[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.393 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:14:
[...]

Je bent een Tweakert, die coin heet COMP.

Letterlijk de nerd afkorting voor computer. 'Even compen, ik zit even een uurtje achter de comp, check even m'n comp voor mails.'

1(tweakert)+1(comp)=2(all-in)
Ok, solid argument.
Maar ik ga dan liever voor de coins RUK of FAP waar menig Tweaker zich meer mee kan associëren.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
PilatuS schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:14:
[...]

XTZ tikte zojuist 3.9958 aan en SXP tikt 3 aan met de wall op 3 dus niet volledig gekocht. LINK wel door de 13 heen met 13.053. Dat zijn dan 2 scalp mogelijkheden waarbij net onder het ronde getal een fill was geweest en er op niet. Kijk maar eens op de lagere timeframes hoe vaak het gebeurt, meer dan toeval :)
Dat is een momentopname, geen backtest. Statistisch klopt de theorie gewoon niet. Als je een groot deel van de tijd profit laat liggen door je bids boven een rond getal, en asks onder een rond getal plaatst, terwijl dat statistisch niet klopt, kost je dat aardig wat op lange termijn, zeker als je dus in een hele kleine marge veel trade (scalpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:26:
[...]

Dat is een momentopname, geen backtest. Statistisch klopt de theorie gewoon niet. Als je een groot deel van de tijd profit laat liggen door je bids boven een rond getal, en asks onder een rond getal plaatst, terwijl dat statistisch niet klopt, kost je dat aardig wat op lange termijn, zeker als je dus in een hele kleine marge veel trade (scalpen)
Of je kan XTZ staken in je Ledger tegen 5,5% toch? Veiliger dan op exchanges laten staan om te traden.
Als iedereen zou staken, zou XTZ al $20 zijn geweest. Maar er moeten perse mensen gaan traden. Nie gunstig voor stakers :/

In dit wereldje lopen naar verhouding meer trading-talenten rond dan in de traditionele stock markets. Dat maak het relatief lastg om te hoddlen. Je kan beter Tesla gaan hoddlen dan XTZ voor mijn gevoel. Maar toch, dat is tegenwoordig ook niet meer stoer, want zelfs je buurman heeft inmiddels 1 TSLA :/

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 12-08-2020 00:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:19:
[...]

Ok, solid argument.
Maar ik ga dan liever voor de coins RUK of FAP waar menig Tweaker zich meer mee kan associëren.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/cb6b2a5e777d55992380e2508c1216ab/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:26:
[...]
Ja, het is een momentopname, maar ik zou het er niet over hebben als ik niet al tig 100x of tig 1000x op die manier een order heb gefilled waarbij het anders niet zou zijn gebeurt. Dit zijn puur 2 voorbeelden waarbij het nu zo is. Ik kan je 1000 voorbeelden geven met wat tijd. En tuurlijk vaak gaat het er ook wel doorheen, maar afhankelijk van de walls, chart en wat BTC doet kan je beslissen om je sell wel of niet te plaatsen. Dit zal die backtest sowieso niet kunnen meenemen in de beslissing. Ik denk niet dat als je die backtest op Binance uitvoert met een aantal alts en dan de hele dag door op ieder rond getal op de juiste manier dat dit niet te zien zal zijn, helemaal met meer factoren. Ik snap dat je data hebt, maar mijn ervaring is gewoon anders.

Maar even los van dit hele verhaal. Als er 100 BTC op 12k staat die nergens heen gaat, dan is de kans om je order te fillen op 11.999 toch groter ? Het gaat niet eens over de kans of BTC door 12k heen gaat of niet.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 12-08-2020 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Hoe is het eigenlijk met cryptomiljonair Kain niaK?

Lang niks van gelezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The Redman schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:34:

Lang niks van gelezen.
Die heet nu ander. Zie een post van gisteren: Kain_niaK in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11"

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 12-08-2020 00:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:34:

Lang niks van gelezen.
Ik had begrepen dat hij van z'n BCH een elektrische fiets had gekocht, en een 3-delig pak.
Later hoorde ik dat hij in z'n pak, op z'n fiets zou zijn aangereden door een Lambo.

Maar of dat verhaal klopt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik weet dat het niet helemaal terecht is dit percentage, maar toch:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NUfRJRenKpUc6JEU-bIXzLn0YgU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aIfbAfnzgVROICzHVTNWAXtq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Comp wilde niet gaan slapen vannacht :X

Had sell orders op 193, 199,8 en 219.8 alles is uiteraard gehit.

[ Voor 46% gewijzigd door Pelox op 12-08-2020 07:26 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Nou vertel het maar jongens !
Wat gaat BTC doen vandaag ?
Goedemorgen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ezekielll schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 07:53:
Goedemorgen trouwens
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CTQZeJLh4V3nfLJ801rCETdl6Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aLQTFhfjYnbdESoOG7iibvoa.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
moon waar ben je ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCDLmYD55u2rquZ1s751cis3XPc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZX38huDD7fKuu5B9MLp0ooaM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

ALLES NAAR DE KLOTEEEE

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 17:14

Liberteh

All your base belong to me

Ezekielll schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 07:53:
Goedemorgen trouwens
Goede vraag. Laten zien dat de 7% daling vanaf de lokale top genoeg correctie is of wellicht knallen we nog iets verder naar beneden. Als de 11.000 er aan gaat dan is 10.500 het volgende punt waar we op moeten blijven letten. Maar voor hetzelfde geldt staan we weer op 12k voor 12 uur. Wie zal het zeggen. :) Welcome 2 Cryptoland *O*

Weer gesproken als een echte permabull :Y

Indien de geschiedenis zich herhaalt en Bitcoin inderdaad - met of zonder halving - onderhevig is aan normale marktcyclussen dan zitten we relatief gezien ongeveer hier (en mogen we enigszins wat rechts van de pijl komt ook nog verwachten deze ronde):
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/1v6KGBFs/

[ Voor 24% gewijzigd door Liberteh op 12-08-2020 08:24 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Iedereen aan het dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Little late to the party...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:19:
[...]

Ok, solid argument.
_O-

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
MOON LAMBO !!!

De stier is los ! De beren zijn broodjes smeren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
Inderdaad, meer zelfs... alles lijkt zich opnieuw goed te herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:53

Bever!

3

Btc volgt goud gewoon.. beter even daar wachten hoe het ontwikkelt en dan keuzes maken.
Zelfde toen goud even flink accelereerde vorige week trok het btc mooi mee omhoog, nu vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Even een sidetrack...
Heeft iemand ervaring of kennis van Pumapay?
Ik las net een artikel erover en het ziet er best interessant uit (als alle verhalen waar zijn).

https://pressat.co.uk/rel...dafe54474a71d67bf3a531ef/

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
yinx84 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

Heb jij nog meegedaan aan de IEO? Ikzelf met 3 tickets waarvan ik er 1 gewonnen heb :)
Nog gefeliciteerd.
Gisteren is Serum gelist op Ftx, Binance, Uniswap en bitmax, prijs staat inmiddels op $1.86

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Mooooody ik ga ook wat DIA inslaan, al heeft die ook al een mooie stijging laten zien. Idd defi, nog niet overal gelist, kan wederom een pareltje zijn/worden :)

Gisteravond Bitcoin, Comp en ETH gekocht. Nu alle drie de deur uit gedaan op exchange A. Op B nog all-in Bitcoin sinds 11.347.

Inderdaad even aankijken hoe de koers zich vanaf hier verder ontwikkelt.

Alweer 31,5 graden hier binnen, buiten nog warmer. Aan het strand zitten is nu ook niet fijn. Zwembad vol met haren, pleisters en wie weet wat nog meer van anderen. Afzien hoor vakantie ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 12-08-2020 11:35 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:24:
@Mooooody ik ga ook wat DIA inslaan, al heeft die ook al een mooie stijging laten zien. Idd defi, nog niet overal gelist, kan wederom een pareltje zijn/worden :)

Gisteravond Bitcoin, Comp en ETH gekocht. Nu alle drie de deur uit gedaan op exchange A. Op B nog all-in Bitcoin sinds 11.347.

Inderdaad even aankijken hoe de koers zich vanaf hier verder ontwikkelt.

Alweer 31,5 graden hier binnen, buiten nog warmer. Aan het strand zitten is nu ook niet fijn. Zwembad vol met haren, pleisters en wie weet wat nog meer van anderen. Afzien hoor vakantie ;)
Guttegut dat is wel een regelrechte ramp Taro dat zwembad, is giro xxx al geopend? Zodat we allen Taro kunnen helpen zijn vakantieleed te verzachten :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:24:
Zag vanochtend dat mijn uniswap transactie was gerejected ivm te weinig liquiditeit op Uniswap. Net de helft geprobeerd te kopen, maar is al een tijdje pending. Prijs t.o.v. ETH is hetzelfde gebleven, dus dat scheelt.

Inmiddels gelukt.
JeezusGristus...$12 aan gas fees :/

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 12-08-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:42:
[...]

Zag vanochtend dat mijn uniswap transactie was gerejected ivm te weinig liquiditeit op Uniswap. Net de helft geprobeerd te kopen, maar is al een tijdje pending. Prijs t.o.v. ETH is hetzelfde gebleven, dus dat scheelt.

Hoe werkt die Uniswap in a nutshell? Ik lees op Telegram over Edward Morra (@edwardmorra_btc) die kennelijk net als vermoedelijk jij veel op Uniswap handelt. Is het correct dat er op Uniswap soms weinig liquiditeit is en dat je daarom rete lage limit orders moet invullen in de hoop dat die worden aangetikt? Ik zat namelijk een paar dagen geleden te kijken naar de coin MTA, die schijnt wel op Uniswap te staan, alleen enkel tegen WETH te kunnen worden getrade. Is er ergens een site die jij kent die uitleg geeft over de ins-/ en outs van Uniswap? Want ik begreep ook dat er mogelijk fake coins op Uniswap staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sahara schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:54:
[...]

Hoe werkt die Uniswap in a nutshell? Ik lees op Telegram over Edward Morra (@edwardmorra_btc) die kennelijk net als vermoedelijk jij veel op Uniswap handelt. Is het correct dat er op Uniswap soms weinig liquiditeit is en dat je daarom rete lage limit orders moet invullen in de hoop dat die worden aangetikt? Ik zat namelijk een paar dagen geleden te kijken naar de coin MTA, die schijnt wel op Uniswap te staan, alleen enkel tegen WETH te kunnen worden getrade. Is er ergens een site die jij kent die uitleg geeft over de ins-/ en outs van Uniswap? Want ik begreep ook dat er mogelijk fake coins op Uniswap staan.
Dit lijkt me wel een duidelijke uitleg: https://boxmining.com/uniswap-review-tutorial/

De service werkt erg goed. Soms idd wat omslachtig om je orders niet altijd gehit worden, maar het lukt uiteindelijk altijd wel. Het is wachten totdat Uniswap een eigen coin uitbrengt die meer liquiditeit aan het platform brengt. Ik zal direct instappen, want het platform groeit exponentieel de laatste maanden.

Voordeel en nadeel van Uniswap: het is echt een decentraal platform.
Voordeel: Nieuwe tokens vind je daar het eerst, dus kun je vroeg inspringen voordat het op grote (centrale) exchanges staat. De token worden gratis (voor zover ik weet) gelist, terwijl exchanges daar vaak grof geld voor vragen.
Nadeel: Je moet idd even kijken dat je de juiste token pakt, want elke gek kan tokens toevoegen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 12-08-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:42:
[...]

Inmiddels gelukt.
Ik stap ook eens op deze trein, kijken of het iets gaat opleveren. Voelt wel een beetje slecht om zonder al te veel research hier wat euries aan te besteden maarjaa een gokje wagen kan ook leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:14
IRISnet ($IRIS) is going to surprise many

Not only is nobody talking about it, but everyone has underestimated that China is going to build on it.

Over the next 6 months, it will be multiples of where it is now. IMO this is an easy $500M+ market cap in a bull market.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Korkss schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 12:24:
IRISnet ($IRIS) is going to surprise many

Not only is nobody talking about it, but everyone has underestimated that China is going to build on it.

Over the next 6 months, it will be multiples of where it is now. IMO this is an easy $500M+ market cap in a bull market.
NOOoooO!! Too many coins!!11

* Mooody immediately checks IRISnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Sahara check anders even op YouTube een video over een liquiditypool, daar ben ik een stuk wijzer van geworden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Bever! schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:34:
Btc volgt goud gewoon.. beter even daar wachten hoe het ontwikkelt en dan keuzes maken.
Zelfde toen goud even flink accelereerde vorige week trok het btc mooi mee omhoog, nu vice versa.
Hoewel ik denk dat je gelijk hebt, kan het ook toeval zijn. Het is helemaal niet gek dat er na zo'n gigantische stijging heen, een kleine terugval komt. Dat geldt natuurlijk voor zowel goud als BTC, die het als assets gewoon goed doen bij economische onrust.

Er is geen goud/btc trading pair en ik geloof ook niet dat ze dezelfde investeerders kennen. Ik snap de correlatie tussen die twee, maar of het per sé 'volgen' is, dat betwijfel ik.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 12:01:
[...]

Dit lijkt me wel een duidelijke uitleg: https://boxmining.com/uniswap-review-tutorial/

De service werkt erg goed. Soms idd wat omslachtig om je orders niet altijd gehit worden, maar het lukt uiteindelijk altijd wel. Het is wachten totdat Uniswap een eigen coin uitbrengt die meer liquiditeit aan het platform brengt. Ik zal direct instappen, want het platform groeit exponentieel de laatste maanden.

Voordeel en nadeel van Uniswap: het is echt een decentraal platform.
Voordeel: Nieuwe tokens vind je daar het eerst, dus kun je vroeg inspringen voordat het op grote (centrale) exchanges staat. De token worden gratis (voor zover ik weet) gelist, terwijl exchanges daar vaak grof geld voor vragen.
Nadeel: Je moet idd even kijken dat je de juiste token pakt, want elke gek kan tokens toevoegen.
Voor Uniswap kun je via deze site charts en trade history bekijken:
https://www.dextools.io/app/uniswap/pair-explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-09 19:56
Richh schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 12:42:
[...]

Hoewel ik denk dat je gelijk hebt, kan het ook toeval zijn. Het is helemaal niet gek dat er na zo'n gigantische stijging heen, een kleine terugval komt. Dat geldt natuurlijk voor zowel goud als BTC, die het als assets gewoon goed doen bij economische onrust.

Er is geen goud/btc trading pair en ik geloof ook niet dat ze dezelfde investeerders kennen. Ik snap de correlatie tussen die twee, maar of het per sé 'volgen' is, dat betwijfel ik.
Heb me niet ingelezen ofzo, maar PAX Gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
XA4DB schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

Heb me niet ingelezen ofzo, maar PAX Gold?
Da's een coin die backed is met goud. Is inderdaad zo ongeveer wat ik bedoel, maar daar zit te weinig volume achter om voor een verband te zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zelfs ome Arthur van BitMEX gebruikt Comp :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Laat maar eff zakkennnnnn, ik heb nog wat in de spaarpot zitten om in crpyto te stoppen :9

Ik begon al bijna gewend te raken aan het feit dat bij elke keer openen van Blockfolio de PF gestegen was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bever! schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:34:

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 12-08-2020 14:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

metallicattim schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:18:
Laat maar eff zakkennnnnn, ik heb nog wat in de spaarpot zitten om in crpyto te stoppen :9

Ik begon al bijna gewend te raken aan het feit dat bij elke keer openen van Blockfolio de PF gestegen was :+
Nog verder? Het is een correctie hé, geen trend reversal. 3 jaar bear market, 3 weken bullmarket en dan wat? weer 3 jaar bear market? Hoe kom je er nu bij om geld te investeren? Waar was je bij 3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Usd 17 aan gas fee voor een swap via uniswap! Is dat normaal? Kan iemand dat toelichten? Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Info voor alle Polkadotters:
The DOT token will soon undergo a redenomination from its original sale. New DOT will be 100x smaller than DOT (old). Therefore, your balance will be 100x higher and the price per DOT will be 100x lower. This is expected to take place around August, 21st at 13:15 UTC (block number 1,248,328). See the Polkadot blog post for more information.
100x lagere prijs maakt $3.76. Dat verkoopt beter dan $376. Veel mensen kijken niet naar supplies. Naar verwachting dus gunstig voor DOT.

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 12-08-2020 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody Ook exchanges verzorgen dit neem ik aan?

Go COMP *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:49:
@Mooooody Ook exchanges verzorgen dit neem ik aan?

Go COMP *O*
Huobi wel:
https://huobiglobal.zende...Splitting-on-Huobi-Global

Rest heb ik niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Helaas weer te vroeg verkocht haha story of my life.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Liberteh schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:30:
[...]

Nog verder? Het is een correctie hé, geen trend reversal. 3 jaar bear market, 3 weken bullmarket en dan wat? weer 3 jaar bear market? Hoe kom je er nu bij om geld te investeren? Waar was je bij 3300?
Toen was ik het HODLen :P Ik heb een klein jaar bijna niet omgekeken naar mijn PF, want ik was er even helemaal klaar mee. Heb toen zelfs (per ongeluk) geen backup gemaakt van mijn Blockfolio account dus toen ik overstapte naar een nieuwe mobiel, moest ik weer alles opnieuw handmatig invoeren en ben ik grotendeels kwijt wat voor winst, ahum, verliezen ik heb. "Gelukkig" staat alles in een Excelletje, dus als ik wil huilen, kijk ik daar gewoon naar.

Sowieso had ik toen geen geld over wat ik "mag" verliezen, nu heb ik wel weer wat over ;)
En ik bedoelde meer een dipje nu, beetje bijkopen en weer door naar de 15K oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Thx, laat ik ze mooi staan.

TSLA gaat overigens ook een 1->5 split doen, kan ook wel weer een boost veroorzaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:47:
Info voor alle Polkadotters:

[...]

100x lagere prijs maakt $3.76. Dat verkoopt beter dan $376. Veel mensen kijken niet naar supplies. Naar verwachting dus gunstig voor DOT.
Zou er niet te veel van verwachten. Wel vaker coinswaps gebeurd waar de prijs niet van omhoog ging. Eerder omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:55:
[...]

Thx, laat ik ze mooi staan.

TSLA gaat overigens ook een 1->5 split doen, kan ook wel weer een boost veroorzaken.
Toegegeven, voor 300 dollar is het nog leuk om 'de gok' te maken... :+

Tegelijkertijd is het natuurlijk een wassen neus en totaal belachelijk dat de stock waarde van zoiets stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Richh schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:14:
[...]

Tegelijkertijd is het natuurlijk een wassen neus en totaal belachelijk dat de stock waarde van zoiets stijgt.
Die is al voor véél minder gezakt of gestegen, zoals een tweetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Richh schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:14:
[...]

Ik zie in verschillende reacties dat mensen wel voor 300 USD een aandeel willen en kunnen kopen, maar dat voor 1500 USD niet meer konden doen. Het is dus niet per se een stijging doordat het aandeel goedkoper is, maar itt crypto kan je natuurlijk alleen hele aantallen kopen.

Als Bitcoin alleen per 1.0 stuk te koop zou zijn, dan zouden er toch ook veel minder mensen zijn ingestapt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
  • Laatst online: 12-10-2023
En daar gaat LINK weer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Blijft me verbazen.... Wat is het eindpunt, 30 dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

deppenboks schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:40:
[...]

Blijft me verbazen.... Wat is het eindpunt, 30 dollar?
32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:14
De 20 dollar aantikken, om dan een tijdje rond de 18.50 te blijven hangen. Mits btc geen heftige beweging gaat maken.

Als eindpunt, ergens volgend jaar, hou ik voorlopig 100 dollar aan. :)

[ Voor 12% gewijzigd door KoffieAnanas op 12-08-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nog 4-5 maandjes.... *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
meisje of een jongen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Nou nou .. ho ho ... niet zo 2017 he....

Genderneutraal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de mensen die Serum hebben, je kan ze staken op Ftx voor de kans op een msrm (megaserum)
https://twitter.com/sbf_alameda/status/1293151915199442944

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfIyPE1UYAAFtpK?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Het is echt weer 2017 hé... wanneer gaat Binance weer mooie auto's weggeven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:19:
[...]

Ik zie in verschillende reacties dat mensen wel voor 300 USD een aandeel willen en kunnen kopen, maar dat voor 1500 USD niet meer konden doen. Het is dus niet per se een stijging doordat het aandeel goedkoper is, maar itt crypto kan je natuurlijk alleen hele aantallen kopen.

Als Bitcoin alleen per 1.0 stuk te koop zou zijn, dan zouden er toch ook veel minder mensen zijn ingestapt?
Er zit natuurlijk een enorm verschil tussen kunnen en willen. Ik vind TSLA met de huidige koers een redelijk risicovol product, daar wil ik niet met 1500 dollar mee gokken. Met 300 dollar wel.

Ik snap ook best dat de koers stijgt (er zal meer vraag naar komen) en ik snap de relatie met Bitcoin dan ook :P maarja, tegelijkertijd is het wel gek natuurlijk. Het is exact hetzelfde beleggingsproduct, TSLA zelf doet niks anders, en een 8% pump is al helemaal in de stockmarket aanzienlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:00:
[...]

Er zit natuurlijk een enorm verschil tussen kunnen en willen. Ik vind TSLA met de huidige koers een redelijk risicovol product, daar wil ik niet met 1500 dollar mee gokken. Met 300 dollar wel.

Ik snap ook best dat de koers stijgt (er zal meer vraag naar komen) en ik snap de relatie met Bitcoin dan ook :P maarja, tegelijkertijd is het wel gek natuurlijk. Het is exact hetzelfde beleggingsproduct, TSLA zelf doet niks anders, en een 8% pump is al helemaal in de stockmarket aanzienlijk.
Redelijk risicovol ? zeg maar eerder extreem risicovol.

Die koers staat totaal niet in verhouding is een 1 grote bubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:02:
[...]

Redelijk risicovol ? zeg maar eerder extreem risicovol.

Die koers staat totaal niet in verhouding is een 1 grote bubbel.
Alle aandelen, toch :)

Brrrrrrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Iemand een idee wat de marketcap ongeveer is van Polkadot? Staat niet aangegeven op CMC en CG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klopt maar Tesla is extreem, is meer waard dan Toyota, Volkswagen en Honda bij elkaar, volgens mij kan je daar ook al een BMW aan toevoegen.

Klopt voor geen meter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Heisenbug schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:04:
Iemand een idee wat de marketcap ongeveer is van Polkadot? Staat niet aangegeven op CMC en CG.
$802.508.998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Link mooned weer, prachtig!

Edit: ook alvast weer wat Ankr ingeslagen voor als die weer gaat. Nu in de pf: BTC, Link, Comp en Ankr.

[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 12-08-2020 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
Zojuist ook BCH voorbij geschoten. Mooie dingen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
LINK heb ik gekocht op 8,12 euro (Bitvavo), mijn handen kriebelen om te verkopen en lager weer in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

SmartCazeX schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:20:
LINK heb ik gekocht op 8,12 euro (Bitvavo), mijn handen kriebelen om te verkopen en lager weer in te stappen.
Ik op 3.9 ... maar veel te weinig uiteraard :P
ik weet niet of het veel lager gaat worden de komende tijd.
Ik zie voorspellingen van 20-40 euro voorbij komen voor de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misprinter
SmartCazeX schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:20:
Die stijgt nog wel even door denk ik. Ik hou ze vast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

XTZ ook trouwens...
Allemaal van die coins waar ik maar een paar tientjes van heb :P

Als BTC en ETH nou is wat gaan doen....
Procentueel schiet het niet op met die 2 shitcoins :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

Als de markt zo door blijft gaan is die kans wel groot ja, mooie hype ubershit coin met mooi logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Ik had het op 6 euro al willen kopen, had nog gehoopt op een dip. Die kwam helaas niet, uiteindelijk toch maar gekocht op 8,12 euro. Ik heb er wel veel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25
Riesj74 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:25:
XTZ ook trouwens...

Ja idd, wanneer gaat BTC en/of ETH eens. Ik had sowieso verwacht dat die eerst zouden knallen en dat de alts daarna volgen maar blijkbaar is het nu een beetje andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

SmartCazeX schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:26:
Ik had het op 6 euro al willen kopen, had nog gehoopt op een dip. Die kwam helaas niet, uiteindelijk toch maar gekocht op 8,12 euro. Ik heb er wel veel vertrouwen in.
Ik hou alles (denk ik) vast tot mid/eind december.
Daarna gok ik dat de grote dippetie dip komt..

Voor nu.. HODL DEEEEEE MOEDEEEEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Egeau schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:28:
[...]

Ja idd, wanneer gaat BTC en/of ETH eens. Ik had sowieso verwacht dat die eerst zouden knallen en dat de alts daarna volgen maar blijkbaar is het nu een beetje andersom.
Ja BTC is allang zijn positie kwijt als lead cheerleader.
Alts doen tegenwoordig lekker hun eigen ding en BTC volgt gestaag zonder gekke sprongen.
En dan heb ik het over de laatste 2-3 maanden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als ik het gevoel heb de boot te hebben gemist stap ik alsnog in, maar met een erg klein bedrag. Stijgt de munt door dan koop ik gaandeweg bij, waarbij ik een stop loss aanhoud die het verlies tot 0% beperkt. Daalt de munt direct na de aanschaf dan neem ik mijn verlies en blijf ik er even af.

Gewoon het risico goed managen en niet met teveel tegelijkertijd instappen als het risico hoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:09
Riesj74 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:22:
[...]

Ik 3 jaar geleden 100 stuks voor 0,45 dollar. Blij dat ik ze al die tijd heb aangehouden, maar geen idee waarom ze zo hard gaan, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Zo mijn tasje even geupgrade en bijgewerkt. Bitcoin, ethereum, Xtz, Iris, Link, Vet, sxp. Letsgooo

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

solidslayer schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:38:
[...]

Ik 3 jaar geleden 100 stuks voor 0,45 dollar. Blij dat ik ze al die tijd heb aangehouden, maar geen idee waarom ze zo hard gaan, iemand?
Omdat alles maar dan ook alles de goede kant op gaat met LINK.

https://eng.ambcrypto.com...-under-zero-loss-but-why/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Laatst online: 18-06 20:16
Ik ga vanavond mijn Wallet weer eens bekijken na +/- 15 maanden....
ik ben heel benieuwd maar volgens mij stelt het weinig voor.
BTC / ETH / Dash en ripple in de wallet.

Iemand nog tips voor een mooie investering aankomende week? Alles op LINK gooien nu met de run? of hebben mensen andere tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

seadogg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:43:

Iemand nog tips voor een mooie investering aankomende week? Alles op LINK gooien nu met de run? of hebben mensen andere tips?
ik ben een tijdje geleden vol ingegaan op ADA.
(wat LINK verkocht om ADA te kopen.... DOH)
Nog geen spijt van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
seadogg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:43:

Sxp morgen “grote” aankondiging. Iris is een kans parel. Ethereum word nog een run van verwacht. Tja keuzes keuzes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Riesj74 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:45:
[...]

ik ben een tijdje geleden vol ingegaan op ADA.
(wat LINK verkocht om ADA te kopen.... DOH)
Nog geen spijt van...
Thanks! Ken ADA niet echt dus ga me er even in verdiepen.
Korkss schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:45:
[...]

Sxp morgen “grote” aankondiging. Iris is een kans parel. Ethereum word nog een run van verwacht. Tja keuzes keuzes ;-)
ETH ga ik de deur uit doen, hier zie ik echt niets meer mee gebeuren eerlijk gezegd (veel te vaak gestoten aan de ETH haha)

SXP en IRIS onbekend, ik ga daar eens wat over opzoeken :)

thanks beide!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
seadogg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:48:
[...]

[...]

ETH ga ik de deur uit doen, hier zie ik echt niets meer mee gebeuren eerlijk gezegd (veel te vaak gestoten aan de ETH haha)

thanks beide!
Kijk dan even goed naar IRIS! Verwacht ik veel van dit jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

[...]

thanks beide!
ADA is een platform ala Ripple en Stellar, alleen dan (imho) beter opgezet met een stevigere backend en slimme koppen erachter.
Ze doen niks overhaast en als ze wat updaten of uitbrengen, dan klopt het ook gewoon.
Uiteraard moet het nog vaart krijgen en bekendheid, maar dat is bij nagenoeg alle crypto zo.

ADA is 1 van de weinig crypto die ik ken zonder echt negatieve reclame. Iedereen is er wel positief over, al gaan ze wat "langzaam" in de ontwikkeling volgens sommige kenners.
Als je dan kijkt naar Ripple e.d., die elke week wel weer een rechtszaak of schandaal aan hun broek hebben hangen, dan gooi ik liever mijn geld in ADA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hier nu ook Iris in de pf.

Complimenten aan iedereen die hier de afgelopen tijd de mogelijke nieuwe parels spot en benoemt. Even los van de sowieso al positieve trend heb ik in lange tijd niet dergelijke positieve rendementen tov Bitcoin gemaakt, het was die paar jaar wachten waard. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Korkss schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:45:
[...]
Sxp morgen “grote” aankondiging.
Waar haal je dit vandaan?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mijn portfolio is zo'n beetje 28% LINK en 28% BANG. Ik denk niet dat ik nu nog zou instappen. Tegelijkertijd verkoop ik ze nog niet. Rare gedachtenkronkels

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-09 10:08
IRIS klinkt goed, doet me denken aan een oude knappe lerares op school. Ik ga kopen dus. Logo maakt me in dit geval minder uit.

[ Voor 19% gewijzigd door tony-stark op 12-08-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:55
Riesj74 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:25:
XTZ ook trouwens...

Dan kan ik je de hand schudden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:14
[...]

[...]

thanks beide!
We zitten dicht tegen het live gaan van mainnet van eth2 aan. Ik verwacht daarom nog wel een verdere stijging van eth de komende periode. Zelf heb ik geen eth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Las het op twitter bij “flipper” en die man is aardig on point met zn tweets _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Korkss schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:50:
[...]

Kijk dan even goed naar IRIS! Verwacht ik veel van dit jaar!
Staat nu al op bijna 39%... ik haat het om dan in te stappen want op de een of andere manier gaat hij dan weer direct naar -50%....

Ik wil eigenlijk al mijn crypto verkopen en alle risico op 1 zetten. Geld ben ik toch jaren "kwijt" en heb geen zin meer om me druk te maken om crypto..

:|

[ Voor 6% gewijzigd door seadogg op 12-08-2020 19:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
seadogg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

Staat nu al op bijna 39%... ik haat het om dan in te stappen want op de een of andere manier gaat hij dan weer direct naar -50%....

Ik wil eigenlijk al mijn crypto verkopen en alle risico op 1 zetten. Geld ben ik toch jaren "kwijt" en heb geen zin meer om me druk te maken om crypto..

mijn volledige Wallet is +/- 6000 euro na verwachting op dit moment.

Zie mijn bericht hierboven ivm investeren in coins die al hoog staan.

Als je dan toch 1 munt wil kiezen: Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Go Iris *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ezekielll
seadogg schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

mijn volledige Wallet is +/- 6000 euro na verwachting op dit moment.

Waarom vertellen mensen hoeveel euro ze hebben geinvesteerd of nu waard is ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Taro schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 18:08:
[...]

Zie mijn bericht hierboven ivm investeren in coins die al hoog staan.

Als je dan toch 1 munt wil kiezen: Bitcoin.
Ik begrijp hem niet helemaal denk ik.. ik zie niks in de vorige post staat over (her)investeren.
Ezekielll schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 18:41:
[...]

Waarom vertellen mensen hoeveel euro ze hebben geinvesteerd of nu waard is ... :|
Ik zie geen problemen..mijn wallet is nou niet echt om naar huis te schrijven, maar ik snap (begrijp) je punt (aangepast)

[ Voor 33% gewijzigd door seadogg op 12-08-2020 19:03 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!