Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:23
Ocin32 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:52:
[...]

Ja bizar, ik kwam even hier om dit te verifiëren. Geen Nederlands op in ieder geval PlayStation, maar denk alle platformen.

Zal wel een tijdsbesparende keuze zijn? Misschien komt het later nog. Ac is een van de weinige games die ik altijd in NL speelde, meer van oudsher omdat ik de teksten bij gebouwen en locaties altijd leuk vond en makkelijker te lezen in het Nederlands.
Ik had Assassin's Creed ook altijd in het Nederlands staan. Erg jammer dat ze dit hebben weggehaald. Ik heb ook niet gemerkt dat het spel hierdoor iets goedkoper is geworden ;) Misschien hierover toch maar eens aan de bel trekken bij Ubisoft zelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Wauw wat een verschil met de PS5..... speelt soepeler en vloeiender en stukken scherper :)

Jammer dat een deel van mijn savegames niet via Ubisoft Connect of Plus of dataoverdracht zijn overgezet :(

Was ik al bang voor.....gelukkig maar 3 uur gamen kwijt en 80 opals.....

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
ArnoldSmiley schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:18:
[...]

spoiler:
Die Haytham..... die naam zat toch ook in AC3? Daarbij zegt Layla ergens in de game hoe het lijk van Eivor nou in de VS kan zijn beland. Interesting
spoiler:
Weet niet of je al in Vinland bent geweest, maar daar is wel een connectie met AC3. De stam van Connor komt daar voor en Eivor geeft daar iets aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Buddha_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:56:
Wauw wat een verschil met de PS5..... speelt soepeler en vloeiender en stukken scherper :)

Jammer dat een deel van mijn savegames niet via Ubisoft Connect of Plus of dataoverdracht zijn overgezet :(

Bij mij is de save game wel goed overgekomen, echter de trophies die ik al op de PS4 gehaald had moet ik opnieuw halen op de PS5.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 15:30
Buddha_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:56:

Je kunt je plussaves ook handmatig pushen naar de cloud hè, maar dat is nu al 2,5 uur te laat denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Idd de trophy's zijn niet overgezet..... bij Cold War ook niet....

Had de systeemsoftware geupdate van de PS4 en via LAN dataoverdracht gedaan.....

Zowel Plus als dataoverdracht had mijn handmatige savegames niet overgezet.

Wellicht had ik de savegames extra moeten pushen via Plus......

Stukje story opnieuw doen en de Reda missies :)

[ Voor 68% gewijzigd door Buddha_ op 20-11-2020 08:33 ]

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 17:49
JDFS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:21:
[...]

Ik denk één van die vervelende vipers die oppoppen als je kannen en kruiken kapotslaat om ergens bij te kunnen :+
Ja, wie heeft dat bedacht, om er weer slangen in te verwerken :X Ik was juist zo blij dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken in tombes haha. Vooralsnog is zwemmen we zonder risico :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zojuist in
spoiler:
Asgard
aangekomen.
spoiler:
Wat een genot om over de Bifrost te lopen. Al mijn quests in Engeland zijn wel verdwenen, misschien maar eerst even die Well vinden of naar Vinland gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door JDFS op 20-11-2020 09:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
ArnoldSmiley schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:18:
[...]

Ik ben en blijf fan van de AC serie, alleen wijkt men steeds meer en meer af van de Creed zelf. En dat vind ik zonde. Ik had de hoop dat na Origins we weer wat dichter bij de Brotherhood zouden komen. Maar de hele Brotherhood was in Odyssey nergens te bekennen, en tot op heden in Valhalla ook nog niet overduidelijk aanwezig.
Odyssey speelde zich dan ook een kleine 400 jaar vóór Origins af, dus het ontbreken van de Brotherhood die nog niet was opgericht is niet zo vreemd.

https://overmental.com/co...sassins-creed-canon-41767

Eén van de eerste Assassins zat wel in de game, maar pas in DLC. Make of that what you will.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tom schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:14:
Even hier want in het andere topic sneeuwt je post onder :P

Ik heb AC: Valhalla geïnstalleerd, de PS4 versie op disc. Er is ook een update geïnstalleerd geloof ik, maar in het menu staat achter de titel nog " | PS4" (net als bij echte PS4 games). Moet je nog iets doen voor de PS5 versie of blijft dat er staan?
Dit trouwens zelf gevonden, zat wel een beetje verstopt in een banner op je homescreen (en die banners voelen wat marketing-achtig aan dus keek er overheen).

Daarna twee uurtjes gespeeld en het begin vast gedaan, maar te kort om iets over te zeggen. Het voelt en ziet eruit als AC. Ander thema (Origins en Odyssey tonen erg veel gelijkenis) was wel welkom en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 02-10 17:11
JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:31:
Ik weet niet of het valsspelen is, maar ik heb zojuist een Zealot verslagen door te locken, op afstand te blijven en met de Missile Reversal skill zijn speer naar hem terug te gooien :+

Ik ga kijken of dat met een level 250 Zealot ook lukt.
thanks voor de (soort van) tip. die zealot met dat schild was niet te doen (level 90) en had daar deze truck gebruikt. werkte perfect! 8)7

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 16:26
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dvW6YYOm.jpg

Heerlijk spel, genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@PearlChoco setup ziet er ook genieten uit, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 14:24
Gisteren wat problemen om de savegames op de ps5 te zien te krijgen van de pc, maar nadat ik de pc had opgestart en daar Valhalla een keertje had opgestart waren ze ook op de ps5 te zien.

Ondertussen zo'n 25 uur erin zitten en ongeveer de helft van de map verkend. Ik ben eigenlijk geen bugs tegengekomen buiten een boot die ergens in de lucht zweeft.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Gisteren beginnen spelen.

Eerste indruk is dat het toch net een stukje minder afgewerkt, slordiger, en minder grensverleggend is dan de vorige 2 games. De graphics gaan van prachtig naar gewoontjes.

Ik had ook wat problemen met mini stutters ... dat heb ik kunnen verhelpen door de controls van "hybrid" naar "controller" te veranderen, in de settings van het spel. Denk ik toch.. ofwel is het placebo.

Geen super grote fan van de npcs, hun houding en stance, is toch niet meer 100% van deze tijd vind ik. Ook hun accent is niet direct overtuigend voor mij. Ik ken natuurlijk geen Noors ofzo, maar iedereen komt over als een simpele boer. Het haar van Eivor is goed gedaan en zo, maar de kapsels van npcs bvb zijn ook gewoon veelal outdated.

Hoe dan ook, de verplichte "Ubisoft dream sequence" heb ik achter de rug, en ik heb ergens een paardje gevonden, dus dat wordt sowieso enkele leuke uurtjes hacken en slashen dit weeked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

http://users.telenet.be/d...202020-11-20%20165137.png

De stutters zijn er nog... zo erg bij momenten dat je het hoort aan het geluid die hapert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
Nol_NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 03:14:
[...]

Ik had Assassin's Creed ook altijd in het Nederlands staan. Erg jammer dat ze dit hebben weggehaald. Ik heb ook niet gemerkt dat het spel hierdoor iets goedkoper is geworden ;) Misschien hierover toch maar eens aan de bel trekken bij Ubisoft zelf....
Zie:
https://discussions.ubiso.../79033/no-dutch-subtitles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
PureLOOD schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:37:
[...]

Ja, wie heeft dat bedacht, om er weer slangen in te verwerken :X Ik was juist zo blij dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken in tombes haha. Vooralsnog is zwemmen we zonder risico :+
Was alleen maar van die torches aan het gooien in die tombes, ben ook niet kapot van dit soort dingen in games al zagen die koppies er best lief uit in Oddysey :+ wacht nog ff met Valhalla totdat hier een van de next gen consoles staat maar zal wel weer een paar keer schrikken worden van die slangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van mij mogen ze die sreen tearing wel snel patchen, irriteer me ontzettend aan op de Xbox One X..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 14:48

..Christiaan..

..zwll..

Je kunt wel overal vanaf springen.... Vlak voor je te pletter slaat r2 (zware aanval) doen en je hebt geen valschade.... Credits naar m'n zoon 😉

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Gisteren wou de game niet meer opstarten vanaf de ubisoft launcher. Gelukkig nog wel via de exe.

De stutters heb ik kunnen oplossen door mijn bluetooth van mn xbox controller niet meer te gebruiken en via de kabel te spelen.

Vervolgens eens gaan klimmen op een berg. Het eerste dat ik zie:
http://users.telenet.be/dropbox/VID_20201120_203330.mp4

De sneeuw in deze game is blijkbaar van typ-ex gemaakt:
http://users.telenet.be/d...202020-11-21%20113813.png

Ga zo maar door. Echt het 1 na het andere met deze game. Op zijn minst gezegd, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:53
Ja ik hoop wel dat ze nog wat bugs gaan fixen. Ik ben er nu (heb er een paar uur inzitten) al meer tegengekomen dan in heel AC Origins. Gisteren bleef mijn controller in de dakafglijd-trilmodus zitten, ook bijzonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:12
Ik moet mijn eerste ps5 spel nog kopen.. Ja weet het, koopt een ps5 en heeft nog geen game.

Maar ze zijn ook vrij duur. Nou heb ik assassins nooit gespeeld, kan ik deze dan gewoon gaan beginnen?? of is het een vervolg. Of staat deze game op zich zelf?

Anders wordt het waarschijnlijk Call Of Duty - Black Ops Cold War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Het zijn opzichzelfstaande games met een eigen verhaal. Wel zitten er verwijzingen in naar vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu bijna het hele armor van Thor, moet alleen Thor's Cape nog. Maar dat word eerst de story uitspelen :)

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 21-11-2020 13:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:51:
Ik heb nu bijna het hele armor van Thor, moet alleen Thor's Cape nog. Maar dat word eerst de story uitspelen :)
Ik heb sinds eerder vandaag alles bij elkaar en de grote prijs opgehaald. Moet zeggen dat het een klein beetje tegenvalt, ik had net iets meer speciaals verwacht, maar toch een mooie outfit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:57:
[...]

Ik heb sinds eerder vandaag alles bij elkaar en de grote prijs opgehaald. Moet zeggen dat het een klein beetje tegenvalt, ik had net iets meer speciaals verwacht, maar toch een mooie outfit
Wow maar dan heb jij de story wel ontzettend snel uitgespeeld :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:28:
[...]

Nee helaas, ik heb op de een of andere manier de cape gekregen bij de tweede keer inleveren van medailles. Ik heb zo'n 30 uur in het spel zitten en heb nog 3 gebieden over in Engeland, dus het verhaal is nog niet klaar. Volgens mij zijn er nog 6 leden op de Order pagina die ik nog moet doen, en dan de grote. Ben nu met de missie voor Fulke bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:41
G_Dragon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:28:
[...]

Ligt er maar net aan hoeveel tijd dat je hebt he. Als ik nu nog student was dan had ik het spel ook allang uitgespeeld ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
harley2009 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:16:
Ik moet mijn eerste ps5 spel nog kopen.. Ja weet het, koopt een ps5 en heeft nog geen game.

Maar ze zijn ook vrij duur. Nou heb ik assassins nooit gespeeld, kan ik deze dan gewoon gaan beginnen?? of is het een vervolg. Of staat deze game op zich zelf?

Anders wordt het waarschijnlijk Call Of Duty - Black Ops Cold War.
Het grootste gedeelte van de game staat op zichzelf. Voor de moderne verhaallijn, die maar een klein deel van het spel beslaat, kan het handig zijn om de rest gespeeld te hebben, maar het is niet alsof er op het internet nergens een samenvatting te vinden is.
Gameplay wise zijn er altijd kleinere of grotere verschillen t.o.v. vorige delen, maar daar ga je sowieso geen issues mee hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Modern day, zit dat er nog in dan? /sarcasm off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Voor PS5 eigenaren met de PS4 versie:
Ik kwam er net achter dat de PS4 versie er ook nog op staat, maar enigszins verstopt. Via settings > storage > games zie je 'm pas. Scheelt weer 40 GB aan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 19:10
Ik heb na lang tweaken steeds HDR uiteindelijk maar uitgezet (PS4 Pro) het ziet er zonder gewoon beter uit op mijn tv met deze game. Bij odyssee en origins had ik daar niet echt last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Heren pas op, er is dus een bug waardoor je wapens kwijtgeraakt kunnen worden. Heeft te maken met het pakken van een fakkel waardoor je main weapon dus verdwijnt. Had zelf geen recente savegame meer dus ben maar door gaan spelen.. Hopelijk wordt het nog een keer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

Al tijdje aan het 'zoeken' geweest naar een hamer.
Zojuist dus eindelijk een hamer gevonden, pas nadat ik weer terug ging naar Noorwegen en daar weer ging rondstruinen.
Daar ook een dagger gevonden.

Die dagger is best sterk. Doet redelijk wat damage en de snelheid is hoog.
Met de hamer is het ook wel leuk spelen.
Nu dus beetje aan het experimenteren met verschillende wapen combinaties.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:01

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik gebruik op m'n main de dagger icm een axe... Speelt erg lekker!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Speelde ik in het begin ook mee. Nu 2h sword main en varin’s axe offhand om speed te verhogen. Zo’n 2H zorgt wel voor stuk meer ‘crowdcontrol’ in grotere fights, dat mis je met 1handers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:34
Nou, uurtje gespeeld en zit direct vast in het spel...in de missie "Train with the hidden blade" zit een glitch waardoor geen progressie kan maken. Iemand anders dit issue tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

Nee? Kan je uitleggen waar je precies op vastloopt?

Net wilde ik een camp clearen in stealth. Helaas werd ik ontdekt en sprong ik dus van een toren naar beneden in een hooibaal / hoopje bladeren om dus weer 'ongezien' te worden.
Hoewel niemand een directe Line of sight had met mij (niet mogelijk ivm een muur ertussen) wisten ze precies waar ik was en zagen ze mij gewoon in die hoop liggen en begonnen ze met pijlen te schieten.

Dit is een bug lijkt mij?
Sowieso in de vorige AC's sprong je erin en gingen ze je zoeken. Als je niet gevonden word werd je weer 'ongezien'. Dat lijkt mij ook de logische reden dat ze in de game zitten?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zo, ondertussen aangekomen in het 'echte' spel. Het concept van je stadje uitbouwen bevalt me wel. En ben ook onder de indruk van die omgevingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ek_o9fsUgIO8-ghIg00zFYXDlCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTFZlbUT8bgJOIurok53X4rn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Oon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:57:
[...]

In hoeveel uur heb jij hem uitgespeeld dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Voor iemand die de standaard Xbox versie heeft, hier een DLC:

MEKD-F8JL-VFEA-EEA8

Geen idee wat het precies doet, maar ik geloof iets met kleding ofzo. Code moet geloof ik op de website van Ubisoft ingevoerd worden. Heb een link ontvangen van Wehkamp, maar die werkt niet. Code zal wel gewoon eenmalig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:34
jaapstobbe schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:18:
Nou, uurtje gespeeld en zit direct vast in het spel...in de missie "Train with the hidden blade" zit een glitch waardoor geen progressie kan maken. Iemand anders dit issue tegen gekomen?
Voor diegene die hier vast mocht komen te zitten. Laadt een save game voordat je de hidden blade krijgt en kies dan andere antwoorden (de minder logische). Praat daarna met iedereen voordat je met Sigurd meeloopt. Daarna was de glitch verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:02
Ben ik level 100 dus ga even die eerste zealot opzoeken. Voor een of ander reden werkt dodge en parry maar helft van de tijd... (en nee geen stamina issue)...

kom ik dus later wel op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Hoe krijg ik een vijand liggend op de grond? Ik heb die "stomp" ability maar ik krijg vijanden nog niet tegen de grond gewerkt. Ze moeten liggen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
AntiChrist7 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:17:
Ben ik level 100 dus ga even die eerste zealot opzoeken. Voor een of ander reden werkt dodge en parry maar helft van de tijd... (en nee geen stamina issue)...

Ja die zijn pittig. Je komt ook bijna niet langs zijn shield, vrijwel alleen als jij dodged tijdens zijn attack en vervolgens aanvalt. Ben lvl 110-120 ofzo maar krijg hem nog niet dood. (Wel op very hard difficulty)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Starbucks schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:48:
Voor iemand die de standaard Xbox versie heeft, hier een DLC:

MEKD-F8JL-VFEA-EEA8

Geen idee wat het precies doet, maar ik geloof iets met kleding ofzo. Code moet geloof ik op de website van Ubisoft ingevoerd worden. Heb een link ontvangen van Wehkamp, maar die werkt niet. Code zal wel gewoon eenmalig werken.
Dank. Heb hem verzilverd. Is een extra quest: The Way of the Berserker

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

AntiChrist7 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:17:

Zealot fights zijn boring as fuck :/
dodge, dodge, parry, 2x heavy, repeat

Als je zelf als eerste aanvalt ben je altijd de lul, enige wat je kan doen zijn de rode aanvallen dodgen, (soms is het een combo van 2 of 3 zelfs) daarna een gele parrye, en 2x slaan :r

De goliaths hebben leukere mechanics, echt Zealots zijn de bullshit tegenstanders van deze game, kunstmatige moeilijkheid.

Heb de helft van de Zealots al verslagen, maar ben nu op het punt dat ik als ik ze tegenkomn de combat op easy zet, gewoon om er snel vanaf te zijn :O :Z

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Die Havi story vind ik maar vaag zeg.....ben benieuwd waar dat heengaat.

[ Voor 32% gewijzigd door ArnoldSmiley op 21-11-2020 23:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
thijsco19 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:18:
Al tijdje aan het 'zoeken' geweest naar een hamer.
Zojuist dus eindelijk een hamer gevonden, pas nadat ik weer terug ging naar Noorwegen en daar weer ging rondstruinen.
Daar ook een dagger gevonden.

Die dagger is best sterk. Doet redelijk wat damage en de snelheid is hoog.
Met de hamer is het ook wel leuk spelen.
Nu dus beetje aan het experimenteren met verschillende wapen combinaties.
Ik heb volgens mij nu alle type wapens wel gehad en vind de Hamer wel leuk, maar de 2 handige bijl eigenlijk het leukst. De animaties die erbij zitten, zijn gewoon het bruutst van allemaal. Zwaard en speer zijn imo het saaist en 1 handige bijltje iets te zwak om echt leuk mee te vechten. Ik heb nu even een 1 handige bijl en hamer bij. Denk dat ik de bijl straks even inwissel voor 1 met 2 handen (dat kan namelijk later), al is de animatie iets minder leuk als je er nog een wapen naast draagt.

Schilden heb ik eigenlijk niet meer aangeraakt toen ik merkte dat je eigenlijk met je linker wapen altijd kunt blocken. Ook even de explosive pijlen ability ingesteld zodat ik niet meer naar vaatjes olie hoef te zoeken. Dan gaat het allemaal een stuk sneller.

Ben nu bijna level 200 en heb de hele tech-tree zichtbaar. Moet nog iets van 6 abilities daar unlocken en dan heb ik ook alles daarvan wel (maar moet dan dus nog een heleboel kleine items ernaast). Ben nog niet klaar met het verhaal, maar het bevalt nog allemaal prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2020 01:42 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Jeroenske schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:25:
Ik heb na lang tweaken steeds HDR uiteindelijk maar uitgezet (PS4 Pro) het ziet er zonder gewoon beter uit op mijn tv met deze game. Bij odyssee en origins had ik daar niet echt last van.
Dat is best bijzonder. Waarom vind je SDR beter? en wat voor tv heb je? HDR spat hier van het scherm op een LG OLED C7

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Kleine tips die voor mij echt goud waard zijn: gebruik de Ability Blinding Rush om tattoo collectibles op te pakken voordat je begint aan het hele parkour waarbij je 9/10 keer valt van het dak/boom/whatever.

Verzamel Level 2 Ability Dive of the Valkyries, hiermee kun je barred doors openmaken.

Tenslotte: gebruik de Ability Incendiary Powder Trap om Breakable Walls mee open te krijgen.

Deze drie tips gaan je leven echt veel makkelijker maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
Tja, wat moet ik zeggen. AC fan van het eerste uur maar kan niet zeggen dat ik hier een AC gevoel bij krijg wat ik bij odyssey overigens nog wel had. Wellicht ook te maken met de setting dat ik die niet zo tof vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Hamkaasbroodje schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:25:
Tja, wat moet ik zeggen. AC fan van het eerste uur maar kan niet zeggen dat ik hier een AC gevoel bij krijg wat ik bij odyssey overigens nog wel had. Wellicht ook te maken met de setting dat ik die niet zo tof vindt.
Grappig, hier juist het tegenovergestelde. Odyssey was voor mij alleen maar looten en steeds van Gear wisselen. Vechten deed ik altijd hack & slash. Valhalla doe ik bijna alles stealth waardoor voor mij het gevoel van de originele creeds veel meer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:53
Ik ben nog vrij aan het begin van de game en ben het zuiden van Noorwegen aan het exploren. De forten daar ben ik met stealth aan het infiltreren en proberen zonder ontdekt te worden alle chests te looten. Kwam er later pas achter dat het de 'bedoeling' is om deze forten te raiden met je bemanning :)
Ik moet nog even wennen aan het gebruik van het schip. Ik heb Odyssey niet gespeeld, maar kom direct van Origins en benader de game ook op dezelfde manier. De mechanics die vermoedelijk wel in Odyssey zaten (of helemaal nieuw zijn) moet ik nog even aan wennen om die te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-06 20:13
EcoR schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:37:
[...]

Grappig, hier juist het tegenovergestelde. Odyssey was voor mij alleen maar looten en steeds van Gear wisselen. Vechten deed ik altijd hack & slash. Valhalla doe ik bijna alles stealth waardoor voor mij het gevoel van de originele creeds veel meer terug is.
Oh ik doe ook alles stealth hoor :) ook in Odyssey en Origins deed ik dat. Maar het is ook de map, totaal geen indicatoren van locaties, alles maar een beetje op de tast IK WIL VRAAGTEKENS!! :p. Nee die gouden bolletjes enzo doen het niet voor me. Ik ga hem ook wel uitspelen en voor zover mogelijk 100% maar ik heb deze game al beschreven aan een collega op een manier van "als ik je er nu voor zet zou je niet meteen doorhebben dat is een AC is maar een viking game (waar dat laatste in zekere zin ook klopt natuurlijk)

Moet ik trouwens ook eerlijk zijn dat ik een gigantische sucker ben voor het oude Egypte + Griekenland dus dat waren natuurlijk geweldige settings voor mij :)

Ben het overigens met je eens dat qua looten/gear wisselen in Oddysey het wel een beetje overkill was, had je net een nieuw legendary chestpiece en 5 minuten later vind je een "rare" chestpeace die nog beter is. In mijn ogen misschien wel een van de grootste minpunten van Valhalla. Er is gewoon geen loot, niks. Zit er nu zo'n 20 uur in maar wandel nog steeds rond in de eerste kleding die je krijgt. Ook weer te veel (weinig? ;)) van het goede.

[ Voor 25% gewijzigd door Hamkaasbroodje op 22-11-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

devilsnight schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:27:
Hoe krijg ik een vijand liggend op de grond? Ik heb die "stomp" ability maar ik krijg vijanden nog niet tegen de grond gewerkt. Ze moeten liggen! :P
Ik heb werkelijk geen idee. Af en toe heb ik het idee dat de bemanning van mijn schip wel eens iemand neerzetten ik er maar langs hoef te lopen met R3.

Meerdere van jullie wel eens het probleem dat het geluid wat stottert op de ps5? Of ligt het aan mijn headset?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Is het normaal dat ik na ~55 uur maar 3 fabric heb gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Sjurm schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:39:
Ik ben nog vrij aan het begin van de game en ben het zuiden van Noorwegen aan het exploren. De forten daar ben ik met stealth aan het infiltreren en proberen zonder ontdekt te worden alle chests te looten. Kwam er later pas achter dat het de 'bedoeling' is om deze forten te raiden met je bemanning :)
Ik moet nog even wennen aan het gebruik van het schip. Ik heb Odyssey niet gespeeld, maar kom direct van Origins en benader de game ook op dezelfde manier. De mechanics die vermoedelijk wel in Odyssey zaten (of helemaal nieuw zijn) moet ik nog even aan wennen om die te gebruiken.
Is heel anders dan de boot die je bij odyssey had, maar zo moeilijk is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 19:10
Hulleman schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:50:
[...]

Dat is best bijzonder. Waarom vind je SDR beter? en wat voor tv heb je? HDR spat hier van het scherm op een LG OLED C7
Ik heb geen dikke OLED nog maar mijn tv was goed ingesteld zoals het "hoort" Ik heb nu de brightness en gamma iets omhoog gezet en ziet er wat meer naar mijn smaak uit vergeleken met SDR. Ik vond het eerst levenloos.

De game vind ik geweldig en de combat eigenlijk leuker dan de vorige 2. Speel een mix van stealth en brute moord viking.Ik heb de eerste game op de 360 gespeeld en een klein stukje black flag op de PS4 maar ik trek de moderne games veel beter.

Oh en als ik had geweten dat die wolf mount gaat zitten mekkeren en huilen als je er niet opzit had ik hem niet gekocht haha |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:04
JDFS schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:02:
Kleine tips die voor mij echt goud waard zijn: gebruik de Ability Blinding Rush om tattoo collectibles op te pakken voordat je begint aan het hele parkour waarbij je 9/10 keer valt van het dak/boom/whatever.

Verzamel Level 2 Ability Dive of the Valkyries, hiermee kun je barred doors openmaken.

Tenslotte: gebruik de Ability Incendiary Powder Trap om Breakable Walls mee open te krijgen.

Thx man, die Dive of the Valkyries is heel interessant. Moet je niet telkens ronddwalen voor een andere ingang te vinden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Gisteren de eerste uurtjes gespeeld, nog lekker aan het rondneuzen in Noorwegen.
Heel apart om te zien dat een totaal niet geüpgrade boog meer damage doet dan mijn aanvallen in melee met Varin's Axe op superior.

Heb iets gemist, of is er nergens nog uitleg geweest over gewone en geel flitsende aanvallen van vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ik heb hunta, son of hunta revealed, maar ik kan hem niet “marken”. Ik heb de optie “mark target”, maar zodra ik op blokje druk (PS5), dan wordt hunta niet zichtbaar op de wereldmap. Bij het volgende lid van the order kan ik het target wel marken. Heb ik iets gemist?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
DingK schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:08:
Gisteren de eerste uurtjes gespeeld, nog lekker aan het rondneuzen in Noorwegen.
Heel apart om te zien dat een totaal niet geüpgrade boog meer damage doet dan mijn aanvallen in melee met Varin's Axe op superior.

Heb iets gemist, of is er nergens nog uitleg geweest over gewone en geel flitsende aanvallen van vijanden?
Die flitsende aanvallen kun je parry’en als je dat goed timed. Daarna kun je extra veel damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
JDFS schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:02:

Aanvullend:

Upgrade je paard voor niet alleen meer stamina, maar vooral: zwemmen. Waarom? Om te vissen!
De vissen zwemmen niet weg als je met je paard in de buurt komt en dit zorgt ervoor dat je dus makkelijk met je pijl en boog een heleboel vissen kunt pakken. Uiteraard zwemmen ze wel weg als je in het water schiet, maar dan heb je als het goed is je kill al te pakken en je kunt er dus heel dichtbij komen.

Ik gok dat dit, net als je overige items, wel snel gepatched gaat worden.

Verder dus nog de Brush With Death skill die eigenlijk elk gevecht een stuk makkelijker maakt. Zonder die vind ik de Zealots ook geen reet meer aan. Bij de gele boom staat ie net linksboven de eerste skill, tegen het rode aan.

Advanced assassination skill is ook erg handig, hiermee kun je elke persoon assassinaten. Na de eerste ability onderin bij de gele boom, tegen het witte aan.

Deze 2 zijn dus vrij snel te pakken en zeker onmisbaar voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:24
Martinspire schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:54:
[...]

Aanvullend:

Upgrade je paard voor niet alleen meer stamina, maar vooral: zwemmen. Waarom? Om te vissen!
De vissen zwemmen niet weg als je met je paard in de buurt komt en dit zorgt ervoor dat je dus makkelijk met je pijl en boog een heleboel vissen kunt pakken. Uiteraard zwemmen ze wel weg als je in het water schiet, maar dan heb je als het goed is je kill al te pakken en je kunt er dus heel dichtbij komen.

Ik gok dat dit, net als je overige items, wel snel gepatched gaat worden.

Verder dus nog de Brush With Death skill die eigenlijk elk gevecht een stuk makkelijker maakt. Zonder die vind ik de Zealots ook geen reet meer aan. Bij de gele boom staat ie net linksboven de eerste skill, tegen het rode aan.

Advanced assassination skill is ook erg handig, hiermee kun je elke persoon assassinaten. Na de eerste ability onderin bij de gele boom, tegen het witte aan.

Deze 2 zijn dus vrij snel te pakken en zeker onmisbaar voor het spel.
Ik heb helemaal gemist dat je je paard kunt upgraden :/ Is dat een skill of zit dat bij de stables?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
mrdemc schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:09:
[...]

Ik heb helemaal gemist dat je je paard kunt upgraden :/ Is dat een skill of zit dat bij de stables?
Bij stables. Je kunt daar skins wisselen, maar de upgrades staan er ook. Stamina is heel handig, ik heb nu nauwelijks meer dat mn paard buiten adem raakt en zwemmen is gewoon handig om ergens heen te gaan waar niet direct een pad is. Maar voor vissen dus ook. Al verwacht ik wel dat deze (en die deur-open-maken skill) gepatched gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:24
Martinspire schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:11:
[...]

Bij stables. Je kunt daar skins wisselen, maar de upgrades staan er ook. Stamina is heel handig, ik heb nu nauwelijks meer dat mn paard buiten adem raakt en zwemmen is gewoon handig om ergens heen te gaan waar niet direct een pad is. Maar voor vissen dus ook. Al verwacht ik wel dat deze (en die deur-open-maken skill) gepatched gaan worden.
Ik weet dat met vissen je ook gewoon met een klein bootje dichterbij kan komen. Ik verwacht dat het paard dus op dezelfde manier interactie heeft met de omgeving wanneer je in het water bent. Dus dat zal denk ik (hopelijk) niet gepatched worden. Wel vreemd dat ik dat compleet gemist heb want heb al meerdere keren in de stables een kijkje genomen :p
Nog maar eens goed kijken of ik niet nog meer gemist heb dan :x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dat Orlog is echt leuk, ik wil dit spel in het echt hebben, alleen niks over te vinden op internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Hulleman schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:29:
Ik heb hunta, son of hunta revealed, maar ik kan hem niet “marken”. Ik heb de optie “mark target”, maar zodra ik op blokje druk (PS5), dan wordt hunta niet zichtbaar op de wereldmap. Bij het volgende lid van the order kan ik het target wel marken. Heb ik iets gemist?
Apart, hij is in ieder geval te vinden in
spoiler:
Ledecestershire waar hij bij mij de eerste persoon was op het marktpleintje naast de kerk waar je kunt gaat travellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
mrdemc schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:29:
[...]

Ik weet dat met vissen je ook gewoon met een klein bootje dichterbij kan komen. Ik verwacht dat het paard dus op dezelfde manier interactie heeft met de omgeving wanneer je in het water bent. Dus dat zal denk ik (hopelijk) niet gepatched worden. Wel vreemd dat ik dat compleet gemist heb want heb al meerdere keren in de stables een kijkje genomen :p
Nog maar eens goed kijken of ik niet nog meer gemist heb dan :x
Oh dat kan zeker, maar dan moet je dus varen, uit die modus, boog pakken, schieten, naar de vis (want ze zitten niet stil) varen en dan weer looten. Met paard kun je bewegen, looten en schieten tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb trouwens nog wel veel last van stuttering in wat drukkere gebieden, ook al draai ik de game op een RTX 3080 met 80+ fps.

Disable full screen optimization heb ik al gedaan, spel draait in borderless windowed.

Had ik in Odyssey helemaal geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jackson6 schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:34:
Heb trouwens nog wel veel last van stuttering in wat drukkere gebieden, ook al draai ik de game op een RTX 3080 met 80+ fps.

Disable full screen optimization heb ik al gedaan, spel draait in borderless windowed.

Had ik in Odyssey helemaal geen last van..
Borderless wil wel eens voor problemen zorgen, probeer full-screen eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
net in vinland aangekomen. Erg gaaf, even terug naar af. gelukkig kun je nog de assasin uithangen en langzaam wat gear verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36
Berserker gear NOG STEEDS niet gekregen zucht.

En die quest van Man's best friend waar je die Wolf skill krijgt is ook bugged blijkbaar, ik heb deze gedaan maar mijn wolf was niet bij de kinderen op het moment van inleveren dus no skill unlocked.

Hopelijk patchen ze dit nog bij want zo haal je nooit 100% completion en ik heb geen goesting om 12u opnieuw te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
JDFS schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:13:
[...]

Apart, hij is in ieder geval te vinden in
spoiler:
Ledecestershire waar hij bij mij de eerste persoon was op het marktpleintje naast de kerk waar je kunt gaat travellen.
Denk n bug bij mij ofzo. Hij was echt nergens te bekennen. Anyway, na een missie op marktplein kwam meneer ineens opdraven. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:48
Iemand een idee hoe ik aan raw materials kan komen als de raids te hoog level zijn? Moet een huis bouwen om level 2 te worden in mijn settlement, is een quest. Had per ongeluk al een ander huis gebouwd in plaats van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 10:32
Iemand hier ook veel last van bugs? (ps5)
Ik heb er nu een kleine 25uur achter de rug en al 3 “fatal errors” en erg veel objecten die zweven enzo. Random kraaien die uit de lucht vallen. Bij grote gevechten vallen sommige vijanden random dood.
Op de een of andere manier is het ook niet om aan te zien hoe de gezichtsuitdrukkingen van de mensen zijn. Zeg maar op het niveau van Mass effect Andromeda.
AC: Odyssey was imo toch een stuk beter...
Wie weet met wat updates komt het nog goed.

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
kapa schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:34:
Iemand hier ook veel last van bugs? (ps5)
Ik heb er nu een kleine 25uur achter de rug en al 3 “fatal errors” en erg veel objecten die zweven enzo. Random kraaien die uit de lucht vallen. Bij grote gevechten vallen sommige vijanden random dood.
Op de een of andere manier is het ook niet om aan te zien hoe de gezichtsuitdrukkingen van de mensen zijn. Zeg maar op het niveau van Mass effect Andromeda.
AC: Odyssey was imo toch een stuk beter...
Wie weet met wat updates komt het nog goed.
Bij Assassin’s Creed spellen kan je helaas de laatste jaren het beste eerst een aantal maanden wachten totdat véél bugs zijn gefixed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 11:03

n2theb

Tweakers Abonnee

Alexknl schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:30:
Iemand een idee hoe ik aan raw materials kan komen als de raids te hoog level zijn? Moet een huis bouwen om level 2 te worden in mijn settlement, is een quest. Had per ongeluk al een ander huis gebouwd in plaats van :9
Gewoon de wereld in gaan en zorgen voor loot. Zodat je beter word. Je kan namelijk in het begin verschillende plekken raiden waar je zeker wel kan looten. Daarbij laag level maakt opzich niet uit als je met een raid bezig bent gezien je clan het meeste werk doet en jij in werkelijkheid kan rushen naar de loot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Nevermind.

[ Voor 93% gewijzigd door devilsnight op 22-11-2020 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:03:
Ik heb mijn eerste helm, de Raven Clan Helmet. Maar ik zie een oog icoontje erbij staan en als ik hem equip dan is hij niet zichtbaar. Ik wil de helm juist wel zien. Hoe?
Rechter thumstick indrukken. Staat ook onderaan in het menu (Inventory) aangegeven als 'Show/Hide'

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Notna schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:05:
[...]

Rechter thumstick indrukken. Staat ook onderaan in het menu (Inventory) aangegeven als 'Show/Hide'
Ja ik zag het ineens net. Had het bericht gewijzigd.

Ik zit nu in het gebied van Kjotve's Fortress en in een groot ligt er goud achter een soort blauwe deur lijkt het. Maar ik krijg area not available. Hoe kom ik daar? Iets voor later in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:13
Inmiddels a flink wat uurtjes in Valhalla zitten. Van de afgelopen 3 AC games vind ik dit toch de beste. Vooral het stuk in
spoiler:
Asgard
vind ik echt tof gedaan.

Ondanks dat ik me prima vermaak met de game, irriteer ik me echt mateloos aan bepaalde gameplay elementen / design keuzes. Zo extreem heb ik dit toch niet vaak bij een game.

De (mini) boss fights zijn echt absurd moeilijk en totaal niet in verhouding met de level zones waar je je op dat moment in bevindt. Ik vind moeilijke bosses niet erg (DS gewend...), maar dit voelt gewoon niet goed aan. Alsof het gewoon niet klopt. Zelfs op level 150 is een boss in een level 20 zone echt veel te lastig. Daarbij is de beloning voor het verslaan ook lachwekkend en staat het totaal niet in verhouding met elkaar. Heb het idee dat dit geïmplementeerd is en men gewoon niet getest/gebalanceerd heeft. (Typisch Ubisoft dus)

Vrijwel alle wealth / artifacts zitten achter dichte deuren of meuren. Su-per irritant dat je elke keer weer op zoek moet naar een oil vase. Puzzelen is leuk, maar dit is gewoon rete saai en laat alles onnodig lang duren. Het wordt beter met een explosive arrow, maar die kun je niet altijd gebruiken.

Je krijgt veel te weinig gear en verschillende wapens. Zo loop ik al 35 uur in hetzelfde pakje rond, terwijl ik al wel ontzettend veel skills heb unlocked waarbij andere gear beter wordt. En ja, ik pak alle wealth e.d. mee in elke zone. En tot slot: geen 1h swords?! Net zo raar als geen shields in Odyssey. (Opnieuw typisch Ubisoft)

Al met al vind ik een 8 daarom (tot nu toe) prima op zijn plaats. Een vermakelijke game, maar zeker geen topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zijn er nog mensen zoals ik die ABSOLUUT niet zonder een sharpening filter kunnen? Ik weet niet hoe het komt, maar dit is toch de beste grafische update voor zo wat elke game? Ik snap die dat die games altijd zo washed out en blurry worden gemaakt. Oordeel zelf:

Origineel http://users.telenet.be/d....22%20-%2021.54.24.62.png

Filter http://users.telenet.be/d....22%20-%2021.54.36.26.png

Als je dit, scherp, in beweging ziet, is dat toch een groot verschil in fidelity als je het mij vraagt.

[ Voor 9% gewijzigd door SideShow op 22-11-2020 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
SideShow schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:59:
Zijn er nog mensen zoals ik die ABSOLUUT niet zonder een sharpening filter kunnen? Ik weet niet hoe het komt, maar dit is toch de beste grafische update voor zo wat elke game? Ik snap die dat die games altijd zo washed out en blurry worden gemaakt. Oordeel zelf:

Origineel http://users.telenet.be/d....22%20-%2021.54.24.62.png

Filter http://users.telenet.be/d....22%20-%2021.54.36.26.png
Ja, ik draai games vaak op 80% van 4k en dan met een filter erover. Best aardig resultaat dan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik had in de vorge games de indruk dat ik de good guy was, in de dorpjes, mensen helpen en zo...
In deze game echter voelt dat toch precies anders aan tijdens al mijn roof en plundertochten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik wordt echt helemaal gestoord van die klote bugs. Ik zit gewoon vast in de poort naar Jotenheim. Restarten doet niks, is toch gewoon prutswerk. Zo'n grote studio, zoveel middelen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

ArnoldSmiley schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:46:
Ik wordt echt helemaal gestoord van die klote bugs. Ik zit gewoon vast in de poort naar Jotenheim. Restarten doet niks, is toch gewoon prutswerk. Zo'n grote studio, zoveel middelen...
Kun je niet fasttravelen naar een andere locatie?
Ik had 't zelfde en dat was voor mij de oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
HaterFrame schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:30:
[...]

Kun je niet fasttravelen naar een andere locatie?
Ik had 't zelfde en dat was voor mij de oplossing.
Thanks! Dat werkte wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Als je naar Ubi Connect gaat kun je bij Rewards het Bayek Armor zien, maar die live stream is al geweest. Is er geen andere manier (behalve echt kopen) om die te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 02-10 13:38
devilsnight schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:45:
Als je naar Ubi Connect gaat kun je bij Rewards het Bayek Armor zien, maar die live stream is al geweest. Is er geen andere manier (behalve echt kopen) om die te krijgen?
Dit vroeg ik mij ook af. Volgens mij niet. Er is in een andere video al wel verschenen dat er Legacy outfits komen (Altair, Ezio, Edward). Daar zit ik op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:17
Ik heb toch voor 50 euro tweedehands de ps5 versie kunnen kopen.
Nu ongeveer 5-6 uurtjes gespeeld in Noorwegen.

Tot nu toe echt een leuke game!

Ik moet zeggen ik vind het echt weer een verademing vergeleken met odyssey, bij interessante punten met quests moet je nu ook gewoon goed luisteren wat ze vragen want ze zeggen het niet nog een keer en de quest is niet zichtbaar in je lijst.

Wel fijn om niet 20+ quests in je lijst te hebben staan zoals bij odyssey.

Ik vind deze game weer meer toetrekken naar mijn all time favorite: Black flag, je bent wel lid van de assassin's maar het speelt geen grote rol, je kan lekker je eigen ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-10 10:20
Hier nu ook net 6 uur gespeeld in Noorwegen en vermaak me er al heel erg goed mee, ondanks dat ik er echt heel slecht in ben.

Lang geleden heb ik nog veel AC gespeeld met deel 2, Brotherhood, Revelations e.d., maar ik had dus nog nooit Origins en Odyssey gespeeld. Over het algemeen speelt het nog steeds lekker, al is er natuurlijk heel veel veranderd. Vooral de combat is zo'n groot verschil als je al die delen hebt overgeslagen. Het is toch nog lastig voor mij om er aan te wennen.

Gisteren letterlijk 10 keer doodgegaan op dezelfde raid, waarschijnlijk omdat ik stug blijf volhouden dat je gewoon blind kan blijven hakken terwijl je echt gedwongen wordt om te kijken wanneer je moet parryen. Eigenlijk een prima verbetering, maar nu nog even frustrerend door mijn koppigheid. :+ Verder lijkt het bijna direct einde verhaal als je een keer in brand vliegt, zelfs met X ingedrukt houden om over de grond te rollen. Hopelijk gaat dat me na een paar uur meer in de game wat beter af allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
Dioscuri schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:38:
Hier nu ook net 6 uur gespeeld in Noorwegen en vermaak me er al heel erg goed mee, ondanks dat ik er echt heel slecht in ben.

Lang geleden heb ik nog veel AC gespeeld met deel 2, Brotherhood, Revelations e.d., maar ik had dus nog nooit Origins en Odyssey gespeeld. Over het algemeen speelt het nog steeds lekker, al is er natuurlijk heel veel veranderd. Vooral de combat is zo'n groot verschil als je al die delen hebt overgeslagen. Het is toch nog lastig voor mij om er aan te wennen.

Gisteren letterlijk 10 keer doodgegaan op dezelfde raid, waarschijnlijk omdat ik stug blijf volhouden dat je gewoon blind kan blijven hakken terwijl je echt gedwongen wordt om te kijken wanneer je moet parryen. Eigenlijk een prima verbetering, maar nu nog even frustrerend door mijn koppigheid. :+ Verder lijkt het bijna direct einde verhaal als je een keer in brand vliegt, zelfs met X ingedrukt houden om over de grond te rollen. Hopelijk gaat dat me na een paar uur meer in de game wat beter af allemaal.
Als je in brand staat moet je een aantal keer parry-en en dan raak je het kwijt, of in het water springen. Moet je parry balk welk redelijk gevuld zijn, anders lukt het niet. Het is overigens echt wel irritant als je in brand staat.

Gisteren ging ik met level 55 een droom in:
spoiler:
Asgard is level 90 en dat was best wel pittig. Die vijanden op de brug waren prima te doen, maar die laatste voor de deur niet. Als laatste alternatief ging ik bovenlangs en liet ik me bij de deur naar beneden vallen (geen vijanden toen daar) en kon ik heel makkelijk de deur dicht doen. Ik had helaas geen save vlak voor Asgard, alleen van een dag eerder en kon dus ook niet terug zonder die eerste missie af te maken. Al met al heeft me dit wel een half-uurtje gekost om doorheen te komen zo.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
YdieresiS schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:45:
[...]

Als je in brand staat moet je een aantal keer parry-en en dan raak je het kwijt, of in het water springen. Moet je parry balk welk redelijk gevuld zijn, anders lukt het niet. Het is overigens echt wel irritant als je in brand staat.

Gisteren ging ik met level 55 een droom in:
spoiler:
Asgard is level 90 en dat was best wel pittig. Die vijanden op de brug waren prima te doen, maar die laatste voor de deur niet. Als laatste alternatief ging ik bovenlangs en liet ik me bij de deur naar beneden vallen (geen vijanden toen daar) en kon ik heel makkelijk de deur dicht doen. Ik had helaas geen save vlak voor Asgard, alleen van een dag eerder en kon dus ook niet terug zonder die eerste missie af te maken. Al met al heeft me dit wel een half-uurtje gekost om doorheen te komen zo.
spoiler:
Ik was level 40. Dat eerst stuk is prima, rennen rennen en nog eens rennen.

Totdat je bij de eindbaas komt in Asbgard. Toen ben ik meer eerst gaan levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 14:53
Adlermann schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:58:
[...]

spoiler:
Ik was level 40. Dat eerst stuk is prima, rennen rennen en nog eens rennen.

Totdat je bij de eindbaas komt in Asbgard. Toen ben ik meer eerst gaan levelen :)
spoiler:
Ik heb dat eerste stuk ook gedaan, totdat ik die poort dicht had. Die vijand voor die poort was te sterk, die sloeg me in anderhalve klap neer. Daarna maar besloten om eerst verder te levellen, ondanks dat ik Asgard er wel ontzettend mooi uit vind zien. Al is het verhaal me daar nog een beetje wazig.

Nu speel ik eerst verder in Engeland. Nog genoeg te doen daar, ik heb wat dingen ontdekt, maar ik denk dat ik nog steeds 75% van de kaart daar niet gezien heb. Ik vermaak me vast nog wel een uur of 80 (zit nu een uur of 20 in de game).

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Gisteren weer tijd gestoken in deze game en ik heb gisteren
spoiler:
Engeland bereikt.

Niet zo lang geleden Origins en Odyssey uitgespeeld en ik moet toch weer even in deze game komen.

Het eerste gedeelte deed mij niet heel veel, wellicht bij het gemis van affiniteit met de setting.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Springbokkie schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:05:
Gisteren weer tijd gestoken in deze game en ik heb gisteren
spoiler:
Engeland bereikt.

Niet zo lang geleden Origins en Odyssey uitgespeeld en ik moet toch weer even in deze game komen.

Het eerste gedeelte deed mij niet heel veel, wellicht bij het gemis van affiniteit met de setting.
Eerste gedeelte vond ik grafisch ook wat minder.
Ik heb er volgens de Save game nu zon 47 uur inzitten (werk thuis dus staat ook wel eens gewoon aan :P ).

Ben nu level 151 maar alles voelt eigenlijk wel makkelijk op Zealot na, speel op normale hardheid.
Raids doe ik meestel zelf eerst clearen en als ik klaar ben om alles te openen roep ik de troepen op. Het eerste deel meestal stealth en daarna volgas om nog een beetje het viking gevoel te krijgen :+

Het gear principe snap ik en vind ik wel een verbeterpunt, niet elke 2 levels andere gear aan.
Maar loop nu al sinds het begin met de pre-order (of Utlimate bonus) gear. Tot nu toe geeft die toch wel de beste set bonus.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 17 ... 37 Laatste