Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:44
Oke ik moest hardop lachen om dit world event, geweldig bedacht _/-\o_ *O*

spoiler:
Ik kwam een muzikant tegen (Keith) die zichzelf een Prodigy noemt. Hij lijkt ook precies op de zanger van The Prodigy, met bekend nummer 'smack my bitch up'.

Een bisschop vindt het vreselijke muziek en begint met je te vechten. Terwijl je vecht roepen mensen om je heen "smack my bishop!"

Echt een dikke plus hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 14:48

..Christiaan..

..zwll..

Nol_NL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 04:00:
Ik weet het niet hoor... Ik krijg steeds na anderhalf uur Valhalla spelen, zin in Rocket League. Even lekker knallen, wat fun, beetje irritatie. Met of zonder vrienden... Gewoon leuk, lekker gamen. Kleurtjes, stickertjes en toetertjes vrijspelen en weer klaar. Eigenlijk haal ik daar in een half uur meer plezier uit. Niets te nadelen van Vahalla hoor, zal wel aan mij liggen. Maar Assassin's Creed begint een beetje als een sleur te voelen.
Ik vind de verhaallijn erg geweldig. Ik ben geen gamer (RDRII & Odyssey zijn eigenlijk de enige games waarbij ik de verhaallijn volledig heb uitgespeeld.) Meestal verlies ik vrij snel de contact met het spel. Valhalla is wennen. Ik vind de scenes nu nog best wel donker. Hopelijk verandert dat nog wel.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik kan de eerste Zealot, Redwalda, echt totaal niet verslaan. Ik kom gewoon niet langs zijn schild. Zwaard of pijl weert die allemaal af. Ik mik wel op zijn zwakke plek bij zijn been, maar ook dan raak ik alleen maar zijn schild. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Voor mij is dit spel ook echt een verrassing! Twijfelde al een tijdje om aan een AC te beginnen (nog nooit gespeeld), maar bij mij gaat hij zeker mooi in het rijtje van GTA, RDR en Tomb Raider genre's: een erg vermakelijk open wereld spel, met een verhaallijn, leuke missies, sidequests en verzamelen.

Moet juist oppassen niet teveel op het verzamelen te richten - nu het 1e gedeelte in noorwegen op 99% (behalve die schedelmeneer) compleet, kostte me wel (veel te) veel uren. Nu in Engeland aangekomen, realiseer ik me dat er haast geen beginnen meer aan is om dat op 100% te krijgen ;-)

Zal dus weer een combi worden van hoofdmissies compleet en daarnaast wat achievements en sidequests.

Qua bugs - misschien door het lezen van deze thread, maar mij vallen wel veel dingen op.
Zoals de "area not available" als je de rage of helheim ability pakt, 'lompe' besturing bij klimmen of juist afdalen in torens etc., en ook al eens een 'crash' gehad (scherm bleef zwart) bij schakelen tussen controle hebben van de character en een cutscene. Tot nu toe bederft het de gameplay niet, maar hoop dat het niet verder in de weg gaat zitten.

Zal er zeker nog wel tientallen uren in kunnen vermaken, heb 'zelfs' watchdogs legion vervroegd even geparkeerd. Dit verhaal boeit me meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik kon ook een grot niet in waar een boek lag (achter de waterval bij fort van Kjotve). Wel jammer dat dit zo gaat. Ik speel het gewoon en ga niet elk hoekje nazoeken.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
..Christiaan.. schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:06:
Ik kon ook een grot niet in waar een boek lag (achter de waterval bij fort van Kjotve). Wel jammer dat dit zo gaat. Ik speel het gewoon en ga niet elk hoekje nazoeken.
Hier wel op de pc.

Voor de mensen die geluid volume problemen hebben. Met een controller is dit weg, het is enkel met muis en keyboard. Heel vaag.

[ Voor 16% gewijzigd door Ferio op 13-11-2020 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
..Christiaan.. schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:06:
Ik kon de wand kapot slaan en doorlopen tot het boek...... direct bij eerste keer Noorwegen.

Wel stond er in beeld over dat het onbereikbaar was ofzo...

Nogmaals proberen misschien?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Buddha_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:35:
[...]

Ik kon de wand kapot slaan en doorlopen tot het boek...... direct bij eerste keer Noorwegen.

Wel stond er in beeld over dat het onbereikbaar was ofzo...

Nogmaals proberen misschien?
Exact dit had ik ook, maar je kon inderdaad zonder problemen tot bij het boek komen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik ben weer te netjes dus. Als er een bordje staat dat ik er niet langs kan, doe ik dat niet :). #netteviking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:21
Game doet het goed: https://gamer.nl/artikele...veel-spelers-als-odyssey/

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 13-11-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 11:03

n2theb

Tweakers Abonnee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x3zuHRBmaYy8PNFNA_jG8yvlWYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DEsbQbRrFrUBDCItIfRYhQrA.png?f=fotoalbum_large

Iemand die mij kan vertellen wat deze markers zijn op de kaart? Vergeet ik dan toch iets of kan ik het negeren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:53
n2theb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:36:
[Afbeelding]

Iemand die mij kan vertellen wat deze markers zijn op de kaart? Vergeet ik dan toch iets of kan ik het negeren?
Volgens mij indiceert dat gewoon dat het een dorp/stad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Zironako schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:44:
[...]

Volgens mij indiceert dat gewoon dat het een dorp/stad is.
Ja locaties inderdaad. Ik had het fijn gevonden als je ook hierheen kon fast-travellen, maar blijkbaar willen ze dat je in deze game veel gaat lopen, paardrijden, zwemmen en varen :/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 11:03

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik kan mij echt niet herinneren dat dit in de vorige games ook was.. en gezien ik niet houd van extra icoontjes (die wil ik altijd weg hebben) was dit weer een raadsel. Thanks voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:52:
[...]

Ja locaties inderdaad. Ik had het fijn gevonden als je ook hierheen kon fast-travellen, maar blijkbaar willen ze dat je in deze game veel gaat lopen, paardrijden, zwemmen en varen :/
Specifiek hierom speel ik het spel nu met een trainer. De enige optie die ik gebruik is teleporten, want er zijn m.i. gewoon veel te weinig fasttravel punten in Engeland.

Ik zag wel op een aantal plekken een anker op de kaart waar je naar kunt fast travelen, maar die zijn er ook niet veel. Met hoe groot deze wereld is vind ik dat ik (zonder trainer) toch wel erg veel aan het wachten ben tot mijn paard (of wolf) me naar de juiste plek gebracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n2theb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:55:
Ik kan mij echt niet herinneren dat dit in de vorige games ook was.. en gezien ik niet houd van extra icoontjes (die wil ik altijd weg hebben) was dit weer een raadsel. Thanks voor jullie reacties!
Was ook niet zo, Odyssey had een hele andere kaart:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPpS7vJMHKyGDeSjuKce5ao6Tj0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jf5XP4OwsWyDXByDn8Shtz17.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ik vind het reizen best meevallen in Engeland. Je mount gaat redelijk snel en kan zwemmen en je kan altijd met het schip vrij snel varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Laatst online: 01-10 06:33
..Christiaan.. schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:04:
Ik ben weer te netjes dus. Als er een bordje staat dat ik er niet langs kan, doe ik dat niet :). #netteviking
Mijn nette viking heeft het daar wel even geprobeerd, maar toen het niet meteen lukte nam hij aan dat hij nog niet ver genoeg in het verhaal was. Vanavond toch maar even wat stouter zijn en kijken of het toch niet lukt. Hij is nu toch nog in de buurt.

Even zonder gekheid: Het is dus niet zo dat er bepaalde plaatsen zijn waar je nog niet naar toe kan voordat je een bepaalde story mission hebt gedaan? Dat was wel zo in Origin. En dan heb ik over plaatsen in Noorwegen, ik begrijp dat ik nu nog niet naar Engeland kan.

[ Voor 21% gewijzigd door RoseSolane op 13-11-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips om Fabric te vinden?
Ik ben nog steeds bij een van de eerste missies sinds ik in engeland ben omdat ik alleen nog maar bezig ben geweest met looten en de map completen. Toch vind ik dit maar niet uit kistjes :/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
Hmm, klik net op Continue Game, maar hij geeft een online error en dan laad ie dus de hele game niet (wtf). Na wat wachten gaat ie gelukkig wel verder, maar dit is wel debiel imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

G_Dragon schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:53:
Ik ben nog steeds bij een van de eerste missies sinds ik in engeland ben omdat ik alleen nog maar bezig ben geweest met looten en de map completen. Toch vind ik dit maar niet uit kistjes :/
farbic komt uit hogere gebieden kistjes
Over algemeen als je stealth speelt en enemies negeert kan je best in hogere gebieden roamen, om sync points te pakken en mysteries te doen (tenzij je moet vechten in die mysteries :)

Nu helpt het dat ik full Raven gear ben met advancaed assassination dus QTE 1hitkills zijn geen probeel, gewoon sneaky zijn

nauwlijks story nog gedaan, wel in engeland, maar voornamelijk aan het roamen. Heerlijk dit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
G_Dragon schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:53:
dat is idd zo goed als exclusief in kistjes te vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

RoseSolane schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:46:
[...]

Mijn nette viking heeft het daar wel even geprobeerd, maar toen het niet meteen lukte nam hij aan dat hij nog niet ver genoeg in het verhaal was. Vanavond toch maar even wat stouter zijn en kijken of het toch niet lukt. Hij is nu toch nog in de buurt.

Even zonder gekheid: Het is dus niet zo dat er bepaalde plaatsen zijn waar je nog niet naar toe kan voordat je een bepaalde story mission hebt gedaan? Dat was wel zo in Origin. En dan heb ik over plaatsen in Noorwegen, ik begrijp dat ik nu nog niet naar Engeland kan.
Ik ben er net geweest. Gewoon kapot slaan..... #LikeaViking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
[...]

Sja, ik vind die melding ook wel echt raar, en kreeg het idee elk moment weggespawned te kunnen worden.

spoiler: voor wat betreft de ability daar:
echter de appelblauw-zeegroene muur zag er ook wel erg 'goedkoop' uit, ik dacht het einde van de wereld, maar er zit dus daadwerkelijk nog wel een bereikbare kist achter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nu ik in Engeland ben vind ik de game veel leuker, grafisch ook 10x beter dan alleen maar die sneeuw shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Nog mensen die nog op hun mail wachten van Ubisoft voor code van the way of the beserker?

Dinsdagavond de code van bol op hun site ingeven en nog steeds geen code gehad voor op de Playstation.

En voor hun te bereiken staat alleen chat maar die werkt dan momenteel niet staat er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online

ZakjePatatje

Met mayonaise

Het noorden van Noorwegen is pas later toegankelijk, verder is (zodra je in Engeland bent) als het goed is het grootste deel direct toegankelijk, maar dat is geen garantie dat je ook de tegenstand kan verslaan als je net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Bieren89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:02:
Nog mensen die nog op hun mail wachten van Ubisoft voor code van the way of the beserker?

Dinsdagavond de code van bol op hun site ingeven en nog steeds geen code gehad voor op de Playstation.

En voor hun te bereiken staat alleen chat maar die werkt dan momenteel niet staat er bij.
Ik heb rechtstreeks bij Ubisoft besteld, en kreeg vandaag de code voor de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:38
Edit: Excuses. Ik moest bij de afdeling RPG zijn; Immortals :)

[ Voor 157% gewijzigd door Nol_NL op 13-11-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Zijn er meer mensen die de game wat flets ervaren met hdr aan op de xbox series x! Ik heb het idee dat ik er wat meer kleur in krijg als ik de hdr in de instellingen uitzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
BasGrunn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:12:
Zijn er meer mensen die de game wat flets ervaren met hdr aan op de xbox series x! Ik heb het idee dat ik er wat meer kleur in krijg als ik de hdr in de instellingen uitzet.
Hier ook op OLED E6V i.c.m Xbox series X. Schijnt te maken te hebben met de HDR implementatie in de game.. Heb het maar uitgezet wachten op een update van Ubisoft.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
BlowFish schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:03:
[...]

Hier ook op OLED E6V i.c.m Xbox series X. Schijnt te maken te hebben met de HDR implementatie in de game.. Heb het maar uitgezet wachten op een update van Ubisoft.. :X
Ligt dus echt aan de game dus. Op zich bijzonder dat ze naar zoveel jaar het nog steeds niet goed werkend kunnen krijgen. Was bij rdr2 ook zo. Ik hoop dat ze het snel fixen. Heb jij al vastlopers gehad in het spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
BasGrunn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:07:
[...]

Ligt dus echt aan de game dus. Op zich bijzonder dat ze naar zoveel jaar het nog steeds niet goed werkend kunnen krijgen. Was bij rdr2 ook zo. Ik hoop dat ze het snel fixen. Heb jij al vastlopers gehad in het spel?
Loopt verder perfect. Ook quick resume is aangenaam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Laatst online: 01-10 06:33
ZakjePatatje schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:22:
[...]

Het noorden van Noorwegen is pas later toegankelijk, verder is (zodra je in Engeland bent) als het goed is het grootste deel direct toegankelijk, maar dat is geen garantie dat je ook de tegenstand kan verslaan als je net begint.
Ik begrijp dat mijn nette viking soms een sneaky viking moet zijn. Is geen probleem, sneaky heeft mijn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
Dat is zeker relaxed! Sowieso de laadtijden zijn een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Prima 1ste indruk. 3 uurtjes erop zitten.

Verhaal lijkt gewoon lekker direct er in te kleunen zonder hoop poespas.

Overigens zie ik wel heeeeeel veel vergelijkingen met de tv-serie Vikings.

Combat is nog ff lastig, kom net van GoT af en die speelde wat dat betreft wat soepeler lijkt het.

Skill-three vind ik overigens wel echt een drama. Teveel keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:18
Blijf shit houden met mijn Xbox controller op win10, blijkt er een obscure windows Store app te zijn... Xbox Accessory. Start deze op, is er een update voor mijn controller?!? Ben benieuwd of het helpt maar voor nu lijkt het okay.

Oh symptomen, controller kapt er mee of lijkt niet meer gepaired.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:09
Een van de 'sfeer foto's' van online spelers die ik tegen kwam op de map bij een van monestaries 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/QDeaBbV9YJFHhBuyTRznUCKW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Lichtelijk off topic: er is een mogelijke gijzeling bij de ontwikkelstudio van Valhalla!

https://www.gameinformer....ation-at-ubisoft-montreal

https://thepostmillennial...ation-at-ubisoft-montreal

[ Voor 19% gewijzigd door Razorbite op 13-11-2020 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Was net van plan om het te posten, pff.. laten we hopen dat alles goed afloopt!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het zou gaan om een gewapende overval vlakbij die niet helemaal volgens plan is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Die "alvast spelen" functie op de PC kan ook de prullenbak in. Ik kom precies 48 seconden ver!

Ik snap best dat er dan slechts een deel speelbaar is tijdens het downloaden, maar dit is wel heel weinig.

[ Voor 36% gewijzigd door Razorbite op 13-11-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:49
Zijn er hier mensen die hem spelen op een day 1 PS4? Ik ben net een uurtje of 2 bezig, maar heb soms best lastig van frame drops

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:18

Oxigeon

En zo is dat!

Martijn1990 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:06:
Zijn er hier mensen die hem spelen op een day 1 PS4? Ik ben net een uurtje of 2 bezig, maar heb soms best lastig van frame drops
Ik heb zelf alleen de ps5 versie hier liggen en dus nog niet gespeeld. maar als ik de reviews lees en wat mensen hier zeggen is het volgens mij normaal dat het op de xbox en ps4 slechter loopt dan een series x en een ps5.

Normaal is het uiteraard niet maar het lijkt er bijna op of ze voor de series s/x en ps5 hebben ontwikkeld

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Razorbite schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:55:
Die "alvast spelen" functie op de PC kan ook de prullenbak in. Ik kom precies 48 seconden ver!

Ik snap best dat er dan slechts een deel speelbaar is tijdens het downloaden, maar dit is wel heel weinig.
Wel verdraaid. Het schijnt een bug te zijn! Dit is wel een hele slechte eerste kennismaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Oxigeon schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:13:
[...]

Ik heb zelf alleen de ps5 versie hier liggen en dus nog niet gespeeld. maar als ik de reviews lees en wat mensen hier zeggen is het volgens mij normaal dat het op de xbox en ps4 slechter loopt dan een series x en een ps5.

Normaal is het uiteraard niet maar het lijkt er bijna op of ze voor de series s/x en ps5 hebben ontwikkeld
Bedankt voor je reactie! Gelukkig komt mn PS5 donderdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Razorbite schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:23:
[...]

Wel verdraaid. Het schijnt een bug te zijn! Dit is wel een hele slechte eerste kennismaking.
Heb op de PS4 uitvoering ook flink wat bugs gezien al. Mijn 1ste bossfight in Noorwegen werd vergald doordat de betreffende NPC opeens 'bevroren' was. Dan is het een kleine moeite ja om hem neer te halen met mijn bijl.

Heb er wat meer uurtjes inzitten nu. Setting is supertof. Wel lijkt het ontzettend op Odyssey moet ik zeggen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
Martijn1990 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:06:
Ik speel op day 1 PS4 en het stukje in Noorwegen heeft inderdaad last van framerates. Het wordt beter in Engeland, maar alsnog merk je dat de game iets te zwaar is voor de base PS4. Niet onspeelbaar, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Zironako schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:02:
[...]

Ik speel op day 1 PS4 en het stukje in Noorwegen heeft inderdaad last van framerates. Het wordt beter in Engeland, maar alsnog merk je dat de game iets te zwaar is voor de base PS4. Niet onspeelbaar, though.
Thanks! Ben nu inderdaad nog in Noorwegen. Op zich ook niet gek dat een 7 jaar oude console een beetje last krijgt met nieuwe games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
Martijn1990 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:07:
[...]

Thanks! Ben nu inderdaad nog in Noorwegen. Op zich ook niet gek dat een 7 jaar oude console een beetje last krijgt met nieuwe games.
Haha, precies. Sta er van te kijken hoe mooi de game is op zo'n oud apparaat. Ben heel erg benieuwd hoe dit er volgende week uit gaat zien op de PS5.

Weet iemand trouwens hoe het contract systeem werkt bij Reda? ik kreeg gisteren 2 contracts, vandaag maar 1 (in een 130 power gebied, ben pas 70 power). Hoopte dat paard te kunnen kopen, maar zit pas op 113 opals, dus gaat hem niet meer worden voor de deadline ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 16:15
Kan je weer terug naar Noorwegen als je in Engeland bent aangekomen? Vind het af en toe wel relaxed om een half uurtje mysteries en wealth dingen te zoeken en zou dit dan ook nog wel een keer willen afronden in Noorwegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
Blaauw87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:52:
Kan je weer terug naar Noorwegen als je in Engeland bent aangekomen? Vind het af en toe wel relaxed om een half uurtje mysteries en wealth dingen te zoeken en zou dit dan ook nog wel een keer willen afronden in Noorwegen :)
Ja, dat kan. Als je op je map naar atlas gaat, dan kun je kiezen tussen Engeland en Noorwegen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:14
Zo, dat is toch wel even een verschilletje zeg. Vond Noorwegen er bij tijd en wijlen al heel aardig uitzien( beetje kaal, dat wel) , maar eenmaal in Engeland... Wauw :9~ (Series X)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:46:

Overigens zie ik wel heeeeeel veel vergelijkingen met de tv-serie Vikings.
Ja ik ook, maar eigenlijk nog meer met The Last Kingdom. Hoor ook hele tijd Cnut praten ipv Eivor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
Ik speel nu op de moeilijkheid 'hard' om wat meer uitdaging in de gevechten te krijgen, maar merk dat nu vaak een rake klap al goed is voor 75% health verlies. Mijn speelstijl heb ik daardoor een beetje moeten aanpassen naar headshots campen met de pijl en boog. Is fysieke confrontatie nog een optie op deze moeilijlheid? Moet ik gewoon beter worden met mijn schild? Ben benieuwd hoe jullie dit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:22
Vraagje namens een vriend van mij. Vorige delen waren speelbaar in het Nederlands. Klopt het dat het met dit deel niet meer zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Aurelium schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 08:58:
Ik speel nu op de moeilijkheid 'hard' om wat meer uitdaging in de gevechten te krijgen, maar merk dat nu vaak een rake klap al goed is voor 75% health verlies. Mijn speelstijl heb ik daardoor een beetje moeten aanpassen naar headshots campen met de pijl en boog. Is fysieke confrontatie nog een optie op deze moeilijlheid? Moet ik gewoon beter worden met mijn schild? Ben benieuwd hoe jullie dit zien
Wat is je power en hoe heb je je points verdeeld?

rode gloed = unblockable = dodge, kan je niet parryen
gele gloed = heavy strike = parry
normale strikes = parry

Parry heb je geen shield voor nodig, kan ook met offhand wapen

Ik moet zeggen dat het even wennen was, maar eerlijk gezegd vind ik combat nu makkelijker dan odyssey en origins. Het is bijna weer AC1/2/Brotherdhood/revelations stijl zelfs.

Dodge, parry en counter, met up to date gear, juiste skills en wapenstats stun je die gasten zowat nonstop en kan je de stun attack doen, die finisher zit vol met iframes en je krijgt health terug :X

Ben nu omgeswitched naar dual spear, veel range, snel en met mijn ability setup zowat untouchable :X

Enige nare enemies voor mij zijn die brutes die aan dwergwerpen doen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:27
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:19:
Zo, dat is toch wel even een verschilletje zeg. Vond Noorwegen er bij tijd en wijlen al heel aardig uitzien( beetje kaal, dat wel) , maar eenmaal in Engeland... Wauw :9~ (Series X)
Ja niet normaal he als je eenmaal in Engeland bent lijkt het wel op een andere engine te draaien ofzo :+ Terwijl Noorwegen er ook al prima uitzag.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:54:
[...]

Ja niet normaal he als je eenmaal in Engeland bent lijkt het wel op een andere engine te draaien ofzo :+ Terwijl Noorwegen er ook al prima uitzag.
En ik heb een stabielere framerate er (pc) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Tazzy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:24:
Blijf shit houden met mijn Xbox controller op win10, blijkt er een obscure windows Store app te zijn... Xbox Accessory. Start deze op, is er een update voor mijn controller?!? Ben benieuwd of het helpt maar voor nu lijkt het okay.

Oh symptomen, controller kapt er mee of lijkt niet meer gepaired.
Hele gekke vraag maar op wat voor usb poort speel jij met de controler? Ik had bij forza horizon hier ook last van. En toen ik heb ik USB 3.0 poort gebruikt en sinds dien werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:18
Dat is wel een goede, ik weet eigenlijk niet wat voor poort de wireless adapter op zit van de controller.
Bedraad doet de controller het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Meer mensen last van onderstaand op de PC? Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-cQYEDS2Xcbsl-y5pitkPIQ6Ns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KUAf92kZJpB42WzUEFGqcnZK.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Ik denk dat ik voor nu Valhalla aan de kant leg. Zit vol met texture problemen e.d. Reddit staat er vol mee..

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 14-11-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
Bokkie schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:27:
[...]

Wat is je power en hoe heb je je points verdeeld?

rode gloed = unblockable = dodge, kan je niet parryen
gele gloed = heavy strike = parry
normale strikes = parry

Parry heb je geen shield voor nodig, kan ook met offhand wapen

Ik moet zeggen dat het even wennen was, maar eerlijk gezegd vind ik combat nu makkelijker dan odyssey en origins. Het is bijna weer AC1/2/Brotherdhood/revelations stijl zelfs.

Dodge, parry en counter, met up to date gear, juiste skills en wapenstats stun je die gasten zowat nonstop en kan je de stun attack doen, die finisher zit vol met iframes en je krijgt health terug :X

Ben nu omgeswitched naar dual spear, veel range, snel en met mijn ability setup zowat untouchable :X

Enige nare enemies voor mij zijn die brutes die aan dwergwerpen doen :/
Ik heb pas level 9. punten richting assasin gedaan. Mijn ass wordt echt gekicked. Net ook weer side missie van die lui die bij iemand in zn crew gaan en die met mij moeten vechten. Probeer wel te blokken maar ze slaan me gewoon in drie keer helemaal KO. Ben ik dan te laag level voor die missie? Of werkt dat niet meer zo in Valhalla?

[ Voor 3% gewijzigd door Aurelium op 14-11-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:27
Adlermann schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:16:
[...]

En ik heb een stabielere framerate er (pc) :)
Wat bedoel je?

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik moet op de pc nog wel ff wennen aan de nieuwe keyboard layout... Ik ramde zo vaak op de Windows toets ipv alt dat ik die nu maar geblocked heb :D

Wel onwijs gave game.
Graadmeter: boze vrouw die vraagt of ik nou eindelijk eens achter de pc vandaan kom :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Oh wauw... :+

Ik kom er na uren gamen pas achter dat ik mijn quiver en rations kan upgraden zodat ik meer pijlen heb en vaker kan healen. Dat gaat boss fights een stuk makkelijker maken. Ik zat telkens al van waarom heb ik zo weinig pijlen.

Lekker dom. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Aurelium schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:25:
[...]

Ik heb pas level 9. punten richting assasin gedaan. Mijn ass wordt echt gekicked. Net ook weer side missie van die lui die bij iemand in zn crew gaan en die met mij moeten vechten. Probeer wel te blokken maar ze slaan me gewoon in drie keer helemaal KO. Ben ik dan te laag level voor die missie? Of werkt dat niet meer zo in Valhalla?
Klopt, echt oefenen met kijken welke aanval ze doen. Niet te snel doormeppen, als je kan 1 combo van 2 a 3 en dan weer weg.

Je kan als je hoger wordt wel wat meer hits pakken, maar die rode attacks zullen altijd een flink stuk hp pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 23:32
Ferio schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:52:
Meer mensen last van onderstaand op de PC? Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[Afbeelding]

Edit: Ik denk dat ik voor nu Valhalla aan de kant leg. Zit vol met texture problemen e.d. Reddit staat er vol mee..
Ik zag ook soms wat glitches.
Ik dacht dat het kwam door de "Animus". Om je toch een beetje het gevoel van de oudere versies mee te geven.
Bij mij komen ze niet vaak voor.

Zelf vindt ik het jammer dat mijn controller niet wordt herkent. Het mag dan wel een oud ding zijn, maar hij werkt nog goed.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
HaterFrame schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:22:
Ik moet op de pc nog wel ff wennen aan de nieuwe keyboard layout... Ik ramde zo vaak op de Windows toets ipv alt dat ik die nu maar geblocked heb :D

Wel onwijs gave game.
Graadmeter: boze vrouw die vraagt of ik nou eindelijk eens achter de pc vandaan kom :+
Aanrader, koop voor dit soort spellen een XBOX controller voor de PC. Speelt zoveel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:34
Aangezien ik best wel bored ben dit weekend en de ps5 nog ffe op zich laat wachten, toch maar besloten om dit spel te spelen. :) spiderman stel ik wel een paar maanden uit, vind het best prijzig voor zo een korte game.

Ben benieuwd. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Bij oddyssey vond ik de balans een beetje uit verhouding, normal vond ik te easy en hard kon ik me healthwise bijna niks permiteren, hoe is dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

jaapstobbe schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:38:
[...]

Aanrader, koop voor dit soort spellen een XBOX controller voor de PC. Speelt zoveel lekkerder.
Heb ik en daar kan ik dus helemaal niet aan wennen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
Ambition88 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:42:
Aangezien ik best wel bored ben dit weekend en de ps5 nog ffe op zich laat wachten, toch maar besloten om dit spel te spelen. :) spiderman stel ik wel een paar maanden uit, vind het best prijzig voor zo een korte game.

Ben benieuwd. Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Bij oddyssey vond ik de balans een beetje uit verhouding, normal vond ik te easy en hard kon ik me healthwise bijna niks permiteren, hoe is dat hier?
Ik speel op normal, maar vind het veel te makkelijk. Op enkele hoge power world myseries na, voel ik vrij weinig moeilijkheid. Het is ook heel makkelijk om te sterk te worden als je afgeleid wordt. Ik zou het op hard zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Net het hele gebied grantebridgescire helemaal gecleared. Geen kistje ongeopend gelaten. Alle artifacts en wealth gecleared. Enkel nog 1 mysterie,
spoiler:
dienen Goneril
, moet ik nog doen. Ma deze doe ik wanneer ik sterker ben. Ben nu op level 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Iemand The Bakers Plaint gedaan?

Als ik aan kom blijft die de melding geven “you must be anonymous”. Met of zonder cloak maakt geen verschil en kan er verder niks doen..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Na 13 uur spelen kom ik erachter dat ik nog maar 1 achievement unlocked heb.Ik speel op Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
Famous schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:28:

Als ik aan kom blijft die de melding geven “you must be anonymous”. Met of zonder cloak maakt geen verschil en kan er verder niks doen..
Heb je de bakkerij in je settlement gebouwd?
Je wordt niet achterna gezeten door vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:28:

Nvm, restart van de game werkte.
jori040 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:33:
Na 13 uur spelen kom ik erachter dat ik nog maar 1 achievement unlocked heb.Ik speel op Series X.
Ubisoft if Xbo zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maditude
Nvm, restart van de game werkte.
Heb dit ook 1x gehad dat iets niet wou unlocken. Was in Noorwegen waar je die stenen moest stapelen. Heb zeker die stenen 100x opnieuw gestapeld 😁 Op den duur dacht ik dat stenen maar tot max aan die aanduiding mochten gestapeld worden. Van miserie die dag opgegeven.
Volgende dag was het van de 1ste keer juist. Heb toen wel ff gevloekt 😁

[ Voor 12% gewijzigd door Maditude op 14-11-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
*knip* leuk, maar dat mag je anders delen van 6 screenshots van telefoon van ieder 1733 pixels hoog

Mijn stats tot nu toe

[ Voor 110% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Famous
Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik merk het al weer, hier gaat zeker 100 tot 150 uur inzitten. Wat een heerlijke games zijn het toch :Y) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Uhm, dat is wel weinig.
Ik heb er momenteel 10 met +/- 23 uur.

Op achievement let ik niet, speel gewoon lekker het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik moet zeggen dat ik het AC gevoel wel veel meer terug heb dan ik dat had met Origins of Odyssey. En dat is een heel fijn gevoel; ik wil ook weer van alles ontdekken en de moeite nemen voor iets. Ik kijk uit naar de hoogste piek te beklimmen en dat gebied helemaal uit te kammen. Heel fijn!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Famous schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:50:
[...]

Uhm, dat is wel weinig.
Ik heb er momenteel 10 met +/- 23 uur.

Op achievement let ik niet, speel gewoon lekker het spel.
Daarom kwam ik er na 13 uur ook pas achter. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maditude
Notna schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:59:
Ik moet zeggen dat ik het AC gevoel wel veel meer terug heb dan ik dat had met Origins of Odyssey. En dat is een heel fijn gevoel; ik wil ook weer van alles ontdekken en de moeite nemen voor iets. Ik kijk uit naar de hoogste piek te beklimmen en dat gebied helemaal uit te kammen. Heel fijn!
Ik heb net hetzelfde. Ieder klein kistje moet ik hebben zodat ik werkelijk overal geweest ben. Daarom dat ik na 26u nog maar 13% van het spel heb uitgespeeld. Heb nu net mijn fishing line. Lekker beetje vissen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:13

thijsco19

KTM 990 SMT

Notna schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:59:
Ja inderdaad. Komt volgens mij ook doordat je in valhalla daadwerkelijk kennismaak en samenwerk met de hidden ones.
In bijv. Origins of Odyssey was dat niet het geval en was het verhaal over Assassin's of hidden ones ver te zoeken.

Net trouwens een beetje aan het rond verkennen in Engeland, wilde ik bij een kerk wat loot halen was er een deur gebarricadeerd.
Ook echt op geen enkele mogelijkheid erin te komen.
Blijkt dat je daar pas kan komen als je bij een bepaalde quest bent..
Ruim een half uur het zoeken geweest voor een ingang.
Dat soort dingen mogen ze wel aangeven van mij.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
thijsco19 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:50:
[...]

Net trouwens een beetje aan het rond verkennen in Engeland, wilde ik bij een kerk wat loot halen was er een deur gebarricadeerd.
Ook echt op geen enkele mogelijkheid erin te komen.
Blijkt dat je daar pas kan komen als je bij een bepaalde quest bent..
Ruim een half uur het zoeken geweest voor een ingang.
Dat soort dingen mogen ze wel aangeven van mij.
Ja irritant ja. Vrijwel elke deur in deze game zit dicht :+

Ben weer teruggegaan naar Noorwegen trouwens. Daar is nog echt een hoop leuks te beleven, dus ga die denk eens helemaal clearen en dan weer terug naar Engeland. Het is echt genieten deze game. Vooral de photo mode is weer geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 27-09 20:29
Heeft t zin om eerst de DLC van odyssey uit te spelen voordat je Ana valhalla begint qua verhaal of kan je dat wel missen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 23:25
Guys ik ben nu aangekomen in Engeland en moet mijn dorp uitbouwen. Ik heb al een smid en een huis voor de hidden ones.
Welke gebouwen neem ik best asap ?
Mijn zoon en ik zijn wel wat verslaafd, vandaag bijna heel de dag gespeeld en de mama is wat boos :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
thijsco19 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:50:
[...]

Ja inderdaad. Komt volgens mij ook doordat je in valhalla daadwerkelijk kennismaak en samenwerk met de hidden ones.
In bijv. Origins of Odyssey was dat niet het geval en was het verhaal over Assassin's of hidden ones ver te zoeken.
In Origins richt je de Hidden Ones op, daar komt de titel ook vandaan. Helaas gebeurt dat pas in een DLC uitbreiding volwaardig en niet in de main game, wat met recht schandalig genoemd mag worden.
Ook in Odyssey komt de connectie met Hidden Ones pas in DLC aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
DingK schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:38:
[...]

In Origins richt je de Hidden Ones op, daar komt de titel ook vandaan. Helaas gebeurt dat pas in een DLC uitbreiding volwaardig en niet in de main game, wat met recht schandalig genoemd mag worden.
Ook in Odyssey komt de connectie met Hidden Ones pas in DLC aan bod.
Hoezo dat dan? Heb de DLC niet gespeeld, maar einde is toch overduidelijk dat Bayek en die chick The Hidden Ones oprichten?

Wat mij meer bevreemd: Waarom hebben we het sinds Origins enkel over Hidden Ones en The Acient Order? Waar komt dan de term Assassijnen pas kijken? Altair was toch ook x jaar B.C.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:53
Ik doe dus echt helemaal niks meer qua sluipen zowat, vind het veel toffer de ‘viking’ uit te hangen en lekker lomp te zijn. Ook wel gaaf dat de wapens zo anders spelen, al switch je alleen al je main en offhand. Dual wield 2h is ook wel gaaf maar wel wat lomp traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:19:
[...]

Hoezo dat dan? Heb de DLC niet gespeeld, maar einde is toch overduidelijk dat Bayek en die chick The Hidden Ones oprichten?

Wat mij meer bevreemd: Waarom hebben we het sinds Origins enkel over Hidden Ones en The Acient Order? Waar komt dan de term Assassijnen pas kijken? Altair was toch ook x jaar B.C.?
De Assassijnen en Tempeliers zoals we die kennen zijn ergens tussen 1000 en 1200 (in de serie) op komen duiken. In feite zijn het gewoon voortzettingen van de Hidden Ones en The Ancient Order. Wellicht zien we hier iets van terug in Valhalla. Ik ben aan het begin, dus zou het niet weten.

Ik heb inderdaad ook wel meer het Assassin's Creed-gevoel terug in deze game. Ik kan mijn vinger er niet echt opleggen eigenlijk, maar ik denk dat het een combinatie van factoren is. Denk aan de hidden blade, de mogelijkheid mensen in één keer te moorden (kon niet in Odyssey), het reeds bestaan van de beide ordes, de setting en dergelijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:19:
[...]

Klopt, maar in de DLC zie je ook andere bureaus en leden van het broederschap en hun struggles. Niet alleen het uitspreken van de intentie om een broederschap op te richten, maar daadwerkelijk handelen van de organisatie.

[ Voor 15% gewijzigd door DingK op 14-11-2020 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:04:
Ik merk het al weer, hier gaat zeker 100 tot 150 uur inzitten. Wat een heerlijke games zijn het toch :Y) d:)b
Ik krijg daar echt de sik van. Odyssey was voor mij te groot. Ik ben casual gamer, full time job en papa van een 1 en 2 jarige. Ik vind het fijn voor jou dat jij er zo mee in je nopjes bent, maar serieus: 150 gamen is ongeveer 15 weken voor mij. Vind ik te lang, game uitspelen in 2-4 weken is ideaal. Duurt anders te lang, teveel van hetzelfde uiteindelijk.

Ik speel nu de main quests enkel. Mis ik dan een hoop? Vast wel, maar so be it. Vroeger was niet alles beter, maar was AC wel simpeler en meer rechttoe rechtaan. Was is het net van 45 van die Acient Order gasten om te moeten leggen? Dat vond ik in AC1 echt geniaal, en het waren het ook echt veel meer assinations dan 45 man afslachten.

AC, mijn favo serie. Geen deel gemist, zal ook niks missen maar dit gaat mij veel te veel naar een RPG toe. Neem die skill tree, die is ook echt niet heel duidelijk. Kies je voor rood, geel of blauw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Soccer98 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:35:
[...]

De Assassijnen en Tempeliers zoals we die kennen zijn ergens tussen 1000 en 1200 (in de serie) op komen duiken. In feite zijn het gewoon voortzettingen van de Hidden Ones en The Ancient Order. Wellicht zien we hier iets van terug in Valhalla. Ik ben aan het begin, dus zou het niet weten.

Ik heb inderdaad ook wel meer het Assassin's Creed-gevoel terug in deze game. Ik kan mijn vinger er niet echt opleggen eigenlijk, maar ik denk dat het een combinatie van factoren is. Denk aan de hidden blade, de mogelijkheid mensen in één keer te moorden (kon niet in Odyssey), het reeds bestaan van de beide ordes, de setting en dergelijke.
Duidelijk. Overigens mee eens dat dit wel veel.meer het AC gevoel brengt als de 2 voorgaande delen. Mensen in 1x killen? Heb jij die optie gueranteed assination aangezet? Ubisoft geeft daar wel.een waarschuwing bij - dat de game daardoor anders ervaren wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:43:
[...]

Duidelijk. Overigens mee eens dat dit wel veel.meer het AC gevoel brengt als de 2 voorgaande delen. Mensen in 1x killen? Heb jij die optie gueranteed assination aangezet? Ubisoft geeft daar wel.een waarschuwing bij - dat de game daardoor anders ervaren wordt?
Ja, klopt inderdaad. Het grappige is dat ik dat de betere ervaring vind die meer bij Assassin's Creed past. Je kon altijd, in alle delen, kampen infiltreren en de boel uitmoorden. In Origins en vooral Odyssey was dat niet te doen, omdat je er tijdens het sluipen achterkomt dat sommige vijanden niet in één keer te assasinaten zijn. Vind ik niet bij de serie horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
ArnoldSmiley schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:39:
[...]

Ik krijg daar echt de sik van. Odyssey was voor mij te groot. Ik ben casual gamer, full time job en papa van een 1 en 2 jarige. Ik vind het fijn voor jou dat jij er zo mee in je nopjes bent, maar serieus: 150 gamen is ongeveer 15 weken voor mij. Vind ik te lang, game uitspelen in 2-4 weken is ideaal. Duurt anders te lang, teveel van hetzelfde uiteindelijk.

Ik speel nu de main quests enkel. Mis ik dan een hoop? Vast wel, maar so be it. Vroeger was niet alles beter, maar was AC wel simpeler en meer rechttoe rechtaan. Was is het net van 45 van die Acient Order gasten om te moeten leggen? Dat vond ik in AC1 echt geniaal, en het waren het ook echt veel meer assinations dan 45 man afslachten.

AC, mijn favo serie. Geen deel gemist, zal ook niks missen maar dit gaat mij veel te veel naar een RPG toe. Neem die skill tree, die is ook echt niet heel duidelijk. Kies je voor rood, geel of blauw??
Ik snap je wel hoor. Mijn situatie is compleet anders dan de jouwe, als ik een gezin en kinderen had gehad, was ik er wss niet eens aan begonnen :).

Enkel de main quest spelen, in deze game, is wel heel erg zonde hoor. Dan mis je echt een hele hoop content. Maar dat is idd niet voor iedereen weggelegd. Ik hou nou eenmaal enorm van dit soort games. Ik The Witcher had ik ook honderden uren gestopt.

Ben het met je eens dat de skill tree wel erg veel van het goede is ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
DutchOwnage schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 23:02:
[...]

Ik snap je wel hoor. Mijn situatie is compleet anders dan de jouwe, als ik een gezin en kinderen had gehad, was ik er wss niet eens aan begonnen :).

Enkel de main quest spelen, in deze game, is wel heel erg zonde hoor. Dan mis je echt een hele hoop content. Maar dat is idd niet voor iedereen weggelegd. Ik hou nou eenmaal enorm van dit soort games. Ik The Witcher had ik ook honderden uren gestopt.

Ben het met je eens dat de skill tree wel erg veel van het goede is ja ;)
Idealiter slinger ik de PS4 sochtends om een uurtje of 7 aan ja, maar gaat gewoon niet. Dat is prima; dat is waarvoor ik kies met kids. Maar AC Valhalla...mwa....stukje paard rijden vind die kleine leuk om te zien, maar om nou een Sax te stunnen waar ie bij zit 🙈

Anderzijds haal ik wel enorm veel voldoening uit gamen. Dus compromis sluiten: ja, ik speel Valhalla en ja dan mis ik wel een iets. Voor het grote geheel zal het niet uitmaken, wellicht wel voor de experience.

Tot nu toe: gewoon toffe game. Klauteren is ook weer meer oldskoop AC met die kerken en torens enzo. Hidden blade is heerlijk; ga ook die guaranteed assisnation aanzetten denk ik. Nu hopen dat Eivor echt full assassin gaat worden, ook qua outfit 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wel ontzettend fijn dat je dezelfde snelheid als een NPC loopt..
Samen met het fluiten voor je paard (wolf) inhouden is direct mounten. Heerlijk!

Pagina: 1 ... 14 ... 37 Laatste