Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.753 views

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-10 11:10
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Laat me raden, geen beeld ?

Ik heb verder geen specifieke launch games. Ik speel gewoon verder met de games in mijn backlog.
Klopt, geen beeld. Hoor hem wel opstarten via de SPDIF connectie. maar ook heel storend. Verder hoor ik geen controller input of dergelijk. Dus lijkt ook niet op het dashboard te komen of door een storing krijg ik geen geluid waardoor die er misschien wel is maar niet doorgeeft.

Heb wel geprobeerd de HDD te vervangen na de klachten en een OSU USB stick gemaakt maar alleen de HDD vervangen maakt geen verschil.

Xbox staat boven op tv kast en heeft genoeg vrije ruimte. Dus denk niet dat die zich gebakken heeft en deze issues naar boven zijn gekomen.

Je zou bijna denken aan de timing dat het zo zou moeten zijn van Microsoft zodat ik een Xbox Series ging halen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kadardar op 02-10-2020 12:45 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kadardar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:40:
[...]

Klopt, geen beeld. Hoor hem wel opstarten via de SPDIF connectie. maar ook heel storend. Verder hoor ik geen controller input of dergelijk. Dus lijkt ook niet op het dashboard te komen of door een storing krijg ik geen geluid waardoor die er misschien wel is maar niet doorgeeft.

Heb wel geprobeerd de HDD te vervangen na de klachten en een OSU USB stick gemaakt maar alleen de HDD vervangen maakt geen verschil.

Xbox staat boven op tv kast en heeft genoeg vrije ruimte. Dus denk niet dat die zich gebakken heeft en deze issues naar boven zijn gekomen.

Je zou bijna denken aan de timing dat het zo zou moeten zijn van Microsoft zodat ik een Xbox Series ging halen. :)
Ik had geen beeld, maar kon wel met mijn W10 laptop en iOS devices streamen, dus alles werkte behalve het beeld van console naar tv. Als het een Scorpio Edition is, dan is het een bekend probleem. Dus probeer eens of je via remote streaming wel gewoon je dashboard ziet. Zo ja, dan is het hoogst waarschijnlijk de retimer chip. Had ik ook en laten repareren. Kost idd flink wat zo kort voor de release van de Series X|S, maar was het mij wel waard gezien ik er elke dag gebruik van maak. Ik kan echt niet 6 weken zonder. :)

En geen idee waar je hem wil laten repareren, maar ik heb me rotgezocht naar console repair shops, maar de meesten zijn gewoon wat gasten die het vanuit huis op zolder doen. En dat je er op kunt wachten houdt meestal in dat ze een andere/oude console open trekken en daar jouw vervangende onderdeel uithalen en in de jouwe stoppen. Pas dus op. Mocht je een adres willen die het onderdeel wel besteld bij een een leveranceer, stuur maar een dm.

XBL: MRE Inc

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44

Wom

Artikel over interview met Asobo. Flight Simulator gebruikt de Forza Engine, ze werken aan een vervolg van A Plaques Tale én er is nog een titel in ontwikkeling voor Microsoft, die nog niet aangekondigd is.

Kwestie van tijd en dit is een 1st party studio, lijkt mij?
"Then, we had the great support of Turn 10 during all the years of development of the simulator to learn all the physics, photo-realism, density and base structure of the FTech Engine, which in the version we used, was slightly modified to support the large load of data. "

“In short, the visual rendering is calculated on the player’s Windows 10, but all the 3D Textures and Data used come from the FTech Engine in a mix with Azure.”
Enne... Forza 8 met het foto-realisme van FS? 😲

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 02-10-2020 13:32 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:45
Hoop echt dat Forza 8 de fotorealistische graphics gaat krijgen waar Gran Turismo in uitblinkt. De graphics van Gran Turismo met de sound van Forza. <3

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:36
vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:12:
Wat gaat iedereen eigenlijk 10 november spelen op zijn nieuwe console? Als ik zelf naar de launch games kijk wordt ik eigenlijk alleen warm van Dirt 5.
- Forza Horizon 4 opstarten en wat mooie landmarks bekijken (al komt de Series X upgrade pas later volgens mij)
- Gears 5 bekijken
- Ori and the will of the wisps verder spelen
- Dirt 5 installeren/spelen (gratis gekregen bij een abonnement op Top Gear)
- Ride 4 spelen. Al komt de update pas in januari

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:36
Xgar schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Origins weet ik niet meer zeker, in odyssee wel.
Origins ook, maar heel weinig. Zie bv dit filmpje, alle modern day gameplay in 16 minuten (en ze zijn niet echt aan het rushen):
YouTube: Assassin's Creed Origins - All Present Day Scenes and Gameplay
Je hebt wel ook wat achtergrond info op je laptop waar ze niet allemaal naar kijken maar dat kun je dus ook prima negeren als je het niet interessant vindt.
Oh, en video bevat spoilers uiteraard...
Ik zou de laatste twee games er in ieder geval ook niet voor laten liggen, het is maar een heel klein deel in twee hele grote (en leuke) games.

Gamertag: FinrazielNL

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-10 17:56
bambam1979 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Heb nog een One X is de Vraag & Aanbod staan :+
Daar heb ik hem ook 3 maanden opgehad, nu nog steeds volgens mij, zal hem eens verwijderen. Echter was hij binnen 2 dagen verkocht via marktplaats voor 250 euro. (kaal) gelukje mee gehad wel.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:53
swoutr schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

Daar heb ik hem ook 3 maanden opgehad, nu nog steeds volgens mij, zal hem eens verwijderen. Echter was hij binnen 2 dagen verkocht via marktplaats voor 250 euro. (kaal) gelukje mee gehad wel.
Oh netjes, mooie prijs. Dat ga ik niet meer redden. Mag in mijn handen klappen als ik er nog 200 voor kan krijgen denk ik.

Heb je idd geluk mee gehad. Ik krijg op MP van die opdringerige berichten van "ik kom hem nu halen voor 100 euro" |:(

Nou..... doe maar niet!

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• MRE-Inc

MRE-Inc

Caayn schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:10:
Is er ondertussen al een werkende unit verschenen bij iemand buiten de VS of VK?
Japan zie ik net... Althans de tweet is vertaald uit het Japans of dat ding ook daadwerkelijk nu in Japan staat. Tevens staat er geen Prototype sticker op.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43

vectormatic

Warlock of the doorlock

Maikel64 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:39:

- Dirt 5 installeren/spelen (gratis gekregen bij een abonnement op Top Gear)
Heb ik ook erg zin in (vorig jaar Dirt 4 gespeeld via gamepass), maar de top gear deal is een fysiek schijfje, en als ik nog wat ga kopen, dan wordt het een series S (want A) die zijn nog beschikbaar, B) is goedkoper en C) past wel in het TV meubel)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

bambam1979 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Oh netjes, mooie prijs. Dat ga ik niet meer redden. Mag in mijn handen klappen als ik er nog 200 voor kan krijgen denk ik.

Heb je idd geluk mee gehad. Ik krijg op MP van die opdringerige berichten van "ik kom hem nu halen voor 100 euro" |:(

Nou..... doe maar niet!
Daarom verkoop ik oude consoles nooit, je krijgt er geen knoop meer voor zodra het nieuwe apparaat er aan komt, en dan hou ik het ding liever achter de hand, zo heb ik erg veel plezier gehad van de 360 toen ik vaak bij mn vriendin thuis zat.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

Japan zie ik net... Althans de tweet is vertaald uit het Japans of dat ding ook daadwerkelijk nu in Japan staat. Tevens staat er geen Prototype sticker op.

[Twitter]
Vertaald:
Reporters are also going to play down the Xbox Series X as soon as the article is finished.

Dus dat lijkt gewoon een volledig werkend ding die in diezelfde beta ring zit (enkel gamepass games).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• bambam1979
vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

Daarom verkoop ik oude consoles nooit, je krijgt er geen knoop meer voor zodra het nieuwe apparaat er aan komt, en dan hou ik het ding liever achter de hand, zo heb ik erg veel plezier gehad van de 360 toen ik vaak bij mn vriendin thuis zat.
Zou dat het liefst ook doen inderdaad. Het is bij mij dan ook een stukje geld terug krijgen voor de nieuwe aankoop. Ik kan het wel missen, dat is het punt niet, Maar ik weet dat ik de One X nooit meer ga aanraken zodra de Series X hier staat. Zeker met het verschil als je eenmaal de SSD gewent bent.

Als ik er 200 voor kan krijgen, dan heb ik dat toch weer bespaard op de Series X en kan ik dat eventueel weer in games stoppen, al ben ik voorlopig nog wel even zoet met backlog en GPU.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Heeft iemand hier zijn One X staan? Ik heb onder mijn tv een Besta meubel van IKEA en die heeft 4 plekken. Nu kan ik de OG xbox en de 360 allebei op een plankje kwijt. Ik wil eigenlijk de Series X staand neerzetten, maar daar is geen plek voor, maar niet als ik de One X op een standaard zet, maar welke? Wie gebruikt er een? Geen idee of dat qua koeling nog uit maakt.

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:11
Mavel 128 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:40:
Heeft iemand hier zijn One X staan? Ik heb onder mijn tv een Besta meubel van IKEA en die heeft 4 plekken. Nu kan ik de OG xbox en de 360 allebei op een plankje kwijt. Ik wil eigenlijk de Series X staand neerzetten, maar daar is geen plek voor, maar niet als ik de One X op een standaard zet, maar welke? Wie gebruikt er een? Geen idee of dat qua koeling nog uit maakt.
Bij mij zat er een standaard in de doos, wel een Day one editie.

De orginele standaard kun je vast wel ergens kopen

Lichtpuntje...

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:19

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wederom weer een grote update online gegooid voor dit topic :)
Als er fouten inzitten meld dit gerust :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

bambam1979 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:28:
[...]

Zou dat het liefst ook doen inderdaad. Het is bij mij dan ook een stukje geld terug krijgen voor de nieuwe aankoop. Ik kan het wel missen, dat is het punt niet, Maar ik weet dat ik de One X nooit meer ga aanraken zodra de Series X hier staat. Zeker met het verschil als je eenmaal de SSD gewent bent.

Als ik er 200 voor kan krijgen, dan heb ik dat toch weer bespaard op de Series X en kan ik dat eventueel weer in games stoppen, al ben ik voorlopig nog wel even zoet met backlog en GPU.
Mja fair point, sinds mn vriendin en ik samenwonen heb ik de 360 ook niet meer aangeraakt, en als ik straks een XSS heb, wordt de X1 toch echt eerste keus voor als er ergens een gamehoekje op zolder komt, en de gamecube hebben we het maar niet over :P

Het is ook een stukje "geen zin in marktplaats" overigens, ik zou de "reserve" console zo uitlenen/weggeven aan familie/goede vrienden, maar ik heb geen zin om marktplaats volk te moeten tolereren om vervolgens ook nog te vinden dat ik er te weinig voor heb gekregen, zeker als ik het geld niet nodig heb.

(heb in het verleden toen ik krap zat wel een hoop weggedaan, o.a. de dreamcast, NDS etc.. maar dat was echt een stukje noodzaak, gekoppeld met de kennis dat ik er toch niks meer mee ging doen)

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:05
Mavel 128 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:40:
maar niet als ik de One X op een standaard zet, maar welke? Wie gebruikt er een?
AliExpress, XBOX One X Stand.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• bambam1979
vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:51:
[...]

Mja fair point, sinds mn vriendin en ik samenwonen heb ik de 360 ook niet meer aangeraakt, en als ik straks een XSS heb, wordt de X1 toch echt eerste keus voor als er ergens een gamehoekje op zolder komt, en de gamecube hebben we het maar niet over :P

Het is ook een stukje "geen zin in marktplaats" overigens, ik zou de "reserve" console zo uitlenen/weggeven aan familie/goede vrienden, maar ik heb geen zin om marktplaats volk te moeten tolereren om vervolgens ook nog te vinden dat ik er te weinig voor heb gekregen, zeker als ik het geld niet nodig heb.

(heb in het verleden toen ik krap zat wel een hoop weggedaan, o.a. de dreamcast, NDS etc.. maar dat was echt een stukje noodzaak, gekoppeld met de kennis dat ik er toch niks meer mee ging doen)
Ja het stukje backwards compatibility speelt natuurrlijk ook mee, en ik game alleen in de woonkamer. Dat je geen zin hebt in MP taferelen snap ik helemaal. Je moet nog maar afwachten wat er over de vloer komt.

Zonde dat je de Dreamcast weg hebt gedaan. Ik heb in het verleden vanaf de NES bijna alles wel gehad, maar ik wou vooral dat ik de Saturn en de Dreamcast nog had. Mooie tijden waren dat :)

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

bambam1979 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:59:
[...]

Ja het stukje backwards compatibility speelt natuurrlijk ook mee, en ik game alleen in de woonkamer. Dat je geen zin hebt in MP taferelen snap ik helemaal. Je moet nog maar afwachten wat er over de vloer komt.

Zonde dat je de Dreamcast weg hebt gedaan. Ik heb in het verleden vanaf de NES bijna alles wel gehad, maar ik wou vooral dat ik de Saturn en de Dreamcast nog had. Mooie tijden waren dat :)
Ja, BC is een rare factor deze keer, als ik een gamehoekje op zolder maak (vooral voor de kids), en de X1 daarzet, krijg je straks de situatie dals bijvoorbeeld met gamepass je een hele hoop games op beide plekken kan spelen, en volgens mij zelfs met save game sync, das wel tof :P

En de dreamcast, ja ik heb er een hele hoop lol mee gehad destijds, maar toen ik em jaren later weer eens aansloot had ie toch wel last van "PSX syndroom", namelijk dat die vroege polygon-based games toch niet heel lekker oud zijn geworden

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 14:08
vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:51:
[...]

Dit is precies de reden waarom wij eigenlijk niks meer verkopen. De One X houden we gewoon, of we kijken of we er een vriend blij mee kunnen maken. We hebben te vaak best rare figuren over de vloer gekregen; sommigen kwamen zelfs vrij dreigend over, dus dat doen we niet weer. En het geld kunnen we missen. Als we al iets verkopen doen we enkel verzenden, maar dat doen we niet met grote apparaten.

• MRE-Inc

MRE-Inc

vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

krijg je straks de situatie dals bijvoorbeeld met gamepass je een hele hoop games op beide plekken kan spelen, en volgens mij zelfs met save game sync, das wel tof :P
Beide plekken.... Ja dat heeft Microsoft wel goed voor elkaar. Toen mijn One X begin september een hdmi probleem had, heb ik de oude One Elite weer beneden aangesloten. Die had al een paar maanden niet aan aangestaan. Na de verplichte update, kreeg ik de melding: "We hebben instellingen voor uw account gevonden, wilt u die terugzetten ?" Nadat ik op Ja had geklikt, had ik gewoon mijn exacte dashboard voor me zoals ik die laatst op de One X had. Het enige wat ik niet had, was de custom achtergrond. Verder stonden al mn blocks met tegels op dezelfde plek in de juiste volgorde en hoefde ik alleen maar op het tegeltjes van de games te klikken om ze te downloaden.

Een soort van roaming profile. Nou weet ik dat je een backup kunt maken van de instellingen naar disk, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eens gedaan heb, althans niet recentelijk. Ik heb er dus wel disks aan hangen en misschien stond daar nog een profiel op.

Het is iig aan te raden om straks als je overstapt naar de Series X|S en je geen zin hebt om je hele dashboard opnieuw te moeten instellen, om dan een backup te maken naar disk.

Kan vanavond wel wat screenshots maken voor de topic start in dien nodig @G_Dragon ?

• bambam1979
vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

Ja, BC is een rare factor deze keer, als ik een gamehoekje op zolder maak (vooral voor de kids), en de X1 daarzet, krijg je straks de situatie dals bijvoorbeeld met gamepass je een hele hoop games op beide plekken kan spelen, en volgens mij zelfs met save game sync, das wel tof :P

En de dreamcast, ja ik heb er een hele hoop lol mee gehad destijds, maar toen ik em jaren later weer eens aansloot had ie toch wel last van "PSX syndroom", namelijk dat die vroege polygon-based games toch niet heel lekker oud zijn geworden
Klopt, dat is inderdaad erg fijn als je overal kan spelen en niet afhankelijk bent van schijfjes of dergelijke. In zo'n setting is het ook nog wel degelijk een meerwaarde. Mijn kids zijn inmiddels 16 en gaan voor de PS5 want vrienden gaan daar ook voor. Helemaal prima, ze kopen hem zelf dus ik hoef mijn Xbox en PlayStation niet te delen. Al mogen ze er best op spelen als het zo uit komt, maar wel in de woonkamer.

Ja inderdaad, PS1, PS2, Saturn, Dreamcast is beter om in je herinneringen te bewaren. Het geeft een heel nostalgisch gevoel, maar als je het nu aanzet dan denk je "vond ik dat mooi"? Snap wat je bedoeld :Y :+

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:38:
[...]

Beide plekken.... Ja dat heeft Microsoft wel goed voor elkaar. Toen mijn One X begin september een hdmi probleem had, heb ik de oude One Elite weer beneden aangesloten. Die had al een paar maanden niet aan aangestaan. Na de verplichte update, kreeg ik de melding: "We hebben instellingen voor uw account gevonden, wilt u die terugzetten ?" Nadat ik op Ja had geklikt, had ik gewoon mijn exacte dashboard voor me zoals ik die laatst op de One X had. Het enige wat ik niet had, was de custom achtergrond. Verder stonden al mn blocks met tegels op dezelfde plek in de juiste volgorde en hoefde ik alleen maar op het tegeltjes van de games te klikken om ze te downloaden.

Een soort van roaming profile. Nou weet ik dat je een backup kunt maken van de instellingen naar disk, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eens gedaan heb, althans niet recentelijk. Ik heb er dus wel disks aan hangen en misschien stond daar nog een profiel op.

Het is iig aan te raden om straks als je overstapt naar de Series X|S en je geen zin hebt om je hele dashboard opnieuw te moeten instellen, om dan een backup te maken naar disk.

Kan vanavond wel wat screenshots maken voor de topic start in dien nodig @G_Dragon ?
Ik vind het een goed idee, zo'n tutorial kan handig zijn.
Hoe heet zo'n backup trouwens?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MRE-Inc

MRE-Inc

Staat hier natuurlijk ook:

https://support.xbox.com/...tes/back-up-your-settings

Maar zal wat screenshots maken en ergens neer zetten. DM de link wel.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:04:

Screenshots zijn kleiner weg te zetten in het Hoofd Topic denk ik :)

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

[Twitter]
Manufacturer Date: 15 September 2020
Dus exemplaar naar Famitsu verzonden wat voor de verkoop bedoeld is lijkt mij.

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:17:
[...]

Manufacturer Date: 15 September 2020
Dus exemplaar naar Famitsu verzonden wat voor de verkoop bedoeld is lijkt mij.
Dat denk ik wel, andere xbox hebben ook een “not for sale / prototype” sticker. Dat zie je hier niet.

• MRE-Inc

MRE-Inc

*knip* geen relevantie voor dit topic

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 02-10-2020 16:56 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:04:

Kijk is in het hoofdtopic, kan later je screenshots wel toevoegen! :) :) :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Kijk is in het hoofdtopic, kan later je screenshots wel toevoegen! :) :) :)
Ah, mooi het staat erbij. Vind het wel een fijne feature straks. Maar het zal dus wel naar disk worden weggeschreven en niet naar cloud. USB disk straks aan de nieuwe Series X, profiel terugzetten en direct wat games van externe SSD terug naar interne disk zetten. Binnen 10 minuten na het aanzetten kun je al weer gamen.

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Dit is precies de reden waarom wij eigenlijk niks meer verkopen. De One X houden we gewoon, of we kijken of we er een vriend blij mee kunnen maken. We hebben te vaak best rare figuren over de vloer gekregen; sommigen kwamen zelfs vrij dreigend over, dus dat doen we niet weer. En het geld kunnen we missen. Als we al iets verkopen doen we enkel verzenden, maar dat doen we niet met grote apparaten.
Electronica verkoop ik eigenlijk altijd door via Tweakers. Enkel en alleen nog maar positieve ervaringen gehad.

De One X gaat staks ook gewoon in de vekoop. Zelf ga ik echt niks meer mee doen en ons manneke is pas net 2 dus het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat hij samen met papa kan gamen,

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 14:53
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat de verhoudingen hier zijn qua keuze; de S of de X. En ook gewoon in het algemeen. Ikzelf ga voor de X. Zonde om mijn 4K OLED niet te benutten.

Wat denken jullie? Zou de S of de X het best verkopen? De S is namelijk een geniale set van MS.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:57

L23

Nog moeilijk te zeggen. Ik denk dat de Series X nu meer besteld word omdat die doelgroep er graag snel bij wil zijn. Liggen beide consoles, X en S, straks in de winkel dan verwacht ik dat de Xbox Series S beter verkoopt.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Granaatappel schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:45:
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat de verhoudingen hier zijn qua keuze; de S of de X. En ook gewoon in het algemeen. Ikzelf ga voor de X. Zonde om mijn 4K OLED niet te benutten.

Wat denken jullie? Zou de S of de X het best verkopen? De S is namelijk een geniale set van MS.
Zo een vraag en geen poll :N

Poll: Choose your weapon
Series X
Series S
Xbox One X
Xbox One
Series X én Series S
Ik houd meer van blauw
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403008&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Xbox Live ID:Notna8310

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik denk dat qua pre-orders de X een enorm overwicht zullen halen. Wie pre-ordert kijkt al maanden uit naar deze releases en is ook een serieus genoege gamer dat hij geen genoegen neemt met een mindere console zonder disk drive. Ik weet niet of er productie-aantallen bekend zijn, maar ik zie wel dat de X pre-orders overal uitverkocht zijn, terwijl je de S nog wel vrij gemakkelijk vindt.

Eens na de release, en vooral rond de feestdagen kan dat echter helemaal keren, want dan heb je ook de mama's, papa's en grootouders die gaan shoppen en een console gaan zien die enorm scherp geprijsd, en ook nog altijd 25% goedkoper dan de goedkoopste PS5. In de jaren die volgen zal dat alleen nog maar gaan toenemen omdat er ook verhoudingsgewijs meer en meer digitaal zal gekocht worden en je dus ook gamers zult hebben die zelfs gewoon niets van de vorige generaties op disk hebben.

• L23

L23

Ok, maar dat is dus een poll over wat men verwacht dat er meer verkocht gaat worden of is juist wat zij zelf gaan kopen, dit topic bestaat grotendeels uit mensen die van plan zijn de Xbox Series X te kopen. De groep die een Xbox Series S gaat kopen houd zich niet bezig op Tweakers of in dit topic namelijk.

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:05
D-Ed schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
Okay peoples. @Kalkie en ik gaan een poging wagen een 'Old school Xbox clubje'o te richten op Discord. Een aantal eisen waar wij aan zitten te denken (en via DM binnen komen, niets staat nog vast):
  • Tweakers only
  • Xbox One only (bij voorkeur Series S/X zodat we niet te lang hoeven te wachten _O- )
  • 30+
  • Papa of mama is geen harde eis maar ga er vanuit dat een 'family friendly' atmosfeer gewenst is
  • Wilde discussie houden we voor het Tweaker forum anders hebben de mods hier niets meer te doen 8)
  • Andere suggesties? Stuur een DM naar mij of @Kalkie
We gaan de komende dagen de wensen verder uitkristalliseren, als blijkt dat er te weinig behoefte, of teveel overlap is dan zetten we dit plan niet door. Nu het bij iedereen wat meer begint te kriebelen moeten we de vibe gewoon lekker vasthouden *O*

Als mensen nog ideeën hebben vwb topics in Discord dan vernemen we dat ook graag via DM om het topic hier clean te houden.

Maandag of dinsdag delen we hier de invite d:)b
Haha leuk. Ik heb nog geen Xbox, hier staat wel een PS4 van zoonlief in huis. Maar ik zit er sterk over te denken om de XSX aan te schaffen om mijn oude hobby, het spelen van MS Flightsimulator, weer op te pakken. Als het zover is meld ik mij misschien wel aan (ben 50), maar denk dat mn kids (16 en 18) meer op de XSX zitten dan ik.

Maar in ieder geval leuk initiatief.

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb een pre-order voor de Series X maar overweeg om er een Series S bij te halen (voor 2e TV) en dan mijn One X weg te doen.

Zullen ook wel wat gamers komen die bijv een S neerzetten met Game Pass naast een PS5 zodra de exclusives gaan komen.

[ Voor 32% gewijzigd door fZeroNewbie op 02-10-2020 16:56 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

L23 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:52:
Ok, maar dat is dus een poll over wat men verwacht dat er meer verkocht gaat worden of is juist wat zij zelf gaan kopen, dit topic bestaat grotendeels uit mensen die van plan zijn de Xbox Series X te kopen. De groep die een Xbox Series S gaat kopen houd zich niet bezig op Tweakers of in dit topic namelijk.
Voor de duidelijkheid; dat is 'wat heb ik gekocht'. Hierbij de poll voor 'wat denk je dat er wereldwijd meer verkocht gaat worden':

Poll: Wat gaat er meer verkocht worden?
Series X
Series S
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403009&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Xbox Live ID:Notna8310

• L23

L23

Ik weet het zelf nog niet. Ik wacht eerst al die Digital Foundry analyses af. Kan maar net zijn dat ik de Xbox Series X ga halen. Maar qua formaat en prijs vind ik de Xbox Series S een no brainer en ik verwacht dat je daar net zoveel gameplay plezier op gaat hebben als bij de Series X.

Verwijderd

Zou de S of de X het best verkopen? De S is namelijk een geniale set van MS.
S is meer voor Black Friday - X-Mas push en ontwikkelingslanden (vooral Brazilië, India etc etc).
Misschien zelfs voor Japan waar men voorheen rekening mee hield bij het ontwikkelen van een console I.V.M. ruimtegebrek.

Voor een ouder dat een verjaardagskado voor hun kind gaat kopen is $299 veel aantrekkelijke dan $499.
From there kan hun kind een bijbaantje nemen en sparen voor een X (had ik zelf meegemaakt met NES/SNES).

• thealterego1
  • Laatst online: 15:58

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Verwijderd schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:01:
[...]

S is meer voor Black Friday - X-Mas push en ontwikkelingslanden (vooral Brazilië, India etc etc).
Misschien zelfs voor Japan waar men voorheen rekening mee hield bij het ontwikkelen van een console I.V.M. ruimtegebrek.

Voor een ouder dat een verjaardagskado voor hun kind gaat kopen is $299 veel aantrekkelijke dan $499.
From there kan hun kind een bijbaantje nemen en sparen voor een X (had ik zelf meegemaakt met NES/SNES).
Nadat je NES/SNES van je ouders had gekregen zelf gaan sparen voor de NEX/SNEX? :P

iemand iets leuks?

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
vectormatic schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:12:
Wat gaat iedereen eigenlijk 10 november spelen op zijn nieuwe console? Als ik zelf naar de launch games kijk wordt ik eigenlijk alleen warm van Dirt 5.
Ik in eerste instantie Watch Dogs gepreorderd met het idee dat ik toch geen series X ging halen (had een X) die zou spelen tot Assassins creed uitkwam en dan over zou switchen naar Cyberpunk.
Maar door de inruil actie van Gamemania maar de boeg omgegooid en helaas heb ik nu helemaal geen Console 😅

Het nieuwe plan is: Hoop dat Microsoft snel is met mn Series X bezorgen(Polen bestelling) mn preorder van Watch dogs heb ik afgezegd (geen tijd voor) en de 10e hoop ik Assassins creed te gaan spelen tot Cyberpunk uitkomt en ben ik denk ik tot januari wel ff zoet met die 2 en dan koop ik WD wel in de sale ofzo.

• xandoortje
Okay peoples. @Kalkie en ik gaan een poging wagen een 'Old school Xbox clubje'o te richten op Discord. Een aantal eisen waar wij aan zitten te denken (en via DM binnen komen, niets staat nog vast):
  • Tweakers only
  • Xbox One only (bij voorkeur Series S/X zodat we niet te lang hoeven te wachten _O- )
  • 30+
  • Papa of mama is geen harde eis maar ga er vanuit dat een 'family friendly' atmosfeer gewenst is
  • Wilde discussie houden we voor het Tweaker forum anders hebben de mods hier niets meer te doen 8)
We gaan de komende dagen de wensen verder uitkristalliseren, als blijkt dat er te weinig behoefte, of teveel overlap is dan zetten we dit plan niet door. Nu het bij iedereen wat meer begint te kriebelen moeten we de vibe gewoon lekker vasthouden *O*

Als mensen nog ideeën hebben vwb topics in Discord dan vernemen we dat ook graag via DM om het topic hier clean te houden.

Vrouwen ook toegestaan ?
Count me in

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-10 14:55
Ik zit er sinds vanmorgen over te denken om mijn pre-order voor een series S te cancellen en voor €100 een One S op Marktplaats te scoren. Ik heb namelijk al voor drie jaar Gamepass Ultimate afgesloten en wil nu eigenlijk ook beginnen met spelen. Verder las ik dat veel nieuwe games ook nog speelbaar gaan zijn op de One en dat het steeds meer richting een pc model gaat qua speelbaarheid van games over generaties van consoles op verschillende settings. Aangezien ik anderhalve generatie aan games heb gemist genoeg in te halen en tegen de tijd dat ik dat gedaan heb kan ik altijd nog kijken of ik liever een series S of X haal.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
xandoortje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:26:
[...]

Vrouwen ook toegestaan ?
Count me in
Tuurlijk zijn die toegestaan!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
L23 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:57:
Ik weet het zelf nog niet. Ik wacht eerst al die Digital Foundry analyses af. Kan maar net zijn dat ik de Xbox Series X ga halen. Maar qua formaat en prijs vind ik de Xbox Series S een no brainer en ik verwacht dat je daar net zoveel gameplay plezier op gaat hebben als bij de Series X.
Als je al een 4K tv hebt lijkt het me dat de series X een no-brainer is.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:47
Jean-Bob schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:28:
Ik zit er sinds vanmorgen over te denken om mijn pre-order voor een series S te cancellen en voor €100 een One S op Marktplaats te scoren. Ik heb namelijk al voor drie jaar Gamepass Ultimate afgesloten en wil nu eigenlijk ook beginnen met spelen. Verder las ik dat veel nieuwe games ook nog speelbaar gaan zijn op de One en dat het steeds meer richting een pc model gaat qua speelbaarheid van games over generaties van consoles op verschillende settings. Aangezien ik anderhalve generatie aan games heb gemist genoeg in te halen en tegen de tijd dat ik dat gedaan heb kan ik altijd nog kijken of ik liever een series S of X haal.
Dan zou ik toch nog even wachten op de Series S, mits je het geld er voor over hebt. En het geduld natuurlijk!
Wat prestaties en stabiliteit betreft, ga je geen spijt krijgen.

• Nogne
  • Laatst online: 18:44

Nogne

>.<

Indien je beschikking hebt over een Android apparaat of Bluestacks kan je al gamen via xCloud. Ik zou namelijk zelf wachten op de series S ivm de veel snellere laadtijden.

PS/XBL: Nogne

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 14:32
Nosferatu111072 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:33:
[...]

Ligt eraan hoever je van je tv afzit natuurlijk en je budget. Tevens vind ik de S er ook mooier uitzien, de x maar lomp (al heb ik hem wel besteld).

• 2green
Nogne schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Indien je beschikking hebt over een Android apparaat of Bluestacks kan je al gamen via xCloud. Ik zou namelijk zelf wachten op de series S ivm de veel snellere laadtijden.
Nu je er toch over begint... ;)

Wat zou een fijne telefoon zijn een xbox phone clip te steken?
awarschijnlijk eentje met 16:9 ratio (nintendo switch) en minsten 6,5 inch, maar die zie je nooit meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhOvDB1rREg3Wk85mAYk4yLB8QU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CyIvqgcNknDhQLu2sHS1BgJa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door 2green op 02-10-2020 17:48 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:52
Nogne schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Hoe werkt dat bluestacks?

Never mind, staat gewoon hier

[ Voor 18% gewijzigd door drakiesoft op 02-10-2020 17:47 ]

• L23

L23

Nosferatu111072 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:33:
[...]

nee heb ik niet, maar dan nog. Ik vind al die grafische hoogstandjes niet belangrijk. Is de gameplay leuk, speelt de game soepel qua fps, doe mij dan maar een Series S voor 299. Kijk ik later wel weer verder. Enige voordeel van de Series X die ik echt handig vind is de disc drive. Maar ben met de Xbox One S al overgestapt op games digitaal kopen. Ik heb nog wat originele Xbox en Xbox 360 games liggen, maar ik vind dat ik mijn backlog eigenlijk eerst moet wegwerken voordat ik weer een nieuwe console ga aanschaffen. Om nou een Xbox Series X te gaan halen om Elder Scrolls Oblivion op te gaan spelen vind ik ook weer wat.
Daarnaast vermaak ik me ook nog met Tony Hawk Pro Skater 2x op de originele Xbox. Volgens mij net zo leuke gameplay als Tony Hawk Pro Skater 1 + 2. Die drang naar het nieuwste en het beste, dat hoeft van mij niet zo. Die Xbox Series S gaat alle nieuwe games kunnen spelen, lijkt me top.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-10 11:10
Via Xbox Game Pass. Is simpelweg een Android Emulator.

Als je toch wat hulp nodig hebt. Lijkt mij de Game pass Forum een betere oplossing aangezien dit over de Xbox Series gaat en niet game pass. Hier vind je wat hulp: https://gathering.tweaker...message/64037414#64037414

[ Voor 37% gewijzigd door Kadardar op 02-10-2020 17:54 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Gewoon een x1s halen dan, als je die generatie gemist hebt kan je met gpu je lol op, en vooralsnog zitten daar geen xss/xsx exclusives tussen

• Nogne
  • Laatst online: 18:44

Nogne

>.<

2green schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:37:
[...]

Wat zou een fijne telefoon zijn om in de houder voor een xbox controller te stoppen? liefts iets met 16: ratio waarschijnlijk.
Ik gebruik hiervoor een S10 maar ik heb geen houder. Gebruik de S10 alleen voor xCloud, maar zo vaak gebruik ik het niet want als ik onderweg ben, ben ik meestal degene die moet rijden. En anders neem ik mijn Switch mee, maar misschien veranderd dat als Apple zo vriendelijk zal zijn om xCloud toe te voegen.

PS/XBL: Nogne

• 2green
Nogne schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:49:
[...]

Ik gebruik hiervoor een S10 maar ik heb geen houder. Gebruik de S10 alleen voor xCloud, maar zo vaak gebruik ik het niet want als ik onderweg ben, ben ik meestal degene die moet rijden. En anders neem ik mijn Switch mee, maar misschien veranderd dat als Apple zo vriendelijk zal zijn om xCloud toe te voegen.
Ik speel ook niet onderweg, maar gewoon op de bank als de tv bezet is. Maar merk dat veel schermruimte niet gebruikt wordt met het aspect ratio dat jij en ik hebben (toevallig hetzelfde).

Dus nu wat telefoons aan het oogballen, soort time management zodat ik op andere momenten niet ga gamen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door 2green op 02-10-2020 17:59 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 19:52

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 02-10-2020 19:24 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-10 22:16
ariekanari schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Besteld ! Thanks.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
HYPE HYPE HYPE

Voorzichtig met al die versleten hartjes hier hoor...

psn: jagermeistertim

• DutchOwnage
  • Nu online
Lekker hoor zo om 't weekend af te trappen. Best muziekje ook😛

Biggest exclusive line-up. Yep, tegenwoordig kunnen ze dat zomaar zeggen ja👌

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 02-10-2020 19:29 ]

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
2green schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:37:
[...]

Wat zou een fijne telefoon zijn een xbox phone clip te steken?
awarschijnlijk eentje met 16:9 ratio (nintendo switch) en minsten 6,5 inch, maar die zie je nooit meer.

[Afbeelding]
Poco F2. OLED, goede processor, goedkoop.

• drakiesoft
First retail unit. Manufacturing date 15 sept
Its real, its coming _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-hcFyrzZDXtK_Mi9CjnhqC3ki08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/434YHfCzzrzYVTmRyWOUDAgF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door drakiesoft op 02-10-2020 19:36 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

drakiesoft schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:34:

[Afbeelding]
Een kensington security lock op die kast?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ld4DYhMC6TuBZ7-_yHee4--xMK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/47mmNkDyXbHdgPpZ3O5Fz8jS.png?f=user_large

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:58
Niet echt iets nieuws te zien maar wel een leuk reclame filmpje :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• drakiesoft
SinergyX schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:40:
[...]

Een kensington security lock op die kast?
[Afbeelding]
Tuurlijk toch, meest gewilde hardware. Wordt straks sneller gejat dan je fiets _O-

• Mavel 128

Mavel 128

ariekanari schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Niet aan gedacht! Meteen besteld. Thanks!

• Mavel 128

Mavel 128

Met zulke trailers duurt het nog langer! In de tijd van de One toch wel deze houding gemist!

• 2green
Nynto schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:31:
[...]

Poco F2. OLED, goede processor, goedkoop.
Ben zojuist voor de Xiaomi Mi 10 Lite gegaan, stond te koop op amazon voor 189. Goede accuduur, oled, goede wifi en 5g.

Deze heeft zo te zien ook een iets betere aspect ratio voor games, waardoor net iets meer schermruimte gebruikt. Uit mijn hoofd berekend, dus kan mij vergissen ;).

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:33

justifire

Shut up and squat !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor de Astro headset gebruikers hier wat informatie over compatibiliteit met Series X|S

https://blog.astrogaming....ystation-5-compatibility/

Er komt ook een nieuwe betaalbare(€119) A20 van ze. Heb zelf de A30 en de A50 nog liggen en qua bouw kwaliteit en geluid zijn ze erg goed, al is dat laatste natuurlijk een kwestie van smaak.

Verder gelukkig USB-C.

Afbeeldingslocatie: https://resource.astrogaming.com/w_797,c_limit,q_auto,f_auto,dpr_1.0/content/dam/astro/en/products/a20-wireless-gen-2-headset/a20-gallery-xbox-01.png?v=1

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
xandoortje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:26:
[...]

Vrouwen ook toegestaan ?
Count me in
Tuurlijk! d:)b

• drakiesoft
Ok wat is hier aan de hand?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lT8gm1JPGKEjeoz_3eLae9FxW7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8h9XuSygr5DBHRxkR3ww1Wyx.jpg?f=fotoalbum_large

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-10 12:59
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:29:
Voor de Astro headset gebruikers hier wat informatie over compatibiliteit met Series X|S

Er komt ook een nieuwe betaalbare(€119) A20 van ze. Heb zelf de A30 en de A50 nog liggen en qua bouw kwaliteit en geluid zijn ze erg goed, al is dat laatste natuurlijk een kwestie van smaak.

Verder gelukkig USB-C.

[Afbeelding]

[YouTube: A20 Wireless Headset (Gen 2) || ASTRO Gaming]
Ik heb zelf nog een Playstation versie van de A50 Gen3 liggen. Deze werkte niet met de Xbox One X. Ik verwacht dat deze ook niet met XSX gaat werken. Of zie ik dat verkeerd?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:45
;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MRE-Inc

MRE-Inc

@BrightSun geen idee. Mijn A50 werkte met Xbox en Playstation. Ik had er ook een mixamp bij die via een optische switch verbonden was naar een Xbox360, Xbox One X en Playstation 4.

Volgens mij kun je ook gewoon een 3,5mm kabel in de A50 steken en de andere kant in je controller. Wellicht dat je van die 3.5mm kabel voor de Astro kant een iets afwijkende afmeting nodig hebt. Maar pin me er niet op vast.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
BrightSun schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:46:
[...]

Ik heb zelf nog een Playstation versie van de A50 Gen3 liggen. Deze werkte niet met de Xbox One X. Ik verwacht dat deze ook niet met XSX gaat werken. Of zie ik dat verkeerd?
Nee je hebt daar een aparte xbox base voor nodig.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik heb een hekel aan het uiterlijk van game headsets. Maak het qewoon mat zwart zonder groene accenten of kleuren.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• drakiesoft
Auto hdr reviews incoming (volgende week)

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 13:32
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:52:
Ik heb een hekel aan het uiterlijk van game headsets. Maak het qewoon mat zwart zonder groene accenten of kleuren.
Voor mij ook de reden dat ik een headset heb van Steelseries :)

Afbeeldingslocatie: https://media.steelseriescdn.com/thumbs/filer_public/c3/e4/c3e42974-b3b6-4992-b7d1-2e622057eeed/purchase-gallery-template-a3__hero.png__1920x1080_q100_crop-fit_optimize_subsampling-2.png

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Ah, mooi het staat erbij. Vind het wel een fijne feature straks. Maar het zal dus wel naar disk worden weggeschreven en niet naar cloud. USB disk straks aan de nieuwe Series X, profiel terugzetten en direct wat games van externe SSD terug naar interne disk zetten. Binnen 10 minuten na het aanzetten kun je al weer gamen.
Geen dank, denk zet hem er nog ff snel bij voordat ik vrij ben :p. Uhm om eerlijk te zijn wist ik geen eens dat zoiets bestond, heb mijn 3e Xbox One X al zonder deze feature te gebruiken ..

• Wom
  • Laatst online: 14:44

Wom

drakiesoft schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:55:
Auto hdr reviews incoming (volgende week)

[Twitter]
Dus elke week een ander topic waar over meer informatie vrijkomt? Controller, storage en BC gehad, komende week HDR stuff. Week erna 3rd party exclusives en XSX-patches voor de 1st party weer daarna?

Ze smeren het wel uit zo. 😅

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:29:

Verder gelukkig USB-C.

[Afbeelding]

[YouTube: A20 Wireless Headset (Gen 2) || ASTRO Gaming]
Mja vanwege USB-C wacht ik ook nog even op een nieuwe compatible A50, dan upgrade ik de mijne ook weer. Hij is nog niet stuk, maar wellicht gaat de aansluiting om op te laden er straks wel aan en dan zit ik zonder. Op zich zou ik het niet erg vinden, heb hem nu al een jaar of 6, maar hij kan eigenlijk nog wel goed mee. Hopelijk wordt het iets waar ik makkelijk wireless kan verbinden. Overigens werden de nieuwe consoles volgens mij wel compatible met andere headsets?

Overigens interessant:
*The ASTRO HDMI Adapter will be available via ASTRO websites and retailers globally in October for $39.99. It enables game sound + voice chat mixing and features lagless 4K HDMI video passthrough while adding a TOSLINK optical jack. Current registered owners of ASTRO products will be able to submit their serial number and email address to receive a $15 discount on purchase on ASTROGaming.com. More details to follow on this program.
Dus voor 15 euro een no-lag adapter wordt wel interessant. Maar bestellen zodra het kan.
drakiesoft schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:34:

[Afbeelding]
Ik ben benieuwd of het net zo spannend is als je eerste fabriek in Satisfactory. Of nog beter, Little big workshop (best een leuke titel al prefereer ik hem op pc.

Ik verwacht overigens dat als die Satisfactory uit early access komt bij pc, dat ie ook wel snel naar console komt. Dat is echt een grappige titel. Het opzetten van fabrieken, productielijnen en alles upgraden blijkt toch wel erg verslavend te zijn haha.
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:52:
Afbeeldingslocatie: https://static.gamma.nl/dam/275633/123 :w
  • Tweakers only
  • 30+

Ik had wellicht wat eerder moeten reageren, maar dan nu maar.
In ieder geval vind ik het niet verstandig om de discord zo af te schermen. Mij maakt het weinig uit als er mensen van buiten tweakers joinen of alleen lurkers zijn. Meer mensen meer vreugd. Scheelt je zelf ook administratie e.d. Je kunt mensen er altijd uit bonjouren. Ik heb in ieder geval altijd een open houding toegepast, ook als er xbox communities, clans en andere sociale zaken in games worden toegevoegd. Je kunt daar heel streng in zijn, maar dat kost je altijd veel tijd en het jaagt toch altijd wat mensen weg. Ik zou ook niet forceren dat een 30+ leeftijd nodig is. Als je dat wel doet, dan denk ik dat het beter is om geen relatie met Tweakers te leggen, omdat je dan erg specifiek bezig bent. Over het algemeen zijn mensen via Tweakers altijd wel volwassen. Een 18+ grens kun je altijd wel doen, maar jonger dan 30 kan toch ook gewoon prima? Ik heb aardig wat mensen in mn vriendenlijst gehad die jonger waren en waarmee je ook gewoon prima kunt gamen. Maar goed, zoals ik zeg: als je zoveel regels eraan gaat stellen jaag je mensen weg en denk ik dat je beter geen specifieke relatie met Tweakers kunt instellen. Gewoon dan de focus op 30+ Nederlandse Xbox gamers oid.

Overigens vraag ik me af of je dan niet gewoon beter Xbox Communities kunt gebruiken, want daar heb je ook gewoon chat en dergelijke.

Verder prima initiatief. Hopelijk heb je wat meer geluk qua activiteit ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2020 21:36 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-10 12:59
Kenny_026 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:51:
[...]

Nee je hebt daar een aparte xbox base voor nodig.
Heeft Astro ergens iets gemeld over mensen die van PS4 naar XSX gaan of andersom? Zou voor hun natuurlijk best aantrekkelijk zijn om zo'n base aan te bieden ipv dat mensen overstappen naar een andere fabrikant.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09
BrightSun schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:40:
[...]

Heeft Astro ergens iets gemeld over mensen die van PS4 naar XSX gaan of andersom? Zou voor hun natuurlijk best aantrekkelijk zijn om zo'n base aan te bieden ipv dat mensen overstappen naar een andere fabrikant.
De base is zowat de helft van de prijs, dus ik weet niet of dat handig is. Qua geluid hebben ze hetzelfde probleem: zowel XS als PS5 hebben geen SPDIF dus moet er iets via HDMI afgetakt worden of via USB.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• drakiesoft
Wom schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Dus elke week een ander topic waar over meer informatie vrijkomt? Controller, storage en BC gehad, komende week HDR stuff. Week erna 3rd party exclusives en XSX-patches voor de 1st party weer daarna?

Ze smeren het wel uit zo. 😅
Lijkt er wel op.
Meestal maandag of dinsdag rond 15:00.
En meestal positief nieuws, wat ook nog eens leuk gebracht wordt.
Deels door MS zelf en deels door youtubers en de usual techjournalisten.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

De base is zowat de helft van de prijs, dus ik weet niet of dat handig is. Qua geluid hebben ze hetzelfde probleem: zowel XS als PS5 hebben geen SPDIF dus moet er iets via HDMI afgetakt worden of via USB.
Bij series x heeft astro nu de oplossing via usb dus optical is niet meer nodig. Voor de PS5 is er een dongle met optical.

• xandoortje
Blaauw87 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:58:
[...]

Voor mij ook de reden dat ik een headset heb van Steelseries :)

[Afbeelding]
Ik heb zelf niet zo lang de Arctis 1 Wireless voor Xbox net ff een maand.
Opzich een hele comfortable headset maar het geluid is me iets te zacht.
Denk dat ik hem maar verkoop en de Turtle Beach 700 Gen 2 haal

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Lol die Xbox bedekt zijn beeldscherm...

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Phusebox
Vergelijkbare setup als bij mij, en zie hier het probleem dat wel meer mensen zullen hebben thuis. Een stuk van de Xbox komt voor de tv.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 02-10-2020 22:19 ]

• Phusebox
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:01:
Lol die Xbox bedekt zijn beeldscherm...
Dat dus... Heb vandaag al zitten meten maar krijg het ding met geen mogelijkheid kwijt.

• L23

L23

Phusebox schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:04:
[...]

Dat dus... Heb vandaag al zitten meten maar krijg het ding met geen mogelijkheid kwijt.
Dan zit er niks anders op dan voor de Xbox Series S te gaan.

• Superkiwi
  • Laatst online: 14:06

Superkiwi

Hoi doei

Phusebox schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:04:
[...]

Moet de series X per se rechtop of kun je 'm ook plat leggen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 13:32
xandoortje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:52:
[...]

Ik heb zelf niet zo lang de Arctis 1 Wireless voor Xbox net ff een maand.
Opzich een hele comfortable headset maar het geluid is me iets te zacht.
Denk dat ik hem maar verkoop en de Turtle Beach 700 Gen 2 haal
Te zacht ja? Als ik 'm helemaal opendraai en ook sound settings op de Xbox een beetje tweak (game sound en mic sound) vind ik het persoonlijk echt helemaal prima. Ik heb dan wel de Arctis 3, geen idee of daar qua volume veel verschil tussen zit...

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

dvdkiwi schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Hij kan prima plat liggen. Alleen zie je dan de “voet”. En mensen vinden dat lelijk. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Phusebox
dvdkiwi schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

De koeling is staand beter dus minder geluid van de ventilator. En liggend heb je die lelijke schijf (voet) aan de zijkant.

Maar goed ik ga er dus niet aan ontkomen om hem plat te leggen. Maar dan gaat ie wel in een dichte kast omdat het zo lelijk uitziet. Dat ie minder goed koelt en herrie gaat maken is dan maar zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 02-10-2020 22:20 ]

• xandoortje
Blaauw87 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Te zacht ja? Als ik 'm helemaal opendraai en ook sound settings op de Xbox een beetje tweak (game sound en mic sound) vind ik het persoonlijk echt helemaal prima. Ik heb dan wel de Arctis 3, geen idee of daar qua volume veel verschil tussen zit...
Ik denk dat dat dus het probleem is.
Bij de mijne kan ik op de xbox dus niks veranderen (die schuifjes) die zijn grijs
Anders zou ie perfect zijn
Pagina: 1 ... 91 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden