MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Zo tijd voor een nieuw topic zou ik zeggen.
FF de mod vragen voor deel 2 (heb het al gedaan via ICQ)
FF de mod vragen voor deel 2 (heb het al gedaan via ICQ)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Vind ik echt jammer, tis me net te duur, kan voor die prijs de A40 krijgen met akku en 64mb flashzooi! Dus dan w8 ik liever, want als die dingen strax weer leverbaar zijn, dan gaat de prijs toch weer omlaag... Jammer dat er niet bekend is hoelang dat nog gaat duren, maar ja voor mij het w8en waard!Op dinsdag 25 juni 2002 16:53 schreef RekZ het volgende:
en ik heb net toch een A40 gekocht
Correct R'dam hebben ze hem nog alleen wel 449
Deze draad wordt idd een beetje lang. IDD tijd voor een slotje.
Maar ik denk dat jullie er ook achter zijn gekomen dat zo'n enorme topic niet al te best werkt.
Daarom wil ik dat er niet een tweede geopend wordt, maar een kleine splitsing.
Het is niet mogelijk om op merk te splitsen. Er zijn gewoon teveel cameramerken.
Op MP ook niet, aangezien MPs niet zaligmakend zijn.
Wat de usertjes wel zeker weten is hoe dik hun portemonnee is.
Daarom stel ik voor om op budget te splitsen.
We hebben al
[topic=507380/1/100]
en
[topic=514802/1/100]
Dan stel ik voor dat er nog eentje wordt geopend voor budgetten boven de €500 om verder te gaan.
Maar ik denk dat jullie er ook achter zijn gekomen dat zo'n enorme topic niet al te best werkt.
Daarom wil ik dat er niet een tweede geopend wordt, maar een kleine splitsing.
Het is niet mogelijk om op merk te splitsen. Er zijn gewoon teveel cameramerken.
Op MP ook niet, aangezien MPs niet zaligmakend zijn.
Wat de usertjes wel zeker weten is hoe dik hun portemonnee is.
Daarom stel ik voor om op budget te splitsen.
We hebben al
[topic=507380/1/100]
en
[topic=514802/1/100]
Dan stel ik voor dat er nog eentje wordt geopend voor budgetten boven de €500 om verder te gaan.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.