Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
pciess en verveel me een beetje dus heb 400 linkermannen gekocht. Wel met n Sl op 4,50 mocht bitcoin een vrije val doen.Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:02:
@Tominatie Same here, ik houd niet voor niets rekening met een rode candle. Maar vaak gebeurt het tegenovergestelde en daarnaast kan je in de tussentijd best wel wat marge maken. Tijdens een enorme daling in fiat zitten is fijn, maar als een en ander stijgt lift ik graag mee, dus dan maar voor 50% kiezen.
Moon, lambo.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Bitcoin was een asset dat op zichzelf stond? Movements die compleet random waren? Actie? Volatiliteit? Dat de prijs nog wat deed in 't weekend?
Man... ik mis het. Hopelijk komt het snel weer terug.
Hmmm ook maar weer eens op Binance inloggen, heb er ook nog klein bergje van.Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:39:
Alles de deur uit gedaan en in fiat, op HOT na. Sell order staat al 10 dagen op 7 sats, met het gemiddelde dagelijkse volume gedeeld door 2 (buy/sell) ben ik over 7 dagen aan de beurt. Hopelijk lukt dat nog, met 2.7M stuks wel de moeite waard
Hoe swingt dat bij jou eigenlijk? Ik weet nog dat ik er dezelfde gedachte op na hield maar vaak was de geprognotiseerde week eerder het dubbele voor de boel er weer in of uit ging en dat was me toch iets te lang. Mijn aandachtsspanne is hooguit een week en bij langer ga ik het vergeten zoals nu ook weer.
Arg... Telefoon met authenticator erop is weer leeg.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
herkenbaarCrypts schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:54:
[...]
Arg... Telefoon met authenticator erop is weer leeg.Okee later vanavond.
Ben ook al bijna een jaar 'bezig' om authenticator/authy op beiden te zetten en de boel te synchroniseren zodat ik eender welke telefoon kan pakken om in te loggen ipv voor deze site deze en voor een andere de andere. Geen idee waarom maar het wil maar niet lukken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat wisselt heel erg. Toen ik op 6 sats kocht leek het erg richting de 8 sats te gaan. Maar na de aankoop op 6 direct op 7 te koop gezet, zag er dusdanig goed uit (buy vs sell orders) dat ik besloot nog meer op 6 in te kopen, die order daarna ook op 7 te koop gezet. Nu staat er 10x zoveel op 7 in verkoop als er op 6 in de koop staat, dus ik moet misschien eieren voor mijn geld kiezen met als enige risico de aankoop fee, want ik wil ze natuurlijk niet voor 5 sats gaan wegdoen.Crypts schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:54:
[...]
Hoe swingt dat bij jou eigenlijk? Ik weet nog dat ik er dezelfde gedachte op na hield maar vaak was de geprognotiseerde week eerder het dubbele voor de boel er weer in of uit ging en dat was me toch iets te lang. Mijn aandachtsspanne is hooguit een week en bij langer ga ik het vergeten zoals nu ook weer.
Maar ik doe dit verder nagenoeg nooit, heb er ook het geduld niet voor
Daarom leg ik hier altijd alles vol en uit ipv aan weg, al dan niet met één van de vele powerbanks erop die ik heb liggen.Crypts schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:54:
[...]
Arg... Telefoon met authenticator erop is weer leeg.Okee later vanavond.
Daar gaat Bitcoin...

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:25 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:26 ]
"Vroeger" zag je op vrijdag rond 16:00 ook altijd grote moves die de trend voor het weekend inluidden, die zijn verdwenen.Tominatie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:36:
Vraag mij af of de 9K nog gaat houden, ook al is het weekend.
Geen peil op te trekken in deze range...
ONT 2,5 cent hoger verkocht dan de huidige prijs. Koop ik weer opnieuw in, of straks nog goedkoper...
Hopelijk kijken we over een jaar terug naar deze lage prijzen, maar ik vermoed dat Bitcoin dan in nog lagere regionen zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:57 ]
Laatste keer met die dip gingen al mijn SL's af in de nacht en werdt ik wakker met alles hoger
na de 50 word dat wel minderwerdt ik wakker met alles hoger.

Ja de percentages zijn leuk, daarom ben ik er ook mee begonnen en toen ik net begon was het om de 2/3 dagen welliswaar op een hogere sat waarde maar dat was nog leuk, nu vergeet ik het gewoon.Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:11:
Maar ik doe dit verder nagenoeg nooit, heb er ook het geduld niet voorMaar als het wel lukt is het zeker de moeite waard met 14-16% per keer. Al gaat het met bijv. ADA, ZIL en LINK zoals onlangs makkelijker om zo'n percentage te halen dan nu met HOT.
Punt is dat ik met een kleine koffer op reis ging met enkel wat kleding, laptop, Ipad en wetsuitDaarom leg ik hier altijd alles vol en uit ipv aan weg, al dan niet met één van de vele powerbanks erop die ik heb liggen.
Heb wel powerbank van vriendin geconfisceerd maar dan moet je natuurlijk wel het stekkertje inprikken.

Edit: Deze Binance melding doet altijd pijn
Edit 2: Pfoe, net op tijd, 5 sats... De oudste ook maar geannuleerd en die ga ik omwisselen voor een paar ETH, gelukkig alleen de fee erop verloren.
/f/image/9C8qhlXmGRGhoclFh1tuoTr9.png?f=fotoalbum_large)
REN gaat ook behoorlijk door het putje met -13%. LINK gaat ook niet lekker. Maar allebei op een 1D MA aangekomen, dus ze kunnen hun rally hierna weer prima vervolgen.
Op dit soort dagen sla ik altijd extra BNB in met wat lage orders. Steeds precies voldoende BNB om aan de 10 Dollar ondergrens te komen en dan mooi naar beneden ladderen. Is altijd goedkoper dan BNB bijkopen als je het nodig hebt
[ Voor 65% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 20:22 ]
Als de Btc dampoe dan nog komt wordt t wel een mooi bloedbad iig.
Oh geen probleem hoor. Had mezelf in december een retegoedkoop reisje kado gedaan naar Turkije en het idee was om Turkije als springplank te gebruiken om een half jaar of langer een beetje rond te gaan reizen en her en der uit te kijken naar een tweede huis. Had in de tussentijd al contact met een dame en ticket vanuit Turkije was wederom enorm goedkoop dus waarom niet? In eerste instantie was het allemaal voor de leut en tijdelijk tot 2 weken later bam! totale lockdown, avondklok, smsje sturen als je naar buiten wilde, dat soort ongein. Probleem was alleen dat ik binnen was gekomen via het noordelijke Turkse deel en dat was ineens een beetje erg een issue hier. Voor corona geen probleem maar nu dus groot probleem. Ik ben voor hen nu een illegale immigrant.Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:05:
@Crypts Ik begrijp het als je er niet meer over wil vertellen, we weten allemaal wel iets, maar er hangt toch een mooie mysterieuze wolk om jou heen. Ben je overhaast vertrokken? Was dit al langer het plan? Kwam je een leuke vrouw tegen op Cyprus en heb je daarom bepaalde keuzes gemaakt? Of is het een combinatie van dat laatste en de belastingdruk? Gewoon benieuwd
Nou ja ik kon geen kant op en zij wilde ook liever niet alleen zijn dus hebben we elkaar enorm snel goed (moeten) leren kennen. Wonderwel is dat gelukt en bevalt eigenlijk wel heel erg prima dus we zijn net verhuisd richting de kust en ik heb niet erg veel haast weer naar Nederland te gaan. Moet nog wel wat dingen regelen en hou mijn huis daar voorlopig wel aan maar maak me verder niet zo druk.
Belastingdruk is dus niet aan de orde maar reden om verder te kijken is ook wel wat issues met onze fijne overheid, de overmatige betutteling en regels zijn regels mentaliteit. Ik ben ook enorm teleurgesteld geraakt door mijn vrijwilligerswerk voor schuldhulp en van wat ik heb gezien hoe dezelfde overheid mensen zo onder druk zet dat ze nooit meer uit de problemen komen. Willens en wetens maar verhogingen en boetes op blijven leggen terwijl iedereen weet dat mensen dat nooit van hun leven kunnen betalen. Zat gisteren oid wat tv te kjjken en er kwam een programma voorbij waarbij iemand in de bijstand een terugvordering en boete had gekregen van €240.000 omdat hij voor een tientje af en toe eens mensen hielp met het repareren van een wasmachine oid...

Ondank dit dipje staat REN deze maand op + 60%Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:05:
REN gaat ook behoorlijk door het putje met -13%. LINK gaat ook niet lekker. Maar allebei op een 1D MA aangekomen, dus ze kunnen hun rally hierna weer prima vervolgen.
LINK op + 15%
Kan slechter
Vooral van REN verwacht ik nog veel groei de komende maanden. Link ook, maar procentueel wat minder.
Komende maanden worden heel interessant voor Bitcoin natuurlijk. Eind van het jaar zou de prijs boven de $20k moeten zitten, anders wijkt het wel behoorlijk van het STF-model af. En dan eind 2021 rond de $100k.
Ik acht de kans klein dat we dit soort bedragen op korte termijn gaan zien. Aan de andere kant; als we de STF-model niet meer volgen, zal er een enorme verkoopdruk ontstaan van mensen die zich al rijk gerekend hadden.
Hoe denken jullie hierover?
[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 27-06-2020 21:47 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 21:49 ]
Euh $8860 nu.Tominatie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:47:
Gaan we echt de 9K verliezen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
In feite kunnen we zakken tot ~$6k in deze channel zonder dat er iets aan de hand is.Tominatie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:51:
Ik heb ingekocht zojuist, verwacht wel weer een bounce tot boven de 9K. Kleine 2 weken geduld gehad maar nu is de game weer on. $9315 eruit, $8880 erin.
Daarna wordt het tijd om een flinke aanloop te nemen, zodat we boven de $10.5k belanden.
Ik verwacht dat we de komende maanden nog wel blijven hangen in de range $8-$9.5
Gewoon je BTC van exchanges halen en niet druk om maken. Scheelt stress en schermtijd.Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:54:
Ik ga geen falling knives meer catchen, ik kijk het wel even aan.
Beter om te traden met een paar alts imo.
[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 27-06-2020 21:55 ]
Weekend moves zijn vaak best wel fake met liquidatiehunts, denk daarom ook dat dit een beartrap is en dat we straks weer op $9K staan. Gokje van m'n kant, boven de $9K verkoop ik wel weer tho.Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:54:
Ik ga geen falling knives meer catchen, ik kijk het wel even aan.
Gewoon naar de daily kijken dus
had ik nog niet eens gezien. COLLAPSE
Wat moet ik dan met mijn tijd?Mooooody schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:52:
[...]
Gewoon je BTC van exchanges halen en niet druk om maken. Scheelt stress en schermtijd.
@lighting_ Aanname of feit?
Flood staat overigens alweer flink wat Bitcoins in de plus met zijn short en verwacht nog meer:
[Twitter: https://twitter.com/ThinkingUSD/status/1276971628484628480]
ZIL ziet er ook echt niet lekker uit:
/f/image/s7d8tJpKS8nncmopWwkGg8ke.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 22:42 ]
Verkocht!

Heb nog wel 2 orders openstaan op $9100 en $9125, maar dat was ook wel erg hoog gegrepen. Toch mooi kunnen profiteren van weekend fake-outs en liquidatiehunts. 9K wel weer herovert voor nu, dus heel bearish ben ik niet maar kijk het ff aan.
edit: 2 overige orders ook verkocht. Zie dit als een bearish retest voor nu.
[ Voor 58% gewijzigd door Tominatie op 28-06-2020 00:19 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 28-06-2020 09:04 ]
ik dacht waarom niet loop de kerk in pak een kaarsje en daar komt de dominee en vraagt aan mij zoon voor wie steek je dit kaarsje aan
ik leg de dominee uit dat ik het kaarsje aan steek voor iedereen die in crypto zit hij vroeg wat is dat crypto en ik leg hem dat uit zo goed als ik kan
hij zegt luister zoon het gaat niet alleen om geld het gaat om je gezin je vrouw de natuur en de welzijn en gezondheid van alle mensen op aarde
nu typ ik dit in de politie cel heb hem op zijn bek geslagen rot op op dat antwoord zat ik niet te wachten kut dominee
CVD gaat (langzaam) omlaag, prijs blijft in range na een uptrend --> bearish
Open interest stijgt langzaam, prijs daalt naar onderkant range --> duidt erop dat er meer shorts dan longs geopend worden
Je ziet in het onderste vak dat de laatste uren veel toptraders meer shorts openen dan het totale aantal accounts --> bearish
Vanuit een (simpele variant van Wyckoff) zou je kunnen zeggen dat dit eind van fase D zou kunnen zijn

Vergelijken met dit:
Daarnaast lijkt BTC nog steeds correlated met de SPX, en daar lijkt de rek een beetje uit (US krijgt corona nog niet onder controle, hoop onrust, moneyprinter goes iets minder brrrrrr geloof ik)
Al met al HTF bearish imo, kan best nog wel een flinke spike omhoog komen, er zitten nog wel een aantal grote shorts liquidaties op bitmex die van onze vriend Arthur geen gratis ride naar beneden zullen krijgen:

Ik heb nog steeds shorts staan rond de 9400, zou leuk zijn als die nog even gevuld konden worden.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
https://www.tradingview.com/x/F19Ra3GC/
Bij BTC zou ik het heerlijk vinden als 'ie de onderkant range pakt, die ligt op ongeveer $8400-8500. Zelf durf ik Bitcoin nu niet te shorten omdat de 9K support nog steeds houdt, ondanks de 2 fake-outs eronder gisteren en 2 weken geleden. BTC is beduidend sterker dan de altcoins wat je mooi kunt zien aan de dominance.
https://www.tradingview.com/x/TLeXtnqA/
M'n plan dus: tradepot aan de zijkant wachtend op wat de beurzen gaan doen, hopelijk is er paniek en zakt BTC mooi richting die ~$8500 waarbij ik instap. Pleur ik m'n ETH short eruit met hopelijk een mooie profit en ga ik x3 long op BTC.
Gaat het precies tegen m'n verwachting in moet ik ff zien wat te doen
@The_Goat thx voor je analyse trouwens. Ben het er compleet mee eens.
Ga ik ook doen, geen idee wel richting we nu op gaan.The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:08:
In theorie lijkt het allemaal zo makkelijkmeestal handig om gewoon even de maandag actie af te wachten.
Als ik zie wat er van de HODL pot verdampt is wacht ik even.
Dank voor je geweldige? onderbouwing.van je stelling.lighting_ schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:23:
Stock to flow kan je ook de prullenbak gooien
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 28-06-2020 20:23 ]
Anticiperen op wat je denkt dat gaat komen is mijn play meestal. Als ik iets denk en ik neem geen actie ben ik te laat als het zover is.The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:08:
In theorie lijkt het allemaal zo makkelijkmeestal handig om gewoon even de maandag actie af te wachten.
Maar miss wordt morgen wel heel groen, dan moet ik de situatie weer gaan bekijken.
Unbelievable.
— Kevin Rooke (@kerooke) 25 juni 2020
Grayscale added 19,879 BTC to their Bitcoin Trust since last week (53,588 BTC since the halving).
Bitcoin miners only produced 7,081 BTC since last week (39,544 BTC since halving).
That's almost 400,000 BTC under management for $GBTC pic.twitter.com/aMtSGHZnz2
En de toelichting erop van ome Joe007:
[Twitter: https://twitter.com/J0E007/status/1277303694179041280]
Als rookie vraag, wat kan hieruit geconcludeerd worden?Taro schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:06:
Interessant:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
We gaan rekt.Jeaust schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:10:
[...]
Als rookie vraag, wat kan hieruit geconcludeerd worden?
Of eerder: het kan zijn dat de Grayscale hype van de laatste tijd dus niet helemaal terecht is. De getallen die elke week genoemd worden zijn ook wel heel hoog dat ik me ook afvraag hoe het kan dat die koers dan zo doods is.
Pas bij 7500 zitten we tegen de onderkant van S2F. De coronacrash naar 4k viel er net buiten.lighting_ schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:23:
Stock to flow kan je ook de prullenbak gooien
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Grote jongens kopen OTCTominatie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:19:
[...]
De getallen die elke week genoemd worden zijn ook wel heel hoog dat ik me ook afvraag hoe het kan dat die koers dan zo doods is.
Maar dat soort aantallen OTC? Ik geloof niet echt in een Grayscale dat 19K aan bitcoins koopt per week. Als dat wel het geval was zou je het echt wel terugzien in de spotprijs lijkt mij, omdat bitcoins die misschien eerst naar exchanges zouden gaan OTC richting Grayscale verkassen.
Ik vind dat Joe007 best een goed punt heeft. Waarheid zal wel in het midden liggen.. denk gewoon wachten op het officiële Q2 rapport van Grayscale.
Ik vind het ook wat veel maar zou best kunnen ik weet dat o.a. Bitcoin Suisse AG grote inkopers zijn de laatste tijd.Tominatie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:41:
[...]
Maar dat soort aantallen OTC? Ik geloof niet echt in een Grayscale dat 19K aan bitcoins koopt per week. Als dat wel het geval was zou je het echt wel terugzien in de spotprijs lijkt mij, omdat bitcoins die misschien eerst naar exchanges zouden gaan OTC richting Grayscale verkassen.
Ik vind dat Joe007 best een goed punt heeft. Waarheid zal wel in het midden liggen.. denk gewoon wachten op het officiële Q2 rapport van Grayscale.
Hoef niet perse nuttig te zijn. Het zal wel weg gaan voor een paar procent minder. Misschien een gemiddelde van de laatste dagen.The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:22:
Zou wel echt waardevol zijn om wat insider info te hebben over de bedragen waar dit soort hoeveelheden btc voor van eigenaar wisselen
Wat het doel is van zulke aankopen zou een stuk interessanter zijn om te weten. Stel er wordt 100k BTC gekocht voor een stel investeerders met als doel dit de komende 20 jaar te bewaren, puur en alleen om het te hebben mocht het echt wat worden. Bijvoorbeeld met 5% van het vermogen voor de garantie niet achter het net te vissen mocht de dollar kapot gaan en crypto echt wat worden. Indien het dood bloed is het een bedrag wat gewoon afgeschreven gaat worden. In dit geval stelt die 100k BTC niets voor. Het gaat niet verkocht worden op 30k en ook niet op 3k. Dit maakt de schaarste alleen iets groter, maar de prijs van volgende week of volgende maand zal er niet anders door zijn. Stel iemand koopt 50k BTC met als doel 100% te pakken, dan zou je iets aan die info hebben.
Ik gok stiekem dat die prijzen echt wel wat lager liggen dan een paar %,(nergens anders op gebaseerd dan dat massa inkoop altijd voor flinke korting zorgt, en ik kan me zo bedenken dat dat in het geval van speculatieve assets nog extremer is), maar ik denk dat je dan wel dichter bij de ‘echte’ waarde van btc op dit moment kan komen
Bron: https://bitcoinmagazine.n...in-beurs-binance-upgrade/Bitcoin beurs Binance voltooit “grootste upgrade” in twee jaar
En oja, dat Grayscale nieuws was al gemeld hier.
Dat zou ook wel kunnen natuurlijk, maar ik denk dat er toch zeker een deel is waarbij het rijke mensen zijn die een procentje of wat van hun vermogen in BTC stoppen. Stel je hebt 50 miljoen en laat staan meer, dan kan je prima een miljoen uitgeven om wat BTC te kopen voor de zekerheid. Gaat het naar 0 jammer dan, gaat het toch wat worden zit je goed. Zeker de mensen met hele diepe zakken zien ook wel dat de dollar een risico is. Koop je dan goud, diamanten en vastgoed, pak je mogelijk ook wat BTC mee.The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:42:
Of iemand koopt 100k btc om met high frequentie trading aan de slag te gaan, of om langzaam shorts te vullen op bitmex en dan Spot te gaan market dumpen. Idd ook interessant.
Ben benieuwd hoe we morgen wakker worden, kan zomaar groen zijn al blijf ik toch ff aan m’n huidige bearish visie hangen.
Rijke mensen hebben de slag afgelopen crash al lang gemaakt (Iig in bv de vastgoedwereld), die hebben niet de afgelopen 6 weken gekochtPilatuS schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:06:
[...]
Dat zou ook wel kunnen natuurlijk, maar ik denk dat er toch zeker een deel is waarbij het rijke mensen zijn die een procentje of wat van hun vermogen in BTC stoppen. Stel je hebt 50 miljoen en laat staan meer, dan kan je prima een miljoen uitgeven om wat BTC te kopen voor de zekerheid. Gaat het naar 0 jammer dan, gaat het toch wat worden zit je goed. Zeker de mensen met hele diepe zakken zien ook wel dat de dollar een risico is. Koop je dan goud, diamanten en vastgoed, pak je mogelijk ook wat BTC mee.
Dat weet je niet. Je moet ergens kopen en het kan prima dat dit constant aan de hand is.The_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:23:
[...]
Rijke mensen hebben de slag afgelopen crash al lang gemaakt (Iig in bv de vastgoedwereld), die hebben niet de afgelopen 6 weken gekocht
Iemand hier in $QNT? Ik vind het wel mooi hoe die de afgelopen tijd aan het bewegen is.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dus, door waar we gebleven waren: When moon?
Nog steeds geen echt instap moment, en zeker geen verkoop moment.
#yawn
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Volgens mij klopt er geen reet van en is dit van een zelfde soort trash bericht als; die of die coin gaat samenwerken met Samsung/BMW/MINI whatever.Taro schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:06:
Interessant:
[Twitter]
[Afbeelding]
[Twitter]
[Afbeelding]
XRP = trash
Daar geloof ik ook wel in, met name BTC is redelijk 'constant' dus het is niet gek daar wat centjes in te gooien op dit moment. Al is het maar voor een stukje waardebehoud met een kansje op (veel) meer.PilatuS schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:37:
[...]
Dat weet je niet. Je moet ergens kopen en het kan prima dat dit constant aan de hand is.
Ja, sinds januari ofzo, maar een dusdanig kleine hoeveelheid dat ik daar niet echt rijk van zal wordenHaruHaru schreef op maandag 29 juni 2020 @ 07:47:
Good morning Y'all.
Iemand hier in $QNT? Ik vind het wel mooi hoe die de afgelopen tijd aan het bewegen is.
De wereld is in een crisis geraakt, dus ik vind het opzich niet heel gek dat niet iedereen als een gek zijn spaarrekening in BTC pompt.mengenli schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:30:
bitcoin is na de halving in een winterslaap gevallen
💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 💵 300,000,000 #USDT (299,385,919 USD) minted at Tether Treasury
— Whale Alert (@whale_alert) 29 juni 2020
Tx: https://t.co/HR3MTv3isv
Bijna 10 miljard USDT in omloop, wat 'n milestone.
[ Voor 15% gewijzigd door Tominatie op 29-06-2020 15:03 ]
Ah zie het ja, laat de actie dan maar zitten. ReeeThe_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:04:
Chainswap van trx naar erc
edit: SPY gaat gewoon door met mewnen. Tijd voor BTC om te volgen dan maar?
[ Voor 46% gewijzigd door Tominatie op 29-06-2020 16:46 ]
Dead cat bounche, wel leuk om mee te pakken.Bever! schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:59:
Iemand nog wirecard aandelen gescoord vandaag? Wat een gekkenhuis
XRP = trash
Tesla vliegt ook alle kanten op. Veel leuker dan de crypto iigBever! schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:59:
Iemand nog wirecard aandelen gescoord vandaag? Wat een gekkenhuis
VET CRASHENNN WHOOOHOOO...Gaming King schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:44:
[Afbeelding]
Wat ik denk dat BTC gaat doen de komende periode.
Inkopen jonguh
Yep ik ook 9428$, kan zelfs hoger naar 9600 of 9700. maar daarna is het wel een beetje klaar.Bever! schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:24:
Zie hem korte termijn nog wel naar 94xx gaan...
/f/image/IKzMWBdbqnPLgUFjBUsKbJXK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Gaming King op 29-06-2020 20:30 ]
Neuh, mid Juli gaat de moon run beginnen.Gaming King schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:25:
[...]
Yep ik ook 9428$, kan zelfs hoger naar 9600 of 9700. maar daarna is het wel een beetje klaar.[Afbeelding]
Precies zoals 2017..
of we moeten een 2de corona wave krijgen ... dan flikkert de boel weer in elkaar.
Jij verzint gewoon woorden he?The_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:26:
Idealiter zou je zeggen retest van MO, maar ik denk dat heel de wereld die move ondertussen bedacht heeft, ik ga voor frontrun of een overshoot (al lijkt me dat wat minder waarschijnlijk), nu scalp long en m'n asks wat omlaag bijgesteld
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Sjors?.. is dat u?The_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:02:
Klopt, had vroeger ook altijd de droom om rapper te worden
Mid juni moon, ergens op gebaseerdRiesj74 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:50:
[...]
Neuh, mid Juli gaat de moon run beginnen.
Precies zoals 2017..
of we moeten een 2de corona wave krijgen ... dan flikkert de boel weer in elkaar.
Ik begin een beetje te twijfelen over het hele gebeuren...
Heb een verkooporder gezet op mn inlegprijs, en dan ga ik het maar eens aankijken, mijn vertrouwen is beetje zoek

Deze chart van 2016 halving. Duurde ruim 2 maanden voor de moon echt startte.ybos schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:43:
[...]
Mid juni moon, ergens op gebaseerd
Ik begin een beetje te twijfelen over het hele gebeuren...
Heb een verkooporder gezet op mn inlegprijs, en dan ga ik het maar eens aankijken, mijn vertrouwen is beetje zoek
Dat is deze keer dus in Juli.
Al kan het nog iets langer duren, met al deze corona paniek er tussendoor. Kan zijn dat we in juli eerst nog de low krijgen en dat het dan in augustus pas goed van start gaat.
/f/image/EaVX5pieq5sgOvo9fXz3t3O0.png?f=fotoalbum_large)
Riesj74 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:48:
[...]
Deze chart van 2016 halving. Duurde ruim 2 maanden voor de moon echt startte.
Dat is deze keer dus in Juli.
Al kan het nog iets langer duren, met al deze corona paniek er tussendoor. Kan zijn dat we in juli eerst nog de low krijgen en dat het dan in augustus pas goed van start gaat.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!