Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.747 views

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 12:32
Granaatappel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

30 jaar telt nog ook als kind toch? :$
Absoluut! 38 hier

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:14
Dutchzilla schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:51:
Zijn er al tweakers (kinderen van binnen) die al een beetje onderbuik spanning voelen voor de next gen releases? 😅
Die was er meer de 22e met het preorderen. :)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wom schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:18:
[...]

Met Bethesda heeft Microsoft direct een flinke klap aan VR-ervaring gekocht. Al flink wat VR-games die Bethesda heeft uitgebracht. Ook op dat gebied gaat dus zeker iets gebeuren.
Ik zag heel veel potentie in augemend reality maar het lijkt dat Hololens en gaming een stille dood is gestorven.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40

justifire

Shut up and squat !!

Kenny_026 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:41:
[...]

Ik zag heel veel potentie in augemend reality maar het lijkt dat Hololens en gaming een stille dood is gestorven.
In tegendeel :)
https://www.rtlnieuws.nl/...aar-ook-nederland-te-koop
Corona heeft dit zelfs een enorme boost gegeven ivm presentaties en bezichtigingen.

Laat maar, jij doelt specifiek op gaming.
Hoort mij overigens niet zeggen dat het een stille dood is gestorven, zulke dingen moeten eerst betaalbaar worden door vraag vanuit de zakelijke markt voordat het doorvloeid naar de consument.
Ben trouwens meer benieuwd naar de IllumiRoom :9

[YouTube: Microsoft IllumiRoom full demonstration]

[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 01-10-2020 08:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-10 19:16
justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:46:
[...]

Corona heeft dit zelfs een enorme boost gegeven ivm presentaties en bezichtigingen.

Hoort mij overigens niet zeggen dat het een stille dood is gestorven, zulke dingen moeten eerst betaalbaar worden door vraag vanuit de zakelijke markt voordat het doorvloeid naar de consument.

Plus: De nieuwe Mario Kart game gaat AR in gaming nog wel wat onder de aandacht brengen komende maand.

Edit: Ah, ik zie nu de edit en maakte dezelfde fout. Gaat dus om de combinatie gaming met Hololens?

[ Voor 5% gewijzigd door Dioscuri op 01-10-2020 08:56 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoop dat ze ooit een echt fijne en mooie hybride gaan maken. VR en AR in dezelfde bril. Beide versies hebben hun voordelen voor bepaalde spellen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik speel geen Destiny maar hoorde heeeeel veeeel 'I think' en 'I assume' en 'It feels' en 'Maybe' en 'I guess'.

Ja, ongetwijfeld zal <insert random game> "minstens zo goed" lopen op een XSX als op een XOX en in een aantal gevallen beter maar deze video voelde echt een beetje als 8 minuten click-bait zonder enig echt bewijs dat de gameplay verbeterd is voor de speler.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:10:
[...]

Ik speel geen Destiny maar hoorde heeeeel veeeel 'I think' en 'I assume' en 'It feels' en 'Maybe' en 'I guess'.

Ja, ongetwijfeld zal <insert random game> "minstens zo goed" lopen op een XSX als op een XOX en in een aantal gevallen beter maar deze video voelde echt een beetje als 8 minuten click-bait zonder enig echt bewijs dat de gameplay verbeterd is voor de speler.
Je geeft jezelf in de eerste woorden al antwoord 😊

Destiny is voor een groot deel online en dat ga je niet verbeteren maar wat je in deze video direct als doorgewinterde Destiny speler ziet is dat de laadtijden van en naar planeten en door de menus drastisch verbeterd zijn op next gen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zijn er trouwens al filmpjes geweest met commentaar op hoe RDR2 het doet op de Series X? Tot nu toe heb ik wel laadtijden gezien maar geen gameplay of uberhaupt iets gehoord over of er dingen beter gaan. Of dat het eigenlijk hetzelfde is als op de One X met iets stabielere framerates op de moeilijke plekken.

• MAX3400

MAX3400

Kenny_026 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Destiny is voor een groot deel online en dat ga je niet verbeteren maar wat je in deze video direct als doorgewinterde Destiny speler ziet is dat de laadtijden van en naar planeten en door de menus drastisch verbeterd zijn op next gen.
Goh, open deuren intrappen? Nogal wiedes toch? SATA-600 diskje in de XOX, 4.8GB/s custom NVME in de XSX.

Die gast is continu aan het roepen "it all feels butterysmooth but you can't see it". En dat zegt ie tijdens het spelen, niet het laden.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

Goh, open deuren intrappen? Nogal wiedes toch? SATA-600 diskje in de XOX, 4.8GB/s custom NVME in de XSX.

Die gast is continu aan het roepen "it all feels butterysmooth but you can't see it". En dat zegt ie tijdens het spelen, niet het laden.
Het is niet zo te zien als je met hem meekijkt op YouTube maar dus wel voelbaar tijdens het spelen ;)

Edit: Gebasseerd op mijn kijkmoment van gisteren overigens

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 01-10-2020 09:20 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:52

Miesjh

[...]

Ik kon deze nog niet, dus ik dacht even delen. Maar viel idd tegen.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

Kan toch fijn zijn voor destiny spelers om te zien? Ik snap niet dat je hier nu zo’n negatieve lading aan wilt hangen.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb hier een base PS4 staan en toen de 4k Oled in huis kwam voor de One X gegaan, was ff 'uitgespeeld' met de xbox games en op de PS4 een aantal exclusives gekocht, Day's gone (mwah) Spiderman (mwah) Detroit become human (niet echt mijn gameplay) Ghost of Tsushima (mooie game) Death Stranding (schitterend) de overige Sony exclusives heb ik allemaal niet veel mee behalve God Of War.

Toch was ik van plan om voor next gen eerst de PS5 zien te bemachtigen maar na het nieuws over Bethesda (Fallout 4 blijft toch de op 1 na mooiste game die ik gespeeld heb) en de openheid van Microsoft en het gemak van save games die je mee kunt nemen denk ik toch dat de series X hier nu voorang krijgt, uiteindelijk zal de PS5 ook wel een keer komen maar dat is dan iets voor later.

Verwacht ook wel dat de PS5 nu stiller is als de PS4 was maar ik wacht toch liever ook eerst even daar de reviews van af voor de zekerheid, dat de Series X stiller is heb ik toch iets meer vertrouwen in.

Maar sowieso nog geen pre order kunnen bemachtigen (ik wacht op Bol.com dus nog even geduld hebben maar.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ook tijdens de Maneater upgrade wordt alle progressie netjes meegenomen naar de Series S/X :)
Aldus de developers :

This is not a different application/game on XBox Series S & X and saves and trophies/achievements will carry forward.
This may require subscriptions to additional services such as XBox Gold (such as for cloud save transfers)
This IS a separate application/game on PlayStation 5 and trophies, stats and saves will not transfer
If you own a copy of Maneater on Disc, you will be able to insert that disc into your next gen console and download the updated game to play
For those new to the waters of Maneater taking the dive on the next gen consoles for the first time, new physical copies will be available (along with digital in the respective platform storefronts)
Ray tracing is being used to enhance water reflections and refractions

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:55:
Ook tijdens de Maneater upgrade wordt alle progressie netjes meegenomen naar de Series S/X :)
Aldus de developers :

This is not a different application/game on XBox Series S & X and saves and trophies/achievements will carry forward.
This may require subscriptions to additional services such as XBox Gold (such as for cloud save transfers)
This IS a separate application/game on PlayStation 5 and trophies, stats and saves will not transfer
If you own a copy of Maneater on Disc, you will be able to insert that disc into your next gen console and download the updated game to play
For those new to the waters of Maneater taking the dive on the next gen consoles for the first time, new physical copies will be available (along with digital in the respective platform storefronts)
Ray tracing is being used to enhance water reflections and refractions
Cloud saves vereisen geen subscription, ze zijn volledig gratis op Xbox :?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Caayn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Cloud saves vereisen geen subscription, ze zijn volledig gratis op Xbox :?
"may"
Ze dekken zich gewoon in voor het geval er iets mocht gaan veranderen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:33
Kenny_026 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Misschien ga je door de krachtigere processor ook meer damage doen :P

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

[...]

Video is 4K/60, output is dus 4K/60 lijkt mij, maar blijkbaar is het men niet opgevallen (incl. uploader).
Al met al de usual CPU+SSD boost net als alle andere spellen.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:37
[...]

Dat IllumiRoom ziet er erg gaaf uit. Zijn ze daar nog steeds mee bezig? Want nadat me opviel dat ze een Xbox 360 ervoor gebruikten, of in ieder geval de gameplay beelden, zag ik dat het filmpje alweer van 2013 was. Dit is wel erg gaaf en heeft echt wel potentie :*)

[ Voor 0% gewijzigd door bambam1979 op 01-10-2020 11:03 . Reden: Typo ]

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Ja ja ik zie ze al op een rijtje staan dansjes doen voor de spiegel. _O-

Maar goed ben benieuwd naar die raytracing capabilities van de mighty series x.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zd0aDrvWKGsKqiIUVW4blYNfREk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzaNJheEg9fO0JOrPk3KYSaX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YILSnMkZvn5oIggKT3VdvI0grDA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b82RXvhdHhZNaUYUycVr92pf.jpg?f=fotoalbum_tile

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
Vraagje; morgen komt star wars Squadrons uit.
Die wil ik graag digitaal kopen voor mijn Xbox One.
Kan ik deze straks probleemloos spelen op de Series S? Of kan ik beter een maandje wachten en hem kopen voor de Series X?

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:44
Retrospect schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:36:
Vraagje; morgen komt star wars Squadrons uit.
Die wil ik graag digitaal kopen voor mijn Xbox One.
Kan ik deze straks probleemloos spelen op de Series S? Of kan ik beter een maandje wachten en hem kopen voor de Series X?
ja je kan hem digitaal kopen en spelen zo wel op je xbox nu en later de s

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:18
Team groen laat je niet tweemaal betalen voor dezelfde game.

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 01-10-2020 11:44 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

drakiesoft schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:17:

[Afbeelding][Afbeelding]
RTX is wel iets te hoog gegrepen, zelfs voor de Series X :+

• Retrospect
  • Nu online
mcp1990 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:39:
[...]

ja je kan hem digitaal kopen en spelen zo wel op je xbox nu en later de s
Het is niet zo dat ik dan straks wat misloop? Betere graphics of framerate ofzo?

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Star Wars Squadrons hier ook besteld, gelijk maar de hotas voor de X erbij gekocht, zeker met de aankomende flight simulator 2020 erg welkom, mischien start ik Ace Combat 7 en Elite Dangerous dan ook weer eens op, qua immersie toch net wat mooier imo.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Retrospect schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Het is niet zo dat ik dan straks wat misloop? Betere graphics of framerate ofzo?
Er is meen ik geen Series X of PS5 versie aangekondigd? Je kan hem kopen op de Series S en je krijgt dan de One S versie die je kan spelen. Als deze game Smart Delevery krijgt dan krijg je zonder extra kosten een Series S geoptimaliseerde versie. Alle 1st party games krijgen dit, 3th party wordt wel aangemoedigd maar is aan de developer.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:29

mindcre8r

Tradepedia

zijn jullie je ook aan het oriënteren op een andere TV? ik wilde al een nieuwe tv en nu ik een series x heb gekocht nog liever. ik zou graag een 75 inch willen maar geen samsung. de modellen die ik interessant vind is de sony 75inch XG of XH 9505 maar die heeft geen hdmi 2.1, dat hebben de oleds wel maar dan is enkel de 65 inch een beetje betaalbaar. 77 is echt te gortig. zeggen jullie tech matters not size?

Bears and Bulls

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:57
Katmi schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:56:
[...]

Idem, bij de One X nog eens een Xbox gehaald in 2017 sinds mijn 360 verkocht was in 2010 en vond die bumpers echt goedkoop aanvoelen.

Elke klik voelt zo “hol” en goedkoop, door hoe groot de bumpers zijn merk je het nog meer vind ik + het is redelijk flimsy en goedkoop plastic dus hopelijk is dat nu beter.
Precies. Die gaan ook vaker kapot. Een aantal controllers in mijn collectie gebruik ik daarom ook niet. Ik heb eens zo’n controller open gehaald en volgens mij zijn die knopjes ook niet helemaal in orde, maar daar heb ik geen hard bewijs van.
Alleen maar goed van MS dat ze ermee aan de slag zijn gegaan :)
ArthurMorgan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:17:
Zijn er trouwens al filmpjes geweest met commentaar op hoe RDR2 het doet op de Series X? Tot nu toe heb ik wel laadtijden gezien maar geen gameplay of uberhaupt iets gehoord over of er dingen beter gaan. Of dat het eigenlijk hetzelfde is als op de One X met iets stabielere framerates op de moeilijke plekken.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Het zou toch bizar zijn als het kan draaien op 4k ultra spec, eventueel met wat aanpassingen.
Tover dat op een 65inch tv en je hebt hele blije gamers.

Verwijderd

mindcre8r schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:12:
zijn jullie je ook aan het oriënteren op een andere TV? ik wilde al een nieuwe tv en nu ik een series x heb gekocht nog liever.
Ik zou deze kopen (bij de introductie was het 3500,-), nu is ie 2400,-. + extra geld via cashback websites.
https://www.plasmavisie.nl/lg-oled65gx6la?
Beter OS (webOS vs. Android TV), betere SoC volgens mij ook dan de MediaTek troep wat Sony gebruikt en dus geen Android 10 kan draaien + je betaalt meer alleen voor de naam. Image processing is Sony wel beter met hun X1 Ultimate, maar that's about it.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:18
/nevermind

[ Voor 99% gewijzigd door PepieNL op 01-10-2020 12:28 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:38
ArthurMorgan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:17:
RDR 2 heeft geen uncapped framerate toch? Zal op de Series X wel volledig 30fps capped zijn op One X settings lijkt me. Ik verwacht nog wel een mooie next-gen upgrade voor RDR2. Is dat al bevestigd? Aangezien we wel weer een GTA 5 variant gaan krijgen....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• drakiesoft
justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

RTX is wel iets te hoog gegrepen, zelfs voor de Series X :+
Een paar ramen spiegelen moet geen probleem zijn.
Laat die DF vergelijkingen maar komen. Ik word graag verrast ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:38

Superkiwi

Hoi doei

Mosin schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:16:
[...]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Het zou toch bizar zijn als het kan draaien op 4k ultra spec, eventueel met wat aanpassingen.
Tover dat op een 65inch tv en je hebt hele blije gamers.
Het zou me niet overhalen om de hele game opnieuw te spelen maar wel om af en toe mijn savegame weer even te starten* om gewoon wat stukjes op het paard te rijden ;)

*als dat mogelijk is natuurlijk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:49
Tjezus wat is dit forumtopic slecht voor mij :). Als veertiger en sinds 2 weken dit topic 'ge-bookmark' kan ik gewoon niet wachten tot de release. Thx iedereen!

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
drakiesoft schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:17:

[Afbeelding][Afbeelding]
Ik zou vooral even afwachten tot je de games zelf kan spelen op je Series X

• G_Dragon
  • Laatst online: 16:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sjalabert schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:44:
Tjezus wat is dit forumtopic slecht voor mij :). Als veertiger en sinds 2 weken dit topic 'ge-bookmark' kan ik gewoon niet wachten tot de release. Thx iedereen!
En dan zie ik er al tegenop dat ik in Januari 30 word :P ;)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Retrospect
  • Nu online
Ik was met mijn 39 ook niet meer van plan een console te kopen. Maar dat zei ik vorige generatie ook...

Verwijderd

Als veertiger en sinds 2 weken dit topic 'ge-bookmark' kan ik gewoon niet wachten tot de release. Thx iedereen!
Je bent nog jong en hebt nog veel te leren young padawan, check deze die-hard dame:https://www.youtube.com/watch?v=3A5XlyF7UY8
Ze heeft haar eigen YouTube channel en al, en overigens ik ben 42 dus er is niets mis mee met gamen op X leeftijd. Gewoon doen wat jou blij maakt en/of plezier geeft!

• drakiesoft
Aenea schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Ik zou vooral even afwachten tot je de games zelf kan spelen op je Series X
Ik verwacht nog wel DF filmpjes voor die tijd.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Je bent nog jong en hebt nog veel te leren young padawan, check deze die-hard dame:https://www.youtube.com/watch?v=3A5XlyF7UY8
Ze heeft haar eigen YouTube channel en al, en overigens ik ben 42 dus er is niets mis mee met gamen op X leeftijd. Gewoon doen wat jou blij maakt en/of plezier geeft!
Ik zou het ook gek vinden als je op de dag dat je 40 jaar wordt ineens *PAF* en de hobby is gone zou zijn....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ik ben iets jonger maar heb de hele zomer mijn Xbox niet aangeraakt. De eerste regenachtige vrije dagen hebben mijn interesse echter weer opgesmukt. En ja dit topic vuurt de nieuwe generatie wel aan moet ik zeggen :)

Ik weet alleen nog niet of ik per direct op de trein spring (heb nu een One X) of een jaartje wacht op de eerste bundels. Ik zie nog niet meteen launch titels die de aankoop rechtvaardigen. En dan zal er misschien toch eens die grote Tv moeten komen ook ... De vrouw gaat het graag horen :+

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• MAX3400

MAX3400

Kenny_026 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Kan toch fijn zijn voor destiny spelers om te zien? Ik snap niet dat je hier nu zo’n negatieve lading aan wilt hangen.
Leg me dan eens uit. Wat is er fijn aan te zien?

Ik snap het niet hoor. En dat probeer ik uit te leggen door exact te herhalen wat de maker van het filmpje zegt "you can't see it. you need to feel it".

Wat is daar negatief aan? Ik herhaal (letterlijk) wat die auteur van dat filmpje zegt. En daarna stel ik dus mijn vraagtekens bij het nut van het filmpje. Dat is net zoiets als dat ik zou een foto zou plaatsen hier van zand en dan zeg "voelt dit ook zo vervelend aan jouw voeten"?

Niemand is erbij om een "gevoel" te valideren.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Leg me dan eens uit. Wat is er fijn aan te zien?

Ik snap het niet hoor. En dat probeer ik uit te leggen door exact te herhalen wat de maker van het filmpje zegt "you can't see it. you need to feel it".

Wat is daar negatief aan? Ik herhaal (letterlijk) wat die auteur van dat filmpje zegt. En daarna stel ik dus mijn vraagtekens bij het nut van het filmpje. Dat is net zoiets als dat ik zou een foto zou plaatsen hier van zand en dan zeg "voelt dit ook zo vervelend aan jouw voeten"?

Niemand is erbij om een "gevoel" te valideren.
Wij hebben met de vriendengroep honderden uren destiny gespeeld en talloze keren lang naar orbit loading screens zitten kijken. Dat is nu weg en dat voelt lekker aan. Maar daar moet je destiny voor gespeeld hebben om te begrijpen.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
drakiesoft schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Ik verwacht nog wel DF filmpjes voor die tijd.
Zijn maar filmpjes. Ik zou pas enthousiast worden als je het echt zelf kan zien

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:57
dvdkiwi schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:44:
[...]

Het zou me niet overhalen om de hele game opnieuw te spelen maar wel om af en toe mijn savegame weer even te starten* om gewoon wat stukjes op het paard te rijden ;)

*als dat mogelijk is natuurlijk.
Absoluut, het is echt heel mooi!
Het voordeel voor mij is, dat ik er nog aan moet beginnen. Dus als ze met een patch aankomen, ben ik een zeer tevreden. Ik verwacht ook wel dat die er komt.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Microsoft is overduidelijk zeker van hun product ! d:)b

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:18

Wom

Stelletje ouwe lullen hier bij elkaar. Hoor ik ook tussen hoor, want tegenwoordig twee dagen stijf na een potje voetballen. En die tegenstanders gaan ook steeds harder sprinten, lijkt het... :+
Darks schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Ik weet alleen nog niet of ik per direct op de trein spring (heb nu een One X) of een jaartje wacht op de eerste bundels. Ik zie nog niet meteen launch titels die de aankoop rechtvaardigen. En dan zal er misschien toch eens die grote Tv moeten komen ook ... De vrouw gaat het graag horen :+
In veel van de deze week verschenen previews wordt genoemd dat de sprong in laadtijden en het snel tussen games kunnen wisselen, wel echt een meerwaarde is. Meerdere zeggen dan ook niet meer terug te willen.

Maar er zijn er ook die zeggen dat met een One X je prima eventjes kunt wachten. Met het huidige aanbod aan games kun je alles spelen en de verschillen die er nu zijn tussen de versies lijken niet enorm.

Nu is het wel zo dat ik overal proef dat als je de nieuwe generatie consoles gewend ben, je echt niet meer terug wil.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:09:
Microsoft is overduidelijk zeker van hun product ! d:)b
[Embed]
Je bent deze vergeten:

Nu nog afwachten of dit zo blijft in de echte next-gen games....

XBL: MRE Inc

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-10 22:01
Ik ben wel benieuwd of hij ook complete silent is als ik er een UHD blu-ray in doe

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

MRE-Inc schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Je bent deze vergeten:

[Twitter]

Nu nog afwachten of dit zo blijft in de echte next-gen games....
Als hij tijdens een flinke gamesessie RDR2 stil blijft dan zie ik daar niet snel verandering in komen.

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 01-10-2020 13:18 ]

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 14:08
zwembroek schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:59:
[...]

Ik zou het ook gek vinden als je op de dag dat je 40 jaar wordt ineens *PAF* en de hobby is gone zou zijn....
Dat zeggen we hier ook altijd. Allebei echte gamers. Denk dat die liefde (ook bij andere hobby's) niet zomaar verdwijnt. Als mijn gezondheid het toe laat zie ik mezelf nog steeds lekker gamen als ik 75 ben bv. Misschien iets minder, maar ik denk niet dat een hobby opeens helemaal verdwijnt.

• drakiesoft
Aenea schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:04:
[...]

Zijn maar filmpjes. Ik zou pas enthousiast worden als je het echt zelf kan zien
Zeker, duurt alleen nog zo lang. Heb zelf helaas geen rtx kaart nog. Dus het echte werk en dan denk ik verbaast kijken als je langs een spiegelende raam loopt en jezelf ziet, daar is het wachten op. Maar goed dat is maar 1 onderdeel van raytracing. Vwb het nut, weet ik het zo nog niet. Wellicht zou je iemand om de bocht kunnen zien aankomen in de reflectie van een auto ofzo. Zou wel een extra dimensie geven aan een spel.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
drakiesoft schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:18:
[...]

Zeker, duurt alleen nog zo lang. Heb zelf helaas geen rtx kaart nog. Dus het echte werk en dan denk ik verbaast kijken als je langs een spiegelende raam loopt en jezelf ziet, daar is het wachten op. Maar goed dat is maar 1 onderdeel van raytracing. Vwb het nut, weet ik het zo nog niet. Wellicht zou je iemand om de bocht kunnen zien aankomen in de reflectie van een auto ofzo. Zou wel een extra dimensie geven aan een spel.
Dit is wel een leuke idd. Geeft een extra dimensie aan warzone als je rekening met reflecties in ramen moet houden.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Leuk om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige veertiger ben, die zich nog steeds enorm kan verheugen op de naderende release van een "spelcomputer"😁

Verwijderd

DutchOwnage schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:43:
Leuk om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige veertiger ben, die zich nog steeds enorm kan verheugen op de naderende release van een "spelcomputer"😁
Ff Old Dirty Bastards / Ouwe zakken clubje maken dan is het plaatje compleet :P

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-10 20:48

vectormatic

Warlock of the doorlock

DutchOwnage schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:43:
Haha, mid-30-er hier, en aan game devices geen tekort, en eigenlijk geen launch titles die me echt boeien, en toch zit ik erg te dubben om toch nog een series S te pre-orderen, gewoon omdat ik dan weer eens nieuwe tech heb :P (en dan heb ik eindelijk ook een 7nm Zen 2 chip in huis :P is mijn game pc niet het snelste meer)

boys will be boys, and boys want shiny toys >:)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• G_Dragon
  • Laatst online: 16:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Als hij tijdens een flinke gamesessie RDR2 stil blijft dan zie ik daar niet snel verandering in komen.
[YouTube: Living With the Xbox Series X So Far - Unlocked 463]
Toevallig gisteren overnieuw begonnen met de story van Rdr2 , pff wat kan die Xbox One X dan blazen :o
Blij dat de Series X een stuk stiller zal zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 01-10-2020 14:21 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hoe ouder je wordt des te meer vrij besteedbaar inkomen je hebt *O* maar des te minder tijd je hebt om er van te genieten -O-
[...]

IllumiRoom vond/vind ik een gaaf project maar het is niet iets waarvan ik zeg dat ik het in mijn woonkamer zou willen hebben. Dan zie ik liever dat, bijvoorbeeld, Philips Hue geïntergreerd wordt zodat ik niet een dure pricewatch: Philips Hue Play HDMI Sync Box (met HDMI 2.0 :/ ) hoef aan te schaffen.

[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 01-10-2020 14:50 ]

• Finraziel
  • Laatst online: 18:39
Voor mij is het met mijn 42 jaar juist de eerste keer dat ik direct bij launch een console koop :9
Komt ook omdat ik er nu het geld voor heb, vroeger was het toch vaak wat meer schipperen en wachten op de beste deal. Nu wil ik gewoon de beste ervaring zodra die beschikbaar is.

Gamertag: FinrazielNL

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:48:
Voor mij is het met mijn 42 jaar juist de eerste keer dat ik direct bij launch een console koop :9
Komt ook omdat ik er nu het geld voor heb, vroeger was het toch vaak wat meer schipperen en wachten op de beste deal. Nu wil ik gewoon de beste ervaring zodra die beschikbaar is.
Hier idem dito. Ben dan nog net geen 40 maar voor mij is dit ook de eerste console die ik direct bij release aanschaf.

• MAX3400

MAX3400

Kenny_026 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:04:
[...]

...talloze keren lang naar orbit loading screens zitten kijken....
Sorry, ik vroeg om uitleg over "gaming feel" maar ik krijg enkel een mening over "loading screens".

Nogmaals: in het YT-filmpje wordt constant gezegd "it feels smooth". Punt. Zonder bewijs. Hij krijgt niet eens uitgedrukt waarom het "smooth" voelt. En dat gaat over tijdens het rennen / schieten / whatever.

Niet die loading screens. Daar heb ik het niet eens over. En wat ik eerder al zei: nogal wiedes dat een loading screen zeer waarschijnlijk korter duurt op een XSX en zelfs op een XSS dan op elke andere Microsoft console tot nog toe. Ik snap ook wel dat een NMVE-drive die minstens 2.4GB/s verstookt sneller is dan die "rotte draaidiskjes" in de One X of One S.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:07:
[...]

Ff Old Dirty Bastards / Ouwe zakken clubje maken dan is het plaatje compleet :P
Hier zitten er een hoop ;-)

Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

psn: jagermeistertim

• MAX3400

MAX3400

Ho ho... Niet elke veertiger is vader 8)

• D-Ed
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:40:
[...]

Dat ze weten... 8)

• MAX3400

MAX3400

Bedoel ook meer dat ik geen vrouw / kinderen heb rondrennen terwijl ik aan het gamen ben. Ja, een vogel. En die is bekend bij een aantal GoT'ers. O-)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:29

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:26:
[...]

Ik zou deze kopen (bij de introductie was het 3500,-), nu is ie 2400,-. + extra geld via cashback websites.
https://www.plasmavisie.nl/lg-oled65gx6la?
Beter OS (webOS vs. Android TV), betere SoC volgens mij ook dan de MediaTek troep wat Sony gebruikt en dus geen Android 10 kan draaien + je betaalt meer alleen voor de naam. Image processing is Sony wel beter met hun X1 Ultimate, maar that's about it.
LG Gekocht. thanks :) bring on the HDR in 120hz

Bears and Bulls

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:35

TheVMaster

Moderator WOS
Retrospect schreef op Thursday 1 October 2020 @ 12:47:
[...]

Ik was met mijn 39 ook niet meer van plan een console te kopen. Maar dat zei ik vorige generatie ook...
Ach. ik ben ook al richting de 50 en heb er ook maar weer een besteld :+

• D-Ed
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:44:
[...]

Bedoel ook meer dat ik geen vrouw / kinderen heb rondrennen terwijl ik aan het gamen ben. Ja, een vogel. En die is bekend bij een aantal GoT'ers. O-)
Toevallig niet een papegaai die ze moeten overplaatsen in de dierentuin omdat er zo'n platte praat uitkomt hoop ik? ;)

Ik plan het gamen ook pas in als de dames naar bed zijn.. Hoewel dat soms net te laat is dus ik ben nog aan het nadenken waar ik de Series X ga plaatsen zodat ik er makkelijker een 4K monitor aan kan hangen indien ik al eerder op de avond aan de slag wil (om maar weer een beetje ontopic te komen :9 )

• ArthurMorgan
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

Toevallig gisteren overnieuw begonnen met de story van Rdr2 , pff wat kan die Xbox One X dan blazen :o
Blij dat de Series X een stuk stiller zal zijn!
Ik ben zwaar slechthorend met ernstige tinitus (oorsuizen) en hoor hem dan zelfs soms nog :D

• ArthurMorgan
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:48:
44 en hetzelfde :D

• ArthurMorgan
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Sorry, ik vroeg om uitleg over "gaming feel" maar ik krijg enkel een mening over "loading screens".

Nogmaals: in het YT-filmpje wordt constant gezegd "it feels smooth". Punt. Zonder bewijs. Hij krijgt niet eens uitgedrukt waarom het "smooth" voelt. En dat gaat over tijdens het rennen / schieten / whatever.
Puur wat ik denk, maar ik heb op de pc spellen op 30, 40, 60 en hoger FPS gespeeld. Het is niet alleen dat het beeld soepeler is, het spelgevoel (juist tijdens de dingen die je benoemt) is ook veel meer smooth. Ik ga er dus vanuit dat ze dat bedoelen.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-10-2020 16:59 ]

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Puur wat ik denk, maar ik heb op de pc spellen op 30, 40, 60 en hoger FPS gespeeld. Het is niet alleen dat het beeld soepeler is, het spelgevoel (juist tijdens de dingen die je benoemt) is ook veel meer smooth. Ik ga er dus vanuit dat ze dat bedoelen.
Van 30 naar 60 fps verminderd de input latency met 16.67ms, los van de verbetering in je reactietijd omdat het beeld vaker update. Los van dat is voor mij 30 fps echt onspeelbaar bij actie games, ik krijg dan gewoon hoofdpijn.

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:10

Kalkie

NLMP

[...]

Dan maken we toch een xbox oldies but goldies aan ;)
48 en vanaf de xbox og het gamen weer opgepakt.

Toen de xbox one hier net uit kwam heel veel tweakers aan de xbox vriendenlijst toegevoegd en gingen er lijsten rond wie welke games speelden, in de praktijk is er maar 1 waarmee ik ook daadwerkelijk contact heb en online game (you know who you are :)).

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Kalkie

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:55:
[...]

Toevallig niet een papegaai die ze moeten overplaatsen in de dierentuin omdat er zo'n platte praat uitkomt hoop ik? ;)

Ik plan het gamen ook pas in als de dames naar bed zijn.. Hoewel dat soms net te laat is dus ik ben nog aan het nadenken waar ik de Series X ga plaatsen zodat ik er makkelijker een 4K monitor aan kan hangen indien ik al eerder op de avond aan de slag wil (om maar weer een beetje ontopic te komen :9 )
Vanavond weer Destiny 2 als onze dames naar bed zijn? ;)

• MAX3400

MAX3400

Kalkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:05:
[...]

Dan maken we toch een xbox oldies but goldies aan ;)
48 en vanaf de xbox og het gamen weer opgepakt.
Een Xbox-clubje voor veertigers+ ? Met aim-assist, brake-assist, Ultra-Easy mode en 2 plaspauzes per uur? O-)

• TTHEEBO1
[...]

Dat zei ik ook niet ;-)

Volgens mij hoeven we overigens niet verder te zoeken, krijg de indruk dat er in dit topic vooral ouwe lullen rondhangen :9

• Kalkie

Kalkie

NLMP

MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Een Xbox-clubje voor veertigers+ ? Met aim-assist, brake-assist, Ultra-Easy mode en 2 plaspauzes per uur? O-)
De games zet ik inderdaad steeds vaker op easy. En dan nog (mild, want ik heb wel 2 dochters rondlopen) vloeken omdat ik niet verder kom :X

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:06:
[...]

Vanavond weer Destiny 2 als onze dames naar bed zijn? ;)
Als je dat zo op een openbaar forum leest komt het toch anders over dan in de app _O- _O-

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:10:
[...]

De games zet ik inderdaad steeds vaker op easy. En dan nog (mild, want ik heb wel 2 dochters rondlopen) vloeken omdat ik niet verder kom :X
Halo 5 op Legendary ging ons best goed af toch?

• Kalkie

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:15:
[...]

Halo 5 op Legendary ging ons best goed af toch?
Toen was ik nog maar 45 en zijn we na een bepaald level ook maar gestopt ;)

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

Toen was ik nog maar 45 en zijn we na een bepaald level ook maar gestopt ;)
Oh ja... Dat ben ik nu dus ik snap eindelijk waar mijn jeugdige enthousiasme vandaan komt, tis de leeftijd!

• Kalkie

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:15:
[...]

Als je dat zo op een openbaar forum leest komt het toch anders over dan in de app _O- _O-
Het was ook natuurlijk een verkapt ''wie doet er mee'' bericht.

Qua laadtijden zag ik in het eerder gepost filmpje ook geen bijzonderheden dus hopelijk komt er nog een goeie optimalisatieslag voor Destiny 2 op de Series X.
Ik heb de game een tijd laten liggen, maar het ziet er op de One X al vet uit op de oled in de mancave. Nog 6 weken om Forsaken en Shadowkeep uit te spelen en dan op 10 november verder met Beyond Light op de Series X. Mits ik geen last heb van Rabobank cc geneuzel (zie preorder topic) ....

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 14:08
TTHEEBO1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:08:
[...]

Dat zei ik ook niet ;-)

Volgens mij hoeven we overigens niet verder te zoeken, krijg de indruk dat er in dit topic vooral ouwe lullen rondhangen :9
29 hier, maar over twee weekjes alweer 30. Dat ik dertigers vroeger al oud vond :D

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Ik ben 36 maar doe graag mee. Bestaat er een lijst met GoT Xbox Gamer Tags? Ik geloof dat RLLMUK forum dat destijds had "next-gen share your gamer tag" oid. Ik ga voor een Series X maar al mijn vrienden lijken weer voor een PlayStation 5 te gaan al twijfelen er een aantal voor de verandering.

Mijn GamerTag is MNFRMTMRRW. Speel nu alleen op de PC via GamePass Ultimate maar op 10 November dus weer op een Series X. Heb een kleine meid van 2,5 dus vooral later op de avond. Vind vooral co-op campaigns leuk om samen te spelen.

• D-Ed
  • Niet online
Als @Kalkie serieus is dan wil ik ook wel helpen om een Discord mee op te zetten voor de wat oudere onder ons.. Wat mij betreft hoeft het niet perse alleen voor papa's/mama's te zijn maar minimala eis bijvoorbeeld 30+ en in bezit van een Xbox?

Maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe het met die andere 'ouwe lullen' Discord zit en of ze daar meer op pc of Xbox zitten.. Dus dubbel werk moeten we niet creëren lijkt mij, anders melden we ons daar gewoon allemaal aan :9

• Kalkie

Kalkie

NLMP

sohus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:24:
[...]

Ik ben 36 maar doe graag mee. Bestaat er een lijst met GoT Xbox Gamer Tags? Ik geloof dat RLLMUK forum dat destijds had "next-gen share your gamer tag" oid. Ik ga voor een Series X maar al mijn vrienden lijken weer voor een PlayStation 5 te gaan al twijfelen er een aantal voor de verandering.

Mijn GamerTag is MNFRMTMRRW. Speel nu alleen op de PC via GamePass Ultimate maar op 10 November dus weer op een Series X. Heb een kleine meid van 2,5 dus vooral later op de avond. Vind vooral co-op campaigns leuk om samen te spelen.
Die was er wel op google drive maar lijkt er nu niet meer te zijn. Wel grappig dat ik in mijn zoektocht in het eerste xbox one forum in 2013 al een verwachte verschijning voor Cyberpunk 2077 zag staan.

• Finraziel
  • Laatst online: 18:39
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Niet die loading screens. Daar heb ik het niet eens over. En wat ik eerder al zei: nogal wiedes dat een loading screen zeer waarschijnlijk korter duurt op een XSX en zelfs op een XSS dan op elke andere Microsoft console tot nog toe. Ik snap ook wel dat een NMVE-drive die minstens 2.4GB/s verstookt sneller is dan die "rotte draaidiskjes" in de One X of One S.
Maar wat verwacht je dan precies? Niet iedere Youtuber is ook gelijk een df. Wellicht is de inputlag lager (daar heeft Microsoft het een en ander in verbetert zeggen ze), of misschien is de frame pacing ook beter... En dan ga ik er even vanuit dat de pure framerate hetzelfde is, maar dat zegt niet alles. Maar ja zonder specialistische kennis en apparatuur ga je daar de vinger niet precies op kunnen leggen. Dan kun je dus ook niet meer zeggen dan dat het beter voelt.

Gamertag: FinrazielNL

• Kalkie

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:41:
Als @Kalkie serieus is dan wil ik ook wel helpen om een Discord mee op te zetten voor de wat oudere onder ons.. Wat mij betreft hoeft het niet perse alleen voor papa's/mama's te zijn maar minimala eis bijvoorbeeld 30+ en in bezit van een Xbox?
Gaat niet zozeer om mij maar meer om de interesse van andere stokoude Tweakers om af en toe eens casual samen te gamen. Maar we gaan wel wat offtopic nu in het release topic :+

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 13:32

Maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe het met die andere 'ouwe lullen' Discord zit en of ze daar meer op pc of Xbox zitten.. Dus dubbel werk moeten we niet creëren lijkt mij, anders melden we ons daar gewoon allemaal aan :9
Discord klinkt goed :)

Verwijderd

Ik speel nu op PC met Xbox One controller en charge kit.

Op een gegeven moment wil ik een Xbox Series X controller en charge kit.

Nu zag ik deze officiële charge kit:

https://www.nedgame.nl/xb...---charge-kit/9926690296/

Mijn vraag is: is de bijgeleverde kabel aan beide kanten USB-C? Graag met info link.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:09
Ik ben eerder lid geweest van de oude lullen discord of slack was t geloof ik maar daar werd voornamelijk op de pc gespeeld en ik speelde toen nog ps4 lijkt me ook gezellig om zometeen te joinen wanneer ik een xbox heb

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:17:

Mijn vraag is: is de bijgeleverde kabel aan beide kanten USB-C? Graag met info link.
Ik weet het niet 100% zeker maar ik verwacht het niet.
Series S/X console heeft nl geen usb-c poort.

• TTHEEBO1

Ai, dan mag ik er pas in als m’n Xbox inderdaad uit Polen aan komt 😂

Laatste wat ik nog weet is dat er werd besloten het wel exclusief voor ouders te houden, omdat er ook veel gesprekken over kinderen etc werden gevoerd. Geen idee hoe de status nu is.

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:17:

Kan het me niet voorstellen.

• MAX3400

MAX3400

Finraziel schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 17:44:
[...]

Maar wat verwacht je dan precies?
Ik post een vrij duidelijke afgebakende mening in MAX3400 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" over dat er weinig bewijs wordt geleverd en inderdaad dat de Youtuber nogal twijfelend en met relatief vol aannames een videootje weet te produceren en dat ik het nogal click-baiterig vindt overkomen.

Ik verwacht dan dus dat mensen Kenny_026 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" & Kenny_026 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" of Kenny_026 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" dan eens een mening kunnen accepteren ipvv een nodeloze discussie starten met niet-terzake doende argumenten en al helemaaaal geen "tegenbewijs" en dan mij verwijten dat ik er zo negatief in zit?

Maar ondertussen zit de beste persoon wel in het PS5 topic exact te roepen wat mijn mening is namelijk dat SSD's zoveeeeeel sneller zijn; maar in het Xbox topic is mijn mening over SSD's ineens "negatief" en "Ja, voor Destiny spelers is het wel fijn"?
Sinds ik een SSD in mn PS heb zitten is hij heel snappy en hoef ik nooit te wachten op laden.
Ja aangezien nvme pcie4.0 ook nog eens 14 keer zo snel is op papier tov die ssd die je hebt mag je uitgaan van wel
Er is echt geen enkel argument te bedenken nu dat de UI van de PS5 traag zal zijn.
Alleen D-Ed in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" en Verwijderd in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" reageren met inderdaad inhoudelijk en geven, net als jij nu, aan dat het inderdaad een beetje wollig videootje is waar je weinig over kan zeggen zonder specialistische apparatuur of achtergrond-info.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
MAX3400 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:38:
[...]

Ik post een vrij duidelijke afgebakende mening in MAX3400 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" over dat er weinig bewijs wordt geleverd en inderdaad dat de Youtuber nogal twijfelend en met relatief vol aannames een videootje weet te produceren en dat ik het nogal click-baiterig vindt overkomen.

Ik verwacht dan dus dat mensen Kenny_026 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" & Kenny_026 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" of Kenny_026 in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" dan eens een mening kunnen accepteren ipvv een nodeloze discussie starten met niet-terzake doende argumenten en al helemaaaal geen "tegenbewijs" en dan mij verwijten dat ik er zo negatief in zit?

Maar ondertussen zit de beste persoon wel in het PS5 topic exact te roepen wat mijn mening is namelijk dat SSD's zoveeeeeel sneller zijn; maar in het Xbox topic is mijn mening over SSD's ineens "negatief" en "Ja, voor Destiny spelers is het wel fijn"?

[...]

[...]

[...]

Alleen D-Ed in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" en Verwijderd in "[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic" reageren met inderdaad inhoudelijk en geven, net als jij nu, aan dat het inderdaad een beetje wollig videootje is waar je weinig over kan zeggen zonder specialistische apparatuur of achtergrond-info.
Gast, chill. Ik zei niets geks.

Wat ik zie in de video is dat hij het switchen door de menus lekker vindt lopen, gear change soepel gaat, naar locaties vliegen sneller is en dat hij dit goede QoL changes vindt. Mijn posts over SSD zijn toch gewoon logische redenen dat dit nu sneller gaat?

Maar je gaat er nogal met gestrekt been in. Ik kijk gewoon met iets andere ogen naar het filmpje omdat ik destiny heel veel gespeeld heb en jij niet.

Dus waar je nu over aan het uitwijden bent is me een beetje onduidelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Kenny_026 op 01-10-2020 19:18 ]

• Kalkie

Kalkie

NLMP

TTHEEBO1 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 18:22:
[...]

Ai, dan mag ik er pas in als m’n Xbox inderdaad uit Polen aan komt 😂

Laatste wat ik nog weet is dat er werd besloten het wel exclusief voor ouders te houden, omdat er ook veel gesprekken over kinderen etc werden gevoerd. Geen idee hoe de status nu is.
Brrr, ik game af en toe om het vooral niet over mijn bloedjes van kinderen te hebben 🤪

Pagina: 1 ... 89 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden