Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.632 views

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad!

(niet dat die hele demo daar ook maar de minste invloed op heeft, maar dat uiteraard volkomen terzijde :D :P )

(stomme BM beetje dezelfde grap maken :( )

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-07-2020 12:26 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:11
Caayn schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:21:
Mwa, het hele "Youtubers hebben een betere build gezien" verhaal vind ik maar vreemd. Ook de tekst "press start to start demo" vind ik niet bijdragen aan de geloofwaardigheid van het verhaal maar eerder ver gezocht.
Maar waar zou die tekst dan voor dienen? Die kom je normaal niet tegen en heb het bij de andere gameplay videos niet gezien. Kan natuurlijk ook een geintje van een ontwikkelaar zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08
Ik ga zeker wel halo spelen. Zin in. Grafisch was het zwaar teleurstellend maar als gamplay goed is zal ik er nog wel plezier van hebben. Zoals hierboven gezegd hadden ze qua marketing dit moeten verkopen als laatste klapper voor de Xbox one.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

giantgiantus schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:34:
Ik ga zeker wel halo spelen. Zin in. Grafisch was het zwaar teleurstellend maar als gamplay goed is zal ik er nog wel plezier van hebben. Zoals hierboven gezegd hadden ze qua marketing dit moeten verkopen als laatste klapper voor de Xbox one.
Als de graphics top zijn, zeuren ze over gameplay, als de gameplay top is, zeuren ze over verhaal, als verhaal top is, zeuren ze over graphics. En dan nog de groep die wil bashen om het bashen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:47:
[...]

Als de graphics top zijn, zeuren ze over gameplay, als de gameplay top is, zeuren ze over verhaal, als verhaal top is, zeuren ze over graphics. En dan nog de groep die wil bashen om het bashen.
Is wel een beetje kort door de bocht toch? Ik had bijvoorbeeld gewoon grote verwachtingen qua graphics. Daar zeur je dan een beetje over. Betekent niet dat ik de rest dan ook niets vind.

Verwijderd

Dat er achter gesloten deuren een beter build zou zijn getoond klink wel een een beetje als een smoesje. Had dat dan laten zien in de officiële PR screenshots die nu gewoon op de website staan.

Ook zeggen de devs gewoon dat de getoonde gameplay extra gepolished was.

Maar ja het was ook al een stuk beter geweest als er een dikke disclaimer in beeld had gestaan met "early build running on PC".

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

giantgiantus schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:50:
[...]

Is wel een beetje kort door de bocht toch? Ik had bijvoorbeeld gewoon grote verwachtingen qua graphics. Daar zeur je dan een beetje over. Betekent niet dat ik de rest dan ook niets vind.
Betekent simpel dat je verwachtingen te hoog zijn, zet laag in, valt het nooit tegen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:54
Wat ik me wellicht voor kan stellen... Dat filmpje liet wel echt lekkere gameplay zien, en dan doel ik vooral op wat de speler aan het doen is. Het was erg snel en gelikt. Wellicht lukte het niet meer om iemand zo geolied door de nieuwe build te laten spelen.
Nou denk ik dat als het verschil echt zo groot is dat ze beter dat hadden kunnen laten zien met een wat minder goede speler, maar ik kan me voorstellen dat dit de reden geweest is voor Microsoft.
Alleen die screenshots snap ik niet dan...

Overigens maakt het voor mij ook niks uit, ik wil hem best spelen. Enige struikelblok voor mij is dat ik dan eigenlijk 2 t/m 5 eerst nog gespeeld wil hebben.

Gamertag: FinrazielNL

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:24:
Dus jullie gaan hem allemaal niet meer spelen nu? :P
Hoe ontevreden ik ook ben met 343i, het is en blijft Halo :9B De graphics vielen tegen, kan het niet beter maken en digital foundry heeft er een mooie video en artikel over gemaakt, maar de gameplay zag er prima uit.
Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:33:
[...]

Maar waar zou die tekst dan voor dienen? Die kom je normaal niet tegen en heb het bij de andere gameplay videos niet gezien. Kan natuurlijk ook een geintje van een ontwikkelaar zijn.
Je ziet het niet vaak maar dergelijke teksten zie je soms wel voorafgaand bij gameplay demos/showcases, puur om het net dat extra stukje gevoel te geven en bij live presentaties heb je dan een start scherm wat volledig in thema is terwijl de developer/publisher zijn praatje doet.

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:56:
[...]

Betekent simpel dat je verwachtingen te hoog zijn, zet laag in, valt het nooit tegen.
Zelfs met weinig verwachtingen vallen de graphics van Halo tegen. Dat jij als 1 van de weinige mensen op de wereld schijnbaar lage/geen verwachtingen van zaken hebt maakt je best uniek. De meeste mensen kijken toch naar de historie van een product/dienst/merk en op basis hiervan hebben ze verwachtingen. Halo is misschien wel DE game van Xbox (?), in elk geval 1 van de belangrijkste franchises en de teleurstelling is dan ook niet helemaal vreemd. Dat PS fanboys dit aangrijpen om lekker te komen trollen, that's life. Zou andersom ook wel gebeurd zijn als Sony een nieuw Uncharted deel laat zien met de graphics van deel 2.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mr_Tomatohead schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:11:
[...]

Zelfs met weinig verwachtingen vallen de graphics van Halo tegen. Dat jij als 1 van de weinige mensen op de wereld schijnbaar lage/geen verwachtingen van zaken hebt maakt je best uniek. De meeste mensen kijken toch naar de historie van een product/dienst/merk en op basis hiervan hebben ze verwachtingen. Halo is misschien wel DE game van Xbox (?), in elk geval 1 van de belangrijkste franchises en de teleurstelling is dan ook niet helemaal vreemd. Dat PS fanboys dit aangrijpen om lekker te komen trollen, that's life. Zou andersom ook wel gebeurd zijn als Sony een nieuw Uncharted deel laat zien met de graphics van deel 2.
En gelijktijdig is Halo 'weer een nieuw nummertje in een oud IP', er als altijd iets te vinden wat niet goed zou moeten zijn. Valt het wat tegen? Tja, ik weet niet eens welk niveau ik moet gaan verwachten.

Elke release komt er een kamp met een flinke fuckup, was nu even wachten op die van MS, ondanks hij later helemaal rechtgetrokken wordt, springt iedereen er meteen vol bovenop. Vooral doen, maak je vooral druk dingen die je straks toch niet gaat spelen, of ga het gewoon niet spelen als het zo zwaar tegenvalt, hele internet valt er inmiddels over en over een maand of 3 zijn we dat weer vergeten.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Caayn schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:21:
Mwa, het hele "Youtubers hebben een betere build gezien" verhaal vind ik maar vreemd. Ook de tekst "press start to start demo" vind ik niet bijdragen aan de geloofwaardigheid van het verhaal maar eerder ver gezocht.
Daar geloof ik ook niets van. Je komt aan met je "World Premiere", en dan komt een Halo die nog op een 360 had kunnen draaien..

De tekst regel, Press start to play demo, is natuurlijk zo gemaakt, even aanpassen en klaar.

Of de hebben een gigantische fuck up gemaakt of kunnen niet beter. Kortom de hype die ze zelf gecreëerd hebben viel enorm tegen, zelfs als je lage verwachtingen hebt.

En dat men hier dan gaat piepen dat men kritiek heeft, wat denk je dan, alles maar mooi moeten vinden..

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:47

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:57:
[...]

En gelijktijdig is Halo 'weer een nieuw nummertje in een oud IP', er als altijd iets te vinden wat niet goed zou moeten zijn. Valt het wat tegen? Tja, ik weet niet eens welk niveau ik moet gaan verwachten.

Elke release komt er een kamp met een flinke fuckup, was nu even wachten op die van MS, ondanks hij later helemaal rechtgetrokken wordt, springt iedereen er meteen vol bovenop. Vooral doen, maak je vooral druk dingen die je straks toch niet gaat spelen, of ga het gewoon niet spelen als het zo zwaar tegenvalt, hele internet valt er inmiddels over en over een maand of 3 zijn we dat weer vergeten.
Ik vind het wel wat hebben dat we bij launch een launchgame met veel uren gameplay (campaign/coop/MP) krijgen. Naar mijn weten is het najaar namelijk vrij beperkt qua FPS games met MP. Geen nieuwe Battlefield, wellicht nog wel een nieuwe CoD, en dat is het volgens mij wel. Laat staan een game die je samen met vrienden in coop kunt spelen. Mijn herinneringen aan de vorige Halo’s zijn niet de graphics, niet het verhaal, maar de gameplay en de coopmomentje die je samen beleefd. Dat de graphics niet zijn zoals de meesten hadden verwacht, tja. Jammer maar tis nu eenmaal zo. Met uitzondering van de pop up die nadrukkelijk aanwezig was, vond ik het er prima uitzien. Nog wat betere lightning in een dergelijke open world game op 4K / 60 met een dergelijke movement snelheid.. Niet verkeerd :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-07-2020 14:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:04:
[...]

Ik vind het wel wat hebben dat we bij launch een launchgame met veel uren gameplay (campaign/coop/MP) krijgen. Naar mijn weten is het najaar namelijk vrij beperkt qua FPS games met MP. Geen nieuwe Battlefield, wellicht nog wel een nieuwe CoD, en dat is het volgens mij wel. Laat staan een game die je samen met vrienden in coop kunt spelen.
En dan ook nog split screen co-op die campaign door kunnen. Dat is toch wel een van mijn favoriete dingen aan de Halo games geweest.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:57:
[...]

Gears had hetzelfde probleem met de beta, zag er niet uit, maar is een pareltje geworden wat graphics betreft...Komt wel goed met Halo.

• justifire
  • Laatst online: 17:50

justifire

Shut up and squat !!

Mr_Tomatohead schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:11:
[...]
Dat PS fanboys dit aangrijpen om lekker te komen trollen, that's life.
Precies.
De graphics en ray-tracing van S.T.A.L.K.E.R. 2 hoor je niemand over...
Nuf said.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:22:
[...]

Moet je WoW nog wel willen straks op je next generation console op een 65" OLED? Als je al het geouwehoer over HALO hoort zal dat bij WoW enkel nog erger worden.
Juist want een ruim 15 jaar oude game grafisch vergelijken met een nog uit te komen next-gen game is de normaalste zaak van de wereld.

Ach de verwachtingen voor Halo Infinite graphics zijn nu tenminste erg laag dus dan kan de daadwerkelijke release alleen maar meevallen. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:37:
[...]

Precies.
De graphics en ray-tracing van S.T.A.L.K.E.R. 2 hoor je niemand over...
Nuf said.
Welke graphics ? Dat filmpje was een cgi render/target render.

MS heeft dit deels over zichzelf heengehaald met die focus op "most powerfull console" en "12 tflops ". Dan nog wat kopstukken in de community die al roepen dat halo de kracht van xsx laat zien en "Swan song of xsx" tja. Volgens mij laat dit debakel duidelijk zien dat je kastje nog zo krachtig kan zijn dat het toch op de devs neerkomt en 343 komt er gewoon niet zo goed uit.

Zijn ook wat rumours dat er een engine wissel is geweest en wat gerommel binnen de rangen. Dat soort dingen kunnen veel invloed hebben op de game.

Maar ze hebben nog 10 jaar om het te fixen. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2020 14:53 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:46:
[...]

Welke graphics ? Dat filmpje was een cgi render/target render
Die graphics dus.
Of ging bij jou het beeld op zwart ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:49:
[...]

Die graphics dus.
Of ging bij jou het beeld op zwart ?
Neem aan dat een cgi target render geen uitleg behoeft ? Dat is geen eens inengine beelden. Is dus nog maar de vraag hoe de game eruit komt te zien.

• Dalim
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:47:
[...]

Je hoeft echt niet elke keer in die slachtoffer rol te duiken hoor. Als de gameplay goed is, zal het vast door velen gespeeld worden. Mede omdat het vanaf dag 1 in gamepass zit.

Maar de klachten over de graphics op basis van wat men te zien kreeg zijn gewoon terecht, zeker als Microsoft al maanden lang ''MOST POWERFULL CONSOLE EVAAA'' roept en Halo Infinite de game moest zijn die dat ging laten zien.

Wat we te zien kregen aan graphics was gewoon niet goed, en we hebben niet genoeg te zien gekregen aan gameplay/verhaal/ofwelkaspectdanook om de graphics door de vingers te zien.

Maar duik weer lekker in je slachtoffer rol, kan je ook makkelijk alle (terechte) kritiek afschepen als bashing/hating.
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:56:
[...]

Of het betekent dat Microsoft de verwachtingen niet goed gemanaged heeft? Want dat is hun verantwoordelijkheid. Maar nee geef Microsoft nooit ergens de schuld van, ligt allemaal aan die zeurende 'fans'.

Vraag me ook af of je dat tegen je baas zegt. ''Je verwachtingen zijn te hoog, zet laag in. Jouw schuld, niet de mijne''

[ Voor 20% gewijzigd door Dalim op 28-07-2020 15:04 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sorry, zal vast ook wel weer een slachtofferrol pakken.. :P maar een open world fast paced shooter die draait op 4K / 60 fps wordt afgezeken om haar graphics, maar een simpele lineaire “on rails” platformer die draait op 4K / 30 fps wordt de hemel ingeprezen om haar grafische fideliteit. Tja verschil moet er zijn. Het is vooralsnog appels met peren vergelijken. En dat is wat sommigen mensen hier wellicht frustreert.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wanneer is de volgende show van een ontwikkelaar?
Heb wel er wel zin in dat er meer bekend word..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

G_Dragon schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:11:
Wanneer is de volgende show van een ontwikkelaar?
Heb wel er wel zin in dat er meer bekend word..
https://www.summergamefest.com/
Even op august zetten dan kan je zien wat er aankomt. Gamescom in augustus sowieso.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
v8power67 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:31:
[...]

https://www.summergamefest.com/
Even op august zetten dan kan je zien wat er aankomt. Gamescom in augustus sowieso.
Dank u, ik mis bijv shows van Microsoft, Namco bandai en Ubisoft bij de agenda..

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 28-07-2020 15:41 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• v8power67

v8power67

G_Dragon schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:38:
[...]

Dank u, ik mis bijv shows van Microsoft, Namco bandai en Ubisoft bij de agenda..
Dan moeten deze nog aangekondigd worden denk ik?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:08:
Sorry, zal vast ook wel weer een slachtofferrol pakken.. :P maar een open world fast paced shooter die draait op 4K / 60 fps wordt afgezeken om haar graphics, maar een simpele lineaire “on rails” platformer die draait op 4K / 30 fps wordt de hemel ingeprezen om haar grafische fideliteit. Tja verschil moet er zijn. Het is vooralsnog appels met peren vergelijken. En dat is wat sommigen mensen hier wellicht frustreert.
Wacht maar tot er gameplay van The Falconeer getoond gaat worden, dan piept men wel anders.

• Dalim
justifire schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:02:
[...]

Wacht maar tot er gameplay van The Falconeer getoond gaat worden, dan piept men wel anders.
Ja die Falconeer lijkt wel een pareltje te worden :9 Maar dan moet xCloud eerst bij mij goed werken, de preview is nog niet helemaal lekker. En hoop eigenlijk gewoon op een windows app zodat het bedraad kan.
Gelukkig is er nog genoeg tijd.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Dalim schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 14:56:
[...]

Maar de klachten over de graphics op basis van wat men te zien kreeg zijn gewoon terecht, zeker als Microsoft al maanden lang ''MOST POWERFULL CONSOLE EVAAA'' roept en Halo Infinite de game moest zijn die dat ging laten zien.
[...]
Maar de Xbox Series X is toch de meest krachtige console ooit? Geen woord aan gelogen toch? Microsoft heeft niet zelf Halo gemaakt. Ik heb zeker vertrouwen in de 'MOST POWERFULL CONSOLE EVAAA‘!!! :o

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar duik weer lekker in je slachtoffer rol, kan je ook makkelijk alle (terechte) kritiek afschepen als bashing/hating.
Serieus welke slachtofferrol? Afschuiven van wat? Ik speel games die ik wil spelen, ik speel games die ik niet wil spelen, ik ga nergens heel die game verdedigen dat de rest blind is, Halo niet kent, of gewoon PS5 boy is, dat boeit mij niet, ik speel Halo als ik het een leuk spel vind, of jij de graphics nu goed of slecht vind, ik lig daar zeker niet wakker van. Maar met een blauwe bril lijkt het misschien zo, ik heb geen idee.

Vraag me ook af of je dat tegen je baas zegt. ''Je verwachtingen zijn te hoog, zet laag in. Jouw schuld, niet de mijne''
Vergelijkingen maken zijn niet echt je sterkste punt is het niet? Of ben jij de baas van 343 en jij bepaald wat zij moeten gaan doen, daaraan gekoppeld je verwachting? Dat geval, regel even dat Cortana groter terugkomt. Andere geval, je vergelijking slaat nergens op. Wil je dan ergens een vergelijking trekken, neem dan bijvoorbeeld bedrijfsuitje, waar de museumtrip achtaraf toch niet helemaal is wat jij had gehoopt.

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:53
Het spijt me zeer maar voor een "kroeg-topic" is het hier niet echt gezellig wel?

iets met lange tenen en veel op de persoon...

• RRCreations
Radko schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:18:
Het spijt me zeer maar voor een "kroeg-topic" is het hier niet echt gezellig wel?

Blauwe tenen :D

• Dalim
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:15:
[...]

Serieus welke slachtofferrol? Afschuiven van wat? Ik speel games die ik wil spelen, ik speel games die ik niet wil spelen, ik ga nergens heel die game verdedigen dat de rest blind is, Halo niet kent, of gewoon PS5 boy is, dat boeit mij niet, ik speel Halo als ik het een leuk spel vind, of jij de graphics nu goed of slecht vind, ik lig daar zeker niet wakker van. Maar met een blauwe bril lijkt het misschien zo, ik heb geen idee.

[...]

Vergelijkingen maken zijn niet echt je sterkste punt is het niet? Of ben jij de baas van 343 en jij bepaald wat zij moeten gaan doen, daaraan gekoppeld je verwachting? Dat geval, regel even dat Cortana groter terugkomt. Andere geval, je vergelijking slaat nergens op. Wil je dan ergens een vergelijking trekken, neem dan bijvoorbeeld bedrijfsuitje, waar de museumtrip achtaraf toch niet helemaal is wat jij had gehoopt.
Niks mis met de vergelijking, het ging om verwachtingsmanagement. En dat is heel relevant bij zowel Halo Infinite als op de werkvloer. Maar volgens mij ken jij die term helemaal niet, je weet ook niet wie de verantwoordelijkheid daarvoor heeft namelijk.

Jouw vergelijking met dat museumtripje ivm verwachtingsmanagement slaat daarentegen helemaal nergens op. Die verantwoordelijkheid ligt namelijk bij jezelf, want vantevoren is best te weten hoe dat tripje gaat zijn en met wie je gaat. In het geval van Halo Infinite kon je het niet weten tot we wat te zien kregen, het enige waar je op af kon gaan waren de persberichten van 343 en Microsoft. En laat die nou (te) hoog van de toren blazen.

Leuk geprobeerd verder.

Edit:

Excuus, ik zal weer gezellig doen. Mijn frustratie is er ook weer uit :>
Kan niet voor de anderen spreken.

[ Voor 9% gewijzigd door Dalim op 28-07-2020 16:28 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:57

Wom

Is allemaal begonnen toen er geen nieuwe Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball meer uitgebracht werd. De beelden van het fraaie volleybalspel zo aan de kustlijn zorgde voor rust in het hoofd van vele gamers. Helaas besloot Tecmo om geen vervolg meer te maken. :/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Radko
Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:28:
[...]

Is allemaal begonnen toen er geen nieuwe Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball meer uitgebracht werd. De beelden van het fraaie volleybalspel zo aan de kustlijn zorgde voor rust in het hoofd van vele gamers. Helaas besloot Tecmo om geen vervolg meer te maken. :/
Ja, die.... graphics waren pas fraai! die kwamen de sfeer pas ten goede 8)7

Maar of dat nu zorgde voor rust in het hoofd O-)

• RRCreations
Om het on topic te houden kunnen wij afvragen of het optimised for Series X zal zijn...in 120 FPS 4K..

[ Voor 7% gewijzigd door RRCreations op 28-07-2020 16:45 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

RRCreations schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:45:
Om het on topic te houden kunnen wij afvragen of het optimised for Series X zal zijn...in 120 FPS 4K..
Met een hogere FPS zullen ze wel soepeler bouncen...

• Radko
met fraaie raytracing op de texturen zeker?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

YouTube: Indie Studio Update #SummerGameFest

Cuphead update nu bij SummerGameFest.

Helaas wel met Geoff, maar toch!

Helaas nog geen update over de release date van de DLC.... Wat is dan het nut :P

Maar kijk er wel naar uit. Echt een enorme toffe platformer.

Laat ze de DLC maar direct op de XsX uitkomen op 120 fps. Een dergelijke platformer heeft daar wel baat bij :).

Nog meer mensen die mogen genieten van een van de beste games van deze generatie :). Ook goed nieuws voor de controller sales :P

[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-07-2020 17:12 ]

Verwijderd

RRCreations schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:13:
[...]

Maar de Xbox Series X is toch de meest krachtige console ooit? Geen woord aan gelogen toch? Microsoft heeft niet zelf Halo gemaakt. Ik heb zeker vertrouwen in de 'MOST POWERFULL CONSOLE EVAAA‘!!! :o
Het punt is juist dat die kracht niet te zien is in de halo presentatie. Zoals The Cherno het al zegt. Het is bijna niet eens current gen waardig.

Deze graphics hadden ook gemakkelijk op de Xbox one x op 60fps 4k kunnen draaien .

maargoed ik ben een graphics whore :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2020 18:54 ]

• Wom

Wom

Gabe Newell heeft geld gekregen van Microsoft om ons allemaal wat beter te laten voelen.

https://www.reddit.com/r/...rs_xbox/?utm_source=ifttt

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:46:
[Twitter]

Gabe Newell heeft geld gekregen van Microsoft om ons allemaal wat beter te laten voelen.

Rare opmerking. Iedereen kan toch een voorkeur hebben voor een console?

Niet echt nieuwswaardig imo, maar om nou dit soort onzin te gaan roepen voegt ook niets toe

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Wom

Wom

I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:51:
[...]

Rare opmerking. Iedereen kan toch een voorkeur hebben voor een console?

Niet echt nieuwswaardig imo, maar om nou dit soort onzin te gaan roepen voegt ook niets toe
Dacht, ik leg het er zo dik bovenop dat een smiley niet nodig is....

• I ColoSsuZz I
Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:52:
[...]

Dacht, ik leg het er zo dik bovenop dat een smiley niet nodig is....
Eyy ik kan hier onderhand 't onderscheid niet meer maken tussen serieus of ps trolls :+

(Of sarcasme)

Snap sowieso niet dat 't nieuws is als pietjepuk een voorkeur heeft voor A of B :F

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

BM

Moderator Spielerij
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:54:
[...]

Snap sowieso niet dat 't nieuws is als pietjepuk een voorkeur heeft voor A of B :F
Heeft die nu ook al een mening...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• I ColoSsuZz I
Geen idee of deze al voorbij gekomen is, maar kan dit soort humor wel waarderen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:23:
[...]

Het punt is juist dat die kracht niet te zien is in de halo presentatie. Zoals The Cherno het al zegt. Het is bijna niet eens current gen waardig.

[YouTube: GAME ENGINE DEV REACTS to Halo Infinite | Campaign Gameplay Trailer]

Deze graphics hadden ook gemakkelijk op de Xbox one x op 60fps 4k kunnen draaien .

maargoed in ben een graphics whore :D
Die developer is meer bezig met filmpjes maken over de next gen consoles dan het developen van games voor de next gen consoles. :P

Maarja, misschien worden iconische games vaak eerst afgekraakt...

• RRCreations
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:23:
[...]

[YouTube: GAME ENGINE DEV REACTS to Halo Infinite | Campaign Gameplay Trailer]

maargoed in ben een graphics whore :D
De kracht zag je ook niet in Tetris 4k? Sommige games halen er meer uit van de Uber machine dan de anderen. Sommige developers zijn nou eenmaal beter dan de anderen en laten we eerlijk zijn 343i is geen Bungie. De kracht van de Series X staat los van wat de developers eruit kunnen halen. Het zou zonde zijn en heel slecht zijn van Microsoft om developers niet de tools te geven om alles eruit te halen. Nu is het de Series X kracht en mogelijkheden te beoordelen op 1(!?!) game, dat is toch absurd? Er worden van daken geschreeuwd dat de oh zo krachtige XSX is geflopt en dat alles maar tegenvalt. Lachwekkend en dieptriest. Daarnaast heb ik geen andere next-gen triple AAA gameplay beelden gezien maar verbeter me hier gerust.

• Wom

Wom

I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:54:
[...]

Dat is ook het onderliggende probleem. Dit komt nu weer op diverse sites, in diverse videos en op vele Twitter-feeds. Een heel interview wat de beste man geeft wordt gekort tot een aantrekkelijke soundbite.

Terwijl er verder wel zaken aam bod komen die hout snijden. Maar je scoort geen kliks met nuance he.

In belangrijker nieuws, ik begrijp dat de Cuphead DLC dus feitelijk weer vertraagd is?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:57:
[...]
In belangrijker nieuws, ik begrijp dat de Cuphead DLC dus feitelijk weer vertraagd is?
Helaas wel :)

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:57:
[...]

Dat is ook het onderliggende probleem. Dit komt nu weer op diverse sites, in diverse videos en op vele Twitter-feeds. Een heel interview wat de beste man geeft wordt gekort tot een aantrekkelijke soundbite.

Terwijl er verder wel zaken aam bod komen die hout snijden. Maar je scoort geen kliks met nuance he.
Is er meer aan dit interview met Gaben over de XSX? Aan die soundbite te horen wordt er nou niet echt goed doorgevraagd. Ik ben zelf juist wel benieuwd waarom iemand als Gaben de XSX boven de PS5 verkiest.

• Wom

Wom

Ergens ook niet gek. Heb die 'docu' gezien rond de release van de eerste game. Verandering van scope en meer werk dan verwacht zorgde voor flinke uitstel. Het is dat MS tussenbeide kwam om voor wat extra armkracht te zorgen.

Maar die exclusiviteit is dus wel helemaal overboord begrijp ik? Ergens wel goed, want dergelijke projecten die hun nek uitsteken verdienen wel een zo breed mogelijk publiek.

Had ergens wel iets verwacht bij de XSX games showcase, maar dat verklaard wel een en ander.
Tk55 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:06:
[...]

Is er meer aan dit interview met Gaben over de XSX? Aan die soundbite te horen wordt er nou niet echt goed doorgevraagd. Ik ben zelf juist wel benieuwd waarom iemand als Gaben de XSX boven de PS5 verkiest.
Een korte recap:

Maargoed, hiermee voedt je dus weer dat 'zij vs. wij' gevoel.

[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 28-07-2020 18:09 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:06:
[...]

Ergens ook niet gek. Heb die 'docu' gezien rond de release van de eerste game. Verandering van scope en meer werk dan verwacht zorgde voor flinke uitstel. Het is dat MS tussenbeide kwam om voor wat extra armkracht te zorgen.

Maar die exclusiviteit is dus wel helemaal overboord begrijp ik? Ergens wel goed, want dergelijke projecten die hun nek uitsteken verdienen wel een zo breed mogelijk publiek.

Had ergens wel iets verwacht bij de XSX games showcase, maar dat verklaard wel een en ander.
Ja van dit soort pareltjes mag van mij wel iedereen genieten. Kudos aan MS dat ze die game mogelijk hebben gemaakt, want anders waren de twee broertjes er heel anders uitgekomen. In het filmpje wordt MS bedankt voor de medewerking. Dus geen idee of ze soepeler zijn geworden qua contract of iets dergelijks. De game is natuurlijk ook uit op de Switch.
Ik hoop dus dat de DLC uitkomt op de XsX met wat mooie features :)

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:56:
[...]

Die developer is meer bezig met filmpjes maken over de next gen consoles dan het developen van games voor de next gen consoles. :P
Ga het inderdaad op de man spelen in plaats van inhoudelijk in te gaan op wat hij in zijn video zegt :')

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:46:
[Twitter]

Half life 3 voor gamepass confirmed !!!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:56:
[...]

Maarja, misschien worden iconische games vaak eerst afgekraakt...
*snip* goed, kritisch zijn is 1 ding, maar het negatieve blijven herhalen wordt gewoon vervelend.

trollen met plaatjes van de screenshots van Halo mag je op Reddit doen.

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 28-07-2020 19:22 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mr_Tomatohead schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:25:
[...]

Ga het inderdaad op de man spelen in plaats van inhoudelijk in te gaan op wat hij in zijn video zegt :')
Sorry, maar mij interesseert het werkelijk waar geen ene zak wat een youtuber vindt. :) Ik heb een gameplay trailer gezien. Daarop baseer ik mijn eigen oordeel. Die heb ik meerdere malen in dit topic aangegeven. Dus ik ga dan ook mijn tijd niet verspillen aan het kijken van een dergelijk youtube filmpje. Ongeacht of hij laaiend enthousiast was of niet. :) Wel vind ik het grappig dat mensen blijkbaar zo graag naar mensen luisteren die iets vinden van wat je zelf met eigen ogen hebt kunnen aanschouwen. En ik heb hier op GoT diverse filmpjes gepost zien worden van hem.

Maarja, als we dan toch naar mensen moeten luisteren... Gabe Newell heeft gesproken.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-07-2020 18:35 ]

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:34:
[...]

Sorry, maar mij interesseert het werkelijk waar geen ene zak wat een youtuber vindt. :) Ik heb een gameplay trailer gezien. Daarop baseer ik mijn eigen oordeel. Die heb ik meerdere malen in dit topic aangegeven. Dus ik ga dan ook mijn tijd niet verspillen aan het kijken van een dergelijk youtube filmpje. Ongeacht of hij laaiend enthousiast was of niet. :) Wel vind ik het grappig dat mensen blijkbaar zo graag naar mensen luisteren die iets vinden van wat je zelf met eigen ogen hebt kunnen aanschouwen.
Het interesseert je zo weinig, dat je er nu al 2x er een post over maakt. Als je het niet interessant vindt kan je er toch ook voor kiezen er niet op te reageren?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mr_Tomatohead schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:39:
[...]

Het interesseert je zo weinig, dat je er nu al 2x er een post over maakt. Als je het niet interessant vind kan je er toch ook voor kiezen er niet op te reageren?
Dat kan. :) Ik zit gewoon lekker te wachten en op GoT te kijken tot ik over kwartier Grounded kan gaan spelen.

[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-07-2020 18:48 ]

• Finraziel
  • Laatst online: 17:54
Tk55 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:06:
[...]

Video is gewoon te zien door door te klikken, maar hij zegt niet heel veel. Alleen dat de Xbox beter is, dat hij geen stake in de race heeft en dat zij hun dev werk uiteraard op pc's doen, maar dat hij van de 2 zeker de Xbox zou kiezen.
Het is geen tech show hè, meer een praatprogramma, ze hebben het meer over waarom hij in nieuw Zeeland is en over een gratis feest wat hij organiseert.

Gamertag: FinrazielNL

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:01:
YouTube: Indie Studio Update #SummerGameFest

Cuphead update nu bij SummerGameFest.

Helaas wel met Geoff, maar toch!

Helaas nog geen update over de release date van de DLC.... Wat is dan het nut :P

Maar kijk er wel naar uit. Echt een enorme toffe platformer.

Laat ze de DLC maar direct op de XsX uitkomen op 120 fps. Een dergelijke platformer heeft daar wel baat bij :).

Nog meer mensen die mogen genieten van een van de beste games van deze generatie :). Ook goed nieuws voor de controller sales :P
Is dit niet meer een post voor het Xbox One topic ?
Hoeveel Xbox topics zijn er nu eigenlijk ? Vier inclusief GP ??
Bomen, bos ... 8)7

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

justifire schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:45:
[...]

Is dit niet meer een post voor het Xbox One topic ?
Hoeveel Xbox topics zijn er nu eigenlijk ? Vier inclusief GP ??
Bomen, bos ... 8)7
Je hebt gelijk. Excuus.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Mr_Tomatohead schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:25:
[...]

Die gast is nou niet bepaald een baken der kennis. Heeft inderdaad bij EA gewerkt, maar dan de divisie die vooral mobiele games maakt. Zijn huidige werk is ook niet heel denderend. Ja hij weet iets meer dan de gemiddelde gamer, maar het is ook weer niet echt schokkend. Als je wat doorzoekt dan kun je nergens vinden wat ie nou precies deed en aan welke projecten ie heeft meegewerkt. Met "he worked at EA so he knows his stuff" kom je bij veel andere discussies niet weg, maar omdat mensen het ermee eens zijn, is het ineens een topgast.

Hij mag zijn mening hebben, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar gewoon waar is of waar blijft. We gaan wel zien bij launch wat er wordt opgeleverd.

Verder heeft ie wellicht zitten slapen, maar zoals anderen ook al aangaven her en der, elke launch zorgt ervoor dat veel games vooral lijken op hoe de vorige generatie eindigt en maar een paar dingen zijn vaak van hoger niveau. Nu gaan we vooral hogere resoluties en meer FPS zien, ja dat hakt erin qua performance. Volgens mij hebben sommigen nog steeds het idee te maken met een device van 4000 euro en een performance output van een pc van 3x zoveel. Ja we gaan een stap maken, maar het wordt geen revolutie. Zelfs een 2080 Super GPU krijg je op zijn knieën met het aanzetten van Raytracing, dus wat verwacht je dan van een apparaat wat met alle componenten samen nog niet eens de helft kost van zo'n ding?

[ Voor 43% gewijzigd door Martinspire op 28-07-2020 19:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje

Op voetbalsites heb je nooit last van Feyenoorders tegen Ajacieden.en vice versa. Daar gaan ze gewoon normaal met elkaar om maar bij consoles is het vreselijk belangrijk dat de ander faalt lijkt het wel. De mijne is groter dan de jouwe is erg belangrijk schijnbaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wom schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:28:
[...]

Maar die stuiterende ballen kwamen nog wel terug in de opvolgers, zeker met bepaalde .. errr.. outfits :P

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:02
Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:04:
[...]

Verschillende YouTubers hebben al een betere build gezien tijdens het persevenement voor genodigden na de showcase. Ik zou niet weten waarom ze dan nog een oude build uit gaan brengen olaunchday.
Dus ze laten YouTubers een betere build zien dan dat ze tijdens de live wereldwijde introductie deden? Ik geloof er weinig van...

Ze zullen het vast gaan verbeteren enzo, maar tijdens launch zullen we geen indrukwekkende game gaan zien. Zoveel is wel duidelijk. Enerzijds hoort dat een beetje bij launch games tegenwoordig (geen mogelijkheid tot uitstel), maar anderzijds is het toch wel erg spijtig bij een game die met zoveel bombarie is aangekondigd.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 19:08:
[...]

Die gast is nou niet bepaald een baken der kennis. Heeft inderdaad bij EA gewerkt, maar dan de divisie die vooral mobiele games maakt. Zijn huidige werk is ook niet heel denderend. Ja hij weet iets meer dan de gemiddelde gamer, maar het is ook weer niet echt schokkend. Als je wat doorzoekt dan kun je nergens vinden wat ie nou precies deed en aan welke projecten ie heeft meegewerkt. Met "he worked at EA so he knows his stuff" kom je bij veel andere discussies niet weg, maar omdat mensen het ermee eens zijn, is het ineens een topgast.

Hij mag zijn mening hebben, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal maar gewoon waar is of waar blijft. We gaan wel zien bij launch wat er wordt opgeleverd.
Hij heeft aan de kern van frostbite engine gewerkt en maakt nu zijn eigen engine en laat dus zien aan anderen hoe dat gaat.

Verwijderd

RRCreations schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:57:
[...]

De kracht zag je ook niet in Tetris 4k? Sommige games halen er meer uit van de Uber machine dan de anderen. Sommige developers zijn nou eenmaal beter dan de anderen en laten we eerlijk zijn 343i is geen Bungie. De kracht van de Series X staat los van wat de developers eruit kunnen halen. Het zou zonde zijn en heel slecht zijn van Microsoft om developers niet de tools te geven om alles eruit te halen. Nu is het de Series X kracht en mogelijkheden te beoordelen op 1(!?!) game, dat is toch absurd? Er worden van daken geschreeuwd dat de oh zo krachtige XSX is geflopt en dat alles maar tegenvalt. Lachwekkend en dieptriest. Daarnaast heb ik geen andere next-gen triple AAA gameplay beelden gezien maar verbeter me hier gerust.
Klopt het komt uiteindelijk op de devs neer hoeveel die uit het kastje kunnen halen. Dus specs op papier geven geen garanties.

Mismanagement, slechte tools, switchen van engines kan grote invloed hebben op het ontwikkel traject. Dat is ook de reden achter dit alles en inderdaad niet persee de hardware zelf.

• Dalim
BM schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:55:
[...]

Heeft die nu ook al een mening...
Opinions are like assholes.... :+
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 21:00:
[...]

Klopt het komt uiteindelijk op de devs neer hoeveel die uit het kastje kunnen halen. Dus specs op papier geven geen garanties.

Mismanagement, slechte tools, switchen van engines kan grote invloed hebben op het ontwikkel traject. Dat is ook de reden achter dit alles en inderdaad niet persee de hardware zelf.
Aan de XSX zelf heeft het inderdaad ook niet gelegen, het is op ALLE vlakken beter dan elke voorgaande console en op de meeste vlakken zelfs veel beter. Er zal vast een reden (of meerdere redenen) voor zijn, die jij al eerder benoemd hebt.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:21
De belichting bij halo was niet op orde. De raytracing patch zal daar wellicht een oplossing voor bieden. Maar idd de verwachtingen waren te hoog. De Series X was niet het target platform zo lijkt het. In de loop der tijd zal het beter worden. Meestal is het andersom*knip* Ik heb dan liever dat het beter wordt ipv slechter.

Dat soort sneertjes mag je weglaten

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 29-07-2020 17:02 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:15
*knip* voegt niets toe

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 29-07-2020 17:04 ]

• v8power67

v8power67

drakiesoft schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:51:
De belichting bij halo was niet op orde. De raytracing patch zal daar wellicht een oplossing voor bieden. Maar idd de verwachtingen waren te hoog. De Series X was niet het target platform zo lijkt het. In de loop der tijd zal het beter worden. Meestal is het andersom *knip* Ik heb dan liever dat het beter wordt ipv slechter.
Ja zoals de vorige beelden van halo infinte op e3? Die stukken mooier waren dan de huidige beelden... :F
Over een downgrade gesproken :

Vooral die van 2018 is echt bizar. Alles leeft het gras beweegt etc. Kijk dan nu de beelden van 2020... Dafuq... Komt letterlijk niet eens in de buurt.
Nx gamer heeft er een video over als je geïnteresseerd bent erin btw.

Hij zegt duidelijk dat alleen ray tracing niet de game gaat fixen. Er is veel meer nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 29-07-2020 17:05 ]

• Dalim
v8power67 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:17:
[...]

Ja zoals de vorige beelden van halo infinte op e3? Die stukken mooier waren dan de huidige beelden... :F
Over een downgrade gesproken :
[YouTube: Halo Infinite - E3 2019 - Discover Hope]
[YouTube: Halo Infinite - E3 2018 - Announcement Trailer]

Vooral die van 2018 is echt bizar. Alles leeft het gras beweegt etc. Kijk dan nu de beelden van 2020... Dafuq... Komt letterlijk niet eens in de buurt.
Nx gamer heeft er een video over als je geïnteresseerd bent erin btw.
[YouTube: Xbox Showcase Reveal Event | Review and Technical Analysis]
Hij zegt duidelijk dat alleen ray tracing niet de game gaat fixen. Er is veel meer nodig.
Die trailer uit 2018 was meer een demonstratie om te laten zien wat hun nieuwe Slipspace engine kan, en tegelijkertijd diende het als aankondiging voor Halo Infinite. Dat is net zoiets als de aankondigingstrailer van Fable later vergelijken met de daadwerkelijke game, niet heel fair.

Maar het vergelijk met E3 2019 is wel eerlijk en inderdaad nog steeds een heel groot verschil. Snap dan ook niet waar de fuck Drakiesoft het over heeft met upgrade ipv downgrade.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:22
De XSX devkits waren nog niet ready mensen, pas sinds kort zijn die devkits stabiel te noemen. Er waren/zijn veel problemen met XVA naar verluidt (software was nog niet klaar, veel bugs, lage performance). Op dit moment kan XVA nog niet leveren wat door Microsoft in marketing naar voren is gebracht. Kunnen natuurlijk slechts geruchten zijn, maar feit blijft op dit moment wel dat we nog geen enkele game laat staan beeld hebben gezien dat gerenderd is door een XSX, correct me if I am wrong.

Alles wat we tot nu toe gezien hebben, is prerendered (zoals State of Decay 3), of draait op een pc. Zelfs de Halo gameplay draaide op een pc met RTX2080Ti, een chip die ruim twee keer zo groot is als die van de XSX... Ditzelfde geldt ook voor eerdere reveals, zoals die van Scorn, tevens bevestigd door de ontwikkelaar. Hoe de games er straks uit gaan zien op de XSX, is nog een raadsel.

Ik had nog eens die Halo gameplay teruggekeken. Als je dat vergelijkt met hoe een GoT eruitziet op een console uit 2013 met tablet cpu en 1/10 performance van een XSX, dan is het verschil echt te bizar voor woorden. Ik denk dat het een interessante vergelijking is. Zowel 343i als Sucker Punch hebben aan de respectievelijke games 5 jaar gewerkt. De open world in GoT voelt zo dynamisch en levendig aan, met overal bewegend gras, particle effects van vuur, dynamisch weer, density in de werelden. Volop gebruik van GPU compute. Animaties niet op niveau TLOU2, dit kon toch wel iets beter. Draait op 1080p30 op een console uit 2013. De pro draait m op 1800p30. SP is een studio van ~200 man, 343i heeft ~450 man in dienst.

Halo ziet er, zoals NX gamer en DF ook aangegeven, behoorlijk 'lifeless' uit. Character models zijn minder gedetailleerd dan die van current gen AAA games. Animaties redelijk houterig. Weinig dynamiek in de wereld, het voelt en ziet er behoorlijk statisch uit. Weinig bomen. Draw distance vergelijkbaar met GoT, geen generational leap. Veel pop-in voor een game voor XSX. Belichting niet next-gen waardig. Draait in 4K60 en dit moet blijkbaar behouden blijven ook later als de RT patch er komt. Aan de andere kant lijkt dit echt geen 12TF nodig te hebben. Deze game moet over pakweg 4 maanden uitkomen, maar blijkbaar zijn veel zaken nog lang niet af of niet eens te tonen. Ze hadden Halo beter niet kunnen tonen, net als Destiny 2 want die zag er beter uit dan Halo en herinnert ons eraan dat Halo gewoon Bungie nodig heeft i.p.v. 343i.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:02
Trishul schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 10:41:
De XSX devkits waren nog niet ready mensen, pas sinds kort zijn die devkits stabiel te noemen. Er waren/zijn veel problemen met XVA naar verluidt (software was nog niet klaar, veel bugs, lage performance). Op dit moment kan XVA nog niet leveren wat door Microsoft in marketing naar voren is gebracht. Kunnen natuurlijk slechts geruchten zijn, maar feit blijft op dit moment wel dat we nog geen enkele game laat staan beeld hebben gezien dat gerenderd is door een XSX, correct me if I am wrong.

Alles wat we tot nu toe gezien hebben, is prerendered (zoals State of Decay 3), of draait op een pc. Zelfs de Halo gameplay draaide op een pc met RTX2080Ti, een chip die ruim twee keer zo groot is als die van de XSX... Ditzelfde geldt ook voor eerdere reveals, zoals die van Scorn, tevens bevestigd door de ontwikkelaar. Hoe de games er straks uit gaan zien op de XSX, is nog een raadsel.

Ik had nog eens die Halo gameplay teruggekeken. Als je dat vergelijkt met hoe een GoT eruitziet op een console uit 2013 met tablet cpu en 1/10 performance van een XSX, dan is het verschil echt te bizar voor woorden. Ik denk dat het een interessante vergelijking is. Zowel 343i als Sucker Punch hebben aan de respectievelijke games 5 jaar gewerkt. De open world in GoT voelt zo dynamisch en levendig aan, met overal bewegend gras, particle effects van vuur, dynamisch weer, density in de werelden. Volop gebruik van GPU compute. Animaties niet op niveau TLOU2, dit kon toch wel iets beter. Draait op 1080p30 op een console uit 2013. De pro draait m op 1800p30. SP is een studio van ~200 man, 343i heeft ~450 man in dienst.

Halo ziet er, zoals NX gamer en DF ook aangegeven, behoorlijk 'lifeless' uit. Character models zijn minder gedetailleerd dan die van current gen AAA games. Animaties redelijk houterig. Weinig dynamiek in de wereld, het voelt en ziet er behoorlijk statisch uit. Weinig bomen. Draw distance vergelijkbaar met GoT, geen generational leap. Veel pop-in voor een game voor XSX. Belichting niet next-gen waardig. Draait in 4K60 en dit moet blijkbaar behouden blijven ook later als de RT patch er komt. Aan de andere kant lijkt dit echt geen 12TF nodig te hebben. Deze game moet over pakweg 4 maanden uitkomen, maar blijkbaar zijn veel zaken nog lang niet af of niet eens te tonen. Ze hadden Halo beter niet kunnen tonen, net als Destiny 2 want die zag er beter uit dan Halo en herinnert ons eraan dat Halo gewoon Bungie nodig heeft i.p.v. 343i.
Als dit klopt, dan vind ik dit wel shocking nieuws. Dat gaat inhouden dat alles wat bedoeld is voor de XSX (of een totaal nieuwe game, of een upgrade) tot nu toe niet goed ontwikkeld kon worden. Het is bijna augustus. De launch is over 3 maanden... :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Tk55
  • Niet online
@Trishul Heb je een bron voor dat de XSX devkits niet klaar zouden zijn?

4K60 lijkt best wat overkill. Checkerboard rendering en DLSS laten zien dat je prima met lagere resoluties wegkomt. Het is voorstelbaar dat de graphics een lichte downgrade krijgen bij bijvoorbeeld splitscreen.
Als je dat vergelijkt met hoe een GoT eruitziet op een console uit 2013 met tablet cpu en 1/10 performance van een XSX, dan is het verschil echt te bizar voor woorden.
Het is echt zo knap wat er nog uit de huidige consoles wordt gehaald. Het is slechts op 30fps, maar de grafische kwaliteit is om te smullen. We hebben echt nog niet gezien wat er mogelijk is met de nieuwe consoles.

• Lekker Ventje
Rossi46 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 20:21:
[...]

Dus ze laten YouTubers een betere build zien dan dat ze tijdens de live wereldwijde introductie deden? Ik geloof er weinig van...
Je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Er zal dan vast wel een reden zijn waarom ze dan allemaal bewust liegen. Wellicht een zak geld of anders een ban van hun MS account of zo. Wie weet?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat er iets niet helemaal lekker loopt bij of de XSX devkits, SDK of 343i met hun nieuw Slipspace engine is vrij aannemelijk maar dat blijven het voorlopig wel: aannames.

Het vreemde is dat ik vond dat 343i met Halo 4 op de 360 iets heel knaps had neergezet. Zeer indrukwekkende graphics zo aan het einde van de vorige generatie consoles. Dus ze kunnen het zeker wel. Ook de PC remasters van de Halo MCC zien er heel aardig uit.

Een compleet nieuwe engine bouwen is ook nogal een opgave die de ontwikkeltijd van een game die daarvan afhankelijk is behoorlijk kan verlengen. Ik herinner me nog de Fox engine die Kojima bij Konami had ontwikkeld en ook behoorlijk wat tijd kostte waardoor MGS V lang op zich liet wachten.

Het lijkt wel alsof Microsoft behoorlijk voor liep op schema wat de hardware betreft, die kregen we eind 2019 al te zien immers, maar dat ze momenteel nog achterlopen met de SDK ofzo. Ik meen me te herinneren dat ze deze problemen ook hadden ten tijden van de XBO launch in 2013?

• ariekanari
  • Laatst online: 08-10 10:56
Wat ik her en der lees over 343i lees is dat het bedrijf zwak geleid wordt, voornamelijk moeder pleasen.
Heel veel extern ingehuurde programmeurs, hoog verloop van personeel, een oude, vervuilde codebase dat met houtje-touwtje methoden in de lucht worden gehouden, etc.

Hoe serieus we dit moeten nemen weet ik niet maar het is op zijn minst een teken aan de want.

https://www.reddit.com/r/...y_already_have_warned_us/

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Dalim
ariekanari schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:48:
Wat ik her en der lees over 343i lees is dat het bedrijf zwak geleid wordt, voornamelijk moeder pleasen.
Heel veel extern ingehuurde programmeurs, hoog verloop van personeel, een oude, vervuilde codebase dat met houtje-touwtje methoden in de lucht worden gehouden, etc.

Hoe serieus we dit moeten nemen weet ik niet maar het is op zijn minst een teken aan de want.

https://www.reddit.com/r/...y_already_have_warned_us/
Ik zou hier niet te veel waarde aan hechten, vergelijkbare verhalen zijn de afgelopen jaren naar buiten gekomen over o.a. Naughty Dog en Rockstar. Kijk ook hoe Ubisoft nu de bezem door de organisatie haalt en dat heeft echt niet puur en alleen met #metoo te maken. En toch kwamen er in al die tijd prima games uit die bedrijven.

Bij Naughty Dog waren er zelfs verhalen dat ze junior animators uit de filmindustrie moesten halen omdat er in de gamewereld bijna niemand meer voor ze wilde werken. Deze jonge gasten/meiden hadden 0,0 ervaring met games en toch is er een kwalitatief goede game uit gekomen (ongeacht wat je mening verder over het spel is, het heeft wel een hoge niveau van kwaliteit en polish).

De game-industrie is achter de schermen gewoon een lelijk wereldje, en daar is 343 blijkbaar geen uitzondering op.

Het verhaal van Trishul lijkt me waarschijnlijker, namelijk dat 343i in minder dan ideale omstandigheden (zacht uitgedrukt) een zeer ambitieuze game heeft moeten ontwikkelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dalim op 29-07-2020 14:56 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
*snip* reageer er dan niet op, hou het bij een TR

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 29-07-2020 17:06 ]

• ariekanari
  • Laatst online: 08-10 10:56
Ik verwacht meer info over de Xbox Series X-processor rond 16-18 augustus, gedurende de Hot Chips 2020-conferentie. Op 17 augustus gaat o.a. over GPUs and Gaming Architectures. Tijden zijn in Pacific Time (PT).

Hot Chips 32 (2020): Day One, Session 4
GPUs and Gaming Architectures
TimeSpeakerCompanyInfo
17h00Jack ChoquetteNVIDIANVIDIA's Next Generation GPU: Performance and Innovation for GPU Computing
17h30David BlytheIntelThe Xe GPU Architecture
18h00Jeff AndrewsMicrosoftXbox Series X System Architecture
Mark Grossman

18:00 PT = 3:00 CEST.

[ Voor 0% gewijzigd door ariekanari op 29-07-2020 18:49 . Reden: tijdzone ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Tk55 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:09:
@Trishul Heb je een bron voor dat de XSX devkits niet klaar zouden zijn?

4K60 lijkt best wat overkill. Checkerboard rendering en DLSS laten zien dat je prima met lagere resoluties wegkomt. Het is voorstelbaar dat de graphics een lichte downgrade krijgen bij bijvoorbeeld splitscreen.

[...]

Het is echt zo knap wat er nog uit de huidige consoles wordt gehaald. Het is slechts op 30fps, maar de grafische kwaliteit is om te smullen. We hebben echt nog niet gezien wat er mogelijk is met de nieuwe consoles.
Checkerboarding :X
Laat Microsoft daar aub ver vandaan blijven !

• v8power67

v8power67

justifire schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:37:
[...]

Checkerboarding :X
Laat Microsoft daar aub ver vandaan blijven !
Waarom als ik vragen mag ? Waarom perse native 4k willen behalen ten koste van heel veel rekenkracht?
Cbr is tenzij je flink gaat lopen inzoomen eigenlijk amper te zien. En de implementatie verbeterd steeds meer.
Plus je houd hoop rekenkracht over voor andere effecten die de game daadwerkelijk mooier maken.
Ik persoonlijk zou het erg zonde vinden als devs kosten wat het kost native 4k willen behalen waar met juiste implementatie cbr de game er beter uitkan zien ivm andere verbeteringen.
Zeker nu ze meer willen focussen op 60fps kan bv cbr of temperal injection zoals spiderman heeft hoop rekenkracht vrijmaken.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

v8power67 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:53:
[...]

Waarom als ik vragen mag ? Waarom perse native 4k willen behalen ten koste van heel veel rekenkracht?
Cbr is tenzij je flink gaat lopen inzoomen eigenlijk amper te zien. En de implementatie verbeterd steeds meer.
Plus je houd hoop rekenkracht over voor andere effecten die de game daadwerkelijk mooier maken.
Ik persoonlijk zou het erg zonde vinden als devs kosten wat het kost native 4k willen behalen waar met juiste implementatie cbr de game er beter uitkan zien ivm andere verbeteringen.
Zeker nu ze meer willen focussen op 60fps kan bv cbr of temperal injection zoals spiderman heeft hoop rekenkracht vrijmaken.
Ik verkies nu eenmaal native 4K boven performance of eye-candy.
Native 4K bestaat nu eenmaal niet voor niets.
Anders had ik wel een schaakbord gekocht ipv een 4K tv :+

Stereo geluid werkt bijvoorbeeld ook prima, maar Dolby klinkt toch net even wat lekkerder (ook al heeft ieder mens maar twee oren)

• v8power67

v8power67

justifire schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:59:
[...]

Ik verkies nu eenmaal native 4K boven performance of eye-candy.
Native 4K bestaat nu eenmaal niet voor niets.
Anders had ik wel een schaakbord gekocht ipv een 4K tv :+

Stereo geluid werkt bijvoorbeeld ook prima, maar Dolby klinkt toch net even wat lekkerder (ook al heeft ieder mens maar twee oren)
Tja verschil tussen stereo en dolby is ook echt groot.
Verschil checkerboarding vs native is alleen te zien als je op je tv gaat zitten of in een digital foundry 400% zoom filmpje.
Maar je hebt dus liever native 4k vs cbr met mooiere graphics? Apart maar okee.
Gelukkig denken heel veel devs hier anders over.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

v8power67 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:03:
[...]

Tja verschil tussen stereo en dolby is ook echt groot.
Verschil checkerboarding vs native is alleen te zien als je op je tv gaat zitten of in een digital foundry 400% zoom filmpje.
Maar je hebt dus liever native 4k vs cbr met mooiere graphics? Apart maar okee.
Gelukkig denken heel veel devs hier anders over.
Jouw mening en dat is prima :)
*snip* troll
Hoop alleen wel dat de devs van Microsoft mijn kant kiezen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 30-07-2020 11:07 ]

• v8power67

v8power67

*knip* doe ook maar niet

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 31-07-2020 10:27 ]

• RRCreations
Gewoon niet reageren is ook altijd nog een optie ;)

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 30-07-2020 10:38 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gewoon niet reageren is ook altijd nog een optie ;)

[ Voor 79% gewijzigd door BM op 30-07-2020 10:38 ]

• Dalim
justifire schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 23:05:
[...]

Jouw mening en dat is prima :)
Begrijp het ook wel aangezien je spiderman aanhaalt, is jouw goed recht om CB te verdedigen.
Hoop alleen wel dat de devs van Microsoft mijn kant kiezen ;)
Jij stelt gewoon cijfertjes boven daadwerkelijk resultaat. Misschien eens dit filmpje van DF kijken, dan zie je het verschil. Wat echt marginaal is, en soms zelfs in het voordeel van checkerboarding. Terwijl het verschil in benodigde power gewoon groot is.

Edit: irrelevante console war gedoe verwijderd

[ Voor 16% gewijzigd door Dalim op 30-07-2020 10:20 ]

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 16:15
Dalim schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:08:
[...]

"De kant van Microsoft"? Want wel of geen CBR gebruiken betekent dat je in the console war partij kiest? Geen wonder dat er hier gehaat wordt op checkerboarding, want dat wordt blijkbaar als de kant van Sony kiezen gezien.

Jij stelt gewoon cijfertjes boven daadwerkelijk resultaat. Misschien eens dit filmpje van DF kijken, dan zie je het verschil. Wat echt marginaal is, en soms zelfs in het voordeel van checkerboarding. Terwijl het verschil in benodigde power gewoon groot is.

[YouTube: Detroit Become Human PC - Native 4K vs Checkerboard Rendering on PS4 Pro - Image Quality Analysis]

Dan zou ik toch eerder deze video bekijken. Hier neemt DLSS (Nvidia) het op tegen checkerboarding (Playstation). Het verschil tussen beide is enorm. Een native resolutie is altijd beter, maar vergt inderdaad veel meer rekenkracht. Maar als ik zou moeten kiezen tussen software driven checkerboarding en hardware driven DLSS, dan had ik het wel geweten :)

• Dalim
GadgetJunkPhone schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:23:
[...]

[YouTube: Death Stranding PC DLSS 2.0 vs PS4 Pro Checkerboarding: Image Reconstruction Analysis]
Dan zou ik toch eerder deze video bekijken. Hier neemt DLSS (Nvidia) het op tegen checkerboarding (Playstation). Het verschil tussen beide is enorm. Een native resolutie is altijd beter, maar vergt inderdaad veel meer rekenkracht. Maar als ik zou moeten kiezen tussen software driven checkerboarding en hardware driven DLSS, dan had ik het wel geweten :)
Jij vergelijkt een methode die net een paar maanden geleden geïntroduceerd is met een methode die al jaren bestaat. En doet dan alsof die jaren oude methode met de nieuwe generatie geen sprong voorwaarts gaat maken. DLSS 1.0 stelde niks voor, was meer een gimmick. Kijken wat een CBR 2.0 gaat doen, weten we natuurlijk momenteel niks over. Maar kan me bijna niet voorstellen dat daar geen verbeteringen op komen. Maar goed, blijft pure speculatie van mijn kant uiteindelijk.

De PS4 Pro heeft trouwens wel speciale hardware aan boord voor cbr ;)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het gebruik van image reconstruction zoals checkerboard rendering is prima. De base resolutie tegenwoordig is dusdanig hoog dat er prima gebruik van gemaakt kan worden. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de originele Rainbow Six Siege release uit 2015, één van de eerste games met CBR, die grofweg 540p (PS4) en 450p(XB1) als base resolutie gebruikte wat toch wel aan de lage kant is en dat zag je ook in het eind resultaat.

Naast de base resolutie, welke nu prima is, wil je bij CBR vaak wel een hogere framerate hebben zodat de verschillen tussen de frames kleiner zijn wat de correctheid van het frame in motion verbeterd.

DLSS 2.0 heb ik helaas nog niet in levendelijven gezien maar het ziet er veel belovend uit en lijkt veel tekortkomingen van CBR op te lossen. Ik hoop dan ook dat MS/Sony/AMD hardwarematig ondersteuning hebben voor een vergelijkbare techniek. De XSX heeft in ieder geval genoeg ML rekenkracht, de PS5 hoogstwaarschijnlijk ook dankzij de RDNA2 basis.

• GadgetJunkPhone
Dalim schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:36:
[...]

Jij vergelijkt een methode die net een paar maanden geleden geïntroduceerd is met een methode die al jaren bestaat. En doet dan alsof die jaren oude methode met de nieuwe generatie geen sprong voorwaarts gaat maken. DLSS 1.0 stelde niks voor, was meer een gimmick. Kijken wat een CBR 2.0 gaat doen, weten we natuurlijk momenteel niks over. Maar kan me bijna niet voorstellen dat daar geen verbeteringen op komen. Maar goed, blijft pure speculatie van mijn kant uiteindelijk.

De PS4 Pro heeft trouwens wel speciale hardware aan boord voor cbr ;)
Je kunt nergens lezen dat ik zeg dat CBR geen sprong voorwaarts gaat maken. Wel denk ik dat DLSS meer potentie heeft dan CBR als je kijkt naar de kwaliteit die grafisch behouden wordt.

[Edit] En blijkbaar ziet Sony toch ook meer potentie in een DLSS achtige techniek: https://www.androidcentra...nstruction-patent-dlss-20

• Dalim
GadgetJunkPhone schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:49:
[...]

Je kunt nergens lezen dat ik zeg dat CBR geen sprong voorwaarts gaat maken. Wel denk ik dat DLSS meer potentie heeft dan CBR als je kijkt naar de kwaliteit die grafisch behouden wordt.

En blijkbaar ziet Sony toch ook meer heil in een DLSS achtige techniek https://www.androidcentra...nstruction-patent-dlss-20
Je hebt gelijk, moet je geen woorden in de mond leggen. Je hebt een terechte opmerking gemaakt dat er betere manieren zijn dan de huidige implementatie van cbr. Mijn punt was meer dat met de next gen consoles er waarschijnlijk weer een nieuwe implementatie komt die meer in lijn zal liggen met bijvoorbeeld DLSS 2.0. Dat bevestig je dan iig aan de Sony kant met een bron. Aan de MS kant zal er ook vast een vergelijkbare techniek zijn/komen.

En ik blijf erbij dat dergelijke technieken gewoon beter zijn dan vast blijven houden aan native 4k.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
GadgetJunkPhone schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:23:
[...]

[YouTube: Death Stranding PC DLSS 2.0 vs PS4 Pro Checkerboarding: Image Reconstruction Analysis]
Dan zou ik toch eerder deze video bekijken. Hier neemt DLSS (Nvidia) het op tegen checkerboarding (Playstation). Het verschil tussen beide is enorm. Een native resolutie is altijd beter , maar vergt inderdaad veel meer rekenkracht. Maar als ik zou moeten kiezen tussen software driven checkerboarding en hardware driven DLSS, dan had ik het wel geweten :)
Een kleine aanvulling (ook van Digital Foundry :)) :

Er worden (over het algemeen) ook bij Native 4K gebruik nog wel een Anti-Aliasing technieken gebruikt. En deze video laat zien die bij DLSS 2.0 in motion meer detail resolved wordt dan Native 4k met TAA. Er zijn uiteraard ook nog wel wat downsides die langskomen in deze video, maar er zijn dus ook dingen die DLSS beter doet.

En het bizarre is dus dat ze in het voorbeeld van de timestamp 4k DLSS 2.0 output gebruiken, die 1080p intern gerenderd is.
Ergens in de video wordt gesteld dat DLSS 2.0 een perfomance winst oplevert van ~125% tov Native+TAA. Dus meer dan twee keer zoveel FPS _/-\o_

• GadgetJunkPhone
Dalim schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:58:
[...]
En ik blijf erbij dat dergelijke technieken gewoon beter zijn dan vast blijven houden aan native 4k.
Daar ben ik het ook mee eens. De grafische rekenkracht is nog niet toereikend genoeg zonder consensus. Tot die tijd blijven deze technieken nodig.

• GadgetJunkPhone
nioz schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:19:
[...]

En het bizarre is dus dat ze in het voorbeeld van de timestamp 4k DLSS 2.0 output gebruiken, die 1080p intern gerenderd is.
Ergens in de video wordt gesteld dat DLSS 2.0 een perfomance winst oplevert van ~125% tov Native+TAA. Dus meer dan twee keer zoveel FPS _/-\o_
Meer frames altijd _/-\o_

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Dalim schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 08:08:
[...]

"De kant van Microsoft"? Want wel of geen CBR gebruiken betekent dat je in the console war partij kiest? Geen wonder dat er hier gehaat wordt op checkerboarding, want dat wordt blijkbaar als de kant van Sony kiezen gezien.

[YouTube: Detroit Become Human PC - Native 4K vs Checkerboard Rendering on PS4 Pro - Image Quality Analysis]
*knip*
Niks kant van Microsoft.
Mijn kant ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 31-07-2020 10:28 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden