Het grote "Ik Wil Een Digicam Hebben"-topic

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem in januari bij Foka gehaalt, was toen iets van 625 of iets in die buurt (heb het verdrongen :P) Maar was daar nu in de aanbieding voor 599 als ik het goed zag van de week...

edit:

Helaas, geloof dat het meer 725 was toen ik m kocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 06:22

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op woensdag 03 april 2002 19:39 schreef TonD het volgende:
Ik heb hem in januari bij Foka gehaalt, was toen iets van 625 of iets in die buurt (heb het verdrongen :P) Maar was daar nu in de aanbieding voor 599 als ik het goed zag van de week...
Goh, ff gekeken op de foka website en de s404 is 200 euro duurder. Damn... Is nogal wat!
En inderdaad, een review ervan op Steve's digicams. Adviesprijs daar: $499
Damn....! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Okee, nu ik er eindelijk uit ben welke digicam ik wil hebben (de Canon Powershot S30) ben ik een beetje gaan kijken naar winkels en prijzen. Ik heb in pricewatch gekeken, en de eerste 8 winkels zijn supergoedkoop, met prijzen van 600 tot 700 Euro. Helaas, dat zijn allemaal duitse sites, dus dat schiet niet op eigenlijk.

Op Nederlandse sites gaat het toestelletje al gauw richting de 800 Euro, best prijzig voor zo'n ding vind ik. Maar goed als het niet anders kan... :)

Nu mijn vraag: weet iemand een winkel waar digicams een beetje goedkoop zijn, of heeft iemand ervaring met het bestellen vanuit Duitsland? Ik bestel eigenlijk liever wat uit Nederland, omdat ik niet zo goed ben in Duits :)
Misschien haal ik um nog het liefst zelf op, maar dan moet ik dus ff een goedkope shop weten :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan:
Nu mijn vraag: weet iemand een winkel waar digicams een beetje goedkoop zijn, of heeft iemand ervaring met het bestellen vanuit Duitsland? Ik bestel eigenlijk liever wat uit Nederland, omdat ik niet zo goed ben in Duits :)
Misschien haal ik um nog het liefst zelf op, maar dan moet ik dus ff een goedkope shop weten :)
Die S30 zag ik eergisteren liggen voor €749,- bij de Mediamarkt in Amsterdam, maar da's nog steeds een stuk prijziger dan in Duitsland, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Je kan daar bij mediamarkt ook nog ff vragen voor korting dan komen ze met een bod van € 749 voor de camera met een 128 MB flashkaartje van € 90 en dan krijg je € 25 korting.
Lager kon ie niet gaan zei de stumper :P

Je kan ook eens kijken bij www.webvoordelig.nl daar staat de S30 voor 714 euroootjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel momenteel tussen

-(hp photosmart 318) voor de goede prijs
-canon powershot a40
-sony dsc P50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op donderdag 04 april 2002 12:32 schreef MORA het volgende:

[..]

Die S30 zag ik eergisteren liggen voor €749,- bij de Mediamarkt in Amsterdam, maar da's nog steeds een stuk prijziger dan in Duitsland, natuurlijk.
Op donderdag 04 april 2002 14:06 schreef izzii het volgende:
Je kan daar bij mediamarkt ook nog ff vragen voor korting dan komen ze met een bod van € 749 voor de camera met een 128 MB flashkaartje van € 90 en dan krijg je € 25 korting.
Lager kon ie niet gaan zei de stumper :P

Je kan ook eens kijken bij www.webvoordelig.nl daar staat de S30 voor 714 euroootjes :)
Ah, kijk, hier heb ik wat aan, thanks :)
Heeft iemand van jullie toevallig ook een S30 daar gekocht? :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon powershot G2....
isdie nog de moeite (en geld) waard?
ik wil er wel een hobby van maken, maar bijna 1000 euro is wel erg veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 13:49

ChUcKiE

Dus........

Toch zijn die prijzen in duistland zwaar ok zeg:
Hewlett Packard Photosmart 318
2,3 MPixel (1800x1200), 2x digitaler Zoom, 4.5 cm Farb-LCD, USB, 8MB Speicher, freier CF-Card-Slot, Autofokus, Belichtungsautom. 249,00 EUR

Hewlett Packard Photosmart 715
3,3 MPixel, 3x optischer + 2x Digitalzoom, 16MB CF-Card, 4,5cm Farb-LCD, Präzisionsobjektiv 7,0 21 mm Brennweite, 30-Bit-Farbtiefe 499,00 EUR

Jenoptik JD 3300z3
3.2 MPixel, 2048x1536 Pixel, 3x opt., 2x dig. Zoom, USB, Videoausgang, 8MB CompactFlash-Card, 1,8''LCD-Farbdisplay, AF-Objektiv, Macro-Funktion 449,00 EUR

Kodak DX 3700
3.1 MP, max. 2160x1440 Pixel, 3x digital Zoom, USB, Video-out, 8MB Speicher, MMC/SD-Card Slot, 40mm LCD-Display, Autofokus, Macro-Funktion 333,00 EUR

Nikon F65 + AF Zoom-Nikkor 28-80mm/3.5-5.6
SLR-Kamera für Einsteiger, AF mit 5 Messfeldern, integr. TTL-Blitz, Mehrfachbelichtungen, bis zu 2,5 Aufnahmen/Sek., Belichtungskorrektur 349,00 EUR

Rollei d41 com
4.1 MPixel, 2272x1704 Pixel, 3x opt., 2x digital Zoom, USB, 16MB CF Card, 1,8''LCD-Farbdisplay, D-Apogon AF Objektiv 510,00 EUR

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat NL gewoon zwaar niet OK is om iets te kopen. Prijzen zijn van alles erg hoog.

BV de 'verlaagde' prijs van de GBA is nu net zo hoog als de rest van de wereld voor de verlaging. (240 Piek, zelfde prijs als dat ik ervoor betaald heb, ex verz kost. uiteraard)

Valt wel op dat het in het buitenland bijna (uitzonderingen daar gelaten, al lijkt het me sterk :P ) altijd goedkoper is!!

Ik ga uiteindelijk toch maar voor de PowerShot A40.
De S30 vind ik toch wat buiten mijn budget....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Ik ben van plan een camera te gaan kopen met 3 Megapixels, voor een niet al te hoog bedrag uiteraard. De Minolta dImage s304 leek mij wel een leuke. Is dit inderdaad een goeie keus of kan ik toch beter iets anders doen? Ik heb € 700 te besteden, als het kan inclusief geheugen, batterijen en lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op donderdag 04 april 2002 22:58 schreef Hatsekie_D het volgende:
Ik ben van plan een camera te gaan kopen met 3 Megapixels, voor een niet al te hoog bedrag uiteraard. De Minolta dImage s304 leek mij wel een leuke. Is dit inderdaad een goeie keus of kan ik toch beter iets anders doen? Ik heb € 700 te besteden, als het kan inclusief geheugen, batterijen en lader.
Ja, die s304 lijkt me dus echt wel vet ok he. Zou ik ook wel willen. kGa toch maar eens van de week ff kijken. s404 is belachelijk veel duurder dan de s304. Erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de s304 (ookal staat er in de lijst op tweakers dat ik een 404 heb >:)) en ben er in ieder geval erg tevreden mee, reken alleen wel mee dat je echt een setje >1600mAh accu's moet kopen want met alkaline batterijen kan je ongeveer 8 foto's maken ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan:
Ah, kijk, hier heb ik wat aan, thanks :)
Heeft iemand van jullie toevallig ook een S30 daar gekocht? :)
Nee, (nog?) niet. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil: S30 of G2. (De S40 vind ik de meerprijs t.o.v. de S30 niet echt waard, maar de G2 is dat imho wel. Maar voor mijzelf misschien weer een beetje overkill... Tja, keuzes, keuzes... 8-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Lastig he die keuze had ik zelf ook :)
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de S30, ik heb hem nog niet maar ik ga hem wel kopen ff kijken waar hij het goedkoopst is.

* IschaGast izzii roept mooooody

Hij kan je vast wel ff een goed verhaaltje vertellen waarom de S30 en niet de G2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Op vrijdag 05 april 2002 00:18 schreef TonD het volgende:
Ik heb zelf de s304 (ookal staat er in de lijst op tweakers dat ik een 404 heb >:)) en ben er in ieder geval erg tevreden mee, reken alleen wel mee dat je echt een setje >1600mAh accu's moet kopen want met alkaline batterijen kan je ongeveer 8 foto's maken ofzo :?
Ik lees in sommige reviews nogal rare dingen, dat het apparaat op de meest rare momenten gaat flitsen en zo, hier ook iets van gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Op vrijdag 05 april 2002 08:47 schreef izzii het volgende:
Lastig he die keuze had ik zelf ook :)
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de S30, ik heb hem nog niet maar ik ga hem wel kopen ff kijken waar hij het goedkoopst is.

* Mooody izzii roept mooooody

Hij kan je vast wel ff een goed verhaaltje vertellen waarom de S30 en niet de G2 :P
* Mooody Mooooody wordt geroepen?

ok, laat ik maar weer eens behulpzaam zijn :)

Waarom de S30 beter is dan de G2?

Nou...daar gaat-ie...

- S30 is kleiner, dus aantrekkelijker mee te nemen
- S30 is volledig van metaal, dus steviger (geen kans op scheurtjes in de behuizing)
- S30 maakt net zulke goede foto's als G2 en soms zelfs mooiere foto's als de S40 (lees reviews)
- S30 is minstens 200 euro goedkoper (toch bijna 450 piek, dat is een extra 128 MB CF kaart, extra accu en hoesje)
- 3 mp is voldoende voor afdrukken op 20x30
- S30 heeft ingebouwde lenskap
- S30 is iets sneller in gebruik (starttijd, tijd tussen foto's, focussen)
- S30 kan ISO800, G2 niet

nouja..zomaar een paar voordelen die mij ertoe dwongen richting S30 te gaan (ook al kon ik de G2 zelfs maar voor 100 euro meer krijgen)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:52
ehm Mooody 20x30 is toch bijna A4 (210mmx297mm) dus als een 3M pixel cam een 20x30 kan afdrukken (op goeie kwaliteit) dan kannie ook een A4 of zie ik dat nou fout ? dus voor een A4 is 3M pixel genoeg :Y)

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 05 april 2002 10:29 schreef Sander0105 het volgende:
ehm Mooody 20x30 is toch bijna A4 (210mmx297mm) dus als een 3M pixel cam een 20x30 kan afdrukken (op goeie kwaliteit) dan kannie ook een A4 of zie ik dat nou fout ? dus voor een A4 is 3M pixel genoeg :Y)
euhm ja, daar zit wat in :)

je hebt gelijk, ik was in de war met A3 formaat (meer het formaat dat wij op school gebruiken voor posters)

heb het al aangepast

3mp is genoeg voor A4-formaat, mits je een goede foto maakt natuurlijk (onscherpe foto's of foto's met veel ruis die er op je monitor al niet uit zien, zien er op A4 natuurlijk nog minder uit)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goedkoope online shop in Duitsland?
'k denk aan de canon powershot A40 of sony dsc P50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k
  • Laatst online: 11-09 04:57

joep_k

......

Op vrijdag 05 april 2002 11:14 schreef digichris het volgende:
Weet iemand een goedkoope online shop in Duitsland?
'k denk aan de canon powershot A40 of sony dsc P50
Die zal dan vast wel in de pricewatch staan ;)

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 09:49 schreef Hatsekie_D het volgende:

[..]

Ik lees in sommige reviews nogal rare dingen, dat het apparaat op de meest rare momenten gaat flitsen en zo, hier ook iets van gemerkt?
Voor alsnog niet, heb het ook gelezen ja, maar heb nu 700 foto's gemaakt (inclusief een hele hoop test-troep natuurlijk) maar heb nog geen problemen gehad, op het stroomverbruik na dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Hey, ik zie de Canon S30 nu voor 609 Euro staan in de pricewatch. Het is wel een Duitse winkel. Is het aan te raden um hier te bestellen? 609 Euro is namelijk niet echt veel volgens mij :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:03

OMX2000

By any means necessary...

Wat mij opvalt is dat niemand nog voor de Nikon Coolpix 995 gaat... terwijl die nu nog maar € 569,- kost, en het is een super toestel... ik sta op het punt om hem te kopen... tenzij anderen voor die prijs (ca. 600 euro) een beter toestel kunnen aanraden

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 05 april 2002 12:52 schreef OMX2000 het volgende:
Wat mij opvalt is dat niemand nog voor de Nikon Coolpix 995 gaat... terwijl die nu nog maar € 569,- kost, en het is een super toestel... ik sta op het punt om hem te kopen... tenzij anderen voor die prijs (ca. 600 euro) een beter toestel kunnen aanraden
ik zeg het al helemaal niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op vrijdag 05 april 2002 12:55 schreef Mooooody het volgende:

[..]

lol

OMX2000: oftewel, ga voor hetzelfde toestel als waar ik voor ga, de S30 :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Op vrijdag 05 april 2002 12:55 schreef Mooooody het volgende:

[..]

en daar bedoel je mee, dat je hem top vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Op vrijdag 05 april 2002 12:46 schreef DenMan het volgende:
Hey, ik zie de Canon S30 nu voor 609 Euro staan in de pricewatch. Het is wel een Duitse winkel. Is het aan te raden um hier te bestellen? 609 Euro is namelijk niet echt veel volgens mij :)
Ik kijken op die site maar kan hem niet vinden :( Ik zal wel weer blind zijn ofzo :P

Verder heeft ook nog nooit iemand van hier iets daar besteld, het staat tenminste niet in de shop survey van tweakers.

Wat je moet proberen is afdingen bij dixons daar heeft moooody goede ervaringen mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op vrijdag 05 april 2002 13:31 schreef izzii het volgende:

[..]

Ik kijken op die site maar kan hem niet vinden :( Ik zal wel weer blind zijn ofzo :P

Verder heeft ook nog nooit iemand van hier iets daar besteld, het staat tenminste niet in de shop survey van tweakers.

Wat je moet proberen is afdingen bij dixons daar heeft moooody goede ervaringen mee ;)
Oh ja? vertel eens moooody? >:)
Wat heb jij er voor betaald?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Is het zo dat je voor een 3 megapixel camera per definitie (dus ook op dezelfde resolutie) meer geheugen (flash) nodig hebt dan voor bijvoorbeeld een 2 megapixel camera?
Kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 479€ een goede prijs voor de canon powershot A40
Ik wil hem wel niet on-line kopen.
En heeft iemand deze camera, wat zijn de + en - punten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Op vrijdag 05 april 2002 13:41 schreef DenMan het volgende:

[..]

Oh ja? vertel eens moooody? >:)
Wat heb jij er voor betaald?
Ik vertel het dan wel ff ;)
Op maandag 18 maart 2002 22:16 schreef Mooooody het volgende:
Ik heb mijn S30 bij Dixons gekocht...

Met extra accu en 128 MB CF voor 800 euro...

Het was een showmodel, dus ging er 10% af...de accu had ik dus al gratis en na wat onderhandelen kreeg ik er ook nog gratis een 128 MB CF kaart bij...

Geen slechte deal bleek zo, want de S30 overtreft alle digicams van studenten bij mij in de klas (had digicam nodig voor school) en doet niets onder voor de G2, met als voordeel dat de S30 kleiner is...

ik maak afdrukken op 30x15 en die zien er gewoon uit alsof ze gemaakt zijn met een normale camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 05 april 2002 14:43 schreef izzii het volgende:

[..]

Ik vertel het dan wel ff ;)
[..]
bedankt :)

ik geloof nogsteeds dat de S30 de beste deal is...

3mp is sowieso de beste deal (2mp is net iets te weinig en 4mp+ in de meeste gevallen niet nodig)

als je dan kijkt naar foto's en reviews van verschillende 3mp modellen, komen de S30 en G2 er heel goed vanaf...

op de vorige pagina heb ik nogeens duidelijk gemaakt, waarom de S30 een betere deal was voor mij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een cam voor mijn vader
hij moet
-een goede zoom hebben
-moet een beeld van 4x4 cm goed kunnen weergeven(zeer scherp)
-moet op gewoon fotoformaat worden afgedrukt
-moet minder dan 500€ kosten
Ik dacht aan de canon powershot A40 maar ik weet niet of hij een goede macroweergave heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Ik heb volgens mij nog steeds geen antwoord op waarom niemand voor de Coolpix 995 gaat... die is goedkoper dan de S30, en misschien nog wel beter ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hey Moody, hoe werkt die Macro stand van de S30, geeft die een beetje mooi resultaat? Ik las op Dpreview dat de macro niet echt iets voorstelde...
En nu ik de review heb gelezen, en foto's heb gezien begin ik die S30 toch wel te waarderen.. Heb jij misschien foto's online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op vrijdag 05 april 2002 17:05 schreef OMX2000 het volgende:
Hey Moody, hoe werkt die Macro stand van de S30, geeft die een beetje mooi resultaat? Ik las op Dpreview dat de macro niet echt iets voorstelde...
En nu ik de review heb gelezen, en foto's heb gezien begin ik die S30 toch wel te waarderen.. Heb jij misschien foto's online staan?
Ik heb een paar macro's online gezet en gepost...
Ik heb ook gelezen dat de macro-stand van de S30 niet perfect is, maar uit ervaring blijkt dat er niets mis mee is...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/hond.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/slot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/grolsch2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Oke nice pictures Moody... ik zit nu te twijfelen tussen de S30 en de Nikon 995... als ik meer geld wilde uitgeven, dan zou ik misschien zelfs voor de G2 gaan... maar ik vind de grootte van de S30 wel handig... Ik begrijp wel dat de flits niet echt geweldig is... Maar of foto's van de S30 nu echt slechter of beter zijn dan de 995 valt te betwijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de canon powershot A40
'k ga hem morgen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 14:38 schreef digichris het volgende:
Is 479€ een goede prijs voor de canon powershot A40
Ik wil hem wel niet on-line kopen.
En heeft iemand deze camera, wat zijn de + en - punten ...
Euhm, adviesprijs is 450 Euro, meer hoef je er dus echt niet voor te betalen.

O.a Dynabyte heeft hem voor deze prijs. Ik heb hem gehaald bij 'Combi', een soort foto-speciaal zaak, voor 429.

Flandria heeft hem ook voor deze prijs (in de comp althans :P ), maar de service vind ik daar erg slecht!

Zoals je wel kan opmaken, ik heb voor de A40 gekozen.
Waarom?
-ISO 50 - ISO 400
-Scherpe foto's
-Goede kleuren
-Kreeg goede reviews
-handmatig sluitertijd instellen/paar Whitebalance modes
-Goed in donkere belichting
-Betaalbaar
-Goedkoop energie formaat: batterijen
-Kleine filmpjes
-evt. andere lenzen mogelijk

Ik wou eerst voor de S30 gaan, maar vond deze een beetje duur. Is praktisch het dubbele voor een paar opties meer.
Je mist natuurlijk wel de 3e MP, maar dat vond ik niet zo erg. Ook moest je hier meer handmatig instellen vond ik (White Balance was auto een beetje er naast, kan je wel handmatig veranderen, maar toch....) en had ook redelijke vage hoeken op bepaalde afstanden (gebruikt blijkbaar de hele lens).

Nadeel v/d A40 vind ik
-Erg vaste hand nodig (of gewoon ISO hoger zetten waarschijnlijk)
-Lens kan je niet handmatig uitzetten (als je hem ff niet nodig hebt...bv met bekijken. Gaat wel auto, dus geen groot nadeel)
-Beperkte MACRO. Min 16 CM is genoeg om kleine objecten beeldvullend te maken, maar een bloempje van 1CM het beeld te laten vullen.....
-Veel te kleine CF kaart meegeleverd. 8MB is echt nix. Ben maar op 1024 S-Fine foto's gaan maken om op een acceptable aantal te komen (24 ongeveer)
-Bij filmpjes maken stelt de A40 zich alleen bij de begin shot in.
-Vrij groot. Je moet echt rekening houden als je hem mee-neemt!

Zoals je ziet kan ik niet echt serieuze min-punten vinden. Maar daarom heb ik deze ook gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

JAHAAAA! Kheb de Minolta Dimage S404 aangeschaft! Dat wilde ik gewoon ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Even een stomme vraag misschien, maar kan de Canon S30 ook filmpjes maken? In sommige reviews lees ik van wel, in andere lees ik juist dat het niet kan...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jules|IA

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op maandag 08 april 2002 13:17 schreef DenMan het volgende:
Even een stomme vraag misschien, maar kan de Canon S30 ook filmpjes maken? In sommige reviews lees ik van wel, in andere lees ik juist dat het niet kan...
Jawel, je kan wel filmpjes maken (15 fps).

En ff off topic, omdat ik in OM nog geen antwoord heb gekregen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/462007
(Het gaat over compactflash readers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is iedereen zo gek van de S30? Volgens mij is de concurent.. namelijk de Sony DSC S75 veel beter. Ik ben ook naar een aantal winkels geweest en ze raden me allemaal stuk voor stuk de Sony DSC S75 aan, i.p.v. de S30. Ik heb ook wat afdrukvoorbeelden mogen zien van de S30 en de Sony, maar de afdrukkwaliteit is duidelijk beter van de Sony.

Kunnen mensen mij het tegendeel bewijzen? Ik zit namelijk te dubben tussen deze twee modellen.

Oja, het oog wil ook wat natuurlijk.. en volgens mij is iedereen het met me eens dat de Sony er beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik gok dat Moooody zometeen weer komt met een reply :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op maandag 08 april 2002 16:43 schreef Afketser het volgende:
Waarom is iedereen zo gek van de S30? Volgens mij is de concurent.. namelijk de Sony DSC S75 veel beter. Ik ben ook naar een aantal winkels geweest en ze raden me allemaal stuk voor stuk de Sony DSC S75 aan, i.p.v. de S30. Ik heb ook wat afdrukvoorbeelden mogen zien van de S30 en de Sony, maar de afdrukkwaliteit is duidelijk beter van de Sony.

Kunnen mensen mij het tegendeel bewijzen? Ik zit namelijk te dubben tussen deze twee modellen.

Oja, het oog wil ook wat natuurlijk.. en volgens mij is iedereen het met me eens dat de Sony er beter uitziet.
ben het niet met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 16:47 schreef Mooooody het volgende:

[..]

First things first.... we hebben het toch over een Canon S30??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 16:47 schreef Mooooody het volgende:

[..]

Deze twee dus!

De Sony DSC S75
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/t.lindert/cams/s75
Canon PowerShot S30
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/t.lindert/cams/s30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik vind de Canon S30 er persoonlijk wel wat mooier uitzien dan de Sony, hoewel die Sony ook niet verkeerd is. Toch ben ik vastbesloten voor de S30 te gaan, puur omdat ie veel functies (lees: genoeg voor mij) heeft en lekker klein is.

Kan je nog een deal sluiten met Dixons Mooooody? :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op dinsdag 09 april 2002 17:55 schreef DenMan het volgende:
Ik vind de Canon S30 er persoonlijk wel wat mooier uitzien dan de Sony, hoewel die Sony ook niet verkeerd is. Toch ben ik vastbesloten voor de S30 te gaan, puur omdat ie veel functies (lees: genoeg voor mij) heeft en lekker klein is.

Kan je nog een deal sluiten met Dixons Mooooody? :+
nee, moet je zelf doen :)

gewoon dixons in de buurt afgaan...zal best wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben ook op zoek naar een goede digicam..

Mijn wensen zijn:

Gebruik: huis / tuin / keuken foto's, alsmede het maken van mooie lucht / landschapsfoto's (ook in het donker / schemering)
Goede zoomfunctie (bijv. fotograferen van de Maan)
Resolutie: liefst 3 mp
Liefst ook uitbreidbaar met andere lenzen, geheugen, accu enz.
Prijs: tot ong. 800,-

Wat ik tot nu toe aan interessants gezien heb:
- Nikon Coolpix 995
- Canon PowerShot S30
- Canon PowerShot S40
- Olympus C-700UZ
- Olympus C-2100UZ

Welke is volgens jullie het meest geschikt :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 00:01
J@ck3l wil der ook een gaan kopen, maar ziet door de bomen het bos niet meer.
Ik wil een cam die alles automatisch kan,en waarmee je ook alles kan omschakelen zodat je het zelf in kan stellen.

Graag een grote zoom denk aan 6 of 7 misschien zelfs 10.

En een lekker aantal M.P. dacht zelf aan 3 of 3.3

Welke cam zouden jullie mij aanraden?
Het is ook voor mijn ouders, die binnenkort naar aruba gaan en daar ook willen foto schieten.

dus roept u maar als u iets weet

Ook goede lichtgevoeligheid,om bij weinig licht toch iets op het beeld te toveren.
liefst een met gewoon flash kaartjes zodat der een andertje in kan, niet van dat sony flash stick enz..

Iemand ene idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Op maandag 15 april 2002 17:14 schreef jackel7007 het volgende:
Ik wil een cam die alles automatisch kan,en waarmee je ook alles kan omschakelen zodat je het zelf in kan stellen.

Het is ook voor mijn ouders, die binnenkort naar aruba gaan en daar ook willen foto schieten.

Ook goede lichtgevoeligheid,om bij weinig licht toch iets op het beeld te toveren.
liefst een met gewoon flash kaartjes zodat der een andertje in kan, niet van dat sony flash stick enz..

Iemand ene idee?
ik heb een Olympus C-700UZ. 10x optische zoom. Echter maar 2 MPixels. Je kan alles automatisch doen, maar ook alles handmatig instellen (sluitertijd, diafragma, focus, ISO). ISO100-800 lichtgevoeligheid.

kijk voor plaatjes maar op de link onder mijn reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k

joep_k

......

Op maandag 15 april 2002 17:14 schreef jackel7007 het volgende:

Iemand ene idee?
wat is je budget? Ik ben zelf aan het wachten op de fuji 602. Die heeft 6x zoom, is 3.3Mp, automatisch en handmatig.
maarja er zijn behoorlijk veel camera's met dat soort specificaties.

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ik wil er ook eindelijk één kopen.. zat zelf te denken aan een Sony DSC-P5.. wie heeft die of kan ik beter ergens anders voor gaan? Ik hoorde dat Sony qua kleur enzo minder is, maar die DSC-P5 is wel een nieuw model, en DPReview.com was zeker niet negatief.
Had ook naar de Coolpix995 zitten kijken, maar lijkt me niet zo gebruikersvriendelijk en dat draaidende gedeelte lijkt me maar onhandig :{

Wat ik wil: ~1700/1800 gulden uitgeven... gewoon voor thuisgebruik, weet niet, gewoon wat fototjes schieten.. 3.3mpix dus.. en hij moet wel lekker compact zijn... dus handig mee te nemen, vind ik wel belangrijk :) Ohja, en vrij snel qua tijden tussen drukken/werkelijk plaatje nemen, zou ook fijn zijn.

Wat zouden jullie doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

Kijk eens naar de minolta dimage S404. Heb je ook nog geld over voor leuke accesoires, zoals extra NimH batterijen + snellader, grote geheugenkaarten, tasje, statief, etc.

Kijk naar de review op dpreview, hij komt er bijna zo goed af als de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Op maandag 15 april 2002 20:43 schreef knakworst het volgende:
Kijk eens naar de minolta dimage S404. Heb je ook nog geld over voor leuke accesoires, zoals extra NimH batterijen + snellader, grote geheugenkaarten, tasje, statief, etc.

Kijk naar de review op dpreview, hij komt er bijna zo goed af als de G2.
Ik moet zeggen: ik heb ook verschrikkelijk veel rondgekeken, gevraagd en gesnuffeld en ik ben uiteindelijk ook bij de Minolta s404 uitgekomen. Ik heb er nog geen negatieve reacties over gehoord, afgezien van dat hij batterijen schijnt te vreten. Ik heb 'm besteld, ik moet alleen nog wachten totdat 'ie binnenkomt.... :Z

Maar voor zover ik gezien en gehoord heb (ook wel eigen oordelen natuurlijk, flink wat foto's bekeken... :D) is dit een super-camera. En inderdaad dat 'ie vergeleken wordt met de G2 en toch een stuk goedkoper is, dat zegt toch wel wat dacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 12-09 00:01
Budget is ehr ouders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perfect ding die s404, behalve die statief schroef zit op een god klere rot plek zeg. echt om te janken. moet je een zware stevige statief hebben zeg, wil die nie omvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k

joep_k

......

Op maandag 15 april 2002 21:41 schreef jackel7007 het volgende:
Budget is ehr ouders :D
ik zou in ieder geval eerst even hier kijken om te kijken wat er allemaal te vinden is.

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Uw bestelde producten:

1 Minolta Dimage S404

kut.. heb ik per ongeluk op bestellen geklikt... :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

crop+vette jpg-compressie

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~h.vanseggelen/pics/maan5.jpg dit krijg je dus met 10x gestabiliseerde zoom van de olympus c-2100 alles automatisch of alles handmatig, met afstandsbediening en mogelijkheid tot een diashow op je TV, topding als je het mij vraagt.
2 'nadelen' zijn zijn formaat en hij is 'maar' 2.11 MP

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:24
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef Tom het volgende:
... ~1700/1800 gulden uitgeven...

Wat zouden jullie doen? :)
Gulden, wat is dat ;)

Maar goed, je wilde advies: Ik zou een zak vol euro's meenemen en een Canon S30 kopen....
Is nl. behoorlijk vergelijkbaar met de camera's waar je naar hebt gekeken (qua mogelijkheden), maar is daarnaast ook nog eens klein degelijk en bejubeld in bijna alle reviews.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team in Hilversum bij www.combifotostrik.com staat nog een Nikon Coolpix-990 voor 600euro............goede camera, en goede prijs!

CombiStrikHilversum/Coolpix990

Afbeeldingslocatie: http://hardwarexpo.hypermart.net/graphics/kodak_LS240_headline.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Op donderdag 18 april 2002 15:45 schreef harry het volgende:
CAP-Team in Hilversum bij www.combifotostrik.com staat nog een Nikon Coolpix-990 voor 600euro............goede camera, en goede prijs!

CombiStrikHilversum/Coolpix990

[afbeelding]
voor een 990 is dat geen goede prijs... De 995 staat in de pricewatch voor 593 Euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe fok die 7 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh 995 en 990 is verschillend model |:(, niks gezegd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel om in een dag te lezen en aangezien ik zelf ook een digitale camera wil vind ik dit een zeer interesssant topic.

btw weet iemand of er al een digitale body is voor de minolta waar ik mijn lenzen op kan zetten.

ik heb nu een minolta dynax 505 si spiegelreflex camera met een 28-80 mm lens en een 75-300 mm lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Het grote "Ik wil een digicam hebbeb"-topic
Ik heb er een! (sony cyber-shot 2.1 Mpix)
Afbeeldingslocatie: http://www.epskamp.tmfweb.nl/bloem.jpg
(sorry niet gecompressed, ik wou em niet lelijker maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik wil dus een minolta s404 of s303 kopen (ligt aan het budget). Aangezien ik niet met batterijen wil klooien (of zeg ik nu iets stoms) en ik genoeg geheugen wil wil ik dus 128mb/256mb compactflash erbij kopen en een accu (dit kan?), maar ik kan op topvision.com geen accu vinden? kan iemand mij een link geven naar een accu die ik ervoor kan gebruiken?

s404 TopVision € 12,- € 561,-
s304 TopVision € 12,- € 484,-

Compact Flash 128MB € 58,-

of zijn er betere manieren om langer fotos te kunnen maken? en hoeveel zou me dat kosten?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:52

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik ga denk ik die Aldi-camera halen.....is wel een goed cameraatje voor een lekkere prijs. Zoiezo woensdag maar even bij de Aldi kijken of het écht wat is.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

oke...nu blijkt dat de aldi-cam nix is, wil ik een andere.

Ik zit te twijfelen tussen de:

HP Photosmart C318 € 249,-
Fuji FinePix A201 € 228,-
Canon Powershot A40 (2,1 MP) € 280,-
Kodak DX3500 € 271,-
Olympus C-1 Zoom € 252,-

Ze hebben allemaal een hoge resolutie (+2.1 MP), maar ik kan niet precies in de diverse vergelijkers een keuze maken.

De Olympus heeft als enige een digital zoom volgens mij, maar welke is overall het beste?

Veel dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op woensdag 01 mei 2002 13:57 schreef greatgonzo het volgende:

Kodak DX3500 € 271,-
Olympus C-1 Zoom € 252,-

Veel dank alvast
Ehh, waar haal je die A40 voor 280 euro vandaan, terwijl de pricewatch 333 euro aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op woensdag 01 mei 2002 14:05 schreef j-w het volgende:

[..]

Ehh, waar haal je die A40 voor 280 euro vandaan, terwijl de pricewatch 333 euro aangeeft?
Aha, ik zie het al: bij de MP superstore. Maar als ik het formulier invullen blijk ik inclusief international shipping op $352.43 uit te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

edit:
je was me al weer voor

maar wie helpt me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:51
Op woensdag 01 mei 2002 14:13 schreef greatgonzo het volgende:
edit:
je was me al weer voor

maar wie helpt me??
Je zal toch zelf je keuze moeten maken, gebaseerd op wat je met de camera wilt gaan doen, maar ik kan je wel vertellen wat ik zou doen:
Op woensdag 01 mei 2002 13:57 schreef greatgonzo het volgende:
oke...nu blijkt dat de aldi-cam nix is, wil ik een andere.

Kodak DX3500 € 271,-
Olympus C-1 Zoom € 252,-

Ze hebben allemaal een hoge resolutie (+2.1 MP), maar ik kan niet precies in de diverse vergelijkers een keuze maken.

De Olympus heeft als enige een digital zoom volgens mij, maar welke is overall het beste?

Veel dank alvast
Heeft volgens mij geen continuous mode (serie shot)

Lijkt me wel een goed cameraatje, maar waarom geen 2600Z?

Dit was mijn keuze, voordat ik mijn budget bijstelde en een S30 kocht. Veel handmatige instellingen en mogelijkheid van extra lenzen (wat mijn S30 helaas niet heeft :'( ) en lange sluitertijd (15 seconden) voor nachtopnamen zonder flits.

Kodak DX3500 € 271,-
Geen continuous mode.

Olympus C-1 Zoom € 252,-
Dit is volgens mij maar een 1 MegaPixel camera en valt voor mij dan al af.

Eigenlijk hebben ze allemaal, behalve de A40 maar bar weinig instelmogelijkheden. Maar als je toch voor 'point&shoot' gaat, waarom niet een Fuji 2600 Zoom? Die komt overal zeer goed uit de testen en is maar iets duurder dan de A201.

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de Canon S30 minder handmatige mogelijkheden dan de Canon A40 dan, zoals wordt geimpliceerd in de vorige post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op woensdag 01 mei 2002 14:33 schreef Chaoot het volgende:
Heeft de Canon S30 minder handmatige mogelijkheden dan de Canon A40 dan, zoals wordt geimpliceerd in de vorige post?
Nee, daar doel ik op de mogelijkheid om er extra lenzen op te schroeven. Zoals jij waarschijnlijk ook wel weet heeft de S30 genoeg instellingen :+ En zoals je misschien nog niet weet, is er voor de S30 een lensadapter te koop voor 49 dollar om alsnog lenzen te kunnen monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Op woensdag 01 mei 2002 14:29 schreef kleinelievewolff het volgende:

Eigenlijk hebben ze allemaal, behalve de A40 maar bar weinig instelmogelijkheden. Maar als je toch voor 'point&shoot' gaat, waarom niet een Fuji 2600 Zoom? Die komt overal zeer goed uit de testen en is maar iets duurder dan de A201.

Succes met je keuze!
de Fuji FinePix 2600 is € 324,-

weegt die zoom echt op tegen €100 meer?
Ik ben echt een n00b op dit gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik ga voor de S30, nu maar even wachten tot dat ik antwoord krijg op mijn email hoe duur de camera is bij www.objectief.nl , deze week 25% korting op alles. :P

(ik koop toch liever binnen Nederland als het voor een redelijke prijs kan)

PS En over die lensadapter, nee dat wist ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op woensdag 01 mei 2002 14:46 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

de Fuji FinePix 2600 is € 324,-

weegt die zoom echt op tegen €100 meer?
Ik ben echt een n00b op dit gebied
Ik vind zelf van wel. Het scheelt een heleboel of je voor elke foto eerst een paar keer heen en weer moet lopen om hem goed 'geframed' te krijgen of dat je even zoomed. Let bij zoom trouwens alleen op de optische zoom. Digitale zoom is gewoon uitvergroten door de camera, dat kan je ook zelf doen door je foto te croppen en op te blazen. Kijk hier eens voor vergelijkingen tussen de camera's http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp Zowieso een goede pagina dat dpreview voor hun reviews. Ook imaging-resource is een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op woensdag 01 mei 2002 14:53 schreef Chaoot het volgende:
Mooi, ik ga voor de S30, nu maar even wachten tot dat ik antwoord krijg op mijn email hoe duur de camera is bij www.objectief.nl , deze week 25% korting op alles. :P

Je kunt zeker voor een goede prijs kopen binnen nederland, maar dan moet je wel een beetje lef hebben. Ik ben in Utrecht een paar zaken in geweest en heb daar gezegd dat ik een S30 wil kopen:

'Wat kost die S30 bij jullie?'
'Dat staat erbij'
'Ja dat zie ik, maar 899 euro is wel een beetje veel als ik hem voor 599 euro op internet kan kopen'
'is dat echt zo?'
'ja'
'ik zal even informeren wat wij dan voor prijs kunnen bieden'
....
'sorry, zo laag kunnen we niet gaan, maar voor 679 euro mag je hem meenemen'
'en bedankt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik denk dat het de fuji a201 wordt, bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op woensdag 01 mei 2002 15:01 schreef greatgonzo het volgende:
ik denk dat het de fuji a201 wordt, bedankt voor je hulp!
Geen dank! Maar ga alstjeblieft niet op mijn mening af! Lees zoveel mogelijk reviews van de camera's waar je tussen twijfelt en vooral ook wat 'user comments' (ervaringen van gebruikers). Ga ook een keer naar een fotozaak om de apparaatjes in het echt te bekijken en eventueel vast te houden. Je zal zien dat je een camera die je op internet niets vond in het echt perfect voor jouw handen is, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een erg interessant topic alleen om nou al die pagina's door te gaan lezen werd me bij pagina 11 toch wat teveel.

mijn punt is dit:
ik wil een camara kopen tussen de 350 en 400 euro. nu zag ik dus die aanbieding van Aldi en dacht, aaaah ik ben eruit dat wordt hem maar nu blijken de meningen daar erg over verdeeld te zijn, en zelf vind ik de test foto's ook iets minder (het blijft toch een hoop geld).

nu zag ik laatst in het krantje van het office center ook een aanbieding van de HP C618 maar daar is iedereen ook niet echt enthousiast over.

en om eerlijk te zijn "Ik Weet Het Niet Meer" |:(.

Wie heeft er goeie adviezen of zegt, je moet pagina zoveel nog maar eens lezen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Op woensdag 01 mei 2002 14:56 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Je kunt zeker voor een goede prijs kopen binnen nederland, maar dan moet je wel een beetje lef hebben. Ik ben in Utrecht een paar zaken in geweest en heb daar gezegd dat ik een S30 wil kopen:

'Wat kost die S30 bij jullie?'
'Dat staat erbij'
'Ja dat zie ik, maar 899 euro is wel een beetje veel als ik hem voor 599 euro op internet kan kopen'
'is dat echt zo?'
'ja'
'ik zal even informeren wat wij dan voor prijs kunnen bieden'
....
'sorry, zo laag kunnen we niet gaan, maar voor 679 euro mag je hem meenemen'
'en bedankt'
Euhh welke winkel was dat....? :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Laatst online: 09-09 13:25
Dat werkt bv. bij de expert. Die hebben een laagste prijs garantie. Gewoon daar ff laten zien op die internet site en je mag hem voor de prijs meenemen.

Het was dat ze de Fuji Finepix 2600Z daar niet hebben, anders had ik hem daar gekocht.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ben aan het informeren bij de mediamarkt. Mar die klote telefoonlijn sucks. Ik ga echt niet een kwartier in de wacht zitten... En die site sucks ook al!

Iemand een idee wat de Canon S30 kost bij de mediamarkt?
En CF card zijn die daar ook goedkoper dan ergens anders?

Ik ben niet zo goed in onderhandelen, maar het schijnt wel te werken...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Op donderdag 02 mei 2002 16:11 schreef Mystikal het volgende:
Ik ben aan het informeren bij de mediamarkt. Mar die klote telefoonlijn sucks. Ik ga echt niet een kwartier in de wacht zitten... En die site sucks ook al!

Iemand een idee wat de Canon S30 kost bij de mediamarkt?
En CF card zijn die daar ook goedkoper dan ergens anders?

Ik ben niet zo goed in onderhandelen, maar het schijnt wel te werken...
Ik heb inmiddels gebeld met de media (na lang wachten)
Hij kost 699, dat is niet echt veel naar mijn mening. Bij dixons kost t'ie 819. Das toch 120 euro's in de kontzak! :+

FC 128 mb kost 90 euro (ter info)
Hmm ik denk dat dit hem toch gaat worden

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je maar niks bij camex koopt

wat een kut zaak :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op donderdag 02 mei 2002 16:36 schreef Mystikal het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels gebeld met de media (na lang wachten)
Hij kost 699, dat is niet echt veel naar mijn mening. Bij dixons kost t'ie 819. Das toch 120 euro's in de kontzak! :+

FC 128 mb kost 90 euro (ter info)
Hmm ik denk dat dit hem toch gaat worden
699 is een mooie prijs in Nederland, kon hem zelf voor 679 krijgen bij Radio Steenweg in Utrecht, maar die hadden hem niet op voorraad. Staffhorst wel voor 700 euro. CF kaartjes moet je in Australie kopen >:) Zie: [topic=481997/1/150]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 08:38
Op donderdag 02 mei 2002 15:47 schreef Rusty het volgende:
Dat werkt bv. bij de expert. Die hebben een laagste prijs garantie. Gewoon daar ff laten zien op die internet site en je mag hem voor de prijs meenemen.
Ik heb even gekeken op de website van Expert. Daar staat inderdaad de slogan "laagste prijsgarantie".
Maar er staat ook bij dat je het artikel elders moet aantreffen "onder dezelfde voorwaarden". Wat dat precies inhoud moet je navragen in de winkel :?
Ik heb deze slogan altijd beetje dubieus gevonden. Ze zullen er zichzelf toch onder de een of andere manier eronder uit lullen.

Voorbeeldje:
Op dit moment actie bij Expert: SONY SUPERCOMPACTE DIGITALE FOTOCAMERA MET MEMORYSTICK. Er staat geen type aanduiding bij. Maar ff afbeelding vergelijken en je komt tot de ontdekking dat het hier om de Sony DSC-P5 gaat. Kosten bij Expert € 799. En dat is ook nog eens een actieaanbieding |:(
Bij bijvoorbeeld Foto Konijnberg maar € 700.
Dus als ik morgen ff naar Expert ga krijg ik dat toestel voor € 700 mee???
Ik moet dat nog zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Op zondag 05 mei 2002 13:13 schreef vweereld het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken op de website van Expert. Daar staat inderdaad de slogan "laagste prijsgarantie".
Maar er staat ook bij dat je het artikel elders moet aantreffen "onder dezelfde voorwaarden". Wat dat precies inhoud moet je navragen in de winkel :?
Ik heb deze slogan altijd beetje dubieus gevonden. Ze zullen er zichzelf toch onder de een of andere manier eronder uit lullen.

Voorbeeldje:
Op dit moment actie bij Expert: SONY SUPERCOMPACTE DIGITALE FOTOCAMERA MET MEMORYSTICK. Er staat geen type aanduiding bij. Maar ff afbeelding vergelijken en je komt tot de ontdekking dat het hier om de Sony DSC-P5 gaat. Kosten bij Expert € 799. En dat is ook nog eens een actieaanbieding |:(
Ja dat heb ik ook gehoord. Meestal als paaltje bij puntje is dan kleven er opeens heel wat voorwaarden aan. Ik da dan ook maar voor de Media Markt denk ik...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Op zondag 05 mei 2002 13:13 schreef vweereld het volgende:

[..]

Voorbeeldje:
Ja dat heb ik ook gehoord. Meestal als paaltje bij puntje is dan zijn er een hoop voorwaarden. Ik denk dat ik maar voor de media markt ga. Weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik wil dus ook een digicam hebben en ben na veel zoeken uitgekomen bij of de Canon S40 of de S30. Maar er blijven nog 2 vraagjes over. 1) zit er nog meer verschil tussen de s40 en s30 dan het aantal MP en 2) heeft er iemand een filmpje van de s30?? Ik wil weleens een filmpje zien, maar kan er nergens een vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Op woensdag 01 mei 2002 14:53 schreef Chaoot het volgende:

Deze week is er geen 25% op alles zie ik. Iemand enig idee hoeveel een Powershot G2 bij objectief.nl kost? Ik heb al een mail gestuurd...wacht ik bel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Op dinsdag 07 mei 2002 08:02 schreef kiwi71 het volgende:
Nou, ik wil dus ook een digicam hebben en ben na veel zoeken uitgekomen bij of de Canon S40 of de S30. Maar er blijven nog 2 vraagjes over. 1) zit er nog meer verschil tussen de s40 en s30 dan het aantal MP en 2) heeft er iemand een filmpje van de s30?? Ik wil weleens een filmpje zien, maar kan er nergens een vinden. ;(
probeer hier eens...
http://www.dcresource.com/reviews/cameraList.php3

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 09:28 schreef Timbos het volgende:
Deze week is er geen 25% op alles zie ik. Iemand enig idee hoeveel een Powershot G2 bij objectief.nl kost? Ik heb al een mail gestuurd...wacht ik bel wel.
Nee, die 25% korting was vorige week dus. En wat is het geworden? Ik heb nog steeds geen aankoop gedaan, 'k was van plan voor de Nikon 885 te gaan via Topvision, echter nu lees ik her en der wat over het feit dat rode kleuren te rood overkomen,'k ga denk ik toch voor de Canon S30. Hoewel die toch 100 Euro gemiddeld duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Zeker ik heb gebeld en bij hun kost het 999 eurootjes. Die man aan de telefoon wiegerde eerst mij die prijs op te noemen maar deed dit toch. Vanmorgen had hij 0 G2'tjes maar er zou vanmiddag een nieuwe lading komen. Ik bellen om 3 uur maar tevergeefs.

Die G2 camera gaan echt ontzettend hard, niet normaal. Gewoon nergens te krijgen meer. IK heb sinds vorige week vrijdag een bestelling bij webvoordelig.nl geplaatsts en dat gaat waarschijnlijk toch eind Mei duren :(. Maar ik krijg wel een camera + tas voor 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07-2022
Zijn er ook mensen die een PENTAX Optio 330 hebben. Zijn jullie tevreden over dit toestel en laat eens een foto zien.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.