[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.325 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 19:20

Liberteh

All your base belong to me

Anthirian schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:20:
Wat houdt zo’n ascending triangle precies in?
Da's een continuatie patroon. Google is your friend. Eigen inzet blijft gewenst. :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Thommie.nl schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:21:
@Taro
Kan je me eens een lol doen en eens naar ARK kijken en zeggen wat je denkt qua chart, en dan vooral de 1H BTC variant. Over een weekje ook de Mainnet, en sta op het punt daar flink in te stappen, maar doe altijd alles op gevoel , en nu eens van jouw kant bekijken>...?

Thanks!
Ik ben geen TA expert, maar wel leuk om te kijken of dit te voorspellen valt, die uitdaging ga ik zeker niet uit de weg :)

Een normale chart houdt weinig rekening met een mainnet launch, die zal daardoor doorgaans een stijgende lijn tov de trend tot enkele weken daarvoor laten zien. Dus de kans op omhoog is sowieso groot, maar ook afhankelijk van wat Bitcoin gaat doen. En ik weet niet hoe groot de Sell the news factor bij ARK is, want ik heb me helemaal niet in ARK verdiept.

Op 1H: Zal waarschijnlijk tot iets onder de MA99 wicken, of erboven blijven, dus wel wat ruimte naar beneden, ik zou nog even wachten met inkopen en een buy order vlak onder de MA99 zetten, bijv. op 4192 sats.
Op 4H: Neutraal
Op 1D: MA7 & MA25 houden stand, maar een dubbele top. Zonder mainnet zou ik denk ik niet instappen.
Op 1W: MA7 heeft het volgehouden: Positief
Op 1W: MA99 staat op 5852, dat zou dus wel een target kunnen zijn, iets eronder.

Om mee te nemen: Weinig volume, dus kans op schommelingen groot.

Als ik jou was en sowieso al zou instappen, dan zou ik een run van 4285 (huidig aantal sats) tot +-5300-5400 (Stukje onder de 1W MA99, zie ook mijn bericht ivm ADA laatst waar dat ook goed uitpakte) wel willen proberen en mijn aankoopmoment nog een paar uurtjes uitstellen. Je kunt ook uitgaan van een wick boven de 1W MA99, maar dat risico neem ik zelf nooit. Maar als ARK net als vele andere alts verder gaat stijgen en een mooie run maakt, dan is natuurlijk alsnog wel de vraag of ARK andere coins gaat outperformen. Want waarom stap je hier wel in en in andere coins niet?

Afijn, als ik jou zou zijn en ik was vastbesloten sowieso in te stappen, dan zou ik rond 4192 sats proberen in te stappen en tot +-5350 de run proberen mee te pakken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Stukje comp en een eerste deel van mijn zakje ltc omgezet in btc.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Waves gaat voor de volgende leg omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:10
niemand? oké dan doe ik het MOON

zo biertje pakken mzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb ik dit gemist? Je kunt dus nu ook een market buy doen voor het volledige bedrag ipv een specifiek aantal coins op Binance. Daardoor heb je hetzelfde principe als op bijv. Coinbase en zou je geen meldingen meer moeten krijgen over insufficient balance...

Zal er vast al wel enige tijd inzitten, maar ik zie het nu voor het eerst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNKyU51B6ekky1lElaYLIovWrPE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HH3o1uzPhszgUkIF8oeyMh92.png?f=user_large

Heb overigens enorm strakke stop losses op zowel ETH als BTC staan, ik vertrouw het helemaal niet, al ziet alles er positief uit en zie ik eigenlijk geen bears meer.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
ADA is door de $0,14 resistance heen, kijken of ie het houdt. Ziet er vooralsnog goed uit :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin dominance neemt steeds verder af: https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/. Of Bitcoin gaat dit terugpakken, of iedereen steekt teveel geld in allemaal verschillende alts en te weinig in Bitcoin. Het gevolg kan zijn dat Bitcoin gaat dalen, waardoor >90% van de alts ook weer zal dalen. Dit was aan het einde van de 2017/2018 bullrun volgens mij ook zo.

Steek dus niet 100% in alts, maar neem ook altijd een plukje Bitcoin mee, dat is ook beter voor de alts in het algemeen. Tenzij je natuurlijk in een disruptive coin zit, die zich hier niets van aantrekt.

Voor cryptocurrency in het algemeen zou het natuurlijk mooi zijn als de beste coins onafhankelijk worden van Bitcoin, sommige trekken zich ook al weinig aan van Bitcoin, maar als Bitcoin bijv. weer enorm daalt zullen veel alts gewoon meegaan en procentueel ook nog harder dalen.

Benieuwd hoe dit gaat uitpakken, het kan het einde van deze run inluiden, vandaar mijn voorzichtigheid. Aan de andere kant gaat er ook veel richting ETH, waarvan ik zelf ook wel verwacht dat deze BTC zal outperformen. Zolang Bitcoin daar achteraan hobbelt is er weinig aan de hand.

Edit: Inmiddels 100% in fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SatoshiFlipper (https://twitter.com/SatoshiFlipper) heeft er een mooie 5 dagen op zitten:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfenQjLXoAECn81?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
@Taro

Thanks voor de moeite, heb me na je berichtje ingekocht. die 100 minder ga ik niet op wachten:).
Aanvullend vraagje, is dit niet een Bullvlaggetje? Bewgin net met die trade patterns, maar ben nu toch even benieuwd.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWvkukXCezkBde-6tozcio8TxGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6eW4hYqaj9ag9UugMjDhvxt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

Thommie.nl schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 19:41:
@Taro

Thanks voor de moeite, heb me na je berichtje ingekocht. die 100 minder ga ik niet op wachten:).
Aanvullend vraagje, is dit niet een Bullvlaggetje? Bewgin net met die trade patterns, maar ben nu toch even benieuwd.....
[Afbeelding]
is idd een bullflagAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0R9w4DzrNSTzISsC12IIfiNIngU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9tO3O0yMlufSPYOAalyT3yfl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 17:56
Taro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 18:06:
Bitcoin dominance neemt steeds verder af: https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/. Of Bitcoin gaat dit terugpakken, of iedereen steekt teveel geld in allemaal verschillende alts en te weinig in Bitcoin. Het gevolg kan zijn dat Bitcoin gaat dalen, waardoor >90% van de alts ook weer zal dalen. Dit was aan het einde van de 2017/2018 bullrun volgens mij ook zo.

Steek dus niet 100% in alts, maar neem ook altijd een plukje Bitcoin mee, dat is ook beter voor de alts in het algemeen. Tenzij je natuurlijk in een disruptive coin zit, die zich hier niets van aantrekt.
Interessant. BTC.D was op een all-time low tijdens BTC ATH. Mijn gevoel zegt dat er mensen toch op zoek gaan naar de coin die x100 doet, i.c.m. met het idee dat coins goedkoop zijn (penny-stocks en unit bias) t.o.v. BTC. Zolang er genoeg aanbod van (shit)coins is en de beurzen omhoog gaan zie ik de BTC.D dalen. In het ICO tijdperk waren het perfect communicerende vaten (alts omhoog/btc omlaag). Nu is ICO vervangen door DEFI en begint het circus (denk ik) weer opnieuw. Ik zie BTC.D de op korte termijn (half jaar) nog steeds dalen samen met beperkte upside BTC. Tot zover mijn glazen bol :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Leuk om te weten,
Warren Buffett zag eerder niks in Tech(fang) aandelen , nu heeft zijn beleggingsvehikel ze wel.
Warren Buffett zag eerder niks in Goud, nu recentelijk wel en heeft een hoop bankaandelen verkocht.
Warren Buffett ziet nog steeds niks in crypto;s maar dat komt nog wel..... heeft even tijd nodig.
Hij is antiek of langzaam van begrip ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 15-08-2020 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Kan iemand mij bevestigen dat je met Uniswap eigenlijk alleen maar market orders kan plaatsen voor een willekeurige coin swap? Klopt dat, of kan je ook een limiet order opgeven? Ik heb middels youtube filmpjes wel inmiddels gehoord over slippage en dat je coin binnen een tijdpad kan worden uitgevoerd of niet, maar voor welke prijs.. dat is mij nog een raadsel.
Maken jullie gebruik van Uniswap i.c.m. de Ledger Nano S?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:08
Sahara schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:14:
Kan iemand mij bevestigen dat je met Uniswap eigenlijk alleen maar market orders kan plaatsen voor een willekeurige coin swap? Klopt dat, of kan je ook een limiet order opgeven? Ik heb middels youtube filmpjes wel inmiddels gehoord over slippage en dat je coin binnen een tijdpad kan worden uitgevoerd of niet, maar voor welke prijs.. dat is mij nog een raadsel.
Lees je eens in in Anyswap.. En ja mijn avatar geeft al aan dat ik enigszins bevooroordeeld ben.. Niet gebonden aan erc20 als het eenmaal werkt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58
Sahara schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:14:
Lees deze eens: https://twitter.com/crypt.../1293870486821244928?s=19
Volgens mij kan het alleen via Metamask met een ledger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waarschijnlijk om 3x te longen?

En nog een:

Die 20 USD wordt mogelijk niet gehaald... Ik blijf er even vandaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 15-08-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Cardano (ADA) verzenden lukt niet... iemand een idee?

Ik had Cardano (ADA) een beetje uit het ook verloren maar zie dat het inmiddels toch wel wat gestegen is. Ik heb nog een plukje offline staan in een wallet maar krijg het niet voorelkaar om het te verzenden naar een exchange.
Ik lees dat er meer problemen zijn, schijnt met upgrade van Shelley? te maken te hebben.
Als ik de public key gebruik in een explorer zie ik wel mijn funds, weet iemand hoe je het direct van de blockchain ergens naar kan importeren om het uiteindelijk wel te verzenden?. (Er is een ADA private key beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@JoebarRC Heb je de nieuwe versie van Daedalus?Je zult je wallet moeten upgraden naar een Shelley compatible variant, via de nieuwe softwareversie kan je de funds overzetten van de oude naar de nieuwe wallet. Daarna zal versturen waarschijnlijk wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Laatst online: 11-08 07:53
Probeer Matic op Binance om te zetten naar USDT of ETC of BTC, maar bij het invoeren van de order, lijken mijn Matic's niet te worden herkend? Als ik bijv. kies voor 100% van mijn Matic in bezit om te verkopen, blijft de teller op 0 staan. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Iemand die de EOS run heeft kunnen meepikken, die is mij helemaal ontgaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Steinhemmer schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:48:
Probeer Matic op Binance om te zetten naar USDT of ETC of BTC, maar bij het invoeren van de order, lijken mijn Matic's niet te worden herkend? Als ik bijv. kies voor 100% van mijn Matic in bezit om te verkopen, blijft de teller op 0 staan. Iemand een idee?
Geen melding over (wallet) maintenance?

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steinhemmer schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:48:
Heb je er een openstaande order voor? Bijv. een stop loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
Taro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:51:
[...]

Heb je er een openstaande order voor? Bijv. een stop loss?
Yes, heb ik! Moet die er eerst uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steinhemmer schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:52:
[...]

Yes, heb ik! Moet die er eerst uit?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
Good to know! Het werkt:) Volledig in fiat (USDT) de nacht in O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
wdbtje schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:49:
Zekers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ETH daalt terwijl BTC gelijk blijft/iets stijgt, benieuwd of dat actie veroorzaakt. Als ETH de voorloper is, dan zal Bitcoin ook zo wel gaan dalen. De meeste alts dalen ook de laatste uren. Of men is aan het opladen voor BTC. Nog maar 110 Dollar te gaan...

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 15-08-2020 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Taro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:05:
@JoebarRC Heb je de nieuwe versie van Daedalus?Je zult je wallet moeten upgraden naar een Shelley compatible variant, via de nieuwe softwareversie kan je de funds overzetten van de oude naar de nieuwe wallet. Daarna zal versturen waarschijnlijk wel lukken.
Nee atomic, ,maar heel veel wallets hebben nu een probleem lees ik. Lekker zeg :( . Maar wat heb je nu aan een private key?, daarmee zou je toch direct op de blockchain je assets moeten kunnen benaderen en eventueel in een wallet kunnen plaatsen?. Ik kan er echter niet direct iets over vinden hoe dat zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JoebarRC schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:12:
[...]

Nee atomic, ,maar heel veel wallets hebben nu een probleem lees ik. Lekker zeg :( . Maar wat heb je nu aan een private key?, daarmee zou je toch direct op de blockchain je assets moeten kunnen benaderen en eventueel in een wallet kunnen plaatsen?. Ik kan er echter niet direct iets over vinden hoe dat zou kunnen
Je hebt die word phrase neem ik aan? Als je bijv. Daedalus installeert kan je die gebruiken om een wallet te restoren. Cardano heeft pas geleden een upgrade gekregen, blijkbaar heeft nog niet iedereen die doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:11:
ETH daalt terwijl BTC gelijk blijft/iets stijgt, benieuwd of dat actie veroorzaakt. Als ETH de voorloper is, dan zal Bitcoin ook zo wel gaan dalen. De meeste alts dalen ook de laatste uren. Of men is aan het opladen voor BTC. Nog maar 110 Dollar te gaan...
Naar mijn gevoel zit er inderdaad iets aan te komen,. Bitcoin loopt al een tijdje tegen de 11900 aan te hikken. Alts dalen de laatste uren. Ik hoop op een mooie groene candle voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Azer schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:16:
[...]

Naar mijn gevoel zit er inderdaad iets aan te komen,. Bitcoin loopt al een tijdje tegen de 11900 aan te hikken. Alts dalen de laatste uren. Ik hoop op een mooie groene candle voor BTC.
Yups, zonder TA maar wel gevoelsmatig.
Best wel verrassend als dit in een weekend zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb op 11.899 een market buy gedaan, go go go! Vinger boven de sell knop voor de zekerheid :)

ETH/BTC blijft ook verder wegzakken, mogelijk een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Taro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:22:
Heb op 11.899 een market buy gedaan, go go go! Vinger boven de sell knop voor de zekerheid :)

ETH/BTC blijft ook verder wegzakken, mogelijk een goed teken.
Als de breakout komt kan je net zo goed limit buy instellen vanaf 12200 ipv het risico op rode paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Volledig in btc met de tradepot, knallen met die handel!

[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 15-08-2020 23:31 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Woohooo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:29:
[...]
Als de breakout komt kan je net zo goed limit buy instellen vanaf 12200 ipv het risico op rode paal.
En dan loop je het risico op een fakeout. Even door naar 12250 en dan de rode paal. Het is ook nog eens weekend wat de kans op een fakeout groter maakt.

Er al in zitten met een stop loss in winst lijkt mij een beter plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Woohooo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:29:
[...]

Klopt, maar de vorige keer lag ik op 1 oor toen dit gebeurde, nu zit ik met de vinger boven de market sell knop en zie ik dat nagenoeg alle alts, incl. ETH dalen. Dat is vaak een goed teken voor een BTC stijging, omdat het geld daar dan heen gaat en voldoende volume kan creëren. Heb er dus nu meer vertrouwen in. En anders verkoop ik zo direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Thommie.nl Daar komt de ARK buy order @ 4192 :D

Edit: 4191 geraakt! ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 15-08-2020 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zo, BNB ook maar voor BTC omgezet, die daalde mij veel te hard, nu all-in BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Had gisteren al het idee dat de BTC weer zou gaan moonen maarja vandaag dan maar?
Ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kom. Wie geeft even het laatste zetje omhoog..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik voel hem niet.. Nu pitten en hopelijk boven de 12 morgen.. Momentum ontbreekt wat..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even de 11.900 (MA25) testen en dan met een enorme V door de 12k heen plz.

Edit:

Ging iets verder door naar beneden, maar wel gelukt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXoceyt8KeMSsajFA7XJ79rk_is=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eTQB0AU8PVSeuV8nutdDbSXq.png?f=user_large

En nu weer verder omhoog, go go go! Als @Tominatie het Bullish gedeelte niet meer doet doe ik het wel :)

[ Voor 79% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Iedereen trade op gevoel tegenwoordig met 1% moves van btc tegenwoordig? Lekker zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:07
Geen idee wie hier de VIDT aanraadde maar thx!! Jammer dat ik niet meer gekocht had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

wdbtje schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:49:
Ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
Vanochtend en vanmiddag nog wat BAND meegepakt voor 10%, na mijn call van gisteravond. Nu eerst volledig in USDT.

Ik heb wel het idee dat BTC weer iets moet gaan doen in de komende dagen als je naar deze chart kijkt (1D):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8U5dOwg2zdIn1UzNahyxGy9qfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9AGQWFb5fvFTzi0mtnkwD8Su.png?f=fotoalbum_large

Ik wacht zelf tot een outbreak boven de resistance, maar het ziet er voor nu nog positief uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Damn gisteren mijn Orchid verkocht omdat ik bang was dat ik de boot gemist had en ik beter kon uitstappen voor de boel in elkaar stortte. Word je vanmorgen wakker, blijk dat ding ineens door het dak te zijn geschoten. Dat is wel echt balen: 50% winst gemist in een nachtje ☹️

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 16-08-2020 08:36 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gisteren volledig in fiat gegaan.. had ik ook weer beter niet kunnen doen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ook sinds weken besloten weer eens een mooie trade te maken;

-10% op SAND.

Eens kijken wat ik nu zal pakken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Interessant:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Efhlp2GWAAA_uhv?format=jpg&name=medium

Overigens gisteravond alsnog uitgestapt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9U1yH4GkcT3w5JZs9aMv3dDRME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZmwS1WyNb1vi2sH8BratYPct.png?f=user_large

Bitcoin buy order staat op 11.1xx USDT en mocht er iets veranderen dan anticipeer ik daar op.

Maar eens even kijken naar een aantal alts vandaag.

Edit: LINK gaat weer. En door de 20.... Gefeliciteerd @Gelukszoekr!

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:48
Tjaa leuke marketing. Maar dadelijk werkelijk gedrag is gebaseerd op emotie en niet rationeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stevige bearish rsi div op de daily btc en eth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35
Anthirian schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 08:35:
Damn gisteren mijn Orchid verkocht omdat ik bang was dat ik de boot gemist had en ik beter kon uitstappen voor de boel in elkaar stortte. Word je vanmorgen wakker, blijk dat ding ineens door het dak te zijn geschoten. Dat is wel echt balen: 50% winst gemist in een nachtje ☹️
Lol bedankt voor de tip. Had ooit eens 400 stuks gekocht voor de gein om te kijken hoe die app werkt. Voor 17 usd cent per stuk. Ik wil ze nu unlocken uit de app maar dat duurt 24 uur... Hopelijk morgenochtend nog steeds zo hoog haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Hoop het ook voor je 😁👍🏻

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 21:05

Chaes

#HODL

FET gaat lekker, gelukkig niet verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Chaes schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 10:39:
FET gaat lekker, gelukkig niet verkocht.
-O-

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Taro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 09:41:
Interessant:

Edit: LINK gaat weer. En door de 20.... Gefeliciteerd @Gelukszoekr!

Ik heb over het algemeen geen "steady hands". Voor nu nog hodl-mode link. Al blijft het tricky, gezien de recente stijging komt een serieuze correctie steeds dichterbij.

Maar als er nog een Henk & Ingrid fomo overheen komt dan zijn we er nog lang niet :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:37
Zijn er hier mensen die ADA of ETH staken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PHPResource schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:17:
Zijn er hier mensen die ADA of ETH staken?
Heb ADA gestaked, maar kort. Had nieuwe schatjes. En ETH valt nog niet te staken toch?

ADA staking rewards zijn ook maar laag. Snap de hype hier niet zo van. Ga dan BAND staken 15%+

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 16-08-2020 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Heb ADA gestaked, maar kort. Had nieuwe schatjes. En ETH valt nog niet te staken toch?

ADA staking rewards zijn ook maar laag. Snap de hype hier niet zo van. Ga dan BAND staken 15%+
Ja iets net risk/reward ratio natuurlijk. Band is voorlopig nog een coin met hoog hype gehalte (is een aanname, niet in verdiept). Eth staken lijkt me wel interessant maar nog weinig over te vinden inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Bever! schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 10:09:
Stevige bearish rsi div op de daily btc en eth..
Gecombineerd met de rising wedge die ik gisteren postte stoplicht staat op oranje.. Let op guys.. Naar beneden is aannemelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PHPResource schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:23:
[...]
Ja iets net risk/reward ratio natuurlijk. Band is voorlopig nog een coin met hoog hype gehalte (is een aanname, niet in verdiept). Eth staken lijkt me wel interessant maar nog weinig over te vinden inderdaad.
True. Maar ergens heeft ADA ook een hoop hype. En slechts iets van 4% rewards. Daarvoor hoef je het dus niet te doen.

ETH staking komt pas echt bij ETH 2.0 wat ik heb gegrepen, en dan heb je 32 ETH nodig, of je moet je bij een pool aansluiten (neem ik aan).

Je kan wel passief ETH verdienen bijvoorbeeld op Uniswap bij een pool te gaan. En er zijn vast meer DeFi manieren om met ETH wat bij te verdienen. Maar aangezien ik geen ETH heb zit deze een beetje buiten mijn scope

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hier mijn BAND staking reward. Ik ben redelijk op tijd ingestapt €4 per coin. En met de huidige koers gaat de rente naar bijna $10 per dag. Ik lag de billen uit m'n broek als ik naar deze teller kijk.

Afbeeldingslocatie: https://s7.gifyu.com/images/ezgif-4-68800c68e655.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anthirian schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 10:39:
Hoop het ook voor je 😁👍🏻
Ik kon toch al een flink deel withdrawen, 300 van m'n 400. Word wel hard gepakt door CB op de verkoopkoers (op CB pro is enkel koppeling met USD en daar mag/kan ik niet in traden). 50 euro betaald voor 400 stuks en nu 300 verkocht voor 155 euro. Heb er nog 100 die ik denk maar houd om hun app te mee te gebruiken. Tenzij morgen de koers opnieuw is geëxplodeerd, dan gaan die 100 er waarschijnlijk ook uit.

En terwijl ik um verkoop voor 0,64 schiet ie 5 cent omhoog natuurlijk... Hij is fijn :D

[ Voor 16% gewijzigd door outlandos op 16-08-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:36:
Hier mijn BAND staking reward. Ik ben redelijk op tijd ingestapt €4 per coin. En met de huidige koers gaat de rente naar bijna $10 per dag. Ik lag de billen uit m'n broek als ik naar deze teller kijk.

[Afbeelding]
Lijkt sterk op mijn KAVA staking.

SXP staking komt er ook aan.

DeFi you so beautiful :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ekstergroen schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:08:
[...]

Lijkt sterk op mijn KAVA staking.

SXP staking komt er ook aan.

DeFi you so beautiful :>
Lekker man! Kava heb ik bewust overgeslagen. Niet teveel spreiden, andera heb je ook weer overal net niks van.

De SPX trein zit ik ook op. Heeft een beste correctie gehad nu (hint hint). Is er al wat bekend over de release van staking hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Zouden jullie NEO, HOT of ONT omzetten naar SXP?

Of misschien een goed idee om 1/3 van die holdings te verkopen en daarvan SXP te kopen.

[ Voor 48% gewijzigd door outlandos op 16-08-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:19:
[...]

. Is er al wat bekend over de release van staking hier?
23 augustus gaat hij van start als ik binance mag geloven. Je kunt nu al locked staking doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Wanneer gaat die ADA boot nou eens vertrekken :( ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
cursquidHome schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:06:
Wanneer gaat die ADA boot nou eens vertrekken :( ????
Ik vermoed dat je nog even moet wachten. Ik zie wat donkere wolken hangen...

Edit: Rest van de fiat ook aan de Bitcoin buy order op 11.1xx USDT toegevoegd, nog minder dan 600 te gaan :)

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Potverdorie oxt plus 265%

[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 16-08-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Taro schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Ik vermoed dat je nog even moet wachten. Ik zie wat donkere wolken hangen...
Plaatselijke Onweersbui bij ADA :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
cursquidHome schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:52:
[...]

23 augustus gaat hij van start als ik binance mag geloven. Je kunt nu al locked staking doen
Ah nice! Had ik ff gemist
https://www.binance.com/n...21b77417ba628a24113a2ddea

Wel jammer dat de snapshot een dag voor de loonstorting plaatsvind. Anders had ik nog wat bijgekocht.

En ADA gaat helemaal nergens heen. Die heeft 'n run gehad naar Shelly toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:19:
[...]

Zal binance deze ook niet als standaard staking gaan introduceren binnenkort ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:19:
[...]

Ah nice! Had ik ff gemist
https://www.binance.com/n...21b77417ba628a24113a2ddea

Wel jammer dat de snapshot een dag voor de loonstorting plaatsvind. Anders had ik nog wat bijgekocht.

Dus je moet je SXP naar Swipe wallet sturen om te kunnen staken, en dus niet op Binance laten staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Weer maar mij verlies gepakt.. zit nu in fiat.. al dagen de verkeerde keuzes aan het maken... even pas op de plaats maken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Chaes schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:29:
[...]

Dus je moet je SXP naar Swipe wallet sturen om te kunnen staken, en dus niet op Binance laten staan?
Nee vanaf 23 aug support binance dit ook en moet je ze gewoon in je spot Wallet hebben staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:32:
Weer maar mij verlies gepakt.. zit nu in fiat.. al dagen de verkeerde keuzes aan het maken... even pas op de plaats maken.
Pumpje op SAND die ik verwachte is er al.

Gelukkig ben ik op 7 sats van de bodem uitgestopt met net geen 10% verlies.

Stel je voor dat ik winst zou maken, pfoeh.

Nee. Dat is me gelukkig mooi bespaard gebleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cursquidHome
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:38:
[...]

:(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
[...]

Je wilde ook even gokken in het casinio? Je kan beter zorgen dat je ze via Launchpad krijgt, dan is het geen gokken maar gegarandeerde dikke gains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

cursquidHome schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:35:
[...]

Nee vanaf 23 aug support binance dit ook en moet je ze gewoon in je spot Wallet hebben staan.
Oh oke fijn, dan hoef ik niks te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:52:
[...]

Je wilde ook even gokken in het casinio? Je kan beter zorgen dat je ze via Launchpad krijgt, dan is het geen gokken maar gegarandeerde dikke gains.
Klopt maar dan moet je minimaal 50 BNB hodlen voor een ticket. Dat gaat me wat te ver.

Die launchpad pumps zijn na release soms leuk te traden. Vaak wel 20 - 30% mee te pakken in sats met vrij vlotte trades door het hoge volume waar ze mee launchen. Risicovol maar daarom ook wel weer leuk.

Vaak schieten ze omhoog en gaan dan eerste dag -30 a -40% vanaf de top, waarna er bijna altijd wel weer een pumpje komt. Gister dacht ik dat die (tijdelijke) bodem rond 450 sats zou liggen, omdat ie daar al geruime tijd omheen zweefde. Dus ingekocht, vlak voor het slapen toch maar even een OCO erop gezet. De rest is geschiedenis.

Mijn OCO sell was inmiddels wel gehit geweest met +-20%... Mits ik niet was uitgestopt natuurlijk :+

Met andere woorden het gevoel zat goed maar de uitvoering had wat beter gekund :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

De winst is dat wij mogen meegenieten van jouw geniale verliestrades >:)

Nee, uiteraard wil ik dat Jaapio richting maan vertRekt O-)

Wat zeg ik nou weer allemaal...

De beer is toch niet los he? Wat rode stieren erop loslaten?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

De winst is dat wij mogen meegenieten van jouw geniale verliestrades >:)

Nee, uiteraard wil ik dat Jaapio richting maan vertRekt O-)

Wat zeg ik nou weer allemaal...

De beer is toch niet los he? Wat rode stieren erop loslaten?
Haha achja iedereen kan wel altijd posten dat het zo lekker gaat maarja missers horen er ook bij toch :P

Gedeelde smart is halve smart :+

In ieder geval weer een trader die op mijn kosten vanavond een biefstukje kan kopen. Da's ook wat waard toch :+

Wat sats verloren maar karmapunten in de plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:26:
[...]

Haha achja iedereen kan wel altijd posten dat het zo lekker gaat maarja missers horen er ook bij toch :P

Gedeelde smart is halve smart :+

In ieder geval weer een trader die op mijn kosten vanavond een biefstukje kan kopen. Da's ook wat waard toch :+

Wat sats verloren maar karmapunten in de plus.
Hahaha ook een manier om het te bekijken inderdaad. Met KC (KarmaCoin) staan wij in ieder geval op een comfortabele 300% :+.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:26:
[...]

Valt me sowieso op dat bepaalde mensen continue WIN posts sturen :D Alsof elke trade succesvol is hahaha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:16:
[...]

Valt me sowieso op dat bepaalde mensen continue WIN posts sturen :D Alsof elke trade succesvol is hahaha.
Ik had welgeteld 1 goede trade deze week, 14!! euro winst gemaakt.. verder alleen maar foutjes. Hodl is voor mij uiteindelijk de beste optie.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Pelox schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:20:
[...]

Ik had welgeteld 1 goede trade deze week, 14!! euro winst gemaakt.. verder alleen maar foutjes. Hodl is voor mij uiteindelijk de beste optie.
Zelfde hier hoor. Ben ook meer van de HODL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook nog in ARK met een trade, kijken of ik daarmee het verlies van SAND weer goed kan maken.

En anders gewoon kop in het SAND en door hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:32:
Ik zit ook nog in ARK met een trade, kijken of ik daarmee het verlies van SAND weer goed kan maken.

Ah gezellig , ik gister ook even wat Ark aangeschaft. Is nu een klein Pre pompje aan de gang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:32:

Laten we dan met z’n allen bidden voor een Sandstorm 🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Ali Baba 1001 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:34:
[...]

Laten we dan met z’n allen bidden voor een Sandstorm 🙏🏻
Edit: oh nee daar ben je juist uit.
Dat we de Ark dan maar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:33:
[...]

Ah gezellig , ik gister ook even wat Ark aangeschaft. Is nu een klein Pre pompje aan de gang ;)
Ja ik zag die overduidelijke bullflag ( :+ ) en dacht: dit kan niet misgaan natuurlijk.

Fijn dat jij er ook in zit. Dan kan het wel eens goed aflopen voor me, Thommie met de gouden handjes aan mijn zijde.

Heb een sell op 49xx sats. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:38:
[...]

Ja ik zag die overduidelijke bullflag ( :+ ) en dacht: dit kan niet misgaan natuurlijk.

Fijn dat jij er ook in zit. Dan kan het wel eens goed aflopen voor me, Thommie met de gouden handjes aan mijn zijde.

Heb een sell op 49xx sats. We zullen zien!
ik heb een beetje sell op 8296 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Mooie bullflag op de hourly van Waves. Tijd voor de volgende leg up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

ik heb een beetje sell op 8296 :*)
* Jaapio doet bullish worden en schroeft met dollartekens in zijn ogen de sell op naar 2 sats meer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zojuist wat ETH verstuurd om van exchange te wisselen: 7,13 Euro voor een ETH transactie, dat is echt niet normaal meer. Handelen op Bitvavo is qua fee's ook echt niet aan te raden, dat kost je een veelvoud daarvan. Leuke club om snel in te stappen of te Holden, maar niet om veel trades te maken. Edit: Voor de transparantie, deze ETH zet ik niet om naar fiat en strookt dus met mijn eerdere berichten. Kijken of dit een fuck-up wordt of niet.

@Machlah Omdat ik erg veel post ben ik misschien 1 van de mensen die je bedoelt, dat weet ik niet, maar wil dat in ieder geval vanuit mijzelf wel even toelichten: Ik beperk mijn verliezen door vaak snel verlies te nemen, dat gebeurt meerdere keren per dag, maar zal ik jullie niet mee vervelen, het moet geen persoonlijk dagboek worden. Als ik rekt ga dan post ik dat, als ik een -1.000 USD candle van Bitcoin meepak post ik dat ook en als ik zoals gisteren een shitty trade met COMP en (volgens mij) LINK maak dan post ik dat ook. Ik heb hier volgens mij laatst ook aangegeven op BitMEX in totaal op -0,5 Bitcoin te staan, dus wat dat betreft post ik niet alleen succesverhalen.

Wel is het zo dat je met goed risicomanagement je verliezen beperkt en je winst optimaliseert, dan zijn de winsten doorgaans groter dan de verliezen. En ik post doorgaans alleen resultaten van trades die ik ook vooraf hier meld, dus nagenoeg nooit alleen achteraf. Ik doe mijn best om transparant te zijn, maar ik maak per dag in ieder geval ook regelmatig wat verliesgevende trades.

Mocht je mij niet bedoelen dan mag je dit negeren, mocht je o.a. mij (naast mogelijk anderen) wel bedoelen: Ik zal er op letten. Vaak ben ik ook gewoon enthousiast en net als dat veel mensen alleen klachten melden en geen complimenten geven, laat iedereen wel graag winsten zien en liever geen verliezen.

Misschien kunnen we vanaf nu ook wel onze grootste verliezen laten zien en daar met zijn allen van leren :)

Waar ik overigens sowieso persoonlijk veel waarde aan hecht: Man en paard benoemen. Spreek iemand persoonlijk aan in plaats van in het algemeen. Dan weet iedereen wie zich aangesproken moeten voelen en kan die persoon zich daar mogelijk ook op aanpassen, in plaats van dat het vaag blijft wie er wordt bedoeld. Dat geeft doorgaans de beste resultaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 16-08-2020 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09 21:29

raq

Fout 1 van 2 van afgelopen week hersteld zich vandaag, had een beste bak Waves gekocht op de vorige top 8)7 (ik kon het niet hebben dat ik jaren waves hold, en deze pump mistte), maar de markt zit mee *O*

Fout 2 van 2 (SXP, had ik eerder te vroeg verkocht) staat nog op -20%, -20% voelt wel vertrouwd, dat dan weer wel.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:08:
[...]

Klopt maar dan moet je minimaal 50 BNB hodlen voor een ticket. Dat gaat me wat te ver.

Die launchpad pumps zijn na release soms leuk te traden. Vaak wel 20 - 30% mee te pakken in sats met vrij vlotte trades door het hoge volume waar ze mee launchen. Risicovol maar daarom ook wel weer leuk.

Vaak schieten ze omhoog en gaan dan eerste dag -30 a -40% vanaf de top, waarna er bijna altijd wel weer een pumpje komt. Gister dacht ik dat die (tijdelijke) bodem rond 450 sats zou liggen, omdat ie daar al geruime tijd omheen zweefde. Dus ingekocht, vlak voor het slapen toch maar even een OCO erop gezet. De rest is geschiedenis.

Mijn OCO sell was inmiddels wel gehit geweest met +-20%... Mits ik niet was uitgestopt natuurlijk :+

Met andere woorden het gevoel zat goed maar de uitvoering had wat beter gekund :+
Ik weet natuurlijk niet met welke bedragen je speelt, maar ik heb nog nooit spijt gehad m'n van 300 stuks. Al 6 maal winnend ticket gehad en m'n gemiddelde aankoopbedrag per BNB ligt rond de 13,85 dollar.
Pagina: 1 ... 93 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!