Misschien zit hier nog wel een beetje rek in de komende dagen
Lijkt een S/R flip op de daily.
Geeft iig een duidelijke entry en duidelijke exit.
Ik zit er in
En in TRX, ballsdeep, want die hebben een TIKTOK promo team
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sky is the limitNorthstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:47:
[...]
Waar denk je dat maan ligt voor LTO? Gewoon even nieuwsgierig. En wat zouden je uitstap/verkooppunten zijn?
Wordt veel verwacht van de conference:Blik1984 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:11:
[...]
Coinbase gerucht, arcelor-mittal die op kleine schaal de vechain blockchain gaat gebruiken en er is een grote conference waar de ceo van Vechain keynote speaker is.
Verder, altseason pump en een sexy logo
Musk en Jack Ma staan inderdaad op de sprekerslijst van vandaagBloodclot schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:43:
[...]
Wordt veel verwacht van de conference:
https://medium.com/vechai...-by-shanghai-6cf9f84d3887
Microsoft/alibaba/amazon/etc zijn ook sprekers
Elon Musk zou ook aanwezig/spreker zijn, maar kan zo snel even geen bron vinden.
Als je LTO vergelijkt met andere coins zou 0.70$ een fair price zijn op dit moment. Gekeken naar het aantal tx dat ze doen etc... of dat LTO undervalued maakt of de rest overvalued tja dat is de vraag. Alles daaronder en ik kom niet aan mijn longterm bag. Met de trade bag gewoon lekker swingtradenNorthstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 09:47:
[...]
Waar denk je dat maan ligt voor LTO? Gewoon even nieuwsgierig. En wat zouden je uitstap/verkooppunten zijn?
Haha ja mooi. Ik heb ook op congressen gepresenteerd waar Jane Goodall spreker was. Dat betekent niet dat ik persoonlijk samen met haar de chimpansees in Afrika ga beschermen (wat natuurlijk wel een goed streven is, don't get me wrong).Bloodclot schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:43:
[...]
Wordt veel verwacht van de conference:
https://medium.com/vechai...-by-shanghai-6cf9f84d3887
Microsoft/alibaba/amazon/etc zijn ook sprekers
Elon Musk zou ook aanwezig/spreker zijn, maar kan zo snel even geen bron vinden.
mwah...The Redman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:53:
Zou wel leuk zijn als er nu weer eens een ouderwets spannende dag met -15% BTC -25 tot -35% alts aanbreekt
Jij hebt duidelijk een ander idee bij "leuk" dan ikThe Redman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:53:
Zou wel leuk zijn als er nu weer eens een ouderwets spannende dag met -15% BTC -25 tot -35% alts aanbreekt
S1 stepped out of bed wearing his “shorts”The Redman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:53:
Verander dat minnetje in een plusje en we zijn het helemaal eens.The Redman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:53:
Zolang het maar blauw is met een verloopje kan je niet fout gaan.PHPResource schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:06:
Zo HOT nu volledig de deur uitgedaan. Via usdt uitgestapt en buy order van dat bedrag op btc/usdt neergelegd in het orderbook.
Tijd om van profielfoto te veranderen, suggesties?
Het Vechain logo wordt alom geroemd hier als sexy logoPHPResource schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:06:
Zo HOT nu volledig de deur uitgedaan. Via usdt uitgestapt en buy order van dat bedrag op btc/usdt neergelegd in het orderbook.
Lees even over $LTO als je een mooi NL project wil vinden. Voor korte termijn is XLM net uitgebroken dus ook interessant. POWR in de gaten houdenPHPResource schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:06:
Ja.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:17:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat corporations inmiddels redelijk wat BTC hebben en het allemaal op het huidige niveau houden, om BTC geen kans meer te geven?
Zero.
Ze zijn volgens mij overgestapt van de NLG en GETPelox schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:21:
Zitten jullie in het dev team van LTO of zo?? Nooit eerder actief geweest op in deze thread en nu enkel LTO shillen.. best bijzonder.
Get.. ook zo'n pareltje van Nederlandse bodemSlux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:22:
[...]
Ze zijn volgens mij overgestapt van de NLG en GET
Zero.
Neuh, community actief. Ik run één van de grootste nodes op LTO Mainnet. Ik hou al tijden het Grote LTO topic bij op dit forum. Maar iemand gaf me een nudge om hier vandaag even bij te springen. Vandaar even hier aan het koekeloeren.Pelox schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:21:
Zitten jullie in het dev team van LTO of zo?? Nooit eerder actief geweest op in deze thread en nu enkel LTO shillen.. best bijzonder.
NLG? GET = Get protocol zeker? Die ken ik wel, maar nooit mee bezig geweest. Vond ik wel altijd interessant project. Wat doet het de laatste tijd?Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:22:
[...]
Ze zijn volgens mij overgestapt van de NLG en GET
Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:26:
[...]
NLG? GET = Get protocol zeker? Die ken ik wel, maar nooit mee bezig geweest. Vond ik wel altijd interessant project. Wat doet het de laatste tijd?
Ondanks Corona doet GET juist erg veel de laatste tijd.The_Goat schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:29:
Gelukkig kunnen we doge 50xen op binance straks. Dat is altijd wel lekker
GET doet niet veel, schijnen weinig tickets verkocht te zijn voor evenementen laatste tijd
Oh ja damn...The_Goat schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:29:
Gelukkig kunnen we doge 50xen op binance straks. Dat is altijd wel lekker
GET doet niet veel, schijnen weinig tickets verkocht te zijn voor evenementen laatste tijd
Wat ben jij negatief in je uitspraken zegPelox schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:21:
Zitten jullie in het dev team van LTO of zo?? Nooit eerder actief geweest op deze thread en nu enkel LTO shillen.. best bijzonder.
Snap niet helemaal welk punt je probeert te maken?Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:52:
[...]
Haha ja mooi. Ik heb ook op congressen gepresenteerd waar Jane Goodall spreker was. Dat betekent niet dat ik persoonlijk samen met haar de chimpansees in Afrika ga beschermen (wat natuurlijk wel een goed streven is, don't get me wrong).
Als het een groot congress is, zullen er altijd wel grote bedrijven zijn. Zegt niets over de kwaliteit van de presentaties, of voortgang van een bedrijf
'Nog niet perse' is ook geen nee... dus zou kunnen!?The_Goat schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:40:
Dat vet nog niet perse in een tesla zit ingebouwd na deze conferentie
Ik heb ook niemand gezien die dat punt heeft proberen te maken. Hooguit om te laten zien dat het een serieus congres isThe_Goat schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:40:
oh heb gemist dat iemand dat zei dan.The_Goat schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:40:
Heeft inderdaad niemand gezegd, maar als je als bedrijfje uitgenodigd wordt op zo'n groot conference met veel bekende namen/bedrijven sta je er mooi tussen. Als je ook nog eens een goed verhaal kunt vertellen en eventueel kunt/mag een discussie starten/deelnemen met die partijen is ook mooi. Wat er allemaal uit kan komen is allemaal speculatief.
Iemand uit China heeft een Tesla gekocht dus VET heeft er een nieuwe partnership bij.
Heb gehoord dat Musk hem persoonlijk komt brengenSlux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:46:
[...]
Iemand uit China heeft een Tesla gekocht dus VET heeft er een nieuwe partnership bij.
zolang de prijs van VET maar blijft stijgen vind ik het best.Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:46:
[...]
Ahaa jij bent ook nieuw zie ik. Ik ben helemaal niet negatief. Valt me alleen op dat er 3 nieuwe users actief zijn en ineens LTO lopen te promoten.. valt nogal op.chr0me1 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:36:
[...]
Wat ben jij negatief in je uitspraken zeg![]()
LTO staat nog niet zo lang op Binance, is volgens veleneen goed project en staat 50% up over de laatste maand. Zo gek is het dan toch niet ofwel?
Zero.
Ook negatieve aandacht is aandachtMachlah schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:49:
Mooi weer... een coin doet een leuke stijging en iedereen maakt zich druk over of het wel of niet belangrijk is dat VET op 1 of andere conference was.
Ik doel ook niet op die ene post, maar ook over jouw vervolgpost over GET, beetje jammer als je het project niet kent. Lijkt me juist goed om Nederlandse initiatieven een beetje te steunenPelox schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:51:
[...]
Ahaa jij bent ook nieuw zie ik. Ik ben helemaal niet negatief. Valt me alleen op dat er 3 nieuwe users actief zijn en ineens LTO lopen te promoten.. valt nogal op.
Had redelijk geïnvesteerd in Get dus ik ken het, had er ook echt vertrouwen in, maar helaas zie ik het niet gebeuren. Zijn teveel internationale alternatieve voor inmiddels.chr0me1 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:58:
[...]
Ik doel ook niet op die ene post, maar ook over jouw vervolgpost over GET, beetje jammer als je het project niet kent. Lijkt me juist goed om Nederlandse initiatieven een beetje te steunen![]()
En ehh ik zit al sinds 2017 in dit topic, dus wat is nieuw?
Zero.
Ik geloof zo ie zo niet in blockchian projecten voor het dagelijks leven en die uit NL al helemaal niet.chr0me1 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:58:
[...]
Ik doel ook niet op die ene post, maar ook over jouw vervolgpost over GET, beetje jammer als je het project niet kent. Lijkt me juist goed om Nederlandse initiatieven een beetje te steunen![]()
En ehh ik zit al sinds 2017 in dit topic, dus wat is nieuw?
Uitgenodigd? Vaak kost zo'n uitnodiging bakken vol met geld om een promotiepraatje te mogen houden. Ik zou er niet veel waarde aan hechten. Congressen zijn met name interessant voor de organiserende partij(en), en in veel mindere mate voor de bezoekers.Bloodclot schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:46:
[...]
Heeft inderdaad niemand gezegd, maar als je als bedrijfje uitgenodigd wordt op zo'n groot conference met veel bekende namen/bedrijven sta je er mooi tussen. Als je ook nog eens een goed verhaal kunt vertellen en eventueel kunt/mag een discussie starten/deelnemen met die partijen is ook mooi. Wat er allemaal uit kan komen is allemaal speculatief.
De tijd leert of het tij keert
Zoals?Pelox schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:02:
[...]
Had redelijk geïnvesteerd in Get dus ik ken het, had er ook echt vertrouwen in, maar helaas zie ik het niet gebeuren. Zijn teveel internationale alternatieve voor inmiddels.
Ik denk ook dat 95% crap is wat er op de markt is. Adoptie zal de volgende bull run hopelijk aansporen. En daar zijn er maar enkele van die goede groei laten zien.Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:12:
[...]
Ik geloof zo ie zo niet in blockchian projecten voor het dagelijks leven en die uit NL al helemaal niet.
En die het wel gebruiken staan niet op CMC want die hebben helemaal geen coins nodig.
[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 09-07-2020 12:36 ]
Verwijderd
welke zijn dat dan?Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:25:
[...]
Ik denk ook dat 95% crap is wat er op de markt is. Adoptie zal de volgende bull run hopelijk aansporen. En daar zijn er maar enkele van die goede groei laten zien.
Ticketmaster: Waarschijnlijk de grootste scalper initiator in de ticketwereld
Je begrijpt dat de dingen die jij super vind en veel vind toevoegen een ander weer helemaal niets vind.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:52:
[...]
Ik snap dat het voor sommige mensen een go-to reactie is geworden de afgelopen jaren om de simpele reden dat in veel gevallen blockchain inderdaad weinig waarde toevoegt. Maar er zijn wel degelijk gevallen waar dit het wel doet en misschien is het handiger om op die dingen te focussen en die andere niets toevoegende projecten te laten sterven. Dan zou de markt ook niet zo diluted zijn en er meer high reward potentieel weer opduiken.
Op zich een goede vraag, maar ik heb geen tijd om het allemaal zelf uit te zoeken welke er wel en of niet deugen. Mijn focus is behoorlijk nauw puur door gebrek aan tijd om me in alles te verdiepen. Maar je ziet telkens meer websites zoals
Ja waarschijnlijk wel, maar ik denk dat we nog veel vaker zullen zien dat teams die gigantisch veel geld hebben opgehaald in de afgelopen jaren het nu niet halen omdat ze de kennis missen van startups, of hun geld verkwisten op onnodige marketing of exchange listings, etc. etc.wehave schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:58:
[...]
Je begrijpt dat de dingen die jij super vind en veel vind toevoegen een ander weer helemaal niets vind.
Dus die splitsing blijft.
Ook zijn veel projecten in het begin bedrijven die niets toevoegen om in de toekomst misschien wel weer veel toe te voegen.
Zo simpel om bepaalde projecten maar gewoon af te laten sterven is erg lastig lijkt mij.
Ssst, we hebben het nu over belangrijkere dingen dan prijs
De kickstarter vergelijking gaat al beter op maar crypto heeft echt niks gemeen met aandelen. Met aandelen 'koop' je een deel van het bedrijf, crypto's zijn muntjes hooguit gekoppeld aan een bedrijf en in de meeste gevallen totaal overbodig. Dat er een bepaald incentive nodig is voor decentrale verificatie snap ik maar dan nog maakt dat het muntje niet (direct) verbonden met het bedrijf. Het is een leuke manier om startkapitaal op te halen en mocht een muntje moonen is het leuk voor 'investeerders' maar de waarde is niet gekoppeld aan de prestaties van het bedrijf.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:52:
[...]
Ticketmaster: Waarschijnlijk de grootste scalper initiator in de ticketwereldhehe
Maar ben het met je eens dat blockchain niet altijd useful is. Het was in de afgelopen jaren meer een soort kickstarter van bedrijfjes geworden om de waarde van een project uiteindelijk terug te geven in de investeerders. En misschien is dat wel ok weet je. Niet iedereen heeft de kans om binnen de aandelen markt een grote slag te slaan. Ik heb ook wel eens gehoord dat veel belangrijke aandelen eerst worden aangeboden aan grote partijen zoals VCs en Hedgefunds. De normale jan en alleman kan vaak naar dat soort opportunities fluiten. Dus misschien is blockchain gewoon het wilde westen van startups en een soort kickstarter.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
https://dusk.network/pages/usecases ook een mooi NL projectCrypts schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 13:22:
[...]
De kickstarter vergelijking gaat al beter op maar crypto heeft echt niks gemeen met aandelen. Met aandelen 'koop' je een deel van het bedrijf, crypto's zijn muntjes hooguit gekoppeld aan een bedrijf en in de meeste gevallen totaal overbodig. Dat er een bepaald incentive nodig is voor decentrale verificatie snap ik maar dan nog maakt dat het muntje niet (direct) verbonden met het bedrijf. Het is een leuke manier om startkapitaal op te halen en mocht een muntje moonen is het leuk voor 'investeerders' maar de waarde is niet gekoppeld aan de prestaties van het bedrijf.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bij mij gisteren ook even een flinke zak ADA gevuld, die zakte ook even mooi richting de €0,085toilet_paper schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 22:18:
Dis ook lachen (voor mij althans), dikke wick naar onder op Bitvavo, lekker gevuld :-)
[Afbeelding]
Edit:
Misschien maar gelijk ff staatslot koop'm
Dat ligt wel een beetje aan de tokenomics toch? Wederom haal ik LTO hier aan (zoals ik zei mijn focus is nauw sorry). De transacties die bedrijven doen met LTO worden betaald met LTO tokens. Een anchor transactie kost 0.25 LTO (en binnenkort waarschijnlijk 0.35 LTO waarvan 0.1 LTO burned wordt) die als reward bij de nodes terecht komt. Als de klant door zijn tokens heen is dan moeten ze deze kopen van de market, direct of indirect. Hoe meer transacties er plaatsvinden, hoe meer demand er zal zijn voor de tokens. Hierdoor ontstaat er een directe verbinding tussen de prestaties van het bedrijf (meer adoptie = meer transacties = meer tokens nodig) en de prijs van de token.Crypts schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 13:22:
[...]
De kickstarter vergelijking gaat al beter op maar crypto heeft echt niks gemeen met aandelen. Met aandelen 'koop' je een deel van het bedrijf, crypto's zijn muntjes hooguit gekoppeld aan een bedrijf en in de meeste gevallen totaal overbodig. Dat er een bepaald incentive nodig is voor decentrale verificatie snap ik maar dan nog maakt dat het muntje niet (direct) verbonden met het bedrijf. Het is een leuke manier om startkapitaal op te halen en mocht een muntje moonen is het leuk voor 'investeerders' maar de waarde is niet gekoppeld aan de prestaties van het bedrijf.
Als het een serieus bedrijf is waarom dan van die tokens die zo volatiel als de pest zijn.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:09:
[...]
Dat ligt wel een beetje aan de tokenomics toch? Wederom haal ik LTO hier aan (zoals ik zei mijn focus is nauw sorry). De transacties die bedrijven doen met LTO worden betaald met LTO tokens. Een anchor transactie kost 0.25 LTO (en binnenkort waarschijnlijk 0.35 LTO waarvan 0.1 LTO burned wordt) die als reward bij de nodes terecht komt. Als de klant door zijn tokens heen is dan moeten ze deze kopen van de market, direct of indirect. Hoe meer transacties er plaatsvinden, hoe meer demand er zal zijn voor de tokens. Hierdoor ontstaat er een directe verbinding tussen de prestaties van het bedrijf (meer adoptie = meer transacties = meer tokens nodig) en de prijs van de token.
LTO kan door een bedrijf zelf gebruikt worden of een bedrijf kan een product gebruiken van een integrator die zijn oplossingen met LTO gebouwd heeft. Kortom de eindgebruiker hoeft nog geen eens te weten dat ze blockchain gebruiken en er op de achtergrond tokens voor nodig zijn terwijl hun activiteit wel degelijk impact heeft op de token waarde.
Daar zijn veiligheden voor ingebouwd bij LTO. Als je de details wilt weten dan kan ik hun tokenomic paper aanraen te lezen: https://ltonetwork.com/do...20-%20Token%20Economy.pdfSlux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:16:
[...]
Als het een serieus bedrijf is waarom dan van die tokens die zo volatiel als de pest zijn.
Morgen koop je ze voor 1 euro de dag erna voor 0.001 cent, dat kan toch nooit werken.
Klapt morgen BTC eruit is je LTO ook weg, imo is het gewoon kansloos.
Opzich ben ik het wel met je eens maar lees de post boven de jouwe. Het stukje waar Northstar het over heeft, leased proof of importance is een eventuele fix voor dit probleem. Zodra de token te duur wordt zal LTO overschakelen op dit consensus algoritme ipv PoS wat er dus voor kan gaan zorgen dat bedrijven bijna net zero draaien en dus eigenlijk amper hoeven te betalen voor de transacties. Helemaal net zero zal nooit lukken. Best of both worlds, want ook nog lekker speculerenSlux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:34:
Op wat valuta coins na zijn alle tokes/coins gewoon waardeloos en onbruikbaar in de praktijk. en wat @Crypts ook al zij niet te vergelijken met aandelen.
Je kan als bedrijf niet tokens kopen die zo volatiel zijn, wat ga je tegen de klant zeggen ? meneer u moet ze nog wel even hedgen voordat u ze koopt anders kunt u morgen misschien maar 1 coin kopen voor uw smartcontract ipv de gebruikelijk 100000.
Ik snap ook echt niet dat mensen hier in geloven, maar dat zal wel aan mij liggen.
Wat wel kan is een token coin die niet ergens aan gekoppeld is en altijd een vaste waarde heeft, maar dat zullen ze niet doen want dan verdienen ze niks, want van hun product zoals bijvoorbeeld smarcontracts moeten ze het niet hebben omdat niemand het gebruikt, en zouden ze dat wel doen dan hebben ze zo ie zo geen tokens/coins nodig.
Nu leven al die bedrijven van blinde believers en de speculaten, vallen die weg dan blijft er niks meer over.
Het klinkt allemaal mooi maar op het moment staat LTO +16% ik lees ''eventuele''japjaan schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:39:
[...]
Opzich ben ik het wel met je eens maar lees de post boven de jouwe. Het stukje waar Northstar het over heeft, leased proof of importance is een eventuele fix voor dit probleem. Zodra de token te duur wordt zal LTO overschakelen op dit consensus algoritme ipv PoS wat er dus voor kan gaan zorgen dat bedrijven bijna net zero draaien en dus eigenlijk amper hoeven te betalen voor de transacties. Helemaal net zero zal nooit lukken. Best of both worlds, want ook nog lekker speculeren
Ik heb ook geen zin om het uit te leggen aan iemand die op voorhand al zegt dat het niet werktSlux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:47:
[...]
Het klinkt allemaal mooi maar op het moment staat LTO +16% ik lees ''eventuele''
fix, daar heb je niks aan het is gewoon mooie praatjes, in de praktijk zit het toch wat anders in elkaar.
Nogmaal als de LTO zo mooi is dan hebben ze ook geen tokens nodig. je verdien model zit in het product wat je aanbied, op het moment zit het niet in het product maar in de transacties of token, dat klopt toch gewoon niet of ben ik nou gek .. en nee daar hoef je geen antwoord op te geven, ik heb nog een beetje zelf kennis
[ Voor 6% gewijzigd door japjaan op 09-07-2020 14:55 ]
Ik snap niet helemaal wat je in dit topic doet als je zo skeptisch er over bent maar goed. Om nogmaals te reageren met LTO. Zij bouwen hun eigen SaaS oplossingen op hun blockchain die revenue brengen. Ze hebben voor het voortbestaan van hun bedrijf de token waarde niet nodig, zoals ik hierboven al aangaf gaat het om andere dingen. Meer een verlenging van hun bedrijf.Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:34:
Op wat valuta coins na zijn alle tokes/coins gewoon waardeloos en onbruikbaar in de praktijk. en wat @Crypts ook al zij niet te vergelijken met aandelen.
Je kan als bedrijf niet tokens kopen die zo volatiel zijn, wat ga je tegen de klant zeggen ? meneer u moet ze nog wel even hedgen voordat u ze koopt anders kunt u morgen misschien maar 1 coin kopen voor uw smartcontract ipv de gebruikelijk 100000.
Ik snap ook echt niet dat mensen hier in geloven, maar dat zal wel aan mij liggen.
Wat wel kan is een token coin die niet ergens aan gekoppeld is en altijd een vaste waarde heeft, maar dat zullen ze niet doen want dan verdienen ze niks, want van hun product zoals bijvoorbeeld smarcontracts moeten ze het niet hebben omdat niemand het gebruikt, en zouden ze dat wel doen dan hebben ze zo ie zo geen tokens/coins nodig.
Nu leven al die bedrijven van blinde believers en de speculaten, vallen die weg dan blijft er niks meer over.
Zie hierbovenSlux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:47:
[...]
Het klinkt allemaal mooi maar op het moment staat LTO +16% ik lees ''eventuele''
fix, daar heb je niks aan het is gewoon mooie praatjes, in de praktijk zit het toch wat anders in elkaar.
Nogmaal als de LTO zo mooi is dan hebben ze ook geen tokens nodig. je verdien model zit in het product wat je aanbied, op het moment zit het niet in het product maar in de transacties of token, dat klopt toch gewoon niet of ben ik nou gek .. en nee daar hoef je geen antwoord op te geven, ik heb nog een beetje zelf kennis
Spreek je over een jaar wel weerjapjaan schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:53:
[...]
Ik heb ook geen zin om het uit te leggen aan iemand die op voorhand al zegt dat het niet werktHet feit dat ze al meer dan 50k transacties per dag doen waar bedrijven voor betalen zegt mij genoeg. Een cijfer waar verscheidene top 10 coins nog een puntje aan kunnen zuigen omdat die vrijwel alleen maar spam transacties doen.
Laten we ophouden over LTO. Er zijn gelukkig nog meer coins waar we vandaag geld mee kunnen verdienen
!remindme
Verwijderd
Maar dat is toch wat ik zeg? Die tokens zijn niet nodig maar in dit geval wel noodzakelijk om een decentrale verificatie te krijgen. Dat kan alleen als klanten tokens kopen en nodes genoeg aan verificatie verdienen. Gaat een van de twee mank dan stort het systeem in dus dan moet je je echt goed gaan afvragen of blockchain de beste danwel enige oplossing is? Moet het persé gedecentraliseerd en kun je dus niet om een volatiel eigen muntje heen? Zo zijn er nog wel wat vragen die ik kan bedenken maar in het algemeen vraag ik me af of dat dit nou echt noodzakelijk is. Het lijkt mij een vrij complexe manier om wat simpele problemen op te lossen.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:59:
Ze hebben voor het voortbestaan van hun bedrijf de token waarde niet nodig, zoals ik hierboven al aangaf gaat het om andere dingen. Meer een verlenging van hun bedrijf.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Als je in een verzamelgebouw zit ben je kansloos als bedrijf?Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:05:
Ze hebben niet een een bezoek of telefoon nummer op hun website staan
Geven aan dat ze op de Herengracht 504, 1017CB Amsterdam zitten en volgens de KvK op Van Diemenstraat 2001013CP Amsterdam in 1 of andere verzamelgebouw.
Kansloos maar als jullie erin geloven, ik vind helemaal mooi en wens jullie succes.
KvK is up to date. Ze zijn eind vorig jaar verhuisd naar pand van Primalbase (die failliet is gegaan). LTO Network is voortgekomen uit Firm24 (https://www.firm24.com/) trouwens en zit daarom ook samen met hen in het pand omdat ze daar meer ruimte hadden om uit te breiden met nieuw personeel, etc.. En het waarschijnlijk gewoon een goede deal was, haha.Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:05:
Ze hebben niet een een bezoek of telefoon nummer op hun website staan
Geven aan dat ze op de Herengracht 504, 1017CB Amsterdam zitten en volgens de KvK op Van Diemenstraat 2001013CP Amsterdam in 1 of andere verzamelgebouw.
Kansloos maar als jullie erin geloven, ik vind helemaal mooi en wens jullie succes.
Volgens mij gaf ik net duidelijk aan dat het voor hen wel belangrijk is omdat ze de public layer van decentralisatie een belangrijk onderdeel vinden van hun aangeboden oplossingen omtrent de security en doorbreken van data silos.Crypts schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:06:
[...]
Maar dat is toch wat ik zeg? Die tokens zijn niet nodig maar in dit geval wel noodzakelijk om een decentrale verificatie te krijgen. Dat kan alleen als klanten tokens kopen en nodes genoeg aan verificatie verdienen. Gaat een van de twee mank dan stort het systeem in dus dan moet je je echt goed gaan afvragen of blockchain de beste danwel enige oplossing is? Moet het persé gedecentraliseerd en kun je dus niet om een volatiel eigen muntje heen? Zo zijn er nog wel wat vragen die ik kan bedenken maar in het algemeen vraag ik me af of dat dit nou echt noodzakelijk is. Het lijkt mij een vrij complexe manier om wat simpele problemen op te lossen.
Data silos zijn de "eilanden" van bedrijfsdata. Hun eigen interne servers, computers, etc.. Soms zijn er voordelen om zulke data te delen met andere bedrijven (om zo processen makkelijker te laten verlopen), maar doen bedrijven dat niet omdat ze niet andere partijen in hun data willen laten kijken. En al helemaal met GDPR niet omdat je verantwoordelijk bent voor die data. Door middel van decentrale verbindingen zoals de blockchain kunnen aanbieden kan je zulke uitwisselingen wel tot stand laten komen omdat alleen de "erkenning" van data heen en weer gezonden wordt en niet de data zelf.Verwijderd schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:05:
Ik heb niet eens een data silo, geen idee wat dat eigenlijk is ook...
Heb wel een data bundel trouwens.
Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:17:
[...]
KvK is up to date. Ze zijn eind vorig jaar verhuisd naar pand van Primalbase (die failliet is gegaan). LTO Network is voortgekomen uit Firm24 (https://www.firm24.com/) trouwens en zit daarom ook samen met hen in het pand omdat ze daar meer ruimte hadden om uit te breiden met nieuw personeel, etc.. En het waarschijnlijk gewoon een goede deal was, haha.
En ik weet niet waar jij vandaan komt, maar in de randstad is het helemaal niet ongewoon om in een gedeeld kantoor/werk complex te zitten hoor. Gebeurd zo vaak in Amsterdam, zeker met IT bedrijven.
+1Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:28:
[...]
ik zit hier niet voor de techniek trouwens, ik zit hier puur om geld te verdienen, het valt mij alleen op dat zodra er een klein run is altijd dit soort bedrijfjes weer geschild worden en ineens real use cases zijn.
Mjah de geld-willen-verdieners die niet naar echte adoptie en usecases kijken zijn juist de reden dat de markt nu zo diluted is en ik ben juist het tegenovergestelde (en misschien ouderwets daarin). Sowieso vind ik al dat traden enkel geld afpakken van andere mensen. Ik investeer liever in iets waar de bedrijven voor betalen en ik voordeel heb van de groei van het ecosystem. Don't get em wrong, ik wil nog steeds geld verdienen, to the moon and all. De instelling is denk alleen een beetje anders.Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:28:
[...]
ik zit net te lezen wat firm24 gebruikt erg vaag verhaal, maar jij legt het al goed uit, is gewoon 1 pot nat een mooi verhaal.
En dan lees ik dit op de website.![]()
Our platform relies on trust and needs a level playing field between company founders, directors, and employees. To guarantee the authenticity of the documents being created on the Firm24 platform, we rely on the blockchain technology of the LTO Network. Integration was done in 2 days, and I did not need to spend any time maintaining the integration.
Slux woont onder een brug en slaapt onder stenen![]()
Klopt een verzamel kantoor is niks mee, heb ik ook jaren gebruik van gemaakt.![]()
Wat ik onprofessioneel en amateuristisch vind is geen bezoek geen contact geen telefoon enz.
Maar goed kan ook de leeftijd zijn.
Als ik er als klant naar kijk is het voor mij te dromerig/wazig en zitten jullie er met zo diep in dat je de realiteit kwijt bent hoe het echt werkt, er worden oplossingen voor problemen gezocht die er niet zijn.
ik zit hier niet voor de techniek trouwens, ik zit hier puur om geld te verdienen, het valt mij alleen op dat zodra er een klein run is altijd dit soort bedrijfjes weer geschild worden en ineens real use cases zijn.
Ik was echt helemaal met je meegegaan als er geen vage coins/tokens in het spel waren geweest.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Mjah de geld-willen-verdieners die niet naar echte adoptie en usecases kijken zijn juist de reden dat de markt nu zo diluted is en ik ben juist het tegenovergestelde (en misschien ouderwets daarin). Sowieso vind ik al dat traden enkel geld afpakken van andere mensen. Ik investeer liever in iets waar de bedrijven voor betalen en ik voordeel heb van de groei van het ecosystem. Don't get em wrong, ik wil nog steeds geld verdienen, to the moon and all. De instelling is denk alleen een beetje anders.
En zoals ik al zei, ik was het grote LTO topic allang gestart (Augustus 2019 om precies te zijn), dus zo "plotseling" is LTO er niet. Ik kan er niets aan doen dat je niet verder hebt gekeken dan de slowchat. Als je die wel gelezen had dan wist je ook dat LTO juist andersom is gestart met blockchain. Ze hadden met Firm24 en LegalthingsOne klanten die een oplossing zochten voor een probleem dat ze hadden en daar kwam uit naar voren dat blockchain de oplossing was. Echter wilden ze iets specifieks hebben wat niet op andere platforms mogelijk was dus hebben ze het zelf ontwikkeld. Precies andersom van wat je vele andere whitepaper dreamers zag doen de afgelopen jaren.
Je kan gewoon rustig binnenlopen bij hun kantoor hoor als je ze aan het werk wilt zien. Maar denk inderdaad dat dit met het nieuwe soort bedrijf te maken heeft... of ze zijnhet gewoon vergeten omdat ze het zo druk hebben.![]()
Als je onder een brug leeft trouwens dan doe je het niet helemaal goed met "hier zijn voor geld verdienen"![]()
Slux schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Ik was echt helemaal met je meegegaan als er geen vage coins/tokens in het spel waren geweest.
Ik blijf erbij het voegt niks toe aan die diensten/producten of hoe je ze wilt noemen.
Er zijn ook zat startups die iets met de blockchian doen en helemaal niks doen met coins/tokens die doen het beter dan al die cmc meuk bedrijfjes en zullen ook eerder serieus genomen worden door de big boys dan wel investeerders.
Ja ik slaap al jaren onder een brug, loop ook weer bij de voedselbank, ben failliet gegaan door crypto, ik krijg zo nu en dan een donatie en dat pomp ik direct in crypto, mede omdat ik in 2020 verslaaft ben geraakt aan logo's voornamelijk blauwe logo's.
BTC zal het wel redden alleen zie ik zelf geen bullrun komen de komende tijd, crypto animo neemt af om mij heen (nou is mijn wereld erg beperkt met alleen een pup) iedereen zit op de normale beurzen, dat is ook echt de place to be dit jaar.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:56:
[...]
Hopelijk gaan we weer betere tijden tegemoet. Ik ben benieuwd of BTC het gaat redden om weer op een bullrun te gaan.
Verwijderd
Fucking diep dit.The_Goat schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:02:
Misschien is dit wel de top van de bull run
Zo zat ik er vroeger ook in. In 2017/2018 had ik vol vertrouwen in Vechain en Nano. Prachtige coins met goede bedrijven erachter (Vechain) en zeer innovatief. En dan verlies je opeens 50% of meer van je inleg. Dat gaat mij niet meer overkomen.Northstar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Mjah de geld-willen-verdieners die niet naar echte adoptie en usecases kijken zijn juist de reden dat de markt nu zo diluted is en ik ben juist het tegenovergestelde (en misschien ouderwets daarin). Sowieso vind ik al dat traden enkel geld afpakken van andere mensen. Ik investeer liever in iets waar de bedrijven voor betalen en ik voordeel heb van de groei van het ecosystem. Don't get em wrong, ik wil nog steeds geld verdienen, to the moon and all. De instelling is denk alleen een beetje anders.
Ja zeker dat ligt ook wel aan het instapmoment natuurlijk. LTO heeft ook al op 28 cent gestaan. De mensen die toen ingestapt zijn, zijn ook niet blij. Maar dat zijn dan ook de pump en dump groepen die daar verantwoordelijk zijn. Dat was geen organische groei.Azer schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Zo zat ik er vroeger ook in. In 2017/2018 had ik vol vertrouwen in Vechain en Nano. Prachtige coins met goede bedrijven erachter (Vechain) en zeer innovatief. En dan verlies je opeens 50% of meer van je inleg. Dat gaat mij niet meer overkomen.
Verwijderd
Pfff, je moet natuurlijk ook wel naar pagina 2 van de Google results gaan als je naar LTO zoekt Jaapio! Alleen daar kan je de link naar LTO network site vindenVerwijderd schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:27:
Ik ben me nu aan het inlezen over LTO, maar wordt er nog niet veel wijzer van... Wat nu precies hun doel is kan ik niet uit de site opmaken... En waar is de whitepaper?
De partnerships zeggen me ook niet veel.
https://www.lto.nl/
Verwijderd schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:27:
Ik ben me nu aan het inlezen over LTO, maar wordt er nog niet veel wijzer van... Wat nu precies hun doel is kan ik niet uit de site opmaken... En waar is de whitepaper?
De partnerships zeggen me ook niet veel.
https://www.lto.nl/
Verwijderd
Geen paniek, is de top van de bodem dit. Dus.Azer schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:01:
Bitcoin gaat weer eventjes in vrije val. Kijken of de support van 9200 gaat houden.
Maar wat is dan de bodem van de top ?Verwijderd schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:07:
[...]
Geen paniek, is de top van de bodem dit. Dus.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq