[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.445 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24
Ik had toevallig stoffige minus alt bags omgezet in erd vanwege de logica vertragende werking van vele verlies bag die op terug weg verkocht worden, alleen al de logica motiveert en kan effect hebben. Wel blij met erd maar ja na zo’n aankomende mainnet release grote kans op bloed in de straat.
Invoegen Hypium:

Koop, Koop die Cryptoos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9U3_BFk8sYVSBX8rhUzSpst_80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JrGXicM4wAy66S98xiUWC5kp.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CpCBS4PJZiUT8izx1oFAtoGvb44=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zqmQqR7od8Fmzf2vCCjpgjUo.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8AZVasEj8p0oTu-fx3QMvqgaXe0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oOueYjNqpVkrKb771hXBTCT3.gif?f=user_large

Ok beter nog Hypnium :+ O+ Hypenose

[ Voor 35% gewijzigd door EnderQ op 11-07-2020 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnderQ schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:21:
Ik had toevallig stoffige minus alt bags omgezet in erd vanwege de logica vertragende werking van vele verlies bag die op terug weg verkocht worden, alleen al de logica motiveert en kan effect hebben. Wel blij met erd maar ja na zo’n aankomende mainnet release grote kans op bloed in de straat.
Invoegen Hypium:

Koop, Koop die Cryptoos

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Moet... Crypto... Kopen...

B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

deppenboks schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:04:
[...]

t

Je gelooft
Je hebt geloofd
t

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Is er al een D/T-coin? Blockchain validated D's en T's, ik zal het pitchen bij Vechain die hebben nog usecases nodig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Voortaan beter inlezen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
The Redman schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:56:
DOGE lijkt support te vinden op 38sat. En is een van de weinige coins met usecase. To moon!
Usecase?
wat dan precies?

Dit was toch juist de joke coin?

Hoewel de Dogecoin voor verschillende enorme projecten is gebruikt, en een marktkapitalisatie heeft die veel groter is dan die van andere munten, is Dogecoin begonnen als een grap. Jackson Palmer, een van de oprichters van DOGE , gaf bij de oprichting al wat zijn doel was. Hij wilde aantonen dat mensen in alle cryptomunten investeerden zonder research te doen. Dus ook een munt zonder ambities of roadmap, en waarbij een hondje gebruikt zou worden als meme van de munt. De ironie: Dogecoin werd binnen korte tijd een van de grootste munten op het internet. Maar is dat een reden om direct te investeren? De ontwikkeling van de Dogecoin ligt al meer dan twee jaar stil en er wordt veel geschreven over het feit dat Dogecoin daarom geen toekomst heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:57:
[...]

Usecase?
wat dan precies?

Hoewel de Dogecoin voor verschillende enorme projecten is gebruikt, en een marktkapitalisatie heeft die veel groter is dan die van andere munten, is Dogecoin begonnen als een grap. Jackson Palmer, een van de oprichters van DOGE , gaf bij de oprichting al wat zijn doel was. Hij wilde aantonen dat mensen in alle cryptomunten investeerden zonder research te doen. Dus ook een munt zonder ambities of roadmap, en waarbij een hondje gebruikt zou worden als meme van de munt. De ironie: Dogecoin werd binnen korte tijd een van de grootste munten op het internet. Maar is dat een reden om direct te investeren? De ontwikkeling van de Dogecoin ligt al meer dan twee jaar stil en er wordt veel geschreven over het feit dat Dogecoin daarom geen toekomst heeft.
Much serious, very memecoin.

Wow

Such gains.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
wehave schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 17:57:
[...]

Usecase?
wat dan precies?

DOGE is het voorbeeld voor de betekenis van een alt, niks usecaes, partnerships, logo, het is een meester van een coin.

Precies zoals het hoort, een hond, een website en meer heb je niet nodig voor een alt, hij zou eingelijk op nummer 2 moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Slux schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 19:06:
[...]

DOGE is het voorbeeld voor de betekenis van een alt, niks usecaes, partnerships, logo, het is een meester van een coin.

Precies zoals het hoort, een hond, een website en meer heb je niet nodig voor een alt, hij zou eingelijk op nummer 2 moeten staan.
Dus jij zit er diep in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nee helaas niet, ik zit vuist diep in VET, LINK en XLM op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Oh ja en wat XTZ op kraken voor de hold, wel grappig je aantal coins om de paar dagen te zien op te lopen. Slux snapt het niet maar zo lang het duurt vind ik het best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Xtz ziet er ook goed uit.. Klaar voor impuls naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 18:15
Bever! schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 19:50:
Xtz ziet er ook goed uit.. Klaar voor impuls naar boven
Maar nu al 2931 sats. Waar sprong jij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DMG is ook weer terug.

En ONT blijft ook langzaam stijgen.

Lekker hoor. Misschien wordt het ooit nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Mijn grootste Shitcoin verhaal;
ik kocht eens Bitcoin......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Slux schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 19:32:
[...]

Nee helaas niet, ik zit vuist diep in VET, LINK en XLM op het moment.
Er zijn slechtere coins om vuistdiep in te zitten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:26
YouTube: BLACKCOIN - The Music Video :F

Ooit toen POS nog hip was, maar eerlijk is eerlijk ik heb er flink wat BTC mee gemaakt O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Animal schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 20:00:
[...]

Maar nu al 2931 sats. Waar sprong jij in?
2.55 +- target is 5.50 dollar }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 11-07-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Jullie zouden eens naar AMPL moeten kijken. Momenteel een dagelijkse rebase van 20%. Compound interest is iets moois 😊

De visie

Officiele website

Mooi onderzoek naar de coin uit 2019

Beknopte samenvatting voor de niet onderzoekers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8ySyWkZBVh2TNqcUj348mNLOQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xZExOPnTpg2i5AgrE40L2QEP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Kenny_026 op 11-07-2020 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 20:40:
Mijn grootste Shitcoin verhaal;
ik kocht eens Bitcoin......
En toen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Kenny_026 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:54:
Jullie zouden eens naar AMPL moeten kijken. Momenteel een dagelijkse rebase van 20%. Compound interest is iets moois 😊

De visie
[YouTube: Ampleforth Presents: Friedrich Hayek Predicts The rise of Stablecoins, Bitcoin and Cryptocurrency]

Officiele website

[Afbeelding]
Scam

En geen blauw logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Waarom denk je dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zodra iemand al begint met Shitoshi ipv netjes Satoshi kan ik het verhaal al niet meer serieus nemen. Verder is punt 5 ook nog eens dikke onzin. Dan aankomen met Bitcoin 2.0 is niets meer dan marketing BS.

Maar goed, je zal er wel een hoop van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Kenny_026 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:54:

De visie
[YouTube: Ampleforth Presents: Friedrich Hayek Predicts The rise of Stablecoins, Bitcoin and Cryptocurrency]

Officiele website

[Afbeelding]
Waardeloos logo, dit gaat naar nul!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:41:
[...]

Zodra iemand al begint met Shitoshi ipv netjes Satoshi kan ik het verhaal al niet meer serieus nemen. Verder is punt 5 ook nog eens dikke onzin. Dan aankomen met Bitcoin 2.0 is niets meer dan marketing BS.

Maar goed, je zal er wel een hoop van hebben.
Dit dus, plus dat filmpje gaat natuurlijk nergens over, ze hebben niet eens de moeite genomen iets van die man z’n verhaal te koppelen aan die coin.

Onderzoekjes zegt niks, eigen website is natuurlijk nooit kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Bijzondere reakties en goede argumenten. Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Kenny_026 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:51:
Bijzondere reakties en goede argumenten. Thanks!
Haha dit topic zit vol zuurpruimen.

Tiktok kan t vast waarderen.

Maar even serieus: prima als jij dit een mooi project vindt en daar wat muntjes van hebt, je post is gemaakt om even in die munt te duiken, dat heb ik gedaan, en dan gaan bij mij alle alarmbellen af. Er komen talloze van dit soort projecten voorbij (en daar komt het ook niet goed mee), en dan vind ik dit een van de zwakkere verhalen als ik eerlijk ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
The_Goat schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:59:
[...]

Tiktok kan t vast waarderen.

Maar even serieus: prima als jij dit een mooi project vindt en daar wat muntjes van hebt, je post is gemaakt om even in die munt te duiken, dat heb ik gedaan, en dan gaan bij mij alle alarmbellen af. Er komen talloze van dit soort projecten voorbij (en daar komt het ook niet goed mee), en dan vind ik dit een van de zwakkere verhalen als ik eerlijk ben
Weet je, de crypto wereld zit vol met zuurpruimen en ezels. Deel je iets om medetweakers deel te laten maken van iets moois wordt je gelijk een shiller genoemd. Veel van wat er mis is met de crypto community komt in een paar minuten voorbij. Ik zou er wel veel van hebben. Nou was het maar zo’n feest.

En dat de poster in dat plaatje shitoshi zegt... ach.... vond ik ook onzin want zo laat ik mezelf ook niet uit. Maar het heeft allemaal niets met de coin zelf te maken natuurlijk. En puntje 5 onzin... daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn. Persoonlijk ben ik het er mee eens want door de linited supply en de vraag naar bitcoin is het gewoon niet geschikt als stabiele currency.

Daarnaast komt alles van de man uit de video (die je overigens prima kunt researchen) terug in de coin. Maar daarvoor moet je gedegen onderzoek doen en dat kan imo niet in 10 minuten.

Ik hoef niets te shillen en wilde alleen iets moois delen. Ze zijn deze week van plek 200 naar 75 op CMC geklommen. Is ook niet voor niets. We gaan zien waar het gaat eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
De cryptowereld zit wel vol met ezels idd, zeker waar. De meest opportunistische ‘beleggers’ zitten in crypto, mooie wereld

Mijn commentaar op die video is: als je als bedrijf de statements van die man in jou muntje hebt gestopt en dus revolutionair bent, dan zou ik een giga gelikt filmpje willen hebben, waarin ik uitleg hoe de theorie van deze meneer in mijn project zit, hoe ik dus een probleem hebt opgelost, wereldveranderend benen waarom ik zo enorm innovatief ben dat je echt mijn munt moet hebben. Dat is totaal niet het geval.

Die post in dat plaatje is enorm simpel: btc is kut, wij zijn beter. Er staat nergens hoe/wat/waar waarom

Cmc zegt niets, maar dan ook echt niets over de kwaliteit van een muntje (BSV staat bv ook enorm hoog, hilarisch slecht project).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Weten dat een project serieus is, da's erg lastig bij crypto. Er zijn te veel scams en te veel mooie praatjes die nergens komen in de praktijk. Daarbij is ieder nieuw project mogelijk de 3152ste manier om te cashen en meer niet. Genoeg mensen in dit topic zijn al jaren met crypto bezig en hebben het allemaal al tig keer eerder voorbij zien komen. De kans dat die mensen wat zien in het zoveelste project is klein. Nou ben jij misschien geen shiller, maar zoals jij het post is het al 100x voorbij gekomen waarbij meestal wel een shill was en het project 3 jaar later nog nergens is of een exitscam heeft gezien. De kans dat jij dit post omdat jij er veel van hebt, die is best aanwezig. De kans dat dit project nergens gaat komen of zelfs puur is gemaakt om snel te cashen, die is ook groot. Na 1271 projecten zonder echt resultaat kan je niet echt verwachten dat mensen warm lopen bij weer een nieuwe coin. Dan gelijk iets Bitcoin 2.0 noemen, tsja, weinig kans.
En dat de poster in dat plaatje shitoshi zegt... ach.... vond ik ook onzin want zo laat ik mezelf ook niet uit. Maar het heeft allemaal niets met de coin zelf te maken natuurlijk
Het zegt wat over de persoon waardoor ik alleen maar meer sceptisch wordt op wat ie zegt.
Ze zijn deze week van plek 200 naar 75 op CMC geklommen. Is ook niet voor niets.
En DOGE heeft een paar 100% gedaan :P Genoeg complete shitcoins die enorme runs hebben gedaan.

Ja, misschien is deze coin iets, maar die kans is extreem klein. Verder een hoop grote woorden gebruiken en de zoveelste gimmick om het maar iets te laten lijken. De kans dat het nooit wat gaat worden en naar 0 gaat waarbij je je geld kwijt bent, die is gewoon gigantisch groot. De mensen die hier zitten en dit al tig keer hebben gezien zullen dan ook niet snel warmlopen voor zoiets. Dus ja, niets tegen jou persoonlijk, maar ik sla het even over. Ik koop ze wel als het echt iets gaat worden in de praktijk, maar die kans acht ik zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
The_Goat schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:21:
De cryptowereld zit wel vol met ezels idd, zeker waar. De meest opportunistische ‘beleggers’ zitten in crypto, mooie wereld

Mijn commentaar op die video is: als je als bedrijf de statements van die man in jou muntje hebt gestopt en dus revolutionair bent, dan zou ik een giga gelikt filmpje willen hebben, waarin ik uitleg hoe de theorie van deze meneer in mijn project zit, hoe ik dus een probleem hebt opgelost, wereldveranderend ben en waarom ik zo enorm innovatief ben dat je echt mijn munt moet hebben. Dat is totaal niet het geval.

Die post in dat plaatje is enorm simpel: btc is kut, wij zijn beter. Er staat nergens hoe/wat/waar waarom

Cmc zegt niets, maar dan ook echt niets over de kwaliteit van een muntje (BSV staat bv ook enorm hoog, hilarisch slecht project).

Edit: even snel getypt op een telefoon, voordat ik alle grammarnazis over me heen krijg) 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
We gaan het wel zien 😊

In elk geval bedankt voor de inhoudelijke reacties 👍

[ Voor 54% gewijzigd door Kenny_026 op 11-07-2020 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kenny_026 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:10:
[...]

Weet je, de crypto wereld zit vol met zuurpruimen en ezels. Deel je iets om medetweakers deel te laten maken van iets moois wordt je gelijk een shiller genoemd. Veel van wat er mis is met de crypto community komt in een paar minuten voorbij. Ik zou er wel veel van hebben. Nou was het maar zo’n feest.

En dat de poster in dat plaatje shitoshi zegt... ach.... vond ik ook onzin want zo laat ik mezelf ook niet uit. Maar het heeft allemaal niets met de coin zelf te maken natuurlijk. En puntje 5 onzin... daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn. Persoonlijk ben ik het er mee eens want door de linited supply en de vraag naar bitcoin is het gewoon niet geschikt als stabiele currency.

Daarnaast komt alles van de man uit de video (die je overigens prima kunt researchen) terug in de coin. Maar daarvoor moet je gedegen onderzoek doen en dat kan imo niet in 10 minuten.

Ik hoef niets te shillen en wilde alleen iets moois delen. Ze zijn deze week van plek 200 naar 75 op CMC geklommen. Is ook niet voor niets. We gaan zien waar het gaat eindigen.
Sowieso succes gewenst, ik hoop voor jou dat ze de top 10 in rammen.

Dit topic is nogal radicaal als het aankomt op alts, is niks persoonlijks, dus trek het je niet teveel aan. (Komt waarschijnlijk door enkele personen die hier in het verleden echt wel uit eigenbelang projecten hebben lopen ophemelen.)

Sowieso bedankt voor de goedbedoelde tip!

Wat mij betreft is het altijd positief als mensen zo nu en dan eens een tip opwerpen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:33:
[...]
Dit topic is nogal radicaal als het aankomt op alts
De meeste mensen die nu nog over zijn weten dat ze skeptisch moeten zijn. Alle andere die dat niet waren en 90+% zijn verloren, het grootste deel daar van zie je nu niet meer. Vrijwel alleen de mensen die de afgelopen jaren goed door zijn gekomen zijn er nu nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:59:
[...]

-O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IncmLI55hb_Rkhh5gECC4AjMSxo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aDuGqgRQ9fe97Cir13sQDP3J.png?f=user_large

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:43:
[...]

De meeste mensen die nu nog over zijn weten dat ze skeptisch moeten zijn. Alle andere die dat niet waren en 90+% zijn verloren, het grootste deel daar van zie je nu niet meer. Vrijwel alleen de mensen die de afgelopen jaren goed door zijn gekomen zijn er nu nog.
Ik ben anders vies geraped de afgelopen jaren maar ben er ook nog :+

Ik ben wel skeptischer geworden over alts, maar echt geleerd heb ik er niet van. Heb net zo hard en vrolijk weer een DeFi hypecoin gekocht als dat ik toen met GVT deed.

Ik heb gewoon geen leven en vind het hier wel gezellig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:43:
[...]

Klopt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 00:02:
[...]

Ik ben anders vies geraped de afgelopen jaren maar ben er ook nog :+

Ik ben wel skeptischer geworden over alts, maar echt geleerd heb ik er niet van. Heb net zo hard en vrolijk weer een DeFi hypecoin gekocht als dat ik toen met GVT deed.

Ik heb gewoon geen leven en vind het hier wel gezellig :+
Ik heb ook echt diepe dalen gezien de afgelopen jaren. Hopelijk heb ik nu iets te pakken wat mooi is en even blijft.

Ik heb ook geleerd dat je mensen gewoon niet in crypto moet kletsen. Je wilt vaak uit enthousiasme mensen meenemen. Tegenwoordig plant ik het zaadje en mensen moeten zelf maar zien of ze het water geven.

[ Voor 16% gewijzigd door Kenny_026 op 12-07-2020 06:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zo die nieuwe bitcion 2.0 heeft er wel zin in zeg, wel jammer dat ie niet op de exchanges staat waar ik trade.

Het is trouwens wel een uber shitcoin als ik het zo allemaal lees maar dat logo maakt echt alles goed.

Dynamisch met verloop dat is echt next level, zeker 2.0 waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:38
Kenny_026 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 06:46:
[...]

Tegenwoordig plant ik het zaadje en mensen moeten zelf maar zien of ze het water geven.
gaat diep man heel diep ................ zo koffie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste week begint het tij wellicht te keren voor de altcoins.
Eindelijk, na jaren van bijkopen weer wat positiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:51:
De laatste week begint het tij wellicht te keren voor de altcoins.
Eindelijk, na jaren van bijkopen weer wat positiviteit.
btc dominance ziet er ook beroerd uit, die gaat nog flink zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:59:
[...]

btc dominance ziet er ook beroerd uit, die gaat nog flink zakken.
Daar heb ik geen problemen mee, ik ben niet zo'n voorstander van Bitcoin, ik zie de store of value niet zo met trage en dure transacties wanneer het weer gehyped wordt.

Maargoed, als de BTC prijs weer zakt trekt het de altcoins weer mee omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 18:15
Ik heb op dit moment alleen maar positie in btc maar dat schiet natuurlijk niet op. Geen idee welke alts ik in wil stappen. De rek is er misschien even uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BTC gaat komende week pompen.
En daarna ADA
En daarna ETH.

De "Halving Moon" gaat beginnen!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Op een aantal telegram en forums waar ik zit zeggen ze dat je BNB moet hebben de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Edit laat maar, zie dat ie al vertrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Link heb ik vertrouwen in , en gaat erg lekker de laatste dagen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RLC gaat ook helemaal los. Vol door de 10k sats nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 12 juli 2020 @ 11:49:
Edit laat maar, zie dat ie al vertrokken is.
BNB komt van 400k sats, daar zit nog wel wat ruimte.

Vooral met die alt pumps nu. Shitcoin casino Binance draait weer eens overuren, er wordt flink getrade en dan maar met BNB voor die fee discount toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Toch maar weer een stukje ada teruggekocht tegen de meerprijs.. zal nu wel gaan dalen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal schreef op zondag 12 juli 2020 @ 11:19:
Ik heb op dit moment alleen maar positie in btc maar dat schiet natuurlijk niet op. Geen idee welke alts ik in wil stappen. De rek is er misschien even uit?
Zolang Bitcoin tussen de 8.9-10k blijft dobberen zal de adoptie het grote rondpomp circus nog wel even doorgaan.

Lastig te voorspellen welke alts vanaf dit punt nog erg goed gaan presteren, diverse mooie pumps en elke keer als je denkt het gaat knappen, pompen we hard verder.

Alles wat sneller groeit dan Bitcoin is natuurlijk leuk meegenomen om je PF wat op te krikken in sats, wellicht gewoon met een deel wat gokjes wagen?

Ik zit nu zelf 50% Bitcoin, 50% shitcoins, sommige doen het echt erg leuk. DeFi is nu de hype, wellicht wat focussen op DeFi projectjes om zo short term wat sats binnen te harken.

Maar vroeg of laat komt onze grote oranje matriarch wel weer langs met de zeis om even dominantie af te dwingen en de altjes in het gareel te houden.

Of dat een rode of groene zeis wordt is voor mij 100% tasten in het duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op zondag 12 juli 2020 @ 12:34:
Toch maar weer een stukje ada teruggekocht tegen de meerprijs.. zal nu wel gaan dalen.
zit denk ik nog wel wat groei in 29 juli afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Slux schreef op zondag 12 juli 2020 @ 11:47:
Op een aantal telegram en forums waar ik zit zeggen ze dat je BNB moet hebben de komende dagen.
Altijd goed om wat BNB te hebben.
Zie die de komenden maanden/jaren nog genoeg stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BTC heeft wel een lekkere wick. Kijken wat er nu gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Op de onderkant van de Bitcoin wick weer ingekocht. Hopelijk een snelle opleving en dan snel weer verkopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prachtig stukje kunst...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EcmuE_qXoAAhqL_?format=jpg&name=900x900

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:02

raq

Bnb gaat inderdaad lekker en het is ook wel weer tijd voor een nieuwe binance shitcoinbonanza launchpad coin. Dat is altijd gratisgeld gebleken.
Sowieso wel fijne weken dit als je alts trade, zit nu nog vol in ftm en strat maar denk dat die omzet naar waves.

@bie100 Waarom 29juli zo'n belangrijke datum?

[ Voor 3% gewijzigd door raq op 12-07-2020 17:02 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
raq schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:02:
Bnb gaat inderdaad lekker en het is ook wel weer tijd voor een nieuwe binance shitcoinbonanza launchpad coin. Dat is altijd gratisgeld gebleken.
Sowieso wel fijne weken dit als je alts trade, zit nu nog vol in ftm en strat maar denk dat die omzet naar waves.

@bie100 Waarom 29juli zo'n belangrijke datum?
Shelley Mainnet Launch

https://blockchain.news/i...rice-predictions-are-high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Link is een neverending pump, geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op zondag 12 juli 2020 @ 11:47:
Ja idd, paar maten hadden ook gekocht vanwege de token burn rond de 15e. Ik dacht "kijk nog wel ff" en door het werk helemaal vergeten. Zal vast wel weer 'n sell the news event worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Op crypto met hard cap kan je geen beleid voeren
Ze zullen complementair zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Handels PF: 35% ADA, 15% LINK, 25% BTC, 10% REN en 15% fiat. Stop losses staan en hopelijk gooit Bitcoin geen roet in het eten...

Edit: Oeps, XTZ vergeten, die staat mooi in de min vandaag, ook wat toegevoegd.

Let's go! *O* *O*

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 12-07-2020 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jammer dat VET achterblijft, volume zakt ook snel weg. ik ga ze maar inruilen voor wat bsv.
LINK en ADA verkoop orders zijn bijna in zicht

Dus je kan nu het beste VET, LINK en ADA inslaan, want elke keer als ik verkoop gaan ze direct naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Slux Klopt, dat voelde ik uiteraard al aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Jeez, mijn portfolio staat echt stil. Tis echt helemaal dood. Vaak is het fijn om zo goed als 100% in BTC te zitten, maar nu had ik toch graag wat LINK/ADA voor de hodl gehad. Achjah, achteraf lullen. Voor je het weet zijn al die shitcoins weer richting 0.

De tradepot staat ook stof te happen, laatste trade alweer op 3 juli. Toen met ADA een ritje gemaakt en verkocht op $0.10, waar ik achteraf beter had kunnen holden. 8)7 |:(
Weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Denk gewoon hodl langs de zijlijn totdat ik weer tijd heb. Komende week nog ff 5 daagjes werken en dan 2 weken vakantie, mooi vooruitzicht.

Tesla ging een partijtje dik beste mensen, vol door de $1500 afgelopen vrijdag. Bizar! Zit je dan met Bitcoin wekenlang te wachten op enige prijsactie. Goddammit, do something plz. Ok geduld.. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Oh en als we dan toch allerlei shitcoins pampen, doe dan alsjeblieft Nano ook ff. Kan ik van m'n bag af..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Tominatie Hier inmiddels alweer >+15% met TSLA, ik hoop dat de shorters hier er niet rekt door zijn gegaan ;)

Vooral die +11% van eergisteren was magisch :) Wel stop losses ingesteld, want dit kan niet onbeperkt zo doorgaan.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 12-07-2020 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Vertrouw het niet.. Naar fiat gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:37:
Jeez, mijn portfolio staat echt stil. Tis echt helemaal dood. Vaak is het fijn om zo goed als 100% in BTC te zitten, maar nu had ik toch graag wat LINK/ADA voor de hodl gehad. Achjah, achteraf lullen. Voor je het weet zijn al die shitcoins weer richting 0.

De tradepot staat ook stof te happen, laatste trade alweer op 3 juli. Toen met ADA een ritje gemaakt en verkocht op $0.10, waar ik achteraf beter had kunnen holden. 8)7 |:(
Weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Denk gewoon hodl langs de zijlijn totdat ik weer tijd heb. Komende week nog ff 5 daagjes werken en dan 2 weken vakantie, mooi vooruitzicht.

Tesla ging een partijtje dik beste mensen, vol door de $1500 afgelopen vrijdag. Bizar! Zit je dan met Bitcoin wekenlang te wachten op enige prijsactie. Goddammit, do something plz. Ok geduld.. :$
Vorig jaar x aantal K in Nio geduwd, Chinese Tesla.
Meer mee verdient dan ooit met crypto :*)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mr_Ripple schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:56:
[...]

Vorig jaar x aantal K in Nio geduwd, Chinese Tesla.
Meer mee verdient dan ooit met crypto :*)
Nio? Bedoel je Neo?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Toch weer lekker wat winst gehaald deze week met die mooie alt projecten.
ADA, LINK, VET, XLM .. allemaal vet winst.
BTC beetje sneu, maar die komt er wel achteraan gehobbeld volgende week.
Altijd wat laat he dat BTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Nee, Nio 8)

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eens zien waar dit de komende tijd heen gaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivjrNjWJzgvGxnIE2yZePmvILXE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/pducxLuQbtEaZzTmcjOGy9Qm.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:51:

[Afbeelding]
Je kunt bij de blauwe pijltjes ook precies mijn inkoop momenten zien :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:59:
[...]
Je kunt bij de blauwe pijltjes ook precies mijn inkoop momenten zien :Y
Kopen als je denkt: Nu stijgt alles flink door, dat gaat meestal niet goed nee. Heb zelf ook op de dure manier moeten leren dat je altijd in moet stappen bij een dip en niet als de boel omhoog aan het gaan is. Breakouts kopen in een 2 jaar lange downtrend zal dan meestal ook een fakeout kopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:51:

[Afbeelding]
We hadden een mooie uitbraak deze week, helaas afgeschoten door de tradionele markten.. Nu verwacht ik hoge 6k...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:49:
[...]
We hadden een mooie uitbraak deze week
Ligt er aan hoe je dat precies ziet. Voor mij persoonlijk is alles onder de 10k/10.5k geen echte breakout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Bever! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 21:49:
[...]

We hadden een mooie uitbraak deze week, helaas afgeschoten door de tradionele markten.. Nu verwacht ik hoge 6k...
Er is niets noemenswaardigs gebeurd deze week imo

Welke uitbraak?

[ Voor 3% gewijzigd door The_Goat op 12-07-2020 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
REN en LINK gaan lekker, nu ADA nog, maar die geef ik een paar weekjes.

LINK sellorders rond 7.25/7.35 staan.

Bitcoin vangt de dips mooi op, maar ik blijf nog voor een deel in fiat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:15
Zijn er nog mensen die denken dat USDT 1:1 gedekt wordt door USD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LINK door de 7 USDT heen!

Sellorders bijna geraakt, al eerder dan ik had verwacht.

[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 12-07-2020 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Taro schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:40:
LINK door de 7 USDT heen!

Sellorders bijna geraakt, al eerder dan ik had verwacht.
Gaat helemaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:31
LINK gaat inderdaad helemaal door het dak heen, heb zelf een 100% sell order op 0.00080000 sats gezet.
Benieuwd hoe lang hij door gaat :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lekiame schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:47:
LINK gaat inderdaad helemaal door het dak heen, heb zelf een 100% sell order op 0.00080000 sats gezet.
Benieuwd hoe lang hij door gaat :-D
Als je daar wil verkopen, zet hem dan op 7947 en niet op 8 rond. Misschien zelfs 7994, maar op exact 8 maakt de kans op verkopen een stuk kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
PilatuS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:50:
[...]

Als je daar wil verkopen, zet hem dan op 7947 en niet op 8 rond. Misschien zelfs 7994, maar op exact 8 maakt de kans op verkopen een stuk kleiner :)
Yes, snap ik 8) Thanks voor de tip though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:50:
[...]

Want tops worden aantoonbaar vaker gemaakt onder een rond getal dan boven een rond getal? Die backtest zou ik wel eens willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 12 juli 2020 @ 23:59:
[...]
Want tops worden aantoonbaar vaker gemaakt onder een rond getal dan boven een rond getal? Die backtest zou ik wel eens willen zien
Op ieder rond getal staan gigantische aantallen, daar wil je toch ietjes onder zitten ? En ja, ik zie het vaak genoeg gebeuren dat die ronde getallen net niet worden geraakt. Zie ook de vorige top van LINK op 4.97 en nog eerder op 3.96. XTZ als ander voorbeeld ook 3.96. Dit dan wel in USDT, maar kijk zelf maar, het komt vaak genoeg voor dat het ronde getal net niet wordt geraakt.

Edit: Zie ook BTC. 9972, 9780, 9470 op de 4 uur. En ja, dan 1x naar 10.380. Als je wil verkopen kan meestal beter iets lager zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 13-07-2020 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LINK sellorders gehit... Nou hoop ik niet dat ik ze net als @Slux te vroeg verkoop :) Maar ik koop ze zeker weer terug, hopelijk een stukje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Taro schreef op maandag 13 juli 2020 @ 00:05:
LINK sellorders gehit... Nou hoop ik niet dat ik ze net als @Slux te vroeg verkoop :) Maar ik koop ze zeker weer terug, hopelijk een stukje lager.
Haha lekker hoor, mijne gaan los op $7,25 ben benieuwd of ie dat nog haalt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op maandag 13 juli 2020 @ 00:04:
[...]

Op ieder rond getal staan gigantische aantallen, daar wil je toch ietjes onder zitten ? En ja, ik zie het vaak genoeg gebeuren dat die ronde getallen net niet worden geraakt. Zie ook de vorige top van LINK op 4.97 en nog eerder op 3.96. XTZ als ander voorbeeld ook 3.96. Dit dan wel in USDT, maar kijk zelf maar, het komt vaak genoeg voor dat het ronde getal net niet wordt geraakt.
Dus ik kan er (In extreme) met een flinke sell wall op een rond getal voor zorgen dat jij te vroeg verkoopt/short, om vervolgens je stoploss net boven dat ronde getal te triggeren? Lijkt me easy money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En daar gaat ADA en veel anderen ook _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Stop losses op alles ingesteld en nu :Z

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 13-07-2020 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Taro schreef op maandag 13 juli 2020 @ 00:14:
En daar gaat ADA en veel anderen ook _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Stop losses op alles ingesteld en nu :Z
1% move van Ada in 15 min, zo extreem is t allemaal niet. Eind vd week, even wat volatiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op maandag 13 juli 2020 @ 00:10:
[...]
Dus ik kan er (In extreme) met een flinke sell wall op een rond getal voor zorgen dat jij te vroeg verkoopt/short, om vervolgens je stoploss net boven dat ronde getal te triggeren? Lijkt me easy money
Is daar gebruik van te maken, vast wel, maar het is in dit topic wel vaker voorbij gekomen waarbij eigenlijk iedereen het er wel mee eens was dat als je iets wil verkopen je beter net onder een rond getal kan zitten. De kans op verkopen is dan gewoon groter. Ik heb het ook even puur over verkopen, dus daarna een stop hitten is er niet bij. Over shorten had ik het sowieso niet, puur alleen over verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op maandag 13 juli 2020 @ 00:05:
:N

Maja winst is winst moet je maar denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Uch net te vroeg xtz verkocht zie ik.. Btc kan haast niet lang meer boven die 9k blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

The_Goat schreef op zondag 12 juli 2020 @ 22:47:
[...]

Er is niets noemenswaardigs gebeurd deze week imo

Welke uitbraak?
Die sprong naar 9.4 was een mooie kans, en helaas door de traditionele markt door de neus geboord imo..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op maandag 13 juli 2020 @ 07:00:
Uch net te vroeg xtz verkocht zie ik.. Btc kan haast niet lang meer boven die 9k blijven...
Ik verkocht in de jaren 90 al xtz, dus zo vroeg ben je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zijn link en ada gekoppeld of zo?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervdbroeke
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-02-2021
Pelox schreef op maandag 13 juli 2020 @ 07:18:
Zijn link en ada gekoppeld of zo?
Lijkt wel zo. Ik probeer er ook achter te komen, maar ik kom niet veel verder.
Pagina: 1 ... 59 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!