Weten dat een project serieus is, da's erg lastig bij crypto. Er zijn te veel scams en te veel mooie praatjes die nergens komen in de praktijk. Daarbij is ieder nieuw project mogelijk de 3152ste manier om te cashen en meer niet. Genoeg mensen in dit topic zijn al jaren met crypto bezig en hebben het allemaal al tig keer eerder voorbij zien komen. De kans dat die mensen wat zien in het zoveelste project is klein. Nou ben jij misschien geen shiller, maar zoals jij het post is het al 100x voorbij gekomen waarbij meestal wel een shill was en het project 3 jaar later nog nergens is of een exitscam heeft gezien. De kans dat jij dit post omdat jij er veel van hebt, die is best aanwezig. De kans dat dit project nergens gaat komen of zelfs puur is gemaakt om snel te cashen, die is ook groot. Na 1271 projecten zonder echt resultaat kan je niet echt verwachten dat mensen warm lopen bij weer een nieuwe coin. Dan gelijk iets Bitcoin 2.0 noemen, tsja, weinig kans.
En dat de poster in dat plaatje shitoshi zegt... ach.... vond ik ook onzin want zo laat ik mezelf ook niet uit. Maar het heeft allemaal niets met de coin zelf te maken natuurlijk
Het zegt wat over de persoon waardoor ik alleen maar meer sceptisch wordt op wat ie zegt.
Ze zijn deze week van plek 200 naar 75 op CMC geklommen. Is ook niet voor niets.
En DOGE heeft een paar 100% gedaan

Genoeg complete shitcoins die enorme runs hebben gedaan.
Ja, misschien is deze coin iets, maar die kans is extreem klein. Verder een hoop grote woorden gebruiken en de zoveelste gimmick om het maar iets te laten lijken. De kans dat het nooit wat gaat worden en naar 0 gaat waarbij je je geld kwijt bent, die is gewoon gigantisch groot. De mensen die hier zitten en dit al tig keer hebben gezien zullen dan ook niet snel warmlopen voor zoiets. Dus ja, niets tegen jou persoonlijk, maar ik sla het even over. Ik koop ze wel als het echt iets gaat worden in de praktijk, maar die kans acht ik zeer klein.