Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:06
Is deze na de update actief geworden of heb je zelf een aanpassing gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:28

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

In het control panel, bij sim en network, preferred network type van 2G/3G/4G(Automatic) ingesteld op 2G/3G/4G/5G(Automatic).

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Huigie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:28:
In het control panel, bij sim en network, preferred network type van 2G/3G/4G(Automatic) ingesteld op 2G/3G/4G/5G(Automatic).
Heb jij 5G op t-mobile?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Blijkbaar maar heb er volgens t-mob iig niet het goede abbo voor.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Huigie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:02:
Volgens het T-Mobile topic gaat het om test locaties van 5G masten. Het netwerk is nog niet geactiveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Huigie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:02:
Nou, toch lekker zulke snelheden, kunnen ze bij Vodafone nog wat van leren met hun 5G :P

Another one bites the DUST

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
dust419 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:08:
[...]

Nou, toch lekker zulke snelheden, kunnen ze bij Vodafone nog wat van leren met hun 5G :P
Heb je toch geen 5g voor nodig?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WZILz8xV5FaodXqP1UxNtMr5PvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89RB6OEkoKlfYjKXBow5DIOC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Het is gewoon 4G+ (4G verhoogd door ULCA op band 3+3), telefoon toont het echter als 5G.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 14:21

WCA

Huigie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 10:31:
Ghe..5G de gekste.

Nep 5G, het is gewoon 4G+ maar de telefoon laat 5G zien....

[Afbeelding]
Waar trek je de conclusie uit dat het geen echte 5g is? Uit nieuwsgierigheid

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik heb geen 5G abbo en volgens Netmonster hang ik aan de 1800 band.

edit, net ff een testje gedaan, die nep 5G is wel constant sneller dan 4G+. :9

[ Voor 38% gewijzigd door Huigie op 05-06-2020 13:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:08
Sharule schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:09:
[...]

Heb je toch geen 5g voor nodig?
[Afbeelding]
Nee, hier dezelfde download (iets hoger 189) met KPN 4g.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Huigie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 11:28:
Huh? Bij mij staat 5G daar niet bij, ook na een update niet.
Heb Vodafone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:16

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 22:12:
YouTube: OnePlus 8 Pro 2 Months Later - Good UPDATES?

Deze persoon zegt dat deze telefoon niet 5g toekomst bestendig is omdat het niet alle banden aan kan.
Is dit ook het zelfde voor ons in Nederland
De OnePlus 8 Pro ondersteunt geen mmWave-spectrum, maar daarvan is toch nog onbekend of en wanneer dit in Nederland in gebruik genomen zal worden. In 2022 start pas de veiling voor de 3,5Ghz-band en die wordt wel door de OnePlus 8 Pro ondersteund. Tot die tijd is 5G echter totaal niet interessant, anders dan de zogeheten "patsfactor".

Toekomstbestendigheid is in dit verhaal natuurlijk wel afhankelijk van hoe lang je van plan bent het toestel te blijven gebruiken, maar gezien bovenstaande zal de kans groot zijn dat je al een ander toestel hebt eer 5G zich echt gaat onderscheiden van 4G.

Zie ook het artikel van Arnoud Wokke: Eindelijk: 5g in Nederland

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:20
Laguna schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 16:35:
[...]

De OnePlus 8 Pro ondersteunt geen mmWave-spectrum, maar daarvan is toch nog onbekend of en wanneer dit in Nederland in gebruik genomen zal worden. In 2022 start pas de veiling voor de 3,5Ghz-band en die wordt wel door de OnePlus 8 Pro ondersteund. Tot die tijd is 5G echter totaal niet interessant, anders dan de zogeheten "patsfactor".

Toekomstbestendigheid is in dit verhaal natuurlijk wel afhankelijk van hoe lang je van plan bent het toestel te blijven gebruiken, maar gezien bovenstaande zal de kans groot zijn dat je al een ander toestel hebt eer 5G zich echt gaat onderscheiden van 4G.

Zie ook het artikel van Arnoud Wokke: Eindelijk: 5g in Nederland
De patsfactor valt wel mee als je red-abonnement gewoon 'gratis' wordt omgezet naar 5G, alleen jammer dat oneplus niet out of the box ondersteunt wordt. Ze zijn al een maand aan het testen, maar als je hem handmatig configureert loopt het als een zonnetje.
Mijn telefoon gaat zo'n 2 jaar mee, en daarna nog eens 2 jaar als reservetelefoon. Hopelijk zijn ze tegen die tijd uitgetest, dan heeft dat dure modem zo tegen z'n pensioen nog potentieel enig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@poststamp als je een nep Rolex koopt maakt dat de patsfactor ook niet minder :>

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 06-06-2020 21:05 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:41
Nog een telefoon met een groen scherm erbij, na Samsung nu ook bij Apple -> https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-11-groen-scherm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
poststamp schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:51:
[...]

De patsfactor valt wel mee als je red-abonnement gewoon 'gratis' wordt omgezet naar 5G, alleen jammer dat oneplus niet out of the box ondersteunt wordt. Ze zijn al een maand aan het testen, maar als je hem handmatig configureert loopt het als een zonnetje.
Mijn telefoon gaat zo'n 2 jaar mee, en daarna nog eens 2 jaar als reservetelefoon. Hopelijk zijn ze tegen die tijd uitgetest, dan heeft dat dure modem zo tegen z'n pensioen nog potentieel enig nut.
De huidige Vodafone 5G is eigenlijk geen echte 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:20
Golf2vr6 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:25:
[...]

De huidige Vodafone 5G is eigenlijk geen echte 5G.
Weer ik, alleen het carrier signaal is 5G, het artikel staat op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
Amargedon schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:53:
[...]
Snel gedaan, ben benieuwd. Heb er voor mezelf ook een gereserveerd, ook met enige noodzaak nu de Wifi chip in mijn huidige telefoon kapot lijkt te zijn). Merk dat ik door alle ervaringen hier nog een beetje huiverig ben, aan de andere kant; alle positieve verhalen en ervaringen lees/hoor je weer minder.
Afgelopen vrijdag mijn toestel opgehaald, een blauwe met productiedatum 21-05. Tot nu toe helemaal tevreden. Niet uitgebreid getest op de groene effecten, tot nu toe ook niet gezien (ik weet ook niet of ik er echt naar wil gaan zoeken...).

Wel gisteren een raar iets gehad; ik had een aantal notifications staan (Whatsapp, email, etc) en toen ik een kwartier later op de telefoon keek waren deze allemaal weg. Sindsdien zijn de nieuwe daarna wel blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:10
Amargedon schreef op zondag 7 juni 2020 @ 09:33:
[...]

Niet uitgebreid getest op de groene effecten, tot nu toe ook niet gezien (ik weet ook niet of ik er echt naar wil gaan zoeken...).
Niet doen, gewoon genieten van het toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Iemand recentelijk nog de zwarte variant ontvangen bij Belsimpel vandaan? Ik ben benieuwd welke productie datum die nu hebben? Mijne heeft een lichte groene tint, heeft productie datum 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Heb eerder gepost over mijn batterij, toen kreeg ik de reactie dat ik te kort aan het monitoren ben. Helaas nu een aantal weken later niet een beter resultaat.

Benieuwd van Oneplus hiervan zegt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5MIcXDNXcZ-pqMNtY2hebrCT7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MfwFgOCaoeiDPaNXcZvvNYkJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 10:18:
[...]

Haha dank voor de reminder! Ik checkte iedere avond even op de site of hij al op voorraad was en gisteravond was het raak, nog voordat ik de mail kreeg dat 'ie weer op voorraad is (kwam een half uur later). Meteen gereserveerd en vanochtend opgehaald. Productie datum 21-5-2020 (mijn vorige 4 waren 11-4-2020). Ben 'm nu aan het instellen, zo meteen even kijken hoe het zit met het scherm! Dan edit ik 'm post met het resultaat.

Edit: Ziet er tot nu toe prima uit, rond 30-40% helderheid beetje rood/roze gloed op grijze achtergrond, maar daar kan ik wel mee leven, denk dat veel mensen het niet zouden zien. Kan zijn dat het in de loop van de week nog verandert trouwens, heb vaker gelezen dat het zich na een paar dagen pas voor gaat doen. De bar bij het punchole zie ik nog heel erg licht, maar is ook verwaarloosbaar. Ik ben tot nu toe tevreden in ieder geval :).

Amargedon schreef op zondag 7 juni 2020 @ 09:33:

[...]

Afgelopen vrijdag mijn toestel opgehaald, een blauwe met productiedatum 21-05. Tot nu toe helemaal tevreden. Niet uitgebreid getest op de groene effecten, tot nu toe ook niet gezien (ik weet ook niet of ik er echt naar wil gaan zoeken...). .
Ik heb mijn oneplus 8 omgeruild voor een pro, productie datum 21-5 vooralsnog is het scherm hartstikke mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
mr.DJ95 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 18:38:
Heb eerder gepost over mijn batterij, toen kreeg ik de reactie dat ik te kort aan het monitoren ben. Helaas nu een aantal weken later niet een beter resultaat.

[Afbeelding]
Bij mij staan ongeveer dezelfde gegevens in deze app maar mijn ervaring is dat de accu duur juist heel erg goed is. Scherm op 120hz en Qhd+.
Heb mijn twijfels over de waarde van de capaciteit in deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:35

[Afbeelding]
Wat haal je van SOT?
Ik had tussen de 2-4 uur gemiddeld. Mijn battery en moederbord is vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Trekhond schreef op maandag 8 juni 2020 @ 07:55:
[...]

Wat haal je van SOT?
Ik had tussen de 2-4 uur gemiddeld. Mijn battery en moederbord is vervangen
Check je dat op deze manier correct? Ik heb nu nog 39% accu over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhjXKoV16e_xkkYrmQJODx1_F-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zs7cDuRGm5KNqjRLHhlptjRU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
mr.DJ95 schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:01:
[...]

Check je dat op deze manier correct?

[Afbeelding]
Jep, of via Instellingen, batterij en onderaan "Screen usage since full charge". Bovenaan kan je ook zien wat er batterij verbruikt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Trekhond schreef op maandag 8 juni 2020 @ 08:03:
[...]

Jep, of via Instellingen, batterij en onderaan "Screen usage since full charge". Bovenaan kan je ook zien wat er batterij verbruikt btw.
2-4 uur is wel erg weinig. Ik haal zeker 2 dagen met 6 uur SOT, 120hz en QHD+. Browsen, navigeren, Netflix, YouTube, Whatsapp gebruik ik 'm voornamelijk voor. Helderheid staat op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:01
Mijn 8 Pro bij 120hz en QHD+ : 31h na oplaadbeurt - 5h48 SOT - 18% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigbuilder
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-08 21:03
Ik heb 2 OP8 Pro's gehad en met beide had ik een probleem met de batterij en SOT. Echter ik heb dit sinds vanmorgen verholpen.

Ik heb 2 wijzigingen doorgevoerd, de eerste is om de cache te legen van de OP 8 Pro, Dit doe je door de telefoon af te sluiten en dan opnieuw op te starten door de powerknop en volume down knop ingedrukt te houden bij het opstarten.

Het tweede wat ik gedaan had is 4g uitschakelen omdat ik 2 simkaarten heb die beide op het 4g netwerk zit, echter zit ik ook voor 95% op de Wifi en het is voor mij erg overbodig om het aan te hebben staan.

Ik heb nu FHD+ en 60 Hz aanstaan, en verbruikt 1% batterij in standby elke 2 uur, (normaal was dit 3% per uur)

Ook als ik keek naar het gedetailleerd batterij gebruik kon de telefoon maar voor 39% verklaren waar het verbruik hem in zat, de andere 61% was onbekend.

Eigenaar van Rigbuilder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

rigbuilder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:36:
Ik heb 2 OP8 Pro's gehad en met beide had ik een probleem met de batterij en SOT. Echter ik heb dit sinds vanmorgen verholpen.

Ik heb 2 wijzigingen doorgevoerd, de eerste is om de cache te legen van de OP 8 Pro, Dit doe je door de telefoon af te sluiten en dan opnieuw op te starten door de powerknop en volume down knop ingedrukt te houden bij het opstarten.

Het tweede wat ik gedaan had is 4g uitschakelen omdat ik 2 simkaarten heb die beide op het 4g netwerk zit, echter zit ik ook voor 95% op de Wifi en het is voor mij erg overbodig om het aan te hebben staan.

Ik heb nu FHD+ en 60 Hz aanstaan, en verbruikt 1% batterij in standby elke 2 uur, (normaal was dit 3% per uur)

Ook als ik keek naar het gedetailleerd batterij gebruik kon de telefoon maar voor 39% verklaren waar het verbruik hem in zat, de andere 61% was onbekend.
4g is nogal een dingetje om uit te gaan zetten natuurlijk, zeker niet voor iedereen een optie. Cache legen is al meerdere keren bewezen dat dat niet helpt voor je batterijduur en soms zelfs je batterijduur tijdelijk minder kan maken, dus dat zou ik niet te vaak doen.

't is een beetje als je bank in plastic wikkelen zodat ie niet beschadigt zo in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door WCA op 08-06-2020 14:32 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigbuilder
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-08 21:03
Dan ligt het probleem waarschijnlijk ergens in de 4G antenne die ongemerkt een gigantische hoop batterij slurpt. Waarschijnlijk is het dan een bug of een probleem in de firmware aangezien er geen problemen waren met dezelfde simkaarten in mijn OP6.

Eigenaar van Rigbuilder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
Majesty schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:03:
[...]

2-4 uur is wel erg weinig. Ik haal zeker 2 dagen met 6 uur SOT, 120hz en QHD+. Browsen, navigeren, Netflix, YouTube, Whatsapp gebruik ik 'm voornamelijk voor. Helderheid staat op automatisch.
Hier was het gelijkaardig.

Nu met de nieuwe batterij + mainboard is het veel beter om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@rigbuilder indien 4g bij jou veel verbruikt dan heb je vermoedelijk gewoon slecht bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:35
Ik heb iets raars ontdekt. Eerder las ik op het OnePlus forum al dat sommige gebruikers merkte dat na een update hun widevine in Netflix van L1 naar L3 was gegaan. Ik heb toen meermaals gecheckt, maar had 100% zeker L1 op mijn 8 pro (128GB black). Nu na de update naar 10.5.9 heb ik ineens L3 in de Netflix app. Dit is wel heel gek en vervelend..

Zijn er mensen die ook de 10.5.9 update op de 8 pro hebben die dit in Netflix kunnen checken? Je kan het vinden onder instellingen > afspeeltspecificaties

Ik neem aan dat aangezien ik eerst L1 had ze dit kunnen fixen? Nu kan je namelijk ook geen HDR zien in Netflix.. wel heel vervelend dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

floristevito schreef op maandag 8 juni 2020 @ 21:06:
Ik heb iets raars ontdekt. Eerder las ik op het OnePlus forum al dat sommige gebruikers merkte dat na een update hun widevine in Netflix van L1 naar L3 was gegaan. Ik heb toen meermaals gecheckt, maar had 100% zeker L1 op mijn 8 pro (128GB black). Nu na de update naar 10.5.9 heb ik ineens L3 in de Netflix app. Dit is wel heel gek en vervelend..

Zijn er mensen die ook de 10.5.9 update op de 8 pro hebben die dit in Netflix kunnen checken? Je kan het vinden onder instellingen > afspeeltspecificaties

Ik neem aan dat aangezien ik eerst L1 had ze dit kunnen fixen? Nu kan je namelijk ook geen HDR zien in Netflix.. wel heel vervelend dit :(
L1 hier

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Ik lees wel dat redelijk veel mensen er last van hebben. Blijkbaar heeft Oneplus het al toegeven, en willen ze het oplossen met een update "late June".

https://www.androidauthor...__twitter_impression=true

Ik snap er echt niks van, hoe kan je zonder iets geks te doen ineens van L1 naar L3 gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door een door jou zelf uitgevoerde update ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
CLB schreef op maandag 8 juni 2020 @ 21:56:
Door een door jou zelf uitgevoerde update ;)
Door een officiële OnePlus update? Zou kunnen, ligt natuurlijk het meeste voor de hand. Maar dan is er wel iets heel geks aan de hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:46

Hier ook L1 met de laatste OOS update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
rigbuilder schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:36:

Hier gemiddeld 6-8 uur SOT op een volle lading met alles aan en 120hz en QHD+. Voornamelijk browsen, bellen, mailen, en een beetje Spotify luisteren. Ben er wel tevreden mee. Ik laad mijn telefoon altijd snachts op met een cheap ass AliExpress wireless lader op 5 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:19
Zijn de mensen die een slechtere accuduur ervaren ook diegenen wiens toestel snel heel warm wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafets88
zunrob schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:01:
Zijn de mensen die een slechtere accuduur ervaren ook diegenen wiens toestel snel heel warm wordt?
Ik had hier allesinds last van.

Nu is gisteren toch gebleken dat het toestel tijdens het opladen en gebruik met android auto toch vrij warm worden zelf met nieuwe batterij + mainboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito

Net even met OnePlus support gesproken. Ze geven aan het probleem te herkennen, en te werken aan een update om te zorgen dat het niet weer kan gebeuren. Ze zeggen echter dat je alleen terug naar L1 kan door het toestel terug te sturen.

Echt onacceptabel dat je telefoon zomaar naar L3 kan gaan, en je hem dan maar even terug moet sturen.. Waarna het "zomaar" weer kan gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNBaaij
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 15:14

Hier ook nog steeds L1 na de laatste update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 00:19
Wie van jullie heeft na de laatste update ook problemen met swipen vanuit bv whatsapp?
Voorheen als ik in whatsapp zat en het toetsenbord (swiftkey) open had staan, kon ik gewoon vanuit rechts swipen om terug te gaan.
nu werkt dat alleen boven het toetsenbord dus in het al verstuurde berichten gedeelte.
Als ik swipe in het toetsenbord dan begint hij met tekst. Dit was voorheen niet.
best irritant.
Het viel me op na de laatste update naar 10.5.9.IN11BA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:18
Gisteravond viel mij ineens een duidelijke groene gloed op toen ik de play store had geopend. Dit was me nog niet eerder opgevallen en zeker niet in deze mate van groen. Nu bedacht ik me later dat ik de resolutie en refresh rate had aangepast om te kijken wat dit zou doen met mijn batterijgebruik en na die aanpassing een keer de telefoon herstart. (60hz en FHD+)
Ter referentie dit is een screenshot van het scherm zoals het zou moeten uizien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIKdGq4h5xyTY2xxCrkaqYMsmcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6C4CHqKh008d8LEt2OJsofsy.jpg?f=fotoalbum_large

Zo zag het scherm eruit, waarschijnlijk door de aanpassing? Dit is zonder nachtmodus met de helderheid op zijn laagst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fgijv6oAFaLmfJdgvbkd4p-4NlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NUidpEGg0hIlfOL5qmqQpz9j.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk dus de instellingen terug gezet naar 120hz en QHD+ en nog een herstart en het was weer zoals het was:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLa8ibvNjZaLvazvaZaXYdbmyoI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sW1niWUkvxitOU5qFrI0vliA.jpg?f=fotoalbum_large

Nu is op de laatste foto ook wel iets van een groene schim te zien, voornamelijk rond de zoekbalk van de play store. Echter is dit bij mijn gebruik niet zichtbaar of storend genoeg voor mij om echt op te vallen en lijkt het door de foto een beetje versterkt te zijn.

Misschien iets voor de mensen die last hebben van dit probleem om eens te spelen met de resolutie/refresh rate en vervolgens de telefoon te herstarten om te zien of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lovly_1 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:51:

Het viel me op na de laatste update naar 10.5.9.IN11BA
Heb je die handmatig geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 00:19
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:44:
[...]

Heb je die handmatig geïnstalleerd?
Via de Oxygen Updater, handmatig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 08:56
Vinden jullie ook dat het laagste volume (tijdens bellen) nog steeds vrij luid is?
Dus dat je de stem van de ander tamelijk hard hoort terwijl het geluid ervan zo laag mogelijk is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ni2V83UR0RTWjfp7mYLtmktkJ_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/04TLhHSwoKCI9rP9fYKM0EOI.jpg?f=fotoalbum_large

Deze vond ik toch wel even grappig om te delen. Dit is met die kleuren camera gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:40

Flipm0de

geen

1993jjohan schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 18:40:
[Afbeelding]

Deze vond ik toch wel even grappig om te delen. Dit is met die kleuren camera gemaakt.
is dit de nightmode ofzo? Want de kwaliteit is wel erg slecht.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:27
Flipm0de schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 08:39:
[...]

is dit de nightmode ofzo? Want de kwaliteit is wel erg slecht.
Is de "controversiële" infrarood camera (colour filter).

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
Het verbaast me eigenlijk ook weer niet, ik vind deze telefoon tot nu toe hele mooie foto's maken. Foto's zijn eigenlijk altijd beter dan de foto's die de telefoon van mijn partner maakt (Samsung Galaxy S10 + ). Een enorm verschil ook met mijn vorige telefoon, OnePlus 5T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Iemand hier toevallig ook last van? Ik weet niet sinds welke update de camera nu automatisch switcht tussen Super Macro en normale stand, maar dat werkt bij mij niet zo lekker. Volgens mij kon ik voorheen de macro stond zelf uit en aanzetten. Nu zit de knop er nog steeds, maar het maakt niet uit wat ik daar aanklik, hij switcht vervolgens zelf ook gewoon.

[Video: https://imgur.com/2seCCjh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Majesty schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:31:
Iemand hier toevallig ook last van? Ik weet niet sinds welke update de camera nu automatisch switcht tussen Super Macro en normale stand, maar dat werkt bij mij niet zo lekker. Volgens mij kon ik voorheen de macro stond zelf uit en aanzetten. Nu zit de knop er nog steeds, maar het maakt niet uit wat ik daar aanklik, hij switcht vervolgens zelf ook gewoon.

[Video]
Ja hier ook, maar ik zie het niet als iets waar ik last van heb. Ik vind het juist wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:58

Phntm

Tlingelingeling

[Afbeelding]
Neem alsjeblieft dit soort apps met een korreltje zout. Dat is gebaseerd op huidig verbruik en niet zo zeer de echte capaciteit. Als je de echte capaciteit wilt zien, dan is daar een officiële diagnostics app van. Die kun je vinden op Apk mirror onder de naam "OnePlus Diagnostic". Omdat ik het gevoel heb dat ik niet mag linken, zal ik dat ook niet doen. Even snel google zoeken en dan kom je er. Op de file share van @Anonymoussaurus stond ook een versie, die bleek echter wat ouder te zijn en crashte vaak (op mijn 6T). De meest recente versie vanaf APK Mirror doet het dan weer wel, en wellicht ook voor de 8 (Pro).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6G79AgUh26ZSmBL_odJ4AaU2k4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpYiKK9IjCWLD6UxZUSUzfhZ.jpg?f=fotoalbum_large Dit is de batterij van mijn 6T na 19 maanden gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:41:
[...]

Ja hier ook, maar ik zie het niet als iets waar ik last van heb. Ik vind het juist wel prettig.
Ik vind het ook wel handig, als het werkt. In het filmpje dat ik plaatste raak ik het scherm niet aan (behalve op het einde), hij doet dit vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phntm schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:47:
[...]

Neem alsjeblieft dit soort apps met een korreltje zout. Dat is gebaseerd op huidig verbruik en niet zo zeer de echte capaciteit. Als je de echte capaciteit wilt zien, dan is daar een officiële diagnostics app van. Die kun je vinden op Apk mirror onder de naam "OnePlus Diagnostic". Omdat ik het gevoel heb dat ik niet mag linken, zal ik dat ook niet doen. Even snel google zoeken en dan kom je er. Op de file share van @Anonymoussaurus stond ook een versie, die bleek echter wat ouder te zijn en crashte vaak (op mijn 6T). De meest recente versie vanaf APK Mirror doet het dan weer wel, en wellicht ook voor de 8 (Pro).

[Afbeelding] Dit is de batterij van mijn 6T na 19 maanden gebruik. :)
Dan heb je zelf een oude gepakt waarschijnlijk, want ik heb wel degelijk de nieuwe versie erop staan sinds release. ;)

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:19:
[...]

Dan heb je zelf een oude gepakt waarschijnlijk, want ik heb wel degelijk de nieuwe versie erop staan sinds release. ;)
Dit ging om een maand of 2 geleden inmiddels, je had maar 1 versie toen staan en die werkte niet ;) APKmirror had een versie die wel werkte. Verder doet het er niet toe, de app doet wat het moet doen mits je de juiste versie hebt. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:19:
[...]

Met de versie (Diagnostic New) krijg je geen batterij status uit de applicatie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.DJ95 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 18:15:
[...]

Met de versie (Diagnostic New) krijg je geen batterij status uit de applicatie helaas.
Bij mij wel hoor, en dat is exact dezelfde versie als die van op APKMirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Wat is op dit moment de meest recente batch? Hoe is de scherm uniformiteit op dit moment gezien de black crush issues (hardware probleem) en de groene tint die het toestel hebben geplaagd? Ik ben benieuwd of dat is verandert in de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phntm schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:50:
Wat is op dit moment de meest recente batch? Hoe is de scherm uniformiteit op dit moment gezien de black crush issues (hardware probleem) en de groene tint die het toestel hebben geplaagd? Ik ben benieuwd of dat is verandert in de afgelopen weken.
Hardware probleem? Ik heb er een van de eerste batch en nergens last van (ook geen groen tint en geen balk bij de cam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Golf2vr6 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Hardware probleem? Ik heb er een van de eerste batch en nergens last van (ook geen groen tint en geen balk bij de cam).
Er was een tijd geleden een gigantische heisa rondom black crush en green tint. Zelf denk ik niet dat iedereen er last van zal hebben. Hoe ziet de balk eruit bij de cam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het probleem er niet is. Het is niet voor niets zo in de media geweest. Het is een loterij dus ik denk dat je gewoon geluk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:19:
[...]

Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het probleem er niet is. Het is niet voor niets zo in de media geweest. Het is een loterij dus ik denk dat je gewoon geluk hebt :)
Dat ik er geen last van heb wil dus zeggen dat niet elk toestel uit de eerste batch er last van heeft. Ik denk dat andere gewoon pech hebben.

Het is maar net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Golf2vr6 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 21:20:
[...]

Dat ik er geen last van heb wil dus zeggen dat niet elk toestel uit de eerste batch er kast van heeft. Ik denk dat andere gewoon pech hebben.

Het is maar net hoe je het bekijkt.
Maar het overgrote deel heeft er wel last van, qua eerste batches, dus dan maakt het echt wel sense om te zeggen dat het overgrote deel er wel last van heeft. Zeker handig om mee te nemen in een keuze naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Sinds de laatste update werkt het 1x aantikken van het scherm in de stand-by stand om even de klok te zien niet meer zo lekker. Ik moet soms meerdere keren tikken om dit te zien. Ook het dubbel tikken om het scherm te unlocken werkt dan slecht. Dit vooral als de telefoon plat op de tafel ligt. Pak je hem op dan werkt het wel goed.
Andere mensen hier ook last van?
Komt natuurlijk door de aanpassing dat het scherm niet meer zo snel unlocked als je hem in je broekzak hebt zitten.
Vind het wel vervelend, zeker omdat je geen led lamp hebt voor de meldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvdgreijn
  • Laatst online: 14-06 20:14
mytheory schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:55:
Sinds de laatste update werkt het 1x aantikken van het scherm in de stand-by stand om even de klok te zien niet meer zo lekker. Ik moet soms meerdere keren tikken om dit te zien. Ook het dubbel tikken om het scherm te unlocken werkt dan slecht. Dit vooral als de telefoon plat op de tafel ligt. Pak je hem op dan werkt het wel goed.
Andere mensen hier ook last van?
Komt natuurlijk door de aanpassing dat het scherm niet meer zo snel unlocked als je hem in je broekzak hebt zitten.
Vind het wel vervelend, zeker omdat je geen led lamp hebt voor de meldingen.
Geen last van, 1 keer tikken en ik zie de klok. Zowel voor als na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdgreijn
  • Laatst online: 14-06 20:14
Kon niet zo snel vinden of dit hier al besproken is, maar gezien de officiële oneplus wireless Charger (nog) niet beschikbaar is, heeft iemand van jullie tips welke dan een goede is? Is een beetje wildgroei aan Chinese merken die mij niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Ik zit nu ook op L3. Nooit eerder gekeken wat het hiervoor was...

Ook geen verschil gezien in beeldkwaliteit, maar heb alleen een paar afleveringen van brooklyn nine nine gekeken.
Zal wel een mail naar support sturen om te vragen hoe nu verder. Max afspeelkwaliteit staat nu op sd. :|

Laatste keer was ik aan het koken met oordopjes in, maar zit nu even te kijken aan de eettafel en het is toch duidelijk te zien ja. Ik zag een topic op de oneplus support site. Daaronder maar aangegeven dat ik er ook last van heb.

[ Voor 17% gewijzigd door BooYooToo op 11-06-2020 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
mvdgreijn schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 23:01:
Kon niet zo snel vinden of dit hier al besproken is, maar gezien de officiële oneplus wireless Charger (nog) niet beschikbaar is, heeft iemand van jullie tips welke dan een goede is? Is een beetje wildgroei aan Chinese merken die mij niets zeggen.
Eigenlijk off-topic, maar kijk hier eens in V&A, worden aangeboden voor rond de 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
nieuws: Smartphones van OnePlus, Xiaomi en Oppo krijgen Android 11-bèta in ko...

Toch zie ik nergens staan op de forums van OnePlus dat ze beta's van Android 11 gaan uitbrengen de komende weken? Iemand die meer informatie heeft? Zijn er ook mensen die ervaring hebben met dit soort beta's voor andere OnePlus modellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafets88
Iemand een idee hoe ik alle icoontjes kan uitschakelen in de status bar?
Alles wat standaard mogelijk is via de settings staat reeds uit, maar sommige springen er toch nog steeds in wat burn-in geeft bij lang gebruik vh scherm.

Ik weet dat er een manier is zonder te "rooten", maar vind het niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

SnoopBok schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 10:17:

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met dit soort beta's voor andere OnePlus modellen?
OP is vaak 1 van de 1e die beta's van een nieuw OS aanbieden. Over het algemeen zijn ze vanaf dag 1 al bruikbaar als daily. Wel 1 kanttekening, ze maken er de laatste tijd wel een zootje :F van dus ik zou zeker niet als 1e de beta installeren. Kijk eerst de kat maar ff uit de boom.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Trekhond schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 11:03:
Iemand een idee hoe ik alle icoontjes kan uitschakelen in de status bar?
Status bar/ icon manager.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

spoiler:
OnePlus 8 Pro wint.

Wel opmerkelijk dat ze de video prestaties van de iPhone als slecht ervaren, terwijl de internationale YouTube community juist lovend is over de video prestaties van de iPhone.

Zelf trek ik Bright meestal slecht. Ik weet niet wat hun doelgroep precies is, maar het komt altijd heel kinderlijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Laguna schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:32:
[YouTube: Welke smartphone heeft de beste camera? Verrassende uitslag!]
spoiler:
OnePlus 8 Pro wint.

Wel opmerkelijk dat ze de video prestaties van de iPhone als slecht ervaren, terwijl de internationale YouTube community juist lovend is over de video prestaties van de iPhone.

Zelf trek ik Bright meestal slecht. Ik weet niet wat hun doelgroep precies is, maar het komt altijd heel kinderlijk over.
Oneplus 8 pro wint? Da's inderdaad gek. Vind het een uitstekende (in beide bekenissen van het woord) camera, maar het is zeker niet de beste op de markt. En inderdaad gek van die iPhone video conclusie.

Overigens: de nieuwe automatische supermacro modus werkt echt heel erg goed. Toffe update!

[ Voor 5% gewijzigd door WCA op 11-06-2020 12:45 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Kleine update wat betreft mijn widevine probleem. Ik heb mijn toestel ingestuurd, en binnen 48 weer terug. Het oplossen was binnen 10 minuten voltooid. Lijkt dus puur op een soort security / update patch die alleen kan worden geïnstalleerd vanaf een geautoriseerde pc.

Ik hoop dat het niet zomaar weer kan gebeuren :)

Het service centrum zit overigens gewoon in Nederland. Mocht je dus ooit reparatie of iets dergelijks nodig hebben, het kan relatief snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laguna schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:32:
terwijl de internationale YouTube community juist lovend is over de video prestaties van de iPhone.
Met hun getoond voorbeelden komt die iPhone er niet al te best vanaf inderdaad

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Mijn 8 pro binnen gekregen via T-Mobile, batch van 8 mei 2020 in glacial green. Ik zie geen rare groene schimmen of wat dan ook. Alleen nog testen op black crush. Verder vind het display, ondanks de curve, toch echt mooi om naar te kijken. Het is stukken helderder dan het scherm van de 6t maar ook warmer en minder blauw. Ik vind het een geslaagd toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:40

Flipm0de

geen

CLB schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:50:
[...]

Met hun getoond voorbeelden komt die iPhone er niet al te best vanaf inderdaad
wat me wel opvalt is dat de reviewers online de review vaak doen op dag -1 software, en dat oneplus regelmatig in de eerste dagen / weken nog verbeteringen uitvoert in de software die de dag -1 reviewers dan niet hebben.

Maar idd, dat stukje over de iphone video is echt raar, iphones worden juist geprezen om de ois in video

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
Hoe zit het met dat WideVine probleem? Ik zie dat ik L3 heb. Wat houdt het in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:28:
Hoe zit het met dat WideVine probleem? Ik zie dat ik L3 heb. Wat houdt het in?
Dat je geen materiaal kunt kijken in de hoogste resolutie / beste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Maar wat is dat voor belachelijks dan? Ik heb updates altijd via OTA gedaan, nooit zelf. Gaat dit weer teruggedraaid worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even in het topic teruglezen / zoeken, is al paar keer voorbijgekomen inmiddels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelka
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-11-2024
Betas zijn voor de mensen die graag meehelpen stabielere versies te maken en het snelst de nieuwste functies uittesten. Je krijgt wat sneller de updates waaronder security. Oneplus betas zijn wel beter dan bij andere merken. Maar je loopt wel meer risico met beta software. Dat geven ze ook aan op de OP forums.
Maar als je het niet boeiend vind om mee te helpen of sneller nieuwe functies krijgen is de stable build beter vind ik persoonlijk. ( Je loopt ongv 1,5 maand achter op de beta versie ) Want testen kost tijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
CLB schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:34:
Even in het topic teruglezen / zoeken, is al paar keer voorbijgekomen inmiddels :)
Een ja of nee was sneller geweest..
We hebben natuurlijk niet voor niks een zoekfunctie. Eigen inzet wordt gewaardeerd en ook verwacht.

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 12-06-2020 07:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:10
djmelvee schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:33:
Maar wat is dat voor belachelijks dan? Ik heb updates altijd via OTA gedaan, nooit zelf. Gaat dit weer teruggedraaid worden :?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
djmelvee schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:37:
[...]

Een ja of nee was sneller geweest..
Zie mijn post hiervoor. Heel zuur, ik had ook niks gedaan behalve officiële updates. Is een fout aan OnePlus hun kant, ze weten alleen niet hoe het is gekomen (veel mensen hebben het, maar lang niet iedereen, niet iedereen valt het op ook natuurlijk).

Enige optie is opsturen naar service centrum. Daar doen ze kabeltje erin en binnen 10 minuten is het gefixt zover ik weet. Kan echter alleen op geautoriseerde locatie.

Ik had hem binnen 48 uur weer terug. Nu hopen dat ze het niet nog een keer laten gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
floristevito schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 14:42:
[...]

Zie mijn post hiervoor. Heel zuur, ik had ook niks gedaan behalve officiële updates. Is een fout aan OnePlus hun kant, ze weten alleen niet hoe het is gekomen (veel mensen hebben het, maar lang niet iedereen, niet iedereen valt het op ook natuurlijk).

Enige optie is opsturen naar service centrum. Daar doen ze kabeltje erin en binnen 10 minuten is het gefixt zover ik weet. Kan echter alleen op geautoriseerde locatie.

Ik had hem binnen 48 uur weer terug. Nu hopen dat ze het niet nog een keer laten gebeuren :)
Dus ik zit zometeen minimaal 48 uur zonder telefoon? Belachelijk dit.. Wat een probleem ding. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA

WCA

Blijft naar dat het moet, maar wellicht dat je terecht kan bij de fysieke servicecenters? Phone Lab in Utrecht en nog wat meer plekken is authorized service center.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Phntm schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:58:
Mijn 8 pro binnen gekregen via T-Mobile, batch van 8 mei 2020 in glacial green. Ik zie geen rare groene schimmen of wat dan ook. Alleen nog testen op black crush. Verder vind het display, ondanks de curve, toch echt mooi om naar te kijken. Het is stukken helderder dan het scherm van de 6t maar ook warmer en minder blauw. Ik vind het een geslaagd toestel.
Terugkomend op mijn opmerking hier, ik heb geconstateerd wel last te hebben van black crush. Dit komt sterk overeen met hoe films op mijn tn computer monitor worden weergeven. Eerlijk gezegd stoort het mij niet zo en blijken veel panel problemen inherent te zijn aan de Samsung schermen voor hoge refresh rates. Pixel 4 xl en de s20 hebben we bijvoorbeeld ook last van, en bij Samsung hebben ze het met software (grotendeels?) weten op te lossen.

Ik heb er verder geen last van en vind 120hz qhd+ wel een hemelse ervaring

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OnePlus 8 en OnePlus 8 Pro krijgen beta Android 11

De pagina's van OnePlus zelf zijn (nog) niet (meer) actief zo lijkt het:
https://www.oneplus.com/nl/os/developer-preview/android11
https://forums.oneplus.co...oneplus-8-series.1233995/

Here is the list of known issues with Android 11 on the OnePlus 8 series:
All data will be cleared while flashing the build
Face unlock is unavailable
Google Assistant (“OK Google”) does not work
Video calling does not work
Certain UI screens look less than desirable
Some apps may not function as expected
System stability issues

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 11-06-2020 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Hmm...tempting.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Trouwens, wat mis je het geweldige scherm van de 8 pro als je even terug gaat naar de 5T. Je went er snel aan bij je nieuwe toestel, maar je merkt het pas echt als je even terug gaat. Eenmaal deze kleuren, resolutie én 120Hz en je wilt echt niet meer terug..
Pagina: 1 ... 19 ... 50 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd & Prijzen: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 8-serie] Accessoires
- Discussie over de Crackable game hoort hier: Crackables 2
- Vragen en opmerkingen over Oxygen Updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie