Nee maar in welke sectie zou ik dat moeten doen?
gevonden
Lijkt alleen wel wat mis te gaan met de api key/token
Heb nu eerst influxDBv2 upload uitgezet, had al met 2 verschillende token's getest.
Voor mijn andere Omvormer had ik al een API key voor PVoutput.
Donatie gedaan dus kan nu meerdere systemen maken.
Waarbij je natuurlijk een ander systeem ID hebt
maar ook daar krijg ik - Grott PVOutput response: - Unauthorized 401: Invalid API Key
Wanneer ik influx aangezet stopt het script op unautherized. Dus ik vermoed dat hier in beide gevallen hetzelfde mis gaat maar ik haal dat niet uit de snel voorbij vlieggende log
Wanneer ik vanaf de Rpi zelf een curl doet naar PVoutPut met API key en systemID dan wordt het commando netjes geaccepteerd.
Is er nog een andere manier hoe ik het kan troubleshooten waar InfluxDB en pvoutput nu mis gaan?
edit zoveel
: PVoutput werkt ondertussen.
edit: @Johan_meijer In je handleiding voor grott as service linux:
Wellicht gebruikers er op wijzig dat je regels 11, 13 en 14 moet aanpassen als je username niet pi is
Regel 13 & 14 zag ik wel direct maar regel 11 die eigenlijk het meest logisch zou zijn las ik natuurlijk overheen
gevonden
Lijkt alleen wel wat mis te gaan met de api key/token
Heb nu eerst influxDBv2 upload uitgezet, had al met 2 verschillende token's getest.
Voor mijn andere Omvormer had ik al een API key voor PVoutput.
Donatie gedaan dus kan nu meerdere systemen maken.
Waarbij je natuurlijk een ander systeem ID hebt
Wanneer ik influx aangezet stopt het script op unautherized. Dus ik vermoed dat hier in beide gevallen hetzelfde mis gaat maar ik haal dat niet uit de snel voorbij vlieggende log
Wanneer ik vanaf de Rpi zelf een curl doet naar PVoutPut met API key en systemID dan wordt het commando netjes geaccepteerd.
Is er nog een andere manier hoe ik het kan troubleshooten waar InfluxDB en pvoutput nu mis gaan?
edit zoveel
edit: @Johan_meijer In je handleiding voor grott as service linux:
Wellicht gebruikers er op wijzig dat je regels 11, 13 en 14 moet aanpassen als je username niet pi is
Regel 13 & 14 zag ik wel direct maar regel 11 die eigenlijk het meest logisch zou zijn las ik natuurlijk overheen
[ Voor 126% gewijzigd door The-Source op 29-05-2023 19:59 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal