Blik1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 19:40:
[...]
Altijd zeg je, denk dat de hoeveelheid dat ik hier over Vechain praat op 1 hand te tellen zijn. Dus dat valt allemaal wel mee.
Maar ik denk dat er al een heleboel hierover gezegd is, ik zit meer in het kamp van @norua.
Nog een laatste, en dat is Walmart. Het is een samenwerking die notabene door PWC bevestigd is. Op twitter zijn genoeg filmpjes te vinden van producten die in de supermarkt liggen en gescand kunnen worden (bijvoorbeeld:
https://twitter.com/jason.../1143862042052481024?s=21 ). Ook genoeg filmpjes waarop aangetoond wordt dat Walmart het mainnet van Vechain gebruikt. Zoek maar eens in twitter op vechain en walmart in de video-sectie. Ben benieuwd of de filmpjes afdoende zijn voor jou...
Wat er verder allemaal met andere partnerships van vroeger is gebeurt, waarschijnlijk doodgebloed en pilot gestopt. Wat op zich niet geheel onlogisch zou zijn. Ik zit niet in het project en werk er ook niet, dus je kunt me moeilijk verwijten dat ik niet weet wat de status is van de partnership met DB Schenker of welke andere partnership dan ook...
Is goed toch als we allemaal in 1 kamp zouden zitten is er ook niks aan
Klopt als je iets post gaat het over je liefde VET
Dat filmpje is de enige die ik gezien heb en is al oud, toen die uitkwam had ik aan relaties van mij gevraagd om daar te kijken, die hebben niks kunnen vinden, wel kakkerlakken.
Er hing toen ook een onjuist certificaat aan vast als bijlage.
Heb je ook naar die link gekeken die ik poste van hun track en trace systeem en waar je zo de url kan aanpassen naar een ander product die exact dezelfde vchain id, track nummer, verzend tijd enz enz hebben ? en dan hoe die hele website is gebouwd ?
Vind jij dat een betrouwbaar iets als je dat bekijkt ? jij vind het normaal dat anno 2020 je zo een url kan aanpassen zonder er een uniek id in de url staat ?
Voor een revolutionair bedrijf zoals vechain zich doet voorkomen had ik wel wat professioneler verwacht.
Die link is trouwens de updated versie van Sam's club die ik vorig jaar poste was van wallmart en was precies hetzelfde die batches kwamen niet overeen, deze laatste link heb ik niet helemaal doorgelopen maar de eerste zagen er in ieder geval al hetzelfde uit.
Ik zal hem nog een keer voor je posten
https://traceability.walm...rt/p/10000919090000089235
verander die cijfers maar op het eind van die url en je zult zien dat ze allemaal dezelfde id gebruiken
Blockchain Certificate ID:
0x0a63b2ca17aebe29352c5778c250e64819324538888888d393dbd014a0f0adab35
Volgens mij klopt het inspectie rapport ook niet eens met de pickup datum, maar kan zijn dat ik dat verkeerd lees zo snel.
Kleine aanvullen kan je mij ook vertellen wat ik als klant aan zo sticker zou moeten hebben ? heb je gezien hoe die producten in de winkel liggen ? leuk dat je zo genaamd de route kan volgen maar er staat niet wanner het in de schappen is gelegd en bij wat voor tempratuur, en dan heb je eigenlijk nog niks aan zo sticker want je kan het niet echt fraude proof noemen zo stickertje, had het dan aan de binnenkant van de verpakking geplakt of een soort hologram seal.
Ohja nog een klein detail 99% van de Chinezen kunnen geen Engels lezen.
ik ben erg benieuwd wat jouw bevindingen zijn, ik hoop dat jij het me kan uitleggen zodat ik het wel zie.
[
Voor 10% gewijzigd door
Slux op 06-07-2020 20:24
]