[F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Op het kanaal van The Race gaat zo weer de "All Star Series" van start.

En jawel, Vettel maakt voor het eerst zijn opwachting. B)

Benieuwd hoe het zal verlopen aangezien het niet zelden vrij chaotisch was. Ik verwacht eerlijk gezegd een heuse "rage quit" van hem, maar we zullen het gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
SuBBaSS schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:22:
Op het kanaal van The Race gaat zo weer de "All Star Series" van start.

[YouTube: The Race All-Star Series S02E01 - ft. SEBASTIAN VETTEL, Juan Pablo Montoya, Jenson Button (SEPANG)]

En jawel, Vettel maakt voor het eerst zijn opwachting. B)

Benieuwd hoe het zal verlopen aangezien het niet zelden vrij chaotisch was. Ik verwacht eerlijk gezegd een heuse "rage quit" van hem, maar we zullen het gaan zien.
Is het inmiddels afgelopen? Is er ergens een overzicht van dit weekend? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

HollowGamer schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 18:45:
[...]

Is het inmiddels afgelopen? Is er ergens een overzicht van dit weekend? :)
Nee, Vettel heeft ook nog niet ge-raced. Er komen nog een aantal races, incl. een 'grand final'.

Een echt overzicht is er niet meen ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

De Indy Car race is ook weer geweldig. :D Met een heel onverwachte wending in de laatste paar ronden.

[ Voor 42% gewijzigd door sjaool op 02-05-2020 21:46 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:46
sjaool schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 21:42:
De Indy Car race is ook weer geweldig. :D Met een heel onverwachte wending in de laatste paar ronden.
Met alle drama erna haha. Voor de mensen die het niet hebben gezien, Lando lag P3 en dook P1/P2 voorbij, er was ruimte. Maar doordat P2 een kleine stuurbeweging maakt crasht Pagenaud.
Pagenaud wacht vervolgens een paar rondes (of in de pits) en crasht opzettelijk met Lando.
Hier de reactie video van Lando waarop de stream van Pagenaud te zien is, hierin zegt hij dus ook "Let's take him out". https://www.youtube.com/watch?v=2Vt_DKjhjyw
Vlak voor de finish ramt Ferruci (P2) nog even de andere McLaren eraf (P1).

Je ziet wel dat echte coureurs zich toch blijven vergissen dat je niet té domme dingen moeten doen. Ondanks dat ze er zelf meestal wel om kunnen lachen kijkt een groot deel van de echte motorsport wereld gewoon mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-8g_JSw60she0JaLXmMsYeGbVA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xkiadM2N01Zhh4XpYNV7FymZ.png?f=user_large

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

yorkick schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:51:
[...]

Met alle drama erna haha. Voor de mensen die het niet hebben gezien, Lando lag P3 en dook P1/P2 voorbij, er was ruimte. Maar doordat P2 een kleine stuurbeweging maakt crasht Pagenaud.
Pagenaud wacht vervolgens een paar rondes (of in de pits) en crasht opzettelijk met Lando.
Hier de reactie video van Lando waarop de stream van Pagenaud te zien is, hierin zegt hij dus ook "Let's take him out". https://www.youtube.com/watch?v=2Vt_DKjhjyw
Vlak voor de finish ramt Ferruci (P2) nog even de andere McLaren eraf (P1).

Je ziet wel dat echte coureurs zich toch blijven vergissen dat je niet té domme dingen moeten doen. Ondanks dat ze er zelf meestal wel om kunnen lachen kijkt een groot deel van de echte motorsport wereld gewoon mee.
[Afbeelding]
Pagenaud bood zijn excuses aan Lando aan en zei dat het geen uitzet was. Lando zag even later op Twitter de opname voorbij komen en was not amused. Max, Bono en Lando zijn de rest van de avond lekker aan het knallen geweest. :)

Wel slecht dat die zogenaamde pro IndyCar racers zich zo gedragen hebben. Dit kon nog wel eens een staartje krijgen in Amerika want daar zijn ze niet van dit soort gedrag gediend. Zak Brown zal denk ik nog wel wat vriendjes aanspreken daar. :P

“What a Loser” – Lando Norris and Max Verstappen React to Disgraceful IndyCar Esports Crash

Pagenaud takes out Lando Norris in virtual Indy race & spins into real-world strife

Dit was eigenlijk nog wel het meest sneue ook al moest ik wel om Lando lachen want in principe maakte hij IndyCar hier wel een beetje belachelijk mee. Alhoewel hij in de stream van vandaag zegt dat het moeilijker is dan het lijkt.
Reflecting on the preparation that he had done for the oval race, Norris said: “Do you know how many times I’ve done this? I must have spent 24 hours driving in a straight line and turning left, trying to perfect it with the most delicate touch.

“I’ve tried doing it one-handed, with my knee, 24 hours and then… Because a guy gets a bit salty that a non-IndyCar driver is about to win an IndyCar race, so, yeah. That’s that.”

[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 03-05-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Op Twitch is nu F1 live. Zo te zien zijn 'we' Lando alweer kwijt. :D

Overigens mogen ze die presentatoren wel weglaten, die vertellen veel te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lando is er toch bij :)

Edit: holy crap, wat een begin :D

[ Voor 44% gewijzigd door RoD op 03-05-2020 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tot nu toe is dit toch wel een van de leukere races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

sjaool schreef op zondag 3 mei 2020 @ 19:53:
Tot nu toe is dit toch wel een van de leukere races.
Zeker, vooral het gevecht om de leiding. Zoiets zou ik in het echt ook wel willen zien :)

Jammer van de tijdstraf van Leclerc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Moet erkennen dat ik ook met enig plezier aan het kijken ben. Het commentaar is dan ook van redelijk niveau moet ik zeggen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
De beste virtuele F1 race tot nu toe. Mooie strijd tussen Alex en Charles.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:06
Die “speciale rijder” bij de Legends die ‘komende vrijdag in het F1 Café bekend wordt gemaakt’ is toch Vettel, of haal ik nu twee dingen door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wom schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:09:
Moet erkennen dat ik ook met enig plezier aan het kijken ben. Het commentaar is dan ook van redelijk niveau moet ik zeggen.
Als je de Twitch streams van Lando, Charles, Alex en George er bij aan hebt staan is het nog leuker. Die grijns van Alex toen hij bij de start van P5 naar P1 reed. Echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

sjaool schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:42:
[...]

Als je de Twitch streams van Lando, Charles, Alex en George er bij aan hebt staan is het nog leuker. Die grijns van Alex toen hij bij de start van P5 naar P1 reed. Echt geweldig.
Ben niet zo bedreven in Twitch moet ik toegeven, dus had dat allemaal niet zo snel voor handen. Maar er zal vast wel een recap video uitkomen, niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wom schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:43:
[...]

Ben niet zo bedreven in Twitch moet ik toegeven, dus had dat allemaal niet zo snel voor handen. Maar er zal vast wel een recap video uitkomen, niet?
Geen idee, van de andere races heb ik er in ieder geval geen een gezien. Je kunt streams wel gewoon terugkijken op Twitch. De hele race is ook gewoon op YouTube terug te kijken.

https://www.twitch.tv/landonorris
https://www.twitch.tv/albon
https://www.twitch.tv/charlesleclerc
https://www.twitch.tv/gr63
https://www.twitch.tv/nicholas_latifi
https://www.twitch.tv/svandoorne5

Wil je er meerdere tegelijk kijken dan kun je gebruikmaken van http://www.multitwitch.tv

http://www.multitwitch.tv...charlesleclerc/gr63/albon

4 is bij mij wel zo'n beetje het maximale om het leuk te kunnen bekijken.
Soms streamt een van hun een squadstream dan kun je binnen Twitch meekijken met meerdere personen.

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 03-05-2020 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

@sjaool _/-\o_

Je neemt mij al het werk uit handen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wom schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:03:
@sjaool _/-\o_

Je neemt mij al het werk uit handen. Dank!
Vergeet de Twitch van Max nog ook al rijdt hij niet mee in de F1 simrace competitie.

https://www.twitch.tv/maxverstappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Geweldige race. Mooi dat F1 even laat zien hoe leuk esports kan zijn als men gewoon normaal speelt. Was een mooie strijd en ook prima in beeld gebracht imo.

Ik vind het trouwens opvallend dat we Verstappen al een kleine 2 weken niet meer hebben zien streamen. Is ie ergens voor aan het oefenen of zo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:00:
Geweldige race. Mooi dat F1 even laat zien hoe leuk esports kan zijn als men gewoon normaal speelt. Was een mooie strijd en ook prima in beeld gebracht imo.

Ik vind het trouwens opvallend dat we Verstappen al een kleine 2 weken niet meer hebben zien streamen. Is ie ergens voor aan het oefenen of zo?
Volgens mij is hij heel druk met die Porsche Super Cup bezig. Hij was wel weer even aanwezig op de stream van Lando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:26

Distortion

Bottle to Throttle

Holk schreef op zondag 3 mei 2020 @ 20:32:
Die “speciale rijder” bij de Legends die ‘komende vrijdag in het F1 Café bekend wordt gemaakt’ is toch Vettel, of haal ik nu twee dingen door elkaar?
Er werd niet over gelult dat Vettel afgelopen zaterdag mee heeft gedaan. Ik denk dat de special guest voor komende zaterdag Robert Doornbos is 8) . Dit vermoed ik athans

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vettel heeft meegedaan met de All-Star series race.

Samenvatting van de simrace van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Die Vettel lijkt best goed te zijn. Misschien moet iemand overwegen hem een goed zitje in de Formule 1 te geven. ;)

Oh en Pagenaut is echt zo stupide. Dat je gaat lopen kloten onder vrienden is een ding. Dit was alleen een officieel evenement met wat waren het, duizenden toeschouwers waar je de race voor vergalt omdat je zuur bent dat je geen fatsoenlijke defensieve lijn kan rijden? Er zijn wel meer coureurs die dat maar niet leren en dan maar boos worden omdat ze worden ingehaald. :z

edit: Wacht, het werd gewoon uitgezonden op de Amerikaanse TV? Dat maakt het nog heel wat dommer...

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-05-2020 00:00 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De Porsche TAG Heuer Esports Supercup Teaser Race #2 Barcelona is nu live.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hij begon goed. Helaas ging er eentje vlak voor hem de muur in en wat hij het haasje. Zijn stream is ook echt typisch Coronel. Showman en heel veel reclame van sponsors. Wel leuke camera-shots van. Als een Coronel ergens voor gaat dan moet het ook helemaal compleet met alle tierelantijnen en snufjes. Ik mag dat wel.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 09-05-2020 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ze rijden in de Formula Race 2014? Die ken ik niet. Is die ergens beschikbaar in de Steam workshop van rF2?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@PatrickC was ook al aan het zoeken. Maar nog niks gevonden. Enige die ik ken is de renault 3.5 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 19:47:
@PatrickC was ook al aan het zoeken. Maar nog niks gevonden. Enige die ik ken is de renault 3.5 2014
Ik zag op FB dat dit inderdaad de Formula Renault 3.5 2014 is, maar dat ze die naam niet mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@PatrickC ah k. Nouja op een of andere manier kan ik niet met die wagen lekker rijden. Net of de FFB omgekeerd is. Lastig te beschrijven. Maar met insturen van ene bocht verwacht je wat meer tegengewicht, maar met die 3.5 lijkt het dan net of de FFB juist wegvalt waardoor je veel te soepel ineens gaat sturen. Dus vol de muur in omdat het ineens zo licht is......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Not The GP… Series | In Support of UNICEF | Belgian Grand Prix is nu live.
https://www.twitch.tv/veloce_esports

http://multitwitch.tv/landonorris/charlesleclerc

[YouTube: https://youtu.be/mC97qQRJ9VQ]

Embedden mag weer eens niet van de F1.

[ Voor 44% gewijzigd door sjaool op 09-05-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:25:
Not The GP… Series | In Support of UNICEF | Belgian Grand Prix is nu live.
https://www.twitch.tv/veloce_esports

http://multitwitch.tv/landonorris/charlesleclerc

[YouTube]

Embedden mag weer eens niet van de F1.
Gaan ze nu nog racen of is het afgelopen?

Ik ben altijd te laat voor dit ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:06:
[...]

Gaan ze nu nog racen of is het afgelopen?

Ik ben altijd te laat voor dit ...
Nog 5 ronden. Maar Lando zijn game is weer eens gecrasht terwijl hij aan de leiding lag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXApoW3t1Ua2sxAOPrOTlPIkqaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7PqadARMsXMFV9efMy4KDy7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:21:
[...]

Nog 5 ronden. Maar Lando zijn game is weer eens gecrasht terwijl hij aan de leiding lag.
Het is toch echt ongelofelijk.. het moet echt iets aan zijn PC zijn toch? :X

Waarom speelt hij niet gewoon op een console/Xbox? Ik ben daar ook op overgestapt voor al die driver issues, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:21:
[...]

[Afbeelding]
Je zou toch wel verwachten dat iemand van Codemasters met hem in contact is om te kijken waar dit door komt want dit is telkens zulke slechte publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Homeland schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:30:
[...]

Je zou toch wel verwachten dat iemand van Codemasters met hem in contact is om te kijken waar dit door komt want dit is telkens zulke slechte publiciteit.
Hij zegt dat ze ervan weten, maar het (nog) niet kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:23:
[...]

Het is toch echt ongelofelijk.. het moet echt iets aan zijn PC zijn toch? :X

Waarom speelt hij niet gewoon op een console/Xbox? Ik ben daar ook op overgestapt voor al die driver issues, etc.
Een console lijkt mij voor hun niet echt een oplossing aangezien ze ook andere simulators gebruiken. De pc die hij heeft kost ook nog eens het nodige. Het komt vooral door de game die nogal brak is. Zoveel jaren ontwikkeling en nog steeds bugs te over. Realisme kan ook veel beter maar dan is het geen game meer. Het is te hopen dat licentie gauw afgelopen is en dat er dan aan een echte F1 sim gewerkt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:13
Opvallend dat het telkens bij hem gebeurd, de rest heeft nergens last van volgens mij

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
KW25 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:50:
Opvallend dat het telkens bij hem gebeurd, de rest heeft nergens last van volgens mij
Weet dat niet zeker, gisteren waren er ook opeens 3 anderen eruit.

Het kan altijd gebeuren, maar inderdaad erg triest als het steeds bij dezelfde gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:38:
[...]

Een console lijkt mij voor hun niet echt een oplossing aangezien ze ook andere simulators gebruiken. De pc die hij heeft kost ook nog eens het nodige. Het komt vooral door de game die nogal brak is. Zoveel jaren ontwikkeling en nog steeds bugs te over. Realisme kan ook veel beter maar dan is het geen game meer. Het is te hopen dat licentie gauw afgelopen is en dat er dan aan een echte F1 sim gewerkt kan worden.
Ik dacht altijd dat Codemasters niet super slecht waren? Wat is er dan nog steeds niet goed met de game?

Was mij ook aan het bedenken dat het stuurwiel waarschijnlijk niet werkt op de Xbox, zeker met zo'n duur spul die zij hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@HollowGamer Ze veranderen zoveel aan de game dat wanneer ze een bug oplossen een andere weer ontstaat. Dat krijg je als je ieder jaar een nieuwe versie op de markt wil zetten. Als ze zich focussen op een goede basisgame met ieder jaar seizoensuitbreidingen dan zou het spel, want dat is het, naar mijn mening een stuk stabieler werken. Dat zou ze ook de mogelijkheid geven om de game ook meer richting een simulator te sturen.

Lando is niet de enige die problemen heeft met de game, gisteren viel bij de een na de andere game uit. Charles heeft de race ook niet uit kunnen rijden net als vele anderen. Wat er exact aan de hand was weet ik verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:23:
@HollowGamer Ze veranderen zoveel aan de game dat wanneer ze een bug oplossen een andere weer ontstaat. Dat krijg je als je ieder jaar een nieuwe versie op de markt wil zetten. Als ze zich focussen op een goede basisgame met ieder jaar seizoensuitbreidingen dan zou het spel, want dat is het, naar mijn mening een stuk stabieler werken. Dat zou ze ook de mogelijkheid geven om de game ook meer richting een simulator te sturen.

Lando is niet de enige die problemen heeft met de game, gisteren viel bij de een na de andere game uit. Charles heeft de race ook niet uit kunnen rijden net als vele anderen. Wat er exact aan de hand was weet ik verder niet.
Hetzelfde heb je ook met FIFA of PES, die komen ook elk jaar uit. Denk dat velen toch uitzien naar de nieuwe teams en circuits.

Het is wel raar dat je problemen uit vorige niet oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zondag 10 mei 2020 @ 14:35:
[...]

Het is wel raar dat je problemen uit vorige niet oplost.
De bugs zullen er wel uitgehaald worden maar als je iedere keer je code zoveel wijzigt krijg je nieuwe bugs.

Het zou ook zomaar kunnen dat Lando zijn pc ergens een geheugenbankje heeft met een fout bitje of een videokaart die niet helemaal doet wij hij doen moet. Het is lastig om dat uit te zoeken. Zoals al gezegd, iemand van Codemaster zou eens bij hem op bezoek moeten gaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
LIVE - ROUND 2 - SPA FRANCORCHAMPS - SRO - E-SPORTS GT SERIES 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er is keuze vanmiddag. Max en Beitske rijden in deze race mee.

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 10-05-2020 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

"I'd rather play COD..." nou Lando heeft er zin in (gast ging me er ook ff een potje opportunistisch in zeg.. 2x spinnen en laatste)

@HollowGamer , ja en ook Arthur Melo van Barca :p

[ Voor 62% gewijzigd door Nibbz op 10-05-2020 19:38 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
#restart4lando :P

Heb er zin in. :)

Edit: zie ik daar nu Aguero? :D

Edit 2: Lando er alweer uit? Ik zou zeggen stop er maar gewoon mee. :/

[ Voor 64% gewijzigd door HollowGamer op 10-05-2020 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Lando voortaan maar niet meer uitnodigen hiervoor...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nakebod schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:42:
Lando voortaan maar niet meer uitnodigen hiervoor...
Wat is er precies gebeurt? Is hij gewoon gestopt of een crash?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Van Gameren, op ziggo heeft het heeltijd dat ze samen op de sim rijden. Maar F1 2020 (can codemasters) is toch niet echt een sim? Of zie ik dat verkeerd?

@HollowGamer , Hij wou op een druk punt, binnendoor inhalen. Maar daardoor spinde hij. En met vieze banden op de baan ging het weer mis. Weer spinnen. Daarna nog een banden wissel gedaan, en werd door Arthur Melo geraakt, en spinde daardoor weer. Toen was het klaar voor 'em.

[ Voor 47% gewijzigd door Nibbz op 10-05-2020 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

HollowGamer schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:43:
[...]

Wat is er precies gebeurt? Is hij gewoon gestopt of een crash?
Keek even niet naar zijn stream, dus geen idee wat het nu precies was.
Voor de race had hij iig weer problemen en was ie disconnected. En net toen ik keek stond ie enige tijd stil in de grindbak en nu is zijn stream offline.
Dus volgens mij geen gamecrash deze keer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is weer een leuke race. Goeie move van Albon, die vroege pitstop. Ook mooie gevechten op de baan.

De virtuele regie is overigens weer om te huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Nakebod schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:45:
[...]

Voor de race had hij iig weer problemen en was ie disconnected. En net toen ik keek stond ie enige tijd stil in de grindbak en nu is zijn stream offline.
Hij spinde opnieuw en was er toen helemaal klaar mee. Begrijpelijk met al de problemen die hij steeds met deze game heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

RoD schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:46:
Het is weer een leuke race. Goeie move van Albon, die vroege pitstop. Ook mooie gevechten op de baan.

Volg hier een twich "squad mode" van Albon, Leclerc en Fitipaldi. Maar ondanks dat het 3 streamers zijn.. is het ernstig stil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nibbz schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:43:
Van Gameren, op ziggo heeft het heeltijd dat ze samen op de sim rijden. Maar F1 2020 (can codemasters) is toch niet echt een sim? Of zie ik dat verkeerd?

@HollowGamer , Hij wou op een druk punt, binnendoor inhalen. Maar daardoor spinde hij. En met vieze banden op de baan ging het weer mis. Weer spinnen. Daarna nog een banden wissel gedaan, en werd door Arthur Melo geraakt, en spinde daardoor weer. Toen was het klaar voor 'em.
Beetje jammer, maar begrijp zijn frustraties wel omdat hij volgens mij nog geen enkele race heeft uitgereden(?).

Vind het overigens wel vreemd dat ze niet gewoon in ghost-mode rijden, kan dat niet? Dan kan je niemand aantikken en ook niet door iemand die meer onervaren is.
Nakebod schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:45:
[...]

Achja, beter om het even af te zetten en weer terug te komen als je kwaadheid is gedaald.. jammer, maar ook bij andere racespellen met hem lijkt het niet altijd goed te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wat zit die commentator op Ziggo nu te zeiken op Norris. Daar wordt sowieso veel onzin verkocht door ook van Gameren. Net alsof je met een ‘simpele’ setup thuis niet games zoals rFactor 2 en iRacing zou kunnen spelen omdat dat veel te moeilijk is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:53:
Wat zit die commentator op Ziggo nu te zeiken op Norris. Daar wordt sowieso veel onzin verkocht door ook van Gameren. Net alsof je met een ‘simpele’ setup thuis niet games zoals rFactor 2 en iRacing zou kunnen spelen omdat dat veel te moeilijk is. 8)7
Gelukkig werkt Ziggo Go voor mij niet momenteel. :)

Zijn er details over zijn setup? Ik hoorde hem gisteren over een 3de PC praten voor enkel streamen.. ik dacht dat velen dit ook hadden?
RoD schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:46:
[..]

Het is net als in het echt, niet? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 10-05-2020 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

HollowGamer schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:56:

Het is net als in het echt, niet? ;)
Zeker, doen ze goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6fM5J-98JuU_wJLJmKkDUGi2k-A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oRNPyRgHUaU2ywt5EvkQkXwq.png?f=user_large

Kan dit eigenlijk ook met F1TV? als straks het seizoen weer begint? edit: (en hopelijk ook iets makkerlijker zelf in te delen)

[ Voor 10% gewijzigd door Nibbz op 10-05-2020 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nibbz schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:11:
[Afbeelding]

Kan dit eigenlijk ook met F1TV? als straks het seizoen weer begint?
Gebruik je geen multitwitch? Geen idee of je meerdere streams tegelijk mag openen met F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik snap het gezeik over Norris wel. Het is elke keer weer bij hem en de rest lijkt weinig last te hebben. Hij gooit er ook gewoon met de pet naar, daar is nu blijkbaar een moment bereikt dat het gewoon niet meer leuk is voor de fans.

Zelf kijk ik nu overigens via Youtube, ik mis vooral de spanning in het Nederlandse commentaar, maar vond het de vorige keer ook niet slecht.

En als ie nu nog niet een aparte pc heeft voor streamen, is ie gewoon dom bezig. Hij kan ook zo de machine kopen die Leclerc of Albon gebruiken, want die zijn nog geen enkele keer in de problemen gekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Rare situatie met die straffen. Je ziet Russell de bochten afsnijden, maar Leclerc krijgt de straf. Inconsistente virtuele stewards, het wordt steeds echter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Russel tegen Leclerc: I dont stand often on the podium m8... yaaaay! haha! hulde!
HollowGamer schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:13:
[...]

Gebruik je geen multitwitch? Geen idee of je meerdere streams tegelijk mag openen met F1TV.
Ah dat ziet er makkelijk uit! Thnx!

[ Voor 61% gewijzigd door Nibbz op 10-05-2020 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Martinspire schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:13:
Ik snap het gezeik over Norris wel. Het is elke keer weer bij hem en de rest lijkt weinig last te hebben. Hij gooit er ook gewoon met de pet naar, daar is nu blijkbaar een moment bereikt dat het gewoon niet meer leuk is voor de fans.

Zelf kijk ik nu overigens via Youtube, ik mis vooral de spanning in het Nederlandse commentaar, maar vond het de vorige keer ook niet slecht.

En als ie nu nog niet een aparte pc heeft voor streamen, is ie gewoon dom bezig. Hij kan ook zo de machine kopen die Leclerc of Albon gebruiken, want die zijn nog geen enkele keer in de problemen gekomen.
Norris heeft nu 2 dagen op rij problemen met F1 2019. Gisteren lag hij de 2e race aan kop en toen crashte de game. En vandaag tijdens de kwalificatie knalde z’n netwerkverbinding er uit. Norris is een ervaren streamer, dus die weet echt wel wat hij doet. In iRacing gaat alles prima. Daar heeft hij al een race gewonnen en was er die belachelijke actie van Pagenaud vorige week, anders had hij die race ook gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
RoD schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:15:
Rare situatie met die straffen. Je ziet Russell de bochten afsnijden, maar Leclerc krijgt de straf. Inconsistente virtuele stewards, het wordt steeds echter :+
Ja, Ruddell sneedt de laatste 2 ronden de bochten duidelijk af met behoorlijk voordeel en kreeg niet een 2e 3 seconden straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Corner cutting in de laatste bocht was wel een dingetje. George won daar iedere ronde flink tijd ook al had Albon ronde na ronde de snelste tijd.

Nu op twitch trouwens Lando bij Albon op de stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nibbz schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:17:
Russel tegen Leclerc: I dont stand often on the podium m8... yaaaay! haha! hulde!

[...]

Ah dat ziet er makkelijk uit! Thnx!
Ik heb ze ook gewoon van hier, wist niet dat je 3/4.. naast elkaar kon zetten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sjaool schreef op zondag 10 mei 2020 @ 20:23:
Corner cutting in de laatste bocht was wel een dingetje. George won daar iedere ronde flink tijd ook al had Albon ronde na ronde de snelste tijd.

Nu op twitch trouwens Lando bij Albon op de stream.
Mja ach, ik vind dat het allemaal wel binnen de perken blijft als de game het daar goed vindt. Zolang iedereen maar dezelfde regels krijgt gehanteerd. Verder heeft George gewoon terecht gewonnen. Ik was blij dat Leclerc ook nog een penalty kreeg, want dan finished het gewoon zoals ze rijden. Al had ie iets eerder moeten zijn, want dan had de strijd iets heftiger geweest. Maar alsnog een leuke race.

En als je ziet dat Russell, Leclerc en Albon gewoon al weken plezier hebben en geen problemen, dan kun je dat niet anders vergelijken met Norris die al weken problemen lijkt te hebben. Ook internet kun je fixen, er zal vast wel een provider zijn die zijn best wil doen om hem te helpen (mits ie er even reclame voor maakt of zo). De conclusie lijkt me duidelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:20:
[...]

Mja ach, ik vind dat het allemaal wel binnen de perken blijft als de game het daar goed vindt. Zolang iedereen maar dezelfde regels krijgt gehanteerd. Verder heeft George gewoon terecht gewonnen. Ik was blij dat Leclerc ook nog een penalty kreeg, want dan finished het gewoon zoals ze rijden. Al had ie iets eerder moeten zijn, want dan had de strijd iets heftiger geweest. Maar alsnog een leuke race.

En als je ziet dat Russell, Leclerc en Albon gewoon al weken plezier hebben en geen problemen, dan kun je dat niet anders vergelijken met Norris die al weken problemen lijkt te hebben. Ook internet kun je fixen, er zal vast wel een provider zijn die zijn best wil doen om hem te helpen (mits ie er even reclame voor maakt of zo). De conclusie lijkt me duidelijk
O, de race was wel leuk hoor. Ik had alleen de hoop dat de strategie van Albon wat beter zou uitpakken.

Tja, en Lando. Ik weet het even niet wat ik van zijn online praktijken moet denken. Het is een leuke gozer maar soms niet zo handig. Af en toe heb ik ook zo'n idee van laat Twitch even zitten en concentreer je op de race. Maar goed, het hoort ook wel een beetje bij hem.

Leclerc heb ik wel wat meer respect voor gekregen alhoewel hij wel zichzelf een beetje te vaak stupid noemt. Als het alleen op Twitch is dan is het prima. Maar psychologisch gezien kan dat nog wel eens tegen hem gaan werken wanneer het echte racen weer begint.

Albon is een leuke gozer en zeer bescheiden. Hij is ook niet zo uitbundig als de rest.

George is er eentje om in de gaten te houden. Leuke gozer die volgens mij niet altijd het achterste van zijn ton laat zien. Ook niet online.

Een spelletje Rocket League tussen ze is dan altijd wel weer lachen. Gewoon een stel jongelui die flinke lol hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heeft iemand nog van Albon een reactie gehoord?

Ik heb het vermoeden dat ie gewoon de verkeerde band had geselecteerd en dat ook de 2e pitstop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zandvoort, alonso, solberg, campingstoelen etc etc.

YouTube: The Race All-Star Series S02E03 - ft. Fernando Alonso, JP Montoya, B...

[ Voor 20% gewijzigd door Paulus07 op 16-05-2020 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Formula 1 Heroes Versus the World! | #ChallengeHeinekenLegends
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oIkY5yhaR74]
https://www.twitch.tv/formula1

[ Voor 45% gewijzigd door sjaool op 17-05-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
pfff die 1e "race" was echt duf :S

graag meer race en minder geblaat F1 :P

[ Voor 38% gewijzigd door Paulus07 op 17-05-2020 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Paulus07 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:20:

Ja, echt spannend was het niet. Doornbos liet zich weer van zijn beste kant zien. Wel vreemd dat Nico iedere keer van pole mocht starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:20:

Ik zet het net aan... is dit een talkshow? Verschrikkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb het alweer uitgezet hier. 1 rondje kijken en dan weer dom gepraat. Zonde van mijn zondag 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:59:
Heb het alweer uitgezet hier. 1 rondje kijken en dan weer dom gepraat. Zonde van mijn zondag 😛
Ben nu op Twitch naar het kanaal van Marcel Offermans aan het kijken. Die gaat een race doen met de F3 op Monaco in rF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En heeft ook beter commentaar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PatrickC schreef op zondag 17 mei 2020 @ 19:54:
[...]

Ik zet het net aan... is dit een talkshow? Verschrikkelijk!
Ze moeten de tijd vol praten totdat de game klaar staat voor een nieuwe ronde. Later ging het wel sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
tuurlijk.........

:P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
https://the-race.com/form...-plot-in-virtual-fe-race/

ABT DISQUALIFIED, FINED FOR IMPOSTER PLOT IN VIRTUAL FE RACE

wat een sukkel 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lando's stream blijft pareltjes opleveren. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Nog een paar minuten voor de F1 race van vanavond.. voor mij mogen ze dat gelul er wel uitgooien, wat irritant is dat zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

http://www.multitwitch.tv...gr63/albon/charlesleclerc

39 ronden en het is een regenrace! :P

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 24-05-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Goed, de race is dus droog...

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 24-05-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:57:
Nog een paar minuten voor de F1 race van vanavond.. voor mij mogen ze dat gelul er wel uitgooien, wat irritant is dat zeg.
Dat werkt niet, iedereen moet tijd hebben om zich te kunnen voorbereiden voor de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jammer dat Lando steeds de muur gebruikt. Misschien hadden ze beter een ander circuit moeten kiezen?

Edit: nu minder, zie dat andere het ook doen helaas.

[ Voor 21% gewijzigd door HollowGamer op 24-05-2020 19:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:39:
Jammer dat Lando steeds de muur gebruikt. Misschien hadden ze beter een ander circuit moeten kiezen?
Iedereen gebruikt de muur omdat dat sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hij speelde toch nooit die F1 game? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Marko staat waarschijnlijk achter de camera, met een luger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Formula E driver Daniel Abt uses professional gamer to compete for him in esports race
Formula E driver Daniel Abt was disqualified and ordered to pay £8,900 to charity for getting a professional gamer to compete under his name in an official esports race. Organisers also took away all points won to date by the 27-year-old German in the Race at Home Challenge series.
[...]
Vandoorne suspected Abt was not driving and French racer Jean-Eric Vergne asked the German to turn his video on in the next race so they could confirm it was him.
Een professioneel coureur die gaat valsspelen, dan heb je veel vertrouwen in je eigen kracht. En dan zijn "excuus":
"I did not take it as seriously as I should have," he said. "I am especially sorry about this because I know how much work has gone into this project on the part of the Formula E organisation. I am aware that my offence has a bitter aftertaste but it was never meant with any bad intention."
"Ik had er geen kwade bedoelingen mee". Een valsspeler/cheat heeft altijd kwade bedoelingen. Hij komt daar heel makkelijk weg 8)7

Ah, ik zie nu pas dat Paulus07 in "[F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic." het ook heeft gemeld.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 25-05-2020 00:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

gambieter schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:08:
Formula E driver Daniel Abt uses professional gamer to compete for him in esports race

[...]

Een professioneel coureur die gaat valsspelen, dan heb je veel vertrouwen in je eigen kracht. En dan zijn "excuus":

[...]

"Ik had er geen kwade bedoelingen mee". Een valsspeler/cheat heeft altijd kwade bedoelingen. Hij komt daar heel makkelijk weg 8)7

Ah, ik zie nu pas dat Paulus07 in "[F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic." het ook heeft gemeld.
Nou ja, diskwalificatie en $10.000,- storten naar een goed doel. Ik denk dat hij de volgende keer wel even nadenkt. Het is voor de organisaties echt geen spelletjes. De PR is veel te veel waard om dit soort dingen toe te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:49:
[...]

Iedereen gebruikt de muur omdat dat sneller is.
Ze moeten als proef eens de schade aanzetten, niet eens op realistisch maar dat het wel impact heeft want nu komen ze dus met alles weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Homeland schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:55:
[...]

Ze moeten als proef eens de schade aanzetten, niet eens op realistisch maar dat het wel impact heeft want nu komen ze dus met alles weg.
Inderdaad... heb gisteren even door de race heen gescrollt via youtube, maar de lol is er wel gauw af op deze manier. Ook voor de coureurs denk ik. Zoals Leclerc in de laatste ronde nog even in de muur werd gezet, lijkt me erg frustrerend. Verder inhalen in echt iedere bocht in Monaco, wheel and wall bangend, waarbij regelmatig 1 of 2 auto's het onderspit dolven en achterstevoren kwamen te staan. Dit leek echt nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Humor, precies op de plek waar normaal een andere sticker zit, zit nu een RBR sticker op het stuur ;)
(TM F1 wheel is een officieel wheel van Ferrari :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Homeland schreef op maandag 25 mei 2020 @ 08:55:
[...]

Ik denk dat dat omslagpunt komt op het moment dat de meerderheid aan F1 coureurs meedoet. Nu doen er ook mensen mee die praktisch geen ervaring hebben. Die zouden anders in de eerste ronde er allemaal al uit liggen.

De tracklimits waren gisteren wel een dingetje in de races. Je kon er bijna geen touw aan vast knopen op welke positie men echt lag. Er was zelfs iemand die 18 seconden tijdstraf had gekregen.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.