[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.442 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alle coins die niet in de praktijk worden gebruikt zijn shitcoins. BTC is nog een ander verhaal, maar de rest is voor mij allemaal shit. Pas wanneer er op grote schaal gebruik van wordt gemaakt kan je zeggen dat het geen shit meer is. Zodra je met munt X bij Starbucks en McDonalds kan betalen is het geen shit meer. Tot die tijd is iedere coin voor mij nutteloze speculatie waar je geld aan kan verdienen. Waarom is LINK de meer dan 4 euro per stuk waard ? Wat kan je er mee ? Het is pure lucht omdat mensen denken dat je er in de toekomst misschien wel iets mee kan. Zodra het zodanig wordt gebruikt dat steeds meer mensen welke coins dan ook willen kopen omdat je er in de praktijk wat meer kan, dan kan je spreken van echte waarde. Tot dan is alles pure speculatie waarbij zelfs een enkele cent voor 10k coins eigenlijk al te veel is.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 06-07-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Je kan je afvragen waarom blockchain moet gebruiken ipv een database. Omdat het nooit gewijzigd kan worden. Wat is het voordeel ervan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:13:
Imo hebben alleen store of value/valuta coins zoals een BTC toekomst
Zo ver wil ik (nog) niet gaan maar het probleem is idd dat geen enkel 'probleem' op dit moment alleen of het best opgelost kan worden blockchain. De meeste projecten bedenken juist een probleem om een blockchain omheen te bouwen.

We hebben pas nog die discussie over smart contracts gehad, hartstikke leuk bedacht allemaal maar zelf notarisje spelen gaat hem in de praktijk niet worden en openbaar opslaan van de datum wanneer geld vrij komt wanneer iemand 18 wordt ook niet. Daar is allemaal al in voorzien en werkt prima.

De techniek is hartstikke mooi, de theorie ook maar op dit moment heeft alles buiten BTC eigenlijk zo goed als geen bestaansrecht en is puur speculatief.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:27:
Het heeft ook weinig zin om een discussie aan te gaan met iemand die zo negatief over een bepaalde coin is. Ik heb niet de illusie dat ik die mening om kan draaien. Helemaal niet bij iemand die zo verblind door haat en woede reageert als Slux.

Bronnen die aangehaald worden, worden toch niet geloofd. En eigen onderzoek en alternatieve bronnen worden opeens als superieur gezien. Dan is een discussie snel klaar natuurlijk

En dan zit ik verder nog vrij neutraal in deze discussie rondom VET. Gebruik het alleen om soms een ritje te maken. Maar zelfs als neutrale toeschouwer is de negativiteit rondom VET opmerkelijk
Dat is echt onjuist jij komt altijd aan dat VET ik weet niet hoeveel partners heeft, echte usecases enz maar je komt nooit met een echte bron, op mijn vragen hoe het met al die partners gaat uit bijvoorbeeld 2017 geef je geen eens antwoord.

Laat dat hele usecase lekker weg, kom met zoals je zegt een neutraal standpunt met wat is het toch een mooi logo tijd om een ritje te maken dan denk ik dat je niemand hier hoort.
Die gekke Slux al helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:47
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:13:
[...]

Dat My Story had ik al aangegeven het doet verder niks is een marketing iets voor bedrijven te laten zien, kijk wij doen ook wat met de blockchain.
Het ging me er in dit geval enkel om dat er in tegenstelling tot wat jij zegt er wel degelijk bronnen te vinden zijn buiten vechain om.
Natuurlijk mag een crypto bedrijf op CMC staan maar in de echte wereld zal er geen enkel serieus bedrijf mee werken, die maken wel hun eigen blockchain of op basis van, of zien ook in dat 99% van alle zo genoemde blockchian oplossingen in de praktijk toch niet zo handig zijn als men zegt, en dat ze met een simpele DB veel meer kunnen.
Ik vind DNV-GL best een serieus bedrijf uit de echte wereld.
1 voorbeeld, waarom zou je de route van een garnaal voor eeuwigheid willen opslaan in de blockchain ? Dan heb ik het niet eens over een stukje recht om vergeten te worden en privacy gehad, wat als die garnaal roept ik wil mijn gegevens gewist hebben ?
Of er daadwerkelijk vraag naar zal zijn zal moeten blijken, ik denk/hoop van wel. GDPR is toevallig wel iets waar ze zich mee bezig houden, maar dan moet ik een artikel van vechain zelf posten *gasp*, bovendien komt de bescherming van persoonsgegevens van garnalen er vreemd genoeg niet in voor.
Imo hebben alleen store of value/valuta coins zoals een BTC toekomst
Overal gaten in schieten is erg makkelijk let op:

Store of value? veel te volatiel!

gebruiken als valuta? Hoe dan, als er ook maar een beetje adoption is schieten de transaction fees/times de lucht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:33:
[...]

Zo ver wil ik (nog) niet gaan maar het probleem is idd dat geen enkel 'probleem' op dit moment alleen of het best opgelost kan worden blockchain. De meeste projecten bedenken juist een probleem om een blockchain omheen te bouwen.

We hebben pas nog die discussie over smart contracts gehad, hartstikke leuk bedacht allemaal maar zelf notarisje spelen gaat hem in de praktijk niet worden en openbaar opslaan van de datum wanneer geld vrij komt wanneer iemand 18 wordt ook niet. Daar is allemaal al in voorzien en werkt prima.

De techniek is hartstikke mooi, de theorie ook maar op dit moment heeft alles buiten BTC eigenlijk zo goed als geen bestaansrecht en is puur speculatief.
Hoe doen jullie het eigenlijk ?waar worden bijvoorbeeld de lonen van Telos van betaald ? zie dat ook daar een behoorlijk groot deel nog niet uitgegeven is, dumpen jullie af en toe muntjes op de markt om zo cash flow te genereren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:23:
Alle coins die niet in de praktijk worden gebruikt zijn shitcoins. BTC is nog een ander verhaal, maar de rest is voor mij allemaal shit. Pas wanneer er op grote schaal gebruik van wordt gemaakt kan je zeggen dat het geen shit meer is. Zodra je met munt X bij Starbucks en McDonalds kan betalen is het geen shit meer. Tot die tijd is iedere coin voor mij nutteloze speculatie waar je geld aan kan verdienen. Waarom is LINK de meer dan 4 euro per stuk waard ? Wat kan je er mee ? Het is pure lucht omdat mensen denken dat je er in de toekomst misschien wel iets mee kan. Zodra het zodanig wordt gebruikt dat steeds meer mensen welke coins dan ook willen kopen omdat je er in de praktijk wat meer kan, dan kan je spreken van echte waarde. Tot dan is alles pure speculatie waarbij zelfs een enkele cent voor 10k coins eigenlijk al te veel is.
Dus alles wat nog niet af is, is per default shit bij jou en het licht op deze aardkloot niet waard?.
Totdat ze zich bewijzen.... dan ben je opeens fan?

Beetje kortzichtig.

Ergens achter staan en in het idee en de missie geloven is ..... wacht... nou klink ik wel erg Christelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7dgx8uhEXU6M4tIaaUMcXa4pik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OTIxOmOLEzlhxAVgQvVf9Tz2.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Riesj74 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:47:
[...]
Dus alles wat nog niet af is, is per default shit bij jou
Nee, alles wat nergens voor wordt gebruikt is pure lucht en speculatie. Als je dat niet kan zien ben je blind. Denk je nou echt dat 100'en shitcoins allemaal in waarde blijven toenemen en niet voor 99% kapot gaan en naar 0 gaan ? En dan zekker zeggen, ja maar die coin van mij, da's die ene uit de 100 die het gaat redden.

Alles is shit omdat het geen enkele echte waarde heeft buiten speculatie om. Er is geen enkele reden waarom welke coin dan ook niet niet wordt gebruikt waarde zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Elkaar afvallen omdat een willekeurig naampje op een forum een bepaalde coin leuk vind of er toekomst in ziet is sowieso al een beetje, nouja vul zelf maar in.

In een speculatieve markt kun je eigenlijk beter aandragen waarom je iets mooi / goed / leuk vind en over 10 jaar met z'n allen dit topic nog een keer openen onder het genot van een biertje en een bitterballetje en tezamen de ballen uit je broek lachen.

Continu iets blijven verdedigen (of het nu voor of tegen coin X is) begint wel een beetje repeterend te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:50:
[...]

Nee, alles wat nergens voor wordt gebruikt is pure lucht en speculatie. Als je dat niet kan zien ben je blind. Denk je nou echt dat 100'en shitcoins allemaal in waarde blijven toenemen en niet voor 99% kapot gaan en naar 0 gaan ? En dan zekker zeggen, ja maar die coin van mij, da's die ene uit de 100 die het gaat redden.

Alles is shit omdat het geen enkele echte waarde heeft buiten speculatie om. Er is geen enkele reden waarom welke coin dan ook niet niet wordt gebruikt waarde zou moeten hebben.
Lekker zwart wit.
Jij leest je duidelijk niet in.
in de top 10-20 coins zitten echt wel goede ideeën met slimme partner bedrijven erachter die er ook in geloven en die er research in stoppen.

Uiteraard is het overgrote deel wel "shit", maar dat zie je ook snel omdat er niks en niemand achter zit.

Maar denk aan de grotere jongens zoals ADA, XLM, LINK e.d. waar echt grote bedrijven en partnerships achter zitten.... met nog eens een stil goede ontwikkelaars met duidelijke plannen.
Dan is het vrij kort door de bocht om alleen BTC, die puur populair is omdat het de eerste was, als heilige graal te zien.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:42:
[...]

Het ging me er in dit geval enkel om dat er in tegenstelling tot wat jij zegt er wel degelijk bronnen te vinden zijn buiten vechain om.

[...]

Ik vind DNV-GL best een serieus bedrijf uit de echte wereld.

[...]

Of er daadwerkelijk vraag naar zal zijn zal moeten blijken, ik denk/hoop van wel. GDPR is toevallig wel iets waar ze zich mee bezig houden, maar dan moet ik een artikel van vechain zelf posten *gasp*, bovendien komt de bescherming van persoonsgegevens van garnalen er vreemd genoeg niet in voor.

[...]

Overal gaten in schieten is erg makkelijk let op:

Store of value? veel te volatiel!

gebruiken als valuta? Hoe dan, als er ook maar een beetje adoption is schieten de transaction fees/times de lucht in.
Kan je ze eens laten zien welke bedrijven het daadwerkelijk dagelijks gebruiken ? dus een bron vanuit bijvoorbeeld BMW of Renault zelf ? en hoe het hun bedrijf beter/efficiënter heeft gemaakt ?

Het Wal-Mart verhaal klopt al niet had ik al eerder gepost, ook die site klopt niet, dat kan je een paar topics terug lezen, ik heb kennissen in China die zijn naar de wallmart gegaan en hebben niks kunnen vinden.

https://traceability.walm...rt/p/10000919090000089235
Check die link en pas het id aan, check de data, zo iets kan je toch niet serieus nemen of wel ?

Nogmaals DNV-GL gebruikt het als markering ding er zijn daar geen echte usecases alleen maar demo/voorbeelden zoals ze met my story doen, hoe je het traject van een fles wijn kan volgen in de blockchian.

Laat maar zitten eigenlijk want dan krijgen we weer zo eindeloze discussie, we weten allemaal als er echt iets serieus gebruikt zou worden dan schiet crypto door naar mars en krijgen we een nog grotere bull run dan in 2017.

hmm als er geen garnalen in voor komen dan klopt het zeker niet :P

Dat klopt, je zou gek zijn als je nu met crypto valuta zou betalen daar is het idd veelte volatiel voor, alles is gekoppeld aan BTC zakt die dan zakt alles, en dan heb je idd nog het fee en tijd verhaal, maar als er toekomst is voor crypto dan zijn dat wel de coins die de meeste kans maken imo.
Dus wees slim en koop alvast NANO :P

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 06-07-2020 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:59:
[...]

Lekker zwart wit.
in de top 10-20 coins zitten echt wel goede ideeën met slimme partner bedrijven erachter die er ook in geloven en die er research in stoppen.

Uiteraard is het overgrote deel wel "shit", maar dat zie je ook snel omdat er niks en niemand achter zit.

Maar denk aan de grotere jongens zoals ADA, XLM, LINK e.d. waar echt grote bedrijven en partnerships achter zitten.... met nog eens een stil goede ontwikkelaars met duidelijke plannen.
Dan is het vrij kort door de bocht om alleen BTC, die puur populair is omdat het de eerste was, als heilige graal te zien.
Het is al 10 jaar zo waarom zou het nu ineens anders zijn ?
Of er moet iets beters dan de huidige blockchain varianten uit komen, dus iets compleet anders/nieuw dan de blockchain.

Zelf hoop ik op iets on en offline dus iets wat je ook fysiek in handen kan hebben zoals bijvoorbeeld die eerste bitcoins alleen zal dat helaas nooit gebeuren want overheden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Lekker zwart wit.
Ga weg met het inlezen joh, ik loop hier al wat langer mee hoor.

En ja, het is zwart wit. Namelijk een coin wordt nooit in de praktijk gebruikt waardoor iedere vorm van waarde nergens over gaat. Of een coin gaat wel gebruikt worden en dan, maar alleen dan, is dat die coin waarde heeft terecht. Aangezien er niets op grote schaal wordt gebruikt is iedere vorm van waarde niets meer dan hopen dat het in de toekomt misschien gebruikt gaat worden. Je mag geloven wat je wil, maar dat is het dan ook, geloven en hopen dat het ooit wat gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• norua
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:59:
[...]

Kan je ze eens laten zien welke bedrijven het daadwerkelijk dagelijks gebruiken ? dus een bron vanuit bijvoorbeeld BMW of Renault zelf ? en hoe het hun bedrijf beter/efficiënter heeft gemaakt ?
Ik ga toch zeker niet voor alles waar je om vraagt maar bewijs zoeken? Ik heb je mycare laten zien, als er 1 ding klopt zullen er misschien ook wel meer dingen kloppen. Het zal zeker niet zo zijn dat alle partnerships (lees pilots) uit het verleden leiden tot 100% gebruik.
Het Wal-Mart verhaal klopt al niet had ik al eerder gepost, ook die site klopt niet, dat kan je een paar topics terug lezen, ik heb kennissen in China die zijn naar de wallmart gegaan en hebben niks kunnen vinden.
Voor zover ik weet gaat het vooralsnog om enkele prducten in een handjevol walmart winkels in china, zo gaat dat met pilots. Het zou erg raar zijn als walmart van de ene op de andere dag alles op de blockchain zet. Er zijn best filmpjes te vinden van mensen die in een winkel een artikel scannen, maar dat zijn wildvreemde internetmensen en die wegen qua authoriteit niet op tegen jouw kennissen..
Nogmaals DNV-GL gebruikt het als markering ding er zijn daar geen echte usecases alleen maar demo/voorbeelden zoals ze met my story doen, hoe je het traject van een fles wijn kan volgen in de blockchian.

Laat maar zitten eigenlijk want dan krijgen we weer zo eindeloze discussie, we weten allemaal als er echt iets serieus gebruikt zou worden dan schiet crypto door naar mars en krijgen we een nog grotere bull run dan in 2017.
Laten we er inderdaad over ophouden, ik denk dat we niet eens zover uit elkaar staan qua mening, blockchain staat gewoon in de kinderschoenen, en de activiteiten van vechain betreffen inderdaad vooral pilots. En daar gaat het dan mis, jij vindt dat blijkbaar waardeloos, ik vind het geweldig, dat ze proberen om grote bedrijven uit de echte wereld te verleiden tot het gebruik van blockchaintechnologie, deels met succes.

Ik hoop inderdaad dat het ze gaat lukken en dat we die megabullrun gaan meemaken.
hmm als er geen garnalen in voor komen dan klopt het zeker niet :P

Dat klopt, je zou gek zijn als je nu met crypto valuta zou betalen daar is het idd veelte volatiel voor, alles is gekoppeld aan BTC zakt die dan zakt alles, en dan heb je idd nog het fee en tijd verhaal, maar als er toekomst is voor crypto dan zijn dat wel de coins die de meeste kans maken imo.
Dus wees slim en koop alvast NANO :P
Dit stukje geeft mooi aan hoe je erin staat, Vechain moet nu alles al voor elkaar hebben, BTC/Nano mag pas in de toekomst zn zaakjes op orde hebben, dat voelt niet helemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:24:
[...]

Dit stukje geeft mooi aan hoe je erin staat, Vechain moet nu alles al voor elkaar hebben, BTC/Nano mag pas in de toekomst zn zaakjes op orde hebben, dat voelt niet helemaal eerlijk.
als iemand iets beweerd dan is een bron wel handig ja ;)

Hier lees het zelf maar, Mystory is niks minder dan een pilot zonder real life use cases, het is puur een marketing ding
https://www.dnvgl.com/ser...assurance-solution-141277

Een NANO is natuurlijk net zo shitcoin als VET zo niet erger.

Ik zie het zo, blockchain is niet voor waar iedereen het ziet en gebruikt kan worden, het is traag, duur, en het heeft totaal geen nut om dingen op te slaan in een blockhain.

Een BTC kan je echt niet vergelijken met een VET dat is appels met peren vergelijken.

Als jij een samenwerking aan gaat met een bedrijf die beweert dat ie het ei heeft uitgevonden en dat ie je problemen gaat oplossen maar na 3 jaar nog niks heeft laten zien, heb jij dan nog vertrouwen in die partij ?
ik had al lang iemand anders gezocht, maar misschien komt het dat ik het van de ondernemers kant bekijk dat ik er zo over denk.
ik moet er niet aan denken om jaren lang een samenwerking te hebben met iemand waar niks uit komt, dat kost mij tijd en geld wat ik liever in dingen stop waar wel iets uit komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 06-07-2020 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Joehoe, eindelijk weer een nieuw ATH van mijn portfolio. Shitcoins rule. *O* *O*

Elke keer in de laatste 2 jaar dat dit gebeurde knalde alles vlak daarna omlaag, dus be warned...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
[...]
De grap met alle altcoins is dat er geen usecase is die waarde aan de munt toekent. Welke use-case moet het zijn om de onderliggende munt meer waard te laten maken? Dat is een onmogelijke opgave, want als die onderliggende munt teveel gaat kosten, gaat de functionaliteit verloren. Zie bijvoorbeeld Ripple: waarom zou XRP meer waard worden als ze tokens via hun netwerk gaan versturen? Die verbinding is er niet. Idem met Cardano, Stellar en Link, via welk mechanisme gaan die munten meer waard worden?

De enige use-case van blockchains is het vertegenwoordigen van waarde zelf, in digitale vorm. En dan is BTC niet de populairste omdat die het eerste was, maar omdat die als enige de goede voorwaarden heeft om aan deze use-case te voldoen.

Het is de enige crypto die waarde kan vertegenwoorden omdat er geen pre-mine is, geen centrale eigenaar, geen vertegenwoordiger en de enige crypto die voldoende budget voor veiligheid (fees) heeft om aanvallen te weerstaan. De rest is ruis, onzin en zonde van de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Neem niet weg dat je ze kunt traden voor speculatieve redenen, maar verder ook niet. Uiteindelijk gaan ze allemaal naar 0 sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Yay, moon!

Wel jammer van die BTC dominance, huidige moon komt alleen maar omdat er er wat gastjes troep aan het pumpen zijn :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:43:
[...]

Hoe doen jullie het eigenlijk ?waar worden bijvoorbeeld de lonen van Telos van betaald ? zie dat ook daar een behoorlijk groot deel nog niet uitgegeven is, dumpen jullie af en toe muntjes op de markt om zo cash flow te genereren ?
Telos heeft geen max supply. Dumpen wil ik het niet noemen maar we verkopen zo af en toe weleens wat idd. Hoe het waarde behoud is door de producten die we bieden zoals Bluebox en een hele rits aan pools en diensten e.d. Heel eerlijk zijn we (nog) niet gek veel anders dan veel anderen maar hebben dus wel (fysieke) producten en diensten. We zijn ook nog vrij klein en bestaan ook nog maar 2 jaar. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:53:
[...]

Telos heeft geen max supply. Dumpen wil ik het niet noemen maar we verkopen zo af en toe weleens wat idd. Hoe het waarde behoud is door de producten die we bieden zoals Bluebox en een hele rits aan pools en diensten e.d. Heel eerlijk zijn we (nog) niet gek veel anders dan veel anderen maar hebben dus wel (fysieke) producten en diensten. We zijn ook nog vrij klein en bestaan ook nog maar 2 jaar. :)
Je verdiend genoeg aan om een stukje vlees op tafel te zetten dus, heeft de oprichter zijn zakken er mee gevuld of staat ie wel met zijn voetjes op de grond ?

Zo te zien doen jullie het nog niet zo slecht ;)

BSV +27% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gofferdo, net gisteren een bulkje BTC verkocht omdat ik het nodig had, zal je altijd zien. Is maar tientjeswerk maar toch jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:53:
[...]

Uhm... https://www.telosalliance.com/ ?
(Best verwarrend - en ja ik snap dat het deze is: https://www.telosfoundation.io/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 18:06:
[...]

Je verdiend genoeg aan om een stukje vlees op tafel te zetten dus, heeft de oprichter zijn zakken er mee gevuld of staat ie wel met zijn voetjes op de grond ?

Zo te zien doen jullie het nog niet zo slecht ;)
Nog geen klagen hier en het is veel leuker dan een normale baan maar het blijft crypto, we zijn afhankelijk van de koersen mbt inkomen. Nu is ons muntje nog wel redelijk stabiel tov BTC maar garanties heb je niet.

De oprichter is gewoon een normale vent van mijn leeftijd. Wel half Grieks dus af en toe flink temperament en hij houdt nogal van symboliek, Telos betekent (het) einde in het Grieks. :+
Op dit moment hebben we net een hardfork gehad en zijn nu aan het testen, we hadden dusdanig veel slechte nodes blijkbaar dat die elke keer het netwerk onderuit haalden. We zijn nu redelijk stabiel en laten mondjesmaat mensen weer binnen, de hele meute ineens werkte niet zo heel lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Specy schreef op maandag 6 juli 2020 @ 18:14:
[...]

Uhm... https://www.telosalliance.com/ ?
(Best verwarrend - en ja ik snap dat het deze is: https://www.telosfoundation.io/ )
Nee deze: https://teloscoin.org website is alleen al heel lang niet meer geupdate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Binance heeft eindelijk de nieuwe lay-out overal doorgevoerd, beter zo.

Ik kijk maar even niet meer naar de beurs, TSLA doet vandaag even +10%... Hopelijk maakt Bitcoin spoedig het verschil weer goed.

Edit: Toch maar weer wat TSLA gehaald.
Edit 2: Al 3% in de plus, wat een aandeel...

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 06-07-2020 22:02 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 6 juli 2020 @ 18:33:
Binance heeft eindelijk de nieuwe lay-out overal doorgevoerd, beter zo.
Het bevalt mij ook prima. Ook wel handig dat ze nu het volume anders weergeven. Nu staat er mooi een K of een M achter. Eerst stond er 14353978493.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:12:
[...]

Ga weg met het inlezen joh, ik loop hier al wat langer mee hoor.

En ja, het is zwart wit. Namelijk een coin wordt nooit in de praktijk gebruikt waardoor iedere vorm van waarde nergens over gaat. Of een coin gaat wel gebruikt worden en dan, maar alleen dan, is dat die coin waarde heeft terecht. Aangezien er niets op grote schaal wordt gebruikt is iedere vorm van waarde niets meer dan hopen dat het in de toekomt misschien gebruikt gaat worden. Je mag geloven wat je wil, maar dat is het dan ook, geloven en hopen dat het ooit wat gaat worden.
Sorry maar jij snapt het niet.
Alles over 1 kam scheren is makkelijk, en dan heb je 90% van de tijd misschien nog gelijk ook.
Maar daar is iedereen het ook over eens.
Maar nogmaals, dat is makkelijk.
Inlezen en een eigen mening vormen... das blijkbaar wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
De waarde van btc slaat ook nergens op, maar dat wil niemand horen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Riesj74 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:22:
[...]
Gast, ik was mij aan het inlezen toen jij nog geen satoshi in bezit had.

Iedere coin is een shitcoin die dood gaat als er geen punt komt waarbij het daadwerkelijk gebruikt gaat worden, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

DaCoTa schreef op maandag 6 juli 2020 @ 17:49:
Neem niet weg dat je ze kunt traden voor speculatieve redenen, maar verder ook niet. Uiteindelijk gaan ze allemaal naar 0 sats.
Jouw mening, dat mag uiteraard, maar zoals gezegd, naar MIJN mening, erg kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PilatuS schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:28:
[...]

Gast, ik was mij aan het inlezen toen jij nog geen satoshi in bezit had.

Iedere coin is een shitcoin die dood gaat als er geen punt komt waarbij het daadwerkelijk gebruikt gaat worden, klaar.
Dat is zo'n loze kreet als zeggen dat je dood gaat als je geen ademhaalt.
NATUURLIJK gaan dingen het niet halen als mensen het niet gaan kopen/gebruiken.
Ik snap dat je punten wilt scoren door mee te lullen, maar dit helpt je case niet ;)

Probeer niet alles zo zwart wit te zien...Frank Boeijen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Riesj74 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:33:
[...]
Ik snap dat je punten wilt scoren door mee te lullen, maar dit helpt je case niet ;)
:Z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:22:
[...]

Sorry maar jij snapt het niet.
Alles over 1 kam scheren is makkelijk, en dan heb je 90% van de tijd misschien nog gelijk ook.
Maar daar is iedereen het ook over eens.
Maar nogmaals, dat is makkelijk.
Jij hebt iets met inlezen he :+

Is zinloos met crpypto want je leest maar 1 kant van het verhaal en dat is altijd het positieve van de coin zelf.
het gevaar daarmee is dat je het dan vaak met oogkleppen op gaat zien.

Er zijn al zoveel prestigieuze projecten voorbij gekomen in de laatste jaren, niet 1 heeft het gehaald of staan zelfs op deadcoins.com, het is echt zonde van je tijd om je in te lezen die tijd kan je beter besteden door je in te lezen om te traden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:41
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:35:
[...]

Dat is echt onjuist jij komt altijd aan dat VET ik weet niet hoeveel partners heeft, echte usecases enz maar je komt nooit met een echte bron, op mijn vragen hoe het met al die partners gaat uit bijvoorbeeld 2017 geef je geen eens antwoord.

Laat dat hele usecase lekker weg, kom met zoals je zegt een neutraal standpunt met wat is het toch een mooi logo tijd om een ritje te maken dan denk ik dat je niemand hier hoort.
Die gekke Slux al helemaal niet :P
Altijd zeg je, denk dat de hoeveelheid dat ik hier over Vechain praat op 1 hand te tellen zijn. Dus dat valt allemaal wel mee.

Maar ik denk dat er al een heleboel hierover gezegd is, ik zit meer in het kamp van @norua.

Nog een laatste, en dat is Walmart. Het is een samenwerking die notabene door PWC bevestigd is. Op twitter zijn genoeg filmpjes te vinden van producten die in de supermarkt liggen en gescand kunnen worden (bijvoorbeeld: https://twitter.com/jason.../1143862042052481024?s=21 ). Ook genoeg filmpjes waarop aangetoond wordt dat Walmart het mainnet van Vechain gebruikt. Zoek maar eens in twitter op vechain en walmart in de video-sectie. Ben benieuwd of de filmpjes afdoende zijn voor jou...

Wat er verder allemaal met andere partnerships van vroeger is gebeurt, waarschijnlijk doodgebloed en pilot gestopt. Wat op zich niet geheel onlogisch zou zijn. Ik zit niet in het project en werk er ook niet, dus je kunt me moeilijk verwijten dat ik niet weet wat de status is van de partnership met DB Schenker of welke andere partnership dan ook...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Can't we all just get along?

Jullie jagen Henk en Ingrid weg die hun Tesla winsten in VET willen pompen.

Straks lurken ze hier en rennen meteen terug naar de aandeeltjes :+ ik zie het helemaal voor me:

'Eens even kijken op Tweakers, hoe de jongens daar over de potentie van crypto denken.'

*aanschouwd coin basherij, bekvechten en ver pissen*

'Ok, dat worden dus SPY calls.' :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:54

ScreamGT

joejoe

Hi, Ricardo hier. Ik hoorde net van Kevin dat BTC met bijna 3 hele centiliters gestegen was, is het al tijd voor de altijd haigh? Kan ik BTC ook kopen met kratjes bier?

MVgrt

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:41:
Can't we all just get along?

Jullie jagen Henk en Ingrid weg die hun Tesla winsten in VET willen pompen.

Straks lurken ze hier en rennen meteen terug naar de aandeeltjes :+ ik zie het helemaal voor me:

'Eens even kijken op Tweakers, hoe de jongens daar over de potentie van crypto denken.'

*aanschouwd coin basherij, bekvechten en ver pissen*

'Ok, dat worden dus SPY calls.' :+
heb een gevoel dat Henk en Ingrid slimmer zijn dan ons allemaal

weet het wel zeker :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:54

ScreamGT

joejoe

Wat de fak doet Bitcoin SV.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Shitcoins gonna shit ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:40:
[...]

Altijd zeg je, denk dat de hoeveelheid dat ik hier over Vechain praat op 1 hand te tellen zijn. Dus dat valt allemaal wel mee.

Maar ik denk dat er al een heleboel hierover gezegd is, ik zit meer in het kamp van @norua.

Nog een laatste, en dat is Walmart. Het is een samenwerking die notabene door PWC bevestigd is. Op twitter zijn genoeg filmpjes te vinden van producten die in de supermarkt liggen en gescand kunnen worden (bijvoorbeeld: https://twitter.com/jason.../1143862042052481024?s=21 ). Ook genoeg filmpjes waarop aangetoond wordt dat Walmart het mainnet van Vechain gebruikt. Zoek maar eens in twitter op vechain en walmart in de video-sectie. Ben benieuwd of de filmpjes afdoende zijn voor jou...

Wat er verder allemaal met andere partnerships van vroeger is gebeurt, waarschijnlijk doodgebloed en pilot gestopt. Wat op zich niet geheel onlogisch zou zijn. Ik zit niet in het project en werk er ook niet, dus je kunt me moeilijk verwijten dat ik niet weet wat de status is van de partnership met DB Schenker of welke andere partnership dan ook...
Is goed toch als we allemaal in 1 kamp zouden zitten is er ook niks aan ;)

Klopt als je iets post gaat het over je liefde VET :P

Dat filmpje is de enige die ik gezien heb en is al oud, toen die uitkwam had ik aan relaties van mij gevraagd om daar te kijken, die hebben niks kunnen vinden, wel kakkerlakken.
Er hing toen ook een onjuist certificaat aan vast als bijlage.

Heb je ook naar die link gekeken die ik poste van hun track en trace systeem en waar je zo de url kan aanpassen naar een ander product die exact dezelfde vchain id, track nummer, verzend tijd enz enz hebben ? en dan hoe die hele website is gebouwd ?
Vind jij dat een betrouwbaar iets als je dat bekijkt ? jij vind het normaal dat anno 2020 je zo een url kan aanpassen zonder er een uniek id in de url staat ?
Voor een revolutionair bedrijf zoals vechain zich doet voorkomen had ik wel wat professioneler verwacht.

Die link is trouwens de updated versie van Sam's club die ik vorig jaar poste was van wallmart en was precies hetzelfde die batches kwamen niet overeen, deze laatste link heb ik niet helemaal doorgelopen maar de eerste zagen er in ieder geval al hetzelfde uit.

Ik zal hem nog een keer voor je posten
verander die cijfers maar op het eind van die url en je zult zien dat ze allemaal dezelfde id gebruiken
Blockchain Certificate ID:
0x0a63b2ca17aebe29352c5778c250e64819324538888888d393dbd014a0f0adab35

Volgens mij klopt het inspectie rapport ook niet eens met de pickup datum, maar kan zijn dat ik dat verkeerd lees zo snel.

Kleine aanvullen kan je mij ook vertellen wat ik als klant aan zo sticker zou moeten hebben ? heb je gezien hoe die producten in de winkel liggen ? leuk dat je zo genaamd de route kan volgen maar er staat niet wanner het in de schappen is gelegd en bij wat voor tempratuur, en dan heb je eigenlijk nog niks aan zo sticker want je kan het niet echt fraude proof noemen zo stickertje, had het dan aan de binnenkant van de verpakking geplakt of een soort hologram seal.
Ohja nog een klein detail 99% van de Chinezen kunnen geen Engels lezen.

ik ben erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn, ik hoop dat jij het me kan uitleggen zodat ik het wel zie.

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 06-07-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 20:03:
[...]

Heb je ook naar die link gekeken die ik poste van hun track en trace systeem en waar je zo de url kan aanpassen naar een ander product die exact dezelfde vchain id, track nummer, verzend tijd enz enz hebben ? en dan hoe die hele website is gebouwd ?
Vind jij dat een betrouwbaar iets als je dat bekijkt ? jij vind het normaal dat anno 2020 je zo een url kan aanpassen zonder er een uniek id in de url staat ?
Voor een revolutionair bedrijf zoals vechain zich doet voorkomen had ik wel wat professioneler verwacht.
Net even naar die site gekeken... Ouch...Het duurt een minuut om hem in te laden, het design ziet er uit alsof het uit de jaren 90 komt en alle id's die ik tot nu heb geprobeerd tonen inderdaad dezelfde data :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 20:03:
[...]

Is goed toch als we allemaal in 1 kamp zouden zitten is er ook niks aan ;)

Klopt als je iets post gaat het over je liefde VET :P

Dat filmpje is de enige die ik gezien heb en is al oud, toen die uitkwam had ik aan relaties van mij gevraagd om daar te kijken, die hebben niks kunnen vinden, wel kakkerlakken.
Er hing toen ook een onjuist certificaat aan vast als bijlage.

Die link is trouwens de updated versie van Sam's club die ik vorig jaar poste was van wallmart en was precies hetzelfde die batches kwamen niet overeen, deze laatste link heb ik niet helemaal doorgelopen maar de eerste zagen er in ieder geval al hetzelfde uit.

Ik zal hem nog een keer voor je posten
verander die cijfers maar op het eind van die url en je zult zien dat ze allemaal dezelfde id gebruiken
Blockchain Certificate ID:
0x0a63b2ca17aebe29352c5778c250e64819324538888888d393dbd014a0f0adab35

Volgens mij klopt het inspectie rapport ook niet eens met de pickup datum, maar kan zijn dat ik dat verkeerd lees zo snel.

Kleine aanvullen kan je mij ook vertellen wat ik als klant aan zo sticker zou moeten hebben ? heb je gezien hoe die producten in de winkel liggen ? leuk dat je zo genaamd de route kan volgen maar er staat niet wanner het in de schappen is gelegd en bij wat voor tempratuur, en dan heb je eigenlijk nog niks aan zo sticker want je kan het niet echt fraude proof noemen zo stickertje, had het dan aan de binnenkant van de verpakking geplakt of een soort hologram seal.
Ohja nog een klein detail 99% van de Chinezen kunnen geen Engels lezen.

ik ben erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn, ik hoop dat jij het me kan uitleggen zodat ik het wel zie.
Ik vind dit een beetje een oneerlijke manier van werken, je goochelt maar wat met die cijfers op een chinese site en verbindt daar wilde conclusies aan, en dan is het aan een ander om tot in de puntjes uit te zoeken hoe dat allemaal werkt intern bij walmart/vechain? Ik werk daar niet, en zie dus net als jij ook alleen maar de buitenkant.

Ik wil er verder ook niet teveel meer op ingaan eigenlijk, want telkens werp je weer nieuwe bezwaren op, en als dat zo door gaat sta ik morgen het hygienebeleid van walmart china te verdedigen ofzo.

Waar het op neer komt is dat ik wel geloof dat walmart china producten op de vechain blockchain zet, en jij gelooft denk ik dat het een groot toneelstuk is.

Ik moet gewoon toegeven dat ik ook niet weet hoe alles precies werkt, ik heb er even naar gekeken, laat ik dit maar als theorie opwerpen:

https://insight.vecha.in/...856e8d393dbd014a0f0adab35

meerder urls verwijzen naar dezelfde transactie, in deze transactie zaten 40 clauses, dus misschien zijn er wel 40 producten, 40 pallets, of 40 vrachtwagens in deze transactie aan de blockchain toegevoegd.

Ik neem aan dat walmart zelf verwantwoordelijk is voor zijn websites, misschien is dit in china wel super hip, op de mobiel ziet het er wel beter uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 20:52:
[...]

Ik vind dit een beetje een oneerlijke manier van werken, je goochelt maar wat met die cijfers op een chinese site en verbindt daar wilde conclusies aan, en dan is het aan een ander om tot in de puntjes uit te zoeken hoe dat allemaal werkt intern bij walmart/vechain? Ik werk daar niet, en zie dus net als jij ook alleen maar de buitenkant.

Ik wil er verder ook niet teveel meer op ingaan eigenlijk, want telkens werp je weer nieuwe bezwaren op, en als dat zo door gaat sta ik morgen het hygienebeleid van walmart china te verdedigen ofzo.

Waar het op neer komt is dat ik wel geloof dat walmart china producten op de vechain blockchain zet, en jij gelooft denk ik dat het een groot toneelstuk is.

Ik moet gewoon toegeven dat ik ook niet weet hoe alles precies werkt, ik heb er even naar gekeken, laat ik dit maar als theorie opwerpen:

https://insight.vecha.in/...856e8d393dbd014a0f0adab35

meerder urls verwijzen naar dezelfde transactie, in deze transactie zaten 40 clauses, dus misschien zijn er wel 40 producten, 40 pallets, of 40 vrachtwagens in deze transactie aan de blockchain toegevoegd.

Ik neem aan dat walmart zelf verwantwoordelijk is voor zijn websites, misschien is dit in china wel super hip, op de mobiel ziet het er wel beter uit trouwens.
Oneerlijke manier ? ik post gewoon zoals ik het zie en lees, als het allemaal zo duidelijk zou zijn waren deze vragen ook nooit naar voren gekomen lijkt mij toch.?

Dus ik kom met puntjes die mij laten twijfelen en dan ben ik nu oneerlijk en een goochelaar :? beetje makkelijke manier om maar niet te reageren vind ik.

Volgens mij werp ik helemaal geen nieuwe bezwaren op dit heb ik vorig jaar misschien zelfs 2 jaar al aangekaart, niemand heeft het mij kunnen uitleggen.

ik vind het ook heel apart dat jij zelf hier geen vraag tekens bij zet en er nu niet verder op in wilt gaan, maar dat zal wel aan mij liggen.

Dus als ik een normale discussie wil starten is het ook niet goed, ik zal in jullie ogen altijd de hater en basher zijn die geen commentaar of opmerkingen mag geven over VET, ik zal voortaan helemaal met jullie mee gaan, VET is de nieuwe NANO <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 20:52:
[...]
t sta ik morgen het hygienebeleid van walmart china te verdedigen ofzo.
Ik hoop het niet voor je want als je daar commentaar op hebt, mag je waarschijnlijk de rest van je leven in een strafkamp doorbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

Vechain is sinds de chipmachine en de dubieuze partnership verhalen absoluut no go voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:06:
[...]

Oneerlijke manier ? ik post gewoon zoals ik het zie en lees, als het allemaal zo duidelijk zou zijn waren deze vragen ook nooit naar voren gekomen lijkt mij toch.?

Dus ik kom met puntjes die mij laten twijfelen en dan ben ik nu oneerlijk en een goochelaar :? beetje makkelijke manier om maar niet te reageren vind ik.

Volgens mij werp ik helemaal geen nieuwe bezwaren op dit heb ik vorig jaar misschien zelfs 2 jaar al aangekaart, niemand heeft het mij kunnen uitleggen.

ik vind het ook heel apart dat jij zelf hier geen vraag tekens bij zet en er nu niet verder op in wilt gaan, maar dat zal wel aan mij liggen.
volgens mij ben ik er nog netjes op in gegaan met het clauses verhaal.

Ik ben er alleen verder wel een beetje klaar mee, het begon allemaal met jouw opmerking dat er geen enkele bronnen waren voor partnerships, ik heb je daar een goeie bron gegeven, en tig posts later zijn we hier, ik word er gewoon in meegezogen. Nu ik er zo over nadenk creeer jij gewoon nieuwe Facedowns met je manier van 'discussieren'
Dus als ik een normale discussie wil starten is het ook niet goed, ik zal in jullie ogen altijd de hater en basher zijn die geen commentaar of opmerkingen mag geven over VET, ik zal voortaan helemaal met jullie mee gaan, VET is de nieuwe NANO <3
Mooi niet dat VET de nieuwe NANO is, want dat was volgens jou een nog grotere shitcoin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:31:
[...]

....

Mooi niet dat VET de nieuwe NANO is, want dat was volgens jou een nog grotere shitcoin ;)
_O- Jij bent scherp ;)

De nieuwe ETH dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:27
Ondergetekende een paar maanden terug op Bitvavo een beste load VET gekocht op ca. €0,004. (Ja ik pak ook regelmatig swings mee op Bitvavo :P )
75% daarvan onlangs verkocht op ca. €0,0127.
Voor ca. 25% van de winst nieuwe buyorders gezet op €0,008-ish en €0,006-ish. De rest van de winst zit in inmiddels in BTC en BNB.

Geen idee waar VET voor staat.
Slecht eigenlijk he.
Ome TP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:41
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:06:
[...]

Laten we gewoon zeggen, let's agree to disagree. Ik heb net tot 21:30 gewerkt, ik heb echt weinig zin om nu nog het hele systeem te ontrafelen wat ze hebben opgezet. Is ook niet te doen aangezien 75% in Chinees staat.

Ik ben het met je eens dat het allemaal een heel stuk professioneler kan, met betere uitleg en transparantere communicatie. Maar ik geef ze het voordeel van de twijfel. Mede ook omdat er daadwerkelijk transacties gekoppeld zijn op de blockchain en het via officiële kanalen gecommuniceerd is.

We hoeven elkaar ook niet te overtuigen, maar laten we elkaar in ieder geval in hun waarde laten in welke (shit)coin men geld gooit om later lambo's te kunnen kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Riesj74 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:31:
[...]
Jouw mening, dat mag uiteraard, maar zoals gezegd, naar MIJN mening, erg kortzichtig.
Kom eens met een tegenargument. Nu ben je net The Dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
ok vandaag was vechain dag, welke coin gaan we morgen kapot maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:07:
LINK :( Gooi ze er net 30 minuten geleden uit. en huppa direct naar de moon,

GET, XRP, XVG, TRX, NLG mag ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:11:
[...]

LINK :( Gooi ze er net 30 minuten geleden uit. en huppa direct naar de moon,

GET, XRP, XVG, TRX, NLG mag ook wel :P
Oh mijn God, we gaan toch niet het hele rijtje übershitcoins af he? 8)7

Even los van de hele VET discussie, waarom moet de reis van een bakje garnalen vanuit de zee waar ze gevangen zijn naar het schap van de supermarkt waar je deze uithaalt op een blockchain? Ik heb dit echt nooit begrepen, wordt nog een klusje als een consument met een volle boodschappentas al die gegevens moet checken. Nou weet ik niet hoe de gemiddelde Chinese consument is maar de meeste Nederlanders (en Cyprioten al helemaal) zijn al te beroerd om een simpel etiket te lezen. Als je het dan toch persé op chain wil zetten heb je dat hele muntje er niet bij nodig. Dat noemen we doorgaans een database en die waren er al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:22:
[...]

Even los van de hele VET discussie, waarom moet de reis van een bakje garnalen vanuit de zee waar ze gevangen zijn naar het schap van de supermarkt waar je deze uithaalt op een blockchain? Ik heb dit echt nooit begrepen, wordt nog een klusje als een consument met een volle boodschappentas al die gegevens moet checken. Nou weet ik niet hoe de gemiddelde Chinese consument is maar de meeste Nederlanders (en Cyprioten al helemaal) zijn al te beroerd om een simpel etiket te lezen. Als je het dan toch persé op chain wil zetten heb je dat hele muntje er niet bij nodig. Dat noemen we doorgaans een database en die waren er al. :+
Ja maar, ja maar hoe weet je dan dat wat in die database staat niet achteraf is aangepast??!!!!! Ik wil wel weten dat pak halfvolle melk van koe Claire komt en is gemolken is door boer Henk hoor!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:22:
[...]

Net zoals die BWF beweging heeft een garnaal heeft ook gewoon rechten anno 2020 het is gewoon belangrijk dat hun reis voor eeuwig wordt vast gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Azer schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:26:
[...]

Ja maar, ja maar hoe weet je dan dat wat in die database staat niet achteraf is aangepast??!!!!! Ik wil wel weten dat pak halfvolle melk van koe Claire komt en is gemolken is door boer Henk hoor!! :(
Dat kan je o.a. doen door een willekeurige waarde aan je data te hangen voordat je het hasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

En bovenin de wedge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Azer schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:26:
[...]

Mjah dat soort gegevens gingen al in een database, Claire heeft een flapke met een nummerke in d'r oor, het melkstation van zuivelboer Henk heeft een nummer en er is een protocol voor verpakken, opslag en vervoer. We weten al waar de melk vandaan komt, dat is geborgd met wet- en regelgeving en waarom dat dan op een blockchain moet met een website zodat je als consument deze gegevens kan checken is me echt een raadsel.

Nogmaals misschien snap ik de Chinese consument niet en denkt deze heel anders maar zie het echt niet. Het is een leuk speeltje maar toch geen serieuze toepassing? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Daar gaat Chainlink :D
Zoals verwacht, de price discovery fase. Waar is de eerste halte?

[ Voor 60% gewijzigd door Mooody op 06-07-2020 22:42 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
XTZ gaat ook lekker.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Voelt erg bullish allemaal, denial phase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ook lekker ja :)

Maar Chainlink +9% in het laatste uur. Staat ruim ATH in zowel dollar waard als sat waarde.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Bever! schreef op maandag 6 juli 2020 @ 21:17:
Vechain is sinds de chipmachine en de dubieuze partnership verhalen absoluut no go voor mij
Heeft je vast veel opgeleverd ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me verder niet in de discussie mengen, heb ook niets tegen VeChain verder ofzo en ik hoop dat iedereen die erin zit en er in gelooft er schatrijk mee wordt. Dat ze al hun mooie plannen en beloftes waar mogen maken, meen ik serieus.

In 2018 toen VEN rond de 10 dollar stond en de hype erg groot was kwamen ze met dit filmpje, mijn god wat heb ik daar toen tranen om gelachen. Zulke mooie tijden waren dat.

Ik dacht eerst dat het een grap was of fud.

Dat tupperware bakje op het eind met die chips erin _O-

Maargoed niet om VeChain te bashen, ze zullen ook echt wel met hun zaakjes bezig zijn. Ik denk niet dat het een scam is, dan hadden ze allang een exit genomen, of ze het gaan redden en groot worden is een 2e natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Verwijderd schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:51:
Ik wil me verder niet in de discussie mengen, heb ook niets tegen VeChain verder ofzo en ik hoop dat iedereen die erin zit en er in gelooft er schatrijk mee wordt. Dat ze al hun mooie plannen en beloftes waar mogen maken, meen ik serieus.

In 2018 toen VEN rond de 10 dollar stond en de hype erg groot was kwamen ze met dit filmpje, mijn god wat heb ik daar toen tranen om gelachen. Zulke mooie tijden waren dat.

[YouTube: VeChain Smartchip Automation Workstation]

Maargoed niet om VeChain te bashen, ze zullen ook echt wel met hun zaakjes bezig zijn. Ik denk niet dat het een scam is, dan hadden ze allang een exit genomen, of ze het gaan redden en groot worden is een 2e natuurlijk.
Ach ja , sommige coins roepen nou eenmaal veel emoties op, goed of slecht.
Komt ook doordat sommige mensen erg voor of tegen waren en dat nooit meer los kunnen laten.
We gaan het zien haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:54:
[...]

Ach ja , sommige coins roepen nou eenmaal veel emoties op, goed of slecht.
Komt ook doordat sommige mensen erg voor of tegen waren en dat nooit meer los kunnen laten.
We gaan het zien haha :P
Ach ze hebben de berenmarkt meegepakt en staan nu in de top 20.

Of je nu fan bent of ze haat, er zijn coins die het in de tussentijd qua waarde slechter gedaan hebbben, dat is gewoon een feit.

Verder maak ik me er niet zo druk om, ieder z'n ding toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op korte en middellange termijn gaat VeChain vast nog wel mooie dingen laten zien, net als veel andere alts.

Maar ik geloof er niet in dat een gecentraliceerd project, in handen van de Chinese overheid (ook o.a. via Binance) buiten China veel grote klanten kan overtuigen om hun supply chain management te gebruiken.

Bij blockchain denk ik het liefst aan wereldwijde oplossingen, niet aan probeersels die vroeg of laat tegen plafonds aanlopen.

Zal in de toekomst eerder gaan via private chains en i.s.m. gerenomeerde IT bedrijven. Je moet de gevestigde orde erachter hebben om iets te bereiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-07-2020 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:07:
Defi. Niet een, maar allemaal. :+
Pure gebakken lucht waar niemand op zit te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Mooie campagne _O- _O-

Waar is facetime eigenlijk O-)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op maandag 6 juli 2020 @ 22:47:
[...]

Ook lekker ja :)

Maar Chainlink +9% in het laatste uur. Staat ruim ATH in zowel dollar waard als sat waarde.
Klopt, maar LINK had ik nu even niet, XTZ wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:02:
[...]

Wat mij betreft bashen we morgen HTML coin, daar heb ik nog wel een bagje van.

We zullen hem alleen wel eerst moeten opgraven om te kunnen bashen.

Great team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:02:
[...]

Veel is gebakken lucht op het moment, maar ik vind het wel mooi dat er nieuwe dingen ontstaan.
Platforms waar je straks Nasdaq stocks op kunt handelen en tevens een graantje kunt meepikken wanneer het platform groeit. Lijkt me een stap in de goede richting.

Probleem gaat zijn dat er 5 of 6 platforms gaan komen die dit aanbieden en afzonderlijk toch wel risky zijn qua (gebrek aan) liquiditeit. Er is nog wel tijd nodig :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 06-07-2020 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
Verwijderd schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:05:
[...]

Wat mij betreft bashen we morgen HTML coin, daar heb ik nog wel een bagje van.

We zullen hem alleen wel eerst moeten opgraven om te kunnen bashen.

Great team.
jeezus als die ooit nog gaat he haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:06:
[...]

Veel is gebakken lucht op het moment, maar ik vind het wel mooi dat er nieuwe dingen ontstaan.
Platforms waar je straks Nasdaq stocks op kunt handelen en tevens een graantje kunt meepikken wanneer het platform groeit. Lijkt me een stap in de goede richting.

Probleem gaat zijn dat er 5 of 6 platforms gaan komen die dit aanbieden en afzonderlijk toch wel risky zijn qua (gebrek aan) liquiditeit. Er is nog wel tijd nodig :)
Ben niet aan t hengelen naar een hele discussie verder,

Maar waarom heb ik een defi platform nodig voor stocks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA gaat er ook weer vandoor. Voelt idd allemaal wel bullish. Je kunt nu toch regelmatig 10-15% op een dag pakken met bepaalde coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:16:
[...]

minder transactiekosten? Geautomatiseerd handelen dmv smart contracts?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

VEN, werd echt helemaal kapot geshilled, hoogst irritant. Ik kon me ook niet aan de indruk onttrekken dat dit geshill gesponsord werd en een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie was/is. Die filmpjes, websites, announcements en YT-gekkies, echt amateurisme ten top.
Een hoop newbie's zijn hiermee het schip ingegaan richting de krochten van de bearmarket, mede door het verspreiden van verkeerde/gekleurde/opgeblazen/oncontroleerbare informatie.

Nou, dat staat me dus een beetje tegen aan VET. VET zal uiteindelijk leveren, budget genoeg.

XTZ in de plus werd wel een keer tijd, nu Waves, Strat en XLM even een niveau omhoog en dan maakt me pf ook in euro een ATH :)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:16:
[...]

Heb je niet nodig. Als je stocks wilt traden, kun je dat overal doen. Degiro is een goede partij.
Maar het wordt lastiger als je ook je crypto wilt traden op hetzelfde platform. Dus dat zou een reden kunnen zijn om voor zo'n defi oplossing te gaan.

Neemt niet weg dat nieuwe benaderingen wel interessant zijn. Zoals ik zei kun je traden en meegroeien met het platform zelf, omdat je in bezit bent van de token (vaak in stake). Neem Synthetix als voorbeeld. Je hoeft niet eens te traden als je geen zin hebt, de token zelf kan al een leuk rendement opleveren.

Dus meer risico, maar ook meer rewards als het lekker loopt. Uiteraard niet het gros van je vermogen insteken, maar zeker leuk om eens uit te proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-07-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
hansdegit schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:20:
[...]

minder transactiekosten? Geautomatiseerd handelen dmv smart contracts?
Minder transactie kosten ben je een concurrent van andere brokers en kan interessant zijn;

Gaat het om dit geval om futures en derivaten, of kan je er ook fysieke aandelen mee kopen? Want dat is nogal een verschil (Ik heb me er totaal niet in verdiept, speculeer gewoon een beetje vanaf de bank momenteel)

Geautomatiseerd handelen: Denk dat je als retail trader geen smart contracts nodig hebt, als je echt automatisch wil handelen zal een botje ook wel kunnen volstaan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:37:
[...]

Heb je niet nodig. Als je stocks wilt traden, kun je dat overal doen. Degiro is een goede partij.
Maar het wordt lastiger als je ook je crypto wilt traden op hetzelfde platform. Dus dat zou een reden kunnen zijn om voor zo'n defi oplossing te gaan.

Neemt niet weg dat nieuwe benaderingen wel interessant zijn. Zoals ik zei kun je traden en meegroeien met het platform zelf, omdat je in bezit bent van de token (vaak in stake). Neem Synthetix als voorbeeld. Je hoeft niet eens te traden als je geen zin hebt, de token zelf kan al een leuk rendement opleveren.

Dus meer risico, maar ook meer rewards als het lekker loopt. Uiteraard niet het gros van je vermogen insteken, maar zeker leuk om eens uit te proberen.
Maar dit hele idee is toch ook binnen crypto totaal niet nieuw: je gokt erop dat jou broker gaat groeien waardoor je muntjes meer waard worden.

binance/bnb, ftx/ftt is eigenlijk hetzelfde principe, Maar dan hoef je je muntjes niet in stake te zetten, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
"men" verwacht dat smart contracts helemaal de Bom gaan zijn. En waarom ook niet?

@The_Goat: hoe weet je als particuliertje dat er niet met de code van je bot geknoeid is? Alleen als je 'm lokaal draait, op je eigen systeempjes. Wanneer je DeFi smart contract op de chain draait, hoef je je daar iig geen zorgen om te maken.

Ik denk dat het wel iets kan worden.

ben bepaald geen visionair, heb jarenlang niets in een smartphone gezien. Je kunt toch ook gewoon met een draaischijftoestel bellen? Dus...

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
raq schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:32:
Een hoop newbie's zijn hiermee het schip ingegaan richting de krochten van de bearmarket, mede door het verspreiden van verkeerde/gekleurde/opgeblazen/oncontroleerbare informatie.
Ik weet nog dat er hier een jaar of wat terug een poll was. Hoeveel procent sta je in de min ? Tig mensen en het grootste deel stond op 75% of meer verlies. De mensen die hebben gekocht toen BTC ergens tussen de 15k en 20k zat en niet hebben verkocht zijn allemaal compleet kapot gegaan. Sommige zelfs met -95% of meer. Ik geloof ook niet dat als je bijvoorbeeld 5 verschillende alts had gekocht dat je ooit winst gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:44:
[...]

Maar dit hele idee is toch ook binnen crypto totaal niet nieuw: je gokt erop dat jou broker gaat groeien waardoor je muntjes meer waard worden.

binance/bnb, ftx/ftt is eigenlijk hetzelfde principe, Maar dan hoef je je muntjes niet in stake te zetten, of zie ik iets over het hoofd?
Binance is een slecht voorbeeld natuurlijk. Zij controleren de waarde van BNB vrijwel voor 100%.
DeFi zal voor veel mensen ook meer een gevoelskwestie zijn. Schoppen tegen de gevestigde orde. Niet alleen de banken, maar ook de gecentraliseerde crypto-exchanges. Veelal onder controle van de overheid.

Maar ik sta er ook nog volledig open in. Heb nog geen definitieve mening gevormd over defi.
Weet wel dat het nu een hype is en dat je leuk sats kan verdienen. Ik blijf persoonlijk wel af van coins die zich volledig op defi richten, maar het hele ecosyeem er omheen kun je prima samenvatten in ETH, LINK en 1 of 2 afzonderlijke projecten. Mocht het uit de klauwen lopen, dan pak je een graantje mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 06-07-2020 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kom op BTC, doe eens wat.
O, wacht even het is nog niet de 18e juli.
Nog even geduld dus O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Tesla verkocht, prachtige run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Taro schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:18:
ADA gaat er ook weer vandoor. Voelt idd allemaal wel bullish. Je kunt nu toch regelmatig 10-15% op een dag pakken met bepaalde coins.
die ga ik maar eens verkopen denk ik en daar een lekker biefstukje van kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

bie100 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:09:
[...]

Zonde... ADA gaat naar de 1 Euri binnen de komende maanden.
Kan je een BBQ erbij kopen... + kok. :9~ >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
hansdegit schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:50:
"men" verwacht dat smart contracts helemaal de Bom gaan zijn. En waarom ook niet?

@The_Goat: hoe weet je als particuliertje dat er niet met de code van je bot geknoeid is? Alleen als je 'm lokaal draait, op je eigen systeempjes. Wanneer je DeFi smart contract op de chain draait, hoef je je daar iig geen zorgen om te maken.
Al draai je hem bij AWS, dan zou Amazon gaan knoeien met je huisgemaakte trading botje? Theoretisch is een hoop mogelijk, maar het wordt wel allemaal behoorlijk vergezocht.

De andere kant van het verhaal: Jij wil een simpele trading bot (simpel, anders gaat het echt niet in gemiddelde SC passen zonder enorm duur te worden): Waarom zouden de acties van jouw trading bot dan geverifieerd moeten worden over een globaal immutable netwerk door duizenden deelnemers? Is dat niet een beetje overkill? (Om het er nog niet over te hebben dat je je kan afvragen of je echt de code van je bot openbaar wil hebben).

Anyway één van de grote problemen van Smart Contracts blijft toch dat je off-chain data moet halen. En dan kan je wel een leuk netwerk als Chainlink hebben opgezet, maar vaak krijgen die uiteindelijk toch hun data maar vanaf een paar bronnen hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Riesj74 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:26:
[...]

Zonde... ADA gaat naar de 1 Euri binnen de komende maanden.
Kan je een BBQ erbij kopen... + kok. :9~ >:) >:)
als die naar de 1 euro gaat kan ik een restaurant kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

bie100 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:33:
[...]

als die naar de 1 euro gaat kan ik een restaurant kopen :)
Cool, wat eten we? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
weet ik niet want dan moet die naar de 2 euro voor de kok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

bie100 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:44:
[...]

weet ik niet want dan moet die naar de 2 euro voor de kok
En zo houden ze je vast he.... altijd maar meer en meer....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
bie100 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:09:
[...]

Ik heb ook weer een deel verkocht vanmorgen. Eergisteren ook, paar procent gepakt en weer ingekocht. Hopelijk lukt dat nu weer, de winst steek ik netjes in btc.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Riesj74 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:04:
[...]

En zo houden ze je vast he.... altijd maar meer en meer....
ja dat was mijn probleem vaak maar ben daarin wijzer geworden winst is winst
Pelox schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:14:
[...]

Ik heb ook weer een deel verkocht vanmorgen. Eergisteren ook, paar procent gepakt en weer ingekocht. Hopelijk lukt dat nu weer, de winst steek ik netjes in btc.
dat doe je goed maar ben toch die meuk aan het afbouwen dan kan je ze beter weg doen met winst

[ Voor 42% gewijzigd door bie100 op 07-07-2020 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
bie100 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:17:
[...]

ja dat was mijn probleem vaak maar ben daarin wijzer geworden winst is winst
[...]

dat doe je goed maar ben toch die meuk aan het afbouwen dan kan je ze beter weg doen met winst
Ook de eerste keer dat het lukt, normaal maak ik altijd de verkeerde keuze :Y)

ADA hou ik nog wel vast/koop ik weer terug. Verder BTC, ETH, NEO. Ik heb ook nog een plukje HOT en LTC, maar bij de eerste beste groene staaf vliegen die er toch echt uit.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
Na 2 weken ofzo (gevoelsmatig dan, maar misschien ook wel echt zo) mn shorts op 9380 gevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:29:
[...]

Ook de eerste keer dat het lukt, normaal maak ik altijd de verkeerde keuze :Y)

ADA hou ik nog wel vast/koop ik weer terug. Verder BTC, ETH, NEO. Ik heb ook nog een plukje HOT en LTC, maar bij de eerste beste groene staaf vliegen die er toch echt uit.
LTC heb ik ook nog een bag van dat mag ook weleens omhoog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
hansdegit schreef op maandag 6 juli 2020 @ 23:50:
Mjah... De term smart contracts is wederom een oud opgebakken broodje wat gepresenteerd wordt als de toekomst. Feit is alleen dat men er al bijna 30 jaar over praat en er nog niks echt van de grond gekomen is. Wel hebben we al wat mooie voorbeelden kunnen zien waarom het niet werkt.

Blijft ook de vraag waarom het op een blockchain moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doge doet ook weer een pumpje.
Pagina: 1 ... 54 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!