Was nog vroeg inderdaad
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 31-07-2020 10:28 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Was nog vroeg inderdaad
[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 31-07-2020 10:28 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Some of these articles about "E3 not needed"...smh. The amount of good things that happened to Control due to E3 were numerous. That was the one opportunity to, organically, for example, convince Sony, meet Kojima, discuss future press coverage, lot of good things came from E3.
— Thomas Puha (@RiotRMD) 31 juli 2020
[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2020 09:34 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als zelfs DF amper het verschil ziet tussen DLSS en checkerboard rendering denk ik dat je nu ietwat over reageert!justifire schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:37:
[...]
Checkerboarding![]()
Laat Microsoft daar aub ver vandaan blijven !
Persoonlijk zou ik het een goede stap vinden van MS als dit echt gaat gebeuren (eerst maar weer afwachten)Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:32:
Goed, tijd om weer een nieuw gerucht de wereld in te brengen. Korrels zout klaar?
Asobo heeft aangekondigd dat FS2020 VR gaat ondersteunen, maar dat de eerste periode enkel de HP Reverb G2 headset wordt ondersteund. Nu sluimert het gerucht dat deze headset (door MS en HP ontwikkeld) dus ook een Xbox variant gaat krijgen. Games die dus op PC VR ondersteunen zouden op die manier ook op de XSX VR kunnen aanbieden. Release van deze headset zou normaal gezien ergens in september zijn.
Nu heb ik geen idee of dit uberhaupt een goede VR headset is, maar meer details vind je hier: https://www8.hp.com/us/en/vr/reverb-g2-vr-headset.html
Nee, nee, native boven alles heh! Niet gaan komen met de ene non-native is beter dan de andere non-nativeGadgetJunkPhone schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:23:
[...]
[YouTube: Death Stranding PC DLSS 2.0 vs PS4 Pro Checkerboarding: Image Reconstruction Analysis]
Dan zou ik toch eerder deze video bekijken. Hier neemt DLSS (Nvidia) het op tegen checkerboarding (Playstation). Het verschil tussen beide is enorm. Een native resolutie is altijd beter, maar vergt inderdaad veel meer rekenkracht. Maar als ik zou moeten kiezen tussen software driven checkerboarding en hardware driven DLSS, dan had ik het wel geweten
En bedankt joh!, nu is mijn lunch verpestWom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:32:
Goed, tijd om weer een nieuw gerucht de wereld in te brengen. Korrels zout klaar?
.......
Lichtpuntje...
Ondanks vele pogingen is VR niks voor mij, maar een dergelijke toevoeging lijkt mij wel een sterke eigenlijk. De headset is medeontwikkeld door Valve las ik, dus dan snap ik de positieve houding van een bepaald persoon opeens ook veel beterPurpleBlue schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:18:
[...]
Persoonlijk zou ik het een goede stap vinden van MS als dit echt gaat gebeuren (eerst maar weer afwachten)
Ik ben enkel console gamer, en kan de extra ervaring van een VR set wel waarderen.
Teveel zout? Dan je portie vergroten, dan is de verhouding met het zout weer in orde
Ja, die headset is heel goed... De beste misschien wel. Maar dat is de headset zelf. De controllers en de tracking zijn iets minder, vandaar dat deze vooral heel populair is bij simmers, want dan heb je geen hand tracking. Althans, zijn voorganger, en lijkt er op dat dat hier hetzelfde blijft.Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:32:
Asobo heeft aangekondigd dat FS2020 VR gaat ondersteunen, maar dat de eerste periode enkel de HP Reverb G2 headset wordt ondersteund. Nu sluimert het gerucht dat deze headset (door MS en HP ontwikkeld) dus ook een Xbox variant gaat krijgen. Games die dus op PC VR ondersteunen zouden op die manier ook op de XSX VR kunnen aanbieden. Release van deze headset zou normaal gezien ergens in september zijn.
Nu heb ik geen idee of dit uberhaupt een goede VR headset is, maar meer details vind je hier: https://www8.hp.com/us/en/vr/reverb-g2-vr-headset.html
Gamertag: FinrazielNL
Since everyone is covering this topic, I might just go ahead as well.
— Klobrille (@klobrille) 31 juli 2020
- Halo Infinite multiplayer will be free-to-play
- Arena aims for 120fps on Xbox Series X
- Battle Pass system
- Customization options completely new to Halo
Halo will be *huge*.https://t.co/5py6tOeids pic.twitter.com/i7HOnsLH1D
Yes !Antigo schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:01:
Battletoads 20 Augustus!
Geen idee waarom ze dit niet in de July showcase hebben getoond![]()
![]()
[Embed: Battletoads - Official Release Date Trailer]
Yes !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Omdat men op het internets al 2 jaar lang Battletoads afzeiktAntigo schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:01:
Battletoads 20 Augustus!
Geen idee waarom ze dit niet in de July showcase hebben getoond![]()
![]()
[Embed: Battletoads - Official Release Date Trailer]
Op Twitter gaan de geruchten alweer dat heel XBL Gold gaat verdwijnen. Zou overigens wel een geniale zet zijn als Microsoft dat zou doen.
XBL: MRE Inc
Halo is for everyone. We can confirm #HaloInfinite multiplayer will be free-to-play and will support 120FPS on Xbox Series X. More details will be shared later! pic.twitter.com/9bIrppFiON
— Halo (@Halo) 31 juli 2020
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2020 22:58 ]
Was al bevestigd dat die er niet in zullen zitten. Zal morgen de bron opzoeken voor je, maar volgens mij stond het in artikel bij 343 zelf waar ze dieper ingingen op de reacties.Mosin schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 23:59:
Is er al iets over bekend wat betreft micro transacties? Zoals iemand al op Instagram zei: “It sounds to good to be true”
Wel mooi, ze spreken zo wel een extreem grote groep gamers aan.
Dat klinkt heel belovend!Wom schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 00:06:
[...]
Was al bevestigd dat die er niet in zullen zitten. Zal morgen de bron opzoeken voor je, maar volgens mij stond het in artikel bij 343 zelf waar ze dieper ingingen op de reacties.
Craig zal binnenkort wel met een antwoord komenuchiha tijntje schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 00:09:
Er zal vast wel een soort van Battle Pass in zitten ofzo. Net zoals bij Fortnite en CoD.
[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 01-08-2020 01:04 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hier vroeger groot fan van Flight Simulator. Helaas geen pc in huis die hier krachtig genoeg voor is maar ik ben echt extreem hyped om dit spel op de XSX te spelen! Ziet er echt geweldig uit, fantastische video ook van DF.uchiha tijntje schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:02:
How Flight Simulator delivers maximum fidelity visuals The power of the clouds.
Benieuwd hoe het speelt op de XsX. Hij krijgt zelfs high end PC's op zijn knieen, dus ben benieuwd. Heb nog niet eerder een Flight Sim game gespeeld, maar ga deze zeker wel even proberen. Al is het alleen al om te kijken hoe het er uit ziet en om even te kijken of ik mijn huis kan vinden en om te vliegen rondom mijn vorige en toekomstige vakantiebestemmingen
[YouTube: Flight Simulator PC Hands-On: A Generational Leap In Graphical Realism]
Communications director van Remedy over het belang van een E3:
[Embed]
Ik kan me dit goed voorstellen. Leuk dat er meer social media coverage is voor de platformen dan voorgaande jaren, alhoewel in een release year van nieuwe consoles is dat echter niet zo raar, maar normale studio’s hebben er gewoon voordeel bij als er een plek is zoals de E3.
Glazen bol much ?v8power67 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 01:02:
120fps zeer nice maar dat word geen native 4k dan![]()
Benieuwd hoe dit eruit gaat zien. X1 vs xsx, 30fps ergens 900p of lager vs 120fps ( 1440p of dynamische resolutie of mogelijk checkerboarding).
Dat word wel een bizar verschil competief gezien. Iets wat in pc wereld normaal is maar in console wereld nog niet echt. Xox vs x1 was groot maar voornamelijk resolutie. Nu resolutie en fps extreme verschillen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 27% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-08-2020 15:46 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Lichtpuntje...
Yes, want online gekocht he.LuisjeNL schreef op Saturday 1 August 2020 @ 15:55:
Is het niet zo dat als je online een bestelling doet om hem in de winkel op te halen de wet koop op afstand ook werkt?
Online bescherming is zeker beter
Halo 5 liep op de X1 gewoon netjes 60fps op dynamic resolution. Die route zullen zet voor Halo Infinite op de X1 vast ook kiezen.v8power67 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 01:02:
120fps zeer nice maar dat word geen native 4k dan![]()
Benieuwd hoe dit eruit gaat zien. X1 vs xsx, 30fps ergens 900p of lager vs 120fps ( 1440p of dynamische resolutie of mogelijk checkerboarding).
Dat word wel een bizar verschil competief gezien. Iets wat in pc wereld normaal is maar in console wereld nog niet echt. Xox vs x1 was groot maar voornamelijk resolutie. Nu resolutie en fps extreme verschillen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
C1 is x1 ? Enne is volgens mij bevestigd dat x1 30fps werd. Ergens niet heel raar.Rossi46 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:13:
[...]
Halo 5 liep op de X1 gewoon netjes 60fps op dynamic resolution. Die route zullen zet voor Halo Infinite op de C1 vast ook kiezen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
https://www.gematsu.com/2...c-and-streaming-platformsBulletstorm ontwikkelaar kondigt next-gen actie avonturengame aan van Just Cause 3 maker
De studio werkt ook aan Outriders.
Bulletstorm-ontwikkelaar People Can Fly heeft aangekondigd dat het aan een next-gen actie avonturengame werkt onder leiding van Just Cause 3 regisseur Roland Lesterlin.
De game is nog naamloos maar wordt een AAA 'ambitieuze en baanbrekende actie avonturengame' die op de next-gen-consoles zal verschijnen, waarschijnlijk de Xbox Series X en PS5, maar ook op streamingplatformen en PC. De game wordt geleid door People Can Fly-baas David Grijns en Lesterlin, die ook de creative director van de game is.
"De creativiteit hangt in de lucht bij People Can Fly," zei de CEO van de studio Sebastian Wojciechowski in een persbericht via Gematsu. "Afgelopen jaar openden we onze New York Studio en onthulden we Outriders voor het eerst. Vandaag hebben we meer dan 250 stafleden en zijn we enthousiast om het volgende hoofdstuk van ons bedrijf aan te kondigen."
De studio in New York gaat tientallen nieuwe stafleden aannemen om aan dit project te werken. People Can Fly werkt samen met studios in Newcastle, Rzeszow en Warsaw naast een startup studio in Montreal.
"Ons doel was vanaf het begin om People Can Fly in een studio met meerdere projecten te veranderen en een wereldwijde aanwezigheid voor ons merk te genereren", aldus Wojciechowski. "Dit unieke moment valt samen met de vernieuwde visuele identiteit van PCF. Nu de next-generation consoles later dit jaar uitkomen, zijn we enthousiast over de toekomst van People Can Fly en de games-industrie in zijn geheel."
People Can Fly werkt niet alleen aan dit naamloze AAA project, maar is ook druk bezig aan Outriders, die deze feestdagen moet uitkomen. Lees hier waarom People Can Fly maar al te graag nieuw leven in de Bulletstorm-serie zou willen blazen.
INFINITE INQUIRIES
First, we want to acknowledge that yes, we’ve heard the feedback coming from parts of the community regarding the visuals in the Halo Infinite campaign demo. While we see and hear far more positive than negative, we do want to share a bit more context. From our perspective, there are two key areas being debated around the community – overall art style and visual fidelity.
Based on our learnings from Halo 4, Halo 5, and Halo Wars 2 – along with strong community feedback – we decided to shift back towards the legacy aesthetics that defined the original trilogy. With Halo Infinite, we’re returning to a more ‘classic’ art style which was a key message going back to the very first reveal that garnered enthusiastic and positive responses. This translates to a more vibrant palette, “cleaner” models and objects with less “noise”, though it doesn’t mean less detail. While we appreciate this may not be everyone’s personal preference, we stand by this decision and are happy to see it resonating with so many fans around the world.
The second theme being discussed involves visual fidelity. Negative feedback in this area includes comments around characters and objects appearing flat, simplistic and plastic-like, lighting feeling dull and flat, and object pop-in. We’ve read your comments, we’ve seen the homemade examples of retouched content, and yes we’ve heard the Digital Foundry assessments. In many ways we are in agreement here – we do have work to do to address some of these areas and raise the level of fidelity and overall presentation for the final game. The build used to run the campaign demo was work-in-progress from several weeks ago with a variety of graphical elements and game systems still being finished and polished. While some of the feedback was expected and speaks to areas already in progress, other aspects of the feedback have brought new opportunities and considerations to light that the team is taking very seriously and working to assess. We don’t have firm answers or outcomes to share yet but the team is working as quickly as possible on plans to address some of the feedback around detail, clarity, and overall fidelity. The team is committed and focused on making sure we have a beautiful world for players to explore when we launch.
[...]
Yes, Halo Infinite will be available on PC via Xbox Gamepass for PC (Beta), the Microsoft Store, and Steam in addition to Xbox Series X and the entire Xbox One family of consoles.
[...]
HOW’S CRAIG?
We’ve all laughed very hard at the nonstop stream of Craig memes the community is cranking out. Craig is thick-skinned and seems to be taking it in stride though all of this fame and attention seems to be going to his head.
[,,,]
- In Universe Timing: It follows the Master Chief's story some time after Halo 5: Guardians' conclusion
- Pro Team: We've assembled an internal Pro Team for Halo Infinite
- Splitscreen: Yes, splitscreen will be a thing! (See above for details about Campaign)
- LAN: Halo Infinite will support LAN
- Back in Black: Black undersuits will be in the game
- Microtransactions: Halo Infinite will not include real-money loot boxes
- Player Customization: If you liked the level of armor customization options in Halo: Reach, you will be pleased
- SR 152: Players who hit SR 152 in Halo 5: Guardians will receive a token of appreciation in Halo Infinite
- Forge: Our famous editing tool will be in Halo Infinite and will have Undo & Redo buttons, which is a first for Forge.
[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2020 10:39 ]
Raar verhaal; zowel de 360 als de One en daarna de One X hadden (in ieder geval in NL) een tekort aan voorraad of uberhaupt geen release-date met de omliggende landen. De 360 heb ik pre-ordered om er 1 te kunnen krijgen. De One heb ik pre-ordered in Duitsland bij Saturn en de One X Scorpio heb ik pre-ordered in NL; beiden ook gewoon gaan halen (maar ja, ik rij rustig 300km voor iets leuks).Koning-Admiraal schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:43:
Nope nergens voor nodig. Alleen bij limited editions kan het handig zijn. ..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mwah, de One (X) kon je op zich wel op release dag kopen, bij de MM bijvoorbeeld. Na een dag of twee was wel alles weg en daarna inderdaad een paar weken niks. Maar zeker geen PS4 taferelen. Die was bij release echt maanden niet normaal verkrijgbaar in de winkel.MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:34:
[...]
Raar verhaal; zowel de 360 als de One en daarna de One X hadden (in ieder geval in NL) een tekort aan voorraad of uberhaupt geen release-date met de omliggende landen. De 360 heb ik pre-ordered om er 1 te kunnen krijgen. De One heb ik pre-ordered in Duitsland bij Saturn en de One X Scorpio heb ik pre-ordered in NL; beiden ook gewoon gaan halen (maar ja, ik rij rustig 300km voor iets leuks).
Dus 2 van de 3 waren geen limited edition; ze waren in NL gewoon niet / amper normaal te krijgen.
Hebben wij het over andere One's?Rossi46 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:53:
[...]
Mwah, de One (X) kon je op zich wel op release dag kopen
Ik heb het uiteraard over de release in NL.MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:58:
[...]
Hebben wij het over andere One's?
November 2013 was de launch/release in (onder andere) Duitsland; die was dus echt niet te krijgen in NL op dat moment. En wat je aangeeft; na uiteindelijke release in NL was ie ook vrij rap slecht/niet verkrijgbaar.
Helemaal geen raar verhaal. Op het moment dat de Xbox One gereleased werd viel Nederland helemaal niet onder de landen waar het ook officieel te verkrijgen was. Geen wonder dat je dan een schaarste hebt. Het is dus echt een appels met peren vergelijking van jou.MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:34:
[...]
Raar verhaal; zowel de 360 als de One en daarna de One X hadden (in ieder geval in NL) een tekort aan voorraad of uberhaupt geen release-date met de omliggende landen. De 360 heb ik pre-ordered om er 1 te kunnen krijgen. De One heb ik pre-ordered in Duitsland bij Saturn en de One X Scorpio heb ik pre-ordered in NL; beiden ook gewoon gaan halen (maar ja, ik rij rustig 300km voor iets leuks).
Dus 2 van de 3 waren geen limited edition; ze waren in NL gewoon niet / amper normaal te krijgen.
Fijn dat je de overige 66% van mijn valide argument dus gewoon niet benoemt... Maakt niet uit; ieder zijn ding.Koning-Admiraal schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:34:
[...]
Het is dus echt een appels met peren vergelijking van jou.
Omdat het daardoor niet relevant is. Wanneer een product officieel niet uit is (in bepaalde landen) en je wilt er toch aan komen, dan is het helemaal niet raar dat het dan een stuk lastiger te verkrijgen is, en je daarvoor moet uitwijken naar omliggende landen. Toen de Xbox officieel uitkwam, waren er genoeg voorraden. Kon je zo op de eerste dag dat het uitkwam met een exemplaar uit de winkel lopen. En de maanden daarna ook. Het percentage die er echt moeite voor deed was zeer klein. Of dacht je nu echt dat winkels van voorraden werden voorzien, terwijl het officieel niet eens uit is gebracht, maar omdat de vraag zo groot was, het bijna onmogelijk werd om er één te bezitten. Nee dus.MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:37:
[...]
Fijn dat je de overige 66% van mijn valide argument dus gewoon niet benoemt... Maakt niet uit; ieder zijn ding.
[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 02-08-2020 12:53 ]
Goede reactie van 343, en hoop dat ze de spirit er een beetje in weten te houden. Het is altijd vervelend als je negatieve reacties krijgt op iets waar je (hard) aan werkt. Mensen vergeten toch vaak dat er achter een product ook gewoon mensen zitten die hun best doen (en gevoelens hebben).
Xbox One X niet hoor, die kocht ik namelijk op de avond voor release bij Bol en werd gewoon geleverd de volgende dag (op release dus). Was ook gedurende launch day gewoon te krijgen (weet ik omdat een kennis toch overstag ging).MAX3400 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:34:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Herkenbaar.DutchOwnage schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:15:
Bij mij werd juist m'n One X preorder op 't laatste moment geannuleerd door zowel Bol.com als Coolblue. Dus heb ik op releasedag alsnog 300km gereden om ergens nog een exemplaar op te pikken(met dank aan een medetweaker, die mij tipte).
Inderdaad, hier ook naar MM Breda gereden op aanraden van een Tweaker voor de One Xjustifire schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 18:29:
[...]
Herkenbaar.
Preordered bij MediaMarkt, opgehaald ochtend van release.
Mevrouw achter de balie zei dat ze veel gezeik verwachtte aangezien er maar drie stuks achter de balie lagen en er een hele lijst met preorders bij lag ...
Was gelukkig de eerste die dag dus had geen last van leveringsproblemen
Ja dat kwam omdat ik besteldeDutchOwnage schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:15:
Bij mij werd juist m'n One X preorder op 't laatste moment geannuleerd door zowel Bol.com als Coolblue. Dus heb ik op releasedag alsnog 300km gereden om ergens nog een exemplaar op te pikken(met dank aan een medetweaker, die mij tipte).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En dan staat GT Sport hier nog niet eens op. De opgebouwde bibliotheek aan exclusives voor de PS4 is idioot sterk. Ik zou als Xbox-gamer niet overstappen naar next-gen, maar eerst een PS4 halen en dit alles nog even inhalen.
— Jurian Ubachs (@tweakjur) 28 juli 2020
Tsja, hij heeft wel een punt hoor. Er zitten een aantal ontzettend goeds exclusives tussen. Maar goed, je kunt niet alles gespeeld hebben. Upgraden naar de XSX lijkt me toch echt de betere move.MRE-Inc schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:41:
Vooral niet upgraden naar een Series X hoor mensen![]()
[Embed]
Haha, ik kom elke dag op tweakers, maar ik sla elke game review over. En niet zonder reden.MRE-Inc schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:41:
[Embed]
[ Voor 18% gewijzigd door PepieNL op 03-08-2020 07:17 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-08-2020 07:35 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Daarom moet iedereen zijn eigen gezonde verstand volgen en keuzes makenFinraziel schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 06:22:
Voor wie nog enige illusie had over de journalistieke onpartijdigheid van Jur, die bestaat dus inderdaad niet. Waardeloos om je zo uit te laten.
Frontpage ? Never heard of her ...uchiha tijntje schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:03:
[...]
Haha, ik kom elke dag op tweakers, maar ik sla elke game review over. En niet zonder reden.
Precies dit. Je moet eigenlijk met geen enkele informatiesoort volledig leunen op één enkele bron. Zelfs niet met bijvoorbeeld een NOS journaal etc. Iedereen heeft zo hun inherente bias en dat kleurt de berichtgeving bewust en vooral onbewust.Mosin schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 07:45:
[...]
Daarom moet iedereen zijn eigen gezonde verstand volgen en keuzes maken
Je mening moet niet af hangen van een reviewtje.
En ik denk dat je daarmee zelfs antwoord geeft op je 2e stukje tekst.Dalim schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:39:
[...]
Precies dit. Je moet eigenlijk met geen enkele informatiesoort volledig leunen op één enkele bron. Zelfs niet met bijvoorbeeld een NOS journaal etc. Iedereen heeft zo hun inherente bias en dat kleurt de berichtgeving bewust en vooral onbewust.
En ik ben het eens met @ArthurMorgan dat transparantie in dit opzicht positief is. Zijn reviews kunnen nog steeds toegevoegde waarde hebben hebben zolang je zijn bias in het achterhoofd houdt. En veruit de meeste games zullen helemaal geen Xbox vs PlayStation gebeuren hebben.
Dat gezegd hebbende lees ik eigenlijk ook zelden gamereviews op Tweakers, maar dat heeft niks hiermee te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 03-08-2020 09:20 ]
Verwijderd
Dat mag hij. En wij mogen daar een mening over hebbenVerwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:51:
Hij plaatst dit toch niet als reviews
of als officieel Tweaker bericht ? @Tweakjur mag toch gewoon en mening hebben zonder 24/7 journalist te zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit inderdaad. Userbase gaat echt groot worden met dergelijke aanpak. Hoop wel dat ze de klassieke MP-modi ook brengen.uchiha tijntje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:02:
Nu bekend is dat Halo MP F2P is verwacht ik dat ze een soort battlepass systeem gaan toepassen. Als dit zo is denk ik dat de battlepass gratis wordt (of met een hele hoge korting) via een gamepass ultimate subscription. Gewoon om zoveel mensen voor een eerste keer in hun subscription te krijgen. Wat denken jullie?
Ik vind het sowieso wel een slimme zet om het F2P te maken. Als je gaat kijken naar de games die het meest gespeeld worden op alle platformen zijn het voornamelijk de F2P games, zoals Fortnite, Roblox, Apex Legends en CoD Warzone. Wil je dat je game op MP gebied mee kan qua aantal users moet je gewoon meegaan met je concurrentie.
[ Voor 56% gewijzigd door Wom op 03-08-2020 11:14 ]
Ik zie het niet zozeer als fanboy bericht, maar meer als "kijk, deze toffe games kun je ook nog doen, wellicht goedkoper". Het had wat handiger geformuleerd kunnen worden, maar volgens mij gaat het vooral om het spelen van toffe games dan echt een fanboy die vindt dat je maar geen Xbox moet halen.MRE-Inc schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 22:41:
[Embed]
Verwijderd
Dat niet alleen...Dalim schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:39:
[...]
Je moet eigenlijk met geen enkele informatiesoort volledig leunen op één enkele bron.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2020 11:55 ]
Een bril is een bril, het is enkel de lezer die daar rekening mee moet houdenVerwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:51:
of als officieel Tweaker bericht ? @Tweakjur mag toch gewoon en mening hebben zonder 24/7 journalist te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 03-08-2020 13:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop echt dat ze de core gameplay intact houden en zoveel mogelijk 'The Golden Triangle' visie vasthouden van de eerste drie Halo'suchiha tijntje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:02:
Nu bekend is dat Halo MP F2P is verwacht ik dat ze een soort battlepass systeem gaan toepassen. Als dit zo is denk ik dat de battlepass gratis wordt (of met een hele hoge korting) via een gamepass ultimate subscription. Gewoon om zoveel mensen voor een eerste keer in hun subscription te krijgen. Wat denken jullie?
Ik vind het sowieso wel een slimme zet om het F2P te maken. Als je gaat kijken naar de games die het meest gespeeld worden op alle platformen zijn het voornamelijk de F2P games, zoals Fortnite, Roblox, Apex Legends en CoD Warzone. Wil je dat je game op MP gebied mee kan qua aantal users moet je gewoon meegaan met je concurrentie.
[...]
Dat mag hij. En wij mogen daar een mening over hebben
De Sony console is geprijsd voor €499 voor de standaard versie en €399 voor de PS5 Digital Edition. De Xbox Serie X is geprijsd voor €399. Microsoft heeft dus lering getrokken uit het verleden en zal zich houden aan zijn belofte om een grote impact te hebben op het prijsveld.
Brontekst: La console de Sony s’affiche au tarif de 499 € pour la version standard et de 399 € pour la PS5 Digital Edition. La Xbox Series X quant à elle proposée au prix de 399 €. Microsoft a donc bien retenu la leçon du passé et compte tenir sa promesse de frapper un grand coup sur le terrain des prix.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
ScornSinergyX schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 12:16:
[...]
Een bril is een bril, het is enkel de lezer die daar rekening mee moet houden
[mbr]Dat kan ook anders[/]
Oh en in het kader van hoever mensen zoeken naar 'geruchten en hints', zoek voor de grap eens in Google naar Series X preorder, en wat Google doet aan resultaten:
[Afbeelding]
Echter de tekst gaat over de games die onderaan de pagina staan, niet de console zelf
Dat zou echt een abnormale prijs zijn voor de hardware die je krijgt. 399 euro is een hele mooie prijs, alleen ga ik nog steeds uit van 499 euro. Dan kan het alleen maar meevallen uiteindelijk.ariekanari schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:41:
Carrefour noemt een 399 voor de Xbox Series X, terwijl de PS5 en PS5DE respectievelijk 399 en 499 gaan kosten. Met een flinke slag om de arm.
artikel: https://www.phonandroid.c...consoles-accessoires.html
[...]
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:23 ]
Die laatste is wel geniaal ja. Als hij nou zou zeggen dat een PS4 Pro overrated is, dan kon ik me daar wel in vinden. Zeker als je geen 4k tv hebt. Maar de PS4 overrated noemen vind ik vrij bizar.Mr_Tomatohead schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:21:
[...]
Nu een PS4 kopen is echt waanzin, of je moet geld teveel hebben. Die gaat binnekort zo hard in prijs dalen omdat hij nu zo vies duur is.
[...]
Zwaar overrated nog wel, allemaal!
[ Voor 61% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:25 ]
Tuurlijk, maar zijn flauwe Crackdown 3 review, is een goed voorbeeld.Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:51:
Game Pass Delivers !! 💪🏻Wom schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:59:
Uiteraard ook in Game Pass.
Gears Tactics, FS2020, Grounded, Battletoads, er worden nog redelijk wat titels uitgepoept op het moment door Xbox Game Studios
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:29 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:29 ]
Verwijderd
[ Voor 118% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:30 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jep, we worden wel verwend dit jaar ja. Ben erg benieuwd naar Gears Tactics. Ik ben zelf ontzettend slecht in dat soort tactische spellen... maar het Gears universum maakt het voor mij wel aantrekkelijk om het uitgebreid te proberen.Wom schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:59:
Komaan allemaal, dat is nu wel weer genoeg aandacht voor een tweet, vinden jullie ook niet? Heel dat Twitter is al een grote circle jerk voor journalisten, laten we dat nu niet importeren in fora.
Heb het liever over Gear Tactics, die je nu kunt pre-loaden. Lijkt een release-titel voor de XSX te worden en ik ga hem zeker spelen. Hoewel het misschien iets meer een PC-titel is, verwacht ik eigenlijk dat hij op de consoles ook wel lekker moet te besturen zijn. Uiteraard ook in Game Pass.
Gears Tactics, FS2020, Grounded, Battletoads, er worden nog redelijk wat titels uitgepoept op het moment door Xbox Game Studios
Gelukkig hebben ze het uiterlijk en de layout van de controller hetzelfde gelaten.Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:55:
[...]
Dat is niet gek toch ? XSX doet niks speciaals/revolutionairs of anders met de controller vergeleken met vorige controller. Alleen de share knop is toegevoegd.
de links die je post zijn trouwens al van maart dus dat is geen nieuws ?
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2020 17:59 ]
Vergeet je The Falconeer niet ?!uchiha tijntje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:32:
[...]
Jep, we worden wel verwend dit jaar ja. Ben erg benieuwd naar Gears Tactics. Ik ben zelf ontzettend slecht in dat soort tactische spellen... maar het Gears universum maakt het voor mij wel aantrekkelijk om het uitgebreid te proberen.
Dit jaar is echt bijzonder wat Xbox game studios (incl. publishing) betreft. Naast de games die je hebt genoemd hebben we nog Ori, Bleeding Edge en Microsoft Dungeons gehad en krijgen we nog Halo Infinite, Tell me why en Wasteland 3. Allemaal via Gamepass
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 03-08-2020 18:00 ]
Verwijderd
Dat is dus meer een console ding dan iets specifiek aan de controller zelf. Staat ook in de tekst dat het specifieke tech is in de console en dus niet in de controller zelf.uchiha tijntje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:56:
[...]
Gelukkig hebben ze het uiterlijk en de layout van de controller hetzelfde gelaten.
Waar ze met de XsX wel mee aan de slag zijn gegaan is misschien nog we het belangrijkste van wat ze konden verbeteren, namelijk het aanpakken van de input latency (DLI). Zie daarvoor ook de link van @MRE-Inc. Wat misschien wel van maart is maar zeker nog het lezen waard...
En via een update is dit ook van toepassing voor de huidige generatie controllers.
"While enhancements and optimisations - not to mention a new share button - are added to the Xbox Series X controller, the good news is that the DLI technology is compatible with existing pads, which should be upgraded with a simple firmware update. "
https://www.eurogamer.net...-xbox-series-x-full-specs
Dus ze doen misschien wel iets speciaals voor nextgen, maar ze zorgen ervoor dat dit ook wordt toegepast op de huidige generatie controllers.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2020 18:11 ]
Dat klopt. En daarom werkt mijn Elite 2 gelukkig nog prima deze decemberVerwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:00:
[...]
Ik heb het echt over de features van de controller zelf. Afgezien van de share button er niks nieuws.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2020 18:04 ]
Vraag mij af wat de Xbox controller dan zou moeten hebben wat ze nu niet hebben. *knip* ook niet constructief en een 'versus' verhaaltje.Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:00:
[...]
Dat is dus meer een console ding dan iets specifiek aan de controller zelf. Staat ook in de tekst dat het specifieke tech is in de console en dus niet in de controller zelf.
Ik heb het echt over de features van de controller zelf. Afgezien van de share button er niks nieuws.
[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:51 ]
Begrijp me niet verkeerd want het eerste wat ik met de nieuwe generatie koop is een scuff vanwege de stick layout. Maar de nieuwe controllers worden nu al beoordeeld nog voor iemand ze in de handen heeft gehad. Dat slaat gewoon als een lul op een drumstel.uchiha tijntje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:03:
[...]
Dat klopt. En daarom werkt mijn Elite 2 gelukkig nog prima deze december
Maar achteruitgang kan ook iets moois zijn -> backward compatibility.Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:19:
[...]
stilstand is achteruitgang vind ik ook wel een mooie
[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 19:17 ]
Ja dat is natuurlijk onzin. We zitten al twee jaar met smart op een nieuwe console en een stukje innovatie te wachten maar het stuk gereedschap waar we het mee bedienen moet vooral zoveel mogelijk hetzelfde blijven. Ik zal in elk geval altijd open staan voor innovatie.
Verwijderd
Het lijkt wel alsof ze dat een beetje hebben opgegeven sinds de kinect. Ze lijken niks te doen met VR en niks met controller innovaties.Ik zal in elk geval altijd open staan voor innovatie.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2020 18:28 ]
Ik hoop het niet. Laten ze die kosten mooi besparen, aangezien de techniek nog niet ver genoeg ontwikkeld is. VR op de PS4 is daar een bewijs van, die wordt zelden tot nooit gebruikt en is vergelijkbaar met de Kinect.Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:24:
Ze hadden ook prima de elite controller als nieuw basis model kunnen nemen maargoed dan verliezen ze wel weer de inkomsten van zo'n upgrade path.
[...]
Het lijkt wel alsof ze dat een beetje hebben opgegeven sinds de kinect. Ze lijken niks te doen met VR en niks met controller innovaties.
Hoop dat ze nog iets met VR gaan doen
*snip* op de man. maak dan een TR aanVerwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:16:
[...]
Ik vind de xbox controller maar wat overrated, ooit voor de pc gebruikt , special sea of thieves editie maar die is retour gegaan.
en tja wat ze zouden moeten gaan bedenken ? geen idee dat mogen ze zelf doen maar de concurrenten hebben er geen moeite mee om next gen controller features te bedenken.
[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:46 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
The Microsoft Store on Xbox is getting a full overhaul. Sleek, stylish, and way, way faster.
— Xbox (@Xbox) 3 augustus 2020
Check out what's under the hood: https://t.co/ZsmmVPyGwX pic.twitter.com/cFYpikk1nG
[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 18:52 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 03-08-2020 19:21 ]
Ja en de prijs van de console zo verhogen met minimaal 50 euro terwijl men nog steeds hoopt op een prijs van 499 of lager voor de next gen... Als ze geen inkomsten wilden mislopen hadden ze de controllers niet forwards compatible gemaakt... Dus je haalt je eigen logica om zeep.Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:24:
Ze hadden ook prima de elite controller als nieuw basis model kunnen nemen maargoed dan verliezen ze wel weer de inkomsten van zo'n upgrade path.
[...]
Ik hoop dat ze alleen iets met VR gaan doen als alles draadloos is. Er was laatst een gerucht dat wellicht er een xbox versie zou komen van de HP Reverb G2... Maar dat is vooralsnog niets meer dan een gerucht, wellicht zelfs niets meer dan een wens.Hoop dat ze nog iets met VR gaan doen
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2020 19:05 ]
Verwijderd
Prijs lijkt mij geen isseu voor een ingebegrepen controller.uchiha tijntje schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:03:
[...]
Ja en de prijs van de console zo verhogen met minimaal 50 euro terwijl men nog steeds hoopt op een prijs van 499 of lager voor de next gen... Als ze geen inkomsten wilden mislopen hadden ze de controllers niet forwards compatible gemaakt... Dus je haalt je eigen logica om zeep.
Want?Verwijderd schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 19:06:
[...]
Prijs lijkt mij geen isseu voor een ingebegrepen controller.
Verwijderd
MS heeft veel geld, prijs van XSX zelf lijkt ook geen issue te zijn. Die gaan ze gewoon matchen hoe laag dat ook zal zijn, aldus Phil Spencer en grotere hoeveelheid en waarschijnlijk goedkoper te produceren.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2020 19:23 ]
Denk je dat dit ook doorgetrokken gaat worden met de Xbox UI ten tijde van de nieuwe releases. Vind dit er mooier uitzien dan hoe het ernu uitziet op de Xbox One X.drakiesoft schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:48:
[mbr]*snip* Ook jij gaat niet nog even nasneren.[/]
Maar goed, nieuwe Xbox store design.
[Afbeelding]
[Twitter]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq