Meestal wat laag volume gescalp hoor, grote spelers hebben nu vrijSlux schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:19:
[...]
Heb ik iets gemist ? weekenden zijn altijd wel leuk toch ? meestal zijn ze wel groen, ok niet moon groen maar voor een paar centjes per coin hoor mij niet klagen, ik kijk altijd wel uit naar de weekenden.
Soms voelt de crypto scene alsof je je in de film The Truman Show begeeft met Jim Carrey....
Nu ff duimen dat er zo weer een rode candle volgt.
[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 04-07-2020 19:43 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Het is tijd dat er weer ergens een oorlog komt, dat zou de Yanks goed uitkomen zo voor de verkiezingen.
Ook de wapenindustrie vaart er wel bij, als economische opkikker in dit Covid tijdperk.
En het rommelt overal momenteel op oorlogsgebied.Bijv. Iran/Israel China/India, Hongkong etc.
Wat het met de crypto's gaat doen? Dat gaan we beleven.
Ook de wapenindustrie vaart er wel bij, als economische opkikker in dit Covid tijdperk.
En het rommelt overal momenteel op oorlogsgebied.Bijv. Iran/Israel China/India, Hongkong etc.
Wat het met de crypto's gaat doen? Dat gaan we beleven.
Ik ken dat gevoel, ik zeg daarom ook niet meer wanneer ik in fiat ga volgens mij zit hier iemand die mee leest en het doorgeeft naar bovenTaro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 19:35:
Soms voelt de crypto scene alsof je je in de film The Truman Show begeeft met Jim Carrey....
@Slux Laten we er dan gebruik van maken door te zeggen dat we in fiat zitten, maar ondertussen gewoon all-in te blijven zitten.
Heb overigens alsnog weinig vertrouwen in de koers, die zit waarschijnlijk binnen no-time weer op de 9k of lager. Laatst ging de koers volgens mij ook ineens vanaf de 92xx regionen naar sub 9k, dus daarvoor is het vlak boven de 9k "hoveren" ook niet van belang.
Heb overigens alsnog weinig vertrouwen in de koers, die zit waarschijnlijk binnen no-time weer op de 9k of lager. Laatst ging de koers volgens mij ook ineens vanaf de 92xx regionen naar sub 9k, dus daarvoor is het vlak boven de 9k "hoveren" ook niet van belang.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
De belastingdienst en ikkes weten wat ik aan crypto heb dus lijkt het me niet nodig om dat hier te plaatsen. 
edit:Dus ook niet of ik koop/verkoop en in welke coins ik zit dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
edit:Dus ook niet of ik koop/verkoop en in welke coins ik zit dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
[ Voor 32% gewijzigd door RaptorXS op 04-07-2020 20:54 ]
Ik dacht dat jij hodlonaut was?
Beetje roepen wat je gedaan hebt of wat je plan is, is toch juist de fun van dit topic, de hele dag whitepapers bespreken is ook wat saai
Beetje roepen wat je gedaan hebt of wat je plan is, is toch juist de fun van dit topic, de hele dag whitepapers bespreken is ook wat saai
VET blijf ik sowieso af, zoals ik ook TRON uit de weg ga.
Heb lang getwijfeld of ik wat KNC naar DMG moet brengen. Na 3 avondjes inlezen, ga ik dat wel doen. DMG gaat wellicht COMP achterna. Het is een hardfork en wordt binnenkort gelist op Huobi en Coinbase. I.t.t. COMP heeft DMG wel samenwerking met Chainlink. Tim Draper heeft er ook een shitload ingestopt. Lekker boeien misschien, maar als een van de weinige biljonairs heeft hij wel het lef om in blockchain te investeren.
https://defimoneymarket.com/
Zoals ik het nu zie, gaat dit een goede investering zijn. Zoals vaker pak ik een stukje van de recente winst (KNC, REN) en stop dat in een nieuw project. Ik doe dat niet vaak (1 of 2x per jaar), maar de alarmbellen rinkelen nu wel om een leuke winst te maken
Heb lang getwijfeld of ik wat KNC naar DMG moet brengen. Na 3 avondjes inlezen, ga ik dat wel doen. DMG gaat wellicht COMP achterna. Het is een hardfork en wordt binnenkort gelist op Huobi en Coinbase. I.t.t. COMP heeft DMG wel samenwerking met Chainlink. Tim Draper heeft er ook een shitload ingestopt. Lekker boeien misschien, maar als een van de weinige biljonairs heeft hij wel het lef om in blockchain te investeren.
https://defimoneymarket.com/
Zoals ik het nu zie, gaat dit een goede investering zijn. Zoals vaker pak ik een stukje van de recente winst (KNC, REN) en stop dat in een nieuw project. Ik doe dat niet vaak (1 of 2x per jaar), maar de alarmbellen rinkelen nu wel om een leuke winst te maken
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-07-2020 23:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Defi hype 2020 is exact het zelfde als de ico hype van paar jaar terug. Volgend jaar is het weer wat anders.
Al die defi coins gaan weer enorm veel inleveren tov btc (en in usd als btc geen bullrun maakt, wat imo vrij waarschijnlijk is)
Durf daar mn hand voor in t vuur te steken
Al die defi coins gaan weer enorm veel inleveren tov btc (en in usd als btc geen bullrun maakt, wat imo vrij waarschijnlijk is)
En tot die tijd gewoon lekker meedoen 
* Taro gaat ook DMG kopen.
Verwijderd
Dat gevoel heb ik ook. Er is altijd wel een hype, altijd zoeken voor die ultieme doorslaggevende blockchain usecase.The_Goat schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 23:44:
Defi hype 2020 is exact het zelfde als de ico hype van paar jaar terug. Volgend jaar is het weer wat anders.
Je kunt er prima op meeliften natuurlijk.
Maar ook dit waait wel weer over. En dan komt de volgende potentiële hype.
Hoe meer je je erin verdiept, hoe meer je er in wordt gezogen.
Als je het van een afstandje bekijkt is het net een mierennest. Er gebeurd een heleboel, maar het blijft een bult zand in de middle of nowhere.
Meeliften op shitcoins is niks mis meeTaro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 23:47:
Maar heb stiekem toch veel liever een volatiele btc, lekker makkelijk, ipv elke keer weer al die alt charts bekijken
En inderdaad, Bitcoin begeeft zich weer in de 9.0xx range net als gisteren. Vandaag moet er toch wel iets gebeuren?
op Zondag?Taro schreef op zondag 5 juli 2020 @ 08:14:
En inderdaad, Bitcoin begeeft zich weer in de 9.0xx range net als gisteren. Vandaag moet er toch wel iets gebeuren?
Net ff 38% winst gepakt op mijn VET aankoop van 3 dagen geleden!!
Thnx voor de tips guys....
Dit forum heeft me toch al aardig wat goede buy en sell momenten opgeleverd.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zondagmiddag, avond en maandagochtend rond 6:00-7:00 zijn toch wel vaak momenten waarop er iets gebeurt.
Heb nu op zowel 6.xxx als 7.xxx als 8.xxx wat orders geplaatst. Maar >10k kan ook prima, we gaan het wel zien.
Edit: Op Binance zet iemand 185 stuks Bitcoin op 9065 USDT te koop, daar zal de prijs ook niet positief op reageren, maar wie weet wordt dat zo weer gewoon opgegeten.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 05-07-2020 09:11 ]
Op 101 sats ingestapt op VET, op 174 weer uigestapt. Lekker ritje hoor 
Volgens mij vanwege mogelijke coinbase listing, zijn geen andere geruchten te vinden
Volgens mij vanwege mogelijke coinbase listing, zijn geen andere geruchten te vinden
Gaat de 9k nu dan begeven? Steeds lower highs, low volume, dooie boel. Hup hup, zakken svp.
Van mij mag het, een beetje actie kan geen kwaad. Zolang het maar niet teveel doorzakt.Tominatie schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:01:
Gaat de 9k nu dan begeven? Steeds lower highs, low volume, dooie boel. Hup hup, zakken svp.
Mooi opgevangen op 8980, ik zette vroeger ook altijd mijn stop losses direct onder de ronde getallen zoals 9000 op 8999,99, maar dit is de reden dat je dat nooit moet doen. Vlak daaronder vangt men jouw Bitcoin via de stop loss op en pakt daarna weer een stijging mee.
Pas onder de 8940 zou ik mij echt zorgen maken, daarboven veert Bitcoin wel weer op.
Ik ga het toch even proberen met een klein bedrag.
Edit: Kijk VET gaan...
Pas onder de 8940 zou ik mij echt zorgen maken, daarboven veert Bitcoin wel weer op.
Ik ga het toch even proberen met een klein bedrag.
Edit: Kijk VET gaan...
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 05-07-2020 12:38 ]
Blijft grappig al die negatieve berichten over VET, maar kijk eens wat ze hebben gedaan qua koers de laatste maanden.
Yup indrukwekkend. Maar de negatieve verhalen zijn toch niet onterecht?wehave schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:20:
Blijft grappig al die negatieve berichten over VET, maar kijk eens wat ze hebben gedaan qua koers de laatste maanden.
VET heeft nu ff de vibe te pakken vanwege coinbase hype. Shitcoins pumpen en dumpen thats it, maakt de negatieve verhalen niet minder waar.
Laten we nou niet gaan doen alsof de koers ook maar iets zegt over die coin.wehave schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:20:
Haters gonna hate, er is genoeg af te dingen op VET maar aan de andere kant staan daar samenwerkingen met PWC, Walmart en BMW tegenover.wehave schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:20:
Ik heb er weer een mooi ritje opzitten, en ik geloof zeker dat er ook voor de lange termijn een plek is voor VET
Weer wat ADA opgepakt op -3.1% en rond de 4H MA25.
Kan je dan ook een samenwerking opnoemen waar echt iets van terecht is gekomen en ook daadwerkelijk gebruikt wordt ?Blik1984 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 17:29:
[...]
Haters gonna hate, er is genoeg af te dingen op VET maar aan de andere kant staan daar samenwerkingen met PWC, Walmart en BMW tegenover.
Ik heb er weer een mooi ritje opzitten, en ik geloof zeker dat er ook voor de lange termijn een plek is voor VET
PWC gebruikt het als blockchain marketing reclame iets.
Walmart in onzin, ligt ook niet in de schappen, is door relaties van mij daar ook nooit gezien., het zijn trouwens hele vieze winkels in China.
BMW Hoe staat het daarmee ?
Hoe staat het met die matrassen boer ?
Hoe staat het met die Chinese autobouwer ?
Hoe staat het met die Chinese melkboer ?
Hoe staat het met Egrid en Louis Vuitton?
Hoe staat het met DB schenker ?
Enz enz enz na ruim 3 jaar zou je toch wel wat progressie mogen zien toch ?
Wel gefeliciteerd met je ritje
Ergens vraagtekens bij zetten is iets totaal anders dan haten. Het haat of jaloers argument wordt veel te vaak gebruikt als iemand ergens kritiek op heeft of er vraagtekens bij zet. Zo maakt zogenaamde rapper Sjors tering herrie wat je nauwelijks muziek kan noemen. Als iemand dan zegt dat het nergens naar klinkt wordt het haat argument gebruikt of dat iemand jaloers zou zijn. Het is een makkelijke manier om iedere vorm van kritiek weg te zetten als haat of jaloezie zonder zelf kritisch te hoeven zijn. Zegt iemand iets wat je niet leuk vind, noem die persoon een hater en je hoeft nergens op in te gaan of ook maar te overwegen dat die persoon een punt heeft. Haters gonna hate is zo'n beetje het zwakste argument dat er maar is.
Veel bedrijven willen ook gewoon met blockchain geassocieerd worden om technische sollicitanten aan te kunnen trekken en te laten zien dat ze hip zijn. Zie het als verkapte marketing en recruitment kosten.
Iemand hier boven poste een plaatje Vchain partners met McDonalds.
Dat is precies hoe VET werkt.
Ze zullen wel een auto gekocht hebben voor hun personeel
Melk gekocht voor de lunch
Een tas voor hun vriendin
Een fles wijn voor het weekend
Een pakketje verstuurd naar een ander land
Een telefoon abonnement afgesloten
Yes we have a list of partners
Dat is precies hoe VET werkt.
Ze zullen wel een auto gekocht hebben voor hun personeel
Melk gekocht voor de lunch
Een tas voor hun vriendin
Een fles wijn voor het weekend
Een pakketje verstuurd naar een ander land
Een telefoon abonnement afgesloten
Yes we have a list of partners
@Slux Vergeet de samenwerking met Microsoft niet omdat ze daar een Azure Cloud abonnementje hebben afgenomen om hun website te hosten.
Mijn VETpercentage is ook aan een bullrun bezig afgelopen 3 jaar. Sinds een aantal weken zit ik short. Kijken waar het eindigt.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik noemde gewoon 3 willekeurige bedrijven, ik had ook dnvgl icm mystory kunnen noemen. Walmart is gewoon actief en ik heb online al meerdere filmpjes voorbij zien komen van producten die gescant worden in de supermarkt. Dat het smerige winkels is een beetje een trumpiaanse dooddoenerSlux schreef op zondag 5 juli 2020 @ 17:45:
[...]
Kan je dan ook een samenwerking opnoemen waar echt iets van terecht is gekomen en ook daadwerkelijk gebruikt wordt ?
PWC gebruikt het als blockchain marketing reclame iets.
Walmart in onzin, ligt ook niet in de schappen, is door relaties van mij daar ook nooit gezien., het zijn trouwens hele vieze winkels in China.
BMW Hoe staat het daarmee ?
Hoe staat het met die matrassen boer ?
Hoe staat het met die Chinese autobouwer ?
Hoe staat het met die Chinese melkboer ?
Hoe staat het met Egrid en Louis Vuitton?
Hoe staat het met DB schenker ?
Enz enz enz na ruim 3 jaar zou je toch wel wat progressie mogen zien toch ?
Wel gefeliciteerd met je ritjeDat is het enige waar VET goed voor is.
Ik ben geen VET-shiller en verdiep me ook niet enorm in alle geruchten en partnerships die voorbij komen. Maar als bedrijven zelf ook bevestigen samen te werken met vechain weet ik in ieder geval dat het geen onzin is.
1 ding weet ik wel zeker, en dat is dat jij dermate geinteresseerd bent in vechain door de grond te stampen dat je bij ieder bericht over Vechain direct moet noemen wat voor grote scam het is. En dan komen er weer wat oude koeien uit de sloot waar de gemiddelde persoon niks vanaf weet en ook niet kan weerleggen. En dan kan jij weer lekker slapen.
Of dan komt de mcdonalds voorbij, niet wetende dat dat een photoshop was van een fudder... maar dat is blijkbaar het niveau tegenwoordig
[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 05-07-2020 19:52 ]
Denk dat je even een spiegeltje voor moet houden want je opmerking laat goed je eigen niveau zien.Blik1984 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 19:51:
[...]
Ik noemde gewoon 3 willekeurige bedrijven, ik had ook dnvgl icm mystory kunnen noemen. Walmart is gewoon actief en ik heb online al meerdere filmpjes voorbij zien komen van producten die gescant worden in de supermarkt. Dat het smerige winkels is een beetje een trumpiaanse dooddoener. De rest, ik heb geen idee en eerlijk is eerlijk, het boeit me niks.
Ik ben geen VET-shiller en verdiep me ook niet enorm in alle geruchten en partnerships die voorbij komen. Maar als bedrijven zelf ook bevestigen samen te werken met vechain weet ik in ieder geval dat het geen onzin is.
1 ding weet ik wel zeker, en dat is dat jij dermate geinteresseerd bent in vechain door de grond te stampen dat je bij ieder bericht over Vechain direct moet noemen wat voor grote scam het is. En dan komen er weer wat oude koeien uit de sloot waar de gemiddelde persoon niks vanaf weet en ook niet kan weerleggen. En dan kan jij weer lekker slapen.
Of dan komt de mcdonalds voorbij, niet wetende dat dat een photoshop was van een fudder... maar dat is blijkbaar het niveau tegenwoordig
Oh, dat is wel vet, dan hoeft de kassière niet meer alle nummers van de barcode apart in te typen? Dat gaat veel tijd schelen bij het afrekenen, nice.Blik1984 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 19:51:
[...]
Walmart is gewoon actief en ik heb online al meerdere filmpjes voorbij zien komen van producten die gescant worden in de supermarkt.
VET geshill? Really? BMW en Walmart worden er weer bij gesleept? Really?
Hebben we een reset naar 2017 gedaan?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Niet heel chique nee, laat jezelf dan ook niet zo gaan als je het woord VET voorbij ziet komenSlux schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:06:
[...]
Denk dat je even een spiegeltje voor moet houden want je opmerking laat goed je eigen niveau zien.
Blik1984 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:12:
[...]
Niet heel chique nee, laat jezelf dan ook niet zo gaan als je het woord VET voorbij ziet komen
VET Is leuk voor de pump en dumps verder gewoon een shit coin met een army van blinden believers en niet te vergeten een mooi logo, geen enkele coin heeft zulke nare aanhang als VET.

PS in de kroeg krijg je gewoon een biertje van me hoor
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 05-07-2020 21:25 ]
Verder komen ze niet.Crypts schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:06:
VET geshill? Really? BMW en Walmart worden er weer bij gesleept? Really?Hebben we een reset naar 2017 gedaan?
Mjah ik snap het gewoon niet, BMW was een proeftuintje waar elk stuk schuim zich voor kon aanmelden en Walmart China is heel erg klein en ook dat was een test, niet een echte toepassing. Dat de koers nu even een stijfje doet maakt het toch geen goed bedrijf of iets met potentie?
Het zal wel aan mij/ons liggen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit is wel weer een chique reactie zeker? Ik heb sowieso niet uitgekraamd dat VET heel goed is. Of is het dat ik minder kritisch ben, dat ik dan direct een fanboy ben?Slux schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:21:
[...]
Kraam dan ook niet elke keer die onzin uit over hoe goed vet wel niet is terwijl je nog nooit iets heb laten zien wat echt in productie is.
VET Is leuk voor de pump en dumps verder gewoon een shit coin met een army van blinden believers en niet te vergeten een mooi logo, geen enkele coin heeft zulke nare aanhang als VET.
Misschien moet je eens stoppen om de zure azijn posts open te trekken op het moment dat het woord VET voorbij komt. Ga lekker je eigen coins shillen en blijf daar lekker bij.
Heeft iemand het al gehad over de The Great Reddit Scaling Bake-Off?
Naar verwachting komen verschillende projecten aan het eind van deze maand met een voorstel/plan. Ik zet mijn geld alvast in op Syscoin.
Naar verwachting komen verschillende projecten aan het eind van deze maand met een voorstel/plan. Ik zet mijn geld alvast in op Syscoin.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Als ik de telegrams en het mainnet moet geloven gebruikt Walmart iedere dag het mainnet van Vechain. Dus wat daar een scam aan is zal ik dan wel niet helemaal begrijpen.Crypts schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:27:
[...]
Mjah ik snap het gewoon niet, BMW was een proeftuintje waar elk stuk schuim zich voor kon aanmelden en Walmart China is heel erg klein en ook dat was een test, niet een echte toepassing. Dat de koers nu even een stijfje doet maakt het toch geen goed bedrijf of iets met potentie?![]()
Het zal wel aan mij/ons liggen.
Daarnaast is Vechain ongeveer het enige crypto-bedrijf dat ieder kwartaal een financieel rapport laat uitbrengen dat door de Big4 ge-audit is.
Ik wil niet negatief zijn maar van online filmpjes over het scannen van Vechains whatever it is heb je het nu over over Telegram en mainnet. Ik zeg ook niet dat het een scam is, ik heb enkel mijn bedenkingen bij wat voor bedrijf het is, wil zijn en wat ze de wereld willen laten geloven. Echte use cases hebben ze niet, enkel wat testen voor kleine onderdelen van grote bedrijven maar ze willen de wereld graag laten geloven dat ze full on samenwerken met de big chief terwijl ze hooguit een beetje sjansen met het lelijke achternichtje.Blik1984 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:36:
[...]
Als ik de telegrams en het mainnet moet geloven gebruikt Walmart iedere dag het mainnet van Vechain. Dus wat daar een scam aan is zal ik dan wel niet helemaal begrijpen.
Daarnaast is Vechain ongeveer het enige crypto-bedrijf dat ieder kwartaal een financieel rapport laat uitbrengen dat door de Big4 ge-audit is.
Wat audits en big 4 betreft, Wirecard. Daar wil ik het graag bij laten.
Als je naar de chart kijkt is t ook geen fijne pump en dump coin. Weinig echte runs gehad, door alle hype voorheen ook veel te veel bagholders.Slux schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:21:
[...]
Kraam dan ook niet elke keer die onzin uit over hoe goed vet wel niet is terwijl je nog nooit iets heb laten zien wat echt in productie is.
PS in de kroeg krijg je gewoon een biertje van me hoor
Ik moet wel glimlachen dat alle vet shillers op Twitter er weer vol gas voor gaan. De meesten daarvan zullen zelfs nu nog onderwater staan op hun positie. Grootste hype was toch de rebrand naar vet; daar zijn de meeste bagholders ontstaan
Sinds 2 dagen al op +12%. Grote exchange komt eraan, dus we gaan nog meer omhoog.Taro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 23:47:
Kopen via Uniswap was ff een dingetje, omdat de token nog niet listed was. Moet je dus handmatig toevoegen.
DMG gaat samen met EWT en UBT in mijn "risky longterm portfolio". Klein percentage, lekker niet naar omkijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 05-07-2020 23:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Bron: https://www.crypto-inside...et-32-procent-in-de-plus/Bitcoin (BTC) maakt een kleine stuiter, vechain (VET) 32 procent in de plus.
VeChain (VET) middenin monsterrally
Terwijl er binnen de top 10 cryptocurrencies op basis van marktkapitalisatie weinig gebeurt, is op plek 20 een enorme stijger te zien. VeChain staat daar maar liefst 32,4 procent in de plus en heeft hiermee een waarde van $0,0142.
Waar de stijging vandaag komt is niet helemaal duidelijk. Zo zijn er geen grote ontwikkelingen aangekondigd binnen het project. Het lijkt er dus op dat het om een klassieke uitbraak boven een belangrijke weerstandszone gaat. Met dergelijke stijgingen moet men overigens goed oppassen. Vaak wordt een correctie steeds aannemelijker hoe hoger de koers stijgt.
Coingecko zegt 2.5 miljoen volume vandaag, als dat waar is, heb je flinterdunne orderbooks, paar btc buy of sell zorgen dan waarschijnlijk al voor flinke wisseling, waarbij de dag koers niet zo veel zegtMooooody schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:06:
[...]
Sinds 2 dagen al op +12%. Grote exchange komt eraan, dus we gaan nog meer omhoog.
Kopen via Uniswap was ff een dingetje, omdat de token nog niet listed was. Moet je dus handmatig toevoegen.
DMG gaat samen met EWT en UBT in mijn "risky longterm portfolio". Klein percentage, lekker niet naar omkijken.
Eindelijk wat actie, maar dan de verkeerde kant op.
@Mooooody Gebruik jij Metamask of een andere optie voor Uniswap? Mijn Metamask account wil niet restoren, dus heb daar weinig vertrouwen in. Maar om nou mijn Coinbase Wallet te gaan koppelen...
Edit: Metamask weer up & running. Krijg alleen de melding dat er niet voldoende liquiditeit is om te swappen, had jij dat ook?
Edit: Metamask weer up & running. Krijg alleen de melding dat er niet voldoende liquiditeit is om te swappen, had jij dat ook?
Nee hoor, gaat prima zomengenli schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:19:
Eindelijk wat actie, maar dan de verkeerde kant op.
[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 05-07-2020 23:34 ]
Het zijn de eerste stuiptrekkingen van een project dat net op de markt is. Uiteraard wel flink in de zakken van investeerders, maar de consumentjes mogen nu ook snuffelen.The_Goat schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:17:
[...]
Coingecko zegt 2.5 miljoen volume vandaag, als dat waar is, heb je flinterdunne orderbooks, paar btc buy of sell zorgen dan waarschijnlijk al voor flinke wisseling, waarbij de dag koers niet zo veel zegt
Unibright is voor alsnog de enige fatsoenlijke exchange en de meute kan daar niets mee. Het is wachten op Huobi (en binnenkort hopelijk Coinbase).
Lekker inhoudelijk ook:
Waar de stijging vandaag komt is niet helemaal duidelijk. Zo zijn er geen grote ontwikkelingen aangekondigd binnen het project. Het lijkt er dus op dat het om een klassieke uitbraak boven een belangrijke weerstandszone gaat. Met dergelijke stijgingen moet men overigens goed oppassen. Vaak wordt een correctie steeds aannemelijker hoe hoger de koers stijgt.
Welke weerstandzone, wat is een klassieke uitbraak, kleine waarschuwing erbij, mooi staaltje journalistiek.
Gelukkig stonden er wel 4 of 5 advertenties bij
Ik gebruik uit nood mijn Coinbase wallet, omdat dat vrijwel altijd goed werkt.Taro schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:19:
@Mooooody Gebruik jij Metamask of een andere optie voor Uniswap? Mijn Metamask account wil niet restoren, dus heb daar weinig vertrouwen in. Maar om nou mijn Coinbase Wallet te gaan koppelen...
Gewoon wat ETH erop gooien en swappen. Zoals gezegd moet je waarschijnlijk wel eerst het DMG address toevoegen, omdat het te nieuw is voor Uniswap.
Die info vind je hier: https://etherscan.io/toke...6905f23af0a68d231ecf87b14
Je wilt niet negatief doen, maar pakt er wel even wirecard bij... bijzonderCrypts schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:53:
[...]
Ik wil niet negatief zijn maar van online filmpjes over het scannen van Vechains whatever it is heb je het nu over over Telegram en mainnet. Ik zeg ook niet dat het een scam is, ik heb enkel mijn bedenkingen bij wat voor bedrijf het is, wil zijn en wat ze de wereld willen laten geloven. Echte use cases hebben ze niet, enkel wat testen voor kleine onderdelen van grote bedrijven maar ze willen de wereld graag laten geloven dat ze full on samenwerken met de big chief terwijl ze hooguit een beetje sjansen met het lelijke achternichtje.![]()
Wat audits en big 4 betreft, Wirecard. Daar wil ik het graag bij laten.
Heb ik allemaal voor elkaar, maar krijg de melding insufficient liquidityMooooody schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:35:
[...]
Ik gebruik uit nood mijn Coinbase wallet, omdat dat vrijwel altijd goed werkt.
Gewoon wat ETH erop gooien en swappen. Zoals gezegd moet je waarschijnlijk wel eerst het DMG address toevoegen, omdat het te nieuw is voor Uniswap.
Die info vind je hier: https://etherscan.io/toke...6905f23af0a68d231ecf87b14
:fill(white):strip_exif()/f/image/6guB6eXyEFVAQ4uwfSriznUF.png?f=user_large)
Nee, 2 dagen geleden nog geen problemen. Maar het volume stijgt per dag en Uniswap is wellicht niet in staat om deze liquiditeit te brengen. Gewoon kleinere hoeveelheid proberen te kopen wellicht?Taro schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:19:
@Mooooody
Zelfs 0,0000001 ETH is teveel. Ik wacht wel evenMooooody schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:37:
[...]
Nee, 2 dagen geleden nog geen problemen. Maar het volume stijgt per dag en Uniswap is wellicht niet in staat om deze liquiditeit te brengen. Gewoon kleinere hoeveelheid proberen te kopen wellicht?
Te laat voor deze hype dusTaro schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:36:
[...]
Heb ik allemaal voor elkaar, maar krijg de melding insufficient liquidity
[Afbeelding]
Zal zich wel oplossen, gewoon blijven proberen.
En we zijn weer boven de 9k nu verder omhoog aub
Zero.
Coinbase listings duren over het algemeen wel vrij lang (geven dan wel weer pumps in een alt cycle, zie vet)Mooooody schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:32:
[...]
Het zijn de eerste stuiptrekkingen van een project dat net op de markt is. Uiteraard wel flink in de zakken van investeerders, maar de consumentjes mogen nu ook snuffelen.
Unibright is voor alsnog de enige fatsoenlijke exchange en de meute kan daar niets mee. Het is wachten op Huobi (en binnenkort hopelijk Coinbase).
Coinbase is niet heilig. Ze listen uiteraard om er zelf beter van te worden, waarom zouden ze anders VET overwegen?The_Goat schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:44:
[...]
Coinbase listings duren over het algemeen wel vrij lang (geven dan wel weer pumps in een alt cycle, zie vet)
Maar Huobi zou al prima zijn voor een flinke boost. Dat zorgt alleen al voor 20x keer de liquiditeit die het project nu heeft.
Listings zijn voor low liquidity coins essentieel, anders gaan ze t niet redden.
Al mag al die defi best even op UBT blijven staan, heb daar nog wat muntjes van
Nog iets. Uniswap schijnt een eigen token uit te gaan brengen binnenkort. Daar moet je op tijd bij zijn.
Uniswap is op dit moment hét "ICO platform". Projecten die live willen gaan, doen dat via Uniswap. Veel zooi, maar af en toe iets bruikbaars.
Uniswap is op dit moment hét "ICO platform". Projecten die live willen gaan, doen dat via Uniswap. Veel zooi, maar af en toe iets bruikbaars.
UBT is geen Uniswap. UBT is Unibright, dat is iets anders.The_Goat schreef op zondag 5 juli 2020 @ 23:58:
Listings zijn voor low liquidity coins essentieel, anders gaan ze t niet redden.
Zag mezelf ook die typo maken
De grootste hype van Unibright is over, de prijs ook. Is nu het moment om te kijken of het project "here to stay" is. Meer dan VET om maar een hype te noemen, maar dat is mijn wilde gok
Jammer, blijkbaar weer een slechte investering gemaak
Vertel.The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 00:09:
Jammer, blijkbaar weer een slechte investering gemaak
Ergens in januari ubt gekocht met wat speelgeld, nooit meer naar omgekeken, dacht nu goud in handen te hebben 😅m
Edit: weet niet eens meer wat t doet/doel is
[ Voor 9% gewijzigd door The_Goat op 06-07-2020 00:39 ]
Wellicht heb je goud in handen, maar wil je het allemaal iets te snel?The_Goat schreef op maandag 6 juli 2020 @ 00:36:
[...]
Ergens in januari ubt gekocht met wat speelgeld, nooit meer naar omgekeken, dacht nu goud in handen te hebben 😅
De tijd van 10x gains in een maand is gelukkig wel voorbij.
Doel van UBT is om een soort Wordpress te worden tussen offchain en onchain (bedrijven en blockchain).
Het is Duits, dus degelijk...en saai.
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 06-07-2020 00:46 ]
We zijn weer eventjes uit de gevarenzone wat betreft 9k. Eindelijk weer een klein beetje actie. Hopelijk gaat BTC binnenkort echt richting kiezen in plaats van kleine stapjes op en neer te maken.
I'll see it when i believe it.Azer schreef op maandag 6 juli 2020 @ 09:12:
We zijn weer eventjes uit de gevarenzone wat betreft 9k. Eindelijk weer een klein beetje actie. Hopelijk gaat BTC binnenkort echt richting kiezen in plaats van kleine stapjes op en neer te maken.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Uiteraard....
zo diepgaand en dubbelzinnig ben ik
Dat mcdonalds plaatje poste ik, vond em wel grappig. ik zie vechain zelf wel zitten maar er over beginnen werkt gewoon als een rode lap op sommige users.
Ik mis Facedown eigenlijk wel, die had de energie om er met even goedwerkende oogkleppen tegenin te gaan
Ik mis Facedown eigenlijk wel, die had de energie om er met even goedwerkende oogkleppen tegenin te gaan
Blik1984 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 19:51:
[...]
Ik noemde gewoon 3 willekeurige bedrijven, ik had ook dnvgl icm mystory kunnen noemen. Walmart is gewoon actief en ik heb online al meerdere filmpjes voorbij zien komen van producten die gescant worden in de supermarkt. Dat het smerige winkels is een beetje een trumpiaanse dooddoener. De rest, ik heb geen idee en eerlijk is eerlijk, het boeit me niks.
Als BTC nog lang zo blijft flatlinen dan gaat het vreselijk hard crashen, waardoor er een hele zwik met miners wegvallen omdat ze nu al niet eens meer genoeg verdienen aan BTC om hun zooi online te houden.
Als dat gebeurd dan komen er nog minder BTC coins bij .... wat betekend meer schaarste... wat de prijs omhoog gaat moonen.
Ik zeg..... we gaan een leuke tijd tegemoet
Als dat gebeurd dan komen er nog minder BTC coins bij .... wat betekend meer schaarste... wat de prijs omhoog gaat moonen.
Ik zeg..... we gaan een leuke tijd tegemoet
Misschien is hij er wel maar staat hij bij iedereen op 'ignore' met die css code dus zien we hem niet?norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:45:
Dat mcdonalds plaatje poste ik, vond em wel grappig. ik zie vechain zelf wel zitten maar er over beginnen werkt gewoon als een rode lap op sommige users.
[...]
Dat valt wel mee hoor, het is meer de manier hoe mensen het brengen. nu is er even een leuke pump en dan lees je direct dat het de toekomst is en de meeste partnerships heeft zonder enige onderbouwing of dergelijke bronnen en lees je commentaar zoals, zien jullie wel VET gaat daarom naar de maan enz enz, als je dan met vragen komt of met tegen argumenten komt dan ben je direct een hater.norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 12:45:
[...]
Er is hier verder ook niemand die er echt verstand van heeft en zich goed heeft ingelezen, ze komen niet verder dan een twitter, telegram groep of nieuws afkomstig van hun zelf, dan is het niet zo gek dat je vragen en commentaar krijgt, facedown was daar niet anders in.
Zodra je een dump ziet zie je ze niet meer.
Het trekt gewoon rare/nare mensen aan dat VET, er zijn hier ik weet nier hoeveel munten die besproken worden, en op een paar na zijn daar gewoon goede discussies mee mogelijk.
Ik zelf geloof best dat VET wat leuke dingen heeft maar zolang het geen echt bedrijf is, muntjes uitgeven en zelf een grote pot van de supply beheren riekt het gewoon, en hoe langer ze op cmc staan hoe minder geloofwaardiger ze worden, komt er een dag dat ze zeggen, ons product doet wat het moet doen we hebben geen vage crypto coins nodig dan ben ik de eerste die zodra ze een echte beursgang zouden maken aandelen zou kopen.
@Slux - hoeveel van de door jou gehouden muntjes hebben een daadwerkelijke use case? I’m ben gewoon benieuwd hè.
Ja ik zit in VeT. En het interesseert mij eigenlijk geen moer wat ze doen. Hoop dat ik wat winst pak over paar jaar 🤣
Ja ik zit in VeT. En het interesseert mij eigenlijk geen moer wat ze doen. Hoop dat ik wat winst pak over paar jaar 🤣
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Facedown..D-Ed schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:33:
[...]
Misschien is hij er wel maar staat hij bij iedereen op 'ignore' met die css code dus zien we hem niet?
Hier een goeie bron voor een samenwerking:Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:38:
[...]
Dat valt wel mee hoor, het is meer de manier hoe mensen het brengen. nu is er even een leuke pump en dan lees je direct dat het de toekomst is en de meeste partnerships heeft zonder enige onderbouwing of dergelijke bronnen en lees je commentaar zoals, zien jullie wel VET gaat daarom naar de maan enz enz, als je dan met vragen komt of met tegen argumenten komt dan ben je direct een hater.
https://www.dnvgl.com/ser...assurance-solution-141277
Ik lurk eigenlijk alleen maar, voel er inderdaad niet veel voor om het over vechain te hebben vanwege het onvriendelijke klimaat, wat we misschien wel aan Facedown te danken hebben.Er is hier verder ook niemand die er echt verstand van heeft en zich goed heeft ingelezen, ze komen niet verder dan een twitter, telegram groep of nieuws afkomstig van hun zelf, dan is het niet zo gek dat je vragen en commentaar krijgt, facedown was daar niet anders in.
Zodra je een dump ziet zie je ze niet meer.
Het trekt gewoon rare/nare mensen aan dat VET, er zijn hier ik weet nier hoeveel munten die besproken worden, en op een paar na zijn daar gewoon goede discussies mee mogelijk.
De circulating supply doen ze verder niet geheimzinnig over dat staat gewoon in de financial reports:Ik zelf geloof best dat VET wat leuke dingen heeft maar zolang het geen echt bedrijf is, muntjes uitgeven en zelf een grote pot van de supply beheren riekt het gewoon
https://medium.com/vechai...eport-vol-11-2a5f1f75bb23
Hier kan ik geen kaas van maken, wat zijn dit voor rare standaarden, een cryptobedrijf mag niet op CMC staan of coins gebruiken? Is dit van toepassing op alle muntjes of geldt dit alleen voor vechain?, en hoe langer ze op cmc staan hoe minder geloofwaardiger ze worden, komt er een dag dat ze zeggen, ons product doet wat het moet doen we hebben geen vage crypto coins nodig dan ben ik de eerste die zodra ze een echte beursgang zouden maken aandelen zou kopen.
Ik ben het met je eens dat partnerships vaak groter worden voorgedaan dan ze zijn, deels door vechain zelf, deels door de online community maar dat is nu eenmaal hoe het gaat in deze wereld, en dat is voor andere projecten niet veel anders.
Zoals iemand eerder (ietwat negatief) zei: ze sjansen maar wat.
Maar dat vind ik nu juist zo goed, ze doen ten minste wat, professioneel sjansen, pilotje hier, trialtje daar, dat is toch hoe het begint: eerst sjansen en dan komt het naaien (genaaid worden) later wel.
Hij die niet genoemd zal worden heeft naast een klap van de molenwiek ook een helder momentje gehad. Geen blogs meer, onder garantie tot de (zo gek als een) deur.Acidrain schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:58:
[...]
Facedown..Goeie ouwe tijd.. Ben er toen toch ingestonken en dat heeft me heel veel geld gekost.. Dat was ergens 2017 toen die een modschop kreeg, Toen was het css verhaal nog niet bekend hier.. css kwam pas aan bod bij die andere die ik hier ff niet ga noemen..

Het heeft ook weinig zin om een discussie aan te gaan met iemand die zo negatief over een bepaalde coin is. Ik heb niet de illusie dat ik die mening om kan draaien. Helemaal niet bij iemand die zo verblind door haat en woede reageert als Slux.
Bronnen die aangehaald worden, worden toch niet geloofd. En eigen onderzoek en alternatieve bronnen worden opeens als superieur gezien. Dan is een discussie snel klaar natuurlijk
En dan zit ik verder nog vrij neutraal in deze discussie rondom VET. Gebruik het alleen om soms een ritje te maken. Maar zelfs als neutrale toeschouwer is de negativiteit rondom VET opmerkelijk
Bronnen die aangehaald worden, worden toch niet geloofd. En eigen onderzoek en alternatieve bronnen worden opeens als superieur gezien. Dan is een discussie snel klaar natuurlijk
En dan zit ik verder nog vrij neutraal in deze discussie rondom VET. Gebruik het alleen om soms een ritje te maken. Maar zelfs als neutrale toeschouwer is de negativiteit rondom VET opmerkelijk
Men is jegens VET nog wel heel lief hoor, moet je ze eens vragen over XRP of TRX
0.0hmr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:55:
@Slux - hoeveel van de door jou gehouden muntjes hebben een daadwerkelijke use case? I’m ben gewoon benieuwd hè.
Idd.. alsof use case iets met prijs te maken heeft. Iedereen weet dat het om de logo's draait.Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:39:
[...]
0.0ze zeggen dat BTC een usecase is, voor mij is het puur een speculatief speeltje
Precies mijn punt. Het is gewoon net als een paardenrace. Gewoon lekker gokken op bullshit voorspellingen en wie weet word je rijk.Bever! schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:40:
[...]
Idd.. alsof use case iets met prijs te maken heeft. Iedereen weet dat het om de logo's draait.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Horseshit danhmr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:42:
[...]
Precies mijn punt. Het is gewoon net als een paardenrace. Gewoon lekker gokken op bullshit voorspellingen en wie weet word je rijk.
Oh shizzle, ik bedoelde ook 'die andere' om eerlijk te zijnAcidrain schreef op maandag 6 juli 2020 @ 13:58:
[...]
Facedown..Goeie ouwe tijd.. Ben er toen toch ingestonken en dat heeft me heel veel geld gekost.. Dat was ergens 2017 toen die een modschop kreeg, Toen was het css verhaal nog niet bekend hier.. css kwam pas aan bod bij die andere die ik hier ff niet ga noemen..

Facedown was kon ik nog wel 'gewoon' handelen..
Waarom reageer je dan altijd zo fel als iemand zegt dat die geld in VET heeft gestopt en bij andere coins niet?Slux schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:39:
[...]
0.0ze zeggen dat BTC een usecase is, voor mij is het puur een speculatief speeltje
hij is vroeger gehypnotiseerd en als die het woordje VET leest of hoort gaat die helemaal los echt waarBlik1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:45:
[...]
Waarom reageer je dan altijd zo fel als iemand zegt dat die geld in VET heeft gestopt en bij andere coins niet?
dat is de reden dat de meeste hier het niet schrijven maar goed kan je ook niet weten
Omdat VET, TRX en XRP in het verleden geshilled werden door lieden met oogkleppen op zo groot als stalen celdeuren. Hoe het werd gebracht was bijna alszijnde een nieuwe religie met steevast de 'ben je niet voor dan ben je tegen' als er ook maar iets van kritiek op kwam. Diezelfde lieden zie je hier nu nooit meer nadat alles de helling af ging dus ja, ik snap de felle reactie wel.Blik1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:45:
[...]
Waarom reageer je dan altijd zo fel als iemand zegt dat die geld in VET heeft gestopt en bij andere coins niet?
Het was bij tijd en wijlen ook wel echt serieus bloedirritant...

Er is echter nog een kleine user die dapper weerstand blijft bieden!Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Omdat VET, TRX en XRP in het verleden geshilled werden door lieden met oogkleppen op zo groot als stalen celdeuren. Hoe het werd gebracht was bijna alszijnde een nieuwe religie met steevast de 'ben je niet voor dan ben je tegen' als er ook maar iets van kritiek op kwam. Diezelfde lieden zie je hier nu nooit meer nadat alles de helling af ging dus ja, ik snap de felle reactie wel.![]()
Het was bij tijd en wijlen ook wel echt serieus bloedirritant...
GO VET XRP XVG!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ah ja, die andere shitcoin was ik bijna vergeten.hmr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:10:
[...]
Er is echter nog een kleine user die dapper weerstand blijft bieden!![]()
GO VET XRP XVG!![]()
![]()
![]()
Wat is er eigenlijk niet een shitcoin dan? Denk alleen Bitcoin en Eth (voor zover je dat geen shitcoins vindt).Crypts schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Ah ja, die andere shitcoin was ik bijna vergeten.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat My Story had ik al aangegeven het doet verder niks is een marketing iets voor bedrijven te laten zien, kijk wij doen ook wat met de blockchain.norua schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:16:
[...]
Hier een goeie bron voor een samenwerking:
https://www.dnvgl.com/ser...assurance-solution-141277
[...]
Ik lurk eigenlijk alleen maar, voel er inderdaad niet veel voor om het over vechain te hebben vanwege het onvriendelijke klimaat, wat we misschien wel aan Facedown te danken hebben.
[...]
De circulating supply doen ze verder niet geheimzinnig over dat staat gewoon in de financial reports:
https://medium.com/vechai...eport-vol-11-2a5f1f75bb23
[...]
Hier kan ik geen kaas van maken, wat zijn dit voor rare standaarden, een cryptobedrijf mag niet op CMC staan of coins gebruiken? Is dit van toepassing op alle muntjes of geldt dit alleen voor vechain?
Ik ben het met je eens dat partnerships vaak groter worden voorgedaan dan ze zijn, deels door vechain zelf, deels door de online community maar dat is nu eenmaal hoe het gaat in deze wereld, en dat is voor andere projecten niet veel anders.
Zoals iemand eerder (ietwat negatief) zei: ze sjansen maar wat.
Maar dat vind ik nu juist zo goed, ze doen ten minste wat, professioneel sjansen, pilotje hier, trialtje daar, dat is toch hoe het begint: eerst sjansen en dan komt het naaien (genaaid worden) later wel.
Natuurlijk mag een crypto bedrijf op CMC staan maar in de echte wereld zal er geen enkel serieus bedrijf mee werken, die maken wel hun eigen blockchain of op basis van, of zien ook in dat 99% van alle zo genoemde blockchian oplossingen in de praktijk toch niet zo handig zijn als men zegt, en dat ze met een simpele DB veel meer kunnen.
1 voorbeeld, waarom zou je de route van een garnaal voor eeuwigheid willen opslaan in de blockchain ? Dan heb ik het niet eens over een stukje recht om vergeten te worden en privacy gehad, wat als die garnaal roept ik wil mijn gegevens gewist hebben ?
Imo hebben alleen store of value/valuta coins zoals een BTC toekomst
ADA, XLM, LINK, MIOTA, HOThmr schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:12:
[...]
Wat is er eigenlijk niet een shitcoin dan? Denk alleen Bitcoin en Eth (voor zover je dat geen shitcoins vindt).
Prima als mensen geld in een VET stoppen doe ik zelf ook, je zou dom zijn als je het niet doet.Blik1984 schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:45:
[...]
Je kan er goed geld een verdienen maar meer niet, om te roepen dat je het moet kopen omdat het allerlei partners heeft en de toekomst is zonder dat er ook maar iets is wat echt gebruikt wordt, is de verkeerde insteek dan moet je een Amazon, Google, Facebook, Microsoft, Apple enz enz kopen dat zijn echte bedrijven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!