Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.745 views

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Miesjh schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:58:
[...]

4e generatie: Xbox One. Alternatief (PS Style) Xbox 4
5e generatie: Xbox Series. Alternatief (PS Style) Xbox 5

4 = One
5 = Series

Zo moeilijk is het toch niet.

PS: Getal is wel makkelijker dan een Naam/woord.
Jawel, haters gonna hate....

Getal makkelijker dan een woord ? Nah, lang leve DNS O-)

0800-pizza ;)

XBL: MRE Inc

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:59
Alwayshappyz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:52:
[...]

Ik zou onze dedicated UHD speler alsnog aanhouden, omdat die ook normale dvd's en blu-ray's wat beter upscaled. Als de series X dat ook goed zou kunnen dan zou die UHD speler weg kunnen ja. Jammer alleen dat de Xbox niet echt een media afstandsbediening heeft (volgens mij), waardoor je het aan moet sturen met de controller en dat vind ik niet fijn werken.
Er was wel een infrarood controller, maar die verkopen ze om een of andere reden niet meer... Zal wel te weinig vraag naar geweest zijn.
Ik weet niet of de xsx ook weer een infrarood oog heeft, maar dan zou je in principe gewoon met een universele ab moeten kunnen werken lijkt me.
Als ik zo snel even zoek lijkt het er op dat Harmony remotes zouden moeten werken (op Xbox one dan, xsx weet ik niet).

Gamertag: FinrazielNL

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik me wel serieus afvraag nu. Stel zo iemand komt thuis met de verkeerde doos. Zo iemand heeft klaarblijkelijk amper wat gelezen of gezien, hoe snel komt zo iemand er dan achter dat hij de verkeerde heeft?

2 februari 2022

"Ik heb in september 2020 de nieuwste Xbox S gekocht, superblij mee. Speelde altijd heel goed, maar nu doen de nieuwe spellen het opeens niet meer. Hoe kan dat?"

:D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 14:08
Finraziel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:04:
[...]

Er was wel een infrarood controller, maar die verkopen ze om een of andere reden niet meer... Zal wel te weinig vraag naar geweest zijn.
Ik weet niet of de xsx ook weer een infrarood oog heeft, maar dan zou je in principe gewoon met een universele ab moeten kunnen werken lijkt me.
Als ik zo snel even zoek lijkt het er op dat Harmony remotes zouden moeten werken (op Xbox one dan, xsx weet ik niet).
Kwam toevallig ook deze tegen: https://www.bol.com/nl/p/...FxNllPaQ.1.2.ProductTitle

Schijnt ook op de series S/X te werken. Misschien eens naar kijken tzt.

Zal jouw tip ook even meenemen, bedankt _/-\o_

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Stylze schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:36:
Laadtijden toch wat langer dan verwacht zeker bij red dead..
De huidige games maken nog geen gebruik van de nieuwe DirectStorage API. De winst die je nu ziet komt door de snellere CPU en SSD, maar er is vast nog veel meer winst te halen.

March of the Eagles

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:28

Nogne

>.<

drakiesoft schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:37:
Zo te lezen zijn er nog steeds mensen die serieus denken dat series S (of ps5 DE) verwarring gaat geven mbt fysieke media. Laat me je uit deze droom helpen. Fysieke media is al een poosje niet meer van deze tijd. De enige reden dat er nog consoles zijn met discdrive is om BC fysieke games nog af te kunnen spelen. Kids en ouders zijn de digitale wereld niet anders gewend. Films kijkt men op Netflix, de kids spelen spelletjes op hun phone uit de digitale stores, of de switch en die ook gewoon digitaal. Kids kijken ook alleen maar YouTube en Netflix tegenwoordig. Sommigen weten niet eens dat er ook tv aanbod is. DVD's kennen de kids niet. Misschien nog een enkele die zo'n ding in de auto heeft, anders is het tablet of telefoon. Muziek is YouTube of Spotify. Er is werkelijk helemaal niets meer aan digitale media, alleen nog consoles, maar dat is puur legacy en de 40+ die het leuk vindt om hoesjes te verzamelen.
Dus nee ik verwacht nagenoeg geen verwarring met een digital only console. Als dat er wel is, dan graag alleen die mensen reageren op dit topic en niet "concern trolls". Geldt overigens ook voor de naam van het apparaat.
Ik ben zelf vader en heb kinderen (zelf 29 jaar btw) maar kan echt niet inkomen in het verhaal wat je hier schrijft. Mijn zoon heeft eigen CD's en leest ook uit papieren boeken, dus nee niet alles moet persé digitaal zijn.

MP games haal ik meestal digitaal, SP fysiek zodat ik die door kan verkopen of kan doorgeven aan andere vrienden die de game willen spelen (zo doen we dat ook bij PS exclusives, 1 iemand koopt de game speelt het uit en geeft het dan weer door).

PS/XBL: Nogne

• MRE-Inc

MRE-Inc

Alwayshappyz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:06:
[...]

Kwam toevallig ook deze tegen: https://www.bol.com/nl/p/...FxNllPaQ.1.2.ProductTitle

Schijnt ook op de series S/X te werken. Misschien eens naar kijken tzt.

Zal jouw tip ook even meenemen, bedankt _/-\o_
Series X|S heeft volgens mij geen IR meer, dus deze gaat niet meer werken.

• Finraziel
MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:16:
[...]

Hij heeft geen IR blaster meer, een ontvanger is volgens mij niet bevestigd maar ik vermoed van wel.
https://www.reddit.com/r/...es_x_have_an_ir_receiver/

• Alwayshappyz
MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:16:
[...]

Goed om te weten. Op Amazon stond dat hij geschikt was voor series X ook, dus daar ging ik even van uit.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:03:
[...]

Jawel, haters gonna hate....

Getal makkelijker dan een woord ? Nah, lang leve DNS O-)

0800-pizza ;)
In dit scenario dan. :*)

Xbox Live: Miesjh NL

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:23:
[...]

Hij heeft geen IR blaster meer, een ontvanger is volgens mij niet bevestigd maar ik vermoed van wel.
Ah, dat is nogal een groot verschil. Dus dan gaat mijn officiële Xbox Media Remote gewoon werken en die @Alwayshappyz wil dan ook.

Overigens werken de mute en volume up/down ook weer op de officiele Xbox Media Remote sinds de laatste update.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Nogne schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:12:
[...]

Ik ben zelf vader en heb kinderen (zelf 29 jaar btw) maar kan echt niet inkomen in het verhaal wat je hier schrijft. Mijn zoon heeft eigen CD's en leest ook uit papieren boeken, dus nee niet alles moet persé digitaal zijn.

MP games haal ik meestal digitaal, SP fysiek zodat ik die door kan verkopen of kan doorgeven aan andere vrienden die de game willen spelen (zo doen we dat ook bij PS exclusives, 1 iemand koopt de game speelt het uit en geeft het dan weer door).
Oh ja de schijfjes doorgevers. Ik denk niet dat de studios blij met jou zijn vanwege gemiste inkomsten. Maar goed ,dat zie je vanzelf terug in de kwaliteit van games, dus vooral zo doorgaan.

Worden er nog cd spelers verkocht dan? of is dat papa's oude stereo set. Tegenwoordig zijn het bluetooth boxjes aangestuurd door phone of tablets.

• Alwayshappyz
drakiesoft schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:35:
[...]

Oh ja de schijfjes doorgevers. Ik denk niet dat de studios blij met jou zijn vanwege gemiste inkomsten. Maar goed ,dat zie je vanzelf terug in de kwaliteit van games, dus vooral zo doorgaan.
Wat is dat dan weer voor kul argument :+ Mensen verkopen hun games al jarenlang. Of geven ze door aan vrienden. Er blijven top games uitkomen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:40
[...]

Doorverkopen of doorgeven, whats the difference? Het eerste wordt alom geacepteerd en het tweede ineens niet? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 23:26

v8power67

Psn: Mausosaurus

[...]

Worden er nog cd spelers verkocht dan? of is dat papa's oude stereo set. Tegenwoordig zijn het bluetooth boxjes aangestuurd door phone of tablets.
Was Microsoft zijn grote argument met x1 niet dat je makkelijk kon game sharen ? Dus wtf is er zo erg aan een disc delen. Slaat nergens op dit sorry.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:51
Finraziel schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:23:
[...]

Ik zou het ook een vreemde keuze vinden om geen IR-ontvanger in te bouwen... Wel zo handig om een universele AB te kunnen gebruiken en niet een controller te moeten pakken (of extra AB aan te moeten schaffen) om een Blu-Ray schijfje o.i.d. te kijken...

Ik zal het vanzelf gaan merken op 10-11-2020...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:47
[...]

Wat een kortzichtige visie zeg.

Niks mis mee om je vrienden mee te kunnen laten genieten van je aanschaffen.
Reken maar dat er vele games juist meer verkopen doordat ze door meerdere personen samen fysiek gekocht worden. Een single player ervaring van 10 uurtjes voor 60 euro zien mensen misschien niet zitten maar met zijn 2en of 3en wordt het al een stuk aantrekkelijker.

Verder kan persoon A persoon B enthousiasmeren voor een titel waar persoon B eigenlijk helemaal geen interesse voor had. Bij de volgende release koopt persoon B die titel misschien ook wel..

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Enigste reden dat ik de disc verkies boven enkel digitaal is om 2de hands games te kopen en te kunnen ruilen. Op de pc heb ik al jaren geen disc versie gekocht. Bij de consoles zijn de games gewoon heel duur, voordeel bij xbox zijn die leuke kortingen om digitaal te kopen een grote plus.

• Thalaron
Ik snap de hele discussie over wel/niet fysiek oprecht niet... Beide heeft zijn voor- en nadelen.

Fysiek kan worden doorverkocht/uitgeleend maar kan anderzijds ook defect gaan. De fysieke versie (games dan) is in veel gevallen goedkoper wat opzich al een rede kan zijn. Ik heb b.v. Zelda voor de Switch niet digitaal gehaald omdat die iets van 15-20 euro duurder was. Digitaal kan dan weer niet defect gaan maar wel offline (hoewel dat met fysieke games niet anders hoeft te zijn).. Digitaal kan middels inloggegevens / gamesharing weer intressanter zijn...

Mijn voorkeur ligt tegenwoordig bij digitaal maar niet ongeacht de kosten.. Maar soms ben ik blij dat we de keuze nog hebben.

Helaas wilt naast de prijs de kwaliteit ook nog wel eens verschillen. Om die rede wil ik toch graag weer een (4K) Blu-Ray speler in mijn kast voor enkele films omdat de stream kwaliteit helaas nog weleens te wensen overlaat. En op deze manier is de keuze voor een console met meer power dan wat ik (momenteel) nodig heb. Of ik nu een Xbox Series S + (4K) Blu-Ray speler haal... of een Xbox Series X... Scheelt 1 apparaat in de kast :)

Dat fysieke media meer en meer een niche begint te worden lijkt mij geen discussie, maar om nu te doen alsnog fysieke media anno 2020 dood/zinloos is...

Edit; En daarbij heeft niet iedereen een glasvezel liggen zoals ik dat heb (1000/1000)...

[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 30-09-2020 15:31 . Reden: typo / toevoeging ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Nogne

Nogne

>.<

[...]

Maakt mij dat wat uit dat de studio's niet blij zijn met mij? Volgens mij hebben ze liever 1 verkochte kopie dan helemaal geen. En wil je nu echt zeggen dat Sony en Microsoft alleen maar slechte exclusives maakt omdat Nogne van Tweakers.net zijn games doorgeeft aan zijn vrienden :? ?

Als de studio's echt niet blij zijn moeten ze misschien stoppen met games te verkopen als ze het niet fijn vinden als mensen hun spellen spelen.

En zeker weten worden er nog CD spelers verkocht (zelfs met Bluetooth), maar mijn zoon heeft geen geïntegreerde Bluetooth in zijn lichaam. Maar kan wel CD's pakken met zijn handen, dus gebruikt hij nog gewoon CD's.

• Alwayshappyz
Thalaron schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:21:
Ik snap de hele discussie over wel/niet fysiek oprecht niet... Beide heeft zijn voor- en nadelen.

Fysiek kan worden doorverkocht/uitgeleend maar kan anderzijds ook defect gaan. De fysieke versie (games dan) is in veel gevallen goedkoper wat opzich al een rede kan zijn. Ik heb b.v. Zelda voor de Switch niet digitaal gehaald omdat die iets van 15-20 euro duurder was. Digitaal kan dan weer niet defect gaan maar wel offline (hoewel dat met fysieke games niet anders hoeft te zijn).. Digitaal kan middels inloggegevens / gamesharing weer intressanter zijn...

Mijn voorkeur ligt tegenwoordig bij digitaal maar niet ongeacht de kosten.. Maar soms ben ik blij dat we de keuze nog hebben.

Helaas wilt naast de prijs de kwaliteit ook nog wel eens verschillen. Om die rede wil ik toch graag weer een (4K) Blu-Ray speler in mijn kast voor enkele films omdat de stream kwaliteit helaas nog weleens te wensen overlaat. En op deze manier is de keuze voor een console met meer power dan wat ik (momenteel) nodig heb. Of ik nu een Xbox Series S + (4K) Blu-Ray speler haal... of een Xbox Series X... Scheelt 1 apparaat in de kast :)

Dat fysieke media meer en meer een niche begint te worden lijkt mij geen discussie, maar om nu te doen alsnog fysieke media anno 2020 dood is...
Goede samenvattende post. :)

• drakiesoft
Hey dont schoot the Messenger. Het gaat studios om verkochte exemplaren en winst natuurlijk. Dus hoe meer verkochte exemplaren hoe beter. Want dat kan weer geïnvesteerd worden in nieuwe games. Doorverkopen levert niks op. Digitaal is dan beter voor de studios. Niet beter voor jullie portemonnee, maar wel direct klagen als de game niet de kwaliteit heeft en gerushed opgeleverd wordt. En DAT zien we helaas de laatste tijd wel vaker of niet.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:01
De kwaliteit van games is de afgelopen 35 jaar inderdaad bizar slecht geweest door de 2e hands markt en het uitlenen van games. Gelukkig gaat digital only daar verandering in brengen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Thalaron
@drakiesoft Wie zegt dat doorverkopen niets oplevert? Niet direct nee...

Maar stel; Ik wil spel "X deel 2" kopen maar ik zit krap. Ik verkoop "X deel 1" door aan arme sloeber Y die anders nooit "X deel 1" had gekocht. Ik leg wat geld bij en koop "X deel 2" voor de volle mep i.p.v. te wachten tot die in de budget bak ligt.

Of... Als verstandige consument wil ik geen 75 euro uitgeven aan spel Y.
Maar.. wetende dat ik spel Y na 3 maanden voor 50% aanschaf kan verkopen, doe ik dat wél.

Ik zie daarbij het verschil niet tussen gameshare met b.v. een familielid (dus 1 aankoop = 2 gebruikers) en een 2e hands verkoop. Iemand die 2e hands games aanschaft zal hoe dan ook niet snel nieuwe games aanschaffen. Net zoals met het downloaden van films/series niet elke download gelijk staat aan een gemiste verkoop.

Waar de échte winst zit is terugkerende betalingen. Maak je plaform (of game) boeiend genoeg en je krijgt een stabiele stroom van inkomsten :). Ik geloof dat daar de toekomst ligt net zoals Windows dat blijkbaar doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 30-09-2020 15:42 ]

• drakiesoft
Raem schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:36:
[...]

De kwaliteit van games is de afgelopen 35 jaar inderdaad bizar slecht geweest door de 2e hands markt en het uitlenen van games. Gelukkig gaat digital only daar verandering in brengen.
Een game is niet tweede hands. Die is nieuw als je hem speelt, misschien wel beter als toen hij uitkwam.

• Nogne

Nogne

>.<

drakiesoft schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:34:
Hey dont schoot the Messenger. Het gaat studios om verkochte exemplaren en winst natuurlijk. Dus hoe meer verkochte exemplaren hoe beter. Want dat kan weer geïnvesteerd worden in nieuwe games. Doorverkopen levert niks op. Digitaal is dan beter voor de studios. Niet beter voor jullie portemonnee, maar wel direct klagen als de game niet de kwaliteit heeft en gerushed opgeleverd wordt. En DAT zien we helaas de laatste tijd wel vaker of niet.
Hoezo? Jij bent degene die dit als feit presenteert, dus dan mogen wij best daarop voort discusseren. Met deze gedachtegang zou Gamepass ook heel slecht zijn voor de industrie want niemand koopt dan nog de games.

Maar de realiteit is dat meer mensen het kunnen spelen, en daardoor via mond op mond reclame weer reclame maken bij andere vrienden en die daardoor eerder geneigd worden om de game ook aan te schaffen.

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:24
Mavel 128 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:02:
De one is dan Xbox 3 en de series dan 4
Klopt in principe wel maar...

PlayStation = Geen equivalent Xbox
PlayStation 2 = Xbox
Playstation 3 = Xbox 360
Playstation 4 = Xbox One
Playstation 5 = Xbox Series

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:57
Thalaron schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:40:
@drakiesoft Wie zegt dat doorverkopen niets oplevert? Niet direct nee...

Maar stel; Ik wil spel "X deel 2" kopen maar ik zit krap. Ik verkoop "X deel 1" door aan arme sloeber Y die anders nooit "X deel 1" had gekocht. Ik leg wat geld bij en koop "X deel 2" voor de volle mep i.p.v. te wachten tot die in de budget bak ligt.

Of... Als verstandige consument wil ik geen 75 euro uitgeven aan spel Y.
Maar.. wetende dat ik spel Y na 3 maanden voor 50% aanschaf kan verkopen, doe ik dat wél.

Ik zie daarbij het verschil niet tussen gameshare met b.v. een familielid (dus 1 aankoop = 2 gebruikers) en een 2e hands verkoop. Iemand die 2e hands games aanschaft zal hoe dan ook niet snel nieuwe games aanschaffen. Net zoals met het downloaden van films/series niet elke download gelijk staat aan een gemiste verkoop.

Waar de échte winst zit is terugkerende betalingen. Maak je plaform (of game) boeiend genoeg en je krijgt een stabiele stroom van inkomsten :). Ik geloof dat daar de toekomst ligt net zoals Windows dat blijkbaar doet.
En dan heb je ook nog de DLC's en Season Passes die gekocht kunnen worden door iedereen die het spel zoveelste hands koopt. Hierdoor kan een studio met 1 fysiek verkocht spel, meerdere DLC (Digitale) inkomsten binnenharken. Zo slecht is dat doorverkopen nog niet :)

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:37
Bark_At_The_Cat schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:04:
[...]

Klopt in principe wel maar...

PlayStation = Sega Saturn
PlayStation 2 = Sega Dreamcast _/-\o_ /Xbox
Playstation 3 = Xbox 360
Playstation 4 = Xbox One
Playstation 5 = Xbox Series
Heb hem even aangepast :+

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
drakiesoft schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:34:
Bekritiseren van de eeuwenoude tweedehands markt.... Serieus? Je hoeft inderdaad geen rekenwonder te zijn om tot de conclusie te komendat een doorverkocht artikel geen winst meer is voor de leverancier. Leg je klacht bij marktplaats, ebay en autoscout neer zou ik zeggen. Succes!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat moeten ze onderhand een gruwelijke hekel aan mij hebben. Voor de meeste spellen wacht ik tot dat ze minder dan 20 euro kosten in een aanbieding. Alleen rockstar houdt gigantisch van me, hun spellen koop ik nieuw en vaak meerdere keren. En je ziet het resultaat, GTA 5 en RDR 2 zijn fantastisch, dus ik wacht op jullie dankzeggingen ;)

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
ArthurMorgan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:47:
Wat moeten ze onderhand een gruwelijke hekel aan mij hebben. Voor de meeste spellen wacht ik tot dat ze minder dan 20 euro kosten in een aanbieding. Alleen rockstar houdt gigantisch van me, hun spellen koop ik nieuw en vaak meerdere keren. En je ziet het resultaat, GTA 5 en RDR 2 zijn fantastisch, dus ik wacht op jullie dankzeggingen ;)
Bedankt gozer! O+

• ArthurMorgan
  • Niet online
Graag gedaan ik deed het allemaal voor jullie :D
--

nee serieus, als je van games vind dat je niet mag doorgeven of doorverkopen, waarom dan wel met je auto, boeken, oude eettafel of telefoon? En inderdaad, ook aanbiedingen zouden dan taboe moeten zijn.
Dat is gewoon precies hetzelfde mechanisme.

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-09-2020 17:01 ]

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
ArthurMorgan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:00:
[...]

Graag gedaan ik deed het allemaal voor jullie :D
--

nee serieus, als je van games vind dat je niet mag doorgeven of doorverkopen, waarom dan wel met je auto, boeken, oude eettafel of telefoon? En inderdaad, ook aanbiedingen zouden dan taboe moeten zijn.
Dat is gewoon precies hetzelfde mechanisme.
Slaat ook nergens op. Bedrijven in de gamesindustrie hebben nog nooit zoveel winst gemaakt. Als de tweedehands markt reden is dat je niet blijft drijven, dan moet je kappen met zwemmen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nynto op 30-09-2020 17:03 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:51

Superkiwi

Hoi doei

ArthurMorgan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:47:
Wat moeten ze onderhand een gruwelijke hekel aan mij hebben. Voor de meeste spellen wacht ik tot dat ze minder dan 20 euro kosten in een aanbieding. Alleen rockstar houdt gigantisch van me, hun spellen koop ik nieuw en vaak meerdere keren.
Spellen van Rockstar kosten na 5 jaar dan ook vaak nog steeds veertig euro :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je koopt ook niet het spel, maar slechts een licentie. Dat is het hele verrotte aan de media-industrie. Continue opnieuw betalen voor nagenoeg hetzelfde. Als verzamelaar van films kan je zo maar makkelijk 10 keer licentiekosten betalen voor bv. dezelfde film. Vhs, dvd, bluray, uhd, televisie, bioscoop etc. In de muziekindustrie is het nog erger gesteld.

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Is er nog wat tofs te melden over de Xbox series X? Ik ben toe aan wat positief nieuws i.p.v. corona ellende of games doorverkopen of niet. Wij kan wat nieuwe kolen op het vuurtje gooien van de hypetrain?

• Thalaron
@BasGrunn Herkenbaar.. Corona was voor mij de #1 reden om een Xbox Series X icm GamePass te nemen. De nieuwe generatie consoles/grafische kaarten geeft weer wat leuks aan de nieuwsberichten. Daarnaast is het eens wat anders dan compleet Netflix afgaan...

Wellicht heeft iemand een idee wanneer het volgende deel van de embargo opgeheven zal worden? Ik vermoed dat we voor die tijd weinig informatie zullen gaan krijgen..

• MRE-Inc

MRE-Inc

BasGrunn schreef op woensdag 30 september 2020 @ 17:49:
Is er nog wat tofs te melden over de Xbox series X? Ik ben toe aan wat positief nieuws i.p.v. corona ellende of games doorverkopen of niet. Wij kan wat nieuwe kolen op het vuurtje gooien van de hypetrain?
Nou als je een beetje into Apple bent en je graag Apple TV op je Xbox wil hebben, dan weet ik nog wel iets.

• drakiesoft
Bethesda oOo *O*

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Wel benieuwd wanneer we meer te zien gaan krijgen. Zou Microsoft wachten? Vindt het wel erg stil bij de buren, zou MS daar op wachten? Ik zou het liefst vandaag nog alles te zien krijgen :)

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• drakiesoft
Windows central controller impressions
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YL9ptd46aqB5VmYiJ0HWQOXGUX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdCwHOYaA8lsMW4azVRd7Svl.jpg?f=fotoalbum_large

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
https://twitter.com/major.../1311336293624737793?s=19

• BasGrunn
MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2020 @ 18:13:
[...]

Nou als je een beetje into Apple bent en je graag Apple TV op je Xbox wil hebben, dan weet ik nog wel iets.
Ik ben niet 'in to the Apple', maar als het leuk nieuws is zou ik zeggen.... Gooi het er uit :)

• BasGrunn
Bethesda was voor mij de druppel om van de PS4 over te stappen naar Xbox. Ik moet wel zeggen dat ik nogal wat weerstand ondervind uit mijn vriendenlijst. Tegen de tijd dat XSX live is moet ik hier maar op zoek naar wat nieuwe gamebuddy's..... :*)

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
BasGrunn schreef op woensdag 30 september 2020 @ 18:58:
[...]

Bethesda was voor mij de druppel om van de PS4 over te stappen naar Xbox. Ik moet wel zeggen dat ik nogal wat weerstand ondervind uit mijn vriendenlijst. Tegen de tijd dat XSX live is moet ik hier maar op zoek naar wat nieuwe gamebuddy's..... :*)
Haha, hier exact hetzelfde :-)

psn: jagermeistertim

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:59
Vooral dat bumper stukje interesseert me wel. Die zijn enigzins gammel op de huidige controllers.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:33
Mavel 128 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 18:25:
Wel benieuwd wanneer we meer te zien gaan krijgen. Zou Microsoft wachten? Vindt het wel erg stil bij de buren, zou MS daar op wachten? Ik zou het liefst vandaag nog alles te zien krijgen :)
Ik verwacht tweede helft oktober om zo vlak voor de launch weer de hype tot leven te brengen. Van GT7 zou in oktober meer info verschijnen en dat zal dan wel weer in een online vent zijn. MS zal dan ook wel rond die tijd die andere studio's voor het voetlicht brengen waar we nog niets van gezien hebben.

Zag net op YouTube een en ander aan gelekte screenshotsvan Starfield en daarbij werd vermeld dat de release voor 2021 gepland is. Geen idee of dat realistisch is, hoewel de game al een aantal jaren in ontwikkeling is. Weet ook niet of het normaal is dat een bedrijf als Sony of MS al lang van tevoren afspraken maakt over exclusiviteit. Indien niet, dan zou ergens in 2021 realistisch kunnen zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Wom
  • Laatst online: 16:03

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pwAm4a6Uo533JNAdkRZq9zUTSJE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PXTk19LQPjTBz6IFsd5A3uYx.png?f=fotoalbum_large

Widescreen support zit nog niet in de XSX op dit moment.

bron: https://twitter.com/JeffGrubb/status/1310982931133890562

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MRE-Inc

MRE-Inc

BasGrunn schreef op woensdag 30 september 2020 @ 18:54:
[...]

Ik ben niet 'in to the Apple', maar als het leuk nieuws is zou ik zeggen.... Gooi het er uit :)
Ach klein nieuwtje. Apple TV app komt hoogstwaarschijnlijk naar de XBox. Leuk als je een abo daarop hebt. Voor sommigen schijnt het nogal wat te zijn als ik de ophef zo her en der lees dat het dan wel en dan weer niet naar de 2018 modellen van de LG OLED tv's komt.

https://www.windowscentral.com/apple-tv-coming-xbox-consoles

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:39:
[...]

Ach klein nieuwtje. Apple TV app komt hoogstwaarschijnlijk naar de XBox. Leuk als je een abo daarop hebt. Voor sommigen schijnt het nogal wat te zijn als ik de ophef zo her en der lees dat het dan wel en dan weer niet naar de 2018 modellen van de LG OLED tv's komt.

[Twitter]
Ik heb liever xcloud op IOS eigenlijk. En een nieuwe versie van de Apple TV voor Zwift.

Wel jammer dat Zwift niet voor Consoles beschikbaar is, dat zou echt mooi zijn op de XBX 😎

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

[Twitter]
Als het dezelfde Apple TV app is als op de LG OLED’s dan mogen ze hem lekker houden.. Is echt alleen maar om die tv service te pushen.. Het enige dat ik wil is op een toffe manier m’n iCloud foto’s en video’s kunnen bekijken op tv zonder AirPlay te gebruiken ..

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:56
Mosin schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:19:
[...]

Vooral dat bumper stukje interesseert me wel. Die zijn enigzins gammel op de huidige controllers.
Idem, bij de One X nog eens een Xbox gehaald in 2017 sinds mijn 360 verkocht was in 2010 en vond die bumpers echt goedkoop aanvoelen.

Elke klik voelt zo “hol” en goedkoop, door hoe groot de bumpers zijn merk je het nog meer vind ik + het is redelijk flimsy en goedkoop plastic dus hopelijk is dat nu beter.

• Wom

Wom

Microsoft heeft een nieuwe exclusive getekend! Naja, soort van. Het is een exclusieve licentie op GPT-3 language model van OpenAI. Er heeft hier op de frontpage wel al eens wat gestaan hier over, met daarbij ook de potentie er van beschreven.

Na het lezen van dit artikel: https://medium.com/super-...rpgs-forever-fa0431b2c083, ben ik er achter gekomen wat één van de toepassingen kan zijn. Namelijk de conversaties die je hebt met NPC's in een RPG (MS heeft wel een paar titels in zijn portfolio inmiddels :+ ), kunnen dus via AI gegenereerd worden.

Je kunt zelf al testen hoe dit werkt via deze link: https://play.aidungeon.io/main/newGame. Je geeft een paar parameters op (setting, class, naam) en er wordt een volledig verhaal voor je geschreven. Alsof de AI je eigen Dungeon Master is feitelijk.

Om dit allemaal lokaal op de CPU los te laten schijnt best heftig te zijn, maar de bedoeling van Microsoft is om dit aan te bieden via (daar heb je hem weer) de cloud. Dus het zou zomaar wel eens kunnen dat je straks gesprekken met een NPC hebt, die volledig door de AI gegeneerd zijn. Als je gaat zoeken op GPT-3 AI kom je best wel grappige voorbeelden van gesprekken en verhalen tegen.

Misschien niet iets wat direct het meest opvallende gaat zijn, maar dit is wel iets wat in mijn ogen ook next-gen is. Je zou feitelijk een RPG kunnen maken die elke keer een volledig ander verhaal heeft. Met alle mogelijkheden die je daar weer door krijgt.

TLDR: Microsoft heeft een licentie op een AI die RPG's beter gaat maken. :P

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik wou dat het al 10 november was.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:56:
Microsoft heeft een nieuwe exclusive getekend! Naja, soort van. Het is een exclusieve licentie op GPT-3 language model van OpenAI. Er heeft hier op de frontpage wel al eens wat gestaan hier over, met daarbij ook de potentie er van beschreven.

Na het lezen van dit artikel: https://medium.com/super-...rpgs-forever-fa0431b2c083, ben ik er achter gekomen wat één van de toepassingen kan zijn. Namelijk de conversaties die je hebt met NPC's in een RPG (MS heeft wel een paar titels in zijn portfolio inmiddels :+ ), kunnen dus via AI gegenereerd worden.

Je kunt zelf al testen hoe dit werkt via deze link: https://play.aidungeon.io/main/newGame. Je geeft een paar parameters op (setting, class, naam) en er wordt een volledig verhaal voor je geschreven. Alsof de AI je eigen Dungeon Master is feitelijk.

Om dit allemaal lokaal op de CPU los te laten schijnt best heftig te zijn, maar de bedoeling van Microsoft is om dit aan te bieden via (daar heb je hem weer) de cloud. Dus het zou zomaar wel eens kunnen dat je straks gesprekken met een NPC hebt, die volledig door de AI gegeneerd zijn. Als je gaat zoeken op GPT-3 AI kom je best wel grappige voorbeelden van gesprekken en verhalen tegen.

Misschien niet iets wat direct het meest opvallende gaat zijn, maar dit is wel iets wat in mijn ogen ook next-gen is. Je zou feitelijk een RPG kunnen maken die elke keer een volledig ander verhaal heeft. Met alle mogelijkheden die je daar weer door krijgt.

TLDR: Microsoft heeft een licentie op een AI die RPG's beter gaat maken. :P
Nice, en ja dat gaat zeker wel van pas komen. Toevallig gisteren zo'n voorbeeld gehad in Far Cry 5 waar de AI die om en nabij je kamp rondlopen ook van die vage nietszeggende dialogen hebben. É'n ervan herhaalde continu hetzelfde zinnetje. Wellicht kunnen ze dat met deze techniek oplossen. Oh en dan liepen er nog maar een stuk of 8 man om me heen in FC5. Moet je nagaan als je Next-gen gewoon 80 man hebt rondlopen.

• Wom

Wom

MRE-Inc schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:10:
[...]

Nice, en ja dat gaat zeker wel van pas komen. Toevallig gisteren zo'n voorbeeld gehad in Far Cry 5 waar de AI die om en nabij je kamp rondlopen ook van die vage nietszeggende dialogen hebben. É'n ervan herhaalde continu hetzelfde zinnetje. Wellicht kunnen ze dat met deze techniek oplossen. Oh en dan liepen er nog maar een stuk of 8 man om me heen in FC5. Moet je nagaan als je Next-gen gewoon 80 man hebt rondlopen.
Als daar een oplossing voor kan komen, zou dat wel wat kleine ergenis weghalen inderdaad. Al kan ik bij Far Cry 5 blijven lachen om Hurk Drubman Jr., om eerlijk te zijn. Zit nu in de Lost At Mars DLC en hij draagt enorm veel bij aan de spelbeleving _O-

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lees nu weer her en der wat over Smart Delivery

Dus dat je save games / progressie enzo mee gaan bij huidige games die je straks op de Series X|S kan spelen met een next-gen versie Geen VS discussie
As was the case with our current backwards compatible titles, you won’t have to worry about losing any progress either. Thanks to our commitment to compatibility across generations, you can be assured that when you purchase a game on Xbox One today, your game library, progression and entire gaming legacy moves forward with you if you jump into the next generation with Xbox Series X.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 01-10-2020 20:12 ]

• justifire
  • Laatst online: 15:42

justifire

Shut up and squat !!

Fijn dat alle progressie netjes wordt overgezet naar Series S/X :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:02
[...]

[Twitter]
Hopelijk volgt Apple Music ook. Zou fijn zijn. Kan ik m’n muziek ook eindelijk streamen tijdens het gamen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

_/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnUt7myNXsO9pZzI7DgCxadtS_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jK6AbQ5EYq1Vxe3OnLISVK7x.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
Shots fired. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

The Falconeer maakt alle verwachtingen waar :D
https://www.altchar.com/r...o-game-magic-a2eSI4e7bIE7

• Rivanov
Was dit al gepost?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KU9gsFS6SpvPSTUL1y5iWugU-ag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlPJu9t75oSaXu43lb6hQbQU.jpg?f=fotoalbum_large

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:07
2 titels waar ik erg benieuwd naar ben, The Medium komt op launch geloof ik he? Scorn al een releasedate voor bekend?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Xgar schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:50:
[...]

2 titels waar ik erg benieuwd naar ben, The Medium komt op launch geloof ik he? Scorn al een releasedate voor bekend?
Vooral benieuwd naar Scorn, zieke trailer :9~

• Wom

Wom

Heb het gevoel dat ik nog niet oud genoeg ben voor die twee titels :+

Doe mij The Falconeer dan maar, die preview is wel erg enthousiast. Crimson Skies met Panzer Dragoon Orta vibes kan bijna niet slecht zijn. Hoop echt dat een dergelijke game het goed gaat doen :)

• Rossi46
Komt er toch sowieso niet? Geen enkele game is daar op ontwikkeld.

• Wom

Wom

Rossi46 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:00:
[...]

Komt er toch sowieso niet? Geen enkele game is daar op ontwikkeld.
Daar durf ik geen eerlijk antwoord op te geven, maar ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd. Want in de TV-wereld komt een dergelijke verhouding toch ook niet voor, dacht ik?

• Rossi46
Wom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:04:
[...]

Daar durf ik geen eerlijk antwoord op te geven, maar ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd. Want in de TV-wereld komt een dergelijke verhouding toch ook niet voor, dacht ik?
tv wereld niet. Op youtube kom je het sporatisch tegen.

Maar om maar wat te noemen, de 60fps target ga je op een widescreen scherm natuurlijk veel minder snel halen.

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:44
Ben eigenlijk wel benieuwd of FS2020 op launchday beschikbaar komt voor de XSX/XSS. Zie hem wel in gamepass staan, maar alleen nog voor PC. FS2020 kan voor mij de reden zijn om voor een XSX te gaan.

Is daar al iets over bekend?

• Wom

Wom

codegro schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:51:
Ben eigenlijk wel benieuwd of FS2020 op launchday beschikbaar komt voor de XSX/XSS. Zie hem wel in gamepass staan, maar alleen nog voor PC. FS2020 kan voor mij de reden zijn om voor een XSX te gaan.

Is daar al iets over bekend?
Niks bekend over en zou er niet op rekenen. Want als dat zo was geweest hadden we het zeker wel al gehoord :)

• Xgar
Wom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:52:
[...]

Niks bekend over en zou er niet op rekenen. Want als dat zo was geweest hadden we het zeker wel al gehoord :)
Als ik dit dan weer lees:

https://www.purexbox.com/..._as_amazing_on_xbox_as_pc

We are very confident that the simulator will be just as amazing on Xbox as it is on PC. Some things might even be better. Regarding the controller, our intent is to deliver a great experience using any controls you already have, so you can enjoy the experience with a gamepad as well as a mouse and keyboard. We’ll have more to share with you about the Xbox version of the simulator closer to launch.”

aldus Microsoft Flight Simulator head Jorg Neumann.

• Wom

Wom

Launch van de console of launch van de game? Hoop het eerste, gok het tweede :P

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:44
Is dus bevestigd dat FS2020 naar Xbox komt alleen datum nog onbekend. Hopelijk op of voor 10 November.

• Xgar
Wom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 22:28:
Launch van de console of launch van de game? Hoop het eerste, gok het tweede :P
Het laatste lijkt me idd, maar wel bevestiging dat ie komt. :)

Hmm, had over "launchday" in de eerste post gelezen, bril ff poetsen.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zou niet misstaan op een bureau :*) .
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/LhKTgZJm/90272385-1-A3-C-45-E4-959-A-7460-DA3-D2344.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:52
Gisteren waren er dan ook de eerste aanwijzingen dat de nieuwe VR headset van HP, de Reverb G2, ook ondersteuning voor de Xbox zou krijgen.

Word natuurlijk allemaal weer ontkend maar het is eigenlijk een logische stap om WMR headset te voegen. Tel daarbij op dat deze G2 samen met Microsoft is ontwikkeld en een timed exclusive krijgt met FS 2020.

https://uploadvr.com/xbox-vr-hp-reverb-g2/

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 01-10-2020 05:57 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik hoop dat hij komt, maar het feit dat in dat plaatje gesproken wordt van xbox one ipv xbox series doet me vermoeden dat het echt een foutje is en geen verspreking. Maar uiteindelijk zullen ze het toch een keer moeten gaan doen natuurlijk. Zeker de Series X moet er krachtig genoeg voor zijn.

• Granaatappel
  • Laatst online: 18-10 14:53
Een van de redenen waardoor ik ook de overstap heb gemaakt naar de X is FS. Denk dat ik niet de enige ben. Ben echt benieuwd mocht die uitkomen, wanneer.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 12:32
Phusebox schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 05:56:
Gisteren waren er dan ook de eerste aanwijzingen dat de nieuwe VR headset van HP, de Reverb G2, ook ondersteuning voor de Xbox zou krijgen.

Word natuurlijk allemaal weer ontkend maar het is eigenlijk een logische stap om WMR headset te voegen. Tel daarbij op dat deze G2 samen met Microsoft is ontwikkeld en een timed exclusive krijgt met FS 2020.

https://uploadvr.com/xbox-vr-hp-reverb-g2/
Komt er! Van valve en Hp
En kater dat ding van Microsoft. Ze gaan deze generatie ook vr ondersteunen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:52
Dutchzilla schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:02:
[...]

Komt er! Van valve en Hp
En kater dat ding van Microsoft. Ze gaan deze generatie ook vr ondersteunen.
Die G2 is samen met Microsoft en Valve door HP ontwikkeld. Aangezien de Xbox een aangepaste Windows versie draait als besturingssysteem (toch?) lijkt he me niet lastig om WMR headsets te ondersteunen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Laatste keer dat ik een spel gekocht heb :|
https://www.microsoft.com...dard-edition/9p5s26314hwq

Weet iemand trouwens wanneer de dlc hier voor uit komt ?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:31

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:06:

Als het goed is, en de datum niet veranderd, 20 oktober 2020.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Kan mij ook wel bevallen, ik heb zelf deze pas toegevoegd in mijn Game Room.

Afbeeldingslocatie: https://scale.coolshop-cdn.com/product-media.coolshop-cdn.com/235A7J/2fd47fed8eca489d9d4a42c8aa7f1b4b.jpg/f/microsoft-xbox-one-x-1tb-cyberpunk-bundle.jpg?width=580

• Thalaron
justifire schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:06:

Ik heb hem (helaas) afgelopen vakantie ook aangeschaft. Gelukkig wel enkel de basis versie voor iets van €40 maar toch. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest.

• Rivanov
Twijfel.. de Seagate 1TB Expansion Card kopen of een normale externe SSD van 1TB.
Deze staat me wel aan.

https://tweakers.net/pric...rtable-ssd-1tb-zwart.html

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Thalaron schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:23:
[...]

Ik heb hem (helaas) afgelopen vakantie ook aangeschaft. Gelukkig wel enkel de basis versie voor iets van €40 maar toch. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest.
Ik ben dan weer blij dat ik de deluxe uitvoering heb gekocht, rechtvaardigd de aankoop nog enigszins...
Maar ja, zelfde geld voor Rage 2, Prey, Vermintide 2 en nog een stuk of 30 spellen O-)
Ach, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Rivanov schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:23:
Twijfel.. de Seagate 1TB Expansion Card kopen of een normale externe SSD van 1TB.
Deze staat me wel aan.

Moet je even kijken of die ook 100% werkt, niet dat je straks geld uitgegeven hebt voor iets dat niet 100% werkt. Maar eerlijk is eerlijk, die Expansion Card zijn veel te prijzig, hoop dat Microsoft heel snel met die prijs gaat zakken.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

[...]

Heb hem zelf op release gekocht, Single player was het geld meer dan waard, Multiplayer ben ik niet over te spreken, hoop dat ze daar nog wat modus aan toevoegen.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Linksquest schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:29:
[...]

Heb hem zelf op release gekocht, Single player was het geld meer dan waard, Multiplayer ben ik niet over te spreken, hoop dat ze daar nog wat modus aan toevoegen.
DOOM 2016 steekt er met kop en schouders bovenuit.
Was over-de-top dikke chaos terwijl je zelf een echte badass was.
In eternal voel ik mij een blaadje in de wind, zonder ammo, constant op zoek naar health...

• Thalaron
Rivanov schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:23:
Deze staat me wel aan.

Heb je die direct nodig dan? Waarom niet even wachten tot er meer aanbieders komen en of dat de prijzen dan externe SSD’s wat dalen (of tot b.v. 2TB voor hetzelfde geld te krijgen is).

Natuurlijk fijn om direct veel ruimte te hebben maar om daar nu direct €140-250 voor uit te geven?

Hoewel ik de prijs van de extrerne uitbreidingsmodule niet direct buitensporig acht (voor het product zelf, niet in verhouding met de console(s) zelf..) zou ik het slim vinden om vanuit MS er zeg... 6 maanden GamePass Ultimate bij te doen. Kost voor hun relatief gezien niet heel veel lijkt mij maar verzacht de pijn wel wat. Net zoals je vroeger vaak een code voor een maand Gold bij een (X360) spel kreeg.

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 01-10-2020 07:37 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Linksquest schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:28:
[...]
Maar eerlijk is eerlijk, die Expansion Card zijn veel te prijzig, hoop dat Microsoft heel snel met die prijs gaat zakken.
Zoek gewoon eens even in de pricewatch een SSD van 1tb op met een pci-ex 4.0 interface.
Gewoon even doen, kost je een halve minuut.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 12:32
Zijn er al tweakers (kinderen van binnen) die al een beetje onderbuik spanning voelen voor de next gen releases? 😅

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Granaatappel
  • Laatst online: 18-10 14:53
Dutchzilla schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:51:
Zijn er al tweakers (kinderen van binnen) die al een beetje onderbuik spanning voelen voor de next gen releases? 😅
30 jaar telt nog ook als kind toch? :$

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

PepieNL schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:37:
[...]

Zoek gewoon eens even in de pricewatch een SSD van 1tb op met een pci-ex 4.0 interface.
Gewoon even doen, kost je een halve minuut.
Ja weet dat die prijzen hoog zijn, maar het is niet dat je, nog niet tenminste, een andere keus aan Expansion Card hebt.

• Finraziel
[...]

Ach, ongetwijfeld gaat hij met bf ook wel weer dik in de sale, dat is toch gewoon hetzelfde? Ja prijsverschil is in dit geval nog iets groter, maar als je nooit te veel wil betalen voor je games dan moet je altijd wachten tot hij 10 euro of lager is. Prijzen worden altijd lager en als je op of kort na release een game koopt dan weet je dat de prijs binnenkort omlaag gaat, is altijd zo.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Dutchzilla schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:51:
Ik denk dat hoeveelheid en snelheid van posts in dit topic significant correleren met de gevoelde onderbuik kriebels.

psn: jagermeistertim

• Wom

Wom

Phusebox schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:04:
[...]

Die G2 is samen met Microsoft en Valve door HP ontwikkeld. Aangezien de Xbox een aangepaste Windows versie draait als besturingssysteem (toch?) lijkt he me niet lastig om WMR headsets te ondersteunen.
Met Bethesda heeft Microsoft direct een flinke klap aan VR-ervaring gekocht. Al flink wat VR-games die Bethesda heeft uitgebracht. Ook op dat gebied gaat dus zeker iets gebeuren.

Pagina: 1 ... 88 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden