[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.410 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 22:47:
@Mooooody Nou vooruit, ik voeg wat LINK aan mijn pf toe :)
;)
En was je nog op tijd? :D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ja, merci, LINK op 4,07 USDT gekocht en staat nu op 4,86 :)

ETH sell orders gisteren gehit. ZIL ook op tijd uitgestapt zie ik.

Als de HOT sell orders @ 7 sats nou ook nog gehit worden dan heb ik een prima week.

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 23-06-2020 22:03 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:32
Taro schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:43:
[...]

ETH sell orders gisteren gehit.

Als mijn HOT sell orders @ 7 sats nou ook nog gehit worden dan heb ik een prima week.
Ik had LINK 4.10 en een deel verkocht op 4.85. Paar laat ik nog even staan.
Heb gisteren wat Matic opgepakt die gaan bijna stake, ben benieuwd of die dan nog even knald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DJ-Promo schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:56:
[...]

Ik had LINK 4.10 en een deel verkocht op 4.85. Paar laat ik nog even staan.
Heb gisteren wat Matic opgepakt die gaan bijna stake, ben benieuwd of die dan nog even knald.
Ik heb ze weggezet op een plek waarvan ik regelmatig in mijzelf herhaal dat ik er af moet blijven en moet holden. Ik vermoed dat ik dat ook maar gewoon doe, hoe lastig het ook is :) Winst zien verdampen vind ik erger dan winst mislopen.

Matic is de afgelopen dagen volgens mij ook redelijk gestegen, maar misschien ben je er op tijd bij.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:43:
[...]

Well done :)

Ik zou ze allemaal lekker laten staan, want er komt nog meer goed nieuws (niet doorvertellen).

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:01:
[...]

Ik heb ze weggezet op een plek waarvan ik regelmatig in mijzelf herhaal dat ik er af moet blijven en moet holden. Ik vermoed dat ik dat ook maar gewoon doe, hoe lastig het ook is :) Winst zien verdampen vind ik erger dan winst mislopen.

Matic is de afgelopen dagen volgens mij ook redelijk gestegen, maar misschien ben je er op tijd bij.
Ik ken het. Blijft heel lastig om je tot een beperkt aantal investeringen te houden.
De oplossing die ik voor mezelf heb gevonden, is dat ik de 3 a 4 alts waar ik longterm in geloof gewoon tegen een mooi percentage rente laat trekken op Crypto.com. Ze staan 1 of 3 maand locked en je krijgt gemiddeld 6% p/j in dezelfde token betaald. Geen verleiding om een trade te maken, maar gewoon een jaar rente laten trekken en wellicht daarna je conclusies trekken. Scheelt flink wat stress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:25:
[...]

Ik ken het. Blijft heel lastig om je tot een beperkt aantal investeringen te houden.
De oplossing die ik voor mezelf heb gevonden, is dat ik de 3 a 4 alts waar ik longterm in geloof gewoon tegen een mooi percentage rente laat trekken op Crypto.com. Ze staan 1 of 3 maand locked en je krijgt gemiddeld 6% p/j in dezelfde token betaald. Geen verleiding om een trade te maken, maar gewoon een jaar rente laten trekken en wellicht daarna je conclusies trekken. Scheelt flink wat stress :)
Ik vind dat toch wat tricky ook al is crypto.com wel een redelijk grote partij. De rente is op zich goed als je geen zin hebt in staking maar met een beetje inspanning is daar wel veel meer uit te halen. Moet wel je ding zijn natuurlijk maar 6% in een jaar doet mij persoonlijk niks eigenllijk. Trek daar de inflatie van af (1.85%) en je houdt zo goed als niks over terwijl je wel een zeker en dubbel risico loopt.
Ik stake en doe wat masternodes van onze eigen coin tegen een 50% roi give or take. Meer risico wellicht maar verdiensten zijn ook een stuk beter. Voor nu werkt dat prima aangezien ik regelmatig winsten deels 'veilig' stel in BTC. Daar verwacht ik komende maand ook nog wel iets van overigens. Misschien geen 20k maar die 10k moet er toch een keertje aan geloven. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mooooody Maar wat als die coin nu een enorme daling gedurende enkele maanden doormaakt? Of er is slecht nieuws? Dan kan je er niets mee.

Ik handel voor het plezier (en de winst uiteraard ;) ) en ervaar er sowieso geen stress bij. Ik wil ook niets voor langere tijd wegzetten. Ik pak mijn trades, neem regelmatig winst, wil het om kunnen zetten naar fiat wanneer dat nodig is, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

mayhem schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:33:
Hey mensen, er zit hier vast wel iemand die antwoord heeft op deze vraag :)
Ik ga periodiek BTC kopen via BL3P via deze DCA tool: https://github.com/Jorijn/bitcoin-dca
Overmaken van € gaat prima.
BTC kopen gaat prima.

Maarrrr, ik wil de BTC naar m'n eigen wallet die op een Ledger Nano S staat. Als je daarop BTC wilt ontvangen dan wordt er een wallet adres getoond, kan ik die altijd gebruiken voor opnemen van BTC van BL3P naar eigen wallet?
Mijn tip: Doe dit even niet. Je kan het beter zelf organiseren zonder "tools".

De meest eenvoudige (en veilige) manier: Maak een account op Coinbase aan en maak daar maandelijks een bedrag over om BTC te kopen. Mijn ervaring is dat bank transfers binnen 1 werkdag worden verwerkt.

Transfer daarna (maandelijks of per kwartaal) je BTC naar je Ledger. Coinbase rekent geen fees over withdrawals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypts schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:41:
[...]

Ik vind dat toch wat tricky ook al is crypto.com wel een redelijk grote partij. De rente is op zich goed als je geen zin hebt in staking maar met een beetje inspanning is daar wel veel meer uit te halen. Moet wel je ding zijn natuurlijk maar 6% in een jaar doet mij persoonlijk niks eigenllijk. Trek daar de inflatie van af (1.85%) en je houdt zo goed als niks over terwijl je wel een zeker en dubbel risico loopt.
Ik stake en doe wat masternodes van onze eigen coin tegen een 50% roi give or take. Meer risico wellicht maar verdiensten zijn ook een stuk beter. Voor nu werkt dat prima aangezien ik regelmatig winsten deels 'veilig' stel in BTC. Daar verwacht ik komende maand ook nog wel iets van overigens. Misschien geen 20k maar die 10k moet er toch een keertje aan geloven. :P
Vergeet de VermogensRendement Heffing niet bij je aangifte, als je diepe zakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:42:
@Mooooody Maar wat als die coin nu een enorme daling gedurende enkele maanden doormaakt? Of er is slecht nieuws? Dan kan je er niets mee.

Ik handel voor het plezier (en de winst uiteraard ;) ) en ervaar er sowieso geen stress bij. Ik wil ook niets voor langere tijd wegzetten. Ik pak mijn trades, neem regelmatig winst, wil het om kunnen zetten naar fiat wanneer dat nodig is, etc.
Ik ben een slechte trader, dat heb ik gemerkt. Komt ook door tijdgebrek, ben meer een investeerder en neem dan ook de tijd om me te verdiepen in dingen die me interessant lijken.

BTC gaat hoe dan ook groeien, dus ik pak gewoon die 6,5% en maak me er verder niet druk over.
Ik vertrouw Crypto.com net zoals ik mijn eigen bank vertrouw. Met enig argwaan dus.

Vrijwel al mijn coins trekken rente of heb ik in staking. Alleen Kyber, REN en EWT hebben die oplossing nog niet. Voor Kyber is dat binnenkort het geval. Voor REN ben ik van van een darkpool node op te zetten.

Wie heeft REN ook opgepikt trouwens? Net zoals bij Kyber en Link is het duidelijk dat REN een flinke ROI heeft. Darkpool nodes zijn onmisbaar als dit marktje groter wordt, en toevallig is REN de enige darkpool....zou kassa moeten zijn :D

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:42:
[...]
De meest eenvoudige (en veilige) manier: Maak een account op Coinbase aan en maak daar maandelijks een bedrag over om BTC te kopen. Mijn ervaring is dat bank transfers binnen 1 werkdag worden verwerkt.

Transfer daarna (maandelijks of per kwartaal) je BTC naar je Ledger. Coinbase rekent geen fees over withdrawals.
Hij gebruik al Bl3p. Er is geen enkele reden om van Bl3p naar Coinbase te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:53:
[...]

Hij gebruik al Bl3p. Er is geen enkele reden om van Bl3p naar Coinbase te gaan :)
Bl3p ken ik niet. Gek woord ook.
Ik doe maar gewoon Coinbase ivm de enorme liquiditeit. Kleinste kans om teleurgesteld te worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:45:
[...]

Vergeet de VermogensRendement Heffing niet bij je aangifte, als je diepe zakken hebt.
Ik snap je opmerking niet zo als reply op mijn post? :? U is belasting inspecteur en verveelt zich oid?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:53:
[...]

Bl3p ken ik niet. Gek woord ook.
Is in handen van Nederlanders en zelfs een Tweaker (voor een deel) Bl3p is de exchange van Bitonic. Dan handel je dus met een bedrijf in Nederland met Ideal en alles er op en er aan. Verder ook prima fee's op Bl3p. Geld overmaken is binnen een dag gedaan. Waarom je dan nog naar Coinbase zou moeten, zou ik niet weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
Crypts schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:54:
[...]

Ik snap je opmerking niet zo als reply op mijn post? :? U is belasting inspecteur en verveelt zich oid?
Je zal vermogensheffing moeten betalen als je vermogen groot genoeg is. Daarmee blijft er minder over van die 6%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:55:
[...]

Is in handen van Nederlanders en zelfs een Tweaker (voor een deel) Bl3p is de exchange van Bitonic. Dan handel je dus met een bedrijf in Nederland met Ideal en alles er op en er aan. Verder ook prima fee's op Bl3p. Geld overmaken is binnen een dag gedaan. Waarom je dan nog naar Coinbase zou moeten, zou ik niet weten :)
Ok duidelijk.
Coinbase is niet heilig hoor, maar ik schat ze zo 100+ keer groter in dan Bl3p. Qua risicomanagement is dat iets beter te verantwoorden :)
Coinbase heeft overigens ook een iDeal mogelijkheid waarbij je geld binnen enkele seconden op je account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:59:
[...]

Ok duidelijk.
Coinbase is niet heilig hoor, maar ik schat ze zo 100+ keer groter in dan Bl3p. Qua risicomanagement is dat iets beter te verantwoorden :)
Coinbase heeft overigens ook een iDeal mogelijkheid waarbij je geld binnen enkele seconden op je account staat.
Ik zeg niet dat Coinbase slecht is hoor. Alleen als je al Bl3p gebruik is er geen reden om ergens anders heen te gaan, da's alles :) Bl3p heeft alleen geen super volume, maar als je iedere maand wat wil kopen, is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Crypts schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:54:
[...]

Zie de reaktie van KoffieAnanas, best wel relevant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:46
Crypts schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:30:
[...]

Link wordt enorm agressief in de markt gezet, ik ben niet echt actief op twitter oid maar ik krijg dagelijks een waslijst van berichten met de strekking 'je bent echt dom als je nu niet in link stapt' en 'dit is het nieuwe goud en waarom zit je er nog niet in sukkel' etc. Als dat echt waar zou zijn zou ik dat lekker voor mezelf houden en keihard binnenlopen. :P Ik geloof er niet zo in dat een wildvreemde mij rijk wil maken zonder er zelf beter van te worden.
Principieel heb ik er dus niks over gelezen maar ik geloof best dat je er (tijdelijk) een leuk centje op kan pakken. De hype is er maar dat hebben we vaker gezien. Mijn gok is dat over 2/3 jaar 'Chainlink? Wasda?'.Of ik zit er compleet naast en ik reken mijn brood met die shit af natuurlijk. :+
Als er één twitteraar waar ik een überhekel aan heb is dat wel Kevin Svenson.. imho de grootste LINK likker out there :X. LINK is gewoon een coin die wel hard stijgt, maar net zo hard dropt als BTC het laat afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:03:
[...]

Zie de reaktie van KoffieAnanas, best wel relevant dus.
Nope, dat gaat alleen op als je in Nederland woont en daar aangifte wil doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:08:
[...]
LINK is gewoon een coin die wel hard stijgt, maar net zo hard dropt als BTC het laat afweten.
Ja hij zakt mee als BTC zakt. Alleen pak je LINK/BTC er bij over de laatste jaren, dan doet LINK het constant beter met ATH na ATH in sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sahara schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:08:
LINK is gewoon een coin die wel hard stijgt, maar net zo hard dropt als BTC het laat afweten.
Huh wut?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hc3VPJB/Schermafbeelding-2020-06-23-om-23-10-48.png

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
We hebben er weer een shiller en shillcoin bij hoor :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik kwam 100$ tweets voor link EOY tegen, als daily close boven de 4,60 zou zijn. Bubble is officieel gestart.

En ben ik de enige die de staking gekte momenteel totaal niet begrijpt? Coins vast zetten in economisch onzekere tijden lijkt me nooit lekker.

Daarnaast is Ftx gestart met defi futures,

Eindigt allemaal in ellende imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PHPResource schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:13:
[...]

We hebben er weer een shiller en shillcoin bij hoor :Z
Dat is iets te kortzichtig.
De feiten spreken toch? Heb zelf Link gekocht onder de $1. Ik zag de potentie van het project en dat betaalt zich nu uit. Tenminste, ik cash niets, ik heb nog geen token verkocht sinds april 2019.
Uiteraard blij voor mezelf, maar ik zie ook nog mogelijkheden om nu in te stappen en winst te pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Veel Link fanatiekelingen te vinden op oa Twitter inderdaad. Maar Chainlink zelf doet niets om de waarde van Link te pompen. Ze sturen zelden persberichten uit, en als er samenwerkingen zijn met bedrijven, dan laten ze het aan die bedrijven over om dat te communiceren.

Met andere woorden, Chainlink werkt stoïcijns door aan de technologie en trekt zich niets aan van alle hypes en shillers.

Ik kijk langs die shillers heen, en analyseer Chainlink zelf, en schat zelf de technologie in op z'n waarde. Niet wat anderen erover roepen.

[ Voor 15% gewijzigd door KoffieAnanas op 23-06-2020 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
REN gaat ook lekker...

Goede keuzes @Mooooody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
LINK is simpelweg één van de meest geshilledde coins door alle beroepstwitteraars.. ben het met @Crypts eens dat al dat geschreeuw om LINK te doorzichtig is. But by all means keep on shilling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The_Goat schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:15:
Ik kwam 100$ tweets voor link EOY tegen, als daily close boven de 4,60 zou zijn. Bubble is officieel gestart.

En ben ik de enige die de staking gekte momenteel totaal niet begrijpt? Coins vast zetten in economisch onzekere tijden lijkt me nooit lekker.

Hele markt is een bubble. Bitcoin is een bubble, want goud kun je toch vastpakken? En Bitcoin zijn 1-tjes en 0-tjes.

Volgens mij is TSLA de grootste bubble op het moment, niet Bitcoin of Chainlink. Maar dat terzijde.
Geweldig bedrijf dat Tesla (heb er zelf ook 1), maar de koersontwikkeling is nuts.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Sahara schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:23:
[...]

LINK is simpelweg één van de meest geshilledde coins door alle beroepstwitteraars.. ben het met @Crypts eens dat al dat geschreeuw om LINK te doorzichtig is. But by all means keep on shilling :D
Ze zijn redelijk irritant soms, die schreeuwers, maar dat staat voor mij compleet los van wat Chainlink daadwerkelijk ontwikkelt. Als je die aan elkaar koppelt, dan vind ik dat nogal risicovol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:21:
REN gaat ook lekker...

Goede keuzes @Mooooody.
Merci.
Had REN al 1,5 jaar in de portfolio, begin dit jaar de positie verdubbeld, omdat het DeFi-woord een beetje vaak om de hoek kwam kijken. REN (Republic Protocol) is zo'n beetje de portal voor veel DeFi. Een darkpool is onmisbaar in decentralisatie. Hoe dan ook, ik pak 'm long nu en kijk over 6 maand wel waar het staat.

Nu moet je Kyber gaan checken :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:17:
[...]

Dat is iets te kortzichtig.
De feiten spreken toch? Heb zelf Link gekocht onder de $1. Ik zag de potentie van het project en dat betaalt zich nu uit. Tenminste, ik cash niets, ik heb nog geen token verkocht sinds april 2019.
Uiteraard blij voor mezelf, maar ik zie ook nog mogelijkheden om nu in te stappen en winst te pakken.
Ath instappen is echt altijd, altijd, altijd slecht.
Heb de chart er ook even bijgepakt, alles schreeuwt om een pullback.

Voor believers: lekker even wachten, laat de boel even afkoelen, of als ie doorschiet, koop een s/r flip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Je zegt eigenlijk dat LINK puur meer waard is geworden door de hype.
Hype of whatever, ik lift lekker mee. Ik kijk wel waar het schip strandt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Dit dus, ik ben blij voor iedereen die er (wat) winst op pakt maar het is 1 grote marketing machine. De rest van de BS geloof ik niet. Chinese overheid die gaat samenwerken met Chainlink? China is een communistisch land en die werken nooit samen. Command and conquer. All or nothing.

No way dat dit iets gaat worden op de lange termijn. Leuk voor korte ritjes maar geen prospectus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:34:
[...]

Je zegt eigenlijk dat LINK puur meer waard is geworden door de hype.
Hype of whatever, ik lift lekker mee. Ik kijk wel waar het schip strandt toch?
Ik hou persoonlijk niet van coins die het primair lijken te moeten hebben van blèrende twitteraars die anderen belachelijk maken als je niet hun über shitcoin in je pf hebt. Zo'n coin is imho LINK. Over het schip stranden.. zo is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Ik heb ooit een paar LINKjes verkocht voor een klokkie. Is een duur klokkie geworden.

Net als Mooooody onder de euro aangeschaft, ook omdat ik er flink wat potentie in zag. Smart contracts hebben betrouwbare data nodig zonder SPOF en ook nog eens van buiten de blockchain.

Was het Slux Crypts die naar de (on)zin van een smart contract vroeg? (moet ik even teruglezen). Hier een linkje (haha..flauw) van een shillsite:
https://blog.chain.link/w...orm-of-digital-agreement/

En die shillers...Shillers gonna shill. Leuk om te lezen, maar het voegt niets toe natuurlijk.

één ding: LINK is zeker geen VEN/VET.

[ Voor 1% gewijzigd door hansdegit op 23-06-2020 23:50 . Reden: Was Crypts, niet Slux, sorry ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sahara schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:40:
[...]

Ik hou persoonlijk niet van coins die het primair lijken te moeten hebben van blèrende twitteraars die anderen belachelijk maken als je niet hun über shitcoin in je pf hebt. Zo'n coin is imho LINK. Over het schip stranden.. zo is het.
Ik heb dat niet zo gevolgd. Heb niet eens een Twitter account.

Je zegt eigenlijk dat Chainlink een shitcoin is die een meute mensen heeft ingezet om een hype te veroorzaken om de prijs op te drijven. Dat gaat me wel iets te ver. Als het om TRON zou gaan, zou ik je geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
hansdegit schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:42:
Ik heb ooit een paar LINKjes verkocht voor een klokkie. Is een duur klokkie geworden.

Net als Mooody onder de euro aangeschaft, ook omdat ik er flink wat potentie in zag. Smart contracts hebben betrouwbare data nodig zonder SPOF en ook nog eens van buiten de blockchain.
één ding: LINK is zeker geen VEN/VET.
Hoho, VET, de ubershillcoin heeft ook een samenwerkingsverband hoor
VeChain wordt gebruikt om COVID-19 testresultaten op te slaan
Bron: https://nieuws.btcdirect....aign=covid-cyprus-vechain
Gaaf nieuws toch voor de believers? ps ik heb niks met shillcoins en aan de koers te zien maakt het ook geen indruk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

RaptorXS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:50:
[...]

[...]

Gaaf nieuws toch voor de believers? ps ik heb niks met shillcoins en aan de koers te zien maakt het ook geen indruk. ;)
Grapje. Jij weet natuurlijk ook dat VET ons niet rijk gaat maken. Een Chinese coin die voor 40-50% in handen is van de westerse wereld, gaat ons niet rijk maken. Dat klinkt niet logisch.

De hele supply chain management kan ook gewoon op ETH gebouwd worden, wat waarschijnlijk gaat gebeuren door o.a. Tezos.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 23-06-2020 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:50:
[...]

[...]

Ik woon op het eiland en er is 1 ziekenhuis dat iets overweegt... :D Mijn God, als dit al nieuws is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Als een coin juist niet gehyped word is het Chainlink. Dat er veel over gepraat is ook gewoon terrecht. De Tech die daarachter zit is groots en zeer interessant wat betreft de toekomst in Blockchain. Maar dat geld ook voor ETH en BTC. Als ik ergens gek van werd was de hype van XRP. En nog steeds. Dat is echt een typisch voorbeeld van kuddegedrag. Die zal alleen maar verder wegzakken op de ranglijst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Thaam schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 06:56:
Als een coin juist niet gehyped word is het Chainlink. Dat er veel over gepraat is ook gewoon terrecht. De Tech die daarachter zit is groots en zeer interessant wat betreft de toekomst in Blockchain. Maar dat geld ook voor ETH en BTC. Als ik ergens gek van werd was de hype van XRP. En nog steeds. Dat is echt een typisch voorbeeld van kuddegedrag. Die zal alleen maar verder wegzakken op de ranglijst.
Ik zie geen verschil tussen Chainlink en XRP hoor, alleen een wat lagere supply, ook een Chainlink top gaan hun muntjes dumpen.
Ja de techniek zal anders zijn maar op de manier hoe het geshild wordt is het gewoon een XRP,VET,NEO, TRX,XVG enz enz

Hoop gebler hoe mooi het allemaal wel niet is, partnership hier partnership daar, een overheidje hier, een smartcontractje daar.
In de praktijk is er nog niks, alleen maar lucht en mooie verhalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 24-06-2020 07:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
Slux schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:12:
[...]

Ik zie geen verschil tussen Chainlink en XRP hoor, alleen een wat lagere supply, ook een Chainlink top gaan hun muntjes dumpen.
Ja de techniek zal anders zijn maar op de manier hoe het geshild wordt is het gewoon een XRP,VET,NEO, TRX,XVG enz enz

Hoop gebler hoe mooi het allemaal wel niet is, partnership hier partnership daar, een overheidje hier, een smartcontractje daar.
In de praktijk is er nog niks, alleen maar lucht en mooie verhalen.
Ik HODL Link al vanaf 20 cent (ook al een hele tijd geleden hier een keer aangegeven) en volg het dus alle lange tijd. Als je het wilt vergelijken met munten als TRX en XVG dan vind ik dat je LINK echt te kort doe. Het woord "Geshild" is pas gehyped. Opeens is alles "geshild".
Over " mooie " verhalen ben ik het met je eens, maar dat geld voor alle producten in de wereld. Als ik iedere vertegenwoordiger moet geloven die bij ons in de winkel kom dan hebben zij het beste van het beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thaam schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 07:37:
[...]

Ik HODL Link al vanaf 20 cent (ook al een hele tijd geleden hier een keer aangegeven) en volg het dus alle lange tijd. Als je het wilt vergelijken met munten als TRX en XVG dan vind ik dat je LINK echt te kort doe. Het woord "Geshild" is pas gehyped. Opeens is alles "geshild".
Over " mooie " verhalen ben ik het met je eens, maar dat geld voor alle producten in de wereld. Als ik iedere vertegenwoordiger moet geloven die bij ons in de winkel kom dan hebben zij het beste van het beste...
Netjes d:)b ik had het niet gekund vanaf 20 cent, ik had al lang de winst gepakt.

ik kan mij een NEO, IOTA, ADA, EOS herinneren of een VET die werden ook zo de markt op gezet, wat maakt LINK dan zo anders ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-09 20:53
Slux schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:17:
[...]

Netjes d:)b ik had het niet gekund vanaf 20 cent, ik had al lang de winst gepakt.

ik kan mij een NEO, IOTA, ADA, EOS herinneren of een VET die werden ook zo de markt op gezet, wat maakt LINK dan zo anders ?
de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
The_Goat schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:15:

Ik stake al jaren maar dan in eigen wallets waar ik de coins gelijk weer uit weg kan sturen. Die websites als MCO zijn vaak geen staking want ze doen het ook voor POW coins. Ik vertrouw het niet om daar al mijn spul neer te zetten. Ook niet zo'n ERD waar je gelijk je coins locked voor 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ja daar heb je zeker gelijk in, ik was ook het logo vergeten ;)

Een vraag aan de die hard beliebers dan, wat maakt Link zo uniek vergeleken met de eerder genoemde munten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:42:
[...]

Mijn tip: Doe dit even niet. Je kan het beter zelf organiseren zonder "tools".

Na een aantal van deze reacties begin ik te twijfelen.
Wat kan er mis gaan?

Misbruik van mijn API key? Het enige wat die tool doet is via de API key BTC kopen van geld dat ik via m'n bankieren app heb overgemaakt naar BL3P. Wat de tool ook kan doen is een withdraw, maar dan alleen naar een adres die ik in BL3P heb ingevoerd, dus daar kan via de API niks aan veranderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
DJ-Promo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:27:
[...]

Ik stake al jaren maar dan in eigen wallets waar ik de coins gelijk weer uit weg kan sturen. Die websites als MCO zijn vaak geen staking want ze doen het ook voor POW coins. Ik vertrouw het niet om daar al mijn spul neer te zetten. Ook niet zo'n ERD waar je gelijk je coins locked voor 30 dagen.
Dat is een manier die ik wel snap, waarschijnlijk wat minder rendement, maar wel stukken veiliger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
The_Goat schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:58:
[...]

Dat is een manier die ik wel snap, waarschijnlijk wat minder rendement, maar wel stukken veiliger
Inderdaad en je moet zelf de wallets bijhouden etc. Dat laatste vind ik juist leuk en kan ik mijn eigen back-ups maken. Gebruik vooral Raspberry pi machines en sommige zijn delegate pos zoals een Tezos dan kun je gewoon de wallet sluiten en de pc uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
The_Goat schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:58:
[...]

Zelf staken geeft vaak juist een beter rendement aangezien dat soort partijen er ook nog iets op moeten verdienen. Het is meer voor het gemak maar heel eerlijk? Zelf staken is niet altijd even gemakkelijk, heb hier en 'thuis' een aantal machines draaien met dezelfde wallet zodat er altijd een backup is (want niet online is geen centjes) maar dat gaat regelmatig mis, synced niet goed, springt over naar oude netwerk etc. Maakt het nog altijd geen dagtaak maar helemaal passief is het niet. Ik snap dus wel dat mensen graag in een stake pool stappen, fire and forget. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Slux schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:17:
[...]

Het is de missing "LINK" in blockchain om informatie te kunnen importeren.
Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Maar bij mij gaat het gewoon om het geld. Maar ik denk dat Chainlink de derde generatie munt word die gaat bepalen.
Eerst was het Bitcoin, daarna Etherium die een groot gedeelte problemen oplos binnen blockchain. De derde generatie coins zie ik Chainlink als weer een oplossing die Etherium niet kan bieden. Vandaar de vele partnerships met andere op Etherium gebouwde coins.

Mijn voorspelling is dat het dezelfde run gaat maken als Etherium. Einde bullrun zal het me niet verbazen als Chainlink stevig in de top 5 sta. Mijn voorspelling :
1 Bitcoin
2 Etherium
3 Chainlink of USDT (dit omdat er belachelijk veel dollars nu geprint word)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Crypts schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:04:
[...]

Zelf staken geeft vaak juist een beter rendement aangezien dat soort partijen er ook nog iets op moeten verdienen. Het is meer voor het gemak maar heel eerlijk? Zelf staken is niet altijd even gemakkelijk, heb hier en 'thuis' een aantal machines draaien met dezelfde wallet zodat er altijd een backup is (want niet online is geen centjes) maar dat gaat regelmatig mis, synced niet goed, springt over naar oude netwerk etc. Maakt het nog altijd geen dagtaak maar helemaal passief is het niet. Ik snap dus wel dat mensen graag in een stake pool stappen, fire and forget. :)
Hier op 1 coin na eigenlijk nooit problemen. Die heb ik na wat issues eruit gegooid. De rest eigenlijk super stabiel en hoef ik nooit naar om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DJ-Promo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:10:
[...]

Hier op 1 coin na eigenlijk nooit problemen. Die heb ik na wat issues eruit gegooid. De rest eigenlijk super stabiel en hoef ik nooit naar om te kijken.
Als je op 1 machine 1 wallet hebt draaien gaat het hier ook goed, ik zie juist verschillen als ik identieke wallets verspreid over meerdere machines en ip's heb draaien. Grappige is wel dat dat niet zou moeten kunnen want blockchain maar heel stiekum gebeurt het dus wel en dat scheelt soms veel geld. Ik gok dat ik door meerdere machines te gebruiken een 10 tot 20% meer binnen komt en dat scheelt behoorlijk met de bedragen die ik er per dag mee binnenhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 22:17:
[...]
Ik zou ze allemaal lekker laten staan, want er komt nog meer goed nieuws (niet doorvertellen).
Lang leve de HODLers...
Ik heb LINK nog aangeschaft op 3.3 ...
Maar.. goed nieuws?... vertel vertel! :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Crypts schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:16:
[...]

Als je op 1 machine 1 wallet hebt draaien gaat het hier ook goed, ik zie juist verschillen als ik identieke wallets verspreid over meerdere machines en ip's heb draaien. Grappige is wel dat dat niet zou moeten kunnen want blockchain maar heel stiekum gebeurt het dus wel en dat scheelt soms veel geld. Ik gok dat ik door meerdere machines te gebruiken een 10 tot 20% meer binnen komt en dat scheelt behoorlijk met de bedragen die ik er per dag mee binnenhaal. :)
Voor stake is een IP niet boeiend, wat ik merk dat het allemaal wel gaat maar vooral geheugen intensief is. Reken voor wallets die je aan moet laten staan +/- 1GB memory. Dat was dus met de eerdere Pi's wat lastig die had 1GB ram en dat moet dan ook je OS draaien. Nu met de Pi 4 (2GB/4GB/8GB) is het veel makkelijker en draai ik op een 4GB bijvoorbeeld 2 wallets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:37:
[...]

Dit dus, ik ben blij voor iedereen die er (wat) winst op pakt maar het is 1 grote marketing machine. De rest van de BS geloof ik niet. Chinese overheid die gaat samenwerken met Chainlink? China is een communistisch land en die werken nooit samen. Command and conquer. All or nothing.

No way dat dit iets gaat worden op de lange termijn. Leuk voor korte ritjes maar geen prospectus.
Misschien (nog) niet de overheid, maar er is zeker wel een LINK met het Chinese bedrijfsleven.
En laten we eerlijk zijn, het Chinese bedrijfsleven >>>> Chinese overheid ;)

https://coingape.com/chin...es-network-bsn-chainlink/

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Riesj74 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:32:
[...]

Misschien (nog) niet de overheid, maar er is zeker wel een LINK met het Chinese bedrijfsleven.
En laten we eerlijk zijn, het Chinese bedrijfsleven >>>> Chinese overheid ;)

https://coingape.com/chin...es-network-bsn-chainlink/
Dat was ook met NEO het is echt precies hetzelfde verhaal allemaal, alleen in een nieuw jasje.

Leuk om aan te verdienen meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:39:
[...]

Dat was ook met NEO het is echt precies hetzelfde verhaal allemaal, alleen in een nieuw jasje.

Das toch ook de bedoeling... geld verdienen.
Ik zit hier niet voor mijn lol in Chinese coins en technieken te investeren.

Ok.. wel een beetje.
Niks leuker dan een excel uit de grond stampen met alle info erin en dan kijken hoe je het doet door de maanden en jaren heen :P

Ik hou van grafiekjes :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DJ-Promo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:25:
[...]

Voor stake is een IP niet boeiend, wat ik merk dat het allemaal wel gaat maar vooral geheugen intensief is. Reken voor wallets die je aan moet laten staan +/- 1GB memory. Dat was dus met de eerdere Pi's wat lastig die had 1GB ram en dat moet dan ook je OS draaien. Nu met de Pi 4 (2GB/4GB/8GB) is het veel makkelijker en draai ik op een 4GB bijvoorbeeld 2 wallets.
Dat ben ik met je eens, staken en masternodes zijn vooral geheugen intensief, wij raden zelf minimaal 2GB per wallet/masternode aan maar liever nog iets meer. Wat ik bedoel is meer, probeer maar eens op 2 of meer machines dezelfde wallet te draaien, als het een PIVX kloon is (wat bijna altijd het geval is) ga je vanzelf zien dat ze uit elkaar gaan lopen. Ik maak daarom dagelijks een backup en 'reset' de machines naar de wallet die het meeste opbrengt. Scheelt me €10~€20 per dag. Soms gaat het een paar dagen 'goed' maar als ze uit elkaar gaan lopen scheelt het snel behoorlijk. Zou niet moeten kunnen in theorie maar gebeurt in de praktijk dus wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Na 2 dagen eindelijk weer wat aggressieve shorts die geopend werden na breakdown van de range low, die voor liquiditeit omhoog kunnen zorgen.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/k7JaExWc/

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QbKRkV4/newplot-1.png

50% long nu met nog wat bids richting de 9470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Crypts schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:52:
[...]

Dat ben ik met je eens, staken en masternodes zijn vooral geheugen intensief, wij raden zelf minimaal 2GB per wallet/masternode aan maar liever nog iets meer. Wat ik bedoel is meer, probeer maar eens op 2 of meer machines dezelfde wallet te draaien, als het een PIVX kloon is (wat bijna altijd het geval is) ga je vanzelf zien dat ze uit elkaar gaan lopen. Ik maak daarom dagelijks een backup en 'reset' de machines naar de wallet die het meeste opbrengt. Scheelt me €10~€20 per dag. Soms gaat het een paar dagen 'goed' maar als ze uit elkaar gaan lopen scheelt het snel behoorlijk. Zou niet moeten kunnen in theorie maar gebeurt in de praktijk dus wel. :)
Je beheert een platform omdat je wij zegt? Zijn dit VPS machines? Zal misschien ook aan de storage liggen? Als het teveel off-topic wordt wil ik wel verder via DM :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 21:59

spok9

Groen...

Ik zag Bl3p weer eens voorbij komen hier, heeft die exchange nu voordelen t.o.v. bijvoorbeeld Kraken?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
DJ-Promo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:57:
[...]

Je beheert een platform omdat je wij zegt? Zijn dit VPS machines? Zal misschien ook aan de storage liggen? Als het teveel off-topic wordt wil ik wel verder via DM :P.
Nope, ben PR manager voor Telos coin vandaar de wij. Machines zijn gewoon doorsnee laptopjes, N5000, 4GB, 256GB ssd, eentje in Nederland en twee hier op verschillende ip adressen. Draaien van de wallet(s) doe ik prive overigens maar ik vind het wel grappig dat een blockchain dus niet zo definitief hoeft te zijn als de naam suggereerd. Ik kwam hier bij toeval achter omdat bepaalde transacties wel in de ene chain maar niet in de andere stonden als je meer dan 1 wallet draait wat dus niet zou moeten kunnen. Ik denk te weten waar het aan ligt maar zeker ben ik er nog niet van en er zullen niet gek veel mensen zijn die parallel wallets hebben draaien. Op het moment dat je de grootste synchroniseert trekt alles wel weer recht maar het zorgt dus wel voor tijdelijk 'verlies' van transacties en dat is uitermate onwenselijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:04

Bever!

3

spok9 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:17:
Ik zag Bl3p weer eens voorbij komen hier, heeft die exchange nu voordelen t.o.v. bijvoorbeeld Kraken?
Vorig jaar eens gekeken, echt amper liquiditeit.

op een zijspoor, als aandelen een beejte meezitten 11.2k target btc?? >:) /edit / nah te zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

In ander nieuws (of heb ik een eerdere post gemist?).
Paypal gaat (waarschijnlijk) Bitcoin sales toestaan op hun platform.

https://www.ibtimes.com/b...allet-does-happen-2999385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Riesj74 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:37:
In ander nieuws (of heb ik een eerdere post gemist?).
Paypal gaat (waarschijnlijk) Bitcoin sales toestaan op hun platform.

https://www.ibtimes.com/b...allet-does-happen-2999385
voorlopig doet het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
200 dollar korting op payday, wat een feest!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
mayhem schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:50:
[...]
Na een aantal van deze reacties begin ik te twijfelen.
Wat kan er mis gaan?

Misbruik van mijn API key? Het enige wat die tool doet is via de API key BTC kopen van geld dat ik via m'n bankieren app heb overgemaakt naar BL3P. Wat de tool ook kan doen is een withdraw, maar dan alleen naar een adres die ik in BL3P heb ingevoerd, dus daar kan via de API niks aan veranderd worden.
Een manier om dit te doen is om op een weinig liquide paar met een andere account hele lage orders in te schieten en dan een verkooporder vanuit jouw account die order fillen. Bij bl3p kan dit denk ik niet omdat die alleen BTCEUR en LTCEUR hebben, maar bij shitcoin casino's zoals Binance is dit een manier om met een locked down API key toch funds weg te loodsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Richh schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:02:
Nog meer korting! Koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Waar is iedereen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Aan het zonnen of geschrokken van de daling😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Richh schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:02:
500 dollar nu zelfs! Buy the dip!

what is happening :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Chillen in de zon. Hier nog steeds met de handelspot aan de zijlijn, wachtend op de lage 8K regio. Is wel wat geduld voor nodig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-09 20:53
LTC man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
drama is dat ja. Gelukkig verkocht & raak het nooit meer aan. Gaat richting zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Stopped out en wachten op een nieuwe spot, spx = btc momenteel, denk vandaag en morgen even afwachten met alle opties etc die aflopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eerder vandaag toch LINK (en REN, gisteravond pas gekocht, kleine winstmarge) verkocht omdat Bitcoin ze mogelijk mee naar beneden gaat trekken. Zat verder op HOT na al volledig in fiat, pakt mooi positief uit als ik de huidige Bitcoin koers zie.

Geen idee waar ik bij HOT in de wachtrij sta, maar ik weiger om voor 14% lager te verkopen :)

Nu weer bepalen wanneer in te stappen... Dergelijke grote moves verminderen denk ik wel het vertrouwen bij steeds meer mensen, waardoor een verdere daling prima mogelijk is. Aan de andere kant ziet het er eigenlijk helemaal zo verkeerd nog niet uit, de huidige weekly candle is ook nog gewoon groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Dollar rally trekt alles wat naar beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:24:
[...]

drama is dat ja. Gelukkig verkocht & raak het nooit meer aan. Gaat richting zero.
Dat is ook wat overdreven? Bijna alles staat op -3% op de 24 uur. Het is niet dat LTC het nou zoveel slechter doet dan andere coins en het is nog steeds mijn favo om snel waarde heen en weer te sturen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Bever! schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:05:
Dollar rally trekt alles wat naar beneden..
Links en rechts wordt beweerd dat de dollar vanwege de absurde schulden zal vallen.
Ik betwijfel het. Het vertrouwen is er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

lighting_ schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:36:
[...]

Links en rechts wordt beweerd dat de dollar vanwege de absurde schulden zal vallen.
Ik betwijfel het. Het vertrouwen is er nog steeds.
Google: dollar milkshake theory

Interessante theorie en ook best aannemelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:27:
[...]

Dat is ook wat overdreven? Bijna alles staat op -3% op de 24 uur. Het is niet dat LTC het nou zoveel slechter doet dan andere coins en het is nog steeds mijn favo om snel waarde heen en weer te sturen. 8)
Het is idd een fijne coin om te gebruiken vanwege de lage fee's, maar qua PA is het echt traagzaad: hij volgt bitcoin omhoog een stuk minder, maar omlaag wel harder. Net als XRP begint LTC een coin voor mij te worden die ik niet meer in de gaten ga houden. Dode meuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Chinese ‘Ponzi scheme’ moves $185 million worth of Ethereum
A wallet containing PlusToken funds has transferred some $188 million in Ethereum. And the price of ETH is now down 4% on the day. https://decrypt.co/33421/...d&utm_source=trading-view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Sahara Dat was waar iedereen al op zat te wachten, is het nu officieel? Zou Bitcoin daarom nu dalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb 75% van mijn resterende Tesla fiat opgenomen en dat gaat morgen naar een crypto exchange. Daarna een goed instapmoment bepalen. Ik koop nog wel een paar TSLA aandelen terug, maar niet op dit bedrag, de 1.000 Dollar lijkt op dit moment een brug te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:19:
@Sahara Dat was waar iedereen al op zat te wachten, is het nu officieel? Zou Bitcoin daarom nu dalen? :)
Nouja elke keer wanneer die PlusToken een scheet laat, wordt men bang en als ze dan daadwerkelijk tot liquidatie van hun gejatte coins overgaan.. dan kan het toch wel weer snel down the drain gaan met BTC en alle andere shitcoins including ETH. Is immers vaker gebeurt.

For the record: ik short niet meer ;). Maar ik wil best wel weer de scherven oprapen nadat alles kaput is :9~.

[ Voor 10% gewijzigd door Sahara op 24-06-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als ik het goed begrijp hebben ze Bitcoin, ETH en EOS. Die coins zullen ze dus dumpen, maar omdat dat toch behoorlijke jongens zijn is de hele markt bang.

Ik koop nu in ieder geval weer wat XTZ in op -6%. Straks denk ik nog wat ONT en misschien ETH.

Was wederom vergeten dat ik nog een paar MKR had staan, die zijn toch wel 0,01 Bitcoin per stuk gedaald, dat is behoorlijk, maar even holden tot betere tijden.

Edit: weer ingestapt op REN.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 24-06-2020 23:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansdegit
Slux schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:39:
[...]

NEO zou het nieuwe Ethereum gaan worden, tot nog toe niet echt gelukt.Jammer, heb ik aardig op ingeleverd.

Chainlink lost een lastig probleem op: hoe komt een smart contract aan betrouwbare data én op het juiste moment? Let wel: data van buiten de blockchain; da's hier het lastige.

Ik snap je scepsis, maar als je ervan uitgaat dat heel veel beslissingen (over schade-uitkering tgv regen, uitbetaling van een wedpremie, het afwikkelen van een future) door smart contracts gemaakt gaan worden, kan je niet om de vraag heen: wie of wat zorgt voor betrouwbare data voor het nemen van dat besluit?

De afspraak zelf (het smart contract) ligt vast in de blockchain; voor de uitvoering van de afspraak heb je iig geen verzekeraar oid meer nodig .(edit: nuance....Je hebt natuurlijk wel degelijk een partij nodig die bereid is het risico te dragen, dat wordt dan de tegenpartij in het smart contract).
Dan hoef je er alleen nog maar voor te zorgen dat er geen dispuut kan ontstaan over de data die de beslissing van het smart contract moet voeden. (lees: de verzekeraar kan de claim niet of minder goed betwisten)

Enter Chainlink.

Long story short: ik snap je scepsis eigenlijk alleen maar wanneer je denkt dat smart contracts op een blockchain helemaal niks worden. Maar als je ook maar even denkt dat dat misschien tóch wel toekomst heeft, kan je niet om het Oracle probleem heen. En dat is nu net iets wat Chainlink claimt opgelost te hebben.

Dus nee, niet zoiets als NEO. Verder eensch met Thaam: als er één coin is die totaal niet wordt gehyped door het team zelf is het Chainlink.

En Stratis. Maar dit terzijde.

[ Voor 6% gewijzigd door hansdegit op 25-06-2020 00:04 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Sahara schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:24:
[...]
Nouja elke keer wanneer die PlusToken een scheet laat, wordt men bang en als ze dan daadwerkelijk tot liquidatie van hun gejatte coins overgaan.. dan kan het toch wel weer snel down the drain gaan met BTC en alle andere shitcoins including ETH. Is immers vaker gebeurt.
Volgens mij kunnen ze maar op weinig plekken terecht om de PlusToken coins te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:46

raq

hansdegit schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:47:
[...]

NEO zou het nieuwe Ethereum gaan worden, tot nog toe niet echt gelukt.Jammer, heb ik aardig op ingeleverd.

Chainlink lost een lastig probleem op: hoe komt een smart contract aan betrouwbare data én op het juiste moment? Let wel: data van buiten de blockchain; da's hier het lastige.

Ik snap je scepsis, maar als je ervan uitgaat dat heel veel beslissingen (over schade-uitkering tgv regen, uitbetaling van een wedpremie, het afwikkelen van een future) door smart contracts gemaakt gaan worden, kan je niet om de vraag heen: wie of wat zorgt voor betrouwbare data voor het nemen van dat besluit?

De afspraak zelf (het smart contract) ligt vast in de blockchain; voor de uitvoering van de afspraak heb je iig geen verzekeraar oid meer nodig .(edit: nuance....Je hebt natuurlijk wel degelijk een partij nodig die bereid is het risico te dragen, dat wordt dan de tegenpartij in het smart contract).
Dan hoef je er alleen nog maar voor te zorgen dat er geen dispuut kan ontstaan over de data die de beslissing van het smart contract moet voeden. (lees: de verzekeraar kan de claim niet of minder goed betwisten)

Enter Chainlink.

Long story short: ik snap je scepsis eigenlijk alleen maar wanneer je denkt dat smart contracts op een blockchain helemaal niks worden. Maar als je ook maar even denkt dat dat misschien tóch wel toekomst heeft, kan je niet om het Oracle probleem heen. En dat is nu net iets wat Chainlink claimt opgelost te hebben.

Dus nee, niet zoiets als NEO. Verder eensch met Thaam: als er één coin is die totaal niet wordt gehyped door het team zelf is het Chainlink.

Dank voor de uitleg, klink als een oplossing voor een probleem. Wat is de rol van de LINK token in dit geheel, weet je dat toevallig ook?
Stratis en LINK hebben i.i.g. de weg omhoog gevonden de afgelopen dagen, en dat is voor mij het belangrijkste *O*

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:11:
Chinese ‘Ponzi scheme’ moves $185 million worth of Ethereum
A wallet containing PlusToken funds has transferred some $188 million in Ethereum. And the price of ETH is now down 4% on the day. https://decrypt.co/33421/...d&utm_source=trading-view
XREKT all over again, maar dan in het groot.

Zou me niets verbazen als dezelfde bitchass Tweaker erachter zit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik eet vanavond rekteroni met bloedrode saus zie ik wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 05:53:
Ik eet vanavond rekteroni met bloedrode saus zie ik wel.
9K hodl vooralsnog😁, nog een kleintje hopium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
hansdegit schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 23:47:
[...]

Enter Chainlink.

Duidelijk ;)

ik snap alleen nog niet wie er nou precies een smartcontract nodig zou hebben, ?

Geen verzekeraar meer nodig ? die snap ik ook niet helemaal wat heeft een verzekeraar met een smarcontract te maken ?

Waarom zou je überhaupt een contract vereeuwigd in de blockchian willen opslaan ? wat voegt dat toe ? wat maakt dat nou anders dat een cotractje opstellen bij de notaris ?
ik zie echt niet wat het nou toevoegt aan de maatschappij en waarom we massaal smarcotracts zouden gaan gebruiken.

Volgens mij kan je het een beetje zien als een letter of credit, en ik zie niet dat een cmc coin dat gaat vervangen, dat is een beetje hetzelfde verhaal dat XRP de banken SWIFT zou overnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 21:41:
[...]

Het is idd een fijne coin om te gebruiken vanwege de lage fee's, maar qua PA is het echt traagzaad: hij volgt bitcoin omhoog een stuk minder, maar omlaag wel harder. Net als XRP begint LTC een coin voor mij te worden die ik niet meer in de gaten ga houden. Dode meuk.
Litecoin blijft leuk voor de kleine swings het is een voorspelbare munt, ik trade er bijna nog dagelijks mee en pak er soms meerdere keren per dag +/- een kwartje mee.
Pas als er een echte bull run zou komen zal die mee gaan zelfde van dat bcash, het is op het moment echt traag en voor de grotere swings moet je die op het moment echt niet hebben.

Zelfde van met een Dash en Monero.

Als je naar het volume van Litecoin kijkt doet ie het ook nog meer dan prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 25-06-2020 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Vandaag nog steeds lekker langs de zijlijn met de tradepot, tenzij het nog verder naar beneden dondert. Rond de $8600 zou ik bijv. al interessant vinden voor een short term entry. Verder gewoon hodll!

Met dit weer hoef ik ook niet te traden. Ga wel in de tuin zitten en de merels helpen met het beschermen van het nestje. De loerende roofvogeltjes vliegen constant over. Net was er al een gevechtje tussen het merel mannetje en een kraai. Leuk om die beestjes bezig te zien. Natoer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
Slux schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 07:12:
[...]

Duidelijk ;)

ik snap alleen nog niet wie er nou precies een smartcontract nodig zou hebben, ?

Geen verzekeraar meer nodig ? die snap ik ook niet helemaal wat heeft een verzekeraar met een smarcontract te maken ?

Waarom zou je überhaupt een contract vereeuwigd in de blockchian willen opslaan ? wat voegt dat toe ? wat maakt dat nou anders dat een cotractje opstellen bij de notaris ?
ik zie echt niet wat het nou toevoegt aan de maatschappij en waarom we massaal smarcotracts zouden gaan gebruiken.

Volgens mij kan je het een beetje zien als een letter of credit, en ik zie niet dat een cmc coin dat gaat vervangen, dat is een beetje hetzelfde verhaal dat XRP de banken SWIFT zou overnemen.
Nou, ik denk omdat je dit trustless wilt regelen, juist zónder notaris (die je moet vertrouwen) of welke andere 3e partij dan ook.
raq schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 00:17:
[...]

Dank voor de uitleg, klink als een oplossing voor een probleem. Wat is de rol van de LINK token in dit geheel, weet je dat toevallig ook?
Stratis en LINK hebben i.i.g. de weg omhoog gevonden de afgelopen dagen, en dat is voor mij het belangrijkste *O*
Zoek ik uit. Ik heb het niet meer paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 13:52

Liberteh

All your base belong to me

hansdegit schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:57:
[...]

Nou, ik denk omdat je dit trustless wilt regelen, juist zónder notaris (die je moet vertrouwen) of welke andere 3e partij dan ook.

[...]

Zoek ik uit. Ik heb het niet meer paraat.
LINK maakt het mogelijk smart contracts aan real world data te koppelen. M.a.w.: gekoppeld aan externe (live) data bronnen. Maar dat zeg ik uit mijn hoofd, niet uit de dieptegang van dit project.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Pagina: 1 ... 48 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!