Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eens dat deze game na origins en Odyssey mij meer het AC gevoel geeft.

Ik heb geen instakill aanstaan, maar heb wel advanced assassination genomen, dus met goede timing alsnog 1h kills.

Ondanks dat vind ik (na wel te moeten wennen) de combat dusdanig goed en leuk dat ik het niet erg vind als mijn stealth faalt. Waar ik in odyssey probeerde weg te komen om stealth te resetten, ga ik nu gewoon hard erin zodra ik gedetecteerd ben.

Wat voor wapens gebruiken jullie? zelf erg fan van de speer, vanwege de snelheid en range, sinds ik die dualwield heb ik weinig anders meer gebruikt.

2H axe vind ik te zwaar. 1H axe en Hammer vind ik ook nog steeds een leuke combo, maar dus buiten de speer vind ik de rest van de 2H wapens eigenlijk meh :/ Mis wel een 1H sword eigenlijk :( Ulfberht's :D )

edit: Mis wel dat je de kleding neit van uiterlijk kan wijzigen :/ ik gebruik full hidden outfit, maar ziet er niet uit. Zou liever Magisters outfit hebben qua uiterlijk

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 14-11-2020 23:56 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:04
Bokkie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:54:
Eens dat deze game na origins en Odyssey mij meer het AC gevoel geeft.

Ik heb geen instakill aanstaan, maar heb wel advanced assassination genomen, dus met goede timing alsnog 1h kills.

Ondanks dat vind ik (na wel te moeten wennen) de combat dusdanig goed en leuk dat ik het niet erg vind als mijn stealth faalt. Waar ik in odyssey probeerde weg te komen om stealth te resetten, ga ik nu gewoon hard erin zodra ik gedetecteerd ben.

Wat voor wapens gebruiken jullie? zelf erg fan van de speer, vanwege de snelheid en range, sinds ik die dualwield heb ik weinig anders meer gebruikt.

2H axe vind ik te zwaar. 1H axe en Hammer vind ik ook nog steeds een leuke combo, maar dus buiten de speer vind ik de rest van de 2H wapens eigenlijk meh :/ Mis wel een 1H sword eigenlijk :( Ulfberht's :D )

edit: Mis wel dat je de kleding neit van uiterlijk kan wijzigen :/ ik gebruik full hidden outfit, maar ziet er niet uit. Zou liever Magisters outfit hebben qua uiterlijk
Ja mis ook een 1h sword idd.. zag wel een scimitar in de store? Of valt die onder de categorie daggers?

Dagger in je main en 1h axe in je offhand werkt ook best wel goed. Heb je snelle normal attacks en je heavy attack is met de axe dan.

Heb je al dual wield met 2x 2H geprobeerd? Vind het wel gaaf dat het kan maar wel erg traag. Moet eigk nog eens dagger in main en 2H in offhand proberen, wellicht dat die combi ook goed werkt omdat je offhand zowat alleen met heavy attack gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Scrtz schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:32:
[...]

Ja mis ook een 1h sword idd.. zag wel een scimitar in de store? Of valt die onder de categorie daggers?

Dagger in je main en 1h axe in je offhand werkt ook best wel goed. Heb je snelle normal attacks en je heavy attack is met de axe dan.

Heb je al dual wield met 2x 2H geprobeerd? Vind het wel gaaf dat het kan maar wel erg traag. Moet eigk nog eens dagger in main en 2H in offhand proberen, wellicht dat die combi ook goed werkt omdat je offhand zowat alleen met heavy attack gebruikt wordt.
Ik dual wield Spear :P dus ja, 2x 2H Supersnel en veel range.

Fafnir's Fang (mythical inmiddels) en een speer die je gratis krijgt als je prime gaming hebt, Carolingian Pike (ook Mythical)

Zoals ik al zei, ik vind de combat best in balans voor mijn speelstijl, ik wil alle 3 de richtingen van de skilltree in. (die ze trouwens leuk gejat hebben van Path of Exile :P ) alleen irritant dat je niet gewoon alles kan zien en de kleine nodes zijn niet echt duidelijk waardoor je best moet turen en zoeken wat ze doen en welke route je nou wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Bokkie schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:22:
[...]

Fafnir's Fang (mythical inmiddels) en een speer die je gratis krijgt als je prime gaming hebt, Carolingian Pike (ook Mythical)

Zoals ik al zei, ik vind de combat best in balans voor mijn speelstijl, ik wil alle 3 de richtingen van de skilltree in. (die ze trouwens leuk gejat hebben van Path of Exile :P ) alleen irritant dat je niet gewoon alles kan zien en de kleine nodes zijn niet echt duidelijk waardoor je best moet turen en zoeken wat ze doen en welke route je nou wil
Ja klopt, snap ook niet dat ze niet gewoon alles laten zien in die tree meteen. Als je er even handmatig heen gaat en dan je skill tree weer reset of gewoon een bepaalde richting unlearnt dan zie je het ook nog en kun je vrijblijvend andere richting op. Laat dan ook gewoon alles zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Bokkie schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:22:
[...]

Wel gaaf dat alle wapens nu ook gewoon prima zijn en alles te combineren valt, genoeg om uit te proberen!

Ja klopt, snap ook niet dat ze niet gewoon alles laten zien in die tree meteen. Als je er even handmatig heen gaat en dan je skill tree weer reset of gewoon een bepaalde richting unlearnt dan zie je het ook nog en kun je vrijblijvend andere richting op. Laat dan ook gewoon alles zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-09 08:42
Maditude schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:27:
[...]

Ik heb net hetzelfde. Ieder klein kistje moet ik hebben zodat ik werkelijk overal geweest ben. Daarom dat ik na 26u nog maar 13% van het spel heb uitgespeeld. Heb nu net mijn fishing line. Lekker beetje vissen 😁
Dit heb ik ook, zijn er verdomd veel moet ik zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:39:
[...]

Ik krijg daar echt de sik van. Odyssey was voor mij te groot. Ik ben casual gamer, full time job en papa van een 1 en 2 jarige. Ik vind het fijn voor jou dat jij er zo mee in je nopjes bent, maar serieus: 150 gamen is ongeveer 15 weken voor mij. Vind ik te lang, game uitspelen in 2-4 weken is ideaal. Duurt anders te lang, teveel van hetzelfde uiteindelijk.

Ik speel nu de main quests enkel. Mis ik dan een hoop? Vast wel, maar so be it. Vroeger was niet alles beter, maar was AC wel simpeler en meer rechttoe rechtaan. Was is het net van 45 van die Acient Order gasten om te moeten leggen? Dat vond ik in AC1 echt geniaal, en het waren het ook echt veel meer assinations dan 45 man afslachten.

AC, mijn favo serie. Geen deel gemist, zal ook niks missen maar dit gaat mij veel te veel naar een RPG toe. Neem die skill tree, die is ook echt niet heel duidelijk. Kies je voor rood, geel of blauw??
Ik ben als vrijgezel juist wel blij met een game waarbij je zelf kunt beslissen of je alleen de verhaallijn volgt of juist lekker rond kunt struinen. En hou in je achterhoofd, kinderen worden ook ouder dan hou je de rest voor later. Dan kun je de game nog een keer rustig spelen. De Xbox als die vervangen wordt lekker op zolder of in de kast en dan die op dat moment weer tevoorschijn halen. Tenzij alle Xbox opvolgers backwards compatibel blijven. ;)

Btw. je mist inderdaad behoorlijk wat content wanneer je alleen de verhaallijn speelt. Maar goed, zoals ik al zei, dat is het mooie aan deze games. Je kunt ze spelen zoals jij dat wil. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Hoe kom ik bij dat kleine beetje gold achter die waterval net boven je camp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Ik ben nog in Noorwegen (5 uur speeltijd) maar wat me het meeste opvalt is het wild. Poolvossen, ijsberen, wolven, elanden, zeehonden allemaal echt gaaf gedaan!

Vind het navigeren in Noorwegen met al die hoogte verschillen nog best tijdrovend.

Klopt het ook dat ik in dit gebied mn longboat nog niet kan oproepen langs de kust?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DutchOwnage schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:15:
Hoe kom ik bij dat kleine beetje gold achter die waterval net boven je camp?
spoiler:
Explosive arrow of een pot zoeken die je ertegenaan kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Bokkie schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:26:
[...]

spoiler:
Explosive arrow of een pot zoeken die je ertegenaan kan gooien.
Thx, vaak so obvious he :o . Wil de mappen gewoon helemaal leeg hebben, vandaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bokkie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:54:

Ik nu level 80 power ongeveer en sinds kort ook Advanced Assassination plus de tweede stealth kill erbij: wat een genot, ik doodde zojuist een archer terwijl een Boss erbij stond. Terwijl ik de archer assassinate, quicktime event om met R1 mijn bijl dwars door de kop van de Boss te richten.

Dit is mijn eerste AC (op 20u Odyssey na) en begin het stealth steeds beter onder de knie te krijgen.

Laatst ook een
spoiler:
priester die lid is/was van The Order
vermoord zonder daarbij iemand anders te vermoorden door via een kerkraam boven naar binnen te sneaker en ik was
spoiler:
na de cutscene met Odin
direct weer onderweg naar het rallypoint zonder ook maar 1 ander persoon vermoord te hebben :)

Ik gebruik zelf overigens een Dagger die ik bijna volledig heb ge-upgrade, mis alleen nog goud voor de Mythical status en in mijn tweede hand een Axe.

Wat een game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Scrtz schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:44:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar na een volgende save en reload is de skill tree weer verborgen.

Heb nu Auto-Loot en zometeen Break Damage: wat gaat dat irritaties en R2 spammen schelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Overigens door je Twitch Prime account te koppelen aan je Ubisoft account krijg je een leuke set cadeau (Mythical status!).

https://gaming.amazon.com...mzn&ref_=SM_ACV01_P1_CRWN
For a limited time only, get the Carolingian Gear Pack in Assassin's Creed Valhalla including a gear set, mount, raven skin, shield, weapon, naval skin set and naval prop set.

[ Voor 33% gewijzigd door JDFS op 15-11-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:06
JDFS schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:07:
[...]

Ik nu level 80 power ongeveer en sinds kort ook Advanced Assassination plus de tweede stealth kill erbij: wat een genot, ik doodde zojuist een archer terwijl een Boss erbij stond. Terwijl ik de archer assassinate, quicktime event om met R1 mijn bijl dwars door de kop van de Boss te richten.

Dit is mijn eerste AC (op 20u Odyssey na) en begin het stealth steeds beter onder de knie te krijgen.

Laatst ook een
spoiler:
priester die lid is/was van The Order
vermoord zonder daarbij iemand anders te vermoorden door via een kerkraam boven naar binnen te sneaker en ik was
spoiler:
na de cutscene met Odin
direct weer onderweg naar het rallypoint zonder ook maar 1 ander persoon vermoord te hebben :)

Ik gebruik zelf overigens een Dagger die ik bijna volledig heb ge-upgrade, mis alleen nog goud voor de Mythical status en in mijn tweede hand een Axe.

Wat een game!
Ik heb de game op mijn kerstlijstje staan maar is dit dus weer juist ouderwets stealth achtig en puzzelen?

De trailer zag er behoorlijk vet uit met hopelijk grote slachtvelden. Daarom hoopte ik op lekker grof geweld. Is het een balans of juist alleen maar stealthy?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:20
aardig wat uurtjes in de game zitten. Prachtig spel en vermaak mij erg goed. Toch paar dingen wat ik zelf jammer vindt en liever iets anders had gezien.

-Het klim systeem is in mijn idee wat slechter geworden? Ik heb echt weer vage jumps er tussen zitten en dat die naast de ladder probeert te klimmen. Irriteer ik mij soms wel aan. Oke er zijn meer gebouwen dan odyssey, maar daar had ik er minder last van.

-Het looten in odyssey was misschien iets te gek met tig soorten wapens en armor, maar ik mis nu toch wel wat van het armor looten. Ik vond het leuker als je vaak van looks wisselde met verschillende armor. Nu heb ik nog steeds het eerste setje aan met wel de upgrade, maar die andere sets zijn pas leuk als je ze full hebt icm de bonus die je krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
crimby schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:20:
[...]

Ik heb de game op mijn kerstlijstje staan maar is dit dus weer juist ouderwets stealth achtig en puzzelen?

De trailer zag er behoorlijk vet uit met hopelijk grote slachtvelden. Daarom hoopte ik op lekker grof geweld. Is het een balans of juist alleen maar stealthy?
Groots slashen en bashen is ook goed mogelijk hoor; zelf ben ik meer van het sneaken om zo de Bosses alvast uit te schakelen alvorens je clan erbij te halen om te raiden. Die Bosses kunnen best pittig zijn in een gevecht en met een bepaalde Skill kun je hen stealth uitschakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:06
JDFS schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:20:
[...]

Groots slashen en bashen is ook goed mogelijk hoor; zelf ben ik meer van het sneaken om zo de Bosses alvast uit te schakelen alvorens je clan erbij te halen om te raiden. Die Bosses kunnen best pittig zijn in een gevecht en met een bepaalde Skill kun je hen stealth uitschakelen.
Helemaaal perfect!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Sjurm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
[...]

Jij speelt de game dus rond de 30+ fps? Ziet dat er een beetje vloeiend uit, voor zover dat kan met 30 fps?

30 fps op consoles is nog goed te doen vind ik, maar op de PC lijkt dit toch een stuk minder vloeiend. Waar dit precies aan ligt weet ik niet.

Ik heb namelijk ook een GTX 1060. Als de game stabiel (zoals op console) op 30 fps kan draaien, wil ik game nog wel overwegen.
Kleine update: Na half Engeland doorgerend te hebben en 2 desync's - heb ik toch moeten terugschalen van Ultra naar Very high voor de omgeving. (Na wat fast travels na een desync dropte mn fps naar ~12 a 18 :'( )

Dan heb je 2 keuzes: Bij elke desync - herstart van je game of de omgeving verlagen naar very high.
(Met very high zit je dan op 42 - 36 fps)

In Noorwegen heb ik nergens last van gehad met alles op Ultra.

Kortom: het lijkt erop alsof de volledige wereld in je VRAM gedumpt wordt en met ~200MB swap ga je vrij snel nat.
8 GB VRAM voor een Graka met Ultra is nodig. Ik herhaal: 8 GB VRAM is nodig voor Ultra setting.

[ Voor 10% gewijzigd door D_Jeff op 15-11-2020 13:42 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
JDFS schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:20:
[...]

Ik doe alleen maar groots slashen en bashen, heerlijk om de viking te spelen zo :)

Spel draait op PC alles ultra gewoon vloeiend bij mij, 47 avg fps, max 110fps met i9 9900k en gtx1070 (binnenkort hopelijk een 3080 scoren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
@Scrtz Een GTX1070 heeft 8GB Vram, dus heb je dat gezeur niet.

---------------
<rant>
Toch is voor mij dit een bewijs dat ook deze game geleid (op ontwikkeling) door Xbox en/of PS5 en daarna lekker makkelijk geport is naar PC.

Elke generatie upgrade van een console laat eigenlijk zien dat je weer op zoek kan naar nieuwe PC hardware...

</rant>

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Over grof geweld gesproken, zie deze hele mooie compilatie van diverse kills in Valhalla:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:51
To easy schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:12:
aardig wat uurtjes in de game zitten. Prachtig spel en vermaak mij erg goed. Toch paar dingen wat ik zelf jammer vindt en liever iets anders had gezien.

-Het klim systeem is in mijn idee wat slechter geworden? Ik heb echt weer vage jumps er tussen zitten en dat die naast de ladder probeert te klimmen. Irriteer ik mij soms wel aan. Oke er zijn meer gebouwen dan odyssey, maar daar had ik er minder last van.

-Het looten in odyssey was misschien iets te gek met tig soorten wapens en armor, maar ik mis nu toch wel wat van het armor looten. Ik vond het leuker als je vaak van looks wisselde met verschillende armor. Nu heb ik nog steeds het eerste setje aan met wel de upgrade, maar die andere sets zijn pas leuk als je ze full hebt icm de bonus die je krijgt.
Deze beide punten ben ik het mee eens het klimmen is minder geworden en het loot systeem te minimalistisch, ze lijken het gearsysteem van God of War wel te gebruiken maar dat is toch niks voor zo'n grote game als dit.
Oddesey was te uitgebreid maar ze hadden voor een middenweg moeten kiezen in plaats van naar dit systeem, ik vraag me af hoelang de game leuk blijft als er niet zoveel gear meer na te jagen is.

Maar misschien is het nog te vroeg om te zeggen en wordt het later in de game beter.
Voor de rest is het trouwens wel echt een toffe game :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Stylze schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:52:
[...]

Deze beide punten ben ik het mee eens het klimmen is minder geworden en het loot systeem te minimalistisch, ze lijken het gearsysteem van God of War wel te gebruiken maar dat is toch niks voor zo'n grote game als dit.
Oddesey was te uitgebreid maar ze hadden voor een middenweg moeten kiezen in plaats van naar dit systeem, ik vraag me af hoelang de game leuk blijft als er niet zoveel gear meer na te jagen is.

Maar misschien is het nog te vroeg om te zeggen en wordt het later in de game beter.
Voor de rest is het trouwens wel echt een toffe game :+
Ik heb maar 20 uur in Odyssey zitten, maar ik ergerde me dood aan alle gear die ik vond, welke ik moest dismantlen en dat haalde voor mij veel plezier weg uit het vinden van gear. Ik zag op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer.

Nu met Valhalla vind ik het heerlijk om mijn dagger, die ik onderweg heb gevonden, te upgraden en Runes erin te stoppen. Ik kijk nu wel echt uit naar nieuwe gear merk ik omdat er zo weinig van te vinden is; dat had ik dus niet meer bij Odyssey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
JDFS schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:55:
[...]

Ik heb maar 20 uur in Odyssey zitten, maar ik ergerde me dood aan alle gear die ik vond, welke ik moest dismantlen en dat haalde voor mij veel plezier weg uit het vinden van gear. Ik zag op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer.

Nu met Valhalla vind ik het heerlijk om mijn dagger, die ik onderweg heb gevonden, te upgraden en Runes erin te stoppen. Ik kijk nu wel echt uit naar nieuwe gear merk ik omdat er zo weinig van te vinden is; dat had ik dus niet meer bij Odyssey.
Idd ik vind het ook juist stukken beter zo. En bij Odyssey en Origins kreeg je de echte goede legendary sets toch pas zodra je het zowat uitgespeeld had. Had je er eigk ook niet meer zoveel aan. Ik vind dat zoeken naar materials om je gear te upgraden veel leuker juist.
D_Jeff schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:47:
@Scrtz Een GTX1070 heeft 8GB Vram, dus heb je dat gezeur niet.

---------------
<rant>
Toch is voor mij dit een bewijs dat ook deze game geleid (op ontwikkeling) door Xbox en/of PS5 en daarna lekker makkelijk geport is naar PC.

Elke generatie upgrade van een console laat eigenlijk zien dat je weer op zoek kan naar nieuwe PC hardware...

</rant>
Merk ik niks van hoor. Iig mijn 1070 is ook alweer 2 generaties oud en gaat op 1080P nog prima mee in het gros van de games. AC Valhalla voelt ook echt niet aan als een port vanuit consoles.

Best goede combi gevonden nu imo, 2h sword als main en varin’s axe als offhand. Varin’s axe verhoogt je attack speed dus dat pakt goed uit met een 2hander als main :)

[ Voor 32% gewijzigd door Scrtz op 15-11-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:19
Wat ik soms wel heb is dat ik voor 2 seconden hoefgetrappel hoor, ook al is er niemand in de buurt. Iemand anders dat ook al gemerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:35
Hm ik zit in mijn eerste stuk die ik wat minder vind. Na het drinken van een drankje:

spoiler:
Ik ben nu in Asgard. Prachtig vormgegeven maar alle quests zijn fetch quests.. en dan helpt het niet mee dat dat gebied erg irritant navigeert met zeer hoge pieken en nauwelijks rechte paden. Ik moet hier echt ff doorheen zetten want Engeland zelf is véél leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Piet_Piraat7 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:36:
Hm ik zit in mijn eerste stuk die ik wat minder vind. Na het drinken van een drankje:

spoiler:
Ik ben nu in Asgard. Prachtig vormgegeven maar alle quests zijn fetch quests.. en dan helpt het niet mee dat dat gebied erg irritant navigeert met zeer hoge pieken en nauwelijks rechte paden. Ik moet hier echt ff doorheen zetten want Engeland zelf is véél leuker.
Je kunt daar gewoon uit door 'wakker' te worden en een andere keer terug te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Piet_Piraat7 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:36:

spoiler:
Dat stuk ben ik net doorheen, maar ik kan je aanraden daar eerst de missies te doen en dan pas de collectables want sommige kun je pas na bepaalde missies krijgen, wat zeer hinderend is als de icoontjes wel op de map staan maar je er onmogelijk bij kunt tot je een bepaalde missie gedaan hebt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 15:55
Ik speel Valhalla op de Xbox Series X en een LG OLED C8 en zie nogal wat grafische problemen - het beeld ziet er mooi uit, maar lijkt soms te 'stotteren' (kan er geen beter woord voor verzinnen). Hebben meer mensen hier toevallig last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
ACDSL schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:30:
Ik speel Valhalla op de Xbox Series X en een LG OLED C8 en zie nogal wat grafische problemen - het beeld ziet er mooi uit, maar lijkt soms te 'stotteren' (kan er geen beter woord voor verzinnen). Hebben meer mensen hier toevallig last van?
Jep, kijk maar op Ubisoft forum. Spel heeft heel veel last van screen tearing...

Verder is geluid heel vreemd en plat, raken savegames corrupt etc.. zitten nog erg veel bugs in. Zo blijft je paard af en toe rondjes rennen, blijven je character of npc’s vaak hangen, missen missie voorwerpen etc.

Heel jammer want vind het verder qua gameplay veel beter dan odyssey en zelfs dan origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 15:55
MGBoom schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:00:
[...]

Jep, kijk maar op Ubisoft forum. Spel heeft heel veel last van screen tearing...

Verder is geluid heel vreemd en plat, raken savegames corrupt etc.. zitten nog erg veel bugs in. Zo blijft je paard af en toe rondjes rennen, blijven je character of npc’s vaak hangen, missen missie voorwerpen etc.

Heel jammer want vind het verder qua gameplay veel beter dan odyssey en zelfs dan origins.
Kijk aan, dat is jammer inderdaad. Hopen dat ze snel met een patch komen om de boel op te lossen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Hebben jullie ook dat als je een elite killt het even duurt voordat hij zijn loot vrijgeeft? Ze hebben vaak een sleutel op zak en dan dien je echt 5-10 sec te wachten tot het lichaam 'wordt vrijgegeven' ofzo, heel apart en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGBoom
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-06-2024
Scrtz schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:11:
Hebben jullie ook dat als je een elite killt het even duurt voordat hij zijn loot vrijgeeft? Ze hebben vaak een sleutel op zak en dan dien je echt 5-10 sec te wachten tot het lichaam 'wordt vrijgegeven' ofzo, heel apart en irritant.
Nee, wel al aantal keer dat ik de loot niet kon pakken. Maar dat had je in vorige ac’s ook wel. Komt in Valhalla echter wel wat vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
MGBoom schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:13:
[...]

Nee, wel al aantal keer dat ik de loot niet kon pakken. Maar dat had je in vorige ac’s ook wel. Komt in Valhalla echter wel wat vaker voor.
Ja dat heb ik dus ook maar na 5-10 sec kan ik het wel ineens pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kalder schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:12:
[...]

Dat stuk ben ik net doorheen, maar ik kan je aanraden daar eerst de missies te doen en dan pas de collectables want sommige kun je pas na bepaalde missies krijgen, wat zeer hinderend is als de icoontjes wel op de map staan maar je er onmogelijk bij kunt tot je een bepaalde missie gedaan hebt.
Ik heb exact hetzelfde, echt geen leuk stuk.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Scrtz schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:11:
Ja merk ik hier ook, speel op een PS4 Pro.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
JDFS schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:09:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar na een volgende save en reload is de skill tree weer verborgen.

Heb nu Auto-Loot en zometeen Break Damage: wat gaat dat irritaties en R2 spammen schelen :+
Waar zit die auto-loot in de skill tree?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
ArnoldSmiley schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:57:
[...]

Waar zit die auto-loot in de skill tree?
Links onder bij stealth (geel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Die instant kill met je blade aan 😍😍😍😍 Dat is echt het Altair gevoel weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Scrtz schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:59:
[...]

Ik snap die skill tree sowieso moelijk. Wat is het verschil tussen roos blauw en geel nou eigenlijk?

Ik meende dat de kleur samenhangt met welke gear je wilt gaan spelen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ArnoldSmiley schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:01:
[...]

Ik snap die skill tree sowieso moelijk. Wat is het verschil tussen roos blauw en geel nou eigenlijk?

Ik meende dat de kleur samenhangt met welke gear je wilt gaan spelen?
Rood = Bear = voornamelijk gericht op brawlen/vechten
Blauw = wolf = voornamelijk gericht op boog gebruik
Geel = raven = voornamelijk gericht op Stealth/hidden blade

In de tree's zitten nodes die in hun kleur bonus stats geven op hun gear.

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 15-11-2020 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 19:10
Ik vind de skill tree niet echt geslaagd. Met veel moeite alles zichtbaar gemaakt verdwijnt alles weer |:(
Ook vind ik die bewegende sterrenhemel achtergrond vervelend zeg. Maakt het er niet duidelijker op op mijn tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Scrtz schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:59:
[...]

Uuh...ieeetsjes specifieker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Bokkie schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:03:
[...]

Rood = Bear = voornamelijk gericht op brawlen/vechten
Blauw = wolf = voornamelijk gericht op boog gebruik
Geel = raven = voornamelijk gericht op Stealth/hidden blade

In de tree's zitten nodes die in hun kleur bonus stats geven op hun gear.
Capiche 👍👍👊👊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Ik speel Valhalla op een ps4 pro i.c.m. een LG 65C9 en heb nu circa 45 uur erin zitten. Ik vermaak mij prima met de game.

Echter, als ik het vergelijk met Odyssey waar ik circa 250 uur in heb zitten, vind ik Valhalla kwalitatief een stap terug.

Al meerdere bugs tegen gekomen, besturing die niet altijd lekker loopt e.d.
Daarnaast lijkt het dat Odyssey de presentatie van de game hoger heeft staan dan Valhalla. (Lees ingame menu's, grafische details, vergelijking waarden qua armor e.d.)

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Pterad0n schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:45:
Ik speel Valhalla op een ps4 pro i.c.m. een LG 65C9 en heb nu circa 45 uur erin zitten. Ik vermaak mij prima met de game.

Echter, als ik het vergelijk met Odyssey waar ik circa 250 uur in heb zitten, vind ik Valhalla kwalitatief een stap terug.

Daarnaast lijkt het dat Odyssey de presentatie van de game hoger heeft staan dan Valhalla. (Lees ingame menu's, grafische details, vergelijking waarden qua armor e.d.)
Mee eens. Aantal bugjes gehad, besturing lijkt stroperiger, kleuren op scherm is iets ook niet helemaal mee in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ArnoldSmiley schreef op zondag 15 november 2020 @ 23:54:
[...]

Mee eens. Aantal bugjes gehad, besturing lijkt stroperiger, kleuren op scherm is iets ook niet helemaal mee in orde.
Kijk eens naar je brightness/contrast sliders ingame, daar ging bij een kennis wat mis. Alles was rood/oranje wat gewoon donker moest zijn.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenske
Protip: Als je op je mount zit en een mining node ziet niet afstappen en (vaak) misslaan .
Gewoon rustig overheen lopen met je mount en looten die hap 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:05
Ik heb er nu bijna 6 uur in zitten en heb 2 raids gedaan in Engeland. Ik merk vooral dat ik tijdens de raid en dan helemaal als ik een gebouw binnenkom ik heel erg last heb van framedrops en hakkelend geluid. Speel op een day 1 PS4, maar gelukkig komt donderdag de PS5 waarmee het opgelost is hoop :D

Game is wel gaaf tot nu toe! Is m'n eerste AC overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:26
Daarnaast lijkt het dat Odyssey de presentatie van de game hoger heeft staan dan Valhalla. (Lees ingame vergelijking waarden qua armor e.d.)
Kan dat niet meer? Vond ik bij odyssey erg handig. Je zag ook meteen de impact op alle stats van je character bij nieuwe gear. Ik ga er as vrijdag mee beginnen op de PS5 *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 16-11-2020 08:51 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 11:03

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik zit al weer ruim boven mn 6 uur en ik vermaak mij tot nu toe prima in Noorwegen. Eerst even de gele + ' blauwe' stipjes wegwerken en gebieden bezoeken voordat ik mn missie start om naar Engeland te gaan..

Hebben jullie vooral het verhaal gevolgd voordat jullie alles beetje gingen ontdekken?

Ik merk wel dat ik nog wel erg moeite heb met vechten in deze game. Waar dit in de voorgaande spellen mij prima af ging.. ben ik gewoon 3 keer verslagen door de grengr (inmiddels) wel gelukt ;-) Nog mensen beetje tips voor mij om beter te counteren.. Merk ik dat dus moeite heb met het blocken van een aanval, waar voorheen je met schild alles bijna tegenhield is dat in dit geval bijna niet.

Merken jullie (mensen op pc) dat je soms terugneig naar de vorige knoppen van bijv het ontwijken van een aanval dat je steeds de verkeerde toets combinaties indrukt? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik las iets in de LG Oled topic met optimalisatie instellingen om je scherm voor gamen goed af te stellen. Misschien dat je daar even in kan kijken voor betere settings?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:53
Hulleman schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:50:
[...]

Kan dat niet meer? Vond ik bij odyssey erg handig. Je zag ook meteen de impact op alle stats van je character bij nieuwe gear. Ik ga er as vrijdag mee beginnen op de PS5 *O*
Dat is inderdaad niet meer, vind ik ook erg jammer.

Ik heb nu ongeveer 12 uur in de game zitten en speel alles rustig door. Waar ik eerst wel heel erg kon schelden op het dodge systeem en dat je stamina daardoor leeg raakt, raak ik er nu redelijk aan gewend. Gisteren ook mijn eerste target stealth uitgeschakeld, super gevoel gaf dat. De raids zijn leuk, maar stealth is toch nog wel echt het gaafste om te doen vind ik. Lekker een klooster ongezien insluipen aan de bovenkant en dan neervallen op je target en deze uitschakelen.

Ook gaaf hoe sommige locaties zijn afgesloten en je middels een puzzeltje (vooral vaak goed kijken) toch een ingang kan vinden.

De game heeft mij aangenaam verrast in ieder geval. Tot nu toe erg blij met mij ultimate edition.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

n2theb schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:52:
Ik zit al weer ruim boven mn 6 uur en ik vermaak mij tot nu toe prima in Noorwegen. Eerst even de gele + ' blauwe' stipjes wegwerken en gebieden bezoeken voordat ik mn missie start om naar Engeland te gaan..

Hebben jullie vooral het verhaal gevolgd voordat jullie alles beetje gingen ontdekken?

Ik merk wel dat ik nog wel erg moeite heb met vechten in deze game. Waar dit in de voorgaande spellen mij prima af ging.. ben ik gewoon 3 keer verslagen door de grengr (inmiddels) wel gelukt ;-) Nog mensen beetje tips voor mij om beter te counteren.. Merk ik dat dus moeite heb met het blocken van een aanval, waar voorheen je met schild alles bijna tegenhield is dat in dit geval bijna niet.

Merken jullie (mensen op pc) dat je soms terugneig naar de vorige knoppen van bijv het ontwijken van een aanval dat je steeds de verkeerde toets combinaties indrukt? xD
In Noorwegen heb ik waar ik "simpel" bij kon de kistjes, etc gepakt. Aparte gebouwen of bergen heb ik wel bekeken waar ik ze tegen kwam
Na het verhaal ben ik de rest gaan doen, wel redelijk wat uur zitten in Noorwegen maar de map is helemaal clear.

Nu in Engeland heb ik in het begin al veel gepakt in plaats van het verhaal te volgen. Maar zo liep ik tegen een Longhouse aan waar ik 15 minuten bezig ben geweest om binnen te komen.. Dit zit in de verhaallijn :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Jeroenske schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:13:
Protip: Als je op je mount zit en een mining node ziet niet afstappen en (vaak) misslaan .
Gewoon rustig overheen lopen met je mount en looten die hap 8)
Kwam ik gister ook achter. Ik zat er al hele tijd langs te rijden en tegenaan te schoppen maar dat hoeft helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:49
n2theb schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:52:

Ik heb mijn controls zelf ook al aardig aangepast (bijv. light attack naar de X (XBOX)) Wat ik doe is veel gebruik maken van dodgen + light attack. Light attack helpt dan ook weer om de stamina bar te vullen.
Zo kun je toch nog een beetje de hack en slash van Odyssy uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

PureLOOD schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:25:
[...]

Ik heb mijn controls zelf ook al aardig aangepast (bijv. light attack naar de X (XBOX)) Wat ik doe is veel gebruik maken van dodgen + light attack. Light attack helpt dan ook weer om de stamina bar te vullen.
Zo kun je toch nog een beetje de hack en slash van Odyssy uitvoeren.
Hier light attack op RT staan en heavy op RB.
Gebruik voornamelijk light attack en abilities :P

Met dodge, block, etc ook "gespeeld" maar daar was ik eigenlijk al aan gewend merkte ik.
Die instellingen heb ik weer terug naar standaard gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razorbite
Mijn twocents:

World Events: Dit is zó erg wat deze games nodig hadden. Ik irriteerde me kapot in Origins en Odyssey aan het feit dat je hard gepakt werd voor het ontdekken van de speelwereld voordat je de sidequests had gedaan. Hoe vaak werd je niet naar een camp of plekje gestuurd wat je letterlijk 30 minuten daarvoor had leeggehaald vanwege je OCD 100% completionist speelstijl. Ook het luchtige en korte karakter (voor zover ik nu kan beoordelen) is verfrissend. Dit design past gewoon veel beter bij mijn speelstijl!

World design: Ik vind het Egypte van Origins echt geweldig ontworpen. Zo divers, zo herkenbaar en toch mystiek. Ik had alleen wel af en toe het idee dat de schaal van de wereld niet heel erg klopte wat de immersie brak. Dat had ik nog veel veel erger in Odyssey. Iemand bijvoorbeeld wel eens gezien dat die bergen in Athene en Korinthe echt totaal uit proportie zijn? Dit gevoel heb ik tot nu toe in totaal niet gehad in Valhalla. De wereld is groot maar in proportie en geloofwaardig!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:11
Razorbite schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:31:
Mijn twocents:

World Events: Dit is zó erg wat deze games nodig hadden. Ik irriteerde me kapot in Origins en Odyssey aan het feit dat je hard gepakt werd voor het ontdekken van de speelwereld voordat je de sidequests had gedaan. Hoe vaak werd je niet naar een camp of plekje gestuurd wat je letterlijk 30 minuten daarvoor had leeggehaald vanwege je OCD 100% completionist speelstijl. Ook het luchtige en korte karakter (voor zover ik nu kan beoordelen) is verfrissend. Dit design past gewoon veel beter bij mijn speelstijl!

World design: Ik vind het Egypte van Origins echt geweldig ontworpen. Zo divers, zo herkenbaar en toch mystiek. Ik had alleen wel af en toe het idee dat de schaal van de wereld niet heel erg klopte wat de immersie brak. Dat had ik nog veel veel erger in Odyssey. Iemand bijvoorbeeld wel eens gezien dat die bergen in Athene en Korinthe echt totaal uit proportie zijn? Dit gevoel heb ik tot nu toe in totaal niet gehad in Valhalla. De wereld is groot maar in proportie en geloofwaardig!
Had het hier niet meer eens mee kunnen zijn dan ik ben! goed omschreven. Voor Origins had ik het zelfde, prachtige wereld maar niet in proportie. Valhalla pakt dit goed op (helemaal te merken in Noorwegen) met een prachtig design.

Wat er voor mij verder vooral uit springt (naast hoe prachtig de game eruit ziet) is dat in vergelijking tot de eerdere AC-games deze game meer over neemt van The Witcher 3 (wat in my honest opinion nog steeds een van de beste games is dus dat is zeker geen slecht iets).

wat ik daarmee bedoel is dat deze game je hand niet meer vast houdt. je zult zelf goed naar dialog moeten luisteren anders weet je bijvoorbeeld niet waar je heen moet. sidequests zijn niet meer in je journal te vinden maar zijn meer world events. goed opletten wat de instructies zijn anders weet je niet wat je moet doen basically!

dit alles kun je zelf schalen omdat er 3 opties zijn om difficulty in te stellen:
- enemy difficulty
- stealth difficulty
- exploration difficulty

de eerste spreekt voor zich en heeft 4 (of 5) niveaus. (ik speel op de moeilijkste)

de 2de is ook redelijk voorzich en heeft 3 niveaus (daarmee speel ik op de middelste niveau maar ik ga dit denk opschroeven naar het moeilijkste niveau)

de laatste is hoeveel je geholpen wordt met bijvoorbeeld de genoemde side quests (world events) en hoeveel je in je hud ziet. ook deze heeft weer 3 niveau's en hierbij speel ik op het middelste niveau. het eerste niveau is een beetje zoals de oude AC-games waren. het middelste niveau is The Witcher 3 en het laatste niveau is Dark Souls met een dikke extra middelvinger (geen hud, exploren doe je met je vogel enemies spotten werkt maar tijdelijk).

Dit aspect bevalt mij vooral aan deze game. de hele scalability die je hebt vind ik echt fantastisch aan maakt dit echt een enorm goeie game! of de story ook goed is (voor een AC-game) moet voor mij nog blijken.

en dat zeg ik met bijna 20 uur in de game! 8)7

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:30
Toch maar overstag gegaan en de game aangeschaft. Helaas kwam de order gisterochtend niet door en is de game nog steeds niet in mijn library te vinden (wel in order-overzicht en geld is afgeschreven) .

Waarschijnlijk is de order aan hun kant niet aangekomen en als ik het goed begrijp krijg ik na 48h dan m'n geld terug, waarna ik vervolgens weer een nieuwe poging kan doen om de game proberen te krijgen. Wat is Ubisoft toch altijd een drama en is de klantenservice onmogelijk traag. Kunnen ze de game niet gewoon op Steam uitgeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Sjurm schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:22:
Toch maar overstag gegaan en de game aangeschaft. Helaas kwam de order gisterochtend niet door en is de game nog steeds niet in mijn library te vinden (wel in order-overzicht en geld is afgeschreven) .
Had precies hetzelfde, vrijdag of zaterdag de game gekocht (voor release) maar ik kreeg maar geen key (XBO).

Uiteindelijk zondag een refund aangevraagd en het spel gewoon bij Microsoft gekocht.
Maandagmiddag kreeg ik opeens de gamekey samen met een andere key voor de pre-orderbonus.

Inmiddels zijn we al ruim een week verder en heb nog niets gehoord op de refund.
Nu al drie keer contact gezegd maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Famous schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:46:
[...]

Had precies hetzelfde, vrijdag of zaterdag de game gekocht (voor release) maar ik kreeg maar geen key (XBO).

Uiteindelijk zondag een refund aangevraagd en het spel gewoon bij Microsoft gekocht.
Maandagmiddag kreeg ik opeens de gamekey samen met een andere key voor de pre-orderbonus.

Inmiddels zijn we al ruim een week verder en heb nog niets gehoord op de refund.
Nu al drie keer contact gezegd maar helaas..
Ja ik lees op het forum van Ubisoft (helaas achteraf) veel van dit soort berichten. Ik kan het geld wel een tijdje missen, maar hoop dat ze een beetje opschieten.

Denk dat ik hem dan maar via Epic Games moet kopen, want rechtstreeks bij Uplay/Ubsisoft Connect blijkt een drama te zijn. Had de Epic Games store eigenlijk willen vermijden, maar goed. Volgens mij kan Ubisoft haar eigen store beter opheffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Waar en op wat voor moment kan je weer terug naar Noorwegen? Moet het hele Noorden nog clearen. Gaat dit dmv een quest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
DutchOwnage schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:54:
Waar en op wat voor moment kan je weer terug naar Noorwegen? Moet het hele Noorden nog clearen. Gaat dit dmv een quest?
Op een gegeven moment krijg je de beschikking over een knop op je World map waar je kan kiezen om naar een deel te reizen. Dit is nog niet zo lang nadat je in Engeland bent aangekomen. Ik weet niet meer precies welke quest het was, maar bij mij kwam het ineens beschikbaar nadat ik een quest had afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ben echt net in Engeland, maar heb een 2H Dane Axe genaamd Moonlight die ik gewoon steeds gratis kan upgraden... Meer mensen dit gehad? Geen idee ook hoe ik er aan kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Niets gepreordert of iets dergelijks? Onderdeel van een of andere special edition?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

YdieresiS schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:08:
[...]

Op een gegeven moment krijg je de beschikking over een knop op je World map waar je kan kiezen om naar een deel te reizen. Dit is nog niet zo lang nadat je in Engeland bent aangekomen. Ik weet niet meer precies welke quest het was, maar bij mij kwam het ineens beschikbaar nadat ik een quest had afgerond.
Nadat je een bepaalde 'gebied' hebt overvallen wanneer je in Engeland aankomt, dan komt dit beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

(eerder gepost in verkeerde AC topic)

Dus van het weekend flink wat gespeeld. Maar iets wat ik niet begrijp. Ik had heavy dual wield gehaald. Want het leek me leuk om met een 2h sword en dagger te spelen. Ik switchte daar naar toe vanaf mijn 1h hammer en dagger. Het viel mee op dat ik enemies veel langerzamer neer haalde. Waar ik verwacht had dat sneller te doen. Beide wapens zijn raven gear. Beide zijn 4 streepjes upgraded. Maar het zwaard deed 22-26 damage per hit met langzame attack speed. De hamer deed 30-40 damage per hit met hogere attackspeed. Dus niet alleen meer damage per hit, maar ook nog eens meer hits in zelfde tijd. Heb hetzelfde met de bijl en de speer. Zelfs als ik ze 2hand(dus niet dual wield) doen ze minder damage per hit dan m'n hamer en hebben lagere attack speed. Het is niet logisch.

Dan is de game nog een keer of 3 softlocked(op ps4pro). En is er een quest voor een ability en ik heb die abillity niet. Blijkbaar bekend probleem als ik het internet mag geloven.

Ook zijn vijanden met een flail super gevaarlijk. Super vaak dat ik met een normale aanval van een flail in 1 hit 100% naar desynchronised ben.

Al met al zijn er wat rare beslissingen gemaakt in het coden van de game imho.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:38
SemperFidelis schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:08:
Ben echt net in Engeland, maar heb een 2H Dane Axe genaamd Moonlight die ik gewoon steeds gratis kan upgraden... Meer mensen dit gehad? Geen idee ook hoe ik er aan kom.
Deze zie je ook bij de ''beloningen'' in Uplay/Ubisoft Connect staan.
Ik zou graag willen weten hoe ik deze alsnog kan toevoegen aan me inventaris. Daar zit namelijk ook Bayek ze Outfit bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenske
SemperFidelis schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:08:
Dubrillion schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:37:
[...]

Deze zie je ook bij de ''beloningen'' in Uplay/Ubisoft Connect staan.
Ik zou graag willen weten hoe ik deze alsnog kan toevoegen aan me inventaris. Daar zit namelijk ook Bayek ze Outfit bij!
Hmm vreemd ik heb deze axe ook en zit als het goed is niet bij mijn Drakkar Edition inbegrepen.
In Ubisoft Connect zit er een slotje op. Kan hem wel gewoon gebruiken en upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 11:49
Heb het hele weekend heerlijk genoten van de game. Uiteindelijk werd ik gedwongen om te patchen daar je plots niet meer "offline" kan spelen... gelukkig is mijn initiële probleem gepatched en loopt het spel goed. (Loading / splash screen probleem bij sommige video cards)
Met mijn 5700 XT 16GB draai ik op 1440p met 60fps het meeste op High en sommige op Very High. Toch heel soms last van frame drops naar onder de 30. Jammer.. hopelijk wordt dat nog verbeterd met patches of mijn video kaart driver.
De Raids zijn heel erg gaaf en het team werk van je raider team om een "baasje" om te leggen is echt mooi uitgevoerd. Ook naar gebieden waar je eigenlijk nog niet hoort, is heel spanned. Speel op normal maar heb nog niet gemerkt dat ik overpowered ben alhoewel ik mijn boog dik geüpgraded heb... bij Odessey had ik dat gevoel veel meer eigenlijk al na 2 uur spelen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Jeroenske schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:49:
[...]

[...]

Hmm vreemd ik heb deze axe ook en zit als het goed is niet bij mijn Drakkar Edition inbegrepen.
In Ubisoft Connect zit er een slotje op. Kan hem wel gewoon gebruiken en upgraden.
Volgens mij is het een reward voor de reveal gekeken te hebben. Wel raar dat je die dan gewoon maar upgraden maarja.

Verder is dit echt genieten. Topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 19:26
Luxurydiver schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:15:
Heb het hele weekend heerlijk genoten van de game. Uiteindelijk werd ik gedwongen om te patchen daar je plots niet meer "offline" kan spelen... gelukkig is mijn initiële probleem gepatched en loopt het spel goed. (Loading / splash screen probleem bij sommige video cards)
Met mijn 5700 XT 16GB draai ik op 1440p met 60fps het meeste op High en sommige op Very High. Toch heel soms last van frame drops naar onder de 30. Jammer.. hopelijk wordt dat nog verbeterd met patches of mijn video kaart driver.
De Raids zijn heel erg gaaf en het team werk van je raider team om een "baasje" om te leggen is echt mooi uitgevoerd. Ook naar gebieden waar je eigenlijk nog niet hoort, is heel spanned. Speel op normal maar heb nog niet gemerkt dat ik overpowered ben alhoewel ik mijn boog dik geüpgraded heb... bij Odessey had ik dat gevoel veel meer eigenlijk al na 2 uur spelen.
Ik vond juist op normale dat je er erg makkelijk doorheen slaat. Ik zit nog in Noorwegen, misschien dat het daar mij te maken heeft. Ik heb de moeilijkheidsgraad in ieder geval iets opgeschroefd, eens kijken hoe dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:50:
[...]

Sommige van de keuzes in Valhalla t.o.v. Odyssey doen mij er sterk aan denken dat ze misschien een vroege build van Odyssey gevorkt hebben om Valhalla op te bouwen. De core is overduidelijk hetzelfde (tot aan veel keuzes in geluidjes en UI-elementen toe), maar maar de polish is heel anders. Zelfs nu Ubisoft langere release cycles hanteert zullen ze toch wel al met het volgende spel bezig zijn voor het huidige spel gereleased is, dus dat zou op zich wel logisch zijn.

Op sommige punten wel jammer, zeker met stats op wapens die zo weinig zeggen, maar ik vermaak me goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 16:26
Oon schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:44:
[...]
Op sommige punten wel jammer, zeker met stats op wapens die zo weinig zeggen, maar ik vermaak me goed tot nu toe.
Dat laatste is het belangrijkste. Ik ga het aankomende vrijdag ervaren, maar als het een origins/odyssey ervaring geeft ga ik me zeker vermaken. Vooral in Odyssey vele uurtjes zitten. Ook benieuwd naar de mythische zaken/secrets die ze verwerkt hebben in de game.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:28:
[...]

Dat laatste is het belangrijkste. Ik ga het aankomende vrijdag ervaren, maar als het een origins/odyssey ervaring geeft ga ik me zeker vermaken. Vooral in Odyssey vele uurtjes zitten. Ook benieuwd naar de mythische zaken/secrets die ze verwerkt hebben in de game.
Ik vind het een beetje een rare mix tussen Origins en Odyssey. Je kan duidelijk zien dat ze een stapje teruggedaan hebben in de dingen waarin ze in Odyssey te ver zijn gegaan (geen rare superkrachten meer enzo), en ze hebben weer wat meer 'kleine' locaties (steden die wat dichter op elkaar zitten, in dat gebied minder het gevoel dat Odyssey gaf en meer dat van Origins, of zelfs dat van eerdere spellen).

Al met al is de gameplay zeker een vooruitgang op zijn twee voorgangers, maar er zijn gewoon wat kleine puntjes die nog niet helemaal af lijken of beter hadden gekund. Ik denk dat je dat voor alle spellen wel kan zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Luxurydiver schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:15:
In eerste instantie was het bij mij helemaal een drama, dropte van ~80fps naar 4fps en dat is met een 7700K en een 3080.
Oplossing bleek uiteindelijk om de game op fullscreen te zetten inpv borderless, toen had ik nog steeds last van stutters en dit bleek weer te liggen aan mijn xbox controller en bluetooth 8)7

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:41
Verderf schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:05:
[...]

In eerste instantie was het bij mij helemaal een drama, dropte van ~80fps naar 4fps en dat is met een 7700K en een 3080.
Oplossing bleek uiteindelijk om de game op fullscreen te zetten inpv borderless, toen had ik nog steeds last van stutters en dit bleek weer te liggen aan mijn xbox controller en bluetooth 8)7
Als ik de game op 60 fps laat lopen zijn m'n frametimes compleet gaar en veel stuttering.

Ik cap de game nu op 45 fps en dat gaat nu een stuk beter. 45 constant is wmb speelbaar genoeg met een controller. Helemaal omdat ik op een TV spele op 3 meter afstand.

Op pc met monitor wil ik graag wel 60 fps en met keyboard.

Ik speeld trouwens met mouse/keyboard veel meer stealth en bow. Op de controller ben ik met ene hack en slash bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 20:37
ye-roon schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:30:
(eerder gepost in verkeerde AC topic)

Dus van het weekend flink wat gespeeld. Maar iets wat ik niet begrijp. Ik had heavy dual wield gehaald. Want het leek me leuk om met een 2h sword en dagger te spelen. Ik switchte daar naar toe vanaf mijn 1h hammer en dagger. Het viel mee op dat ik enemies veel langerzamer neer haalde. Waar ik verwacht had dat sneller te doen. Beide wapens zijn raven gear. Beide zijn 4 streepjes upgraded. Maar het zwaard deed 22-26 damage per hit met langzame attack speed. De hamer deed 30-40 damage per hit met hogere attackspeed. Dus niet alleen meer damage per hit, maar ook nog eens meer hits in zelfde tijd. Heb hetzelfde met de bijl en de speer. Zelfs als ik ze 2hand(dus niet dual wield) doen ze minder damage per hit dan m'n hamer en hebben lagere attack speed. Het is niet logisch.

Dan is de game nog een keer of 3 softlocked(op ps4pro). En is er een quest voor een ability en ik heb die abillity niet. Blijkbaar bekend probleem als ik het internet mag geloven.

Ook zijn vijanden met een flail super gevaarlijk. Super vaak dat ik met een normale aanval van een flail in 1 hit 100% naar desynchronised ben.

Al met al zijn er wat rare beslissingen gemaakt in het coden van de game imho.
Quest voor welke ability? anders in spoilertags vermelden?

Dan kan ik m'n game saven voor ik aan die quest begin, beetje jammer om een ability te missen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:24

Leuk 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Las her en der dat sommige terug travelden naar Norway. Dus ook maar even gedaan, ik level te langzaam. Alleen nog maar raids van plus 130 openstaan terwijl ik zelf level 40 ben. Schiet zo niet op mij settlement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:29:
Las her en der dat sommige terug travelden naar Norway. Dus ook maar even gedaan, ik level te langzaam. Alleen nog maar raids van plus 130 openstaan terwijl ik zelf level 40 ben. Schiet zo niet op mij settlement.
Kan dat uberhaupt ja (tussendoor)? Had ik nog niks van gevonden.

Als je gewoon het verhaal volgt dan level je gemakkelijk hoger in Engeland hoor. Je moet elke keer in je Longhouse een nieuw deel op de kaart kiezen om verder te gaan zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 13:38
Ik ren nog een beetje heen en weer. Pak een paar main missies en dan ren ik weer wat rond. Bevalt goed. De ene ''side mission'' duurt 2 minuten en de andere 10 minuten.

Waar ik nog wel aan moet wennen is dat sommige schatkistjes wel heel erg goed verstopt staan. Dan zie je met Odin Sight een goude ''popup''. Maar dan beland je in een grot waar je met godsgratie nog uit weet te komen, maar geen idee hoe ik de gouden kist moet pakken. En soms heb ik het idee dat er ook geen ''normale'' weg naar binnen is als alle deuren van binnenaf zijn afgesloten. Dan duurt het me net even te lang :). Sleutel niet in zicht, geen ramen of andere dingen kapot kunnen schieten. Dan komen we wel een keertje terug 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Dubrillion op 17-11-2020 08:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
Dubrillion schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:10:
Ik ren nog een beetje heen en weer. Pak een paar main missies en dan ren ik weer wat rond. Bevalt goed. De ene ''side mission'' duurt 2 minuten en de andere 10 minuten.

Waar ik nog wel aan moet wennen is dat sommige schatkistjes wel heel erg goed verstopt staan. Dan zie je met Odin Sight een goude ''popup''. Maar dan beland je in een grot waar je met godsgratie nog uit weet te komen, maar geen idee hoe ik de gouden kist moet pakken. En soms heb ik het idee dat er ook geen ''normale'' weg naar binnen is als alle deuren van binnenaf zijn afgesloten. Dan duurt het me net even te lang :). Sleutel niet in zicht, geen ramen of andere dingen kapot kunnen schieten. Dan komen we wel een keertje terug 8)
Er is altijd wel een weg naar binnen te vinden door of wat planken hout die je gewoon kapot kunt slaan/schieten of een sleutel die ergens in de buurt ligt. Wat btw ook werkt, als je de ability hebt met explodeerbare pijl je gewoon op zo'n houten deur kan schieten en het houten 'slot' aan de binnenzijde kapot gaat. Vaak is er trouwens ook ergens een gat waar je met je pijl en boog doorheen kan schieten recht op dat 'slot'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Vind dat juist wel leuk! Een beetje puzzelen in de omgeving. Zo heel moeilijk is het nu ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Razorbite schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:39:
Vind dat juist wel leuk! Een beetje puzzelen in de omgeving. Zo heel moeilijk is het nu ook niet!
Idd, even wat anders. Vind het ook wel leuk juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Scrtz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:20:
[...]

Er is altijd wel een weg naar binnen te vinden door of wat planken hout die je gewoon kapot kunt slaan/schieten of een sleutel die ergens in de buurt ligt. Wat btw ook werkt, als je de ability hebt met explodeerbare pijl je gewoon op zo'n houten deur kan schieten en het houten 'slot' aan de binnenzijde kapot gaat. Vaak is er trouwens ook ergens een gat waar je met je pijl en boog doorheen kan schieten recht op dat 'slot'. :)
Het gebeurd mij soms dat de locatie pas toegankelijk wordt tijdens een bepaalde missie (zij het main of side missie)
Dit vind ik toch echt wel irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Scrtz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:04:
[...]

Kan dat uberhaupt ja (tussendoor)? Had ik nog niks van gevonden.

Als je gewoon het verhaal volgt dan level je gemakkelijk hoger in Engeland hoor. Je moet elke keer in je Longhouse een nieuw deel op de kaart kiezen om verder te gaan zegmaar.
'Atlas' kiezen in je menu. Kan je naar Noorwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
jacolc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:09:
[...]

Het gebeurd mij soms dat de locatie pas toegankelijk wordt tijdens een bepaalde missie (zij het main of side missie)
Dat had ik in Noorwegen ook, dat er een stuk (in de berg) niet toegankelijk was met een onzichtbare muur ertussen, kon daar later ook nog niet heen. Moet die nog een keer proberen, maar vermaak me nu prima in Engeland. De laadtijden op PS4 (gewone, geen pro) zijn ook wel behoorlijk lang, dat ik ook niet veel trek heb om weer naar Noorwegen af te reizen nu. Ik pluis eerst heel Engeland wel uit en als een quest dat van mij verlangd ga ik wel weer terug naar Noorwegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
jacolc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:09:
[...]

Ah ja das waar. Wat ik ook vaker heb dat ik dan zon stadje/dorp tegen het lijf loop en denk 'oh nice even raiden' en 10 min later als ik weer verder ga met het verhaal we ook weer daar heen moeten.. Tijd voor niks verspild. Nu laat ik dus in nieuwe gebieden waar het verhaal afspeelt de grote dorpen/steden maar links liggen want hoogstwss kom je er met het verhaal toch wel bij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Als je een raid gedaan heb, komen ze dan later nog eens terug dat je het nog een keer kan doen?
Zou wel leuk wezen als ze het kamp, na een tijd, weer opbouwen en dat je dan dus nog een keer kan raiden.

Overigens nu voor de verandering de moeilijkheidsgraad hoger dan normaal gezet. Moet zeggen dat ik af en toe moeite heb in gevechten. Ga geregeld dood..

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p100JtAP50kiEGd_Dzn-eUseM9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rnsQE34Po0BmOSrvAw3wmdVJ.jpg?f=fotoalbum_large

De blik in het onthoofde hoofd maakt het screenshot wel af :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Supershiva schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:35:
[...]

Quest voor welke ability? anders in spoilertags vermelden?

Dan kan ik m'n game saven voor ik aan die quest begin, beetje jammer om een ability te missen.
spoiler:
Het gaat om de ability summon Wolf. Je kan deze krijgen nadat je settlement level 3 is en je een seer's hut hebt, staat een kind in de longhouse die je quest geeft

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Iemand die tekst en uitleg kan geven wie Havi is? Snap hem ff niet meer als ik eerlijk ben 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik heb de game nu inmiddels binnen en gisteren 2 uur gespeeld. Bevalt me erg goed tot nu toe! Het verhaal wordt goed neergezet vanaf het begin, vind het alleen een beetje suf hoe Eivor zijn hidden blade krijgt, maar misschien wordt dit nog verder verdiept.

Wel jammer dat er geen alternate setting is voor de controller. Ik heb nu handmatig de knoppen ongeveer gelijk gezet met de alternate controls zoals in AC Origins.

Qua graphics alles eerst nog op medium en de frames vastgezet op 50 fps, wat hij tot nu toe stabiel haalt. Moet zeggen dat ik alles er echt goed uit vind zien op medium. Gelukkig ben ik sws geen hoge standaarden gewend. Even afwachten hoe stabiel dit blijft in de rest van de wereld en misschien tweak ik nog wat settings naar boven toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

thijsco19 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:52:
Als je een raid gedaan heb, komen ze dan later nog eens terug dat je het nog een keer kan doen?
Zou wel leuk wezen als ze het kamp, na een tijd, weer opbouwen en dat je dan dus nog een keer kan raiden.

Overigens nu voor de verandering de moeilijkheidsgraad hoger dan normaal gezet. Moet zeggen dat ik af en toe moeite heb in gevechten. Ga geregeld dood..
Ja; je kan een kamp gewoon blijven raiden. Alleen zullen de 'wealth' schatkisten er dan niet meer zijn.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:10
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:17:
Iemand die tekst en uitleg kan geven wie Havi is? Snap hem ff niet meer als ik eerlijk ben 🤔
spoiler:
Ik begreep het in eerste instantie ook niet helemaal, maar Havi = Odin. Je bent op dat moment niet jezelf zoals het geval was in Atlantis bij het vorige deel, maar je bent in een soort droom de wereld aan het bekijken vanuit de ogen van Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
mrdemc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:23:
[...]

spoiler:
Ik begreep het in eerste instantie ook niet helemaal, maar Havi = Odin. Je bent op dat moment niet jezelf zoals het geval was in Atlantis bij het vorige deel, maar je bent in een soort droom de wereld aan het bekijken vanuit de ogen van Odin.
Thanks. Maar:

spoiler:
Eigenlijk speel je dus 2 stories: 1 als Eivor, 1 als Havi aka Odin?

Een van de opties in het begin was om in te stellen of je met een male of female character wilde spelen of evt een combo. Ik heb gekozen voor male. Had ik gekozen voor de combo, had je Havi dan als female gespeeld? Of is dat iets wat pas later in de game naar voren gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:19
Notna schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:19:
[...]

Ja; je kan een kamp gewoon blijven raiden. Alleen zullen de 'wealth' schatkisten er dan niet meer zijn.
Ik neem aan dat raw materials ook niet respawnen? Ik heb tonnen supplies, maar kan bijna niets bouwen omdat ik raw resources mis. en heb lles al geraid in de eerste provincies
Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste