nee, maar jij hebt het nog steeds over ADA, terwijl ik het over AVA heb...Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:59:
@jasper7878 ga je nu maar verder op @Slux omdat je niet wil inzien dat het een piramidespel is?
Klopt, het merendeel van crypto wordt, in satoshi's, minder waard wanneer BTC hoog staat. Andersom net zo.The_Goat schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:29:
Grappig dat staken ineens weer een 'ding' is, in de BTC 3 tot 5k regionen had niemand het daar over
Goedkoop inkopen, staken als een malle en wanneer BTC de handdoek weer in de ring gooit een prima kans om met (dikke) winst te verkopen.
Seriously? Nope, not a bit...
jasper7878 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:03:
[...]
nee, maar jij hebt het nog steeds over ADA, terwijl ik het over AVA heb...

Dan heb je het überhaupt niet gelezen, want ik heb enkel een typo gemaakt. Het hele stuk gaat wel degelijk over AVA. Of Travala. Blockchainbooking.
Typo is inmiddels aangepast.
Ik haal wel vaker shitcoins door elkaar
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 05-06-2020 14:06 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
6 miljoen bag holders, dat is 1 van de weinige coins waarvan ik niet snap dat mensen erin trappen, ik weet dat je 2017 er leuk aan heb kunnen verdienen en hier er ook een aantal zijn, maar dat was met alles coins.The_Goat schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:03:
[Afbeelding]
Zat voor de grap eens naar de tron website te kijken, meer dan 6 miljoen holders![]()
En bij de insights staat dat dhr. Sun in 2018 geslaagd is voor z'n diploma, en een lunch heeft gehad van 4,57 miljoen met Buffet. Als dat de zaken zijn waar ze daar trots op zijn bij TRX, dan gaat er iets niet goed
Verder is het echt 1 grote scammer wat ook bewezen is.
nou, als je je eerst inleest en met inhoudelijke zaken komt wil ik best met je in discussie...Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:05:
[...]
![]()
Dan heb je het überhaupt niet gelezen, want ik heb enkel een typo gemaakt. Het hele stuk gaat wel degelijk over AVA. Of Travala. Blockchainbooking.
Typo is inmiddels aangepast.
Ik haal wel vaker shitcoins door elkaar

Net m'n long kunnen aanvullen op $9610 op basis van dat short term trendlijntje, 'k had een deel namelijk gecashed op $9800-9900 voor 'n dippie gezien het te lage volume(grote kans fake-out). Ben nog steeds bullish al moet er echt wat meer gaan gebeuren om die 10K te breken. Tot nu toe wel enige zwakte bij de bulls. Hodl.
Wat is er niet inhoudelijk aan Richh in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11" ?jasper7878 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:07:
[...]
nou, als je je eerst inleest en met inhoudelijke zaken komt wil ik best met je in discussie...

Ben je de reïncarnatie van FaceDown?
Volgens mij hebben ze dat net gedaan en ontwijk je alles waar we mee komenjasper7878 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:07:
[...]
nou, als je je eerst inleest en met inhoudelijke zaken komt wil ik best met je in discussie...
Als je eenmaal de oogkleppen op hebt is het ook moeilijk om het goed te zien
Verwijderd
Deze man weet wel waar hij over praat lijkt het:
https://www.reddit.com/r/...e_marketpocalypse_breach/
Ik ben ook bang dat er best pittige tijden aankomen voor zowel de reguliere beurzen als crypto.
Het gaat allemaal niet zo heel super in de wereld. Alles staan kunstmatig hoog, valt natuurlijk lekker mee te verdienen voor sommige onder ons maar voor de lange termijn kan dit toch echt niet houdbaar zijn?
Ik ben ook bang dat er best pittige tijden aankomen voor zowel de reguliere beurzen als crypto.
Het gaat allemaal niet zo heel super in de wereld. Alles staan kunstmatig hoog, valt natuurlijk lekker mee te verdienen voor sommige onder ons maar voor de lange termijn kan dit toch echt niet houdbaar zijn?
https://blog.travala.com/...-monthly-report-may-2020/Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:37:
[...]
Behalve coins als BTC en ETH.
[...]
Wat voor cijfers zijn dat dan? Ik kan ze iig niet vinden.
Als ik in januari 1 bezoeker heb, in februari 2 en in maart 4, dan heb ik iedere maand double digit groeicijfers en nog steeds geen klap verdiend.
Omzet? Waar komt in deze tijd omzet vandaan, en waar komt over 6 maanden omzet vandaan? Voorlopig gaat er voor leisure weinig geboekt worden, ook als Corona straks weg is. De staking incentives + het blockchain gebeuren + een startup gaat echt niet zomaar zakelijke gebruikers vinden. Corporate Company X blijft nog wel ff bij booking.com, of boekt bij het hotel zelf want wat moesten ze toch zonder goldmember card.
[...]
Ik dacht dat je het al met me eens was dat staken een piramidespel is, alleen dat je vond dat AVA anders was.
Door 'geld' te geven door je 'geld' op te sparen terwijl er maar een beperkte hoeveelheid geld is, limiteer je kunstmatig de circulating supply van je coin. Er zijn veel coins, maar mensen geven die alleen maar niet uit omdat het waardevol is ze vast te houden, ookal blijft de prijs gelijk. Een hele hoge supply maakt de 'market cap' sowieso kunstmatig hoog. Je hoeft maar 1 transactie +10% te doen, vervolgens doe je die laatste transactiewaarde * total supply en, huts, je coin is een paar miljoen dollar meer waard op coinmarketcap.
AVA kent sowieso een vééél te laag volume.
Je creeert simpelweg een kunstmatige schaarste op de coins door het niet uitgeven te belonen.
Die beloning wordt enkel betaald doordat je de de rewards van je stake verkoopt aan een nieuwe generatie mensen, die instappen in de trede onder jou in de piramide. Hopelijk gaan zij ook staken, en verkopen zij hun rewards weer aan een nieuwe generatie schapen, die een nieuwe onderste trede onderin de piramide vormen.
Al met al is het een hele giftige cocktail door de combinatie met die enorme hoop 'lucht' aan muntjes die wel 'waarde' hebben omdat ze worden meegerekend in de market cap, maar feitelijk nooit verhandeld zullen worden. Totdat iemand bovenin de piramide zijn zooi verkoopt, dan zakt het kaartenhuis volledig in.
AVA is gewoon bovenstaande, maar dat met een booking.com sausje. Wat overigens wel een interessante markt is hiervoor, omdat er vrij veel commissie gebruikelijk is in de touristische sector, wat je mooi in je crypto asset kan stoppen
Maar nogmaals, op piramidespellen kan je ook verdienen, dus ik houd je niet tegen
hier de cijfers.
er is een limiet aan wat je kan staken, namelijk 5000 ava. dus is het niet voor iedereen ongelimiteerd weggelegd. uiteindelijk zal er 40mio AVA bestaan. daarnaast verkoop ik mn maandelijkse rewards niet, maar spaar deze en boek er hotelovernachtingen voor. op dit moment is de staking reward op jaarbasis 18% maar dit zal niet zo blijven, dat is m.i. niet houdbaar. marketcap zegt niks inhoudelijk over een project.
wat je zegt dat als iemand in de pramide zn zooi verkoopt het inkakt, geld toch voor alle munten. als je een flinke bag hebt en die market sell verkoopt stort elke prijs of aandeel in. dus dat is onzin. Dat ava booking.com is met een crypto sausje klopt wel, maar feit is dat hun commissie kleiner is en ze dus voordeliger kunnen aanbieden.
Klopt ik ben momenteel ook mijn posities op de beurs aan het verkopen, op een paar na en daar heb ik een strakke stoplimit op.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:17:
Deze man weet wel waar hij over praat lijkt het:
Elke dag ben ik weer verbaasd hoe het allemaal stijgt terwijl de AEX eigenlijk ver onder de 400 zou moeten staan als je het mij vraagt.
ik snap zo ie zo niet veel maar hier snap ik echt niks van, het kan gewoon niet maar toch gebeurt het.
wellicht kijk ik er wat rooskleuriger naar dan de meeste, maar zonder te weten waar je overpraat slaat ook nergens op.Slux schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:10:
[...]
Volgens mij hebben ze dat net gedaan en ontwijk je alles waar we mee komen![]()
Als je eenmaal de oogkleppen op hebt is het ook moeilijk om het goed te zien
Juist hieruit zal Bitcoin sterker worden imo. Het gaat idd slecht met de economie en de wereld blabla, maar onze nibba's doen BRRRRRRRRR en pompen dat lekker in de stonks. Ze printen geld bij en daarmee stelen ze waarde van iedereen: inflatie. Dit geeft eigenlijk gewoon precies aan waarom je nooit FIAT moet holden en waarom BTC zoveel beter is. Het valt ook zo prachtig samen met de recente halving.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:17:
ECB print ook weer 600 honderd miljard bij om het al failliete zuiden van Europa te helpen
Moon, lambo. 10k soon, brrrr
Vergeet huis niet...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik denk dat je zelf te weinig weet over hoe het zit, en dit is zeker niet lullig bedoeld, maar je weet dat crypto mega volatiel is en hedgen veel te duur is.jasper7878 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:23:
[...]
wellicht kijk ik er wat rooskleuriger naar dan de meeste, maar zonder te weten waar je overpraat slaat ook nergens op.
Die marges staan al onder druk in de reisbranche dan kan een bedrijf niet het risico nemen dat als iemand een ticket via BTC koopt en op moment dat ze op verzend drukken de prijs van BTC 1000 USD omlaag gaat.
die heb ik niet. Al kan ik dat van moeders best afbetalen bij een mooie bullrun
Moeten we alleen wel ff flink hard tekeer gaan deze bullrun.
Maar'k geloof dat het nog best voordelig is om een hypotheek te hebben en het niet allemaal af te betalen.
Verwijderd
Het lijkt erop dat de markten los zijn geweekt van onderliggende economische waarde en puur op speculatie worden gepompt door greed.Slux schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:22:
[...]
Klopt ik ben momenteel ook mijn posities op de beurs aan het verkopen, op een paar na en daar heb ik een strakke stoplimit op.
Elke dag ben ik weer verbaasd hoe het allemaal stijgt terwijl de AEX eigenlijk ver onder de 400 zou moeten staan als je het mij vraagt.
ik snap zo ie zo niet veel maar hier snap ik echt niks van, het kan gewoon niet maar toch gebeurt het.
De geldinfuzen staan wagenwijd open en investeerders speculeren daarop.
Zoiets. Heb er verder ook totaal geen verstand van. Maar als zelfs een simpele ziel als ik kan redeneren dat dit niet houdbaar is dan kan het zeker niet lang meer duren voor de bubbel barst...
Ik denk ook dat Bitcoin net zo hard mee keldert als het zover is, zo niet harder. Als het tegengestelde blijkt zou het erg mooi zijn, maar gezien de correlatie tijdens de corona crash ben ik er bang voor.
Maargoed we zullen het zien.
Ik wou dat ik met jouw leeftijd had ingezet in Bitcoin/Crypto hahaha...Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:38:
[...]
die heb ik niet. Al kan ik dat van moeders best afbetalen bij een mooie bullrun![]()
Moeten we alleen wel ff flink hard tekeer gaan deze bullrun.![]()
Maar'k geloof dat het nog best voordelig is om een hypotheek te hebben en het niet allemaal af te betalen.
Ok , toen was het er nog niet, maar ik weet nog toen ik in 2013 ofzo Bitcoin voorbij zag komen dat ik dacht van "Hmm... zal ik 100 euro inzetten?, kost toch geen drol".
Nooit gedaan.
En daarna ook niet met Ethereum in 2015 ofzo... toen was het juist "Ja, dag, nog 1?, Bitcoin is er toch al, dat Ethereum gaat het nooit halen".
#kennisgebrek.
MAAR NU!!!... HODL DE MOEDER ALS EEN GEK!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Precies.
De eerste cijfers zijn zoekmachineresultaten
Dat is toch precies wat ik bedoelThe total number of room nights booked was 541, which is an increase of 45.8% compared to April.

Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel respect heb dat ze deze cijfers openbaar maken. En dat ze eerlijk toegeven dat Bitcoin meer gebruikt wordt op Travala dan AVA zelf.
De rewards blijven op die manier laag, wat de ultieme manier is om het piramidespel over langere termijn uit te smeren. Lage rewards maken het achterliggende systeem echter niet fundamenteel anders.er is een limiet aan wat je kan staken, namelijk 5000 ava. dus is het niet voor iedereen ongelimiteerd weggelegd. uiteindelijk zal er 40mio AVA bestaan. daarnaast verkoop ik mn maandelijkse rewards niet, maar spaar deze en boek er hotelovernachtingen voor. op dit moment is de staking reward op jaarbasis 18% maar dit zal niet zo blijven, dat is m.i. niet houdbaar.
Zeker, al wordt marketcap regelmatig bepaald als 'positie' in de cryptomarkt. Het is de enige reden dat Ripple zo hoog staat op CMCmarketcap zegt niks inhoudelijk over een project.
Klopt volledig! Dat maakt het geen onzin; dat maakt het 't allerbelangrijkste aan alle waarde assets (goud, stockmarket, bitcoin, kunstobjecten zelfs). Tot op zekere hoogte zijn dat allemaal piramidespellenwat je zegt dat als iemand in de pramide zn zooi verkoopt het inkakt, geld toch voor alle munten. als je een flinke bag hebt en die market sell verkoopt stort elke prijs of aandeel in. dus dat is onzin
Het fundamentele verschil zit hem echter in het staken. Door het niet verkopen te belonen, gaan mensen extra bewust extra assets oppotten, waardoor de 'bags' veel groter worden en de kans op crashes veel groter wordt. Dat maakt het spel fundamenteel onhoudbaarder.
Op een gegeven moment houdt namelijk iedereen bags vast, terwijl er láng niet genoeg handelsvolume is om een market sell tegen een normale prijs te verkopen. Want bij iedere sell moet er een koper zijn - en die raken op (zonder tredes aan de piramide toe te voegen). De stake rewards worden daarmee onhoudbaar.
Zoiets gebeurd niet bij andere cryptocoins. 100 Litecoin blijft altijd 100 Litecoin. Er ontstaat geen lucht.
Dat zou alarmbellen moeten doen rinkelen. Booking misbruikt zijn monopoliepositie namelijk als een malle. Die zijn niet zo goedkoop omdat hun commissie klein is (ookal zouden ze die het kleinste kúnnen houden omdat ze het voordeel van schaalvergroting hebben), maar omdat zij door hun grootte maximaal kunnen onderhandelen.Dat ava booking.com is met een crypto sausje klopt wel, maar feit is dat hun commissie kleiner is en ze dus voordeliger kunnen aanbieden.
Zij leggen regelmatig contractueel vast dat er geen site goedkoper mág aanbieden, in de landen waarin dit toegestaan is niet gehandhaafd wordt.
Als Tavala die prijzen aan het undercutten is, met een site die 541 boekingen per maand doet, dan kan het simpelweg niet anders dan dat ze dat doen met geld van, "investeerders". En dat sluit heel mooi aan bij het piramidespel van hierboven.
Niet om het 1 of ander hoor @Verwijderd .... maar dit is al de zoveelste post op rij waar je goede punten maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:40:
[...]
Het lijkt erop dat de markten los zijn geweekt van onderliggende economische waarde en puur op speculatie worden gepompt door greed.
Zoiets. Heb er verder ook totaal geen verstand van. Maar als zelfs een simpele ziel als ik kan redeneren dat dit niet houdbaar is dan kan het zeker niet lang meer duren voor de bubbel barst...
Ik denk ook dat Bitcoin net zo hard mee keldert als het zover is, zo niet harder. Als het tegengestelde blijkt zou het erg mooi zijn, maar gezien de correlatie tijdens de corona crash ben ik er bang voor.
Maargoed we zullen het zien.
...
Stop daar is mee!

Verwijderd
Haha sorry. Je hebt gelijk, dit is niet mijn stijl.Riesj74 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:42:
[...]
Niet om het 1 of ander hoor @Verwijderd .... maar dit is al de zoveelste post op rij waar je goede punten maakt.
...
Stop daar is mee!
HODL moon lambo.
Koop NANO.
Exact dat is aan het gebeuren. Henk en Ingrid zien hun spaargeld verdampen en dachten wel een goede instap in de stockmarket te kunnen maken na de 30% crash.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:40:
[...]
Het lijkt erop dat de markten los zijn geweekt van onderliggende economische waarde en puur op speculatie worden gepompt door greed.
Via een Zoom verjaardagsborrel hebben ze hun successen gedeeld met alle familie en de buren, waardoor er een run op aandelen is ontstaan. Waardevol of niet, nobody cares, aandelen zijn de place to be.
De onderliggende economische waarde wordt met de moneyprinter bijgepompt want oh wee als er bedrijven failliet gaan!
Het is niet eeuwig houdbaar.
/f/image/qmoUzmuvrRLANDVyyl2s9w91.png?f=fotoalbum_large)
Greed is inderdaad een mooie term
Maar zoals ik al eerder zei, dit kan ook de bull trap zijn.
En hier zit de grote vraagIk denk ook dat Bitcoin net zo hard mee keldert als het zover is, zo niet harder. Als het tegengestelde blijkt zou het erg mooi zijn, maar gezien de correlatie tijdens de corona crash ben ik er bang voor.
het technische aspect ken ik idd niet, maar ze hebben een directe link naar een fiat gateway.Slux schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:37:
[...]
Ik denk dat je zelf te weinig weet over hoe het zit, en dit is zeker niet lullig bedoeld, maar je weet dat crypto mega volatiel is en hedgen veel te duur is.
Die marges staan al onder druk in de reisbranche dan kan een bedrijf niet het risico nemen dat als iemand een ticket via BTC koopt en op moment dat ze op verzend drukken de prijs van BTC 1000 USD omlaag gaat.
M'n broertje gaat ook zijn eerste stukje Bitcoin kopen, hij is overtuigd. Teach them young right?
Soon een Tominatie2 in dit topic, ok dat doe ik jullie niet aan.
Tominazi?Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:49:
M'n broertje gaat ook zijn eerste stukje Bitcoin kopen, hij is overtuigd. Teach them young right?![]()
Anyhow, hoe meer mensen er hier MOON en LAMBO roepen, hoe beter!
Moon, Lambo!!!
Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:51:
[...]
Tominazi?
Anyhow, hoe meer mensen er hier MOON en LAMBO roepen, hoe beter!
Moon, Lambo!!!
Nazi ligt een beetje gevoelig. Tominatie is eigenlijk afgeleid van dominatie, dat was m'n OSM username toen ik dat nog speelde en iedereen domineerde ofcourse.
Geen probleem, kan gebeuren.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:46:
[...]
Haha sorry. Je hebt gelijk, dit is niet mijn stijl.
HODL moon lambo.
Koop NANO.
Zoals gewoonlijk bepaalt de FED wel hoe de aandelen beurzen erbij staan.

travala is zelf partner met booking, als je op booking met crypto wil betalen word je doorgeleid naar travala.Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:41:
[...]
Precies.
De eerste cijfers zijn zoekmachineresultaten![]()
[.klopt, geeft aan dat er steeds meer naar hun gezocht word, ..]
Dat is toch precies wat ik bedoelde totale omzet (da's dus inclusief het geld wat Travala betaald áán hoteleigenaren) is nog niet genoeg om 1 developer van in te huren
Maar moet eerlijk zeggen dat ik wel respect heb dat ze deze cijfers openbaar maken. En dat ze eerlijk toegeven dat Bitcoin meer gebruikt wordt op Travala dan AVA zelf.
[voor covid zaten ze aan de 3000 boekingen per maand, en een company moet groeien he, ook booking.com begon ooit met een paar boekingen per maand..]
De rewards blijven op die manier laag, wat de ultieme manier is om het piramidespel over langere termijn uit te smeren. Lage rewards maken het achterliggende systeem echter niet fundamenteel anders.
Zeker, al wordt marketcap regelmatig bepaald als 'positie' in de cryptomarkt. Het is de enige reden dat Ripple zo hoog staat op CMC
[.eens..]
Klopt volledig! Dat maakt het geen onzin; dat maakt het 't allerbelangrijkste aan alle waarde assets (goud, stockmarket, bitcoin, kunstobjecten zelfs). Tot op zekere hoogte zijn dat allemaal piramidespellen
Het fundamentele verschil zit hem echter in het staken. Door het niet verkopen te belonen, gaan mensen extra bewust extra assets oppotten, waardoor de 'bags' veel groter worden en de kans op crashes veel groter wordt. Dat maakt het spel fundamenteel onhoudbaarder.
Op een gegeven moment houdt namelijk iedereen bags vast, terwijl er láng niet genoeg handelsvolume is om een market sell tegen een normale prijs te verkopen. Want bij iedere sell moet er een koper zijn - en die raken op (zonder tredes aan de piramide toe te voegen). De stake rewards worden daarmee onhoudbaar.
Zoiets gebeurd niet bij andere cryptocoins. 100 Litecoin blijft altijd 100 Litecoin. Er ontstaat geen lucht.
[.[.100 ava blijft ook 100 ava, dr komen er ook niet meer bij,en als de reward pot leeg is worden deze op de open markt gekocht..]..]
Dat zou alarmbellen moeten doen rinkelen. Booking misbruikt zijn monopoliepositie namelijk als een malle. Die zijn niet zo goedkoop omdat hun commissie klein is (ookal zouden ze die het kleinste kúnnen houden omdat ze het voordeel van schaalvergroting hebben), maar omdat zij door hun grootte maximaal kunnen onderhandelen.
Zij leggen regelmatig contractueel vast dat er geen site goedkoper mág aanbieden, in de landen waarin dit toegestaan is niet gehandhaafd wordt.
Als Tavala die prijzen aan het undercutten is, met een site die 541 boekingen per maand doet, dan kan het simpelweg niet anders dan dat ze dat doen met geld van, "investeerders". En dat sluit heel mooi aan bij het piramidespel van hierboven.
dus dat is onzin
De FED koop toch alleen bonds op zoals de ECB dat ook doet ? Aandelen staan daar zover ik weet echt los van.RaptorXS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:58:
Zoals gewoonlijk bepaalt de FED wel hoe de aandelen beurzen erbij staan.
[Afbeelding]
De bellegers zorgen hoe de beurzen ervoor staan en die bubbel staat op springen, maar ik kan er naast zitten hoor.
Hoe betaal ik op Booking.com met crypto? Net ff geprobeerd maar vanuit Booking.com kom je niet bij Travala uit hoor.jasper7878 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:01:
[...]
travala is zelf partner met booking, als je op booking met crypto wil betalen word je doorgeleid naar travala.
dus dat is onzin
Hetgene wat hier gebeurd is dat Travala onder water gewoon gebruik maakt van Booking.com API's. Da's ook ongeveer wat ze zelf toegeven in de bijbehorende persberichten.
Als ik bij Booking.com aanklop en zeg "hoi, ik wil gebruik maken van jullie API en betaal €2 per reservering die ik door de API maak" dan zegt Booking "oke is goed".
Da's geen partnership, dat is gewoon een product afnemen.
Waar Travala die 2 euro vandaan haalt om prijs te matchen heb ik in mijn vorige post uitgelegd.
Kijk, nu komen we bij de kern.100 ava blijft ook 100 ava, dr komen er ook niet meer bij,en als de reward pot leeg is worden deze op de open markt gekocht
Door WIE wordt er dan op de markt opgekocht?
Wie gaat dat betalen?
5000 AVA in jouw bezit wordt 5900 AVA volgend jaar, zonder dat je daar enige moeite of investering voor hoeft te doen. Er staat geen mining hardware of energiekosten tegenover. Het is thin air.
5000 LTC in jouw bezit blijft 5000 LTC volgend jaar.
[ Voor 23% gewijzigd door Richh op 05-06-2020 15:19 ]
Verwijderd
Alles waar Bitcoin ooit voor geboren is, is aan het gebeuren.
Dit is een mooie test om te zien hoe dicht Bitcoin nog bij haar oorsprong ligt. Hoeveel geld zit hier voor het rendement en hoeveel fundementele believers die niet langer geloven in de houdbaarheid van het monetaire systeem.
Met de digitalisering van fiat en het langzaam opdrogen van cash geld is censuur op uitgaven straks helemaal compleet. Dan bepaald de overheid ook nog eens waar jij je deel van je zuurverdiende centjes aan mag uitgeven en waar niet.
Ik heb persoonlijk een bedrag in Bitcoin waarmee ik het ritje wel durf uit te zitten. Of we nu naar de hellgates dumpen of naar mars pumpen.
Maar wat zou het mooi zijn dat we stijgen wanneer de markten instorten. Dat zou wel eens een enorme pump kunnen worden. 100k is dan ineens geen meme maar een mogelijkheid.
Ik denk dat ik niet eens verkoop
Precies! Same here, er zit niks meer in dan dat ik kan missen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:11:
[...]
Dit is een mooie test om te zien hoe dicht Bitcoin nog bij haar oorsprong ligt. Hoeveel geld zit hier voor het rendement en hoeveel fundementele believers die niet langer geloven in de houdbaarheid van het monetaire systeem.
Met de digitalisering van fiat en het langzaam opdrogen van cash geld is censuur op uitgaven straks helemaal compleet. Dan bepaald de overheid ook nog eens waar jij je deel van je zuurverdiende centjes aan mag uitgeven en waar niet.
Ik heb persoonlijk een bedrag in Bitcoin waarmee ik het ritje wel durf uit te zitten. Of we nu naar de hellgates dumpen of naar mars pumpen.
Maar wat zou het mooi zijn dat we stijgen wanneer de markten instorten. Dat zou wel eens een enorme pump kunnen worden. 100k is dan ineens geen meme maar een mogelijkheid.
All or nothing.
Meest risicovolle gok in een lifetime, maar... 'wat als' het toch lukt
Staatsloten zijn er niks bij!
Verwijderd schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:11:
[...]
Daar zat ik dus ook aan te denken he.
Ik zit al sinds mijn 17de in de Staatsloterij... elke maand (abonnementjuh).
Ik wil niet eens uitrekenen wat mij dat gekost heeft al die jaren.
Als ik dat nou eens stopzet en die ... wat is het tegenwoordig?, 27,50 ofzo?, elke maand in BTC knal de komende tig jaar tot mijn pensioen.
Grote kans dat dat een leuke duit is en die 27,50 p/m mis ik toch niet.
Om nog maar mijn mond te houden over die postcode loterij

Bitcoin movement van miners laat wel zien dat ze hier graag verkopen. Dat maakt 't niet makkelijker om door deze weerstand te komen.
Een straatje van 10 1/5e loten (je 'wint' dan altijd 10 euro) kost 30 euro, dus je verliest 20 euro als je niks wint. Er zijn 16 trekkingen dus da's ruim 300 per jaar.Riesj74 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:24:
[...]
Daar zat ik dus ook aan te denken he.
Ik zit al sinds mijn 17de in de Staatsloterij... elke maand (abonnementjuh).
Ik wil niet eens uitrekenen wat mij dat gekost heeft al die jaren.
Als ik dat nou eens stopzet en die ... wat is het tegenwoordig?, 27,50 ofzo?, elke maand in BTC knal de komende tig jaar tot mijn pensioen.
Grote kans dat dat een leuke duit is en die 27,50 p/m mis ik toch niet.
Om nog maar mijn mond te houden over die postcode loterij
Dus inderdaad, persoonlijk vind ik crypto een interessantere belegging dan staatsloten
Ik zeg wel eens tegen mijn vriendin 'ik heb weer wat staatsloten gekocht' als BTC laag staat...
Dus als miners verkopen, dat houdt in meer Bitcoins op de markt, dus minder schaarste, dus minder lambo's?Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:26:
[Afbeelding]
Bitcoin movement van miners laat wel zien dat ze hier graag verkopen. Dat maakt 't niet makkelijker om door deze weerstand te komen.
Heb ik dat goed?
Werkt dat?Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:29:
[...]
Ik zeg wel eens tegen mijn vriendin 'ik heb weer wat staatsloten gekocht' als BTC laag staat...
...
Ga ik ook eens proberen.
Miners zijn vergelijkbaar met de ECB, ze printen geld bij, in dit geval bitcoins. Alleen gaat dit via een transparant protocol(6,25BTC per block) en is 't niet opeens dat zij zeggen: fuck it, we printen 1000 BTC bij. BTC heeft ook inflatie net als de EUR, die nu zo rond de ~1,80% per jaar ligt voor de komende 4 jaar.Riesj74 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:29:
[...]
Dus als miners verkopen, dat houdt in meer Bitcoins op de markt, dus minder schaarste, dus minder lambo's?
Heb ik dat goed?
Miners zorgen dus voor een constante sell pressure maar je ziet wel duidelijk verschillen: soms verkopen ze een lange tijd minder BTC en soms verkopen ze meer BTC. Een behoorlijk hoeveelheid miners zal de huidige prijs gunstig vinden om (wat) te verkopen. Dit zie je aan de outflow van miner wallets. Al met al: het maakt het breken van de 10K moeilijker.
Ze moeten ook wel ff lijkt mij.... ff nieuwe zooi kopen om sneller te minen met minder energie kosten, om toch sneller die winst te kunnen halen.Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:37:
[...]
Miners zijn vergelijkbaar met de ECB, ze printen geld bij, in dit geval bitcoins. Alleen gaat dit via een transparant protocol(6,25BTC per block) en is 't niet opeens dat zij zeggen: fuck it, we printen 1000 BTC bij. BTC heeft ook inflatie net als de EUR, die nu zo rond de ~1,80% per jaar ligt voor de komende 4 jaar.
Miners zorgen dus voor een constante sell pressure maar je ziet wel duidelijk verschillen: soms verkopen ze een lange tijd minder BTC en soms verkopen ze meer BTC. Een behoorlijk hoeveelheid miners zal de huidige prijs gunstig vinden om (wat) te verkopen. Dit zie je aan de outflow van miner wallets. Al met al: het maakt het breken van de 10K moeilijker.
Precies ja, de energierekening en nieuwe investeringen in de beste apparatuur. Daarnaast ook voor zichzelf een lambo hé.Riesj74 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:38:
[...]
Ze moeten ook wel ff lijkt mij.... ff nieuwe zooi kopen om sneller te minen met minder energie kosten, om toch sneller die winst te kunnen halen.
T is natuurlijk logisch dat miners meer verkopen rond die 10K dan bij 7K. Het feit dat we toch vrij stabiel blijven en niet te hard dumpen geeft wel aan dat de nieuwe stroom van Bitcoins vrij goed worden opgenomen door nieuw geld/investeerders.
Ja ik weet niet wie dat postte (jij?), maar er was toch meer vraag dan aanbod de eerste weken na de halving.Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:46:
[...]
Precies ja, de energierekening en nieuwe investeringen in de beste apparatuur. Daarnaast ook voor zichzelf een lambo hé.![]()
T is natuurlijk logisch dat miners meer verkopen rond die 10K dan bij 7K. Het feit dat we toch vrij stabiel blijven en niet te hard dumpen geeft wel aan dat de nieuwe stroom van Bitcoins vrij goed worden opgenomen door nieuw geld/investeerders.
Dus .. schaarste.
Er is een enorme partij die idd veel bitcoins schijnt op te kopen voor hun trust (GBTC) waardoor het toegankelijk wordt voor investeerders die wel exposure willen hebben aan BTC, maar geen gezeik willen om het zelf op te slaan. Deze week bijv. ook weer:Riesj74 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:50:
[...]
Ja ik weet niet wie dat postte (jij?), maar er was toch meer vraag dan aanbod de eerste weken na de halving.
Dus .. schaarste.
Another massive week for Grayscale.
— Kevin Rooke (@kerooke) 4 juni 2020
Grayscale added 9,503 BTC to their Bitcoin Trust since last week (28,413 BTC since the halving).
Bitcoin miners only produced 6,863 BTC since last week (19,200 BTC since halving).
🚀🚀 🚀 pic.twitter.com/BGHKcbiJwQ
Dus 1 partij slurpt al meer Bitcoins op dan dat er bijgemined worden. Dan heb je nog de gewone nibba's als wij(de retail) en vele andere partijen. Dat klinkt heel bullish, niet waar?
In dat geval lijkt het een kwestie van tijd tot we echt heel hard gaan moonen, puur omdat de vraag het aanbod overstijgt.
Lees dit even: https://biflatie.nl/stimu...te-of-het-nieuwe-normaal/Slux schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:10:
[...]
De FED koop toch alleen bonds op zoals de ECB dat ook doet ? Aandelen staan daar zover ik weet echt los van.
De bellegers zorgen hoe de beurzen ervoor staan en die bubbel staat op springen, maar ik kan er naast zitten hoor.
hoe e.e.a. in elkaar steekt.
Ja precies, zo zat ik er ook in.Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:58:
[...]
Er is een enorme partij die idd veel bitcoins schijnt op te kopen voor hun trust (GBTC) waardoor het toegankelijk wordt voor investeerders die wel exposure willen hebben aan BTC, maar geen gezeik willen om het zelf op te slaan. Deze week bijv. ook weer:
[Embed]
Dus 1 partij slurpt al meer Bitcoins op dan dat er bijgemined worden. Dan heb je nog de gewone nibba's als wij(de retail) en vele andere partijen. Dat klinkt heel bullish, niet waar?
In dat geval lijkt het een kwestie van tijd tot we echt heel hard gaan moonen, puur omdat de vraag het aanbod overstijgt.
En dan gaan de Altcoins mooi mee hoop ik.
En als ETH en ADA nou ook even opschieten met hun 2.0's en Shelleys enzo... dan wordt het nog een mooi jaartje of 2
Hey thnx!RaptorXS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:04:
[...]
Lees dit even: https://biflatie.nl/stimu...te-of-het-nieuwe-normaal/
hoe e.e.a. in elkaar steekt.
hehe eindelijk trek je de lijn door naar de 4k, waar die vandaan komt, dat maakt de onderkant trendlijn zo belangrijk.Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 14:08:
[Afbeelding]
Net m'n long kunnen aanvullen op $9610 op basis van dat short term trendlijntje, 'k had een deel namelijk gecashed op $9800-9900 voor 'n dippie gezien het te lage volume(grote kans fake-out). Ben nog steeds bullish al moet er echt wat meer gaan gebeuren om die 10K te breken. Tot nu toe wel enige zwakte bij de bulls. Hodl.
10K? Eerst die 9840 maar is breken dat is ook een trendlijn die al maanden loopt.
Dit soort bitcointraders trappen je dus uit je stoploss
https://i.insider.com/552...100&format=jpeg&auto=webp

Dont get shaken out by tudor!
m00oooOOO00oooOO00onn TIME
https://i.insider.com/552...100&format=jpeg&auto=webp

Dont get shaken out by tudor!
m00oooOOO00oooOO00onn TIME
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 05-06-2020 17:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik snap het niet helemaal. Ze hebben het afgelopen jaar een half miljard dollar gefinancierd gekregen, maar toch staat GBTC nu iets boven de 11 dollar. Een jaar geleden was dat nog 15 dollar. Beleggers hadden beter in goud (of PAGX) kunnen zitten.Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:58:
[Embed]
Dus 1 partij slurpt al meer Bitcoins op dan dat er bijgemined worden.
Eerlijk gezegd vind ik het ietwat verontrustend dat Grayscale dus al meer dan een jaar bezig is, en de Bitcoin koers op zijn best min of meer sideways gaat. Als er even wat extra aanbod is, dan zakt de koers richting $3000 zoals twee maanden geleden. Wat als Grayscale stopt met hun opkoopprogramma?Dat klinkt heel bullish, niet waar?
[ Voor 29% gewijzigd door Sando op 05-06-2020 20:06 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Allemaal gewoon in rijst gaan?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Best logisch dat Rice omhoog gaat toch
HAHA wist niet dat je daar ook geld mee kon verdienen

Prepare for the next ATH
Futures van fysieke objecten, moet je dit ook fysiek komen ophalen als je de laatste koper bent?
Ja, nou moet ik zeggen dat rijst hier in tegenstelling tot olie wél wordt gebruikt. En ik heb nog wel wat vierkante meters over. Ik vermoed dat je het ergens aan de andere kant van de wereld op moet halen, helaas niet interessant dus, tenzij je op tijd kunt uitstappen.Richh schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:44:
[...]
Futures van fysieke objecten, moet je dit ook fysiek komen ophalen als je de laatste koper bent?Net als bij een overstromende olie-opslag toen die prijs onder 0 dropte
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik weet er ook niet het fijne van maar dit is wat ik weet:Sando schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 20:01:
[...]
Ik snap het niet helemaal. Ze hebben het afgelopen jaar een half miljard dollar gefinancierd gekregen, maar toch staat GBTC nu iets boven de 11 dollar. Een jaar geleden was dat nog 15 dollar. Beleggers hadden beter in goud (of PAGX) kunnen zitten.
[...]
Eerlijk gezegd vind ik het ietwat verontrustend dat Grayscale dus al meer dan een jaar bezig is, en de Bitcoin koers op zijn best min of meer sideways gaat. Als er even wat extra aanbod is, dan zakt de koers richting $3000 zoals twee maanden geleden. Wat als Grayscale stopt met hun opkoopprogramma?
Het Grayscale Bitcoin Trust is al sinds 2013 in de running maar is pas sinds eind 2019 & zeker begin 2020 echt aan een enorme opmars bezig (lees: veel geld van institutionele partijen rolt er nu in). Elke GBTC staat voor een duizendste van één bitcoin. GBTC heeft eigenlijk altijd een behoorlijke premium wat wellicht komt door enorme belangstelling van institutionele beleggers. Die premium bereikte in februari 2020 zijn hoogtepunt: een premium van maar liefst 41,42%. Bizar.
Nu ligt dat al een stuk lager, maar nog steeds een forse premium. Naast de reden dat instituties enorme belangstelling hebben in BTC, kan de premium ook komen doordat het nog steeds behoorlijk lastig is om exposure te krijgen aan BTC, er is bijv. nog steeds geen ETF. Ze kunnen dan wel bij Coinbase of Gemini aan de gang maar moeten dan zelf heel wat regelen. Ze betalen dus wellicht premium voor het gemak bij Grayscale.
Dan worden de Bitcoins gekocht door andere leden?Wat als Grayscale stopt met hun opkoopprogramma?
Lijkt trouwens niet dat de interesse zal afnemen op korte termijn, ze kopen elke week eigenlijk steeds meer Bitcoin.
waarop de oprichter van GBTC zegt:Grayscale's Bitcoin Trust is on a whole new level in 2020.
Average weekly investment (Q1 2019): $3.2 million
Average weekly investment (Q1 2020): $29.9 million
[Twitter: https://twitter.com/barrysilbert/status/1264211319277961220]
De aandacht in Bitcoin blijft stijgen onder grote partijen. Last week dus zo'n 9500 BTC opgekocht wat staat voor 'n solid ~95M in 1 week.
Weet je waar ik ook naar benieuwd ben. Of overheden toch ook stiekem opkopen en als de prijs te hoog wordt ze de prijs zullen drukken.
Prepare for the next ATH
Die rocketman met dat bijzondere kapseltje doet dat toch al? Slimme man iedergeval.sourcecode schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:01:
Weet je waar ik ook naar benieuwd ben. Of overheden toch ook stiekem opkopen en als de prijs te hoog wordt ze de prijs zullen drukken.

All-in gegaan in Bitcoin @ 9700, stop loss iets boven de 9.6, zat al voor 5% in ADA. Bitcoin hoeft "maar" naar de 11.3k over 2-3 weken om alsnog mijn voorspelling te kunnen vervolgen, al is het dan dus zonder die hogere tussenstap.
Volg mij in dit geval vooral niet, gewoon een domme gok op basis van een bullish gevoel dat nergens op gebaseerd is.
Volg mij in dit geval vooral niet, gewoon een domme gok op basis van een bullish gevoel dat nergens op gebaseerd is.
Ach, wie weet, ter info:Taro schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:22:
All-in gegaan in Bitcoin @ 9700, stop loss iets boven de 9.6, zat al voor 5% in ADA. Bitcoin hoeft "maar" naar de 11.3k over 2-3 weken om alsnog mijn voorspelling te kunnen vervolgen, al is het dan dus zonder die hogere tussenstap.
Bron: https://newsbit.nl/dalend...at-de-bull-markt-hier-is/Bitcoin staat aan het begin van een bull run
Volgens de bovenstaande grafiek bereikte de volatiliteit ene hoogtepunt toen Bitcoin eind december 2017 de $20.000 bereikte. Op dat moment was crypto nog relatief nieuw en er kwamen razendsnel investeerders bij die een stukje Bitcoin wouden bezitten.
Zoals we allemaal weten daalde de prijs daarna tot een dieptepunt van $3.200, waardoor de volatiliteit weer afnam. In juni 2019 zagen we nog een korte piek van volatiliteit maar sinds maart dit jaar ligt de volatiliteit in vergelijking met de Nasdaq op een dieptepunt.
De laatste keer dat Bitcoin zo’n lage volatiliteit zag, begon het aan een opwaartse trend van een jaar en een stijging van de volatiliteit die pas eindigde toen de Bitcoin crashte in 2018.
Dit betekent dus dat we nu mogelijk opnieuw op het punt staat om een bull run te starten. De vorige bull run zorgde voor een prijsstijging van 5000% en niemand weet wat voor enorme winsten een nieuwe bull run ons kan brengen.
All-in op de Alts hier.... Btc mag van mij wel ff wachten.RaptorXS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:50:
[...]
Ach, wie weet, ter info:![]()
[...]
Bron: https://newsbit.nl/dalend...at-de-bull-markt-hier-is/
Alhoewel me het wel leuk lijkt als btc weer gaat stijgen als een gek, vorige keer net na het hoogtepunt in crypto begonnen dus net niet meegemaakt.
Seriously? Nope, not a bit...
Verwijderd
Wat zei je? Hoorde ik daar bullrun?RaptorXS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 21:50:
[...]
Ach, wie weet, ter info:![]()
[...]
Bron: https://newsbit.nl/dalend...at-de-bull-markt-hier-is/

Bij de 27e keer werd het kippenvel toch wel iets minder merkte ikTominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:38:
@Verwijderd dat filmpje is puur genieten
Verwijderd
Ik heb hem denk ik zonder gekheid wel 140 keer gezien inmiddels.Tominatie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:38:
@Verwijderd dat filmpje is puur genieten
Iedere keer weer met een glimlach. Vooral de laatste 40 seconden vind ik echt machtig
Verwijderd
Klopt maar na de 50e keer hakt ie er weer keihard inTaro schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 22:41:
[...]
Bij de 27e keer werd het kippenvel toch wel iets minder merkte ik

Lijkt me een steady groei richting adoptie van het platform.
Roep het al een paar maanden. Ga niet in Aziatische coin investeren, maar investeer in duidelijke usecases.
[ Voor 111% gewijzigd door Mooody op 05-06-2020 23:52 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
20% staking rewards
4-6% groei van users op maandbasis (MCO/CRO)
De rek is er nog niet uit. En als het omlaag gaat, wisselen we het weer in voor USDT of BTC
Ik bedoel te zeggen dat je niet voor exotische projecten hoeft te gaan als je leuke winst wilt behalen.
Het is overduidelijk dat ze de top-10 gaan binnenstormen om ze simpelweg de mogelijkheid hebben om hun tokenprijs in controle te houden. Lift er op mee zou ik zeggen. En uitstappen wanneer je wil.
Ruim 1,5 jaar geleden was het al duidelijk toen ze een samenwerking met Visa zijn aangegaan. Toen heb ik ook direct 500 MCO gekocht om zeker te zijn van de Creditcard. Deze is inmiddels in gebruik en werkt perfect.
Daarom geef ik de voorkeur aan MCO boven ADA
[ Voor 41% gewijzigd door Mooody op 06-06-2020 00:13 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nou m'n broertje is zojuist ook trots eigenaar van een plukje Bitcoin. De risico's en moonpotentiaal besproken, het "waarom" bitcoin verhaal vertelt en verder gewoon de simpele hodl voor 'm. Delta appje heeft ie om het af'n toe te tracken.
Goed bezigTominatie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:07:
Nou m'n broertje is zojuist ook trots eigenaar van een plukje Bitcoin. De risico's en moonpotentiaal besproken, het "waarom" bitcoin verhaal vertelt en verder gewoon de simpele hodl voor 'm. Delta appje heeft ie om het af'n toe te tracken.
Blockfolio is de app to get. Zeker als je meer dan alleen BTC hebt.
Miss dat er ooit wat ETH bijkomt, maar BTC is the way imo. Ik zou 'm niet kunnen overtuigen van al die shitcoins.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:11:
[...]
Goed bezig
Blockfolio is de app to get. Zeker als je meer dan alleen BTC hebt.
Werkt hij net zo hard en dedicated als jij en stopt hij vanaf nu ook alles in crypto? Want dat is wel bullishTominatie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:07:
Als je een paar tientjes (of paar honderdjes) in crypto stopt, zou je 50% BTC / 50% ETH moeten adviseren imo.Tominatie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:12:
[...]
Miss dat er ooit wat ETH bijkomt, maar BTC is the way imo. Ik zou 'm niet kunnen overtuigen van al die shitcoins.
Als BTC naar de maan gaat, gaat ETH naar mars. Simpel: ETH en vele alts met usecases hebben meer groeipotentie dan BTC.
Maar hoe stoer zou hij zijn dat hij over een jaar gewoon 1 ETH heeft gespaard en kan staken op Rocketpool tegen 10% rente. Onderschat dat niet, zowel ETH staken als de token Rocketpool
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 06-06-2020 00:22 ]
Haha nee, hij is 'n beetje lui vind ik. Zit al een tijdje achter 'm aan om gewoon weer te gaan werken (tijd geleden is ie gestopt bij de appie) maar heeft 't dan over "te druk met school momenteel", maar zie 'm toch geregeld achter de playstationTaro schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:12:
[...]
Werkt hij net zo hard en dedicated als jij en stopt hij vanaf nu ook alles in crypto? Want dat is wel bullish
Over 3 weekies introduceer ik 'm bij mijn cafetaria als bezorger. Zorg ik er ook gelijk voor dat 'ie niet begint met het minimumloontje. Voor €3,50 a €4 schiet het ook niet op.

Ken de tijden nog wel dat ik voor €3,50 per uur urenlang de afwas deed bij een groot restaurant. Nu vraag ik me weleens af waarom ik dat ingodsnaam heb gedaan maargoed, je moet ergens beginnen.
Zelf blijf ik idd gewoon mijn uurtjes maken en heb ook 4 weekies vakantiewerk bij 'n activiteitencentrum(gehandicapten) deze zomer voor 'n tientje per uur. Dat is ook wel mooi harken voor extra BTC.
Nog steeds gaat alles wat ik overhou in BTC elke maand, nu door de corona spendeer ik eigenlijk niks behalve aan netflix en een zielig telefoon abbo'tje.
Dat kun gij wel zo zeggen maar zekerheid heb je niet. ETH is 'n veel grotere speculatie dan BTC en de maanpotentieel is groter idd, maar de risico's ook. Eerst maar es zien hoe ETH 2.0 zich ontwikkelt voor 'k over lange termijn investeringen denk.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:18:
[...]
Als BTC naar de maan gaat, gaat ETH naar mars. Simpel: ETH en vele alts met usecases hebben meer groeipotentie dan BTC.
BTC huidige koers tegenover ATH -52%.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:18:
[...]
Als je een paar tientjes (of paar honderdjes) in crypto stopt, zou je 50% BTC / 50% ETH moeten adviseren imo.
ETH huidige koers tegenover ATH -82%.
NOFI, maar dat jij dit zo ziet maakt het nog geen feit. ETH loopt dik achter tegenover BTC en het is maar de vraag of dit anders gaat worden. Genoeg alts die meer herstel hebben gezien dan ETH. Het is maar de vraag of ETH naar Mars zal gaan. 50/50 BTC en ETH zou ik niet doen.Als BTC naar de maan gaat, gaat ETH naar mars. Simpel: ETH en vele alts met usecases hebben meer groeipotentie dan BTC.
@Tominatie Ik ben op mijn 12e voor 3 Gulden per uur bij een appelboer begonnen. Vroeg beginnen en hard werken zijn goede ingrediënten voor later
Niet te vergeten dat ik nog een keer met gevoelstemperatuur -30 een dagje heb gewerkt en mijn vingers >1 maand gevoelloos waren. Had ik toch bijna niet meer kunnen typen 
Maar goed om te horen dat er weer nieuwe mensen instappen. Heb je nog meer broertjes?
Maar goed om te horen dat er weer nieuwe mensen instappen. Heb je nog meer broertjes?
Dat is investeren. Als je veilig wilt investeren moet je in staatsbligaties of in de derivatenmarkt stappen en geen BTC kopen.Tominatie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:22:
[...]
Dat kun gij wel zo zeggen maar zekerheid heb je niet. ETH is 'n veel grotere speculatie dan BTC en de maanpotentieel is groter idd, maar de risico's ook. Eerst maar es zien hoe ETH 2.0 zich ontwikkelt voor 'k over lange termijn investeringen denk.
Als je het nieuws en de koersontwikkelingen een beetje volgt is investeren in ETH vrijwel net zo onzeker als investeren in BTC.
@Taro Nee dat was het. Ik heb nog een aantal familieleden die voor de lolz Gulden hadden gekocht om toch 'n beetje mee te doen met de crypto hype, nou dat project is bijna $0. Weet niet hoe ze over BTC denken eigenlijk
Je gaat uit van een statische portfolio zie ik. Als je niet wilt swing traden is dat het beste.PilatuS schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:23:
[...]
BTC huidige koers tegenover ATH -52%.
ETH huidige koers tegenover ATH -82%.
[...]
NOFI, maar dat jij dit zo ziet maakt het nog geen feit. ETH loopt dik achter tegenover BTC en het is maar de vraag of dit anders gaat worden. Genoeg alts die meer herstel hebben gezien dan ETH. Het is maar de vraag of ETH naar Mars zal gaan. 50/50 BTC en ETH zou ik niet doen.
Afstand tov ath zegt niet zo veel in een afweging om nu te kopen of niet
@Tominatie Balen. Toch de hoop maar op @Thommie.nl vestigen dan.
Mijn zoontjes gaan denk ik pas werken als ze >28 zijn, dat duurt nog minimaal 17 en 19 jaar.
Mijn zoontjes gaan denk ik pas werken als ze >28 zijn, dat duurt nog minimaal 17 en 19 jaar.
Eigenlijk totaal niets.The_Goat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:31:
Projecten als Chainlink en Tezos zijn niet veel verwijderd van hun ATH, maar hebben meer potentie dan sommige coins die op 90% verlies staan.
Ze staan niet voor niets op 90% verlies. Als niemand in het project geloofd, wordt het niet gekocht.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 06-06-2020 00:35 ]
Ik zeg niet dat je 100% BTC zou moeten hebben, maar 50/50 met ETH ben ik het niet mee eens. Zie hier onder waarom.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:30:
[...]
Je gaat uit van een statische portfolio zie ik. Als je niet wilt swing traden is dat het beste.
Je ziet zelf toch ook wel dat je hier ETH kan vervangen door iedere andere alt ?Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:26:
[...]
Dat is investeren. Als je veilig wilt investeren moet je in staatsbligaties of in de derivatenmarkt stappen en geen BTC kopen.
Als je het nieuws en de koersontwikkelingen een beetje volgt is investeren in ETH vrijwel net zo onzeker als investeren in BTC.
Blijkbaar heb jij vertrouwen in ETH, da's prima, maar het blijft een alt die weinig herstel heeft getoont waarbij het de vraag is of dit ooit zal gebeuren. Dan zeggen 50% in ETH stoppen is eigenlijk hetzelfde als 50% in EOS, LINK, ZIL of zelfs XRP.
Het zegt niet heel veel, maar wel wat. Ik denk dat je best kan zeggen dat munten die het beste herstellen daar meer vraag naar is of meer vertrouwen in is.The_Goat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:31:
Feit is dat iedere alt een grotere gok is dan BTC. Dan alt X kiezen voor 50% en de rest BTC vind ik niet verstandig.
De meeste alts staan op 90% verlies omdat er een enorme bubble is geweest, of dat goede of slechte projecten waren is ook niet van belang, er is enorm veel gebakken lucht gekocht en zowel goede als slechte projecten zijn enorm opgeblazen qua prijs.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:34:
[...]
Eigenlijk totaal niets.
Projecten als Chainlink en Tezos zijn niet veel verwijderd van hun ATH, maar hebben meer potentie dan sommige coins die op 90% verlies staan.
Ze staan niet voor niets op 90% verlies. Als niemand in het project geloofd, wordt het niet gekocht.
Een ath is imo ook totaal irrelevant. Er wordt in crypto veel te veel gespeculeerd over ath, alsof dat het summun van alles is en dan alles anders gaat worden.
Ik vertrouw in BTC long term. Daarnaast geef ik ETH (Staking, ETH 2.0, DeFi) een goede kans om te blijven. Als-ie blijft is het nu wel even een behoorlijk underpriced project, gezien de inflatie (lager dan BTC binnenkort)PilatuS schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:36:
[...]
Ik zeg niet dat je 100% BTC zou moeten hebben, maar 50/50 met ETH ben ik het niet mee eens. Zie hier onder waarom.
[...]
Je ziet zelf toch ook wel dat je hier ETH kan vervangen door iedere andere alt ?
Blijkbaar heb jij vertrouwen in ETH, da's prima, maar het blijft een alt die weinig herstel heeft getoont waarbij het de vraag is of dit ooit zal gebeuren. Dan zeggen 50% in ETH stoppen is eigenlijk hetzelfde als 50% in EOS, LINK, ZIL of zelfs XRP.
Dus qua investering aantrekkelijker dan BTC, zeker als je enkele t
Volgend jaar zal het gaat lukken.The Redman schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:48:
[...]
Vooralsnog lijkt het er niet op dat PoS de komende jaren komt.
Dit jaar gaan we testen op bijv Rocketpool. waar iedereen toch een mooie 10% z'n ETH kan verdienen.
Het is niet voor niets dat ETH waarde blijft houden. Het is het enige project waar al jaren op wordt gebouwd op dit moment.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 06-06-2020 00:51 ]
Vooralsnog lijkt het er niet op dat PoS de komende jaren komt.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:46:
[...]
Ik vertrouw in BTC long term. Daarnaast geef ik ETH (Staking, ETH 2.0, DeFi) een goede kans om te blijven. Als-ie blijft is het nu wel even een behoorlijk underpriced project, gezien de inflatie (lager dan BTC binnenkort).
Er is maar 1 cryptocoin die er toe doet en dat is de BTC.The_Goat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:42:
[...]
De meeste alts staan op 90% verlies omdat er een enorme bubble is geweest, of dat goede of slechte projecten waren is ook niet van belang, er is enorm veel gebakken lucht gekocht en zowel goede als slechte projecten zijn enorm opgeblazen qua prijs.
Een ath is imo ook totaal irrelevant. Er wordt in crypto veel te veel gespeculeerd over ath, alsof dat het summun van alles is en dan alles anders gaat worden.
Naamsbekendheid , adoptie, de mogelijkheid in een 24/7 wereldhandel en grote investeerders( Grayscale)die niks met altcoins hebben.
Historish gezien is de nieuwe ATH kopen nog best een goede strategie. De vorige keer dus bij 1k om ergens veel hoger te verkopen. Een nieuwe ATH heeft tot nu toe altijd nog een dikke run gegeven. Hoeft niet te zijn dat dit nu ook weer goed zal werken, maar in het verleden wel iedere keer met de vorige keer dus kans op 20x je inleg of makkelijk 10x.The_Goat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:42:
[...]
Jij ziet echt wat in ETH en je hebt er vertouwen in. Da's prima dat jij het zo ziet, maar objectief gezien vind ik niet dat andere mensen 50/50 aanraden een goed plan is. Je kan voor ETH iedere alt invullen waar andere mensen wat in zien en je verhaal blijft hetzelfde.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:46:
[...]
Ik vertrouw in BTC long term. Daarnaast geef ik ETH (Staking, ETH 2.0, DeFi) een goede kans om te blijven. Als-ie blijft is het nu wel even een behoorlijk underpriced project, gezien de inflatie (lager dan BTC binnenkort).
@pilatus Haha bizar eigenlijk als je daar over nadenkt toch, btc kopen op resistance blijkt in de praktijk niet eens zo heel slecht te zijn, je kan best wat backtests doen waar bv een 3de/4de of 5de keer kopen van resistance toch winstgevend bleek te zijn
Ik snap het invullen niet zo goed. Het is toch geen spaarrekening waar je alleen maar Euro's wilt verdienen met 0,1% rente?PilatuS schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:51:
[...]
Historish gezien is de nieuwe ATH kopen nog best een goede strategie. De vorige keer dus bij 1k om ergens veel hoger te verkopen. Een nieuwe ATH heeft tot nu toe altijd nog een dikke run gegeven. Hoeft niet te zijn dat dit nu ook weer goed zal werken, maar in het verleden wel iedere keer met de vorige keer dus kans op 20x je inleg of makkelijk 10x.
[...]
Jij ziet echt wat in ETH en je hebt er vertouwen in. Da's prima dat jij het zo ziet, maar objectief gezien vind ik niet dat andere mensen 50/50 aanraden een goed plan is. Je kan voor ETH iedere alt invullen waar andere mensen wat in zien en je verhaal blijft hetzelfde.
Je wilt investeren in BTC en het goedje erachter (blockchain blabla). Dat is al een gigantisch risco.
Pak een deel van je geld en stop het in een project dat potentie heeft. Stagneert jouw project, ga dan weer terug naar je veilig haven (BTC, USDT, EUR. USD whatever)
Met alle respeect. Als het gaat om een paar tientjes, moet je het risco ook wel durven lopen met het voordeel dat je je inleest over andere aspecten van het investeren/traden. Dat is meer waard.
Check!PilatuS schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 01:00:
[...]
Over de gehele tijd gezien dat BTC er is zou ATH +10% of een weekly retest kopen tot nu toe iedere keer nog geslaagd zijn met dikke winsten. Ben er eens een video over tegengekomen die juist het breken van de vorige ATH als moment om te kopen heeft gepakt met tot nu toe iedere keer zeer goede resultaten.
[...]
Het enige waar ik het over heb is het advies om voor 50% voor ETH te gaan, da's alles. Of dat nou met 100 euro is of 100k euro maakt niet uit.
Maar dan stel je BTC heilig en dat is ook geen goed advies.
BTC zal overleven, maar niemand weet in welke vorm.
Een feit is dat blockchain technology door vrijwel elk groot tech bedrijf wordt onderzocht en in gevallen in gebruik is.
Mijn visie: Pak nu een deel van de projecten die adoptie gaan verzorgen om straks geen spijt te krijgen. Al is het maar een klein deeltje van je portfolio.
Zoek het in usecases, utility tokens. Zoals Chainlink. Unibright, Enjin e.d.
Alleen de grote jongens overleven, dus nu een paar kiezen is key. De rest lekker "veilig" in BTC houden.
[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 06-06-2020 01:12 ]
Over de gehele tijd gezien dat BTC er is zou ATH +10% of een weekly retest kopen tot nu toe iedere keer nog geslaagd zijn met dikke winsten. Ben er eens een video over tegengekomen die juist het breken van de vorige ATH als moment om te kopen heeft gepakt met tot nu toe iedere keer zeer goede resultaten.The_Goat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:55:
@pilatus Haha bizar eigenlijk als je daar over nadenkt toch, btc kopen op resistance blijkt in de praktijk niet eens zo heel slecht te zijn, je kan best wat backtests doen waar bv een 3de/4de of 5de keer kopen van resistance toch winstgevend bleek te zijn
Het enige waar ik het over heb is het advies om voor 50% voor ETH te gaan, da's alles. Of dat nou met 100 euro is of 100k euro maakt niet uit.Mooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:58:
[...]
Ik snap het invullen niet zo goed. Het is toch geen spaarrekening waar je alleen maar Euro's wilt verdienen met 0,1% rente?
Je wilt investeren in BTC en het goedje erachter (blockchain blabla). Pak een deel van je geld en stop het in een project dat potentie heeft. Stagneert jouw project, ga dan weer terug naar je veilig haven (BTC, USDT, EUR. USD whatever)
Met alle respeect. Als het gaat om een paar tientjes, moet jje het risco ook wel durven lopen met het voordeel dat je je inleest over andere aspecten van het investeren/traden. Dat is meer waard.
Die daily candle sticks.... Steeds bullisher. Gigantische uitbraak komt
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 06-06-2020 01:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Iets als 50% of meer in BTC en dan 10% LINK, 10% ETH, 10% XTZ en nog wat ander spul lijkt mij geen slecht plan inderdaad. 50% in BTC en dan de rest van de 50% in ETH lijkt mij geen goed planMooooody schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 00:58:
[...]
Check!
Maar dan stel je BTC heilig en dat is ook geen goed advies.
BTC zal overleven, maar niemand weet in welke vorm.
Een feit is dat blockchain technology door vrijwel elk groot tech bedrijf wordt onderzorcht en in gevallen in gebruik is.
Mijn visie: Pak nu een deel van de projecten die adoptie gaan verzorgen om straks geen spijt te krijgen. Al is het maar een klein deeltje van je portfolio.
Zoek het in usecases, utility tokens. Zoals Chainlink. Unibright, Enjin e.d.
Alleen de grote jongens overleven, dus nu een paar kiezen is key. De rest lekker "veilig" in BTC houden.
Alles in usdt lijkt me het beste plan 😜
Je bedoelt short dusThe_Goat schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 01:18:
Alles in usdt lijkt me het beste plan 😜
Ben zelf momenteel 100% usdt/hedged. Neig naar shorten boven de 10k maar wacht denk ik weekly close af voor ik echt serieuze posities neem
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!