[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.332 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:14

Liberteh

All your base belong to me

Ja, als we inflatie uit de som weglaten komt het allemaal wel goed. Dit wordt gewoon een financiële crisis, nogmaals: de vorige is nooit opgelost. Zo wel: waarom betaalden we nog altijd die tijdelijke BTW verhoging waar nu mooi mee geschermd werd (we hebben een potje)? Ik zou er wat kritischer naar kijken, want de gene die je willen laten geloven dat het allemaal goed is die bepalen ook wat jij te zien krijgt in de krant en op TV.

Verder gaat het prima met de banken, inderdaad. die hebben voor de crisis in record hoogtes, groottes en snelheden goud ingeslagen. Hehehe. En die andere waar je het over hebt heeft inderdaad nu een onbeperkte digitale printer. Het kost niet eens arbeid meer, enkel een druk op de knop. Nogmaals: gratis geld en geld dat linearecta door de fed in junk bonds is gepompt e.d. Waarom denk je dat de S&P nog overeind staat? Omdat het echt beter gaat met de economie daar dan een jaar geleden? Wake up, man. Hoe de wereld ook in je hoofd zit... het is over. Het komt nooit meer terug.

Tenzij je ook bij dat groepje hoort ben je gewoon iemand die ze zover hebben gekregen om dat kotsmisselijke systeem (de rijken worden rijker en de arme armer) te verdedigen. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Liberteh op 14-08-2020 17:25 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Heeft er iemand ervaring met adres verificatie op Binance? Hoe lang duurt het voordat ze een document hebben gecontroleerd en goedgekeurd?

En heeft iemand hier ervaring met het Sepa withdrawen van € via Binance? Ik doe het altijd eerst naar CB Pro sturen en dan uitcashen, maar het is natuurlijk eenvoudiger als dat direct op Binance kan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, welvaart is helemaal prachtig natuurlijk. Wat wij verstaan onder rijkdom is allemaal relatief; de 1 droomt van een jacht ter grootte van een gemiddelde woonwijk in een subtropisch klimaat, gevuld met de meest prachtige halfnaakte vrouwen die de hele dag welwillend bereidt zijn om te paren, flessen drank van 12k en schalen vol met het meest luxieuze eten maar...

Euh... Waar wou ik ook alweer naar toe? Ik droomde even weg.

Owja. Genoeg mensen op deze aardbol dromen al van een gemiddeld rijtjeshuis en iedere dag genoeg eten om van te kunnen leven zonder honger. Leven in veiligheid zonder stress, zonder angst... Wat voor ons vanzelfsprekend is, is voor sommigen al een droom. Hell, dat er hier drinkbaar water binnen handbereik uit een kraan komt is al een voorrecht.

Tis allemaal maar relatief. Natuurlijk is het leuk om centen binnen te harken maar wat zijn die centen als je er niet van geniet? Je kan prima je hele spaarrekening voldrukken tot het dak met euro's en alles meenemen je kist in. Of alles in Bitcoin stacken tot grimm reaper je komt oogsten.

Het beste is in mijn optiek altijd nog om er lekker van te genieten. Het spel des levens. En het liefst zonder al teveel stress. Deze wereld is een rare onzekere plaats en dat we nu al decennia lang mogen genieten van veiligheid en welvaart is geen garantie dat dat altijd zo zal zijn...

Als er 1 ding is wat corona heeft ons laten zien is het dat onze positie kwetsbaarder is dan we dachten.

Niets is voor eeuwig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gaat ETH weer?

FET op 912 sats de deur uitgedaan. Zal zo alsnog wel uitbreken, maar zat er behoorlijk in en heb de winst maar veilig gesteld. Weer even terug naar alleen BTC en ETH.

Edit: LINK gaat ook weer. Gokje: Als ETH en BTC gaan daalt die weer, dus ik doe even niet mee.

Edit 2: Ja. mooi! Go Go Go!

[ Voor 120% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 17:50 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:36:
Het beste is in mijn optiek altijd nog om er lekker van te genieten. Het spel des levens. En het liefst zonder al teveel stress. Deze wereld is een rare onzekere plaats en dat we nu al decennia lang mogen genieten van veiligheid en welvaart is geen garantie dat dat altijd zo zal zijn...

Als er 1 ding is wat corona heeft ons laten zien is het dat onze positie kwetsbaarder is dan we dachten.

Niets is voor eeuwig.
Yup, het volgende 'rampje' staat ons alweer te wachten. De situatie in Wit-Rusland, dat kan nooit lang goed meer gaan. Ome Vlad wil het graag inlijven bij de federatie en wij willen ome Vlad niet als buurman maar die Lukashenko kan ook niet eeuwig rond blijven hangen. Dat wordt nog een leuke...
Zo zijn er her en der nog wel wat meer poteniële brandhaardjes die makkelijk kunnen ontvlammen met de huidige situatie en dan moeten we idd ook nog uitkijken dat we dat virusje niet oplopen want ik geloof er geen zak van dat er binnen een paar maanden een goed getest vaccin gaat komen.

Benne stressvolle tijden. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Crypts Gewoon binnen blijven en traden, de rest negeren, dan valt het allemaal wel mee :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:52:
@Crypts Gewoon binnen blijven en traden, de rest negeren, dan valt het allemaal wel mee :)
Veuls te warm. :P
Ik maak me sowieso niet druk, de cijfers hier zien er prima uit. 1,2 miljoen inwoners, 1220 besmettingen, 20 doden EN een overheid die wel gewoon doorpakt, dat scheelt een hele hoop.
Enige is dat die malle Grieken en Turken weer op het punt staan een robbertje te gaan vechten.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 22:59
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:39:
Houd er bij ICX staking rekening mee dat wanneer je wat wilt cashen je ten minste 1 ICX op de wallet (unstaked) laat staan. Deze heb je nodig om fee te betalen wanneer je iScore wilt omzetten naar ICX
De wallet dwingt dit ook af ;)

ICX doet het wel lekker deze week. Bijna aanbeland op m'n breakeven point van $0.90 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Als nu LTC nog een keertje terug zou willen richting de 80 dollar ben ik helemaal tevreden.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 14-08-2020 18:02 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik ga met ETH in de range 475-498 sowieso uitstappen en aankijken. Als ETH daarboven komt, dan ga ik wel direct voor een nieuwe ATH.
Pelox schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:02:
Als nu LTC nog een keertje terug zou willen richting de 80 dollar ben ik helemaal tevreden.
Je kunt LTC in 1 stap omwisselen voor ETH he :) Maar doe dat maar niet, want de minuut daarna stijgt LTC, dat weten wij allebei :) Aan de andere kant is de vraag of die de run van ETH gaat overtreffen...

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
DIA exchange listing announcement maandag. Waarschijnlijk KuCoin.

[ Voor 36% gewijzigd door Heisenbug op 14-08-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:03:
Ik ga met ETH in de range 475-498 sowieso uitstappen en aankijken. Als ETH daarboven komt, dan ga ik wel direct voor een nieuwe ATH.

[...]

Je kunt LTC in 1 stap omwisselen voor ETH he :) Maar doe dat maar niet, want de minuut daarna stijgt LTC, dat weten wij allebei :) Aan de andere kant is de vraag of die de run van ETH gaat overtreffen...
477 afschalen met overperformance naar 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu gaat Bitcoin waarschijnlijk ook. FET zo te zien op tijd winst genomen.

Maandag weer werken, jammer dat ik er niet nog een weekje aan vast kan plakken, dit bevalt wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Heisenbug schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:00:
[...]

De wallet dwingt dit ook af ;)

ICX doet het wel lekker deze week. Bijna aanbeland op m'n breakeven point van $0.90 :+
Ik stuur elke zaterdag m'n verse ICX naar binance om te shoppen.

Maar als je dan max transfer doet dan heb ik de zaterdag erop een probleem de nieuwe rente te claimen. Je hebt iets nodig om de iscore om te zetten jaar ICX.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:11:
[...]

Ik stuur elke zaterdag m'n verse ICX naar binance om te shoppen.

Maar als je dan max transfer doet dan heb ik de zaterdag erop een probleem de nieuwe rente te claimen. Je hebt iets nodig om de iscore om te zetten jaar ICX.
Ah ok op die fiets. Ik bedoelde dat je niet 100% mag staken van de wallet maar blijkbaar mag je wel je wallet helemaal leegmaken als je aan het staken bent. Beetje tegenstrijdige implementatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ben benieuwd of we gewoon door 12k gaan vliegen nu....

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Liberteh schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:19:
Ben benieuwd of we gewoon door 12k gaan vliegen nu....
Het sentiment is erg goed, niet gedurende een weekje, maar al langere tijd. Nieuwe ontwikkelingen in de markt (DeFi, kan je over twisten, maar het is wel interessant en lucratief), hier en daar nieuwe mensen en toetreders, niet veel, maar wel zichtbaar. Verder S2F, de situatie in de wereld, etc.

En dan de belangrijkste: We hebben met zijn allen nu toch wel lang genoeg gewacht?

Ik ben inmiddels terughoudend rondom de 12k, maar geef Bitcoin wel een grote kans er doorheen te rammen met een allesvernietigende groene candle. Ik ga in ieder geval vanaf hier weer stop losses toepassen, een -1k candle gaat mij niet weer overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Het is wel vakantietijd he? Okee zaken liggen er wat anders bij dan normaal maar het blijft vakantietijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:32:
Het is wel vakantietijd he? Okee zaken liggen er wat anders bij dan normaal maar het blijft vakantietijd.
Sell in May and go away (verkoop in mei en vertrek) is een beurswijsheid. De beurswijsheid zegt, dat beleggers er goed aan doen hun aandelen te verkopen in mei en vervolgens te wachten tot september (remember to come back in September) om weer terug te keren op de beurs.

Het kan dus alleen maar mooier worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:34:
[...]

Sell in May and go away (verkoop in mei en vertrek) is een beurswijsheid. De beurswijsheid zegt, dat beleggers er goed aan doen hun aandelen te verkopen in mei en vervolgens te wachten tot september (remember to come back in September) om weer terug te keren op de beurs.

Het kan dus alleen maar mooier worden :)
Sell in May and go away. But remember to get REKT in September.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:39:
[...]

Sell in May and go away. But remember to get REKT in September.
October, november, december and the following 2 years.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
er komt me zo of een groene staaf omlaag, of één omhoog maar ik voel het aan me water dat er iets staat te gebeuren. Ik zit nu rustig ff in USDT en wacht op een mooi inspring momentje in een muntje dat ik al een tijdje op het oog heb voor een mooie verwachte stijging binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Een groene staaf omlaag....Die is wel heul erg ontstoken.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
De echte bull run moet toch volgend jaar beginnen? Op naar de 100k ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
ah fuck it, ik ga ook in BTC en broeit iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:28
Thommie.nl schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:48:
Daarnaast is de break out van ethereum soms een teken dat btc een soortgelijke beweging gaat maken..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:28
Thommie.nl schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:48:
:) Meneer kan niet meer wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik sta juist even aan de zijlijn toe te kijken naar BTC. Voel mij er niet prettig bij om hier nu een positie op in te nemen. Het zit precies op zo'n punt dat of OF omhoog kan OF naar beneden. Voor beide kanten op valt nu wel iets te zeggen. Daarom wacht ik liever op een confirmatie. Ik zit wel te twijfelen om ergens wat meer naar beneden op een support lijntje een ordertje in te plannen mochten we naar beneden uitbreken. Sowieso is die 12k iets om even in de gaten te houden en of we niet weer gaan rejecten daar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

lighting_ schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:45:
De echte bull run moet toch volgend jaar beginnen? Op naar de 100k ofzo
https://bitcoinmagazine.n...oin-stock-to-flow-deel-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Alts lopen nu ook leeg?
Althans de mijne in me favs...

[ Voor 41% gewijzigd door Thommie.nl op 14-08-2020 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
FET gaat het nog een keertje proberen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik voel een herhaling van 27 juli aankomen: eth leidt, btc volgt en daarna gaan alle alts eraan. Boven de 12k zal dat gaan gebeuren. Ik voel het. Prijs actie ging toen ook voor het volume om er door te knallen. Net als nu.

[ Voor 20% gewijzigd door Liberteh op 14-08-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
[quote]Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 21:16:
[...]

Op bijv. Binance met voldoende BNB in de pf kost dat het minste als je dus BNB gebruikt voor de fee's.

Tx Taro! Dit doe je via het pair btc/eur dan neem ik aan? En ik begrijp dat je tegenwoordig die euro's direct naar je bankrekening kunt storten? Moet ik dit nog laten lopen via een AdvCash-wallet?

En waarom ga je van btc naar eur, en niet bijv van btc naar usdt? Of een andere stable coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steinhemmer schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:08:
Tx Taro! Dit doe je via het pair btc/eur dan neem ik aan? En ik begrijp dat je tegenwoordig die euro's direct naar je bankrekening kunt storten? Moet ik dit nog laten lopen via een AdvCash-wallet?

En waarom ga je van btc naar eur, en niet bijv van btc naar usdt? Of een andere stable coin?
Ik gebruik op Binance nooit EUR, alleen USDT. Instappen doe ik via Bitvavo, uitstappen via of Coinbase Pro of Bitvavo, afhankelijk van waar Bitcoin of ETH (sneller en goedkoper verzenden, behalve de afgelopen weken) duurder is.

Tijdelijk naar fiat uitstappen doe ik dus via het BTC/USDT pair.

Edit: Via het USDT pair krijg je op de meeste exchanges meer liquiditeit en waar voor je geld, bij het EUR pair staan er minder orders in het orderbook en is de spread & slippage hoger.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:10:
[...]

Ik gebruik op Binance nooit EUR, alleen USDT. Instappen doe ik via Bitvavo, uitstappen via of Coinbase Pro of Bitvavo, afhankelijk van waar Bitcoin of ETH (sneller en goedkoper verzenden, behalve de afgelopen weken) duurder is.

Naar fiat uitstappen doe ik dus via het BTC/USDT pair.
Waarom zou je geen EUR gebruiken als ik vragen mag? Ik doe het ook altijd zoals jij zegt maar ga het voor het eerst proberen via EUR -> SEPA -> mijn bankrekening. Fee is 1 euro dus daar hoef je het niet voor te laten (al is CB natuurlijk goedkoper met hun fee van 15 cent maar het scheelt weer een withdraw fee op je crypto).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steinhemmer
Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:10:
[...]

Tijdelijk naar fiat uitstappen doe ik dus via het BTC/USDT pair.

Edit: Via het USDT pair krijg je op de meeste exchanges meer liquiditeit en waar voor je geld, bij het EUR pair staan er minder orders in het orderbook en is de spread & slippage hoger.
Ok tx, duidelijk. Maar waarom (helemaal) uitstappen, als je ook gewoon in USDT kunt blijven zitten om geen slachtoffer te worden van een plotselinge daling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:15:
[...]

Waarom zou je geen EUR gebruiken als ik vragen mag? Ik doe het ook altijd zoals jij zegt maar ga het voor het eerst proberen via EUR -> SEPA -> mijn bankrekening. Fee is 1 euro dus daar hoef je het niet voor te laten (al is CB natuurlijk goedkoper met hun fee van 15 cent maar het scheelt weer een withdraw fee op je crypto).
Ik gebruik uiteraard alleen EUR als ik uitstap naar mijn bankrekening en als ik handel op Coinbase Pro. Op andere exchanges zoals Binance, Huobi, Bitfinex, Bittrex gebruik ik altijd USDT.

Ga ik uitstappen, dan zet ik uiteraard alles in de laatste stap om naar EUR, maar als ik zoals ik regelmatig doe even naar fiat uitstap, dan is dat 9 van de 10 keer USDT omdat het op Binance is.
Steinhemmer schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:15:
[...]

Ok tx, duidelijk. Maar waarom (helemaal) uitstappen, als je ook gewoon in USDT kunt blijven zitten om geen slachtoffer te worden van een plotselinge daling?
Als ik tijdelijk naar fiat uitstap is dat naar USDT. Als ik terugstort op de rekening doe ik dat via EUR, maar dat is maar af en toe als ik het totaalbedrag afroom. Zoals eerder aangegeven: Ik heb inmiddels al wel tig keer mijn inzet terugverdiend en speel alleen met pure winst. Maar als ik bij bedrag X aankom, dan room ik alles daarboven af naar EUR -> bankrekening en dan gaat het bijv. in de hypotheek, een nieuwe badkamer, aandelen, ETF's, etc.

Helemaal uitstappen doe ik echt maar een paar keer per jaar, naar USDT uitstappen een aantal keer per week.

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nog mensen in FET??

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:53:
FET/BTC staat op het punt uit te breken naar het volgende level. Is ook nog een boel winst mee te halen.

[Afbeelding]

Daarbij een project met wederom....een leuk verhaal :)
Daar gaan we :D
Jammer dat niet iedereen geduldig was.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 20:18 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Zucht. Hele diepe zucht
Kan ik eindelijk mijn fet verkopen met veel pijn en moeite en heule kleine winst.
Want dat kreng ging niet voorbij de 915.
En ja hoor ... daarna ging hij los.

@Mooooody dat dus :-) Ik wilde eigenlijk eerst koffie halen. Had ik maar ...

[ Voor 18% gewijzigd door lauraz op 14-08-2020 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

lauraz schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:19:
Zucht. Hele diepe zucht
Kan ik eindelijk mijn fet verkopen met veel pijn en moeite en heule kleine winst.
Soms is enig geduld nodig. Weet niet hoeveel jaar je er al in zit, want het klinkt als jaren :)
Next stop is ~ 1700

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Goede call op FET luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:17:
[...]

Ik gebruik uiteraard alleen EUR als ik uitstap naar mijn bankrekening en als ik handel op Coinbase Pro. Op andere exchanges zoals Binance, Huobi, Bitfinex, Bittrex gebruik ik altijd USDT.

Ga ik uitstappen, dan zet ik uiteraard alles in de laatste stap om naar EUR, maar als ik zoals ik regelmatig doe even naar fiat uitstap, dan is dat 9 van de 10 keer USDT omdat het op Binance is.

[...]

Als ik tijdelijk naar fiat uitstap is dat naar USDT. Als ik terugstort op de rekening doe ik dat via EUR, maar dat is maar af en toe als ik het totaalbedrag afroom. Zoals eerder aangegeven: Ik heb inmiddels al wel tig keer mijn inzet terugverdiend en speel alleen met pure winst. Maar als ik bij bedrag X aankom, dan room ik alles daarboven af naar EUR -> bankrekening en dan gaat het bijv. in de hypotheek, een nieuwe badkamer, aandelen, ETF's, etc.

Helemaal uitstappen doe ik echt maar een paar keer per jaar, naar USDT uitstappen een aantal keer per week.
Tx voor de snelle service!! :)

Laatste vraag, dan houd ik me weer even gedeisd :X
Ik begrijp dat in geval van een daling, een stop limit order kan worden gepasseerd, zonder dat deze wordt uigtevoerd. Gebeurt dat wel eens/vaak? En hoe dat te voorkomen (zonder altijd achter de knoppen te moeten zitten en het met een market order oplossen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Was een klassiek gevalletje van "kanniemissen". Had 'm normaal niet gepakt (ben vrij voorzichtig met alts), maar het is nu wel erg bullish allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
lauraz schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:19:
Zucht. Hele diepe zucht

@Mooooody dat dus :-) Ik wilde eigenlijk eerst koffie halen. Had ik maar ...
Ik had ook verkocht, toen weer gekocht.. weer verkocht.. en net op tijd gekocht. 8)7 eindelijk een keer mazzel!

*update: verkocht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:21:
[...]

Soms is enig geduld nodig. Weet niet hoeveel jaar je er al in zit, want het klinkt als jaren :)
Next stop is ~ 1700
Ik twijfelde tussen geduld of niets verliezen. Koos dat laatste. Zat er in na jouw tip.
:-) Nu met bescheiden plukjes weer in en geduld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

lauraz schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:24:
[...]

Ik twijfelde tussen geduld of niets verliezen. Koos dat laatste. Zat er in na jouw tip.
:-) Nu met bescheiden plukjes weer in en geduld.
Net na een groene dildo instappen is nog riskanter dan geen geduld hebben 8)7

Zal zoals gewoonlijk nu ff retracen om daarna echt door te stoten. Ik laat 'm in ieder geval lekker staan.

Posts met zowel dildo als doorstoten worden meestal verwijderd. Hoop dat deze blijft staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
niemand in Loopring LRC?
Gaat ook de goede kant op lijkt het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steinhemmer schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:23:
[...]
Ik begrijp dat in geval van een daling, een stop limit order kan worden gepasseerd, zonder dat deze wordt uigtevoerd. Gebeurt dat wel eens/vaak? En hoe dat te voorkomen (zonder altijd achter de knoppen te moeten zitten en het met een market order oplossen)?
Als je een stop loss op 1 USD hebt staan met een limit van 0,98 USD, dan kan het zijn dat een whale op 1,01 USD 1000 coins verkoopt, daarmee de prijs naar 0,96 USD drukt en jouw stop limit order tussendoor dus wordt geraakt maar niet wordt ingevuld. Daarom kan je bijv. een stop limit ook zo instellen: stop 1 USD, limit 0,75 USD. De meeste mensen denken: Maar dan maak ik 25 cent verlies per coin! Dat is niet het geval, jouw muntjes zullen door het plaatsen van een lage limit order altijd tegen de beste prijs worden verkocht, eigenlijk net als een market order. Dus ze worden dan alsnog voor 0,96 USD verkocht.

Daarom kan het geen kwaad de limit lekker laag te plaatsen, op 1 situatie na: Als een whale zijn hele pf dumpt en er volgt een enorme daling tot bijv. 0,50 USDT, maar daarna kopen alle bots weer terug tot bijv. 0,94, dan wil je niet je limit op 0,01 hebben staan, want dan verkoop je veel te goedkoop op 0,50 USD.

Dus zoek altijd een redelijke prijs, niet enorm laag, maar voldoende laag om in te worden gevuld zonder dat je je coins nagenoeg gratis weggeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

wehave schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:27:
niemand in Loopring LRC?
Gaat ook de goede kant op lijkt het.
Ja die wilde ik ook nog pakken, maar de sats om mee te spelen waren op :P
Ga met aan mijn Ledger-sats klooien, dat is regel #1.

Zinvol project ook. Zeker nu ETH het lekker doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:25:
[...]

Zal zoals gewoonlijk nu ff retracen om daarna echt door te stoten. Ik laat 'm in ieder geval lekker staan.

Posts met zowel dildo als doorstoten worden meestal verwijderd. Hoop dat deze blijft staan.
Maar jij bent dan schuldig, want jij zei 1700 next stop 8)
Ik laat 'm nu ook staan. Kan er toch geen boerderij van kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:15

Chaes

#HODL

Stokstaart schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:50:
[...]

Daarnaast is de break out van ethereum soms een teken dat btc een soortgelijke beweging gaat maken..
Allemaal wishful thinking en dan gebeurt het uiteindelijk ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

lauraz schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:32:
[...]

Maar jij bent dan schuldig, want jij zei 1700 next stop 8)
Ik laat 'm nu ook staan. Kan er toch geen boerderij van kopen.
Even oppassen he. Ik ben allesbehalve een trader. Kan wel leveltjes lezen en een beetje inschatten wat er gaat gebeuren, maar bij mij is dat 0 garantie tot succes :D

Ik vind het leuker om onderzoek te doen en zodoende mijn keuzes te maken, meer midterm dus.
Fetch.ai is leuk, omdat ik er al veel over gelezen heb. Nu hij op uitbreken stond, moest ik 'm meepikken.

Zo had ik ook nog in Matic, Loopring en Blockstack willen zitten. Maar dan moet eerst een van de andere alts een flinke run maken, zodat ik wat winst kan verdelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 20:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Crypts
Yep, net ook uitgestapt. 'Maar' een pita gyros winst maar eten moeten we toch en winst is winst. Keep them coming! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:18:
[...]

Daar gaan we :D
Jammer dat niet iedereen geduldig was.
Ik ben inderdaad erg ongeduldig :)

Misschien wel leuk om even door te rekenen, maar ik heb met 1/3 van de FET run incl. de hele ETH run van zojuist meer verdiend dan ik nu zou hebben verdiend door alleen in FET te blijven zitten. Dus ik vind het wel prima zo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:25:
[...]

Stel je voor dat Henk en Ingrid hier komen neuzen om informatie te winnen en dit lezen...

Die denken spontaan dat ze op de kamasutra beurs zijn beland.

'Henk, ik heb ff gezocht om info, dat Bitcoin kopen wordt hem vandaag niet... Maar ga je mee naar boven?'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:45:
[...]

Stel je voor dat Henk en Ingrid hier komen neuzen om informatie te winnen en dit lezen...

Die denken spontaan dat ze op de kamasutra beurs zijn beland.

'Henk, ik heb ff gezocht om info, dat Bitcoin kopen wordt hem vandaag niet... Maar ga je mee naar boven?'
Henk: "Nee sorry, Ethereum gaat lekker. Moet dat ff in de gaten houden vanavond."

Snap Henk wel, Ingrid is niet meer zoals vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:38:
[...]

Even oppassen he. Ik ben allesbehalve een trader. Kan wel leveltjes lezen en een beetje inschatten wat er gaat gebeuren, maar bij mij is dat 0 garantie tot succes :D
Het was een grapje O-)

Ik had al een poos geleden besloten me niet meer in allerlei coins te gaan verdiepen, maar me vooral te focussen op bitcoin, eth, ada en nog 1 of 2 ernaast. Maar met de huidige sprongen van de muntjes, lonkt toch 'het grote geld'.
En ik wil mijn 2018 trauma goedmaken.
Gelukkig in eur al een poosje in de plus. Nu nog in btc waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Weer wat Bitcoin richting LINK en COMP gestuurd. Polkadot staat overigens ook op +36% in 1 week, niet verkeerd, die blijf ik mooi holden. AMPL en DMG/DMM staan respectievelijk op -17% en -15%, misschien maar eens heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Zitten we nou binnen in een bull market zonder dat we t echt door hebben? Of moet Bitcoin daarvoor toch echt door de 14k heen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:42:
[...]

Yep, net ook uitgestapt. 'Maar' een pita gyros winst maar eten moeten we toch en winst is winst. Keep them coming! 8)
Ik heb er een dionysius schotel aan overgehouden! Dik in orde!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Vanwaar alle opwinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:06:
Zitten we nou binnen in een bull market zonder dat we t echt door hebben? Of moet Bitcoin daarvoor toch echt door de 14k heen?
Wie is we?!¿¡ Het sentiment in dit topic is echt al een tijdje bullmarkt met in acht houding dat we in de maling genomen kunnen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:06:
Er is rond de 14k en bijv. 10k ook vaak enorme euforie geweest (bij een gedeelte van de mensen hier) om daarna weer tig k te dalen, maar ik zie nu nog weinig bears om eerlijk te zijn. Een bullmarkt kan je dit denk ik wel noemen, een bullrun verschilt per coin. Eigenlijk doet het meeste het al een tijd erg goed. ETH stond een tijd geleden nog op 87 USD en toen waren veel mensen bang om te kopen. Of ADA op 0,035 USD...

Het is in ieder geval altseason voor een groot deel van de alts en Bitcoin doet het ook goed, maar die 12k blijft wel een hobbel om te nemen. Als de koers vanaf hier weer terugzakt is het toch een mooie run/market geweest. Er zijn geen exacte definities, een run/market kan enorm zijn, of gewoon mooi zijn. Ik schaar deze in de categorie "erg mooi", maar hoop dat het doorzet naar nieuwe ATH's en dus "enorm" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Liberteh schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:17:
[...]

Wie is we?!¿¡ Het sentiment in dit topic is echt al een tijdje bullmarkt met in acht houding dat we in de maling genomen kunnen worden.
Bullish is iets anders dan een bull market / run natuurlijk. Vraag me gewoon af of we daarvoor niet eerst de high van vorig jaar moeten slechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Ondanks dat veel coins stijgen vis ik steeds achter het net. Hoe bepalen jullie je calls, zoals fet als voorbeeld van zojuist? Ik heb simpelweg niet de tijd om de hele dag te traden en alles in de gaten te houden. Maar af en toe wat traden zit er wel in. Naar welke lijntjes/triggers kijken jullie? Is daar een simpele manier voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:22:
[...]

Bullish is iets anders dan een bull market / run natuurlijk. Vraag me gewoon af of we daarvoor niet eerst de high van vorig jaar moeten slechten.
Dat is ETH al gelukt, zit nu op een high van 2 jaar. Aangezien dit de flippening is kijk ik gewoon naar ETH ipv naar BTC.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

De high van vorig jaar of de ATH slechten hoeft niet. Naar mijn weten zit er geen exacte tijdsperiode aan de definitie gekoppeld. Het gaat om "een periode waarin er optimisme heerst en de prijs gedurende langere tijd stijgt" en even los van die incidentele snelle dip richting de 3k (maart 2020, niet december 2018) zitten we of al 5 maanden of al 20 maanden (als je van het laagste punt na de bullrun van 2017 uitgaat) in een opwaartse trend.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 21:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lauraz
Vond een leuk plaatje op twitter.
Geeft wat perspectief.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZdxXAAck70Yq6B53GJRRwkQUeY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LkzzpkPtmdNCVzqiClVViTNg.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Halvening jongens.... deze run duurt nog tot december (give or take).

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:27:
[...]

Als je een stop loss op 1 USD hebt staan met een limit van 0,98 USD, dan kan het zijn dat een whale op 1,01 USD 1000 coins verkoopt, daarmee de prijs naar 0,96 USD drukt en jouw stop limit order tussendoor dus wordt geraakt maar niet wordt ingevuld. Daarom kan je bijv. een stop limit ook zo instellen: stop 1 USD, limit 0,75 USD. De meeste mensen denken: Maar dan maak ik 25 cent verlies per coin! Dat is niet het geval, jouw muntjes zullen door het plaatsen van een lage limit order altijd tegen de beste prijs worden verkocht, eigenlijk net als een market order. Dus ze worden dan alsnog voor 0,96 USD verkocht.

Daarom kan het geen kwaad de limit lekker laag te plaatsen, op 1 situatie na: Als een whale zijn hele pf dumpt en er volgt een enorme daling tot bijv. 0,50 USDT, maar daarna kopen alle bots weer terug tot bijv. 0,94, dan wil je niet je limit op 0,01 hebben staan, want dan verkoop je veel te goedkoop op 0,50 USD.

Dus zoek altijd een redelijke prijs, niet enorm laag, maar voldoende laag om in te worden gevuld zonder dat je je coins nagenoeg gratis weggeeft.
Ik ben nieuw, maar het fascineert mij enorm. Welke tools of websites gebruiken jullie om te traden?

cryptohopper geeft dat echt suc6, of is dat hier vloeken in de kerk :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riesj74 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:38:
Halvening jongens.... deze run duurt nog tot december (give or take).
Nice. Dit keer cash ik wel uit voor Chinees nieuwjaar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

[...]

Wat ik probeer te onthouden zijn meningen van mensen die Bitcoin ontdekt hebben en daar hun bestaande expertise op los gelaten hebben. Zo kwam ik te weten dat de meeste verhandelbare assets te maken hebben met marktcyclussen. Deze duren ongeveer 4 jaar met daar over heen een super cyclus. Vooral in jonge markten geeft dit veel relatieve volatiliteit. Het grappige aan Bitcoin is dat deze dus de halving heeft, dit is volgens de Bitcoin enthousiasten dé reden van de bullmarkets. Mensen die traditionele markten bestudeerd hebben geven aan dat dit niet persé de reden hoeft te zijn van de bull market maar dat dit gewoon "toevallig" rond dezelfde periode is als dat de bull run phase van de cyclus komt. Zo zullen we dan ook nog een heuze bear cyclus meemaken waarbij blijkt dat de halving dan eigenlijk geen invloed heeft op de stijging van de prijs. Aldus mensen met kennis van verhandelbare asset markten.

Geheimpje: die bear markt phase (min. 4 jaar niet omhoog) zou dan de volgende ronde moeten komen. De meeste verhandelbare assets die we nu als waardevol kennen hebben dat meegemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 14-08-2020 21:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
stormfly schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:41:
[...]

Ik ben nieuw, maar het fascineert mij enorm. Welke tools of websites gebruiken jullie om te traden?

cryptohopper geeft dat echt suc6, of is dat hier vloeken in de kerk :9 ?
Ik volg mensen op Twitter en Tradingview, maar gebruik zelf geen tools. Wel kijk ik veel naar de Moving Average lijnen / MA (MA7, 25, 99 en 200) en dan 3m/5m/1u/4u voor daytraden, 1d/1w/1M voor lange termijn. In de topicstart vind je een aantal websites/exchanges/brokers om mee te traden of in of uit te stappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:15

Chaes

#HODL

Ik heb vanmiddag ook wat FET gekocht. Niet veel, paar tientjes. Maar voor de kenners onder ons; is dit iets wat handig is om nog een paar weken aan te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Chaes schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 21:52:
Ik heb vanmiddag ook wat FET gekocht. Niet veel, paar tientjes. Maar voor de kenners onder ons; is dit iets wat handig is om nog een paar weken aan te houden?
Ik ben niet bekend met FET, voor mij was het een pure gok vandaag. Heeft nog genoeg ruimte om hoger te gaan maar dat zegt weinig. Ik zou zeggen lees je in in het project en dan kan je kijken of het iets voor je is.

Let wel. Alles is en blijft vooralsnog afhankelijk van BTC.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FET zit in USDT nu op weekly resistance met al 3 weken higher highs met steeds lager volume. Kan ie flink door gaan, vast wel. Gooit BTC roet in het eten en kan er dan 50% af, prima mogelijk.

Uiteindelijk weet niemand hoe het zal gaan, maar een shitcoin met laag volume kopen na een 500% run omhoog en dan vasthouden is altijd zeer risicovol.

En zoals Pelox2002 zegt, gaat BTC flink hard omhoog of omlaag zal het FET geen goed doen.

Edit: Let ook vooral op dat als mensen het hier over FET of welke andere coin dan ook kopen hebben, voor de meeste mensen is het er in en er uit. Even 5% of 20% pakken en weg er mee. Maar weinig mensen kopen hier een lowcap, low volume alt om een maand te gaan vasthouden zonder stop loss. De kans is zelfs aanwezig dat wanneer jij het leest en koopt de helft van de mensen alweer hebben verkocht of jij hun coins koopt waar ze winst op pakken. Vrijwel niemand hier koopt iets als FET om het 3 weken en laat staan langer vast te gaan houden.

[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 14-08-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

Waarom koop je niet gewoon eth? Als je moongains wilt doe je het 2x lev.. Iedereen doet moeilijk met al die baggercoins.. Waarom?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:09:
[...]

Waarom koop je niet gewoon eth? Als je moongains wilt doe je het 2x lev.. Iedereen doet moeilijk met al die baggercoins.. Waarom?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Koz67BQPJYcs2pcmt06lBtwAW58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HTPIVUHFuKvRA1Ieyf7OuzQU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik denk erover op m'n LTC om te zetten in ETH, maar voor m'n 10 LTC krijg ik nu iets van 1,1 ETH, dat voelt als een ripoff :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:22:
Ik denk erover op m'n LTC om te zetten in ETH, maar voor m'n 10 LTC krijg ik nu iets van 1,1 ETH, dat voelt als een ripoff :')
LTC heeft track record om later in de bullrun zijn run te doen. Ik zou holden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bever! schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:09:
[...]

Iemand die vraagt of het handig is om FET een paar weken aan te houden naar een leverage platform sturen @Bever! je weet wel wat je doet he? Haha. Ben het met je eens hoor. Snap ook niet zo goed wat iedereen maar met die shitcoins moet terwijl er genoeg te verdienen valt op BTC of ETH met wat leverage. Maar dan moet je wel kunnen traden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Geen financieel advies dit, maar dat moet je gewoon doen imo. Had je vorig jaar al moeten doen, maar dat terzijde :P

Wat is precies het nut van LTC? Charlie Lee heeft lekker mee kunnen varen met Coinbase, zodoende is LTC het "zilver" geworden. Inmiddels is het aluminium, straks is het lood.

Volume is ook als een baksteen gedaald. CMC telt wash trading nog, want Binance houdt daar van.
Kijk je op https://messari.io/screener ....dan zie je dat LTC geen top10 plek meer waard is.

[ Voor 49% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zit in exact dezelfde situatie! Ik wacht af. Ik zie een bullish flag op de daily en er komt weer een update ergens in september geloof ik. Zit al 2 jaar met die bag.. nog een tijdje vasthouden kan nog wel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Litecoin heeft nooit meer nut gehad dan Bitcoin's testnet en zelfs die benaming was al discutabel. Litecoin zal gewoon net als BTC straks zijn bullrunnetje doen. Geen idee waar je die prijs naar kan extrapoleren maar dat het hoger zal zijn dan de vorige ATH is vrijwel zeker als BTC dit ook besluit te doen. LTC had al dood moeten zijn voor de vorige ATH but here we are. Ik heb geen LTC.

Ik kan me nog dondersgoed herinneren dat mensen LTC voor 40 dollar kochten voor de echte BTC bullrun. Vervolgens ging LTC een jaar ofzo liggen slapen op 3 tot 6 dollar. Heel wat mensen hebben toen hun 40 dollar per LTC bag verkocht en kijk zelf maar naar de chart en ga maar na hoe dom die mensen zich terecht moeten voelen. Leer van hun fouten.

[ Voor 31% gewijzigd door Liberteh op 14-08-2020 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:31:
[...]

Zit in exact dezelfde situatie! Ik wacht af. Ik zie een bullish flag op de daily en er komt weer een update ergens in september geloof ik. Zit al 2 jaar met die bag.. nog een tijdje vasthouden kan nog wel.
Ken het gevoel. Had in 2018 een zak LTC. Zo'n beetje de enige coin die ik naast BTC durfte kopen, want het was toch zilver of nie dan.

Pas verkocht eind juli 2019 toen ik door had dat het een dood paard was. Net te laat, maar ook net op tijd. Heb met LTC mijn positie Chainlink destijds vergroot. Was ook een coin die aan het gainen was, dus flink risico genomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Als ik 2 ETH krijg voor m'n 10 LTC ruil ik ze om. Any takers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn 2 zoontjes wilden vandaag ieder 5 Euro investeren in crypto van hun spaargeld. Kon ze natuurlijk alle kanten op sturen met of heel veel shitcoins of heel weinig Bitcoin. Hetzelfde principe als waar jij nu naar kijkt en zo voelt het inderdaad.

Heb de gulden middenweg gekozen en nu zijn ze samen eigenaar van 0.02669679 ETH. Naast de 1 NEO die ze beide ook al hadden natuurlijk he, het zijn immers geen n00bs meer.

Maar dit effect is natuurlijk niet goed. Je koopt liever 480 TRX of 300.000.000.000 RDD, dan 0,0000001 Bitcoin. Maar uiteindelijk gaat het om de gains op de lange termijn en dan zou ik ETH prefereren boven LTC. En ETH misschien zelfs boven Bitcoin op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Of ze kochten 1 Atom (cosmos). Lekker staken voor 10%. Daarnaast interoperabuility naar de maan jeweet

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:39:
[...]

Mijn 2 zoontjes wilden vandaag ieder 5 Euro investeren in crypto van hun spaargeld. Kon ze natuurlijk alle kanten op sturen met of heel veel shitcoins of heel weinig Bitcoin. Hetzelfde principe als waar jij nu naar kijkt en zo voelt het inderdaad.

Heb de gulden middenweg gekozen en nu zijn ze samen eigenaar van 0.02669679 ETH. Naast de 1 NEO die ze beide ook al hadden natuurlijk he, het zijn immers geen n00bs meer.

Maar dit effect is natuurlijk niet goed. Je koopt liever 480 TRX of 300.000.000.000 RDD, dan 0,0000001 Bitcoin. Maar uiteindelijk gaat het om de gains op de lange termijn en dan zou ik ETH prefereren boven LTC. En ETH misschien zelfs boven Bitcoin op dit moment.
Mooi verhaal.

Mijn zoontjes zijn nog net te jong (4 en 7). Heb vorig jaar al voor beide een wallet met BTC en ETH gemaakt voor de toekomst. Weet nog niet op welke leeftijd ik ze die ga geven.

Sterker nog, als de wallet straks uit de klauwen loopt, snoept papa nog ff wat sats terug in eigen wallet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 14-08-2020 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:45:
[...]

Mooi verhaal.

Mijn zoontjes zijn nog net te jong (4 en 7). Heb vorig jaar al voor beide een wallet met BTC en ETH gemaakt voor de toekomst. Weet nog niet op welke leeftijd ik ze die ga geven.

Sterker nog, als de wallet straks uit de klauwen loopt, snoept papa nog ff wat sats terug in eigen wallet :P
3 en 6 hier, geen wallet of crypto wel 2 jaar geleden dik geïnvesteerd in een coin met dezelfde naam (uitspraak) als mijn zoontje :7 tot nu toe een goede keuze.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:45:
[...]
Kijk, als iedereen dat nou zou doen (al dan niet met andere bedragen, want het is relatief veel natuurlijk... Edit: hoeveelheid weggehaald zie ik (y) ), dan stijgt de koers nog verder. En natuurlijk gewoon hun wekelijkse zakgeld in crypto ipv EUR betalen he!

In een ander topic heb ik laatst advies ingewonnen en nagenoeg iedereen is het er over eens dat als je ze dit rond hun 18e geeft, dat het op gaat aan verkeerde dingen (drank, drugs, gokken (al doen wij dat laatste natuurlijk ook)). En nooit op hun naam zetten, maar op je eigen naam, gelukkig lukt dat met crypto prima. Ik zou het ze mooi rond hun 25e geven en er voorwaarden aan koppelen (opleiding afgerond, niet in de put belanden, etc.). Dan kunnen ze een mooie start maken met een goede woning.
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:44:
Of ze kochten 1 Atom (cosmos). Lekker staken voor 10%. Daarnaast interoperabuility naar de maan jeweet
Die staat nog niet op Bitvavo.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 14-08-2020 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:50:
[...]

3 en 6 hier, geen wallet of crypto wel 2 jaar geleden dik geïnvesteerd in een coin met dezelfde naam (uitspraak) als mijn zoontje :7 tot nu toe een goede keuze.
Je zoontje heet Noa gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:53:
[...]

Je zoontje heet Noa gok ik.
Nope zit wel in de buurt

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mn kind Otto moeten noemen.

Heb dat altijd een vette naam gevonden.

Otto. Otto.

Bekt ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vo0di
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-06 11:02
Ik volg het topic al tijden, en vlieg ook fijn mee met alle groene candles. Ik lees dat iedereen hier in USDT omzet ipv USD, waarom is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Neo? Vernoemd naar...? Zou wel hardcore zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
outlandos schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:00:
[...]

Neo? Vernoemd naar de munt? Zou wel hardcore zijn.
Haha nee niet naar de munt vernoemd en net wat anders geschreven ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:51:
[...]

Kijk, als iedereen dat nou zou doen (al dan niet met andere bedragen, want het is relatief veel natuurlijk... Edit: hoeveelheid weggehaald zie ik (y) ), dan stijgt de koers nog verder. En natuurlijk gewoon hun wekelijkse zakgeld in crypto ipv EUR betalen he!

In een ander topic heb ik laatst advies ingewonnen en nagenoeg iedereen is het er over eens dat als je ze dit rond hun 18e geeft, dat het op gaat aan verkeerde dingen (drank, drugs, gokken (al doen wij dat laatste natuurlijk ook)). En nooit op hun naam zetten, maar op je eigen naam, gelukkig lukt dat met crypto prima. Ik zou het ze mooi rond hun 25e geven en er voorwaarden aan koppelen (opleiding afgerond, niet in de put belanden, etc.). Dan kunnen ze een mooie start maken met een goede woning.
Vraag me af of mensen in een volgende cycle hun BTC, ETC e.d. omzetten in fiat. Drugs koop je over 10-15 jaar ook gewoon met een boks in BTC. (NFC in je handpalm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:02:
[...]

Vraag me af of mensen in een volgende cycle hun BTC, ETC e.d. omzetten in fiat. Drugs koop je over 10-15 jaar ook gewoon met een boks in BTC. (NFC in je handpalm)
Vooralsnog wel hoor.. mijn hypotheek is gewoon in euro's.. daar moet ik eerst vanaf.

Zero.

Pagina: 1 ... 91 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!