Omdat vrijwel alle traidingpairs met hoog volume in BTC of USDT zijn. Wil je dus instappen en uitstappen dan verkoop je munten voor USDT en niet voor USD.Vo0di schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:00:
Ik lees dat iedereen hier in USDT omzet ipv USD, waarom is dat?
De kliko in het oosten heet Otto.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:59:
Ik had mn kind Otto moeten noemen.
Heb dat altijd een vette naam gevonden.
Otto. Otto.
Bekt ook lekker.
Hier heten zoontjes vrijwel nooit Otto, of het moet iemand zijn die vanuit het westen is verhuisd

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als BTC het leuk doet, heb je straks geen hypotheek meer.Pelox schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:03:
[...]
Vooralsnog wel hoor.. mijn hypotheek is gewoon in euro's.. daar moet ik eerst vanaf.
Anderzijds; nooit BTC verkopen om je hypotheek af te lossen. Die 1-2% rente moet je kunnen gewoon betalen om liquiditeit te houden om te kunnen investeren.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wie noemt zijn zoontje nou GAS ??Pelox schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:50:
[...]
3 en 6 hier, geen wallet of crypto wel 2 jaar geleden dik geïnvesteerd in een coin met dezelfde naam (uitspraak) als mijn zoontjetot nu toe een goede keuze.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Band niet onderschatten hoor. Hebben een samenwerking met Binance (dus ook Coinmarketcap). Ik zie overal al ads verschijnen van Band.
Heb inmiddels 60% al verkocht. maar blijf de rest nog ff houden.
Voordeel van Band t.o.v. Chainlink is ongetwijfeld dat Band op alle blockchains uit de voeten kan. Chainlink richt zich (voor alsnog) alleen op het ETH platform.
Voordeel van Band t.o.v. Chainlink is ongetwijfeld dat Band op alle blockchains uit de voeten kan. Chainlink richt zich (voor alsnog) alleen op het ETH platform.
Tja risico is imo groter met een random minicap hype coin, maar goed.. Dan spot ethDAMAGE schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:26:
[...]
Iemand die vraagt of het handig is om FET een paar weken aan te houden naar een leverage platform sturen @Bever! je weet wel wat je doet he? Haha. Ben het met je eens hoor. Snap ook niet zo goed wat iedereen maar met die shitcoins moet terwijl er genoeg te verdienen valt op BTC of ETH met wat leverage. Maar dan moet je wel kunnen traden.
Kan Tweakers geen coin beginnen binnen het platform? Usecase verzinnen we later wel.
TWK is nog vrij.
TWK is nog vrij.
En Band heeft maar 1/10e van de total supply van Link als ik het goed zeg. Dus ook al kosten ze nu vrijwel hetzelfde, ze zijn nog niet hetzelfde "waard"Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:13:
Band niet onderschatten hoor. Hebben een samenwerking met Binance (dus ook Coinmarketcap). Ik zie overal al ads verschijnen van Band.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Breek ons de bek niet open. (ik kan mij nog een zekere coin herinneren)Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:16:
Kan Tweakers geen coin beginnen binnen het platform? Usecase verzinnen we later wel.
TWK is nog vrij.
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 14-08-2020 23:18 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik trek mij bij voorbaat terug, de vorige was niet echt een succes, zwak uitgedrukt.Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:16:
TWK is nog vrij.
XREKT flashbacks nu. Ik pak de rum alvast.
Ja hoor, ga je gang. Heb hier een handleiding geschreven: https://goedkoopbitcoinko...ken-op-eth-blockchain.php.Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:16:
TWK is nog vrij.
* Taro trekt zich ook snel terug.
Tweakers zelf zal er natuurlijk niet zo snel hun naam aan verbinden.
Het valt mij overigens op dat bij V&A advertenties staat: Betalen met Bitcoin ipv Betalen met cryptocurrency. Zou nog een opening kunnen zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 23:30 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Rustaaag. Mijn portfolio bestaat uit bijna alleen ETH. En sinds een paar weken ook voor een redelijk groot deel uit LINK (want dikke winstBever! schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:09:
[...]
Waarom koop je niet gewoon eth? Als je moongains wilt doe je het 2x lev.. Iedereen doet moeilijk met al die baggercoins.. Waarom?
Maar ik zal binnenkort het grootste deel van m'n LINK omzetten naar ETH. Want daar zie ik by far de meeste potentie in.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 14-08-2020 23:23 ]
Exact 1/10e van de supply; 100.000.000 BAND vs 1.000.000.000 LINKLiberteh schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:16:
[...]
En Band heeft maar 1/10e van de total supply van Link als ik het goed zeg. Dus ook al kosten ze nu vrijwel hetzelfde, ze zijn nog niet hetzelfde "waard"
Chainlink is wel mijlenver voor op Band als het gaat om samenwerkingen en integratie.
Maar ik zou zeker een stukje Band pakken, want je merkt nu al dat veel projecten voor BAND kiezen ipv Chainlink of Band erbij nemen als 2e oracle.
Wellicht was de markt er nog niet klaar voor toenVerwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:18:
[...]
Ik trek mij bij voorbaat terug, de vorige was niet echt een succes, zwak uitgedrukt.
XREKT flashbacks nu. Ik pak de rum alvast.
Indien deze een blauw logo heeft best nog eens shillen voor het te laat isMooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:23:
[...]
Wellicht was de markt er nog niet klaar voor toen
Thanks, ja ik merk dat er veel short-term traders zitten hier in tegenstelling tot ik zelfPilatuS schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:06:
[...]
FET zit in USDT nu op weekly resistance met al 3 weken higher highs met steeds lager volume. Kan ie flink door gaan, vast wel. Gooit BTC roet in het eten en kan er dan 50% af, prima mogelijk.
Uiteindelijk weet niemand hoe het zal gaan, maar een shitcoin met laag volume kopen na een 500% run omhoog en dan vasthouden is altijd zeer risicovol.
En zoals Pelox2002 zegt, gaat BTC flink hard omhoog of omlaag zal het FET geen goed doen.
Edit: Let ook vooral op dat als mensen het hier over FET of welke andere coin dan ook kopen hebben, voor de meeste mensen is het er in en er uit. Even 5% of 20% pakken en weg er mee. Maar weinig mensen kopen hier een lowcap, low volume alt om een maand te gaan vasthouden zonder stop loss. De kans is zelfs aanwezig dat wanneer jij het leest en koopt de helft van de mensen alweer hebben verkocht of jij hun coins koopt waar ze winst op pakken. Vrijwel niemand hier koopt iets als FET om het 3 weken en laat staan langer vast te gaan houden.
@Mooooody tnx voor de fet 890->960 en nu weer 945->??? met een kleinere zak.
vidt is het (tijdelijke) pareltje in mn kucoin-gokkast, die wil wel heel graag omhoog. Idee was 1 a 2 weken geleden om daar wat random blauwe logos te kopen en wat coins die nog niet 1000% gegaan zijn. Totaal staat nu op +36% in ruim een week, en dat is inclusief een Ampl stack die gehalveerd is. Niet slecht en gewoon laten staan voorlopig.
Lekker dit man, na die kutjaren in de bearmarket als beginneling.
vidt is het (tijdelijke) pareltje in mn kucoin-gokkast, die wil wel heel graag omhoog. Idee was 1 a 2 weken geleden om daar wat random blauwe logos te kopen en wat coins die nog niet 1000% gegaan zijn. Totaal staat nu op +36% in ruim een week, en dat is inclusief een Ampl stack die gehalveerd is. Niet slecht en gewoon laten staan voorlopig.
Lekker dit man, na die kutjaren in de bearmarket als beginneling.
De tijd leert of het tij keert
Je begrijpt dat wanneer ETH stijgt, LINK (wellicht met vertraging) nog meer stijgt?Chaes schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:19:
Maar ik zal binnenkort het grootste deel van m'n LINK omzetten naar ETH. Want daar zie ik by far de meeste potentie in.
In een bear market steeg LINK al als een maloot. Wat gaat het doen als BTC en ETH echt gaan stijgen?
Vrijwel elk zinnig project op ETH heeft een samenwerking met LINK. ETH heeft geen hard capped supply, LINK wel.
Je zult er vast meer over weten dan ik, maar ik zie nog wel gebeuren dat LINK een correctie krijgt naar <$10. En dan stap ik er prima opnieuw in. Maar dat zie ik met ETH niet zo gauw gebeuren.Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:27:
[...]
Je begrijpt dat wanneer ETH stijgt, LINK (wellicht met vertraging) nog meer stijgt?
In een bear market steeg LINK al als een maloot. Wat gaat het doen als BTC en ETH echt gaan stijgen?
Vrijwel elk zinnig project op ETH heeft een samenwerking met LINK. ETH heeft geen hard capped supply, LINK wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 14-08-2020 23:31 ]
Ik post dit soort calls nooit, omdat ik niet wil dat mensen er de dupe van worden.raq schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:25:
@Mooooody tnx voor de fet 890->960 en nu weer 945->??? met een kleinere zak.
Maar deze was zo duidelijk, dat ik 'm wel kon posten
Heb m zelf trouwens nog niet gepakt. Ik laat m doorgaan tot 1200+ en verder. Mede omdat ik geloof in het project (en het marketingverhaal).
Komt ook doordat veel mensen de meeste coins als pure shit zien. Het is nutteloze meuk tot dat het ooit misschien eens ergens gebruikt gaat worden. Dan heb je nog coins waar hype op zit en die meer vertrouwen hebben van mensen in de toekomst, maar FET valt daar niet echt onder. Genoeg mensen hier zitten er ook al wat langer en hebben munten -95% zien doen en weten dus dat er grote risico's aanzitten. Dan een coin kopen na een 500% run en gaan vasthouden doen er hier niet veel.Chaes schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:24:
[...]
Thanks, ja ik merk dat er veel short-term traders zitten hier in tegenstelling tot ik zelf. Maar goed, we zullen het zien.
Euforie is enorm, greed is enorm, men gooit wat dartpijltjes op alts en verdubbeld, 200+ nieuwe berichten in dit topic, Twitter ontploft. De bubble is gebarsten.
Geen TA of een simpel grafiekje met wat driehoeken meer te zien, wanneer gaat t mis?
Geen TA of een simpel grafiekje met wat driehoeken meer te zien, wanneer gaat t mis?
Been there and done that voor de 2 (oudere) kinderen hier, maarja dat was in 2015/16 en met BTC.Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:45:
[...]
Mooi verhaal.
Mijn zoontjes zijn nog net te jong (4 en 7). Heb vorig jaar al voor beide een wallet met BTC en ETH gemaakt voor de toekomst. Weet nog niet op welke leeftijd ik ze die ga geven.
Sterker nog, als de wallet straks uit de klauwen loopt, snoept papa nog ff wat sats terug in eigen wallet
Het resultaat is, 2 blije kinderen.
Eens hoor, kan enorm mis gaan, of echt los gaan. Volgens mij heb je al de factoren die je noemt ook nodig om de koers enorm te laten exploderen. Voorzichtigheid is geboden, maar het kan ook een voorbode van iets nóg mooiers zijn. Ik ben in ieder geval voorzichtig met stop losses op BTC & ETH.The_Goat schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:34:
Euforie is enorm, greed is enorm, men gooit wat dartpijltjes op alts en verdubbeld, 200+ nieuwe berichten in dit topic, Twitter ontploft. De bubble is gebarsten.
Geen TA of een simpel grafiekje met wat driehoeken meer te zien, wanneer gaat t mis definitief los?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ach ja, zie dat ik ook al weer 9% in de plus sta met FET. Maar het gaat om een paar tientjes. Dat ga ik niet omzetten naar ETH/BTC of wat dan ook. Gewoon hopen op een nieuwe koersexplosie en anders is het pechPilatuS schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:32:
[...]
Komt ook doordat veel mensen de meeste coins als pure shit zien. Het is nutteloze meuk tot dat het ooit misschien eens ergens gebruikt gaat worden. Dan heb je nog coins waar hype op zit en die meer vertrouwen hebben van mensen in de toekomst, maar FET valt daar niet echt onder. Genoeg mensen hier zitten er ook al wat langer en hebben munten -95% zien doen en weten dus dat er grote risico's aanzitten. Dan een coin kopen na een 500% run en gaan vasthouden doen er hier niet veel.
Je moet dansen zolang de muziek blijft spelen.The_Goat schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:34:
Dat is verstandig hoor. Wellicht verstandiger dan wat ik ga doenChaes schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:31:
[...]
Je zult er vast meer over weten dan ik, maar ik zie nog wel gebeuren dat LINK een correctie krijgt naar <$10. En dan stap ik er prima opnieuw in. Maar dat zie ik met ETH niet zo gauw gebeuren.
Ik gok op een blijvend positief sentiment in de markt, waarbij BTC en ETH leuke dingen gaan doen. LINK gaat hier van profiteren.
Overtreffende trap. Well doneRaptorXS schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:36:
[...]
Been there and done that voor de 2 (oudere) kinderen hier, maarja dat was in 2015/16 en met BTC.
Het resultaat is, 2 blije kinderen.
Waarom ga je er met een paar tientjes in als ik een duidelijke call geef?Chaes schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:41:
[...]
Ach ja, zie dat ik ook al weer 9% in de plus sta met FET. Maar het gaat om een paar tientjes. Dat ga ik niet omzetten naar ETH/BTC of wat dan ook. Gewoon hopen op een nieuwe koersexplosie en anders is het pech
Neem je mij niet serieus of zo?
Het annuïteitendeel van mij hypotheek zit nog tegen de 5%. Voor mij is het wel een soort van einddoel om deze in 1x te kunnen wegtikken dankzij crypto. Dan kan ik de rest van m'n leven elke maand investeren met "gratis geld".Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:08:
[...]
Als BTC het leuk doet, heb je straks geen hypotheek meer.
Anderzijds; nooit BTC verkopen om je hypotheek af te lossen. Die 1-2% rente moet je kunnen gewoon betalen om liquiditeit te houden om te kunnen investeren.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat weet je zelf ook... als ze allemaal besluiten dat BTC de beste keuze is ongeacht het verlies in satoshi's.The_Goat schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:34:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik vermoed dat deze van de Titanic afkomstig is?outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:41:
[...]
Je moet dansen zolang de muziek blijft spelen.
Verstandig om je schulden af te betalen. Mensen onderschatten dit enorm. Vooral onder de 70-65% van de woningwaarde wordt het interessant. Risico daalt bij bank, dus rente daalt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:44:
[...]
Het annuïteitendeel van mij hypotheek zit nog tegen de 5%. Voor mij is het wel een soort van einddoel om deze in 1x te kunnen wegtikken dankzij crypto. Dan kan ik de rest van m'n leven elke maand investeren met "gratis geld".
Heb um uit de film Margin Call over een investment firm ten tijde van het begin van de financiële crisis:Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:51:
[...]
Ik vermoed dat deze van de Titanic afkomstig is?
IMDB: Margin Call (2011)
Aanrader!
Over die quote vind ik op google:
In July 2007, Prince told the Financial Times that global liquidity was enormous and only a significant disruptive event could create difficulty in the leveraged buyout market. "As long as the music is playing, you've got to get up and dance," he said. "We're still dancing.
Nog een tip. Heb hem al eerder genoemd. Kijk ook eens of het de moeite loont om je huis te laten taxeren. Kans bestaat dat je huis een hogere waarde heeft dan de bank het huis heeft geschat. Met een nieuwe taxatie kan je zomaar onder bepaalde percentages komen waardoor de renteopslag helemaal of deels komt te vervallen.Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:53:
[...]
Verstandig om je schulden af te betalen. Mensen onderschatten dit enorm. Vooral onder de 70-65% van de woningwaarde wordt het interessant. Risico daalt bij bank, dus rente daalt.
Zero.
Eth zit in een breakout, btc boven MO, waarom voorzichtig? TA wise nergens voor nodigTaro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:38:
[...]
Eens hoor, kan enorm mis gaan, of echt los gaan. Volgens mij heb je al de factoren die je noemt ook nodig om de koers enorm te laten exploderen. Voorzichtigheid is geboden, maar het kan ook een voorbode van iets nóg mooiers zijn. Ik ben in ieder geval voorzichtig met stop losses op BTC & ETH.
Ik geef gewoon een klein beetje tegengeluid aan alle heldenverhalen hier; alt hype is hoog, ik denk dat bijna iedereen in dit topic die alts wil holden de welbekende bagholder of Henk en Ingrid wordt. kan mij verder niet heel veel schelen, maar kan het ook weer niet laten om het niet te noemen
Ik had litebit credits. Daar heb ik syscoin mee gekocht. Dat kost meteen 10%. Ik dacht dat het 2% zou zijn daar.
Heel goed om te melden. Nieuwe bagholders erbij krijgen is niet ok.The_Goat schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:13:
[...]
Eth zit in een breakout, btc boven MO, waarom voorzichtig? TA wise nergens voor nodig
Ik geef gewoon een klein beetje tegengeluid aan alle heldenverhalen hier; alt hype is hoog, ik denk dat bijna iedereen in dit topic die alts wil holden de welbekende bagholder of Henk en Ingrid wordt. kan mij verder niet heel veel schelen, maar kan het ook weer niet laten om het niet te noemen
Ik kijk regelmatig naar TA's, maar neem ze niet voor waarheid aan. Laten we eerlijk zijn, ik heb regelmatig verkocht om daarna de koers te zien stijgen, een short geopend om daarna een enorme groene candle te zien verschijnen, een long te hebben geopend om daarna de moeder van alle rode candles te zien, ik heb meerdere BitMEX en ByBit liquidaties achter de rug. Jij maakt grondige en goede analyses, maar hebt het ook niet altijd bij het juiste eind.
"Waarom voorzichtig" vind ik een gevaarlijke uitspraak. Bij crypto moet je altijd voorzichtig zijn en blijven. Op basis van dergelijke uitspraken zou ik nu direct mijn huis verkopen en all-in gaan. Ik ben voorzichtig bullish en durf misschien voor het eerst sinds tijdens all-in het weekend in te gaan. Met stop losses, al weet ik dat die ook tegen mij kunnen werken. Maar een garantie op verder omhoog is er niet, ook al geeft TA dat wél aan.
Ik blijf altijd voorzichtig, zowel in aandelen als in crypto. En dat zou iedereen moeten doen. Ik hou van een gokje, maar accepteer dan ook een verlies. Er zijn hier de laatste dagen ook weer veel nieuwe mensen die anderen klakkeloos volgen en daarna vragen wat ze met hun nieuwe cryptocurrency moeten doen. Dat zegt al genoeg, iedereen hier heeft de verantwoordelijkheid om voorzichtig te zijn en anderen te waarschuwen.
Als ik een gok neem en rekt ga is dat mijn eigen domme schuld en accepteer ik dat. Been there, done that. Als iemand hier nieuw is, een call volgt en verlies maakt is dat nog steeds zijn of haar eigen keuze, maar die wordt wel gevoed door keuzes die anderen hier met veel meer ervaring en een hele andere instelling maken.
Vannacht kan er 5k van Bitcoin af of 2k bij komen of kan de koers gelijk blijven, maar wees altijd voorzichtig. Helemaal met allemaal vage nieuwe alts.
@PilatuS heb een klein beetje ingelezen hoe dat werkt met die leverage tokens vanavond, zoals eth/ada down etc. Lijkt me niet handig, variabele leverage die enorm schimmig is (wanneer varieert het? Waarom?). Beter gewoon extremen shorten in perps, denk ik
Ik was er zelf inmiddels trouwens achter gekomen dat er een Daily Management Fee van 0.01% op zit. Dat is wel goedkoper dan bij LINK shorten zelf want die zit op 0.025%. Het hefboom verhaal is inderdaad een vaag iets, maar zolang die in de range blijft vind ik het nogsteeds wel interessant.The_Goat schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:56:
@PilatuS heb een klein beetje ingelezen hoe dat werkt met die leverage tokens vanavond, zoals eth/ada down etc. Lijkt me niet handig, variabele leverage die enorm schimmig is (wanneer varieert het? Waarom?). Beter gewoon extremen shorten in perps, denk ik
Klein BTC moontje?
Zou kunnen maar als het vandaag niet zo is dan komt dat binnenkort wel.
Zou kunnen maar als het vandaag niet zo is dan komt dat binnenkort wel.
Haha let maar op dat we op 13k zitten als iedereen weer wakker wordt
Hallo allemaal!
Nu al enige weken hier aan het lurken op het forum. En ik dacht wellicht een keer proberen mee te praten.
Ik ben nu zo’n jaar serieuzer bezig met traden en was hiervoor voornaamelijk in de weer met miners. Eind 2017 was erg leuk als miner, maar helaas nu een stukje minder..
Nu heb ik hier de afgelopen tijd veel over BAND gelezen hier en ik dacht laat ik even de chart bekijken voor wat hints. Ik zag het volgende op de 2h timeframe van Binance. Nu ben ik geen TA expert maar ik heb wel wat onderzoek er naar gedaan dus ik dacht laat ik het even sharen!
Wellicht is het interessant
ik ben in ieder geval even aan het wachten op een groene candle als bounch. Anders verwacht ik iets slechter.
/f/image/3Glo5gGfz8pHXUGd7mLA8XEo.png?f=fotoalbum_large)
Naast TA, vind ik BAND wel potential hebben qua volledig project!

Nu al enige weken hier aan het lurken op het forum. En ik dacht wellicht een keer proberen mee te praten.
Ik ben nu zo’n jaar serieuzer bezig met traden en was hiervoor voornaamelijk in de weer met miners. Eind 2017 was erg leuk als miner, maar helaas nu een stukje minder..
Nu heb ik hier de afgelopen tijd veel over BAND gelezen hier en ik dacht laat ik even de chart bekijken voor wat hints. Ik zag het volgende op de 2h timeframe van Binance. Nu ben ik geen TA expert maar ik heb wel wat onderzoek er naar gedaan dus ik dacht laat ik het even sharen!
Wellicht is het interessant
/f/image/3Glo5gGfz8pHXUGd7mLA8XEo.png?f=fotoalbum_large)
Poging 2
Niet op Binance, daar staat nog zo'n 1000 BTC voordat de 12k gebroken wordt.
Dat hebben we toch wel eerder opgegeten zien worden... Misschien duurt het even, maar geen instant reject.PilatuS schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:48:
[...]
Goed moment voor een kapsalon. Gelukkig komt m'n vriendin zo thuis van haar werk
[ Voor 12% gewijzigd door Liberteh op 15-08-2020 02:52 ]
Ik zeg niet dat ie er niet doorheen kan, maar op Binance is tot nu toe 11.980 de max die ie al 2x heeft geraakt met nog 1000 BTC te gaan daar. Misschien worden ze gekocht of ingetrokken, dat kan, maar we zijn er nog niet.Liberteh schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:49:
[...]
Dat hebben we toch wel eerder opgegeten zien worden... Misschien duurt het even, maar geen instant reject.
Ok, da's nog wel een beetje kauwmateriaal idd. Zit hier op Bybit te koekeloeren.PilatuS schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:48:
[...]
Ik probeer altijd in gedachten te houden dat de buy-side van Binance niet representatief is omdat het meerendeel gewoon een market buy doet daarzo...
Ik heb het idee dat Binance toch wel veel bepaald. Hij kan er op Bitmex prima doorheen, maar als het op Binance dan niet lukt door grote walls die niet verwijderd worden dan zakt ook Bitmex weer terug,toilet_paper schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:52:
[...]
Ok, da's nog wel een beetje kauwmateriaal idd. Zit hier op Bybit te koekeloeren.
In dit geval is het de sell-side met 1000 BTC. Ik zie die dingen toch heel vaak opgeten worden, of niet en niet verwijderd worden.Liberteh schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:53:
Ik probeer altijd in gedachten te houden dat de buy-side van Binance niet representatief is omdat het meerendeel gewoon een market buy doet daarzo...
Je kan beter naar de circulating supply kijken. Leuk voor de pump en dumps maar zeker geen LT hold coins om die reden.Liberteh schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:16:
[...]
En Band heeft maar 1/10e van de total supply van Link als ik het goed zeg. Dus ook al kosten ze nu vrijwel hetzelfde, ze zijn nog niet hetzelfde "waard"
DMG blijf ik sowieso houden. Die zijn bezig met een exchange.Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:58:
Weer wat Bitcoin richting LINK en COMP gestuurd. Polkadot staat overigens ook op +36% in 1 week, niet verkeerd, die blijf ik mooi holden. AMPL en DMG/DMM staan respectievelijk op -17% en -15%, misschien maar eens heroverwegen.
Heb geen AMPL, maar weet dat AMPL’s dagprijs niet interessant is. De supply is elastisch, zakt de prijs dan daalt de supply mee en vice versa. Jouw share blijft gelijk. Koers is onafhankelijk van de koers Bitcoin en daarom een interessant project.
Klein nieuwtje van EWT zojuist op Reddit.
EWT was lastig te kopen, dat verandert nu compleet.EWT will soon get listed on Coinbase. Good job Chico
Nog geen officiele melding gezien? Dus verwacht straks een mooie pump.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 15-08-2020 08:58 ]
Lijkt vooralsnog een continuatie patroon voor upside. Als hij door die lijn zakt kan het ook nog een falling wedge worden dus hoeft niet meteen slecht te zijnMarttt schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 02:44:
Hallo allemaal!![]()
Ik ben nu zo’n jaar serieuzer bezig met traden en was hiervoor voornaamelijk in de weer met miners. Eind 2017 was erg leuk als miner, maar helaas nu een stukje minder..![]()
Wellicht is het interessantik ben in ieder geval even aan het wachten op een groene candle als bounch. Anders verwacht ik iets slechter.
[Afbeelding]
Lang verhaal kort; zelfs een oplichter 'penningmeester' was er klaar voor. Ik zou het doen!Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:23:
[...]
Wellicht was de markt er nog niet klaar voor toen
Trek me terug maar ga alvast op het puntje van m'n stoel zitten.
Ben nog maar studentMooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:43:
[...]
Waarom ga je er met een paar tientjes in als ik een duidelijke call geef?
Neem je mij niet serieus of zo?
Paar honderd euro verliezen is niet zo heel fijn. dat heb ik namelijk met derivatives trading al gehad.
[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 15-08-2020 09:36 ]
Wat ik jammer vind is dat tegen de tijd dat zo’n munt eindelijk op Coinbase te koop is, dat de koers dan vaak alweer over zijn hoogtepunt heen is, en ik dus weer te laat ben ☹️Mooooody schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:56:
[...]
[...]
EWT was lastig te kopen, dat verandert nu compleet.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dat vinden we allemaal jammer. Daarom dus dat sommigen van ons op hele vage exchanges en platformen geregistreerd staan om dit voor te zijn.Anthirian schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 09:53:
[...]
Wat ik jammer vind is dat tegen de tijd dat zo’n munt eindelijk op Coinbase te koop is, dat de koers dan vaak alweer over zijn hoogtepunt heen is, en ik dus weer te laat ben ☹️
Als je alleen met zwemvest om, ABS aan en aangelijnd wil handelen pak je die stijgingen nooit mee.
Overigens kleine tip, deze coin is daar niet gelist maar biki.com heeft echt een hele lijst shitcoins die hier ook weleens voorbij komen. Tot mijn verbazing kon ik gisteren FET daar ook verhandelen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja misschien dan toch maar eens ook op andere plaatsen gaan handelen.
Verwijderd
Wees echter wel enigzins op je hoede, het zal niet de eerste keer zijn dat dergelijke exchanges van het ene op het andere moment door dubieuze redenen offline gaan.
Misschien handig om hier geen studenten op te gaan naaien om op vage Exchanges te gaan handelen?
DYOR en zoek niet alleen ‘de pareltjes’ die x100 of meer moeten doen.. Met wat gezond verstand en en kleine inleg kun je ook zat geld ‘verdienen’ en verliezen..
Voorbeelden te over..
DYOR en zoek niet alleen ‘de pareltjes’ die x100 of meer moeten doen.. Met wat gezond verstand en en kleine inleg kun je ook zat geld ‘verdienen’ en verliezen..
Voorbeelden te over..
Inderdaad erg op je hoede zijn en met kleine bedragen handelen, ook eerst even de reputatie via Google achterhalen voordat je een account aanmaakt.
Ik krijg overigens dagelijks >25 spam mails over Bitcoin, waarschijnlijk omdat zo'n shady exchange mijn gegevens heeft doorverkocht. Het is het vaak niet waard.
Ik krijg overigens dagelijks >25 spam mails over Bitcoin, waarschijnlijk omdat zo'n shady exchange mijn gegevens heeft doorverkocht. Het is het vaak niet waard.
Waar doe ik dat? Ik leg alleen uit hoe het spelletje werkt, meer risico = meer winst en ik geef een tip over een redelijk betrouwbare exchange. Ik zeg redelijk omdat ze hier onbekend zijn maar in Azië goed tot zeer goed.D-Ed schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:12:
Misschien handig om hier geen studenten op te gaan naaien om op vage Exchanges te gaan handelen?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Plus deze jongen is (allang) geen student meer 😛
Ach, ik zit nog teveel in de vakantie mindset en kom me hier af en toe even bemoeien, excuses als het te bemoeizuchtig is (en ook nog aan @Mooooody paar dagen geleden
)
Oja.. Laatste buy doet +200% met ‘een Binance coin’ trouwens

Oja.. Laatste buy doet +200% met ‘een Binance coin’ trouwens
BTC rising wedge op de 2hr.. u bent gewaarschuwd
Maar een ascending triangle op de 4hr..Bever! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:35:
BTC rising wedge op de 2hr.. u bent gewaarschuwd
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Stokstaart schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:42:
[...]
Maar een ascending triangle op de 4hr..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wPC8UTajg8IooZkckZXTkh7q.jpg?f=user_large)
ff voor de verduidelijking picje
Helemaal goed, ik denk dat de nieuwe instroom wel wat lesjes kan gebruikenBever! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:45:
[...]
[Afbeelding]
Short term dus terug naar 11.6-ish om daarna opnieuw de 12k resistance te testen (en doorbreken)?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
LINK ziet er weer prima uit.
Mja het is nog geen zekerheid. Er is op GitHub alleen een verwijzing naar Rosetta verschenen; de door Coinbase ontwikkelde APIs om op een gestandaardiseerde manier met blockchains te interfacen.Mooooody schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:56:
[...]
DMG blijf ik sowieso houden. Die zijn bezig met een exchange.
Heb geen AMPL, maar weet dat AMPL’s dagprijs niet interessant is. De supply is elastisch, zakt de prijs dan daalt de supply mee en vice versa. Jouw share blijft gelijk. Koers is onafhankelijk van de koers Bitcoin en daarom een interessant project.
[...]
EWT was lastig te kopen, dat verandert nu compleet.
Overigens is de marketcap op CMC gecorrigeerd en is nu een stuk hoger. Valt me tegen want ik was in de veronderstelling dat de marketcap nog vrij laag was.
Dat klopt inderdaad, zal aankomende dagen wel duidelijk worden verwacht ik. Voor een falling wedge hebben wel een lower low nodig toch?Bever! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:58:
[...]
Lijkt vooralsnog een continuatie patroon voor upside. Als hij door die lijn zakt kan het ook nog een falling wedge worden dus hoeft niet meteen slecht te zijn
idd onder 11.41Marttt schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:33:
[...]
Dat klopt inderdaad, zal aankomende dagen wel duidelijk worden verwacht ik. Voor een falling wedge hebben wel een lower low nodig toch?
Wat fijn dat jullie hem nu ook zien, jongens. Let's go bullrun.
Als ik het goed zie, kan ik DMG niet aankopen via Binance. Eerder heb ik wel DMG gekocht via Uniswap. Ben nu opnieuw geinteresseerd, maar zou graag een stoploss willen gebruiken. Hoe doe ik dat met een aankoop via Uniswap?
Ik heb een mooie baggercoin gekocht, gewoon omdat het trending is en een dik logo.
SRM
SRM
Zeker niet naar de total supply gekeken?Bever! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:47:
Ik heb een mooie baggercoin gekocht, gewoon omdat het trending is en een dik logo.
SRM
Met Uniswap niet, dit kan alleen op een exchange. Probeerde wat hype te kopen (PIE) via Uniswap hoogste ETH gas price gekozen maar alsnog een foutmelding. Dat heb ik wel vaak bij Uniswap.Steinhemmer schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:37:
Als ik het goed zie, kan ik DMG niet aankopen via Binance. Eerder heb ik wel DMG gekocht via Uniswap. Ben nu opnieuw geinteresseerd, maar zou graag een stoploss willen gebruiken. Hoe doe ik dat met een aankoop via Uniswap?
Jawel, is een indicatie van veel pump noodzaak om die te kunnen dumpen op de slachtoffersLiberteh schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:51:
[...]
Zeker niet naar de total supply gekeken?
Excusé moi: Max Supply 10.000.000.000 SRMBever! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:53:
[...]
Jawel, is een indicatie van veel pump noodzaak om die te kunnen dumpen op de slachtoffers
Van projectserum.com:Liberteh schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:55:
[...]
Excusé moi: Max Supply 10.000.000.000 SRM
"Economics
Lockups
10% of all SRM tokens begin unlocked. The other 90% all have the same unlock schedule. They are fully locked for the first year, and then unlock linearly over the next 6, approximately 1/2190 per day. All seed sales were locked."
Opzich nog geen reden om bang te zijn voor mega dumps, heb zelf <100 SRM als gokje voor wanneer hun DEX launch is (+-3 weken)
Dit is Crypto. Dat alleen is genoeg reden om bang te zijn voor mega dumps......................Timwap schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:03:
[...]
Van projectserum.com:
"Economics
Lockups
10% of all SRM tokens begin unlocked. The other 90% all have the same unlock schedule. They are fully locked for the first year, and then unlock linearly over the next 6, approximately 1/2190 per day. All seed sales were locked."
Opzich nog geen reden om bang te zijn voor mega dumps, heb zelf <100 SRM als gokje voor wanneer hun DEX launch is (+-3 weken)
Ik ging even kijken wat degene met de $5 buys zichzelf aangedaan hadden na de listing.
Fair enough.Liberteh schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:06:
[...]
Dit is Crypto. Dat alleen is genoeg reden om bang te zijn voor mega dumps......................
Ik ging even kijken wat degene met de $5 buys zichzelf aangedaan hadden na de listing.
Ja de mensen die rond die koers erin gestapt zijn die zullen nu wel een beetje butthurt zijn
Maar we gaan zien wat het brengt binnen een maand. Gaat ie terug naar de 0,11$ ook best, ik speel gelukkig ook maar met kleine bedragen in dit soort coins.
Oh, crap, dacht LINK voor een mooi bedrag op 17,30 de deur uit te hebben gedaan, maar is al met een extra USD doorgeschoten. Wel naar USDT ipv BTC uitgestapt overigens, beetje risico spreiden.
Gelukkig krabbelt COMP ook weer op, was niet zo'n beste aankoop gisteren, maar ziet er nu wel goed uit.
Gelukkig krabbelt COMP ook weer op, was niet zo'n beste aankoop gisteren, maar ziet er nu wel goed uit.
Ik durf het ook niet meer aan, ben uitgestapt op 18,25. Helemaal niet ontevredenTaro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:14:
Oh, crap, dacht LINK voor een mooi bedrag op 17,30 de deur uit te hebben gedaan, maar is al met een extra USD doorgeschoten. Wel naar USDT ipv BTC uitgestapt overigens, beetje risico spreiden.
Edit: en nu knalt ie weer door
[ Voor 3% gewijzigd door Misprinter op 15-08-2020 14:34 ]
Focking lekker. LINK is nu m'n beste buy everTaro schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:50:
LINK ziet er weer prima uit.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waar bekijk je dit soort grafieken?Bever! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:45:
[...]
[Afbeelding]
In dit geval laat het screenshot zien dat het op Bitmex is. Verder heb je nog Tradingview en Twitter waar er veel gepost worden.
COMP gaat ook, ook verkocht. Nu 50% BTCÐ en 50% USDT.
Net mijn LINK ook verkocht met 10% winst 😊
Ik blijf de link nog effe aanhouden. Als die de 20 aantikt gaat er een klein deel uitAnthirian schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:11:
Net mijn LINK ook verkocht met 10% winst 😊
75% van LINK (gekocht op €3,4) verkocht aan €15,7
Ben geneigd hiervan een klein deel in FET te steken, moest die opeens helemaal gaan uitbreken.
Verder kijk ik naar de ascending triangle van BTC die hierboven al besproken werd.
Ben geneigd hiervan een klein deel in FET te steken, moest die opeens helemaal gaan uitbreken.
Verder kijk ik naar de ascending triangle van BTC die hierboven al besproken werd.
Nog mensen in VET gestapt ? hier net een plukje van gekocht verwacht dat ie wel een klein runnetje gaat maken komende dagen.
Wat houdt zo’n ascending triangle precies in?
@Taro of iemand anders natuurlijk mag ook:)!
Kan je me eens een lol doen en eens naar ARK kijken en zeggen wat je denkt qua chart, en dan vooral de 1H BTC variant. Over een weekje ook de Mainnet, en sta op het punt daar flink in te stappen, maar doe altijd alles op gevoel , en nu eens van jouw kant bekijken>...?
Thanks!
Ik zie een cup met handle, en een double bottom en rounding bottom, maar ik gebruik nu voor het eerst zo een trade dingetje:O?
Kan je me eens een lol doen en eens naar ARK kijken en zeggen wat je denkt qua chart, en dan vooral de 1H BTC variant. Over een weekje ook de Mainnet, en sta op het punt daar flink in te stappen, maar doe altijd alles op gevoel , en nu eens van jouw kant bekijken>...?
Thanks!
Ik zie een cup met handle, en een double bottom en rounding bottom, maar ik gebruik nu voor het eerst zo een trade dingetje:O?
[ Voor 24% gewijzigd door Thommie.nl op 15-08-2020 15:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!