Verwijderd
Zoveel is mijn auto niet eens waard man, en dan heb ik het niet eens over je BNB, maar je gemiddelde aankoopbedragoutlandos schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:11:
[...]
Ik weet natuurlijk niet met welke bedragen je speelt, maar ik heb nog nooit spijt gehad m'n van 300 stuks. Al 6 maal winnend ticket gehad en m'n gemiddelde aankoopbedrag per BNB ligt rond de 13,85 dollar.
Ik vertel soms netjes van te voren wat ik doe:).Machlah schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:16:
[...]
Valt me sowieso op dat bepaalde mensen continue WIN posts sturenAlsof elke trade succesvol is hahaha.
Maar vroeger zei ik het na de tijd en dan zeiden mensen hier, jaja zal wel.... met je 100% jes....
Dus het spijt me, maar ik moet het toch echt van te voren zeggen want anders geloof jij mij dan ook weer niet.... zo hebben "sommige" mensen altijd wat te zeuren
[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 16-08-2020 16:25 ]
Grabbed a boat load of $SXP here, looks bottomed out, 4HR is about to curl up and the RSI is completely over sold.
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 16 augustus 2020
Also, ton of bullish FA this week.
Barring any shenanigans from $BTC, this is a no brainer entry. pic.twitter.com/ZpAu8wsRdy
Hij shilled dus nu SXP (met onderbouwing) en je ziet direct een mooie groene candle verschijnen. Een beetje het McAfee effect van enkele jaren geleden.
Heb er ook een aantal opgepakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 16:27 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Mooie tip. Zulke types met veel volgers kun je soms even mooi op meeliften, vooral bij lowcap shitcoins.Taro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:26:
Wel leuk om SatoshiFlipper op Twitter te volgen: [Twitter]
Hij shilled dus nu SXP (met onderbouwing) en je ziet direct een mooie groene candle verschijnen. Een beetje het McAfee effect van enkele jaren geleden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S1B1QgR9aKSPmnQaK0mCaO6a.jpg?f=user_large)
Verwijderd
* Jaapio doet sell nog eens opschroeven met 2 satsThommie.nl schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:34:
Nieuwe post van hem, ik word genoemd!!!!
[Afbeelding]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik heb op de top, 30 dec 2017 de helft gecashed. En heb sinds toen maandelijks weer bijgekocht.
Het is misschien een slecht excuus maar ik weet simpelweg niet waar ik veel op heb verloren. Als ik naar het grote plaatje kijk dan sta ik ongeveer quite. Met een marge van een paar honderd euro.
Ik kan niet traden. Dat is meer @Taro z'n ding. Daar verlies ik standaard op. Ik verdiep me liever in fundamentals. Ik probeer positities te kiezen waarvan ik denk dat ze in de komende maanden een goed perspectief hebben. Zo heb ik hier BAND en SXP gepromoot. Misschien heeft iemand er wat aan. Daarnaast weet ik wel e.e.a over staken
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Edit: Lol, 6,80 Dollar fee voor een transactie van 70 Dollar voor wat shitcoins. Ik ga ook maar ETH minen...
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 16:48 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Valt nog mee. Ik had van de week een fee van $13,33.Taro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:46:
Weer gezeik met de GAS fee's op ETH bij Uniswap. Volgens mij worden er een aantal miners heel erg rijk...
Edit: Lol, 6,80 Dollar fee voor een transactie van 70 Dollar voor wat shitcoins. Ik ga ook maar ETH minen...
Maar zoals we allemaal weten is er ook steeds institutuoneel geld zich aan het orienteren. En de 3year charts van ADA, NEO, XLM to name a few. Spreken natuurlijk niet echt aan voor deze investeerders nu ze op 10% van hun ATH staan.
Ik denk dat daarom bijvoorbeeld Chainlink het goed doet. Geen korte hype maar structureel winnen in sats voor een langere periode
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Nice, die doet het sowieso prima de laatste tijd. Misschien nog wat bijkopen. En die x100 split volgt ook nog definitief volgens mij?spok9 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:04:
Polkadot komt naar Kraken! De 18e!
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 17:07 ]
Lijkt mij heel sterk dat hij jouw bedoeld.Taro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:54:
Zojuist wat ETH verstuurd om van exchange te wisselen: 7,13 Euro voor een ETH transactie, dat is echt niet normaal meer. Handelen op Bitvavo is qua fee's ook echt niet aan te raden, dat kost je een veelvoud daarvan. Leuke club om snel in te stappen of te Holden, maar niet om veel trades te maken. Edit: Voor de transparantie, deze ETH zet ik niet om naar fiat en strookt dus met mijn eerdere berichten. Kijken of dit een fuck-up wordt of niet.
@Machlah Omdat ik erg veel post ben ik misschien 1 van de mensen die je bedoelt, dat weet ik niet, maar wil dat in ieder geval vanuit mijzelf wel even toelichten: Ik beperk mijn verliezen door vaak snel verlies te nemen, dat gebeurt meerdere keren per dag, maar zal ik jullie niet mee vervelen, het moet geen persoonlijk dagboek worden. Als ik rekt ga dan post ik dat, als ik een -1.000 USD candle van Bitcoin meepak post ik dat ook en als ik zoals gisteren een shitty trade met COMP en (volgens mij) LINK maak dan post ik dat ook. Ik heb hier volgens mij laatst ook aangegeven op BitMEX in totaal op -0,5 Bitcoin te staan, dus wat dat betreft post ik niet alleen succesverhalen.
Wel is het zo dat je met goed risicomanagement je verliezen beperkt en je winst optimaliseert, dan zijn de winsten doorgaans groter dan de verliezen. En ik post doorgaans alleen resultaten van trades die ik ook vooraf hier meld, dus nagenoeg nooit alleen achteraf. Ik doe mijn best om transparant te zijn, maar ik maak per dag in ieder geval ook regelmatig wat verliesgevende trades.
Mocht je mij niet bedoelen dan mag je dit negeren, mocht je o.a. mij (naast mogelijk anderen) wel bedoelen: Ik zal er op letten. Vaak ben ik ook gewoon enthousiast en net als dat veel mensen alleen klachten melden en geen complimenten geven, laat iedereen wel graag winsten zien en liever geen verliezen.
Misschien kunnen we vanaf nu ook wel onze grootste verliezen laten zien en daar met zijn allen van leren
Waar ik overigens sowieso persoonlijk veel waarde aan hecht: Man en paard benoemen. Spreek iemand persoonlijk aan in plaats van in het algemeen. Dan weet iedereen wie zich aangesproken moeten voelen en kan die persoon zich daar mogelijk ook op aanpassen, in plaats van dat het vaag blijft wie er wordt bedoeld. Dat geeft doorgaans de beste resultaten.
Valt mij de laatste dagen ook op, maar dat zijn meestal van de die mensen die net zo snel weer gaan als ze komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 17:18 ]
Je kan hem ook nu al traden via Binance JEX.spok9 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:04:
Polkadot komt naar Kraken! De 18e!
Zero.
Hi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Polkadot (DOT) is coming to Kraken, but not without important changes before trading begins.
As previously announced, DOT will be officially listed on Kraken starting August 18. However, due to a scheduled change in how DOT is denominated (occurring outside of Kraken’s control), clients may initially see a difference in their DOT balance.
That’s because Polkadot’s first stakeholder vote, open to any DOT token holder, resulted in the decision to redenominate DOT tokens three days after transactions are enabled on the network.
This means that while transactions can begin occurring on the Polkadot network on August 18, on August 21, all DOT tokens will be redenominated by a factor of 100.
The redenomination simply changes how DOT is defined in terms of its smallest unit of account, the Planck. Before 21 August, the DOT will be denominated as 1e12 Plancks. After this date the DOT will be denominated as 1e10 Plancks, moving the decimal 2 places.
If you are holding 1 Old DOT in a private wallet you control (not the DOT balance in your Kraken account), it will automatically convert to 100 New DOT on August 21. However, the number of Plancks in your wallet will not change.
Since the redenomination doesn’t involve a fundamental change to the protocol, the exact timing of the redenomination is flexible for exchanges and wallet providers, and some are redenominating a bit earlier than the August 21 date.
Kraken will list Polkadot tokens denominated as New DOT on August 18. Put simply, if you deposit 1 Old DOT on Kraken between August 18 and August 21, your account will be credited for 100 New DOT. Clients who have already claimed Old DOT with Kraken will see their balances converted to New DOT prior to August 18.
To avoid possible confusion, please note that you will not be able to withdraw New DOT from your Kraken account until after the official redenomination on August 21.
Further, we will refer to the Polkadot token as “New DOT” to mark the redenomination. However, in our currency pairs and on our trading platform, we will simply use the trading symbol “DOT.”
After careful consideration, we decided that this plan of action is best for our clients.
Once we enable trading in any asset, it has broad implications for our systems and teams. Implementing the redenomination after only three days of trading would not only mean an interruption in trading for our clients, but would impact our funding gateways, trading engine, data warehouse, data analytics, finance and accounting teams, and how we reconcile our funds.
At Kraken, our first priority is to do what’s best for clients, and in this situation, that means listing the asset in a timely manner so you enjoy maximum freedom and flexibility with your funds.
What price will New DOT be trading for on Kraken?
Currently market price for Old DOT is approximately $350 USD. Assuming price has not changed much by August 18, market price for New DOT on Kraken might be around $3.50 USD due to the redenomination.
Heb ook wat DOT bijgekocht om tot een mooi rond aantal te komen.
LINK zal zo ook wel weer meeliften op het positieve momentum en weer 20+ aantikken.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 18:05 ]
[quote]What is Polkadot (DOT)?
Polkadot is a cryptocurrency that aims to create a network of public and private blockchains that can exchange both custom assets and data.
Co-founded by Ethereum co-creator Gavin Wood, there are two main components that make up its architecture: the relay chain, the foundational blockchain for the network (powered by DOT), and parachains, custom blockchains that can be built on top of its network.
Polkadot’s cryptocurrency, DOT, plays a key role in maintaining and operating the network, and can be used to store value and make payments, or for staking and delegating, actions that ensure network operations and decision-making in voting.
By owning and staking DOT, users gain the ability to vote on network upgrades, with each vote being proportional to the amount of DOT cryptocurrency they stake.
Bookmark Polkadot’s website to follow development of the project more closely.
Will Kraken also have staking for DOT?
Yes - DOT staking will be enabled at the same time as trading (August 18 at approximately 13:00 UTC). The basic terms are as follows.
12% annual fixed reward, paid twice per week
You can stake/un-stake immediately with no waiting period
Available for Starter, Intermediate and Pro account tiers
What time will funding and trading start?
Deposits: enabled August 18 at approximately 13:00 UTC.
Withdrawals: enabled August 21 at approximately 13:00 UTC.
Trading: enabled August 18 at approximately 13:00 UTC. The initial trading minimum will be 1 DOT.
Updates will be posted on the status page near launch time.
Trading Pairs
DOT/USD
DOT/EUR
DOT/XBT
DOT/ETH
For further details about the Polkadot listing, see our blog post.
Thank you for choosing Kraken, the trusted and secure digital asset exchange.[/quote]
Goede hypeHeisenbug schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:26:
Hoe kan het dat Polkadot nu al zo'n hoge market cap heeft? (Las hier rond de 800 miljoen).
Aardig wat sats ingestoken. Zit 125% in de plus (op 10-8 gekocht). Ik ga ze de komende tijd niet verkopen. Is ook prima project met duidelijke usecase.DJ-Promo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:34:
UTK vanochtend verkocht altijd gaat ie erna door.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Omdat Gavin Wood een grote naam is in de cryptowereld. Denk dat Polkadot een serieuze concurrent van Tezos, Cardano, EOS e.d. kan gaan worden en dus nog veel te winnen heeft (qua tokenprijs).Heisenbug schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:26:
Hoe kan het dat Polkadot nu al zo'n hoge market cap heeft? (Las hier rond de 800 miljoen).
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 16-08-2020 19:06 ]
Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op het staken. Echter wel op zoek naar de wat stabielere tokens (zover die bestaan in crypto..) zoals iconx. Welke crypto stake jij op het moment?Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:43:
Het is natuurlijk veel leuker wins te posten als losses.
Ik heb op de top, 30 dec 2017 de helft gecashed. En heb sinds toen maandelijks weer bijgekocht.
Het is misschien een slecht excuus maar ik weet simpelweg niet waar ik veel op heb verloren. Als ik naar het grote plaatje kijk dan sta ik ongeveer quite. Met een marge van een paar honderd euro.
Ik kan niet traden. Dat is meer @Taro z'n ding. Daar verlies ik standaard op. Ik verdiep me liever in fundamentals. Ik probeer positities te kiezen waarvan ik denk dat ze in de komende maanden een goed perspectief hebben. Zo heb ik hier BAND en SXP gepromoot. Misschien heeft iemand er wat aan. Daarnaast weet ik wel e.e.a over staken
BAND, XTZ, ICX, Cosmos. VeChain, maar dat is een afrader wat dit betreft omdat ze niet in de eigen token uitkeren. Volgende week SPX. En hopelijk snel ook LINKrainier15 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:33:
[...]
Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op het staken. Echter wel op zoek naar de wat stabielere tokens (zover die bestaan in crypto..) zoals iconx. Welke crypto stake jij op het moment?
Ik stake ICX al een jaar. En dat gaat inderdaad stabiel naar beneden
Niet om je te plagen hoor, maar half juni stapte vrijwel niemand in BAND.Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:43:
Zo heb ik hier BAND en SXP gepromoot. Misschien heeft iemand er wat aan. Daarnaast weet ik wel e.e.a over staken
Mooooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"
Ben zelf begin juli ingestapt. Mooie 10x sindsdien
Pas geleden +/- 50% verkocht en in 4 andere coins gestopt (FET, UTK, DIA en MATIC), de rest blijft staan.
Tip 1: Let op Matic. Als die boven de 270 breekt, wordt het vuurwerk.
Fundamenteel doen ze het ook lekker. Nauwe samenwerking met WazirX, die naar verwachting heel groot in India gaat worden.
Tip 2: UMA. DeFi. Komt binnenkort de CMC binnen op plek #40-45 en zal flink wat aandacht krijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 16-08-2020 20:32 ]
Ja is niet helemaal dé Uniswap token, die komt later. Dit is een (naar het schijnt) dikke klapper op gebied van DeFi. Een soort combi van Chainlink en Synthetix.Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:18:
@Mooooody Helemaal gelijk man! Uitstekende calls! Ik stap vaak te laat in. En ga zo kijken naar die Uniswap token. Maar die is ook al zo hard gegaan zo te zien...
Heb je het over UMA ? Waar koop je die ? Zie alleen maar vage exchanges op goingecko staan..Mooooody schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:26:
[...]
Ja is niet helemaal dé Uniswap token, die komt later. Dit is een (naar het schijnt) dikke klapper op gebied van DeFi. Een soort combi van Chainlink en Synthetix.
Btw, nog bedankt voor de UTK call, die is lekker gegaan
Ik heb wel echt de neiging elke keer opnieuw in te leggen als ik zulke posts zie. Maar dat komt ook omdat ik niet m'n ETH en LINK wil verkopenMooooody schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:52:
[...]
Niet om je te plagen hoor, maar half juni stapte vrijwel niemand in BAND.
Ben zelf begin juli ingestapt. Mooie 10x sindsdien
Pas geleden +/- 50% verkocht en in 4 andere coins gestopt (FET, UTK, DIA en MATIC), de rest blijft staan.
Tip 1: Let op Matic. Als die boven de 270 breekt, wordt het vuurwerk.
Fundamenteel doen ze het ook lekker. Nauwe samenwerking met WazirX, die naar verwachting heel groot in India gaat worden.
Tip 2: UMA. DeFi. Komt binnenkort de CMC binnen op plek #40-45 en zal flink wat aandacht krijgen.
Ik wacht nog ff met UMA. Zou nog een dipje kunnen pakken. De ETH zit al in de wallet en is klaar om op Uniswap gebruikt te worden.vortexnl1982 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:39:
[...]
Heb je het over UMA ? Waar koop je die ? Zie alleen maar vage exchanges op goingecko staan..
Btw, nog bedankt voor de UTK call, die is lekker gegaan
Ik houd UTK zelf nog aan, zou best een hodl kunnen worden.
🚨 Snapshots for the $16,000,000 $SXP airdrop start in less than 20 hours time!
— Binance (@binance) 16 augustus 2020
Starting 2020/08/17 00:00 AM (UTC) Binance will begin taking live snapshots of user BNB balances to calculate each users’ weekly average BNB holding amount held on https://t.co/QILSkzOI1K. https://t.co/ymMf9HXy3K
Niet alles is goud heChaes schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:43:
[...]
Ik heb wel echt de neiging elke keer opnieuw in te leggen als ik zulke posts zie. Maar dat komt ook omdat ik niet m'n ETH en LINK wil verkopen
Ik houd altijd een x getal aan ETH, BTC en LINK (ondergrens). Mooie ronde getallen, daar houd ik van
Namate de markt er om vraagt, wissel ik wat.
Deze week heb ik wat ETH ingezet om wat andere coins te kopen. Kans is ook aannemelijk dat wanneer ETH echt los gaat, de rest er achteraan gaat of overheen vliegt. Maar inderdaad zeker een goede basis BTC/ETH houden als de pleuris uitbreekt en BTC vannacht onder de 10.5k vliegt
Je kan WAVES heel makkelijk staken via de Waves.exchange. Je kan daar ook een stablecoin (USDN) staken voor 10-15% rente per jaar. Die prijs fluctueert dus sowieso niet en je kan op elk moment uitcashen naar USDT of veel andere Crypto zoals BTC.rainier15 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:33:
[...]
Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op het staken. Echter wel op zoek naar de wat stabielere tokens (zover die bestaan in crypto..) zoals iconx. Welke crypto stake jij op het moment?
Te vinden op: https://waves.exchange/investments
OMG hij blijft maar gaanAnthirian schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:41:
OMG wat gaat de OMG lekker ineens. Sinds gisteren al 25% hoger.

Die zal nu wel elk moment kunnen gaan vliegen ja, mag ook wel sta nog wat in de min sinds mn laatste aankoop, hij moet in ieder geval tot boven de 0.66 komen richting USDT vanaf dan sta ik weer op winstTaro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:14:
ALGO (-8,25%) lijkt op de 4H support op de MA25 te vinden, zie dat veel mensen op Crypto Twitter deze ook in de pf hebben. Ik pak er een aantal mee.
Nu is t gewoon random pijltjes gooien op wat alts en laten zien hoeveel je luckyshot up is
"Vroeger" had je daarvoor het handelstopic. Daar was ik voornamelijk actief. Als ik in het slowchat topic keek, zag ik mensen als Cryptosletje, @Flagg, etc. en dan dacht ik: Nee, daar moet ik niet zijn, wat een vreemde vogels. Het schijnt dat Cryptosletje hier nog steeds actief is, maar sinds die tijd nog geen Dollar winst heeft gemaakt. Flagg zie ik nog maar zelden.The_Goat schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:40:
Ik mis de bearmarkt. Toen werd er nog eens serieus over traden gepraat hier. Wat driehoekjes, MA, weekly opens, rsi, fibs, weet ik veel wat,
Nu is t gewoon random pijltjes gooien op wat alts en laten zien hoeveel je luckyshot up is
Niemand houdt je tegen om driehoekjes te trekken en te posten. @Bever! Zie ik ook nog posten over RSI, bearish divergence, bull flags, etc.
Ga vooral door en doe je eigen bijdrage. Maar blijkbaar werkt op dit moment gewoon random instappen het beste, prima toch?
Verrekte bullish.
Dus hopelijk geen dikke rode kaars naar onder de 11,5k de komende uren...
Je bedoelt met vreemde vogels de mensen die niet meehuilden met de wolven en niet met volle oogkleppen volledig lyrisch waren over alles wat crypto heette?Taro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:53:
[...]
"Vroeger" had je daarvoor het handelstopic. Daar was ik voornamelijk actief. Als ik in het slowchat topic keek, zag ik mensen als Cryptosletje, @Flagg, etc. en dan dacht ik: Nee, daar moet ik niet zijn, wat een vreemde vogels. Het schijnt dat Cryptosletje hier nog steeds actief is, maar sinds die tijd nog geen Dollar winst heeft gemaakt. Flagg zie ik nog maar zelden.
Niemand houdt je tegen om driehoekjes te trekken en te posten. @Bever! Zie ik ook nog posten over RSI, bearish divergence, bull flags, etc.
Ga vooral door en doe je eigen bijdrage. Maar blijkbaar werkt op dit moment gewoon random instappen het beste, prima toch?
Bedankt dan, dan ben ik graag een vreemde vogel. *Vliegt weg*
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mooie tijden waren dat. Vleugje Bitconnect, wat bans zo hier en daar, vies shillen. Dikke gains, gescammed worden, overal je e-mailadres achterlaten, 4 LTC in een shitcoin drukken, 0,1 Bitcoin ergens parkeren en verliezen, meedoen aan ICO's die je achteraf vergat. Ik voel dat het er weer aan komt.
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 23:06 ]
Aldus de rancuneuze stempelaarThe_Goat schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:40:
Ik mis de bearmarkt. Toen werd er nog eens serieus over traden gepraat hier. Wat driehoekjes, MA, weekly opens, rsi, fibs, weet ik veel wat,
Heel simpel gezegd; je hebt traders en investeerders (hoddlers).The_Goat schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:40:
Mensen met trading skills zouden zowel in bear -als bullmarkets uit de voeten kunnen, dus jij als trader moet gewoon traden naar de markt en niet klagen
Mensen die zich verdiepen in fundamentals, zitten gewoon te wachten op een bullmarket, omdat ze "weten" dat hun coin gaat gainen. Daarna profits nemen zonder teveel gedoe en door.
Vergeet niet: Traders hebben mensen nodig die ergens geld in pompen, anders hebben ze niets om op te traden.
Dus respect naar beide
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 16-08-2020 23:05 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Rancuneus is denk ik niet het juiste woord,
Wat een ander doet kan me niet zo heel veel schelen en misgun niemand een beetje winst.
Ik vind het alleen jammer dat niemand hier nog over traden praat of wat grafiekjes deelt, is meer mijn interesse gebied.
Het is vooral achteraf laten weten over hoeveel winst je gemaakt hebt op een bepaalde trade, weinig calls op voorhand. Daar is voor een keer niks mis mee, of als het iets bijzonders is, maar heeft nu wel erg de overhand.
Ik klaag niet over volatiliteit, enkel over het niveau van dit topic,Mooooody schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:03:
[...]
Heel simpel gezegd; je hebt traders en investeerders (hoddlers).
Mensen met trading skills zouden zowel in bear -als bullmarkets uit de voeten kunnen, dus jij als trader moet gewoon traden naar de markt en niet klagen
Mensen die zich verdiepen in fundamentals, zitten gewoon te wachten op een bullmarket, omdat ze "weten" dat hun coin gaat gainen. Daarna profits nemen zonder teveel gedoe en door.
Vergeet niet: Traders hebben mensen nodig die ergens geld in pompen, anders hebben ze niets om op te traden.
Dus respect naar beide
Al behoor jij daar imo niet toe, volgens mij heb je je huiswerk qua alts keurig op orde, en altijd wat background info erbij. alleen een wat roze bril naar mijn mening en trade ik niet op fundamentals
Zonder DeFi cryptocurrency zou Bitcoin denk ik weinig momentum hebben gehad en al lang weer sub 10k zijn gedaald. Maar door DeFi is er weer extra energie, durven mensen weer te investeren, wordt er weer winst gemaakt, etc. en dat geeft een mooie nieuwe impuls. Maar die kan je niet in TA of grafieken vatten. Dat is een kwestie van instappen, uitzitten en niet te laat uitstappen. Een ander type markt, mee eens, maar misschien op dit moment wel de realiteit.
Maar geef vooral zelf het goede voorbeeld. Ik waardeer je input altijd wel.
Nou, vooruit met de geit, ff een mooi ploatie:The_Goat schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:23:
[...]
....
Ik vind het alleen jammer dat niemand hier nog over traden praat of wat grafiekjes deelt, is meer mijn interesse gebied.
...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bR7xRVB8xJE89WJCgAFrgPK3.jpg?f=user_large)
Haha das nog een hoger target dan ik hebtoilet_paper schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:33:
[...]
Nou, vooruit met de geit, ff een mooi ploatie:
[Afbeelding]
@Taro zal deze week weer eens wat posten, ook defi alts is TA op van toepassing. Met name degene die al wat langer meedraaien (bv wat ook als ftx perp gelist is)
[ Voor 15% gewijzigd door The_Goat op 16-08-2020 23:38 ]
Ik ben hier nog niet zo lang actief, ik kom van Fok! Maar daar is het alleen maar sneue oneliners en elkaar afzijken tegenwoordig.
Of ik breng het niveau hier drastisch omlaag. Excuus dan van mijn kant
Ik waardeer je input, je calls en je info rondom staking. Keep up the good work!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Geen idee waar ik goed aan doe, maar ik heb op alle cryptocurrency / alts waar ik aanzienlijk in zit stop losses gezet. Ik heb er aan de ene kant veel vertrouwen in, aan de andere kant krijg ik ook een 20k en 14k gevoel. Morgenochtend na een enorme rode candle weer voor het eerst na de zomervakantie aan het werk gaan is ook niet positief.
Ik ga het wel zien

Haha mooi verhaal! Ik ben jaren geleden gestopt met wietLiberteh schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:45:
Ik las eerder op bitmex dat iemand 1k link voor $20 wiet heeft verhandeld en die nog steeds had. Roellie80?!
Ik heb toch echt €1500 neergelegd voor m'n 1000 linkies. Niet op om te scheppen over de gains. Maar even €1500 investeren blijft voor mij wel serieus geld.
En precies wat @Mooooody al zegt. als hodler ben ik dus al ruim 2 jaar aan het wachten op een run als deze. Deze weken maken mij erg enthousiast. Ik hoop maar dat we aan het begin zitten en dat je het kan timen wanneer BTC parabolisch gaat doen.
[ Voor 33% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-08-2020 23:59 ]
Yes na een tip in mei 2018 totaal 600 van gekocht voor 0,19 cent... Wat een shitcoin was dat zeg, lekker een zak van mogen hebben.outlandos schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:43:
Zijn er hier nog meer mensen met SHIP? Volgens mij was het een tip hier ooit. Sta er nog steeds flink verlies op hoor, maar hij is inmiddels wel van een halve cent naar 4 cent gegaan met best een aardig volume. Twijfel een beetje of ik hem weg zou moeten doen. Dit is meer dan ik er ooit voor had durven dromen (behalve dan toen ik het kocht natuurlijk).
Nu ik het zo beetje terugkijk allemaal, misschien de munt die ik met het meeste verlies heb verkocht.
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
Je hebt wel gelijk. Dat zou rationeel zijn. Ik zou dan eerder bijvoorbeeld 100 link verkopen om weer wat anders te kopen. Wat moet ik met geld op de bank? Zou niet weten hoe snel het weer in crypto moetThe_Goat schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 00:11:
@Gelukszoekr als dat serieus geld voor je is en ook je enige investering in crypto: Take profit, minimaal een deel dat goed voelt als het op je bankrekening staat. Link is al parabolisch gegaan
Ik slaap er niet minder van als link terug zou vallen tot €10. Waar ik wel slecht van slaap is het gevoel de boot te missen. Link is al parabolisch gegaan. En heb een paar dagen geleden 100 verkocht om het daarna te zien stijgen. Teruggekocht, 96 stuks. en weer 4 bijgekocht. Ja ik ben ook zo'n mongooltje die ronde getallen wilt. Traden is niet m'n ding.
Zodoende ben ik eigenlijk wel blij met locked staking. Zo staan m'n ICX, BAND en Cosmos voor minimaal 21 dagen vast. Het voorkomt dat ik te spontaan een trade maak.
Ik heb verder geen haast. Het moet wel dik winnen zijn. En anders wachten we tot de volgende bullrun over 5 jaar ofzo
Gewoon wachten tot LINK de 1000 dollar aantikt, dan ben je dollarmiljonairGelukszoekr schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 00:37:
[...]
Je hebt wel gelijk. Dat zou rationeel zijn. Ik zou dan eerder bijvoorbeeld 100 link verkopen om weer wat anders te kopen. Wat moet ik met geld op de bank? Zou niet weten hoe snel het weer in crypto moet
Ik slaap er niet minder van als link terug zou vallen tot €10. Waar ik wel slecht van slaap is het gevoel de boot te missen. Link is al parabolisch gegaan. En heb een paar dagen geleden 100 verkocht om het daarna te zien stijgen. Teruggekocht, 96 stuks. en weer 4 bijgekocht. Ja ik ben ook zo'n mongooltje die ronde getallen wilt. Traden is niet m'n ding.
Zodoende ben ik eigenlijk wel blij met locked staking. Zo staan m'n ICX, BAND en Cosmos voor minimaal 21 dagen vast. Het voorkomt dat ik te spontaan een trade maak.
Ik heb verder geen haast. Het moet wel dik winnen zijn. En anders wachten we tot de volgende bullrun over 5 jaar ofzo

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
In het verleden gaf dat vaak de richting aan welke kant de BTC op gaat.
Hopelijk nu ook weer.
Verwijderd
Ze werden schatrijk toen we massaal instapten, maar die kudde met bullish top kopende halftamme bavianen die hun topics kwamen vervuilen met hodl praat en moon geroep, dat trokken deze groep intellectuele investeerders maar slecht.
Ik weet nog dat ik destijds dacht: zal die dorre dollarharkers eens wakker schudden daar.
Met gasten erbij als Turbopuppy en @tias86, ik heb wel een boel gelachen toen hoor. Samen allemaal de top kopen destijds en hopen dat je de bodem had, iedereen ging rekter en rekter op de meest gure stukken blockchain en usecases.
Ik weet nog dat ik begin 2018 nog een groep vrienden erin meetrok, allemaal 150 euro ofzo weetjewel. Want dit was de technologische toekomst en er was een dip (20% van de top).
1 van die jongens heeft wel een leuk vrouwtje, werkt bij de Etos, iets meer looks dan IQ, leuke meid snap je wel? En zelfs die zei gewoon; 'Dat moet je nu toch juist niet kopen? Alles staat vet hoog.'
Wij als wijze mannen, lachend met ons biertje om haar onnozelheid... Want dit was blockchain. De technologische toekomst. Een slim en ingewikkeld mannending, wat snapte zij daar nou van. En toen vol trots en wijsheid RDD kopen en HTML. Dikke idiots. Hele plannen hoe we het uit zouden gaan cashen en gesprekken hoe het zou komen met de belasting in verband met grote bedragen enzo.
6 maanden later was er al 80 of 90% af. Maar wat was het mooi allemaal.
Ik zou het zo weer doen.
Inmiddels geleerd om tijdig winst te nemen. Liever winst nemen om vervolgens een coin nog verder te zien stijgen dan geen winst nemen en het weer het putje in te zien gaan. Veel post ik hier niet, maar lees net als in 2017/2018 wel weer dagelijks mee. TA skills heb ik ook niet, alhoewel ik me soms afvraag in hoeverre dat van toepassing is op crypto. Zeker als je dan ineens weer een coin als doge zie knallen door een tiktok filmpje. Volg wel een aantal mensen op Tradingview en ook daar zie je het fomo effect weer lekker toenemen. In ieder geval blijft het crypto wereldje een interessant gebeuren.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Okee duidelijkThe_Goat schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:28:
[...]
Ik klaag niet over volatiliteit, enkel over het niveau van dit topic,
Al behoor jij daar imo niet toe, volgens mij heb je je huiswerk qua alts keurig op orde, en altijd wat background info erbij. alleen een wat roze bril naar mijn mening en trade ik niet op fundamentals
Denk overigens dat je traders ook weer kunt onderverdelen in TA traders (kijken puur naar de lijntjes) en sentiment/fundament-traders (proberen een hype voor te zijn en traden daar naar). Ideaal lijkt het me wanneer je beide indicatoren gebruikt (TA en “guts”).
Doet het erg goed de laatste dagen staat nog altijd in de top 10 qua volume, top 5 zelfs op het moment.
VET was weer een drama, die gooi ik er ook uit dus ook daar kans op moon, zelfde met XMR, Dash, XTZ. eigenlijk alle crypto, Slux gaat even de reguliere beurzen opzoeken aankomende week eens kijken of de sfeer daar wat beter is voor mij.
Klapt omlaag? Staat hier op +11% laatste 24 uur.vortexnl1982 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 07:42:
Jammer, UTK klapt omlaag terwijl ik gistermiddag net wat heb gekocht.
Opwaartse beweging gaat niet in een rechte lijn he.
Hhaha ja hij gaat inderdaad wel lekker. Ik had gisteren echter voor 1,4 btc aan Elrond verkocht (die ging de laatste tijd alleen zijwaarts en langzaam omlaag) en die 1,4 btc heb ik dus gistermiddag VOL in UTK gepomptMooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 07:53:
[...]
Klapt omlaag? Staat hier op +11% laatste 24 uur.
Opwaartse beweging gaat niet in een rechte lijn he.
Ik heb nu dus UTK, LINK, ETH en DOT in mijn portfolio. Gaat lekker alleen blijft DOT wat achter.
Nieuwe kansen.
Nieuwe Altcoins die opeens gaan Moonen waar niemand het van verwachtte...
Ik kijk nog steeds met een schuin oog naar mijn duizenden NPXS'en .... KOM OP.. MOON DAN!!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
DOT heeft al een mooie run gehad natuurlijk. Is in mijn ogen een coin die je langere tijd in je portfolio wil hebben, niet echt mooi trademateriaal. (maar kan het mis hebben....)vortexnl1982 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:01:
[...]
Hhaha ja hij gaat inderdaad wel lekker. Ik had gisteren echter voor 1,4 btc aan Elrond verkocht (die ging de laatste tijd alleen zijwaarts en langzaam omlaag) en die 1,4 btc heb ik dus gistermiddag VOL in UTK gepomptDus ik kijk meer naar de charts van de afgelopen 12 uur.
Ik heb nu dus UTK, LINK, ETH en DOT in mijn portfolio. Gaat lekker alleen blijft DOT wat achter.
Heb zelf overigens UMA meegepakt gisteren, samen met DMG zijn dat mijn "Holland Casino Moonshots Coins". Beide Defi, originele usecase, goed team (op papier) en de hype begint te borrelen.
https://umaproject.org/
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 17-08-2020 09:10 ]
Hoe denken mensen hier over Tezos(XTZ)?
Heb er een tijdje geleden een paar gekocht puur om staking uit te proberen, maar het blijkt nog een leuke coin te zijn ook volgens mij.
Tegenhanger van ETH enzo, maar dan nieuwer met wat andere ideeën over Bestuur, Beveiliging en het omgang met Smart Contracts.
ETH heeft natuurlijk al een voorsprong van hier tot Tokyo, dus de vraag is of er nog plek is voor een tweede (al zijn er uiteraard al meer platformen/projecten).
XTZ heeft ook nog eens een lekkere lage Market Cap en Supply, dus kan het ook nog eens goed moonen.
Sorry als ik oude koeien uit de spreekwoordelijke sloot haal
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Waar koop je UMA ? Bij UniSwap ?Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:59:
[...]
DOT heeft al een mooie run gehad natuurlijk. Is in mijn ogen een coin die je langere tijd in je portfolio wil hebben, niet echt mooi trademateriaal. (maar kan het mis hebben....)
Heb zelf overigens UMA meegepakt gisteren, samen met DMG zijn dat mijn "Holland Casino Moonshots Coins". Beide Defi, originele usecase, goed team (op papier) en de hype begint te borrelen.
https://umaproject.org/
ik had die natuurlijk weer op zijn hoogtepunt gekocht
Fet gaat ook weer de goede kant op.
Nieuwe week, tijd om de exposure aan alts te verlagen en van alles een flink deel te verkopen. Moet er niet aan denken dat er nu een knalrode/groene BTC komt, alts gedumpt worden en mn gespaarde satjes verdampen. Ondertussen houd ik SXP (net wat aangevuld) en Tomo in the holes.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:40:
En weer een nieuwe week.
Nieuwe kansen.
Nieuwe Altcoins die opeens gaan Moonen waar niemand het van verwachtte...
Verder maar eens verdiepen in staken, vakantie is voorbij dus nu alle tijd voor.
De tijd leert of het tij keert
Heb sinds vorige zomer een mooie zak tezzies in stake. Werkt perfect vanuit de Ledger. Returns zijn +/- 5%.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:14:
Trouwens,
Hoe denken mensen hier over Tezos(XTZ)?
Heb er een tijdje geleden een paar gekocht puur om staking uit te proberen, maar het blijkt nog een leuke coin te zijn ook volgens mij.
Tegenhanger van ETH enzo, maar dan nieuwer met wat andere ideeën over Bestuur, Beveiliging en het omgang met Smart Contracts.
ETH heeft natuurlijk al een voorsprong van hier tot Tokyo, dus de vraag is of er nog plek is voor een tweede (al zijn er uiteraard al meer platformen/projecten).
XTZ heeft ook nog eens een lekkere lage Market Cap en Supply, dus kan het ook nog eens goed moonen.
Sorry als ik oude koeien uit de spreekwoordelijke sloot haal
Twee grootste argumenten om XTZ in je portfolio te hebben is;
1) Tezos zit op een gigantische zak met geld, waarvan nog maar weinig uitgegeven is. Ik verwacht dat de ontwikkelingen hierdoor niet stagneren en er is ook nog voldoende geld voor marketing.
2) Coinbase heeft een aanzienlijk belang in Tezos. Het is het smart contract platform waar Coinbase zelf op gaat bouwen. (geruchten uiteraard, maar het is aannemelijk). Coinbase overweegt een beursgang en gaat veel exposure krijgen.
Bij Uniswap gekocht inderdaad.
Maar let op: UMA heeft al een runnetje gehad en staat momenteel op plek #45 op Coingecko. Zal binnenkort ook rond die plek op CMC verschijnen (die zijn altijd wat later).
UMA is dus echt een casino-coin. Riskeer niet teveel
Ik heb ook een Ledger Nano.SmartCazeX schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:17:
Ik heb XTZ vorige week ook aangeschaft met hetzelfde idee als jou. Het duurt 5 weken voordat je stake coins krijgt, dus ben benieuwd. Ik stake overigens via Atomic Wallet. Ga deze week een Ledger kopen om van daaruit te staken, maar dan moet je het hele proces weer doorlopen.
Puik ding (mooi woord... "Puik"..)
Duurt ff voordat je hem goed ingesteld hebt enzo, maar dan werkt het best lekker.
Ik krijg nu elke 3-4 dagen een klein bedrag XTZ erbij automatistisch ...
Jammer dat ADA nog niet gestaked kan worden vanuit Ledger Live, want via die Daedalus wallet is het een hell op dit moment.
Maar ik hoop dat het komt in een komende update van Ledger Live.
[ Voor 13% gewijzigd door FijneKerst op 17-08-2020 09:36 ]
Dat zou betekenen dat je op een kleine 500.000 webwinkels met ADA kan betalen straks.
Zou mooi zijn als het echt gebeurd.
https://zycrypto.com/card...ver-500000-online-stores/
The redenomination simply changes how DOT is defined in terms of its smallest unit of account, the Planck. Before 21 August, the DOT will be denominated as 1e12 Plancks. After this date the DOT will be denominated as 1e10 Plancks, moving the decimal 2 places.
[ Voor 51% gewijzigd door vortexnl1982 op 17-08-2020 09:44 ]
ADA zou dan eerst een stablecoin moeten uitbrengen op het platform, want we gaan niet betalen met een volatiele asset die volgend jaar het tienvoudige waard zou kunnen zijn.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:40:
Ik las trouwens ook net dat ADA geintegreerd gaat worden met de online webwinkels van Shopify.
Dat zou betekenen dat je op een kleine 500.000 webwinkels met ADA kan betalen straks.
Zou mooi zijn als het echt gebeurd.
https://zycrypto.com/card...ver-500000-online-stores/
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-08-2020 09:48 ]
Ik verwacht zeker nog groei op korte termijn en zeker op wat langere termijn. Maar het zal geen pump&dump worden (verwacht ik). En dat is natuurlijk prima als je niet van plan bent te verkopenvortexnl1982 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:42:
@Mooooody denk je niet dat DOT nog wat omhoog gaat als het wordt gelist morgen op kraken ? Heb nu voor 0.6 btc aan DOT met maar een procent of 4 nog winst. En op 21 augustus het delen door 100 van de 'Plancks' :
[...]
Maar dat doen we met BTC toch ook al her en der?Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:48:
[...]
ADA zou dan eerst een stablecoin moeten uitbrengen op het platform, want we gaan niet betalen met een volatiele asset die volgend jaar het tienvoudige waard zou kunnen zijn.
En die is zo volatile als de <censuur>
Of mis ik een memo?
Is het handig om gewoon x bedrag per maand via een exchange op 1 bepaalde munt (BTC ?
Ik denk zelf eraan om 2-3 coins uit te zoeken en daar dan elke maand een bedrag in te pompen.
Want dat pensioen gebeuren zet ook geen zoden aan de dijk met 0.40% rente (en dat gaat geheid omlaag de komende jaren)
@Riesj74 interessant, gezien mijn relatief jonge leeftijd is het slim om ook alvast voor te sorteren op aanvullend pensioenopbouw. Op zich kan het denk ik geen kwaad om net als bij reguliere beleggingen een bepaalde richting te kiezen (offensief: waan van de dag en altcoins) ofwel (defensief: relatief stabiel groeiende bitcoin).
[ Voor 50% gewijzigd door PHPResource op 17-08-2020 09:56 ]
Ja her en der, omdat mensen nieuwsgierig zijn en het stoer vinden om met BTC te betalen. Maar verwacht je echt dat BTC een massaal betaalmiddel gaat worden op korte termijn? Daar zullen andere oplossingen voor komen.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:49:
[...]
Maar dat doen we met BTC toch ook al her en der?
En die is zo volatile als de <censuur>
Of mis ik een memo?
Juist als mensen er en mass mee gaan betalen, stijgt de vraag en zal de koers flink gaan stijgen. Waardoor mensen er juist niet mee willen gaan betalen. Dit verschijnsel heeft een naam, maar kom er niet zo snel op
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 17-08-2020 09:57 ]
Nee ik verwacht het niet... maar leer mij mensen kennen. Het zou me niks verbazen als crypto betalingen een "ding" worden.Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:55:
[...]
Ja her en der, maar verwacht je echt dat BTC een betaalmiddel gaat worden op korte termijn?
Juist als mensen er en mass mee gaan betalen, zal de koers flink gaan stijgen. Waardoor mensen er niet mee gaan betalen. Dit verschijnsel heeft een naam, maar kom er niet zo snel op
Winkels verdienen er meer aan omdat het merendeel van de klanten niet echt let op de prijs/koers verhouding en slimme klanten verdienen er aan door even de koers in de gaten te houden.
Maakt online shoppen ook nog uitdagend
Gebeurd nu ook al eigenlijk.
Je kijkt eerst naar de prijzen van een product bij 5 webwinkels en koopt dan de goedkoopste of degene met de beste support of leveringsvoorwaarde enzo...
Zou me niks verbazen als dit over een paar jaar gewoon een nieuwe hype is.
[ Voor 10% gewijzigd door FijneKerst op 17-08-2020 10:00 ]
Altijd een goed idee. Heb er zelf ook over nagedacht.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:52:
P.s. Ik ben van plan een soort spaarplan op te zetten met crypto, maar ik weet nog even niet wat de beste manier/exchange is om dit te doen.
Is het handig om gewoon x bedrag per maand via een exchange op 1 bepaalde munt (BTC ?) te knallen of is het handiger om elke maand opnieuw zelf te kijken welke coin het interessants is?
Ik denk zelf eraan om 2-3 coins uit te zoeken en daar dan elke maand een bedrag in te pompen.
Want dat pensioen gebeuren zet ook geen zoden aan de dijk met 0.40% rente (en dat gaat geheid omlaag de komende jaren)
Het lastige is natuurlijk dat het lastig te voorspellen is hoe je coin over 5 jaar erbij hangt.
Ik doe in principe hetzelfde, maar zonder inbreng van extra fiat. Beetje meeliften op de markt en daarna het risico weer spreiden. Ik geef toe, dat kost meer tijd. Maar levert ook meer op. De markt ontwikkelt zich zo snel dat de grootste usecases nog moeten komen, daar wil je voor de toekomst ook een graantje van meepikken natuurlijk.
Winkeliers moeten hun BTC ook weer kwijt om liquiditeit te houden.Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:59:
[...]
Nee ik verwacht het niet... maar leer mij mensen kennen. Het zou me niks verbazen als crypto betalingen een "ding" worden.
Winkels verdienen er meer aan omdat het merendeel van de klanten niet echt let op de prijs/koers verhouding en slimme klanten verdienen er aan door even de koers in de gaten te houden.
Maakt online shoppen ook nog uitdagend
Gebeurd nu ook al eigenlijk.
Je kijkt eerst naar de prijzen van een product bij 5 webwinkels en koopt dan de goedkoopste of degene met de beste support of leveringsvoorwaarde enzo...
Zou me niks verbazen als dit over een paar jaar gewoon een nieuwe hype is.
Maar daar is al een oplossing voor: UTrust
Eerste stap naar een wereldwijd digitaal decentraal betaalmiddel is een wereldwijd digitaal centraal betaalmiddel denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 17-08-2020 10:05 ]
Ja dat laatste doe ik nu ook, alleen heb ik te weinig inzet nu om echt te spelen met coins enzo...Mooooody schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:00:
[...]
Altijd een goed idee. Heb er zelf ook over nagedacht.
Het lastige is natuurlijk dat het lastig te voorspellen is hoe je coin over 5 jaar erbij hangt.
Ik doe in principe hetzelfde, maar zonder inbreng van extra fiat. Beetje meeliften op de markt en daarna het risico weer spreiden. Ik geef toe, dat kost meer tijd. Maar levert ook meer op. De markt ontwikkelt zich zo snel dat de grootste usecases nog moeten komen, daar wil je voor de toekomst ook een graantje van meepikken natuurlijk.
Ik heb het meeste in ETH, ADA en BTC zitten en daar wil ik niet aankomen.
Mijn overige tientjes zitten in XTZ, MIOTA en wat shitcoins zoals NPXS en HOT omdat die nog wel eens kunnen pieken en dan kan ik wat van de duizenden coins verkopen zonder me schuldig te voelen
Maar een echte "speelcoin" heb ik nog niet.
Ik denk sowieso dat dat pas aan de orde is mid volgend jaar.....elke cent die ik nu overhoud gaat de "we hebben nog een DJ nodig en bedankjes en .." spaarpot in

Ik heb de Nano genomen A. omdat ik eerst wilde kijken wat het was en hoe het werkte en B. omdat de prijs aantrekkelijker was t.o.v. de meerwaarde wat de X leverde.SmartCazeX schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:07:
Welke Ledger is aan te raden? S of X? Biedt X echt zoveel meerwaarde?
Als je start en 4-5 coins wilt veiligstellen, dan zou ik de Nano nemen.
De Ledger Live software is voor beide hetzelfde.
Haha, ik kon toendertijd mijn wederhelft niet overhalen om te proberen de bruiloft te betalen vanuit wat bitcoin. En dat was in december 2018 (~$3500), waarbij deze in juli 2019 weer op ~$10k stond, en we in augustus trouwde. Achjaa, ik kon in ieder geval "ik zei het toch" zeggenRiesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:04:
[...]
Maar een echte "speelcoin" heb ik nog niet.
Ik denk sowieso dat dat pas aan de orde is mid volgend jaar.....elke cent die ik nu overhoud gaat de "we hebben nog een DJ nodig en bedankjes en .." spaarpot in
Je kan je ADA met de ledger staken via https://adalite.io/Riesj74 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:32:
Jammer dat ADA nog niet gestaked kan worden vanuit Ledger Live, want via die Daedalus wallet is het een hell op dit moment.
Maar ik hoop dat het komt in een komende update van Ledger Live.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!