Mja vanwege USB-C wacht ik ook nog even op een nieuwe compatible A50, dan upgrade ik de mijne ook weer. Hij is nog niet stuk, maar wellicht gaat de aansluiting om op te laden er straks wel aan en dan zit ik zonder. Op zich zou ik het niet erg vinden, heb hem nu al een jaar of 6, maar hij kan eigenlijk nog wel goed mee. Hopelijk wordt het iets waar ik makkelijk wireless kan verbinden. Overigens werden de nieuwe consoles volgens mij wel compatible met andere headsets?
Overigens interessant:
*The ASTRO HDMI Adapter will be available via ASTRO websites and retailers globally in October for $39.99. It enables game sound + voice chat mixing and features lagless 4K HDMI video passthrough while adding a TOSLINK optical jack. Current registered owners of ASTRO products will be able to submit their serial number and email address to receive a $15 discount on purchase on ASTROGaming.com. More details to follow on this program.
Dus voor 15 euro een no-lag adapter wordt wel interessant. Maar bestellen zodra het kan.
Ik ben benieuwd of het net zo spannend is als je eerste fabriek in
Satisfactory. Of nog beter,
Little big workshop (best een leuke titel al prefereer ik hem op pc.
Ik verwacht overigens dat als die Satisfactory uit early access komt bij pc, dat ie ook wel snel naar console komt. Dat is echt een grappige titel. Het opzetten van fabrieken, productielijnen en alles upgraden blijkt toch wel erg verslavend te zijn haha.
D-Ed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
Okay peoples. @
Kalkie en ik gaan een poging wagen een 'Old school Xbox clubje'o te richten op Discord. Een aantal eisen waar wij aan zitten te denken (en via DM binnen komen, niets staat nog vast):
- Tweakers only
- Xbox One only (bij voorkeur Series S/X zodat we niet te lang hoeven te wachten
) - 30+
- Papa of mama is geen harde eis maar ga er vanuit dat een 'family friendly' atmosfeer gewenst is
- Wilde discussie houden we voor het Tweaker forum anders hebben de mods hier niets meer te doen

- Andere suggesties? Stuur een DM naar mij of @Kalkie
We gaan de komende dagen de wensen verder uitkristalliseren, als blijkt dat er te weinig behoefte, of teveel overlap is dan zetten we dit plan niet door. Nu het bij iedereen wat meer begint te kriebelen moeten we de vibe gewoon lekker vasthouden
Als mensen nog ideeën hebben vwb topics in Discord dan vernemen we dat ook graag via DM om het topic hier clean te houden.
Maandag of dinsdag delen we hier de invite

Ik had wellicht wat eerder moeten reageren, maar dan nu maar.
In ieder geval vind ik het niet verstandig om de discord zo af te schermen. Mij maakt het weinig uit als er mensen van buiten tweakers joinen of alleen lurkers zijn. Meer mensen meer vreugd. Scheelt je zelf ook administratie e.d. Je kunt mensen er altijd uit bonjouren. Ik heb in ieder geval altijd een open houding toegepast, ook als er xbox communities, clans en andere sociale zaken in games worden toegevoegd. Je kunt daar heel streng in zijn, maar dat kost je altijd veel tijd en het jaagt toch altijd wat mensen weg. Ik zou ook niet forceren dat een 30+ leeftijd nodig is. Als je dat wel doet, dan denk ik dat het beter is om geen relatie met Tweakers te leggen, omdat je dan erg specifiek bezig bent. Over het algemeen zijn mensen via Tweakers altijd wel volwassen. Een 18+ grens kun je altijd wel doen, maar jonger dan 30 kan toch ook gewoon prima? Ik heb aardig wat mensen in mn vriendenlijst gehad die jonger waren en waarmee je ook gewoon prima kunt gamen. Maar goed, zoals ik zeg: als je zoveel regels eraan gaat stellen jaag je mensen weg en denk ik dat je beter geen specifieke relatie met Tweakers kunt instellen. Gewoon dan de focus op 30+ Nederlandse Xbox gamers oid.
Overigens vraag ik me af of je dan niet gewoon beter Xbox Communities kunt gebruiken, want daar heb je ook gewoon chat en dergelijke.
Verder prima initiatief. Hopelijk heb je wat meer geluk qua activiteit
[
Voor 29% gewijzigd door
Martinspire op 02-10-2020 21:36
]