Het grote "Ik Wil Een Digicam Hebben"-topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een goede digicam die vooral binnen erg goede fotos moet kunnen maken. De prijs moet onder de 800 gulden ongeveer liggen en als het kan moet het een beetje makkelijk zijn om de fotos naar de computer over te zetten.

Kan iemand hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 08:40 schreef smallboy het volgende:
Gisteren was er een test met digitale camera's bij binnenstebuiten (19.25 uur Nederland 2) zei mijn moeder. Ze wist nog dat een Nikon gewonnen had maar welk type weet iemand dat ?

edit: spelfoutje
1. nikon coolpix 775
2. canon dig. ixus
3. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 02:32 schreef jerney21 het volgende:
Ik zoek een goede digicam die vooral binnen erg goede fotos moet kunnen maken. De prijs moet onder de 800 gulden ongeveer liggen en als het kan moet het een beetje makkelijk zijn om de fotos naar de computer over te zetten.

Kan iemand hiermee helpen?
[topic=348962/1/25]

Daar staan wat fotos van in, hele leuke cam voor weinig geld, heb hem 7 maand geleden gekocht voor 600 ofzo. Fotos overzetten is makkelijk kabels er in pluggen en je hebt er een verwisselbare HD bij staan , kun je ze zo kopieren :)

Echt een aanradertje in de prijs klasse ;)
Fuji Finepix 1300
http://www.tweakers.net/pricewatch/17992

en als je toch meer wilt besteden

1 van zijn broertjes
http://www.tweakers.net/pricewatch/18001
http://www.tweakers.net/pricewatch/9192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

Op zaterdag 22 december 2001 02:39 schreef Tuinlaafje het volgende:

[..]

1. nikon coolpix 775
2. canon dig. ixus
3. ???
* smallboy thnxt tuinlaafje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:52
Ik heb weinig verstand van deze dingen, maar dit is mijn lijstje van eisen:

Rond de 1000 piek
16 MB geheugen standaard
GEEN batterij voeding (accu, of iets anders dat makkelijk te herladen is).
Beetje redelijke zoom.
Goede close-up eigenschappen (belangrijk om van dichtbij scherp te kunnen fotograferen.
En natuurlijk beeldkwaliteit die niet onderdoet voor een goede 'gewone' cmera

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zit je denk ik wel 'iets' boven de 1000 pietermannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:05
Ik wil ook een digicam!!!

Op dit moment denk ik aan de Rollei D23 com , deze camera is te koop voor 888 piek bij de Mediamarkt en heeft 2.3M pixels, 3x optische zoom en een 1,8"lcd schermpje.
Meer info is te vinden op http://www.dcviews.com/ .

Het lijkt mij wel een leuke camera voor die prijs. Heeft iemand ervaring met dit toestel?? Ik heb zelf weinig verstand van camera's en de search leverde ook geen info op over deze camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb nu eindelijk een digicam: de Canon Powershot G2.

Voordelen:

- fotokwaliteit;
- meerdere lenzen mogelijk (optie);
- aparte flitservoet voor serie 220EX t/m 550EX;
- accu die lang mee gaat;
- alles is in te stellen: ISO, sluitertijd, diafragma, witbalans, etc., maar ook alles automatisch kan;
- optische zoom van 3x;
- TFT-schermpje én zoeker;
- aansluiting op TV (prima kwaliteit);

Nadelen:

- prijs;
- standaard geen draagtas;
- standaard slechts 32MB compact flash, 128 MB is zeker aan te raden.

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 17:52
Zit je denk ik wel 'iets' boven de 1000 pietermannen
De C912 van HP is rond de 1000, maar die loopt op batterijen en dat wil ik niet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 07:38

spok9

Groen...

w000000t!! Heb gisteren geheel onverwacht een digicam gekregen :) Mijn vader had wat leuke kado's gekocht :)

Tis een hp photosmart 315 :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een camera gaan kopen. Budget 1000-1200

Er worden alleen maar foto's mee gemaakt die op internet moeten komen, dus er wordt niks afgedrukt. De kwaliteit moet gewoon goed (goed genoeg voor foto's op internet) zijn, dus ik denk dat de nadruk een beetje op het geheugen komt te liggen. Wie heeft er een leuke suggestie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder andere door de topics op GOT, heb ik interesse gekregen om een digitale camera te kopen. Door hetgeen ik gelezen heb weet ik dat ik boven de 1000 gulden moet gaan zitten voor een beetje camera.
Budget 1000-1500 (excl. meer geheugen)

- Vooral huis tuin en keuken kiekjes.
- 2/3x optische zoom is wel welkom voor speciale gevallen
- minimaal 2,1 mpix want afdrukken moet wel met redelijke kwaliteit mogelijk zijn

Welk merk en type kan ik het beste nemen? Olympus, Fuji, Canon, Nikon?? (sony wil ik niet zoals de merknaam al zegt zo niet)

Alle sugesties welkom, ook welke camera ik beter niet kan nemen. Ik ben geen type voor veel instellen, maar wel bereid dat te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Laatst online: 10-09 07:38

spok9

Groen...

Op woensdag 26 december 2001 12:27 schreef MiKe_V het volgende:
Ik wil een camera gaan kopen. Budget 1000-1200

Er worden alleen maar foto's mee gemaakt die op internet moeten komen, dus er wordt niks afgedrukt. De kwaliteit moet gewoon goed (goed genoeg voor foto's op internet) zijn, dus ik denk dat de nadruk een beetje op het geheugen komt te liggen. Wie heeft er een leuke suggestie....
Puur voor internet is het naar mijn idee een beetje overkill om een camera van ruim 1000 piek te kopen...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Nikon Coolpix 880 gezien voor 1330 gulden, ik denk dat dit de mijne gaat worden. Met accu word het ongeveer 1500 gulden.

Of heeft iemand andere (betere) suggesties?

Verwijderd

Ik heb een Kodak DX3900. Prima camera, 3.3 megapixel, optische/digitale zoom en docking station waarmee je zo je foto's naar de pc oversluist. Ideaal ding, kosten f 1500,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Ik heb een G2 gekocht, fijn apparaat, hoewel dat autofocus... Ik weet het niet, het stelt nog niet altijd scherp op wat ik wil.

Weet iemand nog een goede fototas voor de G2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb de G2 samen deze tas gekocht bij Perfect Systems. Deze tas staat niet op hun site, maar enig speurwerk leverde me dit typenummer op SC-PS400 (kost ongeveer 80 piek)

voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://cmssg1.tn.utwente.nl/~marco/GoT/Fotos/100-0004_IMG.jpg

vakje voor afstandsbediening en geheugen:
Afbeeldingslocatie: http://cmssg1.tn.utwente.nl/~marco/GoT/Fotos/100-0005_IMG.jpg

ahcterkant, met riemhouder:
Afbeeldingslocatie: http://cmssg1.tn.utwente.nl/~marco/GoT/Fotos/100-0006_IMG.jpg

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook nog een idee voor een tas voor een Kodak DX3900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik wil eigenlijk een camera zoals de canon G2, maar dan met meeeer optische zoom... welke camera is dan het beste voor mij? is de Pro90IS dan iets???

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 11-09 17:26
Ik heb niet het gehele topic doorgelezen maar ik hoop dat ik hier antwoord kan krijgen om mijn vraag.
Ik heb nu een webcam met een kwaliteit van 3x niks.
Nu ben ik (niet direct vandaag/volgende week) van plan om een digitale camera te kopen. Maar ik wil de camera ook graag als webcam gebruiken zodat ik dan een beetje kwaliteit heb wanneer ik plaatjes upload op mijn webcam pagina.
Het maakt mij in 1ste instantie niet uit wat voor geheugenkaartjes erin moeten of hoeveel MB er bij zit.
Mijn budget is ongeveer 1250 gulden (567.22 Euro).
Ik maak nu niet zoveel foto's maar wanneer ik die met een zou gaan maken dan wil ik wel een beetje kwaliteit hebben (in ieder geval 15x 10cm fotootje kan laten afdrukken).

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 17:16 schreef FalconM het volgende:
Ik heb de G2 samen deze tas gekocht bij Perfect Systems. Deze tas staat niet op hun site, maar enig speurwerk leverde me dit typenummer op SC-PS400 (kost ongeveer 80 piek)

voorkant:
[afbeelding]

vakje voor afstandsbediening en geheugen:
[afbeelding]

ahcterkant, met riemhouder:
[afbeelding]
Falcon, bedankt. Vond hem net iets te groot, heb toch LowePro D-res 25 AW gekocht, klein en kan aan je riem. Das wel handig als je veel loopt met zo'n ding. De rest van de spullen kunnen dan gewoon in de koffer of de rugzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2024

Fireman

We talk about luxury problems

Ik heb eens rond gekeken en wat gevraagt over digi camera's en nu kom ik tot de conclusie dat ik voor een 2.0 of meer mega-pix moet gaan. i.v.m het afdrukken van de foto's op het formaat 10x15. Zie een andere topic van mij.

Ik heb de canon powershot A20 op het oog of die fuji finepix 2300.

Welke komt er beter uit?

Ook heb ik gelezen dat het beter is om meer dan 100 iso te hebben. Weten jullie welke dit hebben?

Als je die andere topic leest dan weet je waarvoor ik 'm wil gebruiken.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op donderdag 03 januari 2002 23:32 schreef firemen het volgende:
Ik heb eens rond gekeken en wat gevraagt over digi camera's en nu kom ik tot de conclusie dat ik voor een 2.0 of meer mega-pix moet gaan. i.v.m het afdrukken van de foto's op het formaat 10x15. Zie een andere topic van mij.

Ik heb de canon powershot A20 op het oog of die fuji finepix 2300.

Welke komt er beter uit?

Ook heb ik gelezen dat het beter is om meer dan 100 iso te hebben. Weten jullie welke dit hebben?

Als je die andere topic leest dan weet je waarvoor ik 'm wil gebruiken.
houd er wel rekening mee dat je meer ' noise' krijgt als je een hogere ISO waarde gebruikt...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

zo, m'n oom kwam hier laatst patsen met z'n Olympus E-10 en toen kwam ik ineens tot de conclusie: Ik mot dat ook. Dus ik zoek eigenlijk iets dergelijks maar dan niet voor €1630 maar voor rond de 800 ofzo :D iemand advies? het gaat me vooral om een paar dingen: compact flash (khep al een 128mb), goede AF instellingen etc, en goede macro etc voor van die fijne close-ups met blurry achtergrond :P

van dpreview:
Afbeeldingslocatie: http://img.dpreview.com/reviews/images/oly_e10.gif
Detail Rating (out of 10)
Construction 9
Features 9
Image quality 8
Lens / CCD combination 8
Ease of use 8
Value for money 9
check hier voor samples http://www.dpreview.com/gallery/olympuse10_samples/

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Leuk cameraatje maar wel erg groot vind ik, denk dat ik toch voor de digital ixus zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Op zaterdag 05 januari 2002 15:59 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

houd er wel rekening mee dat je meer ' noise' krijgt als je een hogere ISO waarde gebruikt...
Wat is "noise" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Ik heb vandaag vele topix bekeken met de digicams en ben onder de indruk geraakt van de digital ixus van Canon.

Nu heb je alleen 3 verschillende digital ixusjes.
Maar welke zou ik nou kiezen :?

Ik twijvel erg tussen:

Canon digital ixus
Canon digital ixus v
Canon digital ixus 300

Welke is nou de juiste keus :?

Als ik bij http://www.dpreview.com/ kijk dan heeft de "gewone" digital ixus meer sterren dan de digital ixus V erwijl het in principe toch dezelfde camera's zijn :?

Verder hebben de meeste gotters de "gewone"

Zit nu erg te twijvelen tussen vooral die 2 die ixus 300 heeft volgens mij niet zo veel toegevoegde waarde in vergelijking tot de ixus v namelijk.

Wie kan het voor mij iets makkelijker maken om een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ivus V kan ook korte filmpjes maken ( V van video )

Dat kan de gewone niet

verder zijn ze gelijk aan elkaar

de 300 heeft 3x zoom ipv 2 bij de ixus en ixus V en iets beter kwaliteit

Wel groter en zwaarder

Daarom heb ik voor de V gekozen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen onbelangrijk detail: de V heeft 24 kleuren en de 300 heeft 30 kleuren. Bij de 300 wordt ook standaard een 8MB CF-kaartje geleverd. Dus het verschil in optische zoom, kleuren en het kaartje heeft er bij mij tot geleid dat ik de 300 heb gekocht met een 128 MB CF-kaartje en die bevalt UITSTEKEND!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Is kwaliteitsverschil erg groot :?

Anders neem ik denk ik gewoon de "gewone" digital ixus dat scheelt geld en die videofilmpies gebruik ik toch niet zooooo veel.

Al zie ik dat die V maar een heeeeeel klein beetje duurder is in de pricewatch dus wordt toch denk ik de digital ixus V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vriend van me heeft de eerste ixus en zijn binnen foto's en mijn binnenfoto's verschillen nogal van kwaliteit. Bij sommige van zijn foto's is ook een vieze groene cirkel te vinden, daar waar hij op gefocusd heeft. Die zijn bij mij niet te zien. Denk dat die 30 kleuren van de ixus 300 toch aardig verschil uitmaken.

Heb mijn camera overigens bij alternate.nl besteld en dus stond de ptt de volgende dag al op de stoep. Iets duurder dan webvoordelig maar ergens anders hier op got kun je lezen dat iemand er een hele poos op zijn ixus 300 heeft moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op maandag 07 januari 2002 22:13 schreef firemen het volgende:

[..]

Wat is "noise" ?
kijk maar eens bij de glossary van www.dpreview.com
daar staat dat beter uitgelegd dan dat ik dat kan :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Hmmmmm Canon Digital Ixus wordt nu wel erg interressant hij kost € 499 bij de fotoking :?

Ben er nog steeds niet helemaal uit welke ixus ik nou moet nemen kan iemand mij over de streep helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat wil je nog meer weten dan? kun je aan de hand van bovenstaande berichtjes geen beslissing nemen? oke, we gaan wat vraagjes stellen.

wil je ook korte filmpjes maken?
nee: dan de eerste ixus
ja: dan ixus V of ixus 300

Ixus V of 300 ligt er dus aan of je de 30 t.o.v. 24 kleuren en en de 3x t.o.v. 2x optische zoom belangrijk vind. Ik vond van wel dus koos voor de 300. Net iets duurder dan de V maar veel beter.

Voor de rest: lekker klein (ook weer niet TE klein), gemakkelijk in binnenzak mee te nemen. geen gehannes met AA-batterijen verwisselen maar handig accuutje + oplader waar je aardig lang mee kunt doen. zeer gemakkelijk panorama-foto's maken, iets waar de meesten nog geen extra knopje voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Nou ik weet het hoor wordt toch de digital ixus V die kost net zo duur als de gewone ixus dus koop ik die maar.

Die ixus 300 is wel weer een beetje duurder, toch iets te duur vind ik.

Canon digital IXUS V
€ 499,-

Canon digital IXUS 300
€ 637,-

Scheelt aardig wat. Allemaal bedankt voor de adviezen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ik hoor weer een marco borsato ;) -ah ik heb toch liever echt een CAMERA in mn handen, het liefst 1 die je echt met twee handen moet vasthouden, maar voor mij ist dan ook iets meer pro achtig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Ik zit te twijfelen tussen deze 2 :
• Canon Powershot A10
• Fuji Finepix 2300

Misschien ligt het aan mij, maar klopt he dat de A10 mooiere plaatjes maakt ?

Hier wat testpics van de Fuji :
Testpics Fuji

Van de A10 :
Testpics A10

Heeft iemand wat test foto's van de HP Photosmart C318 ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Op dinsdag 08 januari 2002 22:33 schreef JT het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 :
• Canon Powershot A10
• Fuji Finepix 2300

Misschien ligt het aan mij, maar klopt he dat de A10 mooiere plaatjes maakt ?

Hier wat testpics van de Fuji :
Testpics Fuji

Van de A10 :
Testpics A10
Vind die picture van de A10 ook mooier maar komt misschien ook omdat die van de fuji van dichterbij is genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Op dinsdag 08 januari 2002 22:37 schreef izzii het volgende:

[..]

Vind die picture van de A10 ook mooier maar komt misschien ook omdat die van de fuji van dichterbij is genomen
Ik vind die A10 ook veel helderder en die Fuji een beetje flets.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Weet iemand of er een opvolger komt van de Canon Pro90is & de Oly 2100UZ ???

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Op dinsdag 08 januari 2002 15:32 schreef izzii het volgende:
Hmmmmm Canon Digital Ixus wordt nu wel erg interressant hij kost € 499 bij de fotoking :?

Ben er nog steeds niet helemaal uit welke ixus ik nou moet nemen kan iemand mij over de streep helpen :?
Bedenk wel dat je met welke IXUS dan ook binnenshuis er niet echt veel aan hebt. Flits is vrijwel onbruikbaar en lens is niet echt lichtgevoelig... Heb zelf de Originele IXUS een jaar gehad, maar ben nu veel blijer met m'n S30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Op donderdag 10 januari 2002 22:34 schreef connos het volgende:

[..]

Bedenk wel dat je met welke IXUS dan ook binnenshuis er niet echt veel aan hebt. Flits is vrijwel onbruikbaar en lens is niet echt lichtgevoelig... Heb zelf de Originele IXUS een jaar gehad, maar ben nu veel blijer met m'n S30 :)
Hmmmm mag ook wel denk ik die is toch alweer 160+ euro duurder dan de digital ixus.

Gaat gewoon om een leuk cameraatje voor wat fotootjes, en iedereen is toch wel positief erover. Ga toch maar ff een ixusje halen heb namelijk geen 1500 over voor een S30je. Maybe als ik groter ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Nog een laatste vraagje *D

Ik was van plan om een canon digital ixus v te kopen nu was ik de laatste dagen nog wat topics aan het doorpluizen en nu zag ik dat de digital ixus een iso heeft van 100

Nu schijnt het dat dit vooral problemen geeft bij foto's die je binnen maakt (zoals connos zegt). Nu wil ik mijn digicam vooral meenemen naar parties.

Is deze camera dan wel geschikt hiervoor of kan ik beter de ixus 300 of een canon camera nemen uit de S serie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Mag ik in deze draad ook beginnen over digitale video camera's? Zo niet, negeer deze post :)

Ik ben dus opzoek naar een billijke digitale video camera. Ik heb al wat lopen zoeken op internet, en deze ziet er wel interessant uit:

http://data3.jvc-europe.com/JvcCons/Products/ProductDetail.asp?ProductID=GR-DVL157&Country=Nld&Lang=Nl

Iemand ervaring met digitale video camera's? Deze jvc kamer kost zo'n 800 euro, opzich netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de HPc215 is ook niet duur

http://www.shop.nl/fo/shop.nl/index.jhtml?productId=480744&categoryId=571791
heeft iemand zo'n ding?

Wat is beter Fuji finepix 1300 of HP c215?
beide 1,3 M pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Op zondag 13 januari 2002 14:53 schreef [MYC]CBS het volgende:
de HPc215 is ook niet duur

http://www.shop.nl/fo/shop.nl/index.jhtml?productId=480744&categoryId=571791
heeft iemand zo'n ding?

Wat is beter Fuji finepix 1300 of HP c215?
beide 1,3 M pixels.
Volgens de "verhalen" is die hp c215 niet zo goed. en voor die fuji fine pix 1300, waar kan jij die nog kopen?

Laat het me a.u.b. weten via de mail.

Fine pix ziet er goed uit kijk maar eens hier [topic=348962/1/25]

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:35
Ik ben een beetje op zoek geweest naar een goedkope family cam en deze lijkt me wel wat : HP photosmart 612.Dit dingetje kost zo rond de 350 Euro. www.megapixel.net/reviews/hp612/hp612-gen.html Is er iemand die dit ding heeft, ervaringen ?!?! Verder zie ik hier niet zo veel over HP, is daar een rede voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAHhhhhhhh
Ik weet het niet meer.
Na uren lang plaatjes kijken, reviews lezen weet ik het niet meer.

De fuji finepix 1300 lekker goedkoop :) 1Mpix :(
de fuji finepix A201 lekker duurder:( 2 Mpix :)
de HP photosmart C318 redelijke prijs 2Mpix :)

Wat kan ik het beste doen.
de bedoeling was slechts €200,= uit te geven maar voor net iets meer heb je dus ook 2Mpixels.
MAXIMALE is dus € 292,= (finepix A201)!!
Plz advies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Op maandag 14 januari 2002 20:01 schreef [MYC]CBS het volgende:
AAHhhhhhhh
Ik weet het niet meer.
Na uren lang plaatjes kijken, reviews lezen weet ik het niet meer.

De fuji finepix 1300 lekker goedkoop :) 1Mpix :(
de fuji finepix A201 lekker duurder:( 2 Mpix :)
de HP photosmart C318 redelijke prijs 2Mpix :)

Wat kan ik het beste doen.
de bedoeling was slechts €200,= uit te geven maar voor net iets meer heb je dus ook 2Mpixels.
MAXIMALE is dus € 292,= (finepix A201)!!
Plz advies!!
Je hebt ook nog de kodak DC 3800 voor http://www.tweakers.net/pricewatch/15136 , dat is 2 Mpix en niet al te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik zit te twijfelen tussen de:
Canon Powershot A20
Nikon Coolpix 775 en de
Sony Cybershot DSC-P50

Heeft iemand ervaring met 1 van de toestellen?

Of kan iemand een goed advies geven welke ik het beste kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

woohoow ik ga de Olympus E10 kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Op woensdag 16 januari 2002 19:46 schreef BaRF het volgende:
woohoow ik ga de Olympus E10 kopen!
Geld teveel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

nee, hobbies te weinig ;) hehe, prijs valt eigenlijk wel mee, €1350 ex btw :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 21:53

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ben er uit, heb net een Canon Powershot G2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Op donderdag 17 januari 2002 15:23 schreef BaRF het volgende:
nee, hobbies te weinig ;) hehe, prijs valt eigenlijk wel mee, €1350 ex btw :9~
...ex extra accu(s), opslagmedia en evt. tasje...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Ik ga binnenkort een digital ixus v kopen alleen nu vraag ik mij af wat voor handige dingen ik er nog bij zal nemen :?

Ik moet iedergeval een flash kartje kopen maar van hoeveel en zit er nog verschil in :?

Een xtra accu schijnt ook wel handig te zijn :?

En zit de denken aan een hardcase

Afbeeldingslocatie: http://www.fotoking.de/ixusbox-klein.jpg

Zijn er verder nog belangrijke dingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 17 januari 2002 21:20 schreef beschuitfluiter het volgende:

[..]

...ex extra accu(s), opslagmedia en evt. tasje...
ok, accu ex ja, maar ik heb al een 128 en 64 mb cf kaartje, dus ik hou het wel vol tot ik m'n volgende loterij win :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

zijn fotos die je met een digitale camera maakt beter/ slechter dan een normale foto camera???

Ik wil een canon ixus digitale camera kopen, maar de foto's moeten er dan niet slechter op worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op zaterdag 19 januari 2002 22:58 schreef ken het volgende:
zijn fotos die je met een digitale camera maakt beter/ slechter dan een normale foto camera???

Ik wil een canon ixus digitale camera kopen, maar de foto's moeten er dan niet slechter op worden
Ligt er maar net aan wat voor camera. Bijvoorbeeld de Canon D30 is 3,3 MegaPixel maar gebruik een CMOS ipv CCD en die heeft wonderwel eigenlijk helemaal geen ruis, zelfs niet bij hoge iso waarden. Maar het ding is wel duur.

Goedkopere 3,3 megapixel camera's hebben gewoon meer ruis als een profi Canon.

Ik heb zelf een 5,2 Mpixel Sony DSC-F707 en die heeft misschien iets meer ruis als een D30 maar die 5,2 mpixel kan dat aardig compenseren. Probeer maar eens een 5,2 mpixel foto van de sony de resizen naar de 3,3 van de canon :9

PS wat me erg opvalt is dat als mijn camera vrij warm is door het gebruik en vasthouden enzo heb ik meer ruis dan als ie koud is. Dus als je nachtfoto's maakt 's nachts van de maan enzo buiten laat hem dan gewoon effe 5 minuten afkoelen >:) werkt echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Hey,

wat raden jullie me aan, ik twijfel nog erg tussen deze 2:

Fuji FinePix 2600 zoom
Canon Powershot A20

Weet iemand misschien de grootste verschillen tussen de 2?
En een 'best choice' zou ook fijn zijn :)

Oh nog even iets:
Ik kan de Jenoptik JD 3300 Z3 met 3.1 MPIXEL voor 399,- euro krijgen, dat is dus goedkoper dan bovenstaande 2 en veel meer mpixels, maar Jenoptik staat volgens mij niet zo goed bekend...

Help me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben me aan het orienteren op een digitale camera.
Na veel lees- en speurwerk gaat mijn voorkeur vooralsnog uit naar een Fuji FinePix 4800 Zoom

Als newbie op het gebied van Digicams voldoet hij op het eerste gezicht aan mijn wensen, en de reviews zijn redelijk positief.

Graag zou ik willen weten of er hier mensen zijn die deze camera hebben en wat hun ervaringen zijn, en uiteraard of er wellicht betere alternatieven zijn in deze prijsklasse (ca. EUR 600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:28
Op woensdag 23 januari 2002 09:17 schreef Tangletje het volgende:
Ik kan de Jenoptik JD 3300 Z3 met 3.1 MPIXEL voor 399,- euro krijgen, dat is dus goedkoper dan bovenstaande 2 en veel meer mpixels, maar Jenoptik staat volgens mij niet zo goed bekend...
Ik kan Jenoptik niet vinden op Dpreview ;)

Nee ik zou idd niet voor Jenoptik gaan. Ik zie dat je al antwoord hebt in dat andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Op woensdag 23 januari 2002 19:04 schreef MetHod het volgende:
Nee ik zou idd niet voor Jenoptik gaan. Ik zie dat je al antwoord hebt in dat andere topic.
Nee precies, doe ik ook niet.
Ik ben de hele avond al allerlei shops aan het bekijken die ook hier in de buurt zitten (ivm terugbrengen/garantie) waar ze de Finepix 2600 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

goeiedag :)
ik wil over een tijd ook een betere cam kopen...
ik heb nu de fuji 1300

maar wat kan ik beter nemen
1 met veel zoom maar bijv 2.1 pixel
of 1 met normaal zoom (3x) en 3.3 pixels ?

ik zat zelf te denken aan fuji 6900 zoom >:)
mooi ding, handmatig en auto, veel functie's

iemand ervaring met dit ding
en hoeveel zakt de prijs nog ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op zondag 27 januari 2002 20:29 schreef Firecow het volgende:
goeiedag :)
ik wil over een tijd ook een betere cam kopen...
ik heb nu de fuji 1300

maar wat kan ik beter nemen
1 met veel zoom maar bijv 2.1 pixel
of 1 met normaal zoom (3x) en 3.3 pixels ?

ik zat zelf te denken aan fuji 6900 zoom >:)
mooi ding, handmatig en auto, veel functie's

iemand ervaring met dit ding
en hoeveel zakt de prijs nog ?
mmm, mooi voorbeeld van iemand die de smaak te pakken heeft door zn cheap budget cam en zo heeft ingezien dat een mooie camera wel wat meer waard is, en nu vast een nieuwe hobby gaat hebben - go go go - binnenkort mooie fotos van Firecow dus!!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Op zondag 27 januari 2002 21:24 schreef BaRF het volgende:

[..]

mmm, mooi voorbeeld van iemand die de smaak te pakken heeft door zn cheap budget cam en zo heeft ingezien dat een mooie camera wel wat meer waard is, en nu vast een nieuwe hobby gaat hebben - go go go - binnenkort mooie fotos van Firecow dus!!! }:O
hehe
pics zal wel een tijdje duren hoor :)
heb net gisteren een nieuwe pc gekocht dus me poen is op :)
ff extra werken ofzo
maar tegen die tijd dat ik het geld heb is hij wel flink gedaalt denk ik in prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 18:35
Op zondag 27 januari 2002 21:33 schreef Firecow het volgende:
maar tegen die tijd dat ik het geld heb is hij wel flink gedaalt denk ik in prijs
denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

idd, zo snel gaat het gelukkig helaas] niet! Zo lang is de 6900 nog niet uit hoor... of je moet echt een jaar of twee moeten wachten tot je geld hebt? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Op zondag 27 januari 2002 22:17 schreef BaRF het volgende:
idd, zo snel gaat het gelukkig helaas] niet! Zo lang is de 6900 nog niet uit hoor... of je moet echt een jaar of twee moeten wachten tot je geld hebt? :7
uhh ik koop hem toch pas over een tijd
als hij rond de 700 zit ofzo dan over een half jaar wel het geval hoop ik :)
ff extra werken in de vakantie ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

nou ik heb de knoop doorgehakt en een olympus C-2100UltraZoom bestelt inclusief 2x 64 mb omdat ik niet zeker wist of hij nou wel of niet 128 slikt en ik heb er ook een GP powerbank III plus 4 extra 1800mAH bestelt... nog iets vergeten ? nou maar hopen dat de ccd niet al te veel hot/stuck pixelz heeft, want zoveel c2100's zijn d'r niet meer te krijgen ;(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 14:14
ik ga over een dagje of 5 ook mijn eerste digitale camrea kopen..

geen ding van 1000 euro ofzo ik begin klein en eindig groot ;)

Ik ga de Kodak DC-3800 kopen
Afbeeldingslocatie: http://www.kodak.com/global/images/mul/digital/cameras/dc3800/dc3800ProductPg.jpg

ik krijg er de standaard 8 mb geheugen bij + 1x 32 mb + 1x 64 mb dus dan heb ik al geheugen genoeg!
+de 1800 milliamphere batterijen erbij en een sandisk usb geheugenreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Laatst online: 12:58
Op zaterdag 19 januari 2002 12:53 schreef izzii het volgende:
Ik ga binnenkort een digital ixus v kopen alleen nu vraag
<knip>

En zit de denken aan een hardcase

[afbeelding]

</knip>
-ben sinds heel kort de trotse eigenaar van de ixus V. Heb al extra geheugen besteld (128 mb) want je merkt wel dat die standaard 8 snel vol zit.
-ik ga ergens deze week een extra accu halen (anders kan ik het nieuwe kaarjte niet eens volschieten ;) )
-waar heb jij die hard case vandaan? nu ik zo die url zie is hij uit duitsland maar is dit ding ook in nl te verkrijgen en heeft iemand hem/ervaring mee.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Op vrijdag 01 februari 2002 01:59 schreef RoelsRules het volgende:

[..]

-ben sinds heel kort de trotse eigenaar van de ixus V. Heb al extra geheugen besteld (128 mb) want je merkt wel dat die standaard 8 snel vol zit.
-ik ga ergens deze week een extra accu halen (anders kan ik het nieuwe kaarjte niet eens volschieten ;) )
-waar heb jij die hard case vandaan? nu ik zo die url zie is hij uit duitsland maar is dit ding ook in nl te verkrijgen en heeft iemand hem/ervaring mee.
Ow ik heb nog geen ixus V gekocht trouwens ik w8 nog ff.
Er schijnen in de maanden februari en maart allemaal fotobeurzen te komen met allemaal nieuwe digicams etc....

Als er dan weer nieuwe digicams komen zakt hopelijk de prijs weer van de oude cams.

Die hardcase komt inderdaad van een duitse site af of je hem ook in nderland kan kopen weet ik niet maar dat zal ongetwijfelt.

Waar heb jij je Ixus V vandaan :? Beetje redelijke prijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Op vrijdag 01 februari 2002 08:51 schreef izzii het volgende:

[..]
Die hardcase komt inderdaad van een duitse site af of je hem ook in nderland kan kopen weet ik niet maar dat zal ongetwijfelt.

Waar heb jij je Ixus V vandaan :? Beetje redelijke prijs :?
over die hardcase: ik zou er wat meer info over willen hebben, op die duitse site wordt dat niet gedaad. Wel over de andere artikelen->vreemd
ik heb hem gekocht van iemand die hem had gewonnen maar hem te klein vond :? ;) alles origineel en nooit gebruikt voor 340 euro
niet verkeerd dacht ik zo >:)

Maar als iemand iets weet over die hard case, dan hou ik me aanbevolen (mail me ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

mijn Canin Ixus V is inmiddels al verkocht
Ik zoek een nieuw digitaal fotcamera

zit nu te twijfelen tussen:

Sony P5
Canon S30
Pentax 330

Is voornamelijk voor binnen (feestjes)

welke kan ik het beste kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Op zondag 03 februari 2002 12:23 schreef ken het volgende:
mijn Canin Ixus V is inmiddels al verkocht
Ik zoek een nieuw digitaal fotcamera
waarom verkocht? en wat voor een tasje had je er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Zo, ik zat eens te kijken op www.fotoking.de Deze site is erg goedkoop (volgens mij). Alleen als je naar nederland laat bezorgen krijg je er 20 euro boven op :(

Wie heeft er ervaringen bij deze site? Zijn spullen zo ie zo goedkoper in Duitsland (dan ga ik er mis wel een xtje heen ;) ) of wil iemand uit de buurt van Breda of Tilburg ook iets daar bestellen dan kunnen we die 20 euro delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

hey ik ben van plan om ook bij fotoking de s30 te bestellen

Ik heb mijn Ixus V verkocht omdat ik meer handmatige instellingen wou hebben

De foto's zijn wel goed, zeker wanneer je veel licht hebt

Bij weinig licht is de flitser noodzakelijk.

Zat trouwens geen tasje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgaande op prijs/kwaliteit

Prijsklasse 1: Fuji Finepix 2600z
Compact, uitstekende kwaliteit, 3x optical zoom, gewoon de meest uitgebreide en beste camera in zijn prijsklasse. Geen discussie over mogelijk.

Prijsklasse 2: Canon Powershot G2
Zeer complete camera voor gebruikers die wat meer eisen van hun camera en niet op zoek zijn naar een pocket camera, zoals de Fuji Finepix 2600z.
Sublieme kwaliteit. De beste in zijn prijsklasse. Geen discussie over mogelijk.

Prijsklasse 3: Zou ik niet durfen zeggen, maar als ik kijk naar de specs en prijzen dan zou ik nog steeds voor de Canon EOS D30 gaan. Discussie over mogelijk. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Op zondag 03 februari 2002 13:49 schreef ken het volgende:
wanneer wil je die gaan kopen? en waar woon je? ik heb nog een accu nodig een een tasje ;)
Mail me anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

denk eind volgende week

zit nog een beetje te twijfelen

is je ixus v al binnen??

ik woon in Venlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 13:59 schreef jakki het volgende:
Afgaande op prijs/kwaliteit

Prijsklasse 1: Fuji Finepix 2600z
Compact, uitstekende kwaliteit, 3x optical zoom, gewoon de meest uitgebreide en beste camera in zijn prijsklasse. Geen discussie over mogelijk.

Prijsklasse 2: Canon Powershot G2
Zeer complete camera voor gebruikers die wat meer eisen van hun camera en niet op zoek zijn naar een pocket camera, zoals de Fuji Finepix 2600z.
Sublieme kwaliteit. De beste in zijn prijsklasse. Geen discussie over mogelijk.

Prijsklasse 3: Zou ik niet durfen zeggen, maar als ik kijk naar de specs en prijzen dan zou ik nog steeds voor de Canon EOS D30 gaan. Discussie over mogelijk. B-)
Je mist nog een prijsklasse, of je hebt die in je bovenstaande verdeling meegenomen, de klasse zit namelijk tussen jouw 1e en 2e in.
Voor 650 EURO heb je de Minolta S404, 4,1mpix CCD en 4x optische zoom. Een heerlijk cameraatje al zeg ik het zelf :)

Die EOS D30 is toch die CMOS camera met 3,3 mpix? Ik zou bij die prijsklasse toch voor een 5 of 6mpix camera gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

is het nog verstandig om over 4 maanden ofzo :) een fuji 6900 te kopen ?? want ik denk dat dat wel een cam is die je lang kan houden...ik heb nu een fuji 1300 sins 2 maanden ofzo maar das niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdejong
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Op zondag 03 februari 2002 16:12 schreef Firecow het volgende:
is het nog verstandig om over 4 maanden ofzo :) een fuji 6900 te kopen ?? want ik denk dat dat wel een cam is die je lang kan houden...ik heb nu een fuji 1300 sins 2 maanden ofzo maar das niks :)
Wat is er mis met die funi finepix 1300?
Ik ben opzoek naar zo'n camera-tje, daar kan je toch best leuk foto's mee maken 12x15

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Op zondag 03 februari 2002 17:12 schreef mjdejong het volgende:

[..]

Wat is er mis met die funi finepix 1300?
Ik ben opzoek naar zo'n camera-tje, daar kan je toch best leuk foto's mee maken 12x15
gewoon geen zoom en dat zuigt
lelijke foto's buiten op lange afstanden
weinig zelf instel functie's
foto's afdrukken mooier
externe flitser
en ga zo maar door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjdejong
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

[quote]Op zondag 03 februari 2002 17:32 schreef Firecow het volgende:

[..]

Als ie goed werkt wil ik die fuju finepix 1300 wel overnemen voor een geinig prijsje. €99,= ofzo.

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

[quote]
Op zondag 03 februari 2002 18:18 schreef mjdejong het volgende:
Op zondag 03 februari 2002 17:32 schreef Firecow het volgende:

[..]

Als ie goed werkt wil ik die fuju finepix 1300 wel overnemen voor een geinig prijsje. €99,= ofzo.
maar ik doe hem toch pas weg als ik geld heb voor die andere.. over een maand of 4 pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Op zondag 03 februari 2002 15:12 schreef ken het volgende:
zit nog een beetje te twijfelen
kan het me voorstellen... is toch altijd weer een hoop geld.
is je ixus v al binnen??
ja die heb ik vorige week gehaald. bevalt echt prima! je schiet echt raak voor een knaak uhh euro.
Alleen heb ik wel gemerkt dat de standaard 8 mb te weinig is en dus meteen 128 bijbesteld die nu bij mijn ouders ligt. Tasje en accu moet ik dus nog ergens vandaan halen en aangezien die erg goedkoop(er) zijn bij fotoking.de wil ik ze daar bestellen maar het liefst met iemand anders (of meerdere) zodat die 20eur gedeeld kan worden....
interesse?
ik woon in Venlo
ah kijk das niet heel erg dichtbij maar wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Laatst online: 01-09 21:10
Op zondag 03 februari 2002 12:39 schreef RoelsRules het volgende:
Zo, ik zat eens te kijken op www.fotoking.de Deze site is erg goedkoop (volgens mij). Alleen als je naar nederland laat bezorgen krijg je er 20 euro boven op :(

Wie heeft er ervaringen bij deze site? Zijn spullen zo ie zo goedkoper in Duitsland (dan ga ik er mis wel een xtje heen ;) ) of wil iemand uit de buurt van Breda of Tilburg ook iets daar bestellen dan kunnen we die 20 euro delen ;)
en
Op zondag 03 februari 2002 13:49 schreef ken het volgende:

Ik heb mijn Ixus V verkocht omdat ik meer handmatige instellingen wou hebben

De foto's zijn wel goed, zeker wanneer je veel licht hebt

Bij weinig licht is de flitser noodzakelijk.

Zat trouwens geen tasje bij
LET OP! de kans is groot dat je 24,-- extra moet betalen voor een postwissel tussen duitse en nederlandse post. Er zijn twee manieren van levering. Misschien dat de manier van leveren die ik niet heb gekozen geen extra kosten meebrengt.

Ik heb net mijn S30 binnen :9, besteld bij fotoking.
Ze maken zeker geen verkeerde indruk. Op de pakbon staan 2 handtekeningen van degene die de spullen inpakt en een kwaliteits controleur. Dat geeft gelijk een goed gevoel.

Wel leverden ze 5 dagen later dan belooft, maar de geschatte levertijd ging op de dag van mijn bestelling op hun site ook van 5 naar 9 dagen dus dat kan ik ze vergeven.

Camera heeft wel één hele dominante dead pixel. Ik twijfel nog of ie terug gaat.

Laatste opmerking: de doos waar de camera in was verpakt kwam aan met deuk en scheur. Niet echt fijn behandeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Op maandag 04 februari 2002 00:34 schreef 4tune het volgende:

LET OP! de kans is groot dat je 24,-- extra moet betalen voor een postwissel tussen duitse en nederlandse post. Er zijn twee manieren van levering. Misschien dat de manier van leveren die ik niet heb gekozen geen extra kosten meebrengt.
en welke manier van leveren had je gekozen? (zodat ik die niet kies ;) )
Camera heeft wel één hele dominante dead pixel. Ik twijfel nog of ie terug gaat.
als het te erg is lijkt me dat toch van wel. nieuw app en dan al een beetje kapot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Laatst online: 01-09 21:10
Op maandag 04 februari 2002 09:45 schreef RoelsRules het volgende:

[..]

en welke manier van leveren had je gekozen? (zodat ik die niet kies ;) )
[..]
Ik zie nu dat je hier in nederland maar op één manier kan laten bezorgen. Reken dus maar op die extra 24,-- :(
In mijn geval zijn die kosten niet in rekening gebracht. Postmevrouwtje vegat ze af te rekenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:21

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Heb vandaag eigenlijk de hele dag naar camera's gekeken en ik word er gewoon niet wijs uit. Ik weet gewoon niet wat ik moet kopen... :(

Zit te twijfelen tussen veeel cameras:
Canon Powershot G1, G2, S10, S20, S30, S40, Minolta Dimage 5, S304, Fuji Finepix 4800, 6800, 6900, Nikon Coolpix 885, 995, Olympus C-3000, C-3040, C-3020. :)

Het enige wat ik zeker weet is dat ik geen Sony wil hebben... :)

* Asphyxion zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier ook een twijfelaar

heb me oog laten vallen op Canon

nu twijfel ik nog tussen de Canon S40 en G2

vind het een erg moeilijke keuze
S40 lekker klein dus makkelijk meenemen

G2 tsja weet het niet zie hier op GOT er veel mooie foto's van en van de S40 heb ik bijna niks gezien hier op got of de foto's waren nou niet zo van goeie kwaliteit dus ja ik weet het totaal niet meer

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Nu online
De Canon S40 is inderdaad heel erg mooi. Maar de Sony DSC P5 ook. Eigenlijk kan ik moeilijk kiezen tussen een van deze twee.
Misschien iemand die nog ideeen heeft over deze twee camera's ?
De reviews en forum berichten op verschillende sites zoals dpreview geven geen echt uitsluitsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik liep vandaag langs de Mediamarkt en zag op de poster buiten dat de Olympus 2040Z nu €499 kost. In de pricewatch staat ie wel voor wat minder, maar dan moet ik er speciaal voor gaan reizen en daar heb ik geen zin in.

Hij komt ook overal wel positief uit de reviews:

http://www.megapixel.net
http://www.imaging-resource.com
http://www.steves-digicams.com

Cnet en zdnet sucken, dus die reviews tellen niet mee... ;)

* Asphyxion twijfelt nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Argh!

Ik zie nu op www.diga4u.nl dat de Olympus C-2040Z daar maar €376,- kost! Scheelt weer €124,- vergeleken met de prijs bij de mediamarkt!

* Asphyxion begint minder te twijfelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje (ongeveer 2 weken) op zoek naar een leuke DigiCam.

Ik heb gekeken naar de volgende DigiCams:
Canon Powershot a20
Canon Powershot G2 (Meer als vergelijking aangezien ik deze Cam toch wat buiten mijn budget ligt)
Fuji FinePix 1300
Fuji FinePix 2600 Zoom
HP Photosmart C912
Kodak DC5000
Kodak DX3600
Minolta Dimage E203 (Waren niet zo veel tests van te vinden)
Olympus Camedia C-2040
Sony Cybershot DSC-P50

En ben tot de conclusie gekomen dat voor mij de Fuji FP 2600Z toch wel de beste keuze lijkt. Probleem schijnt (weet ik nog niet 100% zeker) alleen dat deze Cam nogal wat problemen heeft met 'zwak' licht. Ik had in een ander topic al gevraagt naar wat 'nacht' foto's maar daar werd helaas niet op gereageert. Nadeel van deze cam is ook dat er gele/groene waas over heen komt. Mij lijkt dat dit makkelijk bij te werken is met een Soepje. Kleuren zijn nl. volgens mij een stuk makkelijker om aan te passen dan de scherpte van een foto!!

Heeft iemand hier nog wat op aan te merken of bij te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een kodak dc3800 maar hij bevalt niet goed, vaak lelijke foto's, te snel bewogen foto's en geen optische zoom! Daarom willen we graag een nieuwe hebben! We zitten tussen twee modellen te twijfelen! De canon powershot a20 en de hp photosmart c715! Nu zou ik graag jullie meningen horen! Als jullie een beter alternatief hebben wil ik dat graag ook weten! alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In elk geval kan ik jullie aanraden ook es naar Fuji Finepix 6800 te kijken. Is mooi compact en de foto's zijn heel erg lekker :) En ja die cradle roeleert :p
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.