Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
"When you grow up your heart dies"

Geen idee hoe 'ie rijdt, moet bijna wel de computer zijn
Maar naar een crash kan je spectate doen, naar je coureur en weer overnemen, dat deed SuperGT ook vorige race. Als je DC hebt, neemt AI over.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2020 22:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze hebben dus kennelijk het invite-gedoe enz uitstaan dus daarom kan 'ie niet rejoinen.SinergyX schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:02:
Hulkenberg er ook al uit? Maar gaat commentaar gewoon door dat Lando P6 ligt?
Maar naar een crash kan je spectate doen, naar je coureur en weer overnemen, dat deed SuperGT ook vorige race. Als je DC hebt, neemt AI over.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Edit, Hamilton bots wel tegen Lando, betekent dat dat dus ook al een AI is?
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2020 22:09 ]
Deze game is dan ook geen echte sim, Jimmy weet hoe je dit moet spelen, de anderen veel minder.SinergyX schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:07:
Hahaha als die Jimmy gewoon P3 gaat rijden, weet je dat de rest echt geen flinke racers zijn. De races dat Jimmy meedeed met de 'grote' jongens werd hij 2-3sec zoekgereden.
Maar inderdaad, hij tegen echte coureurs in een echte sim, daarin wordt ie behoorlijk zoek gereden.
People as things, that’s where it starts.
"advanced Haas" ... wahahahahaDataGhost schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:09:
Lando is nu maar gaan commentaren "Side by side between the pink Mercedes and the Ferrari"
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Nee, hij heeft er al 3 races in F1 2019 opzitten, daar rijd hij helemaal niet goed omdat dit niet echt een sim is en hij de game ingaat als simracer. Hij heeft al flink wat P1's op z'n naam staan in diverse games.RobinHood schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:09:
[...]
Deze game is dan ook geen echte sim, Jimmy weet hoe je dit moet spelen, de anderen veel minder.
Maar inderdaad, hij tegen echte coureurs in een echte sim, daarin wordt ie behoorlijk zoek gereden.
Ondertussen heeft 'ie een invite gekregen en lijkt het alsof 'ie de sessie aan het rejoinen is
Ennnn gelukt!
[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 22-03-2020 22:11 ]
Watching this #VirtualGP makes me laugh and almost cry at the same time. This has nothing to do with Simracing. This game is anything but ready for it. A hype is nice but please not like this.😐
— Maximilian Benecke (@maxbenecke11) 22 maart 2020
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Was de bedoeling maar was een technisch probleem.sjaool schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:13:
Ik meende trouwens dat ze 28 ronden gingen rijden?
Zhou rijd zichzelf mooi in de kijkers trouwens.
[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 22-03-2020 22:28 ]

Het is gewoon een aanfluiting van de bovenste plank! Hopelijk ziet de FIA dit ook (snel) in en besluiten ze na vandaag zich niet meer met dit soort "arcade" spellen de Formule 1, bij gebrek aan echte races, toch maar actueel te houden.
Heel verstandig dat praktisch geen enkel coureur die in de F1 rijdt erbij betrokken is. Want buiten wat PR om, is het gewoon dramatisch. Dat Lando wel mee doet is eigenlijk grappig en logisch, aangezien hij zelf ook actief is op youtube en vaker "onzin" post. Maar ik zie een Hamilton of een Vettel dit echt niet spelen, laat staan als ze door de rare physics en arcade-achtige taferelen, flink door de mand zouden vallen en een figuur zoals Jimmy Broadbent (coole gast verder) zou winnen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Aangezien het officieel gelicenseerde game van de F1 is zullen ze deze game dus ook gewoon blijven gebruiken. En je moet het ook niet serieuzer nemen dan het is. Het is een arcade game en geen racesimulator. Als je dat in je achterhoofd houdt is het gewoon lol hebben met elkaar.MazeWing schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:43:
En ik kreeg een shit storm over me heen toen ik negatief op dit nieuws reageerde!?![]()
![]()
Het is gewoon een aanfluiting van de bovenste plank! Hopelijk ziet de FIA dit ook (snel) in en besluiten ze na vandaag zich niet meer met dit soort "arcade" spellen de Formule 1, bij gebrek aan echte races, toch maar actueel te houden.
Heel verstandig dat praktisch geen enkel coureur die in de F1 rijdt erbij betrokken is. Want buiten wat PR om, is het gewoon dramatisch. Dat Lando wel mee doet is eigenlijk grappig en logisch, aangezien hij zelf ook actief is op youtube en vaker "onzin" post. Maar ik zie een Hamilton of een Vettel dit echt niet spelen, laat staan als ze door de rare physics en arcade-achtige taferelen, flink door de mand zouden vallen en een figuur zoals Jimmy Broadbent (coole gast verder) zou winnen.
Ik keek met Jimmy mee op z'n stream en hij ging in het begin als een mes door de warme boter, maar hij hoefde amper een echte inhaalactie te doen omdat iedereen voor hem gewoon van de baan vloog. En dan zie je ineens Herbert in de top 5 rijden omdat hij blijkbaar de eerste bocht volledig afgesneden had
F1 2019 is best een prima game hiervoor, maar ze moeten betere coureurs regelen. Lando is teveel yolo, maar als Jimmy had kunnen kwalificeren had hij mogelijk iedereen op een hoop gereden.
Volgens mij doe je de top 3 dan wel te kort imo. Ik denk dat ze vooral mensen moeten vragen die wat meer tijd in de game hebben gestoken. Als je al niet weet hoe en wanneer je penalties kunt krijgen, dat je pc vaak crashed (dat kun je prima bugfixen en ze hebben genoeg geld om fatsoenlijke hardware in huis te halen waar het spel wel gewoon normaal op draait), dat je niet gaat remmen voor de eerste bocht e.d.Wmm schreef op zondag 22 maart 2020 @ 23:02:
F1 2019 is best een prima game hiervoor, maar ze moeten betere coureurs regelen. Lando is teveel yolo, maar als Jimmy had kunnen kwalificeren had hij mogelijk iedereen op een hoop gereden.
Dat Yolo van Lando (en een paar anderen) vind ik ook steeds irritanter worden. Als je er niet serieus in wilt rijden, ga dan gewoon lekker streamen met wat anderen ipv aan dit soort evenementen mee te doen. Lando geeft me de laatste weken het gevoel naar een F2 of F3 rijder te kijken ipv iemand die in de Formule 1 rijdt. En ja op die manier heeft niemand ook verwachtingen van je, want je komt ze toch nooit waar. Geen enkele keer deze hele week heeft Lando echt laten zien wat ie kan. Elke race had ie wel wat, de ene keer een crash, de andere keer beukt ie mensen van de baan en doet alsof zijn neus bloedt. Erg jammer.
Zoals ik al zei: de andere gevechten op de baan waren wel leuk om te volgen en vooral als men een beetje normaal deed, was de actie gaaf. Alleen voor de memes meedoen, is voor mij niet genoeg.
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 22-03-2020 23:58 ]
Als zijn pc niet crashed en hij gewoon kan racen is hij best serieus. Het is alleen wel zo dat als een actie fout gaat of dat hij eraf gereden wordt dat hij lekker uit zijn dak gaat.Martinspire schreef op zondag 22 maart 2020 @ 23:56:
[...]
Zoals ik al zei: de andere gevechten op de baan waren wel leuk om te volgen en vooral als men een beetje normaal deed, was de actie gaaf. Alleen voor de memes meedoen, is voor mij niet genoeg.
Ik lees dat ie alt-tab gebruikt heeft om iets voor zijn stream in te stellen en dat voor de game niet is toegestaan. Dus lijkt me geval: eigen schuldsjaool schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:18:
[...]
Als zijn pc niet crashed en hij gewoon kan racen is hij best serieus. Het is alleen wel zo dat als een actie fout gaat of dat hij eraf gereden wordt dat hij lekker uit zijn dak gaat.
Je kunt Lando’s stream gewoon terugkijken.
Dit is vanaf het moment dat z’n game crashed.
https://www.twitch.tv/videos/572837801?t=13815s
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 23-03-2020 06:45 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanavond gaan ze weer los trouwens, the usual suspects:Rivanov schreef op maandag 23 maart 2020 @ 05:51:
Voor diegene die het gemist hebben.
Je kunt Lando’s stream gewoon terugkijken.
Dit is vanaf het moment dat z’n game crashed.
https://www.twitch.tv/videos/572837801?t=13815s
[YouTube: Lando Norris' Pre-Race 'Phone a Friend' - Virtual F1 Bahrain GP]
We have lift off! 🚀
— Team Redline (@TeamRedlineSim) 21 maart 2020
Date and time confirmed. This Monday at 21.00 CET the drivers will compete in Round 1.
We would have never been able to do this if the drivers involved hadn’t approached us with this idea, so a massive thanks to them 🙏🏻
Stay tuned for more information 👀 pic.twitter.com/IXzHyB7uLd
Ook met Guido vd Garde.
Het spel crashte tijdens de opwarmronde bij hem nadat hij een ingame menu wegklikte. Dus in hoeverre dat niet zou mogen is mij een raadsel.Martinspire schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:57:
[...]
Ik lees dat ie alt-tab gebruikt heeft om iets voor zijn stream in te stellen en dat voor de game niet is toegestaan. Dus lijkt me geval: eigen schuld
Als het niet toegestaan is zou het ook niet mogelijk moeten zijn of er zou in ieder geval een waarschuwing moeten komen lijkt mij.
En SuperGT deed werkelijk 1 aanpassing ingame voor zijn knoppen, waardoor de game crashed. En dat was niet gewoon 'shutdown', maar hangend geluid en hij moest een forced close doen (bij Lando hoor je volgens mij het racegeluid niet).Martinspire schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:57:
[...]
Ik lees dat ie alt-tab gebruikt heeft om iets voor zijn stream in te stellen en dat voor de game niet is toegestaan. Dus lijkt me geval: eigen schuld
'niet voor de game is toegestaan' is natuurlijk de meest onzin wat er zou zijn, zij rijden full-screen windowed en een alt-tab is daar niet echt van toepassing.
Ik zat Jimmy Broadbent zijn stream te kijken, die mapte een knop op zijn stuur toen zijn game crashte. Lijkt me opzich ook geen reden om er uit geknikkerd te worden.Martinspire schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:57:
[...]
Edit: zelfde als vorige schrijver dus...
[ Voor 4% gewijzigd door peeth op 23-03-2020 10:23 ]
Vincere Per Belli
Oh ik haal ze door elkaarpeeth schreef op maandag 23 maart 2020 @ 10:22:
[...]
Ik zat Jimmy Broadbent zijn stream te kijken, die mapte een knop op zijn stuur toen zijn game crashte. Lijkt me opzich ook geen reden om er uit geknikkerd te worden.
Edit: zelfde als vorige schrijver dus...
Hier zijn de hoogtepunten:
En afgelopen zaterdag had IMSA ook een race met pro's:
Ook de VLN hadden een virtuele race, ter vervanging van de echte race die niet door ging.
[YouTube: Virtual Season Start | Nürburgring Endurance Series]
[ Voor 54% gewijzigd door Niellie41 op 23-03-2020 12:19 ]
I guess it's confirmed lads pic.twitter.com/vzwnJP0rnS
— Jimmy Broadbent (@JimmyBroadbent) 23 maart 2020
Zijn ze in de meme getrapt dat Jimmy uit Somalie zou komen. Niveautje weer

People as things, that’s where it starts.
Tjah, als ie foute info opgeeft bij de perskit die naar media worden gestuurd, dan vind ik dat niet zo raar. Het is niet alsof ze iedereen uitgebreid gaan onderzoeken voor een lol-race als dezePaulus07 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:52:
@RobinHood Ik had ziggo al niet zo hoog zitten, nu al helemaal nietWat een pannenkoeken.......
Ze hebben het juist 'onderzocht' op zijn WiKi-fandom pagina (welke blijkbaar ook ge-edit kan worden; "challenge accepted" zegt zijn meme-gevolg).Martinspire schreef op maandag 23 maart 2020 @ 14:25:
[...]
Tjah, als ie foute info opgeeft bij de perskit die naar media worden gestuurd, dan vind ik dat niet zo raar. Het is niet alsof ze iedereen uitgebreid gaan onderzoeken voor een lol-race als deze
Verder schat je het wellicht te hoog in; perskits voor een evenement als dit?
Hoe laat gaat dit live en met wat voor races?
zijn nog niet live, voor nu kan je naar lando kijkenLeoon. schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:18:
[...]
Hoe laat gaat dit live en met wat voor races?
https://www.twitch.tv/landonorris
Hoe laat is de race? En is het net zoals gisteren? Beginnen om X en dan pas op Y beginnen?Denniz0229 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:28:
[...]
zijn nog niet live, voor nu kan je naar lando kijken
https://www.twitch.tv/landonorris
ja ik kon niet veel meer vinden als 9 uur met de f3 op sonoma.Leoon. schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:33:
[...]
Hoe laat is de race? En is het net zoals gisteren? Beginnen om X en dan pas op Y beginnen?
en qua format geen idee.
Tijden en links zijn allemaal al eerder gepost hier.Leoon. schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:33:
[...]
Hoe laat is de race? En is het net zoals gisteren? Beginnen om X en dan pas op Y beginnen?
9 uur.
Nee, dit wordt georganiseerd door Team Redline in iRacing, totaal iets anders.
Also:
- 3 events per week (6 total) Monday, Wednesday, Friday 21.00 CET.
- 30 min practice - 2 laps qualifying - 20 minute race.
- Competition will be a tournament format with standings.
- 2 races per night.
- Car and track to be announced 5 minutes before server opens.
- Race Director has power to throw SQ, DQ's, apply penalties, etc.
[ Voor 7% gewijzigd door yorkick op 23-03-2020 20:43 ]
Max stream zeker nooit? Die zet nu een 2.12.0 neer. Maar ik zou graag zien hoe hij rijdt.
[ Voor 46% gewijzigd door Oekol op 23-03-2020 20:57 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Oekol op 23-03-2020 20:57 . Reden: Dubbel ]
Nope.Leoon. schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:49:
Ze gaan dus racen op Spa franchorchamps. Ben benieuwd.
Max stream zeker nooit? Die zet nu een 2.12.0 neer. Maar ik zou graag zien hoe hij rijdt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Best grappig dit!Rivanov schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:06:
Onboard stream van Verstappen.
https://www.twitch.tv/giannivecchio
Waiting on the world to change
Diverse streams op één pagina.
[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 23-03-2020 21:31 ]
...
reflectie van de ondergaande zon blijkbaarRivanov schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:44:
Hoezo is dat asfalt oranje trouwens? Bug in de game?

I served in a company of heroes.
Lol, wat een finish... Max verliest de wagen en neemt Lando mee. Kelvin van der Linde nu op P1.
[ Voor 49% gewijzigd door sjaool op 23-03-2020 22:54 ]
Onboard van Max is ook te zien op Twitch hoor. Max zit in de Discord groep, zoals vaak.sjaool schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:51:
Leuk om Max ook te horen op het Twitch-kanaal van Lando.
Lol, wat een finish... Max verliest de wagen en neemt Lando mee. Kelvin van der Linde wint.
Die kijk ik ook op Twitch alleen het geluid bij Lando is bij mij beter.loekf2 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 22:53:
[...]
Onboard van Max is ook te zien op Twitch hoor. Max zit in de Discord groep, zoals vaak.
Hij deed wat donuts na de finish en kreeg daarvoor een straf.matz schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:02:
Lando werd als 24e geclassificeerd in de laatste race. Is dat een fout of een penalty gekregen? Was niet echt duidelijk en de commentatoren praten er over heen. Hij finishte toch echt als 4e/5e.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
GTEs hoor ik.sjaool schreef op maandag 23 maart 2020 @ 23:06:
Goed, woensdagavond om 21:00 uur dus weer een race.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Geen idee. Ik weet alleen dat we de komende 2 weken nog 5 races krijgen. Het soort wagen maakt mij niet zo heel veel uit. Als het net zo wordt als vanavond dan kan het nog leuk worden.
Max en Lando die met zijn tweeën gewoon de hele race beheersen en het in de laatste paar ronden verknallen omdat Kelvin van der Linde erbij komt. Ik moest er eigenlijk wel om lachen. Bij een echte race zou ik een stuk minder gelachen hebben.
Er was eerst op reddit een topic met een soort van agenda, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Misschien voor in de OP?
Was enkel een ‘agenda’ voor afgelopen weekend.LoeWn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:52:
In het kader ban verveling.. Is er vanavond nog een race?
Er was eerst op reddit een topic met een soort van agenda, maar die kan ik helaas niet meer vinden. Misschien voor in de OP?
https://reddit.com/r/form...chedule_for_this_weekend/
Morgenavond is er weer een Team Redline race.
Ja, al meerdere malen.NoahAmber schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:02:
Deze al langs gekomen? Lando is gewoon een mafketel..![]()
[YouTube: Lando Norris Calls Race Support! | 2020 Virtual Bahrain Grand Prix]
Ja, ook in de varianten waar ze er niet uit hebben gehaald dat Lando en Max niet onder de indruk zijn van F1 2019.NoahAmber schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 12:02:
Deze al langs gekomen? Lando is gewoon een mafketel..![]()
[YouTube: Lando Norris Calls Race Support! | 2020 Virtual Bahrain Grand Prix]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://www.twitch.tv/svandoorne5
Hij is nu bezig met oefenen voor de Team Redline Race voor zo, alleen is hij niet zo spraakzaam als Lando..
-
Max rijdt, net als in de eerste race van maandag, gewoon weg van de rest...
Jimmy Broadbent legt ook even 2 wagens op zijn kop.
Max is inmiddels 7.3 seconden los van P2.
[ Voor 82% gewijzigd door sjaool op 25-03-2020 22:03 ]
Beide races heeft Max met overmacht gewonnen.
Even ter verduidelijking; Hij koos per ongeluk de BMW. Hij mocht daarna de race niet starten omdat je voor beide races dezelfde auto moet gebruiken. Daarna was hij ook echt niet meer heel gezellig op Twitch.sjaool schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:21:
De tweede race is Lando eruit gestapt. Hij had de BMW gekozen maar dat ging niet best.
Beide races heeft Max met overmacht gewonnen.
Nee, je zag hem echt balen. Nu was de chat ook niet echt gezellig op dat moment. Die hadden, net als ik, niet echt door wat er gebeurde denk ik. Ik ken iRacing niet dus wist ook niet dat die regel er was.LoeWn schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:52:
[...]
Even ter verduidelijking; Hij koos per ongeluk de BMW. Hij mocht daarna de race niet starten omdat je voor beide races dezelfde auto moet gebruiken. Daarna was hij ook echt niet meer heel gezellig op Twitch.
Ach, morgen nieuwe kansen...
DeTwitch-stream van GianniVecchio is wel een aanrader trouwens. Daar hoor je ook het commentaar van Max tijdens de race. Dat geeft het wel wat meer dimensie. Ik heb deze stream dan ook naast de officiële Team Redline stream aan staan.
/f/image/12SVTGv8AGX9Dl8A1tso28dV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 72% gewijzigd door Niellie41 op 27-03-2020 16:24 ]
Throw the best you’ve got at me @F1 🎯
— Lando Norris (@LandoNorris) 27 maart 2020
Reply with your SteamID to enter #ChallengeLando LIVE on Sunday at 8PM GMT on https://t.co/ydoTCsksCK pic.twitter.com/0D17kJgWQG
(ik blijf F1 2019 helemaal niets vinden)
[ Voor 41% gewijzigd door loekf2 op 27-03-2020 17:23 ]
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.