[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
alt seizoen begonnen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:28
Toch nog even een Vechain berichtje, Arcelor-MIttal mag toegevoegd worden aan het rijtje van bedrijven die gebruik maken van de vechain blockchain

https://www.crypto-news-f...ompany-relies-on-my-care/

Enkel in het (kleine) kantoor in Luxemburg, dus de impact is klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:26
Buy order geplaatst. Nu wachten tot ie aangetikt wordt. Kan snel gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
De test zelf is idd klein qua impact. Maar het achterliggende Arcelor-MIttal is wel een grote jongen hoor. Altijd goed, dit soort initiatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hopelijk bedoelde je één, niet een.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
Blik1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:00:
Toch nog even een Vechain berichtje, Arcelor-MIttal mag toegevoegd worden aan het rijtje van bedrijven die gebruik maken van de vechain blockchain

https://www.crypto-news-f...ompany-relies-on-my-care/

Enkel in het (kleine) kantoor in Luxemburg, dus de impact is klein
In zijn algemeenheid: laten we even rationeel blijven over de kansen van het gemiddelde alt-project:
de kans dat een beursgenoteerde onderneming van redelijk formaat een belangrijk deel van de bedrijfsvoering extern gaat uitbesteden aan wat je hooguit met wat fantasie een start-up kunt noemen is 0 (om een vergelijking te maken: stel je bent juwelier en je geeft je buurjongen van 10 alle diamanten in bewaring omdat hij toevallig een lege knikkerzak heeft waar ze in kunnen).

Dit zou kunnen veranderen, maar dit gaat trager dan iedereen verwacht en projecten zullen ook de concurrentie aan moeten met de gevestigde orde in de tech (de IBM's van deze wereld die op de achtergrond ook bezig zijn met het vraagstuk wat blockchain en alles wat daarbij komt eventueel zou kunnen toevoegen).

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-07-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Chris.nl schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:05:
[...]

Hopelijk bedoelde je één, niet een.
Er wordt niet iedere dag een samenwerking met een bedrijf van 70 mld aangekondigd. Dus voorlopig 1, maar garandeer niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 19:38
Blik1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Er wordt niet iedere dag een samenwerking met een bedrijf van 70 mld aangekondigd. Dus voorlopig 1, maar garandeer niks
Ze zijn het alleen even vergeten te vermelden, wat slordig: https://corporate.arcelormittal.com/investors :+

Misschien dat ze de broodjes in de kantine gaan voorzien van een RFID chip om de versheid te monitoren?

Ik gun alle VET hodlers overigens van harte geweldige rendementen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
TuutjDrie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:19:
[...]

In zijn algemeenheid: laten we even rationeel blijven over de kansen van het gemiddelde alt-project:
de kans dat een beursgenoteerde onderneming van redelijk formaat een belangrijk deel van de bedrijfsvoering extern gaat uitbesteden aan wat je hooguit met wat fantasie een start-up kunt noemen is 0 (om een vergelijking te maken: stel je bent juwelier en je geeft je buurjongen van 10 alle diamanten in bewaring omdat hij toevallig een lege knikkerzak heeft waar ze in kunnen).

Dit zou kunnen veranderen, maar dit gaat trager dan iedereen verwacht en projecten zullen ook de concurrentie aan moeten met de gevestigde orde in de tech (de IBM's van deze wereld die op de achtergrond ook bezig zijn met het vraagstuk wat blockchain en alles wat daarbij komt eventueel zou kunnen toevoegen).
Precies, daarom zit een gereputeerde partij als DNV-GL ertussen ;)

Zijn ze bij Vechain blijkbaar toch niet meer zo achterlijk als dat ze 2-3 jaar geleden waren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
TuutjDrie schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:28:
[...]

Ze zijn het alleen even vergeten te vermelden, wat slordig: https://corporate.arcelormittal.com/investors :+

Misschien dat ze de broodjes in de kantine gaan voorzien van een RFID chip om de versheid te monitoren?

Ik gun alle VET hodlers overigens van harte geweldige rendementen!
Dit is nu precies wat ze FUD noemen. Alles wat er gezegd wordt in twijfel trekken.

Je mag verwachten dat een bericht van dnv-gl genoeg zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kunnen we het nu weer over logos hebben? ik ben er wel klaar mee met dat hele VET geshill.

Ik zie dat blik gewoon weer door gaat :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
Slux schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:33:
Kunnen we het nu weer over logos hebben? ik ben er wel klaar mee met dat hele VET geshill.

Ik zie dat blik gewoon weer door gaat :F
Niks geshill, ik zeg er zelfs bij dat de impact klein is omdat het enkel het kantoor van Luxemburg betreft.

En als nieuwsberichten niet eens mogen, dan kan dit topic wel dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:20
Blik1984 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:45:
[...]

Niks geshill, ik zeg er zelfs bij dat de impact klein is omdat het enkel het kantoor van Luxemburg betreft.

En als nieuwsberichten niet eens mogen, dan kan dit topic wel dicht.
Inderdaad zolang het maar niet over VET gaat is het goed blijkbaar 8)7

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:12
djeck schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:30:
[...]

Inderdaad zolang het maar niet over VET gaat is het goed blijkbaar 8)7
jawel maar dan in verhaalvorm kijk zo doe je dat

heb van de week een nieuwe auto gekocht denk ff een rondje rijden kwam toevallig een kameraad tegen die zei

he nieuwe auto wat VET ik zei ja VET he alleen de banden die vind ik niet VET nee klopt zei die die zijn niet VET

en nou? ow maakt niet uit zei ik ga toch eerst een VET rondje rijden even zien of nog meer mensen de auto VET vinden

ja dat is echt VET zei mijn kameraad veel plezier komt goed zei ik en reed VET verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Damn... ada knalt gewoon weer door..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
Crypts schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 10:21:
[...]

Mjah... De term smart contracts is wederom een oud opgebakken broodje wat gepresenteerd wordt als de toekomst. Feit is alleen dat men er al bijna 30 jaar over praat en er nog niks echt van de grond gekomen is. Wel hebben we al wat mooie voorbeelden kunnen zien waarom het niet werkt.

Blijft ook de vraag waarom het op een blockchain moet. :)
Een 'honeypot' voor hackers, want publiek :+

De lijst is gewoon te lang, maar om de zoveel weken word er ergens wel zo'n contract gehacked.

Recentelijk nog: https://www.coindesk.com/...fund-users-after-25m-hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Pelox schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:25:
Damn... ada knalt gewoon weer door..
heb ze nog niet weggedaan _O- maar duurt niet lang meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ICX breekt ook lekker uit de driehoek. Gisteren op tijd bijgekocht. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

Ada ook verkocht. hoppa grote schoonmaak wie maakt me los, gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-09 09:03
Ik kan verkeerd zijn maar het lijkt mij een slecht moment om ADA nu al te gaan verkopen...

- nog 3 weken tot shelley online gaat, hype zal nog groter worden
- eenmaal ADA gedecentraliseerd is, is een coinbase listing quasi gegarandeerd. Zal waarschijnlijk snel gebeuren. Hoskinson heeft al diverse hints gegeven...
- Testnet ADA wordt vrijgegeven in augustus, maar daarvan verwacht ik geen grote daling aangezien de meesten toch gewoon verder gaan staken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
ardana123 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:02:
Ik kan verkeerd zijn maar het lijkt mij een slecht moment om ADA nu al te gaan verkopen...

- nog 3 weken tot shelley online gaat, hype zal nog groter worden
- eenmaal ADA gedecentraliseerd is, is een coinbase listing quasi gegarandeerd. Zal waarschijnlijk snel gebeuren. Hoskinson heeft al diverse hints gegeven...
- Testnet ADA wordt vrijgegeven in augustus, maar daarvan verwacht ik geen grote daling aangezien de meesten toch gewoon verder gaan staken
je heb gelijk er staat nog wel wat te gebeuren maar goed verwacht je dan dat die meer gaat stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-09 09:03
bie100 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:16:
[...]

je heb gelijk er staat nog wel wat te gebeuren maar goed verwacht je dan dat die meer gaat stijgen?
Waarom niet dan? Heb je al eens gezien wat voor drab er in de top 10 staat? XRP, Bcash, BSV, Litecoin... Allemaal coins die geen enkel nut hebben. Cardano kan wel nog iets gaan betekenen eenmaal staking en smart contracts live zijn. Kan vast wel nog wat marktaandeel van die andere coins afsnoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
ardana123 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:25:
[...]

Waarom niet dan? Heb je al eens gezien wat voor drab er in de top 10 staat? XRP, Bcash, BSV, Litecoin... Allemaal coins die geen enkel nut hebben. Cardano kan wel nog iets gaan betekenen eenmaal staking en smart contracts live zijn. Kan vast wel nog wat marktaandeel van die andere coins afsnoepen.
ja alles kan we gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ADA en REN verkocht. Gisteren nog 3% met TSLA mee kunnen pakken. Mooie dagen zo!

Kijk ADA weer gaan :)

En REN gaat nog verder... Misschien wordt het tijd om massaal in te slaan en te gaan holden als ik al die alts de afgelopen weken zie gaan.

[ Voor 114% gewijzigd door Taro op 07-07-2020 17:46 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En Ada vertrekt nog een keertje...

@Taro mooie timing :+

[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 07-07-2020 17:33 ]

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Voelt enorm bullish, heb de neiging om all-in te gaan... Maar ik weet ook wat er dan gebeurt...

Edit: Wat ETH en ONT ingeslagen. Had eerder deze week ook al wat ETH gekocht, is gisteren gelukt om dat in DMG om te zetten.

Voelt weer als 2017 :) Toen kocht ik overigens 10.000 ADA op ongeveer hetzelfde niveau (12 cent) als de huidige koers en heb toen tot boven de 1 Dollar meegelift. Mooie tijden, hopelijk beleven we dat opnieuw.

[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 07-07-2020 17:43 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:38:
Voelt enorm bullish, heb de neiging om all-in te gaan... Maar ik weet ook wat er dan gebeurt...
Ken het gevoel, ik vind het nu een beetje vreemd dat er zowat niks bij komt als je naar de totale waarde van de de market cap kijkt.

ja ik weet het is een nietszeggend bedrag, maar met deze pumps zou die toch wat moeten oplopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:46:
[...]

Ken het gevoel, ik vind het nu een beetje vreemd dat er zowat niks bij komt als je naar de totale waarde van de de market cap kijkt.

ja ik weet het is een nietszeggend bedrag, maar met deze pumps zou die toch wat moeten oplopen.
Zou het niet grotendeels uit Tether vloeien? Die is meeberekend in de totale marketcap.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Slux Er zijn ook heel veel alts die verder doodbloeden op het moment. Dat geld gaat naar ADA/LINK/REN/XTZ, etc. En wat @Verwijderd zegt idd.

Zoals iemand hier laatst al zei: Er zijn veel bagholders met cryptocurrency van de vorige bullrun. Die gaan allemaal verkopen als de koersen weer stijgen, dus je maakt de meeste kans op mooie rendementen bij nieuwere coins waar nog geen bagholders van zijn. Als ik nu all-in zou gaan dan zou ik kiezen voor:

BTC
ETH
ADA
ONT
LINK
XTZ
REN
BCH
en misschien nog 2-3 anderen, maar ik twijfel over bijv. NEO.

Maar niet meer: LTC, XRP, EOS, XLM, TRX, XMR, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Even wat fomo in de chat:
Bitcoin-analist PlanB verwacht meer stijgingen van +1000% in de komende jaren.

Terwijl hij reactie gaf op de resultaten van de poll, plaatste hij ook een video van Squawk Box in de tweet. In de video is Jeff Saut, een analist bij CNBC, te zien die voorspelde dat het aankomend jaar de S&P 500 Index zal stijgen naar 4.000.

PlanB heeft berekend dat, gebaseerd op dat de S&P 500 dit echt gaat doen, bitcoin waarschijnlijk naar $190.000 zou kunnen stijgen.
Bron: https://dutchcryptotalk.c...1000-in-de-komende-jaren/
p.s. geen advies maar ik heb geduld. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:51:
@Slux Er zijn ook heel veel alts die verder doodbloeden op het moment. Dat geld gaat naar ADA/LINK/REN/XTZ, etc. En wat @Verwijderd zegt idd.

Zoals iemand hier laatst al zei: Er zijn veel bagholders met cryptocurrency van de vorige bullrun. Die gaan allemaal verkopen als de koersen weer stijgen, dus je maakt de meeste kans op mooie rendementen bij nieuwere coins waar nog geen bagholders van zijn. Als ik nu all-in zou gaan dan zou ik kiezen voor:

BTC
ETH
ADA
ONT
LINK
XTZ
REN
BCH

Ah duidelijk, daar zit wat in ja, ik hou het zelf nog wel bij de oldies zoals een LTC, bcash, EOS, XLM, XMR, Dash en ETC op XRP, TRX en nog een paar van die na, die raak ik ook echt niet meer aan. paar jaar terug zag je ook een verschuiving met nieuwe coins maar uiteindelijk bleven de oldies toch over.

ik pak ook wel de nieuwe shitcoins mee maar alleen waar een hoop volume inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Net 50% van mijn LINK en ADA verkocht.

BETER dat het nu gaat crashen....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:40

raq

Wat wordt het signaal om alle alts weer van de hand te doen? Ik ben daar zo zo zo slecht in...

Nu gaan de highcaps, hierna de midcaps en dan de lowcaps indien BTC zich rustig houdt, is dat het riedeltje weer?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

raq schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:14:
Wat wordt het signaal om alle alts weer van de hand te doen? Ik ben daar zo zo zo slecht in...

Nu gaan de highcaps, hierna de midcaps en dan de lowcaps indien BTC zich rustig houdt, is dat het riedeltje weer?
SIgnaal moet je zelf bijhouden denk ik.

X% winst = verkoop
X% daling = inkoop

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:12
raq schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:14:

Over slecht er in gesproken. Paar dagen terug al m'n VET verkocht en deze gaat nu als een malle. Na 2 jaar HODL een stupid move.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
kraades schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:23:
[...]

Over slecht er in gesproken. Paar dagen terug al m'n VET verkocht en deze gaat nu als een malle. Na 2 jaar HODL een stupid move.
Herkenbaar. Ik gooi bij iedere foute keuze 50 euro in de boete pot.. dan levert het toch nog iets op.. soort van ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:51:

BTC
ETH
ADA
ONT
LINK
XTZ
REN
BCH

Eens, maar xlm heeft wel een mooie chart nu.. Kan best hard gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:38:

Edit: Wat ETH en ONT ingeslagen. Had eerder deze week ook al wat ETH gekocht, is gisteren gelukt om dat in DMG om te zetten.

Voelt weer als 2017 :) Toen kocht ik overigens 10.000 ADA op ongeveer hetzelfde niveau (12 cent) als de huidige koers en heb toen tot boven de 1 Dollar meegelift. Mooie tijden, hopelijk beleven we dat opnieuw.
Krijg ook weer zin om wat in te slaan. Nog mooie coin tips hierzo ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:29:
[...]

Herkenbaar. Ik gooi bij iedere foute keuze 50 euro in de boete pot.. dan levert het toch nog iets op.. soort van ;)
Op zich een best idee, voelt toch een beetje als 'kadootje' als je die pot een keer opentrekt en dan ben je zo je verliezen die hem gevuld hebben vergeten. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:50:
[...]

Op zich een best idee, voelt toch een beetje als 'kadootje' als je die pot een keer opentrekt en dan ben je zo je verliezen die hem gevuld hebben vergeten. :P
nou dan had er aardig wat in de pot moeten zitten in 2018/2019.. maar nu zit ik weer op niveau :P

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De nieuwe lay-out van Binance geeft bij mij zeer regelmatig oude koersen weer. De grafiek loopt dan achter, maar het orderbook is wel up to date, net als de priceticker. Alert blijven dus, hopelijk lossen ze het snel op.

2 voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eiB89NyMs-iMKQ5gWZ8LRR5sOgc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J8YtHPIyQwSdi5PaVpBhPAbO.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6CGWy7sPbjAtVlcDbgPbAEKpoUo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Gw73o2BTv00GaOKyMlrYpAY1.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqwFT2D-ixdk8P56xY4Hk21oQ5E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ubVEbCzLObpayqRk2PXaalys.png?f=fotoalbum_large

Na een F5:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfK72BKKvylFgGsJmv-c93lhDyM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sH4YCU1Fg9rjhSW9Vy57YI23.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 07-07-2020 20:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:53:
De nieuwe lay-out van Binance geeft bij mij zeer regelmatig oude koersen weer. De grafiek loopt dan achter, maar het orderbook is wel up to date, net als de priceticker. Alert blijven dus, hopelijk lossen ze het snel op.
Is mij nog niet opgevallen. Even gekeken bij de 4 charts die ik open heb staan en die kloppen allemaal.

Maar ik denk dat ik het probleem wel weet bij jou. Je zit nog steeds niet op darkmode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:53:

2 voorbeelden:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Na een F5:
[Afbeelding]
Bij mij lopen Binance tabs met koersinformatie ook na een paar uur vast in Chrome. Ik moet de tab dan sluiten en hem opnieuw openen. Volgens mij hebben ze wat memory leaks in hun website. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Azer schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:26:
[...]
Bij mij lopen Binance tabs met koersinformatie ook na een paar uur vast in Chrome. Ik moet de tab dan sluiten en hem opnieuw openen. Volgens mij hebben ze wat memory leaks in hun website. Hebben anderen hier ook last van?
Ik kan hier met Firefox 12 uur lang 6 charts open hebben staan zonder enige problemen. Ik heb ook 1 chart open in Chrome en die draait ook gewoon de hele dag zonder problemen. Wel eens gezien dat die ene Chrome tab op een bepaald moment 2GB aan RAM aan het verbruiken was. Nu is het 380MB en hij staat al de hele dag open.

Maar goed, met Firefox dus nooit problemen gehad. Ik vind Chrome sowieso maar een bak ellende tegenover Firefox qua opties alleen al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik gebruik 99 van de 100x de app en daar heb ik nog geen gekke dingen gezien.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Azer schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:26:
[...]

Ik had het vroeger op Huobi toen overstapt op Edge chromium en nooit meer last gehad, werkt echt top die browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

al dit gepomp is leuk maar de marketcap blijft hetzelfde...
Baart me wel zorgen, iemand mee eens ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

sourcecode schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 21:36:
al dit gepomp is leuk maar de marketcap blijft hetzelfde...
Baart me wel zorgen, iemand mee eens ?
Btc zakt wat en dat is 70 procent van de markt dus opzich niet gek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Centjes worden alleen een beetje heen en weer geschoven, geen nieuwe inflow.

Daily close onder de 9200ish, beetje afzakken en dan onder de 9k en ik ga lekker onderuit zitten in mn short de komende tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 22:14:
Centjes worden alleen een beetje heen en weer geschoven, geen nieuwe inflow.

Daily close onder de 9200ish, beetje afzakken en dan onder de 9k en ik ga lekker onderuit zitten in mn short de komende tijd
In je Tesla short shorts?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gp0NUdxV92HsjE7rWsddgR5Aetc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VbMoMt6lg6alTRf0U7X6cAVD.jpg?f=fotoalbum_large

Indien ja; ik geloof je op je woord laat de foto's maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Haha meneer Musk begint hem langzaam aan ook een beetje te spacen blijkbaar.

Allemaal leuk en aardig, maar als je nu nog iets met tesla wil, shortterm, midterm en longterm, dan zou ik toch liever shorten dan longen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The_Goat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:08:
Haha meneer Musk begint hem langzaam aan ook een beetje te spacen blijkbaar.
SpaceX :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
The_Goat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:08:
Allemaal leuk en aardig, maar als je nu nog iets met tesla wil, shortterm, midterm en longterm, dan zou ik toch liever shorten dan longen.
Dat zei iedereen ook rond 500, 600, 700, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1300 en nu zelfs rond 1400.

Die shorts zijn er niet voor niets om de draak te steken met alle shorters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:22:
[...]

Dat zei iedereen ook rond 500, 600, 700, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1300 en nu zelfs rond 1400.

Die shorters hebben gezorgt voor een flink hogere koers. Moeten kopen om je verlies te nemen of geliquideert worden zorgt voor nog meer momentum omhoog. Dat hebben we bij BTC ook vaak genoeg gezien.

Maar goed, het feestje omhoog zal wel een keer ophouden waabij een short wel de juiste keuze is, alleen wanneer blijft de vraag natuurlijk. Al die tijd long zitten was een beter plan geweest, dat sowieso. Met een long is ook altijd meer te verdienen dan met een short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

[...]

die bol gaat heus wel klappe hor 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
[...]

Klopt, ben zelf ook rekt gegaan op een short rond de 950 als ik me niet vergis in de vorige run, bleek net mn stop te strak te hebben gezet. Kan gebeuren. Ik short hier tesla ook niet, want volg de stocks maar zijdelings momenteel.

En Idd musk haat shorters, zou ik ook doen als eigenaar van een bedrijf.

Kan me echter niet voorstellen dat tesla goede cijfers kan laten zien na dit jaar, dus ja de boel gaat imo imploderen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sourcecode schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:25:
[...]
die bol gaat heus wel klappe hor 8)
Ik ben de enige in mijn omgeving die tot nu toe winst heeft genomen op Tesla aandelen. Verder heeft iedereen alleen maar bijgekocht. Sterker nog, ik heb er gisteren alsnog een aantal teruggekocht (8% van de 100% die ik had, dus risico is erg beperkt) waarmee ik nu al op +4,5% sta.

Natuurlijk zal en kan de koers dalen en blijft dit niet parabolisch doorgaan, maar wat veel mensen vergeten is dat kopers van Tesla aandelen vaak ook echt geloven in het merk en er niet in zitten voor het snelle geld.

De YouTuber achter YouTube: YouTube zit er vuistdiep in en koopt bijv. ook regelmatig bij. In september volgt de aankondiging van een nieuw type accu. De Tesla Superchargers worden van een upgrade voorzien. Er komen steeds meer nieuwe fabrieken en types bij. Andere automerken kunnen niet zoveel accu's maken, hebben geen eigen laadnetwerk (Op Ionity (van o.a. VAG) na, maar dat is relatief beperkt).

Ik heb vandaag op een enkele rit van 50 minuten minimaal 20 Tesla's gezien. Het is geen vage cryptocurrency met marketing eromheen, het is een echt bestaand iets waar mensen grof geld voor betalen met een marge per auto van soms wel 33%.

Afijn, ja, de koers zal wel een keer dalen, shorten kan lucratief zijn, maar het is geen crypto bubble, er zit echt een fysiek bedrijf achter. En mocht je niet overtuigd zijn van hoe leuk het is om elektrisch te rijden en bijv. in 3.2 seconden naar de 100 op te trekken: Tot nu toe heb ik bij iedereen die bij mij in de auto stapte een smile van oor tot oor gezien, en geloof mij, ik heb al >50 mensen meegenomen die dat wilden proberen. Dan pas begrijp je waar het om gaat :)
The_Goat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:41:
[...]
Kan me echter niet voorstellen dat tesla goede cijfers kan laten zien na dit jaar, dus ja de boel gaat imo imploderen
Waarom niet? De Model Y is net nieuw en wordt prima verkocht, net als de Model 3. Natuurlijk zal er wat sprake zijn van Corona gevolgen in de Q2 cijfers, maar Tesla rijders wachten graag even op hun auto, dus dat komt wel goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 07-07-2020 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
@Taro pas je op dat je tesla niet net zo hard gaat shillen als vet holders hun vet 😜
(Al sta je als tesla holder uiteraard niet onder water)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
The_Goat schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:46:
@Taro pas je op dat je tesla niet net zo hard gaat shillen als vet holders hun vet 😜
(Al sta je als tesla holder uiteraard niet onder water)
Uiteraard... Maar ik moet de eerste VET holder nog zien die zelf VET actief gebruikt behalve om mee te speculeren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Misschien is er een correlatie tussen bagholders en fans/shills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Chris.nl schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:53:
Misschien is er een correlatie tussen bagholders en fans/shills
Dat zou zomaar eens kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Dat Tesla meer bestaansrecht heeft dan 99% van de cryptomunten zal niemand ontkennen.

Maar of het 1000 USD per share waard is? Mweh.

Zelfs ik als Tesla-fanboy betwijfel of het aandeel Tesla meer waard moet zijn dan Volkswagen of Toyota zeg maar.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Je anticipeert natuurlijk ook op de mogelijke toekomstige waarde. Waar we bij cryptocurrency vaak benoemen dat het ouderwetse geld een keer zal instorten zal in de huidige automarkt een deel van de ICE leveranciers het de komende paar jaar erg moeilijk krijgen. Sterker nog, ik sprak laatst iemand uit mijn omgeving die jarenlang bij een Ford dealer heeft gewerkt en die maakte zich zorgen om zijn baan. Ze hadden er toch wel erg last van dat ze nog geen elektrische auto konden leveren en zagen veel klanten overstappen, inmiddels is die lokale Ford dealer gesloten...

Bij Bitcoin ga je niet uit van de huidige waarde, maar het potentieel richting de toekomst. Als je vermoed dat Bitcoin 100k waard zal worden, dan moet je nu toch instappen? Speculeren doe je op de toekomstige waarde, niet omdat de huidige waarde prima is, want dan speel je quitte/breakeven.

Afijn, ADA schiet ondertussen even naar de 12 cent en staat op +14% vandaag...

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 08-07-2020 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Taro schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:06:
Je anticipeert natuurlijk ook op de mogelijke toekomstige waarde. Waar we bij cryptocurrency vaak benoemen dat het ouderwetse geld een keer zal instorten zal in de huidige automarkt een deel van de ICE leveranciers het de komende paar jaar erg moeilijk krijgen. Sterker nog, ik sprak laatst iemand uit mijn omgeving die jarenlang bij een Ford dealer heeft gewerkt en die maakte zich zorgen om zijn baan. Ze hadden er toch wel erg last van dat ze nog geen elektrische auto konden leveren en zagen veel klanten overstappen, inmiddels is die lokale Ford dealer gesloten...

Bij Bitcoin ga je niet uit van de huidige waarde, maar het potentieel richting de toekomst. Als je vermoed dat Bitcoin 100k waard zal worden, dan moet je nu toch instappen? Speculeren doe je op de toekomstige waarde, niet omdat de huidige waarde prima is, want dan speel je quitte/breakeven.

Afijn, ADA schiet ondertussen even naar de 12 cent en staat op +14% vandaag...
De meesten hier zijn daghandelaren, die kijken niet verder dan morgen.
Dat is niks nieuws toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze man is nog meer fan van Tesla. Hij bestelde er namelijk maar liefst 28:

https://www.autovisie.nl/?p=213700/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Doge +54%... wth.

ADA richting de 0.14 USD...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
ADA 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb al bijna 2 dagen een short open staan op ETH. Hoe ik op dat grandioze idee kwam heb ik eigenlijk ook geen idee.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:47
Link blijft ook maar gaan :o Deze coin is lang afgedaan als een 4chan hypecoin, is dat eigenlijk nog steeds waar het op staat of zit er daadwerkelijk iets achter?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Bartvandelaar schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:28:
Ik heb al bijna 2 dagen een short open staan op ETH. Hoe ik op dat grandioze idee kwam heb ik eigenlijk ook geen idee.
Niks mis mee imo, beetje geduld

Vannacht hebben mensen bedacht dat xrp +6% kan doen, dan is het eind in zicht 😅

[ Voor 13% gewijzigd door The_Goat op 08-07-2020 07:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Als Doge weer 50% doet weet je hoe laat het is...

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mr_Ripple schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:48:
Manipulatietijd?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 20:27
Mr_Ripple schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:48:
Altcoin season *O* *O* :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wat een feest weer, Slux besteld alvast de RR Kryptos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Such pump, very S2F.

Afbeeldingslocatie: https://forexclub.pl/wp-content/uploads/2020/04/degecoin-doge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zoveel positiviteit.. dan verwacht je toch weer een drop van 30% in 30 min.. blijft die uit.. dan gaan we echt naar de maan denk ik

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:54

ScreamGT

joejoe

Pelox schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:59:
Zoveel positiviteit.. dan verwacht je toch weer een drop van 30% in 30 min.. blijft die uit.. dan gaan we echt naar de maan denk ik
Ga er maar gewoon van uit dat alles straks weer keihard in elkaar klapt.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
ScreamGT schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:02:
[...]

Ga er maar gewoon van uit dat alles straks weer keihard in elkaar klapt.
dat zeiden ze gisteren ook :O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch mooi, iedereen zoekt naar die parel. DeFi, S2F, supply chain, de hele rambam.

En dan pompt de guurste memecoin _O-

Crypto is echt zo geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Juist

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:11:
Is toch mooi, iedereen zoekt naar die parel. DeFi, S2F, supply chain, de hele rambam.

En dan pompt de guurste memecoin _O-

Crypto is echt zo geniaal.
dat is ook de reden dat je deze meuk niet serieus moet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
norua schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:40:
Link blijft ook maar gaan :o Deze coin is lang afgedaan als een 4chan hypecoin, is dat eigenlijk nog steeds waar het op staat of zit er daadwerkelijk iets achter?
Denk dat het nieuws van destijds, dat Google ermee aan het experimenteren is, nog steeds veel potentiële waarde laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ADA fomo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44
LINK gaat ook maar door. Heb altijd een bag maar tijdje terug verkocht. Doe ik toch niet helemaal goed. Wel vanochtend wat DMG gekocht dat wordt toch de nieuwe parel. XTZ heb in nog wel maar die blijft nu aardig achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:54

ScreamGT

joejoe

bie100 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 08:03:
[...]

dat zeiden ze gisteren ook :O
Volgens mij beweer ik ook nergens dat het in de komende 24 uur gebeurt, toch? ;)

Fasten your seatbelts!

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DJ-Promo schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:10:
LINK gaat ook maar door. Heb altijd een bag maar tijdje terug verkocht. Doe ik toch niet helemaal goed. Wel vanochtend wat DMG gekocht dat wordt toch de nieuwe parel. XTZ heb in nog wel maar die blijft nu aardig achter.
Waar/hoe heb je dmg gekocht?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:44
Pelox schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:29:
[...]

Waar/hoe heb je dmg gekocht?
Uniswap, heb de Metamask wallet in Brave. Daar zet je wat ETH op en voeg je DMG toe als custom token. Daarna kun je heel makkelijk een swap doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
DJ-Promo schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:42:
[...]

Uniswap, heb de Metamask wallet in Brave. Daar zet je wat ETH op en voeg je DMG toe als custom token. Daarna kun je heel makkelijk een swap doen.
Heb een klein zakje via idex gekocht

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
ScreamGT schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:23:
[...]

Volgens mij beweer ik ook nergens dat het in de komende 24 uur gebeurt, toch? ;)

Fasten your seatbelts!
nee klopt :) maar goed gewoon de boel in de gaten houden als dat lukt en op tijd je poen pakken(hoor wie het zegt _O- )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Als het nou 1-2 coins waren die zo aan het pompen waren, dan kon ik nog meegaan in het idee dat het artificial is en dat we zo weer hard crashen.

Maar werkelijk alles gaat naar de maan (de ene wat harder dan de andere), behalve ETH en BTC :D

Dus ja, we gaan zo nog wel een correctie krijgen uiteraard, maar hard crashen zodat alle winst weer weg is?...
Ik denk het niet.
Ik denk dat de MOON rush begonnen is ... alleen moet BTC het nog even doorkrijgen, al is die ook langzaam aan het stijgen de laatste 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Mooi dat dit forum nog leeft :)

Ben benieuwd of er nog moonboys 20x leverage op VET of andere altcoin inzetten, krijgen nu allemaal gelijk dat het casino goed plan was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
double top op de 15 min.
Higher timeframes immens overbought.

Short te ponzi, tijd om Charles van z'n paard af te jagen :P

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/k49MW9rW/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
The_Goat schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:23:
double top op de 15 min.

[Afbeelding]
Graag terug onder de 0.10 usd

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:27:
[...]

Graag terug onder de 0.10 usd
Dit inderdaad. Het ging me ff te snel opeens.
Net 50% van mijn ADA verkocht met "leuke" winst, met in gedacht dat het wel weer ging crashen op korte termijn...
MAAR NEEEEE....
Blijkbaar was dit gelijk de aftrap voor alle altcoins om is ff lekker te pompen.

Kut crypto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
The_Goat schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:23:
double top op de 15 min.

[Afbeelding]
Neeeeeee, i want to go to the moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
cursquidHome schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:34:
[...]

Neeeeeee, i want to go to the moon
Ja dat mag, maar graag even terug naar 0.10 usd en dan rammel naar de 1 dollar! 8)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Winst nemen en uitcashen in fiat is ook altijd belangrijke les.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Zitten hier nog meer mensen in $LTO? Een mooi Nederlands project met slechts 13m mcap, te halen op Binance. Je kan 'm ook staken voor 7-8% apr.

Ze doen meer dan 50k transacties per dag welke echt worden betaald door bedrijven. Nodes krijgen geen block rewards dus alle fees voor nodes komen vanuit transacties waar voor betaald wordt. Binnenkort komt een mainnet upgrade waarbij een gedeelte van de fees geburned gaat worden en het hele verhaal dus deflationary wordt. Bedrijf betaalt straks 0.35 lto per transactie, 0.25 gaat naar de node die het blok "mined" en 0.1 wordt automatisch geburned.

Wat voorbeelden van usecases: https://ltonetwork.com/use-cases/

Nogal undervalued project imo en ik zie dat hij nog maar weinig is genoemd hier, terwijl het toch een project is die uit ons eigen landje komt en hard aan de weg timmert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gisteren all-in gegaan, incl. ADA. Jammer dat Bitcoin zelf stil staat, maar super mooi resultaat. Stop loss staat ingesteld... Hopelijk volgt Bitcoin straks alsnog.

Edit: Oh, de Binance layout stond weer stil, gebeurt dus vooral als ik de laptop uit sluimerstand haal... Maar ONT, NEO hebben ook +7% gedaan en REN +12% sinds de aankoop, had ik nog niet gezien.

[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 08-07-2020 11:09 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!