Je kan ze ook allebei halen. Ik zie dit namelijk regelmatig voorbij komen dat er geswitched wordt van Xbox naar PS en vice versa. Als gamen je hobby is en je daar geld voor over hebt, kun je ze ook allebei kopen.
Als je kijkt naar de prijs van deze consoles, dan lach ik me werkelijk de ballen uit de broek voor wat je krijgt voor die prijs. Ga je dat dan nog eens verdelen over pak hem beet 5 jaar, dan zijn de kosten per maand, even afhankelijk hoeveel games je haalt, bij alleen de aanschaf van de consoles 16,50 euro**. Dan haal je nog wat games die je waarschijnlijk wat langer speelt in geval van multiplayer, maar ook de grotere single player games bieden genoeg content voor pak hem beet een uur of 30.
Ga dan eens uitrekenen hoeveel je kwijt bent aan 1 avondje stappen met vrienden. Doe eens gek, je pakt vooraf ook nog een leuk eetcafeetje mee en werkt een sateetje met friet, salade en een lekker biertje erbij naar binnen.
Nou kan ik niet in ieders portemonnee kijken, maar als je het over een lange periode bekijkt, dan valt het nog wel mee met de kosten. Ja de eenmalige aanschaf kost je in het meest extreme geval van beide consoles, 1000 euro. Hier heb je ruim 2 tot 3 jaar voor kunnen sparen want op een gegeven moment weet je ook dat je nieuwe consoles kan verwachten.
** Ik reken even puur en alleen de consoles van next-gen voordat er weer "zeikerds" zijn die gaan zeggen dat je de energiekosten van active standby moet mee rekenen etc etc.
In ander nieuws: Stallion83, je weet wel die gast die als eerste op de wereld 1.000.000 Gamerscore haalde, heeft een kleine video gemaakt van Quick Resume. Gemiddeld ongeveer een seconde of 7-8 tussen het switchen van 5 games. Ik noem dat impressive
Wel even op de tweet klikken.
[
Voor 10% gewijzigd door
Chaoss op 02-10-2020 14:37
]