Martinspire schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:20:
[...]
Mja ach, ik vind dat het allemaal wel binnen de perken blijft als de game het daar goed vindt. Zolang iedereen maar dezelfde regels krijgt gehanteerd. Verder heeft George gewoon terecht gewonnen. Ik was blij dat Leclerc ook nog een penalty kreeg, want dan finished het gewoon zoals ze rijden. Al had ie iets eerder moeten zijn, want dan had de strijd iets heftiger geweest. Maar alsnog een leuke race.
En als je ziet dat Russell, Leclerc en Albon gewoon al weken plezier hebben en geen problemen, dan kun je dat niet anders vergelijken met Norris die al weken problemen lijkt te hebben. Ook internet kun je fixen, er zal vast wel een provider zijn die zijn best wil doen om hem te helpen (mits ie er even reclame voor maakt of zo).
De conclusie lijkt me duidelijk
O, de race was wel leuk hoor. Ik had alleen de hoop dat de strategie van Albon wat beter zou uitpakken.
Tja, en Lando. Ik weet het even niet wat ik van zijn online praktijken moet denken. Het is een leuke gozer maar soms niet zo handig. Af en toe heb ik ook zo'n idee van laat Twitch even zitten en concentreer je op de race. Maar goed, het hoort ook wel een beetje bij hem.
Leclerc heb ik wel wat meer respect voor gekregen alhoewel hij wel zichzelf een beetje te vaak stupid noemt. Als het alleen op Twitch is dan is het prima. Maar psychologisch gezien kan dat nog wel eens tegen hem gaan werken wanneer het echte racen weer begint.
Albon is een leuke gozer en zeer bescheiden. Hij is ook niet zo uitbundig als de rest.
George is er eentje om in de gaten te houden. Leuke gozer die volgens mij niet altijd het achterste van zijn ton laat zien. Ook niet online.
Een spelletje Rocket League tussen ze is dan altijd wel weer lachen. Gewoon een stel jongelui die flinke lol hebben.