Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.657 views

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Twixie schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:23:
[...]

Ik hoef daar niet te lezen om te zien dat @BM hier een compleet random ingreep gedaan heeft. Er stonden al minstens 3 andere posts die het ook hadden over een PS5 vs XSX kopen bij launch (wat voor mij ook gewoon een interessante discussie is). Ik post mijn gelijkaardige twijfel, op een compleet neutrale/volwassen manier, en ineens is het dat *ik* de gigantische TW niet gelezen heb. Overigens haalt hij ook 2 vervolg-posts weg die eigenlijk over PC vs XSX gingen en niets met PS5 te maken hadden... 8)7

Maar bon, genoeg geërgerd, BM zal gewoon nog niet goed wakker geweest zijn. En als hij consistent is, mag hij ondertussen al minstens 10 andere posts gaan weghalen... O-)
Opmerkingen over moderatie graag ook in dat topic. En als je daar dan toch bent, kun je toch even de tijd nemen om te lezen waar @Finraziel je op wijst. Ik wil niet voor wannabe mod spelen natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2020 13:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 14:58
uchiha tijntje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:27:
[...]
Opmerkingen over moderatie graag ook in dat topic. En als je daar dan toch bent, kun je de moeite even nemen om toch even de tijd te nemen om te lezen waar @Finraziel je op wijst :P
@Finraziel wijst nergens concreet naar, toch ? Dat feedback topic heeft 53 pages en op de laatste paar pagina's lijkt er daar een ware flame war aan de gang te zijn. Dus niet bepaald een toonbeeld van hoe men discussieert. Of is het gewoon om erop te wijzen dat mods tegenwoordig geprikkeld rondlopen ? :)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:32
Stoppen nu over moderatie, daar is een topic voor. Anderen hoeven ook geen wannabe mod te spelen en mods bepalen wat er wordt weggehaald.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

In duitsland schijnt het 14:00 te zijn? Lijkt me raar als verschillende landen verschillende tijden hebben. Hopelijk staat er snel iets op de website van MS

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-10 13:15
Mavel 128 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:49:
In duitsland schijnt het 14:00 te zijn? Lijkt me raar als verschillende landen verschillende tijden hebben. Hopelijk staat er snel iets op de website van MS
Hier staat dat het ook in Duitsland om 9:00 uur begint https://www.playcentral.d...-x-vorbestellen-preorder/

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Mavel 128

Mavel 128

bambam1979 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:58:
[...]

Ik kan me vergissen, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Microsoft het BC programma weer oppakt wanneer Xcloud up and running is.
Yes dat klopt, het staat on hold tot dat de nieuwe console release is geweest.
https://answers.microsoft...cc-4cde-b67a-81c93bccd9b3

Ik hoop/verwacht dat we dan ook nog meer OG xbox titels gaan zien, met enhached graphics.

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
Mavel 128 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:28:
[...]

Om hem aan het begin van de wijk vast op te wachten, scheelt al gauw weer 10 minuten :D
Of gewoon afleveren bij een afhaalpunt. Daar rijden ze vaak als eerst heen. Als post.nl aan de deur komt zijn ze bij mij er meestal pas na 1800. Afhaallocatie vaak al 1330.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:51
Mavel 128 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:01:
[...]

Yes dat klopt, het staat on hold tot dat de nieuwe console release is geweest.
https://answers.microsoft...cc-4cde-b67a-81c93bccd9b3

Ik hoop/verwacht dat we dan ook nog meer OG xbox titels gaan zien, met enhached graphics.
Oh beter, hoop wel dat ze dat doorzetten :*)

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:34

Wom

[ Voor 34% gewijzigd door Wom op 16-09-2020 15:25 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:56

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Nevermind..

[ Voor 11% gewijzigd door Miesjh op 16-09-2020 16:42 ]

Xbox Live: Miesjh NL

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Filmpje met nadere info over Cyberpunk. Heb daar wel veel zin in :) Hoop dat ze snel met info komen over de Series X update!

https://www.trueachievements.com/n43291/cyberpunk-2077

Ook de informatie wat verder uitgeschreven in plaats van filmpje.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2020 19:14 ]

• Stylze
  • Laatst online: 21:04
Ze hebben alleen series S gameplay laten zien zover ik kon zien? Dat zag er niet bepaald next gen uit zeg..

Playstation 5

• Wom

Wom

Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:24:
[...]

Ze hebben alleen series S gameplay laten zien zover ik kon zien? Dat zag er niet bepaald next gen uit zeg..
Enkel XSS inderdaad.

[YouTube: DIRT 5 • Xbox Series S Gameplay • XSS]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik hoop dat we snel een omschakeling kunnen maken tussen "het ziet er next gen uit" naar "het voelt next gen".

Ik kijk vooral uit naar de mogelijkheden voor een hogere FPS in plaats van alle grafische zooi. Dat is voor mij meer next gen dan verblindende effects just for the sake of it.

60 of 120 FPS in alle nieuwe (2D) platform games. Ori op 120 FPS 8)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2020 19:48 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:02
Ik wacht toch maar even met Cyberpunk tot de next-gen patch er is. Heb nog op youtube gekeken en die raytracing voegt ongemerkt toch wel wat toe. Hopelijk heeft de nieuwe CoD dezelfde snelheid als de huidige en samen met Destiny 2 kom ik mijn tijd voorlopig wel door.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:58:
Ik wacht toch maar even met Cyberpunk tot de next-gen patch er is. Heb nog op youtube gekeken en die raytracing voegt ongemerkt toch wel wat toe. Hopelijk heeft de nieuwe CoD dezelfde snelheid als de huidige en samen met Destiny 2 kom ik mijn tijd voorlopig wel door.
Ik ben nooit zo into Destiny 1 gekomen maar wil 2 wel weer een kans geven..

Is het de moeite om te wachten op de XSX of gewoon installeren en beginnen?

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:08
@D-Ed

Gewoon beginnen, je moet toch genoeg grinden, ben je een beetje op lvl tegen de tijd dat de series x uitkomt :+

Lichtpuntje...

• Lekker Ventje
D-Ed schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:01:
[...]

Ik ben nooit zo into Destiny 1 gekomen maar wil 2 wel weer een kans geven..

Is het de moeite om te wachten op de XSX of gewoon installeren en beginnen?
Volgens mij is het nu gratis. Je kunt nu ook al het nodige doen en levelen. In november komt de nieuwe uitbreiding en die zit ook in Gamepass.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• D-Ed
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:03:
[...]

Volgens mij is het nu gratis. Je kunt nu ook al het nodige doen en levelen. In november komt de nieuwe uitbreiding en die zit ook in Gamepass.
Ja klopt, misschien dan beter om tot die tijd te wachten en meteen de 60FPS / 4K patch ten volle gebruiken...

• Stylze
  • Laatst online: 21:04
LuisjeNL schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:03:
@D-Ed

Gewoon beginnen, je moet toch genoeg grinden, ben je een beetje op lvl tegen de tijd dat de series x uitkomt :+
Toffe game ja Forsaken was geweldig maar shadowkeep vondt ik het verhaal echt heel vaag worden kan aan mij liggen maar was daardoor beetje interesse verloren. Misschien toch maar weer is proberen met het oog op Beyond Light met de Next gen

Playstation 5

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-10 15:28
Is deel 2 te doen qua storyline als je het eerste deel nog niet hebt gespeeld?

• D-Ed
  • Niet online
Blaauw87 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:42:
Is deel 2 te doen qua storyline als je het eerste deel nog niet hebt gespeeld?
Geen idee maar ik ben nu deze video aan het kijken: YouTube: Destiny 2 Beginner GUIDE | Where to START, DLC's for Endgame, WEAPON...

Had ik eerder moeten doen 🤣

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Wauw wauw en nog eens wauw!
Wat lijkt me dit een toffe game, komt zoals ik hoor ook naar XSX _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 16-09-2020 23:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

D-Ed schreef op woensdag 16 september 2020 @ 21:07:
[...]

Geen idee maar ik ben nu deze video aan het kijken: YouTube: Destiny 2 Beginner GUIDE | Where to START, DLC's for Endgame, WEAPON...

Had ik eerder moeten doen 🤣
Zitten die DLC's wel in de game erbij? Anders zou ik niet eens beginnen.

Zelfs dan nog, ik speelde game tijdens de 3 maanden gratis van stadia, dat was veruit meer dan genoeg. Wil je beetje lootershooter, zou ik eerder Division 2 pakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmm. Demons Souls wellicht ook naar de Xbox? De small print.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67iXxJ1-YROQUUQkXS-Y2HKMZ54=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ay46mJBQpFfiX6tv3mdh52oW.png?f=fotoalbum_large

Dat zou wel tof zijn. Maar wel erg bijzonder. Gelet op dat het een playstation studio logo had in de trailer.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-09-2020 23:14 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:07
Ik heb de propositie rondom de XSS altijd al matig gevonden en nu al helemaal. Ik denk dat MS verkeerd gegokt heeft. Behalve het formaat dan, maar daardoor ga je toch geen kopers over de steep trekken?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Wom

Wom

Er komt een next-gen versie van DMC 5 aan. Digitaal beschikbaar op release van de XSS/XSX en PS5, daarna komt fysieke versie. Totaal mijn type game niet, maar voor de liefhebbers weer een game die toegevoegd is aan de release-games.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Rossi46 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:10:
Ik heb de propositie rondom de XSS altijd al matig gevonden en nu al helemaal. Ik denk dat MS verkeerd gegokt heeft. Behalve het formaat dan, maar daardoor ga je toch geen kopers over de steep trekken?
Mja verkeerd gegokt weet ik niet. Ik denk dat ze enorm balen van de prijs leak :)

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:20
MS moet gewoon een Series X All Digital Edition aankondigen.
(En dat de reguliere Series X tot een bepaalde datum verkrijgbaar is voor €399. En zodra de Series X ADE verkrijgbaar is gaat de Series X naar €499)

Toevoeging: Het is al maanden bekend dat PlayStation 5 met een DE variant komt. MS heeft dus ruim de tijd gehad om dit voor te breiden.

[ Voor 43% gewijzigd door ariekanari op 16-09-2020 23:28 . Reden: wishisfullthinking ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Wom

Wom

uchiha tijntje schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:09:
[Afbeelding]

Dat zou wel tof zijn. Maar wel erg bijzonder. Gelet op dat het een playstation studio logo had in de trailer.
Vond de bewoording bij Deathloop ook wat vreemd. Die was eerder als timed exclusive voorgesteld, maar nu leek het een console exclusive. De hoeveelheid games die ook naar PC komt, was wel groot overigens.

• Wom

Wom

PS5 DE is sterk geprijst. Doet Sony gewoon goed. De consument is wel de winnaar hier, want over de hele linie vind ik de next-gen consoles echt laag in vraagprijs.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[Afbeelding]

Dat is sneaky, was mij niet opgevallen. Dacht dat het een full-on exclusive was. Fijn voor de Souls fans op Xbox/PC.
Een digital XSX was beter geweest inderdaad.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[Afbeelding]

Viel me ook al op. Het zal wel niet de Switch zijn. Nou alleen maar beter als meer mensen die game kunnen spelen en dat meen ik. Waarschijnlijk komt die alleen pas een jaar later naar Xbox dan, denk ik.

Deathloop vind ik ook typische een titel die uiteindelijk naar meerdere platformen komt.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
ariekanari schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:15:
(En dat de reguliere Series X tot een bepaalde datum verkrijgbaar is voor €399. En zodra de Series X ADE verkrijgbaar is gaat de Series X naar €499)
Sorry ben het niet met je eens :)
Want ben er geen fan van dat alles digitaal word, heb liever alles op disc en gebruik de blu-ray ook voor films!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• bram1984
[Afbeelding]

Zou trouwens ook gewoon een PS4 versie kunnen betekenen, bedenk ik me.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:41
Ja, toch is die abonnementsvorm voor 25 dollar inclusief gamepass voor 24 maanden wel aantrekkelijk voor gezinnen met weinig geld of studenten etc.

Ik vind over het algemeen de next gen op dit moment nog wel erg tegenvallen. Heb nu zelf een one X staan en
zit zelf in dubio of de upgrade de investering op dit moment al waard maakt.

• Rossi46
Mick3112 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:27:
[...]

Ja, toch is die abonnementsvorm voor 25 dollar inclusief gamepass voor 24 maanden wel aantrekkelijk voor gezinnen met weinig geld of studenten etc.
Gezinnen met weinig geld moeten juist heel ver weg blijven van dit soort abonnement constructies en dus langlopende verplichtingen.

• D-Ed
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:07:
[...]

Zitten die DLC's wel in de game erbij? Anders zou ik niet eens beginnen.

Zelfs dan nog, ik speelde game tijdens de 3 maanden gratis van stadia, dat was veruit meer dan genoeg. Wil je beetje lootershooter, zou ik eerder Division 2 pakken.
Geen idee eigenlijk maar zodra 2 met de uitbreiding in Gamepass komt ga ik hem sowieso eens aan de tand voelen :*)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Haha, ik vind het een fantastisch idee. Ja serieus. Gooi het op Twitter en ik denk dat je van de Xbox fans veel likes krijgt. Vergeet @XboxP3 te taggen. _/-\o_

XBL: MRE Inc

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:07
bram1984 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:27:
[...]

Zou trouwens ook gewoon een PS4 versie kunnen betekenen, bedenk ik me.
Lijkt me eigenlijk niet echt logisch om een evt ps4 versie te verzwijgen.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:20
Mick3112 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:27:
[...]Ik vind over het algemeen de next gen op dit moment nog wel erg tegenvallen. Heb nu zelf een one X staan en zit zelf in dubio of de upgrade de investering op dit moment al waard maakt.
Ik ben het met je eens beide kampen laten spellen zien die nu niet echt netxt-gen zijn. Dat is natuurlijk bij elke generatiewissel het geval maar valt toch altijd weer enigszins tegen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Wom

Wom

Xgar schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:30:
[...]

De nieuwe Spider-man en nieuwe Horizon komen ook uit voor PS4. Maar dat is niet de boodschap die je wilt geven in een PS5 presentatie, dus dat begrijp ik wel. Geeft gewoon aan dat echt pure next-gen gewoon nog even weg is.

Ik verwacht veel games met natte vloeren zodat die reflecties lekker in beeld komen :+

• Xgar
Wom schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:33:
[...]

De nieuwe Spider-man en nieuwe Horizon komen ook uit voor PS4. Maar dat is niet de boodschap die je wilt geven in een PS5 presentatie, dus dat begrijp ik wel. Geeft gewoon aan dat echt pure next-gen gewoon nog even weg is.

Ik verwacht veel games met natte vloeren zodat die reflecties lekker in beeld komen :+
Ja op zich begrijp ik dat ook, maar aangezien het voor die games nu bekend gemaakt wordt, maakt 1 titel meer of minder die ook op current gen komt niet veel uit lijkt me.

iig als ie toch komt is het mooi meegenomen aangezien ik van een volledige exclusive uitging. :)

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:41
Rossi46 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:29:
[...]

Gezinnen met weinig geld moeten juist heel ver weg blijven van dit soort abonnement constructies en dus langlopende verplichtingen.
Dat ben ik opzich met je eens maar er zullen natuurlijk ook situaties zijn waarbij 1 x 299 als een grote investering voelt maar waar ze wel maandelijks 25 dollar kunnen missen.

Ook als student heb ik altijd wel 25 euro kunnen missen door bijbaantjes.

• bram1984
Xgar schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:30:
[...]

Mij ook niet, maar volgens mij is het wel een Sony IP, vandaar. Hoe dan ook. Ik hoop niet dat die ook naar de PS4 komt. :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

*snip* offotpic en bovendien nogal tegen de topicwaarschuwing...

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 00:08 ]

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 14:10
Ondanks dat ik nog steeds lichte twijfels heb over welke console ik aan ga schaffen neig ik toch sterk naar de Series X over de PS5. Altijd al de xbox gehad en ik heb een gigantische library op de xbox.

Ik baalde de afgelopen jaren wel van de sterke console exclusives op de ps5 ten opzichte van de xbox.

*knip* ja, toch wel behoorlijk uitlokken

[ Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 17-09-2020 05:34 ]

• Raem
  • Laatst online: 21:45
[Afbeelding]

Trailer is ondertussen offline gehaald, dus denk dat het een fout is geweest.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:42
@MRE-Inc je had een goed punt.

Al met al, nu alle kaarten op tafel liggen is het een mooie next gen die we gaan krijgen.
Zowel blauw als groen.
Ik ben meer van het principe "play what you want, where you want, how you want" en ik hoop dan ook dat Warzone een mooi voorbeeld is geweest voor next gen en de crossplay.
Exclusives hoeven van mij niet echt.
Gemiste kans dat de andere partijen ps5/nintendo w/e geen soortgelijk Gamepass idee hebben. Dit is voor mij ook echt de feature die er voor zorgt dat er weer een Xbox in huis komt.

+ streamen van console naar PC/Android
+Xcloud

Naar mijn idee staat xbox er echt sterk voor en ik hoop dat dit zich vertaald in de verkoopcijfers. Dit gun ik microsoft wel.

• Caayn
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:12:
[...]

Trailer is ondertussen offline gehaald, dus denk dat het een fout is geweest.
Nu is het natuurlijk de vraag. Wat was er fout? Fout in de tijd van bekendmaking of een fout in exclusiviteit.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een timed exclusive zolang mogelijk verzwegen wordt en naar voren wordt geschoven als een gewone exclusive.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik haal ze allebei, maar puur voor de performance is de Xbox Series X qua ruwe kracht zijn geld het driedubbel waard.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53

Toevoeging: Het is al maanden bekend dat PlayStation 5 met een DE variant komt. MS heeft dus ruim de tijd gehad om dit voor te breiden.
Je bedoelt zoiets als de Xbox Series V?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7LRHWpuiWYcN8VyWcBgJoiEZn8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qT52fCmJeW7AP2EQ6P7k1MpX.png?f=fotoalbum_large

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Froggle schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:34:
[...]

Je bedoelt zoiets als de Xbox Series V?
[Afbeelding]
Ja, maar dan niet als photoshop :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Raem
  • Laatst online: 21:45
Caayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:20:
[...]
Nu is het natuurlijk de vraag. Wat was er fout? Fout in de tijd van bekendmaking of een fout in exclusiviteit.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een timed exclusive zolang mogelijk verzwegen wordt en naar voren wordt geschoven als een gewone exclusive.
https://kotaku.com/demons...med-exclusive-1845082896/
Following the original publication of this story, Sony has told Kotaku that the trailer claiming Demon’s Souls would be coming to PC and “other consoles” was a mistake. The rep attributed the incorrect information to “human error.” Demon’s Souls will be exclusive to the PlayStation 5.
Ik geloof wel dat dit echt een fout is geweest en niet dat later alsnog blijkt dat die op andere consoles verschijnt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Froggle
  • Laatst online: 14-10 12:53
SinergyX schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:34:
[...]

Ja, maar dan niet als photoshop :P
Ja waarschijnlijk wel, helaas!

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja maar dat mag natuurlijk niet gezegd worden. Sinds de aankondiging van Microsoft dat ze current-gen met hun eigen 1st party studio’s blijven ondersteunen, hebben we hier moeten lezen hoe slecht dat was.

Klaarblijkelijk is alles wat Microsoft zegt “marketing gelul” waar je vooral niet moet in trappen. Het is iig eerlijk marketing gelul.

Overigens besef ik me nu net eigenlijk pas dat volgende week de pre-orders open gaan. Heb echt nog het idee dat dat nog weken voor ons ligt. Gewoon volgende week al *O*

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Nu heb ik niet een idee dat het noodzakelijk is om de Xbox Series X te pre-orderen om er zeker van te zijn dat je er één kunt bemachtigen op launch datum.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Xgar
Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:35:
[...]

[...]

Ik geloof wel dat dit echt een fout is geweest en niet dat later alsnog blijkt dat die op andere consoles verschijnt.
Jammer, maar niet geheel onverwacht.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo keuze is gemaakt, vooralsnog alleen de Series X. Digitaal laat ik maar even zitten. Het gemak is er zeker, maar de prijzen worden me wat te gortig. Zal denk ik ook zelden meer games kopen als ze uitkomen. Ik wacht wel een paar maand, kan ik ook mooi zien aan anderen hoe buggy ze zijn (bij voorbaat dank ;) )

Denk wel dat die Series V binnen nu en een jaar of anderhalf er gaat komen. Maar denk ook dat veel gamemakers inderdaad doorstomen naar de 80 euro, ook voor de Xbox. Dat betaal ik gewoon niet voor 90% van de spellen. (Rockstar games en MSFS 2020 zijn wat dat betreft echt uitzonderingen waar ik het wel voor over heb.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Heeft MS al iets gezegd over adviesprijzen van spellen?

Die 80 euro bij PlayStation was voor mij net de druppel om nog maar even af te wachten. Dat gaat me echt te ver voor spellen qua prijs. Als Microsoft hetzelfde doet ga ik hier ook maar even afwachten.

Voor beide toch geen must have spellen de eerste 3-4 maanden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Lekker Ventje
MS heeft in mijn ogen weinig verkeerd gedaan. Ze zouden hun presentatie afgelopen dinsdag gegeven hebben, sowieso voor Sony maar ik geloof niet dat Sony naar aanleiding van de lekken vorige week hun prijzen aangepast hebben want Sony kan ook niet zomaar enkele jaren met verlies een console gaan verkopen.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:16
Ik sta er serieus van te kijken hoe transparant kamp groen is vanaf maart en nu, zelfs na gisteravond, kamp blauw nog amper wat weet over de user interface, hardware (koeling, geluidsproductie, extra opslag) en überhaupt welke games er een patch krijgen naar de nieuwe generatie.

Games worden duurder, crossgen blijft supported tot zeker een jaar, oude controllers werken niet op nieuwe games.

Maar de pre-orders stromen vol..

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 17-09-2020 06:58 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Voor mij gaat dit de eerste generatie worden dat ik ga afwachten. Beide launches zijn erg mager qua games, geen enkele system seller.

Gelukkig is er bij de Xbox wat minder hype en kun je op elk moment gewoon de winkel inlopen en er een kopen straks. Ik verwacht in ieder geval geen schaarste.

Ik ben benieuwd wat er wereldwijd gaat gebeuren na de launch, de eerste dag zullen de verkopen wel redelijk hard gaan maar daarna vraag ik me af of het niet enorm inkakt nu er niks is om de normale gamers over te halen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23

justifire

Shut up and squat !!

:*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PmasoA0d8mD6dbB5Qv3OGsOFL1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/REMzpjUxhVow6XH3avEw9wzL.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:16
Heerlijk.

• Rossi46
PepieNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:56:
Ik sta er serieus van te kijken hoe transparant kamp groen is vanaf maart en nu, zelfs na gisteravond, kamp blauw nog amper wat weet over de user interface, hardware (koeling, geluidsproductie, extra opslag) en überhaupt welke games er een patch krijgen naar de nieuwe generatie.

Games worden duurder, crossgen blijft supported tot zeker een jaar, oude controllers werken niet op nieuwe games.

Dat is het voordeel voor Sony; men koopt het toch wel...

Maar je hebt gelijk hoor, bijna historisch slechte keuzes van Sony. De DE edition in de markt zetten voor 399 (echt scherpe prijs) maar wel de prijs van nieuwe games verhogen naar 80 euro! Op zich vind ik dat laatste niet eens gek (games zijn al heel lang te goedkoop) maar dit voelt echt als stiekeme naaistreek.

Idem voor PS5 games die nu toch ineens niet zo next gen zijn als we dachten want ze blijken alsnog ook op de PS4 uit te komen. Wederom op zich logisch (kost gewoon heel veel geld om te ontwikkelen dus de inkomsten moeten ook enorm zijn) maar dat later pas stilletjes melden komt op mij niet goed over.

Maar goed, MS heeft nu met de XSS ook een joekel van een probleem natuurlijk. Dus al met al blijft het interessant om te zien hoe de markt met dit alles zal omgaan :)

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:26
Gisteren de presentatie gekeken van Sony maar inderdaad, ik vind dat beide launch enorm mager. Vorige gen had ik op release beide gekocht (zowel ps4 als xbox one). Bij deze release stel ik iig de aankoop van ps5 uit. Mijn voorgevoel zegt dat Microsoft heel veel gaat doen om de fouten van de vorige generatie recht te trekken (waar je als consument van zal profiteren). Sony is al de gevestigde orde, dus die hoeft veel minder te doen. Ik ben zelf ook klaar om 2x een subscription te betalen om online te kunnen (naast dat ik een game-pc heb).

Voor mij wordt het dus de XSX. Over 2-3 jaar (als er een slim model uitkomt) ga ik wel over tot aanschaf van de PS5. Dan kan ik daar lekker de mooie singleplayer games op spelen (die vaak dan ook nog goedkoper zijn dan de 80 euro bij release).

• ArthurMorgan
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:16:
Voor mij gaat dit de eerste generatie worden dat ik ga afwachten. Beide launches zijn erg mager qua games, geen enkele system seller.

Gelukkig is er bij de Xbox wat minder hype en kun je op elk moment gewoon de winkel inlopen en er een kopen straks. Ik verwacht in ieder geval geen schaarste.

Ik ben benieuwd wat er wereldwijd gaat gebeuren na de launch, de eerste dag zullen de verkopen wel redelijk hard gaan maar daarna vraag ik me af of het niet enorm inkakt nu er niks is om de normale gamers over te halen.
Mwah, hoewel het opgepoetste versies zijn lijken AC valhalla en Watch Dogs Legion mij toch best interessant om te gaan spelen. Als ik het goed heb beiden op 60 FPS op 4k.

bron: https://www.gamesradar.co...on-ps5-and-xbox-series-x/
Along with a new release date, Ubisoft also confirmed an updated performance target for Valhalla on Xbox Series X. Back in May, Ubisoft suggested that it will run at "at least 30FPS" at 4K resolution the Series X, but the studio's now promised 4K / 60FPS performance. PS5 targets remain to be seen.
voor mij is die 60 fps echt hetgeen ik het meeste op hoopte voor next gen.

[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-09-2020 07:25 ]

• Caayn
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:35:
[...]

[...]

Jammer voor de souls fans zonder PS5 hardware. Toch kan ik het gevoel niet van mij afschudden dat het in de toekomst in ééns wel een timed exclusive blijkt te zijn, maar dat ben ik :P
The most open communication :P

• Lekker Ventje
Ik beperk me voor nu tot de Series X, die blauwe volgt nog wel een keer. Maar MS had met FS op release toch wel kunnen knallen, maar wie weet. We zouden nog steeds van drie studio's te zien krijgen waar die mee bezig zijn.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 08:51
Komt er voor ons ook een Xbox Abbo vorm incl console ?

• D-Ed
  • Niet online
ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:52:
[...]

Nee, niet in NL

• ArthurMorgan
  • Niet online
[...]

nope alleen hier:

Here are the countries and retailers that will have Xbox All Access come "Holiday 2020":

Australia at Telstra
Canada at EB Games
Denmark at Elgiganten
Finland at Gigantti
France at FNAC
New Zealand at Spark
Norway at Elkjøp
Poland at Media Expert
South Korea at SK Telecom
Sweden at Elgiganten
UK at GAME and Smyths Toys
United States at Best Buy, GameStop, Target, Microsoft Store, and Walmart

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wat heeft MS het toch netjes gedaan dit jaar zeg. :)

Gewoon open en transparant communiceren met maar 1 flater, namelijk de communicatie rondom Halo Infinite voordat deze delayed was.

Kudos!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Ik vind het vooral goed dat Xbox kan richten op minimaal 60 fps op 4k met uitschieters naar 120 fps. Dat is namelijk echt Next-Gen, natuurlijk mede mogelijk gemaakt door de 12 TFs!!

• Mavel 128

Mavel 128

[...]

In 2021 volgen er meer landen.

Verwijderd

Wom schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:17:
[...]

PS5 DE is sterk geprijst. Doet Sony gewoon goed. De consument is wel de winnaar hier, want over de hele linie vind ik de next-gen consoles echt laag in vraagprijs.
Als Sony gamepass had dan had ik je gelijk gegeven, maar nu vind ik het zelf niet zo spannend. Hoewel ik wel verwacht dat dit voor anderen anders zal zijn.

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:13:
Wat heeft MS het toch netjes gedaan dit jaar zeg. :)

Gewoon open en transparant communiceren met maar 1 flater, namelijk de communicatie rondom Halo Infinite voordat deze delayed was.

Kudos!
Al met al kan het zand nu wat gaan liggen en iedereen zijn of haar wonden likken, het blijven gewoon bedrijf die winst maximalisatie op #1 hebben staan..

Zoals @Wom het ook mooi aangeeft, de consument profiteert hiervan. Volgens mij krijgt MS de komende maanden de positieve pers te pakken als ze de gameprijzen op het huidige niveau houden plus Gamepass, plus €299,-, plus grootste bibliotheek, plus nog wat verrassingen _/-\o_

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

BM

Moderator Spielerij
RRCreations schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:26:
Ik vind het vooral goed dat Xbox kan richten op minimaal 60 fps op 4k met uitschieters naar 120 fps. Dat is namelijk echt Next-Gen, natuurlijk mede mogelijk gemaakt door de 12 TFs!!
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar mensen gaan op dit vlak denk ik zwaar teleurgesteld raken. Denk dat we genoeg games gaan krijgen die geen 60fps gaan halen. Leuk dat ze nu roepen dat dat het target is, aar devs hebben natuurlijk gewoon de keuze om voor 30fps te gaan en meer eye-candy

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NLxAROSA
  • Niet online
BM schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:01:
[...]

Ik zal wel een zeikerd zijn, maar mensen gaan op dit vlak denk ik zwaar teleurgesteld raken. Denk dat we genoeg games gaan krijgen die geen 60fps gaan halen. Leuk dat ze nu roepen dat dat het target is, aar devs hebben natuurlijk gewoon de keuze om voor 30fps te gaan en meer eye-candy
Dit gaat m.i. sowieso het geval zijn voor de Series S. Of ik daar dan teleurgesteld over ben? Nee, lijkt me vrij logisch dat ze gaan voor eye-candy boven frame rate. Dat is al jaren zo in console land.

(heb nog steeds een Series S op mijn verlanglijstje staan trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 17-09-2020 09:13 ]

• Mavel 128

Mavel 128

Ik zou het heel fijn vinden als je per game kan kiezen, niet elke game is perse beter met 60 fps.

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Laat de first party games van MS mij nu nét het meeste aanspreken _/-\o_. Vooralsnog laat de trackrecord van MS in aanloop naar release niets te wensen over ook kleine steekjes zien we liever niet (sterker nog, veel games op de huidige Xbox One X doen al aan 60FPS dus ik geef ze het voordeel van de twijfel)

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 17-09-2020 09:55 ]

• Rossi46
[...]

Dat denk ik niet. Zelfs de nieuwe AC wordt 60fps. Dat is toch wel een game reeks die erom bekend staat grafisch zwaar te zijn en dus moeilijk op hogere fps te krijgen is.

Alles hangt uiteraard af van de complexiteit van de graphics, je kunt een game nog naar de 10fps krijgen op de snelste hardware als je dat wilt, maar ik denk dat we nog maar weinig 30fps gaan zien (gelukkig!)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

BM

Moderator Spielerij
Ik hoop het van harte hoor, echt, maar ik durf niet blind aan te nemen dat alle games op 60fps gaan draaien. Ik probeerde de verwachtingen een beetje te temperen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het topic staat online :) !
[Multi] Hogwarts Legacy

• D-Ed
  • Niet online
BM schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:22:
Ik hoop het van harte hoor, echt, maar ik durf niet blind aan te nemen dat alle games op 60fps gaan draaien. Ik probeerde de verwachtingen een beetje te temperen :p
Iedereen hier begrijpt dat het niet bij ‘alle games’ gaat zijn.. Heeft MS ook nooit gezegd.. De first party kun je gewoon wel van uitgaan (tot 120fps zelfs) dus geen reden om nu al de verwachtingen te temperen, ze zijn ‘hier’ gewoon niet zo onrealistisch hoog over het algemeen ;)

• ArthurMorgan
  • Niet online
MS heeft in het verleden nooit gezegd dat de target 60 fps is, nu wel. Ook denk ik dat het moeilijk te verkopen is om eerst 2 a 3 jaar alle games lekker op 60 te hebben en dan terug te zakken naar 30.
Daarom heb ik echt goede hoop dat we er eindelijk van verlost zullen zijn.

En nee ik denk niet dat dat een hoge verwachting is. Maar gewoon de natuurlijke vooruitgang. Net als dat 4k gewoon de standaard geworden is, zo gaat dat met fps ook verwacht ik. De hardware is daar gewoon toe in staat, itt de One.

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-09-2020 09:30 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.devilmaycry.com/5se/us/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HCD4PyU.jpg
Mogelijk geen raytracing in xss versie dmc5.
Niet heel raar aangezien de ray traced versie al 1080p/60 is of 4k/30.

Blijkbaar ook timed exclusief op ps5

"Ray tracing features will be available upon release for the PlayStation®5 version, and will be added to the Xbox Series X version in a downloadable patch post release."

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 17-09-2020 09:56 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• D-Ed
  • Niet online
Je weet ondertussen ook dat je voor feedback in een ander topic moet wezen: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 17-09-2020 11:23 ]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 08:51
Ik las net ergens dat er al preorders zijn geweest op bol / mm ( fysiek in de winkel ) en game mania ook in de winkel.
Bol heeft hem tijdelijk open gehad en nu weer gesloten. Raar genoeg vind je Xbox niet via de app maar wel op de site.

https://www.bol.com/nl/p/...ox%20series%20x&variants=

Correctie... bericht is aanpast.
Staat nu alleen voor de ps5 en niet meer ook XBox
Ik was te snel 😂

[ Voor 13% gewijzigd door ErwinJ op 17-09-2020 10:19 ]

• Caayn
  • Niet online
Qua MS first party geloof ik opzich wel dat de meeste, zo niet alle, van hun games een 60fps optie zullen hebben. Met de huidige generatie was 60fps al geen uitzondering in hun games, sinds de XB1X in ieder geval, en nu hebben ze al 120fps voor enkele van hun games aangekondigd.

Ik ben vooral benieuwd wat third-party devs zullen doen.
v8power67 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:46:
https://www.devilmaycry.com/5se/us/
[Afbeelding]
Mogelijk geen raytracing in xss versie dmc5.
Niet heel raar aangezien de ray traced versie al 1080p/60 is of 4k/30.

Blijkbaar ook timed exclusief op ps5

"Ray tracing features will be available upon release for the PlayStation®5 version, and will be added to the Xbox Series X version in a downloadable patch post release."
Ligt het aan mij of wordt er enkel over de XSX gesproken. De XSX wordt meerdere keren expliciet genoemd maar nergens wordt de XSS genoemd. Zal wel een foutje zijn maar toch.

Tja, RT op de XSS zal nog een leuke worden in de toekomst.
Enable High Framerate Mode and catch every last movement--up to a smoking 120FPS!
*O*
ErwinJ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:14:
Ik las net ergens dat er al preorders zijn geweest op bol / mm ( fysiek in de winkel ) en game mania ook in de winkel.
Bol heeft hem tijdelijk open gehad en nu weer gesloten. Raar genoeg vind je Xbox niet via de app maar wel op de site.

https://www.bol.com/nl/p/...ox%20series%20x&variants=
Ben je niet toevallig in verwarring met de PS5 waarvan vanmorgen de pre-orders open gingen op Bol (en ondertussen alweer uitverkocht is).

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Volgens mij is de pre-order voor de XBOX mogelijk vanaf 22/09, aanstaande dinsdag dus :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ArthurMorgan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:27:

En nee ik denk niet dat dat een hoge verwachting is. Maar gewoon de natuurlijke vooruitgang. Net als dat 4k gewoon de standaard geworden is, zo gaat dat met fps ook verwacht ik. De hardware is daar gewoon toe in staat, itt de One.
Zie het als de motoren van auto's, elk jaar, elk decenia, betere en krachtigere motoren, maar gelijktijdig worden auto's zwaarder en groter, de Polo is inmiddels formaat Golf, zelfs een 'city car' komt niet eens in de buurt van een Chicochento meer.

Zie ook next-gen consoles, alle nieuwe 'gimmicks' die aan alle kanten aan de GPU gaan trekken, DLSS, Raytracing, supersamplemegaextremesuperduper pixel scan ding, al die kracht gaat weer foetsie aan die toeters en bellen, kijk maar naar de benchmarks van de nieuwe GTX kaarten.

Ik speel genoeg games zonder al die toeters en bellen, die games zouden zeker 120fps kunnen draaien op next-gen, maar omdat al die nieuwe gimmicks nu eenmaal aan moeten, trek je de fps ook weer terug naar 60, of zelfs lager.

Maakt het de games mooier? Misschien. Het is een balans tussen lagere framerate voor wat eyecandy, waar ik liever de optie krijg bepaalde zaken terug te kunnen schroeven dan een irritant lage framerate te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2020 10:30 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:36
PepieNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:56:

Mja ik denk nog steeds dat een paar zaken die je noemt toch niet van belang zijn nu. Pas rond release als er daadwerkelijk wat te reviewen is, dan lijkt het me pas relevant. En sowieso, moet je echt weten wat er met de UI gaat gebeuren? Of welke games een upgrade krijgen? Alles wat er mooier uit ziet dan de huidige generatie is mooi meegenomen, maar niet verplicht. Gister nog even BF4 gedaan (in de geweldige 720p resolutie) maar speelt nog prima.

En zo te merken is beschikbaarheid nog wel een dingetje. Nu zijn er al winkels door hun pre-orders heen. Dus daar ligt nog een kans voor MS om wat extra consoles te verkopen voor mensen die echt een generatie omhoog willen. Maar net als Sony ontbreekt een beetje de AAA launch titel. Ik denk dat Sony en MS erg blij zullen zijn dat Ubisoft nog 2 grote titels lanceert (AC en Watch Dogs) en dat ook Cyberpunk uitkomt, anders was het een vrij karige launch geweest.
[...]

Gezien de meerderheid nu toch nog steeds 30fps doet, is meer fps alleen maar meegenomen. Als dat geen stabiel 60fps wordt, is dat jammer maar nog steeds winst imo. Dan kun je in ieder geval van een stabiele 30fps uit gaan, met bv 45fps oid als middenweg. Dan worden adventuregames met grote view-distances tenminste niet meer gelimiteerd op horizontale rotatiesnelheid. Want ik ben wel een beetje klaar met het naar links/rechts duwen van pookjes waarna je een diashow hebt en er 5 seconden over doet om eens 180 graden omgedraaid te zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc

MRE-Inc

"Wereldwijde" launch nog eens even bevestigd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMiAY7o--S1N2NjYTUeWqiO1QBg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sS85z2GGdm9AWCanpxpZXAFl.png?f=user_large

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23

justifire

Shut up and squat !!

RRCreations schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:26:
Flipperdeteraflop warempel !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• D-Ed
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:

[Twitter]

[Afbeelding]
Ik roep het al een tijdje maar die casual houding van #TeamXbox is toch wel bewonderenswaardig IMHO _/-\o_

Ik krijg er een beetje Xbox 360 (Peter Moore, wie kent m nog) vibes van d:)b

Alleen nu wél met de juiste airflow in dat ding _O-

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:44
-

[ Voor 99% gewijzigd door Gusev op 17-09-2020 10:59 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
MRE-Inc schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:

[Twitter]

[Afbeelding]
Ik hou van deze duidelijkheid :) Hopelijk geen grote stress op 22 september zoals bij de buurtjes (man man), al zal dat wel loslopen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

DutchOwnage schreef op donderdag 17 september 2020 @ 11:03:
[...]

Ik hou van deze duidelijkheid :) Hopelijk geen grote stress op 22 september zoals bij de buurtjes (man man), al zal dat wel loslopen.
Mjah, ik bestel gewoon bij Microsoft en Bol.com. Bij die laatste heb ik mijn One X Scorpio Edition ook 1 dag voor de release besteld en de volgende dag gewoon binnen. Denk dat ik ook nog wel even 's ochtends de Media Markt inloop om te kijken of ze er daar wat hebben liggen. Wellicht dat ik er nog een belletje aan waag om te vragen of de MM in mijn woonplaats een nachtelijke release doet. Zo ja, dan wandel ik even binnen. Hebben ze hem, dan neem ik hem mee, zo niet, dan wacht ik mijn order bij Microsoft en Bol.com af. Waarschijnlijk neem ik ook geen vrije dag en werk ik die dag gewoon thuis, geen haast bij mij.

Pagina: 1 ... 67 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden