iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Klopt helemaal.Phydomir schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:26:
[...]
Voor zover ik heb begrepen moet iedere XSX optimized game op de NVME SSD staan (intern, of die 1TB Seagate schijF) om daar ook gebruik van te kunnen maken.
Of je doet het niet en laat de game staan op een bv. externe ssd en dan blijft de game zoals ie nu is zonder de "performanceboost".
Dus je moet voor jezelf uitmaken van welke game je graag de "optimized" versie wil spelen.
Overigens kun je de next-gen patch ook downloaden als je game op de externe SSD staat. Enkel wanneer je deze wilt spelen moet je hem verplaatsen.ErwinJ schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Klopt helemaal.
Of je doet het niet en laat de game staan op een bv. externe ssd en dan blijft de game zoals ie nu is zonder de "performanceboost".
Dus je moet voor jezelf uitmaken van welke game je graag de "optimized" versie wil spelen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar heb wel de Variable Refresh Rate actief nu.
Xbox: HDMI 1
Receiver: HDMI 2 (eARC)

Audio output staat nu:

Receiver geeft nu aan:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben vanaf 10 november toch volledig next-gen minded dus Cyberpunk komt pas als die een next-gen patch heeft. Die lijkt hiermee wel wat dichterbij te komenDarow schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:01:
Helaas is cyberpunk wederom uitgesteld. Wel ‘maar’ drie weken dus hopelijk kunnen we er op 10 december mee aan de gang
Crap. Deze oplossing geeft wel een audio-delay dat alom bekend is.Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:52:
Heb nu m’n Xbox One X rechtstreeks op de TV aangesloten, zodat ik alvast kan testen als straks m’n Series X er is. Audio loopt dus nu via de ARC poort naar m’n receiver. De Marantz NR1508 ondersteunt geen eARC.
Maar heb wel de Variable Refresh Rate actief nu.
Xbox: HDMI 1
Receiver: HDMI 2 (eARC)
[Afbeelding]
Audio output staat nu:
[Afbeelding]
Receiver geeft nu aan:
[Afbeelding]
https://lgcommunity.us.co...i-connected-dolby-sources
Zijn maar twee oplossingen:
- nieuwe receiver: dat is sowieso de planning, maar gezien het laatste nieuws over de nieuwste receivers met HDMI 2.1 issues, wacht ik daar voorlopig even mee
- Thenaudio Sharc eARC converter https://thenaudio.com/product/sharc-earc-audio-converter/
Iemand ervaring met die Thenaudio Sharc?
Resetera topic: https://www.resetera.com/...current-pc-gaming.261972/
[YouTube: Then Audio SHARC Review]Sharc in short is a device that allows you to use an older Audio Receiver that does not have eArc or shaky eArc support to allow the pass through of Dolby Atmos and other formats without audio delay but also allow you to use your TV's features such as a LG C9 or CX series TV.
[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 27-10-2020 19:10 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik denk dat ze willen voorkomen dat mensen hem zonder standaard neerzetten en de gaten afdichten. Maar er zijn ook andere ontwerpen om dat te voorkomen lijkt mij.
Daar wil ik aan toevoegen dat ik geen USB c en Wifi 6 ook een gemiste kans vind. Nu nog niet zo belangrijk maar een console moet ook weer 7 jaar mee kunnen. Dan hebben veel meer mensen dit in huis.
Ook de ouderwetse AA batterijen. Kan eigenlijk ook niet meer met oog op het milieu. Hoewel je met een ingebouwde accu de hele controller kunt weggooien als de slecht wordt. (Ja je kunt hem vervangen als je echt wilt maar de gemiddelde consument koopt dan gewoon een nieuwe)
Ja je hebt het play en charge gebeuren. Maar kom op. Voor 20 euro kost die controller ineens 80 euro totaal.
Ik denk dat het simpele ontwerp van de Xbox gewoon goed is en lekker tijdloos. Ziet er over 10 jaar nog prima uit. Waar straks de ps5 ouderwets zal lijken.
[ Voor 25% gewijzigd door 1993jjohan op 27-10-2020 19:50 ]
En dan Reddit vol met '' omfg MS sucks, my series X overheated after 3 days '' zeker omdat men de stand er niet op zet als ze hem verticaal zetten ? Nee dank u.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:24:
Alleen is het zo ontiegelijk lelijk met die ronde standaard dat er niet vanaf kan. Zo zonde. Hadden ze net zoals de PlayStation 5 er los in de doos bij moeten leveren. Horizontaal is daardoor.
Bij de PS5 maakt die stand niet uit verticaal want er is geen airflow onderaan, bij de Series X is de onderkant redelijk cruciaal voor airflow.
Nee het is niet het allermooiste als je iemand bent die hem horizontaal moet gaan zetten maar liever zo dan dat er weer een hoop pauper posts komen van mensen die hem verticaal zonder voet zetten.
Men gaat ook er van uit dat als je AA gebruikt in je controller dat je rechargeable gebruikt ( bv Ikea Ladda of Eneloop ) de Pro's daarvan gaan 500 charge cycles mee en de gewone Eneloops meer dan 1000x.1993jjohan schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:46:
Ook de ouderwetse AA batterijen. Kan eigenlijk ook niet meer met oog op het milieu. Hoewel je met een ingebouwde accu de hele controller kunt weggooien als de slecht wordt. (Ja je kunt hem vervangen als je echt wilt maar de gemiddelde consument koopt dan gewoon een nieuwe)
Ja je hebt het play en charge gebeuren. Maar kom op. Voor 20 euro kost die controller ineens 80 euro totaal.
Ik ben blij dat er in ieder geval nog AA's in kunnen, met Ikea Ladda 2450 batterijen haal ik bijna 40 uur op 1 charge, met mijn play and charge kit vroeger was ik er ver door na 14u.
[ Voor 35% gewijzigd door Katmi op 27-10-2020 19:58 ]
Volgens het frontpage nieuws duurt dat nog even helaas:Steven030 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Ik ben vanaf 10 november toch volledig next-gen minded dus Cyberpunk komt pas als die een next-gen patch heeft. Die lijkt hiermee wel wat dichterbij te komen
nieuws: Cyberpunk 2077 is uitgesteld tot 10 decemberEen next-genupdate voor het spel volgt pas ergens volgend jaar.
Ben het er niet mee eens dat je daar vanuit kan gaan. Bij veel huishoudens is de oplaadbare batterij nog niet ingeburgerd. Ook omdat ze standaard batterijen meeleveren die ook niet opgeladen kunnen worden in de controller.Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:54:
Men gaat ook er van uit dat als je AA gebruikt in je controller dat je rechargeable gebruikt ( bv Ikea Ladda of Eneloop ) de Pro's daarvan gaan 500 charge cycles mee en de gewone Eneloops meer dan 1000x.
Ik ben blij dat er in ieder geval nog AA's in kunnen, met Ikea Ladda 2450 batterijen haal ik bijna 40 uur op 1 charge, met mijn play and charge kit vroeger was ik er ver door na 14u.
Mijn Logitech muis kwam bijvoorbeeld met een oplaadbare AA batterij die via de micro USB opgeladen kon worden. Die batterij is heel lang meegaan. Dat had Microsoft ook hier kunnen doen.
Tja ik heb toch heel andere ervaringen, iedereen wat ik ken met een Xbox heeft ofwel Ladda/Eneloops of de play and charge kit en als ik online telkens iemand tegen kom op een forum die vraagt of andere AA's gebruiken of de play kit dan dan is het antwoord altijd ofwel '' i use Ikea Ladda/Eneloop '' of '' I use the play and charge kit ''1993jjohan schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:07:
[...]
Ben het er niet mee eens dat je daar vanuit kan gaan. Bij veel huishoudens is de oplaadbare batterij nog niet ingeburgerd. Ook omdat ze standaard batterijen meeleveren die ook niet opgeladen kunnen worden in de controller.
Mijn Logitech muis kwam bijvoorbeeld met een oplaadbare AA batterij die via de micro USB opgeladen kon worden. Die batterij is heel lang meegaan. Dat had Microsoft ook hier kunnen doen.
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die er gewoon alkaline AA's induwt die na 1x voor de recycle bak zijn, zou ook een duur grapje zijn als je elke dag gamed.
Ik was ook best bang voor die audio delay toen we onze soundbar (Sonos Beam) aanschaften. Ook de LG C9. Had diezelfde verhalen ook gelezen. Maar vooralsnog geen enkele keer last van gehad. Soundbar aangesloten op de TV met ARC. Geen problemen met onze UHD speler, niet met de Xbox, de Switch, of TV apps. En we kijken genoeg met Dolby audio. De Sonos Beam doet geen Dolby Atmos, maar wel Digital. Wellicht dat het voornamelijk gebeurd met Dolby Atmos, geen idee.Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:01:
[...]
Crap. Deze oplossing geeft wel een audio-delay dat alom bekend is.
https://lgcommunity.us.co...i-connected-dolby-sources
Zijn maar twee oplossingen:
- nieuwe receiver: dat is sowieso de planning, maar gezien het laatste nieuws over de nieuwste receivers met HDMI 2.1 issues, wacht ik daar voorlopig even mee
- Thenaudio Sharc eARC converter https://thenaudio.com/product/sharc-earc-audio-converter/
Iemand ervaring met die Thenaudio Sharc?
Resetera topic: https://www.resetera.com/...current-pc-gaming.261972/
[...]
[YouTube: Then Audio SHARC Review]
Maar wat is dit?
Nieuw Samsung product?
A container full of top secret tech has gone missing. If you have information about its whereabouts please contact us or @Xbox. It must be found. pic.twitter.com/KTw9ZbyqFv
— Samsung US (@SamsungUS) 27 oktober 2020
Dan ben je echt achterlijk als je moeite hebt om een standaard te gebruiken wat in de doos meegeleverd wordt op het moment dat de console verticaal dient te staan. Of wil je nu zeggen dat de Sony gebruikers volwassener zijn dan die van Microsoft om daar goed mee om te gaan.Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:54:
[...]
En dan Reddit vol met '' omfg MS sucks, my series X overheated after 3 days '' zeker omdat men de stand er niet op zet als ze hem verticaal zetten ? Nee dank u.
Bij de PS5 maakt die stand niet uit verticaal want er is geen airflow onderaan, bij de Series X is de onderkant redelijk cruciaal voor airflow.
Nee het is niet het allermooiste als je iemand bent die hem horizontaal moet gaan zetten maar liever zo dan dat er weer een hoop pauper posts komen van mensen die hem verticaal zonder voet zetten.
[...]
Men gaat ook er van uit dat als je AA gebruikt in je controller dat je rechargeable gebruikt ( bv Ikea Ladda of Eneloop ) de Pro's daarvan gaan 500 charge cycles mee en de gewone Eneloops meer dan 1000x.
[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 27-10-2020 20:38 ]
Aangezien je ervaring hebt met IKEA ladda (ik neem aan dat dat ook White labeled ene loops zijn?)Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:54:
[...]
En dan Reddit vol met '' omfg MS sucks, my series X overheated after 3 days '' zeker omdat men de stand er niet op zet als ze hem verticaal zetten ? Nee dank u.
[...]
Kan je die ook opladen via de USB c poort van de controller? Dus dat je ze laat zitten in de controller en dan opladen via de kabel?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Kijk naar de huidige Corona crisis en hoe sommige er mee om gaan en dan heb je geen uitleg nodig over waarom sommige te achterlijk kunnen zijn om de stand te gebruiken als die er los bij zit.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:32:
[...]
Dan ben je echt achterlijk als je moeite hebt om een standaard te gebruiken wat in de doos meegeleverd wordt. Of wil je nu zeggen dat de Sony gebruikers volwassener zijn dan die van Microsoft om daar goed mee om te gaan.
Nee mijn punt was eerder dat als de stand los is dat er heus wel mensen gaan zien die hem zonder stand gaan zetten ( of ze vinden het mooier, of ze zijn te lui om de stand er in 5 seconden op te zetten, .... )
Of mensen die naar de PS5 kijken en zien dat die staat zonder stand dus ze doen het gewoon lekker na, sommige zullen ook zien dat achteraan de Xbox rondom de I/O poorten ook gaten zijn en denken dan '' bwa die onderkant zal wel niet veel uitmaken ''
Mijn punt is gewoon dat als de stand los er bij zat dat je zowiezo dingen ging lezen na een week over overheating of dergelijke, dat heeft niets te maken met '' volk uit kamp A is slimmer dan volk uit kamp B''
Bij mij staat die verticaal op mijn bureau aan mijn monitor dus de stand die eraan vast zit maakt me weinig uit, en als je horizontaal gaat ben je toch bezig met te kijken naar je scherm en gameplay en niet naar die stand.
Ik heb dat eerlijk gezegd nog niet geprobeerd want ik heb een goede external lader die ik ook voor 18650 batterijen gebruik dus ik laad altijd daarin op, aangezien de play and charge pack ook gewoon 2 AA's in een omhulsel zijn zou het wel eens kunnen werken maar ik weet niet of dat er een extra functie in de play and charge kit zit om dat mogelijk te maken.Melantrix schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:34:
[...]
Aangezien je ervaring hebt met IKEA ladda (ik neem aan dat dat ook White labeled ene loops zijn?)
Kan je die ook opladen via de USB c poort van de controller? Dus dat je ze laat zitten in de controller en dan opladen via de kabel?
[ Voor 19% gewijzigd door Katmi op 27-10-2020 20:39 ]
Thanks, ben sowieso wel fan van eneloops maar zal dan wel proberen als ik een xsx heb.Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Kijk naar de huidige Corona crisis en hoe sommige er mee om gaan en dan heb je geen uitleg nodig over waarom sommige te achterlijk kunnen zijn om de stand te gebruiken als die er los bij zit.
Nee mijn punt was eerder dat als de stand los is dat er heus wel mensen gaan zien die hem zonder stand gaan zetten ( of ze vinden het mooier, of ze zijn te lui om de stand er in 5 seconden op te zetten, .... )
Of mensen die naar de PS5 kijken en zien dat die staat zonder stand dus ze doen het gewoon lekker na, sommige zullen ook zien dat achteraan de Xbox rondom de I/O poorten ook gaten zijn en denken dan '' bwa die onderkant zal wel niet veel uitmaken ''
Mijn punt is gewoon dat als de stand los er bij zat dat je zowiezo dingen ging lezen na een week over overheating of dergelijke, dat heeft niets te maken met '' volk uit kamp A is slimmer dan volk uit kamp B''
Bij mij staat die verticaal op mijn bureau aan mijn monitor dus de stand die eraan vast zit maakt me weinig uit, en als je horizontaal gaat ben je toch bezig met te kijken naar je scherm en gameplay en niet naar die stand.
[...]
Ik heb dat eerlijk gezegd nog niet geprobeerd want ik heb een goede external lader die ik ook voor 18650 batterijen gebruik dus ik laad altijd daarin op, aangezien de play and charge pack ook gewoon 2 AA's in een omhulsel zijn zou het wel eens kunnen werken maar ik weet niet of dat er een extra functie in de play and charge kit zit om dat mogelijk te maken.
Waarschijnlijk iets met Cloud gaming?drakiesoft schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:28:
Ah de batterijen discussie weer![]()
Maar wat is dit?
Nieuw Samsung product?
[Twitter]
Samsung gaat TV's een 'Ready for Xbox' label meegeven. Iets in die trant.
// Dat had je vroeger ook bij ISP's toen Xbox Live net uitkwam, adverteerden ze met Xbox Live logo. Waren toen ook bepaalde voorwaarden aan verbonden. Kun je tegenwoordig niks meer bij voorstellen eigenlijk.
[ Voor 31% gewijzigd door Wom op 27-10-2020 20:59 ]
Probleem is dat die standaard bij de XSX noodzakelijk is in verticale positie, anders kill je ‘em. Bij de PS5 niet. Dus ja, ik snap het wel.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:32:
[...]
Dan ben je echt achterlijk als je moeite hebt om een standaard te gebruiken wat in de doos meegeleverd wordt op het moment dat de console verticaal dient te staan. Of wil je nu zeggen dat de Sony gebruikers volwassener zijn dan die van Microsoft om daar goed mee om te gaan.
Beetje hype voor Cyberpunkdrakiesoft schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:28:
Ah de batterijen discussie weer![]()
Maar wat is dit?
Nieuw Samsung product?
[Twitter]
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...nt_heading_to_night_city/
https://www.instagram.com/robertjohnunderground/
Niet zoveel bijzonders
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 28-10-2020 12:57 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Hij komt hier in de kast daar niet van... maar hij zou eens in het zicht moeten staan...
Edit: En ik zie net dat Cyberpunk 2077 (weer) is uitgesteld... https://frontpage.fok.nl/...7-wederom-uitgesteld.html tot 10-12-2020. Enerzijds erg jammer, anderzijds heb ik dan mooi de kans om Gears 5 eerst uit te spelen en aan te klooien met GamePass
Daarbij is de bouw van onze garage, als het weer meezit(...), af op 10-10-2020 10-11-2020. Dus ik ga het die week toch al erg druk hebben
[ Voor 51% gewijzigd door Thalaron op 28-10-2020 00:12 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Het had gewoon veel beter opgelost kunnen worden door het element design in het oog te houden. Zo'n ronde cirkel is absoluut niet nodig om een goede airflow te behouden. Vierkant uiterlijk met een grote ronde standaard gaat gewoon niet samen.Katmi schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Kijk naar de huidige Corona crisis en hoe sommige er mee om gaan en dan heb je geen uitleg nodig over waarom sommige te achterlijk kunnen zijn om de stand te gebruiken als die er los bij zit.
Ze hadden net zo goed dopjes kunnen gebruiken, zoals te zien op de rechterkant van de console. Daarnaast kan het best zijn dat jezelf niet om design geeft, maar genoeg anderen doen het wel.
En bij de meesten staat zo'n ding gewoon in de woonkamer. Dus er niet naar kijken is utopie. Tenzij je het op een zolderkamer hebt staan.
Hehe, het zit je nog steeds dwars he die voetKoning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:45:
[...]
Het had gewoon veel beter opgelost kunnen worden door het element design in het oog te houden. Zo'n ronde cirkel is absoluut niet nodig om een goede airflow te behouden. Vierkant uiterlijk met een grote ronde standaard gaat gewoon niet samen.
Ze hadden net zo goed dopjes kunnen gebruiken, zoals te zien op de rechterkant van de console. Daarnaast kan het best zijn dat jezelf niet om design geeft, maar genoeg anderen doen het wel.
En bij de meesten staat zo'n ding gewoon in de woonkamer. Dus er niet naar kijken is utopie. Tenzij je het op een zolderkamer hebt staan..
Ik verwacht nog wel wat ge 3d printte opzetstukken.
Met nogmaals de groetjes uit Seattle.
![]() | ![]() |
[ Voor 35% gewijzigd door drakiesoft op 27-10-2020 21:57 ]
Misschien dat het wat beter was geweest met gewoon 4 kleine pootjes of vierkante blokjes waar die kon op staan maarja dat zie je dan ook weer als 4 uitstulpingen als die horizontaal ligt.
Als verticale user zou ik ook kunnen klagen over die 4 nopjes om hem horizontaal te leggen want de console komt bij mij links op mijn bureau te staan verticaal dus ik ga constant op die 4 nopjes aan de rechterzijde van de console moeten zien
Gewoon unboxen en neer zetten met een paar latex gloves aan als het je stoortThalaron schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:23:
Die vette vingers overal op foto's op de Series X is wel een ding... Zou MS er fluwelen handschoenen bijleveren?
Hij komt hier in de kast daar niet van... maar hij zou eens in het zicht moeten staan...
Ik ben er ook niet voor maar na dat hij staat waar hij moet staan ga je toch niet veel met je vingers op dat ding zitten.
Hoop alleen dat de controller niet van hetzelfde mat black materiaal is als de Xbox zelf, ik heb dat nog al eens gezegd maar de remote van mijn digicorder is ook van dat materiaal en na een tijd slijt de mat black finish en krijg je van dat glanzed black plastic op de plekken waar je vingers altijd rusten door de olie etc op je huid.
En dat is pas echt lelijk
[ Voor 44% gewijzigd door Katmi op 27-10-2020 22:00 ]
Nee, alleen de play and charge kit wordt opgeladen in de controller. Deze heeft naast de twee polen waar normaal de AA's ook verbinding maken ook 4 contactpunten er onder/tussen. Ik weet niet of daarover geladen wordt of dat het puur voor identificatie is dat de controller weet dat er geladen kan worden, maar zonder die communicatie zal het niet gebeuren. De controller kan namelijk niet bepalen wat voor batterijen er in zitten en het zou erg onveilig zijn om maar op goed geluk te proberen ze op te laden (zou in het ergste geval tot ontploffingen kunnen leiden).Melantrix schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 20:34:
[...]
Aangezien je ervaring hebt met IKEA ladda (ik neem aan dat dat ook White labeled ene loops zijn?)
Gamertag: FinrazielNL
Denk dat dat wel meevalt... Stof wat er in valt zit gelijk bij de ventilator en zal juist weer vrij makkelijk er uit geblazen worden lijkt me. Het is juist stof aan de andere kant van de koelribben wat daar vast kan komen te zitten waardoor de boel dichtslibt maar dat is in elke console of eigenlijk gewoon elk apparaat met actieve koeling hetzelfde.Alwayshappyz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:09:
Hoe werkt dat eigenlijk met stof en de bovenkant van de console? Ze zullen er wel wat op bedacht hebben natuurlijk, maar als leek heb ik wel een beetje de angst dat er teveel stof in de console komt? Door die opening bovenin.
Maar in de praktijk valt ook dat volgens mij wel mee... Ik heb een vrij stoffige huiskamer met een langharige hond, een kat en een zeer luie huishouder (ik zelf
Gamertag: FinrazielNL
ik krijg die voet er wel af! kom maar met je unit mijn kant op als je hem hebtKoning-Admiraal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:45:
[...]
Het had gewoon veel beter opgelost kunnen worden door het element design in het oog te houden. Zo'n ronde cirkel is absoluut niet nodig om een goede airflow te behouden. Vierkant uiterlijk met een grote ronde standaard gaat gewoon niet samen.
En bij de meesten staat zo'n ding gewoon in de woonkamer. Dus er niet naar kijken is utopie. Tenzij je het op een zolderkamer hebt staan..
Wat nog steeds gigantische framedrops gaat geven, leuk zo'n 'leeg mooi eiland', moet je gemiddeld server bezoeken en je hebt geen framerate meer over door de hoeveelheid dino's die mensen hebben in hun gigantische bases.Wom schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:00:
[YouTube: ARK Xbox Series X Enhancement Upgrade]
Verschillen voor en na de XSX patch van Ark.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Veel blijven gamenAlwayshappyz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:09:
Hoe werkt dat eigenlijk met stof en de bovenkant van de console? Ze zullen er wel wat op bedacht hebben natuurlijk, maar als leek heb ik wel een beetje de angst dat er teveel stof in de console komt? Door die opening bovenin.
je ziet de frame drops in de videoWom schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:00:
[Afbeelding]
ark is net als pubg een gebouwd op een hele slechte engine door een team dat will cashen maar
verder weinig inzet toont.
Heb het geprobeerd te spelen. heb het opgegeven.
En is je garage al klaar?Thalaron schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:23:
Daarbij is de bouw van onze garage, als het weer meezit(...), af op 10-10-2020. Dus ik ga het die week toch al erg druk hebben
Maar back on topic:
Is er al iemand bezig met een xsx stand hider?
Lijkt mij toch dat er binnen no time wel iemand met een plastic kapje gaat komen.
Alleen de switch past onder je tvKoning-Admiraal schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:13:
Staand it is.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar ik heb nu wel genoeg van dat witte ding gezien.
Meer iets voor het andere topic.
[ Voor 12% gewijzigd door drakiesoft op 28-10-2020 00:32 ]
Grappig genoeg past de Switch niet onder mijn TV, ondanks het kleine formaat, omdat ik hem dan niet fatsoenlijk in de dock krijg. Maar omdat hij, ook met de dock, relatief dun is past hij perfect achter de TV, zonder dat ik de TV verder naar voren moet zetten, waardoor hij volledig uit het zicht staatdrakiesoft schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:31:
[...]
Alleen de switch past onder je tv![]()
Maar ik heb nu wel genoeg van dat witte ding gezien.
Meer iets voor het andere topic.
Voor de XSX heb ik een vak van 20x70x30cm (hxbxd) waar die makkelijk in past.
Wat een groot lomp dingKoning-Admiraal schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:13:
Staand it is.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben blij dat mijn voorkeur uitgaat naar de XSX
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat een mega verschil!Wom schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:00:
[Afbeelding]
Vond de game er altijd al onwijs goed uit zien, heb het een lange tijd gespeeld.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verteld hij nog wat nieuws?drakiesoft schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:26:
Xbox Series X Interview met Jason Ronald, je weet wel die man met die iconische baard.
[YouTube: Xbox Series X Interview with Jason Ronald]
Xbox Live: Miesjh NL
Neuh. Heb vanochtend de podcast geluisterd.
Het is maar waar mensen zich druk over willen maken. Snap echt heel die heisa niet. In de praktijk zie je die foot amper want hij valt weg in de schaduw in een kabinet. En meeste mensen gaan hem staand plaatsen verwach tik.S4All schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
En is je garage al klaar?
Maar back on topic:
Is er al iemand bezig met een xsx stand hider?
Lijkt mij toch dat er binnen no time wel iemand met een plastic kapje gaat komen.
[ Voor 4% gewijzigd door sohus op 28-10-2020 09:57 ]
PUBG is niet gebouwd op een slechte engine. Het is namelijk gebouwd op Unreal Engine 4. Het probleem zit vooral tussen de monitoren en de bureaustoelen.Dutchzilla schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 23:48:
[...]
je ziet de frame drops in de video![]()
ark is net als pubg een gebouwd op een hele slechte engine door een team dat will cashen maar
verder weinig inzet toont.
Heb het geprobeerd te spelen. heb het opgegeven.
[ Voor 20% gewijzigd door Kadardar op 28-10-2020 10:08 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Embargo op officiele unboxing van XSS en XSX verloopt vandaag.
Alleen unboxing of mogen ze ook gelijk aan de slag met filmpjes van de S aan het werk?Wom schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:14:
[YouTube: Xbox Series X & S Unboxing]
Want dat unboxen... echt ik vrees met grote vreze dat ik daar echt veel te oud voor ben. Zien hoe een series S/X eruit ziet is interessant natuurlijk. daar kijk ik straks tegenaan, maar hoe dat in het verpakkingsmateriaal zit? eh... ok
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zo voelde ik me ook. Maar heb gisteren toch twee filmpjes van unboxings gekeken. Ben toch gewoon benieuwd. Zo zal het vanmiddag ook wel gaan. Gewoon lekkere voorpret.ArthurMorgan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
Alleen unboxing of mogen ze ook gelijk aan de slag met filmpjes van de S aan het werk?
Want dat unboxen... echt ik vrees met grote vreze dat ik daar echt veel te oud voor ben. Zien hoe een series S/X eruit ziet is interessant natuurlijk. daar kijk ik straks tegenaan, maar hoe dat in het verpakkingsmateriaal zit? eh... ok![]()
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Het zal enkel unboxing zijn vrees ik. De Series S info zal ook uitgesmeerd worden. Tegenwoordig werkt de media als een reclamekanaal dankzij al die embargo's. Maar het levert ze kliks op, dus doen ze braaf mee.ArthurMorgan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
Alleen unboxing of mogen ze ook gelijk aan de slag met filmpjes van de S aan het werk?
Want dat unboxen... echt ik vrees met grote vreze dat ik daar echt veel te oud voor ben. Zien hoe een series S/X eruit ziet is interessant natuurlijk. daar kijk ik straks tegenaan, maar hoe dat in het verpakkingsmateriaal zit? eh... ok![]()
Maar ook unboxingvideo's worden miljoenen keren bekeken, dus er is vraag naar.
En ga je je nu inhouden tot 10 november? Of ga je er al mee aan de slag?Xlast88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:02:
[Afbeelding]
Nice! De postbode bezorgde net deze een dag te vroeg!
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Jesus Christ wat is de PS5 groot zeg XDKoning-Admiraal schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:13:
Staand it is.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ga zelf voor een Series X. Zit op een studentenkamer met niet al te veel ruimte, dus misschien ook daarom de betere keuze.
Ben heel benieuwd naar de eerste vergelijkingen en hoe de XSS zich staande weet te houden ten opzichte van de XSX.Wom schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:14:
[YouTube: Xbox Series X & S Unboxing]
Hoe zit dat nou precies (ik heb pas afgelopen week besloten xsx te bestellen dus ben nog veel aan t uitzoeken, ook omdat ik uit t blauwe kamp kom). Jij hebt een Xbox one versie gekocht? En die kan je gewoon in de xsx plaatsen en dat wordt automatisch geüpdate naar de xsx versie? Waarom zou men dan de xsx versie dan kopen? Omdat die duurder zijn is dat toch geen slimme zet?Xlast88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:02:
[Afbeelding]
Of heb je een xsx versie gekocht, aangezien er allemaal xsx dingen op de doos staat?
Zit heel erg te twijfelen! Denk dat ik een paar uurtjes ga spelen en dan de rest bewaar voor op mijn Series XMavel 128 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:35:
[...]
En ga je je nu inhouden tot 10 november? Of ga je er al mee aan de slag?
MS heeft daarvoor Smart Delivery geintroduceerd. Wanneer je de game speelt op de XOX krijg je die versie, en wanneer je hem speelt op de XSX krijg de daarvoor bestemde versie. Dit is kosteloos en gaat automatisch.Melantrix schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Hoe zit dat nou precies (ik heb pas afgelopen week besloten xsx te bestellen dus ben nog veel aan t uitzoeken, ook omdat ik uit t blauwe kamp kom). Jij hebt een Xbox one versie gekocht? En die kan je gewoon in de xsx plaatsen en dat wordt automatisch geüpdate naar de xsx versie? Waarom zou men dan de xsx versie dan kopen? Omdat die duurder zijn is dat toch geen slimme zet?
Of heb je een xsx versie gekocht, aangezien er allemaal xsx dingen op de doos staat?
Wat meer info: https://www.xbox.com/nl-NL/games/optimized
[ Voor 3% gewijzigd door Mavel 128 op 28-10-2020 10:46 ]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Er is geen speciale XsX versie. Deze wordt via Smart Delivery automatisch gepatched naar de Series X versieMelantrix schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
Hoe zit dat nou precies (ik heb pas afgelopen week besloten xsx te bestellen dus ben nog veel aan t uitzoeken, ook omdat ik uit t blauwe kamp kom). Jij hebt een Xbox one versie gekocht? En die kan je gewoon in de xsx plaatsen en dat wordt automatisch geüpdate naar de xsx versie? Waarom zou men dan de xsx versie dan kopen? Omdat die duurder zijn is dat toch geen slimme zet?
Kan niet wachten tot F1 2020 erin komtMavel 128 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:45:
[...]
MS heeft daarvoor Smart Delivery geintroduceerd. Wanneer je de game speelt op de XOX krijg je die versie, en wanneer je hem speelt op de XSX krijg de daarvoor bestemde versie. Dit is kosteloos en gaat automatisch.
Wat meer info: https://www.xbox.com/nl-NL/games/optimized
Geen idee, maar hoop het welStylze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:49:
[...]
Krijgt F1 2020 ook een update voor next gen?
Ook al loopt de game stabiel 60FPS op de Xbox One X , hoop ik alsnog op een update!
[YouTube: F1 2019 - Xbox One X vs Xbox One - Frame Rate Test]
[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2020 10:54 ]
Aaah dat is de denk fout die ik maak, ik had wel begrepen hoe smart delivery werkte maar dacht dat ik ook fysieke schijfjes had gezien voor Xbox one en een andere voor Xbox series x. Dat is dus niet zo en koop je altijd een schijf voor beide. Check, bedankt!Xlast88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
Er is geen speciale XsX versie. Deze wordt via Smart Delivery automatisch gepatched naar de Series X versie
De One S/X versie gaat vroeger of later "verdwijnen" uit de XBOX Store en kan dan niet meer worden aangeschaft enkel nog gedownload worden. En dan is alleen nog de Series S|X variant van het spel te koop.Melantrix schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:44:
[...]
…
En die kan je gewoon in de xsx plaatsen en dat wordt automatisch geüpdate naar de xsx versie? Waarom zou men dan de xsx versie dan kopen? Omdat die duurder zijn is dat toch geen slimme zet?
En een deel is psychologisch: gamers kunnen vast wennen aan hogere prijzen voor next-gen games.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Het is wat ingewikkelder. Niet alle games ondersteunen Smart Delivery, dus kijk goed op de doos of er geen "Xbox One" in de groene balk staat, maar gewoon "Xbox" en daaronder in de zwarte balk " Xbox One • Xbox Series X". Er zijn namelijk uitgevers die een Xbox One-versie uitgeven, die geen patch krijgen, en een "Cross-Gen" versie die dat wel krijgen. De Cross-Gen versie heeft dus de verpakking zoals Watch Dogs hierboven.Melantrix schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:50:
[...]
Aaah dat is de denk fout die ik maak, ik had wel begrepen hoe smart delivery werkte maar dacht dat ik ook fysieke schijfjes had gezien voor Xbox one en een andere voor Xbox series x. Dat is dus niet zo en koop je altijd een schijf voor beide. Check, bedankt!
Daarnaast krijgen sommige games met een Xbox One-verpakking alsnog een upgrade naar de XSX-versie via Smart Delivery, dus even goed per game online kijken.
Microsoft probeerde het eenvoudig te maken met Smart Delivery, maar helaas doet niet elke uitgever hier aan mee en vragen meer geld voor een Cross Gen versie, daardoor is het nu verwarrend geworden. Ligt meer aan de uitgevers dan aan Microsoft.
[ Voor 18% gewijzigd door CerandoX.nl op 28-10-2020 11:13 ]
Ik geef je er 5 euro voorXlast88 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:02:
[Afbeelding]
Verwijderd
UE4 is nooit ontworpen voor het gebruik in games met grote open gebieden. Ze hebben gewoon de verkeerde tool gekozen voor hun doel.Kadardar schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 10:03:
[...]
PUBG is niet gebouwd op een slechte engine. Het is namelijk gebouwd op Unreal Engine 4. Het probleem zit vooral tussen de monitoren en de bureaustoelen.
KloptSteven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:52:
Save games zitten aan je account gekoppeld en zullen automatisch meegaan naar de XSX toch?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, voor wat betreft Smart Delivery titels hebben (of is) dezelfde SKU en alle gegevens in de cloud gaan mee over. Als het geen smart delivery titel is dan niet.Steven030 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:52:
Save games zitten aan je account gekoppeld en zullen automatisch meegaan naar de XSX toch? Of moeten we hier nog een extra handeling voor verrichten? Ik ga binnenkort alvast mijn One X weg doen en vraag me af of het kwaad kan om die te herstellen naar fabrieksinstellingen. Games als RDR2 zal ik echter niet graag mijn save game van verliezen
En RDR2 staat volgens mij niet op de lijst van (bevestigde) Smart Delivery-titels en zul je dan opnieuw moeten spelen óf in backwardscompatibilitymodus vanaf een externe HDD/SSD en dan zou de clouddata wel gebruikt moeten worden omdat je dan de XBOX One-variant speelt en niet de (toekomstige) update voor Series X|S..
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Maar zolang er vanuit Rockstar geen update komt kun je toch alleen de huidige versie spelen. Dus dan zouden je saves zeker moeten werken.ariekanari schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:00:
[...]
Ja, voor wat betreft Smart Delivery titels hebben (of is) dezelfde SKU en alle gegevens in de cloud gaan mee over. Als het geen smart delivery titel is dan niet.
En RDR2 staat volgens mij niet op de lijst van (bevestigde) Smart Delivery-titels en zul je dan opnieuw moeten spelen óf in backwardscompatibilitymodus vanaf een externe HDD/SSD en dan zou de clouddata wel gebruikt moeten worden omdat je dan de XBOX One-variant speelt en niet de (toekomstige) update voor Series X|S..
Upgrades voor games die gebruik maken van de extra kracht van de nieuwe series x/s werken geheel zoals je kan verwachten enkel op een series x/s.
Savegames staan in de cloud en gaan automatisch mee.
Je kunt dus prima je Xbox in de fik steken en (na het downloaden van je bibliotheek op de series x/s vrolijk verdergaan
Lichtpuntje...
:strip_exif()/f/image/Yo66RcX1prCo7KZkEyDJfbqN.jpg?f=fotoalbum_large)
die rechter werkt dus alleen in BC op de Series X.... (als je hele goede ogen hebt kun je dat links onder op de rechter verpakking lezen "Xbox one game playable on series X")
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-10-2020 12:48 ]
Je lokale Minecraft creaties staan anders niet in de cloud. Geen idee hoe ik die moet overzetten.LuisjeNL schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:40:
Volgens mij is het heel simpel, ALLES wat nu op je Xbox werkt/speelt doet dat ook op de series x/s.
Upgrades voor games die gebruik maken van de extra kracht van de nieuwe series x/s werken geheel zoals je kan verwachten enkel op een series x/s.
Savegames staan in de cloud en gaan automatisch mee.
Je kunt dus prima je Xbox in de fik steken en (na het downloaden van je bibliotheek op de series x/s vrolijk verdergaan
Dit lijkt me wel wat voor jouLNBL schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:48:
Ben aan het kijken naar een goede headset voor de Series X, hebben jullie suggesties voor een goede aankoop?
Te zien valt oa nieuwe gameplay van Halo, reveal trailer van Miss Universe, crossfire x launch trailer, far cry 6 gameplay, teaser van nieuwe ip compulsion games en nog meer.
Ik heb de steelseries 7x. Werkt op xbox (series x) maar ook ps4/ps5/switch/pc. Zie ook het afzonderlijke topic voor headsetsLNBL schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:48:
Ben aan het kijken naar een goede headset voor de Series X, hebben jullie suggesties voor een goede aankoop?
Verwijderd
Wat bizar, hier moeten ze echt wat aan doen.ArthurMorgan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:42:
Maar je moet wel enorm goed opletten als je iets koopt:
[Afbeelding]
die rechter werkt dus alleen in BC op de Series X.... (als je hele goede ogen hebt kun je dat links onder op de rechter verpakking lezen "Xbox one game playable on series X")
Wie is ze? Want Microsoft heeft hier al iets voor genaamd Smart Delivery.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:55:
[...]
Wat bizar, hier moeten ze echt wat aan doen.
PS/XBL: Nogne
Microsoft. Dit lijkt gewoon een loophole in de regels omtrent logo gebruik waar Activision heel smerig gebruik van maakt.Nogne schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:56:
[...]
Wie is ze? Want Microsoft heeft hier al iets voor genaamd Smart Delivery.
Ga er maar niet uit dat daar nog een patch voor komt. Draait op de PS4 Pro volgens mij al op 4k 60FPS (al kan die af en toe wel behoorlijk zakken) en het is een spel wat jaarlijks uitkomt dus ze zijn al druk bezig met 2021
Verwacht eerder verkeerde optimalisatie. Games zoals Borderlands 3 en Fortnite gebruiken hem ook en dat zijn toch grote open gebieden games.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:54:
[...]
UE4 is nooit ontworpen voor het gebruik in games met grote open gebieden. Ze hebben gewoon de verkeerde tool gekozen voor hun doel.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Wat mij betreft geeft Microsoft de ontwikkelaars alle middelen om het goed te doen. Dat Activision daar niet aan mee wil werken.Caayn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Microsoft. Dit lijkt gewoon een loophole in de regels omtrent logo gebruik waar Activision heel smerig gebruik van maakt.
Gelukkig zijn er genoeg die het wel goed doen. Zoals Ubisoft. Zie stukje naar boven Watch Dogs. Nu prima te spelen op One (X). Straks direct in zijn volle glorie op XSX.
misschien dat ik je niet begrijp. Maar het punt is nu juist dat de linker box wel voor beiden echt werkt, en de rechter alleen maar de one versie aflevert, ook voor de Series X. Die krijgt dus niet de update daarvoor. En dat is toch voor een argeloze koper toch bijna niet te zien? 2 hele kleine puntjes die je eigenlijk bijna moet weten om te zien en te snappen. Als je gewoon kijkt naar dat links boven dan staat daar heel leuk series X....Nogne schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:56:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-10-2020 13:03 ]
Dus de bal ligt bij de consument en niet bij Microsoft. Microsoft heeft al de tools gegeven en als een ontwikkelaar er voor kiest om dat niet te gebruiken moet je als consument stemmen met je portemonnee, daar moet je niet voor naar Microsoft wijzen.Caayn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Microsoft. Dit lijkt gewoon een loophole in de regels omtrent logo gebruik waar Activision heel smerig gebruik van maakt.
PS/XBL: Nogne
Daarom had Microsoft eerst dat grote Series X logo bedacht, maar dat vond iedereen veel te groot en te opvallend. Dus staat die nu klein op het doosje, rechts bovenin de versie van de Series X optimized versie.ArthurMorgan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:42:
Maar je moet wel enorm goed opletten als je iets koopt:
Dus tja, dat de community nu goed moet opletten ligt niet echt aan Microsoft, dat wilden ze zelf.
Overigens lijkt de linker niet te kloppen. Daar staat nog Xbox One op na Series X, maar dat kan dan niet kloppen volgens mij.
[ Voor 8% gewijzigd door SunnieNL op 28-10-2020 13:06 ]
Daarom staat er toch ook een X rechtsboven. Dit is meer omdat Activision niet mee wil werken aan Smart Delivery.ArthurMorgan schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
misschien dat ik je niet begrijp. Maar het punt is nu juist dat de linker box wel voor beiden echt werkt, en de rechter alleen maar de one versie aflevert, ook voor de Series X. Die krijgt dus niet de update daarvoor.
Het gaat er niet om dat ze niet meedoen aan de smart delivery. Het gaat erom dat dit veel te weinig onderscheidend is. Het is voor veel mensen echt veel te onduidelijk dat de rechter box alleen de One versie bevat. Ik weet niet of je wel eens omgaat met mensen die wat minder goed kunnen lezen of dingen direct begrijpen? Maar die hebben dus echt moeite hiermee, Dat vind ik smerig, dat ze niet meedoen aan smart delivery moeten ze zelf weten, dat zijn bedrijfsbeslissingen.Xgar schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Daarom staat er toch ook een X rechtsboven. Dit is meer omdat Activision niet mee wil werken aan Smart Delivery.
de linker is een cross gen versie.SunnieNL schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Daarom had Microsoft eerst dat grote Series X logo bedacht, maar dat vond iedereen veel te groot en te opvallend. Dus staat die nu klein op het doosje, rechts bovenin de versie van de Series X optimized versie.
Dus tja, dat de community nu goed moet opletten ligt niet echt aan Microsoft, dat wilden ze zelf.
Overigens lijkt de linker niet te kloppen. Daar staat nog Xbox One op na Series X, maar dat kan dan niet kloppen volgens mij.
Verwijderd
Microsoft moet met standaarden komen, je kan niet 2 varianten verkopen met zulke onduidelijke communicatie op de verpakking.Nogne schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:56:
[...]
Verwijderd
M.u.v. kinect games, voor wie die (nog) speelt.LuisjeNL schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:40:
Volgens mij is het heel simpel, ALLES wat nu op je Xbox werkt/speelt doet dat ook op de series x/s.
Dat ontken ik ook nietPhydomir schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Wat mij betreft geeft Microsoft de ontwikkelaars alle middelen om het goed te doen. Dat Activision daar niet aan mee wil werken.
Gelukkig zijn er genoeg die het wel goed doen. Zoals Ubisoft. Zie stukje naar boven Watch Dogs. Nu prima te spelen op One (X). Straks direct in zijn volle glorie op XSX.
Als het rechter hoesje geen "Xbox Series X" in de banner had staan was er ook geen verwarring geweest.
[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 28-10-2020 13:23 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden

:strip_exif()/f/image/EgvnIDwq5ENBUaHEI77Sslgh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N66pZKHcns47V2aYn5phOeR3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EWKc0sO8DfmgY22jDjsRJsyC.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/QuASy7KwazOU9xx49KT0OwdQ.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/B3yzDqqUNu0svCKbJS6SNO19.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/hYkoHQ0Z0tmk2uHral259BZT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/v20h0Ud9p4fepp1Gd0ifSSEf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5QBcE4LpgttaQQp4ebTMOzuF.jpg?f=fotoalbum_large)