Waarom denk je dat ik onder een brug leef.
Nooit meer voor slux, alleen op de reguliere beurs speel ik daarmee
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waarom denk je dat ik onder een brug leef.
Verwijderd
Nee, ik heb nog nooit geshort of getethert.
Goede vraag. En wat als de bodem helemaal niet zo toppie blijkt? Wat dan?
Rookworst zonder r is ook worst.
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Met alle respect, je komt op zich wel sympathiek over maar verwijzen naar Telegram met de toevoeging dat ik ook in de historie kan zoeken mjah... Ik geloof dat ik een redelijk valide punt naar voren breng en al zou dat in het verleden al tig keer gevraagd zijn is het ook een punt dat van tijd tot tijd afgewogen dient te worden. De waarde van LTO en dus de rewards hangt vast aan de crypto markt en is dus van nature volatiel terwijl het voor het delen van data juist belangrijk is dat deze altijd voor handen is wanneer daar behoefte aan is. Dat is dus precies wat ik elkaar mogelijk zie bijten.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Volgens mij gaf ik net duidelijk aan dat het voor hen wel belangrijk is omdat ze de public layer van decentralisatie een belangrijk onderdeel vinden van hun aangeboden oplossingen omtrent de security en doorbreken van data silos.
Maar kom vooral naar de LTO Telegram chat om zelf met het LTO team zelf te overleggen.Ze zijn prima actief met dat soort vragen te beantwoorden, alhoewel ze het al tientallen keren hebben gedaan dus je kan ook gewoon in de historie zoeken gok ik.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wells Fargo gaat medewerkers dit jaar nog ontslaan.Bever! schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:42:
Even lui om het helemaal uit te pluizen maar is die rechtzaak tegen Trump nu de aanleiding voor alle markten om te dumpen? Lol...
[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 09-07-2020 18:51 ]
Cijfers USA betreffende werkloosheid, covid besmettingen en lagere olieprijs.Bever! schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:42:
Even lui om het helemaal uit te pluizen maar is die rechtzaak tegen Trump nu de aanleiding voor alle markten om te dumpen? Lol...
[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 09-07-2020 19:18 ]
Volgens mij volgt het animo gewoon waar de meeste winst is en gezien hoe hard het ging bij de laatste high voorbij de 11000 dollar is het gewoon een kwestie van een run voorbij de dertien duizend om de boarding wissle te luiden en de horde bulls hun neuzen te laten briesen met Hopium en echo’s van Moon’s Lambo’s en blinde greed.Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:01:
[...]
BTC zal het wel redden alleen zie ik zelf geen bullrun komen de komende tijd, crypto animo neemt af om mij heen (nou is mijn wereld erg beperkt met alleen een pup) iedereen zit op de normale beurzen, dat is ook echt de place to be dit jaar.
Crypto is nu leuk voor de kleine runs en af en toe zit er een pareltje zoals ADA, VET, Link tussen.
Verwijderd
Yeah!EnderQ schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:14:
[...]
Volgens mij volgt het animo gewoon waar de meeste winst is en gezien hoe hard het ging bij de laatste high voorbij de 11000 dollar is het gewoon een kwestie van een run voorbij de dertien duizend om de boarding wissle te luiden en de horde bulls hun neuzen te laten briesen met Hopium en echo’s van Moon’s Lambo’s en blinde greed.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja, lekker slecht inderdaadDJ-Promo schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:40:
DMG gaat ook lekker.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gaat nu pas beginnen.Emcee schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:55:
Zo bijna al m'n DOGE de deur uit gedaan en winst genomen, denk dat de hype volgende week wel weer over is.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zeg dat nou nietRiesj74 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:56:
[...]
Gaat nu pas beginnen.
Tot ergens januari 2021
[ Voor 12% gewijzigd door Emcee op 09-07-2020 20:59 ]
Ik type het.... niks aan de handEmcee schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:58:
[...]
Zeg dat nou nietBen wel uitgestapt naar BTC dus t zit nog wel in crypto.
Verwijderd
Ik heb gewaarschuwd:DJ-Promo schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:40:
DMG gaat ook lekker.
Alles wat ik qua crypto aanraak spat open en bloed kapot.Verwijderd schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:53:
Nou jongens, ik had ook weer eens zin in een smerig hype gokje en ik ben ook de trotse bezitter van een bescheiden aantal DMG tokens na alle fees en ellende! Ze staan nu in mijn Coinbase wallet.
De koers zal vandaat of morgen dus wel onder de 10 cent terecht komen. Alvast excuses voor mijn aasgier/hyena achtige aankoop die waarschijnlijk al jullie DeFi dromen meteen in 10.000 stukjes laat crashen.
Prepare for the next ATH
Crypto daalt dan ooksourcecode schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:24:
die NASDAQ 100 Index toch
wat een poppenkast zeg.........
ben zo benieuwd wat er gebeurd als die terug gaat naar de 6000......
wat crypto doet.....
[ Voor 3% gewijzigd door Bartvandelaar op 09-07-2020 23:52 ]
Het is opeens weer rustigjes hier nadat de BTC een procent of 2-3 daalde.The Redman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:19:
Alle moon boys zijn weer verdwenen.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 10-07-2020 02:00 ]
tussen nu en december denk ikcursquidHome schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:31:
Het nieuws geeft geen goed teken. Ik ben benieuwd wanneer er weer een enorme dip komt
BTC heeft geen ruk gedaan de laatste dagen/weken.RaptorXS schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 01:36:
[...]
Het is opeens weer rustigjes hier nadat de BTC een procent of 2-3 daalde.
BTC is king en de rest, ach...
Er zijn geen goede alt projectenRiesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:36:
[...]
BTC heeft geen ruk gedaan de laatste dagen/weken.
Het zijn juist de goede ALTS projecten die aan de weg timmeren met goed nieuws en mooie moon lijntjes.
BTC laat zwaar afweten.
XRP = trash
OMG, nog zo 1 zonder visie ...Mr_Ripple schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:44:
[...]
Er zijn geen goede alt projecten![]()
Maar je kunt er wel lekker aan verdienen.
Verwijderd
We spreken elkaar nog eens over een jaar of 2, wanneer al die goede altprojecten die zo hard aan de weg timmerden voor een halve sat op de bodem van je PF liggen te composteren, en de nieuwe goede altprojecten dikke hype fomo moon pumps maken druk aan de weg timmeren, ouwe moonboyRiesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:46:
[...]
OMG, nog zo 1 zonder visie ...![]()
Ik ga maar ff werken... daar kan ik mensen zonder visie tenminste een tik voor hun kop geven
Je bedoelt op het moment dat ik mijn duizenden euros aan het binneharken ben van projecten zoals ADA en ETH en LINK?. Deal.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:01:
[...]
We spreken elkaar nog eens over een jaar of 2, wanneer al die goede altprojecten die zo hard aan de weg timmerden voor een halve sat op de bodem van je PF liggen te composteren, en de nieuwe goede altprojecten dikke hype fomo moon pumps maken druk aan de weg timmeren, ouwe moonboy
Verwijderd
Haha deal! Hou wel rekening met de inflatie, dat biertje gaat je enkele honderd duizenden euro's kosten.Riesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:24:
[...]
Je bedoelt op het moment dat ik mijn duizenden euros aan het binneharken ben van projecten zoals ADA en ETH en LINK?. Deal.
Krijg jij een biertje van me
Denk dat hij niet echt heeft opgelet de laatste week.Riesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:36:
[...]
Het zijn juist de goede ALTS projecten die aan de weg timmeren met goed nieuws en mooie moon lijntjes.
BTC laat zwaar afweten.
Heb tot nu toe heel de DeFi/Lending hype gemist en lees me nu eens in in DMG. Snap alleen 1 ding nog niet, stel je koop DMG tokens, krijg je dan automatisch 6.25% intrest of moet je daar nog iets anders voor doen?
Riesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:36:
[...]
BTC laat zwaar afweten.
Over lezen gesproken... een paar shitcoins noemen (op LINK na) en dan MIJ verwijten dat ik me moet inlezenSlux schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:06:
[...]
Ja coins zoals een DODGE, LINK, VET, LTO zijn echte pareltjes
Denk toch dat jezelf even beter moet inlezen.
Je snap het niet helemaal denk ik, wat @Verwijderd zij spreek je over een jaar of 2 wel weer.Riesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:19:
[...]
Over lezen gesproken... een paar shitcoins noemen (op LINK na) en dan MIJ verwijten dat ik me moet inlezen
Wat probeer je precies te bereiken met zulke posts?Slux schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Je snap het niet helemaal denk ik, wat @Verwijderd zij spreek je over een jaar of 2 wel weer.
Tot die tijd kan je jezelf inlezen in alle projecten die sinds 2010 in de top 50 zijn geweest en hoe geweldig die waren, tip vele kan je terug vinden op deadcoins.com
Poeh.. ik trade sinds april 2017, maar heb niet eerder zoveel in de plus gestaan op 1 dag.Malarky schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:25:
VET/USDT heeft eindelijk de 2ct aangetikt. Dat is zijn uiterste piek van de bullrun op 6 september 2019.
Ik ben stevig short gegaan op VET op Binance. Laat de rode dagen maar komen. Was eigenlijk nog nooit short gegaan, wist niet dat dat allemaal zo makkelijk kon op Binance.
[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 10-07-2020 10:38 ]
De waarheid.wehave schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:34:
[...]
Wat probeer je precies te bereiken met zulke posts?
Inlezen is altijd een goede tip. Deadcoins.com is een leuke site, maar niet alle projecten die daar als doot staat zijn dat écht 🧟Slux schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Je snap het niet helemaal denk ik, wat @Verwijderd zij spreek je over een jaar of 2 wel weer.
Tot die tijd kan je jezelf inlezen in alle projecten die sinds 2010 in de top 50 zijn geweest en hoe geweldig die waren, tip vele kan je terug vinden op deadcoins.com
Ohnee dat is niet echt mijn bedoel excuses als dat zo overkomt.
De dag dat je niet meer geloofd in innovatie is de dag dat je net zo goed achter de geraniums kan gaan zitten en het over "vroeger" hebben met je kat.Slux schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is ook zo maar soms kan het ook wel interessant zijn om over echte coins te praten misschien zit er wel een echte parel tussen.Mooooody schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:13:
Wrom deze non-discussie? We hebben BTC om er geld mee te verdienen, we hebben alts om er geld mee te verdienen.
Belangrijker: Coinbase gaat naar de beurs. Dus vergeet naast BTC ook niet wat Coinbase coins in te slaan
Ik zit er ook in om goede projecten te promoten/ondersteunen.Mooooody schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:13:
Wrom deze non-discussie? We hebben BTC om er geld mee te verdienen, we hebben alts om er geld mee te verdienen.
Belangrijker: Coinbase gaat naar de beurs. Dus vergeet naast BTC ook niet wat Coinbase coins in te slaan
Verwijderd
Ik heb hier gewoon niets aan toe te voegen.Mooooody schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:13:
Wrom deze non-discussie? We hebben BTC om het monetaire fiat systeem comfortabel te zien falen, we hebben alts om er bitcoin mee te verdienen.
Heb ik iets gemist? Coinbase heeft een eigen coin?Mooooody schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:13:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ook dat is natuurlijk pure speculatie.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:18:
[...]
Ik heb hier gewoon niets aan toe te voegen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik bedoel de coins die Coinbase naar voren drukt, omdat ze er graag een geinvesteerd graantje van meepikken. Ik noem een Tezos, ik noem een 0x, ik noem een Chainlink.Crypts schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:41:
[...]
Heb ik iets gemist? Coinbase heeft een eigen coin?
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 10-07-2020 12:48 ]
1.6cent ? Welke grafieken gebruik jij dan ?Malarky schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:48:
Als 1.6ct geen VET support is weet ik niet meer. Loopt mooie trendlijn onder. Mijn short voor long geswapped. Jullie zijn getipt;)
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 10-07-2020 13:36 ]
Gelukkig werk ik niet met stoploss en hanteer hele ruime margin. Ik trade met realtime hoorbare alarms dus kon gelukkig met de hand snel verkopen.
Verwijderd
Ik ga me eens verdiepen in een Bitcoin node.DaCoTa schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:45:
Was deze hier nog niet geplaatst?
[Vimeo: Hard Money]
Dit is waarom bitcoin.
Dit is de guide die ik - lang geleden - gebruikt hebt: https://stadicus.github.io/RaspiBolt/Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:29:
[...]
Ik ga me eens verdiepen in een Bitcoin node.
Niet omdat het moet maar omdat het kan.
[ Voor 15% gewijzigd door DaCoTa op 10-07-2020 18:03 ]
Dit blijft ook altijd een mooie: The prices aren't going up, but the value of the dollar goes down. En zo is het.DaCoTa schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:45:
Was deze hier nog niet geplaatst?
[Vimeo: Hard Money]
Dit is waarom bitcoin.
Verwijderd
Bedankt voor de info, heb al even wat rond gesneupt. Plan is om een raspberry pi 4 aan te schaffen met een 2tb schijf.DaCoTa schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:54:
[...]
Dit is de guide die ik - lang geleden - gebruikt hebt. Ik weet niet hoe handig je bent, als dit te lastig is, kun je ook naar https://mynodebtc.com/ kijken.
En idd, als het moet, is het te laat.
"gelooft"Riesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:12:
[...]
De dag dat je niet meer geloofd in innovatie is de dag dat je net zo goed achter de geraniums kan gaan zitten en het over "vroeger" hebben met je kat.
Trouwens ... "zei".
ddeppenboks schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:18:
[...]
"gelooft"
Wel leuk, dat jeugdig enthousiasme. Ik heb hier ooit verkondigd dat HOT
helemaal de shit was, en INS 😂😂😂. Ik ben benieuwd of de nog veel oudere en wijzere garde hier zijn/haar stokpaardjes nog kan herinneren? Misschien leuk om de golden oldies eens de revue te laten passeren 😜.
Bron: https://www.esquire.com/n...a3391/taal-moeilijk-mens/Dt-fetisjist, grammar nazi of hoe je jezelf ook wilt noemen: je bent een onaangenaam persoon en je hebt een moeilijk karakter. Dat staat althans in dit onderzoek van de Universiteit van Michigan.
Wie van jullie zit er vanaf hoeveel sats in VET nu dan?Malarky schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:51:
[...]
Gelukkig werk ik niet met stoploss en hanteer hele ruime margin. Ik trade met realtime hoorbare alarms dus kon gelukkig met de hand snel verkopen.
162sat is ook support. Daar nog maar eens proberen dan.
Verwijderd
Ik heb in 2017 nog een plukje Einsteinium gekocht. Na de pump.deppenboks schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:18:
[...]
"gelooft"
Wel leuk, dat jeugdig enthousiasme. Ik heb hier ooit verkondigd dat HOT
helemaal de shit was, en INS 😂😂😂. Ik ben benieuwd of de nog veel oudere en wijzere garde hier zijn/haar stokpaardjes nog kan herinneren? Misschien leuk om de golden oldies eens de revue te laten passeren 😜.
Shorters krijgen echt geen free ride naar 0 van CZ denk ikBartvandelaar schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:48:
Was dat een short squeeze bij VET of gewoon een of andere mafklapper die geen flauw idee heeft wat die aan het doen is?
Heel herkenbaar, een paar van die shitcoins ben ik ook ingestonkenVerwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:25:
[...]
Ik heb in 2017 nog een plukje Einsteinium gekocht. Na de pump.
Verder HTMLcoin, die moest wel naar 10 cent gaan.
Nog een sloot Reddcoin, Digibyte, Bytecoin... Zelfs nog een bats Mooncoin.
Later nog GVT op 28(!) dollar per stuk.
Sommige heb ik nog, andere zijn gedumpt.
De compostlaag van shitcoins in mijn PF is zo bizar dik, die moet toch een keer gaan groeien zou je zeggen
Dat, maar ook https://mobile.twitter.co...tatus/1281664737802158083 wat voor een onzinnig pumpje kan zorgen.Bartvandelaar schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:48:
Was dat een short squeeze bij VET of gewoon een of andere mafklapper die geen flauw idee heeft wat die aan het doen is?
[ Voor 68% gewijzigd door Junia op 10-07-2020 23:21 ]
Andere visie wil niet zeggen zonder visie.Riesj74 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:46:
[...]
OMG, nog zo 1 zonder visie ...![]()
Ik ga maar ff werken... daar kan ik mensen zonder visie tenminste een tik voor hun kop geven
XRP = trash
1/62. As ambassadors of #Bitcoin, I believe we must speak the common tongue and avoid esoteric language so that our message can penetrate minds far and wide. Here, I will shed some light on the Bitcoin and cryptoasset universe in an exoteric nutshell. Let's begin...
— Robert ₿reedlove (@Breedlove22) 20 juni 2019
Thread⬇️ pic.twitter.com/yiK29rSl4a
Elke keer met het opstarten van mijn pc wordt de Einsteinium wallet geladen. Ooit nog Pearl onion op een of ander louche webbased exchange gekocht wat een scam bleek te zijn en natuurlijk de nodige get rich quick pyramidecoins als ethereum red:).Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:25:
[...]
Ik heb in 2017 nog een plukje Einsteinium gekocht. Na de pump.
Verder HTMLcoin, die moest wel naar 10 cent gaan.
Nog een sloot Reddcoin, Digibyte, Bytecoin... Zelfs nog een bats Mooncoin.
Later nog GVT op 28(!) dollar per stuk.
Sommige heb ik nog, andere zijn gedumpt.
De compostlaag van shitcoins in mijn PF is zo bizar dik, die moet toch een keer gaan groeien zou je zeggen
[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 11-07-2020 00:09 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 11-07-2020 08:05 ]
Op 18sat 1.8ct weer mooi op resistance uitgekomen net (prachtige lijn kun je trekken over al die lower-highs), vanaf hier ben ik weer short en denk dat ik voor mijn gemoedsrust short blijf, ook al mis ik dan tussentijds wat centen.Junia schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 21:27:
[...]
Dat, maar ook https://mobile.twitter.co...tatus/1281664737802158083 wat voor een onzinnig pumpje kan zorgen.
@Malarky zit er warmpjes bij
[ Voor 41% gewijzigd door Malarky op 11-07-2020 11:25 ]
[ Voor 99% gewijzigd door oNo op 11-07-2020 08:33 ]
Nu
Kortom in een zin: hype driven economy, hype lijkt op hope hopium hmm een nieuwe HypiumEindhovenfinest schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:41:
Mijn shitcoin drama's
$VERI (tokenized metalen)- gekocht op $100, toen kwam de SEC in actie waarna de boel instorte (verkocht op $15 geloof)
- Als ik de video's van destijds nog terugkijk met o.a. Cliff High dan denk ik: OMG want een crackheads waren dat destijds toch. De reden waarom ik erin ben gestapt was omdat Reggie Middleton er mee gestart was.Hij voorstpelde destijds de huizencrisis en was ook nog op de NL t.v. in een programma van de VPRO.
$PPT - Want invoices en kredit op de blockchain. >99% gedaald na aankoop. Bestaat nog wel
$ARK - Want tokens op de blockchain > 90% gedaald, bestaat nog wel.
Daarna het licht gezien en al m'n ETH, Dash, LTC, NEO ingewisseld voor BTC. M'n beste actie ooit, sindsdien kijk ik alleen naar BTC en verdoe ik m'n tijd niet meer aan shitcoins.
De beloftes en argumenten van destijds want " geweldig team, partnership met ...., hebben er verstand van, revolutionair" zie je nu van 1 a 2 jaar weer terugkomen. Alsof niemand de geschiedenisboeken leest en iedereen weer dezelfde fout maakt of denkt dat het deze keer allemaala anders is.
Sinds 2017 heb ik weinig nieuws gelezen over de altcoins. Heb de indruk dat er weinig gebeurt. Al het fiat geld lijkt zich naar de beurs te verplaatsen.Eindhovenfinest schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:41:
Mijn shitcoin drama's
$VERI (tokenized metalen)- gekocht op $100, toen kwam de SEC in actie waarna de boel instorte (verkocht op $15 geloof)
- Als ik de video's van destijds nog terugkijk met o.a. Cliff High dan denk ik: OMG want een crackheads waren dat destijds toch. De reden waarom ik erin ben gestapt was omdat Reggie Middleton er mee gestart was.Hij voorstpelde destijds de huizencrisis en was ook nog op de NL t.v. in een programma van de VPRO.
$PPT - Want invoices en kredit op de blockchain. >99% gedaald na aankoop. Bestaat nog wel
$ARK - Want tokens op de blockchain > 90% gedaald, bestaat nog wel.
Daarna het licht gezien en al m'n ETH, Dash, LTC, NEO ingewisseld voor BTC. M'n beste actie ooit, sindsdien kijk ik alleen naar BTC en verdoe ik m'n tijd niet meer aan shitcoins.
De beloftes en argumenten van destijds want " geweldig team, partnership met ...., hebben er verstand van, revolutionair" zie je nu van 1 a 2 jaar weer terugkomen. Alsof niemand de geschiedenisboeken leest en iedereen weer dezelfde fout maakt of denkt dat het deze keer allemaala anders is.
[ Voor 11% gewijzigd door lighting_ op 11-07-2020 13:04 ]
Van ERD had ik een leuke bag maar verkocht omdat ik geen idee had wat het moest doen. Is nu bijna x4 al.Bever! schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 08:34:
Stellar gaat op de moontrein... let maar op die gaat een VET/ZIL/ERD doen als btc niet dwars zit..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq