Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 51 ... 54 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Riesj74
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:04

Riesj74

Ondertitel

ybos schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:50:
[...]

_/-\o_ Je geeft me weer een beetje hoop ;)
Mooi, ga ik nu slapen ok? ;)

DON'T PANIC

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jaapio
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23:35
Riesj74 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:48:
[...]

Deze chart van 2016 halving. Duurde ruim 2 maanden voor de moon echt startte.
Dat is deze keer dus in Juli.
Al kan het nog iets langer duren, met al deze corona paniek er tussendoor. Kan zijn dat we in juli eerst nog de low krijgen en dat het dan in augustus pas goed van start gaat.

[Afbeelding]
Deze chart is wel een realistische uitkomst.

800 dollar soon :+ *O*

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Jaapio schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 07:35:
[...]

Deze chart is wel een realistische uitkomst.

800 dollar soon :+ *O*
Zo, als dat zou kunnen!! :9~

DON'T PANIC

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:07
Als het 800 is gaan jullie toch niet kopen. Dat durf je niet.

• Mr_Ripple
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 07:32
DaCoTa schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:34:
Als het 800 is gaan jullie toch niet kopen. Dat durf je niet.
Jij misschien niet en ik wel :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaCoTa
Mr_Ripple schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:36:
[...]
Ik heb geen fiat meer om te kopen. Ik zit 100% in bitcoin.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Mr_Ripple schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:36:
[...]

Met jouw nickname geloof ik je wel .. dat je veel durft! :P

Als BTC op 800 zou komen dan ga ik echt wel inzetten hahaha...
Eerst eruit met het beetje winst dat ik nog heb. Dan weer inkopen op 800 :D

Maar gebeurd niet.
6K is het matje voor nu.. schijnt.
Weet ik veeel...

BTC gaat sowieso slecht t.o.v. andere top Crypto zoals ADA en LINK en zelfs IOTA.
De tijd dat ALLE crypto BTC volgde is wel voorbij.
Er beginnen er steeds meer een eigen wil te hebben.

Mooi zo.

DON'T PANIC

• Dacide
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-07 15:07
Riesj74 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:56:
[...]

BTC gaat sowieso slecht t.o.v. andere top Crypto zoals ADA en LINK en zelfs IOTA.
De tijd dat ALLE crypto BTC volgde is wel voorbij.
Er beginnen er steeds meer een eigen wil te hebben.

Mooi zo.
Ik denk dat als btc straks weer een mooie stijging laat zien, dat de meeste alts weer in het dieprood terecht komen. Althans, dat is mijn ervaring uit het verleden. We gaan het meemaken.

Kijk bv maar naar LINK. Zodra BTC weer een ritje maakt, keldert LINK bijna 1 op 1.

[Voor 7% gewijzigd door Dacide op 30-06-2020 12:54]

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07:36

Bever!

Ondertitel

Ben deze range een beetje beu... Even de aandacht op forex USDTRY..

Signature

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Dacide schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:53:
[...]

Ik denk dat als btc straks weer een mooie stijging laat zien, dat de meeste alts weer in het dieprood terecht komen. Althans, dat is mijn ervaring uit het verleden. We gaan het meemaken.

Kijk bv maar naar LINK. Zodra BTC weer een ritje maakt, keldert LINK bijna 1 op 1.
LINK is bij mij de enige nu nog die in de groene cijfers staat op de 7D chart.

DON'T PANIC

Ik vind bitcoin er niet goed uit zien, de bull reactie vanaf hier blijft uit(waar we eerder support vonden lijkt nu als weerstand te fungeren). Daarnaast short term ook een lower low gezet en laag volume. Nog steeds geen reden voor mij om in te stappen met de tradepot.

Mocht de daling komen houden we hopelijk wel support van de range low. Breken we die ziet het er opeens vrij slecht uit voor m'n hodlpot en de bull outlook van Bitcoin dit jaar. IMO VRIJ CRUCIAAL.

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Als hij nu terugvalt naar een punt tussen 6 en 7.5 is optimaal juist... krijg je heel mooi compressie patroon ultra bullish :) kan best q4 dan uitbreken voor de macro bullrun

Signature

Acties:
  • +1Henk 'm!
TSLA blijft maar gaan 🚀🚀

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 07:32
NIO ook :Y)
Zou mooi zijn als Bitcoin van dit moment gebruik maakt, om ook ff te laten zien dat de bulls er nog zijn. :z

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Goud en zilver schieten ook ineens omhoog, heb ik nieuws gemist?

Signature

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21:54

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 16:43:
Zou mooi zijn als Bitcoin van dit moment gebruik maakt, om ook ff te laten zien dat de bulls er nog zijn. :z
de mensen met veel geld spelen een bijzonder spelletje volgens mij

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gaming King
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02-07 09:36
Tominatie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:43:
Ik vind bitcoin er niet goed uit zien, de bull reactie vanaf hier blijft uit(waar we eerder support vonden lijkt nu als weerstand te fungeren). Daarnaast short term ook een lower low gezet en laag volume. Nog steeds geen reden voor mij om in te stappen met de tradepot.

Mocht de daling komen houden we hopelijk wel support van de range low. Breken we die ziet het er opeens vrij slecht uit voor m'n hodlpot en de bull outlook van Bitcoin dit jaar. IMO VRIJ CRUCIAAL.
Ik ben het met je eens!

Ik ben ervan overtuigd dat de bull run die velen steeds roepen echt nog wel even uitblijft. We zullen zeker nog down gaan en velen zullen mij toch niet geloven of komen met historische kaartjes om hun gelijk te halen. Ik geloof niet zo in het verleden. Ik baseer mijn strategie op Elliott wave en fibonacci.en dat werkt voor mij altijd goed. Beter dan alleen maar hopen op geschiedenis die zich mogelijk kan herhalen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 07:30

COVID is ook weer aan een bullrun bezig in de USA. Prima bounce op de 400 sats.

De Amerikanen leren er klaarblijkelijk ook niks van.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 18:11:
[Afbeelding]

COVID is ook weer aan een bullrun bezig in de USA. Prima bounce op de 400 sats.

De Amerikanen leren er klaarblijkelijk ook niks van.
EU loopt altijd wat achter op de VS. NL zal snel volgen denk ik.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Slux schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 18:24:
[...]

EU loopt altijd wat achter op de VS. NL zal snel volgen denk ik.
De VS en de EU doen het compleet anders. In de VS zijn ze gewoon weer open gegaan terwijl het nog enorm aan het verspreiden was. Die lockdown daar was veel te kort en ze hebben het opgegeven. Ook zijn ze daar weer open met bars die compleet vol zitten. Social distancing doen ze daar niet echt aan, of in ieder geval niet genoeg mensen doen het. Verder nog de anti masker mensen en groot percentage wat het hele virus als een hoax ziet.

Niet dat we hier geen nieuwe golf kunnen krijgen, maar in de VS is de eerste golf nooit gestopt. Ze zouden nog steeds vol in de lockdown moeten zitten, maar ze gaan daar volledig open.

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

PilatuS schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 18:37:
[...]

De VS en de EU doen het compleet anders. In de VS zijn ze gewoon weer open gegaan terwijl het nog enorm aan het verspreiden was. Die lockdown daar was veel te kort en ze hebben het opgegeven. Ook zijn ze daar weer open met bars die compleet vol zitten. Social distancing doen ze daar niet echt aan, of in ieder geval niet genoeg mensen doen het. Verder nog de anti masker mensen en groot percentage wat het hele virus als een hoax ziet.

Niet dat we hier geen nieuwe golf kunnen krijgen, maar in de VS is de eerste golf nooit gestopt. Ze zouden nog steeds vol in de lockdown moeten zitten, maar ze gaan daar volledig open.
HEBBEN ze eens een pandemie waar ze al die jaren al voor oefenen in al die rampenfilms... met hun CDC en all that.... en dan laten ze het gewoon afweten.
8)7
Echt een land van morons.

Maar wel vermakelijk altijd.

DON'T PANIC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21:54

sourcecode

Prepare for the next ATH

Het volume van BTC lijkt wel weekend volume.

Prepare for the next ATH

sourcecode schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 20:20:
Het volume van BTC lijkt wel weekend volume.
Dat kan wel kloppen, de volatiliteit is dat namelijk ook. When ouderwetse $1000 candle?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23:56
Ik dacht 'es ff lekker de slowchat bijlezen met een wijntje erbij'. Pfff één keer nippen en ik ben er... 't Wordt echt tijd voor wat actie. Of langzamer lezen.
Of sneller zuipen.

• toilet_paper
Dacide schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:53:
[...]

Ik hoop dat we het gaan meemaken. Maar als de gekte weer toeslaat zoals eind 2017 is mijn persoonlijke verwachting dat zelfs de grootste bagger weer omhoog knalt als een malle. Zelf ben ik best bereid om geld te proppen in shitcoins tegen die tijd, met grote verwachtingen (misschien heel onverstandig, maar ja) en ik ben daarin vast niet de enige.
Voorwaarde is wel dat BTC dan nieuwe highs moet gaan zetten.

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 08:39
Hoe langer het duurt hoe beter je moet opletten, break-out zal heftig zijn en wil je niet aan de verkeerde kant zitten.

Monthly candle sluit bijna, zou de trigger kunnen zijn. Spx correlatie lijkt d afgelopen twee dagen wat afgezwakt

• toilet_paper
The_Goat schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 22:03:
Hoe langer het duurt hoe beter je moet opletten, break-out zal heftig zijn en wil je niet aan de verkeerde kant zitten.
Als je de breakout wilt traden door op dat moment in te stappen moet je idd opletten.
Zelf zit ik momenteel al in een leveraged BTC short en ETH long, BTC stoploss mooi in 't groen, ETH sl nog niet (te weinig ruimte), maar positie zelf wel. Hopen dat ik met één van de twee een eventuele grote breakout kan meepakken voordat beide stops worden geraakt.
Verder de 1 op 1 lage koop- en hoge verkooporders al tijden klaar staan. Laat maar komen die breakout.

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 08:39
Ik hoef niet perse de break-out te traden, de kans dat dat gepaard gaat met nog een flinke fake-out de andere kant op is vrij reeel. Sterker nog, de meeste break-out traders worden sinds een jaar of 2 keihard afgestraft (op een aantal alt/btc pairs na)

Bedoelde met die opmerking meer dat er per dag dat btc in deze range zit, er meer compressie bij komt (stoplosses worden steeds dichter bij de huidige range gezet), domino effect wordt steeds groter. Daarnaast krijg je steeds meer ongeduldige (retail) traders die toch high leveraged posities innemen, zal het domino effect versterken. Dus ja saai dat er niet 3/4% per dag volatiliteit is, maar dat compenseert straks wel weer

• Egeau
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-07 14:39
toilet_paper schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:48:
[...]

Ik hoop dat we het gaan meemaken. Maar als de gekte weer toeslaat zoals eind 2017 is mijn persoonlijke verwachting dat zelfs de grootste bagger weer omhoog knalt als een malle. Zelf ben ik best bereid om geld te proppen in shitcoins tegen die tijd, met grote verwachtingen (misschien heel onverstandig, maar ja) en ik ben daarin vast niet de enige.
Voorwaarde is wel dat BTC dan nieuwe highs moet gaan zetten.
Hoop ook van harte dat alle shitcoins weer omhoog knallen, wil zelf graag wel af van een paar coins >:).

Ben vooral benieuwd wat er daarna gaat gebeuren met die coins, denk dat het dan wel over en uit is voor een hoop coins waar nu eigenlijk al geen community/ontwikkeling meer achter zit. We zullen het zien, er zullen wel weer net zo veel 'nieuwe' shitcoins voor terugkomen ben ik bang.

• Soeski
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 06-07 17:05
HOT gaat echt langzaam naar 0 he?
Soeski schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:32:
HOT gaat echt langzaam naar 0 he?
Het volume iedergeval wel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
GET is ook lekker bezig, van de week mooie pumps gehad met weinig volume om de prijs op de drijven.

nu -44% met een voor GET vrij hoog volume 1.245,095, de top hebben hun zakjes weer gevuld zo te zien.
ADA gaat lekker, gaat ie voor de 1000 sattermannen?

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Tominatie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:23:
[...]

Het volume iedergeval wel
Ik vind het nogal meevallen hoor.
Ja het is gezakt sinds de absurde piek, maar nog steeds een stuk hoger dan vorig jaar om deze tijd.

https://tweakers.net/i/20X_jeT92V76pJ8YXCXbpj_rE9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KbEznMnNBlSDqNqjDoCecDII.png?f=fotoalbum_large

DON'T PANIC

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

p.s. PlanB's S2F model is nog steeds HOT (not holo hot maar heet hot).

https://crypto.u.today/bi...ng-to-stock-to-flow-model

100K MOON HERE WE COME!

DON'T PANIC

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 08:56
Tominatie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:31:
ADA gaat lekker, gaat ie voor de 1000 sattermannen?
ik hoop het en vele met mij denk ik?

• Soeski
bie100 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:53:
[...]

ik hoop het en vele met mij denk ik?
Zeker, ik hodl deze al een half jaar of langer. Nog een procentje of 30 omhoog en ik kan er vanaf.

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Soeski schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:29:
[...]

Zeker, ik hodl deze al een half jaar of langer. Nog een procentje of 30 omhoog en ik kan er vanaf.
Wat ik me afvraag he, hoe houden jullie je winst/verlies/aankopen/verkopen bij?
Zijn jullie allemaal zo gek als ik en hebben een excelsheet uit de grond gestampt om alles bij te houden?
Of gebruiken jullie alleen de Exchange en/of een app??

DON'T PANIC

ADA EN TESLA🚀🚀🚀

GOD dammit. De stonks blijven maar gaan joh. Neemt de FED ook profits of onbeperkt pampen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soeski
Riesj74 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:44:
[...]

Wat ik me afvraag he, hoe houden jullie je winst/verlies/aankopen/verkopen bij?
Zijn jullie allemaal zo gek als ik en hebben een excelsheet uit de grond gestampt om alles bij te houden?
Of gebruiken jullie alleen de Exchange en/of een app??
Ik gebruik al sinds eind 2017 een bot. Daar staat alles in, en doet zowel spot trading als futures. Ik hoef dus zelf niks bij te houden in Excel, maar dit kan evt. wel door een export te draaien.
Ik word dus dagelijks live geconfronteerd met de losses :+

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Soeski schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:52:
[...]

Ik gebruik al sinds eind 2017 een bot. Daar staat alles in, en doet zowel spot trading als futures. Ik hoef dus zelf niks bij te houden in Excel, maar dit kan evt. wel door een export te draaien.
Ik word dus dagelijks live geconfronteerd met de losses :+
Misschien stomme vraag hoor, maar hoe moet ik me dat voorstellen?... een bot?
Een bot hoe?, en waar haalt hij de info vandaan?

Ik heb het nu in Excel met een API koppeling van Bitvavo en Bitpanda.
Ik hoef alleen maar op refresh te drukken en eventuele aankopen/verkopen erin te koppen.
De rest gaat vanzelf.

Maar een bot klinkt ook spannend :D

DON'T PANIC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Riesj74 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:56:
[...]

Ik hoef alleen maar op refresh te drukken en eventuele aankopen/verkopen erin te koppen.
De rest gaat vanzelf.

Als je met een bot handelt, handel je volledig of gedeeltelijk automatisch. Ik gebruik zelf al meer dan een jaar een zelfgeschreven bot. Toen ik hem aan het ontwikkelen was, kostte het me veel tijd. Er zijn veel scenario's en verschillende soorten markten die hij aan moet kunnen. De versie die ik nu heb draait al enkele maanden zonder handmatig ingrijpen of aanpassingen.

Bots die van internet plukt/koopt zou ik niet zomaar gebruiken zonder dat je precies weet hoe deze werkt en hoe het algoritme in elkaar zit. Overigens heb ik gemerkt dat de meeste posters in dit topic behoorlijk anti-bot zijn. Toch heeft mijn bot het afgelopen jaar een mooi resultaat behaald, dus naar mijn inziens is het zeker mogelijk om succesvol te zijn met een bot. Het mooie van een bot is dat als je hem eenmaal goed hebt ingesteld, het traden je eigenlijk geen tijd meer kost.

[Voor 4% gewijzigd door Azer op 01-07-2020 16:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Soeski
Riesj74 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:56:
[...]

De rest gaat vanzelf.

Een bot is bedoeld om automatisch te traden inderdaad. In- en verkopen, of één van beiden als je zelf meer controle wilt. Het probleem met een bot is dat de markt zó veranderlijk is, deze er wel mee om moet gaan. Er is geen één gouden strategie, alleen strategieen die in bepaalde marktcondities goed werken en in anderen minder of gewoon slecht. Een strategie die consequent op de lange termijn winst maakt onafhankelijk van de markt is er niet, dat gouden ei zijn duizenden mensen al jaren naar op zoek. Dat kan simpelweg ook niet, tenzij je zeer conservatief handelt en zeer selectief bent misschien. Maar een BTC die ineens dipt of keihard stijgt zie je niet aankomen en behoeft andere in- of verkoopstrategie. Er is geen one-strategy-to-rule-them-all. Was dat maar zo, echt slapend rijk worden!
Voordeel van een bot is weer dat er geen emoties bij komen kijken (tenzij je handmatig ingrijpt) en dat je kan "paper traden". Dat is dus simuleren. Aan- en verkopen, strategieen testen; alles zonder echt geld te gebruiken maar wel met de live data via de API van de Exchange.
De bot is b.v. geschikt voor meerdere Exchanges en haalt via de API (vroeger met API calls, nu met websockets) de info binnen. Dit is dus nagenoeg instant. Verder houdt het statistieken bij en zijn er additionele tools om je bots te beheren, up te daten, herstarten en instellingen te wijzigen. B.v.; welke pairs wil je wel of niet verhandelen en tegen welk base pair? Die keuzes kan je allemaal maken, instellen, en vervolgens dagelijks naar de resultaten staren. Dan bijsturen, balen, huilen, blij zijn, bijsturen, bijstorten (liquidated!!) en weer proberen. Je bepaalt het risico zelf.
Risico is wel dat je vermogen op de Exchange staat, dus niet in je wallet. Winst afromen is dus wel aanbevolen. Mits dat er is :+
Bots zijn superintelligent (of, dat kan in ieder geval) maar zien geen patronen, kunnen niet "voorspellen", en handelen dus niet als mensen. Dat is zowel een voor- als een nadeel.

[Voor 6% gewijzigd door Soeski op 01-07-2020 16:19]

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Azer schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:08:
[...]

Als je met een bot handelt, handel je volledig automatisch. Ik gebruik zelf al meer dan een jaar een zelfgeschreven bot. Toen ik hem aan het ontwikkelen was, kostte het me veel tijd. Er zijn veel scenario's en verschillende soorten markten die hij aan moet kunnen. De versie die ik nu heb draait al enkele maanden zonder handmatig ingrijpen of aanpassingen.

Bots die van internet plukt/koopt zou ik niet zomaar gebruiken zonder dat je precies weet hoe deze werkt en hoe het algoritme in elkaar zit. Overigens heb ik gemerkt dat de meeste posters in dit topic behoorlijk anti-bot zijn. Toch heeft mijn bot het afgelopen jaar een mooi resultaat behaald, dus naar mijn inziens is het zeker mogelijk om succesvol te zijn met een bot. Het mooie van een bot is dat als je hem eenmaal goed hebt ingesteld, het traden je eigenlijk geen tijd meer kost.
Ah op die fiets.
Ja, ik ben niet zo van het programmeren.
Ik ben al blij dat ik aardig overweg kan met Excel :D

DON'T PANIC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Azer schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:08:
[...]

Als je met een bot handelt, handel je volledig automatisch. Ik gebruik zelf al meer dan een jaar een zelfgeschreven bot. Toen ik hem aan het ontwikkelen was, kostte het me veel tijd. Er zijn veel scenario's en verschillende soorten markten die hij aan moet kunnen. De versie die ik nu heb draait al enkele maanden zonder handmatig ingrijpen of aanpassingen.

Anti-bot misschien wel ja het is alleen de ontwikkelaar die er uiteindelijk aan verdiend.
In het begin gaat het goed daarna vaak alleen maar verlies, en met crypto is het helemaal een ding vanwege de grote schommelingen.

In het verleden zo vaak voorbij gekomen hier, ook mensen die het elke dag bijhielden, ( was interessant om te volgen) maar uiteindelijk er is er geen 1 meer over.

Er zijn voor zo ver ik weet geen langdurige succes verhalen met crypto bot's.

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Soeski schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:17:
[...]

Een bot is bedoeld om automatisch te traden inderdaad. In- en verkopen, of één van beiden als je zelf meer controle wilt. Het probleem met een bot is dat de markt zó veranderlijk is, deze er wel mee om moet gaan. Er is geen één gouden strategie, alleen strategieen die in bepaalde marktcondities goed werken en in anderen minder of gewoon slecht. Een strategie die consequent op de lange termijn winst maakt onafhankelijk van de markt is er niet, dat gouden ei zijn duizenden mensen al jaren naar op zoek. Dat kan simpelweg ook niet, tenzij je zeer conservatief handelt en zeer selectief bent misschien. Maar een BTC die ineens dipt of keihard stijgt zie je niet aankomen en behoeft andere in- of verkoopstrategie. Er is geen one-strategy-to-rule-them-all. Was dat maar zo, echt slapend rijk worden!
Voordeel van een bot is weer dat er geen emoties bij komen kijken (tenzij je handmatig ingrijpt) en dat je kan "paper traden". Dat is dus simuleren. Aan- en verkopen, strategieen testen; alles zonder echt geld te gebruiken maar wel met de live data via de API van de Exchange.
De bot is b.v. geschikt voor meerdere Exchanges en haalt via de API (vroeger met API calls, nu met websockets) de info binnen. Dit is dus nagenoeg instant. Verder houdt het statistieken bij en zijn er additionele tools om je bots te beheren, up te daten, herstarten en instellingen te wijzigen. B.v.; welke pairs wil je wel of niet verhandelen en tegen welk base pair? Die keuzes kan je allemaal maken, instellen, en vervolgens dagelijks naar de resultaten staren. Dan bijsturen, balen, huilen, blij zijn, bijsturen, bijstorten (liquidated!!) en weer proberen. Je bepaalt het risico zelf.
Risico is wel dat je vermogen op de Exchange staat, dus niet in je wallet. Winst afromen is dus wel aanbevolen. Mits dat er is :+
Bots zijn superintelligent (of, dat kan in ieder geval) maar zien geen patronen, kunnen niet "voorspellen", en handelen dus niet als mensen. Dat is zowel een voor- als een nadeel.
Thnx voor de uitleg.
Is in verdiepen. Ik ken wel iemand die programmeur is.... eens met hem babbelen :D

DON'T PANIC

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Soeski
Slux schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:19:
[...]

Anti-bot misschien wel ja het is alleen de ontwikkelaar die er uiteindelijk aan verdiend.
In het begin gaat het goed daarna vaak alleen maar verlies, en met crypto is het helemaal een ding vanwege de grote schommelingen.

In het verleden zo vaak voorbij gekomen hier, ook mensen die het elke dag bijhielden, ( was instant om te volgen) maar uiteindelijk er is er geen 1 meer over.

Dat ligt echter niet aan die bot. Die doet alleen maar wat jij hem opdraagt. Het gaat ook echt veel verder dan inkopen op basis van Bollinger Bands of RSI alleen. Net als verkopen overigens. Bijna alle mogelijkheden van Trading View zijn ingebakken. Maakt dat het makkelijker? Nee, zeker niet. Als je geen kaas hebt gegeten van dat soort dingen dan is de kans dat je geld verlies aanzienlijk.
Veel mensen gebruiken een bot alleen om te verkopen, maar willen zelf het aankoopmoment kiezen. Dat kan natuurlijk prima. Verkopen op de top is altijd lastig, maar een bot die dit voor je doet kan b.v. 's nachts wel een mooie sell doen als jij ligt te slapen; een kans die je anders handmatig gemist zou hebben. Ook is er Dollar Cost Averaging, Stoploss, Trailing stops/profits, instellingen per pair, auto leveraging, alle timeframes die de Exchange ook ondersteunt en combinaties van dit al. En dat per pair. En dan kan je ook nog condities instellen die in verschillende markten je instellingen direct aanpassen naar conservatief of relaxed, om trends te volgen of juist snel in Sell Only Mode te gaan of te stoplossen. Alles kan.

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Soeski schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:24:
[...]

Dat ligt echter niet aan die bot. Die doet alleen maar wat jij hem opdraagt. Het gaat ook echt veel verder dan inkopen op basis van Bollinger Bands of RSI alleen. Net als verkopen overigens. Bijna alle mogelijkheden van Trading View zijn ingebakken. Maakt dat het makkelijker? Nee, zeker niet. Als je geen kaas hebt gegeten van dat soort dingen dan is de kans dat je geld verlies aanzienlijk.
Veel mensen gebruiken een bot alleen om te verkopen, maar willen zelf het aankoopmoment kiezen. Dat kan natuurlijk prima. Verkopen op de top is altijd lastig, maar een bot die dit voor je doet kan b.v. 's nachts wel een mooie sell doen als jij ligt te slapen; een kans die je anders handmatig gemist zou hebben. Ook is er Dollar Cost Averaging, Stoploss, Trailing stops/profits, instellingen per pair, auto leveraging, alle timeframes die de Exchange ook ondersteunt en combinaties van dit al. En dat per pair. En dan kan je ook nog condities instellen die in verschillende markten je instellingen direct aanpassen naar conservatief of relaxed, om trends te volgen of juist snel in Sell Only Mode te gaan of te stoplossen. Alles kan.
#ikwordduizelig

Het enige dat mijn excelletje aangeeft is als ik 15% winst heb gemaakt t.o.v. mijn laatste aankoop en dan aangeeft hoeveel coins ik moet verkopen en wat mijn euri winst is dan.

Next stage, aangeven wanneer ik moet inkopen :P

Maar de trade zelf blijft uiteraard handmatig en afhankelijk van mijn F5 frequentie

DON'T PANIC

• Soeski
Riesj74 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:28:
[...]

#ikwordduizelig

Het enige dat mijn excelletje aangeeft is als ik 15% winst heb gemaakt t.o.v. mijn laatste aankoop en dan aangeeft hoeveel coins ik moet verkopen en wat mijn euri winst is dan.

Next stage, aangeven wanneer ik moet inkopen :P

Maar de trade zelf blijft uiteraard handmatig en afhankelijk van mijn F5 frequentie
En dat is natuurlijk prima! Daarom ook; veel mensen kopen handmatig of hebben een alert op TradingView a.d.h.v. bepaalde condities. Die kun je dus ook weer naar de bot sturen, die koopt direct in (en de hoeveelheid die jij wilt in sats of dollar of euro) en het verkopen doet ie automatisch. En als je dat ook niet wilt, kan dat ook nog handmatig vanuit die bot. Dan gebruik je het alleen als monitor/overzicht van wat je allemaal hebt en hoe lang al, en wat de waarde is van je totale portfolio. Zoals ik al zei, alles kan haha. Product is al 3 jaar in ontwikkeling en elke keer komen er nieuwe functies bij. Als je net komt kijken moet je echt rustig even een paar dagen door de wiki spitten en veel nep-traden (paper trading).

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Soeski schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:30:
[...]

En dat is natuurlijk prima! Daarom ook; veel mensen kopen handmatig of hebben een alert op TradingView a.d.h.v. bepaalde condities. Die kun je dus ook weer naar de bot sturen, die koopt direct in (en de hoeveelheid die jij wilt in sats of dollar of euro) en het verkopen doet ie automatisch. En als je dat ook niet wilt, kan dat ook nog handmatig vanuit die bot. Dan gebruik je het alleen als monitor/overzicht van wat je allemaal hebt en hoe lang al, en wat de waarde is van je totale portfolio. Zoals ik al zei, alles kan haha. Product is al 3 jaar in ontwikkeling en elke keer komen er nieuwe functies bij. Als je net komt kijken moet je echt rustig even een paar dagen door de wiki spitten en veel nep-traden (paper trading).
Maar automatisch inkopen.... daar komt geen fiat bij kijken neem ik aan.
Lijkt me HEEL gevaarlijk als een bot ff je ideal betalingen kan doen :P
Dus neem aan dat je dan coins onderling trade ofzo?

DON'T PANIC

• Azer
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
[...]

In het verleden zo vaak voorbij gekomen hier, ook mensen die het elke dag bijhielden, ( was interessant om te volgen) maar uiteindelijk er is er geen 1 meer over.

Wat is langdurig? Mijn bot draait nu ongeveer een jaar, waarbij de versie die ik nu heb een stuk geavanceerder is dan de versie in het begin. Door middel van backtesting heb ik het algoritme over historische data geverifieerd, waardoor ik continu verbeteringen in het algoritme heb kunnen doorvoeren.

Het lastigste van de bot was niet het bepalen van het aankoopmoment, maar het bepalen hoe de bot moet omgaan met verliezen. Wanneer stel je de verkoopprijs bij naar beneden en maak je dus minder winst of verlies? Je wil dat niet te snel doen, maar ook niet te laat. Dat is waar voor mij de grootste uitdaging zat bij het maken van de bot. Uiteindelijk zijn er natuurlijk altijd situaties waarin de bot verlies maakt, dat is niet te vermijden en dat geeft ook helemaal niet. Je moet alleen zorgen dat je vaker winst pakt op een trade dan dat je verlies maakt.

• Soeski
Riesj74 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:33:
[...]

Maar automatisch inkopen.... daar komt geen fiat bij kijken neem ik aan.
Lijkt me HEEL gevaarlijk als een bot ff je ideal betalingen kan doen :P
Dus neem aan dat je dan coins onderling trade ofzo?
Dat hangt af van welke combinatie je wilt traden inderdaad. Ik heb op Binance USDT staan voor de Futures (long en short, hedging - dus long en short gaan op hetzelfde pair als je wilt), en op andere accounts staat ETH en BTC.
De bot koopt dus b.v. ADAETH of ADABTC en gaat winst proberen te maken. Er is geen directe koppeling met je bankrekening of cc nee, gelukkig niet haha. Je hebt dus al wel crypto of USDT in je wallet staan op de Exchange om mee te handelen.
Als je Long of Short wilt gaan op Binance kan je dus BTCUSDT kopen of ADAUSDT met 1-125x leverage, dan heb je dus USDT in je wallet staan die je gekocht hebt met iDeal of een cc.
Kortom; je stuurt geld naar de Exchange, daar koop je basepair van (ETH, BTC, USDT) en dan ga je handelen zoals je zou willen.

• Soeski
Azer schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:46:
[...]

Wat is langdurig? Mijn bot draait nu ongeveer een jaar, waarbij de versie die ik nu heb een stuk geavanceerder is dan de versie in het begin. Door middel van backtesting heb ik het algoritme over historische data geverifieerd, waardoor ik continu verbeteringen in het algoritme heb kunnen doorvoeren.

Het lastigste van de bot was niet het bepalen van het aankoopmoment, maar het bepalen hoe de bot moet omgaan met verliezen. Wanneer stel je de verkoopprijs bij naar beneden en maak je dus minder winst of verlies? Je wil dat niet te snel doen, maar ook niet te laat. Dat is waar voor mij de grootste uitdaging zat bij het maken van de bot. Uiteindelijk zijn er natuurlijk altijd situaties waarin de bot verlies maakt, dat is niet te vermijden en dat geeft ook helemaal niet. Je moet alleen zorgen dat je vaker winst pakt op een trade dan dat je verlies maakt.
Dat is 'm nou net. Wanneer stap je uit... stoploss nemen. Mensen zijn er slecht in (want emotie), een bot doet het gewoon op het moment dat alle conditions "true" zijn. Zolang je maar meer winst pakt dan verlies is er niks aan de hand, maar hoe beter je instapmoment wordt, hoe minder je stoplosst. En; op tijd profit pakken. Dat kan niet handmatig altijd, want je werkt en slaapt ook. Je wilt geen kansen missen. Fully automated trading kan dus wel, maar voor je meer winst dan verlies hebt ben je vele maanden verder en dan nog is er geen garantie. Zo'n dip als op 12 maart kan niemand voorzien en bot of niet; je gaat REKT (als je LONG was gegaan dan... de SHORT liep als een malle haha).

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07:51
Zo'n bot doet inderdaad precies wat je jij instelt wat die moet doen. Veel sats mee verloren in de dalende alt markt van de afgelopen jaren door slecht risico management van mij (geen stoploss).

Ik gebruik dus een bot voor alt-btc trading, voornamelijk om te verkopen, aankopen doe ik al een jaartje handmatig. De bot laat ik dan mijn aankopen weer verkopen op een bepaald percentage winst óf wanneer ik de aankoop vrijgeef voor verkoop. Dan "trailed" de bot de koerst en verkoopt als de stijgende trend verbroken wordt.
Een simpel voorbeeld: Net heb ik een deel (25%) van mijn ADA aankoop vrijgegeven voor verkoop, deze trade staat op ruime winst. Als de koers nu 2% zakt verkoopt de bot het deel dat ik heb vrijgegeven, maar als de koers eerst 5% stijgt en dan 2% daalt, verkoopt die op dat moment.

Bovenstaand is een hele simpele sell-strategie, deze zijn zo complex te maken als je maar wilt.

De tijd leert of het tij keert

• Soeski
raq schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 17:26:
Zo'n bot doet inderdaad precies wat je jij instelt wat die moet doen. Veel sats mee verloren in de dalende alt markt van de afgelopen jaren door slecht risico management van mij (geen stoploss).

Ik gebruik dus een bot voor alt-btc trading, voornamelijk om te verkopen, aankopen doe ik al een jaartje handmatig. De bot laat ik dan mijn aankopen weer verkopen op een bepaald percentage winst óf wanneer ik de aankoop vrijgeef voor verkoop. Dan "trailed" de bot de koerst en verkoopt als de stijgende trend verbroken wordt.
Een simpel voorbeeld: Net heb ik een deel (25%) van mijn ADA aankoop vrijgegeven voor verkoop, deze trade staat op ruime winst. Als de koers nu 2% zakt verkoopt de bot het deel dat ik heb vrijgegeven, maar als de koers eerst 5% stijgt en dan 2% daalt, verkoopt die op dat moment.

Bovenstaand is een hele simpele sell-strategie, deze zijn zo complex te maken als je maar wilt.
Precies dit dus ^^. Trailing profit. En dat kan dan nog op basis van veel indicatoren en strategieen. Trailing Stoploss kan ook, zowel positief als negatief. Je bepaalt zelf hoeveel speelruimte je de bot geeft, maar ook dat kan dynamisch zijn aan de hand van b.v. ATR%. Ik heb het écht op de top verkopen (en waar is dat dan?) een beetje losgelaten; winst is winst. Gewoon weer in de volgende trade stappen. Niet handmatig, ik werk fulltime en 's avonds heb ik ook nog een leven. Daarom heb ik nou juist een bot :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
eindelijk weer wat actie hier. ADA 8) 8) 8) 8)

beastmode vol door die 1000 sattermannen

• bie100
Tominatie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:31:

nou LTC nog :|
kan da nog bewege dan? 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bie100
jawel vaak als ik het weg doe :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
bie100 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:49:
[...]

rekt

LTC is net als BCH dooie meuk. Dead spiral ofzoiets.

• bie100
Tominatie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:51:
[...]

rekt

naja geef het nog een kans

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Tominatie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:31:

Target ligt nog stukkie hoger zelfs idem voor tesla

Signature

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
Waarschijnlijk is het al 10x gevraagd, maar ik ben lui. Kan je staken als je ADA op je ledger staat? Of even wachten op de ledger update?

[Voor 15% gewijzigd door Pelox2002 op 01-07-2020 20:54]

• raq
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07:51
Pelox2002 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:53:
Waarschijnlijk is het al 10x gevraagd, maar ik ben lui. Kan je staken als je ADA op je ledger staat? Of even wachten op de ledger update?
Addendum op deze vraag, stake je automatisch als je de ADA op een Binance heb staan?

In WRX gestapt, blauw logo

[Voor 4% gewijzigd door raq op 01-07-2020 23:55]

De tijd leert of het tij keert

• HaruHaru
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08:42
Tominatie schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:51:
[...]

rekt

Mee eens,

BTC/ETH/LTC/ADA/and some really weird a** coins.

• RenaldoN
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:00
bie100 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 18:49:
[...]

dan zeg ik doe ze even weg zodat ik er nog wat uit kan halen :)

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

MOGGUH FELLOW HODLERS en ander gespuis...

Lekkere push vannacht!
..
en met de crypto koers ging het ook wel goed :D

Gaat er vandaag nog wat gebeuren?

DON'T PANIC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
En Dash en XMR het lijken wel stable coins die oude garde, zie zelf geen run komen de komende tijd maar als die wel zou komen zijn het wel de muntjes die goede ''veilige'' rendementen opleveren.
Speel zelf veel met Link de laatste dagen, heeft het overgenomen van ltc qua traden voor mij.

• micmulder
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:50
Hoe staat het er eigenlijk voor met de ETF aanvragen? Al een tijdje niks meer van gehoord.. :+
We hebben er weer 1 nodig voor de moon denk ik zo... 7(8)7

• bie100
RenaldoN schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 09:21:
[...]

dan zeg ik doe ze even weg zodat ik er nog wat uit kan halen :)
nou goed zal er over na denken
Slux schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:31:
[...]

En Dash en XMR het lijken wel stable coins die oude garde, zie zelf geen run komen de komende tijd maar als die wel zou komen zijn het wel de muntjes die goede ''veilige'' rendementen opleveren.
Speel zelf veel met Link de laatste dagen, heeft het overgenomen van ltc qua traden voor mij.
Nou idd.. _O-

Het lijkt net alsof er alleen nog een paar botjes heen en weer pingelen met die coins, movements van een paar centjes per dag thats it. Het zou mij niks verbazen als er daar nog een soort capitulatie candle komt. Demand is gewoon errug laag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07:06
Tominatie schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:24:
[...]

Nou idd.. _O-

Het lijkt net alsof er alleen nog een paar botjes heen en weer pingelen met die coins, movements van een paar centjes per dag thats it. Het zou mij niks verbazen als er daar nog een soort capitulatie candle komt. Demand is gewoon errug laag.
Die hype is echt voorbij, de "nieuwe" coins schieten wel alle kanten op.

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

IK ZEI MOGGUH!!!!

:(

DON'T PANIC

• HaruHaru
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08:42
Slux schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:31:
[...]

Zelf ben ik aan het spelen met Quant (QNT) mooie up and downs om winsten te pakken.

BTC/ETH/LTC/ADA/and some really weird a** coins.

• DaCoTa
[...]

Bots werken als je ze zelf maakt. Als je andermans bot gebruikt zit iedereen in elkaars vaarwater en verdient alleen de maker ervan.

Hier al ruim 6 jaar bots draaiend. Is een boel werk, maar het werkt zeker wel.

• bie100
@Tominatie zou ADA nog hoger gaan denk je of is de rek er uit?

Acties:
  • +1Henk 'm!
bie100 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:19:
@Tominatie zou ADA nog hoger gaan denk je of is de rek er uit?
Kan nog wel wat hoger denk ik, 1 vd weinige coins met wat hype momenteel. Shelley over 4 weken. Al is profit nemen nooit verkeerd, sell the news zal er vanzelf wel komen.

Daarnaast zit BTC ook in zo’n situatie dat er weleens grote actie kan komen. Hier neig ik nog steeds naar omlaag dus hou het allemaal goed in de gaten.

• Slux
  • Niet online
DaCoTa schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:12:
[...]

Bots werken als je ze zelf maakt. Als je andermans bot gebruikt zit iedereen in elkaars vaarwater en verdient alleen de maker ervan.

Zullen vast op een manier voor sommige werken maar je verdiend meer met normaal traden, dus zonde van je tijd, voor mij dan.
Tesla +$1200🚀

Ok bitcoin zal toch ook wel gaan zou je denken.. SPY blijft ook moonen. Beurzen gaan richting ATH’s. Brrrr

• Riesj74

Riesj74

Ondertitel

Tominatie schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:21:
Tesla +$1200🚀

Ok bitcoin zal toch ook wel gaan zou je denken.. SPY blijft ook moonen. Beurzen gaan richting ATH’s. Brrrr
Dat laatste idd... moneyprinter houdt de boel kunstmatig hoog.
Dat gaat straks klappen als een enthousiast mongooltje bij een voetbal wedstrijd waar zijn favoriete club scoort.
En dan... zit ik liever in BTC en Crypto dan in Dollahs.

DON'T PANIC

• Soeski
DaCoTa schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:12:
[...]

Jij gaat er vanuit dat iedereen dezelfde bot gebruikt die op hetzelfde moment hetzelfde doet. Dat is absoluut niet zo... iedereen heeft eigen strategieën op eigen timeframes en pairs die hij/zij verhandelt op basis van allerlei condities.
De maker verdient aan z'n bot als je een abonnement hebt b.v., tuurlijk. Er moet ook doorontwikkeld worden en infra betaald worden. Ik heb zelf lifetime licenties en dus maar 1x gekocht. Dat heb ik er al lang uit.
Het hele idee van bots is dat je niet zoveel tijd kwijt bent als met zelf traden. Een goede trader zit fulltime achter de knoppen. Je moet wel, je moet altijd direct kunnen ingrijpen. Maar ik wil slapen en dat de handel dan wel door gaat :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaCoTa
Soeski schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:55:
[...]
Jij gaat er vanuit dat iedereen dezelfde bot gebruikt die op hetzelfde moment hetzelfde doet. Dat is absoluut niet zo... iedereen heeft eigen strategieën op eigen timeframes en pairs die hij/zij verhandelt op basis van allerlei condities.
Dat snap ik. Maar de meeste mensen leken gewoon een stapel magische settings ergens van internet te kopiëren. En die werken tot ze niet meer werken. Als je het goed wil doen, moet je er tijd in steken en je eigen strategie inregelen.
Riesj74 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 16:54:
[...]

Dat laatste idd... moneyprinter houdt de boel kunstmatig hoog.
Dat gaat straks klappen als een enthousiast mongooltje bij een voetbal wedstrijd waar zijn favoriete club scoort.
En dan... zit ik liever in BTC en Crypto dan in Dollahs.
Als de beurs weer klapt dan wil je denk liever in dollahs zitten. Kan mij herinneren hoe Bitcoin reageerde op een beurscrash ergens in maart. O-) :$

Goud is ook wel een goede mogelijkheid. Bitcoin is verre van een hedge, safe haven of een veilige investering. Ergens hoop ik dat hij zo'n status kan veroveren, maar ik vind de volatiliteit ook wel wat hebben. Over volatiliteit gesproken..... -O- :z
zelfs in het weekend was er meer actie

De moneyprinter houdt het idd omhoog allemaal, maar de enorme toestroom van nieuwe investeerders die zaten te wachten op een beurscrash zoals in maart hebben ook wel geholpen. De FED zal vanzelf toch profits nemen (lijkt mij), zo zullen vele investeerders. De boel zal vanzelf wel weer een keer in elkaar pleuren.

Bitcoin momenteel in zijn range beetje in het midden van de grote range. Ik zie meer aanwijzing die duiden op een daling dan stijging, maar omdat de beurs het wel enorm goed doet zou je denken.... alleen gebeurt dat nog niet. Break-out naar beneden lijkt mij logischer, maar hoop vurig op een ander verloop

https://www.tradingview.com/x/4oHfzzsv/
God net nu ik wat post doet ie wat he. Omlaag wel te verstaan maar nog niks schokkends. $9K houdt vooralsnog again. Zijdeways.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 21:04
Voor de VET fanbase, de gang naar Coinbase is toch zo goed als zeker.
In een interview met Sunny Lu heeft hij dat min of meer kenbaar gemaakt door te zeggen dat hij een NDA heeft getekend dus het niet mag zeggen :)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

RedHat schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:07:
Voor de VET fanbase, de gang naar Coinbase is toch zo goed als zeker.
In een interview met Sunny Lu heeft hij dat min of meer kenbaar gemaakt door te zeggen dat hij een NDA heeft getekend dus het niet mag zeggen :)
Leuk voor VETboys, nu vraag ik mij af: mag je zoiets zeggen? Als gij zegt dat je een NDA hebt getekend en daarom niks mag zeggen verklap je de listing alsnog. Op die manier heeft een NDA natuurlijk geen nut. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 21:04
Tominatie schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:09:
[...]

Leuk voor VETboys, nu vraag ik mij af: mag je zoiets zeggen? Als gij zegt dat je een NDA hebt getekend en daarom niks mag zeggen verklap je de listing alsnog. Op die manier heeft een NDA natuurlijk geen nut. :+
Ligt er maar net aan wat er in de NDA staat natuurlijk. De inhoud is nooit bekend gemaakt.

Voor de rest gaat IHG (InterContinental Hotels Group), MyCare accepteren in Shanghai. IHG is toch wel een keten met ruim 36.000 werknemers, dus dat is ook wel een kleine opsteker voor de VETboys :)

Dat was eigenlijk al het boeiende uit de interviews wat naar voren kwam.

[Voor 24% gewijzigd door RedHat op 02-07-2020 17:14]

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

Bounces vanaf de 9K worden steeds zwakker, als we nou gewoon ff een mooie rode candle pakken zijn er tenminste weer kansen voor wellicht een buy the dipje. Dat gehang rond die 9K wordt niemand vrolijk van.
Iemand enig idee waarom FTM zo gepampt is? Zat er nog naar te kijken laats. REKT

• Bever!

Bever!

Ondertitel

Btc heeft echt geen zin.. Uitbraakje gisteren kon best leuk zijn maar zet niet door..

Signature

• lighting_
  • Laatst online: 08:58
Bever! schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:47:
Btc heeft echt geen zin.. Uitbraakje gisteren kon best leuk zijn maar zet niet door..
Heeft al 2 maanden geen zin in
lighting_ schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:49:
[...]

Acties:
  • +1Henk 'm!

ETH had z'n range low recent al getest. Als BTC zijn daling richting range low inzet waar het wel heel erg op begint te lijken (ik kan nauwelijks nog iets uit de chart halen wat bullish is), verwacht ik 'n ETH richting $205-200.

Mijn short gaat printen. Huphuphup, richting tendie town graag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 05-07 12:49
Crypto Quant Fund Exec Compares S2F BItcoin Model to Astrology (https://www.cryptoglobe.c...tcoin-model-to-astrology/) Spijker op de kop...

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
lighting_ schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:49:
[...]

Heeft al 2.5 jaar geen zin in

• The Redman
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:58
moon

• spok9
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:33

spok9

Groen...

Heeft iemand hier een Ledger nano X en een iPhone? Begrijp ik het nu goed dat je op je iPhone met de ledger nano x via Bluetooth transacties kan signen?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

9K DIAMOND SUPPORT

• dotcom87
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 02-07 19:12

dotcom87

Cryptocurrency Lover

Waar kopen jullie meestal je BTC? Liefst met zo min mogelijk kosten natuurlijk ;)
Pagina: 1 ... 51 ... 54 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True