D-Ed schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:21:
[...]
Hoe kunnen aannames waar zijn?
Er is nog NIEMAND die het ding getest heeft..
Ik kan heel goed ‘negatieve dingen aanhoren’... Hangt een beetje van de (Vermoedelijke) afzender af zoals de heren hierboven al mooi duiden
Daarmee wil ik niet eens zeggen dat je bewust FUD plaatst hoor, maar misschien wel bronnen plaatst die dat wel doen..
Ik vind over het algemeen Eurogamer wel te vertrouwen daar in, als die zeggen dat iemand van MS dat bevestigt heeft dan geloof ik dat!
En it makes sense qua hoeveelheid geheugen...
Overigens heb ik ook gelezen dat de XSS andere optimalisaties kan doen dan de One X dus dat is dan weer positief, maar ja, zelfde type bron dus niet zeker of dat wel klopt dan...
Plus zoals ik boven aan gaf reageerde ik origineel op een post met een tweet waar dat in stond. Ik zeg dat dat jammer is en dan word ik vervolgens gebombardeerd, dat IK FUD verspreid...
Beetje vreemd niet?
Je kan gewoon dus blijkbaar weinig van mij hebben. En dat ik hier niet veel post altijd zegt toch helemaal niks? Heb in 't PS5 topic laatste tijd ook niet vaak gepost, als er niks nieuws is dan is er vaak in deze topics ook niks nieuws te vinden en skim ik de pagina's om de paar dagen en post niet...
Kortom dat ik een voorkeur heb voor PS wil niet zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in Xbox en daar niet over wil praten. Beetje jammer dat op die manier je mensen dan weg jaagt.