Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Famous schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:19:
[...]

Het gear principe snap ik en vind ik wel een verbeterpunt, niet elke 2 levels andere gear aan.
Maar loop nu al sinds het begin met de pre-order (of Utlimate bonus) gear. Tot nu toe geeft die toch wel de beste set bonus.
Ik heb ook de Ultimate Edition. Ik moet dan ook maar eens die bonus gear unlocken en proberen.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
kapa schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:34:
Iemand hier ook veel last van bugs? (ps5)
Ik heb er nu een kleine 25uur achter de rug en al 3 “fatal errors” en erg veel objecten die zweven enzo. Random kraaien die uit de lucht vallen. Bij grote gevechten vallen sommige vijanden random dood.
Op de een of andere manier is het ook niet om aan te zien hoe de gezichtsuitdrukkingen van de mensen zijn. Zeg maar op het niveau van Mass effect Andromeda.
AC: Odyssey was imo toch een stuk beter...
Wie weet met wat updates komt het nog goed.
Same here. Game die plots afsluit, in de lucht blijven hangen en member van the order die ik niet kan marken en maar niet te voorschijn kwam (loste zich vanzelf op gelukkig). Vooral de 1e 2 zijn erg vervelend, omdat je dan weer een oude save moet laden. Toch lelijk als dat naar een moment gaat voordat je net een heel kamp met pijn en moeite hebt gecleared. De game is duidelijk veel meer buggy dan Odyssey, daar had ik nooit bugs.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 02-10 16:26
SparksNL schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:38:
Al met al vind ik een 8 daarom (tot nu toe) prima op zijn plaats. Een vermakelijke game, maar zeker geen topper.
Kan me goed vinden in je plus en minpunten. Heb nu 12 uur in de game zitten en ben level 35 ofzo. Ik vind het een enorme verbetering dat je niet zoveel loot krijgt. Prima om je te focussen op 1 pakje/wapen set, dat moest bij The Witcher 3 ook om die helemaal maxed out te krijgen. Bij elke upgrade ziet gear er anders uit, prima voor mij. Wat dit wel lastig maakt is waar ik mijn resources aan ga besteden. Ik heb de gear die je in het begin krijgt nu geupgraded met carbon ingots, maar wil er verder niet te veel resources in steken, omdat er vast nog veel beters gaat komen. In Odyssey had the order toffe loot bijvoorbeeld. Zelfde geldt voor wapens. Maar wat en wanneer is de vraag :P

Mijn speelstijl is maximaal zagen. Bij Odyssey volledig op assassin gefocust, maar ook alleen daar was ik aan het zagen. Ik gebruikte daar voornamelijk assassin/melee skills en vooral die assassins skills deden in het betere hak- en zaagwerk zo debiel veel damage.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 23-11-2020 11:23 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel mappen heeft deze game eigenlijk?

Want ga echt super makkelijk door Engeland heen, heb nu 2 gebieden helemaal 100% voltooid met Wealth, Mysteries en Artifacs. Hoop dat we nog naar een 3e map gaan met de story oOo

Zit nu op 42 uur en ben power level 125 :)
Ben met de story nog niet echt bezig geweest, denk 5 missies gedaan in engeland? Echt nog in het begin

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 23-11-2020 13:02 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
G_Dragon schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:00:
Hoeveel mappen heeft deze game eigenlijk?

Want ga echt super makkelijk door Engeland heen, heb nu 2 gebieden helemaal 100% voltooid met Wealth, Mysteries en Artifacs. Hoop dat we nog naar een 3e map gaan met de story oOo

Zit nu op 42 uur en ben power level 125 :)
Ben met de story nog niet echt bezig geweest, denk 5 missies gedaan in engeland? Echt nog in het begin
Wij zitten ongeveer op hetzelfde. Ben echt in ieder gebied alle kleine kistjes gaan looten bovenop de artifacts, wealth en mysteries. Zit nu in mijn 3de gebied
spoiler:
East Anglia
.
Deze namiddag een raid daar doen en diene
spoiler:
zwarte wolf doden
. Verder het gebied helemaal clearen en hop naar de volgende 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Afgelopen weekend ook wat meer uurtjes gemaakt. Het stukje in Noorwegen had ik vrij snel gezien, wil nog een keer terug want zal er vast het één en ander gemist hebben. Engeland is leuk, toch een andere setting dan Origins en Odyssey.

Minder loot is een fijne verbetering, daar werd ik bij Odyssey knettergek van... elk kwartier kon je haast in het menu je nieuwe gear selecteren (en oud spul wegmikken). Er zit een wat betere flow in die missies. Niet die lange lijst met levels erachter, maar wat natuurlijker. Je dorp uitbreiden vind ik ook leuk. Grafisch ziet het er prima uit.
Ook wat minpunten: de cutscenes vind ik inmiddels verouderd. Karakters ogen generiek (of herken je uit vorige delen) en bewegen houterig. Gameplay is toch weer veel vechten.

Wel wat bugs tegengekomen, maar geen grote dingen. Vermaak me er prima mee tot dusver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maditude schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:14:
[...]

Wij zitten ongeveer op hetzelfde. Ben echt in ieder gebied alle kleine kistjes gaan looten bovenop de artifacts, wealth en mysteries. Zit nu in mijn 3de gebied
spoiler:
East Anglia
.
Deze namiddag een raid daar doen en diene
spoiler:
zwarte wolf doden
. Verder het gebied helemaal clearen en hop naar de volgende 😁
Goed bezig!
Ik heb inmiddels mijn 2e gebied 100% gehaald, gaat echt zo ontzettend snel :). Trouwens doe je ook alle runes?

Er mag wel een keer zoveel gear komen in de game, dit is echt een gemis als je de vorige bent gewend.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 23-11-2020 14:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vierder
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2020
Maps clearen is echt enorm verslavend :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik kijk dit spel mee met een streamer (Circon) en vermaak mij prima door alleen maar te kijken. Ik zou het zelf nooit zo goed kunnen spelen en zou waarschijnlijk na 2 uur afhaken. FPS is niets voor mij. Gisteren wel een leuke quest gezien:

spoiler:
Smack my Bishop !

Ik lag echt in een deuk :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Hoe krijgen jullie dan die "heksen" kapot in die eerste 3 gebieden? Ik ben rond level 90 maar zo'n geval met level 160 gaat mij nu niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 15:40
Inmiddels al weer 40 uur in de game zitten. Voornamelijk de main quest aan het doen en nog niet alles aan het clearen. Dat doe ik daarna wel weer en houd me ook nog wel ff zoet. Skill score zit nu op 180 bij mij en met de eerste 190+ gebieden begonnen.

Iets minder gear als Odyssey is wel beter, maar ik vindt dit wel weer het andere uiterste. Ik kan nu rustig 3 uur spelen zonder een upgrade / ander stukje gear te vinden. Toch wel zonde, want dat maakt een RPG wel iets meer een RPG (wat de bedoeling is bij deze latere AC versies). Daarnaast mis ik het customizen van je uiterlijk kwa gear. Nu vindt je een keer een fijn wapen/armor, maar dan hou je die ook zo'n beetje permanent. Wat mij betreft was dit toch wel veel beter in Odyssey, dan maar om de paar minuten nieuwe gear, dat filter ik daarna wel weer dan.

@TTLCrazy Toevallig gisteren ook gedaan, ik lag ook in een deuk van die naam :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DutchOwnage schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:09:
Hoe krijgen jullie dan die "heksen" kapot in die eerste 3 gebieden? Ik ben rond level 90 maar zo'n geval met level 160 gaat mij nu niet lukken.
Geduld hebben, net als de zealots, niet zelf als eerste aanvallen, dodgen, parry 2x heavy attack en weer weg.
paar keer herhalen en klaar.

Je kan ook de zealot cheese proberen, Rope dart/pull ability rank 1, dagger in offhand
en dan ropedart enemy, linker bumper ingedrukt houden tot stamina leeg is, en herhalen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40

-SaveMe-

-klik-

Vind het qua game een erg goede game en een verademing niet al die vraagtekentjes afwerken. Was wel lang in Norway blijven hangen en dat vond ik, met name ook grafisch, erg middelmatig. Eenmaal in England is het stukken beter en mooier.

Wel is dit voor mij de meest buggy en glitchy AC die ik ooit heb gespeeld. En ik erger me wel aan de screen tearing in met name de cutscenes. Hopelijk komt Sony snel met een VRR patch voor de PS5, dan heb ik daar ook geen last meer van ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
SparksNL schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:38:
Inmiddels a flink wat uurtjes in Valhalla zitten. Van de afgelopen 3 AC games vind ik dit toch de beste. Vooral het stuk in
spoiler:
Asgard
vind ik echt tof gedaan.
Geen DLC bij Odyssey gedaan zeker? De maps die daar in zitten, vooral de eerste en laatste, zien er vrij gelijk uit als dat deel. Was voor mij persoonlijk ook het mooiste deel van die game. Ik kan het nog wel aanraden voor als je (over een uur of 1000 haha) op Valhalla bent uitgekeken.
Ondanks dat ik me prima vermaak met de game, irriteer ik me echt mateloos aan bepaalde gameplay elementen / design keuzes. Zo extreem heb ik dit toch niet vaak bij een game.

De (mini) boss fights zijn echt absurd moeilijk en totaal niet in verhouding met de level zones waar je je op dat moment in bevindt. Ik vind moeilijke bosses niet erg (DS gewend...), maar dit voelt gewoon niet goed aan. Alsof het gewoon niet klopt. Zelfs op level 150 is een boss in een level 20 zone echt veel te lastig. Daarbij is de beloning voor het verslaan ook lachwekkend en staat het totaal niet in verhouding met elkaar. Heb het idee dat dit geïmplementeerd is en men gewoon niet getest/gebalanceerd heeft. (Typisch Ubisoft dus)
Mja er zijn een paar abilities (zoals eerder genoemd in het topic) die deze gevechten echt zoveel makkelijker maken. De beste is die slowdown bij dodge, als je die eenmaal hebt, is het eigenlijk geen probleem meer, vooral een kwestie van tijd voordat ie dood is. En blijven upgraden, je wapens staan los van je level bijvoorbeeld, dus je kunt door de map leeg te roven al wapens upgraden naar levels die eigenlijk niet bij je eigen level horen. Na elke regio te hebben gedaan (qua missies iig) upgrade ik even al mijn wapens, want dat vergeet je erg snel.
Vrijwel alle wealth / artifacts zitten achter dichte deuren of meuren. Su-per irritant dat je elke keer weer op zoek moet naar een oil vase. Puzzelen is leuk, maar dit is gewoon rete saai en laat alles onnodig lang duren. Het wordt beter met een explosive arrow, maar die kun je niet altijd gebruiken.
Explosive arrow en die andere ability waarbij je hard op de grond slaat, zijn hier heel handig mee en ik open eigenlijk bijna nooit meer anders deuren. Alleen die sleutels zijn nog wel even zoeken, maar gaat eigenlijk nog wel goed. Ook ben ik gestopt met het verzamelen van die opals, want dat is toch alleen maar currency voor wapens die veel te duur zijn.
Je krijgt veel te weinig gear en verschillende wapens. Zo loop ik al 35 uur in hetzelfde pakje rond, terwijl ik al wel ontzettend veel skills heb unlocked waarbij andere gear beter wordt. En ja, ik pak alle wealth e.d. mee in elke zone. En tot slot: geen 1h swords?! Net zo raar als geen shields in Odyssey. (Opnieuw typisch Ubisoft)
Eens. Ik gebruik ook alleen dezelfde equipment, want upgraden is veel te kostbaar ivm eerdere games. Enerzijds niet zo'n probleem, gezien het er toch wel prima uit ziet, maar je wisselt dus ook minder snel.

En inderdaad enkel zwaard. Het is dat ik de hamer en de 2H bijl zo leuk vind, anders had ik hem wel gemist. Maar goed, ik heb al zat games gespeeld met zwaarden dus op zich is de afwisseling ook niet verkeerd. Maar ook hier: je krijgt te weinig upgrade mogelijkheden om meerdere wapens bij te werken. Dat komt ook omdat ze eigenlijk een resource te weinig hebben.
Al met al vind ik een 8 daarom (tot nu toe) prima op zijn plaats. Een vermakelijke game, maar zeker geen topper.
Mja met de bugs erbij en bepaalde design-keuzes zou ik hem daar ook op houden. Ik wacht nog even af hoe de game zich ontwikkeld. Ben nu ongeveer level 225 en zie nog genoeg te doen. Heb een tijdje besteed aan het doen van de Order moorden (toch nog wel leuk om uit te puzzelen), verzamelen van abilities en stuff. Ik pak ook wat daily missies op (je moet er tenslotte toch 20 doen) en heb gister ook nog even wat achievements gedaan die je niet zo snel doet (5 boten slopen in 2 minuten bv). Er zijn er een paar die wel leuk zijn om te doen, dus kijk daar zeker ook even naar. Via Trueachievements oid kun je vaak wel zien wat de makkelijke manier is, maar het lopen over dode lijken met je groepje monniken was wel geinig en van een hoog gebouw afgegooid worden (YEET), ook wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Tom schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:24:
Ook wat minpunten: de cutscenes vind ik inmiddels verouderd. Karakters ogen generiek (of herken je uit vorige delen) en bewegen houterig. Gameplay is toch weer veel vechten.
Dat Ubisoft zelf niet inziet (waarschijnlijk wel) dat Randvi één op één op Kassandra lijkt, zegt denk ik genoeg over hun designfilosofie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
NL-RaVeR schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:13:
Inmiddels al weer 40 uur in de game zitten. Voornamelijk de main quest aan het doen en nog niet alles aan het clearen. Dat doe ik daarna wel weer en houd me ook nog wel ff zoet. Skill score zit nu op 180 bij mij en met de eerste 190+ gebieden begonnen.

Iets minder gear als Odyssey is wel beter, maar ik vindt dit wel weer het andere uiterste. Ik kan nu rustig 3 uur spelen zonder een upgrade / ander stukje gear te vinden. Toch wel zonde, want dat maakt een RPG wel iets meer een RPG (wat de bedoeling is bij deze latere AC versies). Daarnaast mis ik het customizen van je uiterlijk kwa gear. Nu vindt je een keer een fijn wapen/armor, maar dan hou je die ook zo'n beetje permanent. Wat mij betreft was dit toch wel veel beter in Odyssey, dan maar om de paar minuten nieuwe gear, dat filter ik daarna wel weer dan.

@TTLCrazy Toevallig gisteren ook gedaan, ik lag ook in een deuk van die naam :P
Wat ik een mooie update zou vinden betreft het gear is dat je bijvoorbeeld de kleur van je outfit zou kunnen customizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:41
Martinspire schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:38:
[...]

Geen DLC bij Odyssey gedaan zeker? De maps die daar in zitten, vooral de eerste en laatste, zien er vrij gelijk uit als dat deel. Was voor mij persoonlijk ook het mooiste deel van die game. Ik kan het nog wel aanraden voor als je (over een uur of 1000 haha) op Valhalla bent uitgekeken.

[...]
Mja er zijn een paar abilities (zoals eerder genoemd in het topic) die deze gevechten echt zoveel makkelijker maken. De beste is die slowdown bij dodge, als je die eenmaal hebt, is het eigenlijk geen probleem meer, vooral een kwestie van tijd voordat ie dood is. En blijven upgraden, je wapens staan los van je level bijvoorbeeld, dus je kunt door de map leeg te roven al wapens upgraden naar levels die eigenlijk niet bij je eigen level horen. Na elke regio te hebben gedaan (qua missies iig) upgrade ik even al mijn wapens, want dat vergeet je erg snel.

[...]
Explosive arrow en die andere ability waarbij je hard op de grond slaat, zijn hier heel handig mee en ik open eigenlijk bijna nooit meer anders deuren. Alleen die sleutels zijn nog wel even zoeken, maar gaat eigenlijk nog wel goed. Ook ben ik gestopt met het verzamelen van die opals, want dat is toch alleen maar currency voor wapens die veel te duur zijn.

[...]
Eens. Ik gebruik ook alleen dezelfde equipment, want upgraden is veel te kostbaar ivm eerdere games. Enerzijds niet zo'n probleem, gezien het er toch wel prima uit ziet, maar je wisselt dus ook minder snel.

En inderdaad enkel zwaard. Het is dat ik de hamer en de 2H bijl zo leuk vind, anders had ik hem wel gemist. Maar goed, ik heb al zat games gespeeld met zwaarden dus op zich is de afwisseling ook niet verkeerd. Maar ook hier: je krijgt te weinig upgrade mogelijkheden om meerdere wapens bij te werken. Dat komt ook omdat ze eigenlijk een resource te weinig hebben.

[...]

Mja met de bugs erbij en bepaalde design-keuzes zou ik hem daar ook op houden. Ik wacht nog even af hoe de game zich ontwikkeld. Ben nu ongeveer level 225 en zie nog genoeg te doen. Heb een tijdje besteed aan het doen van de Order moorden (toch nog wel leuk om uit te puzzelen), verzamelen van abilities en stuff. Ik pak ook wat daily missies op (je moet er tenslotte toch 20 doen) en heb gister ook nog even wat achievements gedaan die je niet zo snel doet (5 boten slopen in 2 minuten bv). Er zijn er een paar die wel leuk zijn om te doen, dus kijk daar zeker ook even naar. Via Trueachievements oid kun je vaak wel zien wat de makkelijke manier is, maar het lopen over dode lijken met je groepje monniken was wel geinig en van een hoog gebouw afgegooid worden (YEET), ook wel.
Ik ben gisteren eens 2x 2h sword gaan proberen en moet zeggen dat mij dat erg goed bevalt. Best wel snel opeenvolgend light attacks uitvoeren en ook genoeg om je heen kunnen slaan. Tot nu toe (ben lvl 120-130 ofzo) mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Die Codex reward 😍😍

spoiler:
Speel nu als full Assassin 😎 Die Bayek verwijzing ook heel tof

Ook Vinland klaar.
spoiler:
die apple of eden, dat is degene uit AC III? Ook weer een mooie verwijzinf aan het eind hoe Eivor daar terecht gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
Kan iemand mij helpen. Ik zie van die stipjes op de map. En dan zie ik een chest liggen onder een stapel stenen. Hoe maak je dit stuk als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Scrtz schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:13:
[...]

Ik ben gisteren eens 2x 2h sword gaan proberen en moet zeggen dat mij dat erg goed bevalt. Best wel snel opeenvolgend light attacks uitvoeren en ook genoeg om je heen kunnen slaan. Tot nu toe (ben lvl 120-130 ofzo) mijn favoriet.
Oh hij is ook wel sterk, maar ik vind de animaties gewoon niet zo gaaf. De finishanimatie van de bijl is echt top imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

rickstant85 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:27:
Kan iemand mij helpen. Ik zie van die stipjes op de map. En dan zie ik een chest liggen onder een stapel stenen. Hoe maak je dit stuk als ik vragen mag?
Of stenen weghalen of ergens een ingang vinden :P

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik loop dus nog steeds met mn boog en hamer uit Noorwegen, en dat vind ik toch wel een beetje een zwakte bij een RPG. Odyssey was het andere uiterste, maar voel me niet echt beloond om te gaan exploren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De game is geen rpg, het is een action game met rpg elementen.

Maar de gear en wapenkeuze is absoluut wat beperkt.,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Martinspire schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:33:
[...]

Oh hij is ook wel sterk, maar ik vind de animaties gewoon niet zo gaaf. De finishanimatie van de bijl is echt top imo
Ja bijl is zeker gaaf maar vind dat net wat te traag gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 09:57

ettie1990

PSN:ettiesick

Ik ben tot nu weinig bugs tegengekomen op de PS5, volgens mij nog geen zelfs, maar mijn verwachtingspatroon is misschien lager als die van jullie vermoed ik. Tevens de eerste assassins creed die ik ooit gekocht heb, maar hij bevalt erg goed.

Ik zie opmerkingen voorbijkomen over weinig gear en wapenkeuze maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal eigenlijk, dus ik merk dat helemaal niet.

De sfeer in het spel vind ik wel goed, ik heb ook al in eerdere comments gelezen dat ik bepaalde delen al alleen heb 'geraid' terwijl ik dat dus later ga doen met een crew haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Scrtz schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:07:
[...]

Ja bijl is zeker gaaf maar vind dat net wat te traag gaan. :P
Er zijn wat upgrades die dat wel wat sneller maken. Dodgen blijft wel goed timen maar dat is met meer wapens. Maar zoals ik al zei: als je raakt, dan ziet het er ook wel gaaf uit. Ik hak aardig wat ledematen en hoofden af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
Famous schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:37:
[...]

Of stenen weghalen of ergens een ingang vinden :P
Haha ja maar stenen weghalen gaat niet. En andere ingang iser niet. Had gehoopt dat iemand het wist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

rickstant85 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:24:
[...]

Haha ja maar stenen weghalen gaat niet. En andere ingang iser niet. Had gehoopt dat iemand het wist
Als het er zo uit ziet

https://www.powerpyx.com/...rvicscire-wealth-15-3.jpg
https://www.powerpyx.com/...fordscire-Wealth-w18f.jpg

Moet je op zoek gaan naar potten die je ertegenaan kan gooien om het te slopen (of explsive arrow gebruiken als je adrenaline hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:44:
[...]

Als het er zo uit ziet

https://www.powerpyx.com/...rvicscire-wealth-15-3.jpg
https://www.powerpyx.com/...fordscire-Wealth-w18f.jpg

Moet je op zoek gaan naar potten die je ertegenaan kan gooien om het te slopen (of explsive arrow gebruiken als je adrenaline hebt)
Zo ziet het eruit indd. Kan geen pot vinden in de buurt ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als er zo een muur/vloer is, dan is er meestal in de buurt wel een pot, ergens verstopt, hoog/laag
Die potten respawnen ook redelijk snel namelijk

edit:

kan een een Spoiler, maar in deze video kan je zien hoe die potten eruit zien
YouTube: Assassins Creed Valhalla: Cursed Symbol Breakable wall explosive jar...

[ Voor 53% gewijzigd door Bokkie op 23-11-2020 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:52:
Als er zo een muur/vloer is, dan is er meestal in de buurt wel een pot, ergens verstopt, hoog/laag
Die potten respawnen ook redelijk snel namelijk
Thx ga verder met zoeken. En die pot kan je dan oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 09:57

ettie1990

PSN:ettiesick

rickstant85 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:57:
[...]

Thx ga verder met zoeken. En die pot kan je dan oppakken?
Yes, een rode pot volgens mij, eerder een soort vaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

ettie1990 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:14:
[...]

Yes, een rode pot volgens mij, eerder een soort vaas
Wel eentje waar een vlam op brand toch?
Die zocht ik namelijk elke keer.
Soms wel erg moeilijk te vinden, gelukkig heb ik al even die exploded arrow ability.

Edit.
Volgens die video wel ja.

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 23-11-2020 17:46 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:53:
De game is geen rpg, het is een action game met rpg elementen.
Hoezo zijn het geen (lichte) RPG kunnen zijn? Bevat alle ingrediënten namelijk. Dus kun je Valhalla gewoon een RPG noemen. Quests, character development, you name it.

[ Voor 14% gewijzigd door SemperFidelis op 23-11-2020 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SemperFidelis schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:17:
[...]

Hoezo zijn het geen (lichte) RPG kunnen zijn? Bevat alle ingrediënten namelijk. Dus kun je Valhalla gewoon een RPG noemen. Quests, character development, you name it.
Omdat de focus nog altijd vanuit de basis meer op actie ligt. Dat is ook de doelgroep van de core van de serie.
RPG elementen zijn ondergeschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn armor momenteel, zoals ik al eerder zei ben nog in het begin van de main story!
spoiler:
net voorbij de eerste overname, waarna je de koning moet gaan zoeken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nbl555R8UMB_y55szLcEq47ZKEY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q3qa35xkou4ZWpUUraDMjJqw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

G_Dragon schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:49:
Mijn armor momenteel, zoals ik al eerder zei ben nog in het begin van de main story!
spoiler:
net voorbij de eerste overname, waarna je de koning moet gaan zoeken

[Afbeelding]
Hoe heb je alles al "goud"?
Ik heb al wat landjes in Engeland gedaan maar ik ben de gouden ingot nog niet tegengekomen om van zilver naar goud te uppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:25:
[...]

Hoe heb je alles al "goud"?
Ik heb al wat landjes in Engeland gedaan maar ik ben de gouden ingot nog niet tegengekomen om van zilver naar goud te uppen :P
Dat kost je veel pijn en moeite, die vind je namelijk in de 200+ gebieden. Ik ben er zo nu en dan even in gegaan onder het exploren en dan maar hopen om het te overleven met de difficulty op hard, bijna niet te doen. Maar nu het me zo vroeg is gelukt ben ik wel erg trots :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

G_Dragon schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:34:
[...]

Dat kost je veel pijn en moeite, die vind je namelijk in de 200+ gebieden. Ik ben er zo nu en dan even in gegaan onder het exploren en dan maar hopen om het te overleven met de difficulty op hard, bijna niet te doen. Maar nu het me zo vroeg is gelukt ben ik wel erg trots :o
Same, ben eigelijk eerst Syncpoints wezen zoeken, met de boot de hele kust afgevaren en alle rivieren verkent, vervolgens gewoon al "makkelijke" wealth pakken en alles doen/pakken wat je maar pakken kan.

Ik doe alle gebieden op volgorde van power zeg maar, nu bezig in Cent. Ik kam altijd een gebied verder volledig uit voor ik verder ga, Heb Hidden One set full Mythical en ook mijn wapenset is al gemaxxed.

Zo nu en dan kom je patrols tegen op de weg die van die ingots hebben, dus als je rondrent loont het om patrols gewoon te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:37:
[...]

Same, ben eigelijk eerst Syncpoints wezen zoeken, met de boot de hele kust afgevaren en alle rivieren verkent, vervolgens gewoon al "makkelijke" wealth pakken en alles doen/pakken wat je maar pakken kan.

Ik doe alle gebieden op volgorde van power zeg maar, nu bezig in Cent. Ik kam altijd een gebied verder volledig uit voor ik verder ga, Heb Hidden One set full Mythical en ook mijn wapenset is al gemaxxed.

Zo nu en dan kom je patrols tegen op de weg die van die ingots hebben, dus als je rondrent loont het om patrols gewoon te killen
Ik heb nog niet alle syncpoints maar ben wel gebied voor gebied aan het completen, wat tot me verbazing veel te makkelijk is in Valhalla. En dan af en toe als je bij de grens komt van een level 200+ gebied, snel even naar binnen sneaken en soms heb je zo'n ingots.

Ik gebruik de set van Mentors ofz, moet even kijken hoe die precies heet, heb je het armor van Thor al? Ik moet alleen de cloak nog maar hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:48:
[...]

Omdat de focus nog altijd vanuit de basis meer op actie ligt. Dat is ook de doelgroep van de core van de serie.
RPG elementen zijn ondergeschikt.
Als een game vrijwel alles bevat wat in een RPG thuishoort en daarnaast ook nog vol actie zit maakt het niet opeens minder RPG natuurlijk. Het is een light action RPG. De game schuurt ook wel redelijk tegen games als The Witcher en Horizon Zero Dawn aan, ook actie RPGs.

[ Voor 10% gewijzigd door SemperFidelis op 23-11-2020 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

G_Dragon schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:43:
[...]

Ik heb nog niet alle syncpoints maar ben wel gebied voor gebied aan het completen, wat tot me verbazing veel te makkelijk is in Valhalla. En dan af en toe als je bij de grens komt van een level 200+ gebied, snel even naar binnen sneaken en soms heb je zo'n ingots.

Ik gebruik de set van Mentors ofz, moet even kijken hoe die precies heet, heb je het armor van Thor al? Ik moet alleen de cloak nog maar hebben..
Ja Thor's armor, maar dat is Bear en ik speel Raven. Cape krijg je volgens mij pas als je klaar bent met story.
Mentor armor heb ik pas 1 of 2 delen van, ziet er ook wel goed uit die bonus inderdaad.
SemperFidelis schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:53:
[...]

Als een game vrijwel alles bevat wat in een RPG thuishoort en daarnaast ook nog vol actie zit maakt het niet opeens minder RPG natuurlijk. Het is een light action RPG. De game schuurt ook wel redelijk tegen games als The Witcher en Horizon Zero Dawn aan, ook actie RPGs.
Wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Al gezien?
Onze nederlandse Viking Eivor....

YouTube: BIGGEST VIKING ALIVE - The Dutch Giant - Ubisoft Assassins Creed Val...

Afbeeldingslocatie: https://youtu.be/lrGT9JhQVNY
_/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Mr-Music op 23-11-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mr-Music schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:00:
Al gezien?
Onze nederlandse Viking Eivor....
[Afbeelding]
_/-\o_
Link doet het niet maar het zal vast niet The Dutch Giant zijn met bedrijfje in eten :>

Edit: nu werkt die wel!

[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 23-11-2020 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:58:
[...]

Ja Thor's armor, maar dat is Bear en ik speel Raven. Cape krijg je volgens mij pas als je klaar bent met story.
Mentor armor heb ik pas 1 of 2 delen van, ziet er ook wel goed uit die bonus inderdaad.

[...]

Wat jij wil.
Las laatst dat je hem eerder kan krijgen, je hoeft alleen maar voor de 2e keer die medallies in te leveren zei iemand hier laatst op tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

G_Dragon schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:13:
[...]

Las laatst dat je hem eerder kan krijgen, je hoeft alleen maar voor de 2e keer die medallies in te leveren zei iemand hier laatst op tweakers?
Waarschijnlijk een bug/glitch
Medailes inleveren geeft op volgorde
spoiler:
Poison Strike lvl 1 (melee en ranged) - 4 medalions
Fire Strike lvl 1 (melee en ranged) - 6 medalions
Poison Strike lvl 2 (melee en ranged) - 9 medalions
Fire Strike lvl 2 (melee en ranged) - 11 medalions
Thor's Cape - 15 medalions

Uitgaande van de nummers, ik moet er nu 11 inleveren

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 23-11-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:41:
[...]

spoiler:

Ik moet er nu 9 inleveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:02
zit er net geen 50u in en eerste paar missies gedaan in London (volg voor de rest vooral de provincies per powerscore en dan ruim ik ook wat zijzaken op voor ik verder ga). Rond level 135, en ik kan me wel indenken dat het voor sommige mensen teveel is als ze zich realiseren dat ze op dat punt nog maar 1/3de ver zitten.

Maar ik amuseer me wel. Zijmissie hier, kamp stealthclearen daar, collectible of andere loot puzzelen,...
De verhalen per provincie zijn wel best leuk en interessant, maar de overkoepelende plot ben ik al lang kwijt. Bassim en Sigurd lopen zo om de zoveel tijd het beeld in en ik denk "whatever"

spoiler:
Heb hem toch maar niet gecuckt terwijl ie in wessex in de nor zit, al begin ik daar spijt van te krijgen

Ik ben wel benieuwd naar de uitleg die we gaan krijgen waarom je sommige stukken als man, andere als vrouw speelt (al doe ik alles vrouwelijk) Snap het voor game/marketing redenen, maar lorewise ben ik wel curieus hoe ze dat gaan verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Heeft er iemand tips welke kant ik moet op gaan met de skills? Ik ben nu op een punt dat ik maar wat doe en gewoon wat aanklik rond de BEAR tree.

Ben ergens rond level 35.

Ik doe voornamelijk van veraf met de pijl en boog schieten. Dan stealth aanvallen en dan wat nog over is met de beginbijl pakken. Doe alles met de begin gear nog.

[ Voor 32% gewijzigd door Oxigeon op 24-11-2020 07:24 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Oxigeon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:23:
Heeft er iemand tips welke kant ik moet op gaan met de skills? Ik ben nu op een punt dat ik maar wat doe en gewoon wat aanklik rond de BEAR tree.

Ik doe voornamelijk van veraf met de pijl en boog schieten. Dan stealth aanvallen en dan wat nog over is met de beginbijl pakken. Doe alles met de begin gear nog.
Je moet helemaal niks. Maar met de boog skills vind je allemaal rechts onder met de blauwe kleur. Je kunt ook resetten en herindelen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 11:03

n2theb

Tweakers Abonnee

Bokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:41:
[...]

spoiler:

Mis ik nu iets. Waar zijn deze medalions van toepassing of komt dat vanzelf in het verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat is het mooie van de skilltree, zoals al gezegd, je moets niets.

Bekijk de keynodes, welke skill ze geven, en of je die wil gaan gebruiken. vervolgens bekijk je wat er op de route ligt, of welke route jouw de kleine nodes geeft die je wil.

Zelf ben ik als eerste Ravenin gegaan voor advanced assassination, chain assassination en brush with death.

Vervolgens heb ik alle 3 de extra adrenaline nodes gepakt, en vanaf daar gewoon beetje verder gegaan dus op basis van wat mij handig leek.

Voor de kleine nodes ben ik vooral voor life, light damage en assassination damage gegaan in begin. later meer defense op de heavy (en daarbij natuurlijk je bonus nodes voor het betreffende armor die je gebruikt.)

Ik ben nu power 282 met excalibur in main and seaxx in offhand. Alles is nu dusdanig easy dat ik ook niet meer de zealots op easy hoef te zetten om snel klaar te zijn met die saaie fights :+
n2theb schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:30:
[...]

Mis ik nu iets. Waar zijn deze medalions van toepassing of komt dat vanzelf in het verhaal?
Medallions zijn niet echt story gebonden, meer gewoon extra reward voor het opschonen van de order.
spoiler:
Verhaallijn zelf is gewoon dat je langzaam zonder het echt bewust te zijn gewoon gerecruit wordt bij de hidden ones.

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 24-11-2020 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 17:49
Sipio schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:45:
[...]

Was alleen maar van die torches aan het gooien in die tombes, ben ook niet kapot van dit soort dingen in games al zagen die koppies er best lief uit in Oddysey :+ wacht nog ff met Valhalla totdat hier een van de next gen consoles staat maar zal wel weer een paar keer schrikken worden van die slangen.
Ik heb gisteren ook ergens anders slangen gevonden :o Kun je er alvast naar uitkijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bokkie

spoiler:
heb je die order member Death-Boom al gehad? Die is echt lastig doordat die constant healed , had hem op een gegeven moment op 5% leven. En opeens had ze weer 100% health :/ ook tijdens het gevecht ging ze telkens weer healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
PureLOOD schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:49:
[...]

Ik heb gisteren ook ergens anders slangen gevonden :o Kun je er alvast naar uitkijken >:)
Iets zegt me dat je mij niet gaat vertellen waar ;)

Maar mag wel hoor, zelfs in spoiler tags ik zal niet lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:39:
[...]

Ik ben nu power 282 met excalibur in main and seaxx in offhand. Alles is nu dusdanig easy dat ik ook niet meer de zealots op easy hoef te zetten om snel klaar te zijn met die saaie fights :+
Serieus easy ? 8)7
Dat is toch niks aan als je daarmee speelt om iets te halen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

G_Dragon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
[...]

Serieus easy ? 8)7
Ik vind Zealot fights boring. AC1 all over again, enige wat je moet doen is dodge/parry anders komt je aanval niet door

Die daughter fights en de Goliaths vind ik betere "boss" mechanics hebben, evenals de Legendary Animals, dan de Zealots.

Kunstmatige moeilijkheid, ipv een leuke uitdaging in het gevecht.

Death Boon heb ik al gedaan ja, Eorforwine, Redwalda, Wuffa en cola heb ik op hardest gedaan, toen vond i het wel mooi geweest, totaal geen variatie en alleen maar timesink/progression block

Nu gebruik ik gewoon stunlock offhand dagger + Harpoon impalement om ze te killen, is sneller dan combat op easy zetten en daarna weer op hardest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Wil toch even terug komen op die foto's.

Hoe weet ik nu of mijn foto's zichtbaar zijn voor iedereen?
Zie bij sommige foto's al die likes staan en ze komen in willekeur in mijn map van randoms.

https://www.ubisoft.com/e...halla/photomode/my-photos

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Bokkie schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:34:
[...]

Ik vind Zealot fights boring. AC1 all over again, enige wat je moet doen is dodge/parry anders komt je aanval niet door

Die daughter fights en de Goliaths vind ik betere "boss" mechanics hebben, evenals de Legendary Animals, dan de Zealots.

Kunstmatige moeilijkheid, ipv een leuke uitdaging in het gevecht.

Death Boon heb ik al gedaan ja, Eorforwine, Redwalda, Wuffa en cola heb ik op hardest gedaan, toen vond i het wel mooi geweest, totaal geen variatie en alleen maar timesink/progression block

Nu gebruik ik gewoon stunlock offhand dagger + Harpoon impalement om ze te killen, is sneller dan combat op easy zetten en daarna weer op hardest :P
ja die Zealots slaan helemaal nergens op. Heb er nog geen enkele gekillt wel paar keer geprobeerd. Maar alleen liggen ontwijken/parryen om 1 of 2x raak te kunnen slaan gaat ook echt nergens over en is ook niks leuks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Lekker dan. Vanochtend update op de ubisoft connect app, en nu knippert alles wat een bontje heeft als een malle in beeld. Kleine bugs kan ik best mee leven, maar dit zorgt voor een disco wat vreselijk afleidt. Instellingen omlaag gooien helpt ook niets, hopen dat dit snel opgelost is... :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:53
Ik zag dit voorbij komen en vond het vrij hilarisch _O- :

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
Scrtz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:57:
[...]

ja die Zealots slaan helemaal nergens op. Heb er nog geen enkele gekillt wel paar keer geprobeerd. Maar alleen liggen ontwijken/parryen om 1 of 2x raak te kunnen slaan gaat ook echt nergens over en is ook niks leuks aan.
De enige manier die mij lukt is met de skill return missile (Raven build). Vlak voordat een missile je raakt druk je op Q en dan gooi je die bijl/kogel etc. terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Scrtz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:57:
[...]

Zealot kaas: YouTube: [Rogue Academy] Kill Zealots Easily in Assassin's Creed Valhalla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
tw_gotcha schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:37:
[...]

De enige manier die mij lukt is met de skill return missile (Raven build). Vlak voordat een missile je raakt druk je op Q en dan gooi je die bijl/kogel etc. terug.
Ja heb die ook unlockt in de skill tree maar zie nooit de prompt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

AntiChrist7 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:58:
[...]

Ja heb die ook unlockt in de skill tree maar zie nooit de prompt...
Er is ook geen prompt, je moet opletten op de arrow warning (rode pijltjes die dikker/beter zichbaar worden) dan kijk je naar de schutter/werper, je ziet de pijl/speer/steen/firebomb aankomen, en vlak voor je geraakt wordt doe je linker bumper

http://gameclips.io/Saran...b7-4b0c-b72e-a87999f998e7 tegen einde van dit clipje kan je timing zien, is met firebombs zijn lekker goed zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Voelt bijna kansloos om dit spel op Low te spelen. Zoveel quests die je op hogere kwaliteit moet spelen omdat 'ie anders buggy is. Nu weer met 'Have You Seen This Man' waarbij een trigger niet afgaat en je onzichtbaar rondrent.

Gun 6800XT AMD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
Fulke en vinland
spoiler:
Broertje Sigrud begint nu toch wel grootheidswaanzin te krijgen. Ik heb de Vinland missie al gedaan die eindigt in het daar laten van de orb, dus het zoeken naar die orb met Fulke is dan nogal vreemd, ik neem aan dat het over hetzelfde ding gaat. Eh... ik had hem in mijn handen en heb hem in Vinland gelaten ...oeps!

Voelt ook een beetje frustrerend omdat je nu meer in het verhaal gezogen wordt en minder vrijheid krijgt in de dialogen. Ik speel Eivor als vrouw dus tegelijk ervaar ik dit als ondertoon van "vrouw hou je mond!" Grappig hoe dit werkt (bij mij persoonlijk dan 8)7 ). In ieder geval vermaak ik me prima.

Overigens vind ik het wel leuk om de klooster raids af en toe zelf eerst te doen (iedereen dood schieten, en dan de raid beginnen om de kisten te opnenen

[ Voor 14% gewijzigd door tw_gotcha op 24-11-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Ben je voor het hoofdverhaal verplicht om naar Asgard te gaan?
Ben er gisteren geweest en gelukkig kon ik er weer weg. Het trekt me samen met de hedendaagse setting, totaal niet en haalt me uit de flow van de game.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik zit nog in de eerste twee level 20 areas in England, heb eigenlijk nog niks gedaan met wapens upgraden, runes, etc. Enerzijds omdat ik het totaal nog niet nodig heb, maar nog veel meer omdat ik nog geen flauw benul heb wat het best bij mijn speelstijl (raven tree all the way tot nu toe) past. Ik gebruik nu een bearded axe en een shield en dat werkt best lekker. Armor de Raven shield set 5/5 zonder upgrades.

Zag hier wel dat mini bosses extreem hard zijn. Ik kwam een witch tegen die mij gewoon one shotte :X
Ga ik later nog wel eens terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 23:23
G_Dragon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
[...]

Serieus easy ? 8)7
Ik ben zelf wel van hard naar normaal gegaan. Hard was net iets te pittig, dan ben ik een halve avond met een fight bezig. Het geeft wel voldoening als je het uiteindelijk haalt, naar dan ben ik in 2025 denk ik klaar met Valhalla inclusief komende DLC. Op normaal kan ik de game misschien in 2023 gaan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bij mini bosses, die gele balk boven hun health bar is stamina, right? Maar die hoef je niet naar nul te brengen om zo'n enemy te kunnen killen right ?

Vind de game tot nu toe wel erg vet ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
-SaveMe- schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:27:
Bij mini bosses, die gele balk boven hun health bar is stamina, right? Maar die hoef je niet naar nul te brengen om zo'n enemy te kunnen killen right ?

Dat hoeft niet nee, maar het helpt wel want als die balk leeg is kun je een stun attack doen die veel damage doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-SaveMe- schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:27:

Gele balk is de stamina/stun enemies hebben ook weakspots, als je die raakt met je boog gat er een heel segment "geel" af, op moment dat die hele balk weg is, is de enemy een moment stunned en kan je de (R3) aanval doen voor veel damage.

Op lage level is dat een goede manier voor veel damage, maar hoe hoger je bent hoe minder dat uitmaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 19:10

Het lijkt me in ieder geval handig om in de skill tree nodes te kiezen die overeen komen met het dier/kleur van de gear die je draagt.

Iets anders. Als mensen Amazon/twitch prime hebben kun je door je ubisoft account te linken tijdelijk een hele buts loot binnenharken. Armor, wapens, een mount, dingen voor je schip en een pigeon skin voor je vogel.

[ Voor 15% gewijzigd door Jeroenske op 24-11-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Wat is het nut/idee van dat pledgen eigenlijk? Is me eigenlijk niet duidelijk. Ik pledge maar voor een gebied en ga dan daar alles doen ? Maar dat kan ook zonder pledgen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
-SaveMe- schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:22:
Wat is het nut/idee van dat pledgen eigenlijk? Is me eigenlijk niet duidelijk. Ik pledge maar voor een gebied en ga dan daar alles doen ? Maar dat kan ook zonder pledgen ?
Pledgen begint toch de story arc voor dat gebied?

En als je het voltooit krijg je meestal wat settlement rewards. maar er houdt je niets tegen idd om daar al wat rond te kijken en zij missies te doen.

Ik neem ook aan dat pledgen de main story vooruit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik speel Valhalla ook heel anders dan eerdere delen. Ik volg idd de main story arc in/naar een gebied en doe dan 'onderweg' tijdens het questen zoveel mogelijk op de map mee pikken.

Ook lekker dat je niet allemaal markers hebt waar je achterna holt ...

Overigens heeft dat jochie met die opal shop gewoon helemaal niks, alles is leeg ?

[ Voor 14% gewijzigd door -SaveMe- op 24-11-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:24
-SaveMe- schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:30:
Ik speel Valhalla ook heel anders dan eerdere delen. Ik volg idd de main story arc in/naar een gebied en doe dan 'onderweg' tijdens het questen zoveel mogelijk op de map mee pikken.

Ook lekker dat je niet allemaal markers hebt waar je achterna holt ...

Overigens heeft dat jochie met die opal shop gewoon helemaal niks, alles is leeg ?
Zo speel ik het inderdaad ook. Alles wat toevallig op m’n pas komt (of in de buurt) :)

Voor dat jochie is een internetverbinding nodig met de Ubisoft services. Ik krijg de afgelopen dagen meerdere keren de melding dat deze niet bereikbaar is dus ik denk dat het daar aan ligt dat je niets ziet (als je offline speelt en/of niet ingelogd bent op een Ubisoft account zie je ook niets).

En je bent niet de enige:
https://discussions.ubiso...shop-is-empty/?lang=en-US

[ Voor 6% gewijzigd door mrdemc op 24-11-2020 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:55
Ik vraag het toch nog maar eens, is er iemand die enig idee heeft of NL subtitles nog gaan komen? In dit topic werd er laatst een link gedeeld naar Ubisoft forum, maar dat topic lijkt nu offline te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:24
Denn90 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:34:
Ik vraag het toch nog maar eens, is er iemand die enig idee heeft of NL subtitles nog gaan komen? In dit topic werd er laatst een link gedeeld naar Ubisoft forum, maar dat topic lijkt nu offline te zijn.
Die is schijnbaar samengevoegd met een ander topic:
https://discussions.ubiso...ion-removed/10?lang=en-US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:55
Thanks ik zie het inderdaad. Nou hopelijk wordt het alsnog toegevoegd, ik volg het prima maar vond het toch altijd fijn om aan te hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:29
steefje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:59:
Ben je voor het hoofdverhaal verplicht om naar Asgard te gaan?
Ben er gisteren geweest en gelukkig kon ik er weer weg. Het trekt me samen met de hedendaagse setting, totaal niet en haalt me uit de flow van de game.
Dit vraag ik mij ook af. Heb er hetzelfde gevoel bij. Ik vond, in tegenstelling tot de meeste anderen, de Atlantis DLC bij Odyssey ook niet zoveel aan.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:13:
[...]

Dit vraag ik mij ook af. Heb er hetzelfde gevoel bij. Ik vond, in tegenstelling tot de meeste anderen, de Atlantis DLC bij Odyssey ook niet zoveel aan.
Vrees dat er geen inkomen aan is. Even doorbijten dan maar..

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Begin na 25 uur toch tegen wat bugs aan te lopen. Een quest (pre-order bonus quest) character wat vastloopt waardoor de quest niet uit te spelen valt.

Heb ook een heel irritante issue met Alt+tab (speel full window). Als ik naar een andere applicatie ben geweest is mijn framerate opeens gehalveerd en komt niet meer terug op oude niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomvang
  • Laatst online: 18-05-2024
Characters die vast lopen in quests, kan je meestal makkelijk oplossen door een recente (auto)save te laden en de quest opnieuw te doen.

Moet zeggen dat ik heel veel bugs tegen kom in Valhalla, inclusief 2 freezes die de XSS deden crashen. Heb ik vroeger in de AC franchise nooit ervaren. Unity die zogezegd vol zat met bugs, draaide bij mij bv. super vlot vanaf release. Nu ja, meer dan een lichte ergernis is het niet. Spel is puur genieten voor mij en zit nog maar aan een 30-tal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:04
60 uur inmiddels in de game zitten en nog lang niet klaar :) wat een grote game zeg. De bugs zijn irritant maar verder vind ik het echt een top spel. Wel jammer dat je wel èrg sterk wordt later in het spel. Ik kan met twee vingers in de neus elk kamp zo ruimen. Zelfde met boss fights.

[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 25-11-2020 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 19:40
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:59:
60 uur inmiddels in de game zitten en nog lang niet klaar :) wat een grote game zeg. De bugs zijn irritant maar verder vind ik het echt een top spel. Wel jammer dat je wel èrg sterk wordt later in het spel. Ik kan met twee vingers in de neus elk kamp zo ruimen. Zelfde met boss fights.
Speel zelf op beserkr, en ervaar precies hetzelfde, nul uitdaging. Zonde hoor...
Die archers zijn echt sneu, staan daar maar hetzelfde te doen iedere 5 seconden een pijl uit te poepen en verder te back peddlen. De AI in oddysey was voor mijn gevoel beter uitgewerkt.

Al met al maakt dit voor mij dat het geen lang leven beschoren is met AC Valhalla, kan niet wachten op Cyberpunk, had gehoopt dat AC me wat langer zou kunnen bekoren maar helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Rob SOS op 25-11-2020 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 02-10 12:09
Net uitgevonden: als je mounted over zo’n Ore steen loopt breekt het ook in stukken en kun je het looten. Hoeft er niet eens je mount voor af :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Patch zit er spoedig aan te komen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

kris-kraslot schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:07:
Net uitgevonden: als je mounted over zo’n Ore steen loopt breekt het ook in stukken en kun je het looten. Hoeft er niet eens je mount voor af :*)
Niet altijd?
Bij mij springt het paard er gewoon overheen...

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 02-10 12:09
thijsco19 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:28:
[...]

Niet altijd?
Bij mij springt het paard er gewoon overheen...
Als je er langzaam overheen loopt werkt het altijd. Soms even een andere hoek kiezen. Als de mount gaat springen sta je waarschijnlijk vlak bij een richel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nou dat werd tijd. Hoop dat ik mijn 2H sword dan ook weer terugkrijg die spoorloos verdwenen is door een of andere bug met die Torch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zealots zijn wel steeds moeilijker, heb er nu eentje waarmee ik echt een uur of langer mee bezig was. Elke keer als ik 1 of 2 seconden geen damage bij hem deedt healde hij zichzelf weer tot volldige leven, dat was eentje om niet snel meer te vergeten pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

tomvang schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:07:
Characters die vast lopen in quests, kan je meestal makkelijk oplossen door een recente (auto)save te laden en de quest opnieuw te doen.

Moet zeggen dat ik heel veel bugs tegen kom in Valhalla, inclusief 2 freezes die de XSS deden crashen. Heb ik vroeger in de AC franchise nooit ervaren. Unity die zogezegd vol zat met bugs, draaide bij mij bv. super vlot vanaf release. Nu ja, meer dan een lichte ergernis is het niet. Spel is puur genieten voor mij en zit nog maar aan een 30-tal uur.
Voor mij is dit ook de meest buggy AC die ik ooit heb gespeeld. Veel grafische glitches ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik wacht de patch ook even af voor ik weer verder ga. Heb er nu 25 uur inzitten en pas 2 pledges gedaan, verder lekker random erop los geloot en ontdekt. Eerste AC waar ik best regelmatig dood ben gegaan omdat ik toch even in dat veel te sterke kamp wilde kijken.

Spel is al wel een paar keer gecrasht, twee keer hele systeem vast laten lopen en sinds gisteren heb ik knipperende bontkragen bij npc's; dit is zeker de meest beroerde AC tot nu toe, heb bij alle andere delen bij elkaar nog niet zoveel problemen gehad als met deze... Setting bevalt me verder wel heel goed, alleen het stukje met de goden heb ik nog nauwelijks gedaan, ben er weer uit gestapt zodra het kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
G_Dragon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:45:
Die zealots zijn wel steeds moeilijker, heb er nu eentje waarmee ik echt een uur of langer mee bezig was. Elke keer als ik 1 of 2 seconden geen damage bij hem deedt healde hij zichzelf weer tot volldige leven, dat was eentje om niet snel meer te vergeten pff..
Ja niks leuks aan. Wat krijg je eigenlijk van zo'n zealot als je er een killt? Ik heb ze eigenlijk maar links laten liggen na een aantal keer proberen, zit inmiddels ook bijna op 50 uur playtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik hoopte eigenlijk deze voor Cyberpunk uit te kunnen spelen, maar dat kan ik wel vergeten. Too big ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44
Dit is mijn eerste AC en ik ben zelf altijd behoorlijk snel uitgekeken op een game. Dus mijn tactiek is om zoveel mogelijk met de main storyline bezig te zijn. Heb er nu 15 uur inzitten en heb mijn 2e gebied in Engeland afgerond, ga nu naar Lunden. Game speelt erg lekker weg vind ik en tot nu toe nog geen echt hinderlijke glitches. Waarschijnlijk maak ik alle verkeerde keuzes qua skill points en andere dingen omdat ik simpelweg te weinig tijd aan het uitzoeken besteed.

Weinig van jullie zullen het snappen, maar voor mij blijft het op deze manier wel leuk vermaak! Gamen doe ik puur voor mijn ontspanning en wil er dan niet teveel over nadenken. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Martijn1990 op 25-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Martijn1990 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:38:
Dit is mijn eerste AC en ik ben zelf altijd behoorlijk snel uitgekeken op een game. Dus mijn tactiek is om zoveel mogelijk met de main storyline bezig te zijn. Heb er nu 15 uur inzitten en heb mijn 2e gebied in Engeland afgerond, ga nu naar Lunden. Game speelt erg lekker weg vind ik en tot nu toe nog geen echt hinderlijke glitches. Waarschijnlijk maak ik alle verkeerde keuzes qua skill points en andere dingen omdat ik simpelweg te weinig tijd aan het uitzoeken besteed.

Weinig van jullie zullen het snappen, maar voor mij blijft het op deze manier wel leuk vermaak! Gamen doe ik puur voor mijn ontspanning en wil er dan niet teveel over nadenken. :D
Gelukkig is het aanpassen van je skillpoints gratis en zo gepiept. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44
DingK schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:03:
[...]

Gelukkig is het aanpassen van je skillpoints gratis en zo gepiept. _/-\o_
Ja, dat las ik hier dus ook! Dat wist ik dus niet, maar wel goed om eens naar te kijken nu ik verder in de game ben. 8)
Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste