Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 50 ... 53 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!
@Tominatie Same here, ik houd niet voor niets rekening met een rode candle. Maar vaak gebeurt het tegenovergestelde en daarnaast kan je in de tussentijd best wel wat marge maken. Tijdens een enorme daling in fiat zitten is fijn, maar als een en ander stijgt lift ik graag mee, dus dan maar voor 50% kiezen.

Edit: ONT de deur uitgedaan met 1.5 cent per stuk marge. Nou de rest nog. Ziet er echt slecht uit.

[Voor 14% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 15:48]

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 15:02:
@Tominatie Same here, ik houd niet voor niets rekening met een rode candle. Maar vaak gebeurt het tegenovergestelde en daarnaast kan je in de tussentijd best wel wat marge maken. Tijdens een enorme daling in fiat zitten is fijn, maar als een en ander stijgt lift ik graag mee, dus dan maar voor 50% kiezen.
pciess en verveel me een beetje dus heb 400 linkermannen gekocht. Wel met n Sl op 4,50 mocht bitcoin een vrije val doen.

Moon, lambo.
Alles de deur uit gedaan en in fiat, op HOT na. Sell order staat al 10 dagen op 7 sats, met het gemiddelde dagelijkse volume gedeeld door 2 (buy/sell) ben ik over 7 dagen aan de beurt. Hopelijk lukt dat nog, met 2.7M stuks wel de moeite waard :)

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance (Stealth) | 6140 WP Zonnepanelen

Acties:
  • +1Henk 'm!
Do you remember the days.....

Bitcoin was een asset dat op zichzelf stond? Movements die compleet random waren? Actie? Volatiliteit? Dat de prijs nog wat deed in 't weekend?

Man... ik mis het. Hopelijk komt het snel weer terug.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09:43
Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:39:
Alles de deur uit gedaan en in fiat, op HOT na. Sell order staat al 10 dagen op 7 sats, met het gemiddelde dagelijkse volume gedeeld door 2 (buy/sell) ben ik over 7 dagen aan de beurt. Hopelijk lukt dat nog, met 2.7M stuks wel de moeite waard :)
Hmmm ook maar weer eens op Binance inloggen, heb er ook nog klein bergje van. :)
Hoe swingt dat bij jou eigenlijk? Ik weet nog dat ik er dezelfde gedachte op na hield maar vaak was de geprognotiseerde week eerder het dubbele voor de boel er weer in of uit ging en dat was me toch iets te lang. Mijn aandachtsspanne is hooguit een week en bij langer ga ik het vergeten zoals nu ook weer. :+

Arg... Telefoon met authenticator erop is weer leeg. :X Okee later vanavond. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Crypts schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 17:54:
[...]
herkenbaar :+

• Crypts
Ben ook al bijna een jaar 'bezig' om authenticator/authy op beiden te zetten en de boel te synchroniseren zodat ik eender welke telefoon kan pakken om in te loggen ipv voor deze site deze en voor een andere de andere. Geen idee waarom maar het wil maar niet lukken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

[...]
Hoe swingt dat bij jou eigenlijk? Ik weet nog dat ik er dezelfde gedachte op na hield maar vaak was de geprognotiseerde week eerder het dubbele voor de boel er weer in of uit ging en dat was me toch iets te lang. Mijn aandachtsspanne is hooguit een week en bij langer ga ik het vergeten zoals nu ook weer. :+
Dat wisselt heel erg. Toen ik op 6 sats kocht leek het erg richting de 8 sats te gaan. Maar na de aankoop op 6 direct op 7 te koop gezet, zag er dusdanig goed uit (buy vs sell orders) dat ik besloot nog meer op 6 in te kopen, die order daarna ook op 7 te koop gezet. Nu staat er 10x zoveel op 7 in verkoop als er op 6 in de koop staat, dus ik moet misschien eieren voor mijn geld kiezen met als enige risico de aankoop fee, want ik wil ze natuurlijk niet voor 5 sats gaan wegdoen.

Maar ik doe dit verder nagenoeg nooit, heb er ook het geduld niet voor :) Maar als het wel lukt is het zeker de moeite waard met 14-16% per keer. Al gaat het met bijv. ADA, ZIL en LINK zoals onlangs makkelijker om zo'n percentage te halen dan nu met HOT.
[...]
Daarom leg ik hier altijd alles vol en uit ipv aan weg, al dan niet met één van de vele powerbanks erop die ik heb liggen.

Daar gaat Bitcoin...

[Voor 16% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:25]

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Nu online
Je kan die rommel ook gewoon in eth omzetten, ff doorrekenen of je dan wel of geen winst hebt als je die weer in btc omzet
@The_Goat Doe ik pas als de 6 sats er definitief aan dreigt te gaan. Verschil is 0,03 Bitcoin / 270 Dollar, toch iets meer dan 1 ETH :) Tijdens de volgende bullrun hopelijk een enorm verschil...

[Voor 17% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:26]

Vraag mij af of de 9K nog gaat houden, ook al is het weekend.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tominatie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:36:
Vraag mij af of de 9K nog gaat houden, ook al is het weekend.
"Vroeger" zag je op vrijdag rond 16:00 ook altijd grote moves die de trend voor het weekend inluidden, die zijn verdwenen.

Geen peil op te trekken in deze range...

ONT 2,5 cent hoger verkocht dan de huidige prijs. Koop ik weer opnieuw in, of straks nog goedkoper...

Hopelijk kijken we over een jaar terug naar deze lage prijzen, maar ik vermoed dat Bitcoin dan in nog lagere regionen zit.

[Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 18:57]

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:55
Ziet er even somber uit. Zit er nog wel in maar met SL op alles.
Laatste keer met die dip gingen al mijn SL's af in de nacht en werdt ik wakker met alles hoger :P.

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
HOT was hot op Huobi de laatste dagen, erg fijne exchange vergeleken met binance.,,. voor mij dan.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 06:22
werdt ik wakker met alles hoger :P.
na de 50 word dat wel minder :O

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:11:
Maar ik doe dit verder nagenoeg nooit, heb er ook het geduld niet voor :) Maar als het wel lukt is het zeker de moeite waard met 14-16% per keer. Al gaat het met bijv. ADA, ZIL en LINK zoals onlangs makkelijker om zo'n percentage te halen dan nu met HOT.
Ja de percentages zijn leuk, daarom ben ik er ook mee begonnen en toen ik net begon was het om de 2/3 dagen welliswaar op een hogere sat waarde maar dat was nog leuk, nu vergeet ik het gewoon.
Daarom leg ik hier altijd alles vol en uit ipv aan weg, al dan niet met één van de vele powerbanks erop die ik heb liggen.
Punt is dat ik met een kleine koffer op reis ging met enkel wat kleding, laptop, Ipad en wetsuit :+ dus ik moet weer spullen gaan verzamelen want ik heb hier zo goed als niks. Weet ik ook nog niet zo goed wat ik verder ga doen, nu is het geen optie maar ik moet wel een keer even op en neer, neem ik dan zooi mee of koop ik het hier en verkoop mijn oude spullen in NL? Heb nog even geen zin om erover na te denken, veel te warm voor. :P

Heb wel powerbank van vriendin geconfisceerd maar dan moet je natuurlijk wel het stekkertje inprikken. |:(

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:26

Bever!

Ondertitel

Volume lager dan open interest. Slecht teken

Signature

Acties:
  • +1Henk 'm!
@Crypts Ik begrijp het als je er niet meer over wil vertellen, we weten allemaal wel iets, maar er hangt toch een mooie mysterieuze wolk om jou heen. Ben je overhaast vertrokken? Was dit al langer het plan? Kwam je een leuke vrouw tegen op Cyprus en heb je daarom bepaalde keuzes gemaakt? Of is het een combinatie van dat laatste en de belastingdruk? Gewoon benieuwd :)

Edit: Deze Binance melding doet altijd pijn :) Maar heb de laatste HOT order maar geannuleerd. De oudste staat eerder in de rij en laat ik nog even openstaan. Nog maar 50M buy orders, 5 sats soon?

Edit 2: Pfoe, net op tijd, 5 sats... De oudste ook maar geannuleerd en die ga ik omwisselen voor een paar ETH, gelukkig alleen de fee erop verloren.

REN gaat ook behoorlijk door het putje met -13%. LINK gaat ook niet lekker. Maar allebei op een 1D MA aangekomen, dus ze kunnen hun rally hierna weer prima vervolgen.

Op dit soort dagen sla ik altijd extra BNB in met wat lage orders. Steeds precies voldoende BNB om aan de 10 Dollar ondergrens te komen en dan mooi naar beneden ladderen. Is altijd goedkoper dan BNB bijkopen als je het nodig hebt :)

[Voor 65% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 20:22]

alts dampen wel hard al, m’n geliefde Nano kan er niet aan ontkomen. Had ik toch moeten verkopen💩

Als de Btc dampoe dan nog komt wordt t wel een mooi bloedbad iig.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:05:
@Crypts Ik begrijp het als je er niet meer over wil vertellen, we weten allemaal wel iets, maar er hangt toch een mooie mysterieuze wolk om jou heen. Ben je overhaast vertrokken? Was dit al langer het plan? Kwam je een leuke vrouw tegen op Cyprus en heb je daarom bepaalde keuzes gemaakt? Of is het een combinatie van dat laatste en de belastingdruk? Gewoon benieuwd :)
Oh geen probleem hoor. Had mezelf in december een retegoedkoop reisje kado gedaan naar Turkije en het idee was om Turkije als springplank te gebruiken om een half jaar of langer een beetje rond te gaan reizen en her en der uit te kijken naar een tweede huis. Had in de tussentijd al contact met een dame en ticket vanuit Turkije was wederom enorm goedkoop dus waarom niet? In eerste instantie was het allemaal voor de leut en tijdelijk tot 2 weken later bam! totale lockdown, avondklok, smsje sturen als je naar buiten wilde, dat soort ongein. Probleem was alleen dat ik binnen was gekomen via het noordelijke Turkse deel en dat was ineens een beetje erg een issue hier. Voor corona geen probleem maar nu dus groot probleem. Ik ben voor hen nu een illegale immigrant. :D

Nou ja ik kon geen kant op en zij wilde ook liever niet alleen zijn dus hebben we elkaar enorm snel goed (moeten) leren kennen. Wonderwel is dat gelukt en bevalt eigenlijk wel heel erg prima dus we zijn net verhuisd richting de kust en ik heb niet erg veel haast weer naar Nederland te gaan. Moet nog wel wat dingen regelen en hou mijn huis daar voorlopig wel aan maar maak me verder niet zo druk. 8)

Belastingdruk is dus niet aan de orde maar reden om verder te kijken is ook wel wat issues met onze fijne overheid, de overmatige betutteling en regels zijn regels mentaliteit. Ik ben ook enorm teleurgesteld geraakt door mijn vrijwilligerswerk voor schuldhulp en van wat ik heb gezien hoe dezelfde overheid mensen zo onder druk zet dat ze nooit meer uit de problemen komen. Willens en wetens maar verhogingen en boetes op blijven leggen terwijl iedereen weet dat mensen dat nooit van hun leven kunnen betalen. Zat gisteren oid wat tv te kjjken en er kwam een programma voorbij waarbij iemand in de bijstand een terugvordering en boete had gekregen van €240.000 omdat hij voor een tientje af en toe eens mensen hielp met het repareren van een wasmachine oid... |:( Dat gaat echt nergens meer over en dan schaam ik me echt dood voor 'mijn' land. :X

• Mooooody
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:37

Mooooody

el moody

Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 20:05:
REN gaat ook behoorlijk door het putje met -13%. LINK gaat ook niet lekker. Maar allebei op een 1D MA aangekomen, dus ze kunnen hun rally hierna weer prima vervolgen.
Ondank dit dipje staat REN deze maand op + 60%
LINK op + 15%

Kan slechter :) En inderdaad, beetje bijtanken voordat de volgende run komt, is heel gezond.
Vooral van REN verwacht ik nog veel groei de komende maanden. Link ook, maar procentueel wat minder.

Komende maanden worden heel interessant voor Bitcoin natuurlijk. Eind van het jaar zou de prijs boven de $20k moeten zitten, anders wijkt het wel behoorlijk van het STF-model af. En dan eind 2021 rond de $100k.

Ik acht de kans klein dat we dit soort bedragen op korte termijn gaan zien. Aan de andere kant; als we de STF-model niet meer volgen, zal er een enorme verkoopdruk ontstaan van mensen die zich al rijk gerekend hadden.

Hoe denken jullie hierover?

[Voor 30% gewijzigd door Mooooody op 27-06-2020 21:47]

Zo gaat de molen, de molen, de molen. Zo gaan de wieken, de wieken, de wieken.

Boem! Door de 9k heen, maar veert vast wel weer terug (al zet ik er geen fiat op in ;)). Gelukkig helemaal in fiat.

[Voor 36% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 21:49]

Gaan we echt de 9K verliezen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mooooody

Mooooody

el moody

Euh $8860 nu.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik heb ingekocht zojuist, verwacht wel weer een bounce tot boven de 9K. Kleine 2 weken geduld gehad maar nu is de game weer on. $9315 eruit, $8880 erin.

• Mooooody

Mooooody

el moody

Tominatie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:51:
Ik heb ingekocht zojuist, verwacht wel weer een bounce tot boven de 9K. Kleine 2 weken geduld gehad maar nu is de game weer on. $9315 eruit, $8880 erin.
In feite kunnen we zakken tot ~$6k in deze channel zonder dat er iets aan de hand is.
Daarna wordt het tijd om een flinke aanloop te nemen, zodat we boven de $10.5k belanden.

Ik verwacht dat we de komende maanden nog wel blijven hangen in de range $8-$9.5
Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:54:
Ik ga geen falling knives meer catchen, ik kijk het wel even aan.
Gewoon je BTC van exchanges halen en niet druk om maken. Scheelt stress en schermtijd.
Beter om te traden met een paar alts imo.

[Voor 30% gewijzigd door Mooooody op 27-06-2020 21:55]

Acties:
  • +2Henk 'm!

Taro schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:54:
Weekend moves zijn vaak best wel fake met liquidatiehunts, denk daarom ook dat dit een beartrap is en dat we straks weer op $9K staan. Gokje van m'n kant, boven de $9K verkoop ik wel weer tho.

• Mooooody

Mooooody

el moody

Op de 4h chart ziet BTC er echt belabberd uit.

Gewoon naar de daily kijken dus :)

Holyfuck, besef ff hoe hard BCH is gedaald.
En LTC trouwens. holyshit. Wow en ETH ook trouwens! WTF
had ik nog niet eens gezien. COLLAPSE

ETH vol door de support straight naar andere support. Die heel belangrijk is, enorm huge. Die breken is gewoon nieuwe bearmarket in m'n simpele opinie voor de ETH believertjes. Rekt!

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18:52
Plustoken is aan het verkopen

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mooooody schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:52:
[...]
Gewoon je BTC van exchanges halen en niet druk om maken. Scheelt stress en schermtijd.
Wat moet ik dan met mijn tijd?

@lighting_ Aanname of feit?

Flood staat overigens alweer flink wat Bitcoins in de plus met zijn short en verwacht nog meer:

ZIL ziet er ook echt niet lekker uit:

[Voor 58% gewijzigd door Taro op 27-06-2020 22:42]

• DJ-Promo
Zit in fiat deels zelfs deels SL. Ga wel kijken hoe het loopt.
pump nou nog ff boven de $9K, doe het voor mij. *O* -O-

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Tominatie schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 23:06:
pump nou nog ff boven de $9K, doe het voor mij. *O* -O-
Gelukt..

Acties:
  • +2Henk 'm!
Verkocht! :)

Heb nog wel 2 orders openstaan op $9100 en $9125, maar dat was ook wel erg hoog gegrepen. Toch mooi kunnen profiteren van weekend fake-outs en liquidatiehunts. 9K wel weer herovert voor nu, dus heel bearish ben ik niet maar kijk het ff aan.

edit: 2 overige orders ook verkocht. Zie dit als een bearish retest voor nu.

[Voor 58% gewijzigd door Tominatie op 28-06-2020 00:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zoals wel meer grote altcoins is BCH in zijn eigen bearmarket beland. Ziet er toch wel akelig slecht uit, niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dit zijn toch wel de momenten wat crypto leuk maakt voor mij, het is alweer een tijd geleden dat Ik zulke lekkere trades maakte met crypto oOo

[Voor 3% gewijzigd door Slux op 28-06-2020 09:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Monthly candle ziet eruit dat hij een shooting star wordt.. Bearish..

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 28-06 10:22

Klaas25

Hodler

En dat midden in het weekend. Afgelopen vrijdag ging de beurs al slecht in Amerika. Wat als dat morgen verder gaat? Dan gaat crypto mee.

XRP The Greatest Digital Asset Ever Created

Acties:
  • +2Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:42

Acties:
  • +7Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 06:22
ging vandaag eens een stukje fietsen fiets langs en kerkje en zag dat die open was en een kaarsje op kon steken

ik dacht waarom niet loop de kerk in pak een kaarsje en daar komt de dominee en vraagt aan mij zoon voor wie steek je dit kaarsje aan

ik leg de dominee uit dat ik het kaarsje aan steek voor iedereen die in crypto zit hij vroeg wat is dat crypto en ik leg hem dat uit zo goed als ik kan

hij zegt luister zoon het gaat niet alleen om geld het gaat om je gezin je vrouw de natuur en de welzijn en gezondheid van alle mensen op aarde

nu typ ik dit in de politie cel heb hem op zijn bek geslagen rot op op dat antwoord zat ik niet te wachten kut dominee

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 18:52
Stock to flow kan je ook de prullenbak gooien

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crypts
Zal aan mij liggen maar ik snap de paniek en het negatieve sentiment niet zo? Ja het dropt maar bounced ook weer terug. Ik zie ook wel dat het er niet zo best uit ziet maar het is nog steeds een 50/50 in mijn opinie. Mocht iemand daar (onderbouwd) anders over denken ben ik daar wel benieuwd naar. :D

Acties:
  • +14Henk 'm!

• The_Goat
  • Nu online
Het grote probleem van BTC is dat niemand het wil kopen boven de 10k, daarom rangen 'we' nu al zo lang in die 9k range. Uiteindelijk raken ook de 8.8k-9k buyers uitgeput, den dan is de kans aannemelijk dat de prijs dropped.

CVD gaat (langzaam) omlaag, prijs blijft in range na een uptrend --> bearish
Open interest stijgt langzaam, prijs daalt naar onderkant range --> duidt erop dat er meer shorts dan longs geopend worden
Je ziet in het onderste vak dat de laatste uren veel toptraders meer shorts openen dan het totale aantal accounts --> bearish

Vanuit een (simpele variant van Wyckoff) zou je kunnen zeggen dat dit eind van fase D zou kunnen zijn

Vergelijken met dit:

Daarnaast lijkt BTC nog steeds correlated met de SPX, en daar lijkt de rek een beetje uit (US krijgt corona nog niet onder controle, hoop onrust, moneyprinter goes iets minder brrrrrr geloof ik)

Al met al HTF bearish imo, kan best nog wel een flinke spike omhoog komen, er zitten nog wel een aantal grote shorts liquidaties op bitmex die van onze vriend Arthur geen gratis ride naar beneden zullen krijgen:

Ik heb nog steeds shorts staan rond de 9400, zou leuk zijn als die nog even gevuld konden worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Riesj74
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:37

Riesj74

Ondertitel

ik wacht op de 8k voordat ik weer koop. mij te veel peanuts op dit moment.

DON'T PANIC

Acties:
  • +3Henk 'm!
Heb een x3 ETH shortje geopend op $223,15. Ik verwacht morgen best wel rektheid met o.a. SPY die met de nodige paniek onder de 300 zakt, gezien de corona escalatie in de U.S.

https://www.tradingview.com/x/F19Ra3GC/

Bij BTC zou ik het heerlijk vinden als 'ie de onderkant range pakt, die ligt op ongeveer $8400-8500. Zelf durf ik Bitcoin nu niet te shorten omdat de 9K support nog steeds houdt, ondanks de 2 fake-outs eronder gisteren en 2 weken geleden. BTC is beduidend sterker dan de altcoins wat je mooi kunt zien aan de dominance.

https://www.tradingview.com/x/TLeXtnqA/

M'n plan dus: tradepot aan de zijkant wachtend op wat de beurzen gaan doen, hopelijk is er paniek en zakt BTC mooi richting die ~$8500 waarbij ik instap. Pleur ik m'n ETH short eruit met hopelijk een mooie profit en ga ik x3 long op BTC.

Gaat het precies tegen m'n verwachting in moet ik ff zien wat te doen :+

@The_Goat thx voor je analyse trouwens. Ben het er compleet mee eens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The_Goat
  • Nu online
In theorie lijkt het allemaal zo makkelijk ;) meestal handig om gewoon even de maandag actie af te wachten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJ-Promo
The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:08:
In theorie lijkt het allemaal zo makkelijk ;) meestal handig om gewoon even de maandag actie af te wachten.
Ga ik ook doen, geen idee wel richting we nu op gaan.
Als ik zie wat er van de HODL pot verdampt is wacht ik even.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 30-06 01:52
Vrij mooi herstel nu toch? Had ADA gekocht op 0.0849 usdt, de hele rit naar beneden toch naar uitgezeten en nu eventueel toch uitstappen met een bescheiden winst. Stoploss had me in dit geval de kop gekost, blijft een vreemd spelletje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20:25
lighting_ schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:23:
Dank voor je geweldige? onderbouwing.van je stelling. ;)

[Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 28-06-2020 20:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!
The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:08:
Anticiperen op wat je denkt dat gaat komen is mijn play meestal. Als ik iets denk en ik neem geen actie ben ik te laat als het zover is.

Maar miss wordt morgen wel heel groen, dan moet ik de situatie weer gaan bekijken. B)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Interessant:

En de toelichting erop van ome Joe007:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18:55
Taro schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:06:
Interessant:
[Twitter]
[Afbeelding]

[Twitter]
[Afbeelding]
Als rookie vraag, wat kan hieruit geconcludeerd worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Jeaust schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:10:
[...]

Als rookie vraag, wat kan hieruit geconcludeerd worden?
We gaan rekt.

Of eerder: het kan zijn dat de Grayscale hype van de laatste tijd dus niet helemaal terecht is. De getallen die elke week genoemd worden zijn ook wel heel hoog dat ik me ook afvraag hoe het kan dat die koers dan zo doods is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:59

Richh

HODL

lighting_ schreef op zondag 28 juni 2020 @ 11:23:
Pas bij 7500 zitten we tegen de onderkant van S2F. De coronacrash naar 4k viel er net buiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tominatie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:19:
[...]
De getallen die elke week genoemd worden zijn ook wel heel hoog dat ik me ook afvraag hoe het kan dat die koers dan zo doods is.
Grote jongens kopen OTC :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
PilatuS schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:31:
[...]

Grote jongens kopen OTC :)
Maar dat soort aantallen OTC? Ik geloof niet echt in een Grayscale dat 19K aan bitcoins koopt per week. Als dat wel het geval was zou je het echt wel terugzien in de spotprijs lijkt mij, omdat bitcoins die misschien eerst naar exchanges zouden gaan OTC richting Grayscale verkassen.

Ik vind dat Joe007 best een goed punt heeft. Waarheid zal wel in het midden liggen.. denk gewoon wachten op het officiële Q2 rapport van Grayscale.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:41:
[...]

Maar dat soort aantallen OTC? Ik geloof niet echt in een Grayscale dat 19K aan bitcoins koopt per week. Als dat wel het geval was zou je het echt wel terugzien in de spotprijs lijkt mij, omdat bitcoins die misschien eerst naar exchanges zouden gaan OTC richting Grayscale verkassen.

Ik vind dat Joe007 best een goed punt heeft. Waarheid zal wel in het midden liggen.. denk gewoon wachten op het officiële Q2 rapport van Grayscale.
Ik vind het ook wat veel maar zou best kunnen ik weet dat o.a. Bitcoin Suisse AG grote inkopers zijn de laatste tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Als je naar de wallets van de grote exchanges kijkt komt daar niet echt veel nieuw crypto bij, merendeels gaat OTC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Goat
  • Nu online
Zou wel echt waardevol zijn om wat insider info te hebben over de bedragen waar dit soort hoeveelheden btc voor van eigenaar wisselen

Acties:
  • +1Henk 'm!
The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:22:
Zou wel echt waardevol zijn om wat insider info te hebben over de bedragen waar dit soort hoeveelheden btc voor van eigenaar wisselen
Hoef niet perse nuttig te zijn. Het zal wel weg gaan voor een paar procent minder. Misschien een gemiddelde van de laatste dagen.

Wat het doel is van zulke aankopen zou een stuk interessanter zijn om te weten. Stel er wordt 100k BTC gekocht voor een stel investeerders met als doel dit de komende 20 jaar te bewaren, puur en alleen om het te hebben mocht het echt wat worden. Bijvoorbeeld met 5% van het vermogen voor de garantie niet achter het net te vissen mocht de dollar kapot gaan en crypto echt wat worden. Indien het dood bloed is het een bedrag wat gewoon afgeschreven gaat worden. In dit geval stelt die 100k BTC niets voor. Het gaat niet verkocht worden op 30k en ook niet op 3k. Dit maakt de schaarste alleen iets groter, maar de prijs van volgende week of volgende maand zal er niet anders door zijn. Stel iemand koopt 50k BTC met als doel 100% te pakken, dan zou je iets aan die info hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Goat
  • Nu online
Of iemand koopt 100k btc om met high frequentie trading aan de slag te gaan, of om langzaam shorts te vullen op bitmex en dan Spot te gaan market dumpen. Idd ook interessant.

Ik gok stiekem dat die prijzen echt wel wat lager liggen dan een paar %,(nergens anders op gebaseerd dan dat massa inkoop altijd voor flinke korting zorgt, en ik kan me zo bedenken dat dat in het geval van speculatieve assets nog extremer is), maar ik denk dat je dan wel dichter bij de ‘echte’ waarde van btc op dit moment kan komen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20:25
Voor wie er interesse bij heeft:
Bitcoin beurs Binance voltooit “grootste upgrade” in twee jaar
Bron: https://bitcoinmagazine.n...in-beurs-binance-upgrade/
En oja, dat Grayscale nieuws was al gemeld hier. ;)
The_Goat schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:42:
Of iemand koopt 100k btc om met high frequentie trading aan de slag te gaan, of om langzaam shorts te vullen op bitmex en dan Spot te gaan market dumpen. Idd ook interessant.
Dat zou ook wel kunnen natuurlijk, maar ik denk dat er toch zeker een deel is waarbij het rijke mensen zijn die een procentje of wat van hun vermogen in BTC stoppen. Stel je hebt 50 miljoen en laat staan meer, dan kan je prima een miljoen uitgeven om wat BTC te kopen voor de zekerheid. Gaat het naar 0 jammer dan, gaat het toch wat worden zit je goed. Zeker de mensen met hele diepe zakken zien ook wel dat de dollar een risico is. Koop je dan goud, diamanten en vastgoed, pak je mogelijk ook wat BTC mee.
SPY futures beginnen rood met een -0.5% vandaag onder de 300. Ik had zelf een groter bloedbad verwacht. Btc volgt gewoon een beetje.

Ben benieuwd hoe we morgen wakker worden, kan zomaar groen zijn al blijf ik toch ff aan m’n huidige bearish visie hangen.

• The_Goat
  • Nu online
PilatuS schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:06:
[...]

Dat zou ook wel kunnen natuurlijk, maar ik denk dat er toch zeker een deel is waarbij het rijke mensen zijn die een procentje of wat van hun vermogen in BTC stoppen. Stel je hebt 50 miljoen en laat staan meer, dan kan je prima een miljoen uitgeven om wat BTC te kopen voor de zekerheid. Gaat het naar 0 jammer dan, gaat het toch wat worden zit je goed. Zeker de mensen met hele diepe zakken zien ook wel dat de dollar een risico is. Koop je dan goud, diamanten en vastgoed, pak je mogelijk ook wat BTC mee.
Rijke mensen hebben de slag afgelopen crash al lang gemaakt (Iig in bv de vastgoedwereld), die hebben niet de afgelopen 6 weken gekocht
The_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:23:
[...]

Rijke mensen hebben de slag afgelopen crash al lang gemaakt (Iig in bv de vastgoedwereld), die hebben niet de afgelopen 6 weken gekocht
Dat weet je niet. Je moet ergens kopen en het kan prima dat dit constant aan de hand is.

• HaruHaru
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 03-07 12:17
Good morning Y'all.

Iemand hier in $QNT? Ik vind het wel mooi hoe die de afgelopen tijd aan het bewegen is.

BTC/ETH/LTC/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 20:05

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:00
Goedemorgen cryptovriendjes. Een beurs zonder BTC voelt toch niet goed. Vorige week met de stocks toch nog wat leuke winsten kunnen halen, dus nu ook maar weer ingestapt op BTC.

Dus, door waar we gebleven waren: When moon?

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Boring zo.
Nog steeds geen echt instap moment, en zeker geen verkoop moment.

#yawn

DON'T PANIC

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 15:40
Taro schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:06:
Interessant:
[Twitter]
[Afbeelding]

[Twitter]
[Afbeelding]
Volgens mij klopt er geen reet van en is dit van een zelfde soort trash bericht als; die of die coin gaat samenwerken met Samsung/BMW/MINI whatever.

• Crypts
PilatuS schreef op maandag 29 juni 2020 @ 00:37:
[...]

Dat weet je niet. Je moet ergens kopen en het kan prima dat dit constant aan de hand is.
Daar geloof ik ook wel in, met name BTC is redelijk 'constant' dus het is niet gek daar wat centjes in te gooien op dit moment. Al is het maar voor een stukje waardebehoud met een kansje op (veel) meer. :)

• The_Goat
  • Nu online
HaruHaru schreef op maandag 29 juni 2020 @ 07:47:
Good morning Y'all.

Iemand hier in $QNT? Ik vind het wel mooi hoe die de afgelopen tijd aan het bewegen is.
Ja, sinds januari ofzo, maar een dusdanig kleine hoeveelheid dat ik daar niet echt rijk van zal worden ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
fucking saai💩, is het nog weekend?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: december 2016
  • Nu online
bitcoin is na de halving in een winterslaap gevallen

• Amens
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:00
mengenli schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:30:
bitcoin is na de halving in een winterslaap gevallen
De wereld is in een crisis geraakt, dus ik vind het opzich niet heel gek dat niet iedereen als een gek zijn spaarrekening in BTC pompt.
Onze JPOW aka Tether BRRRRRRRRRRRRR. Wellicht straks wat actie?

Bijna 10 miljard USDT in omloop, wat 'n milestone.

[Voor 15% gewijzigd door Tominatie op 29-06-2020 15:03]

• The_Goat
  • Nu online
Chainswap van trx naar erc
Ah zie het ja, laat de actie dan maar zitten. Reee
Nou es kijken of ie de 9K wederom kan houden.

edit: SPY gaat gewoon door met mewnen. Tijd voor BTC om te volgen dan maar?

[Voor 46% gewijzigd door Tominatie op 29-06-2020 16:46]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Iemand nog wirecard aandelen gescoord vandaag? Wat een gekkenhuis

Signature

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 15:40
Bever! schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:59:
Dead cat bounche, wel leuk om mee te pakken.
Bever! schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:59:
Tesla vliegt ook alle kanten op. Veel leuker dan de crypto iig

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gaming King
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02-07 09:36

Wat ik denk dat BTC gaat doen de komende periode.

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Gaming King schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:44:
[Afbeelding]

Wat ik denk dat BTC gaat doen de komende periode.
VET CRASHENNN WHOOOHOOO...
Inkopen jonguh :D

DON'T PANIC

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Zie hem korte termijn nog wel naar 94xx gaan...

Signature

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaming King
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02-07 09:36
Bever! schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:24:
Zie hem korte termijn nog wel naar 94xx gaan...
Yep ik ook 9428$, kan zelfs hoger naar 9600 of 9700. maar daarna is het wel een beetje klaar.

[Voor 40% gewijzigd door Gaming King op 29-06-2020 20:30]

• The_Goat
  • Nu online
Idealiter zou je zeggen retest van MO, maar ik denk dat heel de wereld die move ondertussen bedacht heeft, ik ga voor frontrun of een overshoot (al lijkt me dat wat minder waarschijnlijk), nu scalp long en m'n asks wat omlaag bijgesteld

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Gaming King schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:25:
[...]

Yep ik ook 9428$, kan zelfs hoger naar 9600 of 9700. maar daarna is het wel een beetje klaar.[Afbeelding]
Neuh, mid Juli gaat de moon run beginnen.
Precies zoals 2017..
of we moeten een 2de corona wave krijgen ... dan flikkert de boel weer in elkaar.

DON'T PANIC

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

The_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:26:
Idealiter zou je zeggen retest van MO, maar ik denk dat heel de wereld die move ondertussen bedacht heeft, ik ga voor frontrun of een overshoot (al lijkt me dat wat minder waarschijnlijk), nu scalp long en m'n asks wat omlaag bijgesteld
Jij verzint gewoon woorden he?

DON'T PANIC

• The_Goat
  • Nu online
Klopt, had vroeger ook altijd de droom om rapper te worden

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:59

Richh

HODL

Moon?

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

The_Goat schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:02:
Klopt, had vroeger ook altijd de droom om rapper te worden
Sjors?.. is dat u?

DON'T PANIC

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Riesj74 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:50:
[...]

Neuh, mid Juli gaat de moon run beginnen.
Precies zoals 2017..
of we moeten een 2de corona wave krijgen ... dan flikkert de boel weer in elkaar.
Mid juni moon, ergens op gebaseerd :?
Ik begin een beetje te twijfelen over het hele gebeuren...

Heb een verkooporder gezet op mn inlegprijs, en dan ga ik het maar eens aankijken, mijn vertrouwen is beetje zoek :Y

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

ybos schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:43:
[...]

Mid juni moon, ergens op gebaseerd :?
Ik begin een beetje te twijfelen over het hele gebeuren...

Heb een verkooporder gezet op mn inlegprijs, en dan ga ik het maar eens aankijken, mijn vertrouwen is beetje zoek :Y
Deze chart van 2016 halving. Duurde ruim 2 maanden voor de moon echt startte.
Dat is deze keer dus in Juli.
Al kan het nog iets langer duren, met al deze corona paniek er tussendoor. Kan zijn dat we in juli eerst nog de low krijgen en dat het dan in augustus pas goed van start gaat.

DON'T PANIC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Riesj74 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:48:
[...]

Deze chart van 2016 halving. Duurde ruim 2 maanden voor de moon echt startte.
Dat is deze keer dus in Juli.
Al kan het nog iets langer duren, met al deze corona paniek er tussendoor. Kan zijn dat we in juli eerst nog de low krijgen en dat het dan in augustus pas goed van start gaat.

[Afbeelding]
_/-\o_ Je geeft me weer een beetje hoop ;)
Pagina: 1 ... 50 ... 53 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True