Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
AntiChrist7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:53:
[...]

Ik neem aan dat raw materials ook niet respawnen? Ik heb tonnen supplies, maar kan bijna niets bouwen omdat ik raw resources mis. en heb lles al geraid in de eerste provincies
Had ik dus ook. Ben raids zwaar boven level gaan doen. Voorzichtig aan als laatste erachter aan, squad reviven en her en der wat neerslaan. Als level 49 net een 160 raid completed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:23
Blijft toch een mooie gewaarwording, die laadtijden op de X. Waar ik in het verleden een beetje heen en weer aan het wandelen was tijdens fast travel, omdat er van alles moest worden ingeladen, kan ik nu maar een paar stappen zetten en de game gaat alweer verder. Paar keer down gegaan tegen LoyalSkull, maar je stroomt daarna eigenlijk direct weer het gevecht in. Zoveel beter gamen. Grafisch kijk ik soms ook mijn ogen uit, maar die laadtijden vind ik echt een verademing. Blij met mijn X (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22

JSchut

.....

josstie85 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:50:
[...]

Ik heb de gold edition ook binnen. Gisteren nog een mail gehad dat hij vertraagd was. toen ingelogd in de store en zag daar met de tracking dat hij toch vandaag zou komen. Vanochtend een mail dat hij verzonden was, maar was dus al lang onderweg.

Aanrader om dus even te kijken in de store zelf ipv wachten op een mailtje.
Wat was jou besteldatum?

De PS5 standard edition die ik had besteld op 18/09 is al aangekomen (voor mijn neefje)
De PS5 Gold Edition die ik had besteld op 22/10 nog niet verzonden volgens de website.

Nu ga ik er niet vanuit dat hij er voor donderdag is. Maar ben wel benieuwd hoever ze in het proces zitten.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 23:03
JSchut schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:11:
[...]

Wat was jou besteldatum?

De PS5 standard edition die ik had besteld op 18/09 is al aangekomen (voor mijn neefje)
De PS5 Gold Edition die ik had besteld op 22/10 nog niet verzonden volgens de website.

Nu ga ik er niet vanuit dat hij er voor donderdag is. Maar ben wel benieuwd hoever ze in het proces zitten.
11 oktober besteld. 12 november bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Dubrillion schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:10:
Ik ren nog een beetje heen en weer. Pak een paar main missies en dan ren ik weer wat rond. Bevalt goed. De ene ''side mission'' duurt 2 minuten en de andere 10 minuten.

Waar ik nog wel aan moet wennen is dat sommige schatkistjes wel heel erg goed verstopt staan. Dan zie je met Odin Sight een goude ''popup''. Maar dan beland je in een grot waar je met godsgratie nog uit weet te komen, maar geen idee hoe ik de gouden kist moet pakken. En soms heb ik het idee dat er ook geen ''normale'' weg naar binnen is als alle deuren van binnenaf zijn afgesloten. Dan duurt het me net even te lang :). Sleutel niet in zicht, geen ramen of andere dingen kapot kunnen schieten. Dan komen we wel een keertje terug 8)
Een dak in de hens steken met je fakkel wil ook nog wel eens helpen (huisje in middle of nowhere in Noorwegen). Of is dit een spoilertag waard?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Dat Engeland is toch wel heerlijk. Blijf ook maar fotootjes schieten haha.

PS tipje, volgens mij ook hier al keer langsgeweest, je kunt een leuk setje claimen via Amazon Prime:
https://gaming.amazon.com/loot/acv

Heb je geen Prime kun je natuurlijk een gratis proefabootje nemen en direct weer cancelen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door SemperFidelis op 17-11-2020 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Je moet alleen wel je creditcard gegevens achterlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:41
SemperFidelis schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:

PS tipje, volgens mij ook hier al keer langsgeweest, je kunt een leuk setje claimen via Amazon Prime:

Heb je geen Prime kun je natuurlijk een gratis proefabootje nemen en direct weer cancelen. ;)
Die set is supergoed alleen past totaal niet bij de 'vikingsfeer' dus daarom draag ik hem ook maar niet. Of ik moet echt eens ergens niet doorheen komen dan zal ik die set pas dragen. (Speel op very hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel heb ik ongeveer 30 uur in het spel zitten, ben nog echt in het begin van de story.
spoiler:
4e missie sinds is je Engelland komt

De focus eerst meer gelegd op het exploren van de map en de random events, ligt het hier aan mij of zijn er weinig chests te vinden in Engeland? Ga er namelijk snel doorheen :o

Wat voor mij persoonlijk een minpunt is dat je amper nieuwe gear vind en je het idee krijgt dat dit een flinke downgrade heeft gekregen als je Odyssey bent gewend. Draag nu al 30 uur lang hetzelfde gear, terwijl ik toch heel graag mijn char meer naar eigen wens had willen kleden. Weet niet of meer dit zo ervaren?

De random events zijn daarin tegen wel een stuk leuker gedaan, kan er niet teveel over zeggen zonder spoilers. Maar sommige waren gewoon ontzettend grappig of zo simpel dat het gewoon leuk is!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 10:20
G_Dragon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:47:
Momenteel heb ik ongeveer 30 uur in het spel zitten, ben nog echt in het begin van de story.
spoiler:
4e missie sinds is je Engelland komt

De focus eerst meer gelegd op het exploren van de map en de random events, ligt het hier aan mij of zijn er weinig chests te vinden in Engeland? Ga er namelijk snel doorheen :o

Wat voor mij persoonlijk een minpunt is dat je amper nieuwe gear vind en je het idee krijgt dat dit een flinke downgrade heeft gekregen als je Odyssey bent gewend. Draag nu al 30 uur lang hetzelfde gear, terwijl ik toch heel graag mijn char meer naar eigen wens had willen kleden. Weet niet of meer dit zo ervaren?

De random events zijn daarin tegen wel een stuk leuker gedaan, kan er niet teveel over zeggen zonder spoilers. Maar sommige waren gewoon ontzettend grappig of zo simpel dat het gewoon leuk is!
Ja ik ervaar hetzelfde. Had het al eerder benoemt hier. Erg toffe game, maar iets meer verschillende loot drops was wel leuk geweest. Odyssey was wel weer iets te gek dan in aantal drops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
JSchut schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:11:
[...]

Wat was jou besteldatum?

Ik heb 3 november besteld, ook nog niks gehad behalve twee mails over mogelijke vertraging (maar levering voor 19-11 wordt daar gezegd).
Ik heb gisteren de klantenservice gemaild, maar ook nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:45
Hoe zit het eigenlijk met het transferen van je savefile via Ubisoft connect van PS4 naar PS5? Ik krijg hier echt niks over gevonden online en zie in de game zelf ook geen optie binnen connect om het te kunnen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Zironako schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:36:
Hoe zit het eigenlijk met het transferen van je savefile via Ubisoft connect van PS4 naar PS5? Ik krijg hier echt niks over gevonden online en zie in de game zelf ook geen optie binnen connect om het te kunnen uploaden.
Waarom niet gewoon zelf overzetten via ethernet, wifi, of USB-drive? Als je van Xbox naar PS wil is dat een ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:45
DingK schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:30:
[...]

Waarom niet gewoon zelf overzetten via ethernet, wifi, of USB-drive? Als je van Xbox naar PS wil is dat een ander verhaal natuurlijk.
Had ergens elders gelezen dat dit niet mogelijk is met de PS5. Je kon alleen je save data via Ubisosft Connect overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DingK schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:21:
[...]

Ik heb 3 november besteld, ook nog niks gehad behalve twee mails over mogelijke vertraging (maar levering voor 19-11 wordt daar gezegd).
Ik heb gisteren de klantenservice gemaild, maar ook nog geen reactie.
Ik heb inderdaad ook die mails gehad maar dat ging om de eerste levering. Weet niet of ze dat twee keer mailen. Gok van niet.

Ik ga het wel zien. Had gehoopt de gold edition op PS5 launch te hebben. Maar anders is het ook geen ramp natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 08:06
Mensen hier die het spel op de PS4 (Pro) spelen? Is dat goed te doen? Of erg te merken dat ie eigenlijk voor Next Gen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
crimby schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:25:
Mensen hier die het spel op de PS4 (Pro) spelen? Is dat goed te doen? Of erg te merken dat ie eigenlijk voor Next Gen is?
Hii blaast alleen veel. Verder nog amper grafische bugs meegemaakt eigenlijk. Ook amper screen tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 20:37
crimby schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:25:
PS4 Pro laatste model hier, met SSD.
Draait prima, acceptabele laadtijden en relatief stille console. Blaast een beetje maar zeker geen straaljager praktijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 23:23
De X lijkt wel uit te staan als ik Valhalla speel, ongelooflijk dat zoiets mogelijk is bij een game met zo'n omvang. Ik denk dat mijn PS4 Pro had opgestegen. Net in Engeland aangekomen, zo mooi... Geen laadtijden. Het lijkt soms net of ik in een schilderijtje mag figureren. Die One X was al een prima console, maar met de X hebben ze echt stappen gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 10:57
Soms lijkt het of sidequests niet triggeren of doorgaan. In het King Burgres verhaal werk je samen met Soma die drie vrienden heeft, een ervan is heeft iets. Met Birna heb ik gesproken en een actie gedaan. Wat clues gevonden en een spoor gevolgd dus ik weet wie van de drie ik moet hebben, maar de andere twee Lif en Galinn zijn onvindbaar. Ik zie niet hoe ik hier verdere actie moet triggeren. Soms lijkt het als je plekken al leeg rooft dat een sidequest gebroken wordt?

Ook vind ik het heel lastig dat de sidequests niet in je overzicht staan. Je moet goed opletten en ze meteen oplossen want er wordt niks opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

ik heb nu 4 zones helemaal complete. Nu in de 5de zone(ik doe ze op volgorde van power, ook al ben ik power 134 en pas bij een power 55 zone). In deze zone al 2 dingen tegen gekomen die ik helaas nog niet kan doen. Eentje is een soort vaag stenen tablet icoon op de kaart. Leuke puzzel dungeon, kom bij het einde, Odin sight geeft aan dat er iets moet zijn als soort van quest item, maar dan blauw ipv groen. Maar ik mag er blijkbaar nog niets mee doen. En er was een boss arena(waar ik er al eentje van gedaan had in eerdere zone) maar deze boss had grote rode letters POWER 340 naast de naam. Voor mij als beetje completionist zijn dit de mindere dingen aan een game als deze. Ik wil een zone in, de main quest doen, alle dingen op de map aftikken en door naar de volgende. Maar voor deze zone moet ik helaas 1) wachten tot ik hoog genoeg ben dat de boss me niet one shot en 2) ergens anders een quest vinden zodat ik die puzzel grot nogmaals kan doen :s

verder zit er pas 45 uur in de game en is het best goede game. Al vind ik odessey beter. Ik hoop dat er wel snel patch komt die wat bugs fixed. Met beetje geluk heb ik vandaag m'n ps5 en anders morgen zodat het ook stuk beter loopt en kortere laad tijden heeft.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ye-roon schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:49:
ik heb nu 4 zones helemaal complete. Nu in de 5de zone(ik doe ze op volgorde van power, ook al ben ik power 134 en pas bij een power 55 zone). In deze zone al 2 dingen tegen gekomen die ik helaas nog niet kan doen. Eentje is een soort vaag stenen tablet icoon op de kaart. Leuke puzzel dungeon, kom bij het einde, Odin sight geeft aan dat er iets moet zijn als soort van quest item, maar dan blauw ipv groen. Maar ik mag er blijkbaar nog niets mee doen. En er was een boss arena(waar ik er al eentje van gedaan had in eerdere zone) maar deze boss had grote rode letters POWER 340 naast de naam. Voor mij als beetje completionist zijn dit de mindere dingen aan een game als deze. Ik wil een zone in, de main quest doen, alle dingen op de map aftikken en door naar de volgende. Maar voor deze zone moet ik helaas 1) wachten tot ik hoog genoeg ben dat de boss me niet one shot en 2) ergens anders een quest vinden zodat ik die puzzel grot nogmaals kan doen :s

verder zit er pas 45 uur in de game en is het best goede game. Al vind ik odessey beter. Ik hoop dat er wel snel patch komt die wat bugs fixed. Met beetje geluk heb ik vandaag m'n ps5 en anders morgen zodat het ook stuk beter loopt en kortere laad tijden heeft.
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld English Treassure, rechttoe rechtaan parcour
hint : over de markers:
spoiler:
blauw wil zeggen dat je iets kapot moet maken/verbranden, ik vermoed dat deze blauwe gloed op een tafel lag, daar staan potten , gewoon slaan en je kan looten

Die Boss kan je trouwens well doen met lower level. Belangrijk is je build en geduld hebben. Zorg voor brush with death en stack posion damage, samen met poison runes. Veel dodgen en niet te gertig zijn met je attack

Slowmo attacks helpen erg veel, bijvoorbeeld ook de boog ability "Focus of the nornir"

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz

Dat vind ik inderdaad ook wel het enige rare. Waarom er raids en sommige bossfights zijn waar je tig levels hoger voor moet zijn. Aan de andere kant wel weer een reden om laterna toch nog eens terug te komen in die oude gebieden waar je dan al lang niet meer geweest bent :P

Ik heb gisteren Aedwyn met 1 pijl verslagen, zal niks spoilen :D

Waarom vind je Odessey beter? Ik vond Odessey echt way too much maar kwam er ook vooral moeilijk doorheen omdat ik het zoveel op Origins vond lijken waar ik overigens heel veel plezier aan gehad heb. Om die reden ook Odyssey na paar uurtjes een half jaar links laten liggen en daarna pas een keer uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
tw_gotcha schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:30:
Soms lijkt het of sidequests niet triggeren of doorgaan. In het King Burgres verhaal werk je samen met Soma die drie vrienden heeft, een ervan is heeft iets. Met Birna heb ik gesproken en een actie gedaan. Wat clues gevonden en een spoor gevolgd dus ik weet wie van de drie ik moet hebben, maar de andere twee Lif en Galinn zijn onvindbaar. Ik zie niet hoe ik hier verdere actie moet triggeren. Soms lijkt het als je plekken al leeg rooft dat een sidequest gebroken wordt?

Ook vind ik het heel lastig dat de sidequests niet in je overzicht staan. Je moet goed opletten en ze meteen oplossen want er wordt niks opgeslagen?
Die twee zijn ergens op de kaart te vinden, weet even niet waar.
spoiler:
Denk eraan dat je de goede persoon kiest bij Soma straks, dat kan gevolgen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 13:38
Daar over gesproken.... ik maakte dus de verkeerde keuze. Maar niet terug gedraaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
tw_gotcha schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:30:

Die twee zijn inderdaad wel op de kaart te vinden. Ik speel met de quest markers aan en dan worden ze goed weergegeven. Ben je hier op zoek naar de missie marker voor hun missie? Of naar de marker waar je ze kan vinden voor de vragen die je ze kunt stellen?

Voor dat laatste:
spoiler:
Het huis van Lif is in het noorden van de stad (net ten oosten van de poort) en daar vind je hem voor zijn huis. Het huis van Galinn is in het noordwesten van de stad, ik vond hem daar in zijn huis.

Voor de gezamenlijke quest van Soma:
spoiler:
De quest treachery neemt je niet aan de hand, je zult hier alle aanwijzingen en dergelijke zelf moeten vinden. Afhankelijk van je instellingen kan ik je aanraden om Odin sight te gebruiken.

Voor de afzondelijke quests van de personages zelf:
spoiler:
Locatie Lif: Unholy Father quest, misschien als actief zetten in je quest menu en dan de marker zien. (of kijk hier naar de eerste afbeelding: https://www.ign.com/wikis...ed-valhalla/Unholy_Father)
Locatie Galinn: Razing Earnningstone quest, misschien als actief zetten in je quest menu en dan de marker zien. (of kijk hier naar de eerste afbeelding: https://www.ign.com/wikis...alla/Razing_Earnningstone)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 20:31

thijsco19

KTM 990 SMT

JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:20:
[...]

spoiler:
Denk eraan dat je de goede persoon kiest bij Soma straks, dat kan gevolgen hebben.
Betreft de spoiler, hoe weet ik dat?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:24
thijsco19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:00:
[...]

Door goed de aanwijzingen te volgen.
spoiler:
Zodra je alle drie hebt gesproken op de locaties zullen ze alle drie weer thuis zijn. Je moet dan uiteindelijk Soma weer aanspreken. Hier kun je ervoor kiezen om nog wat meer onderzoek te doen. Dat zou ik wel doen :) je kunt dan met alle drie de personen opnieuw praten bij hun huizen en je moet even het moeras in. Uiteindelijk is er 1 persoon die geen alibi heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door mrdemc op 18-11-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Edit: ik breng je iets meer naar de eindconclusie dan @mrdemc - dus als je echt zo min mogelijk wil weten, zie zijn reactie hierboven.

@thijsco19
spoiler:
Er is maar 1 persoon die het geweest kan zijn. Ze proberen je nog op het verkeerde spoor te brengen met de verf. Maar van wat ik heb gelezen en gezien in filmpjes - want ik heb ook echt NIET goed opgelet haha - is dat als je op zoek bent naar de longboats van de drie, je goed moet op letten op de kleuren van die longboats.

Ook kun je je afvragen welke van de drie gegijzeld waren en welke niet. Daarnaast geeft een van de drie nog aan dat die in zijn of haar dromen iets ziet wat een goede hint is. Als je daarna met zijn of haar clan gaat raiden in een dorpje, hoor je de members van de clan ook bepaalde uitingen doen die je wenkbrauwen zouden doen fronsen.

Tenslotte, als je met alle drie een quest hebt gedaan en je terug naar Soma gaat, is er een cutscene waarin een bepaald iets gebeurt en kun je het plaatje eigenlijk al invullen.

Je weet dat je goed hebt gekozen als degene die jij hebt gekozen ook door Soma wordt 'uitgelicht'. Daarna heb je de mogelijkheid om iemand te recruiteren voor je longboat - als je verkeerd kiest heb je die optie niet.

[ Voor 5% gewijzigd door JDFS op 18-11-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:02
thijsco19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:00:
[...]

U detective skills gebruiken :)

Nee ik zit ook net daar. heb alle drie hun missies gedaan en de tunnel onderzocht, dus moet nog een beslissing maken

spoiler:
Volgens mij is het Birna. Ze heeft de mercenary mentaliteit, en als je wat rondzoekt vanaf de tunnel, vind je haar huis waar haar zaken vertrekkensklaar staan.
de anderen hebben niet echt een motief, Bij birna is het afgewezen liefde

Tenzij ze het er natuurlijk vingerdik opleggen om u te misleiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Overigens vond ik tot nu toe (Oxenefordscire Arc / Lunden Arc, level 120) de missie met Soma een van de leukste. Lekker puzzelen en op z'n Hercule Poirot te werk gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
SemperFidelis schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:

Thx. Zojuist geclaimd. Heb gebrek aan nieuwe gear verzacht nu de pijn een beetje :9 .

Maar wat een heerlijke game weer _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
AntiChrist7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:44:
[...]

Nee ik zit ook net daar. heb alle drie hun missies gedaan en de tunnel onderzocht, dus moet nog een beslissing maken

spoiler:
Volgens mij is het Birna. Ze heeft de mercenary mentaliteit, en als je wat rondzoekt vanaf de tunnel, vind je haar huis waar haar zaken vertrekkensklaar staan.

spoiler:
Ook de andere twee hebben een motief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:11
Iemand die weet of je na
spoiler:
de asgard missie van valka
Terug kan naar
spoiler:
asgard

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
[...]

spoiler:

Het loont ook om na de tunnel goed de omgeving te doorzoeken. Ik had in het begin eerst de verkeerde voor me, maar werd later wel goed duidelijk als je goed oplet.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
gamerboy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:48:
Iemand die weet of je na
spoiler:
de asgard missie van valka
Terug kan naar
spoiler:
asgard
spoiler:
Jazeker! Door opnieuw het drankje te drinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:41:
Edit: ik breng je iets meer naar de eindconclusie dan @mrdemc - dus als je echt zo min mogelijk wil weten, zie zijn reactie hierboven.

@thijsco19
spoiler:
Er is maar 1 persoon die het geweest kan zijn. Ze proberen je nog op het verkeerde spoor te brengen met de verf. Maar van wat ik heb gelezen en gezien in filmpjes - want ik heb ook echt NIET goed opgelet haha - is dat als je op zoek bent naar de longboats van de drie, je goed moet op letten op de kleuren van die longboats.

Ook kun je je afvragen welke van de drie gegijzeld waren en welke niet. Daarnaast geeft een van de drie nog aan dat die in zijn of haar dromen iets ziet wat een goede hint is. Als je daarna met zijn of haar clan gaat raiden in een dorpje, hoor je de members van de clan ook bepaalde uitingen doen die je wenkbrauwen zouden doen fronsen.

Tenslotte, als je met alle drie een quest hebt gedaan en je terug naar Soma gaat, is er een cutscene waarin een bepaald iets gebeurt en kun je het plaatje eigenlijk al invullen.

Je weet dat je goed hebt gekozen als degene die jij hebt gekozen ook door Soma wordt 'uitgelicht'. Daarna heb je de mogelijkheid om iemand te recruiteren voor je longboat - als je verkeerd kiest heb je die optie niet.
Blijkbaar veel aanwijzingen gemist :9 .
Is al paar missies geleden dus weet niet meer wie ik gekozen had. Vandaar dat ik benieuwd ben of ik de goede had gekozen.

spoiler:
Weet ook niet meer of ik daarna iemand kon recruteren voor mijn longboat. Maar had wel het idee dat ik de goede gekozen had.
Ik dacht dat het Galinn was? Het was zijn longboat die feel geverfd was. En volgens mij had deze geen, of
de minst goede, alibi.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59
[...]

spoiler:

In principe maakt het ook weer niet zo heel veel uit voor het resultaat, de keuzes in deze game zijn niet zo heel schokkend in uitwerking. Iemand wel of niet recruiten maakt niet zoveel uit imo.
spoiler:
Volgens mij krijg je niet de optie iemand te recruiten voor je team als je de verkeerde kiest, maar voor als je het wilt weten: het is die Galinn, de jongere van de 2 mannen. Als je de sporen volgt dan krijg je een geel verfspoor te zien, dat heeft de dader gebruikt om op de boot te schilderen die elders bij het water klaag lag. Als je dan verder omhoog de rivier op gaat, kom je bij een kamp waar die boot ligt. En als je vanuit daar gaat kijken, dan kom je bij de plek uit waar die gozer omhoog is geklommen. Wat dus aangeeft dat hij het was.

Hij had de verf gebruikt van die andere meid die inderdaad de dader leek te zijn, maar zij was binnen met andere mensen. Die andere gozer heb ik niet meer veel van uitgezocht toen ik dat verfspoor gevolgd had. Overigens had ik die verf al gevonden voor ik dat dorp en die quest in ging, dus vond het al opvallend :P
ik heb nu 4 zones helemaal complete. Nu in de 5de zone(ik doe ze op volgorde van power, ook al ben ik power 134 en pas bij een power 55 zone). In deze zone al 2 dingen tegen gekomen die ik helaas nog niet kan doen.
En er was een boss arena(waar ik er al eentje van gedaan had in eerdere zone) maar deze boss had grote rode letters POWER 340 naast de naam. Voor mij als beetje completionist zijn dit de mindere dingen aan een game als deze. Ik wil een zone in, de main quest doen, alle dingen op de map aftikken en door naar de volgende. Maar voor deze zone moet ik helaas 1) wachten tot ik hoog genoeg ben dat de boss me niet one shot
Mja wat mij stoort is dat ook die ridders in de wereld met dat helm-icoontje de eerste uren niet te doen zijn. Dan kom je iemand tegen die level 90 is, terwijl je net zelf de 20 passeert. Ik vind het flauw om al meteen zulke personen in de eerste locaties te zetten. Ook ben ik inderdaad al een aantal world events en dergelijke tegengekomen die je niet met je normale level kunt halen. Dat je inderdaad ineens een 120 oid ziet, en je dus net de 55 gepasseerd bent. Dr zijn wel wat abilities die je leven makkelijker maken om dat te halen, maar ik vind het flauw en bederft een beetje mijn plezier. Dan ben je een half uur bezig en kun je alsnog door 1 hit ineens dood zijn. Ik vind het verschil in levels ook wel wat te groot. Ik vond dat een level 90 toch wel heel veel sterker was dan een 55, terwijl als je gaat kijken wat voor dingen je erbij krijgt, dat is echt minimaal.

De tech-tree had van mij sowieso wel helemaal open gemogen. Dat verbergen van abilities zorgt ervoor dat je toch veel dingen gaat unlocken die je niet echt boeiend vind, maar omdat je anders de rest niet ziet, doe je het toch maar. Er zijn een paar items die ik nog moet maar niet kan vinden (tenzij ik weer een guide erbij moet pakken). Zo moet ik nog steeds de explosieve pijlen en ik denk dat ik die maar op ga zoeken. Ik kom teveel locaties tegen waar je een rood kannetje moet zoeken, maar die krengen staan nooit waar ik ze verwacht. En ik vind het ook een beetje tijdvulling. De game is al groot genoeg, dit heeft het niet nodig. Ik ben gister een paar uur bezig geweest om wat fast-travel locaties vrij te spelen. De bovenkant moet ik nog, maar het midden en de onderkant is nu klaar. Dan kom je er wel achter hoe fucking groot de game is. En hoe handig het is om je paard ook te upgraden. Serieus, dat maakt het een stuk makkelijker, zeker als ie kan zwemmen.

Verder merkte ik dat je wapens niet zorgen voor een hogere rating, dat is echt alleen de tech-tree. Dus je kunt al wel met maxed out armor/wapen rondlopen (mits je de grondstoffen voor upgrade hebt), wat wel iets helpt, maar ook weer niet teveel. Want nee, je moet echt die +1.6 damage erbij hebben, voordat je 20 levels verder sterk genoeg bent om een poppetje te verslaan :?

Naja goed, de game is verder leuk genoeg om doorheen te gaan. Dus ik vermaak me nog prima

[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 18-11-2020 12:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Net een mail gehad van Ubisoft dat ze het niet gaan redden mijn PS5 Gold edition te leveren wegens logistieke problemen.

Bijgevoegd een digitale code zodat ik wel op de dag van de PS5 release kan spelen. Code geclaimed in de store en het is de volledige game (standard edition)

Neem aan dat ze die licentie later kunnen en zullen intrekken. Geen idee hoe dat gaat maar wel top geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ja mijn verdenking is na met de drie te praten idd wel verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:20:
[...]

spoiler:
dank, ik had al zoiets begrepen. Bedoel dat ze zichtbaar zijn als worldquests (witte vlekken)? Ik zie verder geen aanwijzingen op de kaart (alleen quests, loot en vaste locaties, en zealots en zo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Lol ik ben ook bij die verraders quest.
Erg lastig en weet niet wat ik vnv ga doen. Ik dacht juist dat
spoiler:
Lif als enig eeen motief had en ook veel met die schepen doet...

[ Voor 38% gewijzigd door SemperFidelis op 18-11-2020 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
ik zie uberhaupt niet dit soort quests (dus bijv die verraders) in mijn log, alleen maar de grote delen (hoofdtsuk 4 van koning Burgred) enzo. Boven Quests in de menu staat wel een ruitje met uitroep teken, maar verder zie ik alleen de groete lijnen. Is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Een vroege alpha versie van de map met alle collectables, easter eggs etc. is uit!

https://mapgenie.io/assassins-creed-valhalla

Heb dit gebruikt om bij RDR2 zowat alles te verzamelen. Gaat bij AC nog wel een stukje meer tijd in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ik ontvang net melding vanuit Ubisoft dat levering van Valhalla vertraagd is...😢
Maar ze doen er heel netjes meteen een activatiecode bij, zodat ik toch meteen van start kan op de aanstaande PS5. Nette service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:01
Nou lekkere bug dit.. ik vecht tegen een Zaelot die zichzelf instant healt als ik hem damage doe. Niet af en toe healing, maar direct de HP bar weer aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:12:
Nou lekkere bug dit.. ik vecht tegen een Zaelot die zichzelf instant healt als ik hem damage doe. Niet af en toe healing, maar direct de HP bar weer aangevuld.
Die dingen sla ik sowieso over :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 13:53
Ik heb ac odyssey nog op de plank liggen. Maar ik werd helemaal gek van alle dingen die er te doen waren en alle vraagtekens en de grote van het spel. Nu vind ik het vikings thema toffer dan het thema in odyssey.
Ik twijfel nu om odyssey niet verder te spelen en Valhalle te kopen. Twijfel twijfel.. iemand suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Deepeej ik heb hetzelfde gedaan: had pas 20 uur in Odyssey zitten en had net pas mijn eerste veldslag erop zitten. Level 15 ofzo? Maar Valhalla vanaf release day gespeeld en Odyssey niet meer opgestart. Overigens vond ik de map ook veel te groot in Odyssey, te veel reizen.

Ik zou zeggen: kijk flink wat gameplay movies op YouTube zodat je een goed idee hebt van het spel en de omvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:45:
@Deepeej ik heb hetzelfde gedaan: had pas 20 uur in Odyssey zitten en had net pas mijn eerste veldslag erop zitten. Level 15 ofzo? Maar Valhalla vanaf release day gespeeld en Odyssey niet meer opgestart. Overigens vond ik de map ook veel te groot in Odyssey, te veel reizen.

Ik zou zeggen: kijk flink wat gameplay movies op YouTube zodat je een goed idee hebt van het spel en de omvang.
Dank voor je antwoord :) Ik heb al e.e.a bekeken op youtube maar vind het "gevoel" van een game lastig te beoordelen op deze manier. Misschien dat ik Valhalle gewoon moet proberen dan kan ik altijd nog terug naar Odyssey:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Deepeej op welke console speel je? Ik speel op Stadia en daar had je een window van twee uur om het spel uit te proberen. Voordat ik er erg in had, waren die twee uurtjes al voorbij, haha...

Anyways, heb er EUR 110 voor uitgegeven en nu zo'n 60 uur in zitten. Op dit moment kostte het spel me dus EUR 2 per uur en we zijn pas een week verder en ik ben pas bij level 120.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 14:48

..Christiaan..

..zwll..

Even een algemeen iets....vinden jullie de stem van de mannelijke Eivor niet heel bekakt? Niet echt een rauwe stoere stem.... Vrouwelijke Eivor heb ik nog niet gehoord.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:53
..Christiaan.. schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:23:
Even een algemeen iets....vinden jullie de stem van de mannelijke Eivor niet heel bekakt? Niet echt een rauwe stoere stem.... Vrouwelijke Eivor heb ik nog niet gehoord.
Klinkt niet heel stoer inderdaad. Maar de acteur die het inspreekt speelt ook als viking in The Last Kingdom, dus die viking-associatie heb ik er wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:12:
@Deepeej op welke console speel je? Ik speel op Stadia en daar had je een window van twee uur om het spel uit te proberen. Voordat ik er erg in had, waren die twee uurtjes al voorbij, haha...

Anyways, heb er EUR 110 voor uitgegeven en nu zo'n 60 uur in zitten. Op dit moment kostte het spel me dus EUR 2 per uur en we zijn pas een week verder en ik ben pas bij level 120.
Klinkt goed dat jij er nu al 60 uur in hebt zitten :) Ik speel helaas op xbox one x dus ik kan niets gratis uitproberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 13:38
Ik vond bij Odessey de mannelijke versie verschrikkelijk. Echt over the top.
Nou zag Kassandra er ook stukken beter uit, maar de stem was ook veel beter.

Nu vind ik vrouwelijke Eivor eigenlijk TE overdreven der best doen om badass te klinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 09:25
De vrouwelijke Eivor klink eigenlijk wel zoals je verwachten mag, het voelt in iedergeval niet alsof helemaal niet past, al denk ik dat het leuker was geweest als ze de cast van "norsemen" hadden gevraagd :9

voorbeeldje: YouTube: Ättestupa Norsemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
dragoncry schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:00:
[...]

De vrouwelijke Eivor klink eigenlijk wel zoals je verwachten mag, het voelt in iedergeval niet alsof helemaal niet past, al denk ik dat het leuker was geweest als ze de cast van "norsemen" hadden gevraagd :9

voorbeeldje: YouTube: Ättestupa Norsemen
het was even wennen maar ik mag de vrouwelijke Eivor wel

IMDB: Assassin's Creed Valhalla (Video Game 2020) - Full Cast & Crew

[ Voor 10% gewijzigd door tw_gotcha op 18-11-2020 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is er een manier om gear te vergelijken? Het lijkt namelijk allemaal vrij vergelijkbaar op het eerste gezicht. Of is het een kwestie van upgraden bij rare Gear?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Sjurm schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:37:
[...]

Klinkt niet heel stoer inderdaad. Maar de acteur die het inspreekt speelt ook als viking in The Last Kingdom, dus die viking-associatie heb ik er wel mee
Vind dat juist wel tof. Niet zo stereotypisch zwaar aan het grunten. En dat het Cnut is maakt het ook wel tof. Sowieso wel meerdere Last Kingdom stemmen gehoord haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

shoombak schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:56:
Is er een manier om gear te vergelijken? Het lijkt namelijk allemaal vrij vergelijkbaar op het eerste gezicht. Of is het een kwestie van upgraden bij rare Gear?
Compare knop indrukken (dat is RT op de Series X)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Ik weet niet of het valsspelen is, maar ik heb zojuist een Zealot verslagen door te locken, op afstand te blijven en met de Missile Reversal skill zijn speer naar hem terug te gooien :+

Ik ga kijken of dat met een level 250 Zealot ook lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

Heb net de twitch prime loot binnengehaald. Wat een armor/wapen!

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nielless schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:47:
Heb net de twitch prime loot binnengehaald. Wat een armor/wapen!
Vind de pre-order (of wellicht ultimate bonus?) toch wel beter, de Berserker set.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

Famous schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:02:
[...]

Vind de pre-order (of wellicht ultimate bonus?) toch wel beter, de Berserker set.
Ah, die heb ik niet :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:02:
[...]

Ik ook, maar zolang die nog niet de Mythical status bij mij hebben gebruik ik deze van Twitch Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ligt het nu aan mij of zijn de preview filmpjes op de skills in de skill tree opeens supersnel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Ik ben klaar met die klote bugs. Game loopt geregeld vast met vastzittende NPC's. Gewoon slecht.

Daarnaast:

spoiler:
Het verhaal is tot dusver flinterdun. Ik heb net East Anglia als ally binnegehaald. Maar tot nu toe is het dus alleen maar beetje alliancesses aangaan. Het killen van die Ancient Order is ook zonder verhaal, moet er willekeuring een afmaken. Ik hoop dat dit beter wordt nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Jeroenske schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:26:
Ik vind de skill tree niet echt geslaagd. Met veel moeite alles zichtbaar gemaakt verdwijnt alles weer |:(
Ook vind ik die bewegende sterrenhemel achtergrond vervelend zeg. Maakt het er niet duidelijker op op mijn tv.
Niet echt geslaagd....mwa, gewoon helemaal niet. Ik zie dat er enemies rondlopen met level 220. Wat is het nut van 220 skillpunten gaan lopen assignen? Krijgt die djngen om de haverklap. Die hele skilltree kan me gestolen worden.

Na een eerste positieve indruk begin ik beetje geirriteerd te raken: buggy, story tot dusver niet top, klimmen ( en dan met name ergens naar beneden, door een raam of door een luik) blijven niet lekker gaan.

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 14:48

..Christiaan..

..zwll..

Dubrillion schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:59:
[...]

Ik vond bij Odessey de mannelijke versie verschrikkelijk. Echt over the top.
Nou zag Kassandra er ook stukken beter uit, maar de stem was ook veel beter.

Nu vind ik vrouwelijke Eivor eigenlijk TE overdreven der best doen om badass te klinken!
Maar het personage is toch ook een beetje 'over the top'? Net als bij Valhalla....

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• hellknight
  • Laatst online: 02-10 11:56

hellknight

Medieval Nerd

JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:31:
Ik weet niet of het valsspelen is, maar ik heb zojuist een Zealot verslagen door te locken, op afstand te blijven en met de Missile Reversal skill zijn speer naar hem terug te gooien :+

Ik ga kijken of dat met een level 250 Zealot ook lukt.
die 1e zealot van lvl 90 zeker? Daar het ik dezelfde truck gebruikt na 10+ pogingen deze in normaal gevecht te verslaan :)

Your lack of planning is not my emergency

• Famous

Famous

R 400+

hellknight schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:28:
[...]

die 1e zealot van lvl 90 zeker? Daar het ik dezelfde truck gebruikt na 10+ pogingen deze in normaal gevecht te verslaan :)
Ga ik ook maar eens die skill unlocken dan. Krijg hem zo goed als dood maar dat laatste stukje wilt niet lukken.
de enige die ik heb verslagen is
spoiler:
Cola omdat die zonder shield loopt
.

Die zelf healende Zealot heb ik 1x geprobeerd maar ben na 10 seconde weggerend :D
Moeten we nog een keer uitvogelen hoe die precies werkt.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Famous schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:21:
[...]

Ga ik ook maar eens die skill unlocken dan. Krijg hem zo goed als dood maar dat laatste stukje wilt niet lukken.
de enige die ik heb verslagen is
spoiler:
Cola omdat die zonder shield loopt
.

Die zelf healende Zealot heb ik 1x geprobeerd maar ben na 10 seconde weggerend :D
Moeten we nog een keer uitvogelen hoe die precies werkt.
Ze healen allemaal volgens mij. Die heal kan je onderbreken met een heavy of special attack volgens mij.
Ik bewaar altijd adrenaline voor een dive of the Valkyrie als ze gaan zuipen.

Maar als ik heel eerlijk ben vind ik de Zealot fights nogal boring :/ dus ben erg geneigd om ze te cheesen met missile return en/of de boot cheese, als ik ze niet zover krijg om zelfmoord te plegen in het water 8)7

• Famous

Famous

R 400+

Bokkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:26:
[...]

Ze healen allemaal volgens mij. Die heal kan je onderbreken met een heavy of special attack volgens mij.
Een lichte heal, ja dat klopt.
Maar die andere die health zichzelf continu volledig vol.

Bij een beetje damage of veel damage, poef, en hij is weer full health :P
Het gaat ook ontzettend snel dus weinig tegen te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
hellknight schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:28:
[...]

Nee, inmiddels vijfde Zealot verslagen. De eerste (ik geloof Redwald) verslagen door te levelen naar level 100 en de ability te unlocken dat de tijd vertraagt (die ook in Odyssey zat). Vervolgens twee keer zware attack, ben dual wielded met een dagger en een axe, op zijn rug en af en toe een pijl en daarna een Stomp. M'n hart ging tekeer - ik ben geen Souls speler en mis toch vaak nog een parry - maar de vreugde die het me bracht... Onvoorstelbaar!

De volgende Zealots wel met die truck met Missile Reversal en ook Perfect Parry uitgeschakeld. Het lot wilde dat er een wolf en andere enemies de Zealots hielpen, maar het is me gelukt. Op naar de volgende in Oxenefordshire, heb net daar een lopende Zealot uitgeschakeld en de volgende is ook lopend.
Bokkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:26:
[...]

Maar als ik heel eerlijk ben vind ik de Zealot fights nogal boring :/ dus ben erg geneigd om ze te cheesen met missile return en/of de boot cheese, als ik ze niet zover krijg om zelfmoord te plegen in het water 8)7
Ja, elke Zealot die ik ben tegengekomen healt tot nu toe inderdaad. Houdt het spannend I guess...

Die boot exploit is echt heel grappig om te zien, schijnbaar heb je unlimited pijlen als je op je boot zit en de Zealot kan er niet op komen haha. Dat doet me denken aan de exploit in RDR2 om een Bear te doden met alleen maar messen. Er is een stukje waar een Bear altijd spawnt en daar vlakbij is een stuk neergehaalde bomen waar je op kan staan, maar waar de Bear niet kan komen. Ergo: pomp hem vol met Poison Knives en je hebt je Trophy binnen :9

[ Voor 34% gewijzigd door JDFS op 19-11-2020 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JDFS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
[...]

De volgende Zealots wel met die truck met Missile Reversal en ook Perfect Parry uitgeschakeld. Het lot wilde dat er een wolf en andere enemies de Zealots hielpen, maar het is me gelukt. Op naar de volgende in Oxenefordshire, heb net daar een lopende Zealot uitgeschakeld en de volgende is ook lopend.
Daar kan je mooi de ability bar mee laten vullen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
JDFS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:55:
[...]

De eerste (ik geloof Redwald) verslagen door te levelen naar level 100 en de ability te unlocken dat de tijd vertraagt (die ook in Odyssey zat).
Mja dat lijkt voor een heleboel enemies de manier te zijn om ze te killen. De eerste paar keer is het leuk en daarna wordt het wat saai en makkelijk. Ik hoef nu niet eens meer volle health, pijlen en ability bar te hebben. Die ene perk is voldoende. Ze hebben geprobeerd het te balanceren door de stamina-balk toe te voegen, maar dat heeft niet echt gelukt.

Er zijn er echt een paar die de game een stuk makkelijker maken, de meesten voegen echter weinig toe. Het probleem is vooral dat je niet ziet waar je naartoe moet werken (zonder guide tenminste) en dat maakt de tech-tree imo wat teveel vallen op een loterij. Je moet maar net in het begin die ability pakken, dan is de game een stuk beter te doen.

Maar zoals ik al zei: dan worden veel gevechten eigenlijk ook te makkelijk. Granted, ik heb hem niet heel moeilijk staan, maar ik verwacht dat ik anders gewoon wat meer health kwijt ben. Maar na het upgraden na 3 of 4 health potion capacity (of hoe je dat noemt), heb je eigenlijk daar ook geen problemen meer mee.

Momenteel vind ik de vijanden met de speren en de grote schermen waar ze achter blijven staan, het irritantst. De speer komt eigenlijk altijd wel tussendoor en blocked je meeste aanvallen wel. Die met het schild kan ook elke attack stoppen. Wat mijn inziens meer flauw gamedesign is, dan dat ze je echt het leven moeilijk maken. Vooral dat je abilities gestopt kunnen worden, vind ik erg flauw. Net als dat je buiten adem raakt. Had dit dan lekker alleen op de moeilijkste graad gezet.
ArnoldSmiley schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:08:
Ik ben klaar met die klote bugs. Game loopt geregeld vast met vastzittende NPC's. Gewoon slecht.

Daarnaast:

spoiler:
Het verhaal is tot dusver flinterdun. Ik heb net East Anglia als ally binnegehaald. Maar tot nu toe is het dus alleen maar beetje alliancesses aangaan. Het killen van die Ancient Order is ook zonder verhaal, moet er willekeuring een afmaken. Ik hoop dat dit beter wordt nog.
Niet een spoiler: De The Order storyline is net als in de vorige games op basis van aanwijzigen. Je moet zelf op zoek gaan om ze op te sporen. Daar zit inderdaad minder verhaal aan vast, maar dus meer inbreng van de spelers. Als je er niet ver mee bent, dan heb je er dus geen tijd aan besteed. Overigens hoef je hier pas rond level 100 mee te starten, want de meeste vijanden kun je toch niet aan.
Staat erbij dat iemand meer weet op locatie X, dan moet je daar naartoe gaan en ontvouwt zich daar meer info. Ik vind het wel prima, dat past prima langs de rest van het verhaal en zorgt ervoor dat je nog wat te doen hebt tussen missies door. En zoals gezegd hoef je er ook in het begin niet mee bezig te zijn.

• JDFS
  • Niet online
@Martinspire Ben nu bij de Lunden Arc en vind het toch wel leuk dat het om The Order draait daar :)

• ArnoldSmiley
Martinspire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:15:
[

Niet een spoiler: De The Order storyline is net als in de vorige games op basis van aanwijzigen. Je moet zelf op zoek gaan om ze op te sporen. Daar zit inderdaad minder verhaal aan vast, maar dus meer inbreng van de spelers. Als je er niet ver mee bent, dan heb je er dus geen tijd aan besteed. Overigens hoef je hier pas rond level 100 mee te starten, want de meeste vijanden kun je toch niet aan.
Staat erbij dat iemand meer weet op locatie X, dan moet je daar naartoe gaan en ontvouwt zich daar meer info. Ik vind het wel prima, dat past prima langs de rest van het verhaal en zorgt ervoor dat je nog wat te doen hebt tussen missies door. En zoals gezegd hoef je er ook in het begin niet mee bezig te zijn.
Ik vind gewoon te flauw voor woorden dat ze het assination aspect sinds Origins erop deze manier ingegooid hebben. De game heet nota bene Assassins Creed en het moorden wordt zo bijzaak. In de eerste delen waren asassinations integraal onderdeel van het verhaal. Vermoord een Borgia bijvoorbeeld. Nu is het gewoon een NPC die heel erg slecht is voor een community die je een kopje kleiner moeten maken. Beetje doelloos en voelt als 'opvulling' van de game

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Mijn eerste AC, omdat het thema mij erg aanstaat.

En vind het echt heel erg tof.

Paar vraagjes:
Ik vind die mogelijkheid om foto's te maken erg gaaf, en zie ze dan ook soms van andere (hoe deel ik mijn fotos met andere?)
En ik zie op YT filmpjes een soort blauwe gloed waar loot oplicht aangaan, waar vind ik dat?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
JDFS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:06:
@Martinspire Ben nu bij de Lunden Arc en vind het toch wel leuk dat het om The Order draait daar :)
Mja ik ben qua verhaal nog niet zo heel ver, al ben ik wel overal geweest en heb ik het dorp al ver in upgrades, maar het is duidelijk dat de game verder gaat met de vorige 2 games qua Order. Veelal onbekend en uitzoeken wie fout is.
ArnoldSmiley schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:24:
[...]

Ik vind gewoon te flauw voor woorden dat ze het assination aspect sinds Origins erop deze manier ingegooid hebben. De game heet nota bene Assassins Creed en het moorden wordt zo bijzaak. In de eerste delen waren asassinations integraal onderdeel van het verhaal. Vermoord een Borgia bijvoorbeeld. Nu is het gewoon een NPC die heel erg slecht is voor een community die je een kopje kleiner moeten maken. Beetje doelloos en voelt als 'opvulling' van de game
Mwah, niet helemaal mee eens. De vorige games hadden toch ook vaak dezelfde uitkomst: je weet dat de Order er aanwezig is, je weet alleen niet wie. De vroegere games hielden je bij de hand en daar was het het hoofddoel, maar hier gaat het ook nog om je eigen community en dat vind ik op zich niet zo heel raar. Je was vroeger ook maar een persoon, maar nu ben je 1 van de leiders, daar hoort een andere rol bij.

Maar het uitzoeken wie er slecht is, vind ik verder wel prima. Ik ga niets verder verklappen, maar ik kom dikwijls order-gasten tegen tijdens missies die ik nog even af mag maken. Maar wat je wellicht vergeet is dat de tijd ook gewoon anders was. Men hechtte veel minder waarde aan specifieke levens en als er een koning werd vermoord, kwam daar al snel weer een andere in de plaats. Men was vooral bezig met diens eigen familie en minder met de leiding.

En als je er een aantal vermoord, kom je dichterbij de grotere mensen van de Order en dan ontvouwt het verhaal zich pas echt. Maar het begint gewoon met de opbouw van een viking-dorpje in Engeland en dat is imo prima.

• AntiChrist7
Het klopt wel dat de vroege assasinations veel minder speciaal aanvoelen. ik deed gisteren een Reda missie in een kamp, ik kill een gozer, og blijkbaar is dat een order member.... oh well.

langs de andere kant hebben ze het ook wel gezegd dat pas in Londen je de order echt gaat tegenkomen, dus zal dan wel zien. Ik amuseer me er goed mee. Gisteren nog wat bobbing for apples gedaan en met nudisten rondgewandeld :) en een potje orlog neem ik er ook af en toe tussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ricloo86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
Mijn eerste AC, omdat het thema mij erg aanstaat.

En vind het echt heel erg tof.

Paar vraagjes:
Ik vind die mogelijkheid om foto's te maken erg gaaf, en zie ze dan ook soms van andere (hoe deel ik mijn fotos met andere?)
En ik zie op YT filmpjes een soort blauwe gloed waar loot oplicht aangaan, waar vind ik dat?
Je foto's vind je hier:
https://www.ubisoft.com/e...-creed/valhalla/photomode

Ik zit inmiddels op 150 kiekjes. Echt een leuke mode.

En die blauwe gloed krijg je als je op R3 drukt.

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
SemperFidelis schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:56:
[...]

Je foto's vind je hier:
https://www.ubisoft.com/e...-creed/valhalla/photomode

Ik zit inmiddels op 150 kiekjes. Echt een leuke mode.

En die blauwe gloed krijg je als je op R3 drukt.
Thnx! ja ik tof om te bewerken ook.

Maar hoe kan ik ze daar met iedereen delen? want kan dat niet echt terug zien.
https://www.ubisoft.com/e...91-49ef-b9a2-c8e3634f1eeb

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Nou sinds vandaag de PS5 versie van de game aan het spelen geweest, en woooow wat een verbetering, de laadtijden minimaal, graphics vele malen beter, en daarbij ook nog eens vloeiend 60FPS :D
De game ziet er zo echt fantastisch uit. Alleen jammer dat er zo veel bugs in blijven zitten, hoewel de skips in het geluid niet meer voor gekomen zijn (Op de ps4 soms tijdens cutscenes valt een gesprek stil en worden er vervolgens twee zinnen door elkaar gezegd)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Even hier want in het andere topic sneeuwt je post onder :P

Ik heb AC: Valhalla geïnstalleerd, de PS4 versie op disc. Er is ook een update geïnstalleerd geloof ik, maar in het menu staat achter de titel nog " | PS4" (net als bij echte PS4 games). Moet je nog iets doen voor de PS5 versie of blijft dat er staan?

• ArnoldSmiley
Martinspire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:15:
[...]

Mwah, niet helemaal mee eens. De vorige games hadden toch ook vaak dezelfde uitkomst: je weet dat de Order er aanwezig is, je weet alleen niet wie. De vroegere games hielden je bij de hand en daar was het het hoofddoel, maar hier gaat het ook nog om je eigen community en dat vind ik op zich niet zo heel raar. Je was vroeger ook maar een persoon, maar nu ben je 1 van de leiders, daar hoort een andere rol bij.

Maar het uitzoeken wie er slecht is, vind ik verder wel prima. Ik ga niets verder verklappen, maar ik kom dikwijls order-gasten tegen tijdens missies die ik nog even af mag maken. Maar wat je wellicht vergeet is dat de tijd ook gewoon anders was. Men hechtte veel minder waarde aan specifieke levens en als er een koning werd vermoord, kwam daar al snel weer een andere in de plaats. Men was vooral bezig met diens eigen familie en minder met de leiding.
Ik snap niet zo goed wat je probeert aan te geven met 'je was vroeger maar een persoon en nu een leider'?
Dit was in Origins en Odyssey niet; was je ook.maar gewoon een persoon, net zoals Ezio dat ook was. Ik snap dan ook niet wat het verband is met de assasination characters die geen onderdeel van de story vormen. Zeker i.c.m. met de opmerking dat 'het een andere tijd was'. Ja hallo, dat telt voor de hele AC serie 😅 Wat mijn punt is: in AC1, 2, 2a en 2b moest je gewoon je moordopdracht nog echt ophalen en vormde dat een deel van de voortgang van je story. Dat vond ik heel tof. Voor mijn gevoel is het nu zo, dat je die hele Acient Order onzin eruit laat, je verhaal gewoon exact hetzelfde is, namelijk zoals je zelf zegt: het onstaan van een Viking nederzetting in de UK.

Ik ben en blijf fan van de AC serie, alleen wijkt men steeds meer en meer af van de Creed zelf. En dat vind ik zonde. Ik had de hoop dat na Origins we weer wat dichter bij de Brotherhood zouden komen. Maar de hele Brotherhood was in Odyssey nergens te bekennen, en tot op heden in Valhalla ook nog niet overduidelijk aanwezig.

PS

spoiler:
Die Haytham..... die naam zat toch ook in AC3? Daarbij zegt Layla ergens in de game hoe het lijk van Eivor nou in de VS kan zijn beland. Interesting

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ArnoldSmiley schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:18:
[...]

PS

spoiler:
Die Haytham..... die naam zat toch ook in AC3? Daarbij zegt Layla ergens in de game hoe het lijk van Eivor nou in de VS kan zijn beland. Interesting
Bijna dezelfde naam inderdaad, dus zal wel voorouder oid zijn.

Maar ik ben het absoluut met je eens dat het steeds verder van de creed af staat.
Hoop nog steeds op een AC in oud china of Japan, perfecte architectuur voor parcour en genoeg intriges en geschiedenis om om de brotherhood in te integreren.

• ArnoldSmiley
Bokkie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:20:
[...]

Maar ik ben het absoluut met je eens dat het steeds verder van de creed af staat.
Hoop nog steeds op een AC in oud china of Japan, perfecte architectuur voor parcour en genoeg intriges en geschiedenis om om de brotherhood in te integreren.
Met Japan is Ubisoft gewoon te laat denk ik. De hele AC fanbase roept al jaren om feodeaal Japan en daar is Sucker Punch met Ghost of Tsushima perfect op ingesprongen. Eigenlijk is die game gewoon een verkapte AC, maar dan zonder die Acient meuk 😅
China, zou zomaar kunnen.

Persoonlijk zou ik een Zuid Amerikaanse AC ook wel kunnen waarderen...zowel de Maya cultuur als de Azteken leent zich daar prima voor.

Eigenlijk maakt hwt me nier zoveel uit, als ik maar gewoon in me Assassijnen pak, met kap, mag rondbanjeren en moordopdrachten moet uitvoeren 😍

[ Voor 8% gewijzigd door ArnoldSmiley op 19-11-2020 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Ik snap niet zo goed wat je probeert aan te geven met 'je was vroeger maar een persoon en nu een leider'?
Dit was in Origins en Odyssey niet; was je ook.maar gewoon een persoon, net zoals Ezio dat ook was. Ik snap dan ook niet wat het verband is met de assasination characters die geen onderdeel van de story vormen. Zeker i.c.m. met de opmerking dat 'het een andere tijd was'. Ja hallo, dat telt voor de hele AC serie 😅 Wat mijn punt is: in AC1, 2, 2a en 2b moest je gewoon je moordopdracht nog echt ophalen en vormde dat een deel van de voortgang van je story. Dat vond ik heel tof. Voor mijn gevoel is het nu zo, dat je die hele Acient Order onzin eruit laat, je verhaal gewoon exact hetzelfde is, namelijk zoals je zelf zegt: het onstaan van een Viking nederzetting in de UK.

Ik ben en blijf fan van de AC serie, alleen wijkt men steeds meer en meer af van de Creed zelf. En dat vind ik zonde. Ik had de hoop dat na Origins we weer wat dichter bij de Brotherhood zouden komen. Maar de hele Brotherhood was in Odyssey nergens te bekennen, en tot op heden in Valhalla ook nog niet overduidelijk aanwezig.
Maar in een spoiler, al is het meeste na een uur of 10 wel bekend:
spoiler:
Bayek en Kassandra, maar ook anderen, hadden nooit veel verantwoordelijkheden. Hier wordt je toch wel gezien als leider van de community die in Engeland aankomt en degene die politieke relaties aan moet gaan met de omgeving. Dat dit in het eerste deel van je bezoek aan Engeland bovenaan staat, is niet zo raar. Pas na een tijdje unlock je de mogelijkheid om huizen te bouwen en de hidden ones staat niet bovenaan je lijstje. Verder krijg je het doel om uit te vinden wie de Order is en deze uit te schakelen. Dit doe je grotendeels door clues te vinden in de wereld. Je bent nieuw daar en hebt niet de relaties om meer te doen dan dat.

Zodra je meer weet van de sleutelpersonen (die dus hoger op de lijst van Order personen staan), pas dan gaat het een rol spelen. Maar tot die tijd zijn de mensen die je vermoord ook niet zo heel spannend want ze vervullen maar een kleine rol. Je weet ook nog helemaal niet wat de order van plan is, dus hoe kun je uberhaupt eerder iets te weten komen?

Ik ben ook nog niet giga ver, level 150 bijna, maar dit is juist iets wat langzaam meer invloed gaat hebben op het verhaal. Vrijwel alle andere AC personages hadden nooit de situatie waarin Eivor zich bevindt en dat opbouwen van je omgeving is juist heel belangrijk hier. Kassandra had geen belangrijke banden met thuis, Bayek was bezig met wraak en had geen gezin om terug naar te gaan. Ze konden in principe doen wat ze wilden en zo is dat met het grootste deel van de Ezio verhalen ook. De achterliggende reden om in voorgaande games gebouwen te kopen, was vooral om winst te maken en niet om je settlement uit te breiden en dat is toch echt gewoon de 2e fase van de game (Noorwegen eerst, daarna dus Engeland).

Ik denk dat je eerst meer moet spelen voordat je kunt klagen over het gebrek van moordaanslagen. Eivor rolt niet in die assassins-rol zoals elke andere protagonist hiervoor deed. In het begin van de game geeft ze ook duidelijk een voorkeur aan bruut geweld en weinig sluipen. Het kan wel, maar past er niet echt bij.

• AntiChrist7
[...]

spoiler:
spoiler:
Het is heytham vs haytham :) Ik denk dat het gewoon een kleine knipoog is.
Haytham Kenway is idd wel van Engeland naar noord amerika gereisd, maar dat zou betekenen dat hij een 700j oud lijk heeft meegezeuld om het dan te herbegraven.. lijkt me er wat over.

Ik begon te denken dat Dag een vrouwnhater was, maar dan realiseerde ik me dat ie wss op dezelfde manier doet als je mannelijke eivor bent :) benieuwd wat hem gebeten heeft

[ Voor 13% gewijzigd door AntiChrist7 op 19-11-2020 17:01 ]

• JDFS
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:56:
[...]

spoiler:
Het is heytham vs haytham :) Ik denk dat het gewoon een kleine knipoog is.
Haytham Kenway is idd wel van Engeland naar noord amerika gereisd, maar dat zou betekenen dat hij een 700j oud lijk heeft meegezeuld om het dan te herbegraven.. lijkt me er wat over.

Ik begon te denken dat Dag een vrouwnhater was, maar dan realiseerde ik me dat ie wss op dezelfde manier doet als je mannelijke eivor bent :) benieuwd wat hem gebeten heeft
Ik denk één van die vervelende vipers die oppoppen als je kannen en kruiken kapotslaat om ergens bij te kunnen :+

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 15:23
Ugh, het geluid in deze game... :X

Ik heb een surround setup maar het meeste geluid komt hard en lelijk uit de center speaker. Alsof je naar een mono luidspreker luistert van voor 1950, het verpest eigenlijk alles. Geen last van in andere games.

Iemand een idee hoe je dit oplost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Onze eigen Nederlandse viking!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ocin32
  • Laatst online: 15-09 15:30
Granaatappel schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:18:
Vraagje namens een vriend van mij. Vorige delen waren speelbaar in het Nederlands. Klopt het dat het met dit deel niet meer zo is?
Ja bizar, ik kwam even hier om dit te verifiëren. Geen Nederlands op in ieder geval PlayStation, maar denk alle platformen.

Zal wel een tijdsbesparende keuze zijn? Misschien komt het later nog. Ac is een van de weinige games die ik altijd in NL speelde, meer van oudsher omdat ik de teksten bij gebouwen en locaties altijd leuk vond en makkelijker te lezen in het Nederlands.

• ArnoldSmiley
Martinspire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:56:
[...]

Maar in een spoiler, al is het meeste na een uur of 10 wel bekend:
spoiler:
Bayek en Kassandra, maar ook anderen, hadden nooit veel verantwoordelijkheden. Hier wordt je toch wel gezien als leider van de community die in Engeland aankomt en degene die politieke relaties aan moet gaan met de omgeving. Dat dit in het eerste deel van je bezoek aan Engeland bovenaan staat, is niet zo raar. Pas na een tijdje unlock je de mogelijkheid om huizen te bouwen en de hidden ones staat niet bovenaan je lijstje. Verder krijg je het doel om uit te vinden wie de Order is en deze uit te schakelen. Dit doe je grotendeels door clues te vinden in de wereld. Je bent nieuw daar en hebt niet de relaties om meer te doen dan dat.

Zodra je meer weet van de sleutelpersonen (die dus hoger op de lijst van Order personen staan), pas dan gaat het een rol spelen. Maar tot die tijd zijn de mensen die je vermoord ook niet zo heel spannend want ze vervullen maar een kleine rol. Je weet ook nog helemaal niet wat de order van plan is, dus hoe kun je uberhaupt eerder iets te weten komen?

Ik ben ook nog niet giga ver, level 150 bijna, maar dit is juist iets wat langzaam meer invloed gaat hebben op het verhaal. Vrijwel alle andere AC personages hadden nooit de situatie waarin Eivor zich bevindt en dat opbouwen van je omgeving is juist heel belangrijk hier. Kassandra had geen belangrijke banden met thuis, Bayek was bezig met wraak en had geen gezin om terug naar te gaan. Ze konden in principe doen wat ze wilden en zo is dat met het grootste deel van de Ezio verhalen ook. De achterliggende reden om in voorgaande games gebouwen te kopen, was vooral om winst te maken en niet om je settlement uit te breiden en dat is toch echt gewoon de 2e fase van de game (Noorwegen eerst, daarna dus Engeland).

Ik denk dat je eerst meer moet spelen voordat je kunt klagen over het gebrek van moordaanslagen. Eivor rolt niet in die assassins-rol zoals elke andere protagonist hiervoor deed. In het begin van de game geeft ze ook duidelijk een voorkeur aan bruut geweld en weinig sluipen. Het kan wel, maar past er niet echt bij.
Je laatste alinea zal ik ter harte nemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanmiddag mijn Series X mogen ophalen bij Mediamarkt.

Meteen geupdate en damn wat een verschil, zelfs op gewoon 1080 zie het verschil duidelijk. En heerlijk snelle laadtijden

Meteen weer verder met de game.
Ik speel nu dual spear, maar mensen nog tips voor dual wield opties die leuke finishers hebben?

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 19-11-2020 19:25 ]

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Wel kut is dat dus op de PS5 in ieder geval de trophies niet meegenomen worden, ik heb op mijn PS5 niet de trophies die ik op mijn PS4 versie van de game wel heb, dus moet hem nog maar een keer vanaf het begin spelen als ik alle trophies wil halen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Scrtz
Cascade schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:54:
Ugh, het geluid in deze game... :X

Ik heb een surround setup maar het meeste geluid komt hard en lelijk uit de center speaker. Alsof je naar een mono luidspreker luistert van voor 1950, het verpest eigenlijk alles. Geen last van in andere games.

Iemand een idee hoe je dit oplost?
Dat geluid is inderdaad ook gewoon echt bar slecht. Heel veel echo ook, dat is vaak nog het irritantste. Bij vorige delen merkte ik dit ook al trouwens. Of zal het een bewuste keuze zijn omdat je eigenlijk in de viking wereld ingeplugd bent? (Kom even niet op de officiële naam)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

Sinds vandaag in het bezit van een ps5 en dus ook Valhalla. Heb nu ongeveer een uurtje of 3-4 in de game zitten en bevalt mij zeer goed.

Loopt lekker soepel. Nog geen geklooi tegen gekomen behalve dat als ik af en toe een kist wil open maken dit niet echt lekker wil vlotten.

De skilltree vind ik een verhaal apart. Heb nu al mijn skillpunten wat ik had in de Bear tree gedrukt (die rode). Is meen ik melee... geen idee of dat goed is of slecht is.

Ben nu op het volgende punt.
Weet niet hoe ik een spoiler maak. Maar heb net de missie gedaan waar ik het mooiste wapen uit de serie krijg

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 20-11-2020 00:15 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 16 ... 37 Laatste