit helaas nog steeds vast en de nieuwe quest van Randvi is ook weer bugged hier :(
Ligt eraan wat je doel is. Ik heb niet het gevoel iets te missen als ik een bepaald gebied biet geweest ben. De maps zijn mooi, maar als ik de story kan enden zal ik het niet laten.

Ik zit alleen met die Zealots te klooien. Ik wil die wel afmaken allemaal, maar vind ze bijna niwt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
tomvang schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:43:
Voor Tungsten moet je idd in de hogere regio's gaan, daar in een kamp sneaken om een kist open te maken. Combat best vermijden, loopt niet goed als als je zelf geen hoog level hebt ;)

Gebruik momenteel die gratis set van Amazon Prime, die is volledig goud van kleur. Zou anders lang duren om mijn Raven set op dat niveau te krijgen.
Ik vind die Amazon set alleen echt niet passen bij het viking thema, je lijkt wel een romein ofzo met die set :P Vind persoonlijk de raven set wel heel gaaf staan dus daar speel ik mee als 'warrior' maar heb full crit gestacked dus dan past die raven set ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Scrtz schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:59:
[...]

Ik vind die Amazon set alleen echt niet passen bij het viking thema, je lijkt wel een romein ofzo met die set :P Vind persoonlijk de raven set wel heel gaaf staan dus daar speel ik mee als 'warrior' maar heb full crit gestacked dus dan past die raven set ook wel goed.
Armor sets zijn lelijke, allemaal veel te shiney.

Was begonnen met full Hidden onse omdat ik stealth wilde, maar nu ben ik over op 3 set Mentor 2 set Thegn
build met dagger in offhand, ring of fire on block en ignite on parry, fire dmg gestack, Moet nu alleen meuk farmen om de crit dagger te levellen, dan ga ik dual daggers proberen.

Dual spears is heel erg goed, maar de moveset vind ik nogal saai.
2H axe vind ik te traag, Excalibur is een erg goede mainhand, maar ben benieuwd naar dual dagger, schijnt goede adrenaline regen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
AntiChrist7 schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:59:

het is de 3de AC in deze format (en al de tiende maingame denk ik?) dus ja, ik verbaas me altijd een beetje dat er mensen het niet zien aankomen hoe Ubisoft deze games opbouwen. De kritiek is zeker niet onterecht. Er zit veel filler en repetitie in, maar het zijn dingen waar ik me wel mee amuseer.
Weet je wat het is....bij elke nieuwe AC hoop ik dat ze het over een andere boeg gooien. Maar het lijkt wel alsof die Ubisoft boys in een ivoren toren zitten. Mijn kritiek is niet uniek, zie andere comments. Waarom wordt daar dan niks mee gedaan?

De vraag stellen is hem beantwoorden: Omdat ik de game toch wel koop. Feitelijk houden we het dus zelf in stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online

[Afbeelding]

Deze was heel nasty, ik kreeg hem open door te richten op dat blok wat je moet verschuiven en dan een klein beetje aan de zijkant, toen werd m'n vizier rood. Schijnt dat daar wat kannen en kruiken ( :+) staan die kapot moeten zodat je dat blok kunt verschuiven. Ik wist niet hoe ik het op een andere manier gedaan zou krijgen, als er een boom stond heb ik die volledig gemist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:19
ArnoldSmiley schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:59:
[...]

Weet je wat het is....bij elke nieuwe AC hoop ik dat ze het over een andere boeg gooien. Maar het lijkt wel alsof die Ubisoft boys in een ivoren toren zitten. Mijn kritiek is niet uniek, zie andere comments. Waarom wordt daar dan niks mee gedaan?

De vraag stellen is hem beantwoorden: Omdat ik de game toch wel koop. Feitelijk houden we het dus zelf in stand.
Inderdaad. Dat is zo'n beetje als FIFA kopen omdat ze zeggen dat career mode deze keer naar gekeken is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
tw_gotcha schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:38:
[...]

nee hoor, die dochters zijn aparte gevechten. Als je de story arc van een gebied voltooid hebt ga je terug naar huis en praat je met Ranvi en kun je een pledge doen voor een nieuw gebied.
Ok dat was het dus. Kan nu terug verder met het verhaal 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDFS schreef op zondag 29 november 2020 @ 23:07:
[...]

Deze was heel nasty, ik kreeg hem open door te richten op dat blok wat je moet verschuiven en dan een klein beetje aan de zijkant, toen werd m'n vizier rood. Schijnt dat daar wat kannen en kruiken ( :+) staan die kapot moeten zodat je dat blok kunt verschuiven. Ik wist niet hoe ik het op een andere manier gedaan zou krijgen, als er een boom stond heb ik die volledig gemist...
Je kan vaak ook met die ability waarmee je de lucht in springt net de hitbox aan de andere kant raken, werkt ook voor bijvoorbeeld deuren met zo'n slot dat je kapot moet schieten. Jammer genoeg werken vuurpijlen (met explosie) niet tenzij ze al direct iets dat kapot kan raken, dat had het nog makkelijker gemaakt want dat werkt wel op ingangen die geblokkeerd zijn waar het idee is dat je zo'n oliekruik er helemaal naartoe sleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Bokkie schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:08:
[...]

Armor sets zijn lelijke, allemaal veel te shiney.

Was begonnen met full Hidden onse omdat ik stealth wilde, maar nu ben ik over op 3 set Mentor 2 set Thegn
build met dagger in offhand, ring of fire on block en ignite on parry, fire dmg gestack, Moet nu alleen meuk farmen om de crit dagger te levellen, dan ga ik dual daggers proberen.

Dual spears is heel erg goed, maar de moveset vind ik nogal saai.
2H axe vind ik te traag, Excalibur is een erg goede mainhand, maar ben benieuwd naar dual dagger, schijnt goede adrenaline regen te hebben.
Daggers is best nice al is de moveset ook wat aan de saaie kant imo. Je mist alleen een hoop 'crowdcontrol' omdat je range zo klein is en je echt één voor één groepen moet wipen. Met een grote 2H kun je nog eens wat om je heen zwaaien bijv. Daarom hou ik het vooralsnog maar bij 2x 2H sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Scrtz schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:12:
[...]

Daggers is best nice al is de moveset ook wat aan de saaie kant imo. Je mist alleen een hoop 'crowdcontrol' omdat je range zo klein is en je echt één voor één groepen moet wipen. Met een grote 2H kun je nog eens wat om je heen zwaaien bijv. Daarom hou ik het vooralsnog maar bij 2x 2H sword.
Klopt, maar ik hoop dat crowd control goed te kunnen maken met ability gebruik gezien de snelle adrenaleine generation, icm poison en miasma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:26
-SaveMe- schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:32:
And ik speel dus raven (stealth/assassins), maar aan die vaardigheden heb je niks bij al die special enemies. Je kunt niet eens openen met een stealth attack op die zealots. Heb het idee dat je full bear moet gaan voor zealots, witches, etc
Dat idee heb ik ook. Ik zit nu in een mix van Raven en Bear, omdat daar beiden coole vaardigheden inzitten. Maar de assassin skills kun je in normale combat niet gebruiken. Bij Odyssey had je toewijsbare assassin skills die bij normale combat insane damage konden doen. Dat is er nu niet. Dus voor die tank boss battles moet je nagenoeg wel focussen op melee of op ranged attack. Dus zit er nu aan te denken om raven geheel op te geven en voor ranged/melee te gaan. Valt me op dat ranged attack erg veel damage doen. Iets wat bij Odyssey totaal niet het geval was als je daar geen skillpoints in investeerde.

Ik heb al wel vaker gelezen dat boss battles, ook die in de mysteries zitten, énorm uit balans zijn ivm de rest van de game. Ik speel op hard, lvl 80 en veeg kampen super simpel leeg. Kwam laatst zo'n heks oid tegen (iig gesloopt door valkyries) in lvl 55 gebied. Suggested power 340 :') Vraag me af of ik dat level uberhaupt ooit ga halen :P

Zitten er trouwens ook nog mythical bazen in zoals de minotaur, medusa en cyclops uit Odyssey? Vond ik wel tof namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 30-11-2020 08:20 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:19:
[...]
Zitten er trouwens ook nog mythical bazen in zoals de minotaur, medusa en cyclops uit Odyssey? Vond ik wel tof namelijk.
Er zijn sowieso die legendary hunts, wat wel iets meer is dan gewoon een groot dier, maar ook niet echt een mythisch wezen voor zover ik ze tot nu toe tegengekomen ben. Dan zijn er ook nog de Lost Drengrs en de Daughters of Lerion die ook niet veel meer zijn dan gewoon een humanoid enemy met wat abilities.

Ik meen me te herinneren dat er in één van de trailers/preview filmpjes ook een boss te zien was die hier niet onder valt, maar tot nu toe ben ik niet veel meer dan gewoon hele sterke mensen en dieren tegengekomen, op de ~3 speciale story bosses na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Bokkie schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:37:
[...]

Moet zeggen dat ik die cairn puzzels wel leuk vind, ik maak er een sport van om zo hoog mogelijk te komen :D dwars stapelen zeg maar enzo.

[...]

Tungsten ga je vinden in de 200+ gebieden, dat is 260 volgens mij, powerlevel van gebieden springt van 190 naar 260
jij bent gek! :D ik was er gisteren echt klaar mee toen ik al een half uur+ aan het kloten was met die Cairn in Eufevescire. ik laat ze voorlopig even links liggen ;)

Ik heb denk ik ondertussen alles om Excalibur te gaan halen :P na het werk ga ik dat maar eens doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
Hulleman schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:19:
[...]

Ik ben er tenminste 1 tegen gekomen tot nu toe :) dit wezen was 2-3x zo groot als dat Eivor is qua lengte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zelf ben ik er maar 2 tegengekomen die als dusdanig kwalificeren.

spoiler:
Fenrir en de stenen? mythical beast in Jotunheim. Beide trouwens crap fights., boring as fuck, net als de zealots, alleen maar dodgen en langzaam health weg chippen omdat ze zo belachelijk veel hp hebben.

De origins/odyssey fights kon je teminste nog grote chunks assassin damage doen, maar omdat ze nu 1 hit kill mechanic gedaan hebben, waren ze te lui om gewoon hidden blade opener erin te laten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Jaguar645 schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:47:
[...]

jij bent gek! :D ik was er gisteren echt klaar mee toen ik al een half uur+ aan het kloten was met die Cairn in Eufevescire. ik laat ze voorlopig even links liggen ;)

Ik heb denk ik ondertussen alles om Excalibur te gaan halen :P na het werk ga ik dat maar eens doen :)
Wat moet je daarvoor doen, 3 Zealots dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ArnoldSmiley schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:56:
[...]

Wat moet je daarvoor doen, 3 Zealots dacht ik?
3 zealots en 8 mysteries verspreid over alle gebieden
spoiler:
die treasures of england oid, dat zijn die grafsteentjes als logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Wat @Bokkie zegt :P

Die zealots had ik ook per stom toeval eigenlijk... was er niet eens specifiek naar aan het hunten.

moet trouwens zeggen dat ik Asgard nog wel een grappige toevoeging vond. Jotunheim daarentegen vond ik maar irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet of er een fix is voor mijn Lost Drengr die al dood is maar niet afgevinkt? Ik wil stiekem toch wel voor completion gaan (al dan niet volledig), maar deze ene in Noorwegen ligt al dood op de grond.. Kan het lijk meenemen maar verder gebeurt er niks, erg irritant en nu weet ik dus niet hoe ik verder moet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
thijsco19 schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:44:
Dit was hem idd, thanks.
Altijd aangenomen dat ik daar niet in kon gek genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ik moet een quest doen in asgard, maar ik moet level 90 zijn? Ik ben nu 55.
Deze dus: https://www.ordinarygamin...d-valhalla-well-traveled/
Hoe moet ik al deze levels verzamelen? Ik heb niet echt side quests ofzo. Ik kan toch geen 40 levels grinden met schatten te verzamelen en mannetjes (en vrouwtjes) hun kop in te slaan?

[ Voor 19% gewijzigd door SideShow op 30-11-2020 16:45 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste